موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

افزایش ۴۰ درصدی حوزه‌های آزمون دکتری ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش گفت: تعداد حوزه‌های امتحانی آزمون دکتری نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

آدرس محل برگزاری آزمون دکتری 99

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، کارت‌ ورود به جلسه آزمون‌ دکتری 99 داوطلبان‌ از روز دوشنبه 99/05/06 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

لذا همه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه نمایند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت می‌باشد. 

شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال‌ 1399 براساس‌ استان‌ محل‌ اقامت‌ فعلی‌ داوطلبان

افزایش حوزه های کنکور دکتری 99

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با ایلنا بیان کرد: در حال حاضر سازمان سنجش تمام موارد بهداشتی که باید حوزه‌های اجرایی رعایت کنند و همچنین تمام دستورالعمل‌ها را ابلاغ کرده است. علاوه بر اینها فاصله بین صندلی‌ها داوطلبان بیشتر شده و تعداد حوزه‌های امتحانی آزمون دکترا به نسبت سال گذشته ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره افزایش تعداد عوامل اجرایی تاکید کرد: برای مدیریت هرچه بهتر برگزاری آزمون‌ها، عوامل اجرایی بیشتر شدند و تمام موارد بهداشتی که باید رعایت شود اعلام شده است. ضمنا تمام موارد بهداشتی که قرار است، خود داوطلبان رعایت کنند، همگی از آن مطلع هستند و ما هم اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی گفت: اگر سازمان سنجش یا هر جای دیگری موارد بهداشتی را اعلام کند و عوامل هم اجرا کنند ولی خود داوطلب و خانواده‎‌ها همکاری نکنند یا موارد بهداشتی مثل استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را در دستور کار قرار ندهند از دست سازمان سنجش و هیچ نهاد دیگری کاری برنمی‌آید. از این رو لازم است که خود داوطلبان به ما کمک کنند. 

سخنگوی سازمان سنجش آموز کشور در پاسخ به این سوال که آیا آماری از تعداد حوزه‌های اضافه شده دارید؟ گفت: برای آزمون کارشناسی ارشد آماری در دست نیست زیرا در پایان حوزه بندی برای این مقطع هستیم و هنوز تعداد حوزه‌ها نهایی نشده است؛ اما اکنون حوزه‌ها برای آزمون دکتری نهایی شده که ۴۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است. 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

62 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فائزه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ

کنکور باید عقب بیافته. تو رو خدا عقب بندازید مریض بشیم جامعه بیمار میشه.. فقط ما نمیمیریم که

فائزه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ

کم میترسیدم کنکور بدم تو چنین شرایطی… الان گل بود به سبزه نیز آراسته شد! من حوزه انتخابی برای کنکور رو شهر خودم زدم الان تو کارت امتحان محل امتحان رو استان زده که حداقل ۳ سا ۴ ساعت باید تو راه باشم!!! حالا موندم کله صبحی چجوری برسم به حوزه امتحانی با چندین ساعت فاصله.. کرونا پیش کش وزیر بهداشت و وزارت علوم

داوطلب
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ق٫ظ

دوستان عزیز باید خدمتتون عرض کنم سنجش قید همه ی مارو زده و تنها به منافع خودش فک میکنه
فقط دعا کن وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا به دادمون برسه!!
مطمعن باشید این ازمون برگذار شه رکود بی سابقه ی فوتی ها تو کل جهان زده میشه

...
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

وزارت بهداشت اگر قرار بود کاری بکنه ازمون دکتری خودش که دقیقا بعد از دکتری علوم هست رو کنسل میکرد

تینا محمد پور سرابی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ق٫ظ

سلام.وضع داوطلبان دیابتی و کسانی که اسم دارن چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد حافظی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ

سلام .این کار در تاریخ ثبت خواهد شد اگر خدای ناکرده تعداد مبتلایان ۴ برابر شود

مهرناز پور رسمی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ

تو رو به امام زمان تصمیم عاقلانه بگیرید.ما ها خانواده داریم.نزارید حقمون ضایع بشه.

یعقوب سپرییی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ

سلام بر دوستان.من واقعا خبر و خوندم شوکه شدم به این استدلال .اکثر داوطلبان دکتری بالای ۳۵ سال هستن. و خانواده دارن .شما هر چند تعداد که داوطلب هست رو باید ضرب در ۳ بکنی .چون اگر ناقل بشن میرن به خونوادهاشون منتقل میکنن.صدای این فاجعه هم ۱۴ روز پس از شرکت در کنکور هزار نفره در خواهد امد.اونوقت کی مسعول خواهد بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مسعود عظیم وند
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ

افزایش ۴۰ درصدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط همین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خلی زحمت کشیدید .واقعا که

سپیده
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ

با برگزاری ازمون های چند هزار نفره در فضای سربسته زحمات ۵ ماهه کادر درمان را مساوی صفر میکنید.فقط خودتون رو به جای پدر و مادر ها بزارید.

مینو
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ

سلام.اگر قراره فاصله ۲ متری رعایت بشه اگر قبلا در یک ردیف ۵ تا صندلی بود الان باید دوتا صندلی باشه در ضمن می بایستی تعداد حوزه ها ۳ برابر میشد نه ۴۰ درصد.اون ۴۰ درصدم بخاطره اعتراض داوطلبان که حوزه هاشون دور بود زیاد کردن.

ابراهیم
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ

تو شهر های قرمز میخواین چیکار کنین؟؟؟؟؟؟؟بدون کولر و با ماسک و دستکش.از کجا معلوم فرد بغل دستی من ناقل نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایا بعد از کنکور و افزایش مبتلایان سازمان سنجش و وزارت علوم مسعولیتی خواهند پذیرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو روخدا دلتون به کادر درمان بسوزه.

مریم اکبری
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ

سلام.بچه ها پست اقای علیرضا وهاب زاده رو دیدید؟؟؟؟/تو اینیستا؟؟؟؟؟؟مخالفت با برگزاری زیاده.

نگار
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۷ ق٫ظ

تو رو خدا تجدید نظر کنید.افزایش حوزه ها بخاطره کرونا نبوده که به خاطره اعتراض داوطلبان برای نزدیک بودن حوزه ها بود

نگار
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ

تو رو خدا تصمیم عاقلانه بگیرید.بیمار ناقل از کجا بفهمه که کرونا داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میاد میشینه لوی من مثلا.در حالی که ناقله بیملریه و خودش نمیدونه ولی همه رو الوده میکنه.

داوطلب دکتری
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ

سلام و عرض ادب و احترام
امروز بین اخبار نوشته بودن کسانی که پس از شرکت در مراسم عقد و عروسی دچار کرونا و مرگ و… میشن مسئولیت دیه و درمانشون به عهده عروس و داماد هست.

اینجا که اشاره کردن اگر کسی رعایت نکنه دیگه مسئولیتی به عهده نمی گیرند، یعنی تا دو هفته بعد از آزمون اگر داوطلب ها دچار بیماری، مرگ و… در اثر کرونا شدن، هیچ بیمه ای از جانب برگزار کنندگان آزمون شامل حالشون نمیشه؟

همین الان کلیپ یکی از اعضای کادر درمان رو دیدم که می گفتن یکی از پزشکان در اثر چند ثانیه فوت کردن، چون رعایت نمی کنید و ما داریم از بین میریم…

بخاطر خدا رحم کنید در مدت ده روز گذشته بین ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر در اثر کرونا فوت کردن. بخاطر خدا رحم کنید… می دونین چند هزار سفر به درون استانی انجام خواهد شد؟
اسمش ۱۷۷ هزار داوطلب هست، با رفت و آمد و… حساب کنید در عرض یک روز بیش از سیصد هزار نفر در معرض بیماری به طور جدی قرار می گیرن

دیشب یکی از دوستان در پی اچ دی تست نوشته بودن کلی غیبت می کنن و فوقش پانصد نفر در طبقات و راهروهای مختلف یه حوزه توزیع میشن، به نظرتون پانصد نفر از خانواده ها و شهرهای مختلف نفس هاشون در یک حوزه در هم آمیخته بشه، کم هست؟ بی خطر هست؟
رحم کنید…

حسن
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ

دوست عزیز امتحان نده، اونایی که می خوان میرن امتحان میدن.

کاملا منطقی

داوطلب دکتری
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

به این فکر کردی ناقل میشی و کلی آدم رو گرفتار می کنی؟
چرا امتحان ندم؟! که تعداد کم باشه شما صد درصد قبول بشی؟!
بهت قول میدم اگه سالای قبل ۲۰ هزار نفر غیبت می کردن امسال ۱۰ هزار نفرم غیبت نمی کنن چون همه با خودشون میگن الان می ترسن نمیان، برسم شاید قبول بشیم!

محمد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ق٫ظ

ما به فکر خودمون هستیم. شما نگران نباشید

امیرعلی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

کجاش منطقیه
چطور زمانی که استان های ما وضعیتشون سفید بود و تعویق میفتاد ما اعتراض نمیکردیم
اتفاقا حرفتون اوج بین منطقیه

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

تا جاییکه یادمه افزایش ۴۰ درصدی حوزه‌های امتحانی آزمون دکتری که ناشی از اعتراضات داوطلبان بدلیل فاصله های دور محل زندگی و محل ازمون بوده که سنجش را مجبور به اینکار کرده اند…البته نتوانستند رضایت بسیاری از داوطلبان را جلب کنند و همچنان با فاصله چند ساعته تا محل ازمون روبرو هستند…….این موضوع ربطی به تمهیدات در مورد شیوع وخیم کرونا هم ندارد و هم کارا هم نیست…..ضمنا فاصله صندلی و ماسک وغیره برای شرایط غیر وخیم کرونایی تا حدودی کاراست برای شرایط وخیم حاضر دل خوشکنکی بیش نیست…..

نگار
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

دقیقا

علی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ

مطمئن باش همینایی که دم از تعویق میزنن
صف اول جلسه ازمون نشستن

پیش به سوی کویید ۱۹
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

فک کردی نمیریم به نفع شما
بله اتفاقا زودتر از شما میریم

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اگر کسانیکه که دم از تعویق میزنن طبق نوشته شما صف اول جلسه ازمون نشستن….پس نشان از این دارد این افراد داوطلبان واقعی کنکور هستن و اعتراضات انها پر اهمیت می باشد….پس باید هر چه سریعتر بیانات انها مورد توجه شدید مسولین قرار گیرد….

مهسا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

چرا خودتونو ناراحت میکنین حرف ی سخنگو میکنین..این اصن تصمیم گیرنده نیس..تصمیم گیرنده نهایی مجلسه روز یکشنبه

صدرا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

کوتاه بیا دیگه توروخدا. اینا اگه هماهنگ نشده بودن امروز اطلاعیه نمیزدن

محمد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سخنگو اتفاقات داخل سازمان مربوطه رو انتقال میده به شنونده. از خودشون مطلبی رو تولید نمی کنن!

ملیحه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ

سلام لطفاً با این حرفا خودتون و ما رو شرمنده پزشکان و کادر درمان نکنید.

فاطمه سادات
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۹ ب٫ظ

اگر همه چی خوب تموم بشه و آزمون با سلامت کامل برگزار بشه،خواهند گفت تدبیر اندیشمندانه وزارت و سازمان بود.اگر همه کرونایی بیان بیرون و بیشتر مردم اعتراض کنند خواهند گفت داوطلبان و همراهان داوطلبان رعایت نکردند.تو رو خدا به فکر ما باشید با تعویق حق بعضیا ضایع میشه،با این کار شما حق پنج ماه زحمت پزشکان و همه داوطلبان ضایع میشه.

سهیلا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ

یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟این حرف مثل این میمونه که تو یه جاده پر از چاه ماشین ها رو میریزیم بعد هر ماشینی که افتاد تو چاه میگیم خودت چراغ ماشینتو روشن میکردی نمیفتادی تو چاه.یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟تو رو خدا با جون ما بازی نکنید.

المیرا عباسپور
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ

یعنی اگر ناقل اومدیم بیرون.خواهند گفت خودتون رعایت نکردید و کسی مسعولیتی نخواهد پذیرفت

TAR
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ

کمال تشکر رو ازتون دارم نمونه ترین سنجش جهان !
#نه به تعویق

...
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

اینو دیگه حتما مزاح میفرمایید

پایان انتظار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ

خیالم راحت شد که تعویقی در کار نیست، پیش به سوی کنکور در روز۲۶ تیر، به امید موفقیت و سلامتی برای همه

داوطلب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ

خیالت راحت نباشه
یکشنبه مجلس جلسه داره واسه این موضوع همه ی نماینده ها هم طرف ما وایسادن

فاطمه
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

خوشابحالتون
کاش ما هم یه نماینده که حرف دلمونو بزنه داشتیم توو مجلس
واقعا خسته نشدید از این همه به تعویق افتادنای بی فایده؟
بهتر نمیشه شرایط کرونا که بدترم میشه
کاش درک میکردید این موضوع رو و اینطور خودخواهانه و حق به جانب حرف نمیزدید

پیش به سوی کویید ۱۹
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ

دوستان یکشنبه جلسه ی نماینده هاست و این موضوع قراره مطرح بشه فردا به وزارت بهداشت و نماینده ها تماس بگیرید

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ

همه اینها را بگذارید کنار……ایا سازمان سنجش مسولیت جانی افراد شرکت کننده ازمون دکترا در شرایط وحشتناک تیرماه می پذیرد و تعهد کتبی میدهد؟…….ایا سازمان سنجش مسولیت افزایش شیوع کرونا که با برگزاری کنکور در جامعه پدید می اید را میپذیرد؟…….داوطلبان بعد از ازمون اجباری و دستوری در شرایط خطرناک تیرماه از چه کسی برای احقاق حقوق خود در مراجع قضایی شکایت کنند؟….لطفا به این سوال مهم پاسخ شفاف داده شود بقیه مسائل برای گول زدن داوطلبان است…..

المیرا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

مثلا بیان تعهد بده
نوشدار بعد مرگ سهراب
ما بمیرم خدا کنه عذرخواهی بکنند

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  المیرا

آدم عاقل هیچ وقت در این شرایط خطرناک آنهم در مورد جان انسان تعهد نمیدهد!

محمد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

الان بالاتر گفتید که میاییم سر جلسه کنکور. عجبا

هوشیار
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دقت فرمایید بنده در بالا طبق گفته فرد مخالف تعویق مطالبش را تحلیل کردم و نظرشان را رد کردم…….

...
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

در صورت بیماری و اسیب سازمان سنجش از باب تسبیب مسئول هست و میتونید ازشون به محاکم شکایت کنید ولی بار اثبات با شماست یعنی شما باید ثابت کنید که با رفتن سرجلسه بیمار شدید که البته بسیار کار سختی هست

داوطلب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ

دوستان توجه کردین چی گفته؟؟
گفته برای پروتکلای بهداشتی خوده داوطلبا باید کمکمون کنن
ینی خیلی راحت و زیرکانه مسئولیت همه چیز رو گذاشتن بر عهده ی خودمون

مینا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ

پس امتحان برگزار میشه

زینب سادات
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

همه این مصاحبه ها یعنی اینکه ما پروتکلهای بهداشتی رو میذاریم ولی هر کسی خودش باید رعایت کنه. اگر کرونا گرفتین تقصیر خودتونه! چون ما پروتکلهای بهداشتی رو تنظیم کرده بودیم و باید خودتون رعایت میکردین!
دیدین هیچ وقت تضمینی برای سلامتی داوطلبان نمیدن؟!
هنوزم میگین برگزار میشه؟

محمد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  زینب سادات

تضمین چی بدن خانم؟ وقتی رعایت نکنی، بقیه چیکار باید کنن؟؟؟؟؟؟

ازمون
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ

خدایی اینا فقط دارن با روان ما بازی میکنن

ازمون
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ

اقا ینی تعویقی در کار نیست؟

نمایندگان بخوانند
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

قبل از اقدام لطفا پیشگیری کنید:
با بررسی وضعیت کنونی جامعه به وضوح درخواهید یافت که اکثریت افراد جامعه به هیچ وجه پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، پایلوت آزمون دکتری با وجود جمعیتی که در درجه اول «رقیب»! هم هستند از این مساله مثتثنی نیست.
امیدوارم توانسته باشم منظورم را برسانم.

دیارا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

منم همراه نمایندگان خواندم اما راستش نتونستی به من منظورتو برسونی

!!!
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

یعنی پروتکل بهداشتی ضمانت اجرایی نداره
(بین خودمون بمونه و نمایندگان متوجه نشن) داوطلب ها برای اینکه رقیب رو حذف کنن بیماری رو بهش منتقل میکنن همونطور که داوطلب های سال دیگه دارن ما رو مجبور میکنن بریم ۲۶ تیر خودمون رو به کشتن بدیم که چی؟! بشینن سر جای خالی ما! اییییییییینه!!!

رامینا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

کی میخواد حالا امتحانو بده..اینو بگو..اینا اصن میفهمن شهرهای وضعیت قرمز در چ حالن هی بیانیه میدن..جمع کنین این مسخره بازیا رو ملتو میخواین ب کشتن بدین

علی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رامینا

من جدا میخوام بمیرم ها
خیلی وقته فکر خودکشی به سرم زده
ولی این بهترین راه برا مردن
دل به چی خوش کنم تو این زندگی

پیش به سوی کویید ۱۹
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

علی همه تو فکرشیم

Melika
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

علی آقا ماهم دل خوشی تو این مملکت نداریم ولی شما میخوای خودتو بکشی برای چی دارید ۲ میلیون داوطلب بدبخت دیگه رو هم به کشتن میدی ؟

...
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دار زدن فکر بهتری نیست
کرونا خیلی زجر اوره

نمایندگان بخوانند
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ

اولین مورد بهداشتی مجزا کردن مبتلاها از غیر مبتلایان است که امکان تفکیک ساختمان در هیچ حوزه ای وجود ندارد، و آمار داوطلبان مبتلا هم تا اکنون مشخص نشده.

آبی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

خیلی هم عالی

مژگان
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ

پیش به سوی امتحان پر از استرس

ناشناس
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مژگان

چقدر تقلب میشه کرد استادی با لباس پرستاری بیاد کل درس میتونه بهش تقلب بده
کسی جلو میره ببینه کتاب باز میکنه از پرستار کارمندا بیمارستان کمک میگیرن
این یه نوع پارتی بازی
کنکور این طور
کنکور باید حذف بشه باید راهپیمایی انجام بشه تا مارو درک کنند
تقلب توی ماسک کی نگاه میکنه کدوم مراقب ؟؟؟یکی جوابمو بده ما توی شهر قرمز هستیم کسی مارو چک میکنه که تقلب توی ماسک و دستکشه بی نظمی و بی عدالتی
اول وجود بعد سجود
وبعد کنکور تست کرووووووووووووووونا عزیز دلم