موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج کنکور دکتری ۹۹ در نیمه اول مهر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی دکتری ۹۹ نیمه اول مهرماه اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، نخستین کنکور سال ۹۹ در مقطع دکتری با مسایل فراوان ناشی از همه گیری ویروس کرونا در ایران و با پنج ماه تأخیر روز پنج شنبه ۲۶ تیرماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

هر ساله کنکور دکتری در اسفندماه برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع کووید ۱۹ این آزمون حساس و تعیین کننده، چند ماه با تعویق مواجه شد که مشکلات بسیاری را برای داوطلبان رقم زد. تاریخ نهایی اعلام شده برای برگزاری این آزمون، طبق تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان اعلام شد.

این کنکور در حالی در کشور برگزار می شود که تعدادی از شهرها در وضعیت قرمز ناشی از کووید ۱۹ قرار دارند. وزارت علوم این مسأله را مانعی بر سر راه کنکورهای ۹۹ نمی داند و تاکید کرده است که آزمون ها در شهرهای قرمز هم برگزار می شود؛ با این حال پروتکل های بهداشتی طبق تاکید این سازمان در شهرهای قرمز و در روز برگزاری کنکور دکتری، سخت گیرانه تر اعمال می شود.

یک هفته بعد از برگزاری کنکور دکتری در روزهای دوم و سوم مردادماه کنکور کارشناسی ارشد و کنکور سراسری نیز در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار می شود.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری، اظهار داشت: کنکور دکتری ۹۹ روز پنج شنبه ۲۶ تیرماه برگزار و نتایج اولیه آن روزهای پایانی مردادماه یا اوایل شهریورماه منتشر می شود.

وی به اعلام نتایج نهایی این آزمون اشاره و خاطرنشان کرد: نتایج نهایی ۲ کنکور کارشناسی ارشد و دکتری نیمه اول مهرماه اعلام می شود.

بیم آن می رفت که سال تحصیلی مقاطع تحصیلات تکمیلی هم مانند کنکور سراسری از روزهای ابتدایی آبان ماه ۹۹ برگزار شود چرا که داوطلبان دکتری ۹۹ بعد از اعلام نتایج اولیه فرآیند مصاحبه دکتری و ارزیابی علمی را پیش رو دارند که این مسأله اندکی زمان دانشگاه ها را برای تعیین دانشجویان حائز شرایط دکتری می گیرد.

هر چند کنکورهای سال ۹۹ با تأخیر بی سابقه به دلیل بحران ایجاد شده در کشور برگزار می شوند اما سازمان سنجش تلاش کرد نتایج اولیه و نهایی را به گونه ای در نظر بگیرد که سال تحصیلی آینده دانشجویان کمتر از این تأخیر لطمه ببیند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

493 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آسمان
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ

به خدا هممون سرکاریم
اینجا داریم الکی بحث می کنیم.

تحلیل فقهی تعویق دکتری
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

نظر وزیر علوم محترمه چون برنامه ریزی کردن. ولی الان دو امر مهم در کنار یکدیگرند که فقط یکی از آنها قابل انتخاب هست، یکی برگزاری آزمون سر موقع، و دومی در خطر افتادن شدید جان یک ملیون و دویست هزار داوطلب ( با توجه به قرمز بودن شرایط) . فلذا هر عقل سلیمی جان انسانهارو در مقابل یک زمان آزمون که قابل تغییر هست انتخاب میکند. بنابراین از مسلمات انسانی، اخلاقی و فقهی این است که در حالت تزاحم بین دو مهم، اهم انتخاب گردد ، که در اینجا جان انسانها مهمتر است، پس حتما و بدون هیچ تعللی هر چه سریعتر آزمون باید تعویق شود و زمان جدید مشخص گردد و الا در صورت وقوع هر مشکلی برای دواوطلبان ، گناه کبیره محسوب خواهد شد.

آسمان
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

درود بر شما

حسین
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

البته ظاهراً این تعارضه نه تزاحم. تزاحم بین دو حکم است و تعارض بین دو دلیل.
یک (مثلاً) حدیث داریم که می گوید شرکت در آزمون موجب بیماری است
یک حدیث داریم می گوید بعلت مشکلات باید آزمون سر موقع برگزار شود. => تعارض دلیلین است نه حکمین، وبنابراین:
در تعارض هم باید حکم تخییر اجرا کرد ، یعنی حالا هرکی میخواد شرکت کنه هرکی میخواد نه (باقی بحثم تو مبحث اجزاء)

مریم
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

دلایل باعث به وجو د آمدن احکام هستند.
وقتی یکسال زحمت کشیدی و بعد میگن ما برگزار می کنیم تحت هر شرایطی پس حکمه

در ضمن هیچ خیری بالاتر از جان انسان نیست که باید مدنظر همه باشه

هوشیار
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

کنکور رقابتیست سرنوشت یکی به دیگری وابسته است پس بدلیل پیوستکی و اندرکنش متقابل انها امکان رد کسی با تکنیک ترور رد است…..دلیل هم همان دلیل قبلی است که دفعات قبل باعث لغو کنکور گردید و تنها فرق ایندفعه انست دلیل بشدت مستحکمتر شده است…..

علی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ

شما درس اینگار براتون مهم نیست فقط دارین وقت گذرونی مکنید و بقیرو از درس خوندن میندازید برید دنبال درستون و اینقدر تعویق تعویق نکنید شما اگه درس خون بودین تا الان ۱۰۰ دور زده بودین اینا همش بهونستو بس تا الان ۵ ماه وقت داشتین و تمام.یا علی خدانگهدار

Mehran
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

دوستان اگه نمی تونید با برگزاری کنکور در تاریخ مقرر کنار بیاید، شرکت نکنید.
وزیر علوم درست میگن. نمیشه به خاطر یه عده حق تحصیل رو از ما هایی که درس خوندیم سلب بشه. اقا ما درس خوندیم. دوست داریم کنکور بدیم. هر کی نمیخواد ان شالله سال بعد.

آسمان
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

باشه چشم

نیما
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

فقط امیدوارم حق حیات از شما سلب نشه

حسین
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

بیاید اینقد تعویق تعوق کردید شماها، وزیر علوم تیر خلاصی رو زد:

«یا آزمون ۲۶ تیر یا کلاً حذف»

خودتون مختارید، کسایی هم که نگرانن شرکت نکن بمون وقتی همه چی اوکی شد همه جا سفید شد شرکت کنند لطفاً، بقول اون دوستمون: خخخخخ

آسمان
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

کی گفت حذف برادر من نیمسال رو گفت

phd
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

✅ واکنش دوباره وزیر علوم به تغییر زمان برگزاری ۳ آزمون کلیدی / در صورت تغییر ورودی نخواهیم داشت وزیر علوم با تاکید بر اینکه زمان برگزاری آزمون های مرداد ماه سال جاری از جمله کنکور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد، گفت: این حق داوطلبان است که سال آینده در دانشگاه‌ها حاضر باشند اگر به هر دلیلی حق ورود به دانشگاه ها برای این افراد ضایع شود، وزارت علوم نمی تواند مسئولیت آن را بپذیرد. دکتر منصور غلامی در خصوص زمزمه های تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری وزارت علوم، تاکید کرد: به هیچ عنوان زمان برگزاری هیچ کدام از این آزمون‌ها تغییر نخواهد کرد؛ چرا که تمام محاسبات برگزاری این آزمون ها در وزارت علوم اندیشیده شده است.  وی در ادامه با تاکید بر اینکه فضاهای برگزاری آزمون‌های مرداد ماه مشخص شده است، گفت: در حال حاضر فاصله گذاری برای نشستن داوطلبان در این آزمون ها تعیین شده است، به طوریکه محل قرار گرفتن هر صندلی، فاصله لازم با صندلی‌های پس و پیش داوطلبان برای برگزاری آزمون ها در نظر گرفته شده است. وزیر علوم با اشاره بر اینکه آزمون های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد، افزود: امکانات بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضد عفونی کننده به اندازه کافی توسط مراکز برگزاری آزمون فراهم شده و مسئولین برگزار کننده آزمون ها در روزهای نزدیک به هر یک از آزمون‌ها آموزش های لازم خواهند دید.  دکتر غلامی تاکید کرد: یکی از تدابیر اندیشیده شده این است که در… ادامه نظر»

TAR
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  phd

دوستان تعویقی به نظرتون این حرف وزیر بوی تعویق نمیداد ؟ ؟ ؟ ؟
#ن به تعویق

مهشید
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  phd

بابا نمیخواد شما مسئولیت بپذیری
پای جون ادما وسطه حالا همه مسئولیت پذیر شدن!!!!!!!

....
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

من نمیدونم چرا حس میکنم تعویق انداختن و ننداختنشون اصلا به حرف ما ربطی نداره و در هر حال کار خودشونو میکنن البته خودم هم دفعه قبل امضا کرده بودم و ایمیل زده بودم و این داستانا…نمیدونم چرا همچین حسی دارم

رضا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

اقا چرا اینقدر سخت میگیرین
گیر ندین لطفا
بذارین تعویق بیفته
شاید هم کرونا کمتر شد
حداقلش اینه ک اک کرونا هم کمتر نشد ک بعیده بشه ولی ما شاید بتونیم یه خورده درس بخونیم
نکران نباشین ب شماها نمیرسیم ک رتبه تک رقمی رو از شما بگیریم
حداقل یه خورده بخونیم شتید فرجی شد ماهم یه جایی قبول شدیم
لطفا اینقدر مخالف تعویق نباشین

........................
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

قربون صداقتت
خخخخخ
بخاطر شما من یکی دیگه چیزی ندارم بگم
خخخ

TAR
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

باز هم مشخص شدن دلیل دوستان برای تعویق ! جبران عقب افتادگه به بهانه کرونا ..! واقعا متاسفم برای همه ی تعویقا ن فقط تعدادیشون!

هستی
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

درست مثل دفعه قبل خودت و بقیه دوستات

هوشیار
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

کرونا کمتر نشه که سرکش میشه و دیگر همه عزا دار میشن….لطفا جملات نسنجیده و حقه بازانه را بیان نکنید

سینا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

بچه ها الآن همه چیز رو داوطلبان دکتری امتحان خواهد شد.نحوه برگزاری و……خدا خودش بخیر بگذرونه.

هستی
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

به نماینده های شهرهاتون بگید و اطلاع بدید تا تو مجلس مطرح بشه

بابانوئل
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

دکتر زالی: وضعیت تهران به شکل نگران کننده‌ای در حال تغییر است.

دوستان تمام مسئولین رده بالای بهداشتی میگن داریم به وضعیت سابق برمیگردیم

از تعویق آزمون مطمئن باشید

Iman
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

سلام دوستان.

اونایی که مخالف تعویق هستین خواهشا با روح و روان بچه ها بازی نکنید.خواهش میکنیم ازتون

خیلی از بچه ها واقعا نگران هستن و کاملا حق دارن.
خدا شاهده برادر من تست کرونا داده بعد ده روز نتیجه تستشو بهش دادن که مثبت شده دیگه خودتون فکر کنید چه اوضاعی شده، حالا به نظرتون چی شد? اومدن دوتا بطری وایتکس به ما دادن و گفتن مراقب خودتون باشید.
به خدا من خودم داوطلب بهداشت و علوم هستم کاملا آماده با بیشتر از ده تا مقاله جور واجور ولی تو این شرایط آخه به چه قیمتی???
پدرم مشکله ریوی داره و الان خیلی نگرانه، تست مثبت برادم از یه طرف، آزمون های منم از طرف دیگه که ۲۶تیر باید از یه روستا بلند بشم برم مرکز استان عصر همون روز سوار اتوبوس بشم برم اصفهان برا آزمون ۲۷ تیر بهداشت. یعنی رفت و برگشت من دقیقا سه یا چهار روز باید بین مسیر باشم. حالا شما پیشنهاد بدید من چکار کنم که ریسک انتقال بیاد پایین???

از عزیزانی که اینستا و توئیت دارن خواهش میکنم اینو منتشر کنید چون من دسترسی ندارم. ممنون

رهی
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  Iman

ایمان عزیز برای برادرت آرزوی سلامتی دارم
من به مسائل مختلف فکر کرده بودم اما از اونجایی که فقط آزمون وزارت علوم رو دارم اصلا به ذهنم خطور نکرده بود که داوطلبی مجبور باشه برای این آزمونهای متوالی به دو شهر مختلف سفر بکنه و چند روز درگیر باشه……..

ان شالله اتفاقات خوبی پیش روست امیدوار باشید

آسمان
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  رهی

به امید خدا

آسمان
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

phd test محترم کاری بکن
ای که دستت می رسد کاری بکن

بیستون
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ق٫ظ

سلام دوستان. دیشب تماس گرفتم به دوستم که پزشکه توی بیرجند‌.‌….میگه خیلیییییی وضع خرابه…میگه تخت خالی نداریم…همه بیمارا کرونایی….میگه از اوله کرونا تا اللان همچین چیزی ندیده بودم….میگه امروز خیلیییی وضعیت خرابتر از ۱۵ اردیبهشتیه که تعویق قبلی اعلام شد…و اینا درحالیه که هنوز کیت تشخیص ندارن بلکه مواردخیلی حاد که تابلو هست کروناییه رو بستری میکنن….تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل….تعویق قطعیه

مریم
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  بیستون

خب به همین دوست محترمتون بگید از طریق علوم پزشکی بیرجند اقدام کنن و درخواست داوطلبای بیرجند رو اطلاع بدن

خدا خیرشون بده

TAR
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ

سلام
یک جمله میخوام بگم خیال اون مخالف تعویق رو کلا راحت کنم، من تا حالا ۳ بار دیدم تعویق شده، هیچ وقت این حجم از مخالف با برگزاری آزمون ندیدم که الان دارم میبینم، هیچ وقت اینقدر به تعویق نزدیک نبودیم که الان نزدیک هستیم، شک ندارم، انشا الله تعویق حتمی هست

آزمون فقط ۲۶ تیر ماه
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

دوستان موافق لطفا ساکت نمانید ما هم به نماینده ها و سنجش پیام بدیم که ۲۶ تیر برگزار شود

آسمان
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

باشه

نوبل
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ

دکتر علی اکبر حقدوست روز یکشنبه- در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه های علوم پزشکی اظهار داشت: در دوره های گذشته اگر دانشجویان ورودی جدید دانشگاه ها تا ۲۰ درصد در بهمن ماه جذب می شدند، این درصد در سال تحصیلی آینده به حدود ۴۰ درصد افزایش می یابد. به منظور رعایت برخی ضوابط از جمله موارد بهداشتی تا جایی که امکان دارد در ترم تحصیلی مهرماه ۹۹ دانشجویان جدید کمتری نسبت به سال گذشته، تحصیل خود را آغاز می کنند به عبارتی بخشی از پذیرش ورودی های جدید به ترم بهمن منتقل می شود.
ببینید همین حرف دلیل محکمی که نشون میده تیرماه آزمون برگزار میشه.

مریم
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  نوبل

وقتی ۲۰ شده ۴۰
۴۰ هم میتونه بشه ۱۰۰٪
از این ستون به اون ستون فرجه

ه
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

خخخخ

ازمون
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ

دوستان هر جوری شده با دفتر نماینده هاتون تماس بگیرید و از حقمون دفاع کنید
ما برای جان خود و خانواده و اطرافیان ارزش قائلیم

مدیریت۹۹
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ق٫ظ

هفته بعد کمیسیون آموزش مجلس درباره کنکورجلسه داره همه به مجلس پیام بدین با جون ۱۲۰۰۰۰۰نفر بازی نکنن خواهش میکنم

ایلیا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ق٫ظ

خواهش میکنم از مسولین کنکور رو به تعویق بیندازن. چطوری با ماسک ۴ ساعت مساله حل کنیمممممممممم

یک عصبانی
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ق٫ظ

خود کرونا محکم ترین دلیل ماست الان اوج گرفته ما مریض بشیم بدبخت روزگاریم من وکیل وزیر نیستم نه خودم نه ننه بابام که مریض بشم راحت خرج کنم. الان تنها نقطه مثبت زندگی ما اینه که نسبتا سالم هستیم وگرنه هیچ نکته قابل توجهی یافت نمیشه….

ه
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

آخی … :((

آسمان
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  ه

واج آرایی روی خ داری شما

یک عصبانی
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ق٫ظ

گرم و سرد نکنید دوستان… جدی به یک اجماعی باید برسیم خودمون، این پراکندگی ها هیچ فایده نداره… دولت دلش به حال من و شما نسوخته …

ایلیا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

عضو کمپین تعویق هستین؟

ارغوان
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  ایلیا

نه چکار باید کرد

زنبور
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

آره عضو کمپین هستیم چون آقازاده و خانم زاده نیستیم مریض شیم همه دکترها روی سرمون با کلی امکانات بیان. فقط یه نگاه کن به نخست وزیر انگلیس این مریضی را گرفت یک هفته توی کما با بهترین امکانات بود . فقط اگر خدای نکرده بگیریم و شدید هم بگیریم رفتن به بیمارستان همان و قبرستان همان. بخدا شوخی نیست اون موقع هزار بار دکتری را لعنت میفرستی.

maryam
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ق٫ظ

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشستی با خبرنگاران ایسنا سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه‌ها در شرایط کرونا و پسا کرونا و همچنین سیاست‌های وزارت علوم در آخرین سال فعالیت دولت دوازدهم را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، این نشست در حالی صبح امروز در ساختمان مرکزی وزارت علوم برگزار شد که در آن دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوی به سئوالات خبرنگاران ایسنا پیرامون وضعیت آموزش عالی دانشگاه‌ها در دوران کرونا ، سیاست‌های این وزارتخانه برای نیم‌سال تحصیلی آینده، آخرین تصمیمات پیرامون آزمون‌های مهم سال ۹۹ از جمله آزمون سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری، نقش مراکز دانشگاهی، پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در کمک به گذر از شرایط فعلی ناشی از شیوع کرونا ویروس و برخی سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت علوم در آخرین سال فعالیت دولت دوازدهم پاسخ داد.

مشروح صحبت‌های وزیر علوم طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

.پوریا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  maryam

ای بابا یعنی ما چند روز معطل باشیم صحبت های وزیر علوم رو خلاصه کنن؟
مگه چهار خط مصاحبه مشروح دادنش انقدر سخته

زنبور
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ق٫ظ

خدایا از این مرض به تو پناه میبریم. مطمئنا عامل این افزایش ابتلا و مرگ میر فعلی امتحانات نهایی و نهم بود. بابا نوجوان از بس هیجان بعد و قبل امتحان داره اصلا نمیتونه بهداشت را رعایت کنه. من خودم با سن بالای سی سال وقتی درگیر حل مساله میشم اصلا اینقدر دست توی صورتم میزنم با مدادم بازی میکنم یکدفعه صد تا ویروس وارد بدن میشه. ما چندین ساله اینطور زندگی کردیم. به نظرم اشتباه مسولا فقط فقط گشایش مدرسه ها و دانشگاه ها است حجم زیادی بچه محل و دانشجو وارد مترو و ترمینال و تاکسی میشه با اون هیجان های شدید جیغ زدن و نزدیک هم راه رفتن باهم بستنی خوردن معلم و استاد سن بالا از این ناقل ها دچار میشه میبره به زن و بچه خودش یا خانوادش انتقال میده اونا هم بنوبت خودشون انجام میدن. آخه مدرسه دانشگاه در همه جا آخرین بازگشایی ها بایست باشه ما هزار ماشالله امتحان نهایی واسمون ارزشمند بود الان امروز هم مطمینا مرگ و میر بالاتر !!! اما اقشار کارمند صبورتر هستن سنشون بالا هست فقط به آمار اردیبهشت نگاه کنید ما داشتیم خوب حرکت میکردیم ولی خب پیش اومده و بنظرم در شرایط دو هزار وضعیت وخیم بایست حواسمان جمع باشه. هر چی تعداد در جامعه کمتر حضور پیدا کنن بهتره. هیج جا تعطیل نشه ولی تراکم جمعیتی کم شه مثلا دبستان و دبیرستان مجازی دانشگاه ها دروس تئوری مجازی عملی با تعداد حداقل حداقل در دانشگاه های هر شهر اداره بصورت شیفتی ، حداقل شغل های… ادامه نظر»

TAR
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۳ ق٫ظ

خرسندم که امروز ۹ تیر اعلام کنم که ازمون با قدرت بر سر جای خود باقی است و طبق شنیدهای بنده از دوستان به صورت میدانی دانشگاه های جامع خودشون رو اماده کردن که به امید خدا ازمون ها در موعد مقرر برگزار شود .
تشکر از مسئولان که دغدغه دانشجویان رو دارند .
#نه به تعویق

ایلیا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

تعویق صد درصده چون ۴۰۰۰ نفر از دانشجوها دارن شدیدا پیگیری میکنن

بیستون
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

گذارش میدانی؟ پس بگم خدمتت از گذارش میدانی…رفیقم پزشکه توی بیرجند….میگه خیلیییییی وضعیت خرابه….میگه از اول کرونا تا الان همچین جمعیتی توی بیمارستان ندیده بودم…میگه وضع خیلی خرابتر از زمانه تعویق قبلیه…..میگه تخت خالی نداریم‌…..بازم بگم از گذارش میدانی؟؟؟؟

دریا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ق٫ظ

حالا که طبق خبری که یکی از دوستان گذاشته مبنی بر اینکه قراره قضیه کنکور در مجلس بررسی بشه بهتره تعویق دکتری رو از نمایندگان مجلس خواستار بشیم

مریم
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  دریا

آفرین دفتر نماینده های شهرهاتون رنگ بزنید

زینب
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ق٫ظ

بچه ها گویا ظاهرا سماجت داوطلبین داره نتایجش رو نشون میده. مسئولین دارن به موضوع توجه می کنند. امیدوارم به زودی خبر تعویق رو اعلام کنند.

سعید خان
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ق٫ظ

دوستان موافق تعویق
پیگیری ها از کانال های مختلف ادامه داره و طبیعتا پروسه ایست زمان بر…
آرامش خودتون رو حفظ کنید و اینجا زمان رو برای مخالفان اندک شمار صرف نکنید
ما همدل و یکصدا تمام تلاشمون رو میکنیم

هستی
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سعید خان

به امید خدا

آبی
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ

یه عده خیلی نظرات جالبی میدن ، میگن گرمه تحمل ماسک سخته بزارید موقع خنکی ! اگر در زمان خنکی که تقریبا اواخر شهریور میشه برگزار بشه ، وضعیت از اینی که هست بدتر میشه . اخبار ایران و جهان و توصیه ها رو گوش کنید که میگن با سرد شدن هوا با انفولانزا ترکیب میشه . اگر به گرما و عدم تحمل ماسک هست که در فروردین که اواخرش قرار بود ازمون برگزار بشه بهترین موقع بود. از تاریخ ۲۴ ام فروردین دوران نزول کرونا شروع شده بود تا اوایل اردیبهشت اون موقع تحمل ماسک راحت تر بود یا الان که اون موقع هم خواستار تعویق بودید ؟!

مریم
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

ببخشید ماها اسفند هم و اردیبهشت نگفتیم تعویق.
چون تو اسفند ابتلا کم بود تو اردیبهشت هم شیب نزولی داشت و خنک بود.

آنفولانزا هم تو کشور ما همه ساله بیشتر از آبان میاد.

.....
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

سلام
شما دوست عزیز شما تشزیف بیارید اهواز فقط ۵دقیقه با ماسک و شیلد و دستکش طاقت بیار ،تا متوجه بشید منظور دوستان چیه؟ما خوزستانی ها خواستارتعوقم چون شرایطمون خیلی فجیع هست از نظرگرما و از بیماری، ما خواستار تعویقم چون جز این وطنیم مثل سایر مناطق که درگیر کرونا بودند و تعویق صورت گرفت ما هم همین انتظار داریم که به خاطر سلامتیمون کنکور تعویق بندازند و ما خواستار تعویقیم چون حقمون مثل سایر شما که در شرایط سفید واستبل هستید و امتحان بدیم چون حقمونه و براش وقت گذاشتیم دیگه براتون تعجب آور نباشه فقط پادر کفش ما خوزستان هایی بزار تا اینهمه قضاوت نکنید ،ما نمیگیم کنکور بیفته در فصل سرما ما خواستیار که فرصت بدند تا شرایط ما استبل بشه تا ما مثل شما راحت امتحان بدیم ،

مریم
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  .....

دوستان عزیز خوزستانی حتما از طریق نمایندگان شهرهاتون پیگیری کنید چون شرایط شما ازهمه بغرنج تره

داوطلب دکتری
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ

سلام و درود مجدد
با برگزاری کنکورهای سراسری در شرایطی که آمار سه رقمی هست، آخرین میخ بر تابوت زندگی در شرایط قرنطینه زده خواهد شد و با یک پیک عجیب و غریب به استقبال پاییز خواهیم رفت.

بعد از برگزاری آزمون نهایی مدارس جلوی بستنی فروشی ها صف ماشین و آدم شکل گرفت، زدن ماسک و رعایت موارد بهداشتی در نگاه خیلی ها بیهوده اومد.

تنها کسانی که در این شرایط می توونن کمک مسئولین و کادر درمان باشند افراد تحصیل کرده هستند، اگر اونها رو هم با آمار چند صد هزار نفری یک روزه در یک جا جمع کنید اونوقت دیگه نمیشه کسانی رو که از قلیان مشترک استفاده می کنند، کسانی که دلشون برای پارک ها و دورهمی ها و…. تنگ شده راضی کرد که ترس از همه گیری بیماری داشته باشند و رعایت کنند

بیمار شدن و ناقل بودن داوطلب ها شاید یک سر قضیه هست ولی شما تصور کنید خانواده ای رو که بچه اش رو سر کنکور سراسری در شرایط سه رقمی آمار فوت بفرسته، اصلا بعد از چنین ریسکی در خانه موندن و مسافرت رفتن و رعایت کردن و…. براشون معنایی داره؟

یخشون باز بشه، تعداد کسانی که رعایت نمی کنند و می خوان قبل پیدا شدن واکسن به زندگی عادی برگردن خیلی بیشتر از الان خواهد شد…

باور کنید مردم عامه رو سخت میشه به رعایت عمومی دعوت کرد… همین الانشم میگی ماسک بزن، دستکش استفاده کن، دستت رو بشور و…. آدم رو مسخره می کنن…

داوطلب دکتری
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ق٫ظ

خیلی ها افتخار می کنند از روز اول قرنطینه در خونه اشون باز بود، مهمونی هاشون رو رفتن، عید دیدنی هاشون رو کردن و مسافرتم رفتن، مسخره می کنن آدم هایی رو که تووی خونه موندن یا مهمانی و مسافرت نمیرن!
نمی خوان قبول کنند که ممکنه ناقل باشن، خودشون و خانواده اشون مریض نشن ولی باعث مریضی مردم دیگه بشن و…. نذارید تعداد این ها زیاد بشه…. اغلب مردم عادی غبطه می خورن روزا رو از دست دادن و مثل اینها نرفتن بگردن!
مثل قضیه عروس و دامادهایی هست که حساب می کنن با بیست سی تا مهمون با کمترین خرج میشه رفت سر خونه زندگی، پس بهترین موقع برای عروسی هست! اینا به فکر خودشون هستن فقط و خب تعدادشان که روز به روز زیادتر بشه، خطر ابتلا هم بیشتره…

هستی
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ

خدا خیرت لده حرف حق

... نقطه
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ

من فک میکنم به جای درخواست لغو آزمون (که مطمئناً بار بعد به حذف کنکور منتهی میشه و حق یه عده ضایع میشه) بهتره از سنجش درخواست کنیم که آزمون رو در فضای آزاد مثه استادیوم ورزشی و در ساعات غروب برگزار کنه و یا اینکه حوزه ها رو شهرستانی کنن و هر کس توی شهر خودش کنکور بده. این طور همه با آرامش کنکور میدن و یه عده سود جو هم حالشون گرفته میشه اساسی.

!!!!
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ... نقطه

استادیوم آخه؟! به نظرتون همه ی شهر ها استادیوم دارن؟
فکر هوا رو هم کردین؟ با این بارون غیر منتظره الان که شمال داره میاد به نظرت همچین برنامه ریزی میشه کرد؟ گرمای هوای شرجی رو چیکار کنیم؟ شر شر عرق بریزه رو پاسخ نامه!

پوریا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  ... نقطه

نظرتون چیه که به سنجش هم درخاست بدیم که توی پارک ها ازمون رو برگزار کنه بعد ازمون هم دور هم یه چایی چیزی بزنیم!!!!
وقتی وضع شهر قرمز شما میخایین کجای اون شهر ازمون بدین؟

مهندس
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  ... نقطه

دوست عزیز شما فرض کن فقط در یک شهر موقع کنکور بارش باران صورت بگیرد.. اونوقت تکلیف چیه؟

مریم
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

پاسخ نامه را آب برد
ای نامه که میروی ……

مریم.آ
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ

کرونا ممکنه سالهای سال باشه و از این به بعد هم تمام آزمونا و کلاسها مجازی برگزار بشه هیچکس که از آینده دقیقا خبر نداره پس بهتره به جای تعویق و نابود کردن زحمتامون از سنجش درخواست کنیم یه راه ایمن و کم خطر برای برگزاری ارائه بده

آزمون در شرایط کم خطرتر ، تنها راه وزارت بهداشته
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم.آ

آزمون برگزار بشه، ولی نه الان که تو اوج خطرناکی کرونا هستیم، روزی ۱۴۰ فوتی خیلی زیاده. بزارن تا یه کم حداقل شرایط بهتر شه. بنزین که نباید بریزن رو آتیش ، حداقل بزارن شعله آتیش کمتر بشه، بعد برگزار کنن. وظیفه وزارت بهداشته که از مردم کشور و داوطلبین مراقبت کنه که کرونایی نشن، لازمه این مراقبت، آزمون در زمان کم خطره

پوریا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مریم.آ

اتفاقا وزیر بهداشت بار ها و بارها گفتن که کم مونده خودمون واکسنی که عوارض کرونا رو کم کنه رو میسازیم

علی
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ

دیگه مسخره بازی در آوردید با این تعویق تعویق کردناتون.
واقعا برنامه تون چیه برای پذیرش امسال!
صابون زدید به دلتون بدون کنکور با هماهنگی استاد گرامی راحت توی دانشگاه ارشد، ادامه تحصیل بدید. بابا یکی دقیقا بگه جز این فکر چی باید گفت…
آخه انصاف نیست یک سال از همه زندگیمون گذشتیم حالا اینجوری دارید راحت از حذف کنکور حرف میزنید. مسخره است ایده تون در مورد تغییر نحوه پذیرش.فکر کردید خیلی زرنگ هستید

فقط ۲۶ تیر
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ

کنکور باید برگزار بشه…….. کرونا هست تا سال بعد هم هست و اوضاع از اینم دقیقا بدتر میشه، باید برگزار بشه سر تایم خودش هر کس نمیخاد امتحان نده بزار سه سال دیگ که کرونا رفت شرکت کنه، اگ اینجوری هست منطق شما اصلا زندگی هم باید متوقف بشه کلا شما رعایت کنید سنجش هم قطعا راهکار بهداشتی داره برا برگزاری آزمون هاشون

هستی
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  فقط ۲۶ تیر

گرمه تحمل ماسک سخته حداقل هوا خنک بشه

آبی
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  هستی

شما می دونید که اگر در زمان خنکی که تقریبا اواخر شهریور میشه وضعیت از اینی که هست بدتر میشه ؟؟ اخبار ایران و جهان و توصیه ها رو گوش می کنید که میگن با سرد شدن هوا با انفولانزا ترکیب میشه ؟ اگر به گرما و عدم تحمل ماسک هست که در فروردین که اواخرش قرار بود برگزار بشه بهترین موقع بود از تاریخ ۲۴ ام فروردین دوران نزول کرونا شروع شده بود تا اوایل اردیبهشت اون موقع تحمل ماسک راحت تر بود یا الان ؟

مهرانه
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  هستی

قبلا میگفتید گرم بشه ویروس کم اثر میشه
این دور باطل همچنان ادامه خواهد داشت
یکی باید زنجیره رو بشکنه

ناصر
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

به نظرم بهتره کنکور دکتری کلا برگزار نشه و فقط بر اساس ۵۰ درصد مصاحبه و ۵۰ درصد رزومه و معدل مقاطع گذشته با ضریب دانشگاهی پذیرش صورت بگیره. البته اصل پذیرش در مقطع دکتری هم همینه.

مهرانه
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

اصل رو چی تعیین میکنه
قانون یا فرمایش شما؟

مینا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

تکلیف بچه هایی که ارشد دانشگاه خوبی نبودن چیه
دوست من پارسال رتبه ۱۹ شد اما چون دانشگاه ازادی بود پذیرش نشد
امسال با رزومه قویتر و یکسال تلاش بیشتر اگر قرارباشه فقط مصاحبه و رزومه باشه اساتید دانشجویان خودشون رو برمیدارن و امثال دوستم به شدت ضرر خواهند کرد
از طرفی حق دانشجویانی که دانشگاه خودشون دکتری گرایش مورد نظرشون رو نداره هم ضایع میشه

مریم
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

خب نمیشه زحمات چند ساله رو با یک روز کنکور درنظر گرفت

.....
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

واقعا سرنوشت چیه ؟

گاندی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ

دکتر حریرچی گفته شرایط تغییر نکنه از اختیارات قانون استفاده میکنیم!

شمارش معکوس تعویق شروع شد

زینب
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  گاندی

چه ربطی به تعویق داره این حرف؟!!

مهرانه
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  گاندی

منظورشون خیلی موارد میتونه باشه
تعویق ممکنه فقط یه گزینه باشه

هنر
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

اگر آزمون برگزار بشه و به تعویق نیفته بدون شک تعدادی از موافقان تعویق هم در اون شرکت خواهند کرد. اما حواسمون باشه کرونا نمی پرسه تو‌ موافق بودی یا مخالف و در صورت ابتلای هر کدام از طرفین دیگه جایی برای تاسف و ندامت نیست! البته دور از جون هممون. حتی مخالفان تعویق.

یک عصبانی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

به جای این حرفا بیاین هشتک مسئولین ماسک بزنید، راه بندازین… جان من نگاه کردید هیچ کدوم از مسئولین جهت فرهنگ سازی هم که شده ماسک نمی زنند…. خیلی متاسفم

آوا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

نه درست نیست. قبول دارم که بعضی نمی زنند اما خیلی هاشون هم ماسک می زنن. دیگه بی انصافی نکنید.

مهرانه
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

جلسه سراسری قوه قضاییه همه ماسک داشتن
رییس قوه تا معاونها و بقیه
جلسه هیات دولت و ستاد کرونا هم به غیر رییس جمهور همه ماسک میزنن
منظورتون کدوم مسئولینه
الان تو کوچه خیابون عامه مردم بدون ماسک هستند

نوبل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

به گزارش مشرق، محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت :ما در موج سنگین بیماری به سر می‌بریم و بیماری از راه تنفس انتقال پیدا می‌کند. این ویروس قدرت سرایت بسیار بالایی دارد. برای مثال اگر امشب ۱۵۰ نفر در مراسم عروسی شرکت می‌کنند سه روز بعد ۱۲۰ نفر به این بیماری مبتلا می‌شوند که نشان از قدرت بالای آن است. از سوی دیگر نمی‌دانیم در فصل سرما چه اتفاقی می‌افتد. قابل پیش‌بینی نیست که کرونا با بیماری مانند آنفلوآنزا همزمان شود و چه اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد که همگی آنها از نگرانی‌های وزارت بهداشت است.
ببینید شرایط بده ولی ممکنه بدتر بشه یعنی از اسفند تا الان اوضاع وخیم تر شده طوری که آرزو می کنیم ای کاش همون موقع آزمون برگزار شده بود بیایید تا شرایط خوبه آزمون رو برگزار کنند و بیشتر از این ذهنمونو درگیر این مسائل نکنیم.

بهار
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

دوستان ناامید نباشید آزمون مرکز وکلا که مجری برگزاریش سازمان سنجش هست به سوم مهر موکول شد. این نشونه خوبیه..

مریم
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

تاریخ قبلیش کی بوده؟

مهرانه
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

موکول نشده عزیزم
سالهای قبل آذر بوده ازمون امسال(۹۹) شده مهر

بهار
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهرانه

عزیزم این آزمون دو مرحله داره مرحله اولش موکول شد به مهر اول قرار بود خرداد برگزار بشه که افتاد به شهریور الان هم تا سوم مهر به تعویق افتاد ولی مرحله دومش همچنان آذر ماه برگزار میشه.

مهرانه
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

اطلاعات غلط ندید لطفا
اون ازمون مد نظر شما ازمون مشاوران خانواده قوه قضاییه بود
این ازمون مرکز وکلا همه ساله آذر ماه بوده حالا شده مهر
یعنی نه تنها به تعویق نیفتاده بلکه زودترهم شده
درضمن مرحله دوم مصاحبه است
ازمون قضاوت قوه قضاییه دومرحله کتبی داره که معمولا شهریور امتحان بود اما امسال اصلا هیچ اطلاعاتی در موردش ندادن

زینب
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

قانون شده که اگر در محفلی کسی کرونا بگیره, صاحب مجلس مقصر شناخته میشه و باید دیه بده. اگر سر جلسه کنکور اینهمه آدم کرونا بگیرن چطور؟

مهرانه
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

قانون بوده
هرکسی باعث یا مسبب خسارت مالی یا بدنی بشه باید خسارت بده یا دیه بده
اما اثبات عموما با خسارت دیده هست
شما چطور میتونید ثابت کنید که حتما سرجلسه خدای ناکرده کرونا گرفتید و از جای دیگه نگرفتید
برای مسئولین هم دیوارحاشا بلندترینه

علیرضا
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ

سلام . چه عجله ای برای کنکوری هست که معلوم نیست پذیرفته شدگانش بتونن از اول مهر کلاس برن
اصلا مثلا ترم اول وردودی های جدید دانشگاهها یک ترم دیرتر آغاز بشه ایا ضررش و ضربه اش به علم کشور بیش از قیمت جان انسانهاست . من به شخصه اگه به خاطر سر جلسه رفتن من جان پدربزرگ و مادربزرگ پیرم که با ما زندگی میکنن به خطر بندازم تا هیچ وقت نمیتونم خودمو ببخشم . دوستانی که با ماسک و دستکش میان ،ایا اینهمه پزشک و پرستار و کارمند بانک و…. الوده شدند بدون ماسک و دستکش بودن؟ هر نفر ۴۰۰ نفر رو میتونه آلوده کنه یعنی توی هر جلسه یک نفر ناقل کافیه .
بچه های مهارت اموز فرهنگیان امتحان پودمانشون رو به تعویق انداختن با اعتراض در فارس من و الان هم در صدد مجازی کردنش هست و تا اندازه ای هم موافقت شده
دوستانی که سلامتی براشون مهمه توی فارس من میتونیم یه پیام بذاریم به ۱۰۰۰ امضا برسه پیگیری میشه
موفق باشید

رهی..........خبر مهم
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ

دوستان این خبر رو دیدید و هنوز با هم بحث میکنید؟؟ یا ندیدید؟؟
هفته آینده نگرانی داوطلبین در مورد برگزاری آزمون در جلسه کمیسیون آموزش مجلس مطرح خواهد شد.

مریم.آ
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ

کاش دولت یجوری تصمیم بگیره که یکسال زحمتمون برا دکترا هدر نره
یکسال عمرمون با هزار دلواپسی استرسو بلاتکلیفی
ایشالا اوضاع تا اونموقع خوب میشه تعداد حوزه های امتحانی هم خیلی بیشتر بشه

مریم.آ
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ

ایشالا کنکور به خوبی برگزار میشه البته با افزایش زیاد تعداد حوزه های امتحانی خدا کنه برای هر شهر یه حوزه امتحانی بزارن اینطوری مجبور نمیشیم همه بریم مراکز استان تجمع بشه

الی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ

تهران (پانا) – عضو کمیسیون آموزش مجلس از بررسی موضوع برگزاری کنکور در نشست کمیسیون متبوعش به دلیل حاد شدن شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خانه ملت، روح‌الله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در توئیتی، نوشت:

الان دیداری با رییس کمیسیون آموزش داشتم، مشکل کنکوری‌ها را مطرح کردم؛ با رییس سازمان سنجش صحبت کردیم؛ ایشان هم گفتند اگر آزمون برگزار نشود، وضعیت کرونا تا آخر سال بهتر نخواهد شد. مشکل را توضیح دادم. قرار شد در اولین جلسه کمیسیون در هفته آینده موضوع بحث شود.
دوستان این یعنی چی؟

مریم
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ب٫ظ

استانداری ما اعلام کرده فقط از افراد بالای ۶۰ و بیمار زمینه ای تست گرفته می شود.
یعنی به جای حل مساله پاک کردن صودت مساله
خدایا شکرت

مریم
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

۶۰ سال

ازمون
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ

اوضاع تهران به شکل نگران‌کننده‌ای در حال تغییر است

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران:

▫️ در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های عادی بستری شدند.

مرکز بهداشت و سلامت کشور

مرضیه
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

حالا خداکنه اقلا مسئولان تصمیم گیری کنند. نه ما رو میان زمین و هوا معلق نگه دارند. بالاخره تکلیف رو مشخص کنند

زهرا
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ

سلام
با این شرایط کرونا . موافق تعویقم

محمد
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

امکان لغو وجود ندارد

مریم
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

منبع خبر.؟؟؟؟

Maral
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خخخخخخ زهی خیال خام. بهتون قول میدم به زودی تعویق اعلام میشه

یک عصبانی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ

بچه ها بدوید دیدید باشگاه خبرنگاران جوان…. همه حرفای ما رو نوشتند البته حرف موافقان و مخالفان…. کلا روضه های دو طرف رو نوشته…. آیا چه خواهد شد؟؟
نوشته ویروسی که کنکور را فلج کرده است، جان من بخونید بامزس

زهرا
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

طرف مخالفا رو که گرفته متاسفانه

مهشید
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

عزیزم طرف کسیو نگرفته
همه جوانب رو نشون داده
در ضمن وقتی یه چیزی رسانه ای میشه مطمئن باش که یه خبرایی هست

الی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

آره من خوندم
آخرشم که گفته باید ببینیم مسئولین چه تصمیمی میگرند

شمس الله
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

از تعداد منفی ها میشه متوجه شد که مخالفان تعویق کلا ۵ نفر هم نیستند.

ناشناس
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ

آزمون دکتری ۹۹ دراین شرایط وموقعیت کرونایی است دکتری درتیر برگزار میشه قطیعه یا نه دوباره تعویق میفته

نوبل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

حتما برگزار میشه مسئولین مربوطه تاکید ویژه ای داشتن رو این مورد، به شایعات بی مورد توجه نکنید

ایلیا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  نوبل

عمرا برگزار بشه

somaye
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ

سلام ببخشید الان واقعا دیگه تعویق در کار نیست؟؟؟یا جای امید واری هست؟؟؟؟؟

ازمون
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  somaye

ببینید شرایط الان رو با اسفند و خرداد مقایسه کن متوجه میشی تعویق حتمیه
الان تعداد فوتی بیش از سه برابر خرداده

تعویق حتمیه احتمالا میفته چن هفته بعدش
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  somaye

حتما تعویق میشه، چون برگزاری تو این وضعیت قرمز یعنی بازی با جان یک ملیون و دویست هزار نفر که هیچ مسوول عاقلی برای تبعات خطرناکش چنین کاری نمیکنه.

ناشناس
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ

آزمون دکتری مصادف شده با اوج بیماری کرونا ویروس چکارکنیم ماسک ودستکش بزنیم

نوبل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

ماسک زدن تاثیری زیادی بر جلوگیری از ابتلا داره

هستی
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  نوبل

دکتر زالی گفت جمع ده نفره مواج هم خطرناکه
کنکور چند نفره ست

Maral
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ

خدایا بهمون رحم کن به امام حسین من انقد استرس دارم بخاطر کرونا ، همش میترسم خونوادم نگیرن هرکی از بیرون میاد یه سرفه میکنه سکته میزنم اصلا آرامش ندارم خوشا به سعادت اونایی ک عینه خیالشون نیست هم و غمشون فقط کنکوره

ماه دخت بانو
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ

خطاب به اون خودخواه هوایی که فکر می‌کنن چون سابقه ی هیچ بیماری ای ندارن و جوون هستن پس اگه بگیرن سریع خوب میشن.
خدمتتون عارض شم که چند وقته مدل تهاجمی کرونا عوض شده و در همین اطرافیان ما که خودم شاهدش بودم جوان هایی ۳۲ .۴۰ ساله بدون هیچ بیماری متاسفانه فوت شدن. و توی همون خانواده سالمندانی که ۸۱ ساله و ۷۸ بودن به سلامت از بیمارستان مرخص شدن. گزارش های این مدلی زیاده جستجو کنید.

ارسلان
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ

دوستان پیام رو نگاه کنید
“حرف شما حرف حق بود انصافا، خدا حفظتون کنه دقدقه ما رو گفتین، مخصوصا آخرین خط عالی بود”
کی دغدغه رو اینجور مینویسه جز پروفسور TAR
جان من کلاس ششمی یا هفتم؟؟؟؟؟؟؟؟

مهشید
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ

تار فقط کمال تشکر و داره!!
تازه این کلمه رو یاد گرفتی؟

تعویق به خاطر افزایش فوتی ها
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ

با این همه فوتی که داریم ، دوستان مطمین باشید، وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا حتما آزمون ها رو تعویق خواهند کرد، چرا که شرایط بسیار خطرناکه. خیالتون راحت باشه. انشااله در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد .

نوبل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ

تعویقی در کار نیست دیگران رو گمراه نکنید و امید واهی ندید کار درستی نیست

...
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ

انشااله

مریم
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ب٫ظ

به نقل از خبر آنلاین
رییس جمهور محترم گفتند:محل تجمع محل شیوع کروناست.
سازمان سنجش محترم کنکور محل تجمع نیست؟؟؟!!!!!

نوبل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

با زدن ماسک و پوشیدن دستکش و رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ مشکلی پیش نمیاد این همه تجمعات مختلف هست اگه اینجوری که شما میگین بود تا حالا نصف ایران بیمار شده بودند

مریم
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  نوبل

به زودی میشن

داوطلب
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ

من یک سوالی از همه عزیزان دارم. لزوم برگزاری کنکور چه هست وقتی که همه دانشگاه ها دارن استعداد درخشان را جذب می کنند؟ اگر دانشگاه ها صلاحیت جذب دانشجو بر اساس برخی مصوبات را دارند، چرا این موضوع به همه داوطبان تعمیم داده نمیشه؟ نمیشه که برای عده ای بدون آزمون شرایط مهیا باشه برای عده ای دیگر نه . اونم تو این شرایط

نوبل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

زهی خیال باطل، آزمون در شرایط حاضر تنها راه عادلانه برای انتخاب دانشجو هست

یوسفی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

فقط کنکور. حتما باید کنکور برگزار بشه. ۱۰۰ درصد باید روز ۲۶ تیر کنکور بدیم.

کسی هم که نمیخواد کنکور بده، خوب نده.

کرونا باشه نباشه من کنکور میدم.

پیش به سوی قبولی قطعی… .

.پوریا
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  یوسفی

چشم دستور شما حتما اجرا میشه

Maral
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  یوسفی

شما روز ۲۶ تیر دم حوزه باش به امید برگزاری( خیال واهی)

نوبل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  یوسفی

یا حق

یوسفی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ

فقط کنکور. حتما باید کنکور برگزار بشسه. ۱۰۰ درصد باید روز ۲۶ تیر کنکور بدیم.

کسی هم که نمیخواد بده نده.

کرونا باشه نباشه من کنکور میدم.

پیش به سوی قبولی قطعی… .

یک عصبانی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ

سعید خان که گفته بود نامه و اینا، چی شد آخرش…. کجایی برادر….

همراه
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ

خداقوت خدمت تمامی دوستان و تحصیل کرده های جامعه
قابل توجه دکترهای آینده: با تمام این تفاسیر… فرضا” قبول بشید فقط باید بصورت مجازی و از راه دور درس بخونید…
خودتون دانشگاههای آموزش از راه دور رو قبول دارید یا به رسمیت میشناسید؟
قبلنا وقتی اسم دانشگاههایی که کلاس برگزار نمیشد یا از راه دور بود تدریس میکردن (نمیخوام اسم اون دانشگاهها رو بیارم) بهشون برچسب میزدید که فلان و بهمان و یطحشون پایینه ولی حالا دارید همدیگرو زیر پا له میکنید برای اینکه بالا برید و در این شرایط مشوش بدون برنامه ریزی صحیح درسی و از راه دور با این سیستم های اینترنتی پر از مشکل درس بخونید که معلوم نیست چی به چیه… بعدها اگر قبول بشید شماهم جزو افرادی میشید که برچسب میخورید که: “بابا اینا دکترای دوره کرونا هستن که هیچ قانونی براش نبود، از راه دور امتحان دادن با پارتی رشد کردن… اینا که سواد ندارن همه چیز وسشون فرمالیته بوده”
مسلما باهمچین مشکلات و جملاتی مواجه خواهید بود

همدیگرو اذیت نکنید.

در ضمن خودم شخصا از وقتی اسم کرونا بمیون اومد دیگه درس رو برای کنکور نخوندم بلکه فقط مطالعه کردم و خدا شاهده بشدت اصول بهداشتی رو رعایت کردم و قرنطینه سه تا چهار ماهه بودم و هنوز هم اگه لازم باشه بیرون برم با ماسک و دستکش میرم بدون وجود بیماری زمینه ایی.
رعایت میکنم چون انسان هستم درک و شعور دارم و میدونم همونطوری که جان من ارزش داره، جان سایر انسانها هم ارزشمنده. چرا ناقل باشم؟

مریم
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  همراه

احسنت

مرضیه
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  همراه

دقیقا. بعضیها ظاهرا فقط میخوان یه دانشگاه آزادی در هرجا قبول بشن که سربازی نرن یا شر کنکور از سرشون باز بشه و…در نتیجه فقط اصرار دارند هرجور شده آزمون بدن!

نوبل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  همراه

مجازی بهتر از یک سال معطلیه بعدشم صلاح ملک خویش خسروان دانند شما ناراحت نباش ما به کسی برچسب نمی زنیم. و نهایت استفاده رو می بریم الان دیگه عصر اطلاعاته نیاز چندانی به حضور در دانشگاه نیست. یه ترم هم که هزار ترم نمی شه ما باهاش کنار میایم
#رای اکثریت تعویق بی تعویق

""""
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  همراه

همدیگرو اذیت نکنید….. /

میدونم همونطوری که جان من ارزش داره، جان سایر انسانها هم ارزشمنده…… /

چرا ناقل باشم؟…./

آفرین به این سطح تفکر.

یک پرسپولیسى
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ

تعویق صد در صده با این وضعیت

نوبل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ

رای اکثریت تعویق بی تعویق

تعویق به خاطر افزایش فوتی ها
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

رای اکثریت ، تعویقه. به خاطر جان ملبون ها نفر.

مریم
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

اکثریت یعنی تو و چند نفر دیگه تو شهرهای سفید

نوبل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ

بابا خجالت هم خوب چیزیه، اندازه دو تا کنکور وقت داشتین، یعنی ۵ ماه بهتون زمان اضافه دادن. چقدر بهانه، چقدر کمپین دیگه حتی وزرات بهداشت هم از دستتون خسته شده، چاره مشکل شما یه چیزه دستکش و ماسک تمام. اینجوری که شما پیش میرید این آزمون رو وصل می کنید به اون یکی. همه که مثل شما نیستن کار و زندگی داریم به خدا. عجب!!!! داشتم درسامو دوره می کردم که دوستان گفتن دوباره کمپین بازی شروع شده، نگو ما نبودیم شهر رو خالی دیدین، بازم شروع کردین به اعتراض های نامعقول. کل جهان درگیره به خدا. زمین به دور شما نمی چرخه چشماتون وا کنید.

مینا
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

واقعا عالی بود آفرین

نوبل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

نظر لطفتونه، این تعویقیان فکر کردن با این روش های نخ نما میتونن به اهدافشون برسن، اما دیگه دستشون برای همه رو شده

مرضیه
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

شما هم چشماتونو وا کنین و سرتونو از رو کتاب بالا بیارید آمار فوتی های هر روز رو ببینید. بقیه هم به اندازه شما درس خوندن!

نوبل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

والا سرمو از رو کتاب برداشتم دیدم درس نخوانها کمپین راه انداختن که بازم اکثریت درس خوان رو از کار و زندگی بندازن

TAR
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۴:۳۶ ب٫ظ

در اینجا واقعا کمال تشکر از دوستان رو دارم که اندکی به تفکر پرداختند و واقعا خیلی ها متوجه شدن تعویق اصلا معنا و مفهومی نداره و فقط با تعوی یک سری ترم اخریا فقط به مقاصد خودخواهانه خود دست پیدا خواهند کرد . دوستی که اسم من رو گذاشتی و تعویق تعویق میکنی و گوسفند واسه تعویق نذر کردی مطمئن باش این کار شما ن دردی ازتون دوا میکنه و ن کنکوری رو لغو خواهد کرد و در اخر شما رو سیاه این سایت خواهید شد که در حق داوطلب ها ظلم کردی و فقط اسم تعویق اوردید و یک سری رو از درس خواندن باز داشتی !
در اینجا تشکر میکنم از دوستان گم جناب مهران از شیراز و شمس الله عزیز که واقعا پیاماشون حقیقت رو بازگو میکند برای دوستان !
#TAR_AHVAZ
#نه به تعویق کنکور

Mehran
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

خیلی ممنونم TAR عزیز. نظر لطفت هست. بله قطعا رو سیاهیش برای اون افراد باقی می مونه… بی صبرانه منتظر برگزاری کنکور هستیم.

Graphic
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

هروقت میام اینجا پیام های طوماری تو رو می بینم!
تو که مطمئنی کنکور ۲۶ تیر چطور می تونی انقدر اینجا فعال باشی؟
منی که از نظرم کنکور عقب می افته بازم نمی تونم انقدر اینجا وقت بگذرونم!
برو جمع بندی کن دیگه ۳ هفته موندها تا روز آخر میخای اینارو بگی؟
همشم تکراری حرفات آخه چیز جدیدی نمی گی برو پای درسات یکم

Kabal
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

اینو میتونن به عنوان ی طنز قوی استفاده کنن، خودش کامنت میداره با بقیه اسماش میاد ریپلای میزنه به خودش:))))

یک پرسپولیسى
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

شما ساکن کدوم کشور هستى؟!!!

مریم
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ

همینو بگو

شمس الله
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

بله بنده هم از شما تشکر میکنم جا داره در اینجا التزام علمی و عملی خودم رو به تعویق کنکور اعلام کنم و اینکه حمایت از تعویق جزو لاینفک حمایت های بنده بوده و انشا الله تعویق حتمی خواهد بود

.....
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

آفرین، به این میگن حرف حساب

خدایا دلم گرفته
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ

کرونا خیر نبینی خودت و هرکسی تو رو ساخت و به جون مردم دنیا انداخت. این چه وضعی شد آخه. کدوم درس کدوم کنکور کدوم دانشگاه
دیگه بریدیم از استرسهای مختلف زندگی کرونایی

.....
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ

سلام
دوستام تاریخ مجدد استعداد درخشان ،حس نگرانی بهم دست داده نکنه ما که سه سال از تاریخ فارغ التحصیل گذشته دانشگاه غیرانتفاعی فارغ التحصیل شدم معدل ۱۹,۴۲ داره ۵مقاله دوتا isi,سه مقاله،کیو وان همه چاب شده و پارسال رتبه ۲۳ ،کنکور حذف بشه ااینطوری ما باید قید دکتری بزنیم چون استعداد درخشان دارند زیاد میشیند من واقعا موافق تعویقم چون پا جون در میونه ولی با این فرایند که پیش میره ،امثال من باید چکار کرد ؟تمرکزم درس خوندن ندارم با اطلاعیه استعداد درخشان

مو
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  .....

وای از دست شماها!!!
کنکور حذف نمیشه

نور
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ

دوستان
آزمون به تعویق بیفته و مثلا حتی مهر ماه برگزار بشه، با فرض اینکه فکر کنیم اون موقع آمار مبتلایان حتی شده روزی ۲۰۰ نفر خب آیا مجددا همون برگزاری کنکورها آمار را نمیرسونه مجددا به بالای هزار نفر و دو هزار نفر؟ مثل شرایطی که الان داریم.

پس چرا این همه اصرار برای تعویق؟
مگه تعویق چه اثری داره دیگه؟
اسفند مگر شرایط ما بهتر نبود مگر دو نفر فوتی بیشتر داشتیم؟ ولی کنکور لغو شد. حالا چطوری با آماری که دیگه مثل اونزمان نیست کنکور برگزار بشه و تبعاتی هم نداشته باشه؟
الان با مرداد و شهریور و مهر و آبان وغیره فرقی نداره از لحاظ انتشار ویروس.
حتی اگر مبتلایان و فوتی ها کم هم بشن خود کنکور دوباره عاملی برای بالا بردن آمارها خواهد شد.
یکی بگه تعویق دقیقا چه خاصیتی داره؟

یب
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نور

مثله اینکه جلوی پامون چاه باشه، چرا نیافتیم توی این چاه ممکنه جلوتر دره باشه،‌ پس بهتره بیافتیم تو چاه! آینده که مشخص نیست ولی الان که کاملا پیداست وضعیت.

نور
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  یب

شما کلا متوجه نشدید فکر کنم منظور منو. ببینید مگه ۹ خرداد قرار نبود آزمون برگزار بشه؟
ولی به خاطر اینکه تنها دو نفر فوت کردن هم کنکور برگزار نکردن. حالا دوباره کی میخوایم برسیم به همون روزی دو نفر؟!!!
فرضا که برسیم هم، پس چه کاری بود اینهمه معطلی؟ میتونستن همون اسفند برگزارش کنند.
شما اینو باید متوجه بشید که کنکور حتی حتی حتی با وجود ۱ نفر مبتلا هم خطرآفرین هست. چون بازم موج شیوع ایجاد میکنه. مثل همون اسفند

نور
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  نور

شما کلا متوجه نشدید فکر کنم منظور منو. ببینید مگه ۹ اسفند قرار نبود آزمون برگزار بشه؟
ولی به خاطر اینکه تنها دو نفر فوت کردن هم کنکور برگزار نکردن. حالا دوباره کی میخوایم برسیم به همون روزی دو نفر؟!!!
فرضا که برسیم هم، پس چه کاری بود اینهمه معطلی؟ میتونستن همون اسفند برگزارش کنند.
شما اینو باید متوجه بشید که کنکور حتی حتی حتی با وجود ۱ نفر مبتلا هم خطرآفرین هست. چون بازم موج شیوع ایجاد میکنه. مثل همون اسفند

آبی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  نور

روزی دو نفر در کل امار کرونا وجود نداره الکی از خودتون امار ندید لطفا

مریم
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  نور

فشار کاری کادر درمان کمتره
اون موقع به خاطر خنکی هوا ملت سر جلسه ماسک درنمیارن.
کولر روشن نیست که قدرت انتقال ویروس رو زیاد کنه

آبی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

شما مثل اینکه برخلاف وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی صحبت می کنید . خیلی جالبه یه زمانی می گفتن الان زمستونه فصل سرماست گرم بشه خوب میشه بعد دیدن با گرما هم خوب نمیشه حالا میگین فصل سرما هوا خنک میشه ماسک در نمیارن !!!! فصل سرما با انفولانزا ترکیب میشه و به مراتب شرایط سخت تر میشه از این چیزی که الان هست

ویکتاریون
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

خب تقصیر اینا نیست که میگفتن توی گرما بهتر میشه. تقصیر همون بهداشت جهانی با ندانم کاری و مصلحت اندیشیه که از اول تاکید کرد راه اصلی انتقال ویروس سطوحه. نتیجه ش این می شد که وقتی دمای سطوح بالا بره ویروس از بین میره. هنوز سه هفته نشده که بالاخره قبول کردن هوابرده. نتیجه اینه که کولر و در و پنجره بسته و اجتماعات راه انتقالی اصلی میشن و گرما بدتر کار دستمون داده. همه بازی خوردن به نوعی. هیچ کس هم نمی دونه پاییز بدتر میشه یا بهتر.

مریم
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

حرفای قبلی هم دیدیم درست ازتب دراومد

مرضیه
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نور

وقتی شیوع کمتره، آمار ابتلا کمتره و درنتیجه خطر کمتره. ضمن اینکه وقتی آمار بالاست تجهیزات درمانی کافی نیست و فوتی بیشتر

یک عصبانی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ب٫ظ

آقا من نمیدونم ما پیر شدیم و سر از کار دولت درنیاوردیم…. اشتباه کردند آقا عروسی این وسط چی بود تالار باز کردن چی بود… کافی شاپ ملت همچین نشستن میگی به عمرشون نوشیدنی میل نکردند…. آقا دولت اشتباه میکنه چرا ما تاوان بدیم… بابا به قرآن من از دو ماه قبل اسفند که کنکور داشتم خرید و بازار نرفتم بعد که خورد به کرونا، کاش میشد عکس جورابامو براتون بفرستم انقد نگید موافقین تعویق فلان و بهمان… اتفاقا به شدت موافقان تعویق جون دوست هستند

استعداد شانس بیشتر قبولی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ب٫ظ

همه چی به نفع بچه های استعداد است مصاحبه حضوری برخی دانشگاه ها هم حذف شده این درست نیست اگه کنکور ندیم ممکنه اساتید ظرفیت استعداد ها رو افزایش بدن در صورت عدم برگزاری کنکور. اگه کنکور بدیم با خطر ابتلا خودمون و خانواده هامون رو به رو هستیم پس برای برقراری عدالت در صورت تعویق کنکور نباید هیچ گونه پذیرشی از طریق استعداد صورت بگیره باید کمپ لغو پذیرش استعداد بزنیم

8
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ

نگران نباشید استعداد درخشان ارتباطی به کنکور نداره.
استعداد درخشان مازاد بر ظرفیت کنکوره.

استعداد شانس بیشتر قبولی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  8

مازاد میتونه نباشه تو این شرایط.

رهی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

دوستان سرچ بکنید تصاویر مناطق قرمز کشور رو ببینید با توجه به گستردگی این مناطق و یه حساب سرانگشتی میشه فهمید حدود نیمی از داوطلبین آزمونهای سراسری در این مناطق ساکن هستند که عده کثیری از این افراد مجبور به سفرهای بین شهری برای رسیدن به حوزه امتحانی هستند چطور میشه حق این عده کثیر رو ضایع کرد؟؟ اگر قرار به اصرار برای برگزاری آزمون و عدم اتلاف وقت باشه من باید بیشترین اصرار رو داشته باشم به دلیل اینکه یک گپ زمانی طولانی بین مقطع کارشناسی و ارشد داشتم و الان با سی و چند سال خیلی خوب میفهمم و خیلی برام مهمه که زودتر در مقطع دکتری پذیرش و حتی فارغ التحصیل بشم و خیلی هم برای این اتفاق آماده ام ، قبلا هم اینجا گفتم مخالفان تعویق رو واقعا درک میکنم، لغو تاریخ ۹ اسفند به شدت از نظرم محکومه، متخصصین امر خیلی خوب میدونستند بهترین زمان و قابل کنترل ترین شرایط همون ۹ اسفند بود اما برگزاری آزمون کاملا خارج الویت بود من ازکمپین ها حمایت کردم به خاطر تمام کسانی که در مناطق قرمز هستند وکسانی از بیماری زمینه ای خودشون و نزدیکانشون گفتند از قضا اینها رو هم درک میکنم خودم ریه حساس و آلرژی دارم همسرم دیابت، درسته که تا امروز مشکل جدی از نظر تنفسی نداشتم اما در مورد این بیماری باید خیلی مراقبت کرد من از آخر بهمن ماه برای جمع بندی تو خونه بودم و تا امروز بیرون نرفتم تصمیم داشتم برم سر جلسه و اگر نتونستم با ماسک دوام… ادامه نظر»

یک پرسپولیسى
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

کره شمالى / کره جنوبى

تار مخالف تعویق / تار موافق تعویق

اینطورى بهتره!

ل
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ

بچه ها برای استعداد درخشان باید ترم آخر ارشد باشیم و معدل هفده؟

مینا
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ل

بله

Mehran
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ

امروز ۸ تیر ماه ۹۹ دقیقا ۱۸ رو مانده به آزمون دکتری وزارت علوم
تعداد کشته های امروز دقیقا ۱۴۴ نفر
ضمن همدردری با خانواده های این عزیزان
اعلام میکنیم که با این اوضاع انتظار نمی رود که کنکوری در تاریخ ۲۶ تیر داشته باشیم.
والسلام
۸ تیر ماه یک هزارو و سیصد و نود و نه

کامران
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

هر ۶ دقیقه یک نفر فوت کرده

داوطلب دکتری
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ

درود مجدد
من هیچ وقت برای تعویق اصرار نکردم. ولی شاید حضور چه ها در امتحانات مدرسه به تشویق مردم برای شرکت در عروسی و عزا دامن زد و به نوعی یخشون رو باز کرد…
خیلی ها عروسی گرفتن چون با جمعیت کم برگزار شده و هزینه بسیار کمتری داشته ولی همونم به قیمت شیوع و جان دیگران تمام شد
برگزاری کنکورها طی دو ماه با این همه جمعیت ریسک شیوع بسیار زیادی به دلیل بی خیال تر شدن مردم هم رقم خواهد زد…
آمارها بالا رفته، روند صعودی داره…. خواهش می کنم دست نگه دارید
من نوعی شاید شجاعت شرکت در جلسه رو پیدا نکنم ولی خواندم دیروز که یک ناقل در عرض یک ماه ۴۳۰ نفر و می توونه مبتلا کنه. این جمعیت پخش بشه شاید اونی هم که شرکت نکرد گرفتار بشه…. نذارید یخ مردم بیشتر از پیش باز بشه و با حضورهای غیر ضروری در اجتماع به همه گیرتر شدن بیماری دامن بزنند…

مو
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ

من برادرم دوازدهمیه. چند بار باهاش حوزه امتحان رفتم. بچه ها قشنگ تو حلق هم وایستادن.

داوطلب دکتری
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مو

گوش نمی کردن به ماسک ها دست می زدن، دستکش ها رو در می آوردن. از هم خودکار و… قرض می گرفتن. یکی مورد بغل کردن و ذوق کردن دیدن همدیگه رو هم دیدم
حتی اگه ناقل هم بودن برای خانواده کافیه…. هر دفعه توضیح می دادم براشون چطور باید رعایت کنند اما بازم چندتایی گوش نمی کردن

کنکور رو تجسم می کنم از همه نقاط استان بیان مثل همیشه داخل یه دانشگاه بزرگ بازم توزیع جمعیت زیاد تفاوتی ایجاد نمی کنه. مثل همیشه خواهد شد

ازمون
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

درود بر شما

یک عصبانی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ

آره برادر وقتی اخبار گفت ۲ نفر در قم مبتلا شدند رو یادتون هست کی فکرشو می‌کرد مبتلایان که بماند ده هزار نفر قربانی بده… آخه ما همینجوری هرسال حوادث طبیعی داریم پارسال سیل رو یادتونه نیست

Mehran
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ

با سلام، خدمت دوستان موافق تعویق، در اینجا لازم میدانم که به نوبه خودم از هوشیاری شما کمال تشکر رو داشته باشم، بعد از افشاگری ها و اشاره های که تعدادی از دوستان عزیز در همین صفحه به کاربر مخالف تعویق در مورد استفاده از اسامی مختلف برای نشان دادن مخالفت با تعویق انجام داد، به حمد الله امروز تعدادی زیادی از کاربران محترم دست این شخص را خوانده و هوشیار تر از گذشته با ما همراهی میکنند، خدا رو شکر که همه ما بیداریم و میبینیم و بر اساس دیده ها تصمیم میگیریم

k
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

از ماها که قراره دکتر بشیم از این بیشتر ها توقع میره. رو کردن دست چهارتا داوطلب نما دیگه چیزی نیست.

مهرانه
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ

اگه ماسک زدن از این هفته اجباری بشه
اوضاع تا دوهفته بعدش بهترخواهد شد به یاری خداوند

7
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

با شما موافقم که اگر همه رعایت کنن، کنترل میشه.
اما آیا واقعا رعایت میکنن؟!؟
من پدرم رو نتونستم متقاعد کنم میره بیرون ماسک بزنه. هر دفعه میگه یادم رفت.

زهرا
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ

بچه ها به نظرم این تمدید های مکرر پذیرش دکتری دانشگاها یعنی امسال ازمون برگزار نمیشه یا اگر هم برگزار بشه فرمالیته است
وهمون اسنعداد هارو بر میدارن
انشالله موفق باشن
من که جزش نیستم چون معدلم و رزومه ام خوب نیست

مهندس
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سرکار خانم من مدت هاست که دارم عرض میکنم این رو ولی کو گوش شنوا

یک پرسپولیسى
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ

چه عزایى گرفتن مخالفان تعویق!

یک پرسپولیسى
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ

١۴۴ نفر از دیروز تا امروز به دلیل کرونا فوت کردن. روحشون شاد.
محدودیتهاى استانى هم امروز ابلاغ شدن.
کنکور ٢۶ تیر؟! زهى خیال باطل!!!

ازمون
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

واقعا متاسفم
۱۴۴ مورد فوتیه جدید

ازمون
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ

فوری : ۱۴۴ نفر فوتی جدید

شناسایی ۲۴۸۹ بیمار جدید / مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۲۲۲۶۶۹ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت :
▫️از دیروز تا امروز ۸ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۰۶ مورد بستری شدند.
▫️مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر رسید.
▫️متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.
▫️خوشبختانه تا کنون ۱۸۳ هزار و ۳۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
▫️ ۲۹۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
▫️تا کنون یک میلیون و ۶۱۰ هزار و ۸۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

استانهای خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و کرمانشاه در وضعیت قرمز و استانهای بوشهر، ایلام، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در وضعیت هشدار قرار دارند.

مرکز بهداشت و سلامت کشور

F. H
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

به نظر من اصلا تعویق فایده ای نداره چون هیچ محدودیتی وجود نداره و بدون محدودیت هم وضع درست نمیشه. باید نحوه پذیرش رو تغییر داد… چرا در شرایط بحران نباید تفاوتی با شرایط عادی قاعل شد… امسال شرایط با سالهای گذشته کاملا متفاوت هست… اینو دیگه هیچ کس نمیتونه منکر بشه.

آبی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  F. H

قائل شد درسته

F. H
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

میدونم عزیزم کیبورد گوشیم بیشتر از این جواب نمیده
من عذر میخوام… شما ببخشید…

علی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  F. H

خسته نباشید. خیلی راحت و مجلسی بفرمایید که با اساتیدتون گاو بندی کردید کنکور لغو بشه و دانشجوهای خودشون رو بردارند. بابا دست برداری از تعویق کنکور و تغییر نحوه پذیرش…
خداروشکر کنکور قانون هست وگرنه چه میکردید

کنکور 99
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

وای خدایا . ما از اسفند که کرونا کم بود مخالف تعویق بودیم و اعلام کردیم بعد همه اومدن گفتن شما خودخواهید فقط به فکر خودتونید!!!دوباره دوباره به تعویق انداختن هیچی نگفتیم! منکه بخاطر دکترا نه ماه هیچ جا نرفتم جز سرکارم،”ولی مطمئن هستم همه اونایی که میان میگن تعویق، خونه عمه و هاله و عمو و فک فامیل شام و ناهار رفتن، شمالشونو رفتن، حالا الکی خودشونو نگران وضعیت قرمز شهرهای دیگع نشون میدن ! ! الان شما خودخواه نیستید؟؟؟ فکر بچه های که نه ماه از کار و زندگی افتادن ذهنشون خسته شدع، انگیزشونو بخاطر تعویق ها از دست دادن، نیستید!!!! شما همه پروتکل های بهداشتیتو رعایت میکنید وقتی میرید بیرون که الان نگران ۴ساعت زمان کنکوری؟؟!! با خودت روراست باش .

.........
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور 99

چرا فکر میکنید هرکی موافق تعویقه همش مهمونی و سفر بوده
و کسی که مخالفه فقط نشسته درس خونده و از خونه بیرون نرفته
قضاوت کردن بر اساس حدس و گمان خودتون مدیونیت میاره
کمی محتاط تر مردم رو قضاوت کنید شاید یه وقتی باشه برای جواب پس دادن

somaye
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ

سلام برای بیان درخواستمون در مورد کنکور با شماره گیری ۱۹۰ باید کدوم داخلی رو بزنیم؟؟؟

باران
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ

اونایی که همون موقع هم کرونا گرفته باشن اعلام نکنن بیان سرجلسه چی

غلامرضا
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ

یکمی واقع بین باشید امتحان برگزار میشه و باید برگزار بشه!!! نیمه تیر ماه مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس برای دکتری بدون آزمون!
ببین آخر کاری میکنی کلا از استعداد بگیرن و کنکور رو حذف کنن

یک عصبانی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  غلامرضا

فعلا که شهید بهشتی تازه ثبت نامشو تمدید کرده

m
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  غلامرضا

نگران نباش کنکور هیچ وقت برداشته نمیشه.
یعنی مافیای کنکور نمیذاره.

.پوریا
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

هی مافیا کنکور کنکور نکنید
تا شما ها نرین توی موسسه هاشون ثبت نام نکنید اونا مافیا نمیشن
به جای محکوم کردن دیگران خودتون رو مقصر بدنید
یه جوری میگین مافیا که هر کی ندونه فکر میکنه اینا از کشور دیگه اومدن و به زور پول مردم رو میگیرن

در ضمن شما هایی که مخالف تعویقین خوب چرا میایین اینجا؟ فکر می کنید وزیر میاد کامنت هارو میخونه میگه اره دیگه موافق تعویق زیاد پس تعویق بیوفته
بشین درست رو بخون
تعویق بیوفته که مجبوری مرور کنی نیوفته هم که ازمونت رو میدی
الکی هم اخبار جعلی ندین که امار اومده پایین ملت فکر میکنن که وضع درست شده ماسک هارو دیگه نمیزنن

اسم تون رو هم عوض نکنید
یه مخالف هست با ۲۰ تا اسم مختلف

ازمون
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  .پوریا

دقیقا

TAR
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  .پوریا

حرف شما حرف حق بود انصافا، خدا حفظتون کنه دقدقه ما رو گفتین، مخصوصا آخرین خط عالی بود

داوطلب دکتری
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ

با سلام و احترام
لطفا کنکور دکتری رو به تعویق بندازید
یا نحوه پذیرش دانشجو رو در صورت امکان تغییر بدید

مثلا دانشگاههای غیرانتفاعی و آزاد رو اگر میشه امسال شیوه پذیرش رو با دولتی متفاوت کرد. شاید حجم داوطلب ها کمتر بشه

امتحانات مدارس رو هم به شیوه کاهش جمعیت برگزار کردن، مثلا هفتم و هشتم غیرحضوری امتحان دادن و نهم حضوری

از تجسم شلوغی سالانه روز آزمون دکتری، ترافیک ماشین و آدم موقع ورود به حوزه های امتحانی از تمام استان، واقعا وحشت می کنم.

امروز خبری خووندم که استان ما هم مجدد به سمت قرمز شدن حرکت کرده
خبرها رو دنبال کنید تجمعاتی مثل عروسی و عزا بطور چشمگیر مبتلا برجا گذاشته…

از صد و هفتاد و هفت هزار داوطلب دکتری، چند نفر قرار هست قبل اعلام نتایج به رحمت خدا رفته باشند؟!

خواهش می کنم به خانواده ها و خودمون رحم کنید و یکم شرایط حاد رو در نظر بگیرید

ناصر
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ

با سلام. من واقعا بعضی ها رو درک نمیکنم که هی میگن تعویق! آخه با تعویق مگه مشکل بیماری حل میشه! آخرای تیر بهترین زمان برای برگزاری امتحان هست و مسلما بعد از اون که صد در صد شرایط بدتر میشه. پس یا باید برگزار بشه یا اگه واقعا شرایطش نیست کلا امسال برگزار نشه و فقط بر اساس مصاحبه و رزومه و معدل مقاطع گذشته با ضریب دانشگاهی پذیرش صورت بگیره

علی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

بیاد به جای تعویق
خواستار شیوه پذیرش بشیم
ی جور دیگه پذیرشش کنن دانشجو را

.....
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شیوه پذیرش باید مصاحبه داشته باشه تغییر چیه؟ ماکه کنکور میدم مصاحبه که ریسکش کمتره

و
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خوب چه جوری بشه عدالت برقرار شه؟
ماهم از خدامونه کنکور ندیم.
هر جای دنیا بگی برای دکتری کنکور میدیم، میخندن.

Anonymous
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

هر چقدر هم تعویق بدن دیگه شرایط مثل آرامش اسفند نیست. هر چقدر هم مبتلاها کم بشن دیگه شرایط مثل قبل نیست. میخوان کنکور رو بذارن مرداد یا شهریور؟

ازمون
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Anonymous

دقیقا!!چقد غم انگیزه که دیگه هیچی مث قبل نیست
کاش نه ازمونی بود نه درس و دانشگاهی نه مدرکی ولی با ارامش و دور از این همه استرس زندگی میکردیم

مینا
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

سلام انشالله برگزار بشه راحت بشیم

.
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

ما شمارو به ارامش دعوت میکنیم

مینا
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  .

اتفاقا خ آرومم چون روی درسم مسلطم
کنکور ۲۶ باشه آماده ام. به تعویق بیفته باز مطالعه خودم رو دارم.

.
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

احسنت

مینا
تیر ۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  .

احسنت به شما دوست عزیز.

ازمون
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

موج دوم شیوع ویروس کرونا قطعی است

▫️ رییس کارگروه ارزیابی فرصت‌های مدیریت کرونا موج دوم شیوع کرونا را قطعی خواند
مرکز بهداشت و سلامت کشور
دوستان موج دوم کرونا اومده ماهم با موج دوم ازمون میدیم و هر چی شد شد

یک عصبانی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

گناباد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: نتیجه آزمایش کرونای ۳۱ نفر از دانشجویان و ۲۷ نفر از کارکنان این دانشگاه مثبت اعلام شد.

دکتر جواد باذلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آزمایش‌های انجام شده تا چند روز گذشته نتیجه آزمایش کرونای ۱۶ نفر از دانشجویان این دانشگاه مثبت اعلام شده بود که بعد از آزمایش‌های اخیر این تعداد به ۳۱ نفر افزایش یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با وجود رعایت تمام اصول بهداشتی از طرف دانشگاه از جمله رعایت تعداد ظرفیت محدود در خوابگاه‌ها و رعایت فاصله استاندارد در سلف‌ سرویس، حضور دانشجویانی از نقاط مختلف کشور و همچنین افزایش مراودات و رعایت نکردن مسایل بهداشتی توسط برخی دانشجویان، موجب ابتلای آنان به کرونا شده که اقدامات لازم برای قرنطینه کردن آنها انجام شده است.

یک عصبانی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در جلسه شورای اداری، اظهار کرد: عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بازگشایی بسیاری از مشاغل و شرکت مردم در بسیاری از اجتماعات از جمله دلایل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور است.
وی با بیان اینکه به رغم افزایش آمار مبتلایان، حضور مردم در اجتماعات به حالت قبل از کرونا برگشته است، افزود: متاسفانه آنچه در روزهای گذشته در شهرستان گناباد شاهد هستیم، افزایش مراودات اجتماعی، عدم استفاده از ماسک و افزایش ترددهای غیر ضروری شهروندان در سطح شهر است که ادامه این روند، میزان ابتلای به کرونا را هم افزایش خواهد داد.

یک عصبانی
تیر ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

الان خبر گناباد درسته، چون دانشگاه اومده به رسم آقای وزیر ما می توانیم برگزار کنیم اجرا کرده و خوابگاه ها باز شده و پنج شش دانشجو گرفتند و سرایت پشت سرایت…