موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص کارت و جزئیات برگزاری آزمون دکتری 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

‌اطلاعیه ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل‌ رفع نقص کارت‌ آزمون دکتری 99 و اعلام نکات بهداشتی جهت شرکت در آزمون منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور به شرح زیر است:

نحوه‌ و زمان پرینت کارت آزمون دکتری 99

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز دوشنبه 99/04/23 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

لذا داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه نمایند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت می‌باشد. 

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره 2 می‌باشد و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون بایستی براساس توضیحات بند «د» (تذکرات مهم) اقدام و در صورت نیاز صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 یکی از روزهای سه‌شنبه مورخ 99/04/24 و یا چهارشنبه مورخ 99/04/25 به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه نمایند.

زمان برگزاری آزمون دکتری 99

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1399 از ساعت 8:00 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 99/04/26 در 60 شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد.

نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است. 

جزئیات ویرایش اطلاعات آزمون دکتری 99

1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 14، 15، 16، 17 و 18 (شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، هیأت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ 99/04/26 منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و داوطلبان در صورتی که نسبت به بندهای 3، 7 و 13 (جنس، معلولیت و زبان خارجی) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است در یکی از روزهای سه‌شنبه مورخ 99/04/24 و یا چهارشنبه مورخ 99/04/25 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره 2) مراجعه نموده و موضوع را پیگیری نمایند تا مشکل برطرف گردد. ضمناً درخصوص بندهای 12 و 21 (نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچگونه تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 98/11/30 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده و یا تا تاریخ 99/06/31 در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند، در این مرحله می‌بایست نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان 98/11/30) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ 99/06/31) خود تا تاریخ 98/11/30 اقدام نمایند. این داوطلبان می بایست اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 98/11/30 (نمونه فرم در ذیل این اطلاعیه درج گردیده) را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه نمایند. 

2- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند 8 (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران)، وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح) لازم است حداکثر تا تاریخ 99/04/26 به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1399 در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح نمایند تا در صورت تأیید نهایی توسط ارگان ذیربط، سهمیه برای شما اعمال گردد، در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد. ضمناً تاکید می‌گردد داوطلبانی که در مرحله ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند ولی سهمیه آنها به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تائید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری) برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ 99/04/28 به ارگانهای مربوطه نیز مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت تائید سهمیه توسط ارگان ذیربط سهمیه درخواستی اعمال می‌گردد در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد.

3- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می‌باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و … می‌باشد ضروری است در ساعات مشخص شده در بند «ب» شخصاً ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس 4*3 (که در سال جاری تهیه شده باشد) و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره2‌) مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

نکات مهم جهت شرکت در کنکور دکتری 99

به داوطلبان توصیه می‏شود که مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون را که همراه با کارت شرکت در جلسه آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته است و قابل پرینت می‌باشد دقیقاً مطالعه نمایند و با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت ورودی و براساس آدرس حوزه‏ های امتحانی که بر روی کارت شرکت در آزمون درج گردیده است حوزه امتحانی خود را شناسائی نمایند.

داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار و چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد پاکن، مدادتراش، سنجاق و  ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) به همراه داشته باشند. از ورود داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

از آوردن وسائل اضافی به جلسه آزمون (بجز مدارک مندرج در بند 5 فوق) و هرگونه وسیله ارتباطی، الکترونیکی، و محاسباتی (از قبیل تلفن همراه حتی خاموش، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند، پیجر و ماشین حساب)، کیف دستی، ساک دستی،کتاب، جزوه، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هرکدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط برابر آیین نامه تقلب و تخلف رفتار خواهد شد و موجب محرومیت از گزینش در آزمون می‌شود.

7- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1399 از تاریخ 99/04/26 لغایت 99/05/02 بصورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمائید.

داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ 99/05/02 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. بدیهی است درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی آزمون دکتری 99

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر داوطلبان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید.

1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 6:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

3- از تردد بی مورد در محل آزمون جدا خودداری نمایید.

4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

6- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جدا خودداری شود.

7- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد بود. 

8- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر داوطلبان مجاور جدا خودداری نمایید.

9- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

10- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جدا خودداری نمایند.

11- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید. 

12- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن  ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) اقدام به صحبت نمایید.

13- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

14- لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. 

15- پاک کردن و ضدعفونی کردن دست بعد از درج اثر انگشت در پاسخنامه با پدالکلی (که توسط حوزه امتحانی به شما تحویل می‌شود) حتما انجام گردد.

16- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

نحوه برگزاری آزمون برای داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است.

این داوطلبان لازم است از روز جمعه مورخ 99/04/20 لغایت شنبه مورخ 99/04/21 با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند.

بدیهی است این سازمان با توجه به پیش بینی های بعمل آمده برای این داوطلبان در بیمارستان و یا در محل امنی که وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد نمود، آزمون برگزار خواهد کرد. 

قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری

ماده 5- تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:

الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.

ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:

1- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.

2- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سئوال برای تخلف در آزمون.

3- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.

ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.

د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سئوالات.

ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.

و- هرگونه تغییر غیرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.

ز- افشای سئوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.

ح- خرید یا فروش سئوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سئوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیر واقعی باشد.

ماده 6- هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازات های زیر را درباره متخلفان دارند:

الف- در مورد مشمولان بند (الف) ماده (5): اخطار کتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذی ربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.

ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (5): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.

تبصره- آرای هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.

ماده 7- در مورد مشمولان بندهای (د)، (هـ)، (و) (ز) و (ح) ماده (5) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (10.000.000) ریال تا یک میلیارد (1.000.000.000) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.

ماده 8 – ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد، موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.

ماده 9- رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.

ماده 10- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازات های مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت مؤسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود، و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی هستند.

ماده 11- چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرت های غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی است.

ماده 12- هر مؤسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند، چنانچه در تخلفات ماده (5) مشارکت داشته باشد، مجوز تأسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسؤول آنها، علاوه بر محرومیت دائمی از تأسیس و اداره این گونه مراکز، به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند، و چنانچه مؤسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مدیران مسؤول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (6) است.

تبصره- در مورد آموزشگاه هایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذی ربط مدعی‌العلوم نیز می‌تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.

 در خاتمه اضافه می‌نماید:

داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را از این تاریخ لغایت روز پنجشنبه 26/04/99 همه روزه از ساعت 8:00 الی‌ 14:30 با شماره ‌تلفن‌ 42163-021 یا بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور در میان بگذارند. 

دریافت فرم مخصوص واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی متقاضی شرکت در آزمون ورودی دکتری (Phd) سال 1399

جدول شماره 1- شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون دکتری 99 براساس‌ استان‌ محل‌ قامت‌ فعلی‌ داوطلبان

جدول شماره 2 – نام و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری 99 براساس استان محل اقامت داوطلبان

ثبت‌نام
باخبرم کن!

517 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یاسمین
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ

تو وضعیت قرمز کرونا ،مجبوریم نیایم برا کنکور

مری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ

حداقل تعدهد حوزه ها را به شهرستان های کوچکتر هم گسترس دهید تا راحتر و بی دغدعه تر شرکت کنیم ،مثلا ما باید بریم به مرکز استانو از همه شهرها اونجا حضور دارند!!!!

مری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ

اصلا منطقی نیست و ما باید با اینهمه استرس و فشارهای روحی سرجلسه باشیم!!!!لطفا تعویق!!!! برگزاری آزمون به چه بهایی؟؟؟؟

مهدیس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

سلام دوستان اگه کارت ملی و شناسنامه همراه نباشه. با دفترچه بیمه نمی زارند. من شهرستانم در محل حوزه امتحاتی مقدرو نیست برگردم. بدون کارت ملی راه نمی دند. تا حالا همچین مشکلی براتون پیش اومده

فاطمه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

تعویق تعویق تعویق تعویق تعویف لطفا تعویق

دانشجو
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

بله بله بله

فاطمه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

عجب دل خجسته ای دارید
مردم دارن فوج فوج میمیرن شما تو این کشور زندگی میکنید یا نه

Saeid
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

نه

کوروش
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

دردو بر همگی دوستان کسی اطلاع داره بعد از قبولی در مقطع دکترا میتونیم مرخضی بگیریم

حمید کرج تو کف دکتری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ

غلط است هر که بگوید دل به دل راه دارد

دل من زغصه خون شد دل او خبرندارد

مهشید
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

چی میگی‌شما تو این اوضاع

حمید کرج تو کف دکتری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است

دادن سر نه عجب ،داشتن سر عجب است

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

در حالی که سال قبل رئیس دانشگاه پیام نور فهرج از آمادگی این واحد برای برگزاری اولین آزمون سراسری در این شهرستان خبر داده بود اما گویا مکاتبات صورت گرفته با مسئولان سازمان سنجش به در بسته خورده و کنکور ۹۹ به مانند ۴۹ آزمون قبل در خارج از فهرج برگزار می شود.

عباس زیدآبادی رئیس دانشگاه پیام نور فهرج طی گفتگو با خبرنگار راه آرمان پیرامون چرایی عدم برگزاری آزمون سراسری ۹۹ در این شهرستان گفت: سازمان سنجش به حد نصاب نرسیدن داوطلبان را دلیل اصلی عدم برگزاری کنکور سراسری در فهرج عنوان نموده و متاسفانه علیرغم اخذ مجوزهای لازم با درخواست ما موافقت نشد.

وی افزود: فهرج در رشته های هنر و زبان خارجه داوطلبی ندارد و در دیگر رشته ها به نسبت سال قبل شمار کنکوری های شهرستان بسیار پایین بوده و آمار کاهشی را شاهد هستیم.

زیدآبادی در پایان ابراز امیدواری کرد در سال های آینده با افزایش داوطلبان آزمون سراسری شاهد برگزاری این ماراتن علمی در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/عباسزاده

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ تغییری در زمان برگزاری کنکور سراسری لحاظ نشد و قطعاً ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

محمد وحیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون جزئیات برگزاری کنکور سراسری ۹۹ اظهار کرد: روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی میزبان وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی بود. اولویت جلسه نیز بررسی چگونگی برگزاری کنکور سراسری ۹۹ در شرایط شیوع بیماری کرونا بود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: هیچ تغییری در زمان برگزاری کنکور سراسری لحاظ نشد و قطعاً ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه کنکور برگزار خواهد شد. در این جلسه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز برگزاری آزمون و لزوم افزایش حوزه‌ها در استان‌های پرخطر تاکید شد.

وی تاکید کرد: در هر صورت کنکور سراسری ۹۹ برگزار خواهد شد؛ زیرا در غیر این صورت شروع سال تحصیلی در دانشگاه با اختلال رو به رو خواهد شد.
کد خبر ۴۳۲۲۶۴

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

“وی تاکید کرد: در هر صورت کنکور سراسری ۹۹ برگزار خواهد شد؛ زیرا در غیر این صورت شروع سال تحصیلی در دانشگاه با اختلال رو به رو خواهد شد.”…..این عبارت نشاندهنده توجه به داوطلبان است و اصلا بحث پولشان مهم نیست!….تازه تاکید هم کرده!……

حسین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

درستش همینه
آقا شاید کروننننننننا تا چهل سال موندگار شد همه مدارس دانشگاه باید تعطیل شه؟؟؟؟؟؟
باید با تمهیدات زندگانی جاری باشه

من
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

به کنکور دکتری ربطی نداره

ماندانا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

خب که چی؟! این مال کنکور سراسریه که از اول همه می دونستیم و چند روز پیشم قبل جلسه تاکید نماینده ها بود که امکان تعویق نداره چون با توجه به تعداد داوطلبا و از اونور تعداد ورودیا اگه بمونه برا بهمن مشکل ایجاد میشه، بعدشم این بچه ها هر کدوم تو شهر خودش امتحان میده و فوقش یه صبح تا ظهر درگیره!
حالا این چه ربطی به کنکور ارشد و دکتری داره که خیلیا باید چند روز درگیرش باشن با همه حواشیش؟!!!
تو متن خبر یه کلمه از کنکور تحصیلات تکمیلی می بینین آیااااااااا؟؟؟؟ وزارت آموزش پرورش چه ربطی به ما داره؟؟!!

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

برادر، این الان چه ربطی به دکتری داره، خودت نوشتی آموزش پرورش بعد نوشتی کنکور سراسری اونم آخرای مرداد، خوب الان ما با این خبر شما قراره به کجا برسیم؟؟؟!!!!

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

شما همون فیک هستین؟! قراره به اوج اعلا برسین! مگه کارشناسی ها موش آزمایشگاهی هستن؟!

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

تو هم احتمالا همون TAR اولی هستی….لطفا با دهها اسم پیام نزار………

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

توهم نزن لطفا! من محمد هستم. اسمم محمد هست

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

اینها سند نیست……مشکوکی!

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

دیگه اون مشکل بالاتونه!

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه امکان لغو آزمون کنکور وجود ندارد، گفت: بیماران درگیر با کرونا هم می‌توانند در قرنطینه یا بیمارستان آزمون بدهند. محمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تصمیم مجلس برای برگزاری کنکور ۹۹، اظهار کرد: «روز گذشته در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور وزیر آموزش و پرورش موضوع نحوه برگزاری کنکور مطرح شد، اما اجماعی درباره تغییر زمان کنکور گرفته نشد». عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آزمون سراسری تأکید دارند، افزود: «آموزش و پرورش با همین رویکرد آزمون پایه دوازدهم را به صورت حضوری در همه شهرها و شهرستان‌های کشور برگزار کرد». وی با تأکید بر اینکه امکان لغو آزمون کنکور سال ۹۹ وجود ندارد، تصریح کرد: «رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین افزایش تعداد حوزه‌ها برای برگزاری کنکور مدنظر کمیسیون آموزش مجلس و وزارت آموزش و پرورش قرار دارد». این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای افرادی که در قرنطینه یا بیمارستان به سر می‌برند، گفت: «برای برخی موارد مانند کسانی که در قرنطینه بوده یا درگیر با بیماری کرونا هستند، تمهیداتی در نظر گرفته شده که در بیمارستان یا مکان قرنطینه آزمون بدهند». وحیدی ادامه داد: «سازمان سنجش به‌عنوان متولی برگزاری آزمون‌های سراسری باید برای برگزاری کنکور با اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌‎ها و مناطق مختلف کشور هماهنگ باشد». وی با بیان اینکه امکان لغو آزمون کنکور سال ۹۹ وجود ندارد و… ادامه نظر»

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

“آموزش و پرورش با همین رویکرد آزمون پایه دوازدهم را به صورت حضوری در همه شهرها و شهرستان‌های کشور برگزار کرد”…..نتیجه و اثراتش بر شیوع کرونا رو هم بیان کنند چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟……

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

اونها که توی مدرسه نگرفته بودند. قبل امتحانات بود. خبرش هم توی خبرگزاری ها هست

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

مگر در کشور پایش انجام میشه؟….که دقیق بگیم چقدر ابتلا ایجاد شده از این طریق…….باشه ما هم فکر می کنیم افزایش شیوع کرونا در تیرماه کار دشمنه!!!……

ماندانا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

شما ختم کلامت اینه که تعویق نیست، باشه نیست برادر شما فکر کن آزمون همون ۲۶ تیر هست، برو درسهات رو بخون که آزمونت نزدیگه

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

جای شما رو تنگ کردم؟!

آسمان
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

به خدا اگه کنکور تعویق نشه تو این شرایط برگزار بشه فاجعه رخ میده.
توی اردیبهشت که اوضع خوب بود نباید عقب می نداختن ولی الان اوضاع خوب نیست باید تعویق بشه.
از نیمه اردیبهشت تا نیمه خرداد اوضاع کاملا تحت کنترل بود با اهمال کاری برگزاری امتحان های نهایی (با رعایت پروتکل بهداشتی!!!!!!) همه چیز رو خراب کردن بچه ها ناقل برگشتن آغوش خانواده و بعد هم مردم دیدن امتحانهای نهایی برگزار شده عادی سازی شد همه بی خیال شدن .
تازع امتحانهایی که بچه هاهمش ۹۰ دقیقه سرجلسه بودن و تو مدرسه و شهر خودشون با جمعیت خیلی کم.

ر.ی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان

ول کن

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  ر.ی

ظاهرا اونا ول نمیکنن

ر.ی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

ول کنید تعویق رو
ما موافق کنکور هستیم
حق مسلم ماست
شرکت در کنکور اختیاری هست
تمام

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

تعویق را شرایط تعیین می کند نه من و شما!

حسین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

شاید تا چههههههههل سال کرونا موند لاپ لاپ کنان اونموقع هم می گید تعععویق

حسین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

تکبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییر

فاطمه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  آسمان

کاملا موافقم

یک عصبانی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ

آقاجان اصلا بحث موافق و مخالف رو بزاریم کنار، من اگه مسئول باشم باید بهترین تصمیم رو بگیرم. نه اینکه میگن ارایش زیبای اموزش به هم میخوره. اخه چطور دفعات قبل کرونا ضرر داشت اون وقت با این امار کرونا شیرین و قابل کنترل شد
ما دادمون از اینه … ستاد کرونا که هیچی نمیگه ما نمی دونیم یه دفعه چی شد … مجلس یه چیزی گفت باز انگاری حرف رو لولو برد… خب جان من پروتکل سنجش رو هم که دیدین

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

خب بهترین تصمیمو گرفتن تا حالا و بران سماجت می کنند ….تجارت جذب دانشجو شون رو دارن انجام میدن……داوطلبان هم بازیچه هستن…..

اکبر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ

به گزارش ایلنا، ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره احتمال تعویق در برگزاری کنکور سال ۹۹ با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا گفت: طبق برنامه زمانی که مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا است، آزمون‌ها طبق تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد، زیرا در غیر این صورت کل سیستم آموزشی کشور به هم می‌خورد.

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  اکبر

کل سیستم آموزشی کشور به هم می‌خورد یا کل تجارت آموزشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.پوریا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ق٫ظ

دوستان مسولین رو مذمت نکنید
مسئولین سنجش وقتی دیدن یه عده از دواطلب ها مخالف تعویقن شروع کردن به اطلاعیه دادن
ما مشکل از خودمون.کسی که برا خانواده و اطرافیانش ارزش قائل نیست رو دیگه نباید زیاد بهش اصرار کنید.

بر مرده دلان پند مده خویش میازار
زیرا که ابوجهل مسلمان شدنی نیست
جایی که برادر به برادر نکند رحم
بیگانه برای تو برادر شدنی نیست.

یک عصبانی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ق٫ظ

به سارا
تسلیت میگیم به خاطر مادرتون. بازم افرین که برای زندگیت تلاش می کنی

....
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ق٫ظ

دوستان ۹ روزه دیگه ازمونه اگه قرار بود تعویقی بشه تا الان حداقل یه اشاره ای میکردن
پس درستونو بخونید

...
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  ....

چشم داریم میخونیم

ولی یادتونه اسفند ۴ روز مونده بود تعویق شد

مهشید
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ...

اسفند انتخابات روز ۹ اسفند بود. زمان انتخابات رو ۴ روز قبل که اعلام نکردن که. جوک نگین که. بعد هم زمان کنکور مشخص بود که ۹ اسفند بود

آخرین سنگربان
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  ....
بابک
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ق٫ظ

این قسمت ۹ که گفته شده برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید، متظورش چیه؟! من هیچ رقمه به ماسکم دست نمیزنم که عکسم تطبیق داده بشه با صورتم. آخه چطور توقع دارن با دستی یا دستکشی که قبلا تو مسیر ممکنه به خیلی جاها برخورد کرده باشه و آلوده باشه به ماسک زد تا آقایون با قیافمون تطبیق بدن؟! عجب حکایتی داریم ما

مهدیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ق٫ظ

بخدا اگر این کنکور برگزار شه فاجعه انسانی رخ میده، بچه های تحصیلکرده چطور متوجه نیستیین؟ حتی اگربرگزار بشه عقل حکم میکنه که نریم، نمیدونم چرا فک میکنید فقط خودتون درس خوندین و بقیه که مخالف ۲۶ هستن درسهای عقب افتاده دارن؟ عزیزان با این استدلال امیدی به قبولی خودتون دارین؟ من واقعا قصدم بی احترامی نیست یکم به خودمون بیایم و به کادر درمان که الان فرسوده هستن فک کنیم، ما انسان هستیم و باید درک کنیم همنوعانمون رو، برگزاری کنکور در شرایط بهتر (اگربه یاری خدا شرایط بهتر شد،) قطعا بهتر خواهد بود، حتی برای شماهای که کاملا مسلطین

مهدیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۳ ق٫ظ

تعویق تعویق تعویق تعویق تعویق لطفا تعویق

کوروش
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیار

برگزاری برگزتری برگزاری برگزاری

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ق٫ظ

واقعا انچه عیان است چه حاجت به بیان است ، هم نمیخوان کنکور بدن ، هم میگن تعویق یا لغو ، هم میخوان جای بقیه تصمیم بگیرن ، جماعت اینقدر حسود و بخیل و خودخواه ؟
اون شهامتی که گفتم اگر دارید بعد ازمونم اینجا بیاید فعلا که ۲.۳نفر نداشتن و غیبشون زد از جلمه جناب بیژن که اصلا انگار در افق محو شدن .
موفق باشن داوطلب های واقعی در ازمون های پیش رو .#Ahvaz

ر.ی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

کی گفته تهران قرمز نیست ؟؟؟؟!!!

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

همین صبح. اخبار ساعت ۹ شبکه خبر. بیشتر شهرستانهای تهران سفید و خود تهران زرد

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

مخالف تعویق شما هستین که با اسمهای مختلف در اینجا پیام می گذارید….

مارال
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ق٫ظ

همه زنگ بزنید ۰۲۱۸۹۵۱۱

مارال
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

برای تعویق

پسیکولوژی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

ممنون از اطلاع رسانی
دوستانی که خواستار لغو هستند تماس بگیرن ثبت نظر میشه و برای رئیس ستاد ارسال میشه نظرات، جالبه خانم اپراتور هم نظر بودن با من؛ مبنی بر فاجعه انسانی و کشتار دسته جمعی قشر فرهیخته کشور

علی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

دوست عزیز شما میتونی نیای سر جلسه

کوروش
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

موافقم

دوست
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ق٫ظ

سلام
یک:
من قبلاً هم گفتم، متاسفانه مشکل اینه که تهران مبنای تصمیم گیری برای کل کشور هست. چون تهران قرمز نیس، سازمان سنجش میگه باید برگزار بشه، و شهرستان هم که مهم نیسن.
دو:
ادبیات بعضی واقعا بچه گونه س و آدم رو یاد دبستان میندازه! اینکه بگن شما نخوندین که میگین تعویق، یا اون یکیا بگن آقا! اجازه! به خدا ما درسمونو خوندیم!، ولی… دوستان! شما دیگه سن و سالی ازتون گذشته، این ادبیات شایسته شما نیس. موافق و مخالف باید دلیلشون رو بگن فقط. نه اینکه به هم تهمت بزنن.
سه:
دقت کنین: نه تهمته، نه فرافکنی: آیا حرف بزرگوارانی که میگن ما چندماهه کلی زحمت کشیدیم، پس باید برگزار بشه، شبیه اونایی نیس که بعد از یه مدت خونه نشینی کرونایی خسته شدن، و رفتن مسافرت، و بعد از افول شدید کرونا، شرایط امروز رو رقم زدن؟
چهار:
البته بدون شک مقصر اصلی دولته که با عادی نشون دادن شرایط، باعث ذهنیت غلط اکثر مردم شد.
پنج:
من فقط یه سوال می‌پرسم: به فرض که شرایط کرونا تا آخر سال هم همین باشه، و اصلا امسال واکسنش در نیاد، و تعویق مکرر منجر به لغو کنکور امسال بشه، آیا اهمیت برگزاری کنکور بیشتر هس یا جون یه عده زیادی از مردم؟ اگه دانشگاها یک سال ورودی نگیرن چی میشه؟

و البته که اگه با این شرایط بخواد برگزار بشه، من سر سلامتیم رو به پای عجله برای دکتری نمیذارم، و کنکور نمی رم.
ان شاءالله همتون سالم و موفق باشین.

دکتری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  دوست

واسه همه یه نسخه نپیج

شما چ میدونی از مشکلات بقیه
فقط دیدگاهی ک خودت داری رو بولد کردی و می بینی بعد داری واسه بقیه نسخه میپیجی؟؟؟

هرکس نگرانه نیاد سر جلسه

هر وقت تونستین خیابون و مترو و سلوغی بازار رو کنترل کنین ک ب فاصله ۱۰ سانتی متری هم هستین بعد بیاین بگین کنکوری ک یک و نیم متر فاصله داره خطرناکه و فاجعه است.
با تعطیل کردن کنکور تو مترو و اتوبوس و بازارها خلوت نمیشه
خودتون میدونین فاجعه اونحاست ن حلسه کنکور با این همه فاصله
لطفا مغلطه نکنین

ر.ی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

احسنت

یکی به داد ما برسههههه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ق٫ظ

به قول اقای وهاب زاده کلی سیاره کشف نشده و کلی اختراع ثبت نشده منتظرتونن خودتون خبر ندارید!
حالا هی اصرار کنید زودتر برگزار بشه به قیمت جون هممون ببینیم کجارو میگیرید!

ر.ی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

خوب میترسی ازمون نده

مردم هر روز با فاصله کم سوار مترو وو میشن بعد شما میترسی برای کنکور عجبا

حمید کرج تو کف دکتری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ق٫ظ

دلنوشته :

تو رو با غیر می بینم صدایم در نمی آید

دلم می سوزد کاری ز دستم بر نمی آید

عاشقی عجب دردی ست، بی در مان

71
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ق٫ظ

یه سری از دوستان اسمشون بُلد میشه اینجا و تو ذهن ماها می مونه مثل
موتور هوندا
نعمت الله
بیژن
اینا که یهو غیب می شن من می گم نکنه خدا نکرده کرونا گرفته باشن..!
لطفا اگه هستید اعلام حضور کنید ناراحت می شم با این فکر
ای خداااا

رهی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  71

۷۱ جان حرف دل من رو زدی، حتی کامنت کاربرای مخالف رو نبینم نگرانشون میشم،
روزای بدی شده با هر کس تماس میگیریم اگر دیر جواب بده دیگه دلمون هزار راه نمیره فقط به کرونای لعنتی فکر میکنیم اگر جواب نده که هزار بار میمیریم و زنده میشیم
امیدوارم همه در پناه لطف خداوند از این بلا به سلامتی عبور کنیم و دوستانی هم که ازشون یاد کردی در سلامت کامل باشند

فرزانه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  71

رفتن درس بخونن

دکتری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  71

نگرانشون نباشین
دیدن هوا پسه
رفتن سراغ کتابشون

ان شالله ک سالم و سلامت باشن

ناشناس
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ق٫ظ

دوستان،در این شرایط باید کنکور به تعویق بیفتد سلامتی مهم تر تا رفتن به دانشگاه.

ازمون ۲۶ تیر حق مسلم ماست
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ

یعنی اینای که خواستار تعویقن تا خود روز ازمون نمیخوان ول کن این تعویق باشن. چهار باره همش میگید ماه بعد. این ماه بعد شما کی قراره بیاد؟ ۱۰ سال دیگه؟ اگه این پشتکار رو برا درساتون میزاشتید الان مجبور نبودید به هر دری بزنید که ازمون به تعویق بیفته و سلامتی رو بهانه کنید. شما میتونید امتحان ندید‌ به همین سادگی. ما میخوایم ازمون بدیم ۲۶ تیر به لطف خدا

سجاد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ق٫ظ

احسنت.
یجوری میگن سلامتی مهم تره انگار ماه بعد کرونا ریشه کن میش.
ما هم میدونیم سلامتی مهم تره، مساله اینه که کرونا فعلا هست و با یک ماه تعویق نه اوضا بهتر میشه و نه شما رضایت میدید آزمون بدید.
سازمان سنجش قبل از موعد اطلاعیه رو داد که هر شک و شبه ای رو از بین ببره

حسین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

تکبببییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییر

سارا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ

اصلا وقتی همه چیز بستگی به مصاحبه داره این آزمون به دردنخور رو کلا حذف کنن خب! شما فکر کن خطر رو به جون بخری بری کنکور بدی بعد تو مصاحبه رد شی. والا ظلمه. مخصوصا در حق اون عده ای که روزمه خوبی هم دارن.

mohamad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

اره شما استادا را میشناسید مشکلی ندارید ولی ما نه

سارا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  mohamad

به محمد:
مرد جوان! من ۴ ساله ارشدم رو گرفتم و امسال تازه برای اولین بار میخوام کنکور دکتری بدم. اتفاقا رزومه خوبی هم ندارم دو مقاله و سه کتاب ترجمه همین. ولی با توجه به تجربه بقیه که میگن آزمون فقط بازیه و مصاحبه شرطه نظرم رو گفتم.
من ممکنه استادا رو بشناسم ولی قطعا اونا منو نمی شناسن!

مهندس
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

سرکار خانم من نمیدونم که رشته شما چیه ولی در رشته های مهندسی یکی از ملاک های پذیرش قدرت تصمیم گیری و پیاده سازی سریع تحلیل درست حل مساله هست که جز با ازمون میسر نمیشود

فاطمه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ

امیدوارم ۲۶ تیر برگزار بشه و تعویق نیفته،
با رعایت تمام موارد مشکلی پیش نمیاد
نه تحمل ۴ ساعت ماسک سخته و نه تحمل گرما، برای کسی که هدف داره و روی هدفش تلاش و تمرکز میکنه همه موانع براش قابل تحمل میشه
به امید خدا کنکور رو بسلامت پشت سر میزاریم
#مخالف تعویق

آبی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

من مخالف تعویقم ولی اصلا اینطور نیست که تحمل ماسک چهار ساعت کار راحتی باشه و دستکش هم همینطور به خصوص در مناطق گرمسیر

یک عصبانی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

بالام جان . میدونم هدف داری میگم من وقتی اسفند ازمون کنسل شد گفتم چه ربطی داشت دو نفر تو قم گرفتن . اخه فاطمه خانم رمز بقا در انعطاف هست. منم مثل شما تو زندگیم فقط هدف. ولی انقدر به در بسته خوردم به خاطر تاکید روی یک هدف واحد که ضربه خوردم

مدیریت۹۹
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ

من الان زنگ زدم ستاد کرونا اپراتور گفت خیلی مورد داشتیم ثبت شکایتش انجام شده به زودی نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد موافقان تعویق و اونایی که جون خودشون وخانوادشون واسشون مهمه تماس بگیرن

بی طرف
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت۹۹

با چه شماره ای تماس گرفتی؟

مدیریت99
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  بی طرف

۸۹۵۱۱

آسمان
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  بی طرف

۰۲۱۸۹۵۱۱ داخلی ۰ رو بگیرین برای درخواست تعویق

احمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت۹۹

شماره تماس ستاد کرونا چنده

راضیه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ

سنجش بت اعلام زمان تاریخ پرینت کارت ورود به جلسه پا پیش کشیده که پس نیفته. واقعا یه مدرک ارزش به خطر افتادن سلامتی رو نداره. خیلیا بیماریه زمینه ای دارن تا به بادی بهشون میخوره مریض میشن چه برسه به کرونا.

مجی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۸ ق٫ظ

ایران سوم جهان در فوتی ها در ۲۴ ساعت اخیر

۱. Mexico 523
۲. India 420
۳. Iran 163
۴. USA 155

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مجی

توی اوج کرونا
دست بردار کنکور نیستن

آبی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

قبلش در اواخر فروردین که اوجش نبود و فروکش کرده بود هم دوستان میگفتن تعویق باید بیوفته

یک عصبانی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

خب به قول اقای حریرچی ویروس ناشناخته هست ما چیکار کنیم.

حامد
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

این دوستانی که اینقد مشتاق آزموننن …فک کنم بار اولشونه…انشااا…میری سر جلسه مصاحبه میبینید چه خبر….این تو بمیری از اون تو بیمریا نیست…..

مریم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

جالبه بقیه رو متهم به آماده نبودن و درس نخوندن میکنن غافل از اینکه ارزش جان خودمان واطرافیانمان بالاتر از مدرک دکتری است

مهندس
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

داداش من فکر نمیکنی شما که طبق گفته خودتون چند سال هست که میرید و ازمون میدهید و بعد مصاحبه رد میشوید یک جای کارتون می لنگه؟

حامد
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

تعجبم با این کار سازمان سنجش….چقد بیانیه و اطلاعیه داره میده چپ و راست…تلویزیون …مجازی…رادیو….فاتحه ….

هکر مهربان
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

تا شنبه همین آش و کاسه هستش .. شنبه میان اعلام میکنن که ما آماده بودیم آزمون رو برگزار کنیم ولی نذاشتن.

یک عصبانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

دوستان همه به پیج دکتر احمد نادری، نماینده مجلس که خبرشو قبلا اینجا زده بود برید و بگید آقا ما مسخره که نشدیم خیلیا معترض هستند، آقاجان آمار فوتی های کرونا تو رکورد خودشه….
اگه آزمون در اواخر مرداد اوایل شهریور برگزار بشه بازم نظام آموزشی به هم نخوره نهایتا اول آبان ترم جدید شروع میشه… واقعا تو این اوضاع آزمون حماقته

عصبانی نباش
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

از کجا میدونی دوباره اواخر مرداد و شهریور کمپین اعتراضی واسه برگزار نشدن و تعویق کنکور تشکیل نمیدید؟ از کجا میدونی اوضاع اونموقع درست شده؟

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  عصبانی نباش

پاییز واکسن کرونا میاد
حداقل جونمون در امانه

یک عصبانی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  عصبانی نباش

اخه پسر خوب ما به دو رقمی امار فوتی رسیده بودیم. دولت هم طبق انچه معلومه باز دوباره داره فرهنگ سازی میکنه. و باید امار رو بیاریم پایین. اینجوری که گور دسته جمعی راه انداختیم.
الان این همه پروتکل سنجش زحمت کشیدن همش با خودمونه ما گفتیم لااقل سنجش یه ماسک دست ملت میده. میگم اخر مرداد اوایل شهریور باشه اول ابان ترم شروع میشه نیازی هم به ترم بهمن نیست

سینا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ

واقعا جاداره از نماینده های پرتلاش و زحمتکش مجلس که فقط به فکر خدمت به مردم هستند تشکر کرد.
به نظرم تنها راه باقی مانده اینه که از وزارت بهداشت و سنجش بخوایم حداقل چند روز محدودیت ها رو به صورت جدی اعمال کنند و بعد از اعمال محدودیت ها در همین ماه آزمون رو برگزار کنند.
خیلی ها بیماری های تنفسی و قلبی دارند خیلی ها دیابت یا مشکلات کلیوی دارند، خیلی ها علی رغم این مشکلات مجبورند از شهرستان و مناطق محروم و دور افتاده بیان.
به خدا دور از انسانیت هست.

تعویق
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

میتونیم خودمون استامپ ببریم؟ هرکسی واسه خودش ی استامپ ببره؟

شیدا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  تعویق

وای چه فکر خوبی. من یه استامپ کوچولو میگیرم فردا. قرمز انگار میزنن درسته؟

تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  شیدا

پارسال آبی بود فک نکنم فرقی داشته باشه

روزى روزگارى
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

بچه ها من مطمئنم کنکور به تعویق میوفته. خبر نماینده تهران مبنى بر جلسه براى تعویق خبر جدیدتریه!

Graphic
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

خبر نماینده تهران چی بوده من در جریان نبودم میشه بگید؟

فاطمه زرگری
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

منبع؟؟؟

....
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۴ ق٫ظ

منم شنیدم، قضیه اش خیلی جدی هست، انشالله تعویق به زودی اعلام خواهد شد، قضیه شوخی بردار نیست که سلامتی کلی آدم مطرم هست نمیدونم والله عزیزان مخالف تعویق مسخره کردین خودتون رو، آره برید برید ۲۶ امتحان بدید!!!!!!

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  ....

ان شاالله

محمودی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

سلام خواهشا تصمیم گیری که میشه مقطعی نباشه یه نگاهی هم به شهرها و استان های قرمز که اوضاعشون وخیمه و بیمارستانها جا نداره بندازید اوضاع خوزستان خیلی خیلی وخیمه چطوری تو این اوضاع بیام بیرون که برم سر جلسه اونم ۴ الی ۶ ساعت بین ناقلین کرونا که تو استان ما بیداد میکنه جولان بدم نمیدونم با این اوضاع فاجعه است یک فاجعه انسانی وحشتناک

دختر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ

کسی مسئول مشکل من نیست کسی رو هم مسئول نمیدونم
خدا به همراه همه

دختر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ

به کاربر مهشید
چیزی به اسم خوابگاه وجود داره شاید تا الان خبر نداشتید چون خوابگاهی نبودید

تعویق ، یک درخواست منطقی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ

دوستان مطمین باشید مجلس مانع از برگزاری چنین آزمونیه، که قطعا و بدون تردید در این اوضاع کرونایی چند ماه اخیر، خطرناک ترین اجتماع بشری در ایران محسوب میشه. پس هیچ عقل سلیم و دور اندیشی در این شرایط حساس و بسیار خطرناک، یک ملیون و دویست هزار داوطلب ارشد و دکتری رو نمیفرسه سر جلسه. انشااله نمایندگان فهم مجلس آزمون رو به تعویق میندازن. انشااله.

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ

ان شاالله

احسان
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ

متاسفم برای خودمومملکتم که همه چی در حد شعاره.

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

واقعا

یک عصبانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ

ولی واقعا خیلی باحالیم، از همه باحال تر تلویزیون، با یه زیرنویس قرمز نوشته در اجتماعات شرکت نکنید، هر ۹ دقیقه یک ایرانی…. باز زیر همون زیرنویس قرمز به رنگ مشکی بیانات دکتر خدایی، آزمون آزمون
ولی واقعا روسای دانشگاه چه جیگری دارند مثلا شهید چمران اهواز یا فرودسی مشهد، واقعا اوضاع این شهرها خرابه

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

چمران اهواز
۶ هزارو ۵۰۰ داوطلب داره برای پنج شنبه ۲۶ تیر

سارا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

سلام دوستان عزیز من داوطلب ازمون دکترا هستم که برادرم کرونا گرفته بود زیاد علایم نداشت و منتقلش کرد به مادرم و مادرم فوت شد. حالا موندم من چجوری بیام سر جلسه . بخدا نمیخام ایجاد استرس کنم ولی واقعا دچار استرس کرونا شدم

امین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام خدا به شما صبر و استقامت بده و تسلیت بابت فوت عزیزتون و ما هم آدم سن دار داریم و نگران سلامتیش دایم

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

خدا رحمتش کنه …صبر و سلامتی برای شما ارزو میکنم .به خدا توکل کنید

داوطلبب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام، تسلیت میگم خدا بهتون صبر بده
انشاالله هر چی خیره پیش بیاد. توکل کن به خدا

عابر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ

این همه تنش و استرس برای آزمونی که مدتهاست در هیچ کجای دنیا معیار سنجش و پذیرش نیست…..آزمون میدم، با استرس ، با پذیرفتن عواقبی که امروز با اکراه میپذیرم تا بعد ها به خاطرش نه فقط خودم حتی دیگران رو مقصر بدونم اگر زنده بمانم قبول هم می‌شوم …. اما این همه نگرانی و اما و اگر برای من و شمایی که دغدغه مان معرفت است بی مهری است

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  عابر

گل گفتی

صادق
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ

باید همون اولش میگرفتن. اوضاع هر روز بدتر میشه. کی میگه بهتر میشه؟ما که ندیدیم. چند ماه بعد میبینی اینایی که آزمون ندادن همه دارن. اینا ندارن.

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

استدلال قوی
خداییش خودتون اعتقاد دارید به اینی که گفتید

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  صادق

پاییز واکسنش میاد

شمس الله
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ

۲۶ تیر
این آزمونم برگزار میشه
بیشترین ضررو هم یه عده ای بردن
من از همون اسفند یک بار ریکاوری کردم واسه ۲۸ فروردین و بار دیگه واسه ۹ خرداد و الان بیشتر از ۶۰ روزه که واسه ۲۶ تیر
امیدوارم کسایی که حقشونه موفق بشن
ولی یه عده هنوزم دم از تعویق میزنن
فکر کنم این افراد از همون اولش داوطلب کنکور سراسری بودن و به قول خودشون این اولین سنگرشون بود
خلاصه بیشترین ضررو کردن به خودشون بد کردن

....
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

ولی شمس الله فکر کنم ۹خرداد دوره نکرده بودی چون خواستار تعویق بودی البته میگفتی برا سلامتی کرونا عقب بیفته ،خداروشکر دوره که کرده ،کرونا تمام شده و با خیال راحت میری قبول میشی بعد کمپین میزنی برا حذف مصاحبه

یکتا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ....

اره .دقیقا. منم بهش توجه کردم امروز

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ....

خخخخخخ

تو روحت کرونا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

شمس الله جون مسخرمون کردن
کنسل گراها ول نمیکنن هنوز

من
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

شمس الله جان دانشگاه تهران قبولی اگه رشته ات تو داره

جمله ای متفاوت
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ب٫ظ

سلام بر همه دوستان…
اولین باره براتون پیام میذارم
من از آبان ماه دارم می خونم و حتی این سال تحصیلی به جایی قول همکاری ندادم به جز هفته ای یه روز تدریس. در سالی که گذشت خیلی از برنامه هام رو کنسل کردم بخاطر کنکور و از نظر مالی خیلی متضرر شدم….در این مدت مثل بعضی از شماها شرایط سختی داشتم مادرم درگیر کرونا شدند اما باهمه سختیها درس خوندم واقعا دلم نمیخواد کنکور به تعویق بیفته اما این شرط انصاف و مروت نیست که فقط به خودم فکر کنم….شاید تعویق مجددفقط برای ما خستگی داشته باشه و یه ترم به همین ریختن برنامه هامون اما برگزاری کنکور برای عده ی زیادی از مردم کشورمون خطر جانی داره و برای کادر درمان فشار و خوردشدن بیشتر…امروز وقتی پیج آقای وهاب زاده مشاور رسانه ای وزیر بهداشت رو دیدم واقعا باخوندن آخرین پستشون اشک در چشمام جمع شد….من ترجیح میدم دوباره برنامه هام به تعویق بیفته اما جون خودم و بقیه رو به خطر نندازم.الان تمام دنیا در اضطرارهستند و شرایط استثنایی هست.پس بیاییم به قول مولا علی ع به هم رحم‌کنیم تا خدا بهمون رحم کنه…انسانیت مهمتر از ارتقا رتبه ی علمی هست.خواهش میکنم خستگی رو به جون بخریم تا این زنجیره زودتر قطع شه…

*
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

احسنت بسیار زیبا

#مخالف تعویق
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

پیشنهاد عاقلانه اینه که با رعایت اصول بهداشتی و با تعقل به عواقب کار فقط برای خودمون تصمیم بگیریم و تصمیم دیگران رو به خودشون واگدار کنیم ….من کارمند دانشگاه هستم .پدر هستم .همسر هستم ..با رعایت کلیه اصول چند ماهه زندگی عادی+ماسک +رعایت بهداشت همه کارهامو تو اجتماع انجام میدم …کلاس ها دایر نیستند اما حضور دانشجوها برای کارهای اداری در سطح بالا انجام میشه و تا حالا با شعور بالای همکاران در رعایت بهداشت هیچ کدوم کرونا نگرفتند ….
با خودمون صادق باشیم

جمله ای متفاوت
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

ضمن احترام برای نظر جنابعالی، بنده فقط نظرم رو گفتم و درخواست کردم….تصمیمی برای کسی نگرفتم.اگر چه اگر تصمیم گیرنده بودم قطعا آزمون رو به تعویق می انداختم.
قیاستون مع الفارق هست چون شرایط آزمون با امور اداری شما آنهم در کنار همکارانی کاملا اهل مراعات موازین بهداشتی، قابل قیاس نیست. اینطوری که شما نوشتید یعنی پزشکان و وزیر محترم بهداشت و مشاورینشون هم که متخصص امر هستند از سر عدم صداقت میگن برگزار نکنید؟؟!

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ق٫ظ

درود بر شما ….انشالله موفق باشید .

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ

این جملات و باید با طلا نوشت

Maral
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ

خدایا اینا میخان ما رو بکشن

امید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ

بچه ها سلام، امید هستم موافق ۱۰۰درصدی برگزاری، امروز که اطلاعیه سنجش رو دیدم، به یکی خوشحال ترین آدمهای دنیا تبدیل شدم، چون واقعا فشار زیادی روم بود، بهترین تصمیم برگزاری بود که خدا رو شکر گرفته شد

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

این پیج منتظر قدم های شما بود
مجلس مارو منور کردید

یک عصبانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  امید

سلام به روی ماهت، مبارکت باشه

....
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

متاسفم

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  امید

اقا امید چهارشنبه بیا اینجا حاضری بزن
الان برو به بقیه درست برس پسرخوب
افرین

#مخالف تعویق
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  امید

خدا به شما سلامتی و موفقیت بده .منم امروز روز خوبی بود برام

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  امید

به دلم افتاده کنکور لغو میشه
به امید خدا

لعنت به تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  امید

منم خوشحال شدم اگه برو بچ تعویقی باز چوب لا چرخ نکنن

بکشم و دکترم کن!
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ

کرونا بهانه ای شد برای حذف رقیب!
تجمع ممنوع! ولی آزمون آزاد!!!

مریم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ

شمایی که مخالف تعویق هستید و فکر میکنید خودتون درس خون هستید من خودم با لیسانس و ارشد دانشگاه تهران خیلی هم درس خوندم و زحمت کشیدم با بچه کوچک از وقتم زدم برای آزمون دکتری، اما نمیرم آزمون بدم بخاطر اینکه متخصصین میگن حضور زیر فضای سربسته بیش از یک ربع خطرناکه ولو ماسک بزنن بماند که یقینا عده ای وسط آزمون ماسکشون رو برمیدارند حتی برای چند لحظه بازم خطرناکه و ممکنه عده ای مبتلا بشوند
یه سری فقط خودشون براشون مهمن فقط جلو چشمشون رو میبنن اگه قشر جوان و تحصیلکرده مبتلا بشن تو این جمعیت کم کی میخواد جواب گو بشه
حتی اگه ماهم حاضر نشیم مخالفین تعویق که میرن هم مبتلا بشوند به بقیه منتقل کنند وضعیت از این بدتر میشه
تنها راه لغو آزمون و استفاده از سوابق تحصیلی و سوالات علمی مصاحبه است. والسلام

نگین
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

آره جون خودت مصاحبه فقط توم یه چیزی میگی نمی تونه امتحان بده تنبل بعدشم از کجا معلوم رزومه ت قلابی نباشه

مریم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

تنبل اونیه که از سوابق تحصیلی میترسه
تمام دنیا گزینش براساس سوابق تحصیلی حرف اول رو میزنه

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

آهان باشه

#مخالف تعویق
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

من هم مثل شما فارغ التحصل دانشگاه تهران هستم با این تفاوت که شاغل هم هستم و رزومه خیلی خوب انشالله شرکت میکنم

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ

هر روز جلوی این همه کلانتری و دادگاه و دادسرا دارن از ملت موبایل تحویل میگیرن تحویل میدن
مایع ضدعفونی هم گذاشتن اما مسئولیتش با خودته
حالا اینا میگن هیچ مسئولیتی قبول نمیکنیم

Tavigh
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ب٫ظ

الان وزارت بهداشتم میخاد برگزار کنه؟ خبری ازش نیست!

....
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ

سلام جلسه مجلس چهارشنبه برگزار میشه فعلا معلوم نیست تعویق صدرصد

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ....

کی گفت چهارشنبه؟ بگو توروخدا

مارال
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ....

جدی.. خدایا اگه عقب بیفته

نازنین
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ....

به امید خدا

#مخالف تعویق
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ....

:)

M
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ

معاون آموزشی دانشگاه چمران اعلام کرد که روز پنج شنبه ۲۶ تیر فقط در حوزه امتحانی دانشگاه چمران ۶۵۰۰ داوطلب قراره تو آزمون شرکت کنن

نازنین
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  M

واااای

#مخالف تعویق
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  M

انشالله همه این ۶۵۰۰ نفر به سلامتی و موفقیت ازمون رو بدن

داوطلبب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

به نظرتون شدنیه بررگوار؟

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

مثل این میمونه که کار نکنی
ولی انتظار پول داشته باشه

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ

لایک به این کامنت Mohammad چه اصراری دارین شما که بقیه هم نظر و هم متقاعد با شما بشن؟! مگه بقیه بچه هستن که یه عده مثل شما دارین براشون تصمیم میگیرین؟! مگه از عمر شما داره استفاده میکنه؟ درسخون؟! درسخونی که واقعا خونده باشه، با ۳ بار تعویق، به ستوه میاد. میدونین چرا؟! چون به سختی داره درس میخونه، چون کتابخونه هاشون بسته است و روز هم کنار خونشون در حال ساخت ساختمان ۱۰ طبقه هستند. این دانشجو مجبوره شبها درس بخونه. متوجه هستین؟! متوچه هستین که این دانشجو با دانشجویی که اتاق شخصی داره و لپ تاپشم ۲۴ ساعته روشنه و گوشیش هم ۲۴ ساعت توی فضاهای مجازی آنلاینه و ۲ دقیقه درس میخونه و ۴ ساعت توی گوشیه، فرق داره. هر دوشون دارن میخونن ولی فرق داره خوندشون. متوجه هستین که وقتی از شبکه های سیما می بینی طرف میخنده میگه هه ماسک چیه؟ کرونا چیه و اونوقت منی که تقریبا یکساله توی خونه هستم و از شهر بیرون نرفتم، چه شوکی بهم وارد میشه؟ شما که ادعای رعایت میکنی، چطور ۴ ساعت نمیتونی ماسک بزنی ولی توی خونه ۲۴ ساعت روز رو قرنطینه هستی؟ اونهم شما که دختر هستین؟ توی جامعه هم ماسک نمیزنین و میگین هر کی ماسک نمیزنه منم باید بشینم خونه تا اینها رعایت کنن؟! جوکه حرفاتون خدا وکیلی. اونی که با هزار بار هشدار میره عروسی میره سفر و… باید به نداشتن مغز توی کله مبارکش ایمان آورد. ما روحمون خسته است. فشار خیلی رومون بود. چطور میگین مردم با رعایت نکردن… ادامه نظر»

شهرزاد
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

حرف دل منو زدید کاملا. ۵ ماهه از خونه بیرون نرفتم. تهش رفتم با ماشین تو شهر که اونم نپوسم فقط. کل برنامه هام بهم ریخته. ذهنمون خسته شد هی گفتن آزمون و هی تعویق. ما که رعایت کردیم تقصیر ماچیه مردم مراعات نکردن آمار رفت بالا. همین مردمی که از سلامتی و جون حرف میزنن پس چرا توخیابونا انقد شلوغه، عروسی کی میره پس اگه مردم نیستن. فقط جون دانشجو های کنکوری الان فقط در خطره!!! این همه تجمع های غیر ضروری رو جمع کنید نه مایی که اونم با این همه وسواس و رعایت برگزار میشه. هرکسی باید خودشم مراعات کنه دیگه. خدا بخیر بگذرونه..

#مخالف تعویق
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهرزاد

لایک

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

خانم محترم
الان کامنت شما و اقای محمد هم غیر از تحمیل نظر نبود
چرا وقتی شما چیزی مینویسید نظره
ولی کامنت بقیه تحمیل
اینجا همه نظر میدن
هیچ تاثیری هم تو تصمیم گیریها نداره
پس لطفا همیشه ژست حق به جانب نگیرید
شما شرایط مطالعه خودت رو نوشتی
و فکر میکنی بیشتراز همه خوندی و بیشتر از همه سختی کشیدی
قطعا اگه چیزی ارزشمندباشه به سختی بدست میاد اگرچه ازنظرهرکسی معنی خاص خودش رو داره
خواهرعزیز مطمئن باشید کسی که زحمت نکشیده چه موافق و چه مخالف برگزاری خودش هم توقع قبولی و نتیجه درخشان نداره
میشه به بقیه دروغ گفت ولی به خودشون که نمیتونن دروغ بگن

نوری
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

خیلی خودخواهانه بود واقعا متاسفم
اگه شما بخاطر یه اتاق و سرو صدای بیرون نمیتونید درس بخونید پس شما جزو قشر آسیب پذیر علمی هستین.
دکتری متفاوته

داوطلب
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

اینا اگر درس خونده بودن و سه بار خودشونو برای کنکور آماده کرده بودن هرگز دنبال تعویق نبودن وگرنه خودشون خوب میدونن یه ماه یا دو ماه دیگه اوضاع هیچ فرقی نمیکنه که ممکنه حتی بدتر هم بشه همونطور که توی خرداد اوضاع خیلی از شهرا بهتر بود یجوری حرف میزنن و دنبال تعویقن انگار مثلا دو ماه دیگه قراره کرونا کلا بره بعد با خیال راحت بیان سرجلسه ده بار اعلام شده کرونا تا آخر سال یا حتی سال آینده با ما هست تا اون موقع باید همه چی لغو بشه !!! هیچ آزمونی برگزار نشه!!

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهشید

شرایط درس خوندن شما
ربطی به جان دیگران نداره.
به هرحال کشور ما نماینده داره
قانون دارن
چندتا عاقل توش پیدا میشه که بگه تکلیف آزمون چی میشه…
شما نگران نباش.
تعویق و لغو و … به من و شما ربطی نداره.
ما کاره ای نیستیم.
مسئولش تصمیم میگیره
میفهمه ، درک داره
وقتی آمار فوتی بالاس نمیشه ریسک کرد

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهشید

شاید شرایط زندگی شما از دیگران بهتر باشه.
مگه ما داستان زندگیمون رو میایم اینجا تعریف میکنیم؟؟

مریم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهشید

چون شما درس خوندید بقیه باید بمیرن ؟؟؟
کادر درمان باید داغون بشه چون شما فکر میکنید فقط شما درس خوندید؟

دختر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ

البته من هنوز ناامید نیستم
تا لحظه ی برگزاری
چون به خدا ایمان دارم

زهره- معماری
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

دقیقاً تنها پناه بی پناهان خداست.
از خودش بخوایم هر خیری که میدونه پیش پامون میذاره

.......
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

دقیقا منم ناامید نیستم
تا لحطه آخر امیدم بخداست که دیگه تعویق نیفته
زندگیمون زیرو رو شده
شما چه میفهمید

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  .......

خدا میدونه که وقتی آمار فوتی ها بالاس
کنکور ریسکه.
خدا عقل داده که استفاده کنید

دختر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ

از کاربر راضیه خیلی تشکر میکنم و همچنین کیمیا برای ابراز همدردی
کامنت های شما حاکی از وجدان های بیداره
ممنونم اما کرونا با تمام مشکلات و فاجعه هاش یک نتیجه ی مهم برای عده ای بسیاااار اندک داشت و اونم مسئولیت اجتماعیه
به ما نشون داد در جهان تنها زندگی نمیکنیم پس باید همدرد هم باشیم
بازم ممنونم

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

کرونا نبود، کجا میخواستین برین؟

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

هتل
مسافرخونه
خونه بستگان یا دوستان

مارال
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

عزیزم.. منم درکت میکنم کاملا‌.. واقعا این حجم بیشعوری رو از سازمان سنجش ندیده بودم… ان شالا خودشون کرونا بگیرن.

پی اچ دی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

و ایشالا همه مخالفان تعویق هم چشمشون به جمال کرونا بعد از آزمون روشن بشه. حیفه کرونا نگرفته برگردن‌منزل!

.......
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  پی اچ دی

شما جای تاسف هم ندارید
انشالله سرزمینم از امسال شما خالی شه به هر طریقی

#مخالف تعویق
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  پی اچ دی

نوع تفکر یک تعویق طلب ….

زنبور
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ

سلام . قبل از همه از پی آن دی تست تشکر میکنیم. این مدت همراهی کردند. خب کنکور ها در حال برگزاری هست مشکلی هم نیست موافق و مخالف بخاطر آینده اشون شرکت میکنن. ولی صحبتی روی دلم هست جایی که نمیشه درست مدیریت کرد جایی که منطق توش حکم فرما از روز اول نبوده آینده تاریکی را واسه همه رقم خواهد زد. در هر صورت نه فارغ التحصیل دانشگاه ها با رتبه های بالا راضی هستن نه افرادی که تحصیل را ول کردند در طی سالیان تحصیل. حالا سلامتی واسه حتی وزارت بهداشت مهم نبود و گرنه قاطع استخرها و تالارها و پاساژ ها را بازگشایی نمیکرد و به صاحب هاشون کمک بلاعوض میکرد تا ما هم با این تعویق های پی درپی در حال حاضر توی محیط امنی امتحان میدادیم و اینطور مشکلی پیش نمی امد. دولت هم مثل بنزین فردا صبح خبر دار میشه کنکوری برگزار شد و آمار مبتلا و فوتی کلی بالا رفت. ایشالا همتون بچه ها خوشبخت شین و از این ویروس در امان.

زهره- معماری
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

نه، باور کنید خیلی ها قید شرکت در آزمون رو میزنند.
راستش فکر میکنم یه تعداد از مرکز نشینان بخاطر همین دوست دارند برگزار بشه که تعداد رقباشون کم شده باشه

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهره- معماری

شماهم که جزو موافقهایید

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

شما هم اسم منی!!!!!!!!

موافق تعویق
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ

عجبا!!!
پول و گوشی نیاریم!!!
میشه بگید ما شهرستانی ها چجوری بیام کنکور بدیم و چجور برگردیم به قول یکی از دوستان مگه مامانمو بیاریم
ماشاءالله به این همه تدبیر

علیرضا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  موافق تعویق

عزیز، کبف پول و کارت بانکی مشکلی نداره فقط گوشی و کیف دستی نیارید
شما مگه تاحالا کنکور ندادی؟؟؟؟؟؟؟

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ

شبکه خبر داره زیرنویس میره…شروع کلاسها قبل از پایان مهر…اعلام نتایج ۱۵ مهر…کارت آزمون ۲۳ تیر روی سایت سنجش

Mehran
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

این واسه کارشناسیا هست. وزیر امروز گفت ارشد و دکتری همون اوایل مهر میرن سر کلاس

مهندس
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

مهم نیس وزیر چی گفت

علیرضا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ

خداروشکر که بالاخره داره برگزار میشه

یک عصبانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ

واقعا خجالت داره، هیچ کس هیچی هم نمیگه، اخه همش تقصیر مجلس هم هست وقتی می دونین نمی تونیم یا نمی خاین کاری بکنید چرا الکی بیانیه میدین
عملا هیچ کاری نه سنجش کرد نه ستاد نه مجلس
مثل سال های قبل برگزار میشه فقط بلندگو دم به ساعت اعلام میکنه پروتکل بهداشتی را رعایت فرمایید

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

مثل اینکه هنوز نتیجه جلسه مجلس راجب کنکور اعلام نشده

مریم خانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ب٫ظ

بنظرم اونایی ک دنبال تعویق اند از الان بشینند برا اسفند بخونند ک دوباره دنبال تعویق نباشند
خدا بداد داوطلبایه سال بعد برسه با این جماعتی ک فقط تعویق میخاند

....
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم خانی

تعویق حتما هست

پی اچ دی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم خانی

دختر جان نگران خودت باش که وقتی ۲۶ تیر برگشتی خونتون خودت و خانواده بدبختت کاملا آماده درگیری طولانی مدت با کرونا باشین! نمیخواد برای سال بعد در افشانی کنی!

جواد
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ

با این تدابیر حداقل از محیط کار و مترو خیلی امن تره
انشالله تموم بشه همه داستانا

رفاهی علی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ

خداروشکر داره برگزار میشه
اون داوطلبینی ک دنبال تعویق اند باور کنید بعد کنکور هم همچنان دنبال تعویق خواهند بود!!!
ی عده ب جای تلاش یاد گرفتند ک فقط اعتراض کنند و امروز فردا کنند

TAR
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

دوستان شب شد دیگه ، هنوز جلسه اموزش مجلس شروع نشده ؟
خدایا لطفا همه رو به راه راست هدایت بفرما .
دیگه هشتگی به نام ن به تعویق نمیزارم چون دیگه کاملا مطمئن هستم ازمون ها در موعد مقرر برگزار میشود .
موفق باشن داوطلب های واقعی که شجاعانه جلوی تعویقیا وایسادن ، تشکر جانانه از همشون به خصوص مهران ، شمس الله عزیز ، یا حق.
#ahvaz

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

بیشترین ضرر رو یادت رفت
مخالف تعویق و صابر

هنر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

بازی نود دقیقه است خواهرم حواستون به گل لحظه آخر باشه

مجی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

۱۹:۲۳ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
با سلام و احترام با وضعیت ابتلا روزانه ۲۵۶۰ نفر و فوت ۱۶۳ نفر اقدام به برگزاری آزمون ها سراسری خصوصا نزدیکترین آزمون که آزمون دکتری می باشد اقدامی است آگاهانه یا ناآگاهانه علیه امنیت ملی تاکید می کنم علیه امنیت ملی عقلا نظام به هوش باشند

سورنا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ

واقعا که
یعنی یک نفر پیدا نمیشه یک راهکار اساسی بده
خیلی سخته؟
بابا یک سیستم ارسال مدارک علمی، پژوهشی راه اندازی کنید . داوطلبان مدارکشون رو بارگذاری کنند بر اساس اون خود سیستم امتیاز بده . بعد اونهایی که بالاترین امتیازها را کسب می کنند به مرحله مصاحبه وارد شوند . اینجوری حق کسی هم ضایع نمیشه. سیستم دکتری با بقیه مقاطع متفاوته باید دانشجوی دارای رزومه علمی قوی رو جذب کنه
اینجوری کلی امار ابتلا رو هم پایین میارن حداقل در یک مقطع
بابا این صدای مارو به گوششون برسونید

به سورنا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سورنا

ااا؟! فکر کردی خیلی زرنگی!

عابر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  به سورنا

۱۰۰٪ از نظر تحصیلی و پشتوانه علمی از شما دوست عزیز زرنگ‌تر هستند ، تمام دنیا با این روال دانشجو هاشون رو پذیرش میکنن، اینجاست که مافیای کنکور با هزینه هنگفت به شما دوست عزیز آموزش کدگزاری و تست زنی در نهایت ۱ سال رو میده و اون میشه جانشین ارزیابی عملکرد حداقل ۶ سال گذشته شما

نسترن
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سورنا

من با نظر اینکه مدارک بارگذاری بشه و سیستم امتیاز بده هرکس بالاترین امتیاز داشت دعوت ب مصاحبه بشه.۱۵۴ نفر فوتی در روز کمه ؟ب فکر داوطلبانی که بیماری قلبی یا کلیوی دارید هستید؟؟میخواید بازم مردم جوون از دست بدن؟وزیر بهداشت کجاست؟؟؟چرا وزارت بهداشت مجازی برگزار میکنه ارشد و دکترا رو؟ولی جون ما مهم نیست.از شهرستان بریم مرکز استان با ماشین راه با چی ؟؟

مرضیه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سورنا

نه دیگه اینجوری هم خیلی مسخره ست… یک مشت مقاله یا حتی کتاب که خود طرف هیچ آگاهی ازشون نداره و پول داده براش انجام دادن… این رزومه قوی خیلی هاست. چارتا جمله تخصصی هم در مورد رشته ش نمیتونه تحلیل کنه

مرضیه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سورنا

برای یکسری از رشته ها هم تیپ شخصیتی و توانایی کلامی و …‌ دخیله. که اگه مصاحبه درست و حسابی باشه باید اینها رو هم بسنجه. نمیشه که فقط به تصویر چارتا مدرک امتیاز داد

فاطمه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ

امیدوارم در ۲۶ تیر آزمون دکتری برگزار شود و از حجمِ زیاد ِ استرس و بلاتکلیفی خلاص شویم

*
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

انشالله

الهام
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ

بچه ها سنجش دخالتی در تصمیم گیری برای برگزاری آزمون نداره صرفا یه نهاد اجرایی هست وتا وقتی از طرف کمیسیون آموزش و وزارت بهداشت بهش اعلام عدم برگزاری نکردن راه خودشو می ره. محلس و کمیسیون آموزش هم در حال تصمیم گیری هستن هنوز به اتفاق نظر و رای گیری نهایی نرسیدن. نا امید نشید تعویق حتمیه

تعویق کافیه دیگه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ

تعویق چی ها خسته کردید همه رو
خواهشا ادامه ندید کنکور کم کم داره حذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذف میشه بس کنید.

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ

عزیزم چی میگی کارتا داره میاد خوابی؟

تعویق کافیه دیگه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

خیر مهشید عزیز کارت نمیاد!
مجلس کمیسیون میگیره فقط امیدوارم خروجیش لغو از اساس کنکور نباشه.

جم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ

بسه انقدر حرف زدید برید کنکور و بدین بعد بیاین باز راجع به سهمیه یا سوالات غیر استاندارد راجع به سرفه ی یک نفر در سالن راجع به نمره ی آزمون چیه تراز چیه کی جواب میاد کی جواب استعداد درخشان میاد مقاله چند امتیاز داره زبان چقدر مهمه تو مصاحبه از سن خالم پرسیدن چرا اینجا مصاحبه افتادم چرا اونجا افتادم چرا قبول شدم چرا قبول نشدم مصاحبه فقط باند بازیه من بهترینم قبول نشدم من بهترینم ۷ جا قبول شدم و ………….. باز حرف بزنید باز حرف بزنید مطمئنن از کسایی که اینجا انقدر نق میزنید و حرف میزنید ۳۰ % تون بیشتر قبول نمیشید ، از اون ۳۰ % هم ۵ % فقط منش و رفتار و شخصیت واقعی کسب مدرک دکتری رو دارن ، حالا باز هی حرف بزنید هی حرف بزنید این قسمت کامنت و یک روز پی اج دی تست ببنده احتمال خودکشی میره برای همینه نمیبنده فکر کنم، تعجب میکنم چی تو فوق لیسانس یاد گرفتین ؟ منش و رفتار ، یکم عزت نفس یکم تدبیر یکم روحیه دانشجویی و آکادمیک کلا یک ذره بزرگی و تفکر و وسعت نظر ؟ باز حرف بزنید باز کمپین باز حرف باز حرف ……

Mehran
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ

هی ما گفتیم کنکور این سری برگزار میشه. چقدر الکی اومدن با اسم ما کامنت گذاشتن. الان همون بیژن فعال دیگه روش نمیشه بیاد کامنت بذاره. دیگه دوستان به این باور رسیدن که کنکور برگزار میشه. ولی اینو فراموش نکنید که حرف ما درست از اب درومد

Maryam
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ

زنجانی ها دستها بالا.. دیروز ۴۶ نفر گرفتن

دختر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ

یه سوال دارم
شمایی که تا محل حوزه فاصله دارید شب رو کجا میمونید؟ (فقط نگید پارک، محل حوزه، نمازخونه، دلیلشم از روی اسم کاربریم واضحه)

تعویق100%
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ

قشنگ مشخص است سنجش هدفی جز لجبازی نداره ولی با کی با داوطلبین، ستاد کرونا یا مجلس ویا هرسه، به نظرم بی کفایتی سنجش برای برگزاری کلیه ازمونها چه کنکور وچه استخدامی تو این سالها مشخص شده، الان هم با خودش درگیره وهدف خاصی نداره، اصلا سنجش یک مامور است ومعذور و رسما وقانونا نباید تو مصالح کشور دخالت کنه وبس، این بیشعوری تا کجا وقتی همه نهادها بسیج شدند تا تصمیم مناسب را بگیرند(چه برگزاری ۲۶،چه تعویق و چه لغو) ،برا خودش اطاعیه میزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

لاله
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ

واقعا این چه تدابیر بهداشتی بود ک اندیشیدن!!!

مفیدترین کارشون حداقل میتونست این باشه که حوزه ها رو بیشتر کنن و حوزه هایی در شهرستان ها قرار بدن

اصلا به متقاضیانی که باید چندین ساعت مسیر رو طی کنن تا به مرکز استان بیان، توجه کردن؟؟؟

فقط تدابیرشون این بوده که تاکید کنن هیچ وسیله ای تحویل گرفته نمیشه…!!!

ماسک سه لایه معمولی!!!! اونم برای آزمونی که حداقل ۶ساعت فرد مجبور به ماندن در یه محیط سربسته و پرجمعیت است!!
مسئولین اصلا مطلع هستن حداکثر زمان استفاده از ماسک سه لایه معمولی ۳-۲ساعته؟؟؟!

بعد از این همه جنجال و حاشیه برای ازمون، این اطلاعیه تیر خلاصی بود به خیلی از متقاضیانی که چشم امید به تدبیر مسئولان داشت
که الان حتی در اطلاعیه هم ذره‌ای از تدابیر دیده نمیشه، چه برسه به روز برگزاری…

کرونا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

خوتون دور وایستین. ماسک بزنین و به جایی هم دست نزنین!!!! پروتکل های شدید بهداشتی :)

ریحانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ

چه تدابیری اندیشیده شده!!! چش نخورین. میشه بگین اگه کسی دستمال کاغذی نداشت وقت عطسه وسرفه و بعد آرنجشو جلو دهنش گرفت بعد چه تضمینی هست که اون قسمت از آرنج که جلو دهن گرفته شده همون قسمتی باشه که توسط بازرس بدنی به ویروس کرونا آلوده بود؟! چون بازرس بدنی که به تعداد شرکت کننده ها نیست! ممکنه همون بازرسی مه داره من رو بازرسی میکنه قبلا دستاش آلوده به ویروس کرونا باشه از طریق بازرسی بدنی فرد ناقل کرونا!

خب مسئولان که میگن یه لحظه غفلت مساوی با گرفتن کرونا، جوابتون چیه؟!

حسن
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانی

من موندم چطوری کنکور بدیم
خود سازمان سنجش میگه صندلی دست نزنین کرونا داره
چه کشتاری داره

موافق برگزاری ۲۶ تیر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ

خدارو شکر
انشاله که برگزار بشه
خدا میدونه که این استرسی که تو این مدت کشیدیم بدتر از کرونا پدرمونو دراورد .
من یک ماهه درگیر دکتر و دارو هستم ، استرس کارکرد بدنم رو ریخته به هم . از درد شبا نمیخوابم .

....
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ

یعنی چه ،انشاءالله که سلامت باشید و مراقب کرونا باشید که شماهایی که سلامت به جون خریدید برا مدرک دکتری

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ

کرونا بگیری بهتر میشی؟

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ

بیای کنکور بدی کرونا بگیری اوکیه اونوقت؟

شهرزاد
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ

دقیقا. منم کاملا روحیم بهم ریخته. فشار و استرس کنکور یک طرف کرونا هم طرف دیگه. برگزار کنن تموم شه بخدااا

پی اچ دی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  شهرزاد

آخه تموم نمیشه! تازه اول عشقه! سرفه…تب….تعریق……بیمارستان ……آی سی یو…..لوله نای و …….

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه گروه علمی و فرهنگی خبرگزاری صدا و سیما، آقای منصور غلامی درخصوص زمان آغاز سال تحصیلی آینده افزود: ما مشکلی برای تحصیل دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی در ترم آینده نداریم و این دانشجویان می‌توانند سال تحصیلی جدید خود را با یک یا دو هفته با تاخیر شروع کنند، اما با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است برای اعلام نتایج نهایی داوطلبان آزمون سراسری کارشناسی و کاردانی در فشرده‌ترین شکل حداقل به ۴۵ روز زمان نیاز دارد، بنابراین نتایج کنکور حدودا تا ۱۵ مهر اعلام می‌شود تا ثبت نام این دانشجویان در دانشگاه‌ها انجام شود.
وی اضافه کرد: به همین منظور کلاس‌ها قبل از پایان مهر آغاز خواهد شد، اما دانشجویان از اول آبان با اطمینان بیشتر کلاس‌های آموزشی خود را شروع خواهند کرد.

ترم آینده را بهمن آغاز نمی‌کنیم
آقای غلامی افزود: به هیچ عنوان ترم آینده را ماه بهمن آغاز نمی‌کنیم، زیرا با وقت و عمر دانشجویان سر و کار داریم و وقتی که می‌توانیم این موضوع را مدیریت کنیم چرا باید فضا را خالی و آن را به یک زمان دیگر موکول کنیم. ضمن اینکه مشخص نیست در بهمن شرایط شیوع کرونا بهتر خواهد شد لذا ما آمادگی کامل داریم با شرایط فعلی ترم آینده را شروع کنیم و فرار کردن از مشکلات و به آینده موکول کردن کاری را درست نمی‌کند

محمد
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ

اگه عقل داشته باشین انگشت زدن روی استامپ رو حذف می کنین، آخه با پد الکلی که نوشتین مساله حل نمیشه که

من
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خودکاری سر انگشتت رو به جای استامپ

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  من

چقدر خط خطی کنم
وسط ازمونه
کلی وقت تلف میشه
و رنگ به جا مونده پس میده به ورقه
مگه خونه ست که برم بشورم و چندتا دستمال کاغذی که تمیز بشه
تز میدید که بگید همه چی خیلی ساده هست
اگه انقدر محافظت از خود ساده بود که اینهمه ادم فوتی و بستری نداشتیم

نسیم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ

درسته سخته ولی میشه‌پول وسایل مورد نیازتون بجز‌گوشی‌و‌ کتاب تو یه نایلکس بیارید .
چک‌میکنن و‌میبرید داخل مشکلیم‌پیش نمیاد
نهایتش یمقدار پول و مایه ضدعفونی‌کننده میبریم دیک که نمیگن چرا اوردید داخل
پس بهونه‌نیارید

تعویق100%
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ

همه از خداییم ، به سوی او میرویم

رجب
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ

تعویق قطعیه. خدارو شکر میکنم که شرمنده دوستانی که به بنده اعتماد کردن و مطالعه نکردن نشدم. از چند ماه پیش سیگنال دادم که تعویق قطعیه. اونایی که اعتماد کردن و استراحت کردن برنده شدن و حالا میتونن با انرژی مضاعف شروع به مطالعه کنن.

من
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

چه تعویقی؟ تو ۱۰ روز مطالعه مضاعف کنن؟؟؟
برگزاری آزمون غیر اصولیه ولی تعویق نداریم دیگه

مریم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

یعنی ملت منتظر تو بودن که بخونن یا نخونن. مگه عقلشونو از دست دادن آخه… آره شروع به مطالعه کنن که هفته دیگه آزمونه

*
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

احسنت

Maral
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

خدایی راست میگی؟ بابا من دارم از استرس میمیرم

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

مسخر بازیاتو دوست داری تموم کنی؟

....
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

واقعا فازتون چیه

حسن
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

کی گفته اینا تاریخ کارت بیرون دادن

nazmi
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ب٫ظ

پروردگارا شبکه خبر نشون میداد در یک عروسی داماد کرونا گرفته گلوش رو بریده بودند تا با لوله اکسیژن نفس بکشه الان چرا مسئولین و مردم ما شوخی گرفتند؟

پی اچ دی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  nazmi

ای خدا! این عاقبت زیبا رو نصیب همه موافقان ۲۶ تیر و باعث و بانیان برگزاری کنکورها کن!

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ

گروه جامعه: فرماندار اردل گفت: بیش از ۱۱۸ تست کرونا ظرف یک هفته گذشته از افراد حاضر در مراسم یک عروسی در شهرستان اردل گرفته شده که متاسفانه تست ۴۰ نفر آن ها مثبت تشخیص داده شده است.

آدم بشو…نیستن…

گلی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

جا داره یه تشکر از سازمان سنجش داشته باشیم به دلیل این پروتکل های سنگین. معلومه که از اسفند ماه دارند روی این مباحث کار میکنند. حداقل به جای آبمیوه و کیکمون دستمال کاغذی بدند هر دو طرف راضی باشیم و خدارو خوش بیاد. خدا قوت آقای خدایی با این پروتکل ها شرمنده کردید مارو. اصلا سازمان جهانی بهداشت باید بیاد از شما تقدیر کنه به جهت این زحمات شبانه روزی‌. پناه برخدا به کجا داریم میریم به کنکور یا آغوش کرونا

.....
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ

دوستان تعویقی ناراحت نباشین. اگه بعد از ۲۶ ام زنده نبودیم به همه بگید یه عده به خاطر هدفشون از جونشون هم گذشتن…
بذار همه بدونن ما وقتی هدفی مشخص میکنیم تا آخرش هستیم…
#ما هیچ وقت تسلیم نمیشیم
#کنکور کرونایی ما داریم میایم

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ
Maryam
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

یاخدا

TAR
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

احسنت به این پاسخ کوبنده و عاقلانه .

تکلیف ما رو مشخص کنید خانم زرین آمیزی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ب٫ظ

دوستان
یه عده دارن امضا جمع میکنن دوباره
به این اطلاعیه سنجش که کارت ورود به جلسه رو گفته نمیشه اکتفا کرد چون سماجت بعضی ها داره به سمتی پیش میره که کنکور حذف بشه امسال. متاسفم

دختر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ

آدم گاهی میمونه از انتخاب های خودش و امکانی که زندگی بهش میده
و مهم تر اینکه امکان های زندگی براساس تلاش نیست اتفاقه همش
سلامت باشید

زهرا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

عادت دارن وقتی کار از کار گذشت فکری کنن. اخه تو این وضعیت قرمز منی که ۶ساعت بااستانم فاصله دارم و مجبورم شب قبل اسکان بگیرم تکلیف چیه. سازمان سنجش که اصرار بر برگزاری داری و میدونین که غیر ممکنه بهداشت بااون همه جمعیت و فضای بسته رعایت بشه حداقل کاری کنین تو تمام شهرا برگزار بشه که مجبور نشیم تو این اوضاع رفت و امد کنیم.

بفرمایید کرونا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ

ثبت بالاترین رکورد مرگ و میر بر اثر کرونا در ایران

وزارت بهداشت روز یکشنبه پانزدهم تیرماه در تازه‌ترین گزارش خود از وضعیت شیوع ویروس کرونا اعلام کرد که ۱۶۳ مورد مرگ دیگر بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ طی بیست و چهار ساعت گذشته به ثبت رسیده است.
بر اساس این گزارش، آمار اعلام شده بالاترین میزان روزانه مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید۱۹ از ابتدای دوره همه‌گیری این بیماری در ایران پس از بهمن ماه ۱۳۹۸ محسوب می‌شود.

واکنش سازمان سنجش: شرکت در آزمون اختیاری است و اگر نگران هستید شرکت نکنید!

دختر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ

به کاربر راضیه
استان آذربایجان شرقی هستم
اما از سه ماه پیش اومدیم یکی از شهر های کردستان برای مراقبت از خاله م، حالش خوب نبود و در این سه ماه من در قرنطینه بودم و اصلا بیرون نرفتم مسئله ی خاله م کرونا نبود اما ما قرنطینه رو رعایت کردیم و چون ماشین شخصی هم نداریم با اتوبوس برنگشتم شهرمون
امروز گریه کردم چون خیلی خوندم و همچنین استعداد درخشان بودم و استفاده نکردم چون میخواستم با کنکور بیام

راضیه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

ازتون پرسیدم که اگر محل آزمونتون شیراز بود یه روز زودتر بیاین خونه ما که استرس مکان ماندن نداشته باسید. ان شاء اااه موفق باشین. من خودم هم اهل ارومیه هستم ولی ساکن شیراز

کیمیا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

عزیزم از خدا بهترین ها رو واست آرزو میکنم مطمئنم خودش کمک میکنه،
نگران نباش.
تا نباشد میل حق برگی نریزد از درخت
الخیر فی ما وقع…

آبی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ

تصویری در اینترنت در حال دست به دست شدن هست که یکی از شرکت کننده های ازمون ارشد به سیستم پاسخگویی سنجش نامه نوشته و گفته مسئولیت کرونا گرفتن دانشجو ها بر عهده سنجش هست و سنجش هم در جواب گفته ازمون ارشد اختیاری است !

مرضیه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

چجوری میتونم پیدا کنم این تصویر رو؟

یک عصبانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ

ولی خیلی باحالیم، خدا هیچ موجودی رو بچه یتیم نکنه،
هرچی دفعه پیش حامی داشتیم یه موجوداتی بودن به اسم ستاد کرونا و مجلس… آخه خیلی جالبه الان که تو اوج کرونا هستیم… چرا ما رو ول دادین به امان خدا

تبریک به کنسل کنندگان
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ

اینطور که به نظر میرسه آزمون دوباره ۲۶ تیر هم برگزار نخواهد شد

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ

وا چرا

....
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

از کجا مطمئن هستید

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

چرا اینو میگین؟ خیری از مجلس رسیده؟

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

اصلاح میکنم خبری از مجلس رسیده؟

مارال
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ

از کجا میگی نتیجه جلسه مجلس مشخص شده؟

نسیم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ

امیدوارم‌برگزار بشه …هرکی‌دوس ندارع کنکور نده مجبور نیست کسی

....
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

شما که مجبورید امتحان بدید برو امتحان بده

مارال
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ

از کجا میگی ؟

کوروش
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

حتما برگزار میشه. چرا انهایی که مطالعه کردن را در نظر نمی گیرید. چه ربطی داره. ما که نباید زندگی را تعطیل کنیم. آزمون باید برگزار بشه. بدون قید وشرط