موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 99 از فردا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 99 از فردا خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ناپیوسته (PHD) سال ۱۳۹۹ گفت: کارت شرکت در آزمون دکتری ناپیوسته از فردا (دوشنبه، ۶ مرداد) برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش  قرار می‌گیرد.

او افزود: داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۸ مرداد مهلت دارند نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون، اقدام کنند. آزمون دکتری ناپیوسته بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در تاریخ  ۹ مرداد برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: داوطلبان درصورت مشاهده هر گونه نقص در اطلاعات ثبت نامی خود در کارت شرکت در آزمون در تاریخ ۷ و ۸ مرداد به باجه‌های رفع نقص (که در سایت سازمان موجود است) مراجعه کنند.

زرین آمیزی با بیان اینکه داوطلبان کنکور دکتری برای دریافت کارت ورود به جلسه باید برخی اطلاعات ثبت نامی را وارد کنند، ادامه داد: این داوطلبان با استفاده از دو شیوه، ابتدا وارد کردن اطلاعاتی شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و روش دوم وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری، می توانند از کارت ورود به جلسه پرینت تهیه کنند.  

او تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا داوطلبان از به همراه آوردن وسایل اضافی خودداری کنند و  برای شرکت در جلسه آزمون، صرفا همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار  الزامی است.  

سخنگوی سازمان سنجش درباره تمهیدات بهداشتی سازمان سنجش برای برگزاری این کنکور با توجه به شیوع کرونا تصریح کرد: به منظور مساعدت با داوطلبان، حوزه‌های امتحانی آزمون دکتری ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده و این آزمون در ۶۰ شهرستان برگزار خواهد شد.

او گفت: علاوه بر این برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی عوامل اجرایی کنکور ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده اند و در جلسه کنکور لباس مخصوص استفاده می کنند.  با هماهنگی وزارت بهداشت یک کارشناس بهداشت با اطلاعات کافی در هر حوزه امتحانی جهت نظارت بر اصول بهداشتی و هماهنگی‌های لازم حضور خواهد داشت.

آمار داوطلبان کرونایی کنکور دکتری بعد از پالایش وزارت بهداشت اعلام می شود

زرین آمیزی در پایان درباره آخرین آمار ثبت نام کنندگان در سامانه خود اظهاری ویزه داوطلبان کنکور دکتری مبتلا به کرونا گفت: فرصت خود اظهاری برای داوطلبان کنکور دکتری که دچار بیماری کرونا شده اند، شب گذشته ۴ مرداد به پایان رسید . اطلاعات تعداد ثبت نام کنندگان در این سامانه بعد از ارائه به وزارت بهداشت و پالایش، توسط سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

102 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

دوستان من کارت گرفتم خوبی بدی دیدید حلال کنید در پناه حق باشید

استاد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق٫ظ

کارت قشنگم خوش اومدی پس چرا دیر اومدی

استاد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۳ ق٫ظ

کارت گمشده شده من تا ۶ مرداد ساعت ۴ منتظر نشستم ولی تو رو تو سامانه ندیدم پس کی میایی

استاد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ

کارت عزیز کنکور عزیز اگر مردیم و به شما نرسیدیم حلال کنید

ترنم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ

مگه میزارن بگزار بشه بره. دو روز قبل ازمون از خواب بیدار میشن هر کدوم یه نظر میدن. نمیدونم نمایندهای مجلس کار دیگه ای ندارن جز کنکور؟ هر چند اگه به کارهای دیگه میپرداختن الان این وضع مردم نبود….

S
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

آقارجب، کنسل میشه یا نه؟

مریم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ

رجب چی میگه
کنسل میشه

اکبر
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ب٫ظ

الهیان،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد زیادی از افراد یعنی حدود چند میلیون نفر قرار است به مدت چند ساعت متمادی در شرایط و محل بسته امتحان دهند که بسیار دشوار است و ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می‌دهد که خدای ناکرده در صورت آلوده شدن این افراد و این داوطلبان به ویروس کرونا، به خانواده‌های آنها نیز انتقال می‌یابد.وی همچنین تأکید کرد که بحث درباره کنکور باید جدی گرفته شود و طی نشستی که قرار است فردا با وزیر بهداشت گرفته شود به یک تصمیم واحد برسیم.

اکبر
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ

الهیان: برگزاری تمام کنکورها نیازمند بازنگری جدی است/ رئیس جمهور به نظرات کارشناسی توجه کند زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نابه‌سامان کشور در پی شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: وضعیت کشور درباره موضوع کرونا متأسفانه مناسب نیست و در شرایط مطلوبی قرار نداریم. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: باید یک بازبینی جدی نسبت به برگزاری کلیه کنکورها و آزمون‌ها اعم از دکتری، ارشد و کارشناسی صورت گیرد چرا که برگزاری آنها در شرایط فعلی اصلاً به صلاح نیست. الهیان در همین راستا گفت: در چنین شرایطی ما با برگزاری کنکور در مقاطع مختلف مواجه هستیم که اعلام شده طبق موعد مشخص و مقرر قرار است برگزار شود و براین اساس آزمون دکتری آخر هفته و آزمون سراسری و ارشد آخر ماه برگزار شود.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: تعداد زیادی از افراد یعنی حدود چند میلیون نفر قرار است به مدت چند ساعت متمادی در شرایط و محل بسته امتحان دهند که بسیار دشوار است و ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می‌دهد که خدای ناکرده در صورت آلوده شدن این افراد و این داوطلبان به ویروس کرونا، به خانواده‌های آنها نیز انتقال می‌یابد.وی همچنین تأکید کرد که بحث درباره کنکور باید جدی گرفته شود و طی نشستی که قرار است فردا با وزیر بهداشت گرفته شود به یک تصمیم واحد برسیم.الهیان اضافه کرد: به طور جدی باید برنامه‌ریزی لازم برای رعایت کلیه پرتکل‌ها در نظر گرفته شده و… ادامه نظر»

تینا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

نترسین امشب میگن کنکور لغو شد الکی میگن فردا کارت ورود به جلسه رو میدن ماهم باور کردیم چند به آدم دروغ مشابه میگن؟دیگه دستتون رو شده

ترنم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

شما همچنان منتظر باشید. ازمون انشالله ۹ مرداد برگزار میشه

تینا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ترنم

منم از خدامه که برگزار بشه چون دیگه رویی برای تعویق نمونده و بساطشو باید جمع کنن

استاد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۵ ب٫ظ

انشاالله برگزار بشه بریم پی کارمون خسته شدیم

دانشجو
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ

انشالله توی مصاحبه دوستان علاقمند به برگزاری کنکور میفهمن که اینهمه تلاششون هیچ نتیجه ای نداشته :)
چرا واقعا فکر میکنین اگر کنکور بدین و رتبه بیارین حتما قبولین ? یعنی هرکس یه بار مصاحبه رفته باشه و از دو نفر دانشجوی دکترا پرس و جو کرده باشه میدونه توی مصاحبه اونیکه ۱ شده هیچ برتری به اونیکه ۵۰ شده نداره .
فقط کار پژوهشی مهمه و اگرم نمره زبان داشته باشید که یه سر و گردن از همه تو مصاحبه بالاترید حتی اگه رتبتون تک رقمی نباشه.

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

ما مثل شما سال دوممون نیست!

داوطلب
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

کاملا موافقم با شما

باران
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

بله با نظرشماموافقم ولی فعلاکه شرایط اینجوریه و هدف فقط دریافت پول بیشتر درازای کنکور و مصاحبه از داوطلبین هست وگرنه تومصاحبه هم سوالات درسی هست وهم زبان انگلیسی.ازخودمن تومصاحبه خواستن که چکیده پایان ناممو به انگلیسی بگم

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ

دقت کردین سازمان سنجش توی اطلاعیه هاش بین دکتری و ارشد فرق میذاره؟!

برای ارشد: ضمن‌ آرزوی‌ موفقیت‌ برای‌ داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون‌ ورودی‌ مقطع کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۳۹۹ کشور، ‌ توجه‌ شما را به‌ موارد زیر جلب می‌نماید.

برای دکتری: به اطلاع داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ می‌رساند:

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ‌، محل‌ رفع نقص کارت و برگزاری‌ آزمون‌ ورودی مقطع کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۹ و اعلام نکات بهداشتی جهت شرکت در آزمون
۱۳۹۹/۰۵/۰۵

Falcon
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ

من میخوام زودتر برم اون دنیا پس میرم کنکور میدم . کسی که دوست نداره نیاد کنکور بده .

ر.ی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ

خدایا به امید تو …بعد چند ماه استرس بالاخره ازمون میدیم خدایا خودت حافظ همگی باش …خودت کمکمان کن سالم سرجلسه رو ترک کنیم و برسیم خونه
….خدا نزار امیدم بعد چند سال ناامید بشه خودت کمکم کن

TAR
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ

به امید خدا شرکت خواهیم کرد و رتبه های خوب رو درو خواهیم کرد به همراه داوطلب های واقعی .
#درود بر سنجش

Hamid
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ

#پول_مارو_پس_بدید
مانمیخوایم امسال بااین وضع کنکور بدیم . منتظر بودیم نشون بدن سلامتیه ما براشون مهمه ولی گویا مهم نیست .پس خودمون به فکر خودمونیم
پول مارو پس بدید

س.
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Hamid

با پولمون کیک و ساندیس خریدن تمامش خرج شده دیر گفتی :)))

آفرین وزیر علوم و رئیس سازمان سنج
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ

امید که ۹ مرداد با سلامتی آزمون میدیم ـ جوسازی و تعویق هم فایده نداره

Maryam
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

خوب منتظر باشیم بعد از کنکور ما سنجش اطلاعیه بزنه که مااا پروتوکل رو رعایت کردیم متاسفانه داوطلبان رعایت نکردن و مردن ، میخواستن رعایت کنن به ماچه !!

محمد سجاد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

فقط خواهشا قبل از برگزاری کنکور دکتری، سامانه ای بذارید واسه ماهایی که نمیخوایم تو کنکور دکتری شرکت کنیم و خواهان استرداد پولی هستیم که زمان ثبت نام پرداختیم. قانونا هم به ما تعلق میگیره چون اون موقع قرار بود تو شرایط امن کنکور بدیم نه تو این شرایط نابسامان کرونایی!

#پول_ما_رو_پس بدید

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد سجاد

شرایط برای همه یکسانه

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

اینطور نیست……شهر شما وضعیت قرمز داره و تقریبا تعطیل شده؟؟؟

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

تهران محدودیت اعمال شده ولی همه جا بازه

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

چون وضعیت در حد هشداره….اگر شرایط مثل برخی شهرهای قرمز باشه تعطیلی کامل در انتظارشون بود…..

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

همون تعطیلی که برای استخرها، سفره خانه و…که در نظر گرفتن، رعایت نشده، حرف از تعطیلی کامل میزنین؟!

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

اگر تهران روزانه بالای صد فوتی کرونایی رسمی داشت مطمئنا خدبخود تعطیل میشد…..والسلام.

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

شما که میگفتین آمار الکی میدن! شاید داشته باشه!

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

..بنده یکبار نوشتم اطلاعی از درست و غلط بودن امار رسمی ندارم…..لطفا مطالب کذب درباره بنده ارائه ندهید!

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

دقت کن نوشتم “رسمی”..کاری بقیه چیزها ندارم!

Anonymous
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد سجاد

سازمان سنجش و وزارت علوم هم دقیقا دردشون همینه . اگر کنکور برگزار نشه نه از پول ثبت نام کنکور خبریه و نه از درصدی که موسسات و مافیای کنکور با برگزاری کنکور به این ارگان ها میدن !!!

Maryam
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد سجاد

دقییقا . پول مارو پس بدین .
ولی نه نمیدن چون میدونن اگه بگن هرکی نمیخواد کنکور بده پولشو پس میدیم باید پول بالای ۵۰ درصد از داوطلبا رو پس بدن.

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

پول شما توی خزانه دولت هست. الان سنجش مهم شد؟!

Anonymous
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

در هر جا و در جیب هر کسی که هست باید عودت داده بشه چه خزانه چه سنجش چه …

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Anonymous

بایدی در کار نیست. شرایط برای همه یکسانه

polar
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

حالا وقتی پول رو پس دادید اهمیت ” باید ” رو درک میکنید خخخخخخ

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  polar

توی صف منتظر باشین!

polar
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

نگران نباش هر طور شده پولمون رو میگیریم ;) صفی ، با اولویت ، بدون اولویت و … :)

ر.ی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Anonymous

خخخخخخه

محمدرضا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

دست هرکی هست پس بده . پول ناپدید نمیشه که .

ر.ی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

پول خرج شده خخخخخ

علی موافق لغو کنکور
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

کنکور باید لغو بشه- ما تو این شرایط نمیتونیم چن ساعت تو اتوبوس بشینیم. وسایلمونو چکار کنیم. تو رو خدا ب ما شهرستانیا هم فک کنید. خودتون مرکز استانید و مشکل رفت و اومدو مسل ما ندارید. ی کم انصاف داشته باشید

رضا سوسنگرد (داوطلب ارشد)
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

هیچ کس به فکر ما تهیدستان شهرستانی نیست فقط به فکر اونایی که کیلویی پول تو موسسات کنکور ریختند و دکان اون موسسات هست ظاهرا جان انسان مهم نیست بماند که آخر و عاقبت بعد فارغ التحصیلی هم بیکاریه
#کنکور_را_حذف_کنید

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ب٫ظ

اگه اخرش بیکاریه، پس این همه خودخوری برای چیه؟

زهرا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ

دقیقا. ماشهرستانیاچیکارکنیم. من خودم۶ساعت فاصله دارم و مجبورم شب قبل اسکان بگیرم . به خدا کلی خوندم و حیفم میاد به کل قیدشو بزنم و نرم. ولی از طرف دیگه پدرم بیماره میترسم ناقل بشم. واقعا موندم ازمون بدم یا نه

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ب٫ظ

پس اونایی که از صبح تا شب توی اتوبوس و مترو هستند چیکار کنن؟! خون شما قرمزتره؟!

علی موافق لغو کنکور
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

درست قضاوت کن- فوقش نیم ساعت تو مترو بشینی- بعدشم شهر خودته میتونی اژانس بگیری- والا رو دارین شماها- همه امکاناتو گذاشتن مرکز …..اینم از ای وضع

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

نیم ساعت؟! از تجریش تا انقلاب ۳ تا خط باید عوض کنی، ۵۰ دقیقه داخل مترویی. جوک میگین؟! کسانی که حومه تهران هستند که بدتر، با اتوبوس تا خرخره پره، کم کمش اول صبح ساعت ۶ صبح ترافیک، یکساعت داخل اتوبوس هستند
شهر خودمه؟! خب شما هم مجبور نیستی تو اتوبوس بشینی، آژانسی، اسنپ بگیر
کسی که بخواد، از برگ درختم ایده میده بیرون. ۱۵ میلیون جمعیت و نکنه انتظار داری امکانات یه شهر ۱۰ هزاری رو داشته باشیم؟! چه رویی دارین والا. دو هفته تعویق خواستین تا شرایط بهتر بشه، نشد ولی درس عبرت نمیشه براتون

ویکتاریون
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

چه جوری از تجریش میری انقلاب که سه تا خط میشه؟ همه با دو تا میرن. بعدشم با مترو میرین تجریش سر کار پول در میارین دیگه. اگه خونه ت تجریشه که دیگه برا من اسم مترو نیار. منت پول درآوردن برای خودت رو هم سر دیگران می ذاری؟برای شرکت توی امتحان کذایی دکترا که پول نمیدن به کسی منتها این جماعت هم وقت گذاشتن و الان نمی تونن الکی از امتحان بگذرن.
پونزده میلیونین، خب مصرف کننده این دیگه. چه درآمدی برای این کشور داشتین تا حالا؟ زخم کهنه ی پایتخت و بقیه رو نمی خوایم باز کنیم ولی تو خیلی پر مدعایی.

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

ما میریم محلات، از اونجا یکی رو بر میداریم و میریم انقلاب. متوجه شدین؟!
شما هم میرین کنکور میدین تا نتیجه زحماتت رو بگیری دیگه!
فکر نمیکنم توی متن نظرم، اسمی از شما آورده باشم! پول نمیدن، تشریف نیار!
در آمد نداشتیم برای کشور ولی چیزی هم نگرفتیم از این کشور اونم صرف اسم و رسم و …. زخم کهنه پایتخت وقتی همه ریختن توش، همین میشه!

علی موافق لغو کنکور
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

ادم خوب ما هم برا همین مشکلات می.یم لغو بشه. بعدشم ایده ایده نکن لطفا- شهر من اگر چ کوچیکه ولی پول نفتش داره کشورو می چرخونه و خودش تو بدبختی مونده

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ

بله دفعات قبل هم دیدیم.
اون دیگه مشکل از ما نیست که بدبخت مونده!

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

تهران مترو داره وضعیتش قرمز نیست….برخی شهرها وضعیت کرونایشان اسفبار است….این شهرها اصلا مترو ندارن…..ضمنا برای رفتن به محل کار سفر بین شهری ندارن…..تازه اون شهرها تقریبا خلوت هست بخاطر شیوع بالا!

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

تا قبل همین اطلاعیه که میگفتین وضعیت زرد تهران با قرمزش فرقی نداره ولی اعلام نمیکنن! تغییر موضع دادین چرا؟!
برخی شهرها باید رعایت کنن، مردم هم باید رعایت کنن. مطمئنی؟! کسی که خونش مشهده و مل کارش بینالود، نیاز به جابه جایی نداره؟! اون شهرها خلوت هست؟! جوک نگو خداوکیلی

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

بنده هرگز چنین چیزی ننوشتم……علت ایجاد موج دوم رو هزاربار توضیح دادم….خودتو به اون راه نزن…….مودب باش……

ط
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

اتفاقا وضعیت تهران هشدار از قرمز هم فراتر
دکتر حریرچی گفتن تهران مرکز پخش بیماری کروناست به خاطر مترو و … دیشب شبکه خبر گفتن امروز هم چند بار زیرنویس کردن

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ط

طبق خبرهای استانی فقط امار یکی از استانها حدود ۱۹۵۰ نفر مشکل تنفسی حاد مشکوک به کرونا بستری هستن …حالا بگو تهران وضعیتش خیلی خرابتر از بقیه ست……اوضاع برخی شهرها غیر قابل باوره……

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

خبرهای استانی به من و شما ربط نداره. شنیدید که میگن یدونه لامپ خاموش کنی، ۱۰۰۰ تا خونه دیگه روشن میشن؟ الان هم من به شما میگم شما ماسکت رو بزن، ۱۰۰۰ تا آدم سالم میمونن

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

مطالب بیربط ارائه نده لطفا!…..

منتور
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

چون وضعیت کشور وخیمه دلیل نمیشه که ما هیزم تو آتیش بریزیم و وخیم ترش کنیم !!!
این افکار فقط میتونه از ذهن دشمن تولید بشه نه از یه خودی !

امید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

همیشه لحظه آخر خدا نزدیکتر میشه!

...
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ

برگزار میشه. فکر کنم به اندازه کافی از اسفند تا الان هم به کرونا و هم به درس نخون ها فرصت کافی داده شده. نه کرونا تمام شدنیه نه درس نخون ها هدایت شدنی. پس بهتر دست از این مسخره بازی برداشته بشه. حالا بگید ببینیم چه فتوای جدیدی دارید؟؟؟ کدوم کمپین تعویق را حمایت کنیم؟؟؟ این کنکور همینطوری هم ناعادلانه ترین کنکوره به هزارو یک دلیل…. دیگه فتوای شما ها اونو دلنشین تر میکنه. کارت وزارت بهداشت صادر شد اینم صادر میشه. فقط ببینیم اونایی که دم از انسانیت و حفظ جان ….. میزدند نمیان شرکت کنند!!!

Anonymous
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

به نظر میرسه به موسسات و مافیای کنکور ضربه اقتصادی سنگینی خورده که تو این شرایط وخیم خواستار برگزاری کنکور هستند !!!!

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Anonymous

ربطش به مافیا چیه؟ شما نرین، جلوی بقیه رو که نمی تونین بگیرین که. خیلیا برای کنکور سال اینده یا بعدش برنامه دارند و میرن ثبت نام میکنن. شما بری نری، موسسات بدون مشتری می مونن؟! توی قم فقط ۱۰ هزار داوطلب سراسری هست، اصفهان ۸۵ هزار و…

منتور
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

اگر کنکور برگزار نشه مافیای کنکور باید بساطشون جمع کنند و برند . ربطش به اینه . عجیبه که داوطلبه دکترا موضوع به این سادگی رو متوجه نمیشه !!!!

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  منتور

کنکور سال بعد هم برگزار نمیشه؟! اون زمانی که برای سراسری میرفتی قلم چی، می اومدی از پیشرفت و ترازت حرف میزدی. الان شدن مافیا؟!

منتور
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

وقتی مافیا در عرض یکسال ضرر میلیاردی کنه دیگه سال دیگه ای در کار نیست ! موسسات و مافیای کنکور تا زمانی هستند که سود دهی داشته باشند اگر سود دهی نداشته باشند خیلی سریع حذف میشند !

زمانیکه کنکور نباشه آزمون آزمایشی هم نیست کتاب تستی هم نیست مشاوره کنکور هم نیست در نتیجه کسی مثل شما که خیلی به کنکور علاقه داری، نمیاد از تراز و رتبه و … تعریف کنه !!

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ...

با نیومدن برخی افراد میخواهی مفتکی قبولی بشکی!!!…….

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

اومدن یا نیومدن شما باعث میشه حوزه ها خلوت بشه و از این جهت حسنه و الا پذیرش بر اساس شکل و شمایل شما نیست. بر اساس نمره کسب شده آخرین فرد در کدرشته محل پذیرفته شده و مد نظر هست

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

کنکور رقابتیست و حضور و عدم حضور افراد در قبولی تاثیرگذار است…..از این واضحتر نمیتونم توضیح دهم!

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

رقابتی است و حضور شما هم در قبولی ما تاثیر نداره. ما کنکور میدیم بر اساس دانسته هامون نه اینکه چشممون به در باشه که عه هوشیار نیومد، احمد نیومد و … پس ما قبولیم!
از این واضح تر که بابای رکسانا با تعویق ماسک نمیزنه؟!

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

توضیح واضح دادم……..بنده رتبه خوب پارسال هستم…..مودب باش……

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

بله، نوابغ ایران ۲۴ ساعت شبانه روز در این محفل دور هم جمع هستند!

منتور
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

پذیرش در مقطع دکتر فقط مصاحبه هست یعنی حتی اگر شما رتبه ی یک هم باشی ولی رزومه ی شما ضعیف باشه باز هم اجازه ی ورود به شما رو نمیدن .

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  منتور

درسته…ولی باز تعداد افراد در مصاحبه هم تاثیر دارن…….

منتور
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

حوزه چه خلوت باشه چه نباشه باز هم ویروس کرونا منتقل میشه . هر فرد میتونه ۴۰۰ نفر دیگه رو مبتلا کنه .

داوطلب کنکور دکترا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ

ستاد مبارزه با کرونا هنوز تصمیم نهایی رو اعلام نکردن …
فعلا هیچی مشخص نیست …
فقط مثل دو هفته پیش سایت سنجش طبق روال داره کارش رو انجام میده…..

رحیم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

نکنه دکترای وزارت بهداشت که من کارت رو گرفتم هم الکی هست چرا به همه استرس میدی جلسه رو کی گفته هست

فتح الله
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ

پیرو انتشار جداول حاوی برنامه زمانی و تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری این سازمان در تاریخ های ۹۸/۰۷/۲۳ و ۹۸/۱۲/۲۵ به اطلاع کلیه متقاضیان آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۹ می‌رساند به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، و همچنین براساس جلسه مورخ ۹۹/۰۲/۱۴ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ابلاغیه مورخ ۹۹/۰۴/۲۳ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جلسه مورخ ۹۹/۰۵/۰۴ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، روزهای برگزاری آزمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری افزایش پیدا نموده و تاریخ برگزاری آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۹ این سازمان به شرح جدول زیر مورد تصویب قرار گرفت.
جدول رو برو ببین توس سایت سنجش.

# جو ندیم

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

بیدار شو داوطلب. به موقع بیدار نمیشی

یک بدبخت جویای کار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ

داوطلب و مردم چه سودی میبرن جز کرونا و مریضی اینجا فقط به قدرتمندان جامعه فکر شده که با عدم برگزاری کنکور ضرر میکنن داوطلب ها کلاس پر کن هستند و لا غیر که حتی مرگ و زندگیشون هم برای طبقه قوی اهمیتی نداره و قربانیان جامعه هستند و گرنه که ستاد کرونا آرمونها رو بخاطر سلامتی داوطلبان لغو میکرد

لیلا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ

وای خداکنه برگزار بشه دیگه. بخدا دیگه نمی‌کشیم…

میلاد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ

خیال همۀ داوطلبان راحت باشه:
برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی عوامل اجرایی کنکور ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده اند و در جلسه کنکور لباس مخصوص استفاده می کنند. با هماهنگی وزارت بهداشت یک کارشناس بهداشت با اطلاعات کافی در هر حوزه امتحانی جهت نظارت بر اصول بهداشتی و هماهنگی‌های لازم حضور خواهد داشت.

این بود همۀ افسانۀ پروتکل های بهداشتی.

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

و وظیفه شما هم زدن ماسک و رعایت فاصله و ضدعفونی کردن دستهاست

منتور
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

و پزشک متخصص هم داشتیم که بجای یدونه ماسک ۶ تا و بجای ضد عفونی کردن دست ها توی وایتکس میخوابید ولی کرونا گرفت و فوت کرد .

سحرناز
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ

لغویا و تعویقیا فقط تا فردا فرصت دارید خیالبافی کنید..

رضا سوسنگرد (داوطلب ارشد)
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

قابل توجه شما دوست عزیز اگه رتبه تک رقمی هم باشید و ارشد از دانشگاه آزاد یا پیانور و غیر انتفاعی باشید یا دوره روزانه از یک دانشگاه با سطح پایینتر حتما در مصاحبه رد خواهید شد … من پارسال شاهد مصاحبه دانشجویان چمران اهواز بودم بیشتر دانشجویان خودشان رو بر میدارن با یک مصاحبه فرمالیته … با برگزاری کنکور فقط به جامعه ضرر وارد میشود …

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ

مطمئنی؟! من آدم میشناسم از دانشگاه درجه ۳ الان توی شریف در زمینه نجوم داره کار میکنه. ادم میشناسم از دانشگاه ازاد رفته مالزی و….کسی که توی شمال کشوره، کم اتفاق میفته بلند شه بره شهیدچمران

ابراهیم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

مالزی رو از دانشگاه علمی کاربردی هم میشه رفت .

دانشگاه درجه سه هم نهایت بتونه همون دانشگاه خودش phd بخونه . شریف پذیرشش اینطوریه که باید دو مقطع قبلی رو حتما تهران خونده باشی ثانیا حداقل ۳ تا مقاله ژورنال Q1 داشته باشی .

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ابراهیم

بسم الله. همت کن ببینم تا ترکیه میتونین برین! مطمئنی؟! یه سر بزن به امیرکبیر، شریف، تهران یا حتی خواحه نصیر و علم و صنعت….بعد با دلیل نظر بده

ابراهیم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

من خودم امیرکبیر بودم . بچه های امیرکبیر و شریف و تهران و … که دیگه ترکیه و مالزی و … نمیرند همه میرند تاپ ۱۰ آمریکا و کانادا .

بچه های آزاد و پیام نور و علمی کاربردی هستند که ترکیه و مالزی و مجارستان و … میرند . :)

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ابراهیم

در فهم هم دجار مشکل هستید شما!
در جواب این نظرتون (دانشگاه درجه سه هم نهایت بتونه همون دانشگاه خودش phd بخونه . شریف پذیرشش اینطوریه که باید دو مقطع قبلی رو حتما تهران خونده باشی ثانیا حداقل ۳ تا مقاله ژورنال Q1 داشته باشی .)، گفتم!

ابراهیم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

بنده هم در جواب همون کامنت گفتم . فهمتون مشکل داره اولا وارد مباحثه بشید ثانیا لزومی نداره جار بزنید ;)

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ابراهیم

خخخ. از شریف و امیرکبیر هم رفتند امریکا و… متوجه شدی چی شد؟!
از درجه سه رفتند شریف و از شریف هم رفتند امریکا. امیدوارم فهمیده باشید!

ابراهیم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

جالبه که موضوع به این راحتی رو متوجه نمیشی :)

عرض کردم کسانی که برای PHD وارد شریف و امیرکبیر و … میشند، از دانشگاه های درجه یک بودن چرا که موقع مصاحبه این موارد به انضمام Quality مقالات بررسی میشه . مطمئنا کسی که دانشگاه آزاد یا پیام نور بوده برای PHD جایی در شریف یا امیرکبیر و .. نداره . این یه بحث .

بحث بعدی راجع به اپلای و رفتن فارغ التحصیلان شریف و امیرکبیر و … هست . مطمئنا کسی که در دانشگاه شریف و امیرکبیر و … هست به راحتی میتونه از تاپ ۱۰ های آمریکا و کانادا پذیرش بگیره و بره . ترکیه و مجارستان و … مقصد کسانی هست که در دانشگاه آزاد و پیام نور و … بودن .

دیگه از این ساده تر نمیتونم توضیح بدم . هر جا متوجه نشدی سوال بپرس دوباره توضیح میدم ;)

امیرعلی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام خدمت همگی دوستان عزیز…حالا گیرم کنکور هم برگزار شد،بعدش با مصاحبه ها میخان چیکار کنن که همش باید از این شهر به اون شهر مسافرت کنیم…اونم مصاحبه هایی که پر از لابی و سفارشه؟