موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص کارت و جزئیات برگزاری آزمون دکتری ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

‌اطلاعیه ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل‌ رفع نقص کارت‌ شرکت در آزمون دکتری و اعلام نکات بهداشتی جهت شرکت در آزمون منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه سازمان سنجش به شرح زیر است:

 الف‌- نحوه‌ و زمان پرینت کارت آزمون دکتری 99

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌  داوطلبان‌ از روز دوشنبه 99/05/06 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا همه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه نمایند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت می‌باشد. 

شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال‌ 1399 براساس‌ استان‌ محل‌ اقامت‌ فعلی‌ داوطلبان

ب‌ـ آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون 

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره 2 می‌باشد و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون بایستی براساس توضیحات بند «د» (یادآوری های مهم) اقدام و در صورت نیاز از ساعت 8:30 صبح الی 12:00 و از ساعت 14:00 بعدازظهر الی 18:00 یکی از روزهای سه‌شنبه مورخ 99/05/07 و یا چهارشنبه مورخ 99/05/08 به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه نمایند.

نام و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون ورودی دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال‌ 1399 براساس استان محل اقامت داوطلبان

ج- زمان برگزاری آزمون دکتری 99

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1399 از ساعت 8:00 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 99/05/09 در 60 شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است. 

د- یادآوری های‌ مهم‌ 

1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 14، 15، 16، 17 و 18 (شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، هیأت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ 99/05/09 منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و داوطلبان در صورتی که نسبت به بندهای 3، 7 و 13 (جنس، معلولیت و زبان خارجی) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است در یکی از روزهای سه‌شنبه مورخ 99/05/07 و یا چهارشنبه مورخ 99/05/08به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره 2) مراجعه نموده و موضوع را پیگیری نمایند تا مشکل برطرف گردد. ضمناً درخصوص بندهای 12 و 21 (نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون)هیچگونه تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 98/11/30 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده و یا تا تاریخ 99/06/31 در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند، در این مرحله می‌بایست نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان 98/11/30) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ 99/06/31) خود تا تاریخ 98/11/30 اقدام نمایند. این داوطلبان می بایست اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 98/11/30 را در زمان مصاحبه دکتری همراه داشته و ارائه نمایند. 

2- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند 8 (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران)، وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح) لازم است حداکثر تا تاریخ 99/05/09 به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1399 در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح نمایند تا در صورت تأیید نهایی توسط ارگان ذیربط، سهمیه برای شما اعمال گردد، در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشدضمناً تاکید می‌گردد داوطلبانی که در مرحله ثبت نام، متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند ولی سهمیه آنها به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تائید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری) برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ 99/05/11به ارگانهای مربوطه نیز مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت تائید سهمیه توسط ارگان ذیربط سهمیه درخواستی اعمال می‌گردد در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد.

3- به داوطلبان توصیه می‏شود که مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون را که همراه با کارت شرکت در جلسه آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته است و قابل پرینت می‌باشد دقیقاً مطالعه نمایند و با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت ورودی و براساس آدرس حوزه‏های امتحانی که بر روی کارت شرکت در آزمون درج گردیده است حوزه ی امتحانی خود را شناسائی نمایند.

4- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می‌باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و … می‌باشد ضروری است در ساعات مشخص شده در بند «ب» شخصاً ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس 4*3 (که در سال جاری تهیه شده باشد) و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره2‌) مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

5- داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار و چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد پاکن، مدادتراش، سنجاق و ماسک به همراه داشته باشند. از ورود داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

6- از آوردن وسائل اضافی به جلسه آزمون (بجز مدارک مندرج در بند 5 فوق) و هرگونه وسیله ارتباطی، الکترونیکی، و محاسباتی (از قبیل تلفن همراه حتی خاموش، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند، پیجر و ماشین حساب)، کیف دستی، ساک دستی،کتاب، جزوه، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن اکیداً خودداری نمایید. بدیهی است که به همراه داشتن هرکدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط برابر آیین نامه تقلب و تخلف رفتار خواهد شد و موجب محرومیت از گزینش در آزمون می‌شود.

7- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1399 از تاریخ 99/05/09 لغایت 99/05/16 بصورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمائید.

8-داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ 99/05/16 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. بدیهی است درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

هـ – دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی 

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر داوطلبان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید.

1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 6:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

3- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

6- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

7- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. 

8- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر داوطلبان مجاور جداً خودداری نمایید.

9- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

10- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

11- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

12- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

13- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید.

14- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

15- لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. 

16– پاک کردن و ضدعفونی کردن دست بعد از درج اثر انگشت در پاسخنامه با پدالکلی (که توسط حوزه امتحانی به شما تحویل می‌شود) حتما انجام شود.

17- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

و- تکمیل فرم خوداظهاری:

1- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا:

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 99/04/28 بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز جمعه مورخ 99/05/03 لغایت شنبه مورخ 99/05/04 با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. داوطلبانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد. 

2- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه داوطلبان آزمون:

همه داوطلبان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 99/05/07 به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس  https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل نمایند. 

ز- قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری

ماده 5- تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:

الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی

(به عنوان مثال تلفن همراه حتی به صورت خاموش) و دستگاه های حافظه‌دار.

ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:

1- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.

2- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سئوال برای تخلف در آزمون.

3- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.

ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.

د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سئوالات.

ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.

و- هرگونه تغییر غیرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.

ز- افشای سئوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.

ح- خرید یا فروش سئوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سئوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیر واقعی باشد.

ماده 6- هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازات های زیر را درباره متخلفان دارند:

الف- درمورد مشمولان بند(الف)ماده(5):اخطارکتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذی ربط یا محرومیت ازگزینش در آزمون همان سال.

ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (5): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.

تبصره- آرای هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.

ماده 7- در مورد مشمولان بندهای (د)، (هـ)، (و) (ز) و (ح) ماده (5) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (10.000.000) ریا ل تا یک میلیارد (1.000.000.000) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.

ماده 8 – ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد، موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.

ماده 9- رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.

ماده 10- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازات های مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت مؤسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود، و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی هستند.

ماده 11- چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرت های غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی است.

ماده 12- هر مؤسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند، چنانچه در تخلفات ماده (5) مشارکت داشته باشد، مجوز تأسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسؤول آنها، علاوه بر محرومیت دائمی از تأسیس و اداره این گونه مراکز، به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند، و چنانچه مؤسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مدیران مسؤول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (6) است.

تبصره- در مورد آموزشگاه هایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذی ربط مدعی‌العلوم نیز می‌تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.

 در خاتمه اضافه می‌نماید:

باتوجه به عدم پذیرش حضوری داوطلبان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. داوطلبان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

ضمناً داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را از تاریخ چهارشنبه 99/05/01 لغایت روز پنجشنبه 99/05/09 همه روزه بجز روزهای جمعه صبح از ساعت 8:00 الی‌ 14:30  با شماره ‌تلفن‌ 42163-021 یا بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور در میان بگذارند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

579 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لعنت به تعویق
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ

دوستای عزیز اگه نگران سلامتیتون هستید نیاید سر جلسه ولی برای بقیه تصمیم گیری نکنید لطفا، مرسی اه

یامی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

الان اخبار گفته ۳ روز مرداد ۶۵۵ فوتی داشتیم بر اثر کرونا اخه چطور حاضرن با این وضعیت کشور که اینقد فوتی داشتیم در طول ۳ روز کنکور رو برگزار کنن؟
تعویق کنکور لطفا

Mohammad
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

بابا تابستون تموم شد بسه دیگهه از استرس این کنکور هیچجا نشد بریم . پنجشنبه کنکورو بدیم بریم مسافرت دیگهه خسته شدیم هی میندازن عقب .

سحرناز
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

آقای دکتر نمکی آقای دکتر غلامی آقای دکتر زالی چر سکوت کردید شما که متولیان وزارت بهداشت ووزارت علوم هستیدوضعیت ۲۵ استان قرمز وهشدار است شما که مجری هستید جلوی این آزمون های بی محل رابگیرید لااقل در شرایط فعلی اسفند ماه که شیوع کروناکمتر بود خرداد ماه که آمار فوتی دو رقمی شده بود چرا آزمون دکترا برگزار نشد حالا بااین شدت وحدت اوج کرونا چه پروتکل بهداشتی وفرم خوداظهاری رامیخواهید رعایت کنید تهران مشهد وگلستان ومازدران درشرایط بحرانی هستند شما که بیشتر اطلاع دارید آزمون اصلا دراین شرایط چه مفهومی دارد؟

#نه به کرونا
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ

امروز آقای دکتر حریرچی اومدن مشهد و از وضعیت بیمارستان ها و بیمارها گزارش گرفتن. نتیجه ی بررسی های ایشان این بود که اعلام کردن مشهد وضعیت هشدار رو رد کرده و به وضعیت بحرانی رسیده. البته شهرستان های نیشابور و تربت حیدریه و سبزوار هم به عنوان شهرستان های بحرانی خراسان رضوی معرفی شدند. علی رغم اینکه برام مهم نیست تعویق بشه یا نشه، اما با این وضعیت فکر می کنم مجددا تعویق میفته یا اینکه متاسفانه کلا لغو میشه. باز هم تاکید می کنم ماسک بزنید و مراقب خودتون باشید.

ف،،
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

امروز هم اخبار غروب کانال ۶ و هم اخبار شبکه یک ساعت ۹ گفته که محدودیتی که هفته ی قبل برای تهران اعمال کرده بودن ( البته نمیدونم برای شهرهای دیگه هم بوده یا نه) این هفته دوباره تمدید شد خب با این اوصاف چطور میخوان کنکور رو برگزار کنن و چند صد هزار نفر رو دور هم جمع کنن؟؟
اگه کنکور برگزار کنن پس محدودیت که قائل شدن ببخشید مسخره کردن مردم
حداقل کنکور رو تا زمانی که وضعیت کرونا بهتر شده نمیخواین بندازین حداقل بندازین نیمه دوم شهریور که نیاز به وسایل سرمایشی نباشه

ف،،
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

امروز هم اخبار غروب کانال ۶ و هم اخبار شبکه یک ساعت ۹ گفته که محدودیتی که هفته ی قبل برای تهران اعمال کرده بودن ( البته نمیدونم برای شهرهای دیگه هم بوده یا نه) این هفته دوباره تمدید شد خب با این اوصاف چطور میخوان کنکور رو برگزار کنن و چند صد هزار نفر رو دور هم جمع کنن؟؟
اگه کنکور برگزار کنن پس محدودیت که قائل شدن ببخشید مسخره کردن مردم
حداقل کنکور رو تا زمانی که وضعیت کرونا بهتر شده نمیخواین بندازین حداقل بندازین نیمه دوم شهریور که نیاز به وسایل سرمایشی نباشه

سحرناز
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ب٫ظ

خدا رو شکر که برگزاری کنکور قطعی شده،از رئیس جمهور و وزارت بهداشت و ستاد کرونا و سنجش تشکر می کنم. هر چند تعویق های قبلی بی مورد بود ولی خوب چاره ای هم نبود، چون همه دلیل منطقی داشتند و آنهم به امید بهتر شدن شرایط بود و الان هم تعویق فایده ای نداشت و شخص دکتر نمکی اعلام کردند که با سرد شدن هوا شرایط سخت تر می شود. ِلغو هم چاره اینکار نبود چون فعالیتهای مهم کشور نباید تعطیل شود و باید زندگی در زیر سایه مشکل فعلی را یاد بگیریم و با رعایت بهداشت دچار آسیب کمتری شویم. در ضمن زدن ماسک در محیط کار و هر خروجی از خانه فراموش نشود. برای همه کسانیکه تلاش کردند آرزوی موفقیت می کنم.

سحرناز
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  سحرناز

لطفا بااسم من کامنت نگذارید چندباربگویم

شادی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سحرناز

سلام
منظور همون رئیس جمهوری است که با اینکه همه میدونیم ۲۵ استان بخصوص جنوب در بدترین شرایط ممکنه است اعلام میکنه شیب نزولی کرونا پیدا کرده درحالی که تهران محدودیت‌ها بیشتر شده کسی رفته بیمارستان مسیح دانشوری که مردم تو حیاط و پارکینگ و ماشین شخصی اکسیژن رو دهنش است
کسی که لیسانس و فوق لیسانس گذرونده تنبل درس نخون نیست نگران سلامتی خانواده هستیم که به پای ما زحمت کشیدند لطفا کامت حذف نکنید شرایط شوخی نداره جنوب حق نفس کشیدن دارند وضعیت از قرمز رد کرده

گوگولی
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ب٫ظ

خدایا میدونم احتمالش کمه که حتی یک نفر هم مبتلا نشه روز کنکور

ولی اینو هم میدونم که دنیا با حساب احتمالات اداره نمیشه

و تدبیر عالم به دست تو هست

پس خواهش میکنم یه کاری کن که روز کنکور هیشکی به این ویروس آلوده نشه (حتی اونا که دغدغه سلامتی دیگران رو دروغ دونستن و گفتن اینا درس نخوندن!)

فرزانه
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  گوگولی

آمین یا رب العالمین….

Mahdi
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ

سلام.
دو نکته اول, برخی انگار دوست دارند استرس کنکور را زودتر تبدیل کنند به استرس و نگرانی “وای خدا کرونا گرفتم”.
نکته دوم, مراقب افسانه شخصی باشیم اینکه من با بقیه فرق میکنم, مریض نمیشم, دیگران که کرونا گرفتند مراقب نبودند اما مراقبم و آسیب ناپذیرم و …
همه سلامت و شاد باشیم و خدا به همه ما رحم کند.

ت....
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Mahdi

کاملا موافقم
کاش اینو بدونیم که مرگ و مریصی فقط برای همسایه نیست

ف،،
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mahdi

موافقم
کاش اینو بدونیم که مرگ و مریضی فقط برای همسایه نیست

ف،،
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mahdi

موافقم
کاش مرگ و مریضی رو فقط برای همسایه ندونیم

درود بر رئیس جمهور ـ ۹ مرداد برگزار کنید
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ

خسته از تعویق برگزار کنید جناب رئیس جمهور ـ برخی فقط جوسازی میکنن

آیسان
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

مسئولین برگزاری کنکور: لطفا با جون داوطلبان بازی نکنید ….!!!! تو این شرایط که روزانه بالای ۲۵۰۰ ناقل و ۲۰۰ تا فوتی داریم برگزاری کنکور به چه قیمتی…؟؟؟ لطفا کنکور ارشد و دکتری رو با تعویق تعویق تعویق تو شرایط ایمن از نظر کاهش انتقال و مرگ و میر ناشی از کرونا برگزار کنین…

Alireza
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

من ازونایی که دارن میگن هر کی موافق با تعویقه حتما درس نخونده و یا سیاهی لشکره یا هر چی نمیگذرم چون خودم یکسال و نیمه که از همه چیم چه مادی چه معنوی گذشتم برای این کنکور بیصاحاب و روزای اول پافشاری میکردم برای برگزاری این امتحان مزخرفی که اصلا معلوم نیس داشگاهی تو این اوضاع برگزار بشه براش یا نه والا اون از کلاسای مزخرف آنلاین شون که به هیچچ دردی نخورد و هیچکی هیچی یاد نگرفت و بازم اینجا کلی پول تو جیب خیلیا رفت. اما الان که دارم میبینم اوج گرماست مرداد ماه و تحمل ماسک چندین ساعت بدون تغذیه (استرس شدید مبتلا شدن از طرف دیگه) موافق تعویق شدم منم. مطمئنم اونایی که میخوان تحت هر شرایط برگزار شه با وجود اینکه میدونین دانشگاهی نخواهد بود یا از طرف موسساتی چون قلم چی و امثالهم هستن و یا از کس و کارای سازمان سنجش که بفکر پول تو جیبشونن. چون هر جور به این قضیه نگاه کنیم با جونمون سرکار داره. دوستان با این شماره ها که مسولین هستن تماس بگیرین و در کمال احترام خواستار برگزاری لاقل در اواخر شهریور باشین که هوا کمی بهتره و اونقدری نیاز به وسایل سرمایشی نیس و تحمل ماسک مثل روزای اول کرونا که هوا خنک بود راحتتر بود. بگید اگر قرار بر برگزاری آزمون هاست پس ما خواستار برگزاری کلاسها و دانشگاه ها بصورت حضوری هستیم و نه آنلاین و غیر مفید. اگر پاسخگو نبودن در صفحات مجازی بهشون پیام بدید. بجنبید.

سارا
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ

با سلام
تو رو خدا ب ما هم فکر کنید ک باید پاشیم از شهرستان بیایم. با کدوم امنیت سلامتی؟
یا فعلا لغوش کنن یا بگن رزومه تونو برا هر دانشگاهی ک میخواهید بفرستید. ب خدا تو ای شرایط برگزاری کنکور ب صلاح نیست
با تشکر

میلاد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

شما که زنی بزار سال بعد
مشکل سربازی هم نداری
چقدر تعویق؟ خدااااااکا

سحرناز
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

میلادخان خودت بنداز سال بعد نظریه پرداز دیگران

ج
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

وزیر بهداشت میگه تجمع نکنین ازطرفی خودشون دارن تجمع چند صدهزار نفری درست میکنن که عامل شیوع کروناست خوبه که خودشون وضعیت رو بهتر از ما میدونن
در بند ۶ نوشته از اوردن کیف و گوشی خودداری بشه چون تحویل گرفته نمیشه خب من و امثال من که با اسنپ میایم باید چطور برگردیم ؟ اونی که از شهرش باید به مرکز استانش بره باید چکار کنه؟
همین کارشونم تجمع خانواده ها رو پشت در حوزه امتحانی منجر میشه
نوشته اونی که میخواد بازرسی بدنی کنه باید باهاش همراهی کنیم که با ی دستکش لباس همه رو بازرسی کنه و کرونا رو انتقال بده

Power system
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

کارت آزمون زبان وزارت بهداشت منتشر شد

پنجاه و هفتمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت سه شنبه ۷ مرداد برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون از امروز جمعه ۳ مرداد در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

تمامی داوطلبان همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه ملزم هستند فرم خوداظهاری جهت حضور در آزمون را تکمیل کنند.

سحرناز
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Power system

دیگه تعویقی در کار نیست. دفه قبل رو بهونه می کنند دفه قبل کارت هنوز نیومده بود.. دیگه یه مرحله جلوتر رفتید.‌.

هوشیار
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Power system

این ازمون اختیاری!…..

ستاره
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

سلام بر همگی چرا تلویزیون زیرنویس می کنه حال سه هزار و خورده ای وخیمه تجمع نکنیدخصوصا در فضای بسته
دکتر لاری نفرمایید چون کنکور ضد اینه
️افزایش سرعت انتقال ویروس کرونا

رضا ملک زاده معاون وزیر بهداشت:

مردم توصیه‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.
ویروس کووید ۱۹ از زمان شیوع تغییرات فراوانی کرده است یکی از تغییرات آن، جهش است و این تغییر نخستین بار در ایتالیا اتفاق افتاد.
مردم ماسک بزنند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و دست‌های خود را خوب بشویند و در اجتماعات، حضور نیابند.
این ویروس در بدن افرادی که هیچ علامتی ندارند غلظت بیشتری دارد و مدت بیشتری هم در بدن آنها باقی می‌ماند بنابراین یکی از علت‌های مشکل بودن کنترل این بیماری، همین است.
به احتمال زیاد اگر کسی به این بیماری مبتلا شود و بهبود یابد ایمنی پیدا می‌کند.
کسانی که به کووید ۱۹ مبتلا می‌شوند، اما علامتی ندارند یا علامت چندانی ندارند می‌توانند در منزل خود بمانند و مراقبت شوند و به داروی خاص به جز مسکن نیاز ندارند/مهر

علی
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ق٫ظ

آقا اختیاریش کنید، هرکی با این شرایط میخواد امتحان بده بسم الله، هرکی هم نمی خواد پولش رو پس بدن و خلاص
اینقدر شل کن سفت کن راه انداختن ما هرچی زده بودیم پرید

نانسی
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

واقعا پرید
من احساس میکنم حتی نصف آمادگی ای که برای اسفند داشتم امروز ندارم .

شمس الله
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ق٫ظ

عاقا الان توی سایت سنجش سامانه خوداظهاری گذاشته
اگه مطمئنی کرونایی هستی بسم الله
اگه هم کرونایی نیستی دیگه چرا دنبال تعویقی!!!!!!!!!!!!
این واسه همس چه تعویق طلب کنسل گرا کنکورطلب کرونا گرا
ما میخوایم با خیال راحت بریم سر جلسه
مطمئن باشید اگه کرونایی باشید تسهیلات بیشتری در مراکز در اختیارتون هست
الا برکتولاه

....
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  شمس الله

خنده دار ،تعویق گرا ،کنسل گرا ،کنکور گرا ،کرونا گرا ،این بر چه وزن هستند عجب داری شمس الله ،ببینم مصاحبه هم هستی یا جا زدی که بیام دوباره بگی که مصاحبه گرا یا …..منتظر اون روزیم البته اگه باشی

مارال
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

تعویق حتمیه

سحرناز
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  شمس الله

تعوییییییییییییییییییییییییییییییق علی ببرکت الله

مهرام
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ق٫ظ

من مصادف شده با روز تولدم،تا چه شود!

Alireza
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ق٫ظ

یکی بیاد جواب منو بده. وقتی قرار نیست دانشگاهی بر پا شه چرا انقدددددد مصرن و پافشاری میکنن به برگزاری این کنکور؟؟؟؟!!!! والا اون از آموزش مجازیتون که انقدر داغون بود یا نت قطع و وصل میشد یا برق میرفت استاد نمیتونست آنلاین شه و هزاران ادمی که مشکل نت خریدن دارن و هزاران مشکل دیگه. فقط اینو بدونین ازمون برگزار شد بااااااید دانشگاه ها و کلاسای حضوریو برگزار کنین چون تحت هر شرایطی میخاین میلیاردها ادم ناقل و سالم و بیمارو جمع کنین یه جا. انقد نگین پروتکل شهری که انقد امکانات نداره که تعداد حوزه های امتحانیشو افزایش بده چجوری قراره از پس هزینه های گزاف این پروتکل های سختگیرانتون که ازش دم میزنید بربیاد!!!

هوشیار
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  Alireza

وقتی کلاسها مجازی باشه نتنها بد نیست بلکه ضمن درامد جذب دانشجوی جدید، هزینه هاشون هم کم میشه…….پروتکل اگر درست و حسابی بود از ۱۴ روز قبل از ازمون باید پیاده سازی میشد………تازه اونهم بدرد زمان شیوع وخیم کرونایی حاضر نمیخورد!

Ati
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Alireza

شما مبلغی که از هر دانشجوی ارشد و دکتری برای دانشگاه آزاد و نوبت دوم رو حساب کن ببین چند میلیارد میشه !!! چرا آزمون نگیرن ، حتی یه ترم هم تعویق بندازن یعنی ضرر مالی سنگین ، هر کسی هم که مرد خدا رحمتش کنه

...
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ق٫ظ

سلام به همگی
ی سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید…
اگر تو کنکور از بین کل سوال ها هم اختصاصی هم عمومی ۴۰ الی ۴۵ تست درست زده بشه و غلط نزنیم بجز سه یا چهارتا. آیا رتبه خوبی حاصل میشه؟
میدونم که بستگی ب رقبا داره و اینکه رشته چی باشه. ولی کسانی که قبل کنکور دادن ی چیز کلی میدونن
ممنون میشم راهنمایی کنید

....
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ...

سلام دوست عزیز
من پارسا ۵۱تا تست درست زدم البته اختصاصی
و زبان ۷تا درست
استعداد ۵تا درست
رتبه ام۳۸شد که مصاحبه دعوت شدم و شبانه قبول شدم حالا بستگی به رشته و رقبا داره

نانسی
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  ....

چها نقطه جان من به جات حسرت خوردم . چرا نرفتی پارسال؟ الان دانشجو بودی .

..........
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  نانسی

سلام شاید رفتن
ایشون گفتن شبانه قبول شدم.
نگفتن نرفتم

الان حدودا هزینه شبانه نرمی چنده؟

...
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ..........

ترمی.

...
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ....

خیلی ممنون از راهنمایی تون. خیلی لطف کردید

z
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ...

بستگی به درصد زبان شما داره. زبان خیلی مهمه و ضریب پنهان داره. کسی رو میشناسم با درصد زبان صد و اختصاصی زیر ۲۰ رتبه ش یک شد. بالا ۹۰ زبان بزنین رتبه تون عالی میشه ولی اگه زبان زیر ۵۰ بزنین دیگه درصد تخصصی شما بالا ۶۰ بشه امکان رتبه خوب هست. با زبان بالای ۲۰ حداقل. در شته ما اینطوریه. مدیریت و اینده پژوهی

...
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  z

با تشکر از کاربر عزیز z

خیلی لطف کردید.

مارال
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ق٫ظ

کد خبر: ۷۴۳۳۳۹۷گروه : علمی پزشکی » دانشگاه و کنکورتاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ – ۰۱:۰۰ این خبر برای ساعت ۱ بامداد و مصاحبه خانم زرین آمیزی در ۱ مرداد که الان منتشر شده. مصاحبه دکتر قاسم جان بابایی برای دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بود که تازه منتشر شده… زرین آمیزی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد: آغاز خوداظهاری ویژه داوطلبان کنکور دکتری مبتلا به کرونا از امروز سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز خوداظهاری ویژه داوطلبان کنکور دکتری مبتلا به بیماری کرونا از امروز جمعه ۳ مرداد خبر داد. فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان تکمیل فرم خود اظهاری ویژه داوطلبان کنکور دکتری ناپیوسته گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده ‌اند اعم از داوطلبانی که در بیمارستان بستری شده اند یا در منزل قرنطینه هستند، سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر خاصی را در نظر گرفته است. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: داوطلبان کنکور دکتری که علائم قطعی ابتلا به ویروس کرونا از تاریخ ۲۸ تیر برای آنها تائید شده است از امروز جمعه ۳ مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اقدام کنند. زرین آمیزی یادآور شد: داوطلبان تا تاریخ شنبه ۴ مرداد فرصت دارند این فرم را تکمیل کنند؛ بعد از پایان مهلت ثبت نام… ادامه نظر»

سپیده
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ

ویروس همه جا هست همه جا تلویزیونم که تبلیغ می کنه ی آقایی فکر می کنه کسی تعقیبش می کنه و بعد میگن کرونا دنبال همه ست پس از خونه بیرون نیاین!

ستاد کرونا جون ما مهم نیست؟ خب اسفند که شرایطش بهتر بود! تا الان با این کشته ها
تلویزیونم که میگین اندازه هواپبمای مسافربری هست کشته ها

یا دانشگاه ها آزمون ورودی بذارن یا بذارید کمی کشته ها و مبتلایان کمتر بشن

ادبیات انگلیسی
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ

من در طول روز وقت نمیکنم بیام تو سایت ولی بعضی شبها میام کامنت هارو میخونم…. بعضی کامنت ها واقعا خنده دار بود. مثل کامنت حجت به چند زبان، زنبور در مورد مدل ماسک زدن ملت.. خداحافظی مهشید ١ و جواب ها بهش:)))
الهی که کرونا از وجود خودتون و عزیزانتون دور باشه و همیشه سلامت باشید، چه موافق تعویق چه مخالف.

مینا
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ق٫ظ

سپاس.
اشاره خوبی کردید

مارال
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ

جان بابایی با اشاره به اختیار دادن واکسن کرونا به ایران، ابراز کرد: محرومیت هایی که برای کشور ما ایجاد کردند واقعاً ظالمانه بود و ما در اوایل بیماری کرونا که سه میلیون ماسک خریداری کرده بودیم کشور انگلیس محموله ماسک ایران را توقیف کرد و این نشان دهنده آن است که علی رغم تمام حرف هایی که زدند، دولت انگلیس رفتاری انسانی ندارد و به این منظور از آن زمان در کشور شروع به تولید ماسک کردیم و امروز خوشبختانه کمبود ماسک در کشور نداریم.

منتظر واکسن اکسفورد باشین

رجب
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ

رئیس جمهور که رئیس ستاد کرونا هم هست گفته کنکور سر زمان مشخص شده برگزار میشه با رعایت پروتکل ها. من نگرانی شمارو درک میکنم به خصوص تو این شرایط که هیچکس با ما همراه نیست. نه وزارت بهداشت نه ستاد و نه وزارت علوم و سنجش. مجلس هم که در تعویق قبلی نشون داد فقط حرف میزنه و در عمل کمکی نمیکنه. فقط اومدم اینجا بگم که اصلا اصلا اصلا نگران نباشید تعویق با توجه به شرایط کشور و پیشبینی الگوریتم من قطعیه. تو ایم مدت دیگه باید رجب رو شناخته باشید. رجب حرفی نمیزنه که اشتباه باشه و اعتبار برند خودش رو زیر سوال ببره

سپیده
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

پیش بینیت با کمک خداست با اعتقادی که به تواناییش داری

فتح الله
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

هخخخخخ داداش خدا وکیلی باهاش آشتی کردی؟ شاید هنوز قهری خواسته سرکارت بزاره
داداش جان بگو الگوریتمت چیه؟ فال میگیری؟

دکتری
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

تو فیکی ادبیات رجب این شکلی نیست

دکتری
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

تو رو نمیشناسیم

صادق اصلی
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

تو رجب فیکی داداش. رجب اصلی داره درس میخونه چون میدونه ایندفه تعویقی در کار نیست

مرضیه
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

اقا رجب بگو پس کِی اعلام میکنن تعویقو؟ تا پنجشنبه چیزی نمدنده

داوطلب
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب جان مرسی داداش خیالمونو راحت کردی

نازنین
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۸ ق٫ظ

به امید خدا جونِ سالم از کرونا به در میبریم.
و مسئولین با درایت کامل تشخیص خواهند داد که برگزاری کنکور اشتباه محض است

مارال
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ

دکتر نمکی گفتن دولت از بودجه یک سومش رو کمتر به ما داد به زور و ۱۶ تا دستگاه سی تی اسکن سازمان بهداشت جهانی اهدا کرده و حالا دکتر جان بابایی فرمودن مشکل مالی نداریم!
این خبر برای روز دوشنبه بود که خبرگزاری مهر تازه گذاشته. توی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

زهرا
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ

اینجا همه داوطلب کنکور دکتری هستن و از نگرانی هاشون میگن من هم امسال کنکور دارم ولی بیشتر دلم برای بچه های کنکور سراسری می سوزه ما ها اینقدر استرس نداریم مه اونا دارن اونا تجربه مارو در آزمون دادن ندارن حالا با شرایط سخت تری باید آزمون بدن خواهر من امسال کنکور داره خیلی استرس داره همش میگه من چطوری با ماسک چهار ساعت سر جلسه کنکور بشینم اونم توی شهر ما که هوا خیلی خیلی گرمه ما برای آخرین مرحله تحصیلات عالی داریم کنکور میدیم اونا تازه می خوان وارد دانشگاه بشن واقعا شرایط اونا از ما سختره

دکتری
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۵ ق٫ظ

نشانه ها میگن که برگزار میشه مثلا سایت پی اچ دی ساکته این یعنی برگزاری اگر قرار بود نشه از یه جایی خبر میساختن

علیرضا نیکرو
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ

کنکورها رو مرداد برگزار نکنید بندازید ابان

سامان
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ق٫ظ

آبان چه خبره؟

دکتری
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ

هر دانشگاهی آزمون ورودی بگیره هرکس هرجا میخواد بره آزمون بده اینجوری تعداد شرکت کننده ها کم میشه وحق کسی هم ضایع نمیشه

سپیده
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

این عالیه

کاوه
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ

فقط لطفا ستاد بعد از برکزاری آزمون دکتری، دیگن از مردم نخواد تو تجمعات شرکت نکنن!!!
که اگه بخواد دیگن خیلی تمسخر آمیزه

خخخخخخخخخ

مارال
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  کاوه

حالا نه اینکه حرف گوش کنید…

شاید
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

راستی کنکور چی بپوشم؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پریشان
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیره و با هیچ منطقی نمی‌تونن در این شرایط خطرناک کنکور رو برگزار کنند. طبعات اجتماعی اون خیلی بالاست.

فرهاد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  پریشان

پس چرا مترو باز هست؟ چرا وسایل حمل و نقل عمومی به حالت طبیعی دارن کار میکنن؟ اون عقل سلیم شما این رو میپذیره؟ یا فقط کنکور مسئله است!

سحرناز
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  پریشان

میبینید روزی۲۱۵ نفر فوتی وروزی۳۵۰۰ نفر ابتلا به کرونای جدید داریم بعداز کنکور ۱۰۰۰ نفر فوتی میشه

سپیده
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

️تصمیم قطعی درباره کنکور گرفته نشده است

️معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه در رابطه با نحوه و زمان برگزاری کنکور، ستاد ملی کرونا تصمیم می گیرد، گفت: هنوز تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته‌ نشده است.

میلاد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

رئیس جمهور همچنین با اشاره به مساله کنکور در نظام آموزشی کشور، گفت: برگزاری کنکور با حفظ سلامت جوانان کشور، مورد نظر سیستم آموزشی است و با طراحی و اجرای دقیق پروتکل‌های مربوطه، کنکور در کمال امنیت روانی و جسمی جوانان و خانواده‌های آنان برگزار خواهد شد.

هوشیار
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

در این شرایط برگزاری کنکور با سلامت در تناقض صددرصد است!

مارال
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

مصاحبه جان بابایی برای روز دوشنبه بود توی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور و الان خبرگزاری مهر گذاشته

شبدیز
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

بسه دیگه درس نمی خونی بزار بقیه که زحمت کشیدن …………

سپیده
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

حسبناالله و‌نعم الوکیل و افوض امری الی الله

خدایا تو این شرایط وخیم و خطرناکِ بیماری ی ناشناخته و بدون درمان تویی که آگاه و دانایی به حال ما.

ما بندگانت کودکانه فکر می کنیم و تصمیم‌می گیریم در حالی که به قول حضرت علی یا پیامبرمون تا زمانی که پا از زمین بلند میشه تا برسه زمین ما از زنده بودنمون خبر نداریم.

خدایا تو خودت می دونی و ازت می خوایم اگر ما صلاح خودمون رو‌نمی دونیم که قطعا اینطور هست، تو اون کاری که به صلاح جماعت کنکوری هاست انجام بدی که تچ بهترین یاور و بهترین خیرخواه مایی. شبتون به خیر و فقط و‌فقط توکل به خدای بزرگ.

پور سعدی
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

آمین

امید
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

وافوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد……من کار خود را به خدا وامیگزارم به درستی که او به حال بندگان اگاه است……

به سپیده
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

آمین، آسمان خانم خواهر بیتا

پریشان
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

سلام این خبر رو لطفا چک کنید
درباره ی کنکور هست .
https://www.bultannews.com/fa/news/675122/تصمیم-قطعی-درباره-کنکور-گرفته-نشده-است

دکتری
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  پریشان

فکر میکنم منظورشون کنکور کارشناسی هست

بیژن خالقی ازندریانی
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  پریشان

هنوز تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته‌ نشده است.!!!
این سایت عتیقه رو از کجا آوردی؟

الی
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ق٫ظ

نیم کیلو باش!اما با اسم خودت باش نه با اسم این و اون!

مریم
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  پریشان

انشاءالله که لغو بشه

مارال
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

طبق آخرین اخبار رسیده احتمال تعویق قوت گرفته

نازنین
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

جدی؟ خداکنه.
من امروز یه سر درد ساده داشتم
کمی هم سردم شده بود…فکرای بد میکردم که خدایی نکرده بیمار نشده باشم.
فوبیای کرونا گرفتم

میلاد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

دلتونو به این اخبارا خوش نکنید
کنکور برگزار میشه

سحرناز
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

میلاد خان برو امتحان بده کرونا باخودت .

سپیده
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

ویروس کرونا ترکیبی از ویروس ایدز و آنفلوآنزاست چرا متوجه نیستید چرا
اصلا موافقان تعویق شرکت نمی کنند قبول، اما با این تجمعات همه آسیب میبینن مثال داستان یوراخ شدن کشتی که همه گفتن به ما ربطی نداره…. و همگی غرق شدند.

مارال
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

خب پس به مردم بگین نرین مسافرت تا ما غرق نشیم

لیلا
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

والا بقران گیرشون فقط رو کنکور انگاری. همه چی درسته و فقط کنکور الان مشکل سازه. دوستم مازندران میگه قرمزه از بس مسافرت میرن مردم تازه میگه فامیلامون هم با اینکه تالاری نیس بله برون و جشن میگیرن با جمعیت تودر تو. انگار نه انگار. پس مطمئن باشین تا مردم فرهنگ نداشته باشن ک نرن سفر عروسی نگیرن آمار نمیاد پایین.

سپیده
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

باتوجه به عدم پذیرش حضوری داوطلبان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. داوطلبان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

چطور بالا گفته به علت جلوگیری از شیوع نباید سوالات حضوری باشه! ولی کنکور شیوع پیدا نمی کنه

امیدوارم خدا که قادر مطلقه اون چیزی که به صلاحه رو انحام‌بده

مشکل تنبلی نیست من آمادگی کامل دارم اما تو این شرایط عقل و منطق میگه خطر داره

چرا همش نگرانی ها رو به وقت اضافی نسبت میدید! یعنی فقط دلیل موافقان تعویق همینه! هوش پشه که ندارن آخه
سلامتی مهمتره
باز هم بسپاریم‌به خدا که بهترین خیر خواهه مردم و بنده هاشه. اما عقل هم داده به بنده ش و مسئولین محترم.

مهشید 1
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

قسمت امور دانشجویی قسمت همکف سازمان سنجش هست. فقط برای کارهای مهم مثل ارزشیابی مدارک و.. که وقت زیاد میگیره و ترجمه که باید برن بالا و بیان پایین و عملا ۲ نفر اینکار رو انجام میدن و یک نفر هم تقریبا ۶۰ ساله که اقا هستن که کارهای راهنمایی بچه ها رو توضیح میدن و قسمت روابط عمومی هم که وصله به سیستم پاسخگویی

فتح الله
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید 1

مگه خدافظی نکرده بودی؟

هوشیار
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

داوطلبا نمیگیرن!

محمودی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

با سلام تو رو خدا مواظب خودتون باشین چرا مردم رعایت نمیکنن همین الان یکی از پرسنل اتاق عمل بیمارستان ما جوون مرگ شدن بر اثر کرونا می بایستی ناله های خانوادش که الان برام فرستادن گوش می دادین واقعا مایه تاسفه میگن مجردها چرا ازدواج نمیکنن اینم یک جوون مجرد پسر جوون ناکام فوت شدن چرا به فکر جون خودتون نیستید حیفین شما باید زنده بمونید تا برای کشور و خانواده و خودتون کاری انجام بدین واسه یه آزمون حیفین تلف بشین و خانواده هاتون‌ غصه دار بشن واقعا حیفین نگین به شما چی که واقعا دلم میسوزه چون خودم برادر جوون و مجردم از دست دادم میدونم خیلی خیلی تحملش دردناکه لعنت به این ویروس منحوس کرونا

S
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

سلام
کاش الگوریتم آقا رجب بگه ازمون برگزار میشه یانه؟

رجب
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  S

تعویق قطعیه

S
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

انشاالله

TAR
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ

به نظر من فاجعه ملی کرونا نیست بلکه تعویق طلبانی هست که دارن به کشور ضربه وارد میکنن با تعویق های بی جهت و بی فایده !
این بار دیگه نخواهیم گذاشت .
#ازمون باید برگزار شود

مریم
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

واقعا فازت چیه تار
مردم تو خاک و خون غوطع ور هستند کنکور بدی که چی تار که دکتر بشی که مردم بمیرن و تو چی میدونی زنده میمونی

مارال
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

مسافرت میرن که چی؟ عروسی میرن که چی؟ ماسک نمیزنن که چی؟

مارال
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

شما مثل اینکه بدنتون از آهن ساخته شده

هوشیار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

مزاح قرن:
علت تعویق کنکور دکترا در اسفند ماه بخاطر “سلامت داوطلبان!!!” با فوتیهای کرونایی حدود ۱۰ نفر در روز بوده……..علت برگزاری کنکور دکترا در مرداد ماه بخاطر “سلامت داوطلبان!!!” با فوتیهای کرونایی حدود ۲۲۰ نفر در روز (۲۰۰۰ درصد افزایش نسبت به اسفند ماه) می باشد!!!

آیا این مسخره کردن ملت (داوطلبان) نیست؟

71
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

واقعا دیگه دارم دیوونه میشم یعنی چی آخههههههه!!!

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

وزیر کشور و وزیر علوم و وزیر بهداشت و رییس سنجش جمع شدن تصمیم گرفتن کنکور ارشد سه روز و کنکور سراسری ۴ روز برگزار بشه
بگذریم از اینکه برای دکتری تصمیم نگرفتن
اما هیچکدوم از این اقایون تقویم نداشتن که روز عید غدیر امتحان نذارن
۱۸ مرداد

هوشیار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ...

با اینکار تنها چیزی میشه فهمید اینه که یه روز بیشتر از داوطلبای ریاضی وانسانی ممکنه کرونایی شن!…….عجب پیشنهاد شاقی…عجب پروتکلی!!!!!!!!!!!!

ویکتاریون
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  ...

مشکل برگزاری کنکور توی اعیاد چیه؟ چون قبلا هم دیدم اینجا گفتن چرا روز عرفه یا عید قربان کنکور گذاشتن. حالا هم عید غدیر. روز دیگه ای نمونده. و به هر حال توی این روزها اگر مراسم گروهی ای هم هست که توی شرایط فعلی نباید برگزار بشه.
باز یکی دو هفته هم عقب بندازن می افته توی تاسوعا عاشورا که قطعا اون موقع به خاطر مراسم محرم آمار خیلی بالا میره و بدتر از الان میشه. یعنی اگه بخوان عقب بندازن باید از خودگذشتگی زیادی به خرج بدن و قشنگ بندازن بعد از ماه صفر.

...
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

تعطیل رسمیه
تعطیل رسمی با جمعه خیلی فرق داره
میبینید که عوضش میکنند
یا روز قبل یا بعد
عرفه تعطیل نیست پس برگزار بشه منعی نداره

ویکتاریون
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  ...

خب می دونم تعطیل رسمیه ولی تعطیل رسمی توی شرایط اضطراری می تونه مورد استفاده قرار بگیره دیگه. اینا که به هر حال باید به پرسنلشون اضافه کاری بدن. وسایل نقلیه هم که تعطیل بردار نیستن و کار می کنن. بعید نیست به خاطر محدودیت های عقیدتی جابه جا بشه ولی واقعا تعطیل رسمی بودن توی این شرایط دلیل قانع کننده ای واسه ی بی مصرف موندن یک روز نیست.

خب دیگه...
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  ...

خخخ

فرزانه
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

سلام دوستان، اگر کسی رشته ریاضی هست که پارسال یا سالای گذشته امتحان داده میشه درصداشو و رتبشو و ترازشو بزاره!!!!

ستاره
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ

️ رییس کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا: کرونا جهش یافته و قدرت تکثیر بیشتری دارد

.....
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

جهش بگیره نگیره کنکور برگزار میشه دیگه گول شما نمیخورن بگید ازمون تعویق و عصرش هم بدون ماسک برید بازار دیگه دستتون رو شده

هوشیار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  .....

……..شهرهایی که در وضعیت قرمز نیستند شاید نظرتان درست باشه اما شهرهای در وضعیت قرمز اینگونه نیست و بشدت رعایت میکنن…..

شاید
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  ستاره

ممنون از اطلاع رسانیت، ولی برو درستو بخون دیگه فایده نداره خخخخخخخ

#نه به کرونا
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ب٫ظ

بعضی هاتون اینقدر طومار نوشتین که اصلا حوصله ندارم بخونم. خوش به حالتون که اینقدر رو درساتون، مسلط هستین و اینقدر وقت دارین. راستی به خاطر سلامتی خودتون و داوطلبا ماسک بزنید و نکات بهداشتی لازم رو رعایت کنین.التماس دعا.

فقط به امید خدا
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ب٫ظ

روحانی: و کنکور با رعایت پروتکل‌ها برگزار خواهد شد

Mehran
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

بله TAR متوجه شدیم خخخخخخخ

مارال
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ

به گزارش ایسنا، دکتر سید سعید هاشمی نظری با تایید این خبر اظهار کرد: علاوه بر برگزاری سه نوبت آزمون «صلاحیت بالینی پزشکی عمومی» در تاریخ ۲ مرداد، اول آبان و ۳۰ بهمن‌ماه امسال، دو نوبت از این نوع آزمون که در روزهای ۳۰ مرداد و ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود، به تقویم آزمون‌های علوم پزشکی در سال جاری اضافه شد.

مهشید ۱ یا همون بهار، آیا اونموقع کرونا جدی شده بود؟! اسفند هم انتخابات بود! زشته نکن اینکارا رو

زنبور
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ

نمیدونم رییس جمهور صحبتی کرده یا نه!! ولی امیدوارم بعد از فاجعه ملی (برگزاری کنکور بل این شرایط ماسک اندازه قد و قواره صورت بعضی نیست ) اعلام نکنه که خبر نداشتم. اونا که هیچ ایده ای واسه کنکور و برگزاری ندارن سکوت کنن. بایست تخصصی و عمومی جدا شه . ما بیشتر از دو ساعت نمیتونیم طاقت بیاریم. بعدش قند خون بشدت افت میکنه بایست یه خوراکی خورد اینطوری نمیشه. لطفا وزیر بهداشت راجع له تغذیه صحبت کنه. تخصصی و عمومی جدا شه هر بار دو ساعت سر جلسه باشیم.

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ

احتمال شیوع کرونا بعد از اعیاد قربان و غدیر / بیمارستان‌ها به حالت آماده‌باش درآیند

آریان‌پور، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
ممکن است بعد از این عید قربان و غدیر شاهد شیوع گسترده بیماری کرونا باشیم و برای همین باید بیمارستان‌های همه کشور به حالت آماده‌باش دربیایند.

نماینده محترم و گرامی
از همین الان پیش بینی میکنید ممکنه مردم برن جشن و مهمونی عید قربان و غدیر و ممکنه کرونا بگیرن
اما نمیتونین پیش بینی کنید که داوطلبان دکتری و ارشد در طی همون روزها حتما میرن ازمون میدن و احتمال افزایش ابتلا به این دلیله
چه توقعی از مردم دارید وقتی خودمسئولین عامل قطعی افزایش کرونا هستند

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ب٫ظ

سر آزمون صلاحیت بالینی پزشکی از داوطلبین رضایت گرفتن که هر اتفاقی براشون افتاد اعم از ابتلا به کرونا خود داوطلب مسئولشه و مسئولیتی متوجه سازمان برگزار کننده نیست یعنی خودشون هم به پروتکل های طراحی شده خودشون اعتماد ندارند
همه ما تاحالا حداقل دوبارکنکور دادیم تاحالا سلب مسئولیت از ازمون ندیده بودیم

مریم
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ...

من که امضا نمیدم و مدیران مسول هستند

علیرضا
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

اتفاقا شما امضا ندی هیچ مشکلی پیش نمیاد از همون راه میفرستنت خونتون. هم شما دیگه کنکور نمیدی و خیالت راحته. هم اونا دیگه مسولیت چیزی رو قبول نمیکنند

...
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

امضا یعنی رضایت و تایید
این جز فرایند ازمون نیست پس نباید اجبار باشه
در ضمن بچه نترسون با این کارت نمیتونی منصرف کنی یه عده رو از امدن
شما نه تنها تاکید به برگزاری دارید بلکه به هر روشی قصد دارید کاری کنید که داوطلبان بیشتری نرن سرجلسه ازمون
و این واقعا غیر اخلاقیه
دکترشدن به چه قیمتی

نگار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ب٫ظ

سلام
میگم حالا که قراره برگزار بشه ،کاش حداقل تو فضای باز باشه،میدونم خیلی سخته فضای باز،گرما و انعکاس نور رو برگه و ….ولی به نظرم از کرونا گرفتن بهتره.

71
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

شما کدوم شهری؟

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ

اقای دکترحریرچی گفتند که مردم دیگه از کرونا ترسی ندارند
جناب معاون کل وزیر بهداشت ما متشکریم از همه زحمات شماو همکارانتان
ولی واقعا فکر نمیکنید که دیگه مسئولین هم ترسی از کرونا ندارند چه توقعیه دیگه از مردم خصوصا قشر جوان

هوشیار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

مسولین که ویدئو کنفرانس اند!

مرضیه
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

افرین. اینو باید به اون ستادش گفت

هنر
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ

مگه اجبارتون کردن ماسک بزنین؟ اصلا من دلم می خواد کرونا بگیرم. هرکی می ترسه نره سفر! بذاره وقتی همه جا اوکی شد بره ما حوصله مون سر رفته، سفر رفتن، ماسک زدن، خرید کردن همه چیز اختیاریه هرکی می ترسه نره………….کنکور چی داداش؟؟؟؟؟

آبی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  هنر

مشخصه شما داوطلب کنکور دکتری نیستین اگر باشین هم که وای به حال سیستم آموزشی !

به هنر
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

شما علیرضا هستی؟

آخرین سنگربان
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

خانم یا آقای آبی شما فرق کنایه رو با یه جمله معمولی نمی فهمی؟ کنایه زده به همه اونایی که می گن هرکی می ترسه نیاد کنکور بده.

ماه دخت بانو
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ

همزمان با بالا گرفتن بحث درباره برگزار شدن یا نشدن کنکور در ایران در زمانه شیوع کرونا، تصویر یک مادر افغان که همراه کودک خود در ولایت دایکندی افغانستان در کنکور شرکت کرده منتشر و از آن بسیار استقبال شد.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از کاربران توییتر با انتشار این تصویر در توضیح آن نوشت: «یک تن از شرکت‌کنندگان کنکور. دایکندی، افغانستان! تصویر خودش گپ می‌زند! خلاص!» این تصویر سه روز پیش منتشر شده و بیش از پنج هزار لایک خورده است. حضور یک مادر جوان با فرزند خردسالش در جلسه آزمون و نشستن روی زمین زیر آفتاب از جاذبه‌های این تصویر است.

مرحله اول کنکور در افغانستان پس از پنج ماه تاخیر به دلیل شیوع کرونا هفته گذشته در ۱۷ ولایت برگزار شد. قرار است کنکور سال ۹۹ در مجموع در چهار مرحله در ۳۳ ولایت بین ۲۱۰ هزار داوطلب برگزار شود. در نهایت هم ۱۴۷ هزار نفر از پذیرفته‌شده‌ها در موسسه‌های آموزش عالی افغانستان مشغول تحصیل می‌شوند.
https://aftabnews.ir/files/fa/news/1399/5/2/454448_789.jpg

هوشیار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

تعداد فوتیهای کرونایی یک هفته اخیر ایران بیشتر از تعداد کل فوتیهای کل کشور افغانستان است……

فرید
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ

مگه اجبارتون کردند کنکور بدید شرکت در کنکور کاملا اختیاریه هر کی نمیخاد بده نیاد بذاره سال بعد ک شرایط بر وفق مرادش بشه

هوشیار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

مگر برگزاری تجمع در کشور ممنوع نیست چرا تجمع میشود؟……

مریم
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  فرید

شما برید کنکور بدید کسی هم نباشه رتبه بیارید و بعد هم کرونا رو منتشر کنید

ماه دخت بانو
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ

‏نمیتوانم نفس بکشم
جرج فلوید؟
اشتباه نکنید
صدای یک داوطلب زیر پای مافیای کنکور واسترس بیش از حدی که تحمل میکنه
صدای داوطلبی که از استرس کسب رتبه رسیده به استرس زنده ماندن
احساس خفگی داوطلب با ۴ساعت ماسک وسردرگمی تاوان کدامین گناه؟

سحرناز
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

ما رقص کنان خودمون رو به جلسه می رسونیم. ماسکم همه جا می زنیم مگه شما نمی دونستید ماسک رو باید همه جا حتی محل کار هم زد! …نمی زنید که بیماری غیر قابل کنترل شده دیگه..

مارال
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

پس چطور ادعا می کنید توی خونه قرنطینه هستید اونم ۵ ماه؟!!!!!!!
ماسکم میزنین لابد!!!!!!!

مریم
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

عالیه آفررررین

علی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ

#تست_ادکلن
حتماً تست کنید…

دوستان برای اینکه وضعیت رو بدونید چطوره، داخل خونه ماسک بزنید و یه گوشه بشینید. بعد از کس دیگه ای بخواین تو گوشه دیگه با فاصله حداقل ۶ متری ادکلن یا اسپری به روی خودش بزنه، در کمتر از یک دقیقه اگه بوش رو نفهمیدین، کرونا هم نمیتونه از ماسکتون رد بشه، اما اگه بوش رو استشمام کردین، الفاتحه…

رجب
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بله بله متخصص. خب خب بعدش

ترنم
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ

اینم رئیس جمهور اب پاکی رو ریخت رو دست تعویق طلب ها. دوباره بگید جلسه ستاد کرونا تشکیل بشه ازمون لغو میشه‌. کلا خیال ندارید تا روز ازمون دست از این کلمه تهوع اور تعویق بردارید. به لطف خدا پیش به سوی موفقیت میرویم

فاضل
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ

رئیس جمهور روحانی روز پنجشنبه در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مساله کنکور در نظام آموزشی کشور، گفت: برگزاری کنکور با حفظ سلامت جوانان کشور، مورد نظر سیستم آموزشی است و با طراحی و اجرای دقیق پروتکل‌های مربوطه، کنکور در کمال امنیت روانی و جسمی جوانان و خانواده‌های آنان برگزار خواهد شد.

....
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاضل

جلسه ستاد که پنج شنبه برگزار نمیشه !!

رجب
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ....

کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا

آیسان
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ

میگویند : برای کلبه کوچک همسایه‌ات،چراغی آرزو کن قطعأ حوالی خانه تو نیز، روشن خواهد شد… واقعا این همه درگیری لفظی و بی احترامی از سمت موافقان و مخالفان تعویق کنکور و به عنوان قشر تحصیل کرده ، جای تعجب داره …..!!!!!!!!! دوستان لطفا درک کنید که تو این شرایط حاد که هر روز بالای ۲۰۰ نفر از عزیزانمون رو به خاطر کرونا از دست میدیم… برگزاری آزمون ها غیر از بدتر کردن شرایط بازده خاصی رو نداره… شاید تو روزای آینده خود ما یکی از همین مبتلایان کرونا باشیم…!!!! خواهشا مصلحت همه داوطلبان و خانواده هاشون رو در نظر بگیرین… و از مسئولین برگزاری کنکور تمنا دارم که کنکور دکتری و ارشد رو با تعویق تعویق تعویق تو شرایط ایمن که کاهش چشمگیری رو از نظر انتقال و مرگ و میر داشته باشیم برگزار کنین… با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همگی….

Mehran
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ

جناب بیژن که گفتی مخالفین تعویق تعدادشون کمه و…
کنکور ها قراره برگزار بشه. حالا میخواد تعداد ما کم باشه یا تعداد ما زیاد باشه. به هر حال اونقدری احترام ماهایی که درس خوندیم واجب بوده که سازمان سنجش و وزارت علوم حاضر شدن در اوج کرونا کنکور رو برگزار کنن. اینا فقط به احترام ماهایی هست که ایندمون برامون مهمه. شما هم دیگه کاری از دستتون بر نمیاد. اوضاع مطابق میل ما پیش میره.

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

احترامت واجب بوده اینهمه تعویق افتاده؟

71
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

اینا فقط با ۱۴۰۰ یکی نشه کنکور دیگه هروقت باشه میان تشکر می کنن مثلا کم نیاورده باشن این فاز لجبازی رو نمی فهمم اینجا!!

فتح الله
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  Mehran

داداش بزار برگزار بشه حالا بعد با صراحت حرف بزن، من خودم موافق برگزاری ام اما شاید برگزار نشه این بار هم

دکتری
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ

اگر قراره برگزار بشه حداقل دقت کنید صندلیهایی که تو راهروها
میچینید کنار درب ورودی کلاسها ودرب سرویس بهداشتی ها نباشه

دانشجوی حقوق
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ

آقا پول مارو پس بدین، ما از خیر دکتری گذشتیم. اون موقع که بابت کنکور پول دادیم قرار نبود تو یه محیط نا امن که سلامتمون در خطره کنکور بدیم ولی الان قانونا باید پول کسانی که تمایل به شرکت در کنکوردکتری ندارند تمام و کمال پس بدین!

مریم
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ

موافقم

مجید
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

ناقلین قوی ویروس کرونا

اقتصادنیوز: رییس بیمارستان فوق تخصصی اطفال در مشهد گفت: علائم کرونا در کودکان با بزرگسالان متفاوت بوده و محدود به دستگاه تنفسی نیست و با تظاهرات بالینی دیگر خود را نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز، دکتر سیدعلی جعفری، رییس بیمارستان فوق تخصصی اطفال «اکبر» مشهد به ایرنا گفت: کودک مبتلا به کووید ۱۹ ممکن است علائم تنفسی نداشته باشد اما دارای علائم گوارشی از قبیل اسهال، استفراغ شدید، تب ‌بالا و عوارض پوستی باشد. این در حالی است که ویروس کرونا در بزرگسالان با علائم اختصاصی تنفسی مانند سرفه و عطسه خود را نشان می‌دهد. علاوه بر آن ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در کودکان خفیف‌تر است.

دکتر جعفری افزود: کودکان ناقلین قوی برای انتقال ویروس کرونا به دیگران هستند در حالی که ممکن است علائم نداشته باشند.

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

سنجش یه نظر سنجی پیامکی حداقل نمیذاره
تل خودش رو متقاعد کنه با توهمات همه موافق برگزاریند جز اندکی
صم بکم عمی فهم لا یعقلون

حقوق بین الملل
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ

دوستان از صمیم قلب تبریک میگم
تشریف ببرین گوگل صحبت های عصر امروز دکتر روحانی را مطالعه کنید

71
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ

خب چرا تبریک میگی؟
گفته در کمال امنیت روحی و جسمی برگزار خواهد شد
حرفی از اینکه کِی برگزار میشه زدن؟
نه!

سحرناز
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

متاسفم برای شما تابحال چقدر تضمین اینها جواب داده وقتی کرونا گرفتیم تبریک بگویید .

ستاره
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ

️حریرچی: مردم دیگر از ویروس ترسی ندارند

معاون کل وزیر بهداشت:
میزان مرگ و میر نسبت به اسفند و فروردین افزایش پیدا کرده است.
علت افزایش مرگ و میر، کاهش ترس آگاهانه مردم از ویروس کرونا و تغییر رفتار اجتماعی است.
فرقی نمی‌کند با چه نیتی مجاور دیگران قرار بگیریم زیرا این ویروس منحوس انتقال پیدا می‌کند.
در خوشبینانه‌ترین پیش بینی‌ها حدود دی ماه امسال واکسن اولی که ادعا شده برای استفاده در اجتماع آزاد خواهد شد اما اینکه به استفاده عموم و سه و نیم میلیارد نفر برسد یک سال دیگر زمان نیاز دارد.

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

فعلا اینطورکه معلومه مسئولین هم ترسی از کرونا ندارن

برگزاری
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ

امیدوارم این دفه واقعااااا برگزاااااار بشه حوزه ها زیاد باشه چیزی نمیشه امتحانات نهایی برگزار شد امتحان نهضتی ها برگزار شد فقط ما خطرناکیم؟

مارال
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  برگزاری

تعویق می افته نگران نباش

زهرا
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  برگزاری

بنظرشما واسه امتحان نهایی میرن یه شهر دیگه. اینقدخودخواه نباشین. من و خیلیای دیگه بامرکز استان چندین ساعت فاصله داریم و تو این اوضاع سوار اتوبوس و اسکان و…

رجب
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

بچه هایی که آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE) دارند، از فردا ساعت ۹ صبح ۳ مرداد تا ۹ صبح ۵ مرداد کارت ورود به جلسه توزیع میشه. ازمون ۷ مرداد می باشد

بیژن خالقی ازندریانی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

منبع خبر؟؟

رجب
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ب٫ظ

کارت ورود به جلسه آزمون MHLE «فقط» از ساعت ۹ صبح جمعه ۳ مرداد تا ساعت ۹ صبح یکشنبه ۵ مرداد از طریق سایت sanjeshp.ir توزیع خواهد شد.
https://sanjeshp.ir/

فیبی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

سلام بچه ها…من کل شیراز و برای ماسک سه لایه جراحی(که پوشش نود در صد داشته باشه) گشتم….نیست…فقظ ماسکای معمولی هست که شصت هفتاد درصد بیشتر مانع ویروس نیست و از اون ماسک خوبا کلا نیست…من همیشه برای خرید مایحتاج که میرم سوپرمارکت از اون ماسکای معمولی میزنم و روش یه n95 ….حالا برای کنکور ماسک فیلتردار هم ممنوعه….با محافظت شصت درصد ما چطور بریم سر جلسه…بعد من اگه بخوام برم دنبال ماسک جراحی تو داروخونه ها که بدتر توی همون داروخونه میگیرم…آخه چاره چیه؟؟؟؟

رجب
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

خدایی خسته نشدین از اینهمه بهونه؟! باور کنید ما بجای شما خسته شدیم. هر نوع ماسکی که جتی با بیژامه هم درست شده باشه، موثره

Mahdi
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

سلام.
چند روز پیش گفتند برای جلوگیری از تخلفات در بدو ورود به محل برگزاری آزمون ماسک داوطلب گرفته می شود و خودشان ماسک می دهند.

شاید
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ

یه سری در برابر فهمیدن چرا مقاومت میکنن؟ خواهر من برادر من چهار بار کنکورو عقب انداختن هیچ اتفاق خاصی نیافتاد، پس مشکل زمان نیست، شما همش به فکر اون تعداد علاف و بیکار مجازی هستید که کمیپن کمپین و تعویق تعویق میکنن، پس تکلیف اونایی که یه ساله از کار و زندگی افتادن چی میشه، خون شما از خون ما رنگی تره؟ به هر دلیلی می ترسی، دوست نداری، آماده نیستی و هزار دلیل دیگه؛ شما آزمون نده، بخدا اجبارتون نکردن…. کل مشکل مملکت حل شده و جلوی همه ی تجمعات رو گرفتن فقط مشکل اصلی کنکوره؟ شما ینی اصلا اصلا بیرون نمیرید همش توو خونه اید؟ خرید ندارید؟ کار ندارید؟ نکنه فتوسنتز میکنید؟!!!!!
من خودم شاهدم همین کمپینا که مارو علاف کردن، یه نفر کل شماره های اعضای خونواده و فک و فامیلشو جم میکرد با اون آمار بالا میرفت و میگفتن خیلی از داوطلبا موافق تعویقین؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بس کنید دیگه…
اگه خوندی و آماده ای بسم الله، اگرم به هر دلیلی آماده نیستی بیخیال شو، حق بقیه رو ضایع نکنید. من خودم دو بار به تعویق رای دادم، ولی فایده ای نداشت الان به زور بتونم دو ساعت مفید درس بخونم، کل انرژیمون رفته، استرس داریم یه عده دوباره شلوغش نکنن دوباره تعویق شه اونم دیقه ی نود…
خرد یاورتان…

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  شاید

بعضیا یه جوری میگن میخوان ما رو به کشتن بدن که انگار سازمان سنجش اخطار فرستاده که در صورت شرکت نکردن در کنکور به چند سال حبس محکوم میشن و نمیتونن نرن

سامان
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  شاید

من دفعات قبل سعی میکردم خوش بینانه به قضیه نگاه کنم و سعی کنم نگرانی دوستان تعویقی رو درک کنم و براشون دلیل بیارم که تعویق دردی رو دوا نمیکنه، حالا البته دیگه همه به چشم خودشون دیدن که تعویق چند هفته یا یک ماه بی معنیه.

ولی حالا تعارف رو کنار گذاشتم، هرکسی الان خواهان تعویق باشه یک فرصت طلبه که داره بقیه رو فریب میده و برای خوندن زمان میخره. شکی در این قضیه ندارم که هرکسی زحمت کشیده باشه و آمادگی داشته باشه این آخرین فرصت رو از دست نمیده و روی میدون مین هم که شده میره و نتیجه ی زحمات خودش و خانوادشو میگیره.

امکان نداره کسی آماده باشه و بخواد شانسش رو از دست بده اونم در حالی که میدونه گذر زمان چیزی رو درست نمیکنه.

هدف فقط زمان خریدن و از پا دراوردن کساییه که تلاش کردن.

من با کنسل شدن مشکلی ندارم اگه نگرانید برای کنسلی کمپین بزنید ولی کسی که برای دو هفته یا یک ماه دیگه التماس میکنه فقط قصدش فریب و دلسرد کردن دیگران به نفع خودشه.

فتح الله
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

دقیقا سامان جان همین که خودت گفتی و منم همین عقیده رو دارم.

درود بر رئیس جمهور
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ

همه دیگه میدونن اکثر تعویق چی ها داوطلب نیستن یا فقط سیاهی لشکرن و امیدشون به لغو آزمون و قول رابطه ها جهت دکتر شدن هست

هوشیار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

این کلک مخالفان تعویق هست تا فرایند تعویق رو متشوش نمایند!

درود بر رئیس جمهور
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

ایرنا

رئیس جمهوری همچنین با اشاره به مساله کنکور در نظام آموزشی کشور، گفت: برگزاری کنکور با حفظ سلامت جوانان کشور، مورد نظر سیستم آموزشی است و با طراحی و اجرای دقیق پروتکل‌های مربوطه، کنکور در کمال امنیت روانی و جسمی جوانان و خانواده‌های آنان برگزار خواهد شد.

هوشیار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ

اگر حفظ سلامت وجود داره چرا مدیران ویدئو کنفرانسی هستن؟…..چرا در جامعه در بین مردم نیستن؟

بیژن
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ

دوستان گرامی
۱- طرف ما مخالفان تعویق نیستند این افراد در بهترین حالت تعدادشون در کمپین ها به ۱۴۱ نفر رسیده در حالی که کمپین موافقان ۳۴۵۳۶ نفر هست.
۲. مسئولین سازمان سنجش از همون اسفند هم خواهان برگزاری آزمون ها بوده و هستند و تنها چیزی که تا به حال کنکور رو به تعویق انداخته و خواهد انداخت اعتراضات موافقان تعویق بوده.
به نظر من بهترین کار اینه که با این افراد (مخالفان بسیار اندک)بحث نکنید، تا کی می خواهید با این بحث های طولانی و بی نتیجه با این افراد ادامه بدهید من دیگه نه نظرهاشونم می خونم و نه بهشونم جوابی میدم اونقدر که استدلاهاشون غیرمنطقی و بچگانه هست، به این ترول های مجازی محل نگذارید، چونکه هدفی جز متشنج کردن اوضاع و ایجاد فضایی مسموم برای رسیدن به اهداف خیالی و پوچ خودشون ندارن.

رجب
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

هر ننه قمری میتونه به این کمپین ها رای بده. در ثانی شما که اظهار فضل میکنین که به نظر من و شما نیست و اگه مسئولان تشخیص بدن بندازن عقب؛ میندازن. حرف خودتون رو هم قبول ندارین دیگه چی بگیم به شما

فاطمه
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

دوست عزیز اینکه معلومه تعداد موافقای برگزاری کنکور معدودن، دلیلشم کاملا مشخصه، مگه کلا چند نفر شرکت کننده واقعی هست که زحمت کشیدن، ثانیا اکثر بچه هایی که میخان کنکور بدن اینقدر بیکار نیستن که مثل شما همش توو این فضاها باشن، دارن درسشونو میخونن
کاش شماها هم دست از اینکارا برمیداشتید، واقعا خسته نشدید از بس تعویق تعویق کردید، شما که از زندگی بقیه خبر ندارید، میدونید چه روزایی رو گذروندن، زحمت کشیدن میخان امتحان بدن
اگه واسه شما مهم نیست، نگرانید، فرصت زیاد دارید، باشه بزارید واسه اسفند، بیخیال شید دیگه

هوشیار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

بیش از ۵۰ درصد داوطلبان دعوت به مصاحبه میشوند….پس طبق نظر شما اکثریت باید موافق برگزاری باشند که برعکس معدود افراد موافق برگزاریند!

مریم
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

چون خسته اند باید به قیمت شیوع کرونا و به خطر افتادن جان مردم حتما کنکور بدهند

قتلگاه دکتری
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۵ ب٫ظ

ما نمیخوایم به قتلگاه دکتری بریم؛ فقط خواهشا:

#پول _ما_رو_پس_بدید

با تشکر از همه مسئولانی که نگران سلامتی جوانان این مملکت نیستن!

:(

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

حدود ۷ ماه به تعویق انداختن…برین خوش باشین

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

شما دی ماه امتحان چی داشتی که ۷ ماه عقب افتاده
اینجا برای داوطلبای دکتریه
نکنه اموزشگاه داری
مشاور خصوصی هستی یا هرچی

زهرا
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ

پول شمارو دادن نهار شام واسه طراحان سوال بنده خدا که تو این مدت به خاطر تعویقای مسخرتون تو قرنطینه موندن

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

طراح تو قرنطینه نیست
کذب محضه
احمدنادری نماینده تهران

نازنین
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ

با سلام
دوستان داوطلب یک نفر پیدا میشه با ستاد مبارزه با کرونا تماس بگیره و بگه واقعاااااااااا ما شرایط برگزاری کنکور دکترا را داریم ؟
یا اینکه مجبوریم که برگزار کنیم؟؟؟
۰۲۱۸۹۵۱۱
خبرشو بدید اینجا

Mehran
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

ما میخوایم که برگزار بشه. اگه هم قرار باشه زنگی بزنیم، قراره زنگ بزنیم اصرار کنیم که حتما برگزار کنن

نازنین
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

به مهران:
نظر شما مهم نیست.
نظر ستاد مهمه

مریم
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  Mehran

غم این خفته چند خواب در چشم ترم میشکند

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

خودتونو خسته نکنین :)

بفرمایید کرونا
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

من صبح تماس گرفتم.
گفت اول هفته آینده جلسه تشکیل می‌شه برای بررسی شرایط.

نازی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ

به منم هفته گذشته همینو گفت

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۳۷ ب٫ظ

سر به سرت گذاشتن!
باور نکن :)

سحرناز
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

به من گفتند الان نسبت به بعد بهترین موقع است و برگزار می کنیم..ولی دیگه کنکور ۱۴۰۰ و ….برگزار نمی کنیم،تا روزی که کرونا بره..

بیژن خالقی ازندریانی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

هههخخخخ عالی بود این آفرین
فهمیدید دیگه اوضاع چیه؟ رجب و امثالهم

نازنین
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

به سحر ناز:
یعنی ما موش آزمایشگاهی هستیم.
ما کنکور بدیم بمیریم.
که داوطلبای دیگه سال ۱۴۰۰ بدون کنکور و با آرامش خاطر وارد دانشگاه بشن.
و ما بشیم نسل سوخته؟؟؟

رجب
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

شما هم با داوطلبای سال ۱۴۰۰ بدون کنکور و با آرامش خاطر وارد دانشگاه بشین و نشین نسل سوخته! والا

سحرناز
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

اخ، یکی دیگه از انگیزه های ضد برگزاری کنکور لو رفت… مگه بدون کنکور کسی راحت وارد دانشگاه اونم مقطع دکتری میشه! نکنه قولی چیزی از کسی یا امکاناتی دارید! کنکور قسمت عادلانه شه .. من بیشتر از مصاحبش می ترسم که یه وقت عادلانه نشه!

...
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  سحرناز

پیشگو پشت خط تشریف داشتند که نسبت به بعد رو پیش بینی کرده بوده
وقتی جواب منطقی نداری از باب صرفا جواب دادن خودت رو به سخره نگیر حداقل

ستاره
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

مثال سوراخ شدن کشتی که همه می گفتند به ما ربطی نداره جای اون فرد سوراخ شده به ما چه ولی همه غرق شدند!
افرادی که میگسد به ما چه! نیاین! خب شاید ی داوطلب بی علامت که خودش هم نمی دونه بیاد نه یک نفر ده نفر از بی علامت ها! لطفا منم منم نکنید باسه ما نمیایم شما بیاین ولی این کع با تجمعات مخالف نیستید عجیبه. خود دولت میگه تجمع نکنید. حضوری هم سازمان سنجش نیاین چون با ماسک هم ابتلا بالاست.
ما فقط امیدمون به خداست نه مسئولین و افراد بی فکر.

زهرا
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

اون ناقل بی علامت سوار اتوبوس و بی آرتی نمیشه؟ حرفا میزنیا. همه چی میشه فقط کنکور نمیشه

ستاره
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ

خانم دکتر لاری به جوانان و آینده سازان رحم کنید ما تو خانواده و فامیل ۴ کنکوری داریم هم دکتری هم ارشد و هم کنکور ورودی، لطفا تو اوج اپیدمی بیماری مانع برگزاری بشید. باور کنید و خودتونم می دونید از خیل جمعیت چقدر آدم مبتلا خواهد شد که باید با درد و هزینه درمان زیاد دچار مشقت بشن. حداقل بذارید مثل دو ماه پیش فوتی ها و‌مبتلایان دو رقمی بشن.

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

چرا ازشون نمیخواین بقیه فعایت ها هم متوقف بشه؟! این طوری امن تر نمیشه؟

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

خانم لاری فقط سخنگو هستن!!!
ایجا هم صرفا مختص داوطلبای دکتری هستش

سحر
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ

روز خوش خدمت همه ی دوستان گرامی من واقعا این همه خشونت و درگیری لفظی و کل کل کردن رو نمیفهمم قبلا در این سایت بچه ها نسبت به هم خیلی مهربان و دلسوز بودن و از هیچ کمکی حتی روحیه و دلگرمی دادن به هم دریغ نمیکردن الان چه شده که انقدر این فضا متشنج شده؟!!
آخه مگه تعویق یا عدم تعویق یا حتی لغو و برگزاری کنکور دست ما و شماهاست که انقدر با هم کل کل میکنید؟ من هم برای اون هایی که زحمت کشیدن و برای آزمون وقت گذاشتن و بالطبع خواهان برگزاری هر چه زودتر آزمون هستن تا از فشار استرس دربیان آرزوی موفقیت می کنم و هم به کسانی که انقدر خواهان تعویق برگزاری کنکور هستن توصیه میکنم که عزیزم اگر خیلی واهمه دارین و به حق هم هست میتونین سر جلسه آزمون حضور پیدا نکنین و حال که خواهان تعویق آزمون هستین فکر کنین آزمون به اسفند ۹۹ تعویق پیدا کرده و اون موقع آزمون بدین پس لطفا از بار تشنج و اضطراب حاکم بر فضای این سایت کم کنید چرا که این سایت برای کنکوری های دکتری همیشه فضای پربار از نظر اطلاعات و منابع آزمون و چگونگی مصاحبه ها بوده پس بگذارین همین گونه بماند… سپاس

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

آخه اکثر موافقان تعویق، انگیزه های خیرخواهانه ندارن…

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ...

و آخه اکثرمخالفان تعویق انگیزه خودخواهانه دارند

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

آخی شما خودخواه نیستین !!!
چقدر فداکارین؟ اصلا چوپان فداکارین

محمد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

من واقعا این همه خشونت و درگیری لفظی و کل کل کردن رو نمیفهمم قبلا در این سایت بچه ها نسبت به هم خیلی مهربان و دلسوز بودن و از هیچ کمکی حتی روحیه و دلگرمی دادن به هم دریغ نمیکردن الان چه شده که انقدر این فضا متشنج شده
همش تعارف
همش تعارف الکی
ماها وقتی که شرایط سخته به فکر هم نیستیم
ادم الان باید خودشونشون بده

#####
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ

کاش دوستانی که اینقد اصرار به برگزاری کنکور دارن و ادعا میکنن که فقط خودشون درس خوندن و اونایی که خواهان تعویق کنکور هستن رو متهم به تنبلی و درس نخوندن میکنن ی لیستی از اسمو فامیلشون رو میدادن که ببینیم قبول شدن یا نه؟ و رتبشون چند شده؟؟ ایا مصاحبه دعوت شدن یا نه؟
کاش مرگ و مریضی رو فقط برای همسایه نبینیم شاید با این وضعیت وخیمی که الان کشور دارن هر کسی مبتلا بشه
کرونا با کسی شوخی نداره

ستاره
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ

باد کولر باعث انتشار ویروس کرونا می‌شود

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز:

باد کولر با تلاطم هوای محیط، باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا در محیط های بسته می‌شود.
کولرهای گازی و یا آبی را نباید روی حالت گردشی و یا رو به پایین تنظیم کرد زیرا باد کولر با تلاطم هوای محیط باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا می‌شود و لازم است حتما جهت آن به سمت بالا تنظیم شود.
همچنین استفاده از پنکه‌های سقفی هم گزینه نامناسبی است زیرا این نوع پنکه باعث تلاطم هوای محیط و گردش هوای آلوده می شود.
کولرها باید در پشت بام یا در ارتفاع سه متری نصب شوند / ایلنا

ستاره
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ

سلام بر همگی
هفته ی پیش مگر اعلام نشد تهران آمادکی برگزاری هیچگونه آزمونی رو نداره ولو با ده نفر! خواهش می کنم انقدر بحث تنبلی و زمان خریدن رو‌نکنید عزیزان.
هیچکسی نه خسته ست نه تنبل
الان تو بحبوحه کرونا همه چیز تو کل دنیا لغو شده! لطفا دکتری رو لغو کنید خواهش می کنیم
بحث خوندن و نخوندن نیست بحث کرونای لعنتیه که ترکیبی از ویروس های ایدز و آنفلوآنزاست چرا به سلامتی تون رحم نمی کنید؟ کولر هم باعث پخش ویروس میشه
من فقط از خدا خواستم اگر جمع داوطلبین حتی اگر یک نفر قراره مبتلا بشه کاری کنه کلا لغو بشه. جالبه از جمعیت پیر هم نگرانن جمعیتی که زاد و ولد خیلی کم شده خب الان که جمع جوون ها رو هم دارید می کشید و کودکان رو هم.
یک لحظه همگی منطقی فکر کنید کنکور بمب ابتلاست

Power system
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ

اگه دکترای اینده شماها باشین والله مدرک نگیرین بهتره…هدف از ازمون و مدرک دکتری ارتقا شهرت برای دیگران نیس…کسانیکه عاشق پژوهش هستن و وقتشو دارن بخونن..وگرنه با لیسانس و ارشد الان اشنا داشته باشی میتونی کار کنی…همه ساله کنکور هست اگه اونایی که میگن بیماری میگیرن خوب سال بعد شرکت کنن

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Power system

شما دلسوز مملکت و مردم هستیدو بهتره مدرک بگیرید

مریم
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ

متاسفانه مافیای کنکور عده ای داوطلب خسته ولی البته ساده و خودخواه را بهانه قرار داده اند تا به هدف خودشون برسند مجلس همه امید مردم است که زمانی که حج متوقف میشه المپیک لغو میشه برگزاری مراسم جایزه نوبل لغو میشه و بسیاری دیگر از مراسم ها و آزمونها و تجمعات در کل دنیا کنکورها رو در کشور لغو کنن ما تو خونه کولر روشن نمیکنیم پنجره باز نمیکنیم چون از ستاد کرونا پرسیدم میگن حالا احتیاطا باز نکنید بهتره اونوقت کنکور برگزار بشه واقعا چه عاقبتی برای مردم کشور در پی خواهد داشت

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

آره ما ساده ایم و شما زرنگ…
پس زرنگی کن و نیا

ماه تیسا ( دانشجوی ترم چهارم دکتری برق _ قدرت)
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ

سلام و عرض ادب خدمت تمامی عزیزانم این روزها ما هم شرایطی بهتر از شما نداریم ، آزمون جامع که قرار بود اردیبهشت ماه برگذار بشه ، به خرداد ، به هفته اول تیر ، به ۲۹ تیر و …. داره شیفت پیدا میکنه و هنوز وضعیت مشخصی نداریم … آزمونی که از ۸ صبح تا ۴ بعداز ظهر قرار هست در اون شرکت کنیم ، با ماسک و عدم تهویه مناسب، بدون استفاده از وسایل سرمایشی ( چون تاکید شده که ایجاد و گردش هوا از طریق تهویه ها و کولر باعث جابه جایی و حرکت ویروس از روی سطوح خواهد شد ) ، آزمون جامع بازرسی بدنی بسیار سختگیرانه تری نسبت به آزمون ها همیشه داشته ، تصور کنید که تماس با لباس هر دانشجو و انتقال احتمالی هرگونه آلودگی با دست و لباس بازرس و انتقال ساده آنها به نفر بعدی که بازرسی خواهد شد .. بین آزمون ها اجازه استفاده از سرویس بهداشتی رو در شرایطی خواهیم داشت که در برگشت دوباره بازرسی بدنی صورت بگیرد و … اگر حتی این بین بخواهیم درب بطری آبی که از منزل هم بر سر جلسه همراه داریم باز کنیم ، نیاز به دستکش تمیز ، برداشتن ماسک و … برای نوشیدن مقداری آب و داستان های دیگر … و زمان طولانی صبح تا بعدازظهر که واقعا نمیدونم چطور قرار هست بگذره …. در مورد شما عزیزانم که حتما تلاش کردین و زحمت فراوان کشیدین برای آزمون ورودی دکتری به عنوان یک دوست و کسی که تجربه این مرحله… ادامه نظر»

مهدیه
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

انرژی مثبت و امید از پیام شما میباره….
فکر نکنم گفتن این حرف ها یه هفته قبل از کنکور برای ما جالب باشه.

مینا
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ

بهترین مطلبی که این اخیر اینجا خوندم نظر شماست
حرفاتون عالی بود سپاس

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ

صرفا جهت دلسردی…

مجید
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

سلام
من هم داوطلب دکترای برق قدرتم کاش در خصوص نمره ها و رتبه های لازم برای پذیرش و مقالات و کتب و … اگه اطلاعاتی به ما بدید ممنون میشم.
با تشکر

سحرناز
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

متشکرم نظراتتون عالی وواقع گرا بود.

استاد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

خواهر و برادر عزیزی که از کرونا می ترسی بمون بعدا امتحان بده بگذارید یه عده ای هم که زحمت کشیدن و مایلند امتحان بدن هم امتحانشون رو بدن واقعا اینها هم کلی وقت گذاشتن و برنامه ریختن هیچ اجباری در رفتن و نرفتن نیست حق با دو طرف هست.

مارال
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  استاد

باشه تو امتحان نده

TAR
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز؛موارد بستری بیماران کرونایی بصورت محسوس کاهش پیدا کرده ،تعداد بیمارستان های سبز در حال افزایش است.
یکی دیگر از شهرهای استان از وضعیت قرمز خارج شد.

#اطلاع_رسانی_کنید

هر روز خبر ها بهتر میشوند .

مریم
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

بعد از کنکور برمیگرده

تیگران
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

خودت خنده ات نمیگیره از این چیزایی که میگی؟

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

خانم دکتر لاری امروز هم وضعیت خوزستان را قرمز اعلام کرد
اینکه اهواز وضعیت مناسبی پیدا کرده خدارو شکر
اما فکر نمیکنید حضور داوطلبان از شهرهای دیگه دوباره اهواز رو به حالت قبل برمیگردونه و چه بسا بدتر

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

همه کشور اهواز نیست اهوازی
۱۲ استان قرمز و ۱۳ استان هشدار

راضیه
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

با سلام
اره بستریا کم شدن- چون از کمبود امکانات و ….بنده های خدا همه فوت شدن- خونواده میشناسم باباشون رئیس شرکت بهره برداری نفت بوده فوت کرده دائیاش فوت کردن مادربزرگ و داییشون در حال مرگ و بچه ها و خانوم در حال مرگ-…..چطور همچه حرفی میزنید؟ تو خونه نشستین اطلاع ندارین الکی قضاوت نکنن

سحرناز
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

شما که همش خندهدار وبلوف حرف میزنی ۱۰تاشهرستان خوزستان یکی ازوضعیت قرمز خارج شده مرحبا استاندار هم شدید مبارکه!

مارال
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ

دوستان دیگه مثل اینکه تعویقی در کار نیست

وکلالت
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ

علاوه بر المپیک، مراسم جایزه نوبل هم لغو شده. الان کسی که ادعای درسخون بودن داره و بقیه رو به تنبلی متهم می‌کنه ببینه که پیشکسوت و اساتید بزرگ هر‌ رشته‌ای که هستی هم برای یک‌ مراسم ساده از اجتماع خودداری می‌کنند.‌پس دکتر عزیز،پژوهشگر نازنین،به حرف ما گوش نمی‌کنی به اساتید خودت نگاه کن..

نیما
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ

رتبه خوب آوردن خیلی راحته. سال قبل من تقریبا یک ماه درس خوندم و با رتبه ۳۵ ریاضی برای مصاحبه همه دانشگاههای تهران دعوت شدم. اساتیدی که دانشجو برمیدارن خیلی حواسشون جمع هست. قشنگ میدونن چی میخوان. اینهایی که فکر میکنن با نبود گروهی اونها صاحب امتیاز میشن کاملا اشتباه میکنند. بعضی استادا از نفرات زیادی مصاحبه میگیرن اما کسی رو هم پذیرش نمیکنن چون اونی نیست که میخوان. پس چه تعویق باشه چه نباشه در عقب افتادن یا جلو افتادن شما در تحصیل خیلی تاثیری نداره. با تعویق حداقل وضعیت سلامت کشور و خانواده هامون در شرایط ایمن تری قرار میگیره

فرزانه
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

سلام اقا نیما میشه ترازتون و درصداتون رو هم بذارید، ممنون میشم. منم رشته ریاضی هستم

مریم
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ

همه تجمعات بنزینی هست روی آتش کرونا هر جمعی از جمله کنکورها که زمان بیشتری رو خواهد گرفت و واقعا با ماسک نمیشه انتحان داد

سامان
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ

دوستان شرکت در آزمون اختیاریه.
تا چند ماه پیش که فرصت برای تعویق وجود داشت بر طبل تعویق میکوبیدید، امروز که زمانی برای تعویق نمانده و به مهر نزدیک میشیم خواهان کنسلی شدید و دست خودتونو رو کردید. الان مشخص شد که شما خواهان کنسلی کنکور هستید و یعده داوطلب ساده رو با خودتون همراه کرده بودید به امید تعویق و زمان خریدن، حالا اونا متوجه شدندکه هدف شما حذف کنکوره چون اگه زحمت کشیده بودید الان که زمانی برای تعویق نموده صحبت از کنسل کردن کنکور نمیکردید.
کسی که زحمت کشیده باشه توی آتیش میره و مزد زحماتش رو میگیره.
هرکی نمیتونه آزمون بده شرکت نکنه چون نه زمانی برای تعویق هست نه امکان کنسل کردن وجود داره.
اگه نگران شیوع بیماری بخاطر برگزاری آزمون هستید(که نیستید) برید جلوی واگن های مترو و خطوط brt رو بگیرید اونجا صدها برابر بیشتر به شیوع بیماری کمک میکنه.

مریم
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

زمان خریدن چیه کنور کرونا رو انتشار میده به شدت
التماس تفکر

سحرناز
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  سامان

سطحی فکر نکنید همه زحمت کشیدند زمان خریدن موقعی معناپیدامیکنه که داوطلب درسنخونده باشه .

مجید
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴ نفر از آنها بستری شدند.

لاری گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۸۴ هزار و ۳۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۷۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۴۷ هزار و ۲۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۶۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تاکنون دو میلیون و ۲۵۴ هزار و ۱۲۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری بیان کرد:همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

برگزاری کنکور فاجعه بار خواهد بود
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ

داوطلبا خسته شده اند ولی خدا رو شکر تو کما که نیستند مطالعه کرده اند چه اشکالی داره
ورزشکارا هم خودشون رو یک ساله دارن برا المپیک آماده میکنن الان لغو شده خسته نیستند
مردم بمیرن کهریک عده خسته شده اند واقعا اگر کسی از مطالعه خسته میشه چه لزومی داره بره دکتری
تعویق کنکور به سود همه مردم ایران خواهد بود و همه مردم از مسولین انتظار ایجاد شرایطی مطلوب برای زندگی هستند لطفا جلوی برگزاری کنکورها گرفته شود این خواهش همه مردم ایران است

@
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ

سلام دوستان برای همگی آرزوی موفقیت میکنم والا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست چون هر چه شرایط بدتر میشه والا من خودم چون وزارت بهداشتم ساعت ۲ ظهر تو گرما کنکورمه اونم تو شهر که وضعیتش قرمزه!!! ولی واقعا کاری از دست ما بر نمیاد باید همه مردم رعایت کنند تا آمار ثابت بمونه که وضع معیشتی و گرونی مانع این کار میشه شاید بعضی ها پول ماسک ندارند حتی روزی سه تومن هم براشون خیلیه!!! از طرفی که وقتی دلار رفت بالا یه ویدیو پخش شد که مردم چه جوری حمله کردن به صرافی ها آیا این ها تجمع نبودن؟ از طرفی دیگه هم این وسط بعضیا مهمونی گشت گزارشون سر جاشونه از روی استاتوس ها و استوری هاشون می شه فهمید کی کجاست!!! همین دیروزم که سالروز جشن عروسی حضرت زهرا بود خیلی ها عروسی گرفتن در نتیجه آمار کرونا بالا خواهد رفت از طرفی برای دعای عرفه هم مردم جمع می شن و بازم آمار بالا می ره قطعا یه عده این افزایش آمارو در آینده وصل خواهند کرد به برگزاری کنکور واقعا نمی دونم چرا نمی خواهیم به خودمون قبول کنیم که بیماری تا آخرش با ما هست و حتی اگر واکسنی هم تولید بشه آیا مصونیت دائمی ایجاد می کنه یا نه، تنها کاری که هر فرد می تونه بکنه از خودش شروع کنه و رعایت کنه که اگرم کرونا گرفت شدید نگیر، اولین شرط آرامش در زندگی پذیرشه این که بپذیریم شرایط حاکم بر کل دنیا اینه هیچ چیزی در مورد این بیماری… ادامه نظر»

زیبا
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  @

عالی و جامع و کامل همه چیزو گفتید. درسته باید یادبگیریم زندگی کردن با این بیماری رو ….

مهدی مهندسی مکانیک
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  @

سلام متاسفانه اشتباهات تناقضات و مغالطات متعددی در صحبت شما به چشم می خوره! اولین‌مورد “اگر در بقیه کشورها آمار کاهشی بوده دلیلی نیست که به ایران هم تعمیم دهیم” خب بفرمایید چرا؟ چرا در سایر کشورها اقدامات موثر باعث کاهش شده و در ایران همان اقدامات باعث کنترل نمی شود‌‌؟ مورد بعدی “این ویروس تا اخرش با ماست” معنای این جمله مبهم چیست؟ و چه نتیجه ای از آن می گیرید؟ تا اخر کجا با ماست؟و چطور با ماست آیا میزان بیماری زایی آن کنترل می شود و مانند انفولانزا با ما می ماند یا به همین صورت با آمار ابتلا و فوتی بالا باقی می ماند؟ مورد بعدی کلیشه ای است که من تعجب می کنم مکرر در صحبت دوستان تکرار می شود و به هر مناسبتی تعمیم می دهند. کلیشه مراسم عروسی! دوست عزیز الان تالارها بسته است.میزان برگزاری عروسی ها هم کاهش قابل ملاحظه ای پیدا کرده.اینکه تا به بک مناسبت می رسیم شما از پیش به استقبال تجمع می روید منطقی نیست.اینکه ما به هر مراسم برگزار شده یا نشده ای متمسک شویم که برگزاری کنکور را توجیه کنیم خطای نخ نما شده ای است. مورد بعدی “هر چه می گذره بدتر میشه” باز هم یک خطای دیگر وضعیتی که امروز داریم نتیجه بازگشایی های غیر منطقی و تجمعات اردیبهشت و خرداد است و همینطور شانسی نیست که بگوییم هر چی میگذره بدتر میشه. و به همین ترتیب باز هم تکرار کردید که” کنکور برگزار نشه تجمعات عید امار رو میبره بالا” و قس علی… ادامه نظر»

بهار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ

اره اره راست میگید بقیه هیچ عقل و شعور ندارند فقط شما دارید همین که یه ادم مخالف تعویق یه چیز میگه شما میاین واکنش نشون میدین این نشونه ای چیه؟
اره شنیدن حرف حق تلخه
من کاری ندارم ایشون درست گفته یا نه ولی خط آخر پیام گفته چرا نمیشه ایران با بقیه کشورا مقایسه کرد آقای دکتر!!!!!

به مهدی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ

بر فرض اینکه مخالفان تعویق انسان های خودخواه و غیر حرفه ای هستند برا شرکت در دکتری!!! و تمام موافقان تعویق انسان های با فهم شعور و شایسته!!! وقتی خود رئیس جمهور میگه عامل اصلی موج دوم کرونا برگزاری مراسم ازدواج عروسی شادی و عزاداری چرا موافقان تعویق اون رو انگار می کنند؟؟؟ اینم خطای نخ نما شده است؟؟