موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری مصاحبه‌های مجازی دکتری بر اساس دستورالعمل وزارت علوم

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی وزارت علوم کلیات جلسات مصاحبه دکتری در دانشگاه‌های سراسری را اعلام کرد و گفت: دستورالعملی دراین خصوص به دانشگاه‌ها ارسال و بر برگزاری مصاحبه مجازی تاکید شده است.

علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره نحوه و جزئیات برگزاری مصاحبه علمی آزمون دکتری تخصصی توسط دانشگاه‌ها گفت: برای رعایت عدالت بین همه داوطلبان، دستورالعملی را به دانشگاه‌ها ارسال کرده‌ایم که کلیات جلسات را تعیین می‌کند.

وی ادامه داد: وزارت علوم چارچوب کلی را تعیین کرده و جزئیات بر عهده خود دانشگاه‌ها است.

معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد در این دستورالعمل و شیوه نامه تاکید شده است که مصاحبه به صورت مجازی برگزار شود.

متن کامل شیوه نامه اجرای مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری به شرح زیر است:

با توجه به شرایط خاص ناشی از همه‌گیری بیماری کووید- ۱۹، به منظور صیانت از سلامت جامعه دانشگاهی و داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری ۹۹، برگزاری مرحله دوم این آزمون که تمرکز اصلی آن بر مصاحبه است، به روش الکترونیکی، به دلایل زیر منطقی‌ترین راه برای دستیابی به نتیجه خواهد بود:

دلایل برگزاری مصاحبه دکتری به صورت مجازی

کاستن از حجم رفت‌وآمد شهری و بین شهری داوطلبان و سایر عوامل اجرایی مصاحبه

بهره برداری بهینه از زیرساخت‌های ایجاد شده فناوری اطلاعات

کاهش هزینه‌های سربار داوطلب و دانشگاه برای اجرای مرحله دوم پذیرش

امکان صرف وقت بیشتر در ارزیابی دقیق از صلاحیت‌های هر داوطلب

مصاحبه دکتری مجازی 99

اصول

داشتن فلسفه روشن و هدف‌های معین از پذیرش دانشجوی دکتری در سطح گروه آموزشی و دانشگاه

در اختیار داشتن قواعد؛ استانداردها و شاخص‌های معین در فرایند پذیرش دانشجوی دکتری

تأکید بر برابر بودن شرایط فیزیکی و روحی برای همه داوطلبان و دارا بودن منشور اخلاق در این زمینه

آگاهی رسانی شفاف و برابر به همه داوطلبان (ارایه اطلاعات مساوی درباره چگونگی برگزاری جلسه، تعداد مصاحبه کنندگان؛ روش مصاحبه؛ محور سوالات مصاحبه؛ و اطلاعات و مستنداتی که باید به همراه داشته باشند).

روش مصاحبه دکتری

روش مصاحبه دوره دکتری تخصصی به صورت چهره به چهره است. همچنین روش مصاحبه به صورت هیئت مصاحبه کننده و مصاحبه شونده است. در هیئت مصاحبه کننده، یک تن به منزله رییس جلسه مصاحبه حضور و فعالیت دارد. در شیوه غیرحضوری یا الکترونیکیِ مرحله دوم دکتری تخصصی سال جاری نیز، این روشِ مصاحبه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری مجازی 99

جزئیات مراحل مصاحبه دکتری مجازی

۱- اطلاعات روشن و دقیق درباره زمان مصاحبه غیرحضوری و جزییات مربوط به آن شامل ثبت نام در سامانه (پرتال اختصاصی هر دانشگاه که به همین منظور طراحی شده است)؛ نحوه بارگذاری مدارک و مستندات؛ نحوه پرداخت هزینه مصاحبه؛ مهلت ثبت نام؛ و راهنمای کار با نرم افزار یا پلتفرمی که مصاحبه الکترونیکی از طریق آن انجام خواهد شد، در درگاه دانشگاه قرار داده شود تا دسترسی به این اطلاعات برای همه داوطلبان ساده و امکانپذیر باشد.

۲- پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگانِ مرحله نخست از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و ثبت نام داوطلب با مراجعه به پرتال دانشگاه برای شرکت در مرحله دوم سنجش (مصاحبه و ارزیابی شایستگی‌ها)، کارشناسان دانشگاه از طریق برقراری تماس تلفنی، نام کاربری و کلمه عبور هر داوطلب را برای ورود به فضای مجازی مصاحبه، فقط و انحصاراً در اختیار خود وی قرار دهند.

۳- رمزهای مورد نظر برای احراز هویت داوطلب می‌تواند از مشخصات فردی وی (مانند تاریخ تولد و شماره کد ملی) اخذ و تعیین شود اما به دلایل امنیتی، تماس تلفنی با داوطلب الزامی است.

۴- سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله در اجرای مرحله دوم پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی، قواعدی را اعلام می‌کند که به منزله چارچوب مدیریتی، لازم‌الاجرا است.

آن قواعد ضروری است پیشاپیش به طور دقیق مرور و بررسی، تا از وجود زمینه و امکانات لازم در اجرای مرحله دوم، بر اساس مختصات هر دانشگاه اطمینان حاصل شود. پس از آن، نسخه راهنمای اجرا که بر اساس مختصات دانشگاه تهیه شده است به عنوان دستمایه اجرای مرحله دوم به گروه‌های آموزشی و دانشکده‌ها اعلام شود.

۵- یک یا چند تن از هیئت مصاحبه کننده بر اساس تشخیص گروه آموزشی، پیش از فرارسیدن تاریخ انجام مصاحبه، مدارک و مستندات ثبت نام کنندگان را ارزیابی و از نظر اعتبار و صحت و ارتباط موضوعی تأیید کنند تا در زمان مصاحبه، وقت مصاحبه کنندگان در این راه صرف نشده و بر انجام مصاحبه دارای استانداردِ مورد انتظار تمرکز شود.

۶- اعلام اسامی هیئت مصاحبه کننده به داوطلبان دکتری تخصصی که اغلب داوطلبان پیشتر، آنها را می‌شناسند، نشانه اعتماد دانشگاه به بلوغ مصاحبه شوندگان و در نتیجه مورد تأکید است.

۷- ساعت تخمینی آمادگی داوطلب برای برقراری ارتباط اینترنتی به وسیله مدیر گروه تعیین و توسط کارشناس گروه به وی اعلام و تأکید شود که در صورت عدم حضور به موقع در ساعت و روز تعیین شده، امکان تکرار جلسه مصاحبه وجود نخواهد داشت.

۸- ممکن است داوطلبی در ساعت هماهنگ شده با دانشگاه به دلیلی خارج از اراده شخصی خود، امکان شرکت در جلسه مصاحبه را نداشته باشد، در چنین مواردی، بایستی زمان‌های جایگزین تعیین و اطلاع رسانی شود.

ضبط جلسه مصاحبه الکترونیکی

۹- جلسه مصاحبه الکترونیکی ضبط شود به نحوی که در صورت لزوم، قابلیت مراجعه و بررسی مجدد را داشته باشد.

۱۰- پیش از تاریخ مصاحبه، زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم برای همه اعضا بررسی و درباره درستی آن اطمینان حاصل شود تا مشکلات فنی در روز و ساعت مصاحبه باعث تأخیر در شروع مصاحبه‌ها نشود. زیرا این وضعیت موجب افزایش استرس داوطلبان می‌شود و مانع از بروز شایستگی‌های آنها در جلسه خواهد شد.

۱۱- در روز و ساعت تعیین شده در جلسه مصاحبه الکترونیکی، مادامی که تعداد اعضای مصاحبه کننده کامل نشده باشد مدیر گروه یا رییس جلسه، به هیچ وجه مصاحبه‌ها را آغاز نکند. تعداد مصاحبه کنندگان بر اساس نسبتی از تعداد کل اعضای گروه پذیرش کننده تعیین می‌شود اما تحت هر شرایطی، تعداد این اعضا نباید از ۳ مصاحبه کننده در جلسه مصاحبه هر یک از داوطلبان، کمتر باشد.

۱۲- تعداد مصاحبه کنندگان و ریاست جلسه مصاحبه برای همه داوطلبان در طول فرایند مصاحبه باید یکسان و واحد باشد.

۱۳- در حینِ برگزاری جلسه مصاحبه الکترونیکی، بایستی موارد زیر در نظر گرفته شود:

اجازه ورود و خروج داوطلب به جلسه الکترونیکی و فعال نمودن میکروفن و دوربین داوطلب وارد شده بر عهده رییس هیئت مصاحبه کننده است.

به داوطلبان، اطلاع داده شود که کلیه مدارک بارگذاری شده در سامانه را در دسترس داشته باشند تا اگر اعضای هیئت مصاحبه کننده در جریان مصاحبه از پایان نامه یا سایر مدارک داوطلب سوالی داشته باشند امکان اشتراک گذاری مدارک درخواستی از طریق نرم افزار مرتبط وجود داشته باشد.

با توجه به اینکه پرونده الکترونیکی داوطلبان (شامل تصاویر صفحات شناسنامه، کارت ملی، مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و نظایر اینها) در اختیار کمیته برگزارکننده مصاحبه است، عکس موجود در مدارک با تصویر دریافتی از دوربین طی مصاحبه تطبیق داده شود.

مصاحبه باید به صورت صوتی- تصویری باشد

مصاحبه باید به صورت صوتی- تصویری باشد و ارایه تصویر از سوی داوطلب الزامی است؛ بدون وجود دوربین و ارایه تصویر از سوی داوطلب، مصاحبه فاقد اعتبار است.

میانگین زمان صرف شده در انجام مصاحبه برای هر یک از داوطلبان، دارای انحراف معیار بهنجار باشد.

مرحله نهایی پذیرش دکتری 99

۱- نتیجه ارزشیابی هر داوطلب باید بلافاصله پس از اتمام مصاحبه وی در سیستم رایانه‌ای هر مصاحبه کننده ثبت و توسط رییس جلسه ملاحظه شود زیرا رویکرد مصاحبه داوطلبان پذیرش دکتری، ملاک مطلق Criterion-Referenced Evaluation است و آنها نباید با هم مقایسه شوند.

۲- فهرست مصاحبه شوندگان همراه با نمره و رتبه آنها در مصاحبه در پایان جلسه مصاحبه توسط رییس جلسه یا مدیر گروه جمع بندی و به اطلاع مصاحبه کنندگان برسد. این امر، دقت نظر مصاحبه کنندگان در ارزشیابی و تعیین نمره هر داوطلب را افزایش خواهد داد.

۳- رییس جلسه در پایان هر مصاحبه، نمره احراز شده داوطلب را بر اساس جدول شماره ۳ (جدول امتیاز مصاحبه) که در فرم شماره ۲ (فرم نحوه بررسی سوابق علمی و مصاحبه آزمون دکتری) وجود دارد، پس از محاسبه میانگین نمرات مصاحبه کنندگان وارد کند.

این جدول باید بعد از برگزاری مصاحبه نمره کل داوطلبان شرکت کننده در آزمون دوره دکتری سال ۱۳۹۹ در قالب کاربرگ شماره ۳ (گزارش مرحله دوم پذیرش دانشجوی دکتری) تکمیل و پس از امضای همه اعضای مصاحبه کننده، در زمان مشخص جهت درج در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شود.

جمع‌بندی

آنچه در این سند بیان شده، چارچوب کلی و اصولی است که مراعات آن الزامی است. تجربه‌های مثبت و سازنده هر دانشگاه در اجرای مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی در سال‌های گذشته، راهگشای تکمیل اقدامات دانشگاه‌ها و مراعات ملاحظات دقیق در اجرای مرحله دوم آزمون کتری در سال ۱۳۹۹ است که به دلیل برگزاریِ آن به شیوه الکترونیکی، رخداد جدیدی در آموزش عالی کشور است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

192 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
س
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

دوستان من برای مقالات کنفرانسیم گواهی موقت دارم هنوز گواهی اصلشون دستم نرسیده،ممکنه بهشون گیر بدن؟
دانشگاه تربیت مدرس

م
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ

لطفا حمایت کنین تاسریع پیگیری شود زمان کم

https://www.farsnews.ir/my/c/38498

مریم
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  م

امیدوارم پیگیری کنن من هم درخواست دادم

مریم
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  م

البته یک لینک دیگه هست تقریبا ۱۲۰۰ نفر حمایت کردن اونجا هم رای بدین فک کنم تاثیرگذارتر باشه

نرگس
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ

دوستان این سوال خیلی برام مهم هست اگه اطلاعاتی دارید بهم بگین.آیا کسی بوده که آموزش محور باشه ارشدش و دکتری قبول بشه؟

حمیدرضا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

به شخصه ندیدم ولی منع قانونی نداره.
تجربه ثابت کرده اصل صلاحیت دانشجوئه (به جز موارد خاص) وگرنه رتبه و مقاله و دانشگاه تاثیر زیادی نداره

نرگس
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  حمیدرضا

ممنون از شما

س
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ

نرم افزار adobe connect برای دو ساعت چقدر اینترنت مصرف میکنه؟

من
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ

سلام دوستان
شماره پرونده در سامانه گلستان شهید بهشتی باید شماره پرونده آزمون دکترا باشه ؟
ماله من فرق داره

من
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  من

معدل ارشدم رو هم نشون نمیده!!!!

سپیده اولی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ

کسی تونسته دانشگاه کردستان ثبتنام کنه؟ من هرکاری میکنم ارور تراکنش پرداخت میده در حالی که پول مصاحبه رو واریز کردم

مریم
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

پی اچ دی تست باید کجا پیگیری کرد برای اعتراض به حضوری شدن مصاحبه های برخی دانشگاه ها؟؟؟؟؟چطور میشه تو این شرایط کرونایی حضوری رفت!!!!

مونا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

بچه ها علم و صنعت اطلاعیه نزده؟

داوطلب
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

دانشکده مکانیک اطلاعیه زده. به سایت دانشکده مورد نظرتون برید

آنیل
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ

نرم افزار ادوبی کانکت ویژه اندروید: نمیشد اینجا بزارم

دانلود نرم افزار ادوبی کانت ویژه کامپیوتر یا لپ تاپ:
https://www.adobeconnect.ir/go/adobeconnect_9_addin_win

نصبش راحته …بعد نصب …
دانشگاه لینک میده شما لینک رو کپی کنید

مرورگر کروم رو باز کرده اون بالا یک نوار هست لینک رو کپی کنید انجا بعد اینتربزنید

بعد یک صفحه میاد نام و نام خانوادگی رو بنویسبد انگلیسی

بعد رمز هم حتما دانشگاه میده

اینجور وارد صفحه نرم افزار میشید
و اون بالا سمت چپ میکروفن هست روش بزنید صدای شما به اساتید میرسه

و روش بزنید صدای شما قطع میشه و نمیرسه دوربین هم حتما انجا هست

موفق باشید

آنیل
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ

دوستان دانشگاههای تبریر .یزد .خوارزمی.زنجان چرا اطلاعیه نزدن یا اگه زدن چرا پرداخت هزینه و اپلود مدارک فعال نیست ؟؟؟؟چرا استرس میدن ؟؟

سپیده اولی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  آنیل

دانشگاه یزد نزده.من هر چی نگاه کردم چیزی ندیدم

سپیده اولی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ

دانشگاه یزد هنوز اطلاعیه نزده؟

علی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

من ندیدم…صنعتی اصفهانم نزده…خیلی جاها هنوز نزدن

ناشناس
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ق٫ظ

سلام
علوم قضایی نیز حضوری زده. بدون توجه به دستورالعمل وزارت علوم. اون از امتحان اینم از مصاحبه

ابوالفضل
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ق٫ظ

سلام
شرمنده چه طوری باید وارد سایت گلستان صنعتی اصفهان برای ثبت نام مرحله دوم بشیم.

علی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ابوالفضل

مگه زده؟

علی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

منم دیدم اطلاعیشو ولی نمیشه رفت

س
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ق٫ظ

نرم افزار مصاحبه من skype هست با گوشی وصل شم مشکلی پیش میاد؟

مریم 1932
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ق٫ظ

سلام دوستان
خواهش می کنم همچنان برای درخواست پایین آوردن ترازهای دانشگاه ها اقدام کنید.
این لینک رو حمایت کنید و هرجا میتونید قرار بدید که دوستمون م پیگیری کنن.
https://www.farsnews.ir/my/c/38498
کاش اون لینک دیگه رو هم کسی که گذاشته پیگیری می کرد. https://www.farsnews.ir/my/c/40206

من امروز با مسئول تحصیلات تکمیلیمون صحبت کردم گفتن ممکنه تغییراتی اتفاق بیفته.
خواهش می کنم همه دوستان حتی کسانی که دعوت به مصاحبه شدند حمایت کنید.
چون واقعا دوستان یکسال زحمت کشیدند اون هم در شرایط کرونا، مواردی ذکر شده که رتبه های خیلی خوب و رتبه هایی که هر سال دعوت میشدند دعوت نشده اند.

از سایت پی اچ دی تست خواهش می کنم در تیتر خبری ناراحتی دانشجویان دکتری از ترازها را قرار دهید. با توجه به کامنت و حمایت دو لینک مشخص هست که تعداد زیادی متضرر شده اند.
امیدوارم خبرگزاری های دیگر هم پیگیری نمایند.
متشکرم

علی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریم 1932

من هم درخواست دادم

م
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم 1932

دوست گرامی ۳۸۴۹۸ بافارس من صحبت کردم حمایت بالا باش پیگیرن حمایت بالا باش

صبا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم 1932

۴۰۲۰۶ پیگیری شده خیالتون راحت. کمپینای دیگه م داره حمایت میشه. شاید سکوت دانشگاهها تو اعلام نکردن زمان مصاحبه بخاطر همین تردیدشون باشه که میدونن ممکنه تغییری ایجاد بشه.

دکتری۹۹
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۹ ق٫ظ

وزارت علوم دستوردادند مصاحبه دکتری امسال غیرحضوری باشه پس چرا ارومیه واهواز حضوری هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مدیریت
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۳۵ ق٫ظ

چرا ارومیه و اهواز مصاحبه حضوری گذاشتن؟مگه وزارت علوم دستور مبنی بر غیر حضوری بودن مصاحبه ها نداده؟

توحید
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

دانشگاه آزادیا باید از azmoon.org بارگزاری کنند درسته؟

سراسریا هستند که باید تو خود دانشگاه آپلود کنن

درست میگم؟

...
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ

دوستان با گوشی هم میشه یا حتما باید لبتاب باشه؟

علی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  ...

چرا نشه…گوشیای الان ک از لپتابم قوی ترن نرم افزارهایی ک میخوانم اندرویدش هست…اسکایپ ک هست بقیم هستن

...
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خیلی ممنون

آنیل
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

ادبابت کانکت ویژه گوشی و لپ تاپ هم هست هم تماس تصویری داره هم صوتی

مریم
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ب٫ظ

چرا دانشگاه اهواز و ارومیه حضوریه؟؟ چیکار باید کرد؟

l--p
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ

سلام پی اچ دی.
شما در سایتتون راجع به توصیه نامه و تدریس در دانشگاهها برای مصاحبه مطالبی ارائه دادید ولی در فرم ها که امتیازی برای این بخش ظاهرا دیده نشده ؟ اگه راجع به این مورد برای مصحبه دکتری ۹۹ پاسخ بدین ممنون میشم.
—-
سلام
توصیه نامه به طور معمول امتیاز جداگانه ای ندارد. برای ارزیابی کلی شما توسط اساتید استفاده میشود.

امیرعلی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ

سلام…وزارت علوم لطفا لطفا لطفا به داد کسایی که لبتاپ و امکانات لازم رو برای مصاحبه مجازی ندارن برسین…چند بار اعلام کردیم ولی متاسفانه کسی پاسخگو نیست…بی عدالتیه که امثال ماها فقط به خاطر کمبود امکانات و فقر از مصاحبه جا بمونیم…لطفا این چالش رو مدیریت کنین…حتی اگر یک نفر به خاطر عدم امکانات از مصاحبه جا بمونه شما باید جواب پس بدین…لطفا رسیدگی کنین….داریم ناامید میشیم.

11111
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

برو کافی نت مشکل حل میشه

00000
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

شما که میگی لبتاب ندارم جای تعجب دوران کارشناسی ارشد بدون لبتاب چگونه گذراندی

ع
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  00000

منم نداشتم اما گذروندم،

هوشیار
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

بهتره به سنجش اعلام کنید برای کسانیکه مشکل اینچنینی دارن اجازه مصاحبه حضوری داده شود….

سامان
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

خودم بچه ی یکی از محروم ترین شهرستان های مرزی کشور هستم و اصلا وضعیت اقتصادی مناسبی ندارم، این توضیحات رو دادم که حساسیتی ایجاد نشه.
قصد جسارت ندارم ولی داوطلب دکتری ای که لپ تاپ نداره یا در بین دوستان یا اطرافیانش لپ تاپ گیر نمیاد یا گوشی هوشمند نداره اصلا نباید به فکر دکتری خوندن باشه، شما بدون لپ تاپ چطور توی ارشد کار تحقیقاتی انجام دادید؟ چطور ممکنه واقعا؟ و دکتری رو میخواید بدون لپ تاپ چکار کنید؟
گذشته از اینا وقتی پول خرید لپ تاپ ندارید دکتری میخواید چکار؟ هزار کار واجب تر از دکتری وجود داره برای آدم بی پول و احتمالا بی کار!
بازم میگم قصد جسارت نداشتم فقط چون شرایط محیطی و اقتصادیم شبیه شما بود و زیاد میبینم توی سایت از بی لپ تاپی مینالن نتونستم این مطالب رو نگم.

امیرعلی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

حق باشماست ولی شرایط من و شاید خیلیهای دیگه اینجوریه..وضعیت اقتصادی کشور رو نمیبینین….پدرمن از کار افتاده ست و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)…میگین چیکار کنیم…در دوران ارشد با لبتاپ قرضی پایان نامه رو نوشتم و اتفاقا بالاترین نمره دانشکده رو اوردم.

س
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

ایندفعه مستقیم به سازمان سنجش پیام بدید و مشکل رو در میون بذارید. به طور کامل توضیح بدید که عده ای روستانشین هستن لپتاپ ندارن اینترنت پرسرعت ندارن کافی نت نیست و اطرافیان هم ندارن که بشه ازشون امانت گرفت.. واقعا شاید راهکار دادن.

هوشیار
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  س

مثلا اجازه دهند افرادی که مشکل دارن به نزدیکترین دانشگاه دولتی شهرشان مراجعه و از سایت ان دانشگاه جهت مصاحبه بهره ببرند…..

جنوبی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

چرا دانشگاه اهواز مصاحبه حضوریه لطفا اطلاع رسانی کنید…اهواز وضعیت کرونا هشدار و خطرناک

Azo
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ

دوستان یکی به من بگه گواهی احراز چدرک زبان دیگه چیه؟؟؟؟
منطور همون ام اس ار تی هست؟؟؟

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Azo

بله

Azo
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  samira

ممنونم عزیزم

سپیده اولی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

بچه ها دانشگاه یزد و کردستان اطلاعیه نزدن یا من چیزی نمیبینم؟

Maria
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

کردستان رو نمی دونم ولی یزد اعلام نکرده

سپیده اولی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Maria

ممنونم

Maria
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

خواهش میکنم. موفق باشین

aram
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

کردستان منم هرچی گشتم نبود

امیرعلی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ

با نداشتن لب تاپ حق ما رو دارین پایمال میکنین…..لطفا مدیریت کنین که حق ما هم ضایع نشه…شما مسئولین و در قبال کارتان مسئولیت دارین….لطفا فکری به حال بچه های محروم هم بکنین……باتشکر.

داوطلب
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

برید کافی نت،من خودمم اینترنت مطمئن ندارم،گوشیه که دایما آنتنش میپره ،چاره اش کافی نته،یا سایت دانشگاه نزدیک محل زندگی

س
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ

من مدرک msrt دارم با نمره ۵۱
ولی دانشگاه نمره ۶۰ رو میخواد
ایثارگرم هستم،آیا اطلاعی دارین که برای ایثارگران نمره تغییر میکنه یا نه؟

حمید
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  س

داداش دلیلی نداره که چون ایثار کردی، بدون صلاحیت علمی واست نمره و رانت خاصی در نظر بگیرن که!!
همین که رتبه و تراز آزمون رو واست راست و ریست کردن کافی نیست؟

Ebook
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  س

سلام.اگر هنوز اعتبار دارد بنظرم حتما ارائه دهید.لا اقل امتیازشو احتمالا بهت میدن و میگن قبل از آزمون جامع مدرک با نمره ۶۰ بیارید.

حمیدرضا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  س

دانشگاه برای امتحان جامع نمره مثلا ۵۵ یا ۶۰ میخواد
برای مصاحبه شما نمره ۳۰ هم داشته باشی هم ۱ امتیاز داره

مریم
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ

دوستان هزینه دانشگاه ازاد رو چطوری واریز کنیم؟ اول باید فایل آپلود بشه بعدا؟

مریم
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ

دوستان هزینه دانشگاه ازاد رو چطوری واریز کنیم؟ اول باید فایل آپلود بشه بعدا؟

مریم
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ

دوستان مبلغ واریزی دانشگاه آزاد رو چطوری واریز کردین؟ اول باید مستندات رو آپلود کنیم بعد مبلغ رو واریز کنیم؟

ژنتیک
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ

اهواز چرا حضوریه….

......
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

دانشگاه فردوسی اطلاعیه زده برای مصاحبه

مونا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

بچه ها من چرا نمیتونم وارد سامانه گلستان دانشگاه‌ها بشم
هر چی شماره داوطلبی و… میزنم میگه اشتباهه
الان بهشتی هم نمیتونم وارد شم
مدرسم
چکار کنم
توروخدا راهنمایی کنید

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

شماره داوطلبی ۰۳۹۰۰
کد ملی
بهشتی گفته از ۲۵ م ، شاید بخاطر اینه نمیتونی وارد شی

مونا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  samira

همینو میزنم
یعنی میتونه بخاطر تاریخ باشه؟
میشه شما امتحان کنی ببینی واسه شمام اینجوریه یا نه
خیلی نگرانم

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

بله واسه منم همینه ، وارد نمیشه

سها
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  samira

من هنوز تو اپلود مدارک امیرکبیر گیر کردم، شهید بهشتی گفته تاریخ مصاحبه ها از ۲۵ مهر شروع میشه؟ چقدر دیر مگه قرار نیست اخر مهر نتایج رو اعلان کنند!!

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سها

نه آپلود مدارک از ۲۵ شهریوره

سها
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  samira

زمان مصاحبه ها رو نگفته یا من نمیبینم؟!

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سها

نه نگفته

مونا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

بچه ها توروخدا کسی امتحان نکرده ببینه میشه یا نه
الان بهشتی رو امتحان میکنم نمیشه

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

وارد نمیشه امتحان کردم

سها
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ

این چه قوانینیه چه ضرورتی داره نمره مصاحبه ما رو بقیه مصاحبه کننده ها ببینند!!

سها
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سها

“بقیه مصاحبه شده ها”

علی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  سها

مگه میبینن؟

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ

دانشگاه شهید بهشتی هم اطلاعیه زد

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  samira

سایت دانشگاه، مدیریت خدمات آموزشی، امور آزمون و پذیرش ، مرحله دوم داوطلبین دکتری

مونا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  samira

تاریخ مصاحبش معلوم نیست؟

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

نه هنوز ، حتی نزده که مجازیه یا حضوری
فعلا آپلود مدارک هست

سها
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  samira

چرا گفته مجازی هست

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سها

بله الان دیدم

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  samira

سایت دانشگاه، امور آموزشی ، مدیریت خدمات آموزشی، امور آزمون و پذیرش ، مرحله دوم داوطلبین دکتری

مونا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  samira

چرا من نمیتونم وارد گلستان بشم
خطا۱ میده که نام کاربری یا رمز اشتباهه

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ

دوستان هیچ دانشگاهی ریز نمرات رسمی نمیخواد ،برای دریافت ریز نمرات رسمی باید اون چند سال که ارشد خوندید به اندازه ش خدمت انجام بدید یا پولشو بدید یا با عدم کاریابی دانشنامه و ریز نمرات رو آزاد کنید که کلی زمان بر هست ، فقط دانشجوهایی که میخوان برن خارج از کشور اینکارارو انجام میدن .
خود دانشگاه ها اینارو میدونن.

....،،،،
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  samira

از اموزش دانشگاه ریز نمراتتو بگیرش یا برو توسایت دانشگاه قسمت دانشجوییت سیستم گلستان ریز نمره هاتو در بیار.

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ....،،،،

میدونم ، دارم به اونهایی میگم که دنبال ریزنمرات رسمی هستن

م
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

لطفا حمایت کنین تاسریع پیگیری شود زمان کم برای مصاحبه برای تراز دکتری

https://www.farsnews.ir/my/c/38498

..
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ

لطفا حمایت کنین

https://www.farsnews.ir/my/c/38498

طیب
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ

این میگه همه مجازی

اهواز اطلاعیه زده فقط حضوری

اقا با خودتون چند چندین!؟؟
این وسط داوطلب چ گناهی کرده ک این وسط حیران و سرگردونه

سجاد
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

بچه ها دو تا سوال:
من رتبه م ۶ و تراز ۶۶۰۰ شده. تهران از ۶۳۵۰ دعوت کرده. بنظرتون تراز رتبه ۱ چند شده حدودی؟ ۳ نفر میخواد بنظرتون چندبرابر دعوت کرده؟

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

بالای ۷۳۰۰…من جواب همه رو میدم دریغ از راهنمایی خودم

دکتری
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

به نظرم حدودا ۸۰۰۰ بوده

L.B
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

به‌نظر می‌رسد که “سه برابر ظرفیت” اعلام کرده باشد.
چون توزیع نرمال نیست نمی‌توان تراز رتبه یک را به‌طور دقیق محاسبه کرد ولی به‌تقریب دوروبرِ ۷۰۰۰ باید باشد.

جمال
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  L.B

آقا برا منم پیش بینی کنید لطفا
من ترازم ۵۷۰۰ و رتبه ۴
شریف دو نفر میخواد و از ۳۵۰۰ دعوت کرده
بنظرتون چند برابر ظرفیت و رتبه ۱ چه ترازی داره؟

حمیدرضا (ترم 3 دکتری عمران)
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

زمانی که مجاز شدی دیگه خیلی روی تراز و ۵۰ درصد نمره کنکور دقیق نشو
استاد اگر بخواد شما یا کس دیگه رو بگیره به همه نمره زیر حد نصاب میده و به کسی که خودش میخواد نمره بالای حد
کنکور و رتبه کنکور عملا چیزی برای ثابت کردن اینه که درس خوندی وگرنه تاثیر خاصی توی قبولی نداره
به شخصه هم استادی رو نمیشناسم که مثلا به ۴ نفر نمره بالای حد نصاب داده باشه، بعد براساس تراز قبول شده باشن، همیشه فقط به یکی نمره بالای حد نصاب میدن

محمد
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

الان ارزانترین لب تاب ۱۰ تا ۲۰ میلیون هست. حالا ما از کجا لب تاب بیاریم. اقای وزیر نفسش از جای گرم در میاد. این پولا براشون پول نیست

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

والله مام قرضیه…مال خودم خیلی وقته داغونه

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ

اقا این ریزنمرات بالاخره رسمیش کار راه اندازه واسه مصاحبه یا نه هیچ دانشگاهیم جواب نمیده

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

رسمی رو تا وقتی تعهد خدمت رو انجام نداده باشی دانشگاه نمیده ، همه دانشگاه ها هم میدونن اینو، از گلستان ریزنمرات رو بردار کافیه

....
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

نه رسمی نمیخواد. از سامانه دانشگاهتون بردارید مدرک هاتونم داشته باشید دیگه کافیه

الی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ

دوستان به نظرتون دانشگاهی که حد نصابش ۹۰۰ تا پایینتر از تراز منه برم مصاحبه یا نرم؟
امیدم اینه که اولویت های بالاتر قبول بشم ولی نمیدونم محض احتیاط این دانشگاه رو هم برم یا نه

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  الی

۹۰۰ تا ک چیزی نیست الان صنعتی اصفهان واسه ما خیلی پایین زده ولی واقعا من بیارم میرم

Azo
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

سلام
دوستان دانشگاه الزهرا و شهید بهشتی و اصفهان..هرکسی اطلاع داره از نحوه ی برگداری مصاحبه ب منم ه،،،تو سایت خود داشنگاه چیزی پیدا نکردم والا

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Azo

بهشتی هنوز اطلاعیه نزده

....،،،،
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Azo

اطلاعیه زدن اما زمانش نگفتن هنوز بهشتی از ۲۵اپلود میکنن مدارک رو.

.
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

از سایت phdtest خواهش دارم که زمانی که دانشگاهها اطلاعیه زدند اطلاع رسانی کنند برای همه دانشگاهها. اصلا انگار دانشگاهها نمیخواند اطلاعیه بزنند.

امیرعلی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

نحوه مصاحبه و پذیرش وزات بهداشت چه مشکلی داره که وزارت علوم اینکار رو نمیکنه…آقا جان خیلی از بچه ها امکانات لازم رو ندارن،چرا نمیخواهید به بچه های ضعیف و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و روستاییانی که نه لب تاب دارن و نه زیر ساخت توجه بکنین….چرا نحوه مدیریت کردن این مصاحبه اینقدر برای شما سخته که بچه های محروم رو فراموش کردین….تا فرصت هست بازنگری کنین که حق ما ضایع نشه….

س
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

دوستان توصیه نامه اساتید رو باید وقت ثبت نام اینترنتی آپلود کنیم؟
آیا لینک بارگزاری توصیه نامه تو مراحل ثبت نام اینترنتی هست؟

زهره
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  س

خواهشا جواب بدید این سوال منم هست

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

من فقط ی جا خوندم نوشته بود بارگذاری کنید مث مدرک های دیگه

فاطمه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

توو اطلاعیه تربیت مدرس دیدم که هست، البته یه فرمت خودشون دادن گفتن ترجیحا این فرم

Ebook
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

ممکن است لینک اطلاعیه ارسال مدارک را بفرستید من چیزی نمی بینم.با تشکر.

فاطمه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ebook

راستش یه اطلاعیه شماره ۱ زده بود، منم الان نمیبینمش، شاید دارن اصلاح میکنن، فقط خاسته بود مدارک آماده باشه، ۲۷ تا ۲۹ام ثبت نامه، حالا میزارن مجدد

الی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  س

بله
توی مدارک تربیت مدرس بود

کنکوری
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  الی

منظورتون فرم هایی که واسه سال پیشه ؟؟؟
خود دانشگاه تربیت مدرس که من نمی بینم اطلاعیه و تاریخ زده باشه

سپیده اولی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

دوستان من یک سوال دارم. من مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشدم رو ندارم. درواقع مدرک کارشناسیم پیش دانشگاه ارشدم هست و دانشگاه ارشدم هم هنوز مدرک رو صادر نکردن. بای مصاحبه باید چیکار کنم؟ الان فقط ریزنمرات کارشناسی و ارشدم رو دارم. ممکنه دانشگاه ها ایراد بگیرن؟

وارگی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

ریز نمرات کارشناسی رو از سایت دانشگاهتون که احتمالا سامانه گلستانه بگیرین و برای ارشد هم یک نامه از دانشگاه. البته بسته به دانشگاهی که میرید مصاحبه

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  وارگی

ریزنمزاتم ک غیررسمیه گیر نمیدن…بیرجند ک نامه میخواد خیلی گیرن

سپیده اولی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  وارگی

چطور از دانشگاه نامه بگیرم؟ ۱۴۰۰ کیلومتر فاصله هست و اصلا امکانش برام نیست حضورا ازشون بگیرم.ریزنمرات ارشد و صورتجلسه دفاع پایان نامه کافی نیست؟

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

والله منم رسمیشو ندارم هیشکیم پاسخگو نیست…شما ی زنگ بزن اموزش دانشگاتون بلکه جواب بده

نانو
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

برای بچه های روزانه ریزنمرات رسمی رو نمیدن تا تسویه کنی و دانشنامه بگیری. اما برای مصاحبه همون غیر رسمی بدون مهر کفایت میکنه. از گلستان بگیرید نیاز به حضور نیست

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  نانو

همونو دارم فقط…تازه اینم ب زور پیدا کردم

سپیده اولی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

درخواست دادم برا مدرک موقتم نمیدونم چرا صادر نمیکنن. امروز که هرچی تماس گرفتم جواب ندادن باید فردا تماس بگیرم

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

اصلا دانشگاهها هیچکدوم جواب نمیدن

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

رسمی رو هیچ دانشگاهی نمیده تا زمانیکه تعهد خدمت رو انجام نداده باشی

.
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

دوست عزیز حتما مدارکت را فراهم کن چون راحت به این موضوعات ایراد میگیرند حالا هرچقدرم عالی باشی ردت میکنن. این مدارک مهمیه.

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  .

ریزنمرات غیررسمیم گیر میدن؟

....
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

به علی
نه ریزنمره غیررسمی اشکال نداره

سپیده اولی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  .

آخه وقتی مدرکمو صادر نکردن چی کار کنم؟دست من نبوده که

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

ی نامه ای ببین بهت میدن تا مدرک بیاد اپلود کن فعلا

الی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

من رفتم دانشگاه ارشدم ، اصلا این فرمی که تو‌دفترچه بود رو نمشناختن ، انگار داشتم با یه زبون دیگه حرف میزدم باهاشون ، نمیفهمیدن چی میگم . آخرشم یه نامه اشتغال به تحصیل دادن بهم که معدل توش ذکر نشده و پشیزی نمی ارزه . من از گلستان میگیرم آپلود میکنم . شما هم همینکارو بکن . فکر نمیکنم مشکلی باشه . سایت رسمی دانشگاهه دیگه .

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  الی

ببین ی نکته جالب…استاد ی دانشگاهی نمیدونست ب روزانه ها ریزنمرات نمیدن دیگه تا تهشو بخون این استاد برترش

س
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

این چیزها رو کسی میدونه که باهاش سروکار داره استاد مگه تو قسمت آموزش کار میکنه که بدونه به روزانه ها ریزنمرات میدن یا نمیدن! نبایدم بدونه خب.

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  س

استاد درس نخونده؟قوانین یکسانه

.
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

سلام
کسی اطلاع داره دانشگاه شهید بهشتی و تهران اطلاعیه زدند یا نه؟ من در سایتشون چیزی پیدا نکردم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

Azo
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  .

سلام من هم ،همین داشنگاه مصاحبه دارم،اما متاسفانه خبری نیست همچنان

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  .

بهشتی هنوز اطلاعیه نزده

....
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  samira

مگه تهران زده؟؟؟

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ....

تهران رو نمیدونم من بهشتی رو چک میکنم:)

تربچه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

سلام
دوستان کارورزی برا مصاحبه امتیاز داره؟ این دوره هایی که تو سامانه ثبت نام میکردیم و بعد معرفی میکردن جایی برای دوره کارورزی بعد فارغ التحصیلی

الی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

برای رشته ما که امتیاز نداره (روا نشناسی) بقیه رو نمیدونم

تربچه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  الی

جز واحد های درسی نبود برا ما

دولتی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

آقا لبتاب نداریم به کی دادمون رو بگیم…بچه های روستا باید چیکار کنن…..چه عدالتیه؟

11111
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  دولتی

بخر

مهدی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  11111

مطمئن باشید اگر پولش رو داشتیم تا الان خریده بودیم

فاطمه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  دولتی

کاش مشکلتون حل بشه یه جوری. یعنی هیشکی حواسش به این مشکلات بچه ها نیست؟
نمیدونم چرا وزارت علوم مثل وزارت بهداشت عمل نمیکنه.
من فکر میکنم خیلی از دانشگاه ها هم مشکل خواهند داشت.
چه سال پرتنشی شد.
منم لب مرز زندگی میکنم و واقعا قطعی اینترنت کلافم میکنه.
خدا کمکمون کنه

مهدی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  دولتی

شما تنها نیستی.
برادر جان، من هم لپ تاپ ندارم. من هم با شما همدردم. من هم گوشی هوشمند ندارم. تا اینجا هم که اومدم با کمترین کمترین امکانات اومدم. همیشه هم حقم پایمال شده و به اونچه که براش تلاش کردم نرسیدم که نرسیدم.
چاره ای نیست برادر باید از کسی لپ تاپ امانت بگیریم. باید پرس و جو کنیم. کسی به فکر امثال ما نیست به قرآن. مصاحبه مجازی برای داوطلبهایی مثل ما که امکاناتش رو نداریم، در شرایط یکسانی نسبت به سایر داوطلبها نیست.
امثال ما زیاد هستند عزیز

دولتی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اصولا کسی به فکر فقرا نیست…همیشه مرفهین بی درد در اولویت بودن….انشاالله روز جزا….

صبا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

شرایط سختیه ولی حداقل پیش نیاز برای یک دانشجوی ارشد و دکتری داشتن لبتاپ. مقاله و کار تحقیقاتی و …حداقل با ورود بدوره دکتری محاله بدون لبتاپ. پس چیزی و کاری که لازمه انجام بشه رو زودتر انجام بدیدتا دچار درد سر نشید. حتی شده قسطی و دست دوم ویا مدلا و برند پایینتر و ارزونتر

فاطمه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

صبا جان خیلیا کارشون رو توی سایت دانشگاهها انجام میدن، فکر میکنم از قیمتا خبر نداری، همین هفته پیش من رفتم مرکز کامپیوتر ایران یه لپتاپ اچ پی که تا چند ماه پیش هیشکی نگاشم نمیکرد از بس که داغونو به درد نخوره گرفتم واسه کسی، ۱۶ میلیون.
خیلیا توو همین هزینه های ثبت نام دانشگاهها هم به مشکل میخورن چه برسه خرید لپ تاپ، شما خیلی راحت در مورد خرید صحبت میکنی
به قول آقای مهدی، اگه پولش بود نیازی به پیشنهاد اینکه برن لپ تاپ بخرن نبود.
سازمان سنجش و وزارت علوم باید به این مسائل فکر میکردن

تربچه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  دولتی

منم تو روستام و نت پرسرعت ندارم یعنی همینی که هم هست هر لحظه هی قطع میشه
کاش مثل دانشگاه آزاد وزارت علوم هم با واحد هاش تو هر شهر هماهنگ میکرد که بریم اونجا مصاحبه

سیما
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

تهران و بهشتی اطلاعیه زدن ایا ? یا من نمیبینم لینکشو

samira
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  سیما

بهشتی که نزده

بهناز
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

دانشگاه علامه هنوز اعلام نکرده یا من پیدا نمیکنم اطلاعیه مربوط به مصحبه شو؟

مهدیه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهناز

منم علامه هستم اما خبری نیست

محسن صنعتی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهناز
توحید
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

تو اطلاعیه ها چرا نمیگن کدوم اطلاعیه برای آزاده کدوم برای سراسری.
الان آزادها هم باید تو مدارکشونو تو دانشگاه بارگزاری کنند

پس سایت azmoon.org چی میگه؟
ازاد تو این سایت
سراسری دانشگاه مربوطه

درسته؟

م
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

لطفا حمایت کنین

https://www.farsnews.ir/my/c/38498

...
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

چرا دانشگاه تهران و شیراز هنوز اطلاعیه نزدن؟

.
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

شیرازیا خسته ان خب

دولتی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

سلام….عزیزان سنجش ما که لبتاب نداریم واینترنت قوی هم در دسترس نیستچیکار کنیم….استرس داریم به خدا..الان به کی رو بندازیم واسه لبتاب…خب چه عدالتیه که بعضیها لبتاب دارن و بعضیها ندارن…به فرض که رفتیم کافی نت،آیا شرایط یکسانه؟تو رو به خدا رویه وزارت بهداشت رو در پیش بگیرین….با این وضع از مصاحبه جا میمونیم و زحمتمون هدر میره…فقط به این علت که لبتاب ندارم.

داراب
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

در هر صورت نمره مصاحبه با مقایسه دانشجوها صورت میگیره و نفر اول بیشترین ضررو میکنه

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  داراب

من نمیدونم چرا هنوز نمیفهمین ک دکترا فرق داره با کارشناسی و مصلاحبه و شناخت مهمه

ویکتاریون
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

نه به نظرم منظورش اولین نفریه که ازش مصاحبه می گیرن. میگه نمره ش رو سختگیرانه تر میدن چون بر مبنای مقایسه نیست و بر اساس ایده آل هاشونه. ولی ربطی نداره. آیتم های متعددی دارن و خیلی وقت ها هم نفر اول رو چون حوصله دارن بهتر نمره میدن.

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

اگه اونجور باشه اره…کلا مصاحبه خیلی شانسیه باید زبون داشته باشی دوست من با همین زبونش الان خارجه…ویکیتاریون راستی ریزنمرات بدون امضارو بفرستم ب نظرت گیر نمیدن روزانه ها نمیدن اصلشو

تربچه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  داراب

نفر اول باید تو پژوهش هم اول باشه کارشناسی نیست که فقط درصد یه سری درس نگاه کنن
اصل دکترا پژوهشه

داراب
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

من منظورم نفر اول مصاحبه شونده بود ن رتبه
لطفا متن خبر این صفحه رو بخونید
قراره بعد از مصاحبه نمره فرد مصاحبه شونده اعلام بشه

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  داراب

کلا همه چی شانسه

محمدرضا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

پس چرا چمران و ارومیه سرخود رفتار میکنند. غیر اینه ارومیه تراز دعوت به مصاحبه مهندسی مخابرات میدان زده ۱ تا همه دعوت شن و چون حضوری همه از ترس کرونا نرن و سرانجام نور چشمی ها با -۳۳/۳۳ درصد دکتر بشن‌.
خدایا این چه وضعشه. پی اچ دی تست پیگیر باش توروخدا

دکترا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

اتفاقا کار درستی میکنند. همه زیر ساخت مجازی ندارند اولا. دوما یه عده میگن مجازی پس مصاحبه مییدیم و اخر سر هم یه دانشگاه بالاتر قبول میشن و نمیان. و اینجوری جای یک بنده خدا رو الکی پر میکنند.شما ها که میگید مجازی نفستون از جای گرم بلند میشه. ما ها دم و دستگاه مجازی نداریم. اینترنت پرسرعت هم نداریم.

ویکتاریون
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکترا

نه دیگه اگه جای بالاتر قبول بشن که جاشون می رسه به نفر بعدی. فقط اگه دانشگاه به بعدی ها حدنصاب نده خالی می مونه. که اونم معمولا دانشگاه های متوسط حواسشون هست. نمره ی رتبه های خیلی خوب رو پایین تر میدن چون فرض می کنن که طرف نمیاد.

داوطلب
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

هرسال تعداد زیادی از همین جاها که شما میگید میرسه به نفر بعد خالی میمونه چون برعکس نظر شما اساتید براساس مصاحبه و رزومه و رتبه خوب جذب میکنند. در مصاحبه حضوری معلوم میشه کسی واقعا خواستار حضور در اون دانشگاه هست یا نه آیا حاضر مثلا سفر کنه به کرمان برای مصاحبه یا خیر. بسیاری بعد از تمام دانشگاهای تهران که بلاخره شانس قبولی در یکیشون رو دارند شهرستانها را میزنند و برای مصاحبه مجازی راحت میشینند پشت سیستم و اگر فرایند مصاحبه خوب بود احتمالا قبول میشند ولی در نهایت نمیان و در یکی از دانشگاهای تهران ثبت نام میکنند و اینجوری است که صندلی اش در شهرستان خالیست و حای یک بنده خدا بی جهت پرشده. مجازی خب فرد میگه تیر مفت گنجشک مفت.

ویکتاریون
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

من مطالعه ی مستندی به چشمم نخورده که هر سال جاهای “زیادی” توی دوره ی روزانه خالی بمونن به خاطر اینکه استاداش توی انتخاب نفرات سوتی دادن. شما هم داری همون حرف من رو می زنی. وقتی خالی می ذارن یعنی ما حاضریم ظرفیتمون رو خالی بذاریم ولی فلان دانشجو رو قبول نداریم.این ربطی نداره به اینکه آدم قوی تر مصاحبه شرکت کرده یا نه. چون استادا هم بی تجربه نیستن. دانشگاه های متوسط، اگر اون آدم با رتبه ی خیلی خوب دانشگاهشون رو توی اولویت اول بزنه بهش نمره میدن. اگر در اولویت نباشن نمره نمیدن. یا بهش نمره میدن ولی به خاطر پایین آوردن ریسک و اگر بخوان ظرفیتشون حتما پر بشه خب نمره ی تعداد بالاتری رو بیشتر از حد نصاب میدن. اگه جایی خالی مونده یعنی بقیه ی داوطلبایی که اومدن رو اصلا نخواستن. توی خالی موندن جا، کف معیاره که تعیین کننده س. خیلی نگران استادا و دانشگاها نباشید، سرشون کلاه نمیره.

oghab
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

هزینه روزانه چقدر میشه؟تخمینی هزینه های پرداختی به دانشگاه رو میگم از همون بیمه تا…..

علی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

من همیشه سوالم بوده…الان اگه مثلا دانشگاهی پنجتا ظرفیت داشته باشه واقعا پنجتا اعلام میکنه ب سنجش چون ممکنه یکی دوتاش مثلا انتخاب بالاترو بیارن بعد اینها خالی میشه…راهکارشون فقط نگاه ب کارنامه طرفه؟

هوشیار
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بعضی دانشگاهها ممکنه اصلا جذب نکن و خالی بزارن…….

نیما
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکترا

اتفاقا کار غلطی می کنند_ وقتی یک نفر در یک اولویت قبول شد ظرفیت قبولی در اولویت های بعدی به نفرات دیگر می رسه از طرفی با پولی ک قرار از این شهر به اون شهر سفر کنی لپ تاپ بخر _

الی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

چرا خبری از دانشگاها نیست !؟

زهرا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  الی

چندتا که اطلاعیه زدن

فرخ
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

سلام دوستان
کسی اطلاعی از مصاحبه دانشگاه تهران داره ؟

الناز
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرخ

خبری نیست هنوز

...
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

اقااااااااااا خوارزمی هیچ خبری نیست خب؟؟ نه اسامی استعداد میگن نه اطلاعیه میدن برای با ازمون
چه وضعیه

شمیم
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

پس چرا دانشگاه ارومیه کل رشته هاشو حضوری برگزار میکنه

aram
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

توی اطلاعیه ارومیه فقط گفته مدارک رو بیارید. یعنی آپلود کردن نمیخاد؟ حتی درمورد ثبت نامم چیزی نگفته

صحرا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ

چقدرم که شریف گوش کرده .
سه تا از دانشکده هاشو گفته حضوری

مونا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  صحرا

گفته اختیاری