موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

فرصت ثبت نام مصاحبه دکتری 99 دانشگاه هنر تا 27 شهریورماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه هنر با انتشار اطلاعیه ای جزئیات شرکت در مصاحبه دکتری 99 این دانشگاه را اعلام کرد.

مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه هنر

به گزارش پی اچ دی تست، آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری سال 1399 که کد رشته های دانشگاه هنر را به عنوان یکی از اولویت های خود برای پذیرش انتخاب نموده اند، لازم است مدارک ذیل را به آدرس رایانامه های (ایمیل­) مرتبط با هر رشته حداکثر تا روز پنجشنبه مورخ 99/6/27 ارسال نمایند.

داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ارسال مدارک اقدام ننمایند یا مدارک اصلی آنان ناقص باشد، به معنی انصراف از مصاحبه تلقی شده و انجام مصاحبه از ایشان مقدور نمی باشد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه هنر 99

پس از وصول مدارک وتعیین قطعی نفرات شرکت کننده در مصاحبه، نوع مصاحبه، روز و ساعت آن تعیین و از طریق همین پرتال اطلاع رسانی خواهند شد. مصاحبه­ های دانشگاه هنر بسته به نوع رشته ­ها از روز شنبه مورخ 99/7/5 آغاز خواهد شد.

رایانامه­ های مرتبط با هر رشته در خصوص ارسال مدارک به شرح ذیل است:

pazhouheshhonar@art.ac.ir

tarikhtatbighi@art.ac.ir

memari@art.ac.ir

shahrsazi@art.ac.ir

maremmatebana@art.ac.ir

مدارک مورد نیاز شرکت در مصاحبه دکتری 99 دانشگاه هنر

1ـ فرم تکمیل شده مشخصات فردی داوطلبان مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1399

2ـ یک قطعه عکس 4×3

مصاحبه دکتری دانشگاه هنر3- فرم شماره 2 مخصوص متقاضی استفاده از سهمیه مربیان (گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و تأییدیه معاون آموزشی، معاون اداری و مالی و رئیس دانشگاه را در آن اخذ نموده باشد). ضمناً داوطلبانی که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد می باشند باید معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را ارسال نمایند.

4- تصویر اولین و آخرین حکم کارگزینی استخدامی هیأت علمی (آزمایشی، قطعی)ویژه سهمیه مربیان (عدم ارسال هر کدام از موارد بند 3و 4 یا ارسال ناقص آن به منزله انصراف از استفاده سهمیه مربیان می باشد و تبعات آن به عهده داوطلب می باشد).

5ـ مستندات سوابق آموزشی و پژوهشی و تأییدیه ­های مربوطه (شامل فایل pdf پایان ­نامه کارشناسی ارشد و ترجیحاً فایل pdf پروژه کارشناسی، مقالات چاپ شده در نشریات و ارائه شده در همایش­ های علمی، ترجمه کتاب یا مقاله، کتابهای تألیفی، مستندات مربوط به دوره­ های آموزشی گذرانده و سوابق تدریس متقاضی، مستندات طرح های پژوهشی انجام شده که این موارد در زمان مصاحبه کنترل و امتیازدهی خواهد شد) (در خصوص مقالات، ارائه اسکن گواهی پذیرش قطعی از نشریه، صفحه اول مقاله­ چاپ شده در نشریه (در صورت چاپ) و متن کامل مقاله در قالب یک فایل pdf ضروری است) (در خصوص کتاب نیز اسکن جلد و صفحه مشخصات کتاب ضروری است).

6- مستندات سایر فعالیت های مرتبط با رشته متقاضی

7ـ ارائه پیشنهاده (پروپوزال پیشنهادی) رساله دوره دکتری مطابق با اولویت ردیف اول داوطلب، قید شده در فرم شماره 1 بند “ب” با عنوان موضوعات مورد علاقه داوطلب برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری

8ـ گواهی پایان تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد با تاریخ و معدل فارغ­ التحصیلی به همراه تصویر ریز نمرات هر دو مقطع به نحوی که بتوان معدل و طول مدت تحصیل را از آن استخراج و امتیازدهی کرد.

تبصره 1: آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته‌ می‌بایست اصل گواهی پایان تحصیلات  کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2: معرفی‌‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ 30/7/99 فارغ‌التحصیل می‌شوند می بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را ارائه نمایند.

تبصره 3: معرفی‌‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه مدرک یا مدارک‌ مندرج در بند 8 نمی‌باشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک  ارائه نمایند.

9ـ‌ تصویر شناسنامه و کارت ملی

10- تصویر گواهی شرکت در آزمون­های ملی و بین ­المللی که در آن نمره زبان درج شده باشد. کارنامه باید مربوط به یکی از آزمونهای زبان ملی «MSRT ، MCHE ، TOLIMO » و یا بین ­المللی معتبر «TOEFL IBT ، TOEFL PBT ، IELTS» باشد و در زمان مصاحبه ، حداکثر دو سال از تاریخ آزمون زبان، سپری شده باشد. داوطلب در صورت ارائه کارنامه فوق­ الذکر از امتیاز مدرک زبان مطابق با فرم شماره 1 (بخش د ـ 3) بهره­ مند خواهد شد و در غیر اینصورت امتیازی بابت مدرک زبان به نامبرده تعلق نخواهد گرفت.

11ـ اصل فیش بانکی به مبلغ 700,000 ریال

12ـ فرم انتخاب رشته به همراه نام کد رشته محل‌های انتخابی داوطلب

 

✔️ مصاحبه دکتری دانشگاه هنر کی برگزار می شود؟

برای اطلاع از جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه هنر 99 به متن مقاله مراجعه کنید.

✔️ آیا دانشگاه هنر به صورت بدون کنکور دانشجوی دکتری می پذیرد؟

فراخوان دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر 99 ویژه استعدادهای درخشان قبلا اعلام شده است.

✔️ برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر چه چیزهایی لازم است بدانیم؟

برای اطلاعات از جزئیات مصاحبه دکتری، مدارک مصاحبه دکتری و سوالات مصاحبه دکتری کلیک کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سری به صفحات زیر بزنید:

✔️ آیا نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری به معنای قبول نشدن است؟

خیر، مقاله فقط یک جزء از مصاحبه دکتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری را بخوانید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ

دانشگاه هنر بهتره یا دانشکده هنر تربیت مدرس؟

سویل
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

تربیت مدرس

کهربا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

دانشگاه هنر از بچه های استعدادش مدرک زبان میخواد . اما تمامی دانشگاه ها و همچنین تهران مدرک زبان رو تا قبل از آزمون جامع میپذیرن .
واسه همین من به مصاحبه ی دانشگاه هنر دعوت نشدم . و به نظرم خیلی بی عدالتی است .اگر مدرک زبان اختیاریه تا قبل از آزمون جامع و اگر قانونه پس چرا شامل حال اینا نیست .
این که چه هدفی دارن خدا میدونه . اما این نشونه بی عدالتی و حق خوریه. شاید پیش خودشون نشانه سواد و کلاس باشه !!!! تربیت مدرس رو انتخاب کنید .

سویل
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  کهربا

هنر خودش رو حتی بالاتر از تهران میدونه
بخاطر اینه

رضا
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  کهربا

مگه استعدادها اعلام شدن؟