موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع ثبت نام مصاحبه دکتری 99 دانشگاه تبریز از 25 شهریور

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه تبریز در خصوص مرحله مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399 منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، داوطلبان حضور در مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) آزمون نیمه متمرکز دکتری در دانشگاه تبریز لازم است به موارد زیر توجه نمایند:

ثبت نام مصاحبه دکتری 99 دانشگاه تبریز

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) که برای آنها کارنامه مرحله اول (آزمون متمرکز) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است، در صورت دارا بودن حدنصاب مرحله اول (آزمون متمرکز) مطابق کارنامه کدرشته محل های انتخابی میتوانند از تاریخ 1399/6/25 تا 1399/6/29 (با توجه به جدول زمانی مربوط به هر کد رشته محل) با مراجعه به وبگاه دانشگاه تبریز به نشانی www.tabrizu.ac.ir نسبت به ثبت نام برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) و آپلود مدارک اقدام نمایند.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز 99

آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش) از دو بخش آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی تشکیل شده است. عدم حضور در هر کدام از مراحل ارزیابی شفاهی و مصاحبه تخصصی به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.

زمان اجرای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) آزمون ورودی دوره دکتری سال 1399 این دانشگاه در کلیه رشته- گرایش ها طبق برنامه زمانی اعلامی از طرف سازمان سنجش خواهد بود.

نکته یک: عدم حضور در آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی در تاریخ مندرج در برنامه زمانی فوق الذکر به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز میباشد.

نکته دو: داوطلبان جهت اطلاع از جزییات مصاحبه تخصصی به وبگاه دانشکده یا پژوهشکده مربوطه در دانشگاه تبریز مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز

مدارک مورد نیاز متقاضیان پذیرش در آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال 1399 دانشگاه تبریز که متقاضیان در روز مصاحبه تخصصی می بایست همراه داشته باشند و فایل اسکن مدارک زیر را از طریق وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز آپلود نمایند به شرح زیر است:

مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز– فرم شماره 1 تکمیل شده شامل مشخصات فردی، سوابق پژوهشی و آموزشی (قابل دریافت از وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز) با فرمت jpg.

– تصویر کارنامه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) دکتری سال 1399 با فرمت jpg.

– تصویر مدرک نظام وظیفه مخصوص آقایان (کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم یا برگ آماده به خدمت بدون غیبت یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد) با فرمت jpg.

– شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی با فرمت jpg.

– تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسیارشد و ریزنمرات هر دو مقطع با فرمت jpg.

تبصره 1- آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته و ریزنمرات آن می بایست اصل مدرک کاردانی و ریزنمرات آن را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 99/6/31 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، میبایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 98/11/30 را همراه داشته و ارائه نمایند. فرم اعلام معدل در صفحه 178 دفترچه شماره 2 راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری سال 1399 قابل دسترسی است.

– مقالات چاپ شده یا پذیرفته شده در مجلات علمی- پژوهشی و یا علمی- ترویجی

(توضیح: داوطلبان ضمن همراه داشتن تمامی صفحات هر مقاله در روز مصاحبه تخصصی، فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdfرا از طریق وبگاه ارسال نمایند).

– مقالات ارائه شده در کنفرانسهای داخلی و یا خارجی (توضیح: داوطلبان ضمن همراه داشتن تمامی صفحات هر مقاله در روز مصاحبه تخصصی، فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdfرا از طریق وبگاه ارسال نمایند).

– تصویر گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی به همراه تاییدیه علمی با فرمت jpg.

– تصویر کتب تالیف/ترجمه شده مرتبط با رشته تحصیلی همراه با تصویر صفحه اول با فرمت jpg.

– تصویر مدارک مربوط به برگزیدگی در مسابقات و یا المپیادهای علمی دانشجویی و یا جشنواره های علمی معتبر با فرمت jpg.

– تصویر پایان نامه دوره کارشناسی همراه با تصویر صفحه اول و چکیده.

– تصویر پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در صورت دفاع همراه با کپی صفحه اول و چکیده (ارسال فقط صفحه اول و چکیده با فرمت pdf از طریق وبگاه). برای داوطلبانی که از پایان نامه خود دفاع ننموده اند ارائه فرم پیشنهاد پایان نامه الزامی است.

(ارسال فقط چکیده پیشنهاد پایان نامه با فرمت pdf از طریق وبگاه)

– تصویر مدارک زبان معتبر با فرمت jpg.

– فرم مخصوص تعهد حضور تمام وقت دانشجویان دکتری تکمیل شده (فرم از قسمت فرم های وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز برداشته و تکمیل شود). با فرمت jpg.

– تصویر فیش واریزی به مبلغ 800/000 (هشتصد هزار) ریال بابت هزینه مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی)

– تصویر حکم کارگزینی برای افراد متقاضی استفاده از سهمه مربیان مربیان رسمی- قطعی و یا رسمی- آزمایشی تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (با تایید بالاترین مقام مسئول موسسه یا دانشگاه محل اشتغال متقاضی) و دانشگاه آزاد اسلامی (با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی) با فرمت jpg.

– تکمیل فرم انتخاب استاد راهنما توسط داوطلب. (برای تکمیل این فرم به وبسایت گروه آموزشی و دانشکده مربوطه در دانشگاه تبریز مراجعه شود).

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه تبریز

– احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه های شماره 1 و 2 سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1398

– شرکت در تمامی مراحل مرحله دوم اعلام شده در این اطلاعیه (اعم از آزمون شفاهی، مصاحبه تخصصی و ..). برای تمامی متقاضیان جهت پذیرش نهایی الزامی می باشد.

موضوع شیوه نامه اجرایی آیین نامه آزمون ورودی دوره دکتری سال 1399 ابلاغی طی نامه سازمان سنجش آموزش کشور مطرح و پس از بررسی موارد ذیل به تصویب نهایی رسید:

– نمره مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) شامل مجموع نمرات ارزیابی امتیاز پژوهشی و فناوری، امتیاز آموزشی، امتیاز آزمون کتبی و یا شفاهی و امتیاز مصاحبه تخصصی می باشد و طبق جداول شماره 2 الی 4 انجام می گیرد.

لازم به توضیح است که مجموع نمرات مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) از 50 میباشد. نمره نهایی داوطلب با اعمال نمره مرحله اول و نمره مرحله دوم توسط سازمان سنجش آموزش کشور محاسبه میشود. درصورت نیاز به گرد کردن نمره مرحله دوم به صورت زیر عمل می گردد:

اگر رقم بعد از آخرین رقمی که باید نگه داشته شود، کمتر از 5 باشد، تمام ارقام بعدی حذف میشوند و آخرین رقم بدون تغییر باقی میماند. اگر رقم بعد از آخرین رقمی که باید نگه داشته شود، مساوی یا بیشتر از 5 باشد، به آخرین رقم یک واحد اضافه می شود و ارقام بعدی حذف می شوند.

در خصوص حدنصاب مرحله اول (آزمون متمرکز) مقرر گردید حدنصاب پیشنهادی سازمان سنجش آموزش کشور برای هرکد رشته محل اعمال گردد. همچنین تاکید گردید بر اساس شیوه نامه اجرایی آزمون دکتری سال 1399 ابلاغی توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام و اعمال حدنصاب برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) امکان پذیر نیست.

جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز 99

آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی در دانشکده یا پژوهشکده مربوطه در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

داوطلبان برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص به وبگاه دانشکده یا پژوهشکده مربوطه در دانشگاه تبریز مراجعه نمایند. لازم است داوطلبان با همراه داشتن اصل و کپی مدارک مندرج در بند 3 این اطلاعیه در تاریخ های تعیین شده به دانشکده یا پژوهشکده مربوطه مراجعه نمایند.

عدم مراجعه در این تاریخ ها به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز می باشد.

نحوه درخواست پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه تبریز

تشکیل پرونده جهت درخواست پذیرش داوطلبان

درخواست پذیرش داوطلبان از طریق ثبت نام و آپلود مدارک مندرج در بند 3 این اطلاعیه از تاریخ 1399/6/25 لغایت 1399/6/29 (با توجه به جدول زمانی مربوط به هر کد رشته محل) در وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز امکان پذیر خواهد بود. لازم است داوطلبان قبل از ثبت نام به وبگاه دانشکده یا پژوهشکده ها مراجعه نمایند.

صحت اطلاعات وارد شده و مدارک آپلود شده توسط داوطلب در وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز بر عهده داوطلب می باشد. در صورتی که در هر مرحله از فرآیند پذیرش داوطلب و حتی پس از پذیرش داوطلب در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده و مدارک آپلود شده توسط داوطلب در وبگاه با اطلاعات واقعی مغایرت دارد مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

همچنین ثبت نام داوطلب در وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز به منزله مطالعه کامل اطلاعیه دانشگاه تبریز در خصوص نحوه پذیرش دانشجو در دوره دکتری سال 1399 و قبول کلیه شرایط مندرج در این اطلاعیه از طرف داوطلب میباشد. عدم ثبت نام در وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در زمان تایید شده به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.

شرکت در مرحله دوم (آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری)

1- کلیه داوطلبین حاضر در جلسه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) که برای آنها کارنامه مرحله اول (آزمون متمرکز) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت دارا بودن حدنصاب مرحله اول (آزمون متمرکز) مطابق کارنامه کدرشته محل های انتخابی میتوانند از تاریخ 1399/6/30 تا 1399/7/20 (با توجه به جدول زمانی مربوط به هر کد رشته محل) با مراجعه به وب سایت دانشگاه تبریز نسبت به ثبت نام برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

برای این کار لازم است داوطلبین ضمن ثبت نام در این مرحله، مدارک لازم را بارگذاری نمایند. شایان ذکر است نام کاربری شماره داوطلبی و کلمه عبور شماره پرونده داوطلب در آزمون دکتری سال 1399 میباشد.

2- آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) از دو بخش آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی تشکیل شده است و زمان اجرای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) آزمون ورودی دوره دکتری سال 1399 این دانشگاه در کلیه رشته- گرایشها طبق برنامه زمانی اعلامی از طرف سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود. ساعت دقیق مصاحبه برای هر داوطلب در وبسایت دانشکده مربوطه در دانشگاه تبریز اعلام خواهد شد. دروس امتحانی آزمون شفاهی و جزئیات مربوطه در بند 9اطلاعیه دانشگاه تبریز مشخص شده است.

تذکر: عدم شرکت در آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی در تاریخ مندرج در برنامه زمانی فوقالذکر به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز می باشد.

3- قبل از شرکت در مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) آزمون ورودی دوره دکتری سال 1399 این دانشگاه داوطلبین عزیز بایستی تمهیدات لازم از جمله موارد زیر را فراهم نمایند.

– داوطلبین عزیز یک کامپیوتر خانگی یا همراه مجهز به میکروفن، بلندگو و دوربین یا تلفن همراه هوشمند در اختیار داشته باشند.

تبصره: استفاده از کامپیوتر توصیه میگردد.

– داوطلبین عزیز اتصال اینترنت پرسرعت داشته باشد.

تبصره: با توجه به پایین بودن سرعت آپلود در برخی از ارتباطات اینترنتی استفاده از اینترنت دیتا توصیه م یشود.

– داوطلبین عزیز نرم افزار Adobe Connect را از وبسایت آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز به آدرس https://vu.tabrizu.ac.ir/ نصب نمایند.

– توصیه میشود داوطلبین عزیز دو فیلم آموزشی راهنمای کار با نرم افزار Adobe Connect موجود در وب سایت آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز را مشاهده نمایند. این فایلها داخل پوشه راهنمای استفاده از کلاسهای مجازی (ویژه اساتید) تحت عنوان راهنمای صوتی تصویری تدریس در کلاس برخط (بخش اول و دوم) در دسترس میباشند.

– برای ایجاد تمرکز، داوطلبین عزیز مکان آرامی برای پاسخگویی در نظر گرفته و از دسترسی به اینترنت اطمینان حاصل نمایند. همچنین با توجه به احتمال قطعی برق یا اینترنت، در صورت امکان راهکار پشتیبان برای اتصال به اینترنت را فراهم نمایند. به عنوان مثال یک بسته اینترنت دو ساعته از یک اپراتور دیگر منطبق بر زمان مصاحبه تهیه شود. در عین حال وسایل نوشتاری و چندین کاغذ سفید به همراه داشته باشند.

– کلیه مدارک بارگذاری شده توسط داوطلبین عزیز در وبسایت دانشگاه تبریز در یک پوشه در کامپیوتر یا تلفن هوشمندی که داوطلبین برای انجام مصاحبه استفاده میکنند در دسترس داوطلبین باشد تا اگر هیئت مصاحبه کننده از پایان نامه یا مقالات داوطلب سوالاتی داشته باشند امکان اشتراک گذاری مدارک درخواستی از طریق نرم افزار Adobe Connect وجود داشته باشد.

– با توجه به دستورالعمل ارسالی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر الزام مصاحبه الکترونیکی به صورت صوتی- تصویری و الزام ارایه تصویر از سوی داوطلب، دوربین ها در نرم افزار Adobe Connectفعال است و لذا رعایت مقررات و موازین مربوط به پوشش اسلامی توسط داوطلبین عزیز در جلسه مصاحبه الزامی است.

4- لازم است داوطلبین حائز شرایط شرکت در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری (مصاحبه دکتری) سال 1399 دانشگاه تبریز در روز و ساعت تعیین شده مطابق بند 2 این شیوه نامه از طریق سرورهای Adobe Connect دانشگاه به عنوان کاربر Guest با وارد نمودن نام و نام خانوادگی به صورت انگلیسی وارد جلسه مصاحبه شوند. در جلسه مصاحبه بلندگو، میکروفن و دوربین برای داوطلبین عزیز فعال خواهد بود و از این طریق داوطلبین عزیز میتوانند پاسخگوی سئوالات کمیته مصاحبه کننده خواهد بود.

داوطلبین عزیز دقت نمایند ممکن است به دلیل طولانی شدن مصاحبه نفر قبلی دقیقا در زمان تعیین شده اجازه ورود صادر نشود در این صورت پیام زیر را مشاهده خواهید نمود. در این حالت بایستی منتظر باشید تا اجازه ورود صادر گردد.

تذکر: در صورت وجود هر گونه مشکل داوطلبین عزیز میتوانند با شماره تلفن گروه مربوطه که در وبسایت گروه آموزشی و دانشکده مربوطه در دانشگاه تبریز اعلام خواهد شد تماس بگیرند.

 

✔️ مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز کی برگزار می شود؟

برای اطلاع از جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز 99 به متن مقاله مراجعه کنید.

✔️ آیا دانشگاه تبریز به صورت بدون کنکور دانشجوی دکتری می پذیرد؟

فراخوان دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز 99 ویژه استعدادهای درخشان قبلا اعلام شده است.

✔️ برای شرکت در مصاحبه دکتری چه چیزهایی لازم است بدانیم؟

برای اطلاعات از جزئیات مصاحبه دکتری، مدارک مصاحبه دکتری و سوالات مصاحبه دکتری کلیک کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سری به صفحات زیر بزنید:

✔️ آیا نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری به معنای قبول نشدن است؟

خیر، مقاله فقط یک جزء از مصاحبه دکتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری را بخوانید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

85 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مقدم
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

راهی هست راهنماییم کنین،متاسفانه گوشی رو هم جواب ندادند

مقدم
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

سلام به همه ،من از ثبت مدارک تاریخ ۳۱شهریور جا موندم راهی هست بتونم مدارک بفرستم و مصاحبه بدم،تو رخدادهای هست راهنمایی کنید

معصومه نظری ارگسی
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ب٫ظ

سلام؛من فیش واریز کردم مدارکم و دیروز با ایمیل ارسال کردم به نظرتون میتونم مصاحبه بدم امروز بسری بوده ۱۲ ام هم دارن باید بهم پیام بدند.ممنونم

معصومه نظری ارگسی
مهر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

ببخشید من نرم افزار ونصب کردم چطورواردکلاس آنلاین مصاحبه بشم.نمیدونم چجورانجام میشه کلافه شدم

رجب علی
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

دوستان سلام
جفرافیا اینجا کسی هست
کسی مصاجبه داده
لطفا کمک کنید
برای گرایش من زده ۷
فردا هم ۷ است
هنوز هیچ مشخص نشده

ماهنی
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ق٫ظ

سلام تاریخ های مصاحبه ر کجا زدن من پیدا نکردم فقط ت اطلاعیه ساعت نوشتن برا زمین شناسی اقتصادی چه روزی هست

ماهنی
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

اینجا دوتا تاریخ زدن اولی گفتن تا ۲۹ شهریور دومی گفتن تا ۲۰ مهر ، من جایی بودم نت نداشتم اول رفتم ی ثبت نام کردم کد ۱۶ رقمی داد الان موندم این تاریخ ۲۹ چیه و تاریخ دومی چیه

معصومه نظری ارگسی
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ

سلام،من مدارکم آپلودنشده امافیش واریز کردم لطفاراهنمایی کنید.دوشنبه مصاحبه دارم.

شیرین قربان نژاد
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۰:۱۲ ق٫ظ

حتما فردا آپلود کنید.چرا تا حالا اپلود نکردید؟امیدوارم فرصتش تموم نشده باشه

معصومه نظری ارگسی
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ

سلام، منمدارک ونفرستادم چکارکنم دوشنبه مصاحبه دارم.فیشم واریز شده؟؟؟لطفا پاسخ بدید.ممنونم

راد
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

دوستان کسی در جریان هست آزمون شفاهی تبریز به چه صورته؟

***
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ

در صورتی که در مصاحبه یکی از الویت هامون ثبت نام نکرده و شرکت نکنیم ، مشکلی که پیش نمیاد ،مثلا محرومیت از کنکور سال بعد؟

ساحل
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

تاریخ مصاحبه ریاضی محضو کجا زدن؟

ژنتیک
مهر ۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ساحل

به سایت دانشکده مراجعه کنین

ژنتیک
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

۵ تا ۱۰ مهر گفتن مصاحبه….اطلاعیه دادن

حقوق عمومی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ق٫ظ

با سلام و آرزوی موفقیت برای دوستان
کسی زمان مصاحبه حقوق عمومی دانشگاه تبریز و میدونه؟

م ب
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ

چرا تاریخ مصاحبه اعلام‌ نمیکنن ؟

لابد میخوان یه روز مونده به مصاحبه اعلام کنن.

راستی کسی میدونه معمولا از مقالات سئوال میشه یا نه. چون من اصلا الآن حضور ذهن ندارم.

پایان نامه فرق میکنه ، هر چی بپرسن.

اگه کسی تجربه مصاحبه داره از دانشگاه تبریز بگه.

م ب
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ

سلام.
وقت بخیر همگی.
تبریز چرا انقدر بی در و پیکره.
من اصلا فرمی به اسم فرم انتخاب استاد راهنما پیدا نکردم.
همه جا رو گشتم.
یه فرمی اتفاقی جایی پیدا کردم که اونم داخل وورد نوشته شماره دانشجویی و استاد راهنما و موضوع و … که اونگم واسه دانشجوهاس. ما که هنوز دانشجو نیستیم.

sahar
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  م ب

سلام من با دانشگاه تماس گرفتم. گفتن برای یه سری رشته ها لازم نیس فرم استاد راهنما رو پر کنیم

ژنتیک
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ

چرا تاریخ نمیگن :/

سلام
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ژنتیک

سلام
۳۱ شهریور تاریخ ها در سایت هر دانشکده ثیت خواهد شد

ژنتیک
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  سلام

اره فعلا گفتن ۵ تا ۱۰ مهر…دانشکده علوم هنوز چیزی نزده…

دکتری
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

سلام
چرا دانشگاه تبریز معما طرح می کنه بالاخره مجازی یا حضوری؟
موندم واسه ثبت نام
اصلا ثبت نام کنم یا نه وقتش داره تموم میشه
هنوز زمان مصاحبه اعلام نشده زمان ثبت نام تمام

آنیل
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

مجازی هست من برای رشته خودم زنگ زدم دانشگاه تبربز نرم افزار ادبات کانکت نصب کنید

سلام
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

اپلود مدارک تا ۳۱ شهریور تمدید شده

عازم
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ

سلام. برای مصاحبه تبریز تونستید وجه رو واریز کنید؟ برای من نمیشه،چیکار کنم؟تماس هم گرفتم تلفن رو پاسخ ندادن
کسی اطلاع نداره؟تمدید نمیشه مهلتش؟

زهرا
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  عازم

تا ۳۱ شهریور تمدید شده

من
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

دوستان کسی هست که مقاطع قبلی هم دانشگاه تبریز باشه؟چه طور دانشگاهیه؟

سلام
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

سلام کسی علوم کامپیوتر هست

Aaaa
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

چرا اعلام نمیکنن زنان مصاحبه رو

آب و هواشناسی 99
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

فرم صلاحیت عمومی رو هم جزو مدارک مصاحبه میخوان؟

آب و هوا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

سلام دوستان.برای ثبت نام مصاحبه تبریز،بعد از آپلود مدارک رسید نمیده؟یا اگه بعضی از مدارک رو بارگذاری نکنیم خطا نمیده؟الان من هنوز وجه رو واریز نکردم ولی کارت مصاحبه گرفتم،یعنی میشه فیش واریز رو روز مصاحبه واسشون ارسال کنیم؟

سارا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  آب و هوا

متاسفانه کسی پاسخ گو نیست..
منم آب و هوا هستم .. اصلا آمادگی مصاحبه ندارم ..خیلی استرس دارم..، برای مصاحبه آمادگی دارید؟

آب و هوا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

نه آخه متاسفانه هیچ چیزش مشخص نیست!خوشبختم هم رشته:)
شما رتبه تون چند شده؟

سارا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  آب و هوا

واقعا مجازی بودنش خیلی استرس ایجاد می کنه. معلوم نیست با این وضعیت نت چه اتفاقی میخواد بیفته.. در هر صورت توکل به خدا.. رتبه ۱۸. شما چه طور؟

سما
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  آب و هوا

من با شماره ای که برای آپلود مدارک گذاشته بود تماس گرفتم گفتن آپلود تک به تک مدارک کافی هست و دریافت رسید وجود نداره اگر می خواین به همان شماره موجود در آپلود مدارک زنگ بزنین به من جواب دادن.

سارا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

دوستان من از مدارکم با گوشی عکس گرفتم و حجم همه رو زیر ۵۰۰ کیلوبایت تنظیم کردم. اینکه اسکن نکردم مهم نیست که؟؟؟

من
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

من هم با گوشی عکس گرفتم،اشکالی نداره،یادمه برای ثبت نام ارشد (البته یه انشگاه دیگه) هم گفته بودن باید مدارک رو توی سامانه آپلود میکردیم،من با گوشی عکس انداخته بودم و ایراد نگرفته بودن. فقط باید تصویر واضح باشه

آب و هواشناسی 99
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  من

ممنون . ان شاء الله این دانشگاه هم ایراد نگیره

سارا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  من

ممنونم . ان شاءالله این دانشگاه هم ایراد نمی گیره. فقط ریزنمرات ارشدم اصلا وضوح نداشت که اونم مربوط به خود دانشگاهه که همین شکلی به من داده

آنیل
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

میتونستید در پینت عکس رو باز کنید اون بالا ریی سایز داره بزنید پیکسل رو کم کنید

سما
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب٫ظ

وقتی تک تک مدارک را اپلود می کنیم در اخر گزینه نهایی وجود ندارد؟ من فقط اپلود کردم بعد خارج شدم

دلارام
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ

ببخشید آخرش دقیقش را اعلام نکردن که جه روزی که گفتن تا ۲۸ اعلام میکنن
آخرش حضوری یا مجازی خیلی گنگ گفته
یعنی از الان باید استاد راهنما انتخاب کنیم

آنیل
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دلارام

مجازی هست تبریز

Aaaa
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ

بچه ها من آپلود کردم ۷ مورد رو ولی بقیه رو ک ا‌‌پلود میکنم اون پایین نشون نمیده چیکارکنم

بانو
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Aaaa

منم فکر میکردم نشون نمیده. شما هرچی داریبفرس ثبت میشه

سامان
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ

من نمیتونم مدارکمو آپلود کنم سیستم میگه فایل شما در فرمت مناسب قرار ندارد حجم فایل pdf ام زیر ۴٠٠ کیلو بایته اما بازم آپلود نمیشه چیکار کنم؟؟؟؟زنگم میزنم کسی جواب نمیده

سارا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ

همه ی مدارک رو تو یه زمان باید آپلود کرد؟؟ مثلا نمیشه یکی دو تاشو به روز بعد موکول کرد؟ من منتظر تایید مقاله ام هستم ممکنه تو همین دو روز تایید بشه

داوطلب دکتری
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

تو چند مرحله میتونید.

ستاره
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

سلام ببخشید میدونید برای مصاحبه دانشگاه تبریز برای شیمی کاربردی چی سوال میپرسن؟ مصاحبه شفاهیش سخته

زینب
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

در کدوم بخش سایت فرم شماره یک هست؟

سارا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

البته قسمت نحوه ثبتنام الکرونیکی هم ،لینک فرم های مورد نیاز رو گذاشتن

سارا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

ببخشید ، حالا که چک کردم دیدم اون آدرسی که اول دادم، فرمش سوالات بیشتری داره برای تکمیل و احتمالا فرم قدیمی هستش. پس از همون لینک های قسمت نحوه ثبتنام الکترونیکی استفاده کنید

S
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

دوستان برای آپلود مدارک دانشگاه تبریز، خودشون ۲۰ مورد خواستن، در حالی بیشتر از ۱۳ مورد آپلود نمیکنه کسی میتونه راهنمایی کنه

zb
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  S

منم همین مشکل رو دارم

داوطلب دکتری
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  S

من ۱۷ مورد اپلود کردم فکر کنم. تو قسمت سایر بزنید

مکانیک
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ

من هر کاری میکنم فرم شماره ۱ آپلود نمیشه. حجم و فرمتش هم مشکل نداره
چیکار باید کرد

مهسا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیک

منم دقیقا همین مشکل رو دارم از صبح هر کاری کردم فرم ۱ آپلود نشد مدارک دیگه رو هم امتحان کردم آپلود نشد. خودش میگه فرمت jpg یا pdf با حجم کمتر از ۵۰۰k باید باشه که دقیقا همشو رعایت میکنم ولی آپلود نمیشه :(

سارا ب
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ق٫ظ

فرم استاد راهنما کجاست دوستان؟

سارا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سارا ب

منم هرچی فرم های دانشکده خودمون و همینطور فرم های قسمت تحصیلات تکمیلی رو گشتم اصلا فرم انتخاب استاد راهنما نبود.. حضوری رفتم پرسیدم ،گفتن شما سایتو خوب نگا نکردی!!

شیوا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام هست. برید تو سایت دانشکده مربوطه . تو قسمت جستجو فرم ها رو بنویسید و از بین فرم ها هم فرم های دکتری رو انتخاب کنید اونجا هست

ستاره
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  شیوا

سلام ببخشید اساتید هم باید حتما بنویسیم اخه ما که هیچ شناختی نداریم چکار کنیم

سارا ب
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ق٫ظ

سلام دوستان
یه سوال خیلی مهم
برای روزانه و شبانه فقط بک فیش واریزی کافیه یا باید جداگانه برای هر کدوم پرداخت داشته باشیم؟

bio
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  سارا ب

یکی کافیه

ستاره
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

تصویر پایان نامه کارشناسی؟؟؟؟؟؟

مریم
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

خیلی گنگ بود بالاخره به پژوهشگاه و دانشگاه مراجعه کنیم یا بریم کامپیوتر بخریم و آماده مصاحبه مجازی بشیم.
ده شهر دور و نزدیک رتبه اوردم شهر های دورش گرایش ارشدم هست( ریاضی کاربردی) و شهر های نزدیک گرایش ارشدم نیستن گرایش کارشناسیمو دارن ( ریاضی محض) و رزومه خوبی تو گرایش ارشدم دارم. از طرفی حوصله راه دور و غربت را ندارم. می خوام شهر دور انتخاب نکنم نظرتون چیه. از طرفی قبول هم نشم دیگه می بوسم می زارم کنار این دکتری رو .

سارا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

منم همینطور..حوصله دوری و دردسرها واسترس هاشو ندارم و برای همین فقط برای مصاحبه تبریز میرم. منم از قبول نشدن می ترسم … ولی مطمئنم استرس های دور بودن و دردسرهاش برام سخت تر از قبول نشدنه.. ولی چون ادم امیدواری هستم اگر قبول هم نشم حتما برای سال بعد می خونم.. شمام ببین چی برات مهم تره..

آرزو
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

زمان مصاحبه ریاضی کاربردی در دانشگاه تبریز کی هست؟

محمد
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ

جای واسه نظر دادن نذاشتین همه چی گنگه ی جوری پیچوندنش ک از خود ازمون سخترش کردن انگار میخوایم موشک بفرستیم فضا تو ی فرم ساده مختصر هم میشد اینارو گفت و همه رو اگاه کرد

زهرا هستم
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ

با سلام
گنگ ترین دعوت به مصاحبه مربوط به دانشگاه تبریز هست چه لزومی داشت اینقدر پیچیده اطلاعیه بدن آخه؛ بلاخره باید مجازی مصاحبه بشیم یا حضوری؟ واقعا یک نفر مختصر و مفید توضیح بده ببینیم چیکار باید بکنیم؟؟

سارا ب
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان
من مهندسی شبمی هستم
دیروز رفتم دانشگاه تبریز پرسیدم گفت مصاحبه مجازیه.
کسی اینجا مهندسی شیمی هست؟
ایا فرم انتخاب استاد راهنما رو پیدا کردین؟
نبود چنین فرمی.

آرزو
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  سارا ب

منم اون فرم رو پیدا نمیکنم اصلا

مرتضی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

سلام. من متوجه نشدم مصاحبه دانشگاه تبریز در دانشکده مربوطه خواهد بود یا از خونه ؟ یه جا نوشته در دانشکده و یه جای دیگه گفته کامپیوتر خانگی داشته باشین؟

ریاضی محض
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

با سلام کسی میدونه فرم انتخاب استاد راهنما کجای سایت دانشگاه تبریزه.والاه منکه یدونه فقط فرم درخواست استاد راهنمارو پیدا کردم اونم که نمیدونم چی باید وارد کنم. فرم تعهد حضور تمام وقتم که ماله سال ۹۴ هستش.

ژنتیک
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

والا من فرم شماره یک رو هم پیدا نمیکنم… همه فرمهاشون توی پیج تحصیلات تکمیلیه…جز این فرم ۱

رزیتا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

مصاحبه بقیه دانشگاهها به چه صورت هست

Zahra
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ق٫ظ

دوستان عزیز سلام کسی میدونه سال گذشته تو دانشگاه شبانه تبریز تا چه رتبه ای تو مصاحبه قبول شدند

ژنتیک
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ

فرم شماره ۱ کجاست اخه :-/

sadaf
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ژنتیک

همون صفحه وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی برید اونجا دست چپ بالا نوشته که نحوه ثبت نام الکترونیکی بری توو صفحش اونجا لینک فرم هست

ژنتیک
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  sadaf

ااااا پس امروز گذاشتن :) مرسیییییی عزیزم…. امروز سر نزده بودم سایتش مرسی

علی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

بچه ها اینها ک همه نوشتن ریزنمرات قبلا هم بعضی از دوستان گفتن ک مهر و امضا نمیخواد اما الان ی عده ای از دانشگاهها اصل ریزنمراتو میخوان و گیر دادن

فرشته
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

این چطوریه یه جا نوشته از ۲۵تا۳۰،دوباره پایین نوشته از ۳۰تا۲۰مهر؟من نفهمیدم

فاطمه
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

۲۵ تا ۳۰ ام شهریور باید مدارک رو آپلود و ارسال کنید، ۳۰ ام تا ۲۰ ام مهرم مصاحبه س

Ebook
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان
در مورد فرم درخواست استاد راهنما دانشگاه تبریز کسی از دوستان تجربه دارد.
یعنی پروفایل اساتید را چک کنیم و بر اساس زمینه فعالیت آن استاد انتخاب کنیم؟
با تشکر.

سیما
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Ebook

چی میشد بجای اون نرافزارها از واتساپ استفاده میشد وقتمون تلف میشه نمیتونیم از این نرم افزارها استفاده کنیم چرا درک نمیکنند واقعا چیکار کنیم