موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری 99 دانشگاه سلمان فارسی کازرون

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

چگونگی برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دوره دکتری 99 دانشگاه سلمان فارسی کازرون اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، فرآیند مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دوره دکتری (ph.d) سال تحصیلی 1399-1400 که به دانشگاه سلمان فارسی کازرون معرفی شده اند، به شرح زیر است.

مراحل پذیرش دکتری 99 سلمان فارسی کازرون

جهت شرکت در مصاحبه، لازم است دو مرحله­ زیر به وسیله داوطلبان انجام پذیرد:

فرم شماره یک (فرم مشخصات داوطلب) تایپ شده در قالب فایل ورد یا PDF و فیش واریزی اسکن شده و ذخیره شده در قالب فایل PDF به مبلغ 1,000,000 ریال (صد هزار تومان) را به نام دانشگاه سلمان فارسی کازرون، نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید:

phdsalman@kazerunsfu.ac.ir

توضیحات مهم:

مهلت ارسال موارد فوق تا 11/07/99 تعیین شده است.

مصاحبه دکتری دانشگاه سلمان فارسی کازرون

با توجه به اینکه مصاحبه در دو روز برگزار می­شود، در ایمیل ارسالی روز حضور جهت مصاحبه را مشخص نمایید.

3) فرم شماره یک (فرم مشخصات داوطلب)، به پیوست همین اطلاعیه موجود است.

4) مبلغ مذکور به عنوان هزینه­ ثبت نام و بررسی مدارک بوده و غیر قابل استرداد است.

5) تنها داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون مصاحبه می باشند که مدارک خواسته شده را تا تاریخ مذکور به ایمیل دانشگاه ارسال نمایند.

6) لطفا از ارسال مدارک اضافی خودداری شود.

7) متقاضیانی که مدارک شان دریافت شده باشد، پیام مربوط به وصول دریافت می کنند، بنابراین در صورتی که ایمیل وصول را دریافت نکردید، با شماره 42226050-071 داخلی 130 تماس بگیرید.

زمان مصاحبه دکتری 99 دانشگاه کازرون

داوطلبان پس از ثبت نام اولیه از طریق ایمیل و دریافت پیام مبنی بر وصول مدارک و بر اساس اعلام روز مصاحبه در ایمیل ارسالی، در تاریخ 12 یا 13 مهرماه ساعت 8 صبح، جهت انجام مصاحبه به دانشگاه سلمان فارسی کازرون به آدرس: کازرون- خیابان طالقانی- دانشگاه سلمان فارسی- بخش زبان و ادبیات فارسی، مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است تمامی داوطلبان، باید در آزمون مصاحبه که توسط اعضای هیأت علمی رشته مورد تقاضا در زمان و مکان تعیین شده، به منظور ارزیابی داوطلب در تجزیه و تحلیل مسائل و تسلط علمی وی در رشته مورد نظر و نحوه تعامل و توانایی در ایجاد ارتباط، برگزار می­شود شرکت نموده و به سوالات اعضای کمیته اجرای آزمون پاسخ دهند.

کمیته اجرای آزمون بر اساس مدارک ارائه شده توسط داوطلب، برای سوابق آموزشی و پژوهشی امتیاز به شرح جدول امتیاز بندی سوابق آموزشی، تحصیلی و پژوهشی در نظر می گیرد.

مدارک مصاحبه دکتری 99 دانشگاه سلمان فارسی کازرون

مدارک مورد نیاز که معرفی شدگان می­ بایست روز مصاحبه حضوری به همراه داشته باشند:

1- اصل و کپی مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و کارنامه ریزنمرات.

تبصره 1- معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای هستند، می بایست حداکثر تا تاریخ 31/06/99 فارغ التحصیل شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک) معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

2- اصل و کپی مدرک کارشناسی (لیسانس) و کارنامه ریزنمرات.

تبصره 2- آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

توجه- معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه مدرک یا مدارک مندرج در بند های 1 و 2 فوق نمی باشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند. معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

3- اصل شناسنامه و کارت ملی و کپی آن برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور.

4- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیأت علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

5- کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی (کتاب، مقاله و…)

6- تصویر کارنامه مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری

7- مدرک زبان قابل قبول در صورت وجود

معرفی شدگان باید، مدرک قابل قبول زبان انگلیسی خود را به شرح زیر در روز مصاحبه به کمیته اجرای آزمون ارائه دهند:

اخذ حد نصاب قبولی در یکی از آزمون های استاندارد زبان بر اساس جدول زیر، مشروط به اینکه در هنگام پذیرش در مقطع دکتری، بیش از دو سال از زمان آن نگذشته باشد، برای ورود به مقطع دکتری ضروری است.

آزمون های جایگزین بسندگی زبان

نوع آزمون

حد نصاب قابل قبول

TOEFL Paper-based

550

TOEFLiBT (اینترنتی)

70

IELTS General

5/6

IELTS Academic

6

MCHE

60

TOLIMO

550

آزمون دانشگاه های مادر

رشته های زبان و ادبیات انگلیسی

و آموزش زبان انگلیسی

80 درصد

سایر رشته ها

60 درصد

 

تبصره: در صورت عدم ارائه نمره قابل قبول زبان انگلیسی در زمان آزمون شفاهی، پذیرفته شدگان موظفند تا قبل از آزمون جامع، نسبت به ارائه نمره قابل قبول اقدام نماید.

8- فرم مشخصات فردی (فرم شماره یک) مندرج بر روی سایت دانشگاه در زیر همین اطلاعیه

9- اصل فیش واریزی

10- پایان نامه دوره کارشناسی ارشد

نکات مهم مصاحبه دکتری دانشگاه کازرون

تهیه صحافی فنری از مدارک:

داوطلبان باید، تصویر (کپی) مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی و تحصیلی (مانند مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، معدل کل، ریزنمرات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی احراز رتبه­ های برتر در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد، سوابق تدریس در دانشگاه ها، رتبه در جشنواره ها و المپیاد ها و …) و پژوهشی (مانند مقالات علمی – پژوهشی و علمی – ترویجی، مقاله در کنفرانس های معتبر، اختراع ثبت شده، طرح ها و پروژ ها انجام شده، تألیف و ترجمه کتاب و …) مدرک زبان، (کپی تمامی مدارک بند 1 تا 8) خود را حتما در قالب صحافی فنری تهیه کنند و مشخصات فردی از قبیل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، رشته تحصیلی، معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشگاه محل تحصیل در دو مقطع و رشته انتخابی خود را بر روی جلد درج نمایند.

در صورت احراز هر گونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری، و پی گیری قانونی به عمل خواهد آمد.

 

✔️ مصاحبه دکتری دانشگاه سلمان فارسی کازرون کی برگزار می شود؟

برای اطلاع از جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه سلمان فارسی کازرون 99 به متن مقاله مراجعه کنید.

✔️ برای شرکت در مصاحبه دکتری چه چیزهایی لازم است بدانیم؟

برای اطلاعات از جزئیات مصاحبه دکتری، مدارک مصاحبه دکتری و سوالات مصاحبه دکتری کلیک کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سری به صفحات زیر بزنید:

✔️ آیا نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری به معنای قبول نشدن است؟

خیر، مقاله فقط یک جزء از مصاحبه دکتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری را بخوانید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسی اسلامی موخر
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

سلام بزرگوار.ببخشین.مصاحبه ۱۲و۱۳هستش.درسته.