موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نحوه برگزاری مصاحبه دکتری ۹۹ دانشگاه ولی عصر رفسنجان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دستور العمل اجرایی برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه ولی عصر رفسنجان منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از میان کسانی که حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده و یا می شوند، با توجه به ضوابطی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تعیین شده است در رشته های زیر دانشجو می پذیرد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان 99

بر اساس آیین نامه ای که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ گردیده است، پذیرش دانشجو در دوره دکتری در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در دو مرحله انجام می پذیرد؛ مرحله اول سنجش علمی توسط سازمان سنجش انجام می گیرد.

بعد از اعلام نتیجه داوطلبان در قالب کارنامه و تعیین حد نصاب سنجش علمی از سوی دانشگاه ها، در صورت کسب حد نصاب لازم توسط داوطلب، مصاحبه علمی و سنجش عملی (مرحله دوم) آغاز می گردد.

شایان ذکر است، نمره کسب شده توسط داوطلب، در نمره کل نهایی (مصاحبه علمی و سنجش عملی) داوطلب اعمال نمی گردد. شرکت در مرحله دوم ارزیابی (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی برای تمامی متقاضیان و پذیرش نهایی الزامی می باشد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان 99

دستور العمل اجرایی مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه رفسنجان

۱. داوطلبانی که حد نصاب نمره تراز مصاحبه دکتری این دانشگاه را کسب نموده اند می بایست مدارک اعلام شده را تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۸ از طریق لینک های اعلام شده بارگذاری نمایند. عدم ارسال مدارک در زمان تعیین شده به منزله انصراف داوطلب از شرکت در آزمون مصاحبه تلقی خواهد شد؛

مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان

۲. مصاحبه از داوطلبان در هر روز، در بازه های زمانی ۸ صبح الی ۱۲ ظهر و ۱۴ الی ۱۸ بعد از ظهر بصورت آنلاین و با استفاده از نرم افزار Adobe Connect برگزار خواهد شد. جهت آشنایی بیشتر با محیط نرم افزار در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر، داوطلبان می توانند وارد جلسه آزمایشی آنلاین شده، سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناس فنی دانشگاه مطرح و حل نمایند.

فایل آموزشی کار با نرم افزار مورد استفاده و نحوه بارگذاری مدارک به همراه لینک های ورود به جلسه آزمایشی و جلسه های مصاحبه حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۵ از طریق این لینک به اشتراک گذاشته خواهد شد؛

٣. لیست اسامی داوطلبان به همراه روز دقیق و بازه زمانی برگزاری مصاحبه هر داوطلب در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ از طریق این لینک انتشار می یابد. داوطلب ملزم است در روز و بازه زمانی مشخص شده خود آنلاین باشد. مسئول هماهنگی جلسه مصاحبه، دقایقی قبل از برگزاری زمان مصاحبه هر داوطلب با وی از طریق شماره تلفن اعلام شده تماس خواهد گرفت و ساعت دقیق ورود داوطلب به لینک برگزاری مصاحبه را به وی اعلام خواهد کرد؛

۴. در صورت عدم حضور (آنلاین) به موقع داوطلب در ساعت و روز تعیین شده، امکان تکرار جلسه مصاحبه وجود نخواهد داشت؛

۵. در موارد خاصی که داوطلبی در ساعت هماهنگ شده با دانشگاه، به دلیلی خارج از اراده شخصی خود، امکان شرکت در جلسه مصاحبه را نداشته باشد، داوطلب می تواند با شماره تلفن اعلام شده در جدول ۴ جهت تعیین زمان جایگزین (که در یک روز مشخص در بازه زمانی ۹ الی ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۹ توسط دانشکده در نظر گرفته شده) تماس بگیرد.

۶. مصاحبه علمی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری برای هر داوطلب صرفا یک بار انجام می شود. عدم مراجعه داوطلب در بازه زمانی تعیین شده در مرحله دوم و همچنین تاریخ مجدد پیش بینی شده به منزله انصراف وی تلقی شده و برگزاری مجدد برای داوطلبی که شرکت نکرده است، امکان پذیر نخواهد بود.

۷. اجازه ورود و خروج داوطلب به جلسه الکترونیکی و فعال نمودن میکروفن و دوربین داوطلب وارد شده بر عهده رییس هیئت مصاحبه کننده است؛

۸ داوطلبان می بایست کلیه مدارک بارگذاری شده را در دسترس داشته باشند تا اگر اعضای هیئت مصاحبه کننده در جریان مصاحبه از پایان نامه با سایر مدارک داوطلب سوالی داشته باشند امکان اشتراک گذاری مدارک درخواستی از طریق نرم افزار مرتبط وجود داشته باشد.

۹. مصاحبه باید به صورت صوتی – تصویری باشد و ارائه تصویر از سوی داوطلب الزامی است؛ بدون وجود دوربین و ارایه تصویر از سوی داوطلب، امکان شرکت در جلسه مصاحبه نخواهد بود.

۱۰. توصیه میشود داوطلبان تا حد امکان از تلفن همراه خود برای شرکت در جلسه مصاحبه استفاده ننمایند و از طریق رایانه شخصی (که از عملکرد صحیح دوربین آن اطمینان دارد) وارد فضای مصاحبه شوند؛

۱۱. در زمان مصاحبه، داوطلبان حتمأ خودکار و کاغذ A4 سفید آماده داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانند جواب پرسش علمی مصاحبه کننده را از طریق دوربین رایانه شخصی خود به تیم مصاحبه کننده نشان داده یا تصویر آن را در لینک درخواستی مصاحبه کننده بارگذاری نمایند.

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان

(آخرین مهلت ارسال مدارک ۱۳۹۹/۰۶/۲۸)

۱. نسخه PDF فرم تکمیل شده شماره ۱

۲. اسکن عکس رنگی پرسنلی از چهره داوطلب که در شش ماه اخیر گرفته شده باشد.

٣. کلیه مدارک و مستندات مربوط به مواردی که در فرم شماره ۱ توسط داوطلب اعلام می شود. (PDF اصل مقالات (نسخه چاپ شده یا گواهی پذیرش)، نسخه چاپ شده PDF مقالات همایشی، تصاویر گواهی نمره زبان و گواهی مربوط به موارد جداول ۲، ۳ و ۴ فرم شماره ۱)

۴. یک نسخه الکترونیکی PDF از پایان نامه به همراه تصویر صورت جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد

۵. در صورت امکان، توصیه نامه علمی از استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد به همراه توصیه نامه از طرف یک یا دو نفر از اساتید دوره دانشجویی (ترجیحا در مقطع کارشناسی ارشد) نیز ضمیمه گردد.

۶. در صورت داشتن فعالیت در تالیف یا ترجمه کتاب، تصویر جلد کتاب، فهرست موضوعات و پیشگفتار کتاب ضمیمه شود.

۷. اسکن رنگی صفحات شناسنامه و اسکن رنگی کارت ملی.

۸ تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۹

۹. تصویرهای اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع

تبصره ۱: آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند. علاوه بر تصویر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست تصویر اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱ در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، می بایست اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مربوط به معدل واحدهای گذرانده را در روز مصاحبه ارائه نمایند.

۱۰. فیش بانکی به مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال (هفتصد هزار ریال) بابت هزینه شرکت در آزمون مصاحبه می بایست واریز و تصویر اصل فیش بانکی در فایل مدارک ضمیمه شود. 

۱۱. تصویر اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

تذکرات مهم

داوطلب می بایست فرم کلیه مدارک و مستندات مربوط به جدول ۳ را در یک پوشه قرار داده و در قالب یک فایل زیپ از طریق لینک های اعلام شده بارگذاری نماید. در صورتی که داوطلب در بیش از یک کد رشته محل دعوت به مصاحبه شده، لازم است به طور مجزا در هریک از لینک های کد رشته محل ها فایل زیپ شده را بارگذاری نماید، عنوان فایل زیپ باید بصورت «نام و نام خانوادگی شرکت کننده شماره داوطلبی» انتخاب شود.

حداکثر حجم فایل مجاز برای بارگذاری برای هر داوطلب در یک کد رشته محل ۲۰ مگابایت پیش بینی شده است، فایل های با حجم بالاتر از ۲۰ مگابایت بررسی نخواهد شد. داوطلبان وضعیت فایل های ارسالی خود را می توانند از طریق شماره تلفن ها پیگیری نمایند. پس از پایان بازه زمانی مصاحبه، اسامی کلیه داوطلبانی که در مصاحبه آنلاین شرکت کرده اند به همراه نمره کسب شده آن ها۳ صورت جلسه شده و به سازمان سنجش ارسال و اسامی قبول شدگان نهایی توسط سازمان سنجش به دانشگاه ها اعلام می شود.

 

✔️ مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان کی برگزار می شود؟

برای اطلاع از جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان 99 به متن مقاله مراجعه کنید.

✔️ آیا دانشگاه ولی عصر رفسنجان به صورت بدون کنکور دانشجوی دکتری می پذیرد؟

فراخوان دکتری بدون آزمون دانشگاه ولی عصر رفسنجان 99 ویژه استعدادهای درخشان قبلا اعلام شده است.

✔️ برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان چه چیزهایی لازم است بدانیم؟

برای اطلاعات از جزئیات مصاحبه دکتری، مدارک مصاحبه دکتری و سوالات مصاحبه دکتری کلیک کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سری به صفحات زیر بزنید:

✔️ آیا نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری به معنای قبول نشدن است؟

خیر، مقاله فقط یک جزء از مصاحبه دکتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری را بخوانید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها