موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج دکتری ۹۹ در هفته جاری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری تخصصی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تا آخر مهرماه خبر داد. بر اساس آخرین اخبار، نتایج دکتری ۹۹؛ تا اول آبان اعلام می شود.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کارنامه نتیجه انتخاب رشته برای متقاضیانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۹ مجاز به انتخاب رشته شدند و کدرشته محل‌های انتخابی خود را در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در موعد مقرر ثبت کردند، ۲۰ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور درباره ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در مهر ۹۹ افزود: ظرفیت کل دوره دکتری تخصصی ۱۳ هزار و ۹۸۱ نفر است، تعداد کل داوطلبانی که در مرحله اول قبول شدند و به دانشگاه‌ها برای بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی معرفی شدند ۴۱ هزار و ۳۶۲ نفر بودند.  

زرین آمیزی ادامه داد: انتخاب رشته داوطلبان دکتری از دوشنبه ۳ شهریور آغاز شد و ساعت ۲۴ پنج شنبه ۶ شهریور به پایان رسید.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش در ادامه درباره آخرین آمار داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته کردند گفت: بر اساس آمار نهایی ۸۷ هزار و ۴۴۵ نفر در مهلت در نظر گرفته شده نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کردند.

زرین آمیزی بیان کرد: نتایج نهایی کنکور دکتری جهت معرفی پذیرفته شدگان نهایی برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هفته آینده اعلام می‌شود.

او در ادامه تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان نهایی در دوره‌های روزانه آزمون ورودی دکتری نیمه­ متمرکز سال ۱۳۹۹، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ نیستند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: داوطلبان برای مشاهده نتایج نهایی «بعد از اعلام» می توانند به سایت سازمان سنجش بخش دکتری تخصصی مراجعه و بر روی بخش نتایج آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ کلیک کنند. داوطلبان برای مشاهده نتایج می‌توانند به دو شیوه «وارد کردن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه، سال تولد و  وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه» نتایج آزمون خود را دریافت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: کنکور دکتری سال آینده ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد. ثبت نام این آزمون از ۲ آذر آغاز می‌شود و ۹ آذر به پایان می‌رسد.

گفتنی است؛ ابراهیم خدایی معاون وزیر علوم نیز درباره زمان اعلام نتایج نهایی دکتری تخصصی، گفت: نتایج اولیه انتخاب رشته دکتری تخصصی ۲۰ شهریور اعلام شد. پس از آن حدود ۲۰ تا ۲۵ روز مصاحبه علمی- پژوهشی به صورت مجازی انجام می‌شود و نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی ناپیوسته ۹۹ برای ورود به دانشگاه تا آخر مهر اعلام می‌شود.

با توجه به تعویق برگزاری کنکور‌های سراسری، زمان شروع ترم تحصیلی مهر ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ برای دانشجویان جدیدالورود از ابتدای آبان خواهد بود و بر اساس آنچه وزارت علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده است تحصیل این داوطلبان دو تا سه هفته به صورت حضوری و به جهت آشنا شدن دانشجویان جدید با دانشگاه‌ها صورت می‌پذیرد، پس از آن در صورت مهیا نبودن شرایط آموزش‌ها به صورت مجازی ادامه پیدا خواهد کرد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

383 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نرگس
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

امیدوارم بعد از این همه اختلال حداقل نتایج رو به حق اعلام کنن

سلما
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ب٫ظ

این همه پول میگیرن که خدمات بدن و اینم از خدمااااااات ارزنده شون ….

سلما
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ

واقعا متاسفم برای این وضعیت ….. من دیگه اعتمادم رو به نتایج از دست دادم … هیچ ما رو کلا نمی‌شناسه

نرگس
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ

یه معذرت خواهی هم ننوشته

نرگس
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ

الان نوشت تو سایت ۷ و نیم بعد از ظهر بیاین چک کنین

ف
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

به نظر شما امشب میتونیم نگاه کنیم. یا فردا؟

کاظم
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ

نه سایت ایراد داره

نرگس
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ

نه

پیمان
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ

هنوزم خرابه میزنه یافت نشد

Pari
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ

کسی تونس نتایجشو رو ببینه خواهشا بگید

کاظم
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ

دقیقا برای برادر منم همینو مینویسه
معلومه جخبره؟

هوش
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ

باز نمیکنه نتایج رو !

Pari
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ

مینویسه داوطلبی با چنین مشخصات نیس درسته؟

سام
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ

سلام.برای منم مینویسه کارنامه داوطلبی با این مشخصات موجود نیست

کاظم
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ

اومد نتایج ولی بازم ایراد داره درسته؟

سام
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  کاظم

برای منم مینویسه شماره داوطلبی موجود نیست

مینا
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

لینک قسمت دکترای تخصصی که پایینترین لینک بود اومده بالا.ولی خبری از اعلام‌نتایج نیست.چرا؟

سحر
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

از بس سنجش رو رفرش کردین قاطی کرد تروخدا ببینید کاراتونو….

سحر
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

بازی در اوردن چرا با روح و روانمون بازی میکنن اخه…

کاظم
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ

دیدید گفتم ۵ میاد. البته ایراد داشت برداشتنش

امید
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ

اومد مشکل داشت دوباره برداشتن

اعظم
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  امید

به من میگفت شماره پروندم موجود نیس

ali
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ

تا ده دقیقه دیگه میاد

هوش
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ali

از کجا میدونید؟

کاظم
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ

فوووووووووووووووووووووووری
نتایج ساعت ۱۷ امروز بارگزاری خواهد شد.

مهسا
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ

مارو مسخره کردن بخدا…. فک نکنم نتایج امروزم بیاد

M
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ

سلام. گفته بودن تا پایان مهر فرصت هست که دفاع کنیم. این مهلت تمدید شده آیا؟ من پایان نامه م مونده

سلطانی
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  M

سلام من شنیدم تا پانزده آبان تمدید شده حالا باز شما از آموزش دانشگاه خودتون بپرسید

هوش
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

هر ده دقیقه یه بار صفحه سنجش رو رفرش میکنم.

الهه
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  هوش

هر لحظه ساعتی می گذرد . بخصوص اینکه تایم مشخص ندادن

هوش
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

دقیقا. منم خیلی استرس دارم.

مهسا
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  هوش

همه همینن

هوش
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ

الان در اخبار گفت تا فردا نتایج میاد. به نظرم تا شب نتایج رو میدن.

مهشید
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  هوش

وای خدا.‌بدبخت شدیم

payman
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ

نتایج، پنجشنبه میاد

مهشید
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  payman

گفتن اخر مهر. پنجشنبه که رسما میشه آبان. احتمالش هست امروز باشه

مهشید
مهر ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ

دوستان اگه امروز نتایج اومد، بیایید بگید چی و کجا قبول شدین. مارو هم راهنمایی کنید واسه سال بعد. زکات علمتونو بپردازید لطفا. راه دوری نمیره. ای ول

پارسا
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهشید

خوشبحال شما ک اینقدر به آینده امیدوارید! من اولین کنکور دکترا بود شرکت کردم باور کن به زور و نخونده رفتم سر جلسه، الانم اگه قبول بشم موندم برم یا نه…!

مهشید
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  پارسا

منم اولین کنکور دکترام بود. دقیقا هم نخونده بودم. جزو سیاهی لشکر کنکور بودم.

به
مهر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ

دوستان گرامی، سنجش امروز رو برای نتیجه نهایی اعلام کرده ولی خبری نیست!!!

بیژن
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ

من احتمالا قبول بشم اما پایان نامه تا پایان مهر نمیرسه اخه ابتدا گفتن تا بهمن وقته سال دیگرم نمیتونم شرکت کنم پایان نامه ام یکی دوهفته بعد از ۳۰ مهر اماده میشه

مهشید
مهر ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

منم‌تازه تموم‌کردم‌توی مرداد.مقاله ندارم. ولی تالیف کتاب دارم.‌ با این حال امیدی ندارم به قبولی. خدا کنه گیر مقاله نباشن.‌ چون توی مصاحبه اشاره کردن به نداشتن مقاله

میهمان
مهر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیژن

دو هفته تمدید شد

M
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  میهمان

چی دو هفته تمدید شده؟

به
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان امیدوارم همه تون موفق باشید.
سوالی داشتم.
اگر هیات علمی حتما قصد برداشتن کسی رو برای دکتری داشته باشه چقد میتونه تاثیر گذاره باشه.
در حالی که رتبه چندان مناسب نیست.
اساتید بامن تماس گرفتند و گفتند که با توجه به آشنایی که با بنده داشتن، گروه تمام تلاشش رو در امتیاز دهی به من انجام داده ولی نتیجه نهایی رو سنجش محاسبه میکنه و تصمیم میگیره. باتشکر از شما عزیزان

مهشید
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  به

پس اونی که رتبش از شما بهتره و رزومه بهتری داره چی؟ چقدر راحت اساتید زحمات بقیه رو زیر پا میذارن.

به
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

این جواب سوال من نیست

آنی
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  به

الان بهتون میگم دقیقا چه اتفاقی میوفته،ببینید نمره مصاحبه ۵۰ نمره داره، ۲۰ نمره سوابق علمی و ۳۰ نمره گزینش خود اساتید، حالا اینطوری نیست که شما فکر کنید به نفر اولی که می خوان ۵۰ میدن به نفر آخر صفر، به اندازه ظرفیتشون، اونایی که می خوانو میدن ۵۰، به بقیه از ۲۰ نمره میدن، در واقع نمره اون ۳۰ نمره رو صفر میدن نامردا، اینجوریه که تاثیر مصاحبه بالا میره و من به چشم خودم دیدم رتبه ۳ قبول نشده ولی رتبه ۷ که دانشجوی خودشون بوده قبول شده

به
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  آنی

ممنون. متشکرم. بالاخره همه ما تا حدی خواستار این هستیم که عدالت برقرار بشه. اما این دانشجویانی که میخوان بردارن به این دلیل هست که مثلا دانشجوی مورد نظر در پایاننامه ارشد در زمینه ای کار کرده که تخصص استاد یا اساتید اون دانشگاه بوده و دیگه متدها و رویکردها رو یادگرفته و به احتمال قوی در دکتری هم روی همون زمینه کار خواهد کرد و به توسعه دست پیدا خواهد کرد و بنابراین دردسرش برای اساتید کم هست و دانشجو هم چون روحیات اساتید رو میشناسه میدونه که چطور پروسه تز رو جلو ببره و درکل هر دوطرف راحت هستند والا دانشجوی ارشد پسرخاله اساتید نیست که پارتی بازی انجام بشه.

هوش
مهر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  به

کاملا پارتی بازی هست. شما چون به نفعت نیست میگی نه! خدا لعنت کنه اونایی رو که با آینده یه نفر بازی میکنن!

مسعود
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  هوش

کاملا با شما موافق هستم دوست عزیز هیچ نظارتی از. سوی سازمان سنجش صورت نمیگیره من خودم در مصاحبه دانشگاهی شرکت کردم که چندین دواطلب از خود همون دانشگاه داشت که میگفتن ما خیلی خوش بین هستیم چون اساتید به ما وعده قبولی دادن . عدالت و انصاف خیلی وقته از صحنه روزگار محو شده

به
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  آنی

مثلا پارسال یکی از دانشجوهای دانشگاه ما رتبه آورد برا مصاحبه رفت ولی نمره خوب ندادن و قبول نشد. چون در ارشد نتونسته بود رضایت اساتید رو جلب کنه ولی خوب در آزمون دکتری رتبه ش خوب بود.

bahar
مهر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  به

با سلام
درصد زیادی از قبولی به اساتید بر میگرده اگه بخوان نمره بالایی رو میدن و معمولا همون میشه که اونا انتخاب میکنن

به
مهر ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  bahar

بله جناب بهار، منم قبلا همین رو شنیدم اما اساتید گفتن هیچی قابل پیش بینی نیست و باید سنجش محاسبه کنه تا معلوم بشه

لیلی
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  به

سلام
خیلی موثره احتمال قبولی ۵۰ به بالاس

دکتری۱
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  به

این معنیش اینه که شما حتما قبول میشید

ریحان
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  به

استاد مصاحبه کننده بیشترین نقش رو در پذیرش داره، اینو همیشه یادتون باشه، بخصوص اگر پایان نامه شما نرتبط با رشته مورد علاقه برای تحقیق و ارتقا استاد باشه. به چشم دیدم که میگم

محمد
مهر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

امیدوارم به زودی نتایج طوری که دلخواه همه مون باشه اعلام بشه.
واز شر این گمانه زنی ها رهابشیم

ت
مهر ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ق٫ظ

من فارغ التحصیل سال ۹۸-کنکور ۹۹ رتبه ۵ در سهمیه ازاد-مصاحبه خوب-مقاله ۵ تا-کارورزی مرتبط ۲ تا سه ماهه- معدل ارشد ۱۹ به بالا-با اینکه در همان رشته و دانشگاه ارشد مصاحبه دکترا دادم و ضمن داشتن ارتباط انسانی خوب با همه اساتید گروه-هیچ کس به من نگفته قبولی یا خیر-البته نپرسیدم خودم هم-استرس بسیار بالاست-از سه هفته پیش هر صبح که پا میشم فقط سنجش رو چک می کنم حتی با اینکه می دونم فعلا اعلام نمی کنه-دست و دل ادم به هیچ کاری نمی ره ایشالله دیگه یکشنبه اعلام کنن.

آنی
مهر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  ت

الان اعلام رزومت اینجا چه معنی داشت؟؟!!

لیلی
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  آنی

خخخخخخ… واقعا

امین
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

دقیقا..امان از ……پس بیاید همگی شروع کنیم به جزییات رزوممون

سمیرا
مهر ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ت

چجوری فارغ التحصیل ۹۸هستین.۵تا مقاله دارین!؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظرم گفتن این چیزا فقط تضعیف روحیه برای بقیه هست و جز این چیز دیگه ای توش نمیبینم.
خب با سهمیه استعداد درخشان چرا قبولت نکردن دانشجوی خودشون بودی!!!!
تو این شرایط وحشتناک عصبی جامعه. کنکور مزید بر شرایط بد شده واسه ماها که دکتری دادیم و منتظر نتیجه هستیم
سعی کنید روحیه همدیگه رو درک کنیم و برای هم دعا کنیم
انشالله هر چه صلاح و خیر ماست پیش بیاد به زودی
من رتبم خوب بود منتها رزومه شاخی ندارم. سه تا مقاله کنفرانسی و شاگرد اول و استعداد درخشان بودن همین
خود مصاحبه بسیار مهمه
امید دارم صلاحم تو قبولی دانشگاه خوب باشه.

احمد
مهر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

تجربه من این بود که دانشگاه لیسانس و فوق لیسانس تاپیک پایان نامه توصیه نامه معدل حتی پاسخ به پرسش های اینترویو همه و همه بی ارزش هست..تنها چیزی که براشون مهمه مقاله هست و بس..

شاهرخ
مهر ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ق٫ظ

یعنی با این حساب به ما که زنگ نزدن و تلویحی چراغ مثبت ندادن،ردیم؟

مهشید
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  شاهرخ

مگه پنجاه سال پیشه اخه زنگ بزنن؟چه زنگی؟

رها
مهر ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ

سلام Neda خانوم آفرین به شما که رتبه ۱ شدین،شما تخصصی رو چند درصد زدین؟

زهرا به یک دانشجو فیزیک
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ب٫ظ

سلام.
شما دانشجو چه مقطعی هستین و کدام دانشگاه؟ و چه گرایشی؟
من حالت جامدم

پارسا
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

مصاحبه خیلی خوب بود و بهم اوکی دادن و گفتن ک فقط تمام وقت میتونی باشی منم گفتم اره، احتمال قبول شدنم خیلی زیاده و احتمال استخدام هم داره، از طرفی نامزدم میگه به فکر کار باش و اگه بخای ۴-۵ سال بری واسه دکترا من زنت نمیشم!! کار پاره وقت دارم اما خانم قبول نمیکنه!!

طیب
مهر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  پارسا

دو راهی سختیه

اما خب مطمنم یه دختر خوب دیگه گیرت میاد

برات تو. مقطع دکتری ارزوی موفقیت میکنم

رضا
مهر ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

اگه واقعا دوستت داشته باشه با این موضوع کنار میاد. یادت نره گرفتن مدرک دکتری برات اعتبار اجتماعی میاره. اگه یه خورده زرنگ باشی و یه کاری واسه خودت اوکی کنی حتی کیس های مناسبتر هم پیدا کنی.
خلاصه اینکه به کسی التماس نکن، به دختر که اصلا التماس نکن!
البته نظر شخصی منه. شاید اعتقادات شما متفاوت باشه و قابل احترامه

سپیده
مهر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

قصه ما برعکسه. من به اصرار همسر دکترا شرکت کردم. برا قبولی م قراره سورپرایز بشم.
البته که با نظر آقای رضا موافقم؛ دکترا از نظر جایگاه و اعتبار اجتماعی و در دید دیگران تاثیرگذاره ولی خب کار با درآمد مکفی هم نیازه زندگیه.
براتون آرزو میکنم با قبولی دکترا، یه کار خوب با درآمد عالی جور بشه که هم علم و هم همسر رو در کنار هم داشته باشید.

مریم
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  پارسا

این سوالم از من پرسیدن که آیا میتونم تمام وقت باشم به نظرت چقدر این سوالشون امیدوارکننده میتونه باشه؟

مهشید
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

دکتراتو بچسب.‌ما که ازدواج کردیم مثلا چه کار خارق العاده ای کردیم. بعدا پشیمون میشی. چیزی که پره دختر. زن و شوهر باید باعث پیشرفت هم بشن نه مانع

به
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

من به تجربه میگم. اگه اهدافتون مشترک نباشه و برای رسیدن به رویاهای شخصی یک طرف، طرف دیگه سنگ اندازی کنه، خانواده تشکیل نخواهد شد. نظریه رنه دکارت در مورد ازدواج و تشکیل خانواده هین رو ثابت میکنه

پارسا
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  به

سپاس از نظرات مفیدتون (-:

محمد
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

سلام وقت بخیر ارزوی موفقیت برای همه دارم سوال این که میگن کسی در مصاحبه قبول میشن قبل از اینکه سازمان سنجش اعلام کنن به خودطرف میگن درسته؟؟؟

امید
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

من رتبه یک هستم به من چیزی نگفتن

یک دانشجوی فیزیک
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
نه، چنین نیست و هیچ دانشگاهی نمیدونه که شخص مصاحبه شونده در اولویت چندم، آن دانشگاه را انتخاب کرده است. ولی معمولا در صورتی که دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در همان دانشگاه مصاحبه کننده بوده باشد و کد رشته انتخابی دانشجو در اولویت های اول قرار داشته باشد استاد راهنما یا استادی که تمایل به جذب دانشجو را دارد به وی بصورت تلویحی نه تضمینی گفته می شود که آن دانشجو پذیرفته خواهد شد.

زهرا
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ

کارنامه دعوت به مصاحبه ها جز مدارک لازم دانشگاه ها است و اساتید متوجه میشن ما اولویت چندم دانشگاه شونو انتخاب کردیم

جعفر
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ

اتفاقا چنین چیزی هست. معمولا بعد مصاحبه در برخی موارد با گزینه موردنظرشون تماس میگیرن و در مورد مواردی مثل این که اون دانشگاه رو چندم زدی و غیره سوال میپرسن. به رتبه هم اصلا ربطی نداره گاهی رتبه یک رو یه دانشگاهی نمیخواد و مثلا رتبه ۱۰۰ رو با توجه به رزومه و … انتخاب میکنه

حامد
مهر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  جعفر

والا از من تو همون زمان مصاحبه میپرسیدن اولویت چندم زدی

الی
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ق٫ظ

من احتمالا دفاعم می افته چهارم آبان.به نظرتون اگه مهر ماه نتیجه ی قبولی بیاد منو می پذیرن؟

الی
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  الی

بگو ایتاد راهنما تاریخ دفاعت رو بزنه مهر ماه

polim
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  الی

عجب سوتی ای !!!
خودت سوال میپرسی خودت جواب میدی ؟! :))))

یک دانشجوی فیزیک
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  الی

باید تاریخ دفاع قبل از آخرین مهلت مجاز برای دفاع ترم دوم با توجه شرایط اخیر کرونا ثبت شده باشد.

رویا
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  الی

اگه دانشگاه تونو راضی کنید تاریخ دفاع رو بزنه ۳۰ مهر مشکلی پیش نمیاد

علی رضا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ

دوستان فرقی هم میکنه اینکه با استعداد قبول بشی یا آزمون؟ منظورم اینه تسهیلات خاصی میدن؟

polim
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی رضا

غیر از نحوه ی ورود تفاوت دیگه ای ندارند !

کیمیا
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی رضا

تسهیلات استعداد متفاوت هست. مثلا کسانی که ورودی استعداد درخشان هستند چون معدل و مقالات خوبی هم دارند در بدو ورود میتوانند در طرح خوشه بندی شهاب شرکت کنند و جوایز بنیاد نخبگان بگیرند. من خودم ارشد ترمی ۲ میلیون ۵۰۰ به عنوان دستیار پژوهشی هدیه گرفتم . سال ۹۵. دوستم هم دکتری استعداد بود و ترمی ۴ تومن سال ۹۶ برای دستیار پژوهشی گرفت. عملا هیچ کاریم انجام نمیدی فقط استاد برات فرم پژوهشی پر میکنه که فلان کار انجام دادی و جایزه دریافت میکنی
البته اگر در آزمون هم جزو رتبه برتر باشی یعنی تا ۱۰، میتونی از این تسهیلات استفاده کنی. مثلا دانشگاه فردوسی به اولین نفر وردیش از لحاظ امیتاز در قبولی دکتری، چند میلیون کمک هزینه تحصیلی میده بدون برگشت.
خلاصه استعداد مزایایی داره بسته به دانشگاه که چقدر این تسهیلات فراهم کنه
البته با آزمون هم اگر رتبه برتر باشی و مقالات خوب داشته باشی میتونی خوشه بندی شهاب شرکت کنی که بسته به اینکه در کدام سطح ۱ تا ۳ باشی جوایز و تسهیلات متفاوته

الیسا
مهر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  کیمیا

سلام ممکنه بفرمایید چطور میشه عضو بنیاد شد؟ شرایطش چیه؟
چون دانشگاه مقصد گفته بودن بعد قبولی نهایی سال اول عضو دفتر استعداد میکنن دانشجو رو و از کارگاه ها و جوایز اعضای دفتر استفاده کرد! ولی من اطلاعی از اینها ندارم که چجورین
ممنون میشم راهنمایی کنین

نگین
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ

دوستان من صرفا تجربه ای که داشتم گفتم. باور کردن یا نکردن برخی دوستان چیزی رو عوض نمیکنه. شما مختارید باور بفرمایید یا خیر.

2143
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

نگین جان اساتید با همین فرمون پیش برن، روی ازدواج و فرزندآوری، تاثیر منفی میزارن.

همین چند تحصیلکرده ک ازدواج کردن و بچه دار شدن و میتونن فرزند موفقی تربیت کنن رو هم از بین میبرن.

اخیرا همین بحث در آسیب شناسی بهره هوشی ایرانی ها، مطرح بود.

چقدر این آزمون ما ایراد داره
چقدر بی تفاوتن ب تبعات هر تصمیم..

شبانه
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

دوستان، شاغل بودن برای “روزانه” محدودیت محسوب میشه؟ برای شبانه چطور؟
با تشکر

.
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  شبانه

برای هر دوش محدودیته

شبانه
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  .

چقدر بد :( پس ما باید چیکار کنیم؟ باید از ادامه تحصیل محروم باشیم؟

...
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  شبانه

هم استاد خودم از دانشگاه گیلان هم یه استاد از دانشگاه تبریز به خودم گفتن که شاغل بودن امتیاز منفی نیست.

شبانه
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

خدا کنه همینطور باشه. واقعا حیفه بخاطر شاغل بودن، نتونیم دکترا بخونیم.

رضا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  شبانه

به رشته هم بستگی داره. مثلا بعضی رشته ها باید همش توی آزمایشگاه باشن.

...
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

برای بیوشیمی همچین چیزی گفتن استادام

سها
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  شبانه

برا شبانه زیاد مهم نیست

polim
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  شبانه

بستگی به سطح دانشگاه داره اگر شریف و تهران و امثالهم باشه اجازه نمیدن که شاغل تمام وقت بیاد دکتری ( روزانه و شبانه ) بخونه چون دانشجوی phd توی این تیپ دانشگاه ها مرتب باید ریسرچ کنه و بتونه چند تا مقاله ژورنال با کیفیت بالا پابلیش کنه بنابراین دیگه فرصتی برای کار تمام وقت نمیمونه !. ولی اگر نه دانشگاه های دولتی درجه ۳ و ۴ و … باشه مشکلی از این بابت وجود نداره چون خیلی سختگیری وجود نداره. به طور کلی این بحث کار تمام وقت فقط تو ایران و سه چهار تا کشور جهان سوم هست ! هیچ جای دنیا دانشجوی phd حق کار تمام وقت رو نداره چون دانشجوی phd خودش کارمند به حساب میاد و موظفه در ازای پولی که میگیره مشکل صنعت رو که در قالب رساله براش تعریف شده رو انجام بده ! البته اینم از ضعف های سیستم آموزش عالی هست که همینطوری بی هدف داره فارغ التحصیل phd و تحصیلات تکمیلی میده بیرون !!

زهرا
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  polim

خب باید ب این نکته هم توجه کنید که بچه های وزارت علوم در دوره دکتری حقوقی دریافت نمی‌کنند
این که خودمونیم با کشورهای دیگه مقایسه کنیم اساسا اشتباه است ب این دلیل که بقیه فاکتورهامون مشابه اونا نیس.

polim
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

خب الزامی هم وجود نداره که همه ی افراد کشور مدرک phd یا master بگیرند ! مدرک phd و به طور کلی تحصیلات تکمیلی برای کسانی هست که اولا عاشق علم، ریسرچ و توسعه ی علمی هستند ثانیا وقتشون کاملا آزاده . کسی که متاهله، بچه داره، شغل ثابت داره، حقوق بگیره دولت یا بخش خصوصیه ، ۲۰ سال از درس دور بوده و … دلیلی نداره بخاطر چشم و هم چشمی و پز دادن به در و همسایه و فک و فامیل و افزایش پایه حقوق و … بیاد مدرک phd بگیره! حتی همین بحث گپ تحصیلی هم توی دنیا منع شده که دانشجویی که گپ تحصیلی داره بین دو مقطع اجازه ی خوندن phd نداره ! ولی تو ایران چون ۱۰۰۰ مدل دانشگاه پولی وجود داره و دانشجوی بیشتر یعنی پول بیشتر برای همین مثل نقل و نبات دانشجوی دکتری میگیرند !

س.
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  polim

کجای دنیا گپ تحصیلی منع شده؟
والا من داشتم سایت دانشگاه گلاسگو رو برای رشته خودم چک میکردم تعجب کردم از سن بالای current research students!
اتفاقا دانشجوی پاره وقت دکتری رو برای اون عده ای گذاشتن که شاغل و متاهلن.

polim
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  س.

دوست عزیز سن ارتباطی به گپ تحصیلی نداره ( عجیبه که با مدرک کارشناسی ارشد موضوع به این سادگی رو نمیدونید ) !!! گپ تحصیلی یعنی شما بیشتر از ۵ سال از مقطع قبلیت گذشته باشه و طی این مدت کار پژوهشی و تحقیقاتی هم انجام نداده باشی ( یعنی ممکنه کسی ۴۵ سالش باشه و ۲۴ سالگی ارشدش رو گرفته باشه ولی طی این مدت کار پژوهشی و تحقیقاتی انجام داده باشه که در اون صورت گپ تحصیلی به حساب نمیاد ) . نه مثل بعضی از کاربران این سایت که طی ۲۰ سال گپ تحصیلیشون رنگ مقاله، کتاب و … رو ندیدن و حالا بخاطر افزایش پایه حقوق میخواند به هر ضرب و زوری دکتری بگیرند !!

در تمامی کشور های اروپایی و آمریکایی گپ تحصیلی بدون پژوهش ریجکت میشه . البته این موارد رو تو سایت دانشگاه نمی نویسند!!!

س.
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  polim

واقعا برام جالبه که خودتون رو عقل کل می دونید و لحظه ای به ذهن مبارکتون خطور نمیکنه که بایو (bio) اون دانشجوهارو حتما خوندم که برام این نظر شما بی پایه و اساسه. بچه دوساله هم میدونه گپ تحصیلی چیه نیازی نیست شما زحمت تایپ بکشید معلوماتتون رو به رخ بکشید. در ضمن اون دانشگاهی که بدون رزومه قوی و کار پژوهشی دانشجو میگیره علی آباد کتوله.
حداقل تو دانشگاههای درست و درمون انگلیس و اسکاتلند که من چک میکردم همچین چیزی ندیدم و صرفا افسانه ایست ساخته و پرداخته ذهن شما ( از همون دست افسانه هایی که تو کامنت ها گاهی در مورد دانشگاههای تهران و شریف و غیره می بینیم)
واقعا حیف از وقت آدم که صرف تایپ و بحث های بی مورد میشه. عصر خوش!

polim
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  س.

“واقعا برام جالبه که خودتون رو عقل کل می دونید” شاید شما بخاطر عدم آگاهیتون همچین حسی نسبت به من دارید :) “و لحظه ای به ذهن مبارکتون خطور نمیکنه که بایو (bio) اون دانشجوهارو حتما خوندم که برام این نظر شما بی پایه و اساسه.” گپ تحصیلی رو توی Bio نمی نویسند !!! مشخصه تا به حال Bio هم نخوندید و با ساختار Bio آشنا نیستید :) “بچه دوساله هم میدونه گپ تحصیلی چیه نیازی نیست شما زحمت تایپ بکشید.” واقعا هم همینطوره، بچه ی دو ساله میدونه گپ چیه اما فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تفاوت سن با گپ تحصیلی رو نمیدونه و منو مجبور به تایپ کردن میکنه :) ” در ضمن اون دانشگاهی که بدون رزومه قوی و کار پژوهشی دانشجو میگیره علی آباد کتوله” بله حرف منم همینه کسی که ۲۰ سال از درس دور بوده باید بره همون علی آباد کتول و واحد چمن آباد بخونه نه تهران و شریف و دانشگاه های اسکاتلندی :) ( قابل توجه کسانی که با رزومه ی این واحد ها میخوان شریف و تهران و … قبول بشند و تو ذهنشون افسانه شکل گرفته که شریف با علی آباد کتول یکیه :) ) ” حداقل تو دانشگاههای درست و درمون انگلیس و اسکاتلند که من چک میکردم همچین چیزی ندیدم و صرفا افسانه ایست ساخته و پرداخته ذهن شما ( از همون دست افسانه هایی که تو کامنت ها گاهی در مورد دانشگاههای تهران و شریف و غیره می بینیم) ” در دانشگاه های به درد نخور انگلیس هم… ادامه نظر»

یونس
مهر ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  polim

سلام وقت بخیر، لطفا س. از چیزی مطمئن نیستید انقدر در موردش نظر ندهید و اگر موضوعی رو مطرح میکنید اگاهانه و با مطالعه نظر بدهید. با تشکر

زهره
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  polim

سلام. اگر کسی ۹ سال فاصله افتاده باسه بین مقطع قبلی با فعلی ولی تو این ۹ سال تدریس کرده باشه و پژوهشگر برتر یه موسسه ای هم شده باشه باز گپ تحصیلی براش مطرح میشه؟@

شبانه
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  polim

ممنونم از راهنمایی همه شما دوستان عزیز

ساجده
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ

ای کاش نتایج همین هفته بیاد. واقعا خسته ام از انتظار خدایا.

مهسا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

سلام دانشگاه اصفهان که یک مصاحبه صوری انجام داد. فقط گفتند خودتو معرفی کن و تمام. کل زمان مصاحبه ۲دقیقه شد. حتی یک سوال علمی هم نپرسیدند. دانشگاه امیرکبیر هم که چنان خشن صحبت می کردند که فکر کردم دارن دعوا می کنند. هر دو دانشگاه کاملا واضح بود دانشجوهاشون رو از قبل انتخاب کردند ولی برخورد اساتید دانشگاه هایی مثل شیراز و تربیت مدرس و… عالی بود. کلی اعتماد به نفس می دادند به داوطلب.

پردیس
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

سلام همگی
آرزوی موفقیت برای همتون دارم. من سومین باری بود که رفتم مصاحبه و علیرغم اینکه بنظرم رزومه م خیلی خوب بود(۸تا مقاله علمی پژوهشی و ۲تا علمی ترویجی و سه تا آی اس آی، مدرک زبان و همکاری با یازده طرح پژوهشی و دو تا مقام جشنواره ملی دارم) هم پارسال هم امسال اساتید دانشگاه دس گذاشتن رو دو تا نقطه ضعفم که تو شاغل هستی و بچه داری نمیتونی براحتی درس بخونی. من ۷سال پیش ارشد تموم کردم و سریع استخدامی قبول شدم اما تمام این سالها تلاشم این بود خودمو کامل تقویت کنم بعد بیام ادامه بدم. حالا کاملا ناامیدم اما با اینحال دل کندن از ادامه تحصیل برام خیلی سخته و همیشه غصه دارم که دیگه نمیتونم ادامه بدم… خوش بحالتون که حداقل یه امیدی دارین که اگه مثلا رزومه تون رو تقویت کنین حتما قبول میشین، من وقتی دغدغه های شماها رو میخونم دلم میخواد کاش منم مثل شماها بودم…

حامد
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  پردیس

سلام دوست عزیز
منم مثل شما هستم ۷ سال از فارغ التحصیلی میگذره و شاغل و متاهلم. با اینکه رتبه تک رقمی شدم و رزومه خوبی دارم ولی بازم تو مصاحبه ها به این چیزا گیر دادن. امسال دیگه اخرین بار هست که دکترا شرکت میکنم.

پردیس
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

من حتی متعهد شدم که مرخصی بدون حقوق میگیرم اما قانع نشدن…

سها
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

حالا از کجا میدونی شاید تو جلسه اینطوری برخورد کردن و بعدا تو امتیازات نهایی شما رو قبول کنند.از الان خودت رو مردود بحساب نیار! امیدوار باش عزیز

2143
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

آقا حامد چه رشته ای هستید؟؟

حامد
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  2143

مهندسی مکانیک

2143
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

توکل ب خدا

ان شاالله خیرتون در قبولی باشه و پذیرش شید امسال

ویکتاریون
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  پردیس

سلام. به هرحال همزمان کارمند رسمی دولت بودن با دانشجوی تمام وقت(روزانه) بودن صرفا یه نقطه ضعف از دیدگاه اساتید نیست بلکه جزو موارد ممنوعیت قانونیه. دیگه کاری نداره که چه قدر رزومه تون خوب بوده.حتما استخدام جایی هستین که راحت نمیشه ازش مرخصی گرفت یا بی خبرش گذاشت و باید از سازمان مربوطه مجوز ببرین و موافقتشون رو جلب کنین. آموزش و پرورش مرخصی نیمه وقت میده مثلا. یا اینکه شبانه ادامه بدین. فکر نمی کنم با اون مخالفت کنن.

پردیس
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

خلاف قانون نیست ….

ویکتاریون
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

پس” قانون ممنوعیت ادامه تحصیل کارگزاران کشور در ساعات اداری” وجود نداره؟ یکی از دلایل محبوبیت دانشگاه آزاد بین کارمندای دولت همین مسئله س دیگه.

هادی پور هفشجانی
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

با مرخصی گرفتن هیچ مشکلی نداره

حجت
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ

من ۲۰ سال پیش فوق لیسانس گرفتم و گفتند سن شما زیاده مگر نمیگن ز گهواره تا گور دانش بجوی پس چرا نمیزارن درس بخونیم

سها
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  حجت

فوق لیسانس شما از دکتری الان ارزشش بیشتره. ۲۰ سال پیش نه هر کسی فوق لیسانس داشت نه کار راحتی بود فوق لیسانس گرفتن. مثل الان نبود که …

2143
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  حجت

خدایا

چقدر ناراحت کننده اس.

حالا انگار جووناشو به کار گرفته و داره بهره میبره.
طرف حتما میتونه که ادعای ادامه تحصیل داره.

چندسال پیش هم میخواستن شرط سنی بزارن
رسمی اعمال نشده، ولی اینطور که معلومه، داره لحاظ میشه.

دانشگاه امام صادق که شرط سنی رو گذاشته

حامد
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

خلاف قانون نیست. همین الان چندین نفر از همکاران خودم دارن همزمان با کار دکترا هم میخونن.

سها
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

خلاف قانون دانشگاهها هست. اون دوستانتون هم مثل خیلیای دیگه دارن کار خلاف قانون انجام میدن ولی چون خیلی رایجه کسی بهشون گیر نمیده

حامد
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سها

ببینید کسی که داره کار میکنه و شغلش مرتبط با درسش هست مخصوصا کسایی که تو موسسات تحقیقاتی مشغول کار هستند تجربه های خیلی ارزشمندی دارند که میتونه تو دوره دکترا خیلی کمک کنه.
از طرف دیگه این یک ضعف هست که میگن دانشجو دکترا نباید شاغل باشه. بلکه اساتید باید استقبال کنند که دانشجو در صنعت هم مشغوله. درس خواندن تیوری محض هیچ ارزشی نداره

سها
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

معلومه که تجربه شغلی بخصوص تحقیقاتی تو رشته تحصیلی امتیاز هست و اساتید چنین شخصی رو ترجیح میدن به یه شخص ۲۵ ساله معدلی ولی مسئله این هست که شخصی که میخواد دکتری بخونه باید وقت این کارو داشته باشه نه اینکه بیاد سرهم بندی کنه و یه مدرک دکتری بگیره و بره با کلی ادعا، دکتری اخرین درجه تحصیلات تکمیلی هست بخاطر همین هم هست که مثل ارشد ۲ سال نیست و ۵ ساله هست چون باید بعد از این دوران به سطحی از پژوهشگری برسه که بتونه خودش پروژه تعریف کنه و دانشجو بگیره سمینار برگزار کنه و غیره پس لازمه خیلی وقت بزاره برای این دوره و کسی نمیتونه هم خدا رو بخواد و هم خرما یا باید کار کنه یا واقعا تحصیل. بخاطر همین هر روز شاهد دکترهای بی سواد و ناکارامد تو این مملکت هستیم که هر روزم زیاد و زیادتر میشن، با رساله هایی دفاع میکنند در حد یه تز معمولی ارشد!! دکتری درس خوندن تئوری محض نیست رساله دکتری بخش اعظمشه که باید یه کار بدیع سطح بالا ارائه بده، تو همه کشورها امتحان جامع از همه دروس لیسانس و ارشد و دکتری هست ولی معمولا تو کشور ما بازم سرهم بندی میشه و از مطالب ۳ ترم دکتری سوال میدند بازم دانشجوها می افتند و نمیتونند نمره بالای ۱۶ بگیرندالانم هر روز کمپین برگزار میکنند که امتحان جامع رو حذف کنند!! ضمن اینکه همه میدونیم مسئولیتهای شغلی چقدر وقت گیر هست حتی اگر کارت مرتبط با رشتت باشه تایمی نمیمونه برای رساله… ادامه نظر»

2143
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  سها

سها جان پیشینه‌ی علمی ایران، پر از نابغه هایی هست که همزمان سرآمد در چند رشته‌ی مختلف بودن.

ایرانیها باهوشن و توانا

از طرفی هرچی مسئولیت بیشتر، توان و‌ نظم هم کنارش بیشتر میشه

از دوستانم متاهل و شاغل بودن و دانشجو. و اگر بخواییم همین مساله رو مقاله کنیم (که اتفاقا موضوع خوبیه) در ارزیابی، چه بسا از مجردها و بیکارها و جوانترها، بهتر باشن.

حاضرم همینو مقاله کنم

سها
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  2143

با هیچ کدوم از حرفهای شما موافق نیستم دوست عزیز ولی خوب حوصله تایپ کردن ندارم چون بخوام توضیح بدم خیلی طولانی میشه…

مهشید
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سها

ببین من خودم هم شاغلم هم‌متاهل.‌ همکلاسی های ارشدم که نه شغل داشتن ونه متاهل بودن، وقتتشون کاملا ازاد بود، هنوز دفاع نکردن.پس شغل و تاهل ربطی به اینا نداره. من توی ۲۴ ساعت هم به شغلم میرسم هم درسم هم خونه زندگی.‌تنبلی ادم ها رو اینجوری نباید توجیه کرد. این جمله که دانشجوی دکترا نباید شاغل بشه بیشتر بوی حسادت میده. شما تعیین نمیکنی کی صلاحیت داره کی نداره

MoG
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

دوستان قانون قانون میکنن انگار نماینده مجلس هستن وظیفه قانونگذاری با مجلس و این آیین نامه های من در آوردی مال خود دانشگاه هاست و متاسفانه انتظار دانشجوی تمام وقت دارن ولی دانشجوی دکتری بودن شغل محسوب نمیشه و اساتید یا با صنعت در تماس نیستن و یا صنعت بی نیاز از دانشگاه ها و ماحصل میشه این همه فارغ التحصیل دکتری و مشکلات حل نشده فراوان دیگه متاسفانه باید همه چیزمون به هم بیاد

ویکتاریون
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  MoG

قانون قانون می کنیم چون قانونه. مصوبه ی مجلسه و آیین نامه ی داخلی دانشگاه ها نیست. مبناش اینه که دولت بودجه ی محدودش رو باید خرج اکثریت جامعه بکنه. بنابراین نمیاد به یک نفر دوبار پول بده، یکی در قالب حقوق و یکی در قالب هزینه ی تحصیل.
باید به ازای ساعاتی که دانشجو توی دانشگاه می گذرونه حقوقش قطع بشه و تغییری در وضعیت بیمه اگر لازمه داده بشه. اینا هم به جز با موافقت سازمانی که براش کار می کنه میسر نیست. یعنی تعهد خودش کفایت نمی کنه.
البته که راه های غیراخلاقی و غیرقانونی وجود داره. یکیش اینه که هم دانشگاه و هم سازمان رو دور بزنی و از هم بی خبر باشن. یا اینکه با یکیشون زد و بند کنی و دیگری رو دور بزنی.(مثلا فقط دانشگاه رو در جریان بذاری و با یه بهانه ی دیگه وقت و بی وقت از اداره مرخصی بگیری یا غیبت کنی. یا به دانشگاه نگی شاغلی و یه جوری کج دار و مریز تا جایی که اداره مرخصی میده بیای دانشگاه.) ولی در هرصورت نمیشه دانشگاه یا استادی رو به خاطر عمل به قانون سرزنش کرد. اصلا مسئله ی ساده و مسخره ای نیست.

امیدوار باش
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

دوست عزیز نمیدونم رشته شما چیه ولی من دیدم افرادی که توی شرایط شما بودن و قبول شدنو امیدتون به خدا باشه. دوست من زشاغل نبود ولی موقع مصاحبه ۷ ماه باردار بود و شیمی قبول شد روزانه. تازه بچه دومش رو هم باردار بود…! امیدتون به خدا باشه. خیره انشاالله

س.
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

تو کشورهای دیگه دانشجوی دکتری پاره وقت هم داریم. ولی خب هفت هشت سال طول میکشه. برای اونهایی خوبه که شغل ثابت دارن و یا از قبل تو دانشگاه مشغول تدریس هستن و مدرک رو برای ارتقای شغلی شون میخوان.

2143
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

رزومه تون رو دوران مجردی غنی کردید یا برای همین دوران متاهلیه ؟؟

از حق نگذریم متاهل های کلاس های ما نظم داشتن و در عملکرد، هیچ فرقی با ما نداشتن. بلکه بهتر هم بودن.

مهشید
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

نگران نباشید ایشالا که قبولید

محمد
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

سلام بر همگی
من یه بار سال ۹۲ کنکور دکتری دادم و روزانه دولتی تهران قبول شدم. واحدها تموم شد ولی متاسفانه یه سری مشکلات شخصی باعث شد نتونم به رساله برسم.
امسال دوباره شرکت کردم و فعلا منتظر جوابم.
هم واسه آزمون کتبی و هم مصاحبه اصلا نباید استرس داشت چون حافظه رو به شدت مختل میکنه.
هرچی کمتر استرس داشته باشید راحت تر پاسخ میدین.

سها
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اخه استرس داشتن که خوداگاه و دست خود ادم نیست!! حداقل برای من اینطوریه ظاهرم خدای خونسردیه ولی از علایم میفهمم دروناً پر از استرس هستم و اصلا بخاطر همین استرس لعنتی رتبم نیومد زیر ۱۰ :( از بس سر جلسه آزمون منگ میزدم از استرس و خستگی

صادق
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

(تا هفته اینده یعنی این هفته.
در هفته اینده یعنی هفته بعد)
میدونم جواب ها هفته بعد میاد ولی نباید برا ما که اینقدر استرس داریم مبهم حرف بزننن

سارا ب
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

اعلام نتایج تا هفته ی آینده یا در هفته ی آینده؟
اگر عنوان این پست خبری درست باشه نتایج احتمالا باید همین هفته بیاد که

صدرا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  سارا ب

ارع تا جمعه ۹۰ درصد میاد،اگع هم نیومد تا پنج شنبه بعدی ….

سارا ب
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

الان خبر جدید اومد که هفته ی دیگه اعلام میشه.
پس تا جمعه ی این هفته هیچ خبری نخواهد بود.
برای همه و خودم آرزوی موفقیت می کنم.

محسن صنعتی
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

انشاءالله هر کس بهترین سرنوشت براش رقم بخوره از خدا بخواید عاقبتمون بخیر باشه دکتری که بخش کوچکی از زندگیست اگرچه آرزویی زیبا و مطلوبه
به امید موفقیت همه دوستان

صبا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

و همچنین برای شما بزرگوار

صدرا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ق٫ظ

اعلام نتایج نهایی کنکورهای دکتری و ارشد هفته آینده

سخنگوی سازمان سنجش: بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده نتایج آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد سال ۹۹ در هفته آخر مهرماه اعلام می شود/ مهر

دادا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ق٫ظ

سلام، دوستان ببینید دکترا دو مرحله داره هر کدوم ۵۰ امتیاز، اوکی!
اما قطعا رتبه و تراز ازمون بر اون ۳۰ امتیاز مصاحبه تاثیر غیرمستقیم می ذاره از لحاظ روانشناختی. اگر اساتید از تراز و نمره ازمون ما خبر نداشتند آره حق با شما دوستان بود اما مطمئن باشید رتبه و تراز خوب بسیار در موفقیت شما نقش داره‌.

امیدوار
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  دادا

دقیقا با شما موافقم…چون هر جایی که مصاحبه دادم…اولین پرسشون رتبه بود و در خصوص زبان هم به صرف داشتن مدرک(MSRT,…) اتکا نکردند و به انگلیسی سئوال پرسیدند…یعنی راستی آزمایی می کردند.

نگین
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  دادا

با حرفتون موافق نیستم. من سال قبل با رتبه تک رقمی و تراز ۶۸۰۰ انقدر نمره مصاحبه را بم پایین دادن که تراز نهاییم شد ۴۹۰۰. وقتی نخوانت رتبه یک هم باشی قبولت نمیکنن

سجاد
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

قطعا در سایر موارد عملکرد ضعیف داشتید وگرنه با رتبه تک رقمی و مصاحبه و رزومه خوب حتما قبول میشدید

نگین
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

نه دوست گرامی. اساتید وقتی دانشجوی مورد نظرشون نباشی بهت نمره پایین میدن تا کسی که میخوان پذیرفته بشه. کسی که قبول شد من سرچ کردم حتی یک مقاله هم نداشت. تازه از فوق لیسانس فارغ شده بود. هیچی نداشت

نگین
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

استاد راهنمای همونی که قبول شد بود تو مصاحبه، از قضا رییس دانشکده هم بود. بقیه هم طبق نظر ایشون نمره دادن. این شد که اون قبول شد و من موندم با نمره مصاحبه که داده بودن ۵!

شیوا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

سلام. ببخشید شما رزومه پژوهشی خوبی هم داشتین و قبولتون نکردن؟ این را برای این میپرسم چون خودمم تک رقمی شدم و سه تا هم ای اس ای کیو ۱ دارم. البته من دانشگاه خودم اگر انتخاب اول میزدم قبول بودم اما من اول شریف را زدم و فک میکنم شانس خودم را کشتم.

نگین
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  شیوا

دو علمی پژوهشی، یک کتاب، مدرک زبان و ۶ کنفرانسی ISC

.
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دادا

نه اصلا به رتبه و تراز نیس. من پارسال رتبه دو سدم رزومه م متوسط مصاحبه م هم خوب بود اما قبول نشدم. اصلا فکر نکنید رتبه و تراز جایی دستش بنده. فقط کلید برای ورود به مصاحبه س. بقیه ش دست اساتیده

""""""
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  .

بقیش دست خداست دوست عزیز. تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته.

نگین
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  """"""

اون که صد در صد. ولی در فقره نمره مصاحبه بی انصافی برخی اساتید واقعا در مقابل خداوند هم پاسخی نداره. من که اون استادی که سال قبل در حقم اون کارو کرد حلال نمیکنم. دستم جایی بند نیست اما خدا میدونه چه ناحق کرد. من با این رزومه و مصاحبه ای که خوب بود حقم ۵ نبود!

""""""
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

ناحقی ها رو فقط بسپار به خدا.
ان شاءالله با قبولی امسال، همه این ناحقیها جبران بشه با کمک خدا.
بعضی جاها در حق من هم خیلی نامردی شده ولی سپردم به خدا.

نگین
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  """"""

ممنون از دعای قشنگتون دوست مهربان. الحق که اینجا گاهی آدم حرفایی میشنوه که انگار دوستی داره که صد ساله میشناسه. امیدوارم شما هم موفق باشید.

""""""
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

زنده باشی عزیزم. ممنونم.
بله اکثرا شرایط یکسانی در این موارد داریم و تجربیات تلخی کسب کردیم.
همین که خدا ناظر بر تلاشمون هست کافیه. خدا جای حق نشسته.

sadaf
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

بنظرتون دلیل اش چی بوده؟ فک نکنم فقط به خاطر این بوده که تورو نشناختن

....
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  sadaf

اصلی ترین دلیلش این بود که میخواستن دانشجوی خودشون را بردارن

شیوا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

واقعا نامردی کردن در حقتون نگین خانم. امیدوارم که امسال قبول شید و دلتون شاد شه. واقعا هر کس دیگه ای که تلاش کرده نتیجه زحمتش را ببینه.

نگین
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیوا

ممنونم عزیزم. امیدوارم شما و همه بچه هایی که تو این سالی که مثل هیچ سالی نبود، تلاش کردن و سختی کشیدن هم موفق بشن.

علی
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  دادا

کاملا درسته مگه میشه استادا از رتبه و تراز داوطلب دانشجوی دکتری بی خبر باشن چراکه حیثییت دانشگاه هم با رتبه های تک رقمی و مقالات معتبر می باشد.

حسین
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ق٫ظ

سلام
دانشگاه پیام نور که زمان مصاحبه رو اصلاح زده و حداکثر تا ۲۴ ام مهر ماه اعلام کرده، با این احتساب از یکشنبه هفته بعد باید منتظر نتایج بود

$$$
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ق٫ظ

برگزاری تکمیل ظرفیت خواسته ماست ……

مریم مقدم
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ق٫ظ

درود به دوستان. من اصلا مصاحبه‌ی آنلاین را درست نمی‌دونم. اصلا بنیه و توان علمی کسی با ۳ تا سوال که یکیش هم مثلا از علم اصول و کلام! بود و هیچ ربطی به ادبیات نداره؛ مشخص نمیشه. مصاحبه خودش استرس‌داره دیگه سوالات غیر تخصصی پرسیدن این استرس را افزایش میده. من چندتا دانشجوی باسواد را می‌شناسم که از همین مسئله شاکی بودن و نتونسته بودن درست پاسخ بدن

دکتری 99
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم مقدم

سلام،
دوست من اگه از دوستانی که تجربه‌ی اپلای دارن سؤال کنید می‌بینید که اغلب دانشگاه‌های تاپ دنیا مصاحبه ندارن و معدود دانشگاه‌هایی هم که مصاحبه دارن اسکایپی و آنلاین هستش. اساسا در پذیرش مقطع دکتری پکیج اپلیکیشن بررسی می‌شه. در واقع مقطع دکتری مثل استخدام می‌مونه و اساتید حکم کارفرما رو دارن و فردی رو انتخاب می‌کنن که بک‌گراند مناسبی داشته باشه … متقاضی مقطع دکتری حتما و باید سطح تعامل و مهارت ارتباطیش رو با اساتید تقویت کنه …

شیوا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری 99

با سلام. دانشگاه های تاپ دنیا هم مصاحبه دارن در اخر کار. ینی همه دانشگاه ها دارن. ولی فرقش در این هست که شما میدونین فقط طرف حسابتون همون دانشگاه هست اما در این کنکور شما چند تا دانشگاه را میتونین انتخاب کنین اما در حقیقت حق انتخاب یکیش را دارید.به نظر من بزرگترین مشکل کنکور دکتری این انتخاب اولویت هست.

نگین
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم مقدم

ربطی به آن لاین بودن یا نبودن نداره. مصاحبه حضوری هم همینه. سوالاتش بیستذ نیست که!

2143
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

این هفته‌ی آخری چقدر پیام‌ها ناراحت کننده اس.
تجربه های تلخیه. ان شاالله امسال پذیرفته شید و خوشحالمون کنید.

آستانه ی تحمل ها هم پایین اومده.

توکل ب خدا کنیم و اینقدر رو اعصابها تاثیر نذاره این مساله.

غبار غم برود، حال خوش شود حافظ

میثم
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ

سلام.
فقط میتونم بگم خیلی خستم…
برام دعا کنید.

زهرا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  میثم

سلام
ان شاء الله خدا کمک مون میکنه و آنچه به صلاح مون هست اتفاق می افتد

م‌. م
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  میثم

سلام
همگی خسته شدیم. اما خستگی اینه که دانشگاه بگه دانشجوی خودم رو بر میدارم. حتی با تراز پایین

فاطمه
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  میثم

سلام
نگران نباشید، خدا خیلی بزرگه

علیرضا ریاضی طلب
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

متاسفانه با دو سوال کلی که نظرت راجع به فلان موضوع چیست نمیتوان گفت مصاحبه دقیقی صورت میگیره.و بیشتر فرمالیته است.من که تا حالا ۴بار مصاحبه رفتم.با ۱۰ترم تدریس دانشگاه
و فارغالتحصیل دانشگاه دولتی و رتبه ۵۷تا۵۹ .و مدرک زبان و ۴مقاله همایشی.فقط هزینه مصاحبه و…میدیم.آخرش هم نمیگن چطوری نمره پایینی برامون رد میکنن.

مهسا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ

خب مقاله خیلی مهمه
سعی کنید مقاله علمی پژوهشی یا ISI از پایان نامه تون بنویسید
حتما تاثیر چشم گیری میذاره
موفق باشید

یک متقاضی دکتری
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ

یعنی چهار سال آزمون دادید و بعد مصاحبه شرکت کردید؟
گویی از قبل باید با اساتید ارتباط بگیریم حتی برخی خودشان گفتند باید با ما از قبل آشنا شوید و با ما مقاله دهید
اینجوری نیست که یک سری مدرک پژوهشی ببریم و رتبه خوبی هم کسب کرده باشیم تضمینی بر قبولی باشد

زهرا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ق٫ظ

همه ش به مقاله نیست. برخی اساتید باید این حس درشون ایجاد بشه که دانشجو کاریه بر این اساس نمره دلخواه میدن

علی
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

با دوتا سوال تخصصی اونم در اولین دیدار و مجازی این حس در اساتید ایجاد میشه!؟ بابا این حرفارو ول کنید داریم میبینیم چه خبره دیگه. امسال همه مصاحبه ها رو شانس می چرخید منظورم ۳۰ نمره شفاهیه. یکدفعه اون دوتا سوالی که شانس شما بود شاید راحت بود یا خونده بودید را از شما می پرسیدن و بعضی وقتا سوال سخت و جایی که نخوندید . من نمیگم قبول میشم ولی من سطح پایینترین دانشگاه قطعا میدونم نمرم پایینتر از یک دانشگاه سطح برتر تو مصاحبه بود چون واقعا شانس دخیل بود این حرفمو زمانی که کارنامه کلی اومد خودتون نمرات دانشگاهاتون را چک کنید متوجه میشید

زهرا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

من دانشجو علم و صنعت هستم هفته پیش از استادم سوال کردم در مورد انتخابش گفتن من دیدم فلانی با انگیزه است تو مصاحبه نمره بالا بهش دادم به اونایی هم که نمیخواستم نمره ۱۰.
بله قطعا با دو تا سوال پرسیدن نمیشه کسی رو تایید و رد کرد مسائل دیگر هم دخیل است
ولی متاسفانه با افکار برخی اساتید نمیشه راحت کنار اومد

م‌. م
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ق٫ظ

سلام
احسنت

MG
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ق٫ظ

رتبه ۵۷ برای چند نفر ظرفیت دولتی؟؟ بجای “تدریس دانشگاهی” وقت میگذاشتی بهتر درس میخوندی که رتبه ات بهتر بشه … نمره مدرک زبانت چند شده؟ مقاله پژوهشی یا ترویجی که ارزش علمی بیشتری داشته باشه نداری؟ … فکر کیفیت باش نه رزومه کیلویی پر کردن …

سها
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  MG

تو بعضی رشته ها که شرکت کننده ها به هزار هم میرسه این رتبه خوبی هست

مهندسی_ پیرو پیام حمید از کرج
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

درود.
واقعا این ازمون اصلا دلچسب نبود چون خیلی از بچه‌های لایق را شناختم که بابت کرونا نتونستند کنکور بدن، هرچند یعده بهشون میگفتند تنبل یا غیره … بماند. امیدوارم اون دانشجویان لایق هم سال پیش رو یا اپلای .. هرطور که باشه ،موفق بشن.

آرزو دارم پیش‌آمدهای مفیدی برای همه‌مون رقم بخوره. مصاحبه و کنکور و دکترا و غیره هم یک مرحله از هزاران مرحله‌ی زندگیه که فردا روز تحت پوشش سایر دغدغه‌ها قرار گرفته و فراموش میشه. همدلی را فراموش نکنیم.
سپاس از شما حمید بابت پیام خوبتان

م
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

انشاءالله هر چی خیره برا همه پیش بیاد
در کل با این کاهش جمعیت تا چند سال دیگه خبری از این کنکور که روح و روان همه را بهم ریخته نیست.
به امید موفقیت همه

زمین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ

ضمن عرض ادب و خسته نباشید خدمت همه دوستان ، دوستان عنوان خبر حاکی از اعلام نتایج تا هفته آینده داره!!! اما توضیحات زده آخر مهر!!! اگر بنا تا هفته آینده باشه پس احتمال اعلام در این هفته نیز میتونه باشه؟ جز اینه بنظر شماها؟

s.
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  زمین

همون هفته آخر مهره. از ٢۴ ام به بعد باید منتظر باشیم.

داوطلب استرسی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  زمین

تا ۲۴ ام مصاحبه پیام نور طول می‌کشه و تا لیست رو به سنجش بدن یکم طول می‌کشه. در نزدیکترین حالت ۲۵ام ممکنه جوابا بیاد.‌ولی احتمالا همون ۲۸ام به بعد بیاد.

کوروش
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  زمین

کاملا درست می فرمایید. متاسفانه عنوان خبر با متن آن همخوانی ندارد. در عنوان آمده نتایج تا هفته آینده می آید که اگر به سوابق همین امسال مراجعه کنیم می بینیم که سخنگوی محترم سازمان سنجش صبح اعلام کردند که نتایج اولیه تا فردا اعلام می شود و عصر همان روز اعلام شد. بنابراین با توجه به عنوان خبر بایستی نهایتا تا آخر وقت جمعه همین هفته منتظر اعلام نتایج باشیم، اما در متن خبر کلمه تا حذف شده و آمده است که نتایج هفته آینده اعلام می شود. Phdtest عزیز لطفا بررسی فرمایید.

مهران
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  زمین

سلام،یکی از دوستان من برا دانشگاه ازاد تاریخ ۳۰م مصاحبه داره،فکر کنم جواب بره برا حداقل یکم ابان

علی
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

دانشگاه ازاد ارتباطی به سراسری نداره . عجیبه دوستان هما ید طولایی در ازمون دارندولی تفاوت ها را نمیدونند

samira
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

پارسال نتایج آزاد و سراسری با هم اعلام شد، در سایت سنجش ، در یک کارنامه

زهرا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ

سلام دوستان امیدوارم شما هم هفته دیگه با دیدن کارنامه خوشحال بشین، ی سوالی داشتم
من شغلم کاملا مرتبط با رشته تحصیلیمه. اگر تومصاحبه خیلی روی شغلم سوال پرسیدن که راجع ب کاری ک می‌کنی توضیح بده و این که همکار طرح بودی یا نه تعدادشو بگو ، یعنی از یک ربع مصاحبه ده دقیقشو به کارم اختصاص دادن ک در صورت قبولی میتونی نامه بیاری از ادارت یا نه البته مقاله دارم مصاحبمم به نسبت قوی بوده
بنظر شما امیدوار باشم،؟؟؟

ــــــــ
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

انشالله

علیرضا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

خیر همه دانشجو تمام وقت میخواند

زهرا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام
اگه شغلتون مرتبط با رشته تحصیلی تون هست و در سازمان مهم یا کاربردی ای کار میکنید برخی اساتید استقبال میکنن و مشکلی نیست

علیرضا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

ان شاالله

داوطلب استرسی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ

واقعیت اینه که دانشگاه ها تراز آزمون کتبی شما رو از طریق سنجش دارند و اونایی که می‌خوان قبول کنند رو نمره مصاحبه ‌شون رو کامل مهندسی میکنن بر مبنای همون فرمولی که بقیه همینجا گفتند و لیستی رو به سنجش میدن که مطمئن بشن کسایی که می‌خوان بگیرند حتما قبول بشن. حالا اینکه نمره حد نصاب حذف شده هیچ تاثیری در این روند نداره فقط باعث میشه ظرفیت خالی نمونه.

نکیسا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ق٫ظ

دقیقا همین طوره. البته بعید میدونم امسالم حذف حد نصاب اجرا بشه

حمید کرج تو کف دکتری
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب٫ظ

سلام بر دوستان

یادی کنیم از کسایی که پیش ما بودند و دوست داشتند با ما شرکت کنند و به هر علت توانستند و یا کسایی که دوست داشتند مارو دکتر صدا کنند ولی الان در بین ما نیستن

انشالله ثمره ی همه عذاب های روحی و جسمی که در این ایام وارد شد را فقط خود خدا التیام بده….

با آرزوی موفقیت بر دوستان

پدر ژپتو
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

حمید جان، خیلی ممنون از دعای خوبتون. روح برادر بزرگوارتون هم در آرامش.

حمید کرج تو کف دکتری
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  پدر ژپتو

سپاس دوست بزرگوار….خدا رحمت کنه همه اموات را…

آنا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ

یاد همه رفتگان به خیر ،امیدوارم اندوه و فشار این مدت برای همه و از جمله شما به بهترین نحو ممکن تمام بشه و جاشو به شیرینی بده

زهرا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  آنا

سلام آقا حمید
روح همه ی درگذشتگان قرین رحمت الهی
با آرزوی بهترین ها

حمید کرج تو کف دکتری
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام …متشکرم

حمید کرج تو کف دکتری
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  آنا

خیلی ممنون

علیرضا
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ق٫ظ

ممنون

س.
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

شخصی به اسم حمید این کامنت رو گذاشته و شخصی به اسم علیرضا میاد از ابراز همدردی بقیه تشکر میکنه :))
وضعیت شبیه نمایشنامه های ابزورده!

حمید کرج تو کف دکتری
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  س.

دنیا نمایشنامه ایی بیش نیست دوست عزیز

سلامت باشید……

حمید کرج تو کف دکتری
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلامت باشید

طیب
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

پس با این حساب امسال نتایج ازاد و سراسری باهم اعلام نخواهند شد و سراسری زودتر خواهد بود

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  طیب

هر سال همینطوره

طیب
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ

پس با این حساب امسال نتایج ازاد و سراسری باهم اعلام نخواهند شد و سراسری زودتر خواهد بود

و احتمالا ازاد هم تا ۵ آبان اعلام خواهد شد

احمد
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  طیب

آزاد اهمیتی نداره واسه ما

mohamad
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ

فرض کنید یک نفر با تراز ۶۰۰۰ (رتبه برتر رشته برق) و یک نفر با تراز ۲۱۰۰ (رتبه بین۳۰۰ تا ۳۵۰) برن یک دانشگاه مصاحبه. تراز ۶۰۰۰ فقط نمره خودشو کامل بگیره یعنی ۲۰ ولی تراز ۲۱۰۰، ۳۰ نمره مصاحبه رو بگیره و ۱۰ نمره هم خودش یعنی بشه ۴۰، تراز کل رتبه برتر میشه ۵۰۰۰ و تراز کل نفر دیگه میشه ۵۰۵۰ و رتبه برتر پذیرش نمیشه. اینا همه در صورتیه که نمره حد نصاب مصاحبه نباشه، اگر حد نصاب مصاحبه باشه که اصلا کار به اینجاها کشیده نمیشه و همون اول رتبه برتر حذف خواهد شد. در کل نمره ازمون مسخره بازی بیش نیس.

مینا. ش
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  mohamad

کاملا ناامید شدم با نظر شما.

مریم
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  mohamad

واقعا همینه
کنکور دکترا فقط یه شوخیه نفرت انگیزه

داوطلب آزمون دکتری
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  mohamad

واقعا درسته … عجب چیزی گفتی

رضا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  mohamad

سلام.
ببین دوست عزیز مطمئن باش اینطور نخواهد شد.
کسی که بتونه “۲۰” نمره از امتیاز های پژوهشی رو بگیره مگه میشه از ۳۰ نمره بگیره “صفر”
به نظرم خیلی احتمال اتفاق افتادن این موضوع کمه…
پس..
نا امید نشوید…خدا هست…

mohamad
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

من پارسال مصاحبه رفتم از ۲۰ نمره ۱۲ گرفتم که نمره خودم بود از ۳۰ نمره هم هیچی بهم ندادن درحالی که داخل جدولشون نمره متانت و شخصیت نمره داشت هم راستایی موضوعی نمره داشت، اما چون من رو نمیخواستن هیچ نمره ای از ۳۰ ندادن بهم. فقط به دو‌برابر ظرفیتشون از ۳۰ نمره میدن بقیه هیچ نمره ای نمیگیرن.

سید اصغر
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

راست میگه خب…
پارسال همین بلا سر من اومد…

حسین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  mohamad

از اساس فرض اشتباهه چون دعوت به مصاحبه بر اساس حد نصاب و نمره کل هستش. یعنی نفری که ترازش شده ۲۱۰۰ اصلا امکان حضور در مصاحبه رو نداره. این چند سال مبنا همین بوده بر اساس ظرفیت پذیریش هر رشته برای دانشگاه های اصلی تعداد معدودی که رتبه و تراز بالا دارن دعوت میشن و بین این نفرات برتر بر اساس نمره علمی و مصاحبه دانشجو پذیرفته میشه

mohamad
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

دانشگاه فردوسی پارسال ترازش ۲۹۰۰ بود امسال ترازش رو به ۲۱۰۰ رسوند و دوست من با تراز حدود ۴۰۰۰ اونجا رفت مصاحبه اما خبر رسیده که نمره کامل مصاحبه به دانشجوی‌خود استاد که حدود ترازش همون ۲۵۰۰ بوده داده شده.

سید اصغر باقری نژاد
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

برار جان
بعضی از دانشگاه ها ترازشون برای دعوت به مصاحبه ۲۰۰۰ یا ۱۹۰۰ بوده…

احمد
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  mohamad

خودت فهمیدی چی گفتی!

پرویز
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  mohamad

هم طبیعیه و هم بدیهی…نمره تراز تنها به عنوان مجوز ورود به مصاحبه دانشگاه در نظر گرفته میشه.

MG
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  mohamad

آقا محمد، فرض شما دور از ذهنه … چرا باید کسی که تراز ۶۰۰۰ آورده در تست، از مصاحبه هیچ نمره ای نیاره؟! و هیچ نمره ای از سوابق علمی هم نیاره … یک کار علمی، باید متوازن و همه جانبه پیش بره؛ نه فقط مهارت و سرعت تست زنی، نه فقط تحلیل عمیق یک سؤال در مصاحبه، نه مقاله نویسی در رزومه علمی … بنابر این در این روش با برداشته شدن حد نصاب مصاحبه که غیر قانونی بود، انگار سه آزمون با هم ترکیب شدن – یعنی نمره مجزای کتبی، نمره مجزای شفاهی، نمره مجزای سوابق علمی – و این به عدالت نزدیک تره …

mohamad
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  MG

سلام، بله حرفتون کاملا صحیح است، من هم فرض رو بر این گذاشتم که کسی که ترازش ۶۰۰۰ بوده نمره آموزشی و پژوهشی رو کامل دریافت کنه یعنی ۲۰ از ۲۰ فقط استاد همراستا با کار ایشون ایشون رو نخواد و به کس دیگه قول داده باشه به همین دلیل از ۳۰ هیچی نمیگیری. هممون میدونیم که تمایل استاتید برای ادامه همکاری با دانشجوهای خوب خودشون بیشتر از سایر افراد هست.

Unforgiven
مهر ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  mohamad

من برا کنکور حتی ۱ ثانیه هم نخوندم. چون اصلا رشته دیگه (ولی مرتبط) شرکت کردم، رتبه کنکورم با توجه به اینکه زبان و استعداد رو خوب میزنم، متوسط بود. توو مصاحبه فقط مقالاتم رو دادم دستشون. پرسیدن مشکلی نیس که موضوع قبلی که کار کردی رو توو گروه ما کسی کار نمیکنه؟ گفتم نه! فرداش یکی از اساتید زنگ زد بهم گفت مشکلی نیس همون موضوع قبلیت رو کار بکن، من همه جوره پشتیبانتم و اینکه نمرات رو جوری میدن که قطعا من انتخاب بشم. تنها دلیلشم مقالاتم بود و یه مقاله ام که ایمپکتش ۱۰.۶۵۵ بود.

nature
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ

سلام دوستان
با توجه به گفته اساتید تراز مصاحبه من ۶۲۹۰ میشه، ایا جز قبولیای شهید بهشتی هستم یا خیر؟

samira
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  nature

بستگی داره بقیه نمره مصاحبه شون چند شده باشه و تراز کنکورشون

sadaf
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  nature

تراز کل؟
چه رشته ای؟

وحید
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ

یک سری کنکوری افسرده اینجا نظر میدن :)

حمید
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

افسرده نه….مضطربن طفلکی ها!!! ولی خوبه…به حالشون باید غبطه خورد… میری سربازی و برمی گردی و چند سالی ازمون دکتری شکست می خوری، بعد بی خیال می شی….مثل ما… رتبه ۱۷ شدم…تنها با ۱ ماه خوندن….ولی حسم مثل ادمهایی که دیر ازدواج می کنن.. اون حس قبلی نیست.. خوش به حال اینا که حس دارن و استرس دارن :)

زهرا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

منم انگیزه ای ندارم دیگه واقعا. برای دلخوشی خانواده ام و عبور از وضعیت کنونی خودم شاید به عنوان یه سرگرمی ادامه میدم

samira
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

کنکوری استرسی

سعید
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ

سلام دوستان
من چند روز بعد مصاحبه به یکی از اساتید ایمیل زدم و از انگیزه و علاقم به قبولی در اون دانشگاه و کار کردن با ایشون گفتم
و استاد در جواب گفتن که خوشحال میشن با دانشجویانی چون من کار کنن و…
بنظرتون جای امیدواری هست؟
ذهنمو درگیر کرده
بنظرتون اگه منو قبول نکرده باشن باز ممکن بود همینو بگن؟

ساناز
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

توکلت به خدا باشه

رضا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

اگر قبول نکرده باشن همین میگن
باید صبر کرد ببینی چی میشه زیاد بهش فکر نکن چون کاری نمیشه کرد

Fa
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

فارغ از نتیجه‌ش، حرکت خارجی باحالی زدی.

الکس
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

سعید جان با توجه به شناختی از طرف مقابل داری خودتو بزار جای اون استاد ببین اگه یه داوطلبی همچین نامه ای بهت میزد چی جوابشو میدادی. کلا بهتره زیاد خودتو امیدوار نکنی چون بعدا بیشتر ضربه میخوری خدایی نکرده

پدر ژپتو
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

به نظرم صرفاٌ احترام و نزاکت استاد رو میرسونه، شاید اگر یه داوطلبب دکتری ۱۴۰۰ هم از الان یک ایمیل با محتوای مشابه براشون ارسال کُنه پاسخی مشابه بهش بدن.
اگر میگفتن «اِن‌شأالله باهاتون کار خواهیم کرد» میشد گفت جای امیدواری هست.

سها
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

چه استاد مبادی آداب و با فرهنگی بوده! معمولا اساتید جواب اینجور ایمیلها رو نمیدن

علی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ

دوستان یه پیشنهاد دارم
رمان عبور از سیم خاردار نفس پیشنهاد میکنم
یه کتاب ۱۲۰۰ خورده ای صفحه ای هست

sadaf
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

چرا هر موقع میایید ی چیزی میگید هی حرفارو تکراری می کنید

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  sadaf

شما حرص نخور : )

sadaf
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

حرص خوردنی نیس …

الکس
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  sadaf

اینکار اولا برای اینکه خبر طولانی تر شه (سئو) و دوما افزایش میزان زمان ماندن مخاطب در صفحه توسط نگارنده خبر صورت میگیره…

ساناز
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  sadaf

متن خبر الکی پر بشه وگرنه همون یک خطه

ترانه
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ

بالاخره فرآیند دکترای ۹۹ تقریبا تموم شد. یکی دو روز دیگه هم کامل مصاحبه ها تموم میشه.
با کلی فراز و نشیب و لغو و تعویق و سیستم های مجازی مصاحبه و….
اگه بخوایم منصفانه به روند مصاحبه ها نگاه کنیم می‌بینیم پر از نقطه ضعف بود. همین که فقط تو عرض ۱۰ تا ۱۵ دقیقه میخوان ظرفیت و توانمندی ها رو بسنجن ته ایراده. از طرفی سوالات عجیب و بعضا غیر قابل قبول که فکر نکنم جایگاهی در مصاحبه ی دکترا داشته باشن پرسیده شد. ما همه کنکور یکسانی دادیم اما یکسان مصاحبه نشدیم و در واقع فکر نکنم یکسان هم مورد قضاوت قرار بگیریم. اگه کسی امسال پذیرفته نشه اصلا نشون دهنده ی عدم توانمندیش نیست. سیستم ادوب کانکت سر مصاحبه ی یکی از دانشگاه هام وصل نمیشد زنگ زدن گفتن عیب نداره دو سه نفر دیگه هم وصل نشدن ما با تلفن با شما مصاحبه میکنیم. این یعنی حتی شیوه ی برگزاری مصاحبه برای ما هم گاهی یکسان نبود.
آزمون دکترا بخش خیلی کوچکی از زندگی ما بود که گذشت. ان شاالله خیر همه رقم بخوره. اگه قبول شدیم خدا رو شکر، نشدیم هم خدا رو شکر.
زندگیتون همیشه به کامتون.

فاطمه
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

کاملا درسته، کنکور یکسان بود اما متاسفانه مصاحبه ها نه

امیدوار
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

یک سئوال برام ایجاد شد “تا هفته آینده” به معنی تا آخر همین هفته یا تا جمعه همین هفته ساعت ۱۲ شب نیست!!!!!
راهنمایی بفرمایید

الیسا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

اخر هفته آینده:)

دکتری 99
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

سلام،
ببینید دوست من
امروز نتایج کاردانی به کارشناسی اعلام می‌شه … یه دو سه روز بعد از اون نتایج کارشناسی ارشد اعلام می‌شه … و بعد از اون دیگه منتظر نتایج دکتری باید موند … خیلی ریسکیه که توأمان نتایج دو کنکور رو اعلام کنن … سایت‌شون دان می‌شه …

sadaf
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 99

امروز؟

دکتری 99
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  sadaf

آره، امروز نتایج کاردانی به کارشناسی اعلام می‌شه …

sadaf
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 99

اعلام شد؟

دکتری 99
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  sadaf

آره، حدود ساعت ۱۸ دیروز اعلام شد …

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 99

آره به نظر منم راحت تا شنبه دستشون بنده به کارشناسی ارشد. دیگه مال ما میره رو سه شنبه اینا

مینا. ش
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

دوستان چقدر ممکنه تراز به کمک نمره مصاحبمون بیاد؟واقعا باهم جمع میشن و قبول نهایی معلوم میشه یا که همون لیستی که دانشگاه داده رو به عنوان قبولی میزنند و تراز الکی. به من گفتن در بین ۷نفر اول نیستم و نفر نهم هستم در لیست اساتید ولی گفتن امیدوار باش با ترازت جمع بشه و جزو ۷نفر که میخوایم قبول بشی. چقدر منطقی حرفشون؟ تروخدا راهنمایی درست و دقیق بگید چون خیلی استرس خیلی بدی دارم. دوستان من ترازم از افراد دیگه بالاتر هست. اما سابقه پژوهیشیم ضعیفتر. برای همین نگذاشتنم در لیست ۷نفر که میخوان و اصطلاحا در لیست مازاد هستم و نفر نهم. مدیرگروه بهم گفته. حالا تروخدا کمکم کنید. نظراتتون رو بگید.

دکتری 99
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا. ش

سلام،
با توجه به توضیحاتی که در پست زیر گذاشتم

https://phdtest.ir/1399/07/%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%db%b9%db%b9/#comment-1281604

و از طرفی چون که احتمال کسب ترازهای بالا (بیش از ۷۰۰۰ مثلا) نسبت به نمره‌ی بالا در مرحله‌ی دوم کمتره، متأسفانه یا خوشبختانه تقریبا و عملا می‌شه گفت کفه‌ی ترازو به سمت نمره‌ی مرحله‌ی دوم سنگینی می‌کنه …

samira
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مینا. ش

نمره مصاحبه رو گفتن که نفر نهم هستید. نمره مصاحبه در ۲۰۰ ضرب میشه با تراز جمع میشه و در نهایت تقسیم بر ۲ میشه تراز کل، هر کسی تراز کل بالاتر داشته باشه قبول میشه. دانشگاه ها نمره مصاحبه رو وارد میکنن لیست اسامی نمیدن

مینا. ش
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  samira

ممنونم از پاسخهای همه دوستان. سپاس از تک تک شما.

mohamad
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  samira

دقیقا درست فرمودید.

samira
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مینا. ش

بستگی داره چقدر اختلاف باشه بین نمره ای که به اون ۷ نفر دادن و نمره شما، اگه ترازتون بتونه نمره مصاحبه رو جبران کنه و نمره کل شما بالاتر بشه شما قبولید

احمد
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا. ش

۵۰ درصد رتبه و تراز کنکوره…اگه رتبه و ترازت بهتر از دو نفرشون باشه، قبولی

....
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

دوست عزیز رتبه و تراز خیلی هم کمک نمیکنه. من سال قبل رتبه تک رقمی و تراز ۶۸۰۰ بودم. نمره مصاحبه را انقدر بهم پایین دادن که تراز نهاییم شد ۴۹۰۰ و قبول نشدم

یه دوست
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مینا. ش

با سلام ببینید اساتید خودشون تراز همه را دارن چون کارنامه ها را برای مصاحبه می گیرند از شما، بالاترین تراز به صورت بالقوه ۱۰۰۰۰ هستش، یعنی این که کسی که این تراز را بدست میاره ۵۰ نمره سازمان سنجش را در اختیار داره، حالا فرض کنیم کسی نمره ترازش شده ۴۰۰۰، با یک تناسب که ببندید نمره این شخص از ۵۰ میشه ۲۰، یعنی تراز تقسیم بر ۲۰۰. پنجاه نمره هم در اختیار دانشگاهه، که بیست نمره رزومه آموزشی و پژوهشی شما و ۳۰ نمره مصاحبه شماست. این نمره هم از پنجاه محاسبه میشه و به نمره آزمون سازمان سنجش اضافه میشه. فرض کنیم همون شخص نمره دانشگاه را از ۵۰ بگیره ۳۰، این با ۲۰ نمره قبلی جمع میشه و نمره نهایی این شخص از صد میشه ۵۰. بعد سازمان سنجش این نمره را با یک تناسب از ۱۰۰۰۰ اعلام می کنه. نمره نهایی این شخص می شه ۵۰۰۰ که در کارنامه ثبت میشه. این جور که به شما گفتن شما از اون پنجاه نمره که در اختیار دانشگاهه، نمره نهم شدین، حالا هفت نفر میخوان که این هفت نفر پس از جمع نمرات دانشگاه و آزمون سازمان سنجش به عنوان افراد قبول شده اعلام میشن، خوب الان قبولی شما بستگی به تراز دیگران داره، اگر تو جمع نمره تراز کسی جوری باشه که در مجموع نمرش از شما کمتر بشه، شما قبول میشین. دو نفر نیازه که این اتفاق بیافته (چون شما نفر نهم هستید و هفت نفر می خوان) که خوب این احتمال وجود داره. از… ادامه نظر»

sadaf
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مینا. ش

سلام ظرفیت اون دانشگاه چقدره؟

مهدی مهندسی مکانیک
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا. ش

سلام
این ده روز رو هم مثل یکسال گذشته می خوای در استرس بگذرونی؟
مگه الان در شرایط فعلی کاری از دستت برمیاد؟
این ده روز رو استراحت کن از اینکه هنوز خدا فرصت زندگی داده از اینکه تو این دوران سخت هنوز سلامتی و دغدغت فقط آزمون دکتراست لذت ببر و دعا کن که در مسیر پر خیر و برکتی قرار بگیری.

PhD. Dr
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ

احسنت

.
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مینا. ش

من امسال را نمیدونم. اما طبق ترتیب لیست قبول میشن

sadaf
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  .

لیست ؟

حامد
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  sadaf

منظورشون سال های پیش بود که حد نصاب مصاحبه اعمال می شد

سید اصغر باقری نژاد
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا. ش

تقریبا هر ۲۰۰۰ نمره تراز برابری میکنه با ۱۰ نمره خام.
شانس بیارید ترازتون خیلی خوب باشه نسبت به بقیه.
و اینکه نمره حد نصاب دانشگاه را کسب کرده باشید، در غیر این صورت حتی تو فرایند رقابت هم قرار نمی گیرید…

به ندا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

ان شاءالله شما هم موفق باشید دوست عزیز

مینا. ش
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

دوستان چقدر ممکنه تراز به کمک نمره مصاحبمون بیاد؟واقعا باهم جمع میشن و قبول نهایی معلوم میشه یا که همون لیستی که دانشگاه داده رو به عنوان قبولی میزنند و تراز الکی. به من گفتن در بین ۷نفر اول نیستم و نفر نهم هستم در لیست اساتید ولی گفتن امیدوار باش با ترازت جمع بشه و جزو ۷نفر که میخوایم قبول بشی. چقدر منطقی حرفشون؟ تروخدا راهنمایی درست و دقیق بگید چون خیلی استرس خیلی بدی دارم.

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا. ش

عزیزجان دانشگاه یک نمره مصاحبه داده به شما از ۳۰. بعد سوابق پژوهشی و آموزشی شما هم از ۲۰ یک نمره ای میگیره که در مجموع جمع این دوتا از ۵۰ نمره شمارو رقم میزنه.
برای قبولی نهایی تراز نهایی گرفته میشه که فرمولش اینه:
نمره ای که از ۵۰ گرفتید ضدبدر ۲۰۰، به علاوه تراز کنکور، تقسیم بر ۲

مریم
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ

خداکنه قبول شیم راحت شیم واقعااسترس داره این نتایج چون پارسال بااینکه مصاحبه پیام نوررفتم ورتبم خوب بودومصاحبم هم خوب ولی درعین ناباوری مردودشدم …امیدوارم امسال قبول شم چون خسته شدم

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

من هم همینطور : (

مریم
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

نگین خداکنه هردوقبول شیم استرس بدواقعا

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

الهی خدا از دهنت بشونه. من که دیگه واقعا کلافه ام.

مهتاب
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

ان شالله امسال بعد از این همه سختی و استرس های یک جوری بشه که همه دلشاد بشیم.

الیسا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

انشالله :)

علی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

دوستان از این فرصت چند روز مانده به نتایج حداکثر استفاده رو بکنیم چون بعدش درصورت قبولی یا… باید بریم سر درس و مشق

sadaf
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

چه استفاده هایی؟

علی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  sadaf

استراحت و تفریحات سالم با رعایت نکات بهداشتی

آنیل
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  sadaf

مثلا برای ازمون زبان msrtه
آذر ماه خودتان اماده کنید خخخخ

الیسا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  آنیل

تفریحات سالم در خانه بسیارند :)

الیسا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  آنیل

من msrt پارسال شرکت کردم بار اول نمره ام شد ۵۵..بعد نه پاسخنامه منتشر میشه نه سوالات
اخه این چ ازمونیه!

samira
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

منم نظرم همین بود، ولی الان تمرکز ندارم اصلا :(

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من انقد استرس دارم که تو خوابم خوابشو میبینم. اصلا نمیتونم حواسمو پرت کنم. تجربه ی بد پارسالم خیلی اذیتم میکنه

علی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

توکل بر خدا هر چی خیر است

سها
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

افرین. من هم دارم کارای عقب افتادم رو انجام میدم هر چند فکر کنم درونا استرس دارم ولی خوب میدونم بعد از نتایج اصلا وقت سر خاروندن هم ندارم، اگه قبول نشم که ۴ ماه دیگه کنکوره و کنکور مثل شروع از ۰ میمونه و اگه قبول بشم که باید تو یک ماه و نیم یه ترم رو تموم کنیم با نمره بالای ۱۷ .پس باید کارامون رو سروسامون بدیم مگه ما کار و زندگی ای غیر از درس نداریم!!

ایمان
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

ان شاءالله برای همگیمون، قبولی در دانشگاه دلخواه نوشته بشه؛ از سوی قادر یکتا.
که بی شک تنها خداوند مسبب الاسباب هست.

علیرضا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

ان شاالله

ندا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

لطفا برای من خیلی دعا کنید،امیدوارم همه قبول بشیم اما شرایط من خیلی خاص من وسط کتک و دعوا امتحان دادم حتی تو زمان مصاحبه با جنگ اعصاب و کتک هایی که از شوهرم میخوردم سر مصاحبه رفتم دعا کنید قبول بشم و از این زندگی سرتاسر نکبت رها بشم

مریم
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

ایشالله عزیزم توکل برخداواعمه اطهار

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

عزیزم انشالله هرچیزی که به صلاحته برات اتفاق بیفته. اما بدون که دکتری تنها راه نجات نیست. در هر صورت باید به فکر خودت باشی.

الیسا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

ندا خانم انشالله که بهترین ها در انتظارتون باشه..ولی منم با نگین جان موافقم..سلامت جسمی و روحی شما دراولویته

sadaf
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

واقعا؟
رشتتون چیه؟

م‌. م
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

سلام
الهی آمین

الوین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

انشااله

الی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

توکل بر خدا

مژگان
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

من نمی دونم اون دوستانی که مثلا اهواز هستند اومدن مثلا تبریز رو انتخاب کردند به امید کلاس های غیرحضوری این کار رو انجام دادند؟ بلکه سال بعد حضوری شد کلا؟ فکر اینجاش رو نکردن؟ برای دکتری کسی که می دونه ۴ سال و نیم باید تحصیل کنه و در خدمت دانشکاه باشه چرا میاد راه به این دوری رو می زنه این ضایع کردن حق دیگران هست به نظر من

آنی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مژگان

شما نگران اون عزیزان نباش
هر کس بنابه شرایط خودش و تفکرو عقل سلیمی که داره کارشو انجام میده

زینب
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مژگان

دوست عزیز، به این هم فکر کنید که خیلی از بچه های تبریز اومدن اهواز رو انتخاب کردن و مصاحبه دادن و در صورت قبولی باید ۴ سال نه و ۵ سال اینجا بمونن! اینم ضایع کردن حق بچه های خوزستان نیست؟ به اندازه کافی ما کشیدیم دیگه شمای فرهیخته این بحث ها رو پیش نکشید!!!

مریم
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

اره دقیقامابچه های خوزستان محرومیم

سپیده اولی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مژگان

خب شاید وقتی حضوری شد کلا نقل مکان میکنن به شهر دانشگاه قبولیشون،شما از کجا میدونید؟
من خودم دانشگاه هایی که برای مصاحبه رفتم دور هستن از محل سکونتم ولی گفتم که کاملا در اختیار دانشگاه هستم چون قصد دارم تو همون شهر دانشگاه قبولی سکونت کنم

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مژگان

ببخشید دانشگاه تبریز ملک پدری شماست؟

...
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

چه خبرتوننه!!

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ...

باید خانم مژگان پرسید چه خبرشونه. کسایی که شهر خودشون جنوبه و دور افتاده است و شهروشون دانشگاه نداره اگه بیان تبریز حق ایشون ضایع میشه؟

مژگان
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

خانم نگین چقدر دلتون پره؟؟؟؟؟ ظاهرا خیلی کنکور امسال بهتون فشار آورده که به نوشته های من دقت نکردین اولا من شهرها رو مثال زدم اگه یه بار دیگه دقت کنین می بینین نوشتم مثلا اهواز مثلا تبریز تبریز شهر من نیست شما اگه انتخابت اینه که یه ۵ سال بری دور از خونه و زندگیت درس بخونی یا زندگیتو ۵ سال ببری شهر دیگه برو خانم کسی جلوتو نگرفته اینجا همه یه نظری میدن شما چرا این قدر عکس العمل نشون میدی؟؟؟؟؟؟؟؟

مژگان
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

نه ظاهرا مال شماست

ملاک
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مژگان

مگه خوابگاه نداره تبریز؟
اگه خوابگاه باشه که راحته
قرار نیست هرروز کوله بار ببندیم بیایم اهواز
درس و مشق داریم☺
اگه هم مجازی که چه بهتر.قرار نیس هرروز بریم تبریز

یاس
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مژگان

این چه حرفیه؟ !! صلاح و مصلحت خویش خسروان دانند شما به فکر ارتقاء خودت باش نه به فکر از راه بدر کردن رقیب. هر شخصی با سنجش موقعیتش تصمیم میگیره قطعا

samira
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

یک هفته پر استرس رو شروع میکنیم، علی برکت الله …

فاطمه
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  samira

دقیقاااا، خدا صبر بده بهمون

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  samira

فکرشو که میکنم دلم هری میریزه

الوین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

یا قمر بنی هاشم خودت کمکم کن امسال سال سوممه قبول نشم خدای نکرده میمیرم بخدا

sadaf
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  الوین

چ رشته ای؟

الوین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  sadaf

کشاورزی

علی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  الوین

سلام.ان شاءالله قبولی.نگران نباش

الوین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خدا از دهنت بشنوه.انشااله شما هم قبول میشید

اکرم
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  الوین

رتبتون چنده؟

الوین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  اکرم

۱۰۲. من امسال فقط روی رزومه ام کار کردم رتبه ام خراب شد پارسال رتبه ام۵۶ بود مصاحبه نرفتم

اکرم
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  الوین

ان شاالله قبول بشی عزیزم

علیرضا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  الوین

ان شاالله

دلشکسته
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  الوین

من سال دهممه.یا مصاحبه رد شدم، یا شرایط مالی رفتن بجز دوره روزانه رو نداشتم.
التماس دعای فراوان

sadaf
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  دلشکسته

۱۰ام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

Neda
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دلشکسته

ای وای این همه سال!!شما که واقعا هدفتون ادامه تحصیل بوده باید بخاطر هدفتون خیلی تلاش میکردید که این همه سال رو هدر ندید. من امسال دومین سالمه که آزمون دادم. پارسال ۱۶ شدم امسال ۱

امید
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  Neda

سلام شما با ۱۶ چه جوری قبول نشدین آخه

Neda
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  امید

انتخاب رشته نکردم چون ارشدم تموم نشده بود، آزمایشی شرکت کردم

دلشکسته
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Neda

خیلی تلاش کردم دوست عزیز. اما گاهی قسمت نیست. من فقط شرایط رفتن به دوره روزانه رو دارم. رتبه هامم بعضا خوب بود اما مصاحبه هم تاثیر داره. آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

Neda
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  دلشکسته

با تلاش و اراده قوی حتما به هدفتون میرسید، نباید سر سری بگیرید. ممنونم همچنین برای شما

سها
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  دلشکسته

از صمیم قلب برات دعا و ارزو کردم امسال دیگه این ۱۰ سال تموم بشه با دیدن نتیجه قبولیت و بیای اینجا خبر قبولیت رو بدی و دلتم از شکستکی به شادی تبدیل بشه عزیزم. توام برای من دعا کن که دعای دلشکسته ها مستجابه

دلشکسته
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سها

سلامت باشین. خیلی لطف کردین. متشکرم. آرزوی موفقیت و شادی ….

مینایی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

بچه هابنظرتون تراز ۳۵۰۰ از ۵۰امتیاز سنجش چندمیگیره؟باتوجه به اینکه رتبه تک رقمی رشته ما ترازش ۵۲۰۰

دکتری 99
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مینایی

سلام،
تراز ۳۵۰۰ از ۵۰ امتیاز آزمون دکتری معادل ۱۷/۵ هستش …

مینایی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 99

واقعا؟

مینایی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 99

پس تراز ۵۲۰۰ چند میگیره از ۵۰؟چطوری حساب کردین میشه بگین؟

دکتری 99
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مینایی

تراز ۵۲۰۰ از ۵۰ امتیاز آزمون دکتری معادل ۲۶ هستش … هم تجربیاتش موجوده هم اگه نمونه کارنامه‌های موجود در نت رو یه نگاهی بندازید می‌بینید که تا سال قبل نمره‌ی نهایی طبق این فرمول محاسبه می‌شه => [نمره‌ی تراز آزمون دکتری (از ۱۰۰۰۰)] + [نمره‌ی مرحله‌ی دوم (نمره‌ی سوابق آموزشی، پژوهشی، وفناوری از ۲۰ + نمره‌ی مصاحبه از ۳۰) * ۲۰۰] تقسیم بر ۲ …

نانو فیزیکی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مینایی

تقسیم بر ۲۰۰ میشه

samira
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مینایی

تقسیم بر ۲۰۰ میشه

جابر
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

با روزی ۲۰۰ فوتی کرونایی ، کسیو نمیکنن تو خوابگاها. کلاساهم مجازیه. این خبر دو هفته و اینا خیلی وقت پیش اعلام شد ک مورد استقبالم قرار نمیگیره.

sadaf
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  جابر

چرا الان میگن؟

مهدی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

سلام. ممنون میشم اگر اطلاع دارید جواب بدید
ایا نمره ای که دانشگاه برای سنجش میفرسته از ۵۰ هستش یا ۴۰؟؟

محسن صنعتی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

۵۰ نمره سنجش ۵۰ نمره دانشگاه

samira
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

از ۵۰

تیگران
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

رجب گفته ۲۸ مهر میاد…

سحر
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

سلام
میشه کمک کنید چطور میشه یه اولویت رو از انتخاب رشته حدف کرد؟

سارا۶۷
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  سحر
محمد
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

یک سری مدارک را اعلام کردند باید فک کنسد
اما احتمالاً فرصت حذف تمام شده باشه…
اگر قصد به حذف دارید سریعاً اقدام کنید

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

وقتی پیام نور تا ۲۸ مهر مصاحبه داره چطوری میخوان اعلام کنن!

محمد
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

خدا می داند

علی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

وقتی سنجش میگه اخر مهر ینی ساعت ۸ شب روز ۳۰ مهر

حامد
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

سازمان سنجش که صبر نمیکنه همه نتایج بیاد بعد شروع کنه به محاسبه نمره و …. الان دیگه نمره های کل برای هر نفر مشخصه و تقریبا معلومه کجا قبوله. کسانی که پیام نور قبول میشن حتما بعد از دولتی زدن. سازمان سنجش نهایتا میخواد نتایج را اپدیت کنه. پس امکانش هست که قبل از ۳۰ مهر اعلام بشه

سپیده اولی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

پیام نور تا ۲۴ ام مصاحبه داره. برنامشون رو توسایت خودشون هم زده.این تاریخی که شما میگید رو من هیچ جا ندیدم

samira
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

منم دیدم آخرین روز مصاحبه شون ۲۴ م هست

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

من تو سایتش دیدم تا ۲۸ مهر

سپیده اولی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

برید نگاه کنید تو سایتشون،اطلاعیه تاریخ مصاحبه ها هست،آخرین تاریخ ۲۴امه

نگین
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

الان دیدم اصلاحیه زدن حتما.اگه نه من که از خودم نمیگم دیروز دیدم والا

محمد
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

پیام نور و آزاد مصاحبه هاشون هیچ ربطی به اعلام نتایج دکتری سراسری ندارد. اصلا پیام نور تا آبان مصاحبه داشته باشند چه ربطی داره به اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی سراسری که توسط سازمان سنجش اعلام میشود دارد؟؟ پیام نور و ازاد کلا جداگانه اعلام میشود.

سپیده اولی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

پیام نور و سراسری اعلام نتایجشون با هم هست،ندیدین دفترچه هردوشون هم مشترکه؟

آنی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

پیام نور با سراسری اعلام میشه دوست عزیز
بدون اطلاع نظر نده

محمد
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

شروع کلاس های دکتری اول ابان؟؟

محسن صنعتی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

احتمال زیاد

علی رضا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

با استعداد درخشان و دکتری بدون آزمون همزمان اعلام میشه؟

samira
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی رضا

با استعداد رو اصولا زودتر اعلام میکنن

صدرا
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

باید تا آخر این هفته اعلام می شد …..

محسن صنعتی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

بعضی دانشگاه ها مثل شیراز که تو دفترچه شرایط رو زدن خوابگاه و سلف تعطیله و نیمسال اول قطعا مجازیه! الان تغییر کرده دوباره

سها
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

پس اونایی که شیراز قبول میشند اونم راه به این دوری باید چیکار کنند ۲-۳ هفته اول رو؟؟ خیلی ارزونیه !!

علی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  سها

دوستان عزیز کلاسا مجازیه چرا اینقد استرس دارید برای ۲۰۰ دانشجو دکترا که نمیان خوابگاه و سلف باز کنن.

محسن صنعتی
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز پاراگراف آخر رو بخونید
با توجه به تعویق برگزاری کنکور‌های سراسری، زمان شروع ترم تحصیلی مهر ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ برای دانشجویان جدیدالورود از ابتدای آبان خواهد بود و بر اساس آنچه وزارت علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده است تحصیل این داوطلبان دو تا سه هفته به صورت حضوری و به جهت آشنا شدن دانشجویان جدید با دانشگاه‌ها صورت می‌پذیرد، پس از آن در صورت مهیا نبودن شرایط آموزش‌ها به صورت مجازی ادامه پیدا خواهد کرد.

Neda
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

خب اونایی که بیشتر دروسشون تحقیقاتی و آزمایشگاهی چکار باید بکنن!؟

جابر
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  سها

شیراز کجا راهش دوره؟ الان دو کورس تاکسیه تا خونه ی ما. ها ها ها ها

سها
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  جابر

من اولین دانشگاه شهرستانم رو زدم شیراز و هر روز دارم به این فکر میکنم که اگه شیراز قبول بشم چطوری طاقت بیارم ۱۵ ساعت تو اتوبوس بشینم پول هواپیما هم که ندارم ماهی ۳ میلیون باید پول رفت و امد بدم، حالا خوابگاهم ندن تو این گرونی چطوری برم خونه اجاره کنم! یک ماه و نیم ترم اول هست اونم بگردیم دنبال خونه و وسایل و اخر ترم بیفتیم و نمرمون کم بشه چه خاکی تو سرم بریزم.خخخخ حالا قبول نشده ببین به چه چیزایی فکر میکنم هههه

ویکتاریون
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

وزارت علوم دانشگاه ها رو مجبور نمی کنه. تصمیم خود دانشگاه در اولویته. این دو هفته حضوری هم از اون حرف هایی بود که توی رودرواسی با خودشون زدن. اجرایی شدنش خیلی مشکل درست می کنه و احتمالا بیشتر جاها بی خیالش بشن.