موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

درخواست تعویق آزمون دکتری 1400 از سوی داوطلبان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

با نزدیک شدن به اسفندماه، داوطلبان آزمون دکتری 1400 خواستار تعویق کنکور و برگزاری آن در زمانی ایمن تر هستند.

به گزارش پی اچ دی تست، کرونا حدود یک سال است که تمام فرایندهای برگزاری آزمون های کشوری را تحت تأثیر قرار داده است؛ به نحوی که کنکورهای سراسری در سال 99 بارها و بارها به تعویق افتاد.

استدلال داوطلبان برای تعویق کنکور دکتری 1400 چیست؟

با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 و انتشار خبرهایی مبنی بر وارد کردن واکسن و آغاز تزریق آن در روزهای گذشته، برخی داوطلبان خواستار تعویق آزمون دکتری 1400 هستند. این داوطلبان معتقدند تزریق واکسن (حتی به بخشی از جامعه) می‌تواند خطر ابتلا را تا حدی کاهش دهد.

ضمن این که صحبت‌هایی که در خصوص احتمال شروع موج چهارم کرونا در اسفند 99 مطرح شده و نیز انتشار خبر درگذشت اولین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در البرز به نگرانی داوطلبان دامن زده است. علاوه بر این، با تعویق آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از هفتم اسفندماه ۱۳۹۹ به تاریخ جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰، داوطلبان دکتری وزارت علوم نیز معتقدند کنکور آن‌ها هم باید به تعویق بیفتد.

داوطلبان متذکر شده‌اند که در اردیبهشت ماه با توجه به وضعیت مناسب آب و هوایی در اغلب شهرهای کشور، امکان برگزاری آزمون در فضای باز وجود دارد که احتمال ابتلا به کرونا را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد شد.

استدلال دیگر داوطلبانی که در سال 99 نیز در کنکور دکتری شرکت کرده بودند، این است که نتایج دکتری 99 دیرتر از سال‌های گذشته اعلام شد و بنابراین، زمان لازم برای مطالعه و کسب آمادگی برای کنکور دکتری وجود نداشته است.

موضوع دیگر، تعویق چندین باره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و همچنین برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در ۲۴ بهمن ماه است که این مورد هم موجب شده داوطلبان نتوانند به خوبی خود را برای شرکت در آزمون دکتری 1400 آماده کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

328 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهرام
بهمن ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ

احتمالا به خاطر فصل زمستان و بسته بودن محیط های آزمون و در نتیجه آن افزایش احتمال سرایت کرونا زمان آزمون را به فصل گرمتر سال که می توان درب و پنجره ها را باز نمود تغییر می دهند. البته در فصل تابستان هم به خاطر گردش هوای کولر بازهم خطر گسترش ویروس بالا است و احتمالا در فصل بهار که هنوز نیازی به باز کردن کولر نیست آزمون ها برگزار می شود

رضا
بهمن ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

با توجه به اینکه سطح علمی دانشجویان پذیرفته شده دوره دکتری مورد انتقاد اساتید دانشگاهها می باشد و به نوعی پذیرش تحمیلی از سوی وزارت علوم می خوانند فلذا فرصت بیشتر برای مطالعه در آزمون ۱۴۰۰ و تعویق آزمون برای امادگی بیشتر الزامی است

خبرمهم
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

جالب بودپس مطالعه بیشترمدنظره

باران
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ

۰۲۱۶۱۳۳
نهاد ریاست جمهوری
تماس بگیرید
خیلی خوب صحبت میکنن و با طمانینه پاسخ میدن
درخواست خودتون رو عنوان کنید

Sina
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس محترم ستاد ملی کرونا با سلام. احتراما ما جمعی از داوطلبین کنکور دکتری به دلایل ذیل درخواست تعویق آزمون دکتری به اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را داریم: ۱-با توجه به بهتر شدن آب و هوا در اکثر مناطق کشور، اردیبهشت ماه می‌تواند بهترین زمان برای برگزاری کنکور در شرایط کرونایی باشد، زیرا که امکان برگزاری آزمون در فضای باز به بهترین نحو فراهم است. باید توجه کرد که برگزاری غیراصولی کنکور در شرایط کرونایی می‌تواند به رشد دوباره مرگ و میر کرونایی در کل کشور بیانجامد. ۲- به دلیل اینکه کنکور دکتری سال ۱۳۹۹ چهاربار به تعویق افتاد و نهایتا ۹ مرداد ماه برگزار شد و نتیجه نهایی در اوایل آبان اعلام شد، فاصله کم بین دو آزمون و منتظر ماندن برای اعلام نتایج نهایی و فاصله کم با آزمون بعدی باعث عدم آمادگی مطلوب داوطلبین شده است و داوطلبین قبول نشده باید مجددا خود را برای ازمون بعدی آماده نمایند. ۳- تعویق چندین باره ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی و همچنین برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در ۲۴ بهمن ماه و یکسان نبودن منابع آزمون دکتری و آزمون استخدامی باعث شده تا داوطلبان نتوانند خود را کاملا برای آزمونهای ذکر شده آماده کنند. ۴- اگر پیک بیماری کرونا در بهمن ماه ملایم باشد این امتحان میتواند پیکی شدید به دنبال داشته باشد و باتوجه به درگیری تعداد زیادی از افراد و خدمات مختلف برای این آزمون، خطر الودگی بیشتر می شود، لذا انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به سلامت داوطلبان و عوامل اجرایی شود.… ادامه نظر»

یه کنکوری
بهمن ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Sina

احسنت

داوطلب دکتری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Sina

احسنت

حامد
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

وقتی میتونه آزمون در هوای گرمتر برگزار بشه،در و پنجره ها باز باشه و کولر ها روشن باشه،واکسیناسیون ادامه پیدا کرده باشه و ویروس کنترل بشه،مثلا اواخر بهار یا توی تابستان ،چه اجباری هست توی زمستون برگزار کنند؟؟!!
درخواست بنده تعویق به زمان مناسبتر هست.

میلاد
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

دوستان عزیز
به زودی خبر تعویق رو خواهید شنید
موفق باشید

شاهین
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

آقا میلاد
شاید کنکور عقب بیفته.
ولی به نظرم شما بجای اینهمه پیگیری، تو درسات هم همینطوری بودی رتبه یک می شدی.

میلاد
بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  شاهین

من اگه همین جمعه هم آزمون بدم رتبه ۱ تا ۳ میشم
قول میدم
وقتی نتایج اعلام شد به رتبه های رشته اقتصاد نگاه کنید، اسم منو حتماً می بینید

خبرمهم
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

معلومه

یه کنکوری
بهمن ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

ان شا الله

دکتری
بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

خداکنه
ببخشید از کجا مطمئنید

دکتری
بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

خداکنه
ببخشید شما از کجا مطمئنید ؟

ضرورت لغو آزمون دکتری 1400 به تابستان 1400
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ق٫ظ

با سلام
ضرورت دارد وزارت علوم در شرایط فعلی که با موج چهارم کرونا در ایران مواجه هستیم آزمون دکتری اسفند را به تیر ماه ۱۴۰۰ موکول نماید که با خیال راحت آزمون دهیم و مبتلا نشویم.

بهداد
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ق٫ظ

دوستان گرامی به مخالفین وموافقین تعویق هردو حق دارن بنا به دلایل خودشون
رتبه ارشدم تک رقمی بودم الانمن خودم آماده کنکورم. پارسال هم رتبه زیر ۲۰شدم نخونده اما متاسفانه چون فقط دانشگاه تهران میخوام که دانشجوی استادخودم بشم دعوت به مصاحبه روزانه تهران نشدم فقط تک رقمی دعوت شدن متاسفانه شرایط امسال از شانس داوطلبان ۹۹ و۴۰۰ بد بود وسخت لطفا به عقاید هم احترام بزاریم
من آماده م برای رتبه تک وخسته هم شدم واقعا اما کنکور ۹۹ واکسن وکرونای انگلیسی نبود فضا بسته نبود درتعویق پی درپی خواهش میکنم خیلی از داوطلبان عزیزاشون از دست داده ند وخودشون درگیربودن بخاطر خانواده تون هم شده این تعویق لازم چون فضا بسته دراسفندتابهارگروه های آسیب پذیر واکسن میزندو میشه پنجره بازکرد
انشاءالله آنچه خیر باش بشود
آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان دکتری علوم وخودم دارم

کرونای انگلیسی
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ق٫ظ

تعویق حتما صورت میگیره ، خیالتون راحت. امروز دکتر نمکی گفتن میزان شیوع ویروس انگلیسی بسیار بالاس و طی ۷۲ ساعت وضعیت همه جارو قرمز میکنه ؛ در حالیکه ویروس قبلی، بعد دو هفته وضعیت رو قرمز میکرد. یعنی اوضاع خیلی خرابهه!!!

بهداد
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ

توشرایط بحرانی بهتر تعویق بیفته امیدوارم تعویق باش

م.ش
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  بهداد

به خانم یا آقای M…S (بهداد)
درستون رو تو مدت زمان باقیمانده تا کنکور مطالعه کنید که تعویقی انشالا نداریم.
موفق باشید

بهداد
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  م.ش

به پاسخ م.ش

ممنون از توصیه شما
اما یک فرد نمیتونه هم خانم هم آقا باش!!! احتمالا شما از نظرذهنی ونگاهی موردی پیش آمده اینگونه میفرمایید.
من نه تنها مشکل زمان مطالعه ندارم هرروز مطالعه م سرجاش برای مصاحبه هم نگران نیستم چون رزومه قوی دارم مسلط به زبان هم هستم اما سلامتی مهمتر از همه چیز دوست عزیز امیدوارم طرز بیان شما درست شود.
باآرزوی موفقیت برای شما
انشاءالله به نفع اکثریت داوطلبان دکتری باش تعویق اتفاق بیفته توکل به خدا
بهترین نتیجه رو برای داوطلبان وخودم میخوام

بهداد
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  م.ش

به پاسخ م.ش

جای تاسف داره اینطور بیان میفرمایید.

امیدوارم شما قدرت تشخیص آقا یاخانم را هنوز نداریدونمیدونید درک بهتر برای فهمیدن باش براتون دوست عزیز وگرامی.
امیدوارم به درک درست برسید
بابت توصیه مطالعه شما هم تشکر
انشاءالله تعویق باشه مطالعه شما هم کامل شود
امیدوارم بهترین نتیجه بش
موفق باشید م.ش

بهداد
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  م.ش

دوست عزیز
بیان نادرست که قدرت تشخیص نداره قابل بخشایش نیست نمی تونم ببخشم شمارو چون توهین شخصی دارین
امیدوارم موافق باشین

داوطلب دکتری
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

تعویق کنکور سال پیش اصلا درست نبود و تکرار دوباره اشتباه فاجعه بار است. باید از انتشار ویروس با سخت گیری جلوگیری شود نه این که برنامه ها را به عقب انداخت. هرچی بگذره چون ویروس انگلیسی آمده وضع بدتر میشه چون واکسن روی آن موثر نیست و متاسفانه در کشور ما برخلاف چین، قرنطینه و کنترل انتشار ویروس معنا ندارد. متاسفانه ما به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستیم به جای حل آن. باید تعداد حوزه ها و … افزایش یابد. اینقدر مثال سال پیش تعویق تعویق کنید که در شرایطی بسیار بدتر از الان بریم سر جلسه. متاسفانه مشکل ما اینه که از گذشته درس نمیگیریم. تعجب میکنم این حرف های ناشیانه را چون همیشه نصف داوطلبین کنکور داوطلبین سال پیش هستند چون ظرفیت دکتری بسیار پایین است. شما چه جوری تضمین میکنید وضع بدتر نمیشه. چون کرونای انگلیسی اومده و هیچ کنترلی هم نمیشه وضع بدتر میشه و برای خودمون خطرناکه. من خودم از کرونا وحشت دارم که میگم هرچه زودتر آزمون زودتر برگزار شه بهتره. اصلا همین اول اسفند باید میگذاشتن ولی نمیدونم چرا با کنکور دکتری مشکل دارند. سال پیش هم یک هفته عقب انداختند و کرونا اومد و بد و بدتر شد.

خبرمهم
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ

احسنتتتتتتت

داوطلب دکتری۱۴۰۰
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ

من از مخالفان واقعی تعویق آزمون هستم.
ولی اگه واقعا شرایط بحرانی تر بشه بهتره تعویق بیفته.

بهداد
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ

از پی اچ تست خواهشمندم صدای مارو به مسئولین برسونید ماخواستار تعویق دکتری به باتوجه به شرایط

جیمبو
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ

دوستان پارسال آزمون ۹ اسفند متاسفانه به تعویق افتاد در حالی که آمار فوتی ها تک رقمی و مبتلایان دو رقمی بود. بعد افتاد ۲۸ فروردین که اینبار هم ستاد کرونا به سنجش گفت به تاخیر بندازه. بعد افتاد فکر کنم ۹ خرداد که اینبار هم یکسری از داوطلبان یا بهتر بگم داوطلب نماها چنان جوی به راه انداختند که نگو و نپرس و یه عده هم دقیقا ماه رمضون رو بهانه کردند و گفتند نتوستیم بخونیم. آزمون افتاد ۲۶ تیر و در حالی که آماده آزمون بودیم دوباره جو سنگینی به راه افتاد از تماس با ستاد کرونا گرفته تا تماس با نمایندگان مجلس و حمله به پیج مشاور وزیر بهداشت و این حرفها. دوباره آزمون دو هفته به تاخیر افتاد و این بار ۹ مرداد در اوج فوتی ها و مبتلایان روزانه رفتیم کنکور دادیم. دقت کردید دوستان چه پروسه سنگین و فرسایشی بود کنکور ۹۹؟ هنوزم وقتی یاد اون روزها می افتم تن و بدنم به لرزه میفته. خدا رو شکر قبول شدم و از ته دل امیدوارم این پروسه وحشتناک تعویق دیگه این بار شکل نگیره. والله داوطلبان حقیقی گناه دارند. امیدوارم تعویق طلبان و داوطلب نماها کمی انصاف داشته باشند و بزارند کنکور سرجاش برگزار بشه. اون ها هم ان شاالله زمانی که وضعیت پایدار شد و هفتاد درصد جمعیت واکسینه شد می تونند در کنکورهای سال های آینده شرکت کنند.

داوطلب دکتری
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  جیمبو

بله درسته

ماه دخت بانو
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  جیمبو

بله فرصت خوبیه رقبا رو با این ترفند از صحنه رقابت خارج کنید.

ماه دخت بانو
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ

خطاب به تمام کسانی که میگویند تا اردیبهشت قرار است چه اتفاقی بیفتد
دکتر نمکی: تا پیش از عید گروه‌های آسیب پذیر واکسینه می‌شوند و طبق سند واکسیناسیون که در وزارت بهداشت تبیین شده واکسیناسیون به صورت عادلانه با در اولویت قرار گرفتن گروه‌های تعریف شده انجام می‌پذیرد و تا ۳ ماه دیگر ۷۰ درصد از افراد وصل کننده حلقه ابتلاء واکسینه می‌شوند.

داوطلب دکتری
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

آزمایش ها نشان داده واکسن روی کرونا انگلیسی موثر نیست.

به ماه دخت بانو
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

نمکی گفت تا شهریور ۱۴۰۰ ، ۷۰٪ از جمعیت رو سعی میکنیم واکسینه کنیم. نگفتن تا ۳ ماه دیگه. این خبر شما موثق نیست اصلا.

ماه دخت بانو
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ

من دقیقا متن خبر و کپی و پیست کردم

خبرمهم
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

ازاین حرفاخیلی میزنن

هستی
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ

بچه ها کاش تعویق بیفته چون کرونا باز داره اوج میگیره

نگین
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ

چه تضمینی هست که بعد از عید شرایط بهتر میشه؟ پارسال اسفند هم شرایط از همه ماه ها بهتر بود و با تعویق کنکور در شرایط بدتری کنکور دادیم. اگر بعد عید و پس از سفرهای عید و دید بازدید کرونا یا همون کرونای انگلیسی شما در کل کشور پخش شد این درسته که ما در شرایط خیلی بدتر کنکور بدیم و جان خودمون و خانوادمون رو هم در خطر بندازیم چه تضمینی هست؟ واکسن برای کارکنان بیمارستان و اقشار ضعیف فعلا استفاده میشه و تا افراد عادی ماه ها فاصله هست.

میلاد
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

واکسن
واکسن
واکسن

تا ۳ ماه دیگه حداقل ۷۰ درصد از گروههای آسیب پذیر واکسینه میشن

البته منتظریم که شما بگید این واکسنا هیچ تاثیری نداره و الکیه و اینا!!!!
منتظریم!!!!

نگین
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

خودتون می گید تا ۳ ماه . تا فروردین که شما می خواین برگزار بشه انجام شدنی نیست نهایتا برای داوطلبان ۱۴۰۱ به درد می خوره.

ماه دخت بانو
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

ما میگیم آخر اردیبهشت
اسفند + فروردین + اردیبهشت = ۳ ماه

خبرمهم
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

دقیقا

ماه دخت بانو
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

گفتن بالاتر

داوطلب دکتری
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

دقیقا

باران
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب٫ظ

دوستان سخنرانی دو ساعت پیش دکتر نمکی رو گوش کنید
به شدت برای البرز تهران قزوین و زنجان و کل کشور احساس خطر کردن
و گفتن کرونای انگلیسی به مراتب خیلی بیشتر از ۷ نفر شناسایی شده ست
و گفتن به شدت برای اسفند باید سخت گیری کنیم

کرونای انگلیسی
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ

تعویق حتما صورت میگیره ، خیالتون راحت. امروز دکتر نمکی گفتن میزان شیوع ویروس انگلیسی بسیار بالاس و طی ۷۲ ساعت وضعیت همه جارو قرمز میکنه ؛ در حالیکه ویروس قبلی، بعد دو هفته وضعیت رو قرمز میکرد. یعنی اوضاع خیلی خرابهه!!!!

کنکور دکتری
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ

دوستان نباید فقط یفکر خودمون باشیم از این روند کادر درمان هم داره آسیب میبینه امروز اعلام کردند از هر ۲۰ نفر مرگ ۱ نفر کادر درمان فوت میشن اونا چه گناهی کردند که کارشون درمانه الن واقعا شرایط مناسب نیست برای ازمون ها نه ازمون دکتری و نه هیچ ازمون دیگه بیاید یکم همدل باشیم همراه باشیم هیشکی بفکر ما نیست هر کاری کردیم خودمون برای خودمون کردیم پس بیاید بفکر خودمون عزیزانمون کادر درمانمون باشیم یکبار فقط بیاید دست از مخلفت بردارید

امیدوار
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

در نظر سنجی پیج اینستای پی اچ دی تست،۷۰ درصد موافق تعویقن و ۳۰ درصد مخالف

کنکور دکتری
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

لطفا همه دوستان شرکت کنن

داوطلب
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور دکتری

مگه همه اینستا دارن؟ من که ندارم
مخالف تعویقم

کنکور دکتری
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

خوب در کمپین فارس من شرکت کنید

داوطلب
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور دکتری

باشه

خبرمهم
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

واقعی نیست

بهداد
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ

بخاطر سلامتی داوطلبان هم شده تعویق باش اینقدر استرس ونگرانی باعث مانع عملکرد خوب در سرجلسه میش هرچقدر هم که خونده باشی
باستاد کرونا تماس بگیرید برای تعویق چون ستاد تعیین کننده انشاءالله تعویق باشه
از پی اچ تست میخوایم صدای مارو به مسئولین برسونید تعویق برای اردیبهشت

داوطلب
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

یه حسی بهم میگه امتحان رو تعویق میندازند اما کاش زودتر بگن من دلم میخواد کتابارو ببندم یه هفته استراحت کنم خیلی خستم خیلی زیاد. برامم فرقی نداره تعویق بیفته یا نه. فقط کاش اگه میخوان بگیرن قطعی مشخص کنن. اگر نمیخوان بگیرن بازم قطعی بگن.
هیچ چیز بدتر از این نیست که سردرگم باشی. این دوسال گذشته خودش خستگی داشت کاش با تعلل هاشون خستگی هارو بیشتر نکنن و تکلیف مشخص بشه

صنم
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

اینایی که میگن الان کروناست کنکور بره بهار
بهار میان میگن ماه رمضونه ما رمق درس خوندن نداریم و بندازین تابستون
بعد یه عده میان میگن تو گرمای تابستون نمیشه ماسک زد خفه میشیم بندازین پاییز
و……
دقیقا قصه پارسال رو دارید تکرار میکنید
بیچاره داوطلبای واقعی
خدارو شکر که دیگه قرار نیست کنکور بدم ولی دلم برا داوطلبای واقعی که با جون دل زحمت کشیدن میسوزه چون خودم دیدم این تعویق چه بلایی سر آدم میاره و آخرشم مجبوری تو همون کرونا امتحانتو بدی
انشالله هرچی خیرتونه پیش بیاد

میلاد
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  صنم

خدارو شکر که شما دیگه قرار نیست کنکور بدید

صنم
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

بله خدارو صد هزار مرتبه شکر
شماهم جای تعویق تمرکزتو بزاری رو درس انشالله امسال قبول میشی

میلاد
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  صنم

خدارو شکر منم درسامو خوندم و اگه آزمون در شرایط ایمن ( حالا تاریخش هرچی میخاد باشه چه ۱۵ اسفند چه بهار ۱۴۰۰) برگزار بشه قطعاً رتبه ۱ تا ۳ رشته خودمم
از پیشنهاد شما هم ممنونم
خدانگهدار

صنم
بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

من رتبه ۱ شدم پارسال ولی پیگیر تعویق نبودم
بلکه مخالف تعویق بودم
اگه رتبه خوب میخوای از سایت برو بیرون و تمرکز کن رو درس
من واسه سرگرمی میام اینجا سر میزنم
بعد میبینم کل سایت پر کامنت شماست
قطعا یا داوطلب نیستی یا اینطوری رتبه ۱ تا ۳ نمیارن

داوطلب
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  صنم

واقعا همین طوره من سر کنکور قبل چوب همین تعویقارو خوردم بیچاره شدم انقدر عقب انداختن که مارو سرد کردن به کنکور
کسی که همه ی انرژی شو داره میذاره توانشو نداره با بلاتکلیفی هم همه ی انرژی شو بذاره چندین ماه بدون اینکه معلوم باشه کنکوره چه زمانیه چطوری اصولی بخونه!
خدا شاهده من روزی ۱۲ ساعت درس خوندم تا وقتی که اولین تعویق رو اعلام کردن کم کم رسیدم به روزی ۲ ساعت یا حتی اصلا نخوندم خیلی روزا! حتما هم باید رتبه تک رقمی بیارم از بین ۲هزار نفر تا بتونم به مصاحبه دانشگاهایی که میخام دعوت شم!
الانم دارم روزی ۱۲ میخونم خانوادمم خسته شدن هرکسی یه توقعی داره از آدم دیگه بچه ۱۸ ساله که نیستیم همه درک کنن کنکوره برو درستو بخون الان همه حالشون دیگه بهم میخوره از اینکه فول تایم میخونم!
خواهش میکنم صدای ما داوطلبای واقعی رو بشنوید وجدان داشته باشید به خدا سوالا لو میره چون هیچوقت یهویی تایم طولانی عقب نمیندازن بیچارمون میکنن

فاطمه
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

واقعا حرف دل منو زدید! توی خونه ی ما هم دیگه همه حالشون از درس خوندن من به هم خورده! واقعا تعویق هم آدمو دلسرد میکنه و انرژی آدمو میگیره. از طرفی این کرونای انگلیسی هم قوز بالا قوز شد، آدم واقعا بخاطر خانواده و بچه های کوچیک میترسه بره سرجلسه و ناقل برگرده. خدا بخیر کنه

خبرمهم
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  صنم

احسنتتتتتت

احمد
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

تکلیفمون را قاطع معلوم کنین دیگه. اگه قراره عقب بیوفته نذارین هفته اخر اعلام کنین.

بهداد
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ

فقط ستاد کرونا تصمیم گیرنده تماس بگیردباستاد هرروز واقعا تعویق به حق ولازم بخاطر سلامتی خودتون وخانواده تان
انشاءالله تعویق باشه توکل بخدا

خوزستان
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

دوستان من خورستانم
یه تماس با بیمارستانای سینا،امام و بقیه ی بیمارستانا بگیرید ببینید چه خبره.بیمارا روی زمین نشستن چون جا نیست

M.N
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

ازمون دکتری باید به تعویق بیفتد….

تعویق یعنی لو رفتن سوالات
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

تعویق طلبها با چندین اسم مختلف پیام میزارن که جو سازی کنن و همه میدانیم بیماری بهانه ای کهنه شده و برا پارسال تاثیر داشت ـ باور ندارن که تعویق فقط تنش بیشتر میکنه و اینکه احتمال لو رفتن سوالات زیاد ـ فکر میکنن چند درصد بیشتر میزنن درصورتی که ده درصد هم بیشتر بزنن کافی نیست ـ در کنار آن با تعویق بیشتر دانشگاهها بدون آزمون میگیرن و ظرفیت آزمون میارن پایین ـ در پایان : سنجش هیچ گونه اهمیتی به داوطلبان نمیده و آگاهانه بعد چاپ سوالات تعویق میشه از هر راهی میشه اعتراض کنیم یا سر موقع باشه یا تعویق قبل چاپ سوالات

....
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

دوست عزیز اولا بحث فاصله کم آزمون های دکتری و آزمونای استخدامیه نه کرونا ( که مثل اینکه وضعیت کرونا هم داره بدتر میشه)
دوماً کسی که درس خونده و برای رتبه بهتر تلاش میکنه همیشه از فرصت اضافه استقبال میکنه فقط کسی که درس نخونده میاد میگه کاش زودتر امتحان بدم راحت شم!
با این وضعیت شما برو یه آزمون آزمایشی یکی از موسسات رو شرکت کنن فرض رو بزار اون دکتراست!
بعدشم همین الان برو تو کانال phdtest ببین کدوم گروه بیشترن؟!

یادمه یه استاد داشتیم می گفت یه سری افراد هستن دنیاشون اندازه چیزیه که میبینن و فکر می کنن همه چیز با متر اونا اندازه گیری میشه، می گفت یه بنده خدایی تو عمرش فقط یه مرغ دیده بود بعد دوستش رفته بود سفر، فیل و شیر و حیوانات دیگه رو دیده بود اومده بود برای این بنده خدا تعریف کنه اینم هیچ تصوری از این حیوانات نداشت و فقط می گفت اینی که گفتی چند برابر یه مرغه!

حالا بحث این دوستانه که فکر می کنن فقط خودشون حق نظر دادن دارن و بقیه باید به ساز اینا برقصن

دختر شیرازی
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ....

بسیار زیبا گفتی

مخالف با تعویق
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ....

لطفا نظریه ها و استدلال های صد من ی غاز ندین.
بنده بشخصه مخالف تعویقم و همین جمعه هم اماده ام ب امید خدا چه برسه سه جمعه دیگه. کسانی ک دنبال تعویقن یا درس نخوندن که تعویق یعنی ضایع شدن حقوق دیگران یا اضطراب ازمون رو دارن و باید بدونن ک اضطراب ازمون بعد از عید هم خواهد بود. فقط باید شجاعت داشت و باهاش روبرو شد.
نتیجه اینکه نظریه پردازی هر کسی واسه خودش صادقه. اینجا جای ایدئولوژی و داستان سرایی نیستش، باید حقوق عامه افرادی ک چند ماه هستش زحمت کشیدن درنظر گرفته بشه و جوسازی و شانتاژ افراد درس نخون رو بی جواب گذاشت.

....
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

ادب مرد به از دولت اوست!
بهتره شما هم ظرفیتت رو ببری بالا و تحمل حرف مخالف رو داشته باشی
تا جایی که می دونم نظر دادن توی این سایت آزاده و هر کسی حق داره بدون توهین نظرشو بگه

گفت مرا علم لدنی هوس است / تعلیم ده اگر در دسترس است
گفتا الف، گفت دگر هیچ مگوی / در خانه اگر کس است یک حرف بس است

من برم درسم رو بخونم
خداحافظ شما باشه

میلاد
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ....

الف

نجاتی
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

لطفا برای آرامش و سلامتی داوطلبان آزمون دکتری به تعویق بیاندازید .استرس و نگرانی مانع عملکرد خوب در امتحان میشه

کنکور دکتری
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

دوستان موافق تعویق( البته نه بدلایلی که برخی دوستان عنوان کردن بدلایل حفظ سلامتی خودمون و خانواده هامون )در صورتی لینک فارس من رو دریافت نکردن در زیر پست من رپلای کنن تا باهشو هماهنگ کنم و در اختیارشون قرار بدم در حال حاضر ۴۰۰۰ هزار نفر امضا کردن و با همین هم میتونیم پیگیری کنیم ولی تعداد بیشتر بشه راحتر میشه پیگیری کرد . بیاید همگی دوستان بدون دودستگی و چند دستگی این بار با هم باشیم جدای از نظرات متفاوتمون برای حقمون که برگزاری ازمون در شرایط ایمن هست تلاش کنیم

نازنین
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  کنکور دکتری

کاملا موافقم باهاتون

ستاره
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

سلام.. با توجه ب اینک کنکور دکتری در تابستان برگزار شد.. و بعد از آن هم ازمون استخدامی برگزار شد.. وبعد از این ازمون فرصت چندانی برای خواندن ازمون دکتری۱۴۰۰ نداریم.. لطفا کنکور دکتری ۱۴۰۰ ب تعویق بیافتد..

mahdi
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

امسال باتوجه به شرایط کرونا که کنکور دکترای ۹۹ در تابستان برگزار شد و نتایج نهایی آن آبان اعلام شد همچنین کنکور دکتری ۱۴۰۰ در ۱۵ اسفند و کمتر از چند ماه فاصله برخلاف روال سالهای قبل برگزار می‌شود، از مسئولین خواهانیم کنکور دکترا به اردیبهشت ۱۴۰۰ انتقال یابد.

phd
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ

جالبه که همه ی ازمونها داره تعویق میشه فقط دکتری

سینا
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ق٫ظ

طبق مطالعات انجام شده جمعیت هدف کرونا انگلیسی افراد جوان تا ۳۵ سال هستن و این دقیقا رنج سنی داوطلبان ازمون دکتری است ایا با دانستن این شرایط هم میخواهید سرمایه های این مرز و بوم را در معرض خطر قرار دهید

صنم
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

تا ۳۵ رو از کجا آوردی؟
تا ۱۷ سال برادر
دقت کن

سینا
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  صنم

طبق مطالعات انجام شده در انگلیس تا این سن بیشترین درگیری رو خواهند داشت

سینا
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ق٫ظ

با توجه به نحوه رفتار ویروس و شدت یافتن قدرت سرایت ان در صورت عدم کنترل به موقع شاهد درگیر شدن تعداد زیادی از هموطنان خواهیم بود

سینا
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ق٫ظ

ایا قرار دادن جوانان این سرزمین در خطر ابتلا به کرونا انگلیسی کار خوبی است؟

فرناز
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

چیزی ارزش نداره جون ماست

سارا
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ق٫ظ

از پی اچ دی تست محترم خواهشمندیم صدای ما رو به مسئولین برسونن خواستار تعویق کنکور دکتری هستیم

بهداد
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ق٫ظ

دکتری در بهار باش باتوجه به آزمون ۲۴بهمن بود که رعایت نشده فقط ماسک زدن ! دکتری بهتر از اونا نمیگرن دکتری ۴ساعت ازمونش تمرکز لازم
من خودم آماده م اما آزمون دراین فضا بسته سرعت انتقال بالا درست نیست

انشاءالله زودتر تعویق اعلام کنند مثل خیلی از آزمونهای دیگه

درضمن هنوز هیچ آزمون وکنکوری از شروع سال ۹۹ درتاریخ خودش نبوده اگر بوده باتعویق بوده انشاءالله دکتری هم تعویق توکل به خدا

انشاءالله زودتر تعویق اعلام کنند

زهرا
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ق٫ظ

سلام
وقت بخیر
پیشنهاد می کنم؛ برای پیشگیری از بیماری کرونا، کنکور دکتری در محوطه و فضای باز دانشگاهها و حوزه های امتحانی برگزار شود.
آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه ی داوطلبین عزیز دارم

ستاره
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

با سلام.. اونوقت، همه جا ک افتابی نیست..ممکنه بعضی جاها بارونی باشن.. ااونوقت چی؟

ستاره
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ق٫ظ

ای کاش زمان برگزاری آزمون دکترا عقب بیفته ، با این همه نگرانی و استرس اصلا معلوم نیست چی خوندیم و چی نخوندیم

باران
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ

واقعا خسته شدیم
تکلیف ما مشخص نمیشه
مسئولین جوری برنامه ریزی کردن که انگار کرونایی وجود نداره
عجیب تر این که پافشاری میکنن روی موعد مقرر
خیلی وقته که میگن آخر سال قراره موج بزرگی از کرونا وارد کشور بشه که الان شده
چشم بصیرت نمیخواد دیدن این شرایط
تعویق بهترین تصمیمه

کرونای انگلیسی= تعویق
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۹ ق٫ظ

با توجه به وضعیت قرمز به وجود آمده و شیوع روز افزون ویروس و کرونای انگلیسی ، کار عاقلانه تعویقه ؛ ک حتما به همت ستاد مقابله با کرونا محقق خواهد شد.

سعید
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

اگر در بهار برگزار بشه لااقل در و پنجره ها رو میشه باز نمود و کمی از خطر های محتمل آنتقال ویروس رو کم کرد‌.و از طرفی شروع واکسیناسیون باعث کاهش خطر خواهد شد

نسیم
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

کاملا موافقم

داوطلب دکتری
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

من تعجب میکنن شما چه جوری تضمین میکنی وضع بدتر نمیشه. چون کرونای انگلیسی اومده و هیچ کنترلی هم نمیشه وضع بدتر میشه و برای خودمون خطرناکه. اتفاقا من خودم از کرونا وحشت دارم که میگم هرچه زودتر آزمون زودتر برگزار شه بهتره. اصلا همین اول اسفند باید میگذاشتن ولی نمیدونم چرا با کنکور دکتری دارند. سال پیش هم یک هفته عقب انداختند و کرونا اومد و بد و بدتر شد.

واریاگ
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

الان که کشته ها ۵۰ در روزه به تعویق بندازین وقتی شد ۳۰۰ تا برگزار کنید چون قرار نیست درس بگیریم از گذشته
دلیل واقعی اصرار به تعویق درس نخوندنه ربطی به کرونا نداره همینا که میگن سلامتی عید دیدنی و مسافرتم میرن

واریاگ
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  واریاگ

در ضمن بعد عید ماه رمضان هست و اخر اردیبهشت تموم میشه یعنی تعویق بیوفته میشه خرداد که اونهم نزدیک انتخاباته

میلاد
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  واریاگ

یکی از دلایل داوطلبا برای تعویق ،فاصله کم تا آزمون قبلیه، فکر کنم اینو بچه ها چندین بار گفتن
نتیجش میشه نداشتن وقت کافی برای درس خوندن
بازم تکرار کنم؟؟ یا کافیه؟؟

و ضمنا این تعویق باعث میشه اون دسته از کسایی که میخان زودتر امتحان بدن تا به دید و بازدید عیدشون برسن نتونن این کارو بکنن!!!
این تعویق از چندین جهت سودمنده
اینی هم که شماها نمیخاین قبول کنین چیز جدیدی نیست!!!!

واریاگ
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

زمان کم بوده ؟ واسه ما هم کم بوده شرایط برابره پس کنکورم مقایسه ایه

ستاره
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

دقییقااااا

باران
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  واریاگ

عید دیدنی رو اونایی میرن که خیالشون راحته

سینا
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  واریاگ

دوست عزیز شما فقط کشته شدن ملاک هست براتون
ایا مطالعه واقعی در مورد عوارض ابتلا به ویروس داشتید؟

تعویق یعنی لو رفتن سوالات
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  واریاگ

تعویق طلبها با چندین اسم مختلف پیام میزارن که جو سازی کنن و همه میدانیم بیماری بهانه ای کهنه شده و برا پارسال تاثیر داشت ـ باور ندارن که تعویق فقط تنش بیشتر میکنه و اینکه احتمال لو رفتن سوالات زیاد ـ فکر میکنن چند درصد بیشتر میزنن درصورتی که ده درصد هم بیشتر بزنن کافی نیست ـ در کنار آن با تعویق بیشتر دانشگاهها بدون آزمون میگیرن و ظرفیت آزمون میارن پایین ـ در پایان : سنجش هیچ گونه اهمیتی به داوطلبان نمیده و آگاهانه بعد چاپ سوالات تعویق میشه از هر راهی میشه اعتراض کنیم یا سر موقع باشه یا تعویق قبل چاپ سوالات

داوطلب دکتری
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  واریاگ

دقیقا

باران
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

برکزاری تو شرایط کرونای انکلیسی وموج چهارم وقتی به واکسن و شرایط کنترل شده تابستون نزدیک میشیم، وقتی نتیجه این ازمون برای مهر دیگه و یک شرایط بسیار مناسب تر نسبت ب الان هست. فقط یک حماقته!!!#تعویق

داوطلب دکتری
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  باران

من تعجب میکنن شما چه جوری تضمین میکنی وضع بدتر نمیشه. چون کرونای انگلیسی اومده و هیچ کنترلی هم نمیشه وضع بدتر میشه و برای خودمون خطرناکه. اتفاقا من خودم از کرونا وحشت دارم که میگم هرچه زودتر آزمون زودتر برگزار شه بهتره. اصلا همین اول اسفند باید میگذاشتن ولی نمیدونم چرا با کنکور دکتری دارند. سال پیش هم یک هفته عقب انداختند و کرونا اومد و بد و بدتر شد.

نگین
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ

من دیگه خسته شدم حوصله تعویق رو ندارم.

مینیون
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

منم

داوطلب دکتری
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مینیون

منم

بهداد
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب٫ظ

دوستان ازمون ۲۴بهمن فقط ماسک زدن بدون هیچ رعایتی!!!!حتی تهویه هوا.!!!
دکتری ۴ساعت تمرکز میخواد فکرکردین بهتراز اونا که اسخدامی بودن میگیرین دکتری انشاءالله تعویق باشه موکول به اردیبهشت

داوطلب دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ب٫ظ

حق کسانی که با برنامه زندگی می کنند ضایع میشود. تعویق کنکور سال پیش اصلا درست نبود و تکرار دوباره اشتباه فاجعه بار است. باید از انتشار ویروس با سخت گیری جلوگیری شود نه این که برنامه ها را به عقب انداخت. هرچی بگذره چون ویروس انگلیسی آمده وضع بدتر میشه چون متاسفانه در کشور ما برخلاف چین، قرنطینه و کنترل انتشار ویروس معنا ندارد. متاسفانه ما به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستیم به جای حل آن. باید تعداد حوزه ها و … افزایش یابد. اینقدر مثال سال پیش تعویق تعویق کنید که در شرایطی بسیار بدتر از الان بریم سر جلسه. متاسفانه مشکل ما اینه که از گذشته درس نمیگیریم. من تعجب میکنم این حرف های ناشیانه را. چون همیشه نصف داوطلبین کنکور داوطلبین سال پیش هستند چون ظرفیت دکتری در کنکور بسیار پایین است.

میلاد
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

شما تضمین کن همه پروتکل ها صددرصد تو حوزه ها اجرا میشه، من از همین فردا میرم دم در حوزه میشینم تا ۱۵ اسفند که آزمون برگزار بشه
مشکل اینجاست که تنها کسی که به فکر سلامتیمونه فقط خودمونیم ، هیچ ارگان یا سازمانی مسئولیت ابتلای هیچکدوم از ما رو به عهده نمیگیره
ما برای مسئولین ” آمار” هستیم ، آمار!!!!!! تعدادمونو میندازن تو ماشین حساب و ضربدر احتمال می کنن و میگن احتمالا ۲۰ درصدشون کرونا بگیرن و دو درصدشون فوت کنن !!!! به همین راحتی !!! جون من و شما براشون توی همین درصدا خلاصه میشه
ولی ما نمیخایم با بی تدبیری این آقایون، جون خودمون و خانوادمونو به خطر بندازیم
ما همین الان داریم میگیم تعویق فقط یک بار، و به یه تاریخ کارشناسی شده که هممون خودمونو براش آماده کنیم ( از آذر ماه همه متخصصا هشدار می دادن که اسفند اوضاع بیماری خطرناک میشه ، اما اینا ورداشتن تاریخو دقیقا انداختن وسط اسفند)
حالا شما جواب بده، جونمونو به خطر بندازیم یا آزمونو تعویق بندازیم؟؟

تعویق یعنی لو رفتن سوالات
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب٫ظ

بنده برا امتحان آماده ام ولی فرقی نداره برگزار بشه یا تعویق ـ phd عزیز لطفا صدای ما باشین اگر قرار بر تعوق هست قبل چاپ سوالات باشد ـ بهانه هم نیارن که شرایط کرونامشخص نیست چون قصد جدی داشته باشن کرونا براشون مهم نیست و این موضوع پارسال ثابت کردن

میلاد
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

دم شما گرم
ما تمام تلاشمون اینه که تعویق قبل از چاپ سوالات اعلام بشه
برای همینه که اینهمه بچه ها دارن تلاش می کنن. وگرنه با توجه به شرایط ، احتمال تعویق بسیار بالاست ، منتها مسئولی برگزار کننده شهامت اینو ندارن که تعویق رو اعلام کنن.
این همه کامنت و هشتگ فقط برای همینه
برای اینکه تعویق رو زودتر اعلام کنن و نذارن هفته آخر

مریم
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ

تو رو خدا هرچه زودتر تعویق رو اعلام کنید با جان مردم بازی نکنید تا سوالات رو چاپ نکرده اید تعویق رو اعلام کنید

علیرضا
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

ان شاالله

بهداد
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ

این همه استرس نگران کننده خواهش میکنم دکتری تعویق باش فضا بسته از کسانی که ۲۴بهمن آزمون دادن سوال کنید چطور بود فقط ماسک زدن بدون هیچ رعایتی!!!!
موکول دکتری به اردیبهشت

رضا
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۸ ب٫ظ

اقایون مسئول خواهشا ازمون دکتری رو معوق کنید…به درک که میخواین ما رو از بین ببرید ولی ما جوونا با افراددیگه ای داریم زندگی میکنین به نام پدرو مادر اونا مسن هستن اونا پا به سن هستن

تعویق حتمی است
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ

با توجه به شرایط مطمین هستم ستاد مقابله با کرونا آزمون دکتری را تعویق خواهد کرد. چون جوانان رو که نمیخان به قتلگاه کرونای انگلیسی بفرستن. انشااله بعد از عید در یک زمان مشخص برگزار خواهد شد. و من اله توفیق.

مینیون
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ

۱۹ روز مونده به کنکور
درس بخونید
پشیمون میشید اگه برگزار بشه ها

حسین
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ

کرونای انگلیسی تازه شروع به کرده و پیک چهارمم که در راهه. کدوم منطقی میگه ازمون دکتری در اوج بحران زمانی باید انجام بشه آخه؟ بنداز ید اونور سال بابا… عههه

باران
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ

دوستان آزمون المپیاد های دانش آموزی هم که اسفند بود دیشب پس از صحبت های دکتر نمکی لغو شد

تعویق حتمی است
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

با توجه به شرایط و شیوع روزافزون ویروس کرونا، و شیوع بسیار خطرناک کرونای انگلیسی که سرایت بالا و کشندگی بسیار بالایی دارد، منطقی ترین کار، تغییر زمان آزمون به یک زمان مناسب تر است. انشااله.

برگزاری به موقع ازمون دکتر
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ

نه عزیز بیخودی به خودت امید نده
سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرده کنکور همون تاریخ خودش اسفند برگزار میشه و دهه اول اردیبهشت هم رتبه ها (نتایج اولیه) را اعلام میکنند. شما نقشه کشیدید تازه آخر اردیبهشت کنکور بدید؟ :-/
برگردید سر درسا که تو این چند روز باقیمانده مطالب را مرور بفرمایید

حامد
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

سخنگوی سازمان سنجش پارسال هم میفرمودن آزمون به تاخیر نمی افته اما بارها به تاخیر افتاد. فراموش نکن متولی تصمیم گیرنده در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری ستاد مبارزه با کروناست نه سازمان سنجش.

برگزاری به موقع ازمون دکتر
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

خودتم میگی اون واسه پارسال بود
پارسال دیگه تموم شد و رفت حامد عزیز
تعویقای کنکور قبلی پدر همه رو درآورد و کرونا هم تموم نشد که نشد پس دیگه انشاالله هیچ تعویقی برای اینبار درکار نیست.

میلاد
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ

ان شاالله به زودی خبر تعویق اعلام میشه
شما هم برنامه هاتونو یه جوری بچینید که بتونید بعد از عید راحت آزمون بدید

حامد
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ

دوست عزیز بنده اصلاً اصراری به تعویق ندارم، اتفاقاً به ضررمم هست چون اگر به تعویق بیوفته معلوم نیست اصلاً بتونم آزمون رو بدم اما نباید دلبست به حرف فلان مسئول در سازمان سنجش !!! الان با پارسال چه فرقی کرده !؟ اینا تا بتونن به تاخیر نمی اندازند یکدفعه چند روز به آزمون مونده میگن به تعویق افتاد. من فقط خواستم یاداوری کنم تصمیم در برگزاری رو اصلاً سازمان سنجش نمی گیره که بخواد فلان مسئول تاکید به برگزاری کنه!!! من برام مهم نیست دیگه اما دارم حس می کنم اندفعه هم آزمون به تعویق می افته البته متاسفانه حال خواه خوشمون بیاد خواه نیاد.

...
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب٫ظ

به برگزاری به موقع آزمون دکتری:
شما چقدر عجله برای مردودی در آزمون دکتری و یا حتی عجله برای مردن در اثر کرونا داری؟
پس خواهشا وقتت را تلف نکن و اینقدر تو این سایت پیام نزار

مخالف با تعویق
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ

باید سرموقع برگزار بشه. مملکت رو عقب بندازن چیه یه عده سست، بعد این همه تعطیلات مکرر و توی خونه بودن، ننشستن درس بخونن. جالب اینه که اکثر افرادی که شاغل هستن و یا سربازن بیشتر از بقیه درس خوندن چون اونها برنامه دارن و تنبل نیستن. ازطرفی همیشه افرادی که به وظیفشون عمل نکردن با جنجال و هوچیگری دنبال گرفتن امتیازن و چه بهانه ای بهتر از کرونای انگلیسی. عزیز من ماسکتو بزن دوتا هم بزن، کاپشن هم بپوش بعد بیا پنجره هارو باز میگذارن بشین ازمونتو بده. حالا اگه مسافرت، دورهمی خانوادگی، جشن تولد و دور دور باشه همین افرادی که خواستار تعویقن، میگن پوسیدیم توی خونه باید میرفتیم. یعنی پیچ رو به نفع خودشون همیشه بلدن بپیچونن.
بس کنین لطفا
ان شالله مسیولین به نظم و قانون پایبندی راسخ نشون میدن و جلوی این بچه بازی ها و فرار از میدان مبارزه رو میگیرن.

حامد
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ

با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه، چند خط نوشتید همش باید و نباید بود!!! اولین شرط تصمیم گیری صحیح، واقع بین بودنه نه اینکه با تحکم صحبت کنیم فکر کنیم دیگران ملزم به پذیرش استدلال ما هستند!!! منم دوست دارم عقب نیوفته اما مطمئن باشید با اوضاع فعلی امکانش هست!!!

ندا
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

بچه ها چرا انقدر خودتون رو خسته می‌کنید…. بیاید بشینیم درس بخونیم…. فردا پس فردا به هر حال اعلام می‌کنن ما هم یا دوباره برنامه ریزی می‌کنیم یا این که برای سه هفته دیگه اماده میشیم

داوطلبب
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

من مصاحبه استخدامی هم دارم.
نمیدونم تمام وقتمو بزارم به مصاحبه یا کنکور هم بخونم.

....
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

قبلاً آزمون دکتری فروردین برگزار می شد بعد سنجش آوردش انداختش اسفند (بدون هیچ دلیل خاصی!) برگزاری آزمون توی اسفند همیشه مورد اعتراض اکثر داوطلبا بوده! اصلا چرا باید پروسه دکتری اینقدر طولانی باشه که نشه هیچ برنامه ریزی خاصی براش کرد؟! چه اشکالی داره پروسه دکتری از اردیبهشت تا شهریور باشه؟! چرا از اسفند تا شهریور باید معطل باشیم؟! ای کاش یه بار مجلس بیاد اصولی برای آزمونا یه تاریخ تعیین کنه که این همه مشکل پیش نیاد بعضی از دوستان میگن خوب مجبوری امتحان بدی؟ بله مجبورم چون ارشد مهندسی دانشگاه های تاپ تهران رو دارم با معدل الف و پایان نامه عالی دفاع کردم سربازیم رفتم ولی تو خونه بیکار نشستم دنبال کار می گردم مجبور به هر دری بزنم دکتری هم یکی از این دراست سال قبل گفتن همه پروتکلا رعایت میشه جایی که من بودم اصلا چیزی به اسم پروتکل معنی نداشت نه فاصله ای نه ماسک درست حسابی … الانم سنجش میاد تا دو روز قبل از آزمون ( بدون هیچ دلیل موجهی) مقاومت میکنه میگه باید برگزار شه بعدش با فشار وزارت بهداشت میفته بعد عید! ما که قید پروتکل رو زدیم ولی ای کاش سنجش میفهمید وقتی یکی مثل من که بش میگن قبولی بعد از اعلام نتایج میبینه با اختلاف یه نفر رد شده نمی تونه تو همون آبان شروع به مطالعه کنه و تا دی زمان میگذره که باهاش کنار بیاد که ببینم شرکت کنه یا نه! بعدش اصلاً این فاصله کوتاه بین آزمونای دکتری با هم و همچنین آزمونای… ادامه نظر»

نینا
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

وقتی ثبت نام مجدد دکتری زدن یعنی آمادگی آزمون ندارن چون فرایند داره آزمون الانم ۲هفته باقی تاازمون نشان میده تعویق خورش پس بیشتر تلاش کنیم زودتر تعویق بش
یکی یکی داره لغو میش استخدامی یک اسفند پتروشیمی هم لغو شد

ویرگول
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

چطوری تضمین میکنید کنکور اگه به تعویق بیفته شرایط کرونا قرار هست بهتر از اسفند بشه؟
بخدا شما یه عده رو اسیر خودتون کردید با این تعویق تعویق راه انداختنا

نعمتی
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  ویرگول

ما خیلی از عزیزانمون فوت شدن – شما تضمین میدین بریم سر جلسه مبتلا نشیم-شما تضمین مرگ ما هستی

میلاد
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ویرگول

یه سوال: می دونی انتخاب بین بد و بدتر یعنی چی؟؟

میلاد
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

اتفاقاتی که پارسال برای آزمون دکتری افتاد بخاطر بی تدبیری و بی برنامگی سازمان سنجش بود با اینکه تاریخ برگزاری انتخابات مجلس از قبل مشخص بود ، تاریخ آزمون دکتری رو هم همون تاریخ انتخابات قرار داده بودن!!!!! این که تقصیر داوطلبا نیست که بعدشم بخاطر این تداخل ، ورداشتن آزمون دکتری رو انداختن عقب!!!!! تا اینجاش هیچ کسی نه درخواست داده بود نه اعتراض کرده بود یهو خود سازمان سنجش آزمون رو از اسفند انداخت به فروردین !!!! تو این تعویقم داوطلبا هیچ درخواستی نداشتن بعدش که کرونا شیوع پیدا کرد ، داوطلبا نگران جونشون بودن و شروع کردن به اعتراض کردن خب اگه سازمان سنجش از همون اول آزمون رو مینداخت یه هفته قبل از انتخابات ، اون آزمون انقد با حاشیه روبرو نمیشد اینه که میگیم سازمان سنجش بی برنامه ست الانم همه داوطلبا نگران ضربه ای هستن که قراره دوباره از این بی برنامگی ها بخورن چه مخالفین تعویق و چه موافقین تعویق حالا یه سوال، اگه همون اول تاریخ آزمون رو مینداختن اردیبهشت ۱۴۰۰ ، آیا الان کسی اعتراضی داشت؟ یا کمپینی تشکیل می داد؟؟ این اعتراض ها بخاطر اینه که سازمان سنجش برای تعیین تاریخ آزمونها کار کارشناسی نمی کنه ، تنها کار کارشناسی که می کنه اینه که تو تقویم نگاه می کنه که آزمون بیفته روز جمعه!!!! فقط همین نه شرایط کرونا رو در نظر میگیره نه فاصله کم با آزمون قبلی رو همین چیزاست که مشکل ایجاد می کنه الانم تعویق طلبا میگن حالا که احتمال داره ستاد کرونا همه تجمع… ادامه نظر»

آزادپور
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

واقعا عالی و دقیق توضیح دادی. این آزمونم با این وضع کرونا احتمال زیاد تعویق میفته ولی مشک بی‌برنامگی اینهاست که از همین الان اعلام نمیکنن.
از دو ماه قبل که کرونا مهار شد وزارت بهداشت هشدار میداد اسفند دور بعدی.

ماه دخت بانو
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

عالی بود میلاد

امیدوار
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

بخاطر همین اونهایی که موافق تعویقن همه جا باید ذکر کنن که باید آزمون در ۳۱ اردیبهشت برگزار بشه،که هم فشردگی برای مصاحبه ایجاد نمیشه،هم آخر شهریور نتیجه میاد.باید با یک تاریخ قطعی یعنی ۳۱ اردیبهشت تکلیف ما رو روشن کنن.

میلاد
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

هرکی بعد از این تعویق بیاد دوباره اسم تعویق بیاره دیگه مشکل داره
بعد از این تعویق کمپین میزنیم که تعویق دیگه ای در کار نباشه

ماه دخت بانو
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

واقعا هیچ کس دوست نداره استراحت عید و بخاطر کنکور خراب کنه
بخصوص که همه اعضای خونواده خونه هستن
و آب و هوا هم یه جوریه آدم دوست داره همش بخوابه
اما خب چه کنیم؟
مگه همیشه شرایط مطابق میل ماست
خیلی جاها باید بین بد و بدتر انتخاب کرد
دوستانی که میگن چرا اردیبهشت؟
۱- چون هوا در اکثر مناطق معتدله نه گرمه نه سرد و برای کاهش انتقال میشه درها رو باز گذاشت
۲- واکسیناسیون کادر درمان و افراد پرخطر
من خودم پارسال به رغم آمادگی شرکت نکردم پیام هامم هست توی همین سایت اگه کسی باور نمیکنه
از مهر هم شروع کردم حال کسایی هم که میگن خسته ایم درک میکنم
اما چه میشه کرد؟؟؟
خیلی چیزها رو داریم بخاطر کرونا تحمل میکنیم اینم روش

کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

ممنون خیلی خوب توضیح دادید

.....
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

وقتی میخوان تصمیم گیری کنن، برای هر سه مقطع با هم انجام میشه.
نمیشه که شما اردیبهشت کنکور بدی، از طرف دیگه ارشد و کارشناسی تاریخ شون عوض بشه و با ۲ میلیون شرکت کنند بچسبه به انتخابات! یعنی از الان نیمشه تصمیم گرفت که تاریخ دقیقش کی باشه.
واکسن برای کادر درمان و مریض های توی بیمارستانه نه مردم عادی. عامل گسترش ویروس مردم عادی هستند که معلوم نیست کی بهشون واکسن برسه. این واکسن معلوم نیست روی کرونای انگلیسی و آفریقایی جواب بده یا نه. تا اردیبهشت مطمئن باش کرونای انگلیسی و آفریقایی کل ایران رو گرفته.
پس بهتره الان که آمار پایین کنکور برگزار بشه. اگه نخوندی هم بگو وقت کم بوده، اینقد دلایل به اصطلاح منطقی نیار چون تمام حرفای شما سال قبل تجربه شده و مستنده.

ماه دخت بانو
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  .....

پارسال همه اشون طی سه هفته متوالی برگزار شدن دیگه.
دوست عزیز من چرا باید برای شما اثبات کنم که خوندم؟ وقتی شما منطقت این کسایی که خوندن فقط میخوان ۱۵ ام کنکور بدن. این استدلال غلطه
خوبه یه کمی تا فرصت هست برای پاسخ دادن به سوالات درک مطلب استعداد لاقل بخاطر اونم که شده روی منطق هاتون و استدلال هاتون کار کنید
و من الله توفیق

.....
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

کامنت من برای کسیه که واقعا نگران سلامتیش هست. وگرنه کسی که بخاطر کم کاری میخواد کنکور رو عقب بندازه که هیچ حرفی رو قبول نمیکنه.
سال قبل گروه تعویق طلب که نگران جون شون بودن و تز های حقوق بشری میدادن، دقیقا همین استدلال ها رو میاوردن، فقط مسئله واکسن پارسال نبود.
و ما با احتمالات بهش ثابت میکردیم که الان بهترین زمان کنکوره ولی کسی گوش نمیکرد!
امسال بر احتمالات صحبت نمیکنیم! بلکه بر اساس چیزی که سال قبل تجربه شده حرف میزنیم!
اگه واقعا نگران سلامتی تون هستین که با خیال راحت حدودا دو هفته بعد کنکور بدین. اگه بحث تون کم بودن وقته که به اعتراضات ادامه بدین.
چون مث روز روشنه که با گسترش کرونای انگلیسی و آفریقایی، مسافرت های نوروزی و انتخابات، آمار سال بعد بالاتر از اسفنده!
واکسنی که به بیمارای توی بیمارستون میزنن تاثیری روی افزایش آماری نداره، چون عامل افزایش مردم عادی هستن که معلوم نیست کی واکسن بزنن.

ماه دخت بانو
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  .....

من اگه نگران سلامتی خانواده ام نبودم و به قول شما درس نخونده بودم میرفتم پارسال کنکورمو میدادم
لاقل شانسم و امتحان میکردم مثل خیلیا که هرسال سیاهی لشکرن… تازه فرصت خوبی هم بود چون خیلیا غایب بودن… سی درصد!
واقعا آدم میمونه از استدلال هایی که میارین
میلاد هم چندتا کامنت بالاتر بنظرم جریان تعویق های مکرر و فرسایشی پارسال و به خوبی توضیح داده

.....
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

اگه کسی نگران سلامتیشه که اسفند بهترین موقع ست (حداقل تلفات کرونا در سال ۹۹ مربوط به الانه).
حالا اگه کسی وقت نکرده بخونه که مجرم نیست! فاصله بین آزمونا کم بوده.
کمپین ها رو ادامه بدین تا کنکور بره بعد عید. ولی اینم در نظر داشته باشین که بعد از عید آمار بالا میره…

کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  .....

دوستان بیاید بگید وقت کم بوده ایشون خیالشون راحت شه

امیدوار
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

خواهشا مسئولان اگه تعویقی هست،سریعتر اعلام کنند.

آزادپور
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

چرا آزمون هشت‌هزار نفری به‌خاطر کرونا تعویق میشه آزمون صد و هشتاد هزارنفری باید بر طبق‌ برنامه‌های مربوط به قبل کرونا برگزار شه؟ الان تو این یک سال دو سال کدوم آزمون اصلی برطبق برنامه زمان قبل برگزار شده؟ این چه عدالتیه؟ شرایط فرق کردع باید بر اساس شرایط جدید برنامه منطقی جدید بچینن. خیلی مسئله ساده است. از اول سازمان سنجش اشتباه تاریخ گذاشته. درخواست تعویق از دی ماه شروع شده! چند هفته بعد اعلام برنامعه زمانی. همین سایت پی‌اچ‌دی تست خبرشون مال اوایل دی ماهه. از همون اول خیلی ها مخالف بودن.

آزادپور
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

این که سال پیش چی شده چی نشده واقعا به من مربوط نیست! من نمیدونم من چرا باید توجیه کنم دلیل برگزاری آزمون در مرداد رو. مگه ما میگیم مرداد؟ همه میگن اردیبهشت. می‌فهمید؟ اردیبهشت. اکثریت قاطع بچه‌ها میگن تعویق فقط یک بار به یک زمان قطعی. امکان تعویق مجدد هم نباشه.
سازمان سنجش پارسال اشتباه کرده تو مرداد برگزار کرده ما باید پاسخگو باشیم؟ ما باید عبرت بگیریم نه این که از بیخ عرب بشیم! اردیبهشت. پارسال ااواسط اردیبهشت تا تیر کاهش شدید کرونا بود.
اسفند تا فروردین پیک کروناست. اینقدر سخت نیست فهمیدن مسئله‌ها

تعویق حتمی است
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آزادپور

جون داوطلبا براشون مهم نیس و الا بدون هیچ تعللی تعویق میکنن. چه معنی میده توی پیک کرونا این همه آدمو جمع کنن یه جا!!!!!
هیچ عقل سلمیی اینو نمیپذیره. مسولییننن لطفا با جان جوان ها بازی نکنین. گناه دارن!!!!

آزادپور
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

کادر درمان و قشر آسیب‌پذیر یا تا اواخر سال یا تا اوایل بهار گفته شده واکسن میزنن (از محموله جدید به علاوه کوواکس) این قطعیه! اگه خط تولید واکسن روسی ایجاد بشه در ایران هم تا اردیبهشت چند میلیون دیگه از کشوز هم واکسن میزنن.
این میشه اسمش یک تفاوت بسیار برجسته اسفند و اردیبهشت

.....
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  آزادپور

این واکسن رو که نعوذبالله خدا درست نکرده! معلوم نیست جواب بده یا نده!
واکسن رو که تو هوا پخش نمیکنن! اول باید برسه بیمارستان های کل کشور و بین بیمارن تقسیم بشه نه مردم عادی! اینا زمان میبره.
کسی که عامل انتشار ویروسه، مردم عادی هستن که توی اولویت آخر هستن برای واکسن زدن.
در آخر این واکسن رو براساس کرونای چینی درست کردن، معلوم نیست روی کرونای انگلیسی چقد تاثیر داره!

...
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  .....

آقا یا خانم پنج نقطه ای معلوم است چی داری میگی؟ داوطلبان از شرایط بدتر میخواهند بد را انتخاب کنند. فعلا از لحاظ روحی و روانی آزمون در اردیبهشت ماه به دید داوطلبان زمان مناسبی است. عدم تعویق ظلمی نابخشودنی به داوطلبان است

.....
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ...

بزرگوار انتخاب بین بد و بدتر، بدش میشه الان که تلفات ۵۰ نفره (کمترین میزان تلفات در سال ۹۹) نه بعد عید که آمار بالا رفته!

مانی
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: از امروز ۲۵ بهمن به مدت ۱۴ روز حالت فوق‌العاده برای قزوین اعلام می‌کنیم و برگزاری مراسم عروسی و عزا ممنوع است و اجازه برگزاری هیچ تجمعی را نخواهیم داد.

محسن
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

یه عده حرفاشون پوچ و تو خالی و غیر منطقیه بعد فکر می کنند منطقی حرف زدن !!! عزیزان اردیبهشت هیچ اتفاقی نمیوفته نه افراد واکسینه میشن نه بیماری معلوم هست کم میشه یا زیاد هیچ چیز معلوم نیست . از طرفی سال پیش با همین حرف ها دائما تعویق افتاد تا رسیدیم به فصل گرم سال و فوتی ها اون موقع سه رقمی بود و ما کنکور دادیم اوج کرونا بود . تعویق لزوما خوب نیست . سال پیش اسفند و بعد از تعطیلات نوروز نگاه کنید امار رو بعد در تابستون رو نگاه کنید . لطفا عجیب غریب حرف نزنید که واکسن میاد و همه میزنن و ….

آزادپور
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

آقای منطقی سرت رو از لاک خودت در بیار خبرگزاری‌هارو بخون. جهانپور: احتمال دارد تا آخر سال کل قشر آسیب‌پذیر و کادر درمان واکسینه شود.
آزمون دستیاری به دلیل کرونا به تعوبق افتاده.
همین دو تا بسه. مسئله رو شخصی نکنید اینقدر.

کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

دوست عزیز ما هم رضایت نداریم تعویق بشه چون برنامه ریزی کردیم ولی الن دیگه بحث کنکور نیست بحث جونمونه الن دیگه بنظرم کسی موافق برگزاری باشه حتما قید جونشو زده دوست عزیز ما هم داوطلب دکتری هستیم بچه که نیستیم سر شاگرد اول شدن خودمون رو بکشیم هممون هم مطمان باشید نسبت به شرایط خودمون مطالعه کردیم و اماده ایم . ولی وود این کرونای انگلیسی بحث ش جداس همه جا داره پخش میشه قدرت انتشارش خیلی بالاس ما میخوایم فقط خیالمون راحت باشه موقع ازمون شرایطمون ایمن باشه همین

...
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

آقای محسن منطقی در حال حاضر کمی به شرایط اسفناک کرونا توجه کن.

داوطلب دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

بله درست است.

نینا
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

تعویق دکتری به اردیبهشت باتوجه به شرایط

نینا
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ

از اول سال ۹۹ تاالان هیچ ازمون وکنکوری درتاریخ

خودش نبوده هواسردسرعت انتشار بالا تهویه مناسب

نباش اگر یک نفر ناقل باش چی درفضابسته لطفا درک

کنید من آماده کنکورم اما واقعا تعویق لازم لطفا صدا به مسئولین برسونید

مریم
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ

تعویق رو اعلام کنید لطفا

بدبخت جویای کار
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ق٫ظ

دوستان لطفا اگر جایی رو میدونید اعلام کنید تماس بگیریم سریعتر تعویق رو اعلام کنن
یک عده کلا نظرشون اینه که همون موقع که ثبت نام میکنن فرداش کنکور بدهند دست خودشون نیست عجولن میخوان تند راحت بشن بگن آخی تموم شد عیدشون رو هم خیلی دوست دارن دید و بازدید و مسافرتشون به جاست یعنی تو برنامه اشونه خب چرا واقعا قصد دکتری خوندن دارن افرادی که درد مردم و اجتماع رو نمیفهمن هر اجتماعی یک عده مظلوم رو به کام مرگ میکشه اول واکسینه رو شروع کنید و در شرایط امن تری کنکور برگزار بشه
موج دوم و سوم رو هم کنکورها و امتحانات حضوری و … ایجاد کرد حالا باز میخوان بنزین بریزن رو چوبهای نیمسوخته و جنگل رو به آتیش بکشن

محسن
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ق٫ظ

شما متاسفانه سال پیش که دنبال کار بودید ما با تعویق های مکرر کنکور مواجه بودیم تا در نهایت در گرم ترین فصل سال و در اوج کرونا ازمون دادیم .

....
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

خوب شما هم معلومه پارسال مخالف تعویق بودی قبولم نشدی، حالا امسال دیرتر امتحان بدی چه فرقی برات داره؟!

کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

دوست عزیز شما گویا سالیان سال هست که پشت کنکور هستی دوست عزیز چند سال صبر کردی چند ماهم روش

سمیه نرو
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ

لطفا ازمون به اردیبهشت ماه موکول شه

محسن
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  سمیه نرو

تضمینی برای بهتر بودن اوضاع هست ؟ شما خبر دارید که تا اوم موقع کم میشه کرونا ؟؟؟

کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

نه تضمینی نیست ولی شما تضمین میکنید بریم ازمون بدیم و مریض نشیم یا ناقل نشیم برای خانواده هامون؟

سام
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ق٫ظ

موافق تعویق

Sepyan
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ

تعویق کنکور که حتمیه اصلا مگه تو این شرایط میشه ۱۲ ساعت تو محیط بسته بشینیم این الان که ویروس انگلیسی اومد
لطفا کرونا رو شوخی نگیرید
تعویق کنکور حق همه مردم ایران هست

محسن
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  Sepyan

ما در شرایط بدتر از این در اوج کرونا زمانی که فوتی ها سه رقمی بود کنکور دادیم

کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

شما که دست به کنکور دادنتون خوبه چند ماه بیشتر تحمل کنید

فاطمه سادات
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ

واقعا کنکور دکتری در این زمان سردی هوا و عدم تهویه هوا خطرناکه
لطفا تعویق رو اعلام کنید

داوطلب
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ق٫ظ

پیگیری شد تعویق صورت نگرفت؟؟؟

آرش
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ق٫ظ

اجباری به کنکور دادن بعضی ها نیست. اگه میترسین سال بعد آزمون بدین کسی مجبورتون نکرده. در ضمن تو اردیبهشت وضع کرونا بهتر نمیشه همینجوریه و یا بدتر هم میشه چون طرز تفکر مردم تو دو ماه تغییر پیدا نمیکنه که شرایط رو بهتر کنه.

تعویق کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  آرش

واقعا شما چه فکری می کنید
دفعه قبل هم افکار امثال شما موج سوم رو راه انداخت و مردم رو به خاک و خون کشید

محسن
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

و افکار افرادی مثل شما باعث شد با تعویق های مکرر سال پیش در نهایت زمانی که فوتی ها سه رقمی بود و اوجش بود کنکور بدیم

ف
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

دوست عزیز ۹ مرداد که شما آزمون دادید، تعداد مبتلایان در روز ۲۰۰۰ نفر بود، الان ۷۰۰۰ نفره!

کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  آرش

دوست عزیز من بالا هم عرض کردم الن دیگه بحث کنکور نیست بحث شیوع بیماریه جدیده که سرعت انتشارش خیلی بالاس الن ماها باید با هم باشیم نباید موافق و مخالف باشیم اون برای کنکوره الن بحث جونمونه

داوطلب دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

دقیقا

مانی
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ق٫ظ

تعویق حتمی است دوستان. لطفا از هر طریق صدای اعتراض خودتون رو به مسولین برسونید

مریم
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ق٫ظ

به تعویق انداختن اشتباهه از کجا معلوم بعد از عید شرلیط کرونا انکلیسی وخیم تر نشه؟؟

تعویق کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

واکسن میزنن هواگرمتر میشه پنجره ها رو باز میکنن
الان باید همه پنجره ها بسته باشه هوا سرده میفهمید هوا سرده

محسن
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ

مشخص شد که حرف هاتون تو خالیه به شدت . واکسن میزنن ؟؟؟؟ کادر درمان هم تا اون موقع به طور کامل واکسینه نشدن چه برسه مردم که اولویت چهارم هستند ! دفعه قبل هم با همین بهانه ها در اوج بیماری کنکور دادیم . اندکی تفکر کنید

آزادپور
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

از کجا معلوم که فلان فلان باشه؟

کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

دوست عزیز بیاید همه با هم هم صدا باشیم دو دستگی واقعا الن بی معنیه همه ما جوان هستیم میخوایم دکتر بشیم ان شالله این حرفای سطحی برای دوران دبیرستانه جاش اینجا نیست صحبت ما الن اصلا دیگه ککنکور نیس اتفاقا شما هم باید با ما هم صدا باشید بیاید یک صدا اعلام کنیم ما داوطلبان کنکور نیازمند فضای ایمن برای ازمونمون هستیم خواهش میکنم متوج اوضاع باشید

داوطلب دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

دقیقا

تعویق کنکور دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ق٫ظ

تعویق تا اردیبهشت ماه تصمیمی منطقی است
لطفا با جان مردم بازی نکنید

محسن
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

چرا تا اردیبهشت چرا خرداد نه چرا تیر یا مرداد ؟؟ اردیبهشت گفتن تموم میشه یا همه واکسن می زنن . همین حرف های تو خالی غیر منطقی باعث تعویق های مکرر سال پیش و بعد برگزاری ازمون در اوج کرونا شد و مبتلا شدن عده ای زیاد در حالی که سال قبل اسفند یا بعد از تعطیلات نوروز بهترین زمان بود . برید نمودار کرونا رو در این تایم ها با تابستون که ازمون دادیم ببینید

مریم
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ق٫ظ

من سه ساله مشتری کنکور دکتری هستم ۲ سال پیش کنکور دکتری دانشکده فیزیک دانشگاه اصفهان بود چشمتون روز بد نبینه هوا یخ یخ پاهام بی حس شده بود یکنفر جلوییم آنفولانزا داشت و مرتب صدای عطسه و آبریزش بینیش مزید بر علت شده بود که برام خاطره ای بشه تا آخر عمر اعصابم به هم ریخته بود و شکنجه گاهی بود یادمه خانمی با کاغذ و پلاستیک سعی میکرد درزهای درها رو بپوشونه شبش هم من تب کردم چون واگیر داده بود
پارسال شرایط نسبتا بهتر بود پنجره ها باز بود هوا گرم بود هرچند تو اتاق ما یک نفر سرفه میکرد و باعث ترس شده بود ولی کولر آبی هم هوا رو جابجا میکرد
ولی خداییش ۱۵ اسفند توی این هوای سرد که باید هوا رو به سختی گرم کنن اینم اگر بتونن دیگه تهویه رو چیکار کنن واقعا کاری نشدنی هست
اصلا چه فکری میکنن کنکور دکتری رو تو اسفند ماه میزارن وقتی توانایی برگزاریشو ندارن که بخوان عقبش بیاندازن از همون اول باید تو اردیبهشت میزاشتن که هوا گرمتر بشه فضا باز باشه

نینا
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ق٫ظ

خواهشا از مسئولین صدا مارو بشنوید هیچ آزمون وکنکوری از اول سال ۹۹ درتاریخ خودش نبوده اما بازم امثال مثل من آماده کنکور اما فضا بسته سرعت انتشار بالا
لطفا تعویق دکتری

......
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ق٫ظ

دوستانی که استدلالتون اینه که اردیبهشت اوضاع آب و هوا بهتر می‌شه و می‌تونیم در و پنجره‌ها رو باز کنیم آیا به این نکته توجه کردید که استان های جنوبی کشور از اول فروردین در و پنجره‌هاشون رو می‌بندن تا کولر روشن کنن….

دوستانی که به دلیل تعویق سال گذشته فرصت خواندن نداشتید آیا به این دقت کردید که همه همین شرایط رو دارن….

تعویق واقعا به ضرر ماست…. خستگی و بی انگیزگی میاره…. این اوضاع تا یه سال دیگه هم با موج هشتم و نهم و …. درست نمیشه….

با همه این اوصاف فکر می‌کنم در نهایت یکی دو هفته دیگه تعویق رو اعلام می‌کنن

مهرداد
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

تعویق بعد چاپ سوالات یعنی لو رفتن سوالات شک نکنید ـ اگر قصد تعویق دارن باید قبل چاپ سوالات باشه

N.mp
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

ربطی نداره،مگه پارسال سوال ها لو رفت؟
امتحان پارسال حتی تیر ماه صفحه اول نمونه سوال رو که تاریخ هست عوض نکرده بودن و تاریخ ۹اسفند بود

Mahdi
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

با سلام. خبر جالب تکمیلی: سخنگوی سازمان سنجش گفت: طبق مصوبه هیات دولت داوطلبانی که با تاخیر در آزمون‌های سراسری ثبت نام کنند موظفند علاوه بر هزینه اصلی ثبت نام، ۱۲۰ هزار تومان هم هزینه دیرکرد پرداخت کنند. خانم فاطمه زرین آمیزی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار حوزه دانشگاه گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه ما هر سال برای هزینه ثبت نام آزمون هایمان از هیات دولت مصوبه می‌گیریم و بر اساس آن هزینه ثبت نام را در دفترچه ثبت نامی اعلام می‌کنیم افزود: امسال هیات دولت مصوب کرد برای ثبت نام‌های با تاخیر علاوه بر هزینه ثبت نام اصلی، داوطلب موظف است ۱۲۰ هزار تومان هم هزینه دیرکرد واریز کند. وی همچنین درخصوص اینکه این مبالغ صرف چه اموری می‌شود، گفت: این مصوبه دولت برای تمام آزمون‌های سراسری است که توسط سازمان سنجش انجام می‌شود، اما هزینه اصلی ثبت نام و ۱۲۰ هزار تومان هزینه دیرکرد، طبق روال گذشته به حساب خزانه دولت واریز می‌شود و سازمان سنجش اصلا در این زمینه ذینفع نیست. خانم زرین آمیزی در واکنش به غیر منصفانه خواندن هزینه دیرکرد ۱۲۰ هزار تومانی افزود: شاید در نگاه اول غیرمنصفانه باشد، اما تبعات این دیرکرد بسیاری از بخش‌های اجرایی را درگیر می‌کتد و باید به یک شکلی هزینه‌هایی که به سیستم‌ها تحمیل می‌شود جبران شود. اخذ هزینه دیرکرد برای ثبت نام در آزمون‌های سراسری بدون اعلام قبلی و همگانی بوده است. به داوطلبان ادامه تحصیل توصیه می‌شود در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام کنند تا کار به تمدید مهلت… ادامه نظر»

جعفر
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

چون از ابتدای سال بیشتر آزمون ها به تعویق افتاد و عملا” اکثر دوستان آزمون های استخدامی و یا آزمون زبان داشتند، لذا تعویق کنکور دکترا حتما باید عملی شود.

فرشته
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

جانمون مهمتر از همه چیه. خواهشا تعویق ازمون دکترا

نازگل
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

جدا از اینکه تعویق باشه یا نباشه حرفم اینه که سازمان تصمیمشون رو به یک هفته مانده به کنکور نگیرن از الان با اطمینان حرفشونو بزنن و رو حرفشون بمونن تا داوطلبین دچار مشکل نشن و برنامه هاشون به هم نخوره.

ماه دخت بانو
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازگل

یکی از دوستان حرف خوبی زد که ازونجایی که این موسسات کنکور توی سازمان سنجش کلی آدم دارن و کارگاه و کلاس برگزار میکنن واسه ماه آخر و بیست روز آخر و هفته آخر و حتی دوروزه آخر طلایی

نمیخوان از سودش بگذرن
برای همینم میذارن آخرین تایم ممکن

سارا
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

تعویق کنکور دکتری حتمی است. ولی طرز تفکر بعضی ها اینجا واقعا آدم ناامید میکنه

ایمان
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ

خب دوستان فارغ از همه اظهارنظرهای احساسی و متهم کردن همدیگه به درسخون و تعویق طلب و بقیه اینها اگر بخوایم یک تحلیل واقع بینانه درخصوص برگزاری یا عدم برگزاری کنکور در اسفند ماه داشته باشیم باید به چند نکته توجه کنیم. اول اینکه منطقاً تنها در یک صورت ستاد کرونا با تعویق کنکور موافقت خواهد کرد و اون هم درصورت اغاز موج چهارم شیوع و گسترش کرونا و گسترش دوباره امار ابتلا به کرونا در شهرهای ایران هست که امیدوارم اینگونه نشه. نه بخاطر کنکور که بخاطر سلامتی هموطنانمون. اما درغیر اینصورت قاعدتا نباید ستاد با تعویق کنکور موافقت کنه. حالا به چند دلیل ۱.ما در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ با تعدد آزمون ها و تجمعات مختلف روبرو هستیم و اگر ازمون دکتری هم بخواد به سال بعد منتقل بشه قطعا وضع به مراتب بدتر خواهد شد. آزمون دستیاری در تاریخ بیستم فروردین…بعد از اون ماه مبارک رمضان رو در پیش داریم که باید یک تعویق یکماهه رو شاهد باشیم. اگر در اردیبهشت بخوایم کنکور دکتری برگزار کنیم اولین تاریخ بعد از ماه رمضان میشه ۲۴ یا سی ام اردیبهشت که دقیقا کمتر از دو هفته به ازمون کارشناسی ارشد خواهد بود که این فاصله کوتاه بین دو ازمون با این جامعه اماری قطعا خطرناک خواهد بود ۲.اگر بخواهیم کنکور رو به خرداد موکول کنیم. در ابتدای خرداد کنکور پر تعداد کارشناسی ارشد رو پیش رو داریم و در انتهای خرداد نیز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر رو ۳. اگر بخواهیم کنکور را به تیر موکول کنیم… ادامه نظر»

دختر شیرازی
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ

هیچ چیز بالاتر از جان که نیست
#تعویق_آزمون_دکتری۱۴۰۰_وزارت_علوم

Mahdi
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ب٫ظ

سلام.
یک خبر جالب.
سخنگوی سازمان سنجش گفت: طبق مصوبه هیات دولت داوطلبانی که با تاخیر در آزمون‌های سراسری ثبت نام کنند موظفند علاوه بر هزینه اصلی ثبت نام، ۱۲۰ هزار تومان هم هزینه دیرکرد پرداخت کنند.

میلاد
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mahdi

مگه قسط وامه که دیرکرد باید بدن؟؟
گرفتن دیرکرد باید دلیل داشته باشه
همینجوری الکی نمیشه دیرکرد بگیری
عین اینه که شما ده دقیقه دیر بری سر کلاس بهد دانشگاه بگه باید دیرکرد بدی چون دیر کردی!!!!
عجب حرفایی میشنویم

احمدی
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ

سلام همگی خودتونو اذیت نکنید در اینکه آزمون باید عقب بیفته و کسی اجازه نداره با جان جوانها بازی کنه شکی نیست، چون کرونای انگلیسی بسرعت داره پخش میشه و مرگ و میرش تو جوانها خیلی بالاس. اگرم بخوان برگزار کنن همه متحد میشیم سر جلسه نمیریم…

داوطلب
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ

وزیر بهداشت با بیان اینکه اول گردنه پرالتهاب خیز چهارم کرونا هستیم افزود: باید از گردهمایی پرهیز شود، عروسی‌ها را به عزا بدل نکنید، اگر برگزاری گردهمایی‌ها استمرار یابد وضعیت بدتر خواهد شد. به دلیل اینکه بیماری زایی و سرایت و مرگ و میر ویروس انگلیسی بیشتر است و جوانان را گرفتار می‌کند. متاسفانه آمار نشان می‌دهد گرفتاری جوانان از نوع بدخیم است. امیدوارم اسفند با سخت‌گیری بیشتری که انجام می‌دهیم عید خوش‌تری نسبت به سال قبل داشته باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: در زمینه رنگ‌بندی شهر‌ها تجدید نظر خواهیم کرد. /

داوطلب
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ

وای خدای من اینا حاضرن بمیرن ولی کنکور بدن
اخه به چه قیمتی

مینیون
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

پروتکل هارو رعایت کن نمیمیری ایشالا :))

میلاد
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مینیون

آره
البته سر جلسه نمیمیری
ولی بعدش هر اتفاقی برات بیفته هیشکی گردن نمیگیره
معلومم نیست سر جلسه آزمون گرفتی
اکسپایر میشی واسه هیچی

الهی به امید تو
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ

آزمون عقب میفته متاسفانه و این هفته خبرش رو اعلام می کنن. واقعا متاسفم

داوطلب
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ

چرا اینو میگی؟

شیما
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ب٫ظ

از کجا اینقدر مطمئن میگید؟ و چرا تاسف؟
آنچه خدا خواست همان میشود

تعویق کنکور
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ق٫ظ

میخوای آزمون بدی راحت بشی و سفر و شمال و ….

آزمون دکتری
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ

من هم موافق هستم در شرایط بهتری این آزمون برگزار بشه. بنده و همسرم برای آزمون آماده شدیدم ولی من در شهرستان روز جمعه نمی تونم به کسی در این شرایط کرونایی اعتماد کنم و بچه ام رو به آنها برای چند ساعت بسپرم.
اگر در اسفند با این شرایط کرونای جهش یافته برگزار بشه علی رغم این که آمادگی خوبی دارم ولی حضور پیدا نمی کنم.
حداقل در فصل بهار می تونیم در ها و پنجره های سالن های برگزاری آزمون را باز گذاشت. اما در اسفند بین کرونا و سرما باید یکی رو انتخاب کنیم

داوطلب
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  آزمون دکتری

بهتر بچه تون رو به کی میسپرید؟

داوطلب
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اصلاح میکنم
مهر بچه تون رو به کی میسپرید؟

داوطلب دکتری
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  آزمون دکتری

با بچه دکتری میخونید باید به یکی بسپاریدش. کرونا چن سال طول میکشه