موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام تقویم آزمون MHLE در سال 1400

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

برنامه زمان بندی ثبت نام و برگزاری آزمون MHLE در سال 1400 منتشر شد.

زمان آزمون MHLE سال 1400

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون MHLE در سال 1400 در پنج نوبت به شرح زیر برگزار می شود.

تقویم زمان بندی ثبت نام، توزیع کارت، برگزاری و اعلام نتایج این آزمون در سال 1400 به شرح جدول زیر است:

تقویم آزمون MHLE سال 1400

سوالات آزمون زبان MHLE

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت وزارت بهداشت (MHLE) دارای 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (30 پرسش درک مطلب شنیداری، 40 پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و 30 پرسش درک مطلب نوشتاری) و 100نمره (بدون نمره منفی) است.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، ساختار آزمون MHLE در حال بازنگری و ارتقا است، از حدود اواسط سال 1400 و پس از نهایی شدن ساختار جدید، آزمون های MHLE در شکل و چارچوب ارتقایافته برگزار خواهند شد. جزئیات مربوطه به محض نهایی و آماده شدن برای اجرا، به آگاهی داوطلبان گرامی خواهد رسید. تا پیش از آن، آزمون همچنان با ساختار و شکل کنونی برگزار می‌شود.

نکات مهم

1- نشانی دقیق مکان برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج می‌شود.

2- تاریخ های در نظر گرفته شده برای پایان ثبت نام، قطعی نیست و در صورت تکمیل ظرفیت یک حوزه، ثبت نام برای آن حوزه زودتر از تاریخ های اعلام شده در جدول بالا، متوقف خواهد شد.

3- برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هر یک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود.

4- هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام Certification Code بوده که در بالای آن درج میشود و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند «تأیید کارنامه» یا (Check Certificate Validity) قابل استعلام است؛

بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.

مراجع گوناگون (دانشگاه ها، سازمان ها، …) می توانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل کنند.

5- پیش از مراجعه به حوزهی آزمون از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه فرمایید؛ در حوزه آزمون، امکانات تهیه کارت موجود نیست و از ورود افرادی که کارت ورود به جلسه و کارت ملی (یا شناسنامه) همراه نداشته باشند به سالن برگزاری آزمون، جلوگیری خواهد شد.

6- به دلیل ضرورت برقراری نظم و حفظ سکوت و آرامش در سالن های برگزاری آزمون، درهای حوزه رأس ساعت 08:30 بسته و از ورود افراد دیرآمده، جلوگیری خواهد شد.

هزینه ثبت نام آزمون زبان وزارت بهداشت

هزینه ثبت نام در این آزمون، (1,458,500 ریال) است.

هزینه ثبت نام قابل برگشت یا نگهداری برای دوره های بعدی نیست؛ پیش از اقدام به ثبت نام، از قطعیت تصمیم خود اطمینان حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام آزمون MHLE

الف) آماده سازی مدارک: داوطلبان باید یک قطعه عکس تمام رخ با زمینه روشن (که در سال جاری گرفته شده باشد) کارت ملی و صفحه اول شناسنامه خود را اسکن نموده و هنگام ثبت نام، از طریق سایت sanjeshp.ir به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.

توجه: هریک از تصاویر ارسالی باید با فرمت jpg و حجم 20 تا 300 کیلوبایت باشد.

ب) ثبت نام به صورت اینترنتی و به روش زیر انجام می شود:

1- اسکن و آماده کردن مدارک (طبق مندرجات بند الف)

2- ورود به صفحه اینترنتی sanjeshp.ir

3- انتخاب پیوند «آزمون زبان MHLE»

4- کلیک روی پیوند «Send Documents & Register»

5- انتخاب پیوند «پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام»، پرداخت هزینه ثبت نام (1,458,500 ریال) طبق دستورالعمل سایت (با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب)

6- بازگشت به صفحه ثبت نام

7- ارسال مدارک به صورت جداگانه و تک تک (پس از ارسال مدارک، دکمه «Registration» فعال می شود؛ کسانی که در دوره های پیشین ثبت نام کرده بوده اند، نیازی به ارسال دوباره مدارک ندارند).

هنگام ارسال مدارک باید عنوان درست مدرک ارسالی را از قسمت «نوع سند ارسالی» برای هر مدرک انتخاب و سپس آن را ارسال کنید:

  • عکس پرسنلی                        Personal Photo
  • کارت ملی                               National Card
  • شناسنامه                                   ID Card    


8- کلیک روی دکمه «Registration» و مشاهده فرم ثبت نام (Registration Form)

9- تکمیل فرم ثبت نام (فقط با استفاده از حروف الفبای انگلیسی) و دریافت (Registration Code دریافت نکردن کُد ثبت نام به معنی انجام نشدن ثبت نام است).

توجه 1: فرم هایی که با استفاده از حروف الفبای فارسی پر شوند، حذف خواهند شد.

توجه 2: عدم ارسال مدارک به منزله انصراف از شرکت در آزمون است و پرداخت هزینه آزمون، انجام ثبت نام و داشتن کُد ثبت نام (Registration Code) بدون ارسال هر یک از مدارک فوق الاشاره، فاقد اعتبار بوده و مجوز شرکت در آزمون نیست. کسانی که در دوره های پیشین ثبت نام کرده بوده اند، نیازی به ارسال دوباره مدارک ندارند.

توجه 3: فرم را چاپ نموده و در نگهداری از کُد ثبت نام (Registration Code) کوشا باشید؛ کلیه مراحل بعدی، از دریافت کارت ورود به جلسه تا دریافت کارنامه به وسیله این کُد انجام میشود.

ج) توزیع کارت ورود به جلسه: داوطلبان باید در بازه های زمانی اعلام شده در جدول بالا به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند. همراه با کارت ورود به جلسه، یک برگ راهنما در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد که مطالعه آن ضروری است.

داوطلبان باید کارت ورود به جلسه آزمون را چاپ نموده و برای ورود به حوزه آزمون، آن را همراه با کارت ملی یا شناسنامه خود ارائه نمایند.

د) دریافت کارنامه: داوطلبان می توانند در تاریخ های اعلام شده در جدول بالا به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و کارنامه اینترنتی خود را مشاهده و چاپ کنند.

کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان صادر نخواهد شد.

نکته: در بالای هر کارنامه اینترنتی یک کُد ویژه به نام Certification Code درج شده که درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل استعلام است.

توجه: مراجع گوناگون (دانشگاه ها، سازمان ها، …) میتوانند به همین روش، از درستی کارنامه شما اطمینان حاصل کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آزمون msrt
فروردین ۱۴, ۱۴۰۰ ۱:۰۰ ب٫ظ

تقویم آزمون msrt هنوز منتشر نشده؟؟ کسی میدونه؟

مهسا
فروردین ۱۵, ۱۴۰۰ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  آزمون msrt

سلام
متاسفانه ازمون msrt به علت کرونا خیلی نامنظم برگزار میشه. هر خبری درخصوص برگزاری این ازمون در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

علی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ

دوستانی که موافق تعویق دکترای۱۴۰۰ هستند در اینستاگرام به دکتر قالیباف اعلام کنید رییس مجلس هست قطعا در این مورد صحبت می کنند

بهار
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ

سلام
این آزمون MHLEرو دانشگاههای وزارت علوم قبول دارند برای امتحان جامع؟

مهدی
خرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

بستگی به دانشگاهتون داره .. اصولا قبول دارن … مثلا من که چمران هستم برای من رو قبول کردن

داوطلب
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

#تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۰

دانشجو
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

لطفا در مورد آزمون msrt اطلاع رسانی کنید این هفته برگزار میشه؟؟

????
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

این آزمون msrt چی شد؟؟؟؟
پس فردا قراره آزمون باشه هیچ خبری نیست چرا

سس ماس
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ????

کارت نیومده؟