بررسی دلایل تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۰

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تعدادی از داوطبان با حضور در خبرگزاری فارس خواستار تعویق آزمون دکتری 1400 تا اردیبهشت‌ماه و گذر از موج چهارم کرونا در کشور خصوصا در خوزستان شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، یکسال از تولد نامیمون کرونا می‌گذرد، ویروسی که خیلی سریع نه تنها بر جان مردم بلکه کل فعالیت‌های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و سیاسی کشور را تحت تاثیر قرارداد. بزرگترین و منظم‌ترین اجتماعات را به یکباره تعطیل کرد و به آن رنگ و شکل دیگری داد. مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل و جای آن را آموزش آنلاین گرفت. در پی آن تمام نشست‌ها، سمینارها و جشنواره‌ها تعطیل شد و امتحانات‌ و آزمون‌ها زمان منظم برگزاری خود را از دست دادند و کنکور با تعلیق‌های مکرر همراه شد.

امیدها این است که با تزریق واکسن مردم همه به زندگی عادی بازگشته و مراسم‌ها و مجامع به روال عادی خود برگردند، اما هنوز چند ماهی تا آن زمان فاصله داریم. حال با فرا رسیدن سال نو باز کمتر از دوهفته تا برگزاری آزمون دکتری که پس از کنکور سراسری و ارشد بزرگترین‌ آزمون کشور است، فاصله داریم، اما با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ با شکل جدیدی از این ویروس آن‌هم از نوع انگلیسی روبه‌رو شده‌ایم. میزان شیوع این نوع بیشتر است و سنین پایین‌تر را درگیر می‌کند، به گفته پزشکان میزان کشندگی آن نیز بیشتر است.

در نفس‌های آخر ویروس کرونا در کشور و با شروع کرونای انگلیسی در استان‌های جنوبی خصوصا خوزستان که بسیاری از شهر‌هایش‌ را با قرنطینه روبه‌رو کرده زنگ خطر را برای داوطلبان دکتری ۱۴۰۰ با این ترس که کرونای انگلیسی جوانان را بیش از سنین دیگر درگیر می‌کند، زده‌شده است. حال زمان زیادی تا برگزاری این کنکور نمانده و هنوز مسئولان تصمیمی برای تغییر زمان برگزاری آن نگرفته‌اند و اعلام‌کرده‌اند که آزمون دکتری در زمان تعیین شده، بدون تغییر برگزار می‌‌شود.

جمع کثیری از مخاطبان «فارس من» هم طی ثبت سوژه‌ها‌‌ی متعددی با عنوان «درخواست انتقال آزمون دکتری به اردیبهشت ۱۴۰۰» خواهان تعویق آن شده‌اند، اما به گفته مخاطبان فارس سازمان سنجش اعلام کرده هنوز درخواستی برای ما مبنی بر تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ از سوی داوطلبان ارسال نشده‌ است.

به این بهانه «فارس من» صدای مردم و مخاطبان خبرگزاری فارس اقدام به برگزاری میزگردی با حضور آلما سپهرنیا کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، «حمیدرضا لطفی» کارشناس ارشد مدیریت اجرایی و اکرم احمدی فوق لیسانس برنامه‌ریزی درسی و معلم از داوطلبان دکتری ۱۴۰۰ انجام داد. مشروح این میزگرد بدین شرح است:

فارس من: برگزاری آزمون دکتری چه تبعاتی دارد؟

سپهرنیا: بررسی برگزاری کنکور از دو منظر دینی و عدالت اجتماعی اگر خیلی راحت بخوایم صحبت کنیم، مسئله برگزاری کنکور با جان داوطلبان و خانواده‌هایشان سر و کار دارد.

با توجه به آیه ۳۲ سوره مبارکه مائده که در مورد هم عرض بودن جان یک انسان با جان همه انسانها صحبت می‌کند، در دین ما امنیت جانی واجب است. ما توی یک نظام سرمایه‌داری زندگی نمی کنیم که ارزش جان آدم‌ها را منافع مالی افراد تعیین کند. در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و ارزش جان افراد از هر دسته بندی و خون و نژاد و فرقه، محترم شمرده شده و ما داوطلبان انتظار داریم برابر با همین تعالیم با ما رفتار شود. 

همان‌طور که آزمون دستیاری پزشکی و آزمون نظام مهندسی بخاطر وضعیت کرونا به سال ۱۴۰۰ موکول شده، چه تفاوتی بین داوطلبان آزمون دکتری وزارت علوم با داوطلبان آزمون‌های مذکور در ابتلا به کرونا وجود داره؟ آیا ویروس کرونا در مبتلا کردن داوطلبان آزمون‌های مختلف رفتار متفاوتی دارد؟  

اینجا بحث بر سر برگزاری یا عدم برگزاری این آزمون است نه شرکت کردن یا نکردن عده ای از داوطلبان، چون سال گذشته دیدیم که مسئولین برگزاری آزمون در کمال خونسردی گفته بودند که آزمون اجباری نیست و اگر نمی‌خواهید شرکت نکنید.

فارس من: دغدغه‌های شما برای برگزاری آزمون دکتری در اسفندماه چیست؟

سپهرنیا: امسال داوطلب کنکور دکتری هستم، اما با بحرانی شدن اوضاع کرونا درخواست داریم که این آزمون برای مدتی به تعویق بیفتد. امروز ما نماینده چندین هزار داوطلبی هستیم که قرار است کنکور دکتری را امتحان دهند. همه در جریانید که با موج جدید کرونا، آن هم از نوع انگلیسی بسیاری از داوطلبان دچار استرس شده‌اند و ترس از این که خود و یا خانواده‌شان درگیر این ویروس شوند در دوراهی شرکت در آزمون دکتری قرار دارند. همه در جریانیم که این ویروس در استان‌های خوزستان و جنوبی کشور به صورت گسترده‌ای جوانان را درگیر کرده است.

فارس من: شما عضو گروه داوطلبان کنکور دکتری هستید؟ آیا با همه در ارتباط هستید، آیا در این گروه داوطلبان استان‌های درگیر این بیماری نیز قرار دارند؟

سپهرنیا: بله، ما اعضای گروه‌هایی هستیم که بیش از هزار نفر در آن عضو هستند و همه متفق‌القول خواستار تعویق برگزاری آزمون دکتری هستند. خصوصا بچه‌های استان خوزستان و شهر اهواز.

فارس من: چرا فکر می‌کنید آزمون باید به تعویق بیفتد؟

احمدی: من فوق لیسانس برنامه‌ریزی درسی و معلم هستم. ما با آزمون‌های دانش‌آموزان نیز مشکل داریم چه برسد به آزمونی که چندین هزار داوطلب قرار است در آن شرکت کنند. با این وضعیت کرونا اگر کمی این آزمون را به تأخیر بیندازند مطمئنیم شرایط بهتر می‌شود. سال گذشته آزمون در مرداد ماه برگزار شد و تا شهریور نیز نتایج آن مشخص شد. پس می‌توان این آزمون را نیز به تأخیر انداخت. شرکت‌کنندگان این آزمون جوانان هستند و این کرونای انگلیسی بیشتر آنها را درگیر می‌کند. چطور مطمئن باشیم آزمون برگزار می‌شود و جوانان و خانواده‌‌هایشان درگیر این ویروس نمی‌شوند؟

فارس من: چرا شرایط اسفند ماه را برای آزمون با اردیبهشت مقایسه می‌کنید؟

سپهرنیا: وقتی مسئولین برگزاری آزمون، پیشنهادات مبنی بر برگزاری آزمون در بهار ۱۴۰۰ را قبول نمی‌کنند باید این سوال پرسیده شود که مگر در بهار ۱۴۰۰ احتمال دارد چه اتفاقی بیفتد که حاضر شده‌اید داوطلبان در این شرایط خطرناک، در فضاهای سر بسته آزمون دهند؟ وقتی وزیر بهداشت و اعضای ستاد مبارزه با کرونا اعلام کردند که با آغاز واکسیناسیون، تا بهار سال آینده حداقل ۷۰ درصد گروه‌های آسیب‌پذیر واکسینه می‌شوند و سطح ایمنی عمومی کشور بالا می‌رود و احتمال انتقال بیماری کاهش پیدا می‌کند، آیا مسئولین برگزار کننده کنکور چیزی خلاف این گفته‌ها را ملاک عمل خودشان قرار داده‌اند؟

آیا اطلاعاتشان به غیر از ستاد ملی کرونا است؟ همان‌طور که آزمون دکتری در سال‌های گذشته در بهار برگزار می‌شد، این نشان دهنده آن است که کل فرایند پذیرش دانشجو دکتری، از آزمون تا اعلام نتیجه، حداکثر ۴ تا ۵ ماه زمان نیاز دارد، حالا این همه اصرار به برگزاری آزمون در اسفند ماه با توجه به وضعیت کشور، چه دلیلی دارد؟ حتی سال گذشته، این فرایند در کمتر از ۴ ماه انجام شد، از دهه دوم مرداد تا دهه اول آبان‌ماه طول کشید.

فارس من: آیا مطمئنید با تأخیر آزمون اوضاع کرونا بهتر می‌شود؟

لطفی: بله، بله، حتماً. چون واکسیناسیون شروع شده و گروه‌های پرخطر این واکسن را دریافت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. هوا هم گرم‌تر می‌شود و می‌توان در و پنجره‌ها را باز گذاشت. ولی الان چطور امکان دارد استان‌های سردسیری مثل استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و کردستان پنجره‌ها را باز بگذارند. ما با بچه‌های خوزستان در ارتباطیم. ای کاش مسؤولان با آنها هم صحبت می‌کردند.

فارس من: داوطلبان کنکور دکتری در استان خوزستان چه نظری دارند؟

احمدی: آنها خیلی استرس دارند. از یک طرف اوضاع بحرانی که در این استان به وجود آمده، ترس خانواده‌ها را برای شرکت فرزندانشان در آزمون اضافه کرده، از طرفی مجبورند به خاطر این که در مراکز آزمون برگزار می‌شود، مسافرت کنند. حال فکر کنید شهرها قرنطینه‌اند، چطور به مراکز استان بیایند؟ ما با خیلی از آنها صحبت کرده‌ایم، می‌گویند اگر آزمون به تعویق نیفتد امتحان نمی‌دهیم، چون خود و خانواده را درگیر می‌کنیم. اگر آزمون به تعویق بیفتد لااقل امکان حضور داوطلبان در سی‌سخت و خوزستان برای شرکت در آزمون دکتری وجود دارد.

سپهرنیا: وزیر بهداشت به عنوان فرمانده قرارگاه مبارزه با کرونا بارها عنوان کردند برای مبارزه با کرونا باید آرایش جنگی بگیریم، سوال اینجاست که آیا نحوه گرفتن آرایش جنگی این‌گونه است؟

سال ۸۶  بخاطر اینکه تهران برف سنگینی آمده بود ( اون موقع کنکور ارشد زمستان برگزار می‌شد) سازمان سنجش آزمون ارشد را به تعویق انداخت فقط بخاطر تهران. اما الان عنوان می‌کنند که حتماً کنکور باید سر موعد مقرر برگزار شود.عمل به توصیه‌های پزشکی در این شرایط اپیدمی کرونا شرعاً و عقلاً واجب است. آیا ماندن در فضای بسته به مدت  ساعت خطرناک نیست ؟ مسلماً هیچ متخصص پزشکی،  نه این تصمیم سازمان سنجش و نه پروتکل‌هایشان را تایید نمی‌کند.  یک نمونه‌اش  نامه روسای تمامی بیمارستان‌های اهواز به استاندار خوزستان برای قرنطینه حداقل دو هفته ای استان خوزستان است.

فارس من: خواسته شما از سازمان سنجش چیست؟

لطفی: ما خواستار پاسخگویی مسؤولان سازمان سنجش به دو سؤال هستیم؛ اول این که چرا سازمان سنجش فکر می‌کند اگر ما درخواست داریم که آزمون به تعویق بیفتد، به دلیل آن است که بیشتر برای آزمون بخوانیم چون گفته‌اند این درخواست را افرادی که تازه با باز شدن سایت ثبت‌نام کرده‌اند داشته‌اند و این بهانه‌ای است برای کسانی که می‌خواهند باز هم درس بخوانند. آیا ما بهانه می‌آوریم؟

دوم این که، اطلاعیه‌ای داده شد که تمهیداتی اندیشیده شود مبنی بر این که در فضای باز و با فاصله زیاد برگزار شود. من پارسال خودم آزمون دادم، فاصله زیادی نبود. اگر آزمون را به تعویق بیندازند، همچون پارسال، با آب و هوای مناسب‌تر، امکان برگزاری آزمون وجود دارد. باور کنید تعویق آزمون به نفع کسی به غیر از سلامتی جوانان و خانواده‌ها نیست. فردی باید از روستا به شهرها بیاید، خیلی‌ها هم خانم هستند و فرزند کوچک دارند. در استان سردسیر چطور امکان دارد که در و پنجره‌ها باز باشد و جریان هوا وجود داشته باشد.

فارس من: آیا شما فکر می‌کنید تعویق آزمون به مطالعه بیشتر داوطلبان کمک می‌کند؟

احمدی: من پارسال آزاد تهران مرکز قبول شدم، اصلاً این گونه نیست. من ترجیح می‌دهم آزمون الان برگزار شود، ولی تنها به فکر خودم نیستم. به فکر جوانانی هستم که سال‌ها تلاش کرده‌اند و امسال منتظرند تا در آزمون با آمادگی شرکت کنند. دو ماه زمان تعویق آنقدر نیست که فکر کنید فردی فرصت می‌کند تا بیشتر درس بخواند. این می‌تواند فرسایشی هم باشد، ولی می‌تواند به کم شدن استرس و انجام آزمون در شرایط آرام‌تر کمک کند. قضیه این است که اگر اتفاقی برای یک نفر بیفتد چه کسی پاسخگوست؟

فارس من: چقدر زمان برای مطالعه آزمون دکتری نیاز است؟

لطفی: یک داوطلب کنکور دکتری باید یک سال درس بخواند، با یکی دو ماه درس خواندن نمی‌تواند قبول شود. من مطمئنم خیلی‌ها آزمون نمی‌دهند. پارسال در آزمون بسیاری از صندلی‌ها خالی بود. خانواده‌ها موافقت نمی‌کنند تا فرزندانشان به مراکز استان‌ها بیایند، حتی برایشان امکان‌پذیر نیست که با وسایل نقلیه عمومی و خودروی شخصی سفر کنند.

فارس من: آیا مطمئن هستید تا اردیبهشت اوضاع کرونا از الان بهتر است؟

لطفی: اگر بهتر نباشد، شرایط جوی بهتر است. حداقل می‌تواند در فضاهای باز برگزار کرد. با واکسیناسیون سطح ایمنی بدن بالا می‌رود، اوضاع مناطق زلزله‌زده هم بهتر می‌شود و خوزستان این موج جدید کرونا را گذرانده است.

احمدی: من معلمم، نمی‌دانم چطور می‌خواهم ۱۸۰ هزار نفر را در یک جلسه جمع کنم. ما در آزمون‌هایمان در مدرسه فقط ۵ نفر را در کلاس حاضر می‌کنیم. آن هم وقتی می‌دانیم دانش‌آموزی آمادگی دارد و امکان آزمون آنلاین را دارد، ملزم به آمدن به مدرسه نیست. ما مطمئنیم وضعیت سال آینده بهتر است. نه حالا، آزمون را به مرداد ماه بیندازند، بلکه یکی دو ماه بعد از عید هم زمان خوبی است.

سپهرنیا: قبلا آزمون دکتری در اردیبهشت برگزار می‌شد، چطور آ‌ن روز مشکلی نبود؟ الان هم می‌توانند این آزمون را در همان زمان برگزار کنند.

فارس من: از کدام یک از تمهیداتی که سازمان سنجش آموزش کشور برای کنکور اندیشیده شده گله دارید؟

احمدی: می‌دانید چه چیزی سنگین است اینکه سخنگوی سازمان سنجش می‌گوید حتی در شهرهای قرمز هم برگزار می‌شود، چطور در این شرایط که از شهری به شهری دیگر بروی جریمه می‌شوی؟ فرزندان خوزستان باید این آزمون را برگزار کنند. یادآوری می‌کنم بچه‌های اهواز خواهان این هستند که این آزمون به تعویق بیفتد.

لطفی: وزیر بهداشت می‌گوید ویروس جدید جوان‌ها را درگیر می‌کند داوطلبان آزمون دکتری بین ۲۷ تا ۴۰ سال هستند، اگر مجرد باشند با خانواده‌هایشان زندگی می‌کنند، خیلی‌ها بیماری زمینه‌ای دارند.

سپهرنیا: سازمان سنجش گفته ما پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم آیا امکان دارد با دولایه ماسک و 4 ساعت آزمون برگزار شود؟ حتی نمی‌توانیم آب بخوریم، اگر کسی بیمار باشد، با یک لحظه برداشتن ماسک بقیه را نیز مبتلا می‌کند و این 4 ساعت زمان بسیار طولانی است.

لطفی: من پارسال در آزمون دیدم به خاطر اینکه تفتیش بدنی نکنند افراد از تلفن همراه استفاده کردند بچه‌ها تا الان درس خواندند استرس دارند. سیستمی ایمنی‌شان پایین است. حتی اگر این آزمون به تعویق بیفتد در درس خواندن بچه‌ها تأثیری ندارد.

فارس من:‌ حرف آخر؟

سپهرنیا: فقط اینکه جان مردم عزیز است، جان پدر و مادرهایمان هم عزیز است، با تصمیمی اشتباه نباید بهار ۱۴۰۰ را به خانواده‌ها تلخ کنیم  همه خسته‌ایم و با تعویق ازمون باز هم می‌توانیم به سلامت دور هم باشیم.

لطفی: من به خاطر کرونا یکی از نزدیکانم را از دست داده‌ام من بگیرم خانواده‌ام هم درگیر می‌شوند سنجش اگر لازم نمی‌بیند به خاطر داوطلبان اعلام کند که آزمون به تعویق می‌افتد حداقل به خاطر مراقبینی که مجبور هستند در جلسه حضور داشته باشند، این آزمون دکترا را به تعویق بیندازد.ما در اسفند ماه موج  چهارم پاندمی کرونا را داریم.

احمدی: اگر نمی‌خواهید این آزمون را به تعویق بیندازید خیلی‌ها در این آزمون شرکت نمی‌کنند ولی ما را توجیه کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

777 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خبرمهم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ

مثل اینکه مخالفان ساکت شدندامامشکلی نیست من حلالتون کردم یادتون باشه زودقضاوت نکنیدانشاله موفق میشید

خبر مهم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

اینم بگم من اصلا داوطلب نبودم و به من دستور میدن این طور کنم تا حواستون پرت شه و تعویق نخواین

خبرمهم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  خبر مهم

جالب بود من خودم دستورمیدم

ناشناس
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خبر مهم می خوان بهت خبر مهم بدم فقط۵۲نفر فرم خوداظهاری رو پر کردن این یعنی اینکه پا به پات موقع کنکور کرونایی هست مراقب خودت باش

مهدوست
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

بهترین کار این هست که سکوت کنید‌ .شما اصلا داوطلب نیستید چه موافق و چه مخالفش چون ۲۴ ساعتی اینجایی

طاها
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ

خبر مهم اینجایی دارم دنبالت می گردم؟مگه رباتی فقط یه جای خاص می مونی؟بیا جواب بچه ها رو بده

خبرمهم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  طاها

مهرداد ویس کرمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در خصوص برگزاری آزمون دکتری به میزان گفت: ما در شرایطی قرار داریم که باید بهترین تصمیم را انتخاب کنیم و با توجه به اینکه ویروس کرونای انگلیسی هم وارد کشور شده است و اصلا نمی‌توان پیش بینی کرد که در ماه‌ها و هفته‌ها و روز‌های آینده چه اتفاقی قرار است بیافتد، تصمیم بر آن گرفته شده است که آزمون دکتری در زمان مقرر خود برگزار شود و تعویق نیافتد. وی ادامه داد: با توجه به این که تجربه برگزاری آزمون کنکور‌های سازمان سنجش را در فصل تابستان داشتیم و خوشبختانه با مدیریت صحیح و با رعایت پرتوکل‌های بهداشتی توانستیم آزمون دکتری، آزمون کارشناسی ارشد، آزمون سراسری و همچنین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، و هیچ اماری بر افزایش ابتلاء به بیماری کرونا در بین داوطلبین مشاهده نشد و خوشبختانه با مدیریت صحیح آزمون‌ها برگزار شد. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: با شروع کرونای انگلیسی در استان‌های جنوبی خصوصا خوزستان که بسیاری از شهر‌هایش را با قرنطینه روبه‌رو کرده زنگ خطر را برای داوطلبان دکتری ۱۴۰۰ با این ترس که کرونای انگلیسی جوانان را بیش از سنین دیگر درگیر می‌کند، این استدلال درست نیست، چون کنکور‌های دیگر در وضعیت کرونا برگزار شده است و اینکه تعداد شرکت کننده بسیار کم است و مدیریت این تعداد به آسانی انجام می‌شود. ویس کرمی تاکید کرد: دلایل داوطلبان را برای تغییر زمان کنکور، قانع کننده نمی‌دانیم. بر این اساس تنها اگر در این یک هفته باقیمانده، ستاد مدیریت بیماری کرونا… ادامه نظر»

م
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

سازمان سنجش اعلام کرده کنکور دکتری در خوزستان با شرایط ویژه برگذار میشه

انگار از لغو ازمون خبری نیس

خبرمهم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  م

قطعاتدابیری اندیشیدندنگران نباشید

رضا
اسفند ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

مشخصه شما شرایط اورژانسی خوزستان را نمیدانید

محمد
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

دوستان استاندار خوزستان تاکیید کرد اگر آزمونی در سطح ملی برگزار می شود می توانیم با مراتب بالا همانگ کنیم و لغو نماییم خودتون هم سرچ کنید

ازی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

کجا شنیدید ی دیدید

م
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ

اینکه بعضی افراد اصلا معنای دقیق بهداشت و جلوگیری از بیماری های ویروسی رو نمیدونند ایرادی نداره چون تخصصی در این زمینه ندارند ولی اینکه اسم خودخواهی روی بقیه اشخاص میگذارند جای سواله

فقط کافیه عزیزانمون بواسطه ما کنکوری ها درگیر این ویروس بشند انوقت یکعمر عذاب وجدان داریم

جای سواله وزیر بهداشت که گله میکنه چرا جلویی مرز عراق رو نمیبندید و من باید مسئول جنازه ها فقط باشم چرا شخص وزیر هیچ گونه مانوری نمیدند؟

ینی یک مقام مسئول که این ویروس رو کامل میشناسه نظر نمیده؟
چرا افراد عادی معنی بیماری های ویروس رو نمیدونند انداختند بجان همدیگه؟

عزیزان کنکوری ، سازمان سنجش هیچ گونه اقدامات بهداشتی رو انجام نداده و انجام هم نخواد داد تمام این سخنرانی ها دورغه

سلامتی واجبتر از هر چیز دیگس

فقط ۲ یا ۳ ماه انتظار شرایط رو بهتر میکنه

ازی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ

دوستان دلایل خود را برای ستاد کرونا از جهت برگزاری آزمون در اسفند بنویسید.کرونا رفتنی نیست و هر چند یکبار جهش یافته می شود. ما می خواهیم زمان ازمون از لحاظ فصل بهار که امکانات مناسب تری است انتقال یابد.

ازی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ

جدیدترین اظهار نظرهای کمیسیون آموزش مجلس را بخونید در پست phdtest

خواهان سلامت
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ

امروز در جلسه ستاد کرونا از همه چی صحبت شد بجز کنکور ۱۵ اسفند.
تعداد کثیری از دانشجویان خواستار تعویق آزمون هستند.
(هل من ناصر ینصرنا)

خبرمهم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ

تعدادکثیرمثلا چندنفراز۱۸۰هزارنفر؟؟؟؟

سعید
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

کاملا مشهوده بیشتر ما شرکت کننده ها منطقی و عقلایی نمی بینیم بااین وضع دکتری شرکت کنیم. شما راحت عقل رو زیرپا میگذارید …به توضیحات و استدلال های دوستان در مصاحبه توجه کنید عقل میگه به تعویق بیندازید و نگران خواندن بیشتر بعضی ها نباشید .

ما واقعأ نگرانیم .

خبرمهم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

دیگه تموم شده قطعابرگزارمیشه

دانیال
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ

با این وضعیت احتمال تعویق خیلی زیاده

ناظمی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

کدوم وضعیت دوست عزیز؟؟؟میشه دقیق بگین

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

واقعا؟
خواهشا اگر خبری از تعویق دارید، بگید

خبرمهم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای برگزاری کنکور دکتری، گفت: آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ صبح روز جمعه، ۱۵ اسفند در سراسر کشور در ۱۱۰ حوزه امتحانی برگزار می شود. حوزه‌های برگزاری آزمون سال گذشته ۶۰ مورد بوده است که امسال به ۱۱۰ حوزه افزایش یافته است.

زرین آمیزی ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و در‌های ورود به جلسه حوزه‌های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد. متقاضیان باید قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: کارت شرکت در آزمون متقاضیان از روز سه‌شنبه، ۱۲ اسفند برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. م

جابر
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ

ب مولا جدم بر حقه خواب دیدم کنکور لغو نمیشه!! ناموصا عقب بیوفته سخت تره خواهشا تلاش کنید عقب‌ نیفته با تشکر

من
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

بچه ها زنگ بزنید پیگیری کنید جواب بگیریم

علی اصغر
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

کنکور به تعویق نمیفته از منبع موثقی جویا شدم، تلاش ها بی فایدست. سال قبل تکرار نمیشه و ۱۵ اسفند کنکور سرجاشه

من
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی اصغر

نه بابا. موثق

خبرمهم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی اصغر

قطعاتعویق نمیشه

علی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

اینکه تجمع نیست

F
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

الان که همچنان شبکه خبر زیر نویس میکنه که ۱۵ اسفند. دوستانی که تهران هستند خواهشا اگه میتونن پیگیری کنن

رزی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  F

خیلی وضعیت نامناسبی هست واقعا نگرانیم دوست عزیز

خبرمهم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  F

بهشون میگم

F
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

دوستانی که میگن تنبلی و به خاطر منافع و… اگر شهرهای هر کدوم از شما هم وضعیت خوزستان را داشت باز همین حرف را می زدید

عسل
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  F

کرونا همه جا هست، نمیشه بریم بمیریم که باید زندگیمونو بکنیم، مراقبت کنید چیزیتون نمیشه. ما این همه تلاش نکردیم که بخاطر خودخواهی شماها همه چی خراب شه

F
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

خودخواهی. خودتون نمیدونید چی میگین و چی میخواین این مساله میتونه گریبانگیر همه بشه. اون وقت آیا هیچ نهاد مسئولی پاسخگو خواهد بود

رزی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

خیلی از شهرها حوزه امتحانی ندارند باید به استان ها سفرکنند شما تضمین میکنی که چیزی نمیشه؟
اکثر استان ها بارش برف و کاهش دما دارند
چطور بدون تهویه چیزی نمیشه

خبرمهم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  رزی

مگه ماضمانتنامه هستیم

ازی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

من نمیدونم ک مخالف هستید چرا اینجا میچرخید و فضولی و اظهار نظرهای مسخره می فرمائید

خبرمهم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ازی

من مخالف چندنفرقانون گریزبهانه گیرفرصت خواه که شماهم یکی ازاین بزرگواران هستید

F
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ

به چه شماره ای زنگ بزنیم

عسل
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

خدا نگذره از کسایی که بخاطر تنبلی و منافع خودشون میخوان کنکور عقب بیفته، شماها هیچی نمیشید

خبرمهم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

عقب نمیفته

محمد
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

دوستان من ۲ ساعته زنگ میزنم فقط میگه مشغوله عالی هستید

رزی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

با چه شماره هایی تماس میگیرید؟
لطفا اینجا بزارید

اسدی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دوستان سنجش هیچ کاره هست لطفا با نهاد ریاست جمهوری تماس بگیرین من زنگ زدم گفتن ک امروز جلسه دارن امشب معلوم میشه ک برگزار میشه یا نه. هر چقدر میتونین تماس بگیرین هرقدر تماس بیشتر باشه بهتره
۰۲۱۶۱۳۳

داوطلب
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و احترام ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری(س)،نظر به رفتار تهاجمی و غیرقابل کنترل ویروس کرونای انگلیسی در سطح جامعه و افزایش تعداد شهرهای نارنجی و قرمز در کشور و قرارگیری پایتخت در وضعیت زرد و همچنین فرمایشات متعدد وزیر محترم بهداشت مبنی بر خیز مجدد کرونا در کشور (که این بار پیک چهارم کرونا با تلفاتی غیر قابل پیش بینی و بسیار خطرناک تر را در کشور رقم خواهد زد) اینجانبان ،داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۰ خواهان تعویق این آزمون به دلیل تهدیدات ناشی از انتشار بسیار سریعتر این ویروس نسبت به گونه قبلی و همچنین قرارگیری کشور در آستانه پیک چهارم و باتوجه به برودت هوا در اکثر مناطق کشور در هفته جاری که به دنبال آن عدم امکان تهویه هوای حوزه های آزمون جهت کاهش خطر انتشار ویروس خواهد بود و ایضا با توجه به تعویق آزمون‌هایی مشابه همچون المپیاد علمی دانشجویی که مراتب شرکت کننده کمتری نسبت به آزمون سراسری دکتری دارد ،می باشیم.از مسئولین محترم وزارت خانه های بهداشت و علوم و سازمان سنجش علی الخصوص وزیر محترم بهداشت خواهان توجه به این دغدغه مهم دانشجویان و خانواده های ایشان بوده و دستور لغو برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ را تا زمان مناسب تر که حداقل واکسیناسیون گروه های حساس و پرخطر در کشور انجام گیرد،ترتیب دهند. بدیهی است عواقب جبران ناپذیر برگزاری این آزمون در شرایط بسیار خطیر و ناپایدار کنونی که داغدار شدن خانواده های بیشتر در کشور را به دنبال دارد بر عهده تصمیم گیرندگان برگزار… ادامه نظر»

من
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

بچه ها الان با دفتر رییس جمهموری زنگ بزنید . جلسه تشکیل دادن برای مقابله به گرونا . همگی زنگ بزنیم تا صدامون برسه

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ

سلام به همه دوستان
من که شهرستان هستم.
لطفا کسانی که رفتند برلی تجمع جلوی سازمان سنجش بگن چه خبره اونجا
من خیلی نگرانم، ان شاء الله تعویق رو اعلام کنند.
از همتون ممنونم

خبرمهم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

چه تجمعی چه خوش خیالید

علی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خجالت بکش

عسل
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

جالبه که این تجمع کرونا ورود نمیکنه و کرونا فقط تو جلسه اس

رزی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

ببخشید مگر تجمع کردند داوطلبین؟

تجمع
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ق٫ظ

بچه ها حلوی سازمان سنجش تجمع کنیم

ساره
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  تجمع

دوستان تجمع خالی فایده نداره اگر کسی خبرگزاری میشناسه خبرشون کنید
باید پوشش خبری داشته باشه وگرنه مثل درخواست میگن تجمع؟؟؟کوووو ما ندیدیم

علی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ق٫ظ

کنکور قطعا سر موعد برگزار میشه و موافقان تعویق حالشون گرفته میشه هاهاها

خبرمهم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

چی بگممم چندنفرمیخوان کل مملکتوبسیج کنندواسه عقب افتادن ازدرساشون

عسل
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

عقل که نباشد جان در عذاب است همینه، یکی نیس بهشون بگه خب بشینید درستونو بخونید دقه ۹۰ به ولوله نیفتید

امیدوار
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ق٫ظ

دوستان امروز و حداکثر فردا باید اقدام کنیم تا تعویق صورت پذیرد. من امروز از طریق وزارت بهداشت و بصورت حضوری پیگیری خواهم کرد. ضمنا با توجه به اینکه سازمان سنجش بعنوان مجری، اجرا کننده مصوبات ستاد ملی کرونا هستش، لذا بنظرم پیگیری از طریق ستاد ملی کرونا و همچنین ستاد کرونای استان تهران موثرتر خواهد بود. شماره تلفن ها در سایت وزارت بهداشت موجود هستش

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  امیدوار

خدا خیرتون بده.
یعنی میشه کنکور به تعویق بیفته؟؟؟
فقط خدا باید به داد ما برسه

خبرمهم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

منتظرباشیدحتما؟؟؟

حمید
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خیلی پررو هستی

ساسان-موافق
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ق٫ظ

سلام…احتراما میخواسم مطلبی را عرض کنم
بنده برای آزمون دکتری میانگین روزی ۱۰ ساعت درس خوانده ام…پارسال نیز در کنکور شرکت کرده بودم و با اخذ رتبه ۲۴ در مصاحبه دانشگاه مورد علاقه ام به دلیل رزومه کم رد شدم…واما با تمامی این مقدمات بنده موافق تعویقم اما چرا؟
۱- بشخصه دوستانی رو اطراف خودم دارم که به بیماری های آسم و قلبی مبتلا هستن و در آمادگی کنکور همانند اینجانب زحمت کشیده اند و این درست نیست با برگزاری آزمون در یک پیک کرونایی و شرایط نامناسب حق شرکت از انها سلب شود.
۲- بسیار افرادیو از جمله خودم میشناسم که پدر مادر مریض دیابتی و بیمار دارن
و اما گناه این افراد چیست؟من در تعجبم که چرا عده ای انقدر خودبین هستن و فقط خودشونو میبینن…مطمئنن افرادی که مطالعه کردن نتنها دوماه دیگر اتفاقی برایشان نخواهد افتاد بلکه از این فرصت دوماه برای تقویت هرچه بیشتر نیز میتوانن بهره ببرن…یادتان باشه مرگ فقط برای همسایه نیست ..ماجرا میناوند و انصاریان بما آموخت که این بیماری نه ورزشکار میشناسه نه جوان
بنده نمیگم اردیبهشت معجزه رخ میدهد اما همین که هوا مساعد است میتوان آزمون را در فضا باز محوطه های دانشگاه ها و یا مصلاها برگزار کرد و احتمال ابتلا را بسیار کاهش داد. کرونا انگلیسی شوخی ندارد

بنده یک داوطلب با تسلط کامل و جمع بندی دروس هستم که موافق تعویق برای سلامتی خود ، خوانوادم ، دوستانم و تمامی داوطلبین با بیماری زمینه ای می باشد

رزی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ساسان-موافق

بله اکثر دوستان در وضعیت شما هستند

فاطمه
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  ساسان-موافق

احسنت به درک و فهم شما. کاش بقیه هم مثل شما فکر می کردند. موفق و پیروز باشید.

ازی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان-موافق

ممنون .امیدوارم که هر زمان دکتری امتحان دادیم شما قبول قطعی بشوید.برای شما آرزوی موفقیت داریم

سعید
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ساسان-موافق

ضمن آرزوی قبولی نهایی برای شما عزیز یک بار دیگه از مسئولین درخواست میکنم به فرمایش این دوست عزیز که عین عقل سلیمه توجه کنن . تکیف کاملا مشخصه . یکی دو ماه دیگه ان شاءالله همه باخیال نسبتأ آسوده تری میتونن شرکت کنن . لطفأ این خواسته منطقی اکثر شرکت کننده هارو رد نکنین .

خانواده ها رو این شب عیدی داغدارتر نکنین .

ازی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ

بچه ها ستاد کرونا مسئول تعویق دکتری است .سنجش مجری است

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

دوستان جلسه ستاد کرونا فردا هست یا پس فردا؟
ان شاء الله به حق همین شب عزیز تعویق رو اعلام میکنند.

کاملیا
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ

بچه ها زودتر بخوابید که فردا ساعت ۱۰ صبح سرحال پاشید بیاید جلوی سازمان سنجش.منو دوستام هم میایم

ناظمی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  کاملیا

فردا کجا تجمع هست جلوی سنجش یا وزارت بهداشت ما کجا بیایم دوستان

ناظمی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  کاملیا

اخه سنجش کاره ای نیست کاش جلوی وزارت بهداشت یا جایی که جلسه ستاد برگزار میشه تجمع کنیم

کاملیا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  ناظمی

جلوی سازمان سنجش هستش

مارا نکُشید
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ

هیچ وقت فکر نمیکردم مرگ و زندگیمون دست سازمان سنجش باشه
مارو خدا آفریده سنجش هم جانمان را میگیرد .

N
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مارا نکُشید

پاسخ ب مارو نکشید

فقط سنجش نیست تصمیم گیرنده ستادکرونا اونا چرا سکوت کردن دراین وضعیت؟ ؟؟!!!!!نمکی یا رئیس ستاد؟؟؟!!!!
درجلسه فردا به امید تعویق

مارا نکُشید
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ

سازمان سنجش عامل موج چهارم کرونا

فاطمه
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

دوستان مخالف اصلا یک لحظه فرض کنید اوضاع خوزستان عادی باشه
همین الان اخبار از موج بارش و سرما از اواسط هفته خبر دارد
چطور میشه تهویه مناسب ایجاد کرد؟
باور کنید کرونا شوخی بردار نیست
#تعویق کنکور

رزی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

هجین الان بسیاری از استان ها بارش برف و کاهش دمای شدید دارند تهویه ای اصلا ایجاد نخواهد شد

علی
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

دوست عزیز با اسم «خبر مهم». خوزستان استان هستش نه شهر. ضمنا اصرار شما بر عدم تعویق نشان دهنده بی مسوولیتی شما نسبت به سلامتی خودتون و جامعه هستش و لا غیر.
یه فنجان تفکر…

مخالف
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بی مسئولیتی یعنی بخواین کنکور در شرایط بدتر برگزار بشه. شما فک کردی بعد عید میخواد معجزه بشه خیر هزار برابر بدتر میشه. فکر کردین کنکورو میندازن دم انتخابات میندازن نزدیک دو کنکور دیگه.از اول گفتن این تاریخه برگزاریشه می خوای بخوا نمی خوای نخوا نرو .کرونا بوده و هست

منا
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مخالف

اینکه کرونا هر چند وقت یکبار اوج میگیره به خاطر تفکر کسایی مثل شماست

احمد
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مخالف

آقا دیگه با چه زبونی بگیم بعد عید حداقل میشه اون پنجره لعنتی را باز کرد

زهرا
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

وای دقیقاااا،هییییی میگیم فصل بهار میشه پنجره ها باز گذاشت باز میگن از کجا معلوم بدتر نشه!!!!!!!!!!!!!عجیبن اصن،درک یک موضوع اینقدر ساده،اینقدر سخته!!؟؟

ازی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

ساده است.ولی باورها و قضاوت های ما همواره عجولانه و از سر لجبازی است.

ازی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

دقیقا

خبرمهم
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مخالف

آفرین

علی
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

آفرین بر تفکر شما…

حسین
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مخالف

ادبیات سخفیف کاربر به اسم« مخالف » و دیگر هیچ

رزی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مخالف

معجزه نمیشه ولی حداقل شرایط آب و هوا مساعد میشه که امکان تهویه فراهم بشه
الان بسیاری از استان ها کاهش دما شدید دارند چطور الان میشه تهویه ایجاد کرد

N
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

بااین همه پوشش خبری چرا نمکی وستادکرونا سکوت کردن بااین شرایط که تعویق لازم؟!؟؟؟! امیدوارم درجلسه فردا تعویق دکتری اتفاق بیفته

H
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

گفتن بدتر نشه برگزار میشه اما داره بدتر میشه
میخوان واکنش داوطلبان ببین کوتاه نیاید این ۲روز به امید تعویق

R
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

زبان دیروز کنار پنجره نشسته دستش سرد شده وسط سالن بشینی مشخص انتشار! کافی ی نفر ناقل باشد ایشالا تعویق

R
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

زبان دیروز کنار پنجره دستش سرد شده وسط سالن بشینی مشخص انتشار!کافی یکنفر ناقل باشد ایشالا تعویق

H
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

گفتن بدتر نشه برگزار میشه داره بدتر میشه
این ۲روز کوتاه نیاید به امید تعویق

محمد
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ق٫ظ

دوستانی که مخالف تعویق هستند
من فقط آب و هوای شهر های تهران، شیراز، مشهد و تبریز را برای ۱۵ اسفند چک کردم همه بارانی بود
این فقط چند شهر بزرگ بود. باقی را هم چک کنید!
پس اصلا روی باز گذاشتن پنجره ها حساب نکنید

خبرمهم
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

کارشناس هواشناسی کم داشتیم

علی
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خبر مهم با جدیت به کارت ادامه بده
من موضوع پایان نامه ام بررسی نحوه نمود عقده های کودکی در بزرگسالی هست. میخواهم از تو به عنوان نمونه استفاده کنم

داوطلب دکتری
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

عالی بود…خخخخ. احسنت. برای تز مقطع دکتری هم میشه روش فکر کرد

هانیه
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ینی عالی بود عالی. بخدا من اعصابم خورد میشه میبینم این خبر مهم همه جا هست. این بنده خدا مثل قلی تو کلیپه سروش رضاییه. مثل قلی نباش خبر مهم.
یجا میگه من دبیرستانیم یجا میگه با قدرت میرم کنکور میدم قشنگ مشخصه مزدگیره. من مرداد سرجلسه بودم وضعیت خیلی بد بود همه صندلیا تو حالت معمولی بود فاصله اندازه رد شدن مراقب بود. یه سطل آشغال نبود ک ما ماسک و اینارو توش بریزیم نایلون سیاه بود باید با دس باز میکردیم اشغال میریختیم از شدت گرما ک همه ماسک و دراوردن. اول جلسه یکی اومد دوتا عکس از جلو گرفت بگه همه ماسک داشتن. بعدش دیگه اکثرا برداشتن چون خیلی تحت فشار بودیم سرگیجه و گرما و عرق دیگه دفترچه دوم و دادن اکثرا بلند شدیم چون اصلا تمرکز نداشتیم و استرس داشتیم نگیریم با این وضعیت.
این سی سخت ک زلزله اومده طفلیا داشتن لباس میسوزوندن ک گرم بشن لوازمشون همش زیر آواره جدای کرونا یکم ب فکر هم وطنامونم باشیم بد نیست.
ایشالا تعویق میشه دوست عزیز.

Sara
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دمت گررررم

ازی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

آفرین کیس موردی انتخاب کن .بسیار در مورد ایشون جواب میده

رزی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سازمان سنجش غلو میکند که حوزه امتحانی اضافه کردیم ولی به والله قسم که هنوز هم شمار بسیار زیادی از شهرستان ها حوزه ندارند و باید به مراکز استان مراجعه کنند

ahmad
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ

سلام بچه ها
برای روز چهارشنبه بلیط هواپیما گرفتم، که از اهواز برم تهران که در جلسه آزمون حضور پیدا کنم. دعا کنید به سلامتی برسم.
اشتباه کردم روز ثبت نام حوزه امتحانی را تهران دانشگاه پلی تکنیک انتخاب کردم.
اهواز غرق. در کرونا شده دیگه بیمارستاناش جا ندارند.

بهار
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ

بچه های خوزستان کوتاه نیان به نماینده هاتون بگید تو مجلس مطرح کنن برگ برنده خوزستانه باید قرنطینش کنن و آزمون کنسل شه

خبرمهم
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

بخاطریه شهر؟؟ انشاله اونو حل میکنن

زهرا
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

داوطلب کنکور دکتری، خوزستان یک استان یک شهر نیست…

خبرمهم
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

یعنی کل استان درگیره؟؟

محمد
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

انصافا درخواست استخدام به سنجش بده. حتما با حقوق و مزایای خوب استخدامت می کنن

خبرمهم
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

توبفکرخودت باش من شاغلم ودرآمدکافی دارم

.......
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

تو که همش اینجایی کی به کارات می رسی

N
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

خبرگزاری دانشجو،خبرگزاری فارس من،کمپین تشکیل دادند،وامضاء ونظرات موافقین تعویق دکتری جمع میکنند.
بااین دومرکزتماس بگیرید.
شایدبشه همه موافقین تعویق دکترا باهم یک صداشوند

خبرمهم
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  N

احمدحسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، درباره درخواست داوطلبان برای تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ گفت: در حال حاضر برای تعویق کنکور دکتری برنامه‌ای در دستور کار نداریم و از آنجایی که مجلس در حال رسیدگی به موضوع بودجه ۱۴۰۰ است، در این روز‌ها جلسه کمیسیون آموزش هم تشکیل نمی‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا درخواست و نامه داوطلبان برای تعویق کنکور دکتری به آن‌ها رسیده است یا خیر؛ ادامه داد: اگر نامه‌ای باشد کمیسیون ارجاع می‌دهد و با شرایط این روز‌ها که درگیر مسائل بودجه‌ای هستیم بعید است به موضوع تعویق کنکور ورود کنیم.

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ

دوستان بدبخت شدیم

به گزارش ایسنا، بر اساس برنامه ریزی از پیش اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، آزمون‌های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

طبق این برنامه، آزمون پیش کارورزی پزشکی صبح روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۸:۳۰ و آزمون علوم پایه پزشکی عصر روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد. همچنین آزمون جامع داروسازی (۱۰۰ واحدی) صبح روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ ساعت ۸:۳۰ و آزمون علوم پایه دندانپزشکی عصر جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

الان تو اسفند قراره ۵ تا آزمون برگزار بشه، ۳ تا وزارت بهداشت، آزمون دکترا، آزمون وکالت.

حالا چی کار کنیم؟؟؟؟
بعنی اصلا کنسلی تو کار نیست که وزارت بهداشت هیچی نگفت.
فقط خدا به داد ما برسه تو این وضع بابد بریم سر امتحان.
حالا باید چه کار کنیم؟؟؟؟؟؟

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ب٫ظ

مگه میریدشماهاکه میگیدنمیریم

محمدامین
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

سلام.دوستان اگه بتعویق نیفته من که از آبان ماه شروع به درس خواندن کردم امتحان نمیدم.مبارک نمایندگان.وزاز.و سازمان سنجش.امتحانی که نتایجش ۶ ماه دیگه اعلام میشه دایلی نداره الان برگزار بشه.مصاحبه کلا ۲۰ روز هرساله جمع میشه. ایام بکام

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمدامین

سال قبل استثنابود مگه میخوای فیلسوف بشی لطفانیا محبت کن

Hph
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

اگه زیز همه کامنت ها نظر ندی کسی بهت خرده نمیگیره .مشخصه یه ادم بیکاری هستی

خبرمهم
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  Hph

نام مستعارت خنده داره

ن
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ

وقتی msrt برگزار میشه پس دیگه امیدی به تعویق نداشته باشین.

پرگل
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

سلام انشاا… بتعویق بیفته.خدا شاهد کسیکه کرونا داره فرم حود اضهاری پرنمیکنه مگه مرض داره بره توبیمارستان یا جای دیگه امتحان بده.میادحوزه امتحان خیلی ها راهم مریض میکنه.

یه دوست
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

نگران چی هستید؟؟
یکی اون بالا هست که حواسش به همه چی هست
تعویق خوردن یا نخوردن کنکور هم دست وزارت بهداشت یا ستاد یا هیچ کس دیگه ای نیست، دست اونه
اگه اون بخواد حتی اگه کل دنیا هم نخواد بازم انجام میشه ، اما اگه اون نخواد حتی اگه همه دنیا بخواد، انجام نمیشه
دارین درِ خونه اشتباهی رو میزنین ، صابکار یکی دیگه ست
در همه خونه ها رو زدین .. کارزار و فارس من و وزیر و وکیل و همه… دیدین که هیچی ازشون بر نمیاد … یه بارم در خونه اونو بزنین ببینین چی جوابتونو میده
ازش بخواین اون کاری که خیر و صلاح هممونه برامون اتفاق بیفته
چه با تعویق ، چه بی تعویق
موفق باشید
یا حق

Zahra
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  یه دوست

کاملا درسته،ممنونم دوست عزیز، بابت جملات پر انرژی تون،
در پناه خدا باشید

مهرداد
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  یه دوست

احسنت
درود بر شما

sanaz
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  یه دوست

آفرین حق با شماست منم دائم همینو میگم
هر چی خدا بخواد و مصلحت بدونه همون میشه

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  sanaz

دوستان بدبخت شدیم

به گزارش ایسنا، بر اساس برنامه ریزی از پیش اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، آزمون‌های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

طبق این برنامه، آزمون پیش کارورزی پزشکی صبح روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۸:۳۰ و آزمون علوم پایه پزشکی عصر روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد. همچنین آزمون جامع داروسازی (۱۰۰ واحدی) صبح روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ ساعت ۸:۳۰ و آزمون علوم پایه دندانپزشکی عصر جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

الان تو اسفند قراره ۵ تا آزمون برگزار بشه، ۳ تا وزارت بهداشت، آزمون دکترا، آزمون وکالت.

ازی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  یه دوست

ممنون.توکل بخدا را خیلی زیبا معنا کردید.تشکر

Zahra
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ

دوستان من این خبر الان دیدم به شدت نگرانم ، دو هفته وقتمون با بلاتکلیفی و امید به تعویق از دست دادیم ، اگه قرار نیس تعویق باشه حداقل یه هفته بابت این همه اضطراب که کشیدیم به ما فرصت بدن که جمع بندی کنیم
متن خبر
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: بعید است به موضوع تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ ورود کنیم

احمد حسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره درخواست داوطلبان برای تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ گفت:

در حال حاضر برای تعویق کنکور دکتری برنامه‌ای در دستور کار نداریم و از آنجایی که مجلس در حال رسیدگی به موضوع بودجه ۱۴۰۰ است، در این روز‌ها جلسه کمیسیون آموزش هم تشکیل نمی‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا درخواست و نامه داوطلبان برای تعویق کنکور دکتری به آن‌ها رسیده است یا خیر؛ ادامه داد: اگر نامه‌ای باشد کمیسیون ارجاع می‌دهد و با شرایط این روز‌ها که درگیر مسائل بودجه‌ای هستیم بعید است به موضوع تعویق کنکور ورود کنیم.

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

این یعنی نماینده فهیم وکاربلد بیکارنیستن که بخاطرچندنفردرس نخون وقت تلف کنن

ساره
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

این یعنی مردم اهمیت ندارن! پول که مهم!
این یعنی جوون ایرانی که به ما رایی داده ارزشی نداره !

Ali
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

گذر شما هم به این نماینده‌های کاربلد میخوره

دکتر
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

اگر قرار به تعویق باشه ستاد کرونا خودش وارد کار میشه

خبرمهم
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

پس چرامیگن بانماینده هاصحبت کنید

رها
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

بچه ها این هفته یه خبر خیلی خوب میشنوید بهتون قول میدم
فقط این خبر مهم دماغش میسوزه

Ali
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  رها

امیدوارم یه بورسیه‌ی خوب بهش پیشنهاد بشه که نتونه ردش کنه و تو کشوری بره که نتونه ازش دل بکنه

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  رها

خخخخخ

آتیلا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک به تنهایی برای مقابله با بیماری کافی نیست توصیه کرد افراد از حضور در فضاهای پرتراکم بدون تهویه مناسب اجتناب کنند و فاصله گذاری اجتماعی را حتماً مدنظر قرار دهند
دوستان آیا این شرایط دقیقا تعریفی از جلسه کنکور نیست ؟؟؟؟
واقعاً یامتوجه نیستن یا باز هم متوجه نیستند

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  آتیلا

جلسه کنکور باتوجه به چینش حوزه های امتحانیه که بارعایت فاصله گذاریه

رزی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ

کرونا
کرونا انگلیسی
موج چهارم
برودت هوا
افت دما
بارش برف
عدم تهویه
زلزله
عدم حوزه های کافی در شهرستان ها

خودخواه نباشیم حتی اگر نهایت مطالعه هم داشته باشیم
دوست عزیز ولی لطفا به یک نفر فکرکن که درگیر مسائل فوق هست

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  رزی

بارش برف وبرودت دماوافت دماخاصیت فصل زمستانه وپدیده جدیدکرونا انگلیسیه که اونم قوه قهریه هست کاری نمیشه کرد آیاباتعویق شرایط حل میشه ؟وقتی این بیماری چموش قصدنداره بره

سجاد
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

برودت هوا با تعویق به دو سه ماه دیگه حل نمیشه؟ مطمئنی ارشد داری و میخوای دکتری امتحان بدی؟
اون بیماری چموش هم فقط با واکسن میره که تا دو سه ماه دیگه حداقل افراد پرخطر واکسینه میشن. یک درصد همه پرخطرها واکسینه نشدن هم همون گرم شدن هوا که بشه پنجره ها رو باز گذاشت به تنهایی دلیل کافی برای تعویق آزمونه.
نمیدونم واقعا نمیفهمی یا خودتو زدی به نفهمی

منا وحدت
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ق٫ظ

سال ۸۶ بخاطر برف تهران ، آزمون ارشد به تعویق افتاد ، سال ۹۹ بخاطر کرونای وخیم استان های جنوبی کنکور به تعویق نمی افتاد.
همه ایران را در تهران خلاصه میکنند؟
خواهشمندم در حق هموطنان خود کم مهری نکنید و درخواست تعویق را پای درس نخواندن نگذارید.
جان ارزشمند خانواده هایمان ، چه بسا که بیمار و ناتوان و سالمند هم باشند ، را با آمدن به سر جلسه ، حتا با احتماال ضعیف به خطر می اندازیم ، ( صحبت بر سر جان است بزرگواران ) تعویق آزمون حق انسانی داوطلبین است تا شرایط اب و هوایی مساعد تر و قابل مهار تر پیش بیاید.

منا وحدت
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ق٫ظ

سلام و عرض ادب ، اگر اعتراض و نگارش ما خوانده و دیده میشود ، تقاضا دارم آزمون را ب تعویق بیندازید ، من یک نفر ۶ ماه است خانواده ام را ندیده ام ، لحظه شماری میکنم برای نوروز ، که اگر سر جلسه ازمون وکالت و دکتری حاضر شوم ، این عید نوروز هم از دیدار پدر و مادر پیرم جا میمانم ، با چشمانی گریان تمنا دارم آزمون را به تعویق بیندازید.حسرت دیدن مادر و پدر بر دل من و کسانی که شرایط مشابه من دارند ، نماند. تمنا دارم.

شیرازی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ق٫ظ

دوستانی که اینجا اومدن و کامنت مخالف تعویق کنکور میدن لطف کنید با روح و روان آدما بازی نکنین . امثال شما همه جا هستن که اصلا کاری با شرایط ندارن فقط می‌خواین موج منفی ایجاد کنین و دنبال خودنمایی هستین. کسی که درس خون باشه براش فرقی نمیکنه شمایی که آنقدر برنامه برنامه میکنی الان اینجا چیکار داری آزار انسان ها هم جزئی از برنامه ته .پس کاملا پر واضح هست که فقط اومدی جنگ اعصاب راه بندازی . این عادت زشت را ترک کن و باشخصیت بودن تمرین کن .

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  شیرازی

فضای آزادابرازعقیده هست دوس نداری دعوتنامه ندادن که بیای نگاه کنی من تاآخرین لحظات باقانون گریزان ودرس نخونهاجهت عدالت آموزشی میجنگم حتی اگرتک وتنهاباشم شیر،شیراست ،ارتش یک نفره دربرابر……………..

۰۰۰
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

اتفافا موافقین تعویق به جای اینکه برن بخونن جمع بندی کنن هی اینجا خبر تعویق میذارن و جنگ روانی راه میندازن. منبع ندارین برای چی شایعه پراکنی می کنین

۰۰۰
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ۰۰۰

انقدر این خبر مهم رو اذیت نکنین دلش میسوزه بده داره هوشیارتون می کنه

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ۰۰۰

مگسی کجاتواند که بیفکند عقابی؟

۰۰۰
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

من میرم بخشای بالاتر خواستی بیا

شیرازی
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

ارتش یک نفره ؟؟؟!!!! مگه داریم دوست عزیز .
با این طرز فکر که خودتو داغون کردی . رحم کن به خودت

ازی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ق٫ظ

دوستان با مخالفان تعویق بحث نکنید‌.اونا اگه اهل درس و کتاب بودند الان چسبیده بودند به مرور جمع بندی.پس اونا نادیده بگیرید لطفا

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  ازی

خخخ دقیقاشامل شمامیشه درس نخون

داریوش قاسمی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ

با سلام با تعویق آزمون دکترا و کار آموزی وکالت موافقم ما در اثر کرونا متاسفانه پدر خانم از دست دادیم الان بین شرکت در آزمون و حفظ جان و سلامتی قطعا حفظ جان واجب تر از حضور در آزمون است آن هم در شرایط خیز چهارم و روند رو به رشد کرونای انگلیسی در جنوب کشور امیدوارم که تصمیم عاقلانه ای اتخاذ شود تا جان بچه های مردم به خطر نیفتد با سپاس فراوان

ضرورت لغو قانونی دکتری 1400
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ق٫ظ

سلام دوستان
اماده ایم ازمون بدیم و خوندیم اما وضعیت خوب نیست باید احتیاط کرد کرونای انگلیسی ما جونها را تهدید می کند.خطاب به مسولین وزارت علوم و ستزمان سنجش لطفا و ضرورتا تا رفع خطر و واکسیناسیون گسترده مردم حداقل تا اواخر اردیبهشت دکتری ۱۴۰۰ را به تعویق بینداید.

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ق٫ظ

اگه خوندی چرادقیقامیگی اواخراردیبهشت درایران انجام هرطرح همگانی باتاخیرانجام میشه نمیدونی

سروناز
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ

خب آخه اگر یکی کرونای معمولی داشته باشه و بره بیمارستان امتحان بده که کرونای انگلیسی میگیره! چرا خوداظهاری رو پر کنه که منجر به گرفتن کرونای انگلیسی و مرگ بعد از سه روز خودش و عزیزانش بشه؟ و قطعا این منجر به یک فاجعه ای خواهد شد، خواهشا تعویق بیندازید. #داریم میمیریم

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سروناز

فاجعه درس نخوندن وبهانه کردن کرونابس کنیدتوروخدا

سجاد
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ

از مسئولین ذی ربط خواهش دارم که تلاش یکی دو ماهه داوطلبانی که زحمت کشیدند و مهیای برگزاری آزمون هستند بازیچه این قبیل تبلیغات نکنن. هیچ تضمینی نیست که اردیبهشت ماه وضعیت بهتر باشه.

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

احسنت واقعا

ساناز
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

درسته و معلوم نیست بعد ازین قرار باشه چطور پیش بره،بهتره برگذار شه

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

واقعاااااااا اینانخوندن دنبال فرصت گیری هستن

سوگند
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

چرا بهتر نشود مگه واکسن نیامده پس چرا واکسن میزنید وقتی قرار هست تغیییری ایجاد نشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

سجادم
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

یعنی واقعا نمیفهمین فرقش چیه؟ فرقش در گرم شدن هواست که بشه اون پنجره های لامصب رو باز کرد. الان باز کنی از سر ما یخ میزنی باز نکنی کرونا میگیری. حالا اصلا بحث واکسیناسیون پرخطرها به کنار

کنکوری
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

جای تعجب داره
اجازه امتحانات مدارس داده نشد که خطر داره الان چرا و با چه دلیل علمی امتحان دکتری با این جمعیت بدون مشکل است؟؟ آیا تعداد افراد حاضر در حوزه امتحاناتی مدارس قابل کنترل نبود اما این جمعیت آزمون دکتری قابل کنترل است.
اگر با ماسک می‌شود همه مشکلات را حل کرد پس مشکل مراسمات عزا و عروسی و جشن و مدارس و مساجد و مسافرت ها نیز با راه حل ماسک زدن حل می شود.

مخالف تعویق کنکور دکتری
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  کنکوری

بچه که نیستیم، دوتا ماسک میزنیدو با فاصله میشینید

امیر
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ق٫ظ

حوزه امتحانی سال گذشته من موسسه آموزش عالی آل طه در تهران بود. این به اصطلاح دانشگاه، نه حیاط داشت که قبل از آزمون اونجا باشی، نه فاصله‌ صندلی‌ها رعایت شده بود و نه تهویه مناسبی داشت. یه کولر ایستاده توی سالن بود که مراقب‌ها جلوش می‌ایستادند و توی کلاس هم فقط یه پنکه رو میزی بود. ابتدای آزمون من به مراقب اعتراض کردم که فاصله من از صندلی کناری یک متر هم نیست، گفت خودش هم انتظار این شرایط رو نداشته!
مستند جواب دادم تا تهمت نزنید دارم بهانه میارم. سال گذشته من حدود پنج ساعت و نیم داخل کلاس نشسته بودم. طبق اعلام وزارت بهداشت، این زمان کافی هست تا در صورت نبود تهویه مناسب ویروس حتی با ماسک هم به بقیه منتقل بشه.
و من الله توفیق

زهرا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

اگر همین اتفاق در فصل زمستان افتاده بود ،فاجعه بود ولی چون فصل گرم و تهویه برقرار بوده و درب و پنجره حوزه ها بسته نبوده ،خطر نبود تهویه رفع شده،درک موضوع نبود تهویه گویا برای خیلیا خیلییییی سخته،نمیدونم چرا؟؟؟!!!هزار بار موضوع به این مهمی گفته شده،حالا باز میان میگن بچه که نیستیم،دوتا ماسک میزنیم و میریم آزمون میدیم!!!

زهرا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ

گوشه چشمی هم که بخوایم به نظرات نگاه کنیم اکثرا مخالف هر گونه برگزاری ازمون در اسفند ماه هستن واقعا جای تاسفه که به قشر جوون اهمیت نمیدن چرا با روح و روانمون بازی میشه اقا دوماه دیر تر نه فرصت زیادی برا خوندن نه فراموش کردن مطالب کوتاه بیاین تو رو عزیزاتون

M
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

سنجش با اصراری که داره برای ۱۵ اسفند

میدان علم تبدیل به میدان شهدا میکند

و میشه مرگ و زندگی

این همه خبرگزاری پوشش دادن وصدای از مسئولین

نیست و ستاد کرونای که هنوز دستور تعویق نداده

خدا باما یار باشد تعویق بشود

علی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  M

چرا انقد گنده اش کردید؟ بس کنید، کنکور بیفته عقب ک چی بشه؟ خودتون رعایت کنید

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  M

میدان شهدادرهرشهری وجودداره

بهار
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

در پاسخ به کسانیکه به موافقان تعویق آزمون هر تهمتی میزنند و ادعا دارند ما بخاطر فرصت مطالعه خواستار این امر هستیم باید عرض کنم بنده شخصا دو سال در حال مطالعه هستم . سال گذشته سر جلسه نرفتم . و طبعا من هم با تعویق زمان کنکور خسته میشوم و بطور فرسایشی ممکن است حتی اطلاعاتم را فراموش کنم . ولی سلامت خودم و خانواده ام که بیماری زمینه ای داریم برایم اهمیت بیشتری دارد .

۰۰۰
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

خبر مهم بلاخره اومدی
منم مخالف تعویقم

خبرمهم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ۰۰۰

خخخ آره ازسه نقطه هات معلومه اصلاح شدی هرچندبعیده

۰۰۰
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

نه از اول هم مخالف تعویق بودم گفتم بیای کمک دستمون ما مخالفا تنها نباشیم.

بهار
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ

تاکید میکنم باید کنکور دکتری به تعویق بیفتد .

بهار
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ

از دست اندر کارن وظیفه شناس فارس من سپاسگزاریم . کاشکی وزیر بهداشت و اعضاء ستاد کرونا و مسئولین خودخواه سازمان سنجش هم انسانیت و حس مسئولیت شما را داشتند ! امیدوارم گوش شنوایی در افراد فوق الذکر پیدا شود . آمین .

خبرمهم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

اونا یه ان جی او بیشترنیستندوفقط نظرات شماروگفتن

سمیه نرو
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ

لطفا کنکور به تعویق بیوفته

سمیه نرو
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ

موافق تعویق کنکور هستم

حسن
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ

وجدانأ اینایی که کامنت کنسلی آزمون میدن، همون کسایی هستند که برای زدن ماسک مقاومت میکردن، همون کسایی هستند که میگفتند که کرونا هیچی نیست، حالا که پای منافعشون وسطه کرونا شده قاتل و………!!!!!

زهرا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

شما انگار نمی بینی وضع مملکتو تا اون از وضع کرونا انگلیسی اون از زلزله و… بعدا فقط به فکر خودتی

خبرمهم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

به به واقعااحسنت

احمد
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

کنکورم کنسل شع اولین نفر ب دنبال خرید عیدو اجیل تو بازارن

مریم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

چنین نظراتی تاسف برانگیزه و نشون میده نظام آموزشی این مملکت فقط و فقط مدرک تحصیلی خیلی از افراد رو ارتقا داده و هیچ تلاشی برای رشد شخصیتشون نکرده! آخه چه معنی میده مثل بچه های دبیرستانی اینجکری به همه برچسب میزنین و شخصیت آدما رو زیر سوال میبرین؟؟؟!!!!
ضمنا! همون شماهایی که ادای درسخونا و برنامه دارها رو درمیارین نشستین کنار و منفعلانه منتظرین تا ببینین باد کدوم وری میاد به همون جهت برین. بسه انقد ادا اطوار!

من ترجیح میدم کنکور به تعویق بیفته چون شرایط خیلیها اصلا خوب نیست. و کسی که میخواد تو سطح دکتری ادمه تحصیل بده نباید مثل بچه ها ی دبیرستان واسه درسخوندن گریش بگیره و بخواد زودتر از شر یه امتحان خلاص بشه.
دوستای عزیز ازونجایی که این کشور هیچ اهمیتی به جون مردم نمیده بهتره خودتونو واسه ۱۵ اسفند آماده بکنین چون به قول خود وزیر بهداشت ایشون نقشی جز عروسک خیمه شب بازی تو ستاد مقابله با کرونا نداره و هرقدر که هشدار بده هم فایده ای نداره چون میدونین که بعد از عید فضا باید واسه “مسائل دیگه” باز باشه!
به هرحال امیدوارم کنکور به تعویق بیفته تا همه با آرامش روحی بتونیم سر جلسه حاضر بشیم. ولی اگه عقب نیفتاد برای همه ی شما آرزوی موفقیت میکنم✌

ط.ج
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ

با عرض سلام و تبریک میلاد امام علی علیه السّلام و روز پدر

به عنوان یک داوطلب رشته روان شناسی، موافق تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۰ هستم به خاطر شرایط سخت روحی عزیزان زلزله زده سی سخت و بر و بچه های خوزستان!
هر چند بنده خودم به علت بیماری زمینه ای سال ۹۹ سر جلسه نرفتم، امسال هم ممکنه همین شرایط رو داشته باشم ولی به خاطر همدلی با هموطنان موافق تعویق ام.

مخالف تعویق کنکور دکتری
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ط.ج

شما کلا برات فرق نداره پس دیدگاهتو به اشتراک نذار

رجا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ

باسلام وتشکر از نشست مفید و مدافع حقوق مردمی.من به عنوان یک خوزستانی و ضمن ناراحتی برای هموطنانم که با موج بیماری کووید۱۹ مواجه هستند و میزان مرگ ومیرها به شدت بالا رفته و این زمینه استرسی ناخوشایندی را برای همه به بار آورده و حتی تلاش ما را که برای کنکور و رقابت آمادگی کامل داشته به استرسی مبدل ساخته که در حال حاضر تنها چیزی که در نظرم می آید چگونه در آزمون شرکت کنم که هم جان خودم به خطر بیفتد و هم مسبب بیماری و مرگ دیگران باشم.از مسؤلان عزیر و مردم خواه تقاضا دارم با به تعویق انداختن آزمون دکترا موافقت لازم و ضمنا همکاری بیشتر را با ما داشته باشند.
صدای من،صدای جوانان خوزستان است،صدای من،صدای خسته جوانان ایران است

مخالف تعویق کنکور دکتری
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  رجا

وقتی اینجا میشه با هزارتا اسم پیام گذاشت، صدای شما ممکنه از هرجایی جز خوزستان باشه

سهیل
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ

باسلام من هم کنکور قراره بدم ولی کاش چند درصد هم به خاطر اینکه در کرونا ازمون میدیم منظورم شرایط سخت هست در نظر میگرفتن و تاثیری در قبولیمون داشت انصاف نیست تو این اضطراب و استرس میریم آزمون

ویکتاریون
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

انتظار اینقدر معرفت رو نداشته باش. منتها یه شانسی که دارین اینه که دانشگاه ها موقع اعلام تراز مجاز، ترازهای سال گذشته رو در نظر می گیرن. پارسال هم به خاطر شرایط مشابه، ترازهای کسب شده یه مقدار پایین به نظر می رسید( لااقل ترازایی که بچه ها اینجا می گفتن پایین تر از سال های قبلش بود.) و با توجه به برگشتن حدنصاب مصاحبه میشه امیدوار بود که تراز دعوت به مصاحبه طوری باشه که افراد بیشتری مجاز بشن.

Graphic
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

ویکتاریون رشته هنر افتضاح بود ترازا بی سابقه بود نسبت به سال‌های قبل متاسفانه تعداد خیلیییی محدود دعوت شدن به مصاحبه
ولی آره اینجا اکثر رشته ها گفتن تراز پایین اومد..

ویکتاریون
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  Graphic

درباره هنر حالت بدبینانه ش اینه که فکر کنیم سوالا لو رفته بوده. حالت خوشبینانه ش اینه که بگیم تعداد سوالای حفظی و از منابع مشخص زیاد بوده و یه عده توی اون مدتی که امتحان عقب افتاده خییلی خوندن و نمره آوردن.( حالا نمی دونم آزمونتون چه قدر حفظی بوده واقعا)
در هر صورت فکر کنم فقط هنر این مشکل رو داشت. چون دیدیم توی یه سری رشته ها مجبور شدن تراز و پایین بیارن تا افراد به تعداد کافی دعوت بشن.

Graphic
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

درسته منم کامنتارو که میخوندم دیدم تقریبا همه با هر ترازی دعوت شدن توی رشته های دیگه!
ما که الان تقریبا فقط باید به رتبه تک رقمی فکر کنیم اگه بخوایم مجاز شیم (درمورد دانشگاه های تهران میگم البته)
و درمورد سوالا هم آره چون سؤالامون به شدت حفظی و حتی می تونم بگم مسخره شده خیلی مهمه که تا لحظه آخر خونده بشه..

نرگس
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ

اتفاقا اینایی که میخوان کنکور تعویق نشه و به ما که میگیم تعویق بشه میگن درس نخوندین، برعکس خودشون ادمای تنبل و درس نخونی هستن که فقط میخوان کنکور بدن و خودشونو راحت کنن و برن ددر دودور

خبرمهم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

شماچی خیلی زرنگی؟؟؟؟

Graphic
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

باشه

زهرا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

دقیقاااااا
ما موافق تعویقها حاضریم به خاطر کنکور دیرتر کنکور بدیم ولی اینا می خوان زودی از سرشون وا بکنن

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

دیرترتا جبران مافات کنیددستتون روشده

ناشناس
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ

مگه قراره کل داوطلبین رو یکجا جمع کنن وازشو ن آزمون بگیرن فقط کافیه مراکز برگزاری آزمون رو زیاد کنند تا هم فاصله بیشتری رعایت بشه وهم تهویه مناسب تری برقرار کنند از طرفی اگه داوطلبینی که علایم دارند برن تست بگیرن و بیماران هم سر آزمون مراجعه نکنند احتمال ریسک آلودگی خیلی خیلی پایین میاد لذا خواهشاً بزارین بارعایت پروتکل های بهداشت مردم حداقل با روان سالم تری ادامه زندگی بدهند

ازی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

اگر اگر بگو ج کسی عمل می کنه.همش حرفه اینا

زهرا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

وای خدا باورم نمیشه این حرفارو میگین من سال ۹۴ رفتم همایش از اونجا آنفولانزا گرفتم تا یک ماه خوابیدم .
ببخشید استفراغ ، دررررد ، تعریق ،سرفه های شدید و … مردم و زنده شدم چه برسه به کرونا . باز آنفولانزا دارو داره کرونا چی ؟؟
یعنی اگه تعویق نشه خدا بدادمون برسه کرونا بگیریم معلومم نیست زنده بمونیم یا نه

مخالف تعویق کنکور دکتری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ

کنکور عقب بیفته که چی؟ یک سال از عمرمون بخاطر کرونا هدر رفت؟ مگه قراره همه ۱۸۰ هزار نفر رو سروکله هم بشینن؟ فضا زیاده پروتکل ها رعایت میشه ، چه معنی داره چند ماه کشش بدید؟ خوش خیالید که اردیبهشت برگذار میشه؟ الان تعداد بیمارای کرونای انگلیسی کمه بعدم میریم تو اوج این بیماری و باز هی عقب میفته،، کنکور باید برگذار شه بچه که نیستید ماسک بزنید ، مگه قراره دستتونو بکنید تو چشم و دهنتون؟

خبرمهم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ

آفرین به این میگن حرف حساب

ازی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ

لطفا شما خیلی درسخونی برو بخون.اینجا چ کار می کنی رتبه یک

زهرا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ

البته نباید انتظار درک شدن و دلسوزی هم داشته باشیم پولشان رو گرفتن چه فرقی داره براشون یکسال عقب میوفتیم، سال دیگه داوطلب بیشتر پول بیشتر

زهرا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ب٫ظ

کاش این سوال رو از مسئولین سازمان سنجش بپرسند که هدف از برگزاری آزمون چیه؟آیا فقط میخواهند رفع تکلیف کنند؟ نباید داوطلبان با طیب خاطر و بدون نگرانی سر جلسه حاضر شوند؟ اصلا فرض کنید بخاطر اینکه مطالعه کنند درخواست تعویق دارند شلوغی خانه ها رو بخاطر شرایط دور کاری و نبودن سالن مطالعه عمومی رو هم در نظر بگیرید
من که شرکت نمیکنم پدرم بیماری زمینه ای داره نمیتونم یک عمر پشیمونی خودم و سرزنش دیگران رو بخرم
در جمهوری اسلامی نباید جایی برای تبعیض وجود داشته باشه

خبرمهم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

هدف اجرای عدالت آموزشی

زهرا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

کدوم عدالت آموزشی ؟اگه عدالته چرا ازمون دستیاری رو می خوان تعویق کنن؟؟؟؟

خبرمهم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

کی تعویق شده اونم برگزارمیکنن وکالت هم برگزارمیشه

قربانی سازمان سنجش
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ

سنجش بخاطر سود خودش اصرار به برگزاری ازمون داره ولی مسئولین چرا اصرار ب کشتار جمعی دارن نمیدونم
ما را نکُشید

مخالف قتل عام ۱۵ اسفند
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

احتمالا سنجش، وزارت بهداشت و هم تو سود خودش شریک کرده

ازی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ

شک نکن

محمد
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ

سلام دوستان منطقه ما هم تا حالا کرونا ویروسی نبود البته چون دستگاهش تازه دو روزه اومده همین امروز اعلام کردن دو نفر مبتلا به کرونا انگلیسی شناسایی شدبا این روند صعودی که من میبینم و همچنین با سخنان وزیر بهداشت فک نکنم برگزار بشه . سازمان سنجشم داره کاره خودشو میکنه مگه ساله پیش کارت ورود به جلسه هم نداده بودن که تعویق شد شما ناامید نشید و به زنگ زدن هاتون ادامه بدین

داوطلب وکالت(خوزستانی)
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

خیلی جالبه از یه طرف شبکه خبر زیرنویس می‌کنه کرونای انگلیسی بیشتر جوانان رو درگیر می‌کنه و میگن تجمع نکنید؛ از این طرف می‌خوان آزمونهای دکترا و وکالت رو برگزار کنن؛یه سوال هم از کسایی که مخالف تعویقن دارم؛اگه خدای ناکرده کسی بخاطر شرکت در آزمون کرونا بگیره و جونش به خاطر بیفته شما جوابگوی اون فرد و خانواده اش هستید؟؛ در ضمن اینو هم بگم من بیش از یکساله دارم مطالعه مستمر میکنم و کاملا آماده ام و هیچ نگرانی بابت آمادگی آزمون ندارم ولی جون انسان خیلی مهمتر از آزمون و.. هست لطفا درک کنید.

یلدا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ

پروتکلها باید رعایت بشه نمیشه مملکت تعطیل کرد که

ازی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

من نمیدونم شما تیز هوش ها اینجا چ کار می کنید.

رجب علی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

ما چیزی برای از دستت دادن نداریم
یعنی به چی دل خوش باشیم
زن
بچه
کار
ماشین خونه
حساب بانکی پرپول
به چی
بزن بریم دکتری

امیر
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  رجب علی

یکی از دوستان من الان دو ماه هست که توی آی‌سی‌یو بستری هست و ریه سمت راستش کاملاً تخریب شده. این هفته به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شده تا عمل ریه انجام بده. دوست عزیز، کرونا فقط به مرگ منتهی نمی‌شه. دوست من دو ماه هست که از تخت پایین نیومده، حمام و دستشویی نرفته و الان دچار زخم بستر شده. اگر شانس بیاره و زنده بمونه باید منتظر پیوند ریه باشه. متاسفانه خیلی از ماها این جزییات رو تا درگیر نشیم، متوجه نمی‌شیم.

م
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ

وزیر امروز گفته حتی برگزار کردن جلسات ۴۰۰ نفری تو فضای بسته ممکن نیست
حالا اینا میخوان کنکور ۱۸۰ هزار نفری برگزار کنن

مصطفی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  م

اره ۱۸۰ هزار نفر کنار هم چرا حرف های بی منطق میزنید ۱۸۰ پخش تو کل کشور کنکور باید برگزار بشه تازه تو شروع کرونایم بره بعد عید که ۳ بار دیگه هم تعویق میشه اونوقت دیگه همه برناهمه ها ب هم میریزه بهترین موقعش الان برگزار بشه انشالله

ازی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

من نمی دونم شما چرا اینجا هستید الان باید وسط کتاب ها تون نشسته و تند تند جمع و مرور انجام بدهید فقط فضولی شما را به اینجا دعوت کرده.

ازی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  م

دقیقا من همین گفتم

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

دوستان تعداد فوتی ها به ۷۳ نفر رسید یعنی کاهش داشت.
دیگه بعید میدونم کنکور کنسل بشه.
چقدر بد شد
چقدر تلاش کردیم.
این واقعا نامردیه
تو این شرایط کرونایی باید بریم سر آزمون
نمیدونم چی میشه به این مسئولین گفت
اگر کسی خبر موثقی داره لطفا بگه

N
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ

نا امید نشین تا ۲ روز مانده به کنکور جا داره تعویق
الان فارس من دیدم که داوطلبان دکتری خوزستانی درخواست از دکتر نمکی کردن برای تعویق امیدوارم فارس پیگیری کن

دانیال
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

تعویق میشه.
هر روز خبرگزاری های بیشتری دارن این رو پوشش میدن. رفته رفته کرونا هم داره بدتر میشه.
اینا همه فشار رو روی مسئولین زیاد میکنه. آخر زبون باز می‌کنن.

ناظمی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

بعدشم امروزم تو اصفهانم ۳ مورد کرونای انگلیسی پیداشده دو فرد مسن و یک نفر کودک .
دوستان در تمام استان ها پخش شده باید تعلیق کنن.

N
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ

سال گذشته یک روز قبل ازکنکور اعلام کردند دقیقا

ازی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  N

یادتون باشه مقایسه پارسال با امسال درست نیست.تا شنبه تلاش مضاعفکنید.

مصطفی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ

چقدر حیف شد که کمتر فوت کردن دمت گرم بخاطر تنبلیت ارزوی افزایش آمارو داری واقعا بی انصافید

به مصطفی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

نرود میخ آهنین در سنگ

ناشناس
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ

فکر می کنم دیگه برگزار میشه فقط امیدوارم کسایی که کرونا دارن واقعا خودشون رو جدا کنن

پری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

جدا نمیکنن… از یکیشون شنیدم که میگفت میرم سر جلسه… تازه خوب شده ولی ناقله…

خبرمهم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  پری

درورودی مشکوک باشه راه نمیدن

Hph
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خبر مهم. پسر خوب از کجا میخوان مورد مشکوک رو تشخیص بدن با یه تب سنج ! شما استعداد تحصیلی چند درصد زدی ؟

دانیال
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ

به تماس هاتون ادامه بدین

اینایی که اینجا دارن مخالفت میکنن کلا دو سه نفر هستن.

تعداد مخالفین و موافقین از نظرسنجی‌ها مشخصه.

رضا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ

اگر اردیبهشت بیافتد بسیار بهتر است.

قاسم تبار
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ

چرا باید آزمونی که قابلیت کنترل داره و میشه کنترل کرد و پروتکل ها رو رعایت کرد، تعویق بشه؟ کجا منطقیه. اگر به فکر کرونا هستین فقط در خواست افزایش حوزه برگزاری بدین.

خبرمهم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  قاسم تبار

دقیقا

امیر
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  قاسم تبار

ان‌شاءالله کنکور که دادین متوجه می‌شین چرا. من سال گذشته آزمون دادم و با چشم رعایت شدن پروتکل‌ها رو دیدم. محل آزمون من واقعا شرایط برگزاری آزمون رو نداشت و مردم هم همون طور که توی مترو و اتوبوس پروتکل‌ها رو رعایت می‌کنند، توی محل آزمون هم رعایت می‌کنند.

داوطلب کنکور ۱۴۰۰
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

ب نظرم سر موعد برگزار بشه، اینایی که دارن میگن تعویق فقط بخاطر اینه دوباره بخونن، آیه قرانی هم میاره ، همه کنکور ها پارسال هم تو اوج کرونا بود ، اینا همش داستانه،خداروشکر سازمان سنجش هم گفت سر موعد

خبرمهم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ب٫ظ

باریکلا

دکتری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ

دوستان آزمون برگزار میشه ولی سعی کنیم درخواست بدیم و از هم بخواهیم پروتکل ها رو درست و دقیق اجرا کنیم… مشکلی پیش نمیاد.

الیزابت
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ

حتما صحبت های جناب اقای وزیر بهداشت و شنیدید به نظرم سازمان سنجش سر خود ازمون برگزار میکنه ،به امید تعویق ازمون دکتری به مرداد ماه .

دکتری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  الیزابت

هتل ها و بازار ها با اون سیل جمعیت… و عدم رعایت کمترین پروتکلی تعطیل نمیشه چرا باید آزمونی که میشه کنترل کرد تعویق بیفته؟!

پرستو،،
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

بازبحث هتل و پاساژ شد،!!!حالا چون کارغلط غلطه باید همون را تکرارکنن؟…خب اصولی و با محدودیت بازیا تعطیل نکردن که این حال و روزمونه…وگرنه مث بقیه داوطلبین درسالهای قبل هیچ کس به پانزدهم اعتراضی نمیکرد….

داوطلب خسته
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

گناه یکی مثل من که یک سال به خاطر کرونا نه پاساژ نه پارک نه مسافرت نه هیچ تفریحی نرفتم چیه؟باید بیام تو جلسه خدا نکرده بگیرم؟

امیر
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

دلیلش این هست که میشه کنترل کرد ولی کنترل نمیشه. ان‌شاءالله تشریف بردین آزمون متوجه عرض بنده خواهید شد. ما توی ایران آزمون می‌دیم نه استرالیا و نیوزیلند!

داوطلب کنکور ۱۴۰۰
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  الیزابت

انشاالله سر موعد مقرر

خبرمهم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  الیزابت

بله امیدوارباشید

داوطلب کنکور دکتری ۱۴۰۰
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ

از شباهت لحن و نحوه صحبت کردن این چند نفری که مخالف تعویقن معلومه یکی دو نفرن کلا که هی کامنت میذارن
فقط اون بنده خدایی که میگه من ۲ ماه خوندم خیلی سختم بود :)
سلام داداش من ۸ ماهه دارم میخونم
حین کارم میخونم
دامپزشکم، تو گاوداری و دامداری درس خوندم
ولی با این حال شعور و عقل و البته یکم سواد راجب سویه ی ویروس و نحوه درگیری و پاتوژنسیتش بهم این رو ثابت میکنه که تعویق کنکور خیلی خیلی به نفع عده زیادی از ادم ها و جلوگیری از بیمار شدنشون هست
داوطلبی هم که گفته خوزستانیا امتحان ندم خب، بذارن سال بعد، مصداق بارز عبارت ” شعور و شخصیت ربطی به تحصیلات نداره ” هست
زندگی خوبی داشته باشید

داوطلب کنکور ۱۴۰۰
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

احسنت

یلدا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ

ازمون استخدامی و تو اوج گرفتن اینم باید بگیرن. نخوندین سال دیگه انشالله

فاطمه
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

آزمون استخدامی دوبار تعویق افتاد

Zahra
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

خانم یلدا من خودم استخدامی شرکت کردم ، آزمون استخدامی به عقب افتاد من مخالف تعویق بودم و ۱۰ دی برگزار شد من اون موقع گفتم ببین چقدر مسئولین زمان نامناسبی را تعیین کردن، ولی اتفاقا بهترین زمان را انتخاب کردند چون بیماری کاملا کنترل شده بود

N
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ

بعضیها فیلم درس خوندن میزارن فقط

پرنیان
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ

امیدوارم موفق باشید که حرف درست را زدید…

شیرازی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ق٫ظ

درود به شما

مهسا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ

بهتر آزمون دکتری در اردیبهشت ماه برگزار گردد تا لااقل بتوان پنجرههای محوطه آزمون را باز گذاشت. تنفس بیش از ۱۰ نفر در یک کلاس بسته خطرناک است. از طرفی نمیتوان انتظار داشت تا همه داوطلبان در طول مدت زمان ۴ ساعت آزمون با شرایط استرس بالا، ماسک را بر روی بینی خود نگه دارن و در چنین شرایطی در فضای بسته احتمال انتقال سرایت ویروس کرونا بالا می باشد.

داوطلب کنکور ۱۴۰۰
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

هیچ ربطی نداره

پروتکل !!
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ

ربطشو انشالله سرجلسه کامل متوجه میشید…

امیر
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

کاملاً با نظر شما موافقم. سال گذشته محل آزمون من موسسه آموزش عالی آل طه بود که سیستم تهویه مناسبی نداشت. فقط یه کولر ایستاده توی سالن بود و به پنکه رو میزی توی هر کلاس. اگر پنجره‌ها رو باز نمی‌کردیم عملا هوا در جریان نبود. ضمن اینکه این حوزه حیاط نداشت و ما بعد از ورود مجبور شدیم داخل کلاس روی صندلی‌ها بنشینیم و خود من حدود پنج ساعت و نیم توی کلاس نشسته بودم.

خواستار تعویق
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

خواهان تعویق کنکور هستیم .دیشب اعلام کردن بعضی از مناطق از قرمز هم رد کرده و رو به سیاهی هست.
من هم کارمند هستم و شرایط مطالعه مجدد را ندارم اما سلامتی مهم تر از هرچیزی هست.

Ff
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

#تعویق_آزمون_دکتری۱۴۰۰_وزارت_علوم

دکتری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ

آزمون استخدامی برگزار شد، هیچ اتفاقی نیفتاد چون بچه ها رعایت کردند. اینم باید رعایت کنیم و هیچ اتفاقی نخواهد آمد. تعداد حوزه ها رو زیاد کنن. تا افراد فاصله بیشتری داشته باشن. اگر واقعا شما از کرونا می‌ترسین باید درخواست افزایش حوزه ها بدین نه تعویق آزمون. ولی اگر زمان برای خوندن میخواین قضیه متفاوته.

داوطلب کنکور ۱۴۰۰
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

دقیقا

حسین آیتی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

من از سنجش میخوام سه ماه به ما وقت بده تا بیشتر بخونیم.من نرسیدم خوب بخونم.

خبرمهم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین آیتی

پس کرونابهانه هست لوندیدخودتونو

حسین آیتی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

بنظرم شهریور برگزار بشه بیشتر وقت داریم بخونیم. درسته الان واکسن هست، تعداد بستری کم شده ولی بنظرم وقتی میشه شهریور برگزار بشه چه اشکالی داره؟

حسن
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ

امیدوارم آزمون دکتری تخصصی سر زمان تعیین شده برگزار بشه.پروتکل های بهداشتی هم حتمأ رعایت بشه‌. هر چه به تعویق بیوفته زمان رو از دست دادیم و معلوم نیست حال و روز کرونا در آینده چطور باشه، ممکن است بدتر از الان باشه.

یک داوطلب
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

آنقدر غیر منصفانه به این مسأله نگاه نکنید، بنده در آزمون استخدامی وزارت بهداشت که ۲۴بهمن برگزار شد، شرکت کردم و متاسفانه مبتلا به کرونا شدم، چون بیشتر شرکت کنندگان این آزمون پرسنل مراکز درمانی بودن و تعداد زیادی از اونها ناقل و مبتلا، اینکه گفته میشه پروتکل های بهداشتی در آزمونها رعایت میشه، کاملا مضخرفه، من امیدوارم آزمون به تعویق بیوفته وگرنه خیلی ها مثل من مبتلا خواهند شد.

داوطلب کنکور ۱۴۰۰
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

احسنت

خبرمهم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

دقیقادرسته بایدبرگزاربشه

سوگند
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

امیدواریم مسیولان محترم برگزاری کنکور دکتری عدالت را رعایت کنن در شرایطی که تمام ازمونهای دستیاری و مهندسی به تعویق افتاده پس حکایت از نامساعد بودن اوصاع دارد و شاهدی بران هست چرا که اگر اوصاع کاملا مساعد بود انها هم شر تایم خودشان برگزار می شدند لطفا عدالت را رعایت کنید ما خواستار برقراری عدالت هستیم

دکتری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

امیدوارم آزمون در وقت تعیین شده برگزار بشه اما با رعایت پروتکل ها

کیا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

دوستان به هر جایی اعتراض کردید به صورت علمی آمار بدید.
تجربه ی آبان نشون داده که هر پیک یه ماه و خرده ای آمار بالا میره و دوباره میاد پایین.. الان موج چهارم شروع شده ما نمیزاریم که هیزم این موج جهش یافته بشیم.. بعد از عید و با رد شدن از پیک چهارم (چرخه ی طبیعی ویروس توی هر سه موج قبلی این رو میگه که سینوسی عمل میکنه) اوضاع کمی بهتر میشه و در شرایط بهتری میشه کنکور داد.

پس سنجش عزیز بله، بعد از عید اوضاع کمی بهتر میشه.. هر چی بشه اصلا بهتر از رفتن توی دل موج چهارم جهش یافته ست.

کیا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

بچه ها از نماینده های مجلس هم غافل نشید.
مخصوصا خوزستانیا و قسمتای نارنجی که بالغ بر ۵۰ تا شهر شده.
حتی اگه ستاد هم دستور به برگزاری بده که بعید میدونم با این اوضاع پیک چهارم و نارنجی شدن اکثر مرکز شهرها، نماینده ها میتونن به تعویق بیاندازند.

دکتری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  کیا

من خودم جنوبی هستم و راضی نیستم به تعویق بیفته. چون الان بازار و پاساژ رو میبینم و شرایط آزمون استخدامی رو هم دیدم، در آزمون ها پروتکل هابه مراتب بهتر از هر جای دیگه رعایت میشه.

داوطلب کنکور ۱۴۰۰
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

دقبقا

دنیای بی رحمی....
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

دیگه تکراری شده پاساژ و بازار حرف جدید بزنید…