موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1400

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰ سراسری ساعت ۲۴ امشب ۵ اردیبهشت پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آزمون ورودی دکتری 1400 نیمه اسفند سال گذشته برگزار شد و نتایج آزمون نیز اواخر فروردین امسال اعلام شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند با تمدیدی که انجام شد، تا 5 اردیبهشت یعنی امروز، فرصت انتخاب رشته دارند و باید به سازمان سنجش سنجش مراجعه کنند. 

البته کسانی هم که قبل از اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 1400، اقدام به انتخاب رشته کرده بودند نیز امروز می‌توانند با مراجعه به اصلاحات، در صورت نیاز، انتخاب رشته خود را تغییر دهند.

سازمان سنجش نیز به داوطلبان توصیه کرده است که پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری 1400، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

14 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
باهاتون قهرم
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۲ ق٫ظ

سلام،دوستان بنظرتون برای رشته ای که فقط دوتا دانشگاه پذیرش داره یه دانشگاه دوتا روزانه، دیگری سه تا روزانه و یه نفر شبانه با رتبه ۹ مصاحبه میارم؟؟
مقاله علمی پژوهشی یکی،کنفرانسی دوتا دارم، دوتا هم تا دهم برای یه کنفراس آماده کردم، جز ده درصد ورویمون بودم، ارشد پذیرش بدون کنکور شدم، ۱۴۰۰ ساعت کارورزی
۵ ماه سابقه کار، msrt53
Hse, spss, ICDL دارم نرم افزار های gis, envi, Gcdkit بلدم

باهاتون قهرم
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

مهسا خواهری جواب منم بده لطفا

مهسا
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۳:۵۹ ق٫ظ

سلام
چون معمولا چندین برابر به مصاحبه دعوت میکنن، قاعدتا شانس دعوت به مصاحبه دارید. یادتون باشه حتی اگه به عنوان نفر اخر یه دانشگاه دعوت به مصاحبه شدید؛ بازم شانس قبولی دارید. بنابراین تا میتونید خودتون رو برای مصاحبه اماده کنید تا شانس قبولی داشته باشید.

داوطلب
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۹:۱۷ ب٫ظ

سلام دوستان
اون که سال قبل میتونستیم بعضی کدرشته ها را حذف کنیم، بعد از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه بود، درسته؟
تعدادش محدودیت داشت؟

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام
بله بعد از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه بود. سالهای قبل میشد اولویت هم تغییر داد اما در سال های اخیر میشه اولویت هایی که نمیخواید رو حذف کنید. محدودیت نداشت.

داوطلب
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

مرسی مهسای عزیز

احمد
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۳:۴۷ ب٫ظ

دوستان با این رزومه شانس من در مصاحبه رو چطور میبینین؟
رتبه ۹ حقوق بین الملل
مقاله ندارم
زبان:زبان انگلیسی،آلمانی و چینی

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

سلام
خیلی بستگی به مصاحبه تون داره. توصیه میکنم برای حضور موثر در مصاحبه اماده بشید و لینک زیر رو هم بررسی کنید:
https://phdtest.ir/1393/10/%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-95/

حیدری
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰ ۴:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

خیلی رتبه ی خوبی آوردی ولی دکتری به رتبه نیست به بیان و تسلط خود شما بر موضوعات است و همچنین داشتن کتاب و مقاله پژوهشی و کنفرانسی و علمی ترویجی و البته کمی چاشنی شانس و ظرفیت پذیرش همه ی دانشگاهها را بزن و همه را مصاحبه برو هر جا قبول شدی بی تردید ثبت نام کن.من الله توفیق

سارا
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۱:۳۵ ب٫ظ

با سلام نتایج مصاحبه کی اعلام میشه؟

مهندس نوروزی
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

باسلام اواخر اردیبهشت تا اوایل خرداد نتایج انتخاب رشته اواخر خرداد تا اواسط تیرهم مصاحیه اس اونم مجازی نتایج هم اوایل یا اواسط شهریوره ان شاالله

سارا
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۵:۳۰ ب٫ظ

سپاس از شما
دوستانی که سالهای قبل برای دکترای باغبانی مصاحبه رفتن لطفا تجربیاتتون رو به اشتراک بزارید این که چه جور سوالاتی پرسیده میشه

مریم
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

پس چرا مدام میگن از اوایل خرداد مصاحبه ست؟ بعد اواخر خرداد که انتخاباته!

ویکتاریون
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

می تونه از اوایل خرداد مصاحبه باشه ها. چند روز بعد از اومدن نتایج انتخاب رشته بعضی دانشگاه ها شروع می کنن. اگر مدرکی چیزی قراره آماده کنین به امید فرصت اون موقع نمونین.
انتخابات هم باشه. اول اینکه مصاحبه اینترنتیه‌. دوم اینکه مثل کنکور رویداد بزرگی نیست و آخر هفته هم نیست. پس تداخلی نداره.