موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

دکتری بدون آزمون دانشگاه شهرکرد ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام پذیرش دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه شهرکرد برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تا روز ۱۳ خرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش پی اچ دی تست، با انتشار فراخوان و فرم ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه شهرکرد، نام‌نویسی از داوطلبان دکتری استعداد درخشان این دانشگاه آغاز شد.

دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای (از دانشگاه شهرکرد و نیز سایر دانشگاه‌ها) که متقاضی پذیرش در مقطع دکتری (Ph.D) رشته های تحصیلی مندرج در ادامه این اطلاعیه برای نیمسال اول 1403-1402 باشند، می بایست نسبت به تکمیل مدارک لازم و ارسال آنها به ایمیل دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهرکرد (estedad.sku@gmail.com) اقدام نمایند.

دکتری بدون آزمون دانشگاه شهرکرد

زمان ثبت نام دکتری استعداد درخشان شهرکرد ۱۴۰۲

مهلت ارسال ایمیل و فایل های مستندات تا ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ خواهد بود.

فرم ثبت نام ضمیمه فراخوان است. دانلود نموده و با با هر روش که تمایل دارید (دستنویس دقیق و یا تایپی) تکمیل شود. این فرم و سایر مدارک و عکس ها با فرمت pdf ارسال شوند.

نکات مهم مورد توجه متقاضیان دکتری بدون آزمون شهرکرد

۱- احراز صلاحیت عمومی، مطابق مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عدم منع قانونی برای ادامه تحصیل

۲- رشته تحصیلی دکتری مورد تقاضا با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای داوطلب مرتبط بوده (به تشخیص گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه شهرکرد) و در فهرست رشته های آزمون دکتری سال تحصیلی جاری دانشگاه (مندرج در ادامه این اطلاعیه) باشد (متقاضی حداکثر مجاز به انتخاب دو رشته و یا گرایش است).

۳- دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی ارشد و یا نیمسال آخر دکتری حرفه ای نیز که تا ۱۴۰۲/۶/۳۱ دانش آموخته شوند، به شرط برخورداری از شرایط الزامی جداول امتیازات، می توانند ثبت نام نمایند.

۴- مطابق آیین نامه وزارتی فقط دانش آموختگان ۱۴۰۰/۶/۳۱ و بعد از آن، مجاز به شرکت در این پذیرش و ارسال مدارک می باشند (در زمان شروع نیمسال اول ۱۴۰۲ بیش از دو سال از دانش آموختگی ارشد آنها نگذشته باشد).

۵- پرونده داوطلبانی که شرایط لازم اولیه و پذیرش قطعی مقاله علمی، پژوهشی را دارا باشند، برای بررسی علمی به معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ذیربط ارسال خواهد شد. واجدین شرایط،از طریق وب سایت دانشگاه (یا به صورت تلفنی و یا پیامک)، برای مصاحبه تخصصی حضوری دعوت خواهند شد.

*** زمان انجام مصاحبه، ترجیحا مطابق زمانبندی مصاحبه مربوط به شرکت کنندگان در آزمون سراسری دکتری خواهد بود ولی در برخی موارد اگر تاریخ دیگری تعیین شود، به صورت تلفنی و یا پیامک به اطلاع واجدین شرایط مصاحبه خواهد رسید. عنایت فرمایید که در این خصوص از تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری نمایید.

۶- به مدارک ناقص و یا دریافت شده پس از مهلت مقرر، ترتیب اثر داده نمی شود و مدارک ارسالی و وجه ثبت نام مسترد نخواهد شد.

شرایط پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه شهرکرد

۱- داشتن حداقل معدل (بدون احتساب پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد (و یا دکتری حرفه ای) و معدل کل کارشناسی مطابق گروه بندی به شرح ذیل:

الف) در زیر گروه رشته های علوم انسانی و هنر، به میزان حداقل ۱۷ در کارشناسی ارشد و حداقل ۱۶ در دوره کارشناسی.

ب) در زیر گروه های علوم تجربی و ریاضی فیزیک، به میزان حداقل ۵/۱۶ در کارشناسی ارشد (و یا دکتری حرفه ای) و حداقل ۱۵ در دوره کارشناسی.

۲- کسب حداقل ۶۰ امتیاز از مجموع جداول فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه تخصصی مصوب در آیین نامه وزارتی (بر اساس آیین نامه وزارتی، حد نصاب امتیاز ۶۰ از ۱۰۰ تعیین شده است و کمتر از آن مردود است). برای مشاهده آیین نامه دکتری استعداد درخشان کلیک کنید.

* تبصره مهم: کسب حداقل ۷ امتیاز از ردیف (۱-۱) جداول امتیازات پژوهشی مربوط به مقالات کامل علمی، پژوهشی (داخلی و یا خارجی با نمایه معتبر ISI یا ISC دارای IF) مرتبط با پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای الزامی است. (لذا ارائه گواهی چاپ و یا گواهی پذیرش معتبر برای چاپ – بدون قید و شرط – در مدارک ارسالی ضروری بوده و اگر مقالات در مرحله داوری باشند، بررسی میسر نیست).

* لازم است در مقالات مرتبط با پایان نامه، نام دانشجو نفر اول و یا بلافاصله پس از نام استادان راهنما و مشاور باشد. معیار تخصیص امتیاز مقالات، ارزیابی تخصصی گروه آموزشی و تیم مصاحبه، آیین نامه ارتقا و بر اساس درصدهای مصوب است.

* ملاک تعیین اولویت داوطلبان برای پذیرش مجموع کل امتیازات از جداول 2،1و3 ارزشیابی است و در شرایطی که امتیاز کل اکتسابی چند داوطلب در یک رشته برابر باشد، اولویت بندی این افراد براساس مقایسه امتیاز ردیف (1) از جدول امتیازات پژوهشی تعیین می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه شهرکرد ۱۴۰۲

دقت شود هر یک از موارد ذیل با فرمت pdf همراه با فرم تکمیل شده درخواست در قالب یک فایل فشرده (zip) حداکثر با حجم ۲۰ مگابایت به صورت ضمیمه در ایمیل ارسال شوند. تاکید می شود همه فایل ها به صورت یکجا و فقط در قالب یک فایل فشرده باشند.

۱- تکمیل فرم درخواست: با دقت کامل تاکید می شود چرا که فرم های ناقص، مخدوش و غیر مستند قابل بررسی نخواهند بود.

2- گواهی رسمی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجوی ترم آخر) با امضا و مهر معتبر و نیز گواهی ممتازی بصورت دقیق در مقطع ارشد و یا کارشناسی (البته ممتازی الزامی نیست).

3- مدارک کافی و رسمی مربوط برای همه بندهای کسب امتیاز در تکمیل فرم درخواست و برای تایید شرایط ضروری (آموزشی، پژوهشی) ضروری است.

4- معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد دانشجوی (برای دانشجویان المپیادی) و معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره های معتبر علمی خوارزمی، فارابی، رازی، ابن سینا (برای برگزیدگان جشنواره ها)

5- تصویرصفحه اول و چکیده مقالات علمی ترویجی، علمی پژوهشی ISI و ISC که دارای پذیرش قطعی بوده و یا چاپ شده باشند (در صورت انتشار مقاله، تصویر جلد مجله حتماً ضمیمه شود) و تصویر صفحه اول و چکیده مقالات ارائه شده در کنفرانس ها، تصویر جلد و صفحه مشخصات کتاب تألیفی (درصورت وجود) و مدارک سایر فعالیت های پژوهشی مورد ادعای متقاضی نیز باید ضمیمه مدارک باشند (توجه: برای جلسه مصاحبه مقالات و … به صورت کامل همراه متقاضی باشند).

6- فایل عکس پرسنلی متقاضی همراه با تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی (با کیفیت مناسب و حجم کم)

7- ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد و دوره کارشناسی (اگر فاقد تاییدیه دانشگاه باشد، متقاضی شخصا صحت نمرات را با نوشتن بر روی ریز نمرات، امضاء و تعهد نماید.)

8- تصویر چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد و گواهی مستند نمره آزمون زبان انگلیسی استاندارد (الزامی نیست اما در صورت برخورداری ار آن مطابق جدول ارزیابی وزارتی امتیاز دارد).

9- تصویر واضح و کاملا دقیق از صفحات رو و پشت رسید بانکی به مبلغ (صد و شصت و هشت هزار تومان) به دانشگاه شهرکرد.

نکات مهم

*دانشگاه در بررسی درخواست متقاضیان دقیقا بر اساس مفاد آئین نامه های وزارتی و شیوه نامه مصوب دانشگاه عمل می نماید ولی ارسال مدارک حق خاصی را برای داوطلبان ایجاد نمی کند. همچنین مدارک و هزینه ثبت نام مسترد نخواهد شد .

* تحصیل پذیرفته شدگان از طریق این دستورالعمل به صورت رایگان و تابع مقررات و ضوابط تحصیل دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه است.

آدرس ایمیل برای ارسال فرم تکمیل شده درخواست و مدارک (estedad.sku@gmail.com) می باشد. حتما در فیلد موضوع ایمیل، عبارات (پذیرش دکتری ممتاز+نام و نام خانوادگی متقاضی+رشته دکتری درخواستی+شماره موبایل) درج شود (در غیر این صورت مسؤلیت بروز مشکل بر عهده دانشگاه نخواهد بود).

آدرس: شهرکرد- کیلومتر2 جاده سامان- دانشگاه شهرکرد– حوزه معاونت آموزشی– دفتراستعدادهای درخشان- تلفن 03832321645 (لطفا حتی الامکان مراجعه حضوری انجام نشود).

فهرست رشته‌های پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه شهرکرد ۱۴۰۲

فهرست رشته‌های دانشگاه شهرکرد برای پذیرش دکتری استعداد درخشان سال ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است:

ردیف

رشته تحصیلی

گرایش

تاریخ مصاحبه

1

زبان وادبیات فارسی

۴ تیر

2

زبان وادبیات فارسی

ادبیات عرفانی

۴ تیر

3

فیزیولوژی ورزشی

۲۴ خرداد

4

آموزش زبان انگلیسی

۱۶ خرداد

5

فناوری تولید مثل در دامپزشکی

۲۲ خرداد

6

فارماکولوژی

—-

۱۶ خرداد

7

بهداشت مواد غذایی

—-

۷ خرداد

8

بهداشت و بیماری های آبزیان

 

۱۶ خرداد

9

بهداشت و بیماری های پرندگان (دستیاری)

۱۶ خرداد

10

مامایی و بیماری های تولید مثل (دستیاری)

۸ خرداد

11

بیماری های داخلی دام های بزرگ (دستیاری)

۷ خرداد

12

علوم و مهندسی آبخیزداری

حفاظت آب و خاک

۱۷ خرداد

13

علوم و مهندسی مرتع

۲۲ خرداد

14

علوم و مهندسی جنگل

مدیریت جنگل

۸ خرداد

15

بیو تکنولوژی کشاورزی

۱۳ خرداد

16

اگروتکنولوژی

فیزیولوژی گیاهان زراعی

۲۷ خرداد

17

اگروتکنولوژی

اکولوژی گیاهان زراعی

۲۷ خرداد

18

ژنتیک و به نژادی گیاهی

۲۲ خرداد

19

علوم و مهندسی آب

منابع آب

۹ خرداد

20

علوم و مهندسی آب

آبیاری و زهکشی

۲۰ خرداد

21

علوم دامی

تغذیه طیور

۲۲ خرداد

22

علوم دامی

تغذیه دام

۲۲ خرداد

23

مدیریت منابع خاک

فیزیک و حفاظت خاک

۷ خرداد

24

مدیریت منابع خاک

منابع خاک و ارزیابی اراضی

۷ خرداد

25

مدیریت حاصلخیزی و زیست فناوری خاک

شیمی، حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه

۱۰ خرداد

26

مدیریت حاصلخیزی و زیست فناوری خاک

بیولوژی و بیوتکنولوژی خاک

۱۰ خرداد

27

علوم و مهندسی باغبانی

فیزیولوژی تولید و پس از برداشت گیاهان باغبانی

۱۰ خرداد

28

مهندسی مکانیک بیوسیستم

طراحی ماشین‌های کشاورزی

۹ خرداد

29

مهندسی مکانیک بیوسیستم

انرژی های تجدیدپذیر

۹ خرداد

30

مهندسی مکانیک بیوسیستم

فناوری پس از برداشت

۹ خرداد

31

مهندسی مکانیک

تبدیل انرژی

۶ تیر

32

مهندسی مکانیک

طراحی کاربردی

۵ تیر

33

مهندسی برق

قدرت

۵ تیر

34

فیزیک

فیزیک ماده چگال

۴ تیر

35

ریاضی

ریاضی کاربردی

۱۷ خرداد

36

ریاضی

جبر

۱۷ خرداد

37

ریاضی

آنالیز

۱۷ خرداد

38

شیمی

شیمی تجزیه

۲۹ خرداد

39

بیوشیمی

—–

۹ خرداد

40

زیست شناسی گیاهی

فبزیولوژی

۹ خرداد

41

علوم زمین

پترولوژی

۹ خرداد

لیست رشته های دکتری بدون کنکور دانشگاه اراک را از کجا می‌توانم ببینم؟

فهرست رشته های دارای پذیرش بدون ازمون دکتری این دانشگاه در همین مطلب ارائه شده است.

شرایط پذیرش بدون آزمون دکتری 1402 دانشگاه اراک چیست؟

پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه بر اساس آیین نامه دکتری استعداد درخشان صورت می گیرد که جزییات آن در این مطلب آمده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
اسفند ۱۱, ۱۴۰۲ ۴:۵۵ ب٫ظ

زمان ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه شهرکرد برای سال ۱۴۰۳ چه موقع هست؟ چون بقیه دانشگاه ها تا ۱۸ اسفند فراخوان زدند اما فراخوان دانشگاه شهرکرد را ندیدم!!!؟