موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

دکتری بدون کنکور دانشگاه صنعتی شاهرود ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه صنعتی شاهرود در نظر دارد براساس شیوه نامه اجرایی پذیرش دکتری بدون آزمون برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اقدام به پذیرش دانشجو نماید.

رشته‌های دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شاهرود

رشته‌های دارای پذیرش دکتری بدون کنکور (استعدادهای درخشان) دانشگاه صنعتی شاهرود برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از طریق لینک زیر قابل مشاهده است:

رشته‌های دکتری بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه صنعتی شاهرود

 

نحوه و زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه صنعتی شاهرود

داوطلبان باید وارد سامانه مصاحبه و جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی به آدرس /https://lms.shahroodut.ac.ir/iphd شده ابتدا با وارد شدن به قسمت سهمیه استعدادهای درخشان با تکمیل موارد خواسته شده تا تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱ اقدام به ثبت نام اولیه نمایند.

پس از تایید ثبت نام اولیه توسط کارشناس دانشگاه تایید ثبت نام به ایمیل ارسال می‌شود. سپس متقاضیان باید مدارک لازم را مطابق با این اطلاعیه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱ در سامانه مذکور بارگذاری نمایند. (برای ورود به سامانه نام کاربری: کدملی و کلمه عبور: شماره موبایل خواهد بود).

– هزینه ثبت نام و مصاحبه مبلغ ۱۸۰۰۰۰۰ ریال (یکصد و هشتاد هزار تومان) است که مبلغ مذکور باید پس از تایید ثبت نام اولیه توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی از طریق درگاه موجود در سامانه پرداخت نمایند.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شاهرود

متقاضیان پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود با استفاده از ایین نامه استعداد درخشان لازم است شرایط زیر را داشته باشند:دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شاهرود

الف- بر اساس آیین نامه کسب حداقل ۷ امتیاز از ردیف اول جدول ۱ امتیازات پژوهشی و کسب حداقل ۶۰ امتیاز از مجموع امتیازات جداول ۱ و ۲ جداول امتیازدهی دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شاهرود الزامی است.

ب- از تاریخ دانش آموختگی تا اول مهرماه سال پذیرش در دوره دکتری بیش از دو سال نگذشته باشد.

ج- داشتن میانگین کل ۱۶ و بالاتر در دوره کارشناسی و میانگین کل ۱۷ و بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد. توجه معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاههای سطح ۱ و ۲ بعد از همترازی پورتال سازمان سنجش در ضریب ۱/۰۶ ضرب خواهد شد.

مدارک ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه صنعتی شاهرود ۱۴۰۲

داوطلبان پذیرش بدون کنکور این دانشگاه لازم است برای ثبت نام مدارک زیر را ارسال کنند:

۱- تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه متقاضی که شماره سریال صفحه اول مشخص باشد.

۲- تصویر گواهی دانش آموختگی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که معدل هر مقطع در آن‌ها ذکر شده باشد.

۳- فرم تکمیل شده شماره ۱ یا ۲ (دانلود فرم شماره ۱، دانلود فرم شماره ۲)

۴- تصویر ریز نمرات

۵- مدارک و مستندات لازم برای احراز شرایط لازم برای استفاده از تسهیلات (مطابق با بندهای جداول ۱ تا ۳ امتیازدهی دکتری بدون کنکور دانشگاه صنعتی شاهرود)

۶- توصیه نامه از حداقل دو نفر از اساتید دوران تحصیل دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد.

توجه ۱: پس از ثبت نام و احراز شرایط اولیه لازم مراتب به دانشجو از طریق سامانه مذکور جهت شرکت در مصاحبه و تعیین زمان مصاحبه اطلاع‌رسانی خواهد شد. پس از شرکت در مصاحبه در دانشکدههای مربوطه و قبولی در مصاحبه از قبول شدگان جهت طی سایر مراحل اداری ثبت نام مشروط به عمل می‌آید.

توجه ۲: به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و به علاوه در صورت‌ عدم قبولی مبلغ ثبت نام به هیچ عنوان عودت داده نمی‌شود.

شرایط نظام وظیفه قابل قبول برای داوطلبان مرد (داوطلبان استفاده از استعدادهای درخشان بایستی یکی از شرایط ذیل را داشته باشند):

الف- دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم

ب- مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون، غیبت که تاریخ اعزام به خدمت (مندرج در برگه اعزام) بعد از تاریخ قبولی و ثبت نام  در دانشگاه باشد.

تبصره: افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی دانشگاه میباشد لازم است در تاریخ مقرر مندرج در برگ اعزام به خدمت اعزام شوند. بدیهی است در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد.  در صورت‌عدم اعزام به خدمت متقاضی غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

ج- دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل می‌شوند.

ه- فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد که در سقف مجاز سنوات تحصیلی فارغ التحصیل شده و از تاریخ فراغت از تحصیل آن‌ها تا زمان پذیرش در مقطع دکتری بیش از یک سال سپری نشده و وارد غیبت نشده باشند.

لیست رشته های دکتری بدون کنکور دانشگاه صنعتی شاهرود را از کجا می‌توانم ببینم؟

فهرست رشته های دارای پذیرش بدون ازمون دکتری این دانشگاه در همین مطلب ارائه شده است.

شرایط پذیرش بدون آزمون دکتری 1402 دانشگاه صنعتی شاهرود چیست؟

پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه بر اساس آیین نامه دکتری استعداد درخشان صورت می گیرد که جزییات آن در این مطلب آمده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس
تیر ۱۶, ۱۴۰۲ ۲:۲۳ ق٫ظ

دانشگاه شاهرود، بیست و چند سال پیش اونجا قبول شدم، آنقدر آدمهای عقده ای بودند که حد و حساب نداشت من که دختر مجرد بودم هر چند وقت یک دفعه یک مزاحمت خیلی بدی میکردند در واقع رقابت منفی با درس خوندنم میگذاشتند، خائن بودند به استعداد تحصیلی آدم غریب
_ بابا خیالاتی شدی، مهربون و ساده و دلسوز و شهرستانی بودند مسوولهاش
_ اصلا شهرشون یک شهر کوچک به درد نخور بودند خیلی عقده داشتند استادهای مربی، پیر و زشت و بداخلاق و ناراحتی اعصاب داشت یک شهر عقده ای بود تو همه حرکاتشان عقده بود،
استادی که خودش دکتری داره آنقدر عقده ای نیستش
_ هنوز به نظرت ازت میترسن؟!
_ بیست و چند سال پیش بود تو اردوی ده ملا ، اردوی معارفه نودانشجویان ترم یک بود ناراحتی اعصابها کیف کهنه هاشون و با کت شلوار رنگ و رو رفته پوشیده بودند جلوی سرویس نودانشجویان راه میرفتند و آشنایی می‌دادند ما ساده و دلسوز و شهرستانی هستیم شما دختر دانشجوهای بیست ساله و هجده ساله هر کدام از ما رو خواستید انتخاب کنید من هم از حرکتشان بدم اومد گرفتم صافشون کنم که کاری به ترم یکی نداشته باشید باهام دشمن شدند

یگانه
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۳:۰۲ ب٫ظ

سلام اسامی دعوت به مصاحبه هاش کی میاد؟؟؟؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  یگانه

سلام
درمورد اعلام نتایج چیزی نگفتن. میتونید با دفتر استعداد درخشانشون تماس بگیرید و سوال کنید.