موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری آزاد 1400

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی با آزمون، بدون آزمون و واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1400 منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400 دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

پرونده کلیه پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال 1400 جهت حراز صلاحیت‎های عمومی تحت بررسی است، لذا ثبت ‎نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت های عمومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت ‎نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت میباشد.

پذیرفته شدگانی که در فرم ثبت‎ نام اینترنتی، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته اند، باید هنگام ثبت ‎نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند. بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت‎ نام و یا حین تحصیل، واجد شرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سوء استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری آزاد 1400

با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان با آزمون به صورت مجازی صورت می پذیرد، لذا کلیه پذیرفته شدگان لازم است در روزهای شنبه و یکشنبه 6 و 7 شهریورماه 1400جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس: edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد درخشان و نیز واحدهای بین الملل کیش، ارس و امارات در روزهای دوشنبه و سه شنبه 8 و 9 شهریورماه خواهد بود.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت‎ نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: پذیرفته شدگان کلیه واحدهای دانشگاهی جهت اطلاع از چگونگی تحویل مدارک به صورت فیزیکی به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه نمایند.

مدارکی که لازم است مطابق دستورالعمل اعلام شده از طریق شبکه پستی ارسال گردد:

1- اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریزنمرات با ذکر معدل.

2- تصویر کلیه صفحات شناسنامه.

3- شش قطعه عکس 3×4 تمام رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین 12 قطعه).

4- تصویر کارت ملی (پشت و رو).

5- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته شده را مشخص نماید. (از جمله فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته یا دکتری عمومی یا لغو معافیت تحصیلی دوره‌های مذکور که بیش از یک سال از فراغت از تحصیل فرد نگذشته باشد).

6- تکمیل کلیه فرم های ثبت نام و فرم های مربوط به تعهدات و سایر فرم های که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

7- چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبت‎ نام و تحصیل مشخص شود که متقاضی فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما بوده است ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وی برخورد خواهد شد.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی

1- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که به منظور تأمین بخشی از هزینه های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغ 2,540,000 ریال بابت هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

2- حق بیمه حوادث مبلغ 65,000 ریال می باشد که هر پذیرفته شده باید در سامانه آموزشیار پرداخت نماید.

3- پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2.8K نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لیلا
آذر ۱۰, ۱۴۰۰ ۱:۱۰ ق٫ظ

سلام دوستان وقتتون بخیر برای ازمون زبان eptدی ماه هست اقدام می کنم میگه شماره ی ۹ رقمی ولی شماره دانشچویی که ۱۴ رقم هست نمی دونم منظورش چیه براتون امکان داره راهنمایی بفرمایید

یلدا
آبان ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

درود. غیر از ورودبه آموزشیار راه دیگری برای پرداخت شهریه انتخاب واحد دانشگاه آزاد وجود دارد یا خیر.؟ لطفا اطلاع رسانی نمایید

رضا
آبان ۲۶, ۱۴۰۰ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

درود خیر

نیکتا
آبان ۷, ۱۴۰۰ ۸:۲۳ ب٫ظ

آزمون ept چطور بود امروز؟

محسن
آبان ۴, ۱۴۰۰ ۱:۵۰ ب٫ظ

سلام
بنده دانشگاه علوم وتحقیقات پذیرفته شدم و در حال تحصیلم امروز از دانشگاه پیام نور مرکز تهران تماس گرفتن فرمودن دراونجا هم پذیرفته شدم سوالم اینکه کدوم دانشگاه سطح بالاتری دارند کارشناسی وکارشناسی ارشدم دانشگاه پیام نور خوندم وسوال دومم اینکه میتونم از دانشگاه ازاد انصراف بدم وشهریه ثابتو بهم برمیگردونن یا نه.باتشکر.

محمد
آبان ۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

چه رشته ای میخونین؟

محسن
آبان ۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اقتصاد

پریسان
مهر ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۵۴ ب٫ظ

سلام به همگی و خانم باران یه سوال داشتم ممنون میشم خانم باران یا هر کسی که میدونه بهم بگه من دانشجوی ترم یک دکتری علوم تحقیقاتم ما الان که ترم ۱ هستیم باید حتما ۴ درس زبان پیشرفته ، روش تحقیق و دو درس تخصصی را که جمعا ۱۰ واحد میشه را بگذرونیم یا اگر درسی را نمره بالای ۳۳/۳درصد(۱۶ به بالا) گرفته باشیم میتونیم دیگه اون درس را نگذرونیم مخصوصا دروس تخصصی ها را اگه نمره بالا گرفته باشیم و بدون ازمون قبول شده باشیم میشه نگرفت ؟؟ ایا گذراندن این دروس اختیاریه یا اجباری؟ ممنون میشم بنده را راهنمایی بفرمایید

باران
مهر ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  پریسان

سلام وقت شما بخیر
الزامی هست واحدهای جبرانی چه رتبه ۱ باشید چه ۱۰۰ تفاوتی نداره . دروس جبرانی چه رشته از پایه یکی باشه چه تغییر رشته و گرایش الزام هست که دروس جبرانی ۱۰ واحد رو طی ۳ ترم پاس بفرمایید. موفق باشید.
ادمین محترم باتوجه به پر بازخورد بودن این پست اگر تشخیص میدید به صفحه اول برگردانده بشود . متشکرم.

پریسان
مهر ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  باران

ممنون از محبتتان لطف کردید

SOMEBODY
مهر ۲۳, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

به خانم باران
سلام
برای دفاع از رساله و مراحل قبل از آن( تعداد مقالاتی که می بایست چاپ شود و اینکه تا چه زمانی فرصت چاپ آن وجود دارد و کجا می بایست چاپ شود) و هر انچه در این خصوص لازم است دانسته شود راهنمایی بفرمایید( رشته علوم انسانی هستم)
متشکرم

باران
مهر ۲۳, ۱۴۰۰ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  SOMEBODY

سلام وقت شما بخیر
تا قبل از دفاع که به خود دانشجو بستگی داره که چقدر کار پژوهشی انجام بدن و رزومهشون رو قوی کنن و الزامی از نظر قانونی به چاپ مقاله نیست
اما قبل از دفاع تا ۳ ماه قبل باید رایزنی ها برای اکسپت مقالات فکر کنم دو عدد باید باشه یا یک عدد isi تا بتونه شخص پیش دفاع رو انجام بده.
در مورد اعتبار مقالات باید تایید شده وزارت علوم باشن هم علمی پژوهشی های داخلی و هم isi که سختگیری بیشتری هم دارن چون تعداد مقالات فیک بین المللی زیاد شده از طریق سایت وزارت علوم به روز میتونید نشریات مورد تایید رو دانلود کنید .
تمامی مجالات علمی پژوهشی مورد تایید وزارت علوم برای چاپ مجاز هستند . اما حتما باید از چند وقت قبل رازنی با استاید انجام بدید که بتویند پذیرش بگیرید.
نمره زبان مورد تایید دانشگاه هم باید مجدد تا یک ماه قبل پیش دفاع آماده داشته باشید یعنی یکبار قبل از جامع و یکبار قبل از دفاع از رساله باید مدرک زبان رو تحویل کارشناس گروه بدید .
موفق باشید.

SOMEBODY
مهر ۲۳, ۱۴۰۰ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سپاس فراوان

علی عمران
مهر ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

سلام.از دوستان کسی در سامانه ساجد قسمت (ثبت نام دانشجویان) جهت ثبت درخواست وام اقدامی نموده؟کد ملی و شماره دانشجویی که وارد میکنم سامانه اعلام میکنه که دانشجویی با این مشخصات یافت نشد

نیکتا
مهر ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی عمران

من برای آزمون زبان مشکل داشتم، میگفت مجاز نیستی، یکی از بچه ها گفت باید شماره دانشجویی موقت رو واد کنی…. و تونستم ثبت نام کنم. شاید مورد شما هم همین باشه.

علی عمران
مهر ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیکتا

بله برای آزمون زبان اون مشکل رو منم داشتم که حل شد ولی مشکلم در ساجد حل نشده.بازم تشکر

محسن
مهر ۲۱, ۱۴۰۰ ۵:۴۹ ب٫ظ

سلام
خانم بهار خیلی ممنون از راهنمایی شما کلاسا مرتب برگزار میشه وچندین جلسه گذشته اساتید هم خوب هستن دانشگاه علوم وتحقیقات.باتشکر.

برق قدرت
مهر ۲۰, ۱۴۰۰ ۸:۱۸ ب٫ظ

چنانچه تاکنون نسبت به تکمیل ثبت نام وپذیرش خوددردانشگاه آزاداسلامی واحدکرج اقدامی نکرده اید،ابتدامدارک موردنیازرادرسامانه آموزشیاربارگذاری وسپس بادردست داشتن اصل مدارک حداکثرتاظهرروزپنجشنبه مورخ ۲۲مهر۱۴۰۰بصورت حضوری به دانشکده مربوطه مراجعه نمائید.
راهنمای ثبت نام درلینک http://www.kiau.ac.ir/fa/news/4126 قابل مشاهده می باشد.
روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحدکرج

رضا
مهر ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

دوستان کلاس های شما شروع شده؟
برای ما بعد از دو هفته از انتخاب واحد سایت دان هنوز اپدیت نشده !

باران
مهر ۱۹, ۱۴۰۰ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام وقت شما بخیر
علوم تحقیقات شنبه جلسه ۴ کلاسها برگزار شد علوم انسانی رشته جامعه شناسی . پیگیری کنید شاید کار ثبت نام و انتخاب واحد شما مشکل داشته باشه. موفق باشید.

رضا
مهر ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  باران

سلام ممنون الان چک کردم دیدم درست شده.
چطوری میتونیم بفهمیم که تا الان چند جلسه از هر درس برگزار شده؟

نیکتا
مهر ۱۹, ۱۴۰۰ ۶:۵۴ ق٫ظ

میخوام برای آزمون ept ثبت نام کنم، میگه شماره دانشجویی شما معتبر نیست و مجاز نمیباشید!
دانشگاه هم پیگیری کردم ظاهرا خیلی عجله ندارن، گفتن تا مدارک بره و تایید شه…..یعنی کلا پولو بدین دانشجویین، مدارک حالا خیلی مهم نیست!

رضا
مهر ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  نیکتا

با شماره دانشجویی موقت (۹ رقمی) میتونین ثبت نام کنین

نیکتا
مهر ۲۰, ۱۴۰۰ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

ممنونم. ثبت نام کردم الان

yasin
مهر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۴ ب٫ظ

سلام به همگی
من دکترای صنایع دانشگاه علوم تحقیقات شماره دانشجویی دائم گرفتم ولی شهریه و انتخاب واحد نکردم
کسی اطلاع داره تا کی میتونم انتخاب واحد کنم؟
و اینکه باید حضوری برم یا با آموزشیار میشه؟
ممنون

بهنام
مهر ۱۹, ۱۴۰۰ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  yasin

فرصت تا ۲۲ مهر تمدید شده و طبق اطلاعیه دانشگاه هفته چهارم شروع کلاس ها هست

yasin
مهر ۱۹, ۱۴۰۰ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  بهنام

ممنون
فقط حضوری باید رفت یا با همون آموزشیار میشه؟

رضا
مهر ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  yasin

حضوری

ندا
مهر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

سلام دوستان من ترم اول دکتری هستم. الان باید تا نیمسال اول مدرک زبان ept رو به آموزش بدم؟؟ یا تا آزمون جامع؟؟
آخه قبلا میگفتن اگه تا ترم اول ارائه ندی باید در کلاس های تعیین سطح شرکت کنی؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون

رضا
مهر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

سلام
اگر تا پایان نیمسال اول مدرک زبان ept رو به آموزش تحویل بدین از حضور در کلاس های تعیین سطح معاف میشید.
تا آزمون جامع هم میتونید تحویل بدید ولی در اون صورت باید در کلاس های تعیین سطح شرکت کنید.
موفق باشید

سهیلا
مهر ۱۷, ۱۴۰۰ ۳:۲۸ ب٫ظ

باران جان یا هرکسی که می دونه ممنون می شم پاسخ بدهند . من دانشجویی جدیدالورود هستم همین ترم . می خواستم الان انصراف بدم . شهریه ها رو هم دادم . بدهی ندارم . آیا بعد از انصراف این شهریه ترم اول رو به من بر می گردونن

رضا
مهر ۱۷, ۱۴۰۰ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

بله اگر همین فردا اقدام کنید برمی گردونن.

سهیلا
مهر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

مطئمنی ؟ چون من شنیدم تازه پول جریمه می گیرن . بیشتر توضیح بدهید

رضا
مهر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سهیلا

بله مطمینم. دوندگی داره و ممکنه اولش مخالفت کنن. ولی اگر مصمم باشید و اصرار کنید قطعا میتونید بدون جریمه انصراف بدین و شهریه رو پس بگیرید.
و همه اینا در صورتی است که هرچه سریع تر حضوری اقدام کنید. چون هرچی دیرتر اقدام کنید شانستون کمتر میشه.
موفق باشید.

علی عمران
مهر ۱۷, ۱۴۰۰ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

سوال منم هست آموزشیار درخواست بدیم یا بایستی حضوری مراجعه کنیم؟

رضا
مهر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی عمران

حضوری

باران
مهر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  سهیلا

سلام خانم سهیلا
اگر شهریه رو واریز کردید متاسفانه باید نصف شهریه ثابت ۶ ترم رو پرداخت کنید به همراه شهریه کامل همین ترم ثبت نامی!!! یعنی حدودا ۵۰ ملیون باید جریمه پرداخت کنید مگرنه مدارکتون رو بهتون برنمیگردونن مگر اینکه هیچ مدرکی به دانشگاه تحویل نداده باشید. باز برید حضوری صحبت کنید انشاالله که جریمتون نکنن که فکر نکنم اینکارو انجام بدن. بازم امیدوارم بشود و شما ۶ ترم رو پرداخت نکیند . موفق باشید.

محمد
مهر ۱۸, ۱۴۰۰ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

اگه تا قبل از ۳۰مهر انصراف بدین کل شهریه بهتون عودت داده میشه

رضا
مهر ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

دوستان دوره جدید ازمون EPT کی برگزار میشه؟ از کجا میتونیم ثبت نام کنیم؟

باران
مهر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

ثبت نامش آغاز شده تا ۲۴ مهر ادامه دارد و ۸ آبان آزمون هست

رضا
مهر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  باران

سپاس

مهربانو
مهر ۱۴, ۱۴۰۰ ۵:۰۹ ب٫ظ

درود. از دوستان رشته مطالعات زنان( علوم و تحقیقات ) کسی اینجا هست؟ وضعیت کلاس ها…

الی
مهر ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

چطور صدای کلاس و صبط کنم زمانی که هندزفری وصله؟

الی
مهر ۱۴, ۱۴۰۰ ۹:۳۲ ق٫ظ

سلام به باران خانم و سایرین یه سوال فنی دارم با هند زفری موبایل به لبتاب وصل نیشم چکار کنم وقتی صحبت میکنم صداهای اطراف همراه صدام نباشه؟ فقط صدای خودم از میکروفن به گوش کلاس برسه؟ چه تنطیماتی انحام بدم ؟ ممنون میشم بگین

باران
مهر ۱۴, ۱۴۰۰ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  الی

سلام در هر صورت وقتی میکروفن و وصل کنید صدا پخش خواهد شد و امکان اینکه صدای شما پخش بشود و صدای پیرامون نباشد نیست . مگر میکروفن وهدفن های خیلی خاص که خیلی قسمت بالای دارند و حرفه ای هستند. موفق باشید.

محمدرضا
مهر ۱۴, ۱۴۰۰ ۵:۱۳ ق٫ظ

سلام
الان ترم یک، زمان خوبی هست برای شرکت در دوره های زبان ؟
یا بزاریم بعدن بهتر هست؟

باران
مهر ۱۴, ۱۴۰۰ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

سلام
بله قطعا اگر تا پایان امتحانات ترم اول مدرک زبان رو تحویل کارشناس گروه با نمره مورد نظر دانشگاه ندهید ملزم به شرکت در تعیین سطح زبان و شهریه هر ترم کلاس های ept خواهید شد. موفق باشید.

Mahdi
مهر ۱۳, ۱۴۰۰ ۰:۲۵ ق٫ظ

سلام آیا اینجا کسی هست که هنوز هم براش شماره دانشجویی دایم صادر نشده باشه
متاسفانه در آموزشیار همچنان وضعیت من در حالت تایید پس از اصلاح قرار داره و شماره دانشجویی دایم هم نیومده.
بدلیل مشغله فرصت مراجعه حضوری هم نداشتم.
آیا فرصت برای ثبت نام و انتخاب واحد هست که حضوری مراجعه کنم؟
دانشگاه علوم تحقیقات .

رضا
مهر ۱۳, ۱۴۰۰ ۸:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  Mahdi

بله تا ۲۲ ام میتونید ثبت نام کنید.

عرفان
مهر ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۲۱ ب٫ظ

بچه ها کسی میدونه شرایط تدریس دانشجویان مقطع دکتری به چه صورت است؟
چگونه باید اقدام کنیم و حقوقش به چه صورت است؟
از ترم چند میتونیم تدریس کنیم و این تدریس کردن چقدر در قوی شدن رزومه مون موثر است؟

باران
مهر ۱۲, ۱۴۰۰ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

سلام
بعد از آزمون جامع با معدل لیسانس بالای ۱۶ و ارشد و دکتری بالای ۱۸ و با معرفی اساتید یا یک هیات علمی و بعد از گزینش میتونید شهرستان ها تدریس داشته باشید حق التدریس! حقوقشم نگم بهتره ساعتی ۲۵ هزارتومان تا ۴۰ هزارتومان!! اما بعد از خدا اگر آشنای خیلی خاص داشته باشید شانستون بالاس برای تدریس در کاردانی و لیسانس و اگر نخبه باشید خود دانشگاه جذبتون میکنن انشاالله. علمی کاربردی ها هم میتونید تهران مقاطع تا لیسانس رو تدریس کنید. موفق باشید.

محسن
مهر ۱۲, ۱۴۰۰ ۰:۰۹ ق٫ظ

سلام
خانم باران مدیر اموزشی دانشگاه جوابگو نیستند به مدیر گروه کفایت میکنیم چاره ای نیست.

باران
مهر ۱۲, ۱۴۰۰ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام
بنده اصلا پاسخگو بودن مد نظرم نبود و برنامه ریزی بسیار بد مدیر آموزش مد نظرم بود که با اینکه میدونن اساتید روزهای شنبه از صبح تا ۷ شب تدریس دارن در مقطع دکتری کلیه دفاع و پیش دفاع ها رو در این سه هفته در این روز قرار دادن . امیدورام بعد از ماه صفر هفته چهارم دیگه مرتب برگزار بشود و از جلسه ششم حضوری بشود راحت بشیم از این تدریس مجازی بدون کاربرد. البته نظر شخصی بنده هست و نظر ستاد کرونا مهم هست . موفق باشید.

لیلا
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

سلام زهره خانم چه منابعی رو باید برای امتحان
بخوانیم اگر برای شما یا دوستان ممکنه بفرمایید مثل ابنکه باران خانم می گفتن تا قبل ترم یک باید مدرک رو تحویل بدیم وگر نه باید امتحان تعیین سطح بدیم و کلاس شرکت کنیم لطفا اگر زحمتی نیست راهنمایی کنید اسم کتاب ها و منابع که برای امادگی هست

Zohreh
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام لیلا خانم
من راستش رو بگم هیچ منبع خاصی نخوندم. چون فقط پنج روز قبل آزمون فرصت کردم خیلی گذرا گرامر رو نگاه کنم. یک جزوه ی خلاصه تو همین سایت بود برای گرامر. من واقعا همین رو نگاه کردم
و متوجه شدم که ظاهرا ازمون سنگینی در مقایسه با ازمون های دو سال اخیر بوده خصوصا در بخش وکب.
من هم بار اولم بود و خدارو شکر به خیر گذشت.
ولی دوستان کتاب های لغت و گرامری رو معرفی کردند که بنده مطالعه نکردم و اسم هاشون در خاطرم نیست که بهتون بگم لیلا خانم عزیز

Zohreh
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۹:۵۷ ق٫ظ

سلام دوستان
وقتتون بخیر
امیدوارم بعد از اون همه ماجرا برای ثبت نام و انتخاب واحد، همه الان در آرامش باشید
باران جان برای شما هم بسیار دلتنگ شدم. انشالله سلامت باشید.

یک سوال در ارتباط با مدرک زبان دارم. بنده آزمون ept ۲۶ شهریور را شرکت کردم‌. الان کارنامه رو باید حضوری تحویل کارشناس بدم یا تا پایان ترم وقت هست؟

بیگ بلوباتن
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  Zohreh

نمره ات چند شد؟

Zohreh
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  بیگ بلوباتن

۵۶
فقط پنج روز رسیدم یه کم گرامر بخونم بعد از سالها

مهدی
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  Zohreh

زهره خانم تبریک این مدرک شما الان تا کی اعتبار داره؟ کلا همین مدرک تا اخر دکتری کفایت میکنه؟

مهدی
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

من نمره ام ۴۷ شده الان باید دوباره برم امتحان بدم یا مشروط هستم؟؟؟

Zohreh
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام آقا مهدی
خیلی ممنونم. انشالله قبولی شما
دو سال اعتبار داره. برای دفاع از رساله مجدد باید ازمون بدم
این میتونه برای آزمون جامع، کار رو راه بندازه
والا در سایت ها زدن نمره ۴۰ تا ۴۹ مشروط هست برای ازمون جامع و برای رساله بالای ۵۰ باید باشه
اما از اونجایی که بعضا حرف های کارشناس ها متفاوت هست، به نظرم از کارشناس گروهتون بپرسید بهتره
انشالله ازمون های بعدی ساده تر باشه

مهدی
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Zohreh

ممنون

Zohreh
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

خواهش میکنم آقا مهدی

باران
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  Zohreh

سلام زهره جانم .
من هم بسیار به پیج سر میزدم که برات ایمیلم رو ارسال کنم انشاالله بعد خصوصی باهم در ارتباط باشیم در طول ترم . همچنین عزیزم انشاالله سلامت باشید. وعده ما انشاالله اگر کلاس ها از آبان حضوری شد هفته اول بیایم همین سایت و باهم قرار دیدار بزاریم. بله عزیزم کارنامه رو تحویل کارشناس گروه بده تا برات بزارن تو پرونده که برای انشاالله امتحان جامع ثبت بشود.

Zohreh
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام باران جااان
الهی. من هم واقعا میخواستم بگم ایمیلی چیزی به اشتراک بذاریم که در ارتباط باشیم. انشالله. من حتما سر میزنم که اگر حضوری شد، اینجا قرار بذاریم به امید خدا
چشم. پس تحویل کارشناس میدم.‌باز هم ممنونم ازت باران گل

باران
مهر ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Zohreh

سلام عزیزم
خواهش میکنم . انشاالله به امید دیدار

Zohreh
مهر ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام باران جان
انشالله به امید خدا

بیگ بلوباتن
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۳:۳۳ ق٫ظ

دیگه اینجا هم آروم و آروم شد . چه روزهای پر تب و تابی داشتیم موقع ثبت نام و انتخاب واحد… هر کسی رفت سراغ راه خودش و ما ماندیم و سایت phptest … شاعر گمنام

سهیلا
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیگ بلوباتن

ممنون از تمام راهنماییت از روز اول تا به الان

بهنام
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۱:۱۰ ق٫ظ

دوستان کسی کامپیوتر تهران مرکز کسی هست ؟

رضا
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهنام

چه گرایشی؟

محسن
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۰:۲۱ ق٫ظ

سلام
باران خانم مدیر گروه رشته ما در علوم و تحقیقات استاد دلسوزیه واقعا مشکلاتمون سر کلاس پرسید و گفت رفع میکنم.

باران
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام بسیار عالی . مدیر گروه رشته بنده هم عالی هستند. متاسفانه مدیر آموزش برنامه ریزی خوبی نداشتن و کلاس های شنبه از ۱ تا ۴ با مشکل رو به رو شد . بنده مدیر آموزش رو گفتم نه مدیرگروه!

مهتا
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۹:۴۸ ب٫ظ

سلام..میشه بفرمایید چرا در سامانه دان میزنه کاربر یافت نشد؟

بیگ بلوباتن
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۳:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهتا

اگر تازه انتخاب واحد کردید که باید منتظر بمونید تا به روزرسانی بشه سامان دان برای شما

محمد
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

سلام به دوستان گرامی
دوستانی که ثبت نام کرده بودن آیا این هفته کلاسهاشون برگزار شد؟
ممنون میشم با اسم دانشگاه و رشته بفرمائید

باران
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
با توجه به برنامه ریزی افتضاح مدیر آموزش علوم تحقیقات علوم انسانی کلاس های دکتری شنبه هست بعد کلیه جلسات دفاع رو گذاشتن شنبه الان ۳ هفته هست کلاس ساعت ۱ تا ۴ برگزار نمیشه!! مابقی دروس سر تایم برگزار شدن!! زمان گرفتن شهریه دانشجو یک ریال کم بریزه ثبت نام نمیکنن اما در موقع خدمات این وضع افتضاحه! هیچ کسی هم پاسخگو نیست!
دانشجوی دکتری مثل کاردانی باید منتظر باشه استاد بیاد سر کلاس یا نیاد!!

محمد
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  باران

من کیش هستم و نمیدونم کلاس تشکیل شده یا نه؟ اصلا هنوز انتخاب واحدم نشده

ژیلا
مهر ۱۲, ۱۴۰۰ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام بله دانشگاه تهران مرکز برگزار شد .رشته ریاضی

رضا
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

سلام دوستان کسی هست انتخاب واحدش انجام نشده باشه؟

محمد
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام بله برای من هم انجام نشده. با اینکه شهریه رو هم پرداخت کردم.

رضا
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

شمام کامپیوتر هستین؟

محمد
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

نه رشته من مدیریت مالی هستش

بیگ بلوباتن
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

کدوم دانشگاهی محمد جان . البته دکتری آزاد مدیریت مالی نداره بلکه اسمش مهندسی مالی هست.

محمد
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیگ بلوباتن

بله همون مهندسی مالی هستش. من کیش هستم و نمیدونم کلاس تشکیل شده یا نه؟ اصلا هنوز انتخاب واحدم نشده

فوزیه
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام وقت به خیر
ببخشید شما مهندسی مالی کدوم واحد تهران هستین؟ ممنون میشم من تهران مرکزم و هفته قبل کلاس تشکیل شد ولی نتونستم وارد کلاس شم

محمد
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  فوزیه

تهران نیستم

فوزیه
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ممنون از شما موفق باشید

محمد
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

شما کدوم دانشگاه هستید؟

محسن
مهر ۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

ممنون باران خانم من دیدم انتخاب واحدمو.

باران
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

موفق باشید

محمدرضا
مهر ۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

امتحانات ترم یک مشخص نیست محدوده زمانی کی هست حدودن؟

باران
مهر ۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

۱۶ دیماه ۱۴۰۰

باران
مهر ۹, ۱۴۰۰ ۸:۳۰ ب٫ظ

سلام به همه دوستان
سامانه آموزشیار امکان دیدن انتخاب واحد رو برای همه دانشجویان فراهم کرده . دوستانی که میخواستن ساعات دقیق کلاس روز و اساتید رو یادداشت کنن میتونن به سایت و سامانه مراجعه کنن . موفق باشید.

بیگ بلوباتن
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۲:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  باران

مگه قبلا نمی شد ؟ از آموزشیار پلاس و ربات آموزشیار در آیگپ هم قبلا به راحتی این کار می شد

علی عمران
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام خانم دکتر
از کدوم قسمت میشه برگه انتخاب واحد رو دید؟من دروس انتخابی رو فقط از قسمت ارزشیابی اساتید میتونم ببینم. با تشکر

فوزیه
مهر ۹, ۱۴۰۰ ۱:۵۳ ب٫ظ

سلام دوستان ببخشید از دوستان تهران مرکز رشته مهندسی مالی اینجا کسی هست که بتونم سوال بپرسم که پنجشنبه ۷مهر کلاس تشکیل شده ؟ طبق برنامه و اینکه چه نکاتی رو اساتید گفتن
یه سوال دیگه چطور میتونیم کلاسهای دانشگاه رو صبط کنیم ؟ با چه برنامه ای
ممنون میشم از دوستان اگه پاسخ بفرمایین

هانیه
مهر ۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

سلام دوستان
من در آزمون دکتری درصد زبان خیلی خوبی نداشتم وپایه ی زبان ام تقریبا صفر هست لطفا راهنمایی کنید برای گرفتن مدرک زبان چه کلاسی رو ثبت نام کنم واینکه تا ترم چندم مهلت تحویل مدرک زبان رو قبل از آزمون جامع دارم میخوام ببینم چقدر فرصت دارم که کلاس برم واینکه مدرک حتما باید ept باشه و اینکه msrtچه نوع مدرک زبانی هست
ممنون میشم راهنماییم کنید چون اصلا اطلاعاتی در مورد مدرک زبان و نوع آن ها ندارم.

باران
مهر ۹, ۱۴۰۰ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  هانیه

سلام خانم هانیه
بنده چند بار پایین تر با ریز توضیحات به دوستان در مورد زبان توضیح دادم اما مجدد هم میگم انشاالله مفید باشه.
آزمون تولیمو هر ماه دوبار حتی تو کرونا هم برگزار شد پس تمرکزتون رو بر آزمون تولیمو بزارید .
منابع تافل لانگمن قرمز . تافل کیت . لغات ۵۰۴ . منابع اصلی هست.
کلاس های آقای دکتر عالم زاده در همین پیج هست دوره ۵ هفته در تخفیف ۴۹۰ تومن موجوده اگر دقیق کلاس ها رو تمرین کنید انشاالله موفق میشید نمره قبولی بگیرید.
در مورد مهلت ارائه مدرک زبان تا ترم سوم وقت دارید اما اگر تا پایان ترم اول مدرک زبان رو تحویل کارشناس گروهتون ندید باید تعیین سطح بشید و کلاس زبان های دانشگاه رو شرکت کنید .
موفق باشید.

هانیه
مهر ۹, ۱۴۰۰ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  باران

متشکرم باران خانم

محمدرضا
مهر ۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام
باران خانم آزمون تولیمو مورد تایید همه دانشگاههای آزاد هست؟
و همزمان با درسهای دانشگاه ترم یک میشه دوره را بگذرونیم؟ منظورم از جهت وقت و زمان

باران
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۷:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

سلام بله . در سایت سنجش ثبت نام کنید امروز ساعت ۹ میتونید ثبت نام دوره ۱۷۰ رو داشته باشید. موفق باشید.

شریف ابیر
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۴:۳۰ ب٫ظ

ببخشید شهریه ثابت دانشگاه آزاد برای هر دانشجو تا آخر مدت تحصیل بدون تغییر و ثابت خواهد ماند؟
سپاس

باران
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  شریف ابیر

سلام خیر هر سال ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش شهریه خواهید داشت . موفق باشید.

بیگ بلوباتن
مهر ۸, ۱۴۰۰ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  باران

شهریه ثابت برای ورودی های همان سال به همان مقدار باقی خواهد ماند ولی شهریه متغیر هر سال ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.

محسن
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۴:۰۰ ب٫ظ

سلام
از خانم باران تشکر میکنم از راهنمایشون و پاسخگو بودنشون تمام کلاسمون تشکیل شد مشکلی نداریم با نظرتون موافقم علوم وتحقیقات منظم تره و اساتیدشم عالین.

باران
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام
خواهش میکنم انشاالله بتونیم کمک کنیم برای رشد دانشجویان. موفق باشید.

شریف ابیر
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۳:۰۷ ب٫ظ

سلام دوستان
از تکمیل ظرفیت خبری نشده؟

نیکتا
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۱:۳۸ ب٫ظ

*آغاز ثبت نام ۳۰ گیگ اینترنت رایگان ویژه دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه*

با توجه به اطلاعیه منتشر شده دانشجویان و طلاب می توانند از امروز و به مدت ۱ هفته با مراجعه به سامانه اینترنت رایگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دریافت اینترنت رایگان ۳۰ گیگا بایتی ۶ ماهه خود اقدام کنند .

سهیلا
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیکتا

براساس کدملی . برای من روز جمعه هست

باران
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیکتا

از من به همه دوستان پیشنهاد اگر هزینه ۱۰۰ گیگ همراه اول خط ثابت براشون سخت نیست ماهیانه ۱۵۶ تومن هست . اصلا طرف این نت اهدای نرن چون افتضاح . کلاساتون همش با اختلال رو به رو میشه . منکه یکبار استفاده کردم توبه کردم. موفق باشید.

بیگ بلوباتن
مهر ۸, ۱۴۰۰ ۵:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  باران

هر چی باشه مفت باشه بدن ما می گیریم. در ضمن من دوره قبل از این نت استفاده کردم مشکلی نداشت .

M
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۰:۵۴ ق٫ظ

سلام دوستان دانشگاه تهران شمال بالاخره خودش انتخاب واحد انجام داد فردا با توجه به برگه انتخاب واحد بنده کلاس دارم اما در سامانه دان اطلاعات را وارد میکنم میزنه کاربر یافت نشد خواهش میکنم راهنماییم کنید باید چکار کنم از چه طریقی باید پیگیری کنم؟آیا این سامانه ایمیلی دارند که مشکل را بگم؟تشکر

سهیلا
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۴:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  M

دو روز حداقل طول میکشه سامانه دان به روز رسانی بشه

حمید
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  M

سلام
خودشان به روز رسانی می کنند.
میتونید با پشتیبانی هم به صورت آنلاین مشکل را در میان بگذارید.
نهایت تا آخر هفته درست میشه.

محسن
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۰:۲۱ ق٫ظ

سلام
دوستانی که ثبت نام نکردین نگران نباشین کلاس سر موقع برگزار میشه وجای نگرانی نیست اساتید هم عالی هستن.منم دیر ثبت نام کردم چون مدارکم اماده نبود ولی امروز ۳تا کلاس داشتیم یکیشو استاد نیومد دوتاش اساتید بودن و معارفه بود تقریبا .اولین جلسه امروز تشکیل شد پس جای نگرانی نیست پیشنهاد میکنم کسانی که مشکل دارن برن دانشگاه مربوطه.
دانشگاه علوم وتحقیقات برعکس ثبت نام اولیه در تشکیل کلاسا خوب عمل کرده تا حالا.

محمد
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

چه رشته ای اقا محسن؟

باران
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام
علوم تحقیقات رشته جامعه شناسی از همون ۲۷ کلاس های صبحش کامل انجام شده و دو جلسه تدریس کامل داشتن استاد تحلیل آماری درس اصلی هست. واقعا علوم تحقیقات سطح بالای داره در آموزش. موفق باشید.

سهیلا
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۷:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان ممنون می شم اگر کسی اطلاع داره درباره خبر زیر به من بگه کجا مدرک زبان ept رو تحویل دانشگاه بدم . منظورم کدوم قسمت از دانشگاه ؟ آموزش یا بایگانی یا امور دانشجویی یا امور پژوهش ؟

چون من الان تو آزمون ept قبول شدم

اما اون خبر :
؛انشجویان ورودی ۹۸ به بعد باید در نیمسال اول سال شروع به تحصیل (سال ورود) نسبت به ارائه گواهی زبان مورد تأیید دانشگاه و یا کسب نمره لازم براساس جدول زیر اقدام کنند، در غیر این صورت باید در آزمون تعیین سطح زبان شرکت و متناسب با سطح در دوره های زبان دانشگاه ثبت نام و شرکت کنند؛

محمد
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

خودشون ارسال میکنن دانشگاهتون،کدوم دانشگاه هستین؟چه رشته ای؟نمرتون چند شد؟

سهیلا
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

از کجا بفهیم رسیده دستشون یا نه . از کدوم بخش دانشگاه استعلام کنم

محمد
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

موقع ثبت نام که شماره دانشجویی زدین مشخصه دانشجو کجا هستین،خودشون ارسال میکنن کارشناس رشتتون و همون دانشگاه

باران
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

سلام . حضوری کارنامه رو تحویل کارشناس گروهتون بدید براتون اسمتون رو رد میکنن برای آزمون جامع . موفق باشید.

سهیلا
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  باران

ممنون عزیزم از پاسخگویی. تا اون موقع اگر زنده بودیم تا آزمون جامع تحویل بدم یا الان هم می تونم ببرم بدم . چون آزمون جامع بعد از سه ترمه . و میگن اعتبار کارنامه هم دو ساله . درسته؟ چون نوشته ورودی های جدید اگر نیمسال اول ورودی خودشون مدرک زبان رو تحویل ندهد باید در تعیین سطح شرکت کنند

باران
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

الان هم میتونید تحویل بدید من ماه دیگه آزمون دارم . کارشناسم گفتن کارنامه رو براشون ببرم حضوری تحویل بدم تا دوسال اعتبار داره .
برای دفاع هم مجدد باید آزمون بدیم انشاالله. موفق باشید.

سهیلا
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  باران

یعنی دوبار باید آزمون بدیم ؟ چرا برای دفاع باید مجدد آزمون بدیم؟

باران
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

بله سهیلا خانم . قانون دانشگاه که در زمان دفاع هم باید مدرکتون اعتبار داشته باشه. که تقریبا غیر ممکنه . چون اعتبار تمام مدارک ۲ سال هست نهایتا. اما نگران نباشید آزمون ای داخلی که قیمتی نداره ۱۴۶ تومن . انشاالله نمره عالی بیارید. موفق باشید.

سهیلا
مهر ۸, ۱۴۰۰ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  باران

بحث پول ثبت نامش نبود

باران
مهر ۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

کلی بود خانم سهیلا مگرنه کسی که ترمی ۲۰ تومن شهریه میدهد عزیز مشخص ۱۴۶ براش چیزی نیست. من جهت راهنمایی سوالتون پاسخ دادم . در کل باید دوبار آزمون زبان و مدرک رو تحویل بدهید یکبار شش ماه قبل از آزمون جامع و یکبار سه ماه قبل دفاع.
موفق باشید.

فوزیه
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱:۳۴ ب٫ظ

سلام بارا خانم وقت به خیر
برای من هنوز نتونستم انتخاب واحد رو ببینم و با اینکه رمز رو عوص گردم دوبار وارد شدم ولی امروز که وارد میشدم نوشته میشد در سربرگ انتخاب کنین نفهمیدم یعنی چی ؟ ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

باران
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  فوزیه

سلام فوزیه خانم
مرورگرتون رو حتما فایرفاکس یا گوگل کروم باشه. از موبایل به هیچ عنوان برای انتخاب واحد استفاده نکیند.
حتما خروج رو در سامانه ثبت کنید و مجدد رفرش کنید و به سامانه برگردید. این موارد میتونم راهنمایی کنم چون برام این پیام نیومده تا به امروز اطلاعاتی ندارم . اما انگار در زمان ورود به سامانه آموزشیار گزینه سربرگ رو میشه روئیت کرد اون گزینه رو هم پیدا کنید. موفق باشید.

فوزیه
مهر ۹, ۱۴۰۰ ۵:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  باران

سلام خانم دکتر باران ممنون از راهنماییتون دوباره مراجعه به دانشگاه داشتم و انجام شد ممنون از شما

علی عمران
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱:۰۴ ب٫ظ

سلام.در سامانه آموزشیار دروس انتخابی که دانشگاه برام در نظر گرفته رو نمیتونم مشاهده بکنم ولی در وادانا قسمت کلاسا برام ۴ درس ثبت شده.دوستان میشه راهنمایی بفرمایین.با تشکر

باران
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی عمران

سلام
کاملا درست هست برای همه همینگونه هست دسترسی به انتخاب واحد نداریم متاسفانه باگ سیستم آموزشیار هست.
نگران نباشید طبق کد دسترسی وارد کلاس ها در سامانه دان بشوید. موفق باشید.

علی عمران
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سپاسگزارم خانم دکتر

رضا
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

دکتری کامپیوتر کسی انتخاب واحد کرده؟
اگر اره لطفا واحد دانشگاه ازاد را هم بفرمایید.
تشکر

پیمان
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

دوستان تهران مرکز (فنی مهندسی ها) انتخاب واحدتون انجام شده؟
حذف و اضافه میتونین انجام بدین؟

مرتضی مشهدی
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۳:۳۱ ق٫ظ

ببخشید باران خانوم من تازه ۴شنبه،یعنی فردا از پایان نامه ارشدم دفاع میکنم تو داتشگاه آزاد پردیس برق قدرت،دکتری هم تهران جنوب قبول شدم،برای ترم مهر ثبت نامم میکنن،شنیدم یه بخشنامه اومده تا۱۵ آبان وقت داده برای دفاع ارشد،درسته؟

باران
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی مشهدی

سلام وقت شما بخیر جناب مشهدی
بله نگران نباشید با آرامش تمرکزتون رو برای دفاع فردا اختصاص بدید. انشاالله که دفاع عالی داشته باشید.
شنبه انشاالله با فرم دفاعتون و ریز نمرات و گواهی پایان تحصیلات به کارشناس دانشگاهتون به همراه تمام موارد خواسته شده برای ثبت نام مراجعه کنید انشاالله ثبت نامتون انجام میشه . موفق باشید.

محسن
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۹:۴۰ ب٫ظ

سلام
علوم انسانی ثابت ۹۲۰۰
۱۰ واحد جبرانی ۲۵۰۰
جمعا ۱۲/۵۰۰/۰۰۰
علوم وتحقیقات

پیمان
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام
جمع ۹۲۰۰ و ۲۵۰۰ میشه ۱۲۵۰۰ ؟!!

باران
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

اشتباه نکنم مابع تفاوت ۵۰۰ تومان واریز دوبار مالیات ۲۶۵ هزارتومانی بوده
بنده هم یکبار در ابتدا و یکبارم مجدد ۲۶۵ رو پرداخت کردم.
بنده ثابت ۱۴۷۰۰ و متغییر ۴۹۰۰ برای علوم انسانی پرداخت کردم و باید برم مالی ببینم دلیل این شهریه فاجعه چی هست .

لیلا
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۹:۰۹ ب٫ظ

سلام باران خانم عزیز بلاخره موفق شدم که انتخاب واخد و کلاس ها رو ببینم البته از محبت و توجه وراهنمایی های دلسوزانه ی شما که تو این مدت از ایتدا همراه با همه ی عزیزان بودید و همینطور ممنون و تشکر ان شالله خدا همه ی این خیرهایی که به دیگران رسونید در زندگی خودتون و عزیزانتون همواره جاری بشه و خدا در همه ی امور زندگی یاریتان دهد بازهم به یاری شما در این مسیر نیازمندیم ممنون از زحمات شما ان شالله موفق باشیدمثل همیشه

باران
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام لیلا خانم
خواهش میکنم عزیزم . بهترین ها رو براتون آرزو میکنم .انشاالله موفق و سربلند باشید.

مهتاب
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۸:۴۰ ب٫ظ

سلام
اول از همه تشکر میکنم از تمام عزیزانی که در این صفحه با راهنمایی به یکدیگر باعث دلگرمی هستند خصوصا باران خانم
یه سوال دارم: من ترم ١ دکترا هستم و ۶ واحد جبرانی به من داده شده و تمام این دروس را دوره ارشد گذرانده ام. آیا امکان معادل سازی وجود داره؟

باران
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

سلام مهتاب خانم
ممنونم از لطفتون
خیر عزیز تمام دانشجویان درسهای جبرانی رو یکبار ارشد پاس کردن و مجدد دکتری براشون تعریف شده حتی استعداد درخشان ها!! تنها دلیلش هم شهریه بیشتر پرداخت کردن هست . البته برای تغییر رشته ای ها طبیعی اما واقعا اونا که از بیس یه رشته بودن خنده داره جبرانی در مقطع دکتری!!
تمرکزتون رو بزارید روی دروس انشااالله موفق باشید.

محسن
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۸:۰۳ ب٫ظ

سلام
دوستان فردا وپس فردا کلاس داریم تشکیل میشه یا از هفته بعد اماده بشیم؟

سید حسین
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۳:۲۲ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان؛ گرامی لطف کنید اگر می دونید چطور می تونم پرینت انتخاب واحد رو از سامانه آموزشیار تهیه کنم راهنمایی بفرمایید. ضمن اینکه زمان حذف و اضافه برای ورودی های جدید (رشته حقوق جزا و جرم شناسی واحد تهران مرکز) چه زمانی است؟

مرجان
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

سلام
دوستانی که امسال پذیرفته شدید میشه لطف کنید بگین شهریه ثابت برای رشته های غیر علوم انسانی چقدر پرداخت کردید؟ (واحد های تهران شمال و علوم تحقیقات)
ممنون میشم نام واحد را هم بگید چون ظاهرا واحد های مختلف با هم فرق داره

باران
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مرجان

سلام بنده علوم تحقیقات پذیرش شدم. شهریه علوم انسانی ثابت ۹۴۰۰ تا ۱۰.۴۰۰ و شهریه متغییر برای دروس جبرانی از واحدی ۳۵۰ تا ۴۵۰ متغییر هست و درس تخصی واحدی ۷۶۰ هزارتومان هست.
برای مهندسی ها ثابت ۱۴۷۰۰ و متغییر ۱۲۰۰ هست.
موفق باشید.

مرجان
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  باران

ممنون باران جان
رشته های زیست شناسی هم مثل مهندسی است؟

باران
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مرجان

مرجان خانم اگر علوم پایه هستید تقریبا مثل علوم انسانی هست دوملیون گرون تر هست . اما برای ازمایشگاه هزینه بالای باید پرداخت کنید. موفق باشید.

پیمان
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

اقا دو هفته از ۲۷ شهریور گذشته هنوز واسه ما انتخاب واحد نکردن :/
کسی هست مثل من انتخاب واحدش هنوز انجام نشده باشه؟

لیلا
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۱:۵۲ ق٫ظ

سلام خانم باران خانم فوزیه عزیز ببخشید دوباره مزاحم میشم برای شما این سوال تکراری باشه اما لطف می کنید مرا راهنمایی کنید من از شما خیلی عقب ترم چون دانشگاه تهران مرکز دیر انتخاب واحد کرد کامنتهای قبلی رو دیدم ولی جواب سوالم رو نتونستم پیدا کنم
دانشگاه تهران مرکز گفت براتون انتخاب واحد کردیم حالا با یوزر پسورد جدید وارد سامانه ی دان بشید ولی خودشون پسورد جدیدی ندادن منظورشون رو من نمی فهمم یعنی باید با شماره ی دانشجویی وکد ملی وارد بشیم بعد باید به دلخواه خودمون یه رمز جدید وارد کنیم و دوبار تکرار میشه و ان می شود پسورد همیشگی ما لطفا اگر اشتباه میگم راهنمایی بفرمایید ممنونتون هستم

باران
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام خانم لیلا
ببینید ابتدا با شماره دانشجویی و شماره کد ملی وارد میشید و بعد ازتون رمز دلخواهتون رو میخواد که ثبت کنید بعد از دوبار ثبت رمز براتون ذخیره نهایی میشه و میتونید بعد از یک بروزرسانی مجدد با شماره دانشجویی و رمز جدید دلخواهتون که ثبت کردید وارد سامانه دان بشوید .لطفا رمز رو یادداشت کنید تا فراموشتون نشود. موفق باشید.

فوزیه
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام وقت به خیر لیلا خانم بله درسته من به همین روش یوزر و پس جدید گرفتم ولی الان ندیدم که انتخاب واحد شده یانه برای من غروب حتما وارد میشم تو سایت و میبینم .همین که عوض کردین میشه رمز جدید شما و دیگه بقیه کارها به همین روش باید بریم کلاسها و استادید رو ببینیم .موفق باشید

شریف ابیر
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۰:۵۰ ق٫ظ

باسلام و درود خدمت دوستان عزیز علی الخصوص باران خانم بزرگوار
خواهش میکنم در صورت اطلاع پاسخ بدهید. سپاسگزارم
۱.شهریه واحد بین الملل قشم نسبت به بقیه واحد‌های عادی چقد تفاوت داره؟(چون گفتن که از واحد کیش کمتر هس)
۳. کل شهریه دوره تقربیا برای ورودی های علوم انسانی امسال واحد بین الملل قشم چقد درمیاد؟

باران
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  شریف ابیر

سلام وقت شما بخیر
واحد های بین الملل شهریه ای ۱.۵ برابر شهریه علوم تحقیقات و واحدهای داخلی رو دارن.
شهریه قشم و کیش تفاوت یندارن به طور کلی چون برای همه یک میزان براورد شده.
شما در نظر بگیرید مثلا اگر شهریه ترم نرمال علوم تحقیقات تهران برای ۹ واحد تخصصی ۲۲ ملیون بشود شما باید ۳۲ ملیون پرداخت بفرمایید در علوم انسانی . برای مهندسی که تا ۳۵ ملیون هست ترم های قبل از جامع .
اگر خود قشم ساکن هستید خوب هزینه رفت و آمد .هتل و خورد و خوراک رو ندارید. که اگرمثلا تهران باشید بخوایدبرید ماهی ۴ روزم برید میشود ۴۰ ملیون اضافه بر شهریه هزینه رفت و امد. یعنی ترمی حدودا ۸۰ ملیون!!
کل شهریه ۸ ترم برای علوم انسانی واحد بین ملل بدون هزینه اسکان و پرواز و غیره هزینه خام دانشگاهی و شهریه فقط ۲۸۰ ملیون تومان میشود
یعنی هزینه ۴ ترم اول برای ۱۲۰ و ۴ ترم رساله ۱۸۰ ملیون
هزینه کتب رو هم در نظر بگیرید حداقل ترمی ۴۰۰ تومان برای ۴ درس
موفق باشید.

شریف ابیر
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام. مرسی ممنون از پاسخگویی تون.
موفق و مانا باشید

لیلا
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۸:۱۶ ب٫ظ

دست شما درد نکنه ممنون از راهنمایی تون ان شالله خدا یاری کنه بتونم درست انجام بدم چون من فکر کردم الان باید کل شهریه که نزدیک به هفده میلیون هست رو واریز کنم تا بدهی نداشته باشم باز هم سپاس

لیلا
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۴:۱۹ ب٫ظ

سلام باران خانم ببخشید مزاحمتون میشم بلاخره دانشگاه تهران مرکز انتخاب واحد رو خودش انجام داد برنامه ی کلاسی زو هم گذاشتن ولی برای من نوشته به علت بهی باز نمیشه من نزدیک ده میلیون ریخته ام باید شهریه رو کامل کنم تا بدهی نداشته باشم تا باز بشه به نظر شما یا مسکل دیگری هست لطف می کنید شما یا خانم فوزیه یا دوستان راهنمایی کنید

باران
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام لیلا خانم
بعد از واریز شهریه ثابت و مالیات ۲۶۵ و انتخاب واحد بعدش اگر بخوایید مجدد واحد تغییر بدید بله میگن بدهی داری . اما اگر براتون انتخاب واحد انجام شده دیگه توجه به بدهی نکنید و طبق روش یکسال گذشته از طریق سامانه دان دروسی رو که کدش رو دارید از لیست دروس مشاهده کنید و ساعت کلاس ها به کلاس ها دسترسی خواهید داشت. موفق باشید.

فوزیه
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام وقت به خیر فکر نکنم مشکل از بابت بدهی پیش بیاد مگر اینکه بخواهید واحد اصافه کنید در حذف و اضافه که بدهی رو میزنه از انجایی که واحد رو دانشگاه انجان دادن از لحاظ پرداخت فقط به شهریه ثابت کفایت میکنن

M
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۲:۴۶ ب٫ظ

دوستان شما میتونید انتخاب واحدتونو در آموزشیار ببینید؟ میشه لطفا راهنمایی کنید

M
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۱:۲۲ ب٫ظ

درود
پس از انتخاب واحد، در قسمت دروس ثبت شده نوع ارائه ی کلاس ها رو زده “حضوری” از طرفی سامانه دان برای تمامی جلسه ها و دروس، شناسه و رمز تعریف کرده! (که تاکنون با وارد کردن این موارد طی جلسه های برگزار نوشته شده اساتید به جلسه وارد نشده اند)، با توجه به اینکه حضوری شدن کلاس ها منوط به واکسیناسیون و ارائه کارت واکسیناسیون هست، با این موارد آیا امکانش هست کلاس هام تا قبل واکسیناسیون حضوری باشند و از طریق سامانه, دروس ارائه نشوند؟
سپاسگزارم اگه پاسخ بدید

باران
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  M

سلام
جلسه دوم استاد ما که بسیار تاکید بر حضوری شدن داشتند و امکان اینکه از آبان ماه حداقل مقطع دکتری حضوری بشوند بالا هست . باید در ابتدای اننتخاب واحد شناسه ها رو جایی یادداشت میکردید که الان که کد کلاس ها زیاد شده مشکل نخورید اما فکر کنم اگر کد شناسه کلاس براتون تعریف نشده باشه ارور میده و میتونید کلاس هاتون رو بشناسید در سامانه دان. موفق باشید.

M
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سپاس بیکران از راهنمایی شما

M
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان اینجا کسی رشته بیوشیمی تهران شمال هست؟براتون انتخاب واحد کردند؟من چندین بار تماس گرفتم گفتن خود دانشگاه انجام میده انتخاب واحد را اما هنوز در قسمت وضعیت ترم جاری انتخاب واحد برام درسی نیامده اگر کسی اطلاع داره واقعا استرس گرفتم واحد های دیگه حتی کلاس ها تشکیل شده لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر.

حمید
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  M

سلام
باید برای شما اداره برنامه ریزی انتخاب واحد را انجام دهند.
بعد شما باید با قسمت مسئول خدمات کامپیوتری تماس بگیرید تا برای شما این کار را انجام دهد.
(البته من هم رشته ای شما نیستم ولی در تهران شمال دانشجو هستم)

بهزاد
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  M

سلام من هم هم رشته ای شما تهران شمال هستم چند بار تماس گرفتم گفتند انتخاب می کنند ولی تا امروز که دهم شده فعلا خبری نیست

محمد
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

سلام
کسی هستش امسال پذیرفته شده دکتری دانشگاه کیش باشه؟
میخواستم بدونم انتخاب واحد کردید؟
اصلا خبری نیستش….

باران
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
بنده پذیرش شد اما انصراف دادم و علوم تحقیقات با آزمون رو ثبت نام کردم.

مهدی
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۹:۰۶ ق٫ظ

به باران
وقتی وارد دان میشم روی ورود دانشجو میزنم مینویشه اسناد وارد نشده یا کلاس تمام شدع این یعنی جی ؟ اصلا نمیره تو کلاس لطفا بگید

سارا
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

یعنی اینکه کلاس تشکیل نشده
تا یه ربع بعد هم مجدد چک کن اگه همین پیام رو داد پس استادتون امروز تشکیل نمیده کلاس رو.

باران
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام
اگر اون گزینه ورود دانشجو دائم طوسی رنگ باشه و آبی نشده یعنی استاد وارد کلاس نشدن و کلاس تشکیل نشده که باتوجه به اینکه این هفته از ۷.۳۰ صبح تا ۷ شب در علوم تحقیقات دفاع بوده تقریبا به جز ۳ کلاس تشکیل نشده .بنده خودم دو کلاس صبح و یک کلاس بعد از ظهر تشکیل شد. انشاالله از این هفته دیگه کامل تشکیل میشن. موفق باشید.

مریم
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

سلام کسی ادبیات انگلیسی هست؟

سارا
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام مریم جان
من ادبیات انگلیسی هستم

مریم
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام سارا جان چند واحد به شما دادند و چه دروسی؟ ای کاش راهی بود بتونیم با هم در تماس باشیم اینجا که نمی شه شماره تلفن و … داد. راهی بلدید همدیگر را پیدا کنیم؟ آیا ادمین این صفحه می تونند کمک کنند؟

علی
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۶:۰۹ ب٫ظ

سلام
من امسال دکترا پذیرفته شدم و ثبت نام کردم. آیا میتونم سال دیگر در حالیکه دانشجو هستم دوباره کنکور بدهم؟ و آیا در صورت قبولی، واحدهای گذرانده شده در این یکسال را واحد جدید قبول میکند؟ (در واقع هدفم از شرکت دوباره در کنکور، پذیرفته شدن در واحد دانشگاهی مورد نظرم است)

رضا
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اگر هر دو ازاد باشن بله قبول میکنن.
ولی قبل از شرکت در کنکور دکتری باید از دانشگاه فعلی تون انصراف قطعی داده باشید.

باران
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
باید شهریه ثابت کل ۸ ترم رو پرداخت کنید!! اگر زمان دارید یکسال بخونید شهریه سنگین رو متحمل نشید . موفق باشید.

مهدی
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  باران

خیر انصراف از دانشگاه ازاد و قبولی مجدد در دانشگاه ازاد جریمه انصراف نداره!

باران
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

بله اما به نظرتون ایشون میخوان مجدد همین جایگاه و داشته باشن؟!! کنکور میخوان بدن وقت اضافه دارن!!هدف ایشون دکتری دولتی روزانه هست. مگر شهرستان دور ازاد پذیرش شده باشن و مجدد بخوان آزاد علوم تحقیقات بخونن که بله آزاد به آزاد انصراف جریمه ندارد.

باران
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۳:۰۹ ب٫ظ

سلام خدمت همه دوستان
امروز کلاس های علوم تحقیقات دو کلاس صبح تشکیل شدن . اما احتمال تشکیل نشدن کلاسهای بعد از ظهر به علت دفاع رساله ها در روز شنبه کنسل شدنشون هست و از هفته بعد انشاالله شروع رسمی کلاس ها خواهد بود.
برای حضوری شدن هم استاد تحلیل آماری درخواست رسمی به مدیرگروه دادن برای تشکیل حضوری و به احتمال قوی حداقل اون دروسی که استاد تمایل به غیرحضوری نداشته باشند حضوری برگزار بشه .
البته این درس تحلیل آماری و مختص به علوم تحقیقات هست . بنده از دیگر دانشکده ها و دانشگاه ها باخبر نیستم . موفق باشید.

S
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام باران جان
لطف میکنید اسم استاد تحلیل آماری رو بفرمائید
ممنون

باران
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  S

سلام وقت شما بخیر بله
کلاس روشهای تحلیل آماری پیشرفته و نرم‌افزارهای متناسب با آن – دکتر منصور شریفی
ساعت تشکیل کلاس ۷.۳۰ صبح شنبه
ایشون از نظر معلومات فوق العاده هستند اما بسیار منظم و سختگیر هم هستند و در این دو جلسه ۴ جلد کتاب هم معرفی کردند که از اینها تدریس خواهند داشت. موفق باشید.

مهدی
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۱:۴۰ ب٫ظ

بچه های تهران مرکز
موقع تشکیل پرونده باید اصل دانشنامه ارشد رو تحویل داد یا میشه بجای اصلش از کپی برابر اصلش هم استفاده کرد؟

فوزیه
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام وقت به خیر
من اصل رو داخل پرونده قرار دادم خودشون خواستن موفق باشید

مهدی
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  فوزیه

خیلی ممنون
لطفا دوستان سایر واحدها هم کامنت بذارن. چون میخوام تا جای ممکن اصل دانشنامه رو تحویل ندم

محسن
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

علوم وتحقیقات ریز نمراتم نخواستن تازه دفاع کرده بودم ن گواهی دادم ن دانشنامه ثبت نام وانتخاب واحد کردن.

مهدی
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

واحد شمالی ها
کلاسا شروع شده یا نه ؟ برای من مینویسه استاد وارد نشده همه کلاسارو……

حمید
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام…وقت بخیر
به شما به چه صورت دسترسی به دان دادند؟
من هنوز دسترسی ندارم.
انتخاب واحد و شهریه کاملا پرداخت شده ولی پیام کاربر یافت نشد میده.

مهدی
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۸:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

سلام با شماره دانشجویی و کد ملی وارد سیستم دان واحد شمال بشید….چه رشته ای هستید

M
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

سلام دوستان کسی اطلاع داره باید از کجا انتخاب واحدم رو ببینم؟
در آموزشیار آخرین وضعیت رو که میزنم چیزی نمایش داده نمیشه. فقط یکی دو روز اول انتخاب واحدم قابل مشاهده بود اما الان پیداش نمیکنم

رضا
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۹:۱۵ ق٫ظ

دوستانی که هنوز انتخاب واحدشون انجام نشده میتونن از طریق سامانه آموزشیار درخواست مجوز حذف و اضافه بدن.
کسی هم اگر این مجوز رو گرفته و یا میدونه که حذف و اضافه از چه تاریخی شروع میشه لطفا کامنت بذاره.
تشکر

فوزیه
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام خیلی وقته کامنت رو گذاشتیم ولی خبری نشد و اینکه حضوری ۳بار دانشگاه رفتم منتهی مدیر گروه میگن برای ورودی جدید هنوز سایت انتخاب واحد رو باز نکردیم البته من مهندسی مالی تهران مرکزم و هنوز نمیتونم واحد رو ببینم

علی
مهر ۲, ۱۴۰۰ ۲:۰۲ ب٫ظ

سلام
بنده الان چند روز هست که انتخاب واحدم انجام شده، اما برای ورود به سامانه دان میزنه کاربر یافت نشد، مشکل کجاست؟

راحله
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام. متاسفانه مشکل خیلی از دانشجویان هست. متاسفانه شماره ای هم که برای پیگیری داخل سایت هست امکان برقراری تماس نمی دهد

M
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  راحله

سلام منم همین مشکل رو دارم یک هفته پیش انتخاب واحد کردم اما هنوز خطای کاربر یافت نشد نمایش داده میشه. پشتیبان آنلاین از کارت شناسایی و انتخاب واحد عکس خواستند و بعد گفتند هنوز اطلاعات براشون نیامده و منتظر بروزرسانی باشم

S
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  M

به M
سلام منم همین مشگل رو دارم ببخشید شما عکس کارت شناسایی و انتخاب واحدتون رو ارسال کردین ؟مشکلتون حل شد ؟؟

M
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  S

به s
خیر گفتند هنوز سیستم بروزرسانی نشده و اگه تا آخر هفته درست نشد دوباره پیگیری کنم. با دانشگاه هم تماس گرفتم گفتند طبیعیه و زمان میبره تا درست بشه.

حمید
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  M

سلام…لطفا بفرمایید با پشتیبان دان چگونه میشه ارتباط برقرار کرد؟
ایمیل یا تلفن؟

راحله
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من بهشون ایمیل زدم فعال شد الان.

S
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  راحله

سلام
منم همین مشگل رو دارم
لطفا آدرس ایمیل رو ارسال کنید
ممنون

راحله
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شماره دانشجویی نام و نام خانوادگی کد ملی و مشکالتئن را در ایمیل قید کنید

علی
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  راحله

در کدوم ایمیل

M
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

امروز دوباره با کارشناس آنلاین صحبت کردم گفتند هیچ ایمیل و راه ارتباطی دیگری وجود ندارد به جایی ارسال نکنید. گفتند فردا دوباره سعی کنید اگر بازم خطا نمایش داده شد و تا سه شنبه درست نشد دوباره پیگیری کنید.

رضا
مهر ۲, ۱۴۰۰ ۱:۲۷ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه حذف و اضافه دکتری کیه؟

M
مهر ۲, ۱۴۰۰ ۱:۱۳ ب٫ظ

دوستان بنده هنوز ثبت نام نکردم الان اگر قصدی داشته باشم آیا باید برم آموزش دانشگاه یا هنوز سایت بازه

آرام
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۷:۳۵ ب٫ظ

سلام. من ثبت نام کرده بودم. انتخاب واحد هم شده بودم. اما امروز بخاطر تردید هایی که داشتم رفتم و انصراف دادم و شهریه ثابتی هم که پرداخت کرده بودم بهم برگردانده شد. الان خیلی پشیمانم . در سامانه اموزشیار که رفتم دیدم برام زده انصراف قطعی از تحصیل. اگر شنبه برم انصرافم را لغو می کنن و دوباره ثبت نامم می کنن؟

علی عمران
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

فکر نکنم مشکلی داشته باشه.من خودم هنوز انتخاب واحد هم نکرده ام.

محسن
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

سلام
من رفتم ثبت نام کردم مدرک ارشدمم اماده نبود گفتن مشکلی نداره فقط کارشناس پرسید مشمول نیستی گفتم پایان خدمت دارم اسون میگیرن تو ثبت نام نگران نباشین.

محمد
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

آره ثبت نام میکنن،چه رشته ای؟

آرام
مهر ۲, ۱۴۰۰ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

رشته آموزش زبان انگلیسی. بعد از انصراف رفتم تو سامانه اموزشیار دیدم برام زده انصراف قطعی!!!!! یعنی با این وجود ثبت نام می کنن؟؟؟؟

محمد
مهر ۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  آرام

آره میشه،فردا حتما برین دانشگاه
اگه کارتون انجام شد به منم خبر بدین

محسن
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۵:۵۱ ب٫ظ

سلام
دروس رشته اقتصاد
اقتصاد سنجی کاربردی۳
زبان تخصصی پیشرفته۲
روش تحقیق و روش رساله نویسی۲
ریاضیات پیشرفته۳
کلاس ها چهارشنبه و سه شنبه ها
ترم اول ۱۰ واحد جبرانی
شهریه ثابت ۹۴۰۰
شهریه متغییر ۲۲۰۰
جمعا ۱۱/۵۰۰/۰۰۰
نمیدونم افزایش دادن یا نه.
کارشناس رشته واحد ها رو انتخاب کرد برام.باتشکر.

رضا
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۹:۳۷ ق٫ظ

بچه ها من دیروز تاحالا هرکاری میکنم نمیتونم وارد اموزشیار بشم
چندین بار هم رمز عوض کردم ولی بازم خطا میده
به پشتیبانی زنگ زدم گفت مرورگرت اپدیت کن. ولی الان چک کردم اونم اپدیت هست
با مرورگر دیگه تست کردم بازم خطا داد
کسی هست مشکل من رو داشته باشه؟

رضا
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

میشه بگید از چه مرورگر و وسیله ای برای ورود به سایت اموزشیار استفاده می کنید؟

علی
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

برای منم همینطوری شده از دیشب

ساناز
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

بعضی وقت ها آموزشیار اینطوری فاطی میکنه باید صبور باشید درست بشه

علی
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  ساناز

سلام
پاک کنین دوباره نصب کنین

رضا
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

چیو پاک کنیم؟

ژیلا
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

ریاضی مرکز کسی هست؟

میم
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

سلام وقت بخیر

دوستان که علوم تحقیقات هستن؛ لطفا توضیح بدن چطور وارد کلاس های درس بشم؟

M
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۸:۴۸ ب٫ظ

دوستان عزیز
روانشناسی کرج کسی اینجا هست؟

مهدی
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۷:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستان
آیا پنج شنبه کارکنان آموزش دانشگاه حضور دارند؟
بنده هنوز برام شماره دانشجوئی دائم صادر نشده چه برسه به پرداخت شهریه و انتخاب واحد.
واقعا نگران هستم.
گفتم حضوری برم دانشگاه تلفن ها رو که اصلا جواب نمیدن.
آموزشیار برای من در مرحله( تائید مدارک پس از اصلاح ) قرارداره.
رشته من دامپزشکیه. واحد علوم وتحقیقات.
اگر کسی از دوستان مشکل مشابه من داره لطفا اعلام کنه.

باران
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام جناب دکتر
خیر ۵شنبه ها کارکنان دانشگاه نیستن و تعطیل هست .
انشاالله شنبه از ۸ تا ۱۲ هستن تشریف ببرید گروه دانشکده براتون حضوری انتخاب واحد کنن.
موفق باشید.

مهدی
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  باران

متشکرم سرکار خانم باران

ساناز
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  باران

تا ساعت ۱۴

علی عمران
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۲:۵۵ ب٫ظ

سلام
من شهریه ها رو دیروز پرداخت کردم و در مدیریت مالی نوشته مجاز برای انتخاب واحد ولی در بخش انتخاب واحد نوشته در این زمان مجاز به انتخاب واحد نیستین.دوستان لطفا راهنمایی بفرمایین.با تشکر

بیگ بلوباتن
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی عمران

الان که وقت انتخاب واحد نیست . یا باید برید دانشگاه ، کارشناس برای شما انتخاب کنه یا منتظر باشید حذف و اضافه .

رضا
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۲:۴۵ ب٫ظ

دوستان برای شما اموزشیار الان باز میشه؟

بیگ بلوباتن
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

بله باز می شه

Sh
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان شیمی کاربردی علوم تحقیقات هستم انتخاب واحد انجام دادم چه جوری متوجه شروع کلاسها بشیم درضمن مجازی یا حضوری هست؟
ممنونم

محسن
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

سلام
دوستان انتخاب واحدو انجام دادن برام فقط نمیتونم وارد کلاس مجازی بشم نوشته کاربر یافت نشد ممنون میشم دوستانی که اطلاعات دارن راهنمایی کنن بنده رو.باتشکر.

بیگ بلوباتن
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

چون اطلاعات شما هنوز به روزرسانی نشده . منتظر باشید…

sorani
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

دوستان سلام
آیا صحت داره شهریه دانشگاه آزاد جز واحدهای جبرانی این ترم شده ۱۶/۵۰۰ برای علوم انسانی؟؟

Zohreh
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  sorani

سلام
ببینید من زبان هستم و علوم تحقیقات. شهریه برای ۶ واحد تخصصی و ۴ واحد جبرانی، شده حدود ۱۵ میلیون

مهدی
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  Zohreh

یعنی بقیه جبرانیرهارو باید ترم ۲ بگدرونین؟؟؟

Zohreh
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام
بله ترم دوم دو درس تخصصی و سه درس جبرانی دارم

لیلا
مهر ۲, ۱۴۰۰ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Zohreh

رشته شما آموزش زبان هست؟کلاس هاتون تشکیل شده این هفته؟
برای واحد هایی که این ترم دارین چه منابعی بهتون معرفی شده؟ میشه اسم منابع رو بهم بگین.

مریم
مهر ۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Zohreh

زهره جان شما آموزش زبان هستید؟

مهدی مهندسی مکانیک
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۵ ق٫ظ

شهریه دانشگاه آزاد به طور میانگین ۲۰ درصد افزایش یافت
سخنگوی دانشگاه آزاد:
عرضه و تقاضا و موقعیت واحد دانشگاهی دو فاکتور اصلی برای تعیین شهریه است.

جدا از اینکه بخش اول صحبت ایشان در مورد میانگین نرخ افزایش شهریه را بپذیریم یا نه ولی بخش دوم تایید می کند که در واحدهای مختلف برای رشته های یکسان میزان شهریه متفاوت است.

Zohreh
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۹:۱۸ ق٫ظ

سلام
دوستان بنده الان از دانشگاه میام
کارشناس ثبت نامم رو تکمیل کرد و خلوت بود
گفتند انس با قران ندارید و کی گفته. قبلا اینجور بوده اما رفتیم حذفش کردیم
خیالتون راحت چنین چیزی نیست

باران
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Zohreh

سلام زهره جان
الهی شکر تبریک میگم عزیزم
خدارو شکر که دیگه استرس نداری و انتخاب واحدت تکیمل شد.
من مطمئن بودم این درس رو نداریم اما دیگه موضع نگرفتم مجدد کامنت های منفی به بنده سراریز نشه!
انشاالله رتبه ۱ شدن هر ترمت عزیزم.

Zohreh
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام باران عزیزم
یک دنیا ممنونم مهربون
اره واقعا خدارو شکر. الهییی. ممنونم ازت. انشالله شما هم موفق ترین باشی
درست میگید. بعضی ها با لحن نازیبایی پیام میذارند. اما به هر حال خیالمون راحت شد که چنین درسی رو نداریم

رضا
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Zohreh

سلام خیلی ممنون از اطلاع رسانی تون
موفق باشید

Zohreh
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام آقا رضا
اتفاقا دنبال پیام ها بودم که به شما هم اطلاع بدم. چون قرار بود اگر مطلع شدم بگم
زنده باشید و موفق

علی
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۹:۴۴ ب٫ظ

با عرض سلام خدمت عزیزان
دوستان من مدرک کارشناسی ام غیر مرتبط هست با رشته ارشد و دکتری وباتوجه به اینکه ارشد را با معدل بالای ۱۸ونیم در دانشگاه آزاد به پایان رساندم و درحال حاضر ترم اول دکتری هستم اگر تلاش کنم که معدل دوره دکتری بالا باشد واینکه سهمیه شاهد دارم اما دیگر هیچگونه پارتی و…ندارم آیا میتونم به تدریس در دانشگاه امیدوار باشم ؟
متشکرم میشم راهنمایی بفرمائید

دکتر
مهر ۲, ۱۴۰۰ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام در فراخوان علمی کاربردی شرکت کنید

مریلا
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۸:۳۴ ب٫ظ

چطوری میشه هم کلاسی هامون رو پیدا کنیم ؟؟؟

بیگ بلوباتن
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۴:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریلا

از سامانه درسی و بعدا در دانشگاه

Mohamad
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  بیگ بلوباتن

از سامانه درسی چگونه همکلاسی هایمان را پیدا کنیم؟ لطفا راهنمایی کنید

S
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  بیگ بلوباتن

به بیگ بلوباتن
سلام
ببخشید از کدوم قسمت سامانه دان میتونیم همکلاسی ها رو پیدا کنیم ؟
لطفا راهنمایی کنید
ممنون

رضا
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۵:۳۶ ب٫ظ

کامپیوتر تهران مرکز کسی نیست؟؟؟

فوزیه
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۴:۲۳ ب٫ظ

سلام زهره خانم جسارتا شما کدوم واحد مشغول به تحصیل هستین ؟ برای ما که تهران مرکز هستیم هنوز نمیتونیم کلاسها و انتخاب واحد رو ببینیم با اینکه حصوری هم رفتم دانشگاه مدیر گروه گفتن هنوز برای ورودی جدید انتخاب واحد نشده ولی میبینم بعضی از دوستان کلاس رو شروع کردن ممنون میشم از شما

Zohreh
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  فوزیه

سلام عزیز
من علوم و تحقیقات هستم
درسته بعضی واحدها هنوز انجام ندادند. برای ما یک سری رشته ها از جمله رشته ی خودم، هنوز مشکلات برای بچه ها وجود داره و نتونستیم ثبت نام رو کامل کنیم.
مدیر گروهتون هر چیز گفتند همون درسته و نگران نباشید اصلا

فوزیه
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Zohreh

ممنون از شما موفق باشید

Zohreh
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  فوزیه

زنده باشید مهربان

باران
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۲:۳۲ ب٫ظ

با سلام و احترام
باتوجه به جهت گیری ها در روزهای گذشته امروز ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کردند که امتحانات قطعا حضوری خواهد بود.
و دقیقا تصمیم گیرنده ستاد ملی کرونا و ریاست دانشگاه آزاد هستند.(بنده هفته قبل گفتم که تا آخر مهرماه محصلین هم دوز اول رو دریافت میکنن حضرات موضع گرفتن از دیشب به طور رسمی متولدین ۸۳ هم میتونن برن و واکسن بزنن چه برسه به ما دهه ۶۰ ها!!

شرح کامل صحبت های دکتر طهرانچی به شرح ذیل است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: با احتساب چند هفته میان دز اول و دز دوم، پیش بینی می‌شود تا اواسط آبان ماه واکسیناسیون دانشجویان هم به پایان برسد.

طهرانچی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید شاهد تحصیل یکپارچه مجازی حقیقی خواهیم بود به طوری که در این دو سال تجربیات زیادی هم برای آموزش‌های مجازی کسب کرده ایم.

وی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که بین ۸ تا ۱۲ هفته از ۱۶ هفته سال تحصیلی جدید به صورت مجازی باشد و مابقی به شکل حضوری ادامه پیدا کند همچنین دانشجو‌ها برای ورود حضوری باید کارت واکسن داشته باشند.(دقیقا میشود از آذرماه حضوری میشوند)

*****رییس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: امتحانات این ترم حتما به صورت حضوری برگزار خواهد شد.*****

امید
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  باران

پس خوش به حال شما

Zohreh
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
کلاس امروز ما بخاطر مشکلات ثبت نام سایر دوستان، با تصمیم استاد و ما دو نفری که سر کلاس حاضر بودیم، کنسل شد. خواستم به اطلاع دوستان برسونم که این مشکل برای اکثرمون وجود داره و خود استاد هم فرمودند تقصیر شما نیست و مشکل سایت و سیستم هست. باید بجای این جلسات جبرانی بذاریم. من فکر میکنم چون در کلاس های بعدی امروز، نتونستم واحدهارو ثبت کنم و به خاطر حضور یک نفر، کلاس ها تشکیل نمیشن. کلاس فردا هم بعید میدونم با این وضع تشکیل شه
لازم دونستم به عزیزانی که مثل من خیلی نگران هستند و انتخاب واحدشون کامل نشده و بعضی دروس رو نتونستند ثبت کنند بگم که اساتید متوجه هستند و انشالله تا یکی دو هفته ی آینده کارها درست میشه و کلاس ها منظم تشکیل خواهند شد.

بیگ بلوباتن
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Zohreh

چیز بدیهی بود . هفته های اول تق و لقه .

Zohreh
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیگ بلوباتن

با این وضعیت ممکنه هفته ی بعدی هم مشکل ساز باشه. چرا که همش میگن تا حذف و اضافه صبر کنید سایت باز شه
بنده هم وظیفه ی خودم دونستم این مورد بدیهی رو که البته برای من و سایر دوستانی که تجربه ی حضور در دانشگاه آزاد رو نداشتن، بدیهی به نظر نمیرسه، اعلام کنم.

بیگ بلوباتن
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Zohreh

قبلا در کامنت های پایین گفته بودیم که هفته های اول تق و لقه. کو گوش شنوا

Mohamad
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

لطفا ورودی های جدید واحد تهران شمال پیام بدن

بیگ بلوباتن
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mohamad

بفرمایید پیام

Mohamad
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  بیگ بلوباتن

جناب بلوباتن شما رشته صنایع هستید

بهزاد
مهر ۲, ۱۴۰۰ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  Mohamad

سلام برای شما انتخاب واحد انجام شده؟ من چند بار تماس گرفتم گفتند فعلا انجام نشده و خودشون انجام میدن

محمدی
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

اگر از ورودی های جدید صنایع واحد تهران شمال کسی هست لطفا پیان بدین که همدیگر رو پیدا کنیم

شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

دوستان این ترم خودشون برام انتخاب واحد کردن، ده واحد جبرانی!!!! چنین چیزی ممکنه؟

بیگ بلوباتن
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به 

بله چرا ممکن نباشه؟

Mohamad
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به 

ببخشید شما ورودی صنایع تهران شمال هستید؟

امیر
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

سلام دوستان
امسال تراز دعوت به مصاحبه دانشگاه علوم تحقیقات با سهمیه آزاد در رشته های علوم انسانی و مدیریت چه ترازی بود ؟؟لطفا راهنمایی کنید تا ببینم برای دکتری ۱۴۰۱چه ترازی را باید بیارم

بیگ بلوباتن
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

بستگی به رشته داره

امیر
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  بیگ بلوباتن

رشته مدیریت فرهنگی
رشته مدیریت آموزش عالی

قبولی مدیریت دولتی
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

۲۵۰۰

امیر
مهر ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

متشکرم

علی
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

سلام
دوستانی که رشته بیماری شناسی گیاهی علوم تحقیقات پذیرفته شدن لطفا بهم اطلاع بدن، با کدیر گروه صحبت کردم فرمودن که فعلا سیستم مشکل داره، سایر همکلاسی هارو پیدا کنم و باهاشون هماهنگ بشم،

-/-
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

دوستان ایثارگر نتیجه کارتون چیشد؟

S
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  -/-

سلام
من دیروز بالاخره تونستم با مراجعه حضوری انتخاب واحد کنم
بنظرم فقط با مراجعه حضوری درست میشه
همان طور که قسمت ایثارگران گفتن مشکل از طرف آموزش دانشکده هست از قسمت مالی نیست باید به آموزش دانشکده مراجعه کنید اگه خودتون تهران نیستین شماره دانشجویی بدین با کسی براتون مشکل رو حل میکنن

Zohreh
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  S

سلام S عزیز
خدارو شکر کارتون انجام شد
تبریکککک
من هم انشالله مجدد فردا میرم. بهتون باز نگفتند سایت بسته ست و انجام نمیدن؟ یا فقط من رو چند بار اذیت کردند.

S
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Zohreh

سلام زهره جان ممنونم
ان شاالله شما هم مشکلتون حل بشه
به من گفتن که برم پیش آقای حسین پور و انتخاب واحد رو انجام دادن اما شما صبح اول وقت تشریف ببرین چون خیلی شلوغه و من از ساعت ۱۰صبح تا ۱۴ توی صف بودم تا بالاخره انجام شد ولی خب دیگه چاره ای نیست ۱۰واحد جبرانی برام برداشتن وانگار باید انس با قرآن رو هم بردارم
بیشتر حضوری انتخاب واحد میکنن .

Zohreh
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  S

سلام s عزیز
وای باز هم صف ها ادامه داره!!! انس با قرآن هم اجباری شد پس. ببینم فردا چه خبر میشه
من فقط دو درسم باید ثبت شه
ممنونم که گفتی عزیزم
خدا عاقبت مارو بخیر کنه

سارا
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

باران جان سلام
میخوام وارد کلاس بشم زده استاد هنوز وارد نشده یا جلسه پایان یافته.
یعنی تشکیل نمیشه؟

باران
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
سارا جان
بله اگر اون ورود دانشجو طوسی رنگ هست و آبی نشده و دسترسی نداری یعنی استاد سر کلاس حاضر نشدن . اما مدام رفرش کن تا اگر استاد دیر مراجعه کرد به کلاس جا نمونی . موفق باشید.