موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبایی ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه علامه طباطبائی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه علامه طباطبائی بر اساس آیین نامه دکتری بدون آزمون از میان داوطلبان واجد شرایط برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

نحوه و زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه علامه طباطبایی

ثبت نام فقط به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. دانشگاه به هیچ عنوان مدارک را به صورت فیزیکی پذیرش نخواهد کرد. نشانی سایت ثبت نام الکترونیکی https://azmoon.atu.ac.ir است.

داوطلبان واجد شرایط تا ساعت ۲۳:۵۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ می‌توانند نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز از طریق سامانه ثبت نام دانشگاه اقدام کنند.

مهلت ثبت نام تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ تمدید شده است.

* به مدارکی که ناقص بارگذاری شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* پس از اتمام مهلت تعیین شده، ثبت نام تمدید نخواهد شد.

تمامی دانشجویان پس از ثبت نام اولیه در سایت مذکور و دریافت کد پیگیری، می‌توانند برای ثبت نام خود و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

* حفظ و نگهداری کد پیگیری ثبت نام تا پایان اعلام نتایج برای داوطلب ضروری است و مسئولیت فراموشی کد پیگیری ثبت نام برعهده داوطلب است. 

نحوه ثبت نام:

* داوطلب باید پس از ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی دانشگاه، به سربرگ استعداد درخشان مراجعه کرده، سپس بر روی لینک «ثبت نام اولیه دانشجویان استعداد درخشان مقطع دکتری» کلیک کرده و درخواست ثبت نام اولیه را تکمیل کند.

* داوطلب باید پس از تکمیل فرم مربوطه، بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کند تا سیستم به صورت اتوماتیک کد پیگیری ثبت نام داوطلب را صادر کند.

* داوطلب باید از قسمت ورود به سامانه، از سربرگ استعداد درخشان با وارد کردن کدملی و کد پیگیری دریافت شده در مرحله قبل وارد سیستم شده و پرونده الکترونیکی خود را از سربرگ پرونده الکترونیکی و مطابق منوی سمت راست سیستم تکمیل کند.

* ضروری است داوطلب در منوی سوابق تحصیلی و احراز شرایط اولیه، مطابق قوانین و مقررات مربوطه (بند «ب» شرایط اختصاصی مندرج در صفحه یک) اطلاعات خود را وارد کند. در صورت نبود شرایط ذکر شده در بند مربوطه، امکان ارسال پرونده الکترونیکی برای داوطلب موجود نیست.

* در صورتی که داوطلب اطلاعات درخواستی را خلاف واقع وارد کند و پرونده خود را ارسال کند، پس از بررسی و اعتبارسنجی درخواست ها، ضمن حذف درخواست نامبرده، مطابق مقررات با ایشان برخورد می شود.

* چنانچه داوطلبی در ثبت نام اولیه با وارد کردن اطلاعات نادرست، موفق به دریافت کد کاربری و رمز عبور شده و مدارک خود را بارگذاری کند، پس از اعتبارسنجی و بررسی مدارک و مستندات مربوطه مشخص شود که اطلاعات خلاف واقع ثبت شده است، ضمن حذف داوطلب، مسئولیت قانونی مربوطه بر عهده وی خواهد بود.

مصاحبه‌ها همزمان با مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون سراسری دکتری خواهد بود و اطلاعات تکمیلی در سایت دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبایی

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان پذیرش بدون کنکور مقطع دکتری دانشگاه علامه در سال 1402 به شرح زیر است:

الف- شرایط عمومی:

۱- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛

۲- متعهد به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران؛

۳- نداشتن ممنوعیت تحصیل به تشخیص مراجع ذیصلاح.

ب- شرایط اختصاصی:

۱- دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از یکی از دانشگاه های کشور؛دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبایی

تبصره ۱: صرفا مدارک مربوط به کد رشته محلهای دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی قابل قبول است.

تبصره ۲: دانش آموختگان دانشگاه‌های خارج از کشور مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

۲- دارا بودن حداقل معدل کل ۱۶ در مقطع کارشناسی در تمامی رشته‌ها (دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته، مجموع معدل نمرات مقاطع کاردانی و کارشناسی آن‌ها باید ۱۶ و یا بالاتر باشد)؛

۳- دارا بودن معدل کل ۱۷ بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها؛

۴- نگذشتن بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد

توضیح: داوطلبانی که در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ و قبل از آن دانش آموخته شده باشند، به هیچ وجه مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

۵- کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه (مطابق با جدول ارزشیابی پیوست)؛

۶- ارائه حداقل یک مقاله علمی مستخرج از پایان نامه معتبر وزارت علوم با رتبه های الف و یا ب (ج و د به تشخیص گروه مربوطه)، علمی-پژوهشی معتبر وزارت بهداشت، دارای نمایه بین المللی معتبر وزارتین (JCR یا SCOPUS) و علمی- پژوهشی حوزوی معتبر وزارت علوم در قالب نسخه چاپی، آنلاین یا دارای شناسه بین المللی DOI و یا در قالب گواهی پذیرش چاپ با تأیید هیأت تحریریه و امضای سردبیر نشریه؛

تبصره: در صورتی که داوطلبی در زمان ثبت نام اولیه فاقد مقاله علمی معتبر مستخرج از پایان نامه باشد، می‌تواند با ارسال حداقل یک مقاله علمی مطابق شرایط مندرج در بند ۶ شرایط اختصاصی، مرتبط با رشته تحصیلی خود ثبت نام اولیه را انجام دهد. لازم به ذکر است در این صورت داوطلب، ملزم است تا قبل از مصاحبه نسبت به ارسال مقاله علمی معتبر مستخرج از پایان نامه خود اقدام کند. در غیر این صورت پرونده ثبت نامی ایشان حذف و امکان شرکت در مصاحبه نخواهد داشت و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نیست.

۷- داوطلبان پس از پذیرش نهایی و قبولی در دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی تا قبل از ارزیابی جامع ملزم به ارائه کفایت بسندگی زبان خارجی طبق دستورالعمل اجرایی شیوه نامه بسندگی زبان خارجی دانشگاه هستند؛

تبصره: چنانچه داوطلبان، دارای مدرک زبان معتبر باشند، امتیاز لازم را کسب خواهند کرد. داوطلبانی که فاقد مدرک زبان هستند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند، لیکن امتیاز مدرک زبان را کسب نخواهند کرد. این افراد در صورت پذیرش و قبولی نهایی، باید تا قبل از ارزیابی جامع دکتری، مدرک زبان معتبرخود را با کسب حد نصاب لازم مطابق با ضوابط و مقررات ارائه کنند.

۸- دانشجو پس از قبولی در مقطع دکتری، باید تا پایان نیمسال سوم تحصیلی خود، حداقل دو مقاله علمی معتبر وزارتین و یا دارای نمایه بین المللی معتبر را به چاپ رسانده و اصل آن را ارائه کند، در غیر این صورت قبولی وی لغو خواهد شد.

۹- دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی چنانچه دوره کارشناسی ارشد خود را از طریق آزمون تحصیلات تکمیلی سازمان سنجش وارد شده اند، با احراز سایر شرایط می‌توانند ثبت نام کنند.

۱۰- اتباع غیرایرانی مقیم ایران ورودی آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و بعد از آن در صورت داشتن شرایط یاد شده می‌توانند از تسهیلات آیین نامه بهره مند شوند.

۱۱- اسامی پذیرفته شدگان باید توسط معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای تایید صلاحیت عمومی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شود و قطعی شدن ثبت نام منوط به تأیید سازمان مذکور و هیأت مرکزی گزینش دانشجوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

نکات مهم:

– داوطلبان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد در صورت فراغت از تحصیل حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ مجاز خواهند بود با رعایت سایر شرایطو  با ارائه مدارک لازم در این فراخوان شرکت کنند. 

– دانش آموختگان دوره های مجازی و نیمه حضوری مجاز به ثبت نام و ورود بدون آزمون به دوره دکتری این دانشگاه نیستند و در صورت شرکت و ثبت نام از فرآیند پذیرش حذف خواهند شد.

– دانش آموختگان دانشگاه های خارج از کشور مجاز به استفاده از این آیین نامه برای ورود بدون آزمون به دوره دکتری نیستند.

– دانش آموختگان فقط در صورت دفاع از پایان نامه با درجه عالی یا بسیار خوب (نمره ۱۹-۲۰ درجه عالی و نمره ۱۸-۱۸/۹۹ بسیار خوب محسوب می‌شود) موفق به کسب امتیازات مربوط، مطابق با جدول شماره ۱خواهند شد. سایر داوطلبان با درجه دفاع پایین تر، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند، لیکن امتیاز مربوط به نمره پایان نامه را کسب نخواهند کرد.

– سنوات تحصیل قابل قبول برای امتیازدهی، مطابق با جدول شماره ۲ در مقطع کارشناسی ۸ نیمسال و در مقطع کارشناسی ارشد ۴نیمسال است. سایر دانشجویانی که سنوات تحصیل آن‌ها بیش از حد مجاز باشد، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند، لیکن امتیاز سنوات تحصیل را کسب نخواهند کرد.

تبصره: داوطلبان رشته هایی که سنوات مجاز تحصیل آن‌ها طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در مقطع کارشناسی ۹ نیمسال و کارشناسی ارشد ناپیوسته ۵ نیمسال تصویب شده، امتیازات لازم را مطابق با جدول شماره ۲ اخذ خواهند کرد.

– در صورت انصراف فرد پذیرفته شده، تعیین جایگزین فقط با تأیید کمیته معاونت آموزشی دانشگاه و با شرط کسب حداقل امتیاز لازم امکان‌پذیر خواهد بود.

– با توجه به اینکه ادامه تحصیل در مقطع دکتری به صورت تمام وقت است، داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام، موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را برای تحصیل در دوره دکتری کسب و ارائه کنند.

– افرادی که در دوره کارشناسی ارشد خود از سهمیه بدون آزمون استفاده کرده اند، می‌توانند از این سهمیه در دوره دکتری نیز استفاده کنند.

رشته‌های دکتری بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه علامه طباطبایی

هر داوطلب فقط مجاز به انتخاب یک رشته/گرایش دکتری است. رشته‌های دارای پذیرش دکتری بدون کنکور (استعدادهای درخشان) دانشگاه علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و رشته های کارشناسی ارشد قابل قبول برای هر یک از رشته های مقطع دکتری برای پذیرش بدون کنکور از طریق لینک زیر قابل مشاهده است:

رشته‌های دکتری بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه علامه طباطبایی

 

قابل توجه است که اولویت ادامه تحصیل داوطلب در همان رشته تحصیلی مرتبط در دوره کارشناسی ارشد و مطابق با جدول ارتباط رشته ای است. در صورت‌ عدم ارتباط رشته کارشناسی ارشد با رشته مورد تقاضا، داوطلب از فرآیند پذیرش حذف خواهد شد.

تغییر رشته و گرایش پس از اتمام بازه زمانی ثبت نام، ارسال مدارک و در زمان مصاحبه و نیز بعد از قبولی و کسب پذیرش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

ظرفیت پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه

– ظرفیت پذیرش روزانه بدون آزمون حداکثر به اندازه ٪۲۰ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه در هر کد رشته محل (عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل می شود) است.

– پذیرش در دوره های روزانه به صورت رایگان انجام می شود.

– پذیرش دانشجویان نمونه کشوری در هر سال تحصیلی براساس مصوبه شورای هدایت و با معرفی حائزین شرایط توسط سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه انجام می شود.

– ظرفیت مذکور مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون دانشگاه است و دانشگاه در رد یا قبول تقاضای داوطلبان از اختیارات تام برخوردار است و ملزم به تکمیل ظرفیت دوره دکتری خود نیست.

نحوه امتیازدهی مصاحبه داوطلبان دکتری بدون کنکور دانشگاه علامه طباطبایی

امتیازدهی مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان دکتری بدون کنکور دانشگاه علامه طباطبایی بر اساس جداول فایل زیر صورت می‌گیرد:

جداول امتیازدهی داوطلبان دکتری بدون کنکور دانشگاه علامه طباطبایی

 

امتیاز پژوهشی حداقل ۷ امتیاز و حداکثر ۴۰ امتیاز (مطابق جدول شماره ۱)؛ امتیاز آموزشی حداکثر ۳۰ امتیاز (مطابق با جدول شماره ۲) و امتیاز مصاحبه حداکثر ۳۰ امتیاز (مطابق با جدول شماره ۳) و امتیاز مدرک زبان داوطلبان (در صورت دارا بودن) حداکثر تا ۸ امتیاز (مطابق جدول شماره ۴) است.

امتیازدهی توسط کمیته علمی رشته مربوطه صورت می‌گیرد و داوطلبانی که حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه را مطابق با جداول شماره ۱ و ۲ و ۳ کسب کنند، به ترتیب امتیاز در اولویت بررسی قرار میگیرند.

تأیید کلیه فعالیت‌های پژوهشی داوطلبان توسط معاونت پژوهشی دانشگاه انجام می شود.

نحوه ارزیابی مقالات و امتیاز دهی:

۱- مجلات بین المللی نمایه شده در پایگاه ISI در صورتی معتبر محسوب می‌شوند که دارای نمایه JCR و معتبر وزرات علوم بوده و در لیست سیاه معتبر EMERGING SOURCES CITATION INDEX و MASTER JOURNAL LIST نظیر ISI و جعلی نباشند. سایر فهرست‌های مربوط به محسوب نمی‌شوند.

۲- مجلات داخلی دارای درجه علمی معتبر وزارت علوم با رتبه های الف-ب (ج و د به تشخیص اساتید)، علمی-پژوهشی معتبر وزارت بهداشت و علمی پژوهشی حوزوی معتبر وزارت علوم، معتبر ارزیابی می‌شوند.

۳- مجلات دارای نمایه ISC که دارای درجه علمی- پژوهشی نباشند، معتبر محسوب نمی‌شوند.

۴- مجلات بین المللی نمایه شده در پایگاه SCOPUS با درجه، q1-q2-q3-q4 در صورتی معتبر محسوب می‌شوند که معتبر وزارت علوم بوده و در لیست سیاه و جعلی نباشند.

۵- مجلات دارای سایر نمایه‌های معتبر بین المللی، معتبر محسوب نشده و در هر مورد نیازمند مستندات لازم در مورد کیفیت مجله و فرآیند داوری و بررسی های بیشتر است. بنابراین چنانچه دانشگاه برای اعتبارسنجی مجلات و مقالات، مستندات بیشتری را طلب کند، داوطلب موظف است مدارک لازم را ارائه کند. ضمن آنکه مقالات خارجی اعم از ISI و SCOPUS و… در زمان انتشار نباید در لیست سیاه وزارتین (علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) قرار داشته باشند، در غیر این صورت به آن امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

مدارک ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبایی ۱۴۰۲

مدارک لازم برای ثبت نام داوطلبان دکتری بدون کنکور استعداد درخشان این دانشگاه به شرح زیر است:

* تصویر شناسنامه و کارت ملی؛

* تصویر عکس ۳ در ۴؛

* یک نسخه تصویر مدرک نمایانگر وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان مذکر؛

* یک نسخه تصویر گواهینامه و کارنامه کلی دوره کارشناسی ارشد؛ 

* داوطلبان کارشناسی ارشد پیوسته باید میانگین واحدهای گذرانده مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به تفکیک هر مقطع بارگذاری کنند؛

* دانشجویان کارشناسی ارشد نیمسال آخر باید گواهی اشتغال به تحصیل خود را به همراه کارنامه کلی واحدهای گذرانده بارگذاری کنند؛

* یک نسخه تصویر گواهینامه و کارنامه کلی دوره کارشناسی (متقاضیانی که مقطع کارشناسی آن‌ها ناپیوسته است، باید علاوه بر مدرک و کارنامه کلی کارشناسی، مدرک و کارنامه کلی کاردانی را نیز بارگذاری کنند)؛

* یک نسخه تصویرگواهی دال بر احراز حد نصاب یکی از آزمون‌های زبان معتبر (برای دارندگان مدرک زبان)؛

* معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد دانشجویی برای برگزیدگان المپیاد؛

* معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره‌های معتبر علمی (خوارزمی، فارابی، رازی، ابن سینا) برای برگزیدگان جشنواره ها؛

* تصویر کامل تمامی مقالات علمی _ ترویجی، علمی -پژوهشی، ISI ،ISC و نظایر آن که چاپ شده و یا دارای گواهی پذیرش چاپ باشد. (در صورت چاپ مقاله، تصویر جلد مجله حتما ضمیمه شود.)؛

* گواهی پذیرش چاپ مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده باشند؛

* گواهی اعتبار درجه علمی ترویجی یا علمی پژوهشی، ISC ،ISI مجلات داخلی و خارجی که مقالات متقاضی در آن چاپ شده و یا خواهد شد؛

* فرم تکمیل شده تعهدنامه مخصوص دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد که در سامانه ثبت نام قابل دسترسی است؛

* تمامی سوابق و مستندات مربوط به رزومه تحصیلی، شغلی، سابقه تدریس، توصیه نامه، طرح پژوهشی، جوایز و غیره؛

* واریز مبلغ ۱/۹۵۰/۰۰۰ ریال (صد و نود و پنج هزار تومان) به صورت الکترونیکی از سایت ثبت نام.

قابل توجه است که هزینه ثبت نام، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. به داوطلبان توصیه می شود با دقت لازم، مفاد آگهی را مطالعه و فقط در صورت دارا بودن شرایط مربوطه، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام کنند.

نحوه ارائه مقالات یا فعالیت‌های علمی برگزیده:

۱- مقالات ارائه شده طبق جدول شماره ۱ مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

تبصره ۱: گواهی پذیرش چاپ باید مورد تأیید هیأت تحریریه با ذکر شماره مجله و دوره چاپ آن و به امضای سردبیر یا مدیر مسئول نشریه بوده و زمان چاپ آن به طور شفاف مشخص باشد. 

تبصره ۲: مقالاتی که در فرآیند داوری هستند، مورد قبول واقع نمی شوند.

۲- هر گونه ثبت اختراع باید مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران باشد.

۳- برگزیدگان جشنواره‌های علمی معتبر (خوارزمی، فارابی، رازی و یا ابن سینا) باید تأیید دبیرخانه جشنواره را کسب و بارگذاری کنند.

۴- برگزیدگان المپیادهای علمی – دانشجویی باید تأییدیه دبیرخانه المپیاد را کسب و ارائه کنند.

۵- مقاله، اختراع و یا کتابی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که داوطلب در آن، نفر اول باشد و یا نام وی بلافاصله بعد از استاد راهنما یا مشاور و یا یکی از اعضای هیأت علمی ذکر شود یا مخترع اصلی اختراع، نویسنده مسئول کتاب و یا ارائه دهنده اصلی کنفرانس علمی باشد، در غیر این صورت به آن امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی کجا منتشر می‌شود؟

کلیه فراخوان های دکترا بدون کنکور استعداد درخشان در سایت پی اچ دی تست اطلاع رسانی می‌شود.

شرایط ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه علامه طباطبایی چیست؟

در متن مقاله همه شرایط و نحوه و زمان ثبت نام فراخوان بدون ازمون این دانشگاه گفته شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۲ ۶:۰۷ ق٫ظ

سلام
در سایت به من پیام داده اند که مقاله علمی ندارد!
در صورتی که دو مقاله پذیرش شده دارم.
هر چه تماس میگیرم کسی گوشی بر نمیداره!
از چه راه دیگری میتونم اعتراض کنم؟

داوطلب ناراحت
فروردین ۹, ۱۴۰۲ ۴:۲۰ ب٫ظ

با عرض سلام و خسته نباشید. بنده در سال‌های قبل شرکت کردم در فراخوان استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبایی. حتی در مصاحبه هم دعوت شدم و رزومه عالی داشتم و دانشگاه قبلی ام هم تراز اول دولتی بود. با این که تمامی شرایط را داشتم. به بنده گفتند که برو و از طریق کنکور بیا! و از طریق استعداد درخشان هیچ داوطلبی را در اسامی نهایی که بعداً در شهریور ماه نگاه کردم برنداشته بودند. به نظر بنده از این طریق فقط یک درآمدی برای دانشگاه دارد که هزینه ثبت نام بگیرند و فقط آن جا بروید و نهایت فایده‌ آن خوردن یک کیک با یک آب معدنی بود!

الناز
فروردین ۹, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

چرا هیچ گرایشی از بازرگانی نیست؟ یعنی امسال کلا نمیخواد بازرگانی بگیره یا فقط استعداد نمیگیره؟

م
فروردین ۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۶ ق٫ظ

سلام وقت بخیر من ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد رو دارم می توونم در استعداد درخشان دانشگاه علامه شرکت کنم؟

م
فروردین ۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

سلام وقت بخیر من ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد رو دارم آیا می توونم در استعداد درخشان دانشگاه علامه شرکت کنم؟

بهناز
فروردین ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  م

من هم همین شرایط رو دارم (استعداد درخشان آزاد) . میتونم شرکت کنم ؟