موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

فراخوان پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه صنعتی ارومیه ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی ارومیه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مطابق اطلاعیه این دانشگاه، دانشگاه صنعتی ارومیه براساس آیین نامه دکتری بدون آزمون، تعداد محدودی متقاضی را بدون آزمون در مقطع دکتری رشته گرایشهای زیر برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ پذیرش مینماید.

رشته‌های دکتری بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه صنعتی ارومیه

رشته‌های دارای پذیرش دکتری بدون کنکور (استعدادهای درخشان) دانشگاه صنعتی ارومیه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شرح زیر است:

رشته – گرایش دانشکده
فیزیک – ذرات بنیادی و نظریه میدان ها محیط زیست
مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی انرژی های تجدیدپذیر

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی ارومیه

شرایط پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه به شرح زیر است:

۱- متقاضیان باید دارای میانگین کل ۱۶ و بالاتر در دوره کارشناسی و میانگین کل ۱۷ و بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد باشند. همچنین تا تاریخ ابلاغی جهت دریافت مدارک، نباید بیشتر از ۲ سال از دانش آموختگی متقاضی گذشته باشد.

۲- دانشجویان کارشناسی ارشد دوره های روزانه و نوبت دوم دانشگاه های دولتی که کلیه دروس غیر از پایان نامه را تا پایان نیمسال سوم تحصیلی گذرانده اند، می‌توانند در فراخوان شرکت نمایند. تا موعد ثبت نام در مقطع دکتری، مدرک فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی ارشد دانش آموختگان باید تا پایان شهریورماه ارائه شود.

۳- رشته مورد درخواست در مقطع دکتری باید مرتبط با رشته کارشناسی ارشد باشد.

۴- تمامی مقالات علمی پژوهشی (داخلی و خارجی) مرتبط با پایاننامه باید با ذکر نام اساتید راهنما و مشاور دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد باشند. مقالات بدون ذکر نام اساتید راهنما و مشاور هیچ امتیازی ندارند.

۵- تمامی مقالات (چاپ شده یا پذیرش شده) حتماً باید دارای شماره DOI باشند.

۶- مقاله، اختراع و یا کتابی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که داوطلب در آن، نفر اول باشد و یا نام وی بلافاصله بعد از استاد راهنما یا مشاور ذکر شود و یا مخترع اصلی اختراع، نویسنده مسئول کتاب و یا ارائه دهنده اصلی کنفرانس علمی باشد، در غیر این صورت به آن امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

نحوه و زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه صنعتی ارومیه

متقاضیان بایستی ثبت نام خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۰ با تکمیل فرم های پذیرش بدون آزمون (الف و ب) در فایل پیوستی، ارسال تصویر مدارک زیر به ایمیل momtaz-msc@uut.ac.ir و پست کردن اصل آن‌ها به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی ارومیه انجام دهند.

مدارک ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه صنعتی ارومیه ۱۴۰۲

مدارکی که لازم است داوطلبان جهت پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ارسال کنند به شرح زیر است:

ارائه معرفی نامه علمی از اساتید دوره کارشناسی ارشد (حداقل ۲ معرفی‌نامه) برای بررسی صلاحیت علمی داوطلب در زمان مصاحبه الزامی است.

۱- فرم تکمیل شده درخواست پذیرش بدون آزمون (الف و ب)

۲- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

۳- تصویر گواهینامه دانش‌آموختگی کارشناسی با ذکر معدل کل به همراه ریزنمرات

۴- تصویر گواهینامه دانش‌آموختگی کارشناسی ارشد به همراه ریزنمرات برای فارغ التحصیلان و گواهی ریزنمرات و معدل کل مبتنی بر گذراندن تمامی دروس (به غیر از پایان نامه) برای دانشجویان در حال تحصیل

۵- تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت یا دفترچه آماده به خدمت معتبر برای داوطلبان مرد

۶- تصویر صفحه اول و چکیده پایان نامه، کپی کامل از کلیه مقالات علمی پژوهشی منتشر شده، گواهی رتبه رشته/گرایش در مقطع کارشناسی ارشد

۷- گواهی رتبه اول تا سوم انفرادی و یا اول گروهی در جشنواره‌ها یا مسابقات معتبر علمی، گواهی ثبت اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، گواهی کسب رتبه در المپیاد علمی دانشجویی کشور، کتاب تألیفی یا ترجمه شده، کپی مدرک زبان (در صورت وجود هر یک از موارد) دانشگاه در قبول یا رد تقاضا بر اساس امتیاز مکتسبه مختار بوده و مهلت ثبت نام به هیج وجه قابل تمدید نیست.

هزینه ثبت نام به صورت پرداخت مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰ ریال معادل ۲۵۰۰۰۰ تومان به صورت واریز به حساب دانشگاه به نام سایر منابع دانشگاه صنعتی ارومیه، ضمیمه کردن تصویر فیش واریزی در مدارک ایمیل شده و ارسال اصل فیش واریزی در مدارک پستی انجام خواهد شد.

وجه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود. حتماً مدارک خواسته شده را در قسمت موضوع ایمیل و هم به صورت فایل فشرده (ZIP) با عنوان:

«نام و نام خانوادگی – رشته گرایش» جهت بررسی ارسال کنید.

پذیرش نهایی متقاضیان جهت ورود بدون آزمون در مقطع دکتری، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه و تایید سازمان سنجش آموزش کشور انجام میپذیرد.

بدیهی است تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبه، هیچ گونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد و نتایج پس از ارزیابی و امتیازدهی بر اساس فعالیت‌ها و سوابق داوطلبان تعیین و اعلام خواهد شد.

ثبت نام قطعی پس از بررسی و پذیرش علمی و تایید سازمان سنجش، منوط به تائید دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش آموزش کشور است.

لیست رشته های دکتری بدون کنکور دانشگاه صنعتی ارومیه را از کجا می‌توانم ببینم؟

فهرست رشته های دارای پذیرش بدون ازمون دکتری این دانشگاه در همین مطلب ارائه شده است.

شرایط پذیرش بدون آزمون دکتری 1402 دانشگاه صنعتی ارومیه چیست؟

پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه بر اساس آیین نامه دکتری استعداد درخشان صورت می گیرد که جزییات آن در این مطلب آمده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها