موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ که لازم است در هنگام ثبت نام بارگذاری شوند اعلام شد.

به گزارش  پی اچ دی تست، زمان کنکور دکتری وزارت بهداشت (بجز رشته های داروسازی) چهارم آبان‌ماه اعلام شده است. ثبت نام داوطلبان، ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از ۹ مرداد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز می‌شود و تا ۱۶ مرداد ادامه خواهد داشت.

برای مشاهده جزییات شرایط ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت کلیک کنید.

نحوه ارسال مدارک ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

داوطلبان این آزمون باید هم‌زمان با تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان نسبت به ارسال مدارک اسکن شده خود اقدام کنند.

پس از تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال مدارک ثبت نام و بلافاصله پس از فشار دادن دکمه ثبت توسط داوطلب برای وی کد رهگیری صادر می‌شود و برای افرادی که کد رهگیری دارند. در صورت کامل بودن مدارک و احراز شرایط شرکت در آزمون کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد.

داوطلبان موظفند پس از صدور کد رهگیری آن را به همراه نسخه چاپ شده از فرم ثبت‌نامشان برای مراحل بعدی آزمون نزد خود محفوظ نگه دارند.

لازم به توضیح است که هیچ گونه مدرکی به صورت حضوری یا کتبی یا ارسال از طریق پست و یا اتوماسیون اخذ نخواهد شد. همچنین به مدارکی که با پست الکترونیکی ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

داوطلبان ملزم هستند کلیه مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را به صورت اسکن شده همراه با فرم ثبت نام به صورت اینترنتی ارسال نمایند.

مهم: برای افرادی که در هنگام ثبت نام مدارک ارسال نمی‌کنند و یا ناقص ارسال می‌کنند، کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.

هزینه ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون کتبی دکتری وزارت بهداشت مبلغ ۳,۷۵۰,۰۰۰ ریال (سه میلیون و هفتصد و پنجاه هزار ریال) و استفاده از خدمات پیامکی ۳۰۰۰۰ ریال (سی هزار ریال) است.

داوطلب باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به خرید اعتبار (به مبلغ ۳,۷۸۰,۰۰۰ ریال) و دریافت کد پرداخت جهت ثبت نام آزمون کتبی دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) اقدام نماید.

لازم به ذکر است با توجه به واریز مستقیم این مبالغ به حساب خزانه دولت وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

نحوه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ وزارت بهداشت

۱- پرداخت هزینه و دریافت کد ثبت نام

۲- تکمیل دقیق فرم ثبت نام اینترنتی

۳- کد رهگیری ویژه متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان داوطلبان شاهد و ایثارگر نیازی به ارائه کد رهگیری از سایت ایثار یا کد ایثارگری ندارند.

۴- دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی با همراه داشتن فرم شماره ۱ به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کرده و از طریق دانشگاه مذکور نسبت به ارسال اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند. دانشجویان نیمسال آخر باید فرم شماره ۱ مربوط به خود را با مهر و امضای رسمی معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل بدون قلم خوردگی یا لاک گرفتگی اسکن نموده و ارسال نمایند.

۵- گواهی در خصوص وضعیت داوطلبانی که نابینای مطلق ناشنوای مطلق معلول جسمی و حرکتی هستند. لازم است این دسته از داوطلبان گواهی مذکور را از مراکز سازمان بهزیستی استان ذیربط دریافت و آن را اسکن نموده همراه با سایر مدارک از طریق سایت مرکز سنجش ارسال نمایند.

۶- برای جلوگیری از هر گونه اشتباه در تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان بایستی بعد از مطالعه کامل فرم نمونه که در انتهای دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ آمده است، فرم ثبت نام اصلی را تکمیل نمایند.

۷- کلیه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ باید فرم ثبت‌نام را تکمیل نمایند.

لازم است داوطلبان هنگام تکمیل فرم ثبت نام دقت لازم را مبذول نمایند. بدیهی است هر گونه سهل انگاری در این امر موجب اختلال در ورود اطلاعات مربوط به داوطلب در رایانه خواهد شد. ضمناً کد رهگیری دریافتی را جهت دریافت کارت ورود به جلسه کارنامه و پاسخ نامه خود یادداشت نمایند و از فرم ثبت نام خود پرینت بگیرند.

۸- داوطلبان سوالات خود را تنها از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال نمایند. به مراجعات حضوری تلفنی یا کتبی پاسخ داده نخواهد شد. ضمناً از ارسال هر گونه مدرک به صورت غیر اینترنتی جداً خودداری شود.

تذکر مهم: با توجه به این که ثبت نام به صورت اینترنتی است، در صورت محرز شدن تقلب و تخلف در درج اطلاعات لازم، در هر مرحله از آزمون (برگزاری، قبولی و تحصیل) طبق مصوبات هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها با داوطلب برخورد خواهد شد.

فهرست مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

مدارک لازم جهت اسکن و ارسال اینترنتی در هنگام ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۲ وزارت بهداشت به شرح زیر است:

۱- عکس 4×3 (از اسکن عکس‌هایی که دارای مهر است خودداری شود)

۲- اصل کارت ملی

۳- اصل شناسنامه

۴- اصل دانشنامه دوره کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی یا مدرک معتبری که نمایانگر فراغت از تحصیل داوطلب باشد. (مدارک تحصیلی خارج از کشور باید به تأیید یکی از وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد).

۵- اصل گواهی معدل دوره تحصیلی (برای دانشجویان نیمسال آخر گواهی معدل نیمسال‌های گذرانده شده). در صورتی که در مدارک تحصیلی معدل قید شده باشد نیازی به ارائه گواهی معدل نمی‌باشد. (بدیهی است در صورت عدم ارائه معدل امتیاز مربوطه صفر منظور خواهد شد.)

۶- فرم شماره ۱ مربوط به دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی که الزاماً امضاء و ممهور شده باشد.

۷- اصل مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه عمومی

۸- اصل حکم کارگزینی سال ۱۴۰۱ برای اعضای هیأت علمی (مربی) رسمی متقاضی استفاده از ظرفیت مازاد و (فرم شماره ۲)

۹- موافقت ‌نامه کتبی بدون قید و شرط از بالاترین مقام مسئول اداری جهت ادامه تحصیل در مقطع Ph.D برای اعضای هیأت علمی مربی رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مؤسسات وابسته.

در ارتباط با مأموریت آموزشی کارکنان، دانشگاه دانشکده ذیربط می‌تواند به استناد آئین‌نامه اداری استخدامی و تشکیلاتی کارمندان غیرهیات علمی مصوب هیأت امناء نسبت به اعطای مأموریت آموزشی به کارکنان جهت ادامه تحصیل در مقطع Ph.D اقدام نماید. در غیر این صورت کارکنان مذکور باید از مرخصی بدون حقوق استفاده نمایند.

۱۰- فرم مخصوص جانبازان جهت استفاده از منشی و سایر تسهیلات مربوطه صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان محل پرونده

۱۱- اصل معرفی‌نامه برای استعدادهای درخشان از دانشگاه مربوطه طبق آیین‌نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (فرم شماره ۳)

۱۲- کد رهگیری ۱۲ رقمی ویژه متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان (داوطلبان شاهد و ایثارگر نیازی به ارائه کد رهگیری از سایت ایثار یا کد ایثارگری ندارند.)

۱۳- کارت فرزند یا همسر شهید، کارت جانباز، فرزند یا همسر جانباز

۱۴- فرم مربوط به جهادگران داوطلب بسیجی از اداره کل امور جهادگران وزارت جهاد کشاورزی

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هانا
تیر ۲۷, ۱۴۰۲ ۳:۵۶ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر من اسممو توی شناسنامه تغییر دادم و مدرک تحصیلی و کارت ملیم هنوز به اسم قبلی هست آیا باعث ایجاد اشکال در ثبت نام میشه؟