پارسه
موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان ۱۴۰۳ 

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه کردستان در دوره دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه کردستان بر اساس آیین نامه دکتری استعداد درخشان  از میان برگزیدگان علمی واجد شرایط دانشگاه کردستان و سایر دانشگاه‌ها برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دانشجو می‌پذیرد.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان

شرایط پذیرش متقاضیان دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان به شرح زیر است:

۱- متقاضیان باید دانش آموخته و یا دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد باشند.

۲- بر اساس ابلاغیه معاونت محترم آموزشی وزارت عتف از تاریخ دانش آموختگی متقاضیان تا مهر ۱۴۰۳ بیش از سه سال نگذشته باشد، لذا دانش آموختگانی که در تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ و قبل از آن دانش آموخته شده باشند، مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

۳- متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد هستند، لازم است تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۱ دانش آموخته شوند.

۴- داشتن حداقل معدل کل ۱۶ در مقطع کارشناسی و حداقل معدل کل ۱۷ بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد

تبصره ۱: دانش آموختگان یا دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد با کسب میانگین حداقل ۱۶/۶۶ از احتساب میانگین معدل دوره کارشناسی با ضریب ۱ (به شرط کمتر نبودن معدل دوره کارشناسی از ۱۴) و کارشناسی ارشد با ضریب ۲ (به شرطی که تراز معدل کارشناسی آنان از ۱۶ و کارشناسی ارشد آنان از ۱۷ کمتر نباشد) می‌توانند در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری شرکت نمایند. بدیهی است اولویت پذیرش با افرادی است که واجد شرایط بند ۴ باشند.

۵- پذیرش متقاضیان صرفا در همان رشته تحصیلی یا رشته‌های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد متقاضی به تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای آموزشی دانشگاه امکانپذیر است.

۶- کسب حداقل ۷ امتیاز از بند (۱) جدول شماره (۱) انتهای اطلاعیه.

تبصره ۲: دانش آموختگان و دانشجویان کارشناسی ارشد دوره‌های روزانه و نوبت دوّم دانشگاه‌های دولتی مراکز استان‌ها که کلیّه دروس را تا پایان نیمسال سوّم گذرانده باشند، چنانچه تعداد دانشجو یان هم رشته – گرایش و هم ورود ی آنان بین ۳ تا ۱۰ نفر باشند، رتبه اول و اگر بیشتر از ۱۰ نفر باشند، رتبه‌های اول و دوم از امتیاز وتویی این بند برخوردار خواهند شد.

۶- کسب حداقل ۶۰ امتیاز از مجموع امتیازات سوابق پژوهشی (جدول شماره ۱ با حداکثر ۴۰ امتیاز)، سوابق آموزشی (جدول شماره ۲ با حداکثر ۳۰ امتیاز) و مصاحبه (جدول شماره ۳ با حداکثر ۳۰ امتیاز) از جداول انتهای اطلاعیه.

۷- متقاضیان لازم است پس از پذیرش نهایی در دانشگاه کردستان، انصراف رسمی خود را از پذیرش در سایر دانشگاه‌ها اعلام نمایند.

۸- پذیرش از طریق این آیین نامه در دوره‌های روزانه به صورت رایگان است و پذیرفته شدگان در صورت انصراف از تحصیل پس از پذیرش نهایی و ثبت نام در دوره روزانه، مشمول مقررات آموزشی دانشجویان انصرافی می‌شوند.

۹- متقاضیان دارای مدارک حوزوی معادل کارشناسی چنانچه دوره کارشناسی ارشد خود را از طریق آزمون تحصیلات تکمیلی سازمان سنجش وارد شده اند، با احراز سایر شرایط می‌توانند متقاضی استفاده از تسهیلات این آیین نامه باشند، در غیر این صورت مجاز به استفاده از این آیین نامه نمی‌باشند.

۱۰- اتباع غیرایرانی «مقیم ایران» ورودی کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و بعد از آن در صورت داشتن شرایط می‌توانند از تسهیلات این آیین نامه بهره‌مند شوند.

ظرفیت پذیرش

ظرفیت پذیرش روزانه بدون آزمون دکتری حداکثر به اندازه ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه در هر کد رشته محل است (عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل شود).

دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان

نحوه و زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور ۱۴۰۳ دانشگاه کردستان

۱- اعلام فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه کردستان در دوره دکتری توسط گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه از تاریخ ۱۴۰۳/۱/۱۹ تا ۱۴۰۳/۲/۲۰

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند نظر به درخواست مکرر داوطلبان، مهلت ثبت نام و ارسال مدارک متقاضیان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری دانشگاه کردستان تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱/ ۰۲/ ۱۴۰۳ تمدید می‌گردد.

۲- گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان پس از دریافت، بررسی اولیه پرونده‌ها و اطمینان از احراز شرایط مندرج در این دستورالعمل، مدارک و سوابق متقاضیان را جهت بررسی و ارزیابی علمی به دانشکده‌ها و گروه‌های مربوطه ارسال میکند و داوطلبان حائز شرایط به مصاحبه دعوت می‌شوند. (لازم به ذکر است دعوت به مصاحبه به معنی پذیرش نمی‌باشد). پس از دعوت به مصاحبه، امتیاز دهی به کلیه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی داوطلبان براساس جداول شماره ۲،۱ و ۳ توسط کمیته علمی رشته ذیربط صورت میگیرد.

۳- اسامی واجدان شرایط برای شرکت در مصاحبه علمی و تاریخ و محل برگزاری مصاحبه در زمان مقتضی از طریق وبسایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۴- داوطلبانی که حداقل ۷ امتیاز از بند (۱) جدول شماره (۱) و ۶۰ امتیاز از مجموع فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه را مطابق با جداول شماره ۱ و ۲ و ۳ کسب نمایند، به ترتیب امتیاز در اولویت پذیرش قرار خواهند گرفت.

۵- پس از بررسی نهایی، اسامی پذیرفته شدگان اولیه در موعد مقرر، ازطریق وب سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

۶- پس از اعلام نتایج، آن دسته از پذیرفته شدگانی که تمایل به انصراف از پذیرش دارند، بایستی در موعد مقرر در اطلاعیه پذیرش، نسبت به اعلام انصراف کتبی اقدام نمایند تا نفرات ذخیره جایگزین آن‌ها شوند. عواقب ناشی از عدم اعلام انصراف کتبی در موعد مقرر بر عهده شخص متقاضی است.

۷- پس از جایگزینی افراد ذخیره، نتایج نهایی از طریق وب سایت دانشگاه منتشر می‌شود و در شهریورماه ۱۴۰۳ در پرتال سازمان سنجش ثبت خواهد شد. پس از دریافت تأییدیه سازمان سنجش، دانشگاه کردستان نسبت به ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان براساس اطلاعیه تحصیلات تکمیلی دانشگاه اقدام خواهد کرد.

۸- پذیرش نهایی و قطعی داوطلبان منحصراً پس از تأیید علمی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و تأیید صلاحیت عمومی توسط دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت خواهد گرفت.

داوطلبان حائز شرایط می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ فرم‌های تکمیل شده و سایر مدارک مورد نیاز را با پست پیشتاز، به آدرس دانشگاه کردستان گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان ارسال نمائید. (تحویل مدارک به صورت حضوری نیز برای داوطلبان امکانپذیر است).

درج عبارت (مربوط به پذیرش بدون آزمون دکتری سال تحصیلی (۱۴۰۳-۱۴۰۴) و نام و نام خانوادگی، نام دانشکده، مقطع تحصیلی و عنوان رشته/ گرایش مورد تقاضا) روی پاکت الزامی است.

توجه

* مهلت ارسال مدارک حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ خواهد بود.

* به مدارک ناقص و یا ارسال شده بعد از مهلت مقرر، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* زمان و مکان برگزاری مصاحبه در زمان مقتضی از طریق وبسایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

نکات مهم

۱-به داوطلبان دکتری بدون کنکور توصیه می‌شود به منظور اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه و یا هر گونه نکته لازم، اطلاعیه‌های مربوطه را از طریق سایت دانشگاه به طور منظم پیگیری نمایند.

۲- تغییر رشته و گرایش بعد از قبولی و کسب پذیرش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.

۳- مدارک داوطلبان به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد، لذا به داوطلبان توصیه میشود با دقت لازم، مفاد فراخوان را مطالعه و تنها درصورت دارا بودن شرایط مربوطه، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

۴- ارائه یک نسخه از پایان نامه (برای دانش آموختگان) و نیز نسخه اصلی کلیه مقالات، کتاب ها، تألیفات و سایر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی داوطلب در زمان مصاحبه الزامی است.

۵- دانشگاه در رد یا قبول تقاضای داوطلبان از اختیارات لازم برخوردار بوده و ملزم به تکمیل ظرفیت دوره دکتری خود نخواهد بود.

۶- چنانچه به هر دلیلی ظرفیت پذیرش روزانه دانشگاه کردستان در رشته/ گرایشی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ لغو شود، پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان نیز در آن رشته/ گرایش لغو خواهد شد.

۷- با توجه به اینکه ادامه تحصیل در مقطع دکتری به صورت تمام وقت می‌باشد، داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام، موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل کسب نمایند.

۸- افرادی که در دوره کارشناسی ارشد خود از سهمیه بدون آزمون استفاده کرده اند، می‌توانند از این سهمیه در دوره دکتری نیز استفاده نمایند.

مدارک ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه کردستان ۱۴۰۳

۱- فرم‌های تکمیل شده تقاضای ثبت نام (فرم شماره ۱، فرم شماره ۲ و فرم شماره ۳) به همراه یک قطعه عکس ۳×۴ الصاق شده به فرم شماره ۱.

۲- یک نسخه تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی.

۳- تصویر گواهینامه و ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب نمره پایان نامه قید شده باشد. درجه پایان نامه (درصورت دفاع) باید ارائه شود. (ارائه درجه پایان نامه برای دانشجویان سال آخر که تا ۱۴۰۲/۶/۳۱ دانش آموخته می‌شوند الزامی نیست).

۴- تصویر گواهینامه و ریزنمرات دوره کارشناسی

۵- معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد علمی دانشجویی (برای دانشجویان المپیادی)

۶- معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره‌های معتبر علمی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا (برای برگزیدگان این جشنواره‌ها)

۷- تصویر کامل کلیه مقالات علمی-پژوهشی و علمی ترویجی منتشر شده همراه با تصویر جلد مجله

۸- تصویر کامل کلیه مقالات ارائه شده در کنفرانس‌های معتبر ملی و بین المللی به همراه گواهی ارائه

۹- تصویر جلد، شناسنامه و فهرست مطالب کتابهای تألیفی و ترجمه ای

۱۰- گواهی پذیرش چاپ مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نشده باشند (نسخه کامل مقاله نیز ضمیمه شود)

۱۱- گواهی اعتبار درجه‌ی علمی مجلات داخلی و خارجی که مقالات متقاضی در آن چاپ شده و یا خواهد شد.

۱۲- اصل فیش بانکی به مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال (سیصد هزار تومان) نزد بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه کردستان.

توجه

* در تکمیل فرم‌ها و ارسال مدارک دقت شود، چون مدارک ارسالی ناقص بررسی نخواهد شد.

* مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی به عهده متقاضی بوده و در صورت‌ عدم صحت، دانشگاه هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

* مدارک ارسالی و وجه پرداختی عودت داده نمی‌شود.

رشته‌های دکتری بدون آزمون ۱۴۰۳ دانشگاه کردستان

رشته‌های دارای پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه کردستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح زیر هستند:

ردیفرشته / گرایشردیفرشته / گرایش
دانشکده زبان و ادبیات۲۰شیمی گرایش شیمی فیزیک
۱زبان و ادبیات انگلیسی۲۱شیمی گرایش شیمی معدنی
۲زبان و ادبیات عربی۲۲ نجوم و اختر فیزیک
۳زبان و ادبیات فارسیدانشکده کشاورزی
دانشکده علوم انسانی و اجتماعی۲۳اقتصاد کشاورزی/ اقتصاد تولید و مدیریت واحدهای کشاورزی
۴علوم تربیتی/ برنامه ریزی توسعه آموزش عالی۲۴اقتصاد کشاورزی/ بازاریابی محصولات کشاورزی
۵علوم تربیتی/ مدیریت آموزشی۲۵اگروتکنولوژی/ فیزیولوژی گیاهان زراعی
۶جامعه‌شناسی فرهنگی۲۶بیماری‌شناسی گیاهی
۷فیزیولوژی ورزشی۲۷بیوتکنولوژی کشاورزی
۸مدیریت ورزشی-بازاریابی ورزشی۲۸علوم دامی گرایش تغذیه طیور
۹مشاوره۲۹علوم دامی گرایش ژنتیک و اصلاح دام و طیور
۱۰علوم اقتصادی/ توسعه اقتصادی۳۰علوم دامی گرایش فیزیولوژی دام و طیور
دانشکده علوم پایه۳۱علوم و مهندسی باغبانی/ اصلاح و تکنولوژی گیاهان باغبانی
۱۱نانوشیمی/ نانومواد معدنی۳۲علوم و مهندسی باغبانی- فیزیولوژی تولید پس از برداشت گیاهان باغبانی
۱۲فیزیک آمار ی و سامانه پیچیدهدانشکده مهندسی
۱۳فیزیک/ فیزیک ماده چگال۳۳مهندسی برق- کنترل
۱۴ریاضی کاربردی۳۴مهندسی برق- قدرت
۱۵ریاضی محض گرایش آنالیز۳۵مهندسی شیمی
۱۶ریاضی محض گرایش جبر۳۶مهندسی صنایع/ بهینه‌سازی سیستم ها
۱۷شیمی پلیمر۳۷مهندسی عمران گرایش سازه
۱۸شیمی گرایش شیمی آلیدانشکده هنر و معماری
۱۹شیمی گرایش شیمی تجزیه۳۸شهرسازی

نحوه امتیاز دهی به فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و مصاحبه

جداول ارزشیابی داوطلبان بدون آزمون دکتری دانشگاه کردستان به شرح زیر هستند:

جدول ۱- نحوه محاسبه امتیازات پژوهشی

ردیفنوع فعالیت حداقل امتیاز حداکثر امتیازنحوه ارزیابیامتیاز مکتسبه
۱

مقالات علمی-پژوهشی (داخلی و خارجی) مرتبط با پایان‌نامه

گواهی ثبت اختراع مورد تأیید  سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران 

برگزیدگی در جشنواره‌های علمی معتبر بین‌المللی (خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا)

۷ امتیاز 

– هر مقاله تا ۷ امتیاز مطابق آیین نامه ارتقاء

– گواهی ثبت اختراع بین المللی هر مورد تا ۷ و داخلی تا ۵ امتیاز

– برگزیدگی داخلی تا ۳ و بین المللی تا ۷ امتیاز

 
۲مقالات علمی – ترویجی مرتبط با پایان‌نامه ۶ امتیازهر مقاله تا ۳ امتیاز بر اساس آیین نامه ارتقاء 
۳مقالات چاپ شده در کنفرانسهای معتبر (داخلی یا خارجی)۴ امتیاز

 هر مقاله خارجی تا ۲

و داخلی ۱ امتیاز

 
۴تألیف یا ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی۴ امتیاز بر اساس آیین نامه ارتقاء 
۵کیفیت پایان‌نامه کارشناسی ارشد۴ امتیاز

عالی تا ۴

و بسیار خوب تا ۲ امتیاز

 
۶احراز عناوین دانشجوی نمونه، نخبه و استعداد درخشان۱۰ امتیاز

مطابق جدول ۱-۱

 
حداقل امتیاز قابل محاسبه ۷حداکثر امتیاز قابل محاسبه۴۰

۱- مقالات ارائه شده، براساس جدول شماره ۱ مورد ارزیابی قرار گرفته و باید چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ بوده و حتما مرتبط با پایان نامه متقاضی باشند.

۲- هر گونه ثبت اختراع باید مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران باشد.

۳- برگزیدگان جشنواره‌های علمی معتبر (خوارزمی، فارابی، رازی و یا ابن سینا) باید تأییدیه دبیرخانه جشنواره را کسب و ارائه نمایند.

۴- مقاله و کتابی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که داوطلب در آن، نفر اول باشد و یا نام وی بلافاصله بعد از نام استاد راهنما یا مشاور ذکر شود (نام دانشجو باید اولین نویسنده در لیست دانشجویان باشد).

جدول شماره ۱-۱- نحوه محاسبه امتیازات احراز دانشجوی نمونه، نخبه و استعداد درخشان

ردیفعنوانامتیاز
۱دانشجوی نمونه کشوری۳ امتیاز
۲دانشجوی مشمول جوایز ملی بنیاد نخبگان۳ امتیاز
۳پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان۲ امتیاز
۴عضویت در گروه امور حمایت از استعدادهای درخشانعضویت در هر مقطع ۲ امتیاز

جدول ۲- نحوه محاسبه امتیازات آموزشی

ردیفنوع فعالیت حداکثر امتیازنحوه ارزیابی
۱معدل کل نمرات و کیفیت دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ۶ امتیازمطابق جدول ۱-۲
۲معدل کل نمرات و کیفیت دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ۵ امتیازمطابق جدول ۱-۲
۳طول مدت تحصیل در دوره کارشناسی۳ امتیازبیش از ۸ نیمسال کارشناسی طول مدت تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته پیوسته و بیش از ۴ نیمسال کارشناسی ناپیوسته امتیازی ندارد.*
۴طول مدت تحصیل در دوره کارشناسی ارشد۳ امتیازامتیاز بیش از ۴ نیمسال امتیازی ندارد.*
۵برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی۵ امتیاز 

مطابق جدول ۲-۲

۶داشتن توانمندی زبان خارجی۸ امتیازمطابق جدول ۲-۲
جمع ۳۰ امتیاز

* تبصره ۳: رشته‌هایی که برنامه درسی آن‌ها طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی آموزشی در دوره کارشناسی پیوسته بیش از ۸ نیمسال تحصیلی و در دوره کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته بیش از ۴ نیمسال تحصیلی و در دوره کارشناسی ارشد پیوسته بیش از ۱۲ نیمسال تحصیلی تصویب شده اند، با نظر کمیته مصاحبه کننده میتوانند از امتیازات طول دوره تحصیلی بهره‌مند شوند.

جدول شماره ۲-۱- نحوه محاسبه امتیاز معدل کل نمرات و کیفیت دانشگاه محل تحصیل

ردیفدانشگاه/ مؤسسه آموزشی محل تحصیلکارشناسیکارشناسی ارشد
۱دانشگاه کردستان و دانشگاه‌های سطح یکتا ۶ امتیاز۵ امتیاز
۲دانشگاه‌های دولتی مراکز استان ها۵ امتیاز۴ امتیاز
۳سایر دانشگاه‌ها۴ امتیاز۳ امتیاز

جدول ۲-۲- نحوه محاسبه امتیازات برگزیدگان مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی

ردیفرتبه المپیادامتیاز
۱رتبه ۱ تا ۳۵ امتیاز
۲رتبه ۴ تا ۶۴ امتیاز
۳رتبه ۷ تا ۹۳ امتیاز
۴رتبه ۱۰ تا ۱۲۲ امتیاز
۵رتبه ۱۳ تا ۱۵۱ امتیاز

جدول ۲-۳- نحوه محاسبه نمره مربوط به آزمون زبان انگلیسی

MSRT (MCHE)IELTS EquivalentTOEFL IBTTOEFL Computer+ TOEFL PAPER
TOLIMO
حداکثر نمره
90-1007-9/096-120250-300600-6808
85-896/5-6/986-95232-249575-5997
80-846-6/476-85213-231550-5736
75-795/5-5/966-75196-212525-5495
70-745-5/456-65173-195500-5244
65-694/5-4/946-55152-172475-4993
60-644-4/436-45133-151350-3742
50-593/5-3/929-35113-132325-3491

جدول شماره ۳- نحوه محاسبه امتیازات مصاحبه

ردیفشاخص ارزیابیحداکثر امتیاز 
۱تسلط در تجزیه و تحلیل مسائل علمی و پاسخگویی به سؤالات ۳ امتیاز
۲وسعت نظر نوآوری و کارآفرینی۳ امتیاز
۳شخصیت، متانت و نحوه تعامل۳ امتیاز
۴نگرش و اطلاعات فناورانه مرتبط با رشته تحصیلی۳ امتیاز
۵توانایی فن بیان و انتقال مطالب۳ امتیاز
۶هم‌راستایی زمینه پژوهشی داوطلب با اولویت‌های علمی اعضای گروه 
۱۵ امتیاز
جمع۳۰
ثبت‌نام
باخبرم کن!

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرضیه فریدی
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۳ ۰:۳۸ ق٫ظ

شماره تماس دانشگاه لطفا؟

نگار
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۳ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه فریدی

سلام. می تونید از سایت خود دانشگاه کردستان https://uok.ac.ir/ شماره تماسشون ببینید

سلطانی
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

سلام در قسمت امتیاز به تالیفات، آیا برای هر کتاب ۴ امتیاز است یا من که بیش از ۲۰ تالیف دارم فقط شامل همان ۴ امتیاز خواهم بود؟

Sky
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۳ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سلطانی

حداکثر ۴ امتیاز.
۲ کتاب هر کدام ۲ امتیاز.

شیرین تفت اشیان
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳ ۷:۳۴ ب٫ظ

سلام دانشگاه آزاده میشه شرکت کردمعدل کارشناسی۱۴/۸۱وارشد۱۷/۰۱لطفا اطلاع دهید اگرامکان شرکت هست

نگار
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳ ۷:۴۰ ب٫ظ

سلام طبق تبصره ۲ متن فراخوان: دانش آموختگان و دانشجویان کارشناسی ارشد دوره‌های روزانه و نوبت دوّم دانشگاه‌های دولتی مراکز استان‌ها پذیرش داره این دانشگاه.

سلطانی
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

در متن اطلاعیه اشاره ای به نوع دانشگاه نشده، لذا همه میتونن شرکت بکنند، ولی طبق تبصره ۲ دانشگاههای دولتی و روزانه را در اولویت قرار داده.