مدرسان شریف
پارسه
سنجش و دانش
یادافزا
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
زمان نتایج دکتری ۱۴۰۴
نوگولرن
نگاره الماس
روان آموز
زبانمهر
https://www.8iccacs.ir/fa/
مدرسان شریف
نوگام
سنجش و دانش
نوگولرن
نگاره
روان آموز
زبانمهر
https://www.8iccacs.ir/fa/

نحوه اعتراض به نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۴

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

امکان اعتراض به نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۴ تا ۲۲ شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش فراهم شده است.

به گزارش پی اچ دی تست، نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۴ در روز سه‌شنبه ۱۴۰۴/۰۶/۱۱ اعلام شد.

برخی از داوطلبان ممکن است نسبت به نتایج نهایی آزمون دکتری اعتراض داشته باشند. در این مطلب، راهنمای گام به گام ثبت اعتراض به نتایج کنکور دکتری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ارائه شده است.

زمان اعتراض به نتایج نهایی دکتری ۱۴۰۴

داوطلبان گرامی می‌توانند برای اعتراض به نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۴ از تاریخ ۱۱ شهریور تا تاریخ ۲۲ شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

نحوه اعتراض به نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۴

داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه سازمان سنجش نسبت به ثبت اعتراض به نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۴ اقدام نمایند.

برای این منظور، داوطلبان می‌بایست به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و با ورود به سیستم پاسخگویی، نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

سامانه اعتراض به نتایج

 

مراحل اعتراض به نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۴

برای دسترسی به سامانه اعتراض به نتایج، به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید. سپس با کلیک بر روی بخش سیستم پاسخگویی، گزینه «ورود به سیستم پاسخگویی» را انتخاب کنید.

اعتراض به نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۴

روش اعتراض به نتیجه کنکور دکتری ۱۴۰۴

در صورتی که قبلاً در سیستم پاسخگویی عضو شده‌اید با اطلاعات کاربری خود وارد شده و در صورتی که قبلاً عضو نشده‌اید، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنید.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون دکتری 1404

از منوی سمت راست، گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید.

نحوه درخواست اعتراض به نتایج دکتری 1404

در بخش آزمون، گزینه «دکتری» و در بخش سال، گزینه «۱۴۰۴» را انتخاب کنید و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.

در این مرحله گزینه‌های پایین صفحه ظاهر می‌شوند و می‌توانید گزینه «تقاضای بررسی مجدد نتیجه قبولی در اولویت های انتخابی» را برای اعتراض به نتایج نهایی دکتری انتخاب کنید.

روش اعتراض به نتایج آزمون دکتری 1404

سپس سیستم پیغامی مبنی بر اطلاعات شما را نشان می دهد و با زدن گزینه تائید می توانید، نسبت به ثبت اعتراض به نتایج نهایی آزمون دکتری اقدام کنید.

ثبت اعتراض نتیجه کنکور دکتری ۱۴۰۴ - ۱۴۰۵

ثبت‌نام
باخبرم کن!
301 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
شهریور ۱۸, ۱۴۰۴ ۰:۳۹ ق٫ظ

من نمی دونم چه دلیلی دارد که ازمون علمی دکتری برگزار بشه یا عده ای دعوت به مصاحبه شوند سرانجام هم هر استادی دانشجوی دانشگاه خودش را قبول نماید؟
بابا بچه های مردم را درون دور باطل قرار ندهید!!!
استاد نمی گذارد سلام کنی مهر ردی برایت می زند
چه ظلمی فراتر از این ؟!

علی
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۷:۵۵ ب٫ظ

خب امروز ۱۷ شهریوره قاعدتا تا فردا باید کارنامه ها بیاد…. سیستم پاسخگویی هم ازش خبری نیست . احتمالا میخوان تکمیل ظرفیتی چیزی بزارن یا اینکه هممونو ارجاع بدن به کارنامه های درخشان (((:

Vahed
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۱:۵۰ ب٫ظ

سلام دوستان
نمره مصاحبه ازچندلحاظ میشه؟؟
اگه کسی میدونه جواب بده

هما
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Vahed

سلام
فکر کنم از ۵۰

کرامتی
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۱:۲۶ ب٫ظ

دوستان یه سوال، امسال رتبه ۳۸ آوردم ولی متاسفانه دانشگاه های دولتی حتی شهرستان هم پذیرفته نشدم. خودم شخصاً فکر می کنم چون ارشد و کارشناسی از آزاد فارغ التحصیل شدم من و رد کردند چون در جلسه مصاحبه هم کم توجهی اساتید مشهود بود. صادقانه جواب بدید به نظر شما امسال بخونم حتی رتبه تک رقمی بیارم، احتمال قبولی دارم یا نه؟ چون از من بیشتر از این بر نمیاد و اینکه مصاحبه و سوابق پژوهشی رو تکمیل کنم. از تجربیات شما بدونم در تصمیم گیری من برای یه سال دیگه وقت گذاشتن تاثیر میزاره

ویکتاریون
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  کرامتی

آره با تک رقمی ممکنه قبول بشی. تجربه‌ی خودم نیست ولی دانشگاه تهران لااقل توی رشته‌های مختلف من دیدم که از آزاد قبول کرده. بسته به ظرفیت رشته‌تون با دور و بر بیست هم ممکنه. رزومه رو هم ترجیحا با مدارکی تکمیل کن که خارج از سیستم آزاد هم اعتبار داشته باشه، مدرک زبان و مقاله‌ی پژوهشی مثلا.

غریبه
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۲:۲۷ ق٫ظ

سلام صرفا تجربیاتم رو عرض میکنم.
سال اولی که کنکور دادم در رشته خودم رتبم ۱۳ کشوری شد و تموم اساتیدم تعجب کردند چون معتقد بودند کمار کسی میتونه همون سال اول این رتبه رو کسب کنه، در مصاحبه صرفا چون سال اولم بود شرکت کردم منو رد کردند و رتبه ۴۶ اون سال رو گرفتند. سال بعد کنکور دادم و رتبه‌ام ۷ شد. در تموم طول این سال کلاس‌های مختلف و مدارک لازم برای مصاحبه و ۴ مقاله علمی پژوهشی به چاپ رسوندم. خودمو همه‌جوره اثبات کردم. مصاحبه در دانشگاه‌های تهران برام عالی بود. بدترینشم فردوسی مشهد بود چون عملا رزومه منو نگاهم نکردن چون دانشجویان خودشون مدنظرشون بود. در آخر دانشگاه مورد علاقم پذیرفته شدم. خواستم عرض کنم هم رتبه، تراز، کارهای پژوهشی و ارتباط و احترام شما با اساتید خیلی کارساز هست. امیدوارم تجربیاتم برای شما عزیزان سودمند باشه. به امید بهترین‌ها برای همتون.

مریم
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۷:۱۱ ب٫ظ

به نظرتون مراجعه حضوری به سنجش (برای پر کردن فرم اعتراض) تفاوتی با ثبت آنلاین اعتراض داره؟

ماندانا
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

هیچ کاری نمیکنن

هما
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۶:۴۳ ب٫ظ

سلام دوستان
اگه به سنجش اعتراض زدید و جواب دادن لطفا اینجا متنش رو قرار بدید

احمد توکلی
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  هما

جواب ندادن

آناهیتا
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۶:۳۵ ب٫ظ

بچه ها یه چیز رو در نظر داشته باشین که چندین برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میشه. مثلا جاهایی که من رفتم اکثرا پنجاه شصت نفر بودن. خب شما فقط عملکرد خودتون رو میبینین ولی نمیدونین رقباتون چیکار کردن که. اون استاد قطعا دانشجویی رو انتخاب میکنه که سطح علمی خوبی داشته باشه و مطمئن باشه کم نمیاره(حداقل تو دانشگاههای سطح بالا). برای چی فکر کردین الکی میان آشنای خودشون رو انتخاب کنن و بعد دوسالم انصراف بده و ظرفیتشون بسوزه؟؟؟
به نظر اون اساتید شمایی که رتبه تک رقمی شدی ولی نه مقاله و کار پژوهشی داری نه زبانت خوبه نه علایق پژوهشیت با دپارتمان همراستاست نه معدل و سطح دانشگاهتون چنگی به دل میزنه کسی هستی که دو سه ماه وقت گذاشتی و تست زدی و قبول شدی ولی تو دکتری اون چیزایی که بالاتر گفتم مهمه.
داوطلبان سالهای دیگه هم اگه اینو میخونن مطمئن باشین که اگه شایسته باشین با احتمال خیلی خیلی زیاد قبول میشین. نگرانی به خودتون راه ندین
ماها کلا عادت داریم تقصیرات و عیب و ایراد خودمون رو بندازیم گردن بقیه

نازنین
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

آفرین دقیقا درست فرمودید .الان اعتقادشان اینه قبولی ها حق مردودی ها رو خوردن اونایی قبول شدن به نظر مردودی ها اصلا زحمت نکشیدن.

فدای سلیقه شده
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

خوش به حالت..همه چیو راحت قالب می‌کنی . آخه اگه رتبه مناسب بیاری بعد به خاطر خریدن چند تا مقاله وتوی دل اساتید مربوطه جا بیفتی همینجوری به رقابت یکسان کتبی توجه نکنی شد منطق.؟. نمره مصاحبه اگه ۳۰درصد باشه شاید کمتر حقی ضایع بشه

محمد
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۶:۱۲ ب٫ظ

دوستان عزیز در نظر داشته باشید که در مصاحبه علاوه بر مهارت های درسی مهارت های نرم و اجتماعی شما خیلی خیلی برای استادان داور اهمیت داره.
همه این مسائل مهمه چون تصور کنین اون اساتید قراره چهار پنج سال با شما در ارتباط باشن پس وقتی میرین تو جلسه مصاحبه و باهاشون یکی به دو میکنین یا با غرور حرف میزنین طبیعیه که قبولتون نکنن
در جایگاه دانشجو همیشه باید تواضع داشته باشین با درست و غلطشم اصلا کاری ندارم
اینجا دوستانی هستن که دارن اساتید رو عملا نفرین میکنن. واقعا فکر میکنین این افراد توی جلسات مصاحبه چجوری رفتار میکنن؟
لطفا روی مهارتهای نرم خودتون هم کار کنین

نازنین
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

واقعا عالی فرمودید

محسن
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۵:۳۰ ب٫ظ

باسلام حداکثر امتیاز دکتری آزاد چنده

مهدی
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۵:۲۹ ب٫ظ

نمی دانم یه فرهنگی ۲۰ سال سابقه تدریس ومدرک ارشد از دانشگاه محل در مصاحبه مردود قید شده تاسف بار است

نازنین
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

این دلایلی که شما فرمودید عواملی نیستند برای قبولی

علی
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

لطفا شمام این وسط دیگه جوک نگو! رو چه حسابی باید فرهنگی با ۲۰ سال سابقه احتمالا با مدرک غیر دولتی ازادی غیرانتفاعی چیزیو دکتری قبول کنند؟ حق شما ضایع شده اگر در وزارت آموزش باید پیگیر بشید نه وزارت علوم! تازه همونجا هم ۲۰ سال یا کمتر حقوق قانون کار که خیلی از دانشجوها ازش محرومن گرفتیدا ..

بهرحال اگر معلمید انشاالله درس انسانیت و دوستی به شاگرداتون بدید . موفق باشید

دانشجو
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۳:۲۶ ب٫ظ

بخوایم همگی تکمیل ظرفیت اعلام کنن

زهرا
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

رتبه من ۲۵۸ دکتری مشاوره مشهد و بجنورد نیاوردم! چون مصاحبه در حد ۵ دقیقه بود اصلا از پایان نامه، و… سوال نپرسیدن! به نظرم کاملا از قبل انتخاب شده بود دانشجویان.

حمید
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

قطعا نمی گیرند.

مهران
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱:۵۵ ب٫ظ

واقعا موندم که چطوری افراد رو قبول یا رد میکنن.اعتراض هم بزنیم فکر نکنم نتیجه ای داشته باشه . کل تلاشمون از بین رفته .

دکتر روبی(نه به حق وتوی اساتید)
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

یعنی آدم از اینهمه ظلم ساختاری و تبعیض سهمیه ای سیستماتیک میخواد سر به بیابان و صحرا بزاره

نازنین
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۲:۱۷ ب٫ظ

خیلی غر میزنی

علی
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

چون تو راضی هستی همه ساکت بشن !!!!

نازنین
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

منم راضی نیستم این سال سوم که امسال بارتبه ۶مردود شدم خیلی هم تلاش کردم بیشتر از اونی که فکر کنی ولی اینهمه انرژی منفی قرار نیست بفرستم

نازنین
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ضمنا خودمو بخاطر یک موضوعی که حیاتی نیست اینهمه داغون نمیکنم من روح وجسمم ارزشش خیلی بیشتر از اون اساتیدی هست که بخواهم با دست خودم نابودش کنم

دکتر روبی(نه به حق وتوی اساتید)
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

نازنین اینجا چکار میکنی اگه راضی هستی نه واقعا تو صفحه معترضین دکتری چکار میکنی از خودت بپرس

کارا
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۴:۵۹ ق٫ظ

میگفتید سیستم دانشگاه دولتی کثیفه !!! دانشگاه آزاد که متمرکز بود ناظر داشت به اون چرا اعتراض دارید اومدم گروه تون دیدم!!! خدا شفا بده

طاهره طلوع
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۴:۲۲ ق٫ظ

سلام من شهریورماه مشهدمیخوام باشم امارات حیدریه قبول شدم
اعتراض درقسمت محل رشته زدم

معصوم
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۳:۴۳ ق٫ظ

سلام کسی دکترای حقوق جزا قبول شده
سوال داشتم ازشون
و راهنما بی میخاستم
ممنون

علی
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  معصوم

من قبول نشدم
با رتبه زیر ۲۰
متاسفانه خیلی ظلمه

عباس
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خدا قوت دوست من. من متوجه هستم که رتبه ۲۰ در رشته حقوق با این همه داوطلب چقدر عالی هست و متاسفم بابت اینکه پذیرفته نشدید. البته من هم خودم پذیرفته نشدم و اعتراض زدم. امیدوارم این اعتراض ها راه به جایی ببرد. اما مطمئن باشید این مردودی چیزی از قابلیت های شما کم نخواهد کرد. ان شاء الله چه با دکتری و چه بی دکتری در زندگیتون موفق باشید.

حمید
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۷:۲۴ ب٫ظ

سلام. من با رتبه ۱۱ متاسفانه قبول نشدم. اعتراض زدم. آیا با این اعتراض امید به تغییر نتیجه هست؟ سابقا فردی از دوستان نتیجه گرفته است ؟ تشکر از پاسخگویی شما خوبان

علی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

ببین اینو از من داشته باش کاری به بقیه و گذشته نداشته باش کار درستو خودت هر زمانی ولو تنهایی انجام بده ‌ مگه چن بار میخوای زندگی کنی همش دنبال بقیه ای؟!

جامعه شناسی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

احسنت

حمید
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام. چرا با لحن نامناسب پاسخ میدهید. فقط سؤال داشتم. سر جنگ با مردم نداشته باش. آخرش مرگ سراغت میاد مرد. خوش اخلاق باش تا جهان دور تو گردد.

کارا
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

هیچکس جواب نگرفته

حمید
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  کارا

سپاس. نهایتش تیری در تاریکی است.

علی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۷:۰۰ ب٫ظ

سلام از شما عزیزان کسی است سنجش جواب اعتراضشو تو سامانه داده باشه؟ اگر جواب دادن ‌متنش اینجا لطفن حتمن بفرستین…‌
چندروزه برا ما بدون پاسخ گذاشتن، واقعا علت چیه؟!

فائزه سادات
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

علتش اینه که واقعا در اعلام نتایج نهایی دکتری اشتباه کردن و حجم اعتراضات هم امسال زیاده . ممکنه مجبور بشن برای جمع کردن افتضاح خودشون، یک تکمیل ظرفیتی هم استثناً بگذارن؛ ولی ،مسلما همین تکمیل ظرفیت هم بسیار محدود و با شرایط سخت خواهد بود..⅞.

حمید
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  فائزه سادات

تکمیل ظرفیتی در کار نیست. شده به حد نصاب هم نرسند، جایگزینی ندارند. این را مطمئن باش

فائزه السادات
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۵:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

نه امسال با سالهای قبل کلی توفیر داره.امسال قبولی ها خیلی خیلی کمتر بودن امکان اینکه تکمیل ظرفیت بگذارندزیاده چون این حجم از نارضایتی اصلا به نفعشون نیست ! بعدم اینکه بسیار بسیار آشفته و پریشان عمل کردن امسال معلوم نیست چکار کردن که رتبه۸۰۰ روزانه آورده رتبه۱۶ حتی آزاد هم قبول نشده ! اینا که گفتن آزمون۵۰ درصد نمی تونن یهویی این ۵۰درصد رو با چند دقیقه مصاحبه فرمالیته به صفر برسونن..

z
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۶:۳۰ ب٫ظ

سلام
اصلا نمی شه اعتراض زد. وقتی می خوایم واردسامانه بشیم میگه کد کاریری به شماره موبایل ارسال شده در صورتی که هیچ پیامی ارسال نمی شه.

جامعه شناسی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  z

قسمت پیام های مسدود شده ی گوشیتون رو یک دور چک کنین….

Sera
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۶:۰۳ ب٫ظ

در دانشگاه آراد علوم تحقیقات دانشکده محیط زیست یکی از اساتید همه ی کارمندان ارگانهای نفت و گاز و محیط زیست رو تایید کرده و دست برده به نظرات سه استاد دیگه. آیا بنظر شما اعتراض بزنم؟

Sorur
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۲:۵۹ ب٫ظ

سلام دانشگاه تهران کسی نوبت دوم قبول شده؟؟ می‌دونید شرایط شهریه چطوریه؟ در مورد وام ها اطلاع دارید؟ لطفا اگه کسی شبانه میخونه بگه ممنون

حصاری
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Sorur

سلام ، من هم شبانه فردوسی مشهد قبول شدم، با رتبه ۴۷. اما نمیخوام برم . بخاطر شهریه

Sorur
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  حصاری

من ۱۴ بود رتبم. منم احتمالا نمیرم

محمد رضایی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۲:۰۱ ب٫ظ

من یک پیشنهاد دارم. دوستان جدی بگیرند. در کشور تعداد قبول شدگان دکتری زیاد نیست. وزارت علوم در هر استانی چند استاد منتخب و معتمد را مامور کنند و یک دور دیگر از قبول شدگان نهایی مصاحبه کنند. اگر نصف آنها به صورت قطعی ریزش نکرد آن وقت عملکرد دانشگاهها قابل قبوله.

فائزه سادات
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد رضایی

موافقم

دکتر روبی(نه به حق وتوی اساتید)
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضایی

آفرین

محمد
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضایی

درود بر این نظر زیبا
یعنی چون خودمون قبول نشدیم کاری کنیم بقیه قبول نشن
چقدر زیبا و پرمغز فرمودین
به رییس سازمان سنجش میگم حتما اعمال کنه

برهان
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمد رضایی

موافقم

دانشجو
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

با این حال که موثر نیست چرا کارنامه نهایی رو منتشر نمی‌کنن که آدم بدونه اعتراض بزنه یا نه؟ فقط تا ۱۸ شهریور فرصت اعتراض هست.

هما
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

تا ۲۲ شهریور فرصت برای اعتراض هست

حصاری
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

سلام ، اعتراض بنظر شما موثر هست؟

دانشجو
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  حصاری

نه تهش جواب میدن که دانشگاه مقصد اینطوری تصمیم گرفته

هما
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  حصاری

سلام باید کارنامه ها بیاد تا نمرات مصاحبه و نهایی مشخص بشه

به ویکتاریون
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۹:۵۷ ق٫ظ

سلام دوستان
بنظرتون امکان دوبار تحصیل و دریافت مدرک در مقطع دکتری در دوره روزانه فراهم هست مثل دوره کارشناسی و ارشد؟
خیلی ممنون

فرید
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۳:۴۶ ق٫ظ

من با رتبه ۴ کنکور دکتری آمار، حتی نوبت دوم دانشگاه های تهران هم قبول نشدم. مسخره نیست؟ دیگه چرا کنکور برگزار می کنید و مردم را علاف می کنید. بگید خودمون هر کی را عاشق چش و ابروش باشیم برمیداریم.

حصاری
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  فرید

خیلی عجیبه

علی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

موافقم
منم با ۱۷ حتی نوبت دوم قبول نشدم
پارسال ۲۴ و ۲۸ قبول شدن حتی ۳۴

جهان
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

سلام منم بارتبه ۹ دانشگاه های تهران ، شهیدبهشتی،و خوارزمی قبول نشدم واقعا متاسفم برای اساتیدی که فقط به داشتن مقاله و کتاب اهمیت می‌دهند نه به علم و دانش مصاحبه شونده.

به امید خدا
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

چند نفر ظرفیت داشت؟
منم با ۱۲ و کلی رزومه قبول نشدم. هر کی سفارش میشه قبوله

رضا فرمانبر
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

من ۵۷ سالم هست کارافرین هستم و. در زمینه پرورش سایر ماکیان. از نظر وخودم و اطرافیان. کمی صاحب نظرم نمیخواستم در مقطع دکترا شرکت کنم با تشویق اساتید و اطرافیان. شرکت کردم رتبه. بدی هم نیاوردم. کارهای پژوهشی هم داشتم مصاحبه. غیر حضوری بود به دو سوال اول خوب جواب دادم سوال کننده اول سوال کرد چکاره. هستبد شغل شما چی هست من هم. کامل پاسخ دادم. سوال کننده سوم مثل اینکه پوزش میخوام سوز. اومد. یک سوال کرد که تا الان نشنیده بودم دلیلی نداره هم ادمها همه اصطلاحات را بدانند مهم هم نیست با یک سرچ به همه چیز دسترسی پیدا خواهید کرد مصاحبه باید حضوری. باشد توانمندی ادمها بررسی بشه منم پایتخت. همه کشورهای دنیا را. حفظ هستم. به درد چی میخوره خیلی متاسفم از این جور. مصاحبه و این جور ادمهای. عقده ای

رضا فرمانبر
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

سلام اصلا. رفتار مصاحبه کننده درست نبود یک ساعت تو استرس بودم که ایا اینترنت وصل میشه یا نه. یک خانم محترمی. از من. انگلیسی. سوال کرد که خیلی. اسون هم بود. جواب دادم. دومی را هم جواب درست دادم. سومی. انگار. از من. سهم میخواست. من کار افرین ۵۷ ساله. هستم. برام مهم هم نیست. خواستم تو دانشگاه به. بچه های جوان در خصوص اشتغال زایی در زمینه تولیدات. دامی و پرورش سایر ماکیان. کمک کنم یک سوال عجیبی. کرد که اصلا نمیخواست به بهشت برم همه ادمها همه اصطلاحها را دلیلی ندارد بلد باشند با عصبانیت گفت سیستم را ترک کن من متوجه شدم که ردم کرده هر چند نمره خوبی اورده بودم. کار پژوهشی هم داشتم. این شیوه امتحان گرفتن مصاحبه. درست نیست اگر حضوری بود حتما قبول میشدم متاسفم

مهدی
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا فرمانبر

حراست و ناظر لازمه

سعید
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۸:۰۱ ب٫ظ

سلام
این اعتراض برای آزاد هم هست؟

مریم احمدی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

بله

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

نتونستم برم عضو بشم لینک کار نمیکنه

مریم
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۷:۵۱ ب٫ظ

سلام متاسفانه وضعیت تحصیلی کشور درست نیست ، اساتید کار نمی کنن ، دانشجو ها را دست می اندازن بی احترامی می کنند استادی که خودش مقاله درست حسابی نداره دانشجوی ارشد و دکترای خودش را بنگاه معاملاتی مقاله کرده ، علم تو ایران رو به تنزله، حق بی احترامی به دانشجوی تحصیلکرده ای که ارشد تمام کرده ندارن، با توجه به اوضاع کشور در خرداد گفتن غیر حضوری شده چون سنجش گفته به جای اینکه حضوری باشه، پول میگیری مصاحبه می کنی مگر میشه غیر حضوری مصاحبه گرفت، اینن نوع مصاحبه از نظر اخلاقی درست نسست،در تاریخ مناسب که سنجش اطلاعیه زده بود تاریخ مصاحبه بازه زمانی اش بیشتر شده حتی تمدید حضوری نکردن ….. و مصاحبه فرمالیته بگیرن و تمامش کنن این کارها از شمایی که تحصیل کرده ای بعیده بدونید که خارج از این کشور برای شما و امسال شما اینطور که دانشجوها که الان خودشون استادن، احترام میزارن احترام که نمی‌گذرند هیچی ممکنه تو اونطرف هم بی احترامی بشنوید بیشتر غریب پرستی دارن تا خودی انگار نه انگار ایرانین، مصاحبه غیر حضوری در حد سلام و معرفی مدرک از کجا گرفتی و خداحافظ در حد ۱۰ دقیقه کاملا فرمالیته، شما هر چی دارید از دانشجویان این مرز و بوم هست نباشند شماها هم نخواهید بود اونور هم معذرت تره هم براتون خورد نمی کنند، حق تند خویی و بی احترامی به هیچ یک از فرزندان مملکت که تلاش می کنند ندارید، بعصی از دانشگاه که اینطور اطلاع دارم اساتید با هم می بندن چه در ارشد… ادامه نظر»

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

درود بر شما

نازنین
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

خیلی حرص میخوری اصلا ارزششو نداره تنت سلامت ی مدرک دکتری که بیشتر نیست اینهمه حرص خوردن فایده نداره

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

عزیزم آدم بایستی دنبال حق و حقوق خودش باشه اگه اینا رو اینجا نگم کجا بگم ؟! یک عمر این اساتید خدا پدر نیامرز منو معطل خودشون کردن اگه فقط یکبار میگفتن برو نمی خوایم تو دانشجوی ما باشی ها من با احترام راهمو کج می کردم سمت و سوی دیگه ای آخه همش همه جا میگم من با این همتی که دارم اگه در هر رشته و فیلد تخصصی دیگه ای فعالیت کرده بودم الان پروفسور بودم! وقتمو گرفتن الان نه شغل حسابی دارم نه می تونم تو این سن برم به فکر رشته ی دیگه ای … هر دفعه امتحان می دیم یک سال طول می کشه تا بفهمیم بلاخره قبولیم یا مردود ! آخه یعنی چه این فرایند فرسایش بی خاصیت و فلج کننده؟! یکی اگه با ۵ کلاس سواد معامله گر بشه بیشتر سود می کنه تا اینکه هر سال بیاد هی پول بریزه به حساب این سازمان سنجش لعنتی و این دانشگاها و دم به دم مردودی براش بزنن! سرکار گذاشتن ملت رو ! دیگه کسی نباید بره نام نویسی کنه !

نازنین
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۲:۱۸ ب٫ظ

برو دنبال ی هنر خیلی سودش بیشتره تا بخواهی انتظار بکشی با سودان بری یک جا کار کنی پول در بیاری من خودم الان ۱ساله کارمند رسمی شدم ۶ماه اول با شکر گزاری از رحمت خداوند که همین آب باریکه دارم کنارش رفتم دنبال ی هنری یاد گرفتم آرایشگری خداروشکر راضی هم هستم امسال هم دکتری امتحان دادم که بشم دکتر آرایشگر دلی درس بخون از روی لذت نه اینهمه حرص و جوش بخوری خودتو پیر کنی فرسوده کنی برای ی مورد که قابل جبران .
آروزی بهترین ها رو برات دارم فائزه عزیز

فائزه سادات
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

نمی دونم‌ چند سالتونه ولی مطمئنم از من جوانترید من تو زندگیم رنگ‌راحتی ندیدم همش دل دندون گرفتم الانم حال و حوصله جنگیدن برای یه مدرک بیهوده رو نداشتم والا بعد از مصاحبه می تونستم روی سرشون خراب بشم و نگذارم هر کاری میخوان بکنن ! اما اگه اینجا حرفهامو می زنم واسه یه افشاگری بزرگه ! مثل بقیه منم فقط می خوام‌خودمو دلداری بدم و گرنه من در نقطه ای قرار گرفتم که حتی دکتری هم نمی تونه خوشحالم کنه یا وضعمو تغییر بده ! محتی اخیرا فکر احمقانه تغییر رشته به ذهنم اومد اما خیلی زود رهاش کردم چون می دونم غیر خرج و زحمت برام‌هیچی نداره .‌‌ضمنا خوبه که تونستین استخدام بشین من وه دیگه استخدام هم ازم گذشت..‌ کلا همه چیزمو باختم من پس نمیشه با شما همراهی کنم !
خوشحالم که خوشحالید
موفق و سلامت باشید ان شاءالله

دکتر روبی(نه به حد نصاب اساتید)
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

درود من تا تهش هستم چون حقم رو خوردن لطفا لینک کارزار و افراد معترض را در PhD تست اعلام نتایج که ۲۲k نظر دارد قرار دهید تا افراد بیشتری بپیوندند

پدرام
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۴:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

اتفاقا جاماندگان برای کی ها بود برای اونایی که نخواستن مجازی مصاحبه بدهند ! خوشحال خوشحال گفتی محاربه قبولم میشم ما هم ۱۴ ساعت راه با ۳ بار کنسل کردن بلیط رفتیم برای مصاحبه حضوری چون اهمیت دادیم ! کاهلی خودتون گردن استاد نندازید

مریم
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  پدرام

اکثر شهرهایی که بنده دعوت به مصاحبه شدم غیر حضوری بود هم صنعتی ها و هم غیر صنعتی ها اگر نمی دومی چیزی سکوت کن

سولماز
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۷:۴۵ ب٫ظ

من اعتراض دادم میدونم ترتیب اثر نمیدن ولی خیلی ناراحتم خیلی این همه زحمت بکش آخر سری استادها با بی عدالتی نمره بدن

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سولماز

من هنوز تو شُکم ! خیلی هم‌ نار احتم که نتونستم شهرهای دیگه رو برم‌ مصاحبه سه تا شهر دیگه هم دعوت بودم روزانه … جور نشد یعنی من چون دخترم خانوادم اجازه نمیدن تنهایی شهر به شهر برم کسی هم‌ حاضر نشد همراهم بیاد ! تازه اگه قبول بشم برام مکافاته پدر مادر پیر دارم باید یکی ازشون مراقبت کنه … نمی تونستم تنها بذارمشون به امان خدا … اساتیدی که بیست سال ازم بیگاری کشیدن عاقبت بهم رحم نکردن… تازه مساله رحم هم نبود فقط ! تراز ۲۰۰۰ گرفتن تراز نزدیک به ۳ هزار منو رد کردن…خدا ازشون نگذره …

سولماز
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۷:۴۰ ب٫ظ

اصلا قبول ندارم وقتی بیوفته دست اساتید عادلانه نمیشه نمیدونم بر چه اساسی قبول میکنن واقعا که

فرزاد
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۵:۰۶ ب٫ظ

واقعا هیچ عدالتی در پذیرش دکتری وجود ندارد وقتی آزمون برگزار میشود مصاحبه لزومی ندارد چون کاملا با سلیقه اساتید صورت میگیرد حق بسیاری از افراد حتی تک رقمی ها هم ضایع میشه لطفاً اصلاح کنید لطفاً

Sera
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرزاد

کاملا مشخصه یه عده از اساتید از موقعیت خودشون سو استفاده میکنن و کسانی که در شرکت نفت یا شهرداری و ارگانهای اینچنینی کار میکنن رو میارن تا بتونن کار مشاوره از اون ارگان بگیرند

متین
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۳:۴۶ ب٫ظ

سلام
رشته سیستم قدرت
با رتبه ۴ در سهمیه ایثارگران و رتبه ۲۲۰ در سهمیه آزاد
اصلا قبول نشدم
اعتراض دادم ولی مطمئن بدون نتیجه خواهد بود ماندم چکار کنم چون دیگه واقعا اصلا نمی خواهم دیگه آزمود دکتری شکرت کنم

نازنین
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  متین

۲۲۰خیلی زیاده !!!!رتبه ۴هم توی سهمیه ایثارگران شدین پس مطمئنا کسانی بودن که از شما ایثارگر تر بودن

محمد
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

نازنین خانم ۲۲۰ برای قدرت خوبه چون نزدیک ۵۰۰نفر روزانه پذیرش داریم

وحید۱
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

رتبه در سهمیه ایثارگران (احتمالا ایشون ۲۵ بوده) ربطی به میزان ایثارگری طرف نداره که مثلا اگر جانباز ۵۰ درصد باشه رتبه‌اش بدتر از فرزند شهید بشه

مریم
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱:۱۷ ب٫ظ

تنها راهش اینه ۷۰ کتبی ۳۰ مصاحبه باشه اونم با نظارت که درست اساتید امتیاز بدن یا حتی سوابق پژوهشی توسط خود سنجش بررسی بشه

فدای سلیقه شده
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

احسنت به این ایده

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

اینکه سوابق فقط توسط خود سنجش بررسی بشه خیلی عالیه دیگه رزومه های ساختگی و کیفیت پایین هم‌ کنار گذاشته میشن !

فرید
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز…یه موضوعی هست که ۳۰ درصد روزانه دکتری هر دانشگاهی باید سهمیه شاهد و ایثارگران باشه و این باعث شد بنده که توی دانشگاه خودم مصاحبه دادم و رزومه ام عالی بود و اساتید بهم گفتن که حتما جزو قبولی ها هستی…ولی نتیجه که اومد جزو سه نفر نشدم و رد شدم. فهمیدم اون نفری که قبول شده سهمیه بود و من چهارم شدم.

امیرمهدی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

بله..متاسفانه

راد
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

اصلا این طور نیست. اتفاقا گاهی سهیمه ایثارگر نمره خوبی نمی گیره و اون یه نفر سهمیه را هم آزاد می گیرند. دلیل نمی شه چون قبول نشدیم زمین و زمان را به هم ببافیم.

محسن
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  راد

دقیقا همه چیز دست استاد خودشه
اساتید من میگفتن ما نه تنها خودمون انتخاب کردیم که فقط شما بیاید. بلکه
یه کف تراز داریم که بچه هایی که نمیخوایم قبول بشن رو از کف پایین تر میندازیم و کلا از دور رقابت خارج میشن.
احتمال زیاد ایشونم اساتیدشون به هر دلیلی خواستن ایشون رو کنار بزنن یا مورد تاییدشون نبوده و با این حرفا بچه های بی تجربه رو گول می‌زنند. وگرنه اساتید دانشگاه اصلا مثل سنجش نیستن که سهمیه رو توی برداشتن دانشجو موثر بدونند.

محسن
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  فرید

فرید جان اساتیدت سرت رو شیره مالیدن.
اگر شما از لحاظ علمی و امتیاز بالاتر می‌بودی به راحتی شمارو برمی‌داشتند. قانون سهمیه دیگه برای دکترا اهمیت چندانی نداره
من رتبه ۱ سهمیه با رزومه خوب میشناسم تهران ردش کرده دانشجوی خودشو برداشته.

مهتا
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

سلام. دوستان امکان داره مردود شدن ناشی از سازمان سنجش بوده یا اساتید دانشگاه مصاحبه کننده نمره کم داده باشن؟

مریم
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهتا

از اونجایی که اساتید تراز ها رو میدونن پس نمره ای که سنجش میده رو هم میدونن و بنابراین خود اساتید وقتی امتیاز میدن میدونن کیا قبول میشن

علیرضا
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

با سلام .اینجا که دارم پیام میدم اولین جایی نیست که دارم پیام میدم آخرین جایی هم نیست که دارم پیام میدم .یه سوال که سازمان و ساختار من جوان را که عمر خود را فقط و فقط در راه علم صرف کردم،ذهنم را درگیر کرده و از زمان اعلام نتایج نتونستم باهاش کنار بیام،بنده رتبه ۵ شدم و دارای سه تا مقاله و یک کتاب ولی در رشته ی خودم با ظرفیت ۱۲ نفره قبول نشدم .سوال ؟؟؟؟؟ پس کی قبول شده اون ۱۲ نفر کیا هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟

ماندانا
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

شاید رزومه قویتری یا مصاحبه بهتری داشتند

احمد توکلی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

وزارت علوم بی کفایت

صبا
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

برو تهران حتماپیگیری کن منم استعداد دانشگاه خودمون هستم و فقط من قبول شدم ولی تو مصاحبه رد شدم چون خانم هستم متاهلم بچه دارم و استادا خوششون نمی یاید همین

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

وای صبا ! چرا آخه؟! چرا کسی برخوردی نمی کنه با این‌حق کشی های پی در پی !

یه داوطلب عصبانی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

به همون دلیلی که من با رتبه دو و ترازه ۷۵۰۰ قبول نشدم شماهم قبول نشدی!
خوش بختانه پول و پارتی همیشه مشکل گشاست

امینی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۸:۵۴ ق٫ظ

دقیقا همین طوره… پول حلال مشکلاته

یه داوطلب عصبانی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

واقعا به اعتراضا رسیدگی میشه؟
من با رتبه دو روزانه که هیچی حتی شبانه تهران هم قبول نشدم
این چه بی انصافی ایه

Atlas
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

جدااااااااااا؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

ماندانا
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

با رتبه ۲ عجیبه قبول نشدی حتما مصاحبه ت فاجعه بود

Atlas
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ماندانا

عزیزم وقتی کسی رتبه ۲ دکترا نشون میده تلاش کرده خونده و خیلی چیزا در مورد رشتش بلده و هیچ نمی‌بایست صرفا به خاطر یه مصاحبه نیم ساعته پر استرس سنجیده بشه تلاشش.باید بدون مصاحبه قبول میشد به نظرم

یک داوطلب
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۵:۱۹ ب٫ظ

میتونم بپرسم رزومه ات در چه حدی بوده؟
چون تا جایی من فهمیدم رتبه مهم نیس، رزومه و مصاحبه خیلی مهمتره

Sera
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۷:۲۱ ق٫ظ

اعتراض به نتایج دکتری هیچ فایده ای نداره و بهتره الکی وقت خودتون رو تلف نکنید من پارسال هم اعتراض دادم و هیچ اتفاقی نیفتاد بهترین کار رفتن به خارج از کشوره و بیخود وقتتون رو برای اینجا که فقط مدیران ادارات با سفارش و پارتی دکترا قبول میشن تلف نکنید

احمد توکلی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  Sera

یکی با رتبه ۸۰۰ قبول شده روزانه بدون رزومه
یکی با رتبه ۵۰ قبول نشده
باید درس عبرت حسابی به اینا داد

حصاری
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد توکلی

دقیقا

نازنین
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمد توکلی

۸۰۰؟؟؟؟؟؟!!!!!این دیگه واقعا نوبر!!!!!!!

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

نه نوبره و نه عجیب جامعه شناسی یزد تراز ۲۰۰۰ گرفته من که ترازم ۲۹۹۸ بوده مردود کردن …بله

احمد توکلی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

یکی دوستام ۸۰۰ شده روزانه قبول شده
از نوبرم رد شده افتضاحه
هرج و مرج شده

سارا
شهریور ۱۶, ۱۴۰۴ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  احمد توکلی

سلام منم با رتبه ۱ و نمره تراز ۶۹۲۵ یک مقاله ژورنال داخلی و چهار مقاله کنفرانسی گواهی مقاله نویسی گواهی پردازش داده های لرزه ای با متلب مردود شدم!!!

عباس
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

واقعا تحملش سخت. من با رتبه ۱۰ از اینکه قبول نشدم خیلی ناراحتم ولی زندگی در جریان هست و باید بهترین انتخاب رو انجام داد. شاید بودن در دانشگاهی که این اساتید قراره ۴ یا ۵ سال آیندمون رو ترسیم کنند خیلی هم آش دهان سوزی نباشد. تا شقایق هست زندگی باید کرد…

حصاری
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

واقعا با رتبه ۸۵۰ دانشگاه دولتی روزانه بدون مقاله علمی پژوهشی، قبول شدند امسال، و من با رتبه ۴۷ و دو مقاله علمی پژوهشی ، قبول نشدم !!!!

Senti
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمد توکلی

موافقم

حسینی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۲:۴۲ ق٫ظ

با سلام ….
با توجه به مشکل پیش اومده به تمامی دوستان پیشنهاد میکنم علاوه بر اعتراض در کارزار درخواست برگزاری تکمیل ظرفیت هم شرکت کنید ‌لینک پایین متن قرار میدم ….

https://www.karzar.net/250931

فائزه السادات
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۸:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  حسینی

خدا خیر کثیرتون بده امضا کردم من !

افشار
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

منم امضا کردم

عجب وضعیه به خدا
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۰:۴۷ ق٫ظ

به من اساتید گفتند تورو که دانشگاه های بالاتر برمیدارن ولی کاش میشد با ما برداری.
همونارو هم قبول نشدم!
چه فازیه نمیدونم!
واقعااااا یعنی چی به خدا!
بگذریم، کیفیت مصاحبه علم و صنعت و امیرکبیر خیلی خوب بود و از کادرشون برای تجربه ای که کردم تشکر وافر میکنم.
اما جا داره بگم، خنده دار ترین و بی معنی ترین مصاحبه ی زندگیم دانشگاه شریف بود.
دانشگاه تهران هم متوسط بود.
نمیدونم درسته یا نه،ولی حس بنده این بود برای این دو دانشگاه انتخاب ها از قبل از روی رزومه شده بود. و مصاحبه فرمالیته بوده.

وحید۱
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۶:۰۱ ق٫ظ

شریف چه رشته‌ای مصاحبه داشتید؟

فائزه السادات
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۶:۵۵ ق٫ظ

تو این سالها که من اصلا تراز معرفی به مصاحبه رو نمی گرفتم؛ گله ها و شکوائیه ها همش بر سر این بود که چرا اساتید هر دانشکده ای، صرفا دانشجویان خودشون رو برای مصاحبه قبول می کنن، حالا که دو ساله به من و امثال من رسیده و غول کنکور دکتری رو از سر راه خودمون برداشتیم تا حداقل در محلی که چندین سال جوونیمون داخلش با تحقیق و پژوهش و زحمت فراوان گذشته پذیرفته بشیم؛ حالا یاد گرفتن خیر سرشون مثلا عدالت محور شدن و تعمدا یکی دوتا از شاگردای سابق اما بدبخت و بی پناه خودشونم رو جزو مردودی ها اعلام می کنن و هرکس که قبولی او با رانت و پول و پارتی تضمین شده ، ولوهیچوقت هم اونجا دانشجو نبوده باشه رو انتخاب میکنن ! که احتمالا همه بگن احسنت ! ببین اساتید فلان دانشکده در فلان دانشگاهی چقدر انسان بودن و پارتی بازی نکردن ! حتی شاگرد اسبق خودشونم رو مردود کردن اینا !!! رزومه هم‌از نظر من حق و باطل به هم‌پیچیده و مشخص نیست کی واقعا این رزومه ، رزومه ی خودشه کی براش این رزومه رو ساختن ! خود وجود صرف رزومه هاو تعداد بالای اون که نمیشه ملاک‌فعال بودن و با سواد بودن دانشجو! باید اگه خیلی توانایی پژوهشی دانشجو براشون مهمه،سنجش مهارت تحقیق و پژوهش به روش‌های مختلف رایج رو پای ثابت و اجباری مصاحبه های دکتری کنن! خیلیا من دیدم کوه رزومه و مقاله و طرح پژوهشی و… دارن اما به خدا الفبای پژوهش و آمار و روش… ادامه نظر»

مریم
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱:۴۰ ب٫ظ

به منم دانشگاه انتخاب دومم گفت دانشگاه انتخاب اول برت میدارن واینگونه هیچکدوما قبول نشدم

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

آدم احساس می کنه یک توهین بزرگی به شخصیتش میشه من که خیلی بهم برخورده … تعارف تعارف که شما الی و بلی و از بهترینهایی آخرم کسی که ترازش نهصد تا کمتر من بود رو قبول کردن من رو مردود که تازه اون فقط دوسال ارشد شاگردشون بوده من گردن شکسته از سال ۸۴ تا به امروز چه دانشجو بودم چه وسطش که فارغ التحصیل شده بودم بین کارشناسی و ارشد و بعد از ارشد تا به امروز… تا تونستن ازم بیگاری کشیدن بعدم کارام رو بجای اینکه امضا کنن به نام خودم و خودشون چاپ بشه ، دادن چند تا دیگه دانشجو و اسم خودشونم زدن بالاش و چاپ کردن و هم خودشون امتیاز گرفتن هم اون دانشجوها شدن استعدادهای درخشان و الان نشستن دکتری ..‌!!!
خدا نسل به نسلشان رو گرفتار کنه بحق علی !!!

لطفی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

سلام
با احترام و موافقت با نظر همه شما عزیزان
به دوستانی که در دانشگاه‌ها پذیرفته شده اند تبریک میگم ، ان شاءالله همیشه در زندگیشون بدرخشند، و به عزیزانی هم که مثل خودم مردود اعلام شدند هم خدا قوت میگم، این دنیا کارما داره، اگر کسی به ناحق پذیرفته شده باشه، نتیجش رو میبینه، ممکنه درس بخونه مدرک دکترا بگیره اما حالش با آنچه که بدست آورده خوب نباشه، من کاملا این مسئله رو در زندگی افراد و حتی اساتید خودم در دانشگاه دیدم، باور کنید اساتیدی که میان استاد دانشگاه میشن اما تدریس نمی کنند و فقط وقت دانشجو رو می‌گیرند بازخوردش رو در زندگی می‌بینند چه برسه به اساتیدی که بخواهند در مصاحبه پارتی بازی کنند،
تمام وقت و انرژی شما در رسیدن به مقطع دکترا از بین نرفته در جایی از زندگی این انرژی صرف شده، مجددا به شما باز می گرده، من از مصاحبه هام چند تا موضوع مقاله پیدا کردم و میخام روی این موضوعات کار پژوهشی رو شروع کنم، دانشگاه ها ضرر می کنند که دانشجویانی امثال ماها رو از دست میدن وگرنه زندگی همه ما در جریانه، توکلتون به خداوند باشه،
برای همه شما عزیزان بهترینها رو آرزو دارم
موفق و موید باشید

فائزه السادات
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۵:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  لطفی

درود بر شما کاملا موافقم

سیروس مطلبی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  لطفی

درود بر شما، کاملا موافقم عزیزم

دکتر روبی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۹:۱۴ ب٫ظ

من تصمیم خودمو گرفتم همیکه کارنامه ها اومد شکایت میکنم به هیئت عالی تجدید نظر
نتیجه هم نگرفتم برام مهم نیست این اساتید باید بفهمند دست بالای دست زیاده
بخصوص که امسال مصاحبه ها هم مجازی و مخدوش بوده

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

این قضیه بارگذاری مدارک‌چی هست؟!سیستم گلستان دانشگاه یزد که فقط یه جا برای آپلود مدرک زبان داشت که اونم‌من مدرک زبان ندارم اصلا ! مقاله و کتابمو همینجوری عنوانش رو ازم خواسته بودن ! اصلا تو راهنمای ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه یزد هم ننوشته مدارک باید آپلود بشن همش حرف از تحویل حضوری هست!

فدای سلیقه شده
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

سلام احسنت من هم همینطور واقعا باید در یه جایی جلوی این روش ناحق گرفته شود ما رتبه ۳۲..رتبه ۳۷وچند ساله رتبه زیر ۴۰کسب می‌کنیم اما در مصاحبه صوری ما را رد میکنند چرا سازمان سنجش به این اعتراض های ما اهمیت نمیده من از طریق سیستم پاسخگویی اعتراض میدم سال بعد یه مطلبی مینویسند که معلوم مارا سر کار می گذارد انصافاً نمره مصاحبه ۵۰درصد خیلی مگه ما با سوالات کتبی در آ زمون یکسان دارای تراز می‌شویم بعد در مصاحبه با یه روش نا متعادل مارا رد میکنند اولین سوال رشته شما خیلی مرتبط نیست پس چرا سازمان سنجش به ما اجازه میده اما توسط افراد مصاحبه منفی حساب میشه و…..

دکتر روبی(نه به حد نصاب اساتید)
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱:۳۵ ق٫ظ

کارنامه اومد ثبت شکایت کن والا سال بعد و سال های بعد همین آش و همین کاسه

مریم
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۸:۵۸ ب٫ظ

کلا مصاحبه فرآیندی کاملا بیخوده وراهو باز کرده برای پارتی بازی ،باید عین لیسانس وفوق لیسانس دکترا هم بدون مصاحبه باشه تا اینهمه پارتی نشه وسلیقه ایی عمل نکنن

مارال
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

اونجوری که بشه فقط رتبه های ۱ و ۲ و ۳ می گیرند … بهتره که

فائزه السادات
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۵:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

حداقل آدم میدونه خط و مسیر خودش رو ! اینکه اینهمه وقت و هزینه بگذاریم بر سر ثبت نام و آمادگی برای کنکور دکتری و نهایتا هم عملا هیچ اهمیتی نسبت به مراحل بعد از خودش نداشته باشه، چه سودی به حال داوطلب داره الا اینکه همش ضرره !؟ یا باید کتبی رو بردارن مصاحبه و سلیقه ی صرف باشه؛ یا باید مصاحبه رو کلا حذفش کنن و همون کتبی باقی بمونه ! حقیقت اینه که رزومه رو هم بعضیا با زحمت خودشون وبعضیا هم حتی با زد و بند و تصرف حاصل کار دیگران و پول فراوون فراهم کردن و قضاوتش بدون بررسی دقیق ، مشخص نمیشه و یجورایی حق و باطل قاطین با هم … این رزومه فی الواقع در چنین سیستم بیماری نباید حائز اهمیت چندانی باشه و وزن دادن و نمره دادن به رزومه هایی که منشأ حقیقی اونا مشخص نیست؛ خطاست ! باید در همون مصاحبه، سنجش مهارت‌های پژوهشی رو به صورت پای ثابت سنجش داوطلبان داشته باشیم ، اگر البته قراره مصاحبه ای هم در کار باشه! مثلا من خودم جامعه شناسی هستم ؛ تو رشته ما مخصوصا، قلب تپنده ، همون روش تحقیق و آمار وکاربرد کامپیوتر هست که در مصاحبه دانشکده ی محل سابق تحصیلم متاسفانه نادیده گرفته شد و همه ش از ما نظریه پرسیدن ! اصلا برای یک دانشجوی ممتاز رشته ی علوم اجتماعی مثل فحش میمونه که روز مصاحبه بخوای تمام دانش عملی و تئوری او برای کارهای تحقیفاتی رو نادیده بگیری و همش از او نظریه بپرسی !… ادامه نظر»

یه داوطلب عصبانی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

واقعا فکر کردی تا زمانی که سهمیه و معرفی شدن هست رتبه زیر سه میگیرن؟
با رتبه دو رد شدم

پدرام
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۴:۲۳ ق٫ظ

چرا؟ با سهیمه ایثارگر بودی که طبیعیه! اگه رزومه نداشتی بازم طبیعیه ! و اگه مصاحبه خراب کردی که بدتر … فقط به امید رتبه نمی رفتی رزومه ت قوی میکردی اول بعد به استادی از اون دانشگاه ایمیل میدادی این میشد یک فرایند هوشمندانه! تو ذهن استاد یادآور می‌شدی که فعالی هوشمندی راه حل بلدی نه صرفا چند ماه درس خوندی ! انشاالله سال بعد؛ ولی قبلش یک اعتراض بزن هرچند جوابی نمی‌گیری ولی اعتراض کن

علیرضا
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۸:۴۰ ب٫ظ

دوستان، خواهشاً و لطفاً کسانی که اطلاعات دارند پاسخ بدهند. آیا اعتراض نتیجه ای دارید یا خیر؟ آیا قبلا افرادی موفق شده اند با اعتراض قبول شوند؟

دکتر روبی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

شکایت کن به هیئت عالی تجدید نظر
نتیجه هم نگرفتی برات مهم نباشه حداقل سالهای بعد اساتید دست و پاشونو جم میکنن و مته به خشخاش نمیزارن

علیرضا
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

سپاسگزارم. این هیئت چه صلاحیت هایی دارد؟ و اینکه تا الآن واقعا کسی نتیجه گرفته است ؟

از دکتر روبی به صبا بانو
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سرچ کن تو گوگل فرمهاش رو دانلود کن مدارک رو ضمیمه کن کارنامه اومد اقدام کن

دکتر روبی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

توکل به خدا کن نتیجه هم نگرفتی مهم نیست نزار حقت لگدمال بشه

مریم احمدی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۴:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

چجوری باید شکایت کرد؟

کارا
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

هیچ تاثیری ندارد الکی اسم ت ننداز سر زبون ها دیگه سال های بعد هم قبولت نمی کنند!

دکتر روبی(نه به حد نصاب اساتید)
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  کارا

انسان برای حق زنده است فراموش نکن والا زندگی و مال و مکنت دنیا چه ارزشی دارد

ماندانا
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

خیر فایده نداره

شکراله
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۷:۳۳ ب٫ظ

دوستان واقعآ اگر صداقت وعدالتی است دانشگاه ها چرا اسامی ورتبه های افراد قبول شده را اعلام نمی کنند تا همه بدانند که با چه رتبه ای فرد قبول شده واین همه سوتفاهم پیش نیاد.

فائزه السادات
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  شکراله

صداقت و عدالتی در کار نیست هر کسی هم سنگ خودش رو به سینه می زنه…معلوم نیست اینایی که میگن قبول شدن و با معترضین‌مخالف، اینجا چکار می کنن ؟! شک دارن قبول شدن ؟! می ترسن از اعتراض اونایی که قبول نشدن !

پدرام
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۴:۲۵ ق٫ظ

شاید آگاه تر از فرایند مصاحبه هستند! ما که جز رتبه های برتریم از چی بترسیم

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۴ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  پدرام

آگاه تر یعنی چه؟! هرکسی خودش به خودش و توانایی هاش آگاهه ! ما به آگاهی کسی هیچ نیازی نداریم! برند با آگاهی تمام ، بیفتند دنبال کار ثبت نام خودشون اینجا چکار دارن ؟!!

امینی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۵:۱۸ ب٫ظ

والا این عمر ووقت که اینجا گذاشتیم واسه درس خوندن و این هزینه ای که هرسال برای ثبت نام آزمون دکتری وهزینه ای که برای رفتن به محل مصاحبه دادیم اگه همگی جمع میکردیم باهم یه کارخونه زده بودیم هممون هم میلیارد شده بودیم…

شادی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۴:۳۵ ب٫ظ

لطفا رتبه و ترازتون هم اعلام کنید شاید مشکل از رتبه و تراز پایین بوده !! من خودم رتبه ۳ با تراز ۷۴۰۰ قبول شدم

پدرام
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۳:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

خجالت می کشند بگند ! هوشت دوست داشتم گذاشتی شون تو مقایسه حتی ریپلی هم نمی کنند زیر پیامت آفرین

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  پدرام

خجالت چرا ؟! خجالت باید اونایی بکشن که جفت پا با بند پ می پرن وسط حق و حقوق دیگران و سرنوشتشون رو سرنگون‌می کنن برای پیروزی خودشون !

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

همه ی کسانی هم که پذیرفته شدن تک رقمی و دو رقمی حتی نبودن . در ثانی ما به پذیرفته شدن رتبه های برتر که اعتراض نداریم وقتی می بینیم رتبه و تراز پایین‌تر از خودمون قبول شده اونم با کپی حاصل کار و زحمت ما، معترض می شیم. ضمنا اعتراض کسی هم به قبولی کسی خدشه وارد نخواهد کرد !اگر آرومتون می کنه من میگم : رشته علوم اجتماعی گرایش جامعه شناسی
رتبه ۲۰۰ تراز ۲۹۹۸ کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه یزد ، دانشگاه یزد هم دعوت بودم ۱۹۰۰ هم آخرین ترازی بوده که دعوت کرده بودن ؛ سه تا دانشگاه دیگه هم دعوت بودم به دلایلی نتونستم برم ! همه اون دانشگاههایی هم که دعوت بودم روزانه دولتی بودن .

سعید
شهریور ۱۷, ۱۴۰۴ ۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

رتبه ۵ باتراز ۶۴۰۰ قبول نشدم

اما اطلاع رسانی سازمان سنجش ضعیف است
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۴:۲۶ ب٫ظ

من تو مصاحبه تمام سوالات تخصصی جواب دادم مجازی بود صدا قطع شده بود یا ضعیف می‌اومد حقم ضایع شد دانشگاه آزاد که دیگه این همه ایراد نمیخواد اگر چه مقاله نداشتم و کپی برداری نکرده بودم ولی تخصص که داشتم چون شاغل بودن ردم کردن بی انصافا

مریم
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۴:۱۳ ب٫ظ

دوستان شما که اینقدر رزومه خوب دارید خب چکاریه دکتری بخونید !!! مدرسی کتاب نوشتی سابقه کار و غیره !!! خب شاید دکتری یک فرصتی باشه برای دختر پسرهای کم سن تر و بی تجربه تا اونا هم بتونند در این جامعه شغل داشته باشند چرا همه چی برای خودت میخوای !!! شغل داری برو سرکارت؛ فرصت بدید جوون ها به جایی برسند . البته هیچ استادی این نظر نداره نظر خودمه ؛ چسبیدید به صندلی ولش نمی کنید دکتری هم میخواید

کریم
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

این دیگه یعنی چه
یعنی هر کسی سر کار باشه دیگه نباید ادامه تحصیل بده شاید علاقه داشته باشه
در ضمن تو کشور ما هر چه مدرکت بالاتر باشه کار براش کمتر گیر میاد

Senti
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

اول فکر کنید بعد حرف بزنید بد نیست با این طرز فکر دکترا هم می‌خوای برین

Sm
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

چند سالته جوون ؟
چرا فکر کردی شاغل هستیم پیریم ما برای اینکه تو‌شغلمون خبره بشیم ارتقا داشته باشیم باید درس بخونیم تا ۴ تا مثل تو جوون باسواد تحویل جامعه بدیم

رامبد
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۷:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  Sm

افرین نه شاغل بودن و نه فرزند داشتن دلیل بر رد نیست
اساتید که اینگونه مصاحبه میکنند را پیگرد قانونی باید کرد ملاک توانایی هست و نمره ازمون

نازنین
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

واه چه منطقی !!!؟؟؟؟خیلی خنده داره من کاری به پارتی بازیا ندارم ولی خیلی ها هم هستند بدون پارتی رفتن سرکار پس نون توانایی هاشونو میخوردند اون وقت شما میگی صندلی ها رو بذار کنار چهار تا آدم که توانایی ایجاد اشتغال یا پیدا کردن کار ندارند اونا بشینند .
ضمنا من خودم ی آدم بیکار وقبولی امثال هستم

پدرام
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۳:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

شنا صحبت نکن وااای .! بعد صحبت کن وااای ! وای تو که قبول امثالی! امسال باسواد نه امثال ! حق میگه صندلی چسبیده با فوق لیسانس کی مدرس میشه الآنم دنبال اضافه حقوق هست . من همکلاسی داشتنم ارشد یک جلسه سرکلاس هم درست حاضر نشد آخرشم یک مدرک ارشد گرفت رفت برای اضافه حقوق ! اینا علاقه به پول دارند نه دکتری خوندن ! دست من که نیست ولی اساتید متوجه می‌شوند و مردود ؛در ضمن حرف الکی کنتور نمیندازه رتبه و ترازشون خجالت می کشند بگند!!!! رزومه فقط ۲۰ نمره ست اصلا ۱۰۰ تا مقاله داشته باش وقتی با علم روز یکی باشی آزمونت خوب بدی اونوقت باسوادی !!! دانشگاه کسی که ۱۵ سال پیش ارشد گرفته با یک مقاله استاد آشنا نیست نمیخواد
بنازم استادها را که باسوادند حقا که جایگاهتون حلالتون باشه با یک قلب قرمز .

کردستان
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۲:۴۷ ب٫ظ

بخدا روز مصاحبە در یکی از دانشگاههای بزرگ تهران، موقع مصاحبە، یکی بە استادی کە آن لحظە از من مصاحبە میگرفت زنگ زد و قشنگ صدای آن طرف پشت خط رو هم میشنیدم کە برای سفارش بە استاد زنگ زد و گفت خواهرزادەم نمیتونە برای مصاحبە بیاد خودت یە کاریش بکن، استاد کە مقابل من نشستە بود بهش گفت نگران نباش کد ملی و شمارە داوطلبیش رو برام پیامک کن نیازی نیست برای مصاحبە بیاد، در آخر بە شوخی هم بهش گفت فقط امیدوارم برای ثبت نام و انتخاب واحدش حوصله کنه و بیاد…..
این گونه موارد اصلا برام جای تعجب و تازگی ندارە چونکه از بچه گی تاکنون تو دل این سیستم و فرایند بزرگ و تربیت شدیم. چندین نمونە استخدامی برای خودم پیش اومد کە هم علمیش قبول شدم و هم مصاحبەش، ولی دست آخر بهم میگفتند حتما قسمتت نبودە کە این سازمان استخدام بشی. ب همین راحتی.

شادی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  کردستان

داستان نگو معمولا ۴ الی ۵ تا استاد هست یکی نیست که نظر او مهم باشه فقط

Senti
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

شما داستان نگو من خودم به شخصه فقط یک نفر باهام در عرض دو دقیقه مصاحبه کرد هیچ گروهی درکار نبود درضمن استعداد درخشان ورتبه یک دانشگاه ارشدم بودم رزومه علمی قوی داشتم ترازم عالی بود

مهرداد
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۲:۲۸ ب٫ظ

واقعا برای سیستم کثیف آموزش عالی کشور متاسفم ،روز مصاحبه ،یه نفر اومد با سه تا پرونده ،و اون سه نفر قبول شدن بدون مصاحبه و من رد شدم با کلی رزومه ،خدا لعنتتون کنه ،شماها مثلا جزو نخبه ها هستین

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۲:۱۶ ب٫ظ

با سلام
پیشنهاد من به وزارت علوم اینه که کلا آزمون کتبی رو حذف کنن و هرچه دل تنگشون می خواد و می پسندن پارتی بازی کنن و با بند پ دانشجو بپذیرن دیگه اکثریتی که مظلوم و بی دفاع هستن ؛ حساب کار خودشون رو می کنن و دیگه دور دکتری رو خط می کشن! اینجوری از روزهای اول اسفند ماه تا آخر تابستون پروسه ی بازی با روح و روان یک عده که واقعا انگیزه مند و مستعد هستن شروع میشه و اونهایی که باید دکتر بشن بدون کوچکترین زحمتی به دکتری می رسن ! یا بدون رزومه یا با کلی رزومه ی پولی و ساختگی که نصف بیشترش رو هم احیانا از دانشجویان کوشا اما مظلوم دوره های قبل کپی بر داشتن !
گوییا باور نمی دارند روز داوری
کاین همه دوز و دغل در کار داور می کنند !

1998Hamedrrrrr
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱:۰۷ ب٫ظ

به کجا داد بزنیم ؟
کی حرف مون رو می‌شنوه ؟
چجوری به ظلم این به اصطلاح استادها اعتراض بزنیم ؟
چجوری بگیم که عدالت محور باشید؟
بازم میگم که بنده روزانه ملی قبول شدم اما کثیف ترین سیستم ارزیابی رو در سطح دکتری دیدم
کجا داد بزنیم که درک مون کنین
این مصاحبه ها چه ایرادها که نداره
۱- اثر مصاحبه گر۲- خطای هاله ای۳- رابطه ها و پارتی ها۴- مشکل ذهنی بودن مصاحبه ۵-عدم پایایی در تعداد سوالات و حتی مشکل روایی سوالات۶- ….۷-…..
سازمان سنجش اگه سواد و پژوهش در این کارها بکنن و از دست های پشت پرده استادها خبر داشتن هیچ وقت ۵۰ درصد به این به اصلاح استادها نمیداد

1998Hamedrrrrr
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱:۰۰ ب٫ظ

با اینکه دولتی روزانه قبول شدم اما این ۵۰ درصد که دست یک آدم به اصلاح استاد بی لیاقته که قبلش با دانشجو هماهنگ کرده خیلی ظلمه

مریم
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

کاش میشد جمعی اعتراض کنیم تا حداقل یکی رسیدگی کنه

سکینه مرادی کوچی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

با سلام منم نزدیک به سه سال مصاحبه رد شدم نزدیک با رتبه سه که رفتم مصاحبه و لی بازم اینکه مصاحبه خوبی داشتم و چند مقاله و کتاب که داشتم و دو مقاله is و زبان و چند سوال ازم پرسیدن و ازشون سوال کردم و با من خوب برخوردکردن و در عرض ۵ دقیقه مصاحبه ازم شد سوال کردم گفتم قبول شدم سرشون تکان بله یکی دیگر از گفتم داخل سایت میزنه جواب ها بازم رد شدم این بی انصافی در حق دانشجو و یک سال عمرش سپری کردن در پشت صحنه شوم و از ترس و استرس و بیخوابی کنکور و آخر عاقبت و تلاش های ما بر باد فنا رفت کاشکه مصاحبه را بر می‌داشتند

آلاله
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

چرا کارنامه ها نمیاد؟

مریم
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

همه از مصاحبه و تاثیر مصاحبه شکایت دارید! ولی من چی بگم که دانشگاه انتخاب اولم به من توی مصاحبه نمره کامل رو داده بودن، مقاله و کتاب داشتم و رتبه هم خوب بود، شاگرد اول دوره ارشد هم بودم و حتی جوایز علمی خارج از کشور داشتم! همه مطمئن بودن انتخاب اولم رو قبول میشم ولی انتخاب دومم قبول شدم! خودم و اساتید دانشگاه انتخاب اول همه شوکه شدیم! در لحظه که نتایج اعلام شد بهم گفتن اعتراض بزن ولی فکر نمیکنم تاثیری داشته باشه!

بهار
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

دقیقا منم با شرایط شما انتخاب دوم قبول شدم

آلاله
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

مگه میشه؟ چجوری؟

مهدی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  آلاله

خیلی عجیبه ؟؟

به مریم
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

منم مثل شما اولوبت دوم قبول شدم.
شنبه میرم سنجش اعتراض بزنم
بنظرتون فایده داره؟

مهدی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۹:۳۳ ق٫ظ

متاسفم برای این سیستم مریض که فقط لابی و پارتی میشه وارد شده من با دو مقاله علمی پژوهشی ۵ مقاله کنفرانسی معدل ۱۸ ارشد از دانشگاه دولتی تو مصاحبه هم عالی بودم هم رو جواب دادم ولی مردود شدم. خدا نگذره ازتون آینده مارو خراب کردید دوساله شرکت میکنم نتیجه مردود .و از امروز فقط به یک چیز فکر میکنم مهاجرت .سال گذشته من از کانادا پذیرش گرفتم گفتم تو مملکت خودم میمونم پیش خانوادم اما سیستم کثیف همه برنامه هامو به هم زد

امینی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۰:۲۵ ق٫ظ

خوش به حال کسی که مهاجرت کرد و وقت وعمر و شأن ومنزلتش حفظ شد…

فائزه سادات
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۴:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  امینی

اونم خیلی مشکله یاور کنین !:علاوه بر پول، صبر و طاقت و توانایی علی حده جسمی و روحی می طلبه!

امیر_
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  امینی

سلام و درود
رتبه من خیلی خوب نبود اما بد هم نبود وپایین ترین و دورترین نقاط کشور رو هم انتخاب کردم هم قبول نشدم دردانشگاه آزاد هم همه شهرها دعوت به مصاحبه شدم اما باز هم نشد مصاحبه هاروالش مثل این بود که از یکنفر بپرسند ۲ضرب در ۲ چند میشه و از دیگری بپرسند اسم همه اساتید دانشگاه در کشور رو با نام پدرشون بگو
بعضا از قیافت خوششون نیاد سخت ترین سوالات تاریخ بشریت رو ازت میپرسن و اما اگه بیاد ابتدایی ترین سوالات رو می کردند . وقتی روایی و پایایی مصاحبه ها انقدر زیر سواله اساسا یاد آور طنز مسابقه هفته مهران مدیری میشه که منوچهر نوذری خدا بیامرز رو سوژه کرده بود اما برای اینکه ببینید اعتراض ها فایده داره یا نه گریزی بزنید به سنوات قبل معلوم میشه اگر یک مورد هم رسیدگی شده باشه باید خدا رو شکر کرد ضمن اینکه چجوری می خوان وجود عدالت محوری رو بررسی کنند

فاطمه
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

من خودم مدرس دانشگاهم کتاب داشتم مقاله داشتم توی مصاحبه عالی بودم پایان نامه فوق العاده قوی داشتم ولی منو رد کردن!!!!توی جمع اونجا فقط من کتاب داشتم و مدرس بودم!!!با چه منطقی رد میکنن پس عمری که از ما رفت چی میشه

فائزه سادات
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۸:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

از ما که گذشت ! پیرمون کردن بی ثمر ! ولی باید نسل‌های بعدی رو نجات داد از این سیستم بیمار و فلج کننده ! واقعا من زیاد می بینم کسانی مثل شما رو که حسابی فعال بودن و حرفی هم برای گفتن دارن اما همچنان پشت درهای بسته ی ادامه تحصیل موندن !

پریا صمدی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام شما با مدرک ارشد مدرس دانشگاهی
والاه خیلی بخت و اقبال داری که با ارشد
تونستین مدرس دانشگاه بشین تبریک میگم
پس چرا معترضین؟!!! خدمتتون عرض کنم
من ۶ کتاب دارم و مصاحبه هم خیلی خیلی
از گفتگو با عزیزان مصاحبه کننده با صدای
مخملی شون لذت بردم و اولویت نخستم
و پذیرفته نشدم با این که ایمان دارم
عزیزان مصاحبه کننده پس از پایان
مصاحبه صد در صد رای به اولویت اولم
دادن اما این سازمان سنجش که تصمیم
نهایی و میگیره و در اولویت دوم پذیرفته
شدم در شگفتم چرا سازمان متوجه نمیشه
که ما فرهیخته و با هوش هستیم؟!!!

محمد
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۸:۵۳ ب٫ظ

مصاحبه نیست ، افتضاح و خر تو خر باید اسمش را گذاشت .دوسال است من را رد می کنند .جلو چشمام استاد به یک بنده ی خدا گفته نود درصد قبولی با خودم کار می کنی ؟
مصاحبه باید برداشته شود تا دانشگاه ریخت علمی بگیرد
مصاحبه سلیقه ای است و بیشتر استادا عقده ای

فدای سلیقه شده
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

انصافاً خیلی دقیق ودرست بیان نمودی .خدا از همشون نگذره. اگه این روش اصلاح نکنن بشه ۷۰درصد کتبی و ۳۰درصد مثلاً مصاحبه

فائزه سادات
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۴:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

از من ۳۷ ساله که گذشت؛ باید یکی یه حرکتی بزنه نسل‌های بعد ما دچار این دور باطل نشن ! تازه افرادخودشون انگار تو این سایت و جاهای دیگر مجازی و حقیقی هم هستن که تا حرف می زنی بنا می کنن مخالفت کردن و قضیه رو ماست مالی کردن !

ساره
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۷:۴۳ ب٫ظ

مردودی در دکتری معمولاً نتیجه ترکیب نمره‌ها و محدودیت ظرفیت است، نه تصمیم شخصی استاد یا دانشگاه. کسانی که استاد یا دانشگاه را مقصر می‌دانند، معمولاً اطلاعات کامل از وزن‌بندی و رقابت ندارند و بیشتر واکنش هیجانی نشان می‌دهند و دنبال مقصر بیرونی ند

مهدی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

درود. همه حا شرایط یکسان نیست. بنده خودم یک نفر را میشناسم که جمع درصدهاش ۷ نمیشه و هیچ رزومه ای هم نداشت. نه مقاله ای نه مدرک زبان ولی با رایزنی یا یکی از استاتید دانشگاه اصفهان در دوره شبانه قبول شد. اگه کارنامشو ببینید متاسف میشید و نظرتون عوض میشه.

ن
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

منم موافقم
انچه ساره خانم میگه همه جا صدق نمیکنه

محمد
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

آفرین…. این افراد ذهنیت خودشون رو بیان میکنن .‌‌.

حامد
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۶:۵۱ ب٫ظ

سلام.کسی تونسته اعتراض بزنه؟
اصلا این اعتراض هست یا الکیه؟

ساره
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۶:۴۸ ب٫ظ

قبول نشدن در دکتری کاملاً سازوکار مشخصی دارد و سلیقه‌ای نیست. دانشگاه‌ها طبق جدول امتیازدهی مشخص عمل می‌کنند:

نمره کتبی: ۵۰ نمره (محاسبه بر اساس تراز و رتبه داوطلب در مقایسه با رتبه اول ؛ معمولا فقط رتبه ۱ ؛ ۵۰ میگیره بقیه زیر ۵۰ ) این بخش سنجش محاسبه می کنه چون تراز رتبه ۱ داره
رزومه: ۲۰ نمره

مصاحبه: ۳۰ نمره
دو عامل دیگه هم دخالت دارند ….
عدم تطابق با نیازهای پژوهشی دانشگاه یا استاد: اگر زمینه پژوهشی شما با پروژه یا برنامه استاد همخوانی نداشته باشد، نمره بالا در کتبی و مصاحبه کافی نیست.
ملاحظات ظرفیت و سیاست‌های دانشگاه :
دانشگاه‌ها ممکن است محدودیت ظرفیت، سهمیه‌ها یا سیاست‌های خاص داشته باشند که باعث رد شدن برخی متقاضیان شود، حتی اگر نمرات عالی باشند.
رتبه نهایی با جمع این سه بخش تعیین می‌شود. بنابراین، مردودی ناشی از ترکیب نمره‌ها و ظرفیت دانشگاه است، نه سلیقه یا تصمیم شخصی.
این یک فرآیند استاندارد و شفاف است.

دکتر روبی مکار
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

چی میگی یک ساعته لابد خودت با این سیستم معیوب پذیرش قبول شدی که اینجوری ازش دفاع میکنی
همه چی واگذار شده به استاد اون میدونه با ندادن حد نصاب مصاحبه از هستی ساقط ت کنه
لابد فک کردی استاد قاضیه و مو لا درزش نمی ره
لابد بقیه عوامل دخیل در قبولی رو فراموش کردی که داری برا قبولی خودت توجیه عادلانه میتراشی

فائزه السادات
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۸:۲۸ ب٫ظ

۱۰۰٪ همینطوره هر کی به فکر خویشه….
به اینجور اشخاص باید گفت : نرسیده ای به دردی، که نمی رسی به دردم!!!

مجید
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۸:۲۶ ق٫ظ

یعنی کل هستیت رو گذاشتی رو مصاحبه دکتری

نازنین
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

ساره خانم دلم میخواست ببینم اگه مردود هم‌میشدی همچین نطقی می‌فرمودید؟؟؟؟؟
البته من خودم قبولی دانشگاه خوب روزانه هستم .فقط با این نطقی شما فرمودید باعث ….

ساره
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

عزیزم من خودم با رتبه ۶ مردود شدم با اینکه دانشجو خود تهران بودم دوستم هم با رتبه ۵ رد شد … ولی امسال با رتبه ۱ قبول شدم تجربه م گفتم فقط

نازنین
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۸:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

امیدوارم …

محمد
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

واقعا همین هستش …..

مسعود اکبری
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۵:۳۰ ب٫ظ

من مردود شدم،امان داده کتاب و مقاله ام رو در فرم مصاحبه بارگذاری نکردم باشه؟

کیمیا
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود اکبری

آره چون نوشته بود اگر مدرکی در سامانه نباشه امتیازی داده نمیشه

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

چه سامانه ای؟! گلستان دانشگاه یزد که فقط جای بارگذاری مدارک اصلی و مدرک زبان رو داشت ! مقاله و کتاب رو فقط عناوینش رو خواسته بودن !!!

فائزه السادات
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود اکبری

جناب اکبری من تحقیق کردم از اساتید آگاه و کارشناس دانشکدمون ، گفتن یه همچین چیزی عمومیت نداره ، بعضی از دانشکده ها ، خودشون مدارک رو بعد از تحویل حضوری بارگذاری می کنن مگه اینکه مصاحبه مجازی بوده باشه یا مصاحبه متمرکز دانشگاه آزاد بوده باشه.
موفق و موید باشید

مسعود اکبری
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۵:۳۰ ب٫ظ

ایا در فرم مصاحبه باید کتاب و مقاله رو بارگذاری میکردیم؟

مسعود اکبری
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۵:۲۶ ب٫ظ

ایا مقاله و کتاب رو در فرم مصاحبه باید بارگذاری میکردیم؟من مردود شدم
امکان داره به این خاطر باشه؟

احسان
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود اکبری

بله

فائزه السادات
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

من هر چی دقت کردم این بخش نبود شاید منظورتون آزادهست. تو سراسری فقط پرسیده بودن مدرک و رزومه چی داری و اسمهاش رو پرسیده بودن مکان‌یاب بارگذاری نداشت.

محمد
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۴:۵۹ ب٫ظ

بایستی تمام رزومه تون و فرم نظرخواهی تون رو قبل از مصاحبه بارگذاری میکردین …چون اگه بارگذاری نکنید هیچ امتیازی تعلق نمیگیره بهتون ..‌حتی اگه روز مصاحبه بهشون بدی …. بعد تمام این موارد رو در سازمان سنجش نوشته چطور شماها ندیدین ….

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

فرم مصاحبه حضوری هم همین بوده؟! فرم مصاحبه دانشگاه ها فکر کنم با هم متفاوت باشه ها! ‌بعد فرم نظر خواهی چی بوده دیگه ؟! دانشگاه یزد هیچی ننوشته بود که باید آپلود کنیم فقط نوشته بود سه تا فرم می خوان : فرم مصاحبه که اصلا جای بارگذاری مدارک نداشت ؛ رسید فرم صلاحیت های عمومی ، رسید پایان ثبت نام ! یه فرم هم دستی اونجا دادن پر کنیم از رزومه هامون و اهداف پژوهشیمون.

مجید
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۵:۲۴ ب٫ظ

دوستانی که به مصاحبه ها اعتراض دارن
وقتی دانشگاهی ۳ یا ۴ نفر ظرفیت داره و کلی داوطلب برای مصاحبه دعوت می کنه از کجا میدونید مصاحبه شما بهتر از بقیه بوده؟ و نمرات شما بالاتر از اونا میشه

کیمیا
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

دقیقا

نازنین
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۸:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

میشه بفرمائید چند نفر رتبه ۲شدن و مقاله داشتن تالیف کتاب داشتند که از این آقا بهتر بودن که ایشون نشده ولی بقیه شدن ؟؟؟
این یک واقعیت باید قبول کنیم شرایط مصاحبه ها اوکی نیست تعصب نسبت به موضوعی که عمومیت داره بی انصافیه

هانی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

چرا حرف مفت میزنی من رفتم دانشگاه که تراز ۶۰۰دعوت به مصاحبه شد و من ندارم بالای ۳۰۰۰ اصلا یه طوری رفتار کردن مشخص بود این مصاحبه کشک بیشتر نیست

z
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۵:۲۴ ب٫ظ

سلام
رتبه من از همه بالاتر بود و مقاله هم داشتم ولی متاسفانه رد شدم.
تا زمانی که اساتید دانشگاه با به اصطلاح مصاحبه (که اصلا مصاحبه نیست چند سوال فرمالیته هستش) افراد مورد نظر خودشون رو قبول می کنن، افراد با لیاقت کنار گذاشته میشن.
تنها راه برداشتن مصاحبه ( به اصطلاح مصاحبه) هست که هیچ کس به این مورد اهمیت نمیده.

فائزه السادات
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  z

میگن که باید در فرم مصاحبه بارگذاری می کردیم. اما من هرچی دقت کردم اصلا جای آپلود مدارک نداشت ! فقط تعداد و نوع و عنوان مدارک رو پرسیده بودن!

سام
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  z

تنها راه اول بالا بردن ظریف دانشگاه دولتی هست چه معنی داره ۲ نفر ظرفیت قبولی با این همه زمین و ساختمان و حقوقی که به اساتید میدن باید از طریق کارزار از طریق نمایندگان مجلس و سازمان بازرسی این موضوع افزایش ظرفیت دنبال کنیم

محمد
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  z

کجا فرمالیته هستش من خودم دانشگاه تهران مصاحبه دادم اولا ۳۰ تا سوال کتبی برامون آوردن تخصصی رشته خودمون و بعد ۳ ساعت تو گرما ما جواب سوالات رو داییم برق هم همون لحظه رفت …. بعد سر برگ ها رو درآوردن مث امتحان نهایی …… بعد ی شماره بهمون دادن برای مصاحبه شفاهی اونم ۳۰ دقیق طول کشید … شامل سوالات تخصصی…. شامل ترجمه زبان گفت ی پاراگراف برام بخون و ترجمه کن ….. بعد رزومه و درمورد پایان نامه ات توضیح بده و برای رساله دکتری چه فیلدی میخوای کار کنی ….گ

ali
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۴:۴۴ ب٫ظ

سلام دوستان من هم اعتراض کردم راجع به برخورد مصاحبه کننده ها و نحوه مصاحبه با ۴ کتاب و مقاله و همایش و مصاحبه خیلی خوب مردود خیلی مسخره اس
حتما اعتراض کنین

کیمیا
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ali

خب کل رزومه ۲۰ نمره داره ؛ حتما سنجش بهت نمره کم داده که اونم برحسب ترازتون هست؛ به سنجش اعتراض کن

به علی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ali

من دانشگاه سه تا ظرفیت داشت. رتبه‌ام ۱۵بود.با کلی رزومه سه تا کتاب، رتبه جشنواره و چندبن مقاله پژوهشی و همایش و چند سال سابقه کار اجرایی. خود دانشگاه یعنی سه تا از اساتید گفتن من رتبه ‌ام سه شده و جزو قبولی های گروهم.
الان منو همون دانشگاه رد کرده.
نمیدونم یعنی اساتید بهم دروغ گفتن. ولی اساتیدی بودن که منو نمیشناختن. چون من ۱۴ ساله فارغ‌ التحصیل شدم و اساتیدی که تو جلسه مصاحبه بودن همه جدید بودن.

فائزه السادات
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  به علی

درود بر شما
بابت پشت کار و صداقتتون بهتون تبریک‌میگم منم موقعیت مشابه شما رو داشتم شاید یکم دردآورتر چون شاگرد ۱۰ سال پیش خودشون هم بودم ! تازه تو ابن ده سال هم مدام اونجا بودم و فعالیت‌ کردم ! به نظر میرسه دستهای پنهان و کثیفی در کاره که ما بی خبریم!!!

به علی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۵:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ali

پارسال رتبه ۱۶ قبول شده، سالهای ۹۸ و ۱۴۰۱ هم رتبه ۱۵ قبول شده. تازه با رزومه‌های خیلی کمتر از من. همیشه هم سه نفر ظرفیت داشته.

نمیدونم چطوری رد شدم

الهه صارمی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۴:۱۰ ب٫ظ

آینده و سرنوشت ما باید با س ثانیه اونم با بی توجهی و مسخره خراب بشه پس اون همه درس ک خوندیم چی میشه وقتی ک گذاشتیم این حق الناسه

الهه صارمی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهه صارمی

اگه واقعیه این تشکیلات جواب بدین تظاهر و نمایش نباشه لطفا

الهه صارمی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۴:۰۹ ب٫ظ

فکر کردین با بی احترامی و بی توجهی آخرش ب کجا می رسید این حق الناس هست بعداز اون همه تلاش بخوام در ۳ثانبه آینده و زندگی کسی رو تصمیم بگیرن و‌نابود کنن

الهه صارمی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۴:۰۷ ب٫ظ

این اعتراض برای دانشگاه آزاد هم هست با ن من انجام دادم ولی نمی‌دونم ملی هست یا آزاد

فائزه سادات
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۹:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  الهه صارمی

اگر به حق الناس توجه می شد اعلام نتایج اینهمه طول نمی کشید چکار می کردن اینهمه وقت?؟!

الهه صارمی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۴:۰۶ ب٫ظ

اگه ۱۰۰درصد باشه آزمون کن ۵۰درصد جواب دادم چرا باید الان این جواب برام بیاد پس اون همه زحمت من چی میشه روزی ک خواستم مقاله ک از پایان نامه نوشتم تو سایت بزارم برق قطع شد و‌دیگه مهلتی نبود دوباره انجامش بدم چرا ما بخاطر این‌کوتاهی ها نباید ب هدف و تنها امیدی ک داریم تو زندگی دست پیدا کنیم

الهه صارمی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۴:۰۳ ب٫ظ

سلام مصاحبه من چرا فقط ۳دقیقه با ۴تا سوال ک تو کل سال های تحصیلم نشنیده بودم باید تموم می‌شد و سرنوشتم هدفم این همه مدت ک خوندم وقت گذاشتم ب دست چند نفر بیوفته ک نمیخواستن حتی ی لحظه حرفای منو گوش کنن

فائزه سادات
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  الهه صارمی

گوشی نیست که بشنوه کر شدن و کور و به راه حق بر نمی گردن !!!

ژیلا
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۳:۵۲ ب٫ظ

واااا اینم شد اعتراض؟ من کلی شرح و توضیح دارم که باید بنویسم
اصلا امکان نوشتن وجود نداره .

میشه سازمان سنجش جواب بده اون چهار نفر معرفی که در فرم صلاحیت های عمومی قید کردیم پس برای چی بود؟ ما که می دونیم فقط پول هدف بوده. وگرنه چرا تماس نگرفتن بپرسن ؟ چرا من با ۱۸ سال سابقه مداخله و درمان با یک پایان نامه عالی باید مردود بشم ولی همکارم با پنج سال سابقه کار با یک مصاحبه ای که خودش می گفت افتضاح شده باید نزدیکترین دانشگاه آزاد محل زندگیش رو بیاره ؟ این مصاحبه کننده ها کیا هستن؟ ای کاش میشد دیدشون و تو‌ چشاشون زل بزنیم و بگیم چطور وجدانت راحته بابت این نمره هایی که میدی؟ چطور نمی ترسی چرخ زندگیت یوهو از چرخش بایسته؟ امسال سه ساله پشت کنکورم و دعاشون می کنم . سفارش شده و یا شایدم سفارش شده های منفی توسط اونهایی که از ما بدشون میاد.

فائزه السادات
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ژیلا

درود بر بانو ژیلا

فدای سلیقه شده
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۳:۲۹ ب٫ظ

سلام.تاکی واقعا این شیوه مسخره باید ادامه داشته باشد . (مثلاً مصاحبه) یا مورد علاقه بودن در نزد چند نفر که فقط سلیقه شخصی خودشون مد نظر ه.سوالات ۱ـچرا این رشته در کارشناسی و ارشد خوندی وقتی شرایط ثبت نام در رشته ای توسط وزارت علوم تایید شده پس چرا در روز مصاحبه اولین سوال پراسترس مطرح می‌کنند.این رشته همخوانی ندارد وغیره…. ۲ـما که چند ساله رتبه زیر ۴۰کسب می‌کنیم ولی هر سال بدتر از سال بد رد میکنند چرا وزارت علوم فکر جدیدتری به این اوضاع نمی‌کند چون واقعاً نمره کتبی ۵۰درصد هیچ تاثیری ندارد بهتره ۷۰درصد کتبی ۳۰درصد مصاحبه باشه باید دست اساتیدی که ظاهراً خوششون از یک شخصی نمیاد کوتاه بشه . خواهشمندم این شیوه اصلاح نمایید تا عدالت آموزشی سال هاست لگد مال میشه .جلو گیری شود

حیدری
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۳:۰۹ ب٫ظ

سلام این اعتراض برای آزاد هم لحاظ میشه یا فقط سراسری

علی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۲:۲۸ ب٫ظ

کسی میدونه خواهشا جواب این سوالو بده: داوطلبایی که صلاحیت عمومی پر نکردند، کارنامه نتیجه چی براشون اومده؟ همون مردود یا چیز دیگه؟!

مریم احمدی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بچه ها اگه کسی میدونه جواب بده من هم رتبم خوب بود هم رزومه ام .حتی توی مصاحبه خانمه گفت خارج شو برو من دیر قطع کردم و شنیدم که گفت این خوب بود .با این حال رد شدم
الان ما هیج شانسی نداریم حتی آزاد دولتی یا پیام نور ؟
چجوری میشه امسال رفت سر کلاس؟؟؟؟؟؟؟

فائزه السادات
شهریور ۱۴, ۱۴۰۴ ۸:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  مریم احمدی

متاسفانه اعتراض اثری نداره و اینها تعمدا این اعتماد رو در دل داوطلب مستعد ایجاد می کنن، منتظرش میذارن و بعد از اون هر کاری براشون پاداش و سود بهتر و بیشتری رو داشت انجام می دن و ثابت می کنن که بله ! قدرت دست اوناست !

نایرا
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۲:۲۵ ب٫ظ

چقدر ماها گفتیم همون موقع با اکثر قبولیها تماس میگیرن چون اصلا بلدن چجوری نمره حد نصاب و مصاحبه بذارن تا کتبی بی تاثیر شه،اما بهمون گفتید متوهم و فلان….من خودم چهارسال پشت کنکور موندم بخاطر این سیستم تا خدارو شکر امسال قبول شدم،ان شالله سنجش زودتر فکری به حال این بی عدالتی بکنه….

داوطلب دکترا
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۲:۰۶ ب٫ظ

مصاحبه دکترا نباید اسمشو بزارن
چون مصاحبه ی علمی ما نمیبینیم فقط دارن با روان ما بازی میکنند… اگه من رزومه ام بفرستم اونور قطعا اکسپت میکنند ولی متاسفانه فکر میکردم با این همه سابقه تدریس و …رتبه خوب و مقاله و …
فقط میتونم بگم متاسفم برا همه اینایی که تو دکترا دست دارند

ابوطالب
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۲:۰۶ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان
پیرو نارضایتی دوستان ،بنده ام به مصاحبه مجازی امسال که منجر به عدم نتیجه گیری اینجانب که به صورت عجله ای و بدون در نظر گرفتن رزومه، مقالات ، کتاب و از همه مهمتر تدریس چند ساله که اصلا در روز مصاحبه نخواستن و هیچ اشاره ای هم نکردن اعتراض شدید دارم.
چجور سرنوشت علمی ، پژوهشی یک دانشجوی دکتری ظرف کمتر از ۱۰ دقیقه سنجیده میشه جایی من نشنیدم و نخوندم .
با توجه به بازه زمانی که برای مصاحبه امسال صرف شد بهتر از اینها میشد مصاحبه را انجام داد تا حق به حقدار برسه.

فائزه سادات
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ابوطالب

منم که مصاحبه م حضوری بود برخورد خوبی باهام نداشتن و نهایتا هم‌مردودی برام زدن. اینا اگه دانشجویی رو بخوان بدون رزومه هم قطعا قبولش می کنن ولی اگه دیگری رو کلا نخوان ؛ درد بی درمونه و هزار و سیصد سال دیگه هم که این روال کنکور و پذیرش دکتری باشه و شما هی امتحان بدید ، صلاحیت عمومی پر کنید ، پول مصاحبه بدید ؛ نتیجه ش فقط همون کلمه مردود خواهد بود و اگر هم خدای ناکرده به زور و جبر بپذیرنتون و ته دلشون از همکاری با شما راضی نباشن؛ این دیگه اسمش قبولی نیست؛ همون مردودیه در پوستین قبولی+ ۴ سال زجر و شکنجه و شاید هم حتی وادارتون کنن در نیمه ی راه انصراف بدید و جونتون رو بردارید و از دانشگاه بیایید بیرون !
موفق باشید!

دکتر روبی مکار
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱:۴۰ ب٫ظ

اعتراض دارم به ۵۰ درصدی که دست دانشگاه است و اساتید باب میل نسب به نمره دهی اقدام میکنن
مصاحبه های دانشگاه دولتی باید مثل آزاد متمرکز برگزار شود

کرامتی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱:۵۱ ب٫ظ

دقیقا دورد به شرفت

پژوهش
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۳:۱۹ ب٫ظ

دقیقا کاملا موافقم و همین امروز با یکی از اساتید همین صحبت بود که ای کاش مصاحبه های دولتی هم مانند آزاد متمرکز برگزار بشه تا حداقل دخل و تصرف سلیقه ای استاد در انتخاب نهایی لحاظ بشه. با رزومه قوی میری اما به دلیل متاهل بودن یا شاغل بودن حتی در رشته مرتبط، علنی به شما میفهمانند که انتخاب مانیستی گرچه مورد تاییدی. اینا جای تاسف داره و امیدوارم سازمان سنجش فکر اساسی کنه برای این مشکل.

نجمه
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱:۰۷ ب٫ظ

فقط بخواهیم ملی بزنیم چحوری باید اعتراض بزنیم

آلاله
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱:۰۱ ب٫ظ

سلام دوستان
لطفا اگه کسی اطلاعاتی داره راهنمایی کنه
یکی از دوستان بنده پارسال مصاحبه دو دانشگاه را شرکت کرد و هردو دانشگاه نمره مصاحبه کمتر از حد نصاب بهش دادن. یکی از دانشگاه‌ها را قبول نشد ولی دومی را قبول شد (رتبه اش ۶ شد و آخرین رتبه قبولی هم ۶ بود، این دانشگاه ۵ نفر ظرفیت روزانه داشت)
مگه نمیگن اگه کسی نمره مصاحبه رو کمتر از حد نصاب موسسه بیاره اصلا قبول نمیشه؟

راحله
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  آلاله

اره نمیشه چدن من رتبه ۷ بودم و نشد

دیمونا
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  آلاله

ممکنه ظرفیت اصلاحیه خورده باشه

آلاله
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  دیمونا

خب به هر حال نمره مصاحبه را کمتر از حد نصاب کسب کرده بوده

حمیده
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

مصاحبه مجازی خیلی بده تمرکز روی اینترنت و صدا باید باشه

ماریا
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

من در هر دو حالت سهمیه آزاد و ایثارگری رتبه م تک رقمی و مردود اعلام شده واسم و کاملا از همون مصاحبه سلیقه ای بودن انتخاب ها مشخص بود.

پژوهش
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ماریا

متاسفانه من هم همینطور….متافم برای انتخاب هایی بر اساس سلیقه است نه علم و دانش و رزومه دانشجو

مهدی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

شرافت را بعضی اساتید گم کرده اند
فقط دانشجویان خود را می گیرن

کرامتی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

پیشنهاد میشه دوستان همه بصورت متحد اعتراض کنیم چون اعتراض انفرادی تاثیر ندارد. خواسته ها هم مشخص هست به نظرم:
۱- کاهش تاثیر مصاحبه علمی از ۵۰ به ۳۰
۲- حذف حد نصاب برای مصاحبه ( چون عملا امکان رقابت را از سایر دانشجویان می گیرند و با این امتیاز عملا تاثیر جمع نمره کتبی و شفاهی از بیم می رود.)
۳- حضور ناظر مراجع بالاتر در جلسات مصاحبه ( جلسات مصاحبه بعضاً کاملا فرمالیته هست و اصلا اساتید محترم زحمت نگاه کردن را هم به خودشون نمیدن و فقط وظیفه ای هست که باید انجام بشه)

علی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  کرامتی

نکات جالبیه ، اصلا چر ا مصاحبه با این وضعیت باید باشه؟ بچه ها لطفا زودتر کارزار برنید لینکش هم همین صفحه بزارید . کارزار و کمپین خب؟

فدای سلیقه شده
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

احسنت .به این ایده واقعا این روش کاملا مسخره باید اصلاح بشه .اساتید نظر شخصی ووووو ترجیح میدهند و انگیزه ما هارا به طور کامل از بین می‌بردند قابل توجه وزیر علوم که در پیشگاه خدا مسولیت این امر دارند اگه اقدامی انجام ندهند.

فائزه السادات
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خب کارزار بگذارین دیگه ! بلاخره یکی باید شروع کننده باشه!

فدای سلیقه شده
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  کرامتی

دورد بر شما واقعاً حرف دل همه بیان کردی تا جلوی این ظلم ها گرفته شود وشاهد مرگ انگیز ها ی همه ماها نشود

کرامتی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۲:۲۲ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان. با توجه به سوابق گذشته به نظر میرسه اعتراض به صورت به نتایج اثری در تغییر ندارد. برای بنده که امسال که سال اول شرکت در آزمون بود با رتبه ۳۲، در مصاحبه محرز شده که با مکانیزم فعلی اساتید و دانشگاه ها ابتکار عمل را در دست داشته و با مهندسی در امتیاز دهی که به نظر میرسه با تعرف حد نصاب تراز برای مصاحبه علمی!! عملاً می توانند با انتخاب نفرات خود آزمون کتبی را کاملا بی اثر کنند و از ما فقط یک سال زمان بیهوده بود که گذشته است. با سیستم فعلی عملاً خود دانشگاه همه کاره است و در واقع هم آزمون کتبی و هم مصاحبه علمی فرمالیته هست

امیرحسین
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  کرامتی

دقیقا همینه و اولویتشون دانشجو ارشد خودشونه

فائزه السادات
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  امیرحسین

دانشجوی ارشد خودشون که تازه فارغ‌التحصیل شده یا هنوز تو کار تدوین پایان‌نامه ست … و البته یک لشگر هم پارتی سفت و سخت و کرور کرور هم پول و ثروت داره !!!
من دانشجوی خودشون بودم فعال و پرکار هم بودم منتها چون ده سال پشت کنکور و معرفی به مصاحبه شون مونده بودم با من به زشتی تمام رفتار کردن و نهایتا هم نوشتن مردود ! ایمیل هم دادم به اساتید که چی شد با من این کارو کردید هنوز هیچکدوم هیچ جوابی ندادن ؛ یعنی اصولا جوابی ندارن که بدن !!! ده یازده سال فقط فاصله ی ارشد و مصاحبه دکتری من بوده ، قبلشم ۷ سال از کارشناسی تا ارشد باهاشون بودم همش کار ازم کشیدن تمام پیپرهای کلاسی منو برداشتن دادن به شاگردایی که منتخب خودشون بودن ! من که اصلا و ابدا ازشون راضی نمی شم ! اینا ایده ی من بوده ! حاصل رنج و زحمت من بوده چرا باید دیگری با کپی کردنش بشه استعداد درخشان و هنوز پایان نامه رو دفاع نکرده بره برا دوره ی دکتری؟! آخه مگه اینا انصافه؟!!

مرضیه
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

عزیزم من خیلی خوب می‌فهممت.
منم جوان ناکامی هستم که استاد بی سواد دانشگاه تاپ تهران، منو جای خودش می‌فرستاد درس بدم!
با جزوه‌های کامل من که حاصل چندین سال زحمت مدوام من بود دانشجوهای ایشون استعداد درخشان شدن و دکتری قبول شدن!
ولی منو رد کردن چون کم‌سن می‌خواستن ظاهرا!! وگرنه دلیل دیگه ای نمی‌بینم!
خود دانشجو اومده به من میگه من دکتری رو مدیون شما هستم!
عیب نداره…خدا که دیده…مطمئن باش خدا اجر ما رو ضایع نمی‌کنه، وعده‌ی خدا در قرآنه.
کار رو برای خدا انجام بده که باوفاترینه…
انشاالله یه جایی تو همین دنیا خدا بهمون برمی‌گردونه.
و البته در آخرت محتاج‌تریم…
و برای ظالمان هم دنیا و آخرت بد ماوایی خواهد بود…

فائزه سادات مدرسی یزدی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۴ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

مرضیه خانم عزیزم من و شما اگه ۴۰ ساله هم که باشیم؛ از ابتدا که ۴۰ ساله نبودیم ! جوونیمون رو گذاشتیم تو این دانشکده های لعنتی ! خداوند ازشون نگذره …

مریم
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

کاش که خود سنجش برای معترضین امتیازی که دانشگاه داده رو محاسبه میکرد

نورا
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

منم اعتراض دارم .ایا نتیجه میگیریم؟

افشار
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

خداکنه امسال تکمیل ظرفیت بزارن

دیمونا
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  افشار

نمیزارن

علی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  افشار

شاید بزارن انشاالله

افشار
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

من هم اعتراض دارم بامعدل ۱۸/۰۲ ومصاحبه خوب حتی دانشگاه آزاد هم قبول نشدم

عماد خلیلی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

خوش به حال قبول شده ها دعا کنند که بقیه هم قبول شوند و منم قبول شوم سال بعد … سیستم پاسخگویی شون هم افتضاحه و یکدفعه جواب میده دفعه بعدی صفحه ات را می بندد … سیستم پاسخگویی شون خُله!!!!

مریم
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

منم اعتراض دارم رتبه ام تو مصاحبه از همه بهتر بود اما مردود

حیدری
شهریور ۱۲, ۱۴۰۴ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

این اعتراض شامل دانشگاه آزاد هم میشه؟