مدرسان شریف
https://www.myparseh.com
نوگام
سنجش و دانش
روان آموز
https://www.yadafza.com
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
زمان کنکور دکتری ۱۴۰۵
https://nogolearn.com/ept-and-msrt-courses/
https://theenglishtoday.ir/consulting/
https://analysisacademy.com/10460/maxqda2024-2.html
https://eseminar.tv/wb170242
https://www.instagram.com/alemzadeh_english_academy?igsh=eHI2bmYxOWl3bmsz
https://www.11icsau.ir/fa/
مدرسان شریف
نوگام
سنجش و دانش
روان آموز
https://nogolearn.com/ept-and-msrt-courses/
https://theenglishtoday.ir/consulting/
https://analysisacademy.com/10460/maxqda2024-2.html
https://eseminar.tv/wb170242
https://www.instagram.com/alemzadeh_english_academy?igsh=eHI2bmYxOWl3bmsz
https://www.11icsau.ir/fa/

فراخوان دکتری استاد محور دانشگاه محقق اردبیلی ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان ثبت نام و عناوین طرح های دارای پذیرش دکتری استاد محور ۱۴۰۲ دانشگاه محقق اردبیلی اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنابر اعلام این دانشگاه، به استحضار می­رساند، دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در مقطع دکتری بر اساس آیین نامه پذیرش دکتری استاد محور مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به پذیرش دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور اقدام نماید.

نحوه و زمان ثبت نام دکتری استاد محور ۱۴۰۲ دانشگاه محقق اردبیلی

داوطلبان می­توانند مدارک خود را حداکثر تا مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ از طریق ایمیل به آدرس estedad@uma.ac.ir به گروه استعدادهای درخشان دانشگاه ارسال نمایند.

دکتری استاد محور دانشگاه محقق اردبیلی

عناوین طرح های دکتری استاد محور ۱۴۰۲ دانشگاه محقق اردبیلی

رشته ها و عناوین طرح های دارای پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه محقق اردبیلی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شرح زیر هستند:

ردیفاستاد پذیرندهرشتهظرفیتموضوع
۱دکتر محمد حسن یزدانیجغرافیا و برنامه ­ریزی شهری۱ارزیابی طرح­های آماده ­سازی زمین شهری شهرهای استان اردبیل
۲دکتر علیرضا محمدیجغرافیا و برنامه ­ریزی شهری۱طراحی المان­ها و فضای سبز شهری
۳دکتر اسماعیل صدریمشاوره۱شناسایی عوامل موثر بر خودکشی، طراحی و مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی روانی و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای بر علائم روان­شناختی، هیجانی و رفتاری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها