مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون سال 94 دانشگاه علم و صنعت ایران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه علم و صنعت ایران ازمتقاضیان پذیرش بدون آزمون دکتری استعداد درخشان سال تحصیلی94دعوت به ثبت نام می نماید.

به گزارش پی اچ دی تست،  دانشگاه علم و صنعت ایران درخواست دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون سال 95-94 را در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (حمایت از استعدادهای درخشان) در رشته‏ های مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد، مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی راه آهن، مهندسی معماری و شهرسازی، مهندسی پیشرفت ،ریاضی، فیزیک و شیمی شده مورد بررسی قرار می‏دهد.

شرایط عمومی متقاضیان شرکت در دوره بدون آزمون مقطع دکتری:

  •  داشتن حداقل معدل 16 در مقطع کارشناسی
  • داشتن حداقل معدل 17 (بدون احتساب نمره پایان‏نامه) در مقطع کارشناسی ارشد
  • کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیت‏های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق آئین‏نامه الزامی است
  • کسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان MCHE یا معادل آن در سایر آزمون‏ها قبل از آزمون جامع دکتری (مطابق با آئین‏ نامه دوره دکتری مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) دانش آموختگان حداکثر تا 2 سال پس از فراغت تحصیل می‏توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برخوردار شوند (دانش آموختگان فروردین ماه سال 1392 به بعد)

مدارک و شرایط لازم جهت ثبت نام :

  •   گواهی فارغ التحصیلی کارشناسی به همراه معدل دوره و یا تکمیل فرم شماره 1
  • گواهی فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات و یا تکمیل فرم شماره 2
  • سایر مدارک مطابق با موارد درخواست ثبت نام متقاضیان در سامانه گلستان
  • متقاضیان می‏بایست حداکثر تا تاریخ 1394/06/31  فارغ التحصیل شوند
  •  متقاضیان صرفا می‏توانند در یکی از رشته‏های همنام یا متناسب با رشته تحصیلی خود داوطلب شوند.
  • دانش آموختگان دانشگاه‏های پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی، غیرانتفاعی، جامع علمی‏کاربردی و پردیس‏های بین ‏الملل (خودگردان)  دوره ‏های مجازی و نیمه حضوری مطابق آئین ‏نامه مجاز به ورود به دوره دکتری این دانشگاه نمی ‏باشند.
  • مبلغ 000/000/ 1 ریال بابت هزینه ثبت ‏نام در نظر گرفته شده که داوطلب به صورت الکترونیکی در مسیر ثبت ‏نام پرداخت می ‏نماید. هزینه ثبت ‏نام به هیچ عنوان قابل استرداد نمی ‏باشد.

لازم به ذکر می باشد، پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد جهت ورود بدون آزمون در مقطع دکتری مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه و تایید سازمان سنجش آموزش کشور انجام می ‏پذیرد. بدیهی است تشکیل پرونده از سوی داوطلب به معنی پذیرش قطعی وی برای انجام مصاحبه نمی ‏باشد و نتایج پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیت‏ها و سوابق داوطلبین تعیین و اعلام خواهد شد.

گفتنی است، متقاضیان ‏باید ثبت‏ نام اولیه خود را تا هفتم اردیبهشت ماه 1394 ، به صورت غیرحضوری از طریق آدرس https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm انجام دهند و در صورت بروز هر گونه مشکل در انجام مراحل ثبت‌ نام، با پست الکترونیک به نشانی golestan@iust.ac.ir تماس حاصل نمایید.

  علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از آیین نامه پذیرش، عناوین رشته ها و گرایش ها می توانند به نشانی اینترنتی دفتر استعداد های درخشان دانشگاه علم و صنعت ایران به آدرس  GTO.IUST.AC.IR  مراجعه نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

73 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکتری
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۹:۰۵ ق٫ظ

دانش آموختگان دانشگاه‏های پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی، غیرانتفاعی، جامع علمی‏کاربردی و پردیس‏های بین ‏الملل (خودگردان) دوره ‏های مجازی و نیمه حضوری از دانشگاهای خوب خارجی پذیرش با بورسیه می گیرند دانشگاهای خودمان مطابق آیین نامه نه عجبا!!!!!

پاسخ
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

سلام به همه
ببخشید این فرم شماره ۱ و ۲ رو باید کجا وارد کنیم؟
گواهی آزمون های زبان رو کجا باید بزنیم؟
گوهی مقاله کنفرانسی رو باید کجا بزنیم؟

کامپیوتر-هوش
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۴ ۷:۵۵ ق٫ظ

سلام دوستان
کسی میدونه برای پذیرش بدون آزمون رشته مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی دانشگاه هایی مثل امیرکبیر، علم وصنعت، صنعتی اصفهان ، مشهد باید حداقل چندتا مقاله isi داشته باشی که امید وار باشی؟ آیا با دو مقاله isi که یکی مربوط به پایان نامه هست و نویسنده اول هستم امیدی به قبول شدن هست؟ کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی شهرستان خوندم.
ممنون از راهنمایی شما

العبد
مرداد ۹, ۱۳۹۴ ۲:۳۲ ب٫ظ

بسته به گرفتن هفتاد امتیاز داره و سایر رقباتون که شرکت میکنن

ممکنه جایی بری رقیبهات همشون یکی دو تا پژوهشی داشته باشند
ممکن هم هست جایی بری رقیب های شما ده تا شایدم بیشتر پژوهشی داشته باشند.

مهندس مکانیک
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

نحوه ورود به سامانه:
دوستان عزیز برا ثبت نام:
۱.حتما با اینترنت اکسپلورر برین داخل:
https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm
اگه اروری دیدین بزنین گزینه continue که کنارش ضربدر قرمزه رو بزنین
۲.بعد در صفحه که میاد پایین رنگ آبی نوشته:پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی
وقتی بزنین خودش بهتون شناسه و رمز میده و …

علی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان.

من از پایان نامه کارشناسی ام هم یک مقاله با ایمپکت ۲.۴ دارم. تاثیری تو دکتری داره؟

معترض
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

تاثیر مثبت ذهنی داره ولی امتیاز فکر نکنم. من که داشتم ندادن!!!

پورمحمد
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۴:۱۴ ب٫ظ

سلام. خواهشن منو راهنمایی کنین
اگر کسی هم از مجرای کنکور و هم استعداد درخشان قبول بشه آیا میتونه استعداد درخشان رو که دانشگاه بهتری قبول شده بره؟
لطفا راهنمایی کنین

پاسخ
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  پورمحمد

بله

العبد
مرداد ۴, ۱۳۹۴ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  پورمحمد

بله

دکتری
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۵۲ ب٫ظ

بچه ها میشه یکی بگه باید چیکار کنیم نه فرم داریم نه سایت باز میشه!!!!!
چیکار کنیم بالاخره؟

آرام
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

دوست عزیز با اینترت اکسپلورر وارد شو
اول باید یه ثبت نام اولیه انجام بدی، بعد میتونی وارد شی و فرم رو پر کنی.

مهندس مکانیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

آخه با اکسپلورر هم که میگه frustrated موقتیه دوستان یا خیلی وقته این طوریه؟

مهندس مکانیک-ساخت و تولید
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

سلام دوستان. به راهنماییتون احتیاج دارم. من فارغ التحصیل دانشگاه دولتی، معدل کارشناسیم ۱۶/۳۱ و ارشدم بدون پایان نامه ۱۸/۱۶ و نمره پایان نامم ۱۹/۵، یک مقاله ISC و یک کنفرانس داخلی دارم، یک مقاله isc و isi در دست داوری و مدرک زبان تولیمو ۵۱۷ هم دارم. بنظرتون شانس قبولی دارم؟

آرام
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

سلام
معدلتون خیلی خوبه
ولی کسب ۷۰ امتیاز بر طبق این جدول کار سختیه
https://phdtest.ir/1393/10/%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-95/comment-page-1/#comment-319292
یه حساب سرانگشتی کنید ببینید میتونین به ۷۰ برسین.
ولی حتماً شرکت کنید
امیدوار باشین :)
خدا بزرگه…

مهندس مکانیک-ساخت و تولید
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

ممنون از امیدواریتون دوست عزیز. من جدولو محاسبه کردم، ی ۳-۴ امتیازی کمتر از ۷۰ هستم، البته نمیدونم مقاله در دست داوری امتیازی داره یا نه!من می خوام برای چند تا دانشگاه ثبت نام کنم، چون هزینه همه دانشگاه ها ۱۰۰ تومن هست تقریبا، نمیخوام کلی هزینه الکی کرده باشمو قبول نشم:(

آرام
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۲۶ ب٫ظ

خواهش میکنم دوست عزیز
متاسفانه مقاله در دست داوری امتیازی نداره.
خیلی عالیه :) ۳-۴ امتیاز که چیزی نیست. پس حتماً حتماً شرکت کنید.
درسته متاسفانه هزینه ها بالاست. اما چون هیچی معلوم نیست و ما از سطح بقیه ی رقبا خبر نداریم مجبوریم شرکت کنیم. اگه خدا بخواد قبول میشیم.
توکل به خدا:)
راستی شما موفق شدین وارد صفحه ثبت نام بشین؟

مهندس مکانیک-ساخت و تولید
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

درست می فرمایید. انشالله، هر چی خدا برامون بخواد. وارد صفحه گلستانش میشه اما یوزر و پسورد نداریم که وارد صفحه بشیم!نمیدونم از کجا باید بگیریم.

العبد
مرداد ۴, ۱۳۹۴ ۹:۴۱ ق٫ظ

مقاله در دست داوری نداره

مهندس مکانیک
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۰۹ ب٫ظ

ببخشید میشه بپرسم کدوم دانشگاه بودید؟

مهندس مکانیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۳۳ ب٫ظ

میبخشید میشه لطفا بگید کدوم دانشگاه بودید؟آخه ساخت زیاد نیست

آرام
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

دوستان این سایتی که گفتن کار نمیکنه
https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm
از کجا باید فرم ۱ و ۲ رو بیاریم؟
من اصلاً نمیتونم وارد بشم.
کسی موفق شده؟؟؟

مهندس مکانیک-ساخت و تولید
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

عزیزم با اکسپلورر باز میشه، اما باید مثل سیستم آموزشی دانشگاهمون یوزر و پسورد دانشگاهو داشته باشیم!نمیدونم اینو از کجا باید بیاریم؟!

آرام
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۲۹ ب٫ظ

آره من با کروم باز کردم ولی یوزر و پس ندارم!!!
تربیت مدرس هم ایجوری بود ولی اول یه ثبت نام اولیه میکردیم بعد بمون یوزر و پس میداد.
اینجا نمیدونم باید چیکار کنیم!!!!

مهندس مکانیک
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

کلا به سایت یه سری بزنید

مهندس مکانیک
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۵:۳۲ ب٫ظ

سلام
بابا این چه وضعیه ؟
معدل کارشناسی آخه چرا همینطوری مونده؟مگه اصلاحیه نزدن؟.
من با معدل فقط ۰.۱۹کمتر اونم از یک دانشگاه مادر اونم تو رشته فنی خوب حقم ضایع میشه.تازه د حال تحصیلم هستم!
دوستان چه طور اعتراض کنیم؟
اصلا کسی اعتراض نداره؟

آرام
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

سلام
معدل کارشناسی امروز تغییر کرد
۱۵/۵ به بالا قبوله
الآن تو سایت دانشگاه دیدم
با خیال راحت میتونی شرکت کنی مهندس…

مهندس مکانیک
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

ممنون بله من هم دیدم
حالا میمونه یه سوال من درحال تحصیلم و هنوز دفاع نکردن خوب پس مقاله هم ندارم اون وقت فرصت میدن برا مقاله یا چه طوری ۷۰امتیاز کسب کنم؟

آرام
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۹:۳۱ ق٫ظ

خواهش می کنم
راستش من اطلاعی ندارم شاید بهتر باشه شما تو قسمت های دیگه اون ۷۰ امتیاز لازم رو کسب کنید، مثل نمره زبان بالا…

فنی مهندسی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

با سلام
دوستان من چند تا سوال دارم:
۱) کسی اطلاع داره این فرم های شماره ۱ و ۲ رو از کجای سایت باید برداریم؟
۲) اصلاً چجوری وارد سیستم گلستان بشیم؟ نه شناسه کاربری داریم نه گذر واژه!!!!
هیچ جایی هم تو صفحه نیست که اول یه ثبت نام موقت انجام بدیم.
۳) تو سایت نوشته “گواهی فارغ التحصیلی کارشناسی به همراه معدل دوره و یا تکمیل فرم شماره ۱” ، ریز نمرات میتونه جایگزین معدل دوره باشه یا نه باید یه فرم جدا باشه؟
ممنونم اگه جواب بدین

مجتبی
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  فنی مهندسی

من ایمیل زدم گفتن از چهارشنبه سایت باز میشه

فنی مهندسی
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  مجتبی

ممنونم آقا مجتبی

تینا
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان
کسی میدونه ۷۰ امتیاز بر چه اساسی است؟
یعنی چی امتیاز از مصاحبه هم هست؟ هنوز که مصاحبه ای انجام نشده!
موارد دیگه هم تفسیرپذیر است. مثلا امتیاز مقاله در جدول ارزیابی نوشته تا ۷ امتیاز. یا کیفیت دانشگاه بر چه اساسی است؟
شرایطش واقعا عجیبه!!!
اصلا دلم نمیخواد پول بدم و مدارکم تو دفتر استعداد بمونه و نره دانشکده مربوطه.

فنی مهندسی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

سلام تینا خانم
کسب حداقل ۷۰ امتیاز از فعالیت‏های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق آئین‏ نامه الزامی است.
یه نگاه به اینجا بکن باید ۷۰ امتیاز لازم رو از این منابع تامین کنی
https://phdtest.ir/1393/10/%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-95/comment-page-1/#comment-319292
دیگه همه چی سلیقه ای هست و بستگی به نظر اساتید داره.

تینا
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  فنی مهندسی

از همه دوستانی که پاسخ دادند متشکرم٬ اما راستش من به طور کامل جواب سوالم را نگرفتم:
در صفحه امتیازدهی سه جدول وجود دارد که فعالیتهای پژوهشی٬ آموزشی و امتیازهای روز مصاحبه را شامل میشود. اگر سومی را به طور کامل کنار بگذاریم (چون بسته به نظر اساتید روز مصاحبه است) چه طور میشه ازجداول آموزشی و پژوهشی حداقل ۷۰ امتیاز گرفت؟ اگر ستونهای حداکثرامتیازات این دوجدول را جمع کنیم میشود ۳۰+۴۰= ۷۰ . یعنی در تمام بخشها گرفتن حداکثر امتیازات. تازه در فراخوان نوشته حداقل امتیاز باید ۷۰ باشه!!!!!!! حداکثر چقدر باید باشه؟؟؟؟
مطمئنید اشتباهی رخ نداده؟

مهدی ن
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  تینا

خانوم تینا، همونطور که خیلی از دانشگاه ها کل آیین نامه رو اجرا نمیکنند، می تونن این بند رو هم به دلخواه اجرا کنند، بر اساس این ترازبندیی که آقایون گذاشتند شاید خیلی از اساتید هم به این ۷۰ امتیاز نرسن!!
خیـــــــــلی کمن کسایی که ۷۰ امتیاز رو کسب کنند. تازه خیلی از داوطلب ها یا ترم چهارن یا تازه فارغ التحصیل شدن!

تینا
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی ن

دو سال پیش یکی از مراکز شرایط سختی را گذاشته بود که باعث شد من و خیلی های دیگه اونجا درخواست ندیم. بعدا که ۵ نفر قبول شدند متوجه شدیم که فقط یکیشون شرایط اولیه را داشت. به ۴ تای بقیه یکسال فرصت داده شد که مثلا مقاله ISI بدهند و …!
کاش عدالت رعایت شود و کسانی دعوت و بعدا قبول شوند که همه ی این شرایط را داشته باشند. هر چند برای من واقعا عجیبه که یک نفر باشه که هم یه عالمه مقاله ژورنال داشته باشه٬ هم معدل بالا از دانشگاه سطح بالا٬ هم المپیادی باشه٫ هم زود فارغ التحصیل بشه ٬ هم دارای مدرک زبان آنچنانی و … . همان طور که قبلا گفتم برای گرفتن حداقل ۷۰ امتیاز ظاهرا باید همه این شرایط را داشته باشیم.

پی اچ دی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

دقیقا منم همین سوال و دارم
منظور از ۷۰ امتیاز مصاحبه چیه؟؟؟

مهدی ن
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  پی اچ دی

سلام. یعنی شما همه چی تموم باشی! یعنی چند تا مقاله خوب از پایان نامه + ثبت اختراع + چاپ کتاب + مقالات متعدد علمی ترویجی و همایش + تحصیل در بهترین دانشگاه ها با بهترین معدل + مدرک زبان + … + کسب بالاترین نمره در مصاحبه حضوری

به همین راحتی میشه ۷۰ امتیاز!!!

محسن
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

بچه ها یک سوال داشتم لطفا جواب بدین
من کارشناسی ارشدم از دانشگاه دولتی روزانه ست، کارشناسیم کاردانی به کارشناسی بودم که کاردانیم باز روزانه سراسری بوده و فقط کارشناسی ناپیوستم غیر دولتیه اونم اون زمان روزانه نداشت اصلا، سایر شرایطو دارم به نظرتون قبول می کنن شرکت کنم؟؟؟؟

مهندس مکانیک
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

توکلتون به خدا باشه.خیلی از پیوسته ها شرایط شما رو ندارند.
فقط روز مصاحبه خودتون رو نشون بدین
موفق باشید

مکانیک جامدات 94
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

بچه ها با نشستن کاری از پیش نمیبریم.حداقل یه اعتراضی بکنیم بهتر نیست؟؟اصلاحیه آئین نامه یک کار کاملا قانونیه.من حرفم اینه که زنگ بزنیم و اعتراض کنیم.حرف بدی میگم؟

مهندس مکانیک
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۵:۳۵ ب٫ظ

بله منم موافقم.
دارم دیوونه میشم
اون موقع تا پارسال که ما نمیخواستیم بیایم دکتری شرایط راحتتر بود ولی حالا!!
خوب این شرط معدل رو باید برای ۲سال بعد بزارن که بچه هایی که الان کارشناسین بتونن معدلشون رو بالا ببرن نه واسه ما که دیگه کاری نمیتونیم بکنیم.

مکانیک جامدات 94
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

بچه ها اگر معدلها همتراز نشوند به ضرر خیلی ها تموم میشه.من در جریانم که خیلیها زحمت کشیدن تا اصلاحیه آئین نامه تصویب شد.خیلی اعتراض کردیم.بنابراین الان هم ناامید نشوید و اعتراض کنید تا اگر خدا بخواد نتیجه بگیریم.با دانشگاه حتما تماس بگیرید و بگید که معدل ها باید همتراز بشوند.دیگه حرفی ندارم

مکانیک جامدات 94
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

بچه ها به این آدرس ایمیلم میتونید اعتراض کنید ولی زنگ بزنید بهتره.من هم زنگ زدم هم ایمیل زدم
بگید که چرا همترازی معدل رو لحاظ نکردن؟؟

gto@iust.ac.ir

مکانیک جامدات 94
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

بچه ها با این شماره تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۲۴۰۵۴۶ که بعدش شماره داخلی ۲۴۸۲ رو بگیرید. استعدادهای درخشان دانشگاهه.لطفا به شرط معدل همتراز شده اعتراض کنید

علی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

اتفاقا باید معدل ها همتراز بشه
توی دانشگاه های خوب معمولا و به اون صورت کسی نمره بالایی نمیگیره بنابراین سایر دانشاه ها باید معدلشون با دانشگاه های سطح اول همتراز بشه

مکانیک جامدات 94
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

علی آقا تو این آئین نامه همتراز نشده.منم معتقدم باید همتراز بشه.این فراخوان دقیقا مثل آئین نامه اول گفته که معدل کارشناسی ۱۶ و معدل ارشد ۱۷ باشه.درحالیکه اصلاحیه آئین نامه میگه که معدلها باید همتراز بشن.شما میشه بفرمایین کجای این فراخوان حرف و نشونی از همترازی هست؟؟؟پیشنهاد میکنم فراخوان دانشگاه سیستان رو از همین سایت ببینین تا متوجه بشین

محسن
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

مکانیک جان
توی آیین نامه دانشگاه سیستان هم همترازی نشده، فقط شرط رو یطوری گذاشته که اونایی که معدل کارشناسیشون کمی کمتره با معدل ارشدشون جبران بشه.
تو وبلاگ دکتر نوه ابرهیم، ایشون گفتند که ضرایب همترازی به دانشگاه ها اعلام شده ولی تا الان یه دانشگاه از شریف گرفته تا قم هیچ کدوم هیچ حرفی از این ضرایب نزدن…

علی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

پس شما هم اگر موافقین که باید همتراز بشه، برای چی باید اعتراضی انجام صورت بگیره، ضمن اینکه آیین نامه ارائه شده یک چارچوب کلیه و دانشگاه ها می تونن مبتنی بر نیاز خودشون شرایطی رو به آیین نامه اضافه کنن. جالبه که هر چیزی به نفع ماست خوبه و هر چی با شرایطمون در تضاده نوعی بی عدالتیه و باید بهش اعتراض کنیم

مکانیک جامدات 94
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بله فرمایش شما رو کامل قبول دارم.ولی منم به شما یه حرفی میگم لطفا بهش توجه کنید.اصلاحیه آئین نامه یک مدرک کاملا قانونیه.چرا تا جایی که قانون به من اجازه میده اعتراض نکنم؟چرا هیچ کدام از دانشگاهها به این اصلاحیه توجه نمیکنن؟میشه دو تا دانشگاه اسم ببرید که معدل همتراز شده رو لحاظ کرده باشن؟مگر نه این است که خیلی از دانشجوها اعتراض کردن تا این اصلاحیه تصویب شد؟؟پس چرا کسی مطابق اون عمل نمیکنه؟؟

مهندس مکانیک
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بله بی عدالتیه چون ما شرایط بهبود معدل رو نداریم این شرط باید در صورتی انجام بشه که ما آگاهی میداشتیم و میتوانستیم برای اون تلاش کنیم و گرنه که انگیزه برای معدل بالا در ارشد رو از دست میدادیم.
وقتی ما کارشناسی بودیم شرط معدل کارشناسی برای دکتری نبود که بهش فکر کنیم و معدل بالای۱۵.۵ برای رشته ما اون هم در یک دانشگاه مادر خوب به حساب میامد.مثلا در یک کلاس۳۵نفره من با معدل پایینتر از ۱۶ اما بالاتر از ۱۵.۵ شاگرد ۶بودم .و الان حتی مدرک زبان دارم و ارشدمم که عالیه.
پس چرا برای مدرک زبان اعتراض میکنند اون هم یک قانونه!!
قانون باید عادلانه و منطقی باشه. به رزومه کاری و زمینه تحقیقاتی نگاه کنند نه به یک سری نمره که در دانشگاههای مختلف متفاوت داده میشه!!

مکانیک جامدات 94
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی
محسن
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

به جرات میتونم بگم تمام اساتید موقعی که دانشجو میگیرن بر اساس معدل طبقه بندیشون میکنن، اما موقعی که ازشون بپرسی میگن معدل اصن معیار خوبی نیست. خدایی دانشجو کارشناسی ارشد باید مقالات و تز و کارهای پژوهشیش مورد ارزیابی قرار بگیره یا معدلش؟ مثلا اگه یه نفر از تز ارشدش ۳ یا ۴ تا مقاله خوب در آورده باشه بیشتر معنی پژوهش رو فهمیده یا اونی که معدلش بالای ۱۷ یا هرچی هست؟
منظورم این نیست که معدل هیچ معنی ای نداره ولی نباید در این سطح باهاش فیلتر کردن دانشجو رو. :(
جالب اینجاست که اگه از اساتید هم بپرسی میگن که ما قانون گذار نیستیم و این روش خوبی نیست و ….

علی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

هر دوش باید مد نظر قرار بگیره، در کشورهای پیشرفته هم همینطوره.

...
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

آقا محسن من دقیقا حرف شما رو قبول دارم..برا اساتید (حداقل تو دانشگاه ما) معدل خیلی مهمه، پارسال با اینکه تو مصاحبه بدون آزمون من هم cv ام بهتر بود و هم نمره مصاحبه ام، ولی رقیبم رو که همکلاسیم بود و فقط سه چهار صدم معدلش از من بهتر بود برش داشتن…شاید فاکتورهای دیگه هم باشه ولی وقتی من اعتراض کردم این نتیجه عایدم شد که چند صدم معدلِ بهتر حتی میتونه دیدِ مثبت بیشتری نسبت به سایر فاکتورها ایجاد کنه…

العبد
مرداد ۴, ۱۳۹۴ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

همه چیزش باید در کنار هم قرار بگیره نه یک بخشیش

شیمی معدنی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

گفته مطابق آیین نامه دانشجویان پیام نور ……. مجاز به استفاده نیستن من موندن کجای آیین نامه نوشته؟!
آیین نامه قبل یه چیزی نوشت رفت تو ذهن دانشگاه ها. خب می خواین نگیرین دیگه چرا می نویسید بر اساس آیین نامه

علی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی معدنی

توی این آیین نامه نیست اما یک آیین نامه کلی هدایت تحصیلی هست که در اونجا این مسئله صراحتا قید شده و آیین نامه پذیرش هم به دلیل قرار گرفتن در زیر مجموعه اون ملزم به رعایت این بند هستش. ضمن اینکه طبیعیه که دانشگاه های غیرانتفاعی، آزاد، علمی-کاربردی، پیام نور و دوره های غیر حضوری و مجازی نتونن شرکت کنن.

پریسا . ب
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خیلی از فارغ التحصیلان ازاد تمامی شرایط رو دارن از جمله من ولی صرفا به خاطر اینکه مدرک ارشد ازاده مجاز به شرکت نیستیم … این طبیعی نیست ، بی انصافیه…

در ضمن دانشگاه علامه خداروشکر این شرط رو براساس آیین نامه جدیددد برداشته ولی دانشگاه های دیگه ….

پی اچ دی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

سلام
بچه ها داشتن مقاله الزامیه؟!
منظور از ۷۰ امتیاز با داشتن مقاله هست؟

علی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  پی اچ دی

بله

مکانیک جامدات 94
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

آقا چرا به معدل همتراز شده توجهی نشده؟؟چرا به آئین نامه جدید کسی توجه نمیکنه؟؟کلی اعتراض کردیم تا آئین نامه جدید تصویب بشه.حالا باید دانشگاهها رو راضی کنیم تا ما رو درک کنند

محسن
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

سلام
من از مسئول آموزش دانشگاه علم و صنعت سوال پرسیدم در این رابطه، بهم گفت چون فقط از دانشگاه های معتبر قراره دانشجو بگیریم! برای همین هم ترازی اعمال نمیشه!

مکانیک جامدات 94
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام آقا محسن

خیلی ناراحتم.کسی به حرفم توجه نمیکنه.منم زنگ زدم استعدادهای درخشان دانشگاه علم وصنعت. یه خانم بودن.بهم گفتن اعتراضت وارد نیست.گفتم کلی زحمت کشیدیم تا آئین نامه جدید تصویب بشه.گفتن که ما به آئین نامه کاری نداریم و فقط بر اساس تصمیمات داخلی دانشگاه عمل میکنیم.واقعا ناراحتم.خیلی حس بدی دارم

محسن
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

من روز ۱۷ اسفند ماه ۹۳ ازش سوال پرسیدم، دقیقا همین جوابی که به شما داده رو به من هم داد. بهش گفتم من امیرکبیر میخونم و معدل ۲ صدم کم داره، گفت مدارک توی سیستم گلستان چک میشه و بصورت خودکار حذف میشه مدارکت!
خدا بزرگه، امیدوارم این همه سختگیری ای که میکنن باعث بشه افراد شایسته انتخاب بشن

مریم
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

من هم واقعا امیدوارم

محمد
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

وقتی توی بعضی از رشته ها توی دانشگاه های بزرگ معدل لازم رو ندارن چی؟ اتفاقا هم تراز کردن واسه اینه که بتونن متقاضیان دانشگاه های بزرگ شرکت کنند و گرنه توی دانشگاه های کوچیک معدل همه خوبه

مهندس مکانیک
فروردین ۲۵, ۱۳۹۴ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا

دکتری
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۹:۵۶ ق٫ظ

باسلام
منظور از فرم شماره ۱ و ۲ چیه؟کجا هستند؟سیستم گلستان که پسورد میخواهد چی بزنیم؟

محمد باقری
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۹:۳۱ ق٫ظ

مگه اعلام نکردن شرط معذل کارشناسی برداشته شده؟