مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
عالم زاده

نتایج اولیه تکمیل ظرفیت دکتری یکشنبه اعلام می‌شود/ معرفی 3 برابر ظرفیت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان نتایج اولیه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 90 گفت: اسامی واجدین شرایط معرفی به دانشگاهها روز یکشنبه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: افرادی که در این مرحله انتخاب رشته کرده اند می توانند برای اطلاع از وضعیت معرفی خود با اطلاعات پرونده و کد رهگیری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و از نتیجه مطلع شوند.

وی افزود: برنامه زمان بندی مصاحبه ها و سایر شرایط اعلامی از سوی دانشگاهها از 7 دی ماه آغاز می شود و تا پایان دی ماه ادامه دارد. هر دانشگاهی برنامه زمان بندی را به صورت جداگانه اعلام کرده است و داوطلبان معرفی شده باید با توجه به برنامه های هر دانشگاه، به آن مراجعه کنند.

خدایی یادآور شد: هر داوطلب حداکثر به سه محل معرفی شده است و سه برابر ظرفیت اعلامی که حدود 3 هزار نفر است به دانشگاهها معرفی می شوند.

وی گفت: سازمان سنجش پس ارسال نمرات از سوی دانشگاه در بهمن ماه نتیجه نهایی پذیرش را اعلام می کند.

قائم مقام سازمان سنجش خاطرنشان کرد: داوطلبان توجه داشته باشند که شرایط هر دانشگاه با دانشگاه دیگر ممکن است متفاوت باشد و دانشگاه مختار است بر اساس مصاحبه و یا بررسی مدارک مورد نیاز فرد را مورد ارزیابی قرار دهد و به آن نمره دهد.

وی درباره افرادی که در این مرحله در مصاحبه و یا سایر شرایط اعلامی از سوی دانشگاهها شرکت نمی کنند، گفت: در صورتی که داوطلبانی که به دانشگاهها معرفی شده اند در زمان مصاحبه و یا سایر شرایط اعلامی از سوی دانشگاه حضور نیابند به منزله انصراف تلقی می شود. البته این افراد از آزمون دکتری سال 91 محروم نمی شوند.

خدایی اظهار داشت: در زمان مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 90 ، 45 هزار و 47 نفر انتخاب رشته خود را ثبت کردند.

به گزارش مهر، آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 90 در روز 25 فروردین سال 90 برگزار شد و پس از اعلام نتایج نهایی در شهریورماه، بر اساس تصمیم شورایعالی انقلاب فرهنگی، مرحله تکمیل ظرفیت برای آن در نظر گرفته شد.

.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها