مطابق دفترچه ثبت نام دکتری 99 که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است، فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد همه رشته‌ها مجاز به شرکت در آزمون دکتری رشته مدیریت رسانه و اطلاعات هستند.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان هر یک از گرایش‌های امتحانی آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات لازم است با توجه به سرفصل‌های آزمون دکتری 99 رشته مدیریت رسانه و اطلاعات که در دفترچه ثبت نام دکتری 99 درج شده، نسبت به مطالعه و کسب آمادگی لازم برای آزمون اقدام نمایند.

منابع آزمون دکتری رشته مدیریت رسانه و اطلاعات

سازمان سنجش هر ساله تنها به اعلام عناوین دروس امتحانی آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات و ضرایب دروس به صورت کلی اقدام می‌کند. بدین صورت که ضریب دروس عمومی (شامل زبان عمومی دکتری و استعداد تحصیلی) برابر 1 و ضریب دروس تخصصی برابر 4 است. اما جزئیات منابع آزمون دکتری رشته مدیریت رسانه و اطلاعات اعلام نمی‌شود.

در ادامه منابع پیشنهادی آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات که می‌توانند منابع مناسبی جهت موفقیت داوطلبان در آزمون دکتری باشند ارائه شده است.

قابل توجه است که منابع زبان عمومی دکتری و منابع استعداد تحصیلی که بین داوطلبان رشته‌های امتحانی مختلف یکسان است، در صفحات مربوطه درج شده که داوطلبان می‌توانند جهت اطلاع دقیق و پرسیدن سؤالات خود در این باره به این صفحات مراجعه نمایند. همچنین امکان دانلود رایگان کتاب زبان عمومی و کتاب استعداد تحصیلی سایت پی‌اچ‌دی تست در صفحات مذکور برای داوطلبان عزیز فراهم شده است.

 

منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

دروس در سطح کارشناسی

آمار و کاربرد آن در مدیریت

آمار و کاربرد آن در مدیریت، دکتر عادل آذر و منصور مومنی و سعید جعفری

مبانی سازمان و مدیریت

مبانی سازمان و اصول مدیریت، علی رضائیان، تهران، انتشارات سمت

مدیریت عمومی، سیدمهدی الوانی

منابع انسانی، اسفندیار سعادت

تجزیه و تحلیل سیستم‌ها، علی رضائیان

طراحی و ساختار ، رابینز

رفتار سازمانی، علی رضائیان

اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

مدیریت ما، مدیریت اسلامی در پرتو نهج‌البلاغه امامعلی، علی‌اصغرپور عزت، بنیاد نهج‌البلاغه

مدیریت اسلامی، رویکردها، علی نقی امیری و حسن عابدی جعفری، سمت

مدیریت اسلامی، علی‌اکبر افجه‌ای، جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی

مدیریت اسلامی و الگوهای آن، لطف‌الله فروزنده دهکری، دانشگاه پیام نور

اصول مدیریت اسلامی و الگوهای آن، ولی الله نقی‌پورفر، مرکز آموزش مدیریت دولتی

مدیریت در اسلام، زیر نظر دکتر سید مهدی الوانی، انتشارات حوزه و دانشگاه

دروس در سطح کارشناسی ارشد

مدیریت ارتباط و رفتار سازمانی

مبانی مدیریت رفتار سازمانی (علی رضائیان)، انتشارات سمت

مبانی رفتار سازمانی رابینز (ترجمه سید محمد اعرابی و علی پارسائیان)، دفتر پژوهش‌های فرهنگی

مدیریت ارتباطات (فردی و عمومی)، تألیف اندرو ولوین، دارلین ولوین (ترجمه سید محمد اعرابی)، دفتر نشر پژوهش‌های دانشگاهی

مدیریت استراتژیک

مبانی مدیریت استراتژیک، تألیف جی.دیوید هانگر، توماس ال.ویلن (ترجمه سید محمد اعرابی و حمیدرضا رضوانی)، دفتر پژوهش‌های فرهنگی

برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک، تألیف پیرس و رابینسون (ترجمه سهراب خلیلی شورینی)، یادواره کتاب

مدیریت استراتژیک، تألیف فرد آر. دیوید (ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی)، دفتر پژوهش‌های فرهنگی

 

انجمن تخصصی آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنکور دکتری و نیز تبادل نظر بین داوطلبان این رشته امتحانی ایجاد شده است. داوطلبان عزیز می‌توانند به منظور به اشتراک‌گذاری نظرات و صحبت با دوستان هم‌رشته خود به این انجمن مراجعه نمایند.

همچنین جهت کسب اطلاع از زمان ثبت نام آزمون دکتری 99 و زمان آزمون دکتری 99 می‌توانید به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.

اینستاگرام آزمون دکتری