موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مقاله علوم انسانی جشنواره فارابی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جشنواره بین المللی فارابی،نام یک جشنواره علمی در ایران است. این جشنواره ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی بوده که توسط وزارت علوم،تحقبقات و فناوری،به صورت سالانه برگزار می گردد.
وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به منظور ارتقای جایگاه علوم انسانی و اسلامی و ترغیب و تشویق پژوهشگران این حوزه به انجام تحقیقات بنیادی وکاربردی و همچنین شناسایی،معرفی و تقدیر از محققان برتر حوزه علوم انسانی و اسلامی«جشنواره بین المللی فارابی»را با مشارکت سازمان ها و موسسات علمی داخلی و بین المللی برگزار می کند.
جشنواره با دوازده گروه علمی، دارای دو بخش داخلی و خارجی است. در بخش داخلی آثار پژوهشگران در دو سطح بزرگسال و جوان (زیر 35 سال) مورد بررسی قرار میگیرد. بخش خارجی مخصوص پژوهشگران غیر ایرانی است که در آن آثار مربوط به حوزه فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی پذیرفته میشود.
در بخش جنبی جشنواره، هر ساله مرکز پژوهشی برتر، مدیر پژوهشی برتر، نشریه علمی پژوهشی برتر، انجمن علمی برتر، مترجم برجسته در حوزه لاتین و عربی، مصحح برتر، پیشکسوت علوم انسانی ایران، مفاخرپژوه برجسته، نظریه پرداز برجسته، صاحبان آثار یا خدمات علمی برجسته و اساتید پیشرو (مرحوم)، معرفی و مورد تقدیر قرار میگیرند.
زمان فراخوان این جشنواره در اسفندماه است و علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند، طی زمان مقرر، با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی WWW.FARABIAWARD.IR نسبت به دریافت و تکمیل کاربرگهای مربوط اقدام و اثر خود را به همراه سایر مدارک به صورت پستی به نشانی دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

سوالات و نظرات خود در خصوص این مطلب را در صفحه راهنمای نگارش ، ارسال و پذیرش مقالات علمی پژوهشی و ISI مطرح فرمایید.