مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

دانلود سوالات دکتری ریاضی – ریاضی محض ۹۲ – ۹۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات تخصصی آزمون دکتری ۹۲ – ۹۳ ریاضی – ریاضی محض شامل دروس آنالیز ریاضی ۱ ، جبر خطی ، جبر ۱ ، جبر پیشرفته ، آنالیز حقیقی۱ از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد

 

دانلود سوالات دکتری ریاضی – ریاضی محض  ۹۲ – ۹۳

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

201 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sama
بهمن ۱۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

سلام،بچه ها از هر درس چن تا تست میاد برا ریاضی محض؟خواهشا جواب بدید من خ استرس دارم..میترسم وقت کم بیارم! از۴۵تست تخصصی چن تاش جبره؟چن تا خطچخواهشا تا انالیز؟چن تا حقیقی؟چن تا پیشرفته؟

ریاضی محض
اسفند ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

با عرض سلام لطفاً کلید سوالات دکتری ریاضی محض سال ۹۲ را برام ایمیل کنید…

هندسه
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۷:۳۸ ب٫ظ
هندسه
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۷:۳۴ ب٫ظ

سلام
من رتبه م ۱۶۰
به نظرتون قبول میشم ؟
رتبه م بده ؟

پرستو (هندسه)
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۶:۱۱ ب٫ظ

دوستان لطفا گرایش و رتبه تون رو بنویسید.

پرستو (هندسه)
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۶:۰۹ ب٫ظ

رتبه ۶۷

تخصصی ۲۳
زبان ۳۰
استعداد ۲۰

متاسفانه توی کل دانشگاههای تهران فقط ۴ نفر هندسه میخوان.

به امیر
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۱:۳۵ ب٫ظ

امیر
به نظرتون سوال ۸ دوگزینه ای اعلام میشه یا نه؟

به تمام دکترهای 93 ریاضی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۸ ق٫ظ

سلام
بچه ها یادتون نره برید تو سایت سازمان سنجش بگید که برا ریاضی کاربردی و محض(کد ۲۲۳۳و۲۲۳۴) سوال ۸ گزینه ۲ و ۳ درست است. تا آخر اسفند وقت داریم.
ممنون

احمد
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

آره حق با شماست چون هر دو گزینه درست بود من این تست رو نزدم. میشه سوال ۱۷ ریاضی محض هم بررسی میشه به نظر میرسه جوابش توی گزینه ها نیست و جوابی که سنجش گفته درست نیست.

ریاضی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۱:۴۳ ب٫ظ

اعتراض به سؤال ۸ برای کسانی که این سؤال را نزدن سودی ندارد. مگه نه؟ فقط برای کسانی که غلط زدن مفید است. نظرتان در مورد سؤال ۵ و ۱ چیه؟

احمد
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی

خب یک عده ایی به سوال ۸ جواب دادن و این سوال دو تا گزینه درست داره حذف سوال همه شرکت کننده هارو در شرایط یکسان قرار میده ولی اگه سوال حذف نشه یک عده ایی که طبق کلید سنجش گزینه ۲ رو زدن به ناحق نمره مثبت این سوال رو میگرند و یه عده ایی هم که گزینه های دیگه رو زدن نمره منفی اون رومیگرن. عدالت میگه که سوال حذف بشه.
در مورد سوال ۱ گزینه ۱ یقینا درسته برای گزینه های دیگه R با متر گسسته رو به کار ببرید.

ریاضی به احمد
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

احمد نظر شما در مورد سؤال ۵ چیه؟ گزینه ۱ صحیح است؟

احمد
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۳:۲۵ ب٫ظ

میشه یکی سوال ۱۷ رو توضیح بده به نظر میاد جوابش درست نیست یعنی جوابش توی گزینه ها نیست. جوابش باید صفر باشه شاید هم من اشتباه میکنم!!!!!!!!

امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

متاسفانه نزدم.

به احمد سوال 17 محض
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

این گروه دارای یک ۵-زیرگروه سیلو و یک ۴-زیرگروه سیلو است که ضربشون از مرتبه ۲۰ است لذا دارای شاخص ۳ می باشد. خودم اشتباه زدم ولی گزینه سازمان سنجش درسته.

احمد
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۳:۰۴ ب٫ظ

مگه زیر گروه یک گروه حاصلضربی، حاصلبضرب زیرگروههای اون دو گروه نمیشه؟پس برای این که یک گروه از مرتبه ۲۰ داشته باشیم باید مرتبه زیر گروه اولی ۴ باشه و مرتبه زیر گروه دومی ۵. اما گروه تناوبی از مرتبه ۱۲ زیرگروه از مرتبه ۴ نداره!!!!
یا باز من اشتباه میکنم!!!!؟

مریم ریاضی کاربردی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱:۳۳ ب٫ظ

بچه ها نظر بدید لطفا

امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۳:۳۴ ب٫ظ

چه نظری مریم خانم!!!!!!!!! بهتون گفتم که

مریم ریاضی کاربردی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

امیر اقا تبریز سه دانشگاه داره تبریز، سهند ، شهید مدنی ، یعنی به هیچکدوم دعوت نمیشم راستی می تونید رتبمو تخمین بزنید؟!

امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۸:۵۲ ب٫ظ

سهند و شهید معدنی احتمالش بالاست یادت باشه دانشگاه های مراکز استان بالاتر از شهرستان هستند. به نظرم سهند و یا شهید معدنی قبول میشی.

مریم ریاضی کاربردی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

ممنونم امیر اقا از راهنماییتون

ناامید
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۸:۳۸ ق٫ظ

سلام اقا امیر
میانگین شد ۱۳.۵
پس با این حساب که من میانگینم زیر ۱۵ شد قبول نمیشم.شما میانگین بین ۱۵ و ۳۰ را برا روزانه میگید یا شبانه هم شامل میشود

امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

سلام اگر مجاز بشی احتمالا پردیس پیام نور گرایشت لطفا؟

امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

با جبر شاید میشد ولی انالیز ریاضی سخته امید به خدا هر چی قسمت باشه پیش میاد

به امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۷:۲۶ ق٫ظ

آیا ملاکی که گفتید اگر میانگین کمتر از ۱۵ بشه در رنج قبولی قرار نمیگیرید کاملا درسته؟ یا بستگی به درصدهای بقیه هم داره و ممکنه تغییر کنه؟

امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  به امیر

نه احتمالا در رنج قبولی قرار نمیگیره یا قرار هم بگیره پردیس پیام نور

مریم ریاضی کاربردی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۷:۰۶ ق٫ظ

بچه های تبریزی چه کار کاردید؟ درصد هاتون بذارید؟!

ناامید
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۰:۲۲ ق٫ظ

امیرحان
ارشدم دانشگاه باهنر کرمان گراشم انالیز ریاضی
معدل کارشناسی ۱۴
معدل ارشد ۱۷/۸۰لطفا بگید رتبه ام چند میشه

امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

گرایش و و میانگین؟

امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۰:۱۹ ق٫ظ

میانگین درسته یک مشاور با ۲۰ سال سابقه در کنکورهای مختلف این رو گفت.
میانگین نمرات ملاک قبولی یا عدم قبولی شماست:

شما خیلی سریع با ۴ برابر کردن درصد دروس اختصاصی و جمع کردن درصد استعداد و زبان و تقسیم حاصل بر ۶ می توانید میانگین کل خودتان را پیدا نمایید.ازین نظر ما ۴ گروه میانگین داریم:

۱- گروه سخت یا میانگین پایین: میانگین نفر اول تا ۳۰% است و اگر داوطلبان میانگین ۱۵ تا ۳۰% داشته باشند در رنج قبولی اند.

۲- گروه میانگین متوسط: میانگین نفر اول حدو ۴۰ است برای قبولی دراین گروه میانگین ۲۵ تا ۴۰ در رنج قبولی قرار میگیرد.

۳- گروه میانگین بالا: میانگین نفر اول ۵۰% است و قبولی در رنج میانگین ۳۰ تا ۵۰ % است

۴- گروه آسان: در این گروه نفر اول میانگین بالای ۵۰ تا ۶۵ دارد که بعلت واضح بودن سوالات تخصصی درصد بالا میرود. برای قبولی در این گروه باید بالای ۴۰ -۴۵ میانگین شما باشد.
کاربردی جزئ گروه ۲ هست.

امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

محض در گروه ۱ و کاربردی در گروه ۲ هست.

مریم ریاضی کاربردی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

بچه ها گرایشم تحقیق در عملیاته ازاد تبریز خوندم تهران هم نم خواهم قبول بشم با در صدها و معدل ذکر شده نظر بدین؟!

امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۰:۲۱ ق٫ظ

مریم میانگینت ۱۹.۷ هست؟ برای شبانه تمایل داری؟

مریم ریاضی کاربردی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۶:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

نه شبانه نمی خواهم فقط تبریز می خوام ضمنا متاهلم کارشناسی معدلم ۱۶.۷۴ و ارشدم ۱۸ مقاله علمی پزوهشی وچند مقاله به صورت سخنرانی در همایش های ملی دارم ۶ سال سابقه تدریس هم دارم به نظرتون قبول میشم اصلا به مصاحبه دعوت می شم؟!

امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۳:۳۸ ب٫ظ

اگر دعوت شی رزومه عالی داری فک میکنم دعوت شی امیدت به خدا در ضمن دانشگاه تبریز جزئ دانشگاه های درجه اول هست یه کمی سخته

مریم ریاضی کاربردی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

بچه ها با تخصصی ۲۴.۴۴ زبان ۱۲.۲۲ استعداد ۴.۴۴ و با معدل ۱۷.۴۶ کاربردی چه رتبه ای رو تخمین میزنید؟ لطفا نظر بدید.

امیر
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۰:۱۷ ق٫ظ

فک نمی کنم مریم رتبته بالای ۱۵۰ هست ولی روزانه حتما قبول میشی

امیر
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۹:۵۷ ب٫ظ

برای دیدن جواب سوال ۳ pdf زیر را دانلود کنید
A remark on a limit. Well… kinda

امیر
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۹:۳۱ ب٫ظ

سوال ۲۴ گزینه ۲ اشتباه هست اعتراض نزنید
مثال نقض تابع f:R-R باضابطه fx=2 را در نظر بگیرید این تابع انتگرال پذیر لبگ نیست زیرا بنا به قضیه ای در کتاب الیپرانتیس این تابع زمانی انتگرال پذیر لبگ خواهد بود که انتگرال ناسره ریمان قدر مطلق تابع موجود باشد کتاب الیپرانتیس بخش ۲۴ را ببینید و لذا این تابع انتگرال پذیر لبگ نیست.

امیر-قلبل توجه دوستان نمهم مهم مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۳۶ ب٫ظ

سلام دوستان قسمت بررسی سوالات دکتری فعال شد
http://request.sanjesh.org/NOETRequest/Request.aspx
اول عضو بشید بعد.

پرستو
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۷:۱۲ ب٫ظ

این که خیلی وقت بود فعال بود!

امیر-قلبل توجه دوستان
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۱۸ ب٫ظ

قسمت بررسی سوالات دکتری فعال شد.

http://request.sanjesh.org/NOETRequest/Requ
est.aspx

امیر-قابل توجه همه دوستان ریاضی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۰۴ ب٫ظ

به نظر میرسه سنجش منظورش از تصحیح کلید نظر اساتید بوده باشه نه نظر ما!!!!!!!! بنده خداها حقن دارن هر کی هر جوابی زده میگه اون درسته!!!!!!!!!!!!!!!!

احمد به پرستو
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۳:۱۸ ب٫ظ

در مورد سوال ۱ شک نکنید که گزینه ۱ درسته. در مورد سوال ۳ من یه جایی دیدم که مقدار حد رو صفر آورده بود!
اگه اینجوری استدلال کنیم که داخل sin هیچوقت مضرب صحیحی از ۲p نمیشه پس سینوس عددی بین ۱- و ۱ هستش و غیر صفر پس مقدار حد موجود نیست.
اگه استدلالی که میگه مقدار حد ۲p میشه رو کسی پیدا کرد به ما هم بگه نفهمیده سال بعد نریم.

امیر
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۰۲ ب٫ظ

شما کجا دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو گوگل بزن محاسبه حد انلاین و سپس به سایت مورد نظر برو و حساب کن

احمد به ریاضی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۵۷ ب٫ظ

پارسال درصدی که من آورده بودم با تعداد جواب های درست و غلط که زده بودم جور در نمیومد یک سوالی بود که هر چهار گزینه اون غلط بودن یعنی سوال جواب نداشت که اتفاقا من به اون جواب داده بودم و نمره منفی اون رو حساب میکردم. ولی با حذف اون سوال و نمره منفیش درصدی که به دست می اوردم با درصد سنجش یکی میشد. یعنی اینکه امکان داره سوال مورد دار حذف بشه و نمرش اصلن لحاظ نشه.

امیر
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۰۱ ب٫ظ

اره افرین این منطقی هست

ریاضی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۸:۱۵ ب٫ظ

به احمد
حال اگه سؤالهای نزده من حذف شود به نفع من که نیست. این حرف شما به نفع کسانی صدق می کند که سؤالایی که قراره حذف کنن اشتباه زده باشن، نه در مورد کسانی که نزدن اون سؤالهارو. درسته؟!!!!!!!!!

احمد
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۵۰ ب٫ظ

تخصصی ۱۷.۷
استعداد ۱۳
زبان ۶.۶
معدل موثر ۱۶.۹۴
دانشگاه تبریز خوندم

امیر
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

یانگین ۱۵ هست به نظرم لب مرزی هستی خیلی سخته پیش بینی فک میکنم بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ باشی

امیر- احمد
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۳۳ ب٫ظ

جالب شد ۳ تا هندسه دان داریم!!!!!! چیکار کردی؟

امیر- ناامید
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۳۱ ب٫ظ

قبول یا عدم قبولی بستگی به گرایشت داره معدل گرایش درصدهارو بذار تا رتبترو دقیق بهت بگم!!!!!!!! دانشگاه ارشد رو هم بگو

امیر- قابل توجه ریاضی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۲۹ ب٫ظ

در صورت تمایل درصدهارو با معدل و گرایش بذار تا رتبتو دقیق بهت بگم!!!!!!!!!

ریاضی کاربردی
فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۴۳ ب٫ظ

سلام
۱۸ درصد تخصصی
۳۵ درصد استعداد
۱۷.۱۴ معدل
میشه رتبمو مشخص کنید ممنون

امیر- قابل توجه ریاضی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۱۹ ب٫ظ

با این اوضاعی که پیش میره اگر سنجش بیاد بررسی کنه اعتراض هارو کافی ۲ تا از اعتراض ها این طوری باشن دیگه بقیرو بررسی نمیکنه کلی داوطلب احساساتی رفتن سوال ۳ رو اعتراض زدن من اول سر جلسه مطمئن بودم گزینه ۴ غلطه(به خودم میگفتم امکان نداره سوال این قدر راحت باشه) و از طرفی علمم میگفت درسته ۴ زدم وقتی کلید اومد به جای جارو جنجال و احساساتی شدن دنبال اشتباهم گشتم اعتراض های بی مورد رو خواهشن نزنید یا قبلش از اساتید مشورت بگیرید بعد دلبندانم

امیر- قابل توجه ریاضی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۱۳ ب٫ظ

در مورد سوال ۱ هم
صفحه ۵۳ مثال ۳۸.۲ کتاب آنالیز ۱ دکتر علی رضوانی این نکته را گفته:
متمم درون مجموعه E = بستار متمم مجموعه E
بنابراین اگر درون E تهی باشد یعنی متمم درون مجموعه E برابر با X است بنابراین بستار متمم مجموعه E برابر با X است در نتیجه متمم مجموعه E در X چگال است یا X\E در X چگال است.

امیر- قابل توجه ریاضی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۰۹ ب٫ظ

سوال ۲۴ گزینه ۲ غلطه مثال cos x^2 اگر از قدر مطلقش انتگرال بگیری جواب نداره بهش میگن انتگرال فرنل در حقیقت خود هانری لبگ در مقاله معروفش این گونه توابع رو لعنتی خطاب کرده چون ممکن هست تابعی ریمان انتگرال پذیر باشه ولی لبگ انتگرال پذیر نباشه!!!!!!!!فقط در حالت بازه کراندار [a,b] ادعای بالا درست هست نه روی R

پرستو
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۱۹ ب٫ظ

درست میگن امیر آقا.

امیر- قابل توجه ریاضی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

سلام کلی داوطلب رفتن سوال ۳ رو اعتراض زدن!!!!!! بررسی نکرده و با احساسات! اونوقت میگن سنجش کی اعتراض هارو بررسی میکنه!!!!!!!!!!!

ریاضی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱:۵۹ ب٫ظ

مدیر محترم سایت ممکنه کلید سؤالات تغییر کنه؟

تاکنون سازمان سنجش کلید تصحیح شده را برای آزمون های خود منتشر نکرده است و تنها اعلام کرده که نتیجه نهایی بر اساس کلید تصحیح شده بوده است.

امیر- قابل توجه ریاضی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی

بعید میدونم کی تصحیح کنن کی جواب بدن اگه قرار به چنین کاری بود باید لینکش تا الان فعال بود در ثانی من به نظرم ما اشتباه میکنیم جسارت نباشه اول منظور خود نوعیم رو خطاب قرار دادم.

پرستو
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

آقا امیر شما ماشاءالله تخصصی رو خیــــــلی خوب زدی! مطمئن باشید رتبه تون از من خیلی بهتر میشه. امسال تخصصی بالای ۳۰ درصد کلی تراز رو میکشه بالا!

ریاضی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

پرستو من امسال تخصصی واقعا خراب کردم در حالی که خیلی بیشتر از پارسال خوندم و سوادم هم بیشتر شده ولی درصدم از پارسال چند برابر پایین اومد. خیلی ناامیدم. به نظرم بعضی از سؤالات کلیدش اشتباه است. مثلا سؤال یک که گزینه ۴ درسته و سؤال ۲۴ که دو گزینه ۲ و۳ درستن.

ریاضی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی

البته من محضم.

احمد به ناامید
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

آره فکر کنم میانگین تخصصی امسال پایین باشه. سال قبل میانگین تخصصی من ۲۰ بود که رتبه ۸۰۰ شدم ولی سال قبلش یکی از دوستانم میانگین تخصصی ۱۵ آورده بود با رتبه ۵۰۰ حتی در گرایش هندسه دانشگاه اردبیل قبول شد ولی من اصلن برای مصاحبه شبانه و پیام نور هم دعوت نشدم. امسال وضعیت یه جوری شده که اصلن نمیشه چیزی رو پیش بینی کرد.

احمد به ناامید
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۹:۳۹ ق٫ظ

امسال با دو سال پیش خیلی فرق داره چون توی کنکور های دو سال قبل اکثر بچه ها تستهای آنالیز ریاضی و جبر ۱ و جبر خطی رو می تونستن جواب بدن حتی جبر پیشرفته زیاد سخت نبود اما امسال این طوری نبود چون تستهای دروس کارشناسی خیلی ظریف و فنی بودن. به خاطر این اونایی که فقط به این تستها دل بسته بودن ضرر کردن و درصدهای پایینی می آرن شرایط شما هم تقریبا مثل شرایط منه.

ناامید
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

شما نمیدونید حالا وضع دوتامون چیه ایا حایی واسه امید هست

احمد به ناامید
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  ناامید

واقعا نمی تونم بگم وضعمون چه جوری میشه خودمم موندم که بشینم مقاله نیمه کاره ای که دارم رو تکمیل کنم یا بشینم درسهای ارشد رو مرور کنم که اگه برای مصاحبه رفتم جایی آماده باشم. البته من یه مقاله دارم و گرایشم هندسه است.

پرستو
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

احمد آقا یعنی به نظرتون میانگین تخصصی نسبت به سال پیش خیلی پایینتر اومده؟

احمد
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

آره مطمئنن این جوریه. ولی این هم خوبه هم بد. چون در این جور مواقع افراد زیادی هستن که درصدهای یکسانی دارند و شرایط دیگه مثل معدل میتونه رتبه هارو جابه جا کنه

ناامید
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۸:۴۴ ق٫ظ

سلام دوستان با اختصاصی ۱۵ زبان ۳ و استعداد ۲۱ چه رتبه ایی میارم خواهش میکنم جواب بدید اگه شبانه هم نمیارم برم دوباه شرو کنم به خوندن

زنده باد محض
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  ناامید

اقا نا امیدی برادر مرگه . هرچی خیره پیش بیاد . امسال کلا شرایط متفاوته باید تا نتایج صبر کنیم ببینیم چی میشه . امیدتو از دست نده دوست عزیز

امیر- زنده باد محض
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱:۴۷ ق٫ظ

سوال ۴۳:
گزینه ۳ غلط است زیرا Hom_R(N,N) به عنوان R مدول با حاصل ضرب چهار R-مدول که ساختار حلقه تقسیم هم دارند یکریخت است. اما در این گزینه گفته با حاصل ضرب ۴ حلقه تقسیم یکریخت است.(باید دقیقا میگفت به عنوان R مدول یکریختند

زنده باد محض
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

پس اینجوری بخوایم حساب کنیم باید بگیم سوال ۳۸ به کل غلطه :) نه امیر اقا . با حاصلضرب ۴ حلقه تقسیم یکریخته ، یعنی وقتی نگفته میتونه هر چیزی باشه . از جمله R مدول . من که فکر میکنم گزینه ی ۳ هم جوابه . البته بازم میگم کلید ۱۰۰% تغییری نمیکنه :) فقط دوست دارم بدونم من کجا اشتباه میکنم که این موضوع رو یاد بگیرم .

امیر- زنده باد محض
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱:۳۵ ق٫ظ

اره!!!!!!!!!!!!!!ولی شاید ایرادی داشته باشه مثل سوال ۳ که جوابش ۲p میشه و مطمئنم ولی نمیدونم چرا موجود نیست نمیشه در واقع گزینه ۴ رو نمیتونم رد کنم جواب ۲p رو در یک مقاله خارجی دیدم

امیر- پرستو
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱:۳۲ ق٫ظ

تخصصی ۳۵
استعداد ۱۵
زبان ۵
تو نظرات پایین گذاشتم ولی پیدا کردنش سخت شده به خاطر همین نظرات جدیدرو در پاسخ شخص مقابل نذارید تا بیاد اول صفحه و پیدا کردنش راحت باشه

پرستو
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۵۶ ق٫ظ

امیر آقا درصدهات رو بذار دیگه!

پرستو
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

پایین تر زده بودید درصدهاتون رو. من الان دیدم. خـــیلی خوبه. انشاءالله رتبه تون عااالی میشه. خودتون چه رتبه ای رو پیش بینی میکنید؟

امیر- زنده باد محض
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

۱۰ الی ۱۵ تا پایین تر از شما!

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۴۵ ق٫ظ

ادمین با زغال سنگ کار میکنه سیستمت؟ چقدر طول میکشه تایید کنی؟ بابت زحماتی که میکشی ازت ممنون و سپاسگذارم واقعا اومدن به این سایت داوطلب رو از استرس دور میکنه به شرطی که درصدی بالاتر تر از خودش نبینه!!!!!!!!

———–
سلام

حجم نظرات بسیار بالاست،خواندن و تایید آن ها زمان می برد.
با آرزوی موفقیت و کامیابی برای شما

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱:۰۰ ق٫ظ

سلامت باشی ادمین عزیز امیدوارم ارزش دنیوی و اخروی کار بسیار زیباترو از پروردگار زیبایی ها بگیری
با ارزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای شما و خانواده گرامی

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۴۲ ق٫ظ

برو خیرشو ببین با رتبه ۴۰۰ هم روزانه سراغ دارم قبول شدن!!!!!!!!!!!!!!!!!! فقط گرایشترو در جهت ترکیبات یا گراف تغییر بده در غیر این صورت ریجکتت میکنن بدون تردید!!

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۳۷ ق٫ظ

من که بهت گفتم یه پیشنهاد خیلی خوب برات دارم که به موقش میگم و مطمئنم خیلی خوشحال میشی فقط شیرینی یادت نره

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۳۲ ق٫ظ

بچه ها نظرات جدیدرو در پاسخ اون شخص نذارید تا نظرات بیاد اول صفحه و راحتتر بشه نظرات جدیدرو پیدا کرد جون هر کی دوست داری گیر نده به این دوتا سوال که من درست زدم سوال ۴۳ مطمئنم درسته برو سایت دکتر حسن نور محمدی جواب کامل جبرو اونجا گذاشته

زنده باد محض
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۵۹ ق٫ظ

۴۳ گزینه ی ۳ هم درسته چون تو حالت ضرب متناهی ، ضرب مدولی و جمع مستقیم همون مدولها یکریخت میشن . پس گزینه ی ۳ هم درسته . البته مطمئنا کلید تغییری نمیکنه . از این جهت میپرسم که ببینم استدلالم درسته یا نه .

زنده باد محض
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۱۹ ق٫ظ

خلاصه دوستان فکر می کنین با درصدا و معدلی که گفتم به جایی می رسم ؟ کلا نمیدونم قرار چی بشه . ممنون که جوابمو میدین .

زنده باد محض
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۱۴ ق٫ظ

دوستان به نظرتون کلید واسه سوالات ۳۹ و ۴۳ اشتباه نیست ؟
من فکر می کنم ۳۹ میشه ۳ و ۴۳ هم ۳ . نظری ندارین ؟

پرستو
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

من درباره ۴۳ نظری ندارم ولی ۳۹ درسته. اگر هر زیرمدول از یک مدول متناهی مولد باشه، نوتریه! نه اینکه فقط خود مدول متناهی مولد باشه! درباره گزینۀ ۳ هم باید بگم توی کتاب دکتر یاسمی یه قضیه‌ای هست که میگه: R آرتینی است اگر و فقط اگر هر R-مدول متناهی مولد آرتینی باشد.

ahmad
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۹:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

صورت سوال ۳۹ یه چیزی کم داره مثلا باید می گفت برای هر R-مدول M با تولید متناهی کدام گزینه درست نیست؟
اگر Z رو به عنوان Z-مدول بگیریم شرایط سوال رو داره و نوتری هم هست یعنی گزینه ۱ می تونه درست باشه!!!!!!!!

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

پرستو خانم تو مثالی که میزنی تابع پیوسته نیست! پس به چه حقی سراغ بررسی مشتق میری!!!!!! تو حسابان اگه تابعی پیوسته بود میریم سراغ بررسی مشتق چپ و راست و اونارو بررسی میکنیم کلا در صورت داشتن پیوستگی میریم سراغ بحث مشتق پذیری و بررسی میکنیم ایا مشتق چپ و راست برابرند یانه اگه برابر مشتق پذیر اگر نه مشتق پذیر نیست درست میگم؟ بچه ها چی میشد سوالایی که شما درست زدید منم درست میزدم و اونایی که من درست زدم رو هم شما درست میزدید وای رتبمون تقسیم بر ۳ میشد

پاسخ دادن

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۰۲ ق٫ظ

شما به جای این که از پیوستگی به سمت مشتق حرکت کنید از مشتق به سمت پیوستگی حرکت میکنید

زنده باد محض
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۱۱ ق٫ظ

ما داریم راجع به مشتق پذیری یکطرفه صحبت میکنیم که لازمه اش پیوستگی یکطرفه است . البته شاید اشتباه میکنم چون زیاد اهل آنالیز نیستم

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

پس حق نداری مشتق پذیری یک طرفرو به مشتق پذیری کلی تعمیم بدی و بگی چون چپ و راست برابر نیستند و…….

پرستو
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

آفرین! لازمه ش پیوستگی یکطرفه ست! ولی تابعی که من مثال زدم از یک طرف و تابعی که شما مثال زدی از دو طرف پیوسته نیست! آقا امیر راست میگه!

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

دوست عزیز شما چه گرایشی هستید؟

زنده باد محض
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۲۷ ق٫ظ

واسه همینه که میگم سوالات خیلی ریز طرح شده بودن :) هرقدرم امتحان بد بود ولی از طراحاش واقعا خوشم اومد خیلی ظریف کار کرده بودن :)

امیر- قابل توجه همه دوستان
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

یک معذرت خواهی من یادم رفته تو بعضی از سربرگها مخاطب هارو پاک کنم و به همین خاطر مثلا زمانی که با mahir kara کار داشتم اشتباها تو سربرگ نوشتم قابل توجه زنده باد محض و یا شخص دیگه ای بابت این موضوع ازتون معذرت میخام

زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

No Problem :)

امیر- قابل توجه mahir kara
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

اقای mahir kara احساس میکنم با توجه به این که علم و صنعت بودی میشناسمت!!!!!!! میشه خودترو معرفی کنی؟ امسال چی کار کردی؟درصدها الحمدا… خوب بودن؟

امیر- قابل توجه پرستو خانم
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

پرستو خانم اقای mahir kara با رتبه ۱۰۴ پارسال مجاز به تهران نشدن من قبلش چی گفتم؟؟؟نگفتم اگه کاربردی زیر ۵۰ اورد دعوت میشه یا نه لطف کنید نظراته پایین مربوط به من و اقای mahir kara رو بخونید!!!! دید اطلاعاتم چه قدر دقیق هست!!!!!!!!!!

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

دمِ شما گررررم! ولی من هنوز باورم نمیشه با این درصدها ممکنه زیر ۳۰ بشم!!

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

پرستو خانم تو مثالی که میزنی تابع پیوسته نیست! پس به چه حقی سراغ بررسی مشتق میری!!!!!! تو حسابان اگه تابعی پیوسته بود میریم سراغ بررسی مشتق چپ و راست و اونارو بررسی میکنیم کلا در صورت داشتن پیوستگی میریم سراغ بحث مشتق پذیری و بررسی میکنیم ایا مشتق چپ و راست برابرند یانه اگه برابر مشتق پذیر اگر نه مشتق پذیر نیست درست میگم؟

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

شما به جای این که از پیوستگی برید به مشتق از مشتق میاید به سمت پیوستگی و این غلطه

فیزیکی 2
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

بچه‌ها پارسال تاحدی فقط آنالیزحقیقی ش سخت بود، ولی جبرخطی و جبرپیشرفته و آنالیز۱ و جبر۱ وااااااااااااااقعا آسون بود! ولی امسال همۀ این درسها نسبت به پارسال سختتر شده بود. قبول دارید حرف من رو؟

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیکی 2

من با نظر شما موافقم! ولی اونقدرها هم آدم باسوادی نیستم و بنابراین ملاک خوبی نیستم برای تشخیص سختی آزمون.

امیر-قابل توجه زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

اتفاقا باسواد هستید اگر بتونید دکتری هم شهید بهشتی بخونید با توجه به این که هر سه مقطع رو اونجا خوندید خودش میشه یک رزومه عالی بچه ها سوال ۳ اون حد رو از یک مقاله اوردن و جوابش ۲p میشه مقاله خارجی بود و موضوعش هم محاسبه همین حد بود!!!!!!!!!!!!!
شما هم مثل من موجود نیست زدید؟؟؟؟

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

واقعا؟؟؟ من نزدم اون سوال رو! یعنی من قبل از آزمون اصلا آنالیز۱ نخوندم! با خودم گفتم راحت میشه زد! بعد سوالا رو ک دیدم کفم برید! بعد وقتی کلید سازمان سنجش رو دیدم که سوال ۷ رو زده بود گزینۀ ۴ دیگه قیافه م اینجوری بود :-|
واقعا اگه یه تابعی توی یه نقطه مشتق چپ و راست داشته باشه در اون نقطه پیوسته ست؟!!!
بابا اینکه دیگه مال دبیرستانه!! چطور سازمان سنجش گزینۀ ۳ رو نزده؟؟

امیر- قابل توجه همه دوستان
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

نه پرستو خانم گزینه ۴ درسته تابعی که فقط تو نقاط گویا صفر باشه که نمیشه گفت همه جا صفره!!!!!!چون مجموعه اعداد گویا اندازه لبگ صفر داره و بنابراین قابل اغماض هست ممکن هست تو نقاط گویا صفر بشه و باقی جاها ۱ مثل تابع دیریکله

امیر- قابل توجه همه دوستان
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

ببخشید در نظر زیر به جای صفر کلمه ثابت رو در نظر بگیرید برای گزینه ۳ هم ممکن هست مشتق چپ و راست برابر نباشن پس مشتق پذیر نمیشه!! پس نمیشه گفت پیوسته است !!!!!!!!

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

یعنی به نظر شما گزینۀ ۳ گزارۀ درستیه؟؟
شما تابعی رو در نظر بگیر که برای x>0 مقدار ثابت ۱ داشته باشه و برای x<0 یا x=0 مقدار ثابت -۱ . این تابع توی ۰ مشتق چپ و راست داره ولی به وضوح در ۰ پیوسته نیست.

زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

موافقم . حتی میشه مثال نقض زد . مثلا تابع y=x^2 که تو نقطه ی ۰ برابر ۱ بشه به نظرم تمام شرایط گزینه ۳ رو داره اما پیوسته نیست .

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

ببخشید اشتباه شد چون از حفظ گفتم و سوالرو دقیق ندیدم پرستو خانم وقتی صحبت از مشتق پذیری میشه و مشتق چپ و راست(با این که ممکن هست برابر هم نباشن) یعنی فیلتر اول رو رد کردیم و به این مرحله رسیدیم فیلتر اول چیه پیوستگی درست میگم!!!!!!!!

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

تابعی که رو نقاط گویا تحدیدش گنیم و مشتقش صفر بشه تابع ثابت ممکن هست نباشه مثال تابع دیریکله که اگر x گویا ۱ اگر گنگ ۰ اگر به نقاط گویا تحدیدش کنیم میشه تابع ثابت ۱ و مشتق پذیر با مشتق صفر هست ولی ایا تابع دیریکله بالا ثابت هست؟ مثلما نه

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

آخ آخ آخ آخ راست میگی! یعنی میگم من بی‌سوادم نگید نه! سر آزمون به استدلال شما برای گزینۀ ۴ هم فکر کردم ولی اصلا حواسم به این موضوع نبود!

پرستو
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۰۶ ق٫ظ

سر این سوال ۷ خیلی بحث بود. خیـــلیها گزینۀ ۳ رو زدن. آقا امیر شما خودت درصدهات رو نمیگی؟

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

تخصصی ۳۵
استعداد ۱۵
زبان ۵

امیر-قابل توجه زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیکی 2

شما اگر دانشجوی ریاضی علاقمند به فیزیک هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما هم اگر ریاضی هستید درصدهاتونرو در صورت تمایل بذارید

امیر-قابل توجه فیزیکی 2
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیکی 2

ای بابا همش مخاطب هارو یادم میره پاک کنم!!! شما دانشجوی ریاضی علاقمند به فیزیک هستید؟/در صورت تمایل درصدهاتون رو لو بدید!!!!!!!با عرض پوزش از زنده باد محض

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

امیرآقا خیلی روحیه میدی! نتایج که اعلام شد باید حتما به شما خبر بدم رتبه م رو! تازه اگه میانگین وزنی شما ۲۶ ئه که خیلی خووووبه.
چرا بهشتی رو پایین تر از علم و صنعت زدید؟! حالا شاید دکتری بیایید بهشتی هم‌کلاسی شیم :)

امیر-قابل توجه زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

ان شاء ا… البته من دستگاه های دیفرانسیل کار کردم تو حوزه نظریه هم ارزی باعث افتخارم خواهد بود.

زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۹:۲۹ ب٫ظ

با
تخصصی ۲۳٫۷
استعداد ۱۷٫۷
زبان ۱۲٫۲
امیدی هست ؟ حدودا چه رتبه ای ؟

امیر-قابل توجه زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

بین ۴۰ تا ۷۰

زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

واقعا اگه رتبه ام این بشه که جواب زحمتامو میگیرم . امیر کبیر ارشدمو گرفتم ۱۶. نمره نمیدن تو امیرکبیر انگار میخوان جونشونو بگیرن . مقاله ندارم اما مدرک زبان و المپیاد دارم .

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

ای ناقلا من به کدامین گناه و تا کی باید چوب زبون نفهمی مو (زبانم خوب نیست) باید بخورم بار پروردگارا!

زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

البته من چندان امیدی به مجاز شدن با این درصدا ندارم . ۲ روز کامل دپرس بودم . گرایشمم جبر بوده .

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

زنده باد محض، توی گرایش جبر یه خرده رقابت بیشتره به نظرم. چون کسانی که گرایششون جبره خیلی خوب میتونن جبرپیشرفته و جبر۱ و جبرخطی رو بزنن و درنتیجه رتبۀ بهتری میارن. امید به مجاز شدن که حتماااا داشته باش. شما کدوم دانشگاه بودی؟

زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

سوالا واقعا ریز طرح شده بودن . بعد امتحان بعضی اشتباهاتمو خودم فهمیدم . من قصد ندارم جبر ادامه بدم . البته همه ما محضیا تو مرحله اول با هم سنجیده میشیم و فرقی نداره چه گرایشی باشیم . ارشدم امیرکبیر بودم .

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

برو خیرشو ببین با رتبه ۴۰۰ هم روزانه سراغ دارم قبول شدن!!!!!!!!!!!!!!!!!! فقط گرایشترو در جهت ترکیبات یا گراف تغییر بده در غیر این صورت ریجکتت میکنن بدون تردید!!

امیر- پرستو پرستو پرستو پرستو و زنده باد محض مهم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

گفتم رتبترو که بین ۴۰ تا ۷۰ میشی ولی برو سمت گراف بهتره

زنده باد محض
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۰:۳۹ ق٫ظ

اتفاقا من میخوام ترکیبیات ادامه بدم . ممنون امیر جان . از اینکه امیدامو زنده کردی ممنونم . موفق باشی .

امیر-قابل توجه پرستو خانم
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۳۶ ب٫ظ

میانگین وزنی
تخصصی *۴+استعداد + زبان=۲۷
خیلی خوبه
من میانگین وزنیم ۲۶ هست حیف خوش به حالتون زبان خوب زدی

امیر-
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۳۰ ب٫ظ

خواهشا کاربردی ها درباره رتبه محض نظر ندن اطلاعاتشون درست نیست

امیر- قابل توجه امید
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۲۸ ب٫ظ

رتبه ۷۵ کاربردی پارسال تهران دعوت نشد

mahir kara
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۴۲ ب٫ظ

جناب آقا امیر کی چنین چیزی گفته؟بنده رتبه ۱۰۴ کاربردی سال ۹۲ بودم به شهید رجایی تهران دعوت شدم!

امیر-قابل توجه پرستو خانم
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  mahir kara

تهران منظورم شریف امیر تهران بهشتی علم صنعت تا جایی که من خبر دارم!!! شهید رجایی اطلاعی ندارم معذرت فک میکنم دوستان هم منظورشون از تهران همین دانشگاه های بالا باشه + خوارزمی

امیر-قابل توجه mahir kara
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  mahir kara

تهران منظورم شریف امیر تهران بهشتی علم صنعت تا جایی که من خبر دارم!!! شهید رجایی اطلاعی ندارم معذرت فک میکنم دوستان هم منظورشون از تهران همین دانشگاه های بالا باشه + خوارزمی امیدوارم همه دوستان موفق باشن من با توجه به چیزهایی که دیدم ( نه شنیدم!!) بهتون اطلاع دادم

امیر-قابل توجه mahir kara
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  mahir kara

شما اکسپت شدی یا ریجکت؟

mahir kara
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۹:۰۵ ب٫ظ

نرفتم فقط میخوام برم علم وصنعت

امیر-قابل توجه زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  mahir kara

دوست عزیز شما اسمتون چیه؟

امیر-پرستو پرستو پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  mahir kara

ها !!!!!!!!!!!۱ پس با ۱۰۴ نیاوردی؟!!!پرستو خانم حالا به من ایمان اوردید که اطلاعاتم دقیق هست

امیر- قابل توجه پرستو خانم
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۲۰ ب٫ظ

ببین شما میری مصاحبه از هر دانشگاهی که اومده باشن که پایین تر از شهید بهشتی باشه یا هم سطح اگه همه سوالارو هم جواب بدن سر مصاحبه و شما یه دونه سوال هم نتونی جواب بدی(تازه اگه از شما بپرسن!!!) شما قبولی!!!!! مگر این که یکی از شریف بیاد که خیلی خفن باشه و یا یکی از یه دانشگاه دیگه بیاد که دو سه تا مقاله داشته باشه(خیالت راحت تو هندسه کسی مقاله نداره)شهید بهشتی قبولی برو خیرشو ببین جالبه من ارشد شهید بهشتی رو پایین علم و صنعت زدم وگرنه الان هم کلاسی بودیم!!!!!!!!!!!

امیر- قابل توجه پرستو خانم
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۲۳ ب٫ظ

من
تخصصی ۳۳
استعداد ۲۰
زبان ۵
حالا فک میکنی کجا قبولم؟؟؟؟

امیر-قابل توجه امید
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۳۳ ب٫ظ

رتبه ۷۵ پارسال سمنان قبول شد حتی تهران هم دعوت نشد شما فک کنم تهران دعوت نشی البته تخصصی خوب زدی شاید زیر ۵۰ بشی که در این صورت دعوت میشی

mahir kara
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۳۵ ب٫ظ

علم وصنعت فقط پروفسور گلبابایی تمام

امیر-قابل توجه mahir kara
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  mahir kara

شما ارشد کجا بودی؟؟

mahir kara
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۹:۱۵ ب٫ظ

علم وصنعت

امیر-قابل توجه زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  mahir kara

چه گرایشی؟چه سالی؟

امیر-mahir kara
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  mahir kara

ببخشید بازم اشتباه شد اقای mahir kara فکر میکنم میشناسمش به خاطر اون اسمشرو پرسیدم در صورت امکان تایید کن ادمیین عزیز

امیر-mahir kara
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  mahir kara

دوست عزیز شما اسمتون چیه؟انالیز عددی هستید?

زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۴۳ ب٫ظ

یعنی امیر جان اگه من از امیرکبیر پاشم مثلا برم دانشگاه اصفهان منو قبول میکنن ؟

امیر-قابل توجه پرستو خانم
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

اره البته بعضی دانشگاه ها یه مقدار فیس و افاده دارن که مثلا ما از تهران کمتر نیستیم(خودت تا اخر خطو بگیر برو) پارسال یکی از شریف صنعتی اصفهان قبول شده در صد ها چطور زدی؟

زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۹:۰۱ ب٫ظ

تخصصی ۲۳٫۷
استعداد ۱۷٫۷
زبان ۱۲٫۲

امیدی هست ؟

امیر-قابل توجه زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

اره خیلی هم عالی!!!!!ارشد کجا بودی؟گرایش و معدل؟

امیر-قابل توجه زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

اره عزیزم ولی باید توجه داشته باشی بعضی از دانشگاه ها هم فیس و افاده میان که ما نه تنها از تهران کمتر نیستیم بلکه بیشتر هم هستیم!!!!!!۱این اصفهان یکی از اوناست با این حال پارسال از شریف یکی سراغ دارم اونجا قبول شد

زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۹:۰۵ ب٫ظ

حالا اصفهان نه یه جا دیگه . منظورم جز تهرانه :)

امیر-قابل توجه زنده باد محض
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  زنده باد محض

اول بگو کجا ارشد بودی و معدل و گرایش؟

من
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۴:۵۰ ب٫ظ

نمی دونم چرا رشته ریاضی محض جمع نمیکنن دلشون خوشه بدرد هیچی نمی خورن،م با ۴۰ درصد تخصصی ریاضی کاربردی شدم ۱۵۰

امیر
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  من

هه ریاضی کاربردی سختر از محض هست؟ بین انالیز عددی و جبر کدوم ترجیح میدی بزنی؟ متاسفم برات که به این راحتی توهین میکنی ادمین نظرات توهین امیزو تایید نکن خواهشا

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۴:۰۳ ب٫ظ

آقا امیر میشه بگید درصدهای این دوستتون که پارسال رتبه ش ۳۶ شده رو میدونید؟

امیر
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

سلام
تخصصی ۳۶
زبان ۳۰
استعداد۲۰

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

مرسی امیر آقا

امیر
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

بابا رتبه شما حداقل زیر ۳۰ هست اون دوستم پارسال زبان ۳۰ زده ینی ۵ درصد چون کف زبان پارسال ۲۵ بود حالا شما امسال انگار زدی ۶۰ تازه تخصصی هم بهتر زدی نسبت به اون پارسال جبر پیشرفته گلابی بود امسال فوق العاده سخت شما سوال ۳ اون حدرو چی زدی؟ به پیر به پیغنبر اگه شهید بهشتی نیاوردی هر چی میخای بگو ولی اگه رتبه ۱ هم میاوردی بازن بهشتی بودی چون دانشگاه های تهران اکثرا ایزوله هستن و دانشجو خودشونو میگیرن

پرستو
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

درصدهای این دوستتون که پارسال رتبه ش ۳۶ شده رو میدونید؟

امیر
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو
پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

کسی اینجا نیست که!

امیر
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۲:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

فردا ساعت ۴ بعد از ظهر بیاید همون پیجی که گذاشتم

امیر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۲۹ ب٫ظ

شما می دونید اخرین فرد مجاز دعوت شده به تهران چه رتبه ای داشت؟؟؟

پرستو
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

نه نمیدونم. من هندسۀ ریمانی کار کردم. شما الان چطور دادی کنکور رو؟

امیر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

بد نبوده علم و صنعت منیفلد کار میکنه پرستو خانم دانشگاه های تهران به شاگردای خودشون بها میدن دوستم با رتبه ۳۶ پارسال حتی خواجه و تربیت معلم هم قبول نشد

پرستو
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

دوستتون ارشدش رو توی دانشگاه‌های تهران نبوده؟

امیر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

چرا علم و صنعت بود

پرستو
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۱۷ ب٫ظ

نجفی خواه چرا برنمیداره؟!

امیر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

بیشتر به شاگرداش بها میده و به مصاحبه بیشتر از کنکور بها میده چه زمینه ای کار کردید؟من ۴ سال پیش اونجا بودم

پرستو
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۸:۱۸ ب٫ظ

رتبۀ ۱۶۲ پارسال
تخصصی ۲۹
استعداد ۱۵
زیان ۳۲

امیر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

خب پرستو اینایی که میگی زبان رو صفر زدن چون کف زبان پارسال ۳۰ درصد بود مثلا انگار تو ۶۰ زدی با قانون منفی نداشتن پارسال شک نکن شهید بهشتی قبولی

امیر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

خب پرستو اینایی که میگی زبان رو صفر زدن چون کف زبان پارسال ۳۰ درصد بود مثلا انگار تو ۶۰ زدی با قانون منفی نداشتن پارسال شک نکن شهید بهشتی قبولی فقط یادت باشه علم و صنعت مزن که نجفی خواه برت نمیداره

پرستو
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

شما علم و صنعت بودی؟ گرایشت هندسه ست؟

امیر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

بله

امیر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

فقط یادت باشه علم و صنعت مزن که نجفی خواه برت نمیداره

امیر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

انتخاب اول شهید بهشتی رو بزن راستی با چه استادی کار کردی و معدل؟

پرستو
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

من با پوربرات کار کردم. معدلم : ۱۷.۴۶

پرستو
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۸:۱۷ ب٫ظ

رتبۀ ۸۹ پارسال
تخصصی ۳۲
استعداد ۲۵
زبان ۳۱٫۴

پرستو
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۸:۰۸ ب٫ظ

من کارشناسی و کارشناسی ارشد رو شهید بهشتی بودم.
خب نفر ۱۳ ام تخصصی اش رو خیلی بهتر از من زده! تازه پارسال ضریب زبان ۲ بوده!
به نظر شما امسال تخصصی ها سختتر از پارسال نبود؟

امیر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۷:۳۶ ب٫ظ

رتبه ۱۳ پارسال
تخصصی ۳۷
زبان ۷۰
استعداد ۲۰
با توجه به این که امسال زبان منفی نداشت شما تقریبا در حد اندازه اون زدید.

امیر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۷:۳۳ ب٫ظ

ارشد کجا بودی؟ دعوت به مصاحبه میشید فک کنم زیر ۲۰ شید.

امیر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۶:۵۲ ب٫ظ

فک میکنم رتبه خوبی بیارید زبان رو خیلی خوب زدی

پرستو
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۴:۲۷ ب٫ظ

اختصاصی ۲۵٫۹۳
زبان ۳۲٫۲۲
استعداد ۲۲٫۲۲

بچه های ریاضی محض کسی میدونه با این درصدها حدودا چه رتبه ای میشم؟

امید
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۹:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

رتبه ات بین ۱۰۰ تا ۱۲۰

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  امید

آقا امید با این رتبه ای که شما میگید تهران دعوت میشم به مصاحبه؟ گرایشم هندسه ست.

mahir kara
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

آره فکر کنم

امید
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

آره فکر کنم. معدل شما چطوره؟ از کدوم دانشگاهید؟

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  امید

معدلم ۱۷.۴۶ از شهید بهشتی. بنظر شما تخصصی‌های امسال سختتر از پارسال نبود؟

امیر
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

رتبه شما زیر ۳۰ حداقل هست من با توجه به پارسال میگم مومن ۱۲۰ ینی چی!!!!!!!!!

Azam.ordoooyi
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

شماها الان کجااایین کجا قبول شدین

امید
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

سلام
باید قبول کنیم تخصصی سخت بود. معدلتون که خیلی خوبه .توکلتون به خدا باشه دوستاتون چکار کردن؟

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  امید

از دوستان خبر ندارم. من خودم فکر میکردم خیلی بهتر از اینا امتحان بدم. یه ماه خونده بودم. الان که شما میگید بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میشم نمیدونم حداقل بهشتی دعوت به مصاحبه میشم یا نه.

امید
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

پرستو خانم امسال خیلی متفاوت از پارسال است.شاید بهتر رتبه بیارید.

امید
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

از بچه دکترا سال قبل بپرسی بهتره

پرستو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  امید

آقا امید شما چطور دادید کنکور رو؟ کدوم دانشگاه بودید؟

امید
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

میانگین وزنی شماتقریبا ۲۶ است.شاید رتبه شما زیر ۱۰۰ بشه.امسال خیلی نمیشه باتوجه به درصد های سال قبل حدس زد

راستش من کاربردی ام
تخصصی۴۶
زبان۰
استعداد ۱۶.۶۶

امیر- قابل توجه پرستو خانم
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

اقا شما که کاربردی هستی مگه میدونی تو محض چه خبره که این بنده خدارو در توهم میزاری؟ ولی من میدونم شما رتبت زیر ۱۰۰ میشه ولی تهران شاید نیاری!!!!!!رتبه ۹۰ پارسال نیاورد