مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

اعلام اسامی رشته‌محل‌های دکتری دارای مجوز وزارت علوم

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی رشته محل‌های مقطع دکتری  آزاد و وزارت علوم که دارای مجوز از شورای عالی گسترش آموزش عالی هستند، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، اسامی رشته محل‌های مقطع دکترای تخصصی دانشگاه آزاد و وزارت علوم  دارای مجوز از شورای عالی گسترش آموزش عالی اعلام شد.

متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ی تخصصی می‌توانند برای اطلاع از وضعیت رشته محل‌های مورد نظر خود به سایت اطلاع رسانی وزارت علوم و لینک دوره‌های دکترای تخصصی  دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی به لینک  اسامی رشته محل های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد  و وزارت علوم دارای مجوز مراجعه کنند.​

ثبت‌نام
باخبرم کن!

207 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جبل
دی ۱۲, ۱۳۹۳ ۵:۵۲ ب٫ظ

کسی نمیدونه که لیست دانشگاه دولتی دارای مجوز تا اردیبهشت تغییر می کنه یا نه؟
مثلا روزانه بگیرن یا نه؟
اخه اکثرا شبانه است؟
یا پردیس خودگردان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جواد
دی ۹, ۱۳۹۳ ۳:۵۹ ب٫ظ

درود بر نماینده فهیم مجلس جناب آقای جعفری که می دانند دانشگاه آزاد با افزایش بی رویه ظرفیت دکتری امسال چه ضربه ای را به مدرک دکتری و به تبع آن بحث علم و دانش در کشور زده اند.
با امید موفقیت

آسمان
دی ۹, ۱۳۹۳ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

این بحثها همش الکی دوستان.یک روز وزارت علوم یک لیست اعلام می کنه فرداش مجلس پشت دانشگاه آزاد در میاد.گذاشتنمون سر کار.

شاهین
دی ۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

هشدار کمیسیون آموزش مجلس به ثبت نام کنندگان دکتری آزاد ۹۴ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از احتمال حذف برخی کد رشته های موجود دانشگاه آزاد در آزمون دکتری سال ۱۳۹۴ خبر داد. قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس گفت: در مورد پذیرش دانشجو در مقطع دکترا، دانشگاه آزاد بدون هماهنگی با شورای گسترش وزارت علوم دفترچه‌ای را برای پذیرش دانشجو در سال ۹۴ و ۹۵ منتشر کرده که به زودی کمیسیون در این زمینه بیانیه‌ای خواهد داد و کسانی که می خواهند برای مقطع دکترای دانشگاه آزاد در سال ۹۵-۹۴ ثبت‌نام کنند باید با علم به این موضوع این کار را انجام دهند که احتمال دارد بسیاری از این رشته‌ها را به دلیل نبود زیرساخت‌ها و کیفیت نتواند مجوز دریافت کند و ممکن است داوطلبین دچار مشکلاتی شوند که کمیسیون نیز در این زمینه به زودی بیانیه‌ای را صادر خواهد کرد. وی افزود:‌در مورد پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه ازاد در سال ۹۳ و ۹۴ نیز کمیسیون همچنان نظر قبلی خود را دارد که مسئولان مربوطه باید در مورد این موضوع توضیح دهند که با چه مجوزی اقدام به پذیرش دانشجو کردند. سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در پایان گفت: طبق اعلام دانشگاه آزاد این دانشگاه ۲۵ هزار عضو هیأت علمی دارد که طبق لیست ارائه شده تعدادی از آنان حق‌التدریس هستند و در ادامه باید مشخص شود که این دانشگاه چه تعداد هیأت علمی نیاز و چه تعداد در هیأت‌های علمی این دانشگاه عضو… ادامه نظر»

شاهین
دی ۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  شاهین

دوستان مشاهده کردین که مجلس و وزارت علوم بیانیه خودشو صادر کرده و اطلاع رسانی کرده حالا هر کی عمل نکنه مدرکش تایید نمیشه خودش ضرر میکنه . از ما گفتن بود

فارغ التحصیل
دی ۹, ۱۳۹۳ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  شاهین

مرسی دوست عزیز از راهنمایتان من به دوستام گفتم بی اعتنایی کردن!مدرک ارشد ما بعد ۱۸ ماه نیومده اسم دانشگاه ما تو لیست ورزارت علوم نیست میگن اسم تو مدرکتون تغییراتی خواهیم داد

موت احمر
دی ۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

دوستان بزرگوار کسی اطلاع داره آزمون msrt در سال جدید اولین دوره اش چه زمانی برگزار می شود ؟

مریم
دی ۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  موت احمر

حالا این msrt چی هست که اینقدر پیگیر هستی؟

هواشناسی
دی ۱۰, ۱۳۹۳ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  موت احمر

برید سایت سامانه ازمون زبان msrt اول ثبت نام کنید اونجا تاریخ آزمون بعدی رو می زنه و می تونین تقویم آزمون رو مشاهده کنین معمولا ماهی یکبار برگزار می شه موفق باشید

reza
دی ۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

خوب

میکروبیولوژی
دی ۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

تکلیف اونهایی که الان دارند تواین دانشگاهها درس می خوانند چیه؟یعنی مدرک آنهایی هم که قبلا قبول شدند بی اعتباره؟

1
دی ۱۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

راست میگید پس ما که امسال قبول شدیم چیکار کنیم؟ ما که نمی دونستیم اینا مجوز ندارن

علی
دی ۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۹ ق٫ظ

دانشگاه آزاد تصور می‌کند کسی جلودار تخلفاتش نیست/ مدرک‌فروشی به بهانه توسعه علمی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ظاهراً مدیران دانشگاه آزاد تصور می‌کنند کسی جلودار تخلفات آن‌ها نیست و ضمناً قادر خواهند بود دانشجویان را با مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طرف کنند. قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر اینکه کسی مخالف توسعه تحصیلات تکمیلی در کشور نبوده و به ویژه مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات معتقدند این تحصیلات باید به طور روشمند، علمی و متوازن توسعه یابد، گفت: ارکان افزایش جذب دانشجو، توسعه علمی و گسترش فضای دانشگاهی، آموزشی و نرم‌افزاری باید بر اساس یک توازن و تناسب صورت گیرد. وی مشکل دانشگاه آزاد را قانون‌گریزی برشمرد و با یادآوری لزوم صدور مجوز از سوی شورای گسترش وزارت علوم برای ایجاد رشته محل‌های جدید افزود: متاسفانه در دانشگاه آزاد صرفا با یک تفاهم کلی و نه حتی توافق بدون کسب مجوز از این شورا بیش از ۱۲۰۰ رشته محل جدید برای مقطع دکتری ایجاد شده است که ۷۵۰ رشته محل جدید اصلاً مجوز ندارند و تاکنون نیز مستندی در این باره ارائه نکرده‌اند. جعفری با اشاره به حضور ۱۰ هزار استاد در دانشگاه آزاد طبق آمار، گفت: به گفته مسئولین دانشگاه آزاد هم اکنون ۵۰۰ هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری در حال تحصیل هستند و این یعنی به ازای هر استاد ۵۰ دانشجو. وی ادامه داد: هر رساله ۲۰ واحد است و سؤال اینجاست که هر… ادامه نظر»

علی
دی ۹, ۱۳۹۳ ۰:۲۸ ق٫ظ

واقعأ باید به مسئولین عزیز وزارت علوم درود فرستاد و از آنها خواست که شدیدتر با دانشگاه آزاد برخورد کنند.

شاهین
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

دوستان عزیزم وزارت علوم مدارک دانشگاه های بدون مجوز رو قبول نمیکنها بخدا بعدا خودتون پشیمون نشین هم هزینه مالی هم هزینه زمانی و …. حتی کارمندان عزیز که برا افزایش حقوق میرن مدرکشون تایید نمیشه پولشون حیف میشها . وزارت علوم گفت که بعدا کسی اعتراض نکنه نگه کسی چیزی نگفت و همان طور که مثلا مدارک فلان دانشگاه از فلان کشور رو از فلان سال قبول نکردش و کسی دیگه اون دانشگاه نرفت چون وزارت علوم تایید نمیکنه . برا دانشگاه های خارجی رو اعلام کرده و برا دانشگاه ازاد هم اعلام کرد که مردم شریف ایران ضرر نکنن .

مهران
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

توی استان کرمان واحد انار که یکی از شهرهای استان کرمان هست و هیات علمی چندانی هم نداره مجوز داره اون موقع واحد کرمان که مرکز استان هست و تعداد زیادی هیات علمی داره مجوز نداره!

PHD
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

دقیقا همین طور است که می فرمایید. شهرستان های اطراف مجوز رشته را گرفته اند ولی مرکز استان ها هنوز مجوز ندارند با توجه به اینکه هیات علمی های مرکز استان در شهرستان ها به صورت مدعو تدریس می کنند. !!

1
دی ۱۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

رشته من نجف آباد مجوز داره. تهران مجوز نداره.ما که نمی دونستیم چیکار کنیم؟

مهدی
دی ۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۸ ب٫ظ

واقعا چرا بعد از ثبت نام باید همچین چیزی رو اعلام کنن؟
بدیهی ترین حق شرکت کننده ها این بود که از قبل این تغییرات رو بدونن
مثل این می مونه که یه قراردادی با یه جا امضا کنی بعد طرف بیاد یکجانبه تغییرش بده

PHD
دی ۸, ۱۳۹۳ ۵:۱۷ ب٫ظ

علوم تحقیقات واحد ما هم میگه هر چی تو مدرک موقت قید شده عینا در دانشنامه همون ذکر میشه. صدور دانشنامه زمانبره و باید مهر برجسته و … بخوره که هنوز آماده نشده..
نگران نباشید دوستان

امیری
دی ۸, ۱۳۹۳ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  PHD

توی لیست اعلام شده وزارت علوم باید باشه تا تایید بشه توسط وزارت علوم زمان بره

علی
دی ۸, ۱۳۹۳ ۲:۴۳ ب٫ظ

دوستان متاسفانه وزارت علوم مدارک دانشگاه هایی که مجوز ندارند را تایید نمیکند این اتفاق الان برای فارغ التحصیلان واحدهای علوم تحقیقات استان ها که مجوز رشته را از شورای گسترش نداشته اند اتفاق افتاده. میتوانید با مراجعه یا تماس با وزارت علوم، دفتر شورای عالی گسترش خانم پورهادی (ایشان مسئول امور دانشگاه آزاد در شورای گسترش است) پیگیر این قضیه شوید

علی
دی ۸, ۱۳۹۳ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

منظور از مدرک دانشنامه است که وجاهت قانونی دارد و نه مدرک موقت که فاقد وجاهت قانونی است

سوری
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱:۴۹ ب٫ظ

واقعا همینه منم دانشگاه آزاد یزد سال اول دکتری هستم رتبم بالا بود و میتونستم علوم تحقیقات تهران بزنم ولی بخاطر نزدیکی به محل سکونتم یزد را انتخاب کردم حالا اگه این دانشگاه مجوز نداره یا دارکشو تائید نکنن حق من که رتبم خیلی بالاتر از اونایی هست که علوم تحقیقاتو زدن خیلی ضایع میشه …. خیلی بی انصافیه… یکی رسیدگی کنه….

علی خصوصی
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱:۴۶ ب٫ظ

سلام
دوستانی که وزارت علوم مدرکشون را تایید نمیکنه میتونن به دیوان عدالت اداری شکایت کنند
عدم تاییدقانونی نیست

رضا
دی ۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۸ ق٫ظ

از دوستان عزیزی که می توانند راهنمایی کنند و یا اگر تجربه ای در این مورد دارند لطفا عنایت داشته باشند:
بنده مدرک فوق لیسانسم را از دانشگاه علوم وتحقیقات اصفهان در رشته مدیریت اجرایی گرفتم حال با گذشت ۸ماه از گرفتن مدرکم وبا مراجعه مکرر و مکاتبه سازمان محل کارم با وزارت علوم می گویند دانشگاه مجوز نداشته و مدرکتون تایید نمیشه. در ضمن به سازمان مرکزی هم مراجعه شد و جواب قانع کننده ای دریافت نگردید . ضمن تاکید بر استفاده دوستان از تجربه تلخ من و دقت در انتخاب هاشون اگر کسی از دوستان در این مورد راهکاری دارد لطفا ارائه نماید.تشکر

i
دی ۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

با سلام
دوست عزیز من هم این مشگل را دارم ولی متاسفانه کسی پاسخگو نیست. الان دوساله فارغ التحصیل ام و تایید نمیکنن.

علوم وتحقیقات شاهرود به آقا رضا
دی ۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

من هم فارغ التحصیل علوم و تحقیقات شاهرودم ولی تو مدرک من زده علوم وتحقیقات تهران(شاهرود) من تازه مدرک گرفتم یعنی مال من هم تایید نمیشه من برای خارج از کشور میخوام اقدام کنم ممنون میشم نظرتون بگید.

سعید
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام دقیقا دانشگاه ما هم مدرک نمی ده بعد یک سال

سعید
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

منم می خوام برم واسه دکترا خارج از کشور آیا تایید میشه؟

علوم وتحقیقات شاهرود به آقا رضا
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

باید تکلیف روشن کنن دوره ای که ما کنکور ارشد دادیم یک انتخاب بود و اصلا این انتخاب دانشگاه بود انتخاب خودمون نبوده.سال بعد بچها با تراز کمتر از ما قزوین قبول شدن اونوقت ما شاهرود این ظلمه باید اعتراض کنیم حالا هم با مدارک بدون تایید.این همه شهریه رفت و آمد بعد هم بشه این .من دکتری هم مشهد قبول شدم نرفتم.مدرکمون تایید کنن ما بریم.

علوم وتحقیقات شاهرود به آقاسعید
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

برای شما هم تو مدرکتون زده علوم تحقیقات تهران تو پرانتز شهر دیگه؟

سعید به علوم تحقیقات شاهرود
دی ۹, ۱۳۹۳ ۳:۵۴ ب٫ظ

فعلا تازه بعد ۱۸ ماه مثل شماعلوم تحقیقات تهران و تو پرانتز اسم دانشگاه خودمون، من خودم یک سال تموم کردم بعضی از دوستام به ۲۰ ماه شد فارغ التحصیل شدند هنوز هیچی یک مدرک موقت دادند گفتن باطل است من خیلی نیاز شدید به مدرکم دارم لطفا نمایندگان محترم مجلس رسیدگی کنند و تا اینجا خوب جلوگیری کردن

مهسا
دی ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

باسلام آقا رضا
آیا تو مدرک شما هم زده علوم و تحقیقات تهران(زنجان)؟

مهسا
دی ۱۲, ۱۳۹۳ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

آیا تو مدرک شما هم زده علوم و تحقیقات تهران(اصفهان)؟

دکتر هومن به همه
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱:۳۶ ق٫ظ

من موافقم شهرهای بدون مجوز دیگه دکتری نگیرن

مهیارکررمی
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۵ ق٫ظ

درضمن چون باموبایل تایپ کردم دوستان غلط های املایی روندیده بگیرند.چون سخت میشه باگوشی موبایل تصحیح کرد.موفق باشند همه دوستان.

مهیارکررمی
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۳ ق٫ظ

دوستان لطفا به این جورچیزهااهمیت ندید،هدف تخریب دانشگاه آزاداست وبس.اگردقت کنیداین بخشنامه هفت دی صادرشده وششد آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد،دکتری بودکه مسولین اش اعلام کرده اند که حق انتخاب چهل شهرهست.لطفا به اون قسمت حتماسری ی بزنیداگر غیرقانونی بودتوششم دی مسولش اعلام نمیکدچهل شهر.یعنی عرض یک روزاین بخشنامه به این مهمی حذف شده.شهرهرت که نیست.وماهاهم مسخره مسولین نیستیم که باسرنوشتمون بازی بشه.غس هدفشون این بوده که دانشگاه آزاد روبراجذب هیات علمی موردنیازش ترغیب وتحت فشاربذارند.که اگه بازدقت کنید پشت سرهمین بخشنامه دانشگاه آزاداعلام کرده که پنج هزارنفرهیات علمی جذب خواهد کرد.پس به کارتون ادامه بدیدوفکارتون روخراب نکنید.

سیدجواد
دی ۸, ۱۳۹۳ ۰:۲۱ ق٫ظ

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز.دوستان برادرانه ازتون میخوام که توی این فرصت یه ماه مونده به آزمون دانشگاه آزاد تمرکزتون رو بر دروس بذارین.این رو بدونین رقبا الان که شما مشغول بحثی هستین که هیچ تاثری نمیتونین توی اون داشته باشین به شدت مشغول خوندن هستن.در ضمن این رو بگم بحث اجرایی رو به مدیرای دانشگاه آزاد بسپارین و مطمئن باشین افرادی مثل دکتر میرزاده که خودش از نخبگان دانشگاه صنعتی امیرکبیره و همچنین دکتر توفیقی که عضو کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد هست این بحث رو به سرانجام میرسونن و این رو بدونین حتی احتمال اعلام ظرفیت های جدید برای دوره دکتری وجود داره.این ناهماهنگی ها طبیعیه و همیشه در ابتدای یک موضوع وجود داشته ولی کسی باخته که ذهنش رو به این مسایل مشغول کرده.ایشالله همه شما از مهر آینده دانشجوی دکتری خواهید بود ولی تو رو به این ماه ربیع الاول عزیز سال دیگه وقتی قبول شدید برای دیگران آرزوی قبولی و افزایش ظرفیت کنید نه کاهش ظرفیت.یا خبرهای مربوط به اظهارنظر دو تا نماینده رو واسه تضعیف دیگران کپی پیست نکنید و در عوض به اونها راههای موفقیت توی آزمون و راههای پژوهش رو یاد بدین.به امید روزی که ما هیچ مانعی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل توی مقطع دکتری نداشته باشیم و هر جوان علاقه مندی بتونه بی دغدغه ادامه تحصیل بده.و به امید روزی که مثل تیم ملی فوتبال ایران که برای صعود به جام جهانی همش چشمش به امتیاز از دست دادن بقیه تیم هاست نباشیم بلکه چشممون به خودمون… ادامه نظر»

مهران
دی ۸, ۱۳۹۳ ۰:۰۳ ق٫ظ

سلام
بهتره یک مقدار نسبت به تحصیلات تکمیلی موسسات غیر انتفاعی هم اقدام کنند اگر ازاد نسبت استاد به دانشجوش پایینه خیلی از این غیرانتفاعیها اصلا هیات علمی ندارند و دانشجوی ارشد گرفتن

علی
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

واقعأ من با اینکه دانشجوی دکتری دولتی هستم ولی با این افزایش ظرفیت های امسال دانشگاه آزاد ،آدم دیگه رویش نمی آید بگه دانشجوی دکتری هستم.
خدا کند مسئولین محترم وزارت علوم کاری کنند.

محمدحسین
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

واقعا

مهسا
دی ۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۵ ب٫ظ

سلام دوستان من یه سوال دارم؟
من فارغ التحصیل مدیریت اجرایی ۹۲ علوم و تحقیقات هستم با همین مدرک هم الان دارم حق التدریس تو دانشگاههای آزاد،علمی کاربردی و غیر انتفاعی تدریس می کنم.و برای کنکور سراسری دکتری امسال درس می خونم.حالا ممکنه تو مصاحبه بگن مدرک من اعتبار نداره؟

صبا
دی ۸, ۱۳۹۳ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

مدرک دانشگاه آزاد مورد تایید وزارت علوم هست.

پاشا
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  صبا

مدارک رشته محل های مجوز دار مورد تایید است. یک سر به سازمان مرکزی بزنید تا افرادی راببینید که دو سال است مثلا فارغ التحصیلند ولی مدرکشان تایید نمی شود.

dalamper
دی ۷, ۱۳۹۳ ۷:۱۴ ب٫ظ

سلام، امیدوارم که در مورد دانشگاه آزاد سخت گیری کنن و مجوز زیادی ندن.
ولی مطمئنا این لیست مشکل داره چون رشته دکتری حسابداری سراسری اصلا هیچ دانشگاهی رو تو لیست اسامی نیاورده!!!

ali
دی ۷, ۱۳۹۳ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  dalamper

باید به اسم شهر سرچ کنیدکل رشته های آن شهر را میزنه

phd
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  dalamper

موافقم انگار لیست ناقصه ولی رشته محل های ما دقیقا مثل همون پارسال و سال های قبله حتی دانشگاه ازاد البته دانشگاه ازاد بعدا رشته ها رو اضافه کرد چون منم ازاد شرکت کردم و همون دوتا رشته محل سالهای قبل بود تابستون یهو اضافه کردن که خدا روشکر الان عین قبل شده

اقتصاد
دی ۷, ۱۳۹۳ ۶:۵۴ ب٫ظ

بچه ها قضیه چیه من خیلی از دانشگاه سرچ کردم دکترا دولتیش نبود مثل تبریز- شیراز- مشهد پس تکلیف این دانشجوهای که دارند دکتری میخونند تو این دانشگاه ها چیه؟ امسال سهمیه دانشگاهها چی میخواد بشه؟

صبا
دی ۸, ۱۳۹۳ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  اقتصاد

هیچی اونا خیلی خوش شانس بودن که از فرصت پارسال استفاده کردن

ali
دی ۷, ۱۳۹۳ ۶:۵۲ ب٫ظ

شنبه ساعت ۱۳:۴۷ انتقاد از پذیرش بیش از حد دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد/ ادعای مسئولان درباره جذب هیات علمی بررسی می‌شود انتقاد از پذیرش بیش از حد دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد/ ادعای مسئولان درباره جذب هیات علمی بررسی می‌شود عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از استماع گزارش دانشگاه آزاد درباره انتقادات وارده به افزایش بدون ضابطه پذیرش دانشجو برای مقطع دکترا در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: متاسفانه برخی انتقادات وارده به عملکرد دانشگاه آزاد به سایر دانشگاه‌ها نیز وارد است. علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ یا یادآوری افزایش بدون ضابطه پذیرش دانشجو برای مقطع دکترا ازسوی دانشگاه آزاد٬ گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مدعی رفع انتقادات وارده به عملکردشان بوده و به همین دلیل جلسه فردا (یکشنبه ۷ دی) کمیسیون آموزش مجلس برای بررسی گزارش عملکرد این دانشگاه برگزار خواهد شد. نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه تا زمانی که دانشگاه آزاد نتواند هیات علمی کافی داشته باشد نباید نسبت به جذب بیش از حد مجاز دانشجو در مقطع دکتری اقدام کند٬ افزود: مجلس از مواضع خود در این باره کوتاه نیامده و با هر نوع تخلفی در سیستم علمی کشور به جد برخورد خواهد کرد. این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با تاکید بر اینکه لازمه جذب دانشجوی مقطع دکتری در دانشگاه‌های کشور داشتن زیرساخت‌های لازم و کافی است٬ گفت: نبود زیرساخت‌های لازم برای دانشجویان از جمله معضلاتی است که نه تنها دانشگاه آزاد بلکه سایر دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه‌های پیام‌نور… ادامه نظر»

ali
دی ۷, ۱۳۹۳ ۶:۵۰ ب٫ظ

افزایش ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد به شیوه فعلی “غیرقانونی” است سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزایش ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد به شیوه فعلی را “خلاف قانون” توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از تسنیم؛قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی اسناد و مدارک دانشگاه آزاد درباره افزایش ظرفیت تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه اظهار داشت: تبلیغات غیرمنصفانه‌ای در این زمینه صورت گرفته است مبنی بر اینکه کمیسیون آموزش با توسعه آموزش عالی در مقطع تحصیلات تکمیلی مشکل دارد. این درحالی است که ما علاقه‌مند به توسعه آموزش عالی به‌خصوص در مقطع ارشد و دکتری هستیم. البته دیدگاه ما این است که این توسعه باید توسعه واقعی باشد. وی اظهار داشت: رکن مهم در توسعه تحصیلات تکمیلی در کنار دانشجو، استاد، امکانات آموزشی و پژوهشی و همچنین زیرساختارهایی است که باید فراهم شود. اما طبق آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی دانشگاه آزاد، ۱۰ هزار استادیار در این مقطع در دانشگاه آزاد وجود دارد. این درحالی است که ۵۰۰ هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه به تحصیل می‌پردازند. سخنگوی آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه با احتساب این آمار به ازای هر ۵۰ دانشجو یک استادیار در دانشگاه آزاد در مقطع تحصیلات تکمیلی حضور دارد و بسیاری از این اساتید نیز حق التدریس هستند و نیمه وقت با این دانشگاه همکاری دارند، یادآور شد: رساله دکتری ۲۰ واحد است و یک استاد در شرایطی که بخواهد رساله دانشجوی دکترایی را درست راهنمایی کند،… ادامه نظر»

ناشناس
دی ۷, ۱۳۹۳ ۵:۴۵ ب٫ظ

دانشگاه آزاد واحد شبستر دارای مجوز جذب دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی رباتیک است.

پس چرا دانشجو جذب نکرده؟؟؟

این تنها دانشگاه آزادی است که مجوز این رشته را دارد.

مریم
دی ۷, ۱۳۹۳ ۳:۲۹ ب٫ظ

بچه ها الان بحث راجع به دانشگاه سراسری نیست اگه اسم شهر رو بزنی رشته هاش میاد

محمد
دی ۷, ۱۳۹۳ ۲:۵۳ ب٫ظ

سلام.
حالا تکلیف دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته محل هایی که مجوز ندارند چیه؟
وقتی وزارت علوم مدرک رو تأیید نمیکنه یعنی به تبعش ادارات، سازمان ها و ارگان ها هم مدرک رو قبول ندارند. یعنی مدرک فاقد اعتباره؟!!! یعنی ۷۰، ۸۰ میلیون و کلی وقت بابت یه گواهی فاقد اعتبار هزینه میشه؟
دانشگاه آزاد یزد بابت کارشناسی ارشد و دکتری عمران مجوز نداره
اما الان بیش از ۲۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۵ نفر در مقطع دکتری داره؟
یعنی همه سر کارن؟!!!!

صبا
دی ۸, ۱۳۹۳ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

یا تا سال دیگه مجوز می گیرن و یا زمان صدور مدرک اسم واحد دیگه رو میزنن. پس نگران نباش.

فاجعه بزرگ
دی ۸, ۱۳۹۳ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

من ارشد روانشناس بالینی تو دانشگاه علوم تحقیقات آمل خوندم بعد یک سال میگن هنوز مدرک شما در دست پیگیری است حتی مدرک موقت رو باطل کردن!!یک نکته مهم این است که سال ۹۰ من تنکابن ارشد روانشناسی بالینی امتحان دادم رتبه ام شد ۷۶ من رو انداختند دانشگاه علوم تحقیقات آمل چون اون سال تنکابن ۴۰ نفر گرفت جالب توجه اینه که یک سال قبل تر سال ۸۹ تا ۱۳۵ نفر گرفت از اون جالب تر اینه که تو دانشگاه آمل رتبه ۸۰۰ قبول شده بود از اون جالب تر اینه که ما تو ارشد ۲ واحد کارورزی داریم باید ۲۴۰ ساعت بیمارستان می رفتیم پول رو گرفتند ۹۰ درصد کلاس دوره ندیدند و ما بقی ۱۰ ساعت هل هولکی از دور رفتند بیمارستان بیمار دیدند آخه چرا من با رتبه ۷۶ با رتبه ۸۰۰ و … همکلاس بشوم و اگه مدرک لغو بشه در حق ما هاظلم میشه تر و خشک با هم می سوزند نمایندگان محترم مجلس لطفا رسیدگی فرمایید

الاله
دی ۷, ۱۳۹۳ ۲:۲۷ ب٫ظ

لایییییییییییییییییییییک

مهردادPR
دی ۷, ۱۳۹۳ ۲:۱۸ ب٫ظ

سید مجتبی علوی فاضل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، گفت: ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ساعت ۱۲ شب گذشته ادامه داشت. آمار دقیقی از شمار داوطلبان وجود ندارد اما بالای ۱۰۰ هزار نفر متقاضی حضور در این آزمون بوده اند.

وی در ادامه گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نیز تا شنبه آینده ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد برای حضور در این آزمون ثبت نام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه دانشجویان ترم آخر ارشد می توانستند در آزمون دکتری شرکت کنند، گفت: در مقطع دکتری داوطلبان بدون آزمونی که درس خود را در مقطع کارشناسی ارشد تمام نکرده باشند اجازه تحصیل در مقطع دکتری را ندارند اما داوطلبان با آزمونی که حتی ترم آخر کارشناسی ارشد خود را تمام هم نکرده باشند می توانند در آزمون دکتری شرکت کنند.

وی در خصوص داوطلبان دوره دکتری پ‍ژوهش محور، گفت: این دانشجویان باید طرح های خود را از شرکت ها یا ارگان های محتلف سفارش بگیرند و در غیر این صورت اصلا آنها پذیرش نخواهند شد.

وی اظهار کرد: هدف دانشگاه آزاد در دوره دکتری پژوهش محور انجام کار با کیفیت است و به همین دلیل شرایط ورود دانشجویان را بسیار سخت گرفته ایم.

ملیحه السادات
دی ۷, ۱۳۹۳ ۲:۰۰ ب٫ظ

سلام بچه ها این دانشگاهها یعنی چی؟؟متوجه نمیشم یعنی اگر مثلا بهشتی روزانه رشته منو زده باشه امسال حتما میگیره؟؟

صادق
دی ۷, ۱۳۹۳ ۶:۳۰ ب٫ظ

نه..
یعنی اینکه این دانشگاه در مجموع مجوز گرفتن دکترا در رشته شما رو داره
حالا اینکه امسال بگیره یا نه به ظرفیت خالی اساتید و تصمیم دانشگاه مربوط میشه

میکروبیولوژی
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱:۳۱ ب٫ظ

من دکترای ازاد قم هستم و ت. لیست مجوز هم نیست . پس چه بلایی سرمون میاد

معماری
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱:۲۳ ب٫ظ

خیلی جالبه رشته معماری ارشد و دکتری هیچ دانشگاهی تو سراسری وجود نداره.

مریم
دی ۷, ۱۳۹۳ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

اسم شهر بزن میاد دانشگاه سراسری مشکلی نداره

Amir
دی ۷, ۱۳۹۳ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

معمار سرچ کن از شیت سوم به بعد. یعنی از شماره ۶۰ به بعد. اول معماری کشتی و کامپیوتره بعدش معماری هست

leila
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱:۲۲ ب٫ظ

ببخشید منظورم دانشگاه آزاد نیشابور هستش

leila
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱:۱۵ ب٫ظ

سلام .من دکتری رشته مدیریت آموزشی دانشگاه نیشابور شرکت کردم امسال سال دومه که تو این رشته دانشجوی دکتری میگیرن اما اسم این دانشگاه تو لیست نبود یعنی بدون مجوزه؟

محمدحسین
دی ۷, ۱۳۹۳ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  leila

بله مجوز نداره

hamidreza-computer
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

سلام. من رشته خودمون که کامپیوتر هست جستجو کردم. دکتری رشته ما که ۱۵ دانشگاه دولتی میگرن تو لیست نبود. پس مدرک اونا هم غیر قانونیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مریم
دی ۷, ۱۳۹۳ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  hamidreza-computer

اسم شهرو بزن میاد دانشگاه سراسری مشکلی نداره

میثم
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

در خصوص این رشته ها من از سایت آزمون سوال کردم و گفتم جریان چیه و اونها جواب دادن:

کلیه رشته محلهای داخل دفترچه دارای مجوز هستند.

reza
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

خوب

سنا
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

بچه ها میشه بگید کدوم سایت برم تا مجوزها رو ببینم.میدونید رشته میکروبیولوژى کدوم شهرها مجوز داره؟
لطف کنید راهنمایى کنید

مهردادPR
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سنا

msrt.ir

میکروبیولوژی
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سنا

البرزو تهران و جهرم و شیراز فقط اینا

احمد
دی ۷, ۱۳۹۳ ۵:۱۸ ب٫ظ

میکروبیولوژی فقط علوم تحقیقات و تهران شمال و جهرم مجوز داشته

مریم
دی ۷, ۱۳۹۳ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سنا

سنا جان
همین بالای صفحه از نوشته آبی رنگ وارد شو

مهردادPR
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

به رها:
کی ثبت نام کردید؟

ماری
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

احتمالا این بحث ها تا روز ثبت نام هم ادامه داره..
پارسال هم به طرق مختلف بچه ها تا روز ثبت نام اذیت شدند مثل قضیه انتخاب رشته مجدد..
من تصمیم گرفتم به درس خوندن ادامه بدم و دیگه به این اخبار دیگه توجه نکنم..

کامران
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

این اقا حسین کجاست : یک کامنت خوندم که فرموده بود شانسی نصیب دانشجویان دکترا شده و دکترا قبول شدن . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رضا
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

مثل حسین آقا هزارانند
حداقل شش هزار نفر از قبولی های امسال

محمد
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

در بحث اضافه کردن ظرفیت دکتری سه بحث مهم هست که باید مد نظر مسئولین قرار گیرد
۱.سطح علمی اساتید این مقطع که باید حتمأ دانشیار به بالا باشند
۲.سطح علمی دانشجوی دکتری که باید حداقل ها را داشته باشد(مثل امسال نباشد که طرف با یک هفته یا بدون مطالعه قبول شود)
۳. از همه مهمتر چون دکتری آخرین مدرک تحصیلی است باید رابطه آن با دیگر شاخص ها مثل بازار کار ، ارزش و اعتبار مدرک دکتری و…

کامران
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

کاملا فرمایشتون رو تایید میکنم

فاجعه بزرگ
دی ۸, ۱۳۹۳ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  کامران

دقیقا

مریم
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

من ارشد شیمی پیام نور دارم و همسرم ارشد مدیریت آزاد ما چند سال پیش که ظرفیتها بالا نبود قبول شدیم و کلا تا زمان دفاع دو سه بار استادمون رو ندیدیم ولی شبانه روزی دو سال تلاش و تحقیق کردیم تا پایان نامه خوبی ارائه بدیم. حالا مگه دکتری غیر از اینه قراره استاد راهما ۲۴ ساعت بالا سرمون باشه خودمون باید تلاش کنیم. درسته استاد خوب خیلی مهمه ولی نبودش برای اونهایی که تلاش می کنن مهم نیست. پس تو رو خدا استادو کیفیت آموزش رو بهانه نکنیدبرای کاهش ظرفیتها. راستی من سالهاست که بیکارم حتی زمانی که ارشد کم بود . ولی اون موقع هم کسی به فکر ما نبود پس حالا هم دغدغه کار ما رو نداشته باشید.

صبا
دی ۸, ۱۳۹۳ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

با شما کاملا موافقم.

دکتر جون
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

بچه ها سلام من ورودی ارشد ۹۰ یک شهر بودم در یک رشته که مجوز الان هم نداره و تو لیست هم نیست مدرک موقتمو گرفتم و دانشنامه هم گرفتم الان هم دارم دکترا تو یک رشته تو یک شهر میخونم که باز دارای مجوز نیست خیالتون راحت باشه دانشنامتون بدون کوجپکترین تاخیر و مشکلی به دستتون میرسه.

مهردادPR
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر جون

موافقم

محمد
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر جون

وقتی مدرکتون رو هیچ جایی قبول نکردند آن وقت می فهمید چه اشتباه بزرگی کرده بودید.
همین الان هم مجوز دارها دانشگاه آزاد برای استخدام با هزار مشکل مواجه هستند و هر جا می روی برای استخدام روی خوشی نشان نمی دهند. وای به حال غیر مجوز دارها.

اینده نزدیک
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بهتره مدارک تحصیلی مهندسان ارشد ذوب آهن اصفهان رو نگاه کنید و ببنید همگی دانشگاه ازاد رشته متالوزی خوندن ..
لطفا بدون سند و مدرک صحبت نکنید ..

reza
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

دوستان تاریخ آزمون دکتری آزاد چه زمانی هستش؟

مهدی92
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  reza

۱۰ بهمن

مهردادPR
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  reza

۱۰ بهمن

مریم
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  reza

۱۰ بهمن

شاهد
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  reza

۱۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۳

مریم
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

بچه ها سلام

من ارشد شیمی پیام نور دارم و همسرم ارشد مدیریت آزاد ما چند سال پیش که ظرفیتها بالا نبود قبول شدیم و کلا تا زمان دفاع دو سه بار استادمون رو ندیدیم ولی شبانه روزی دو سال تلاش و تحقیق کردیم تا پایان نامه خوبی ارائه بدیم. حالا مگه دکتری غیر از اینه قراره استاد راهما ۲۴ ساعت بالا سرمون باشه خودمون باید تلاش کنیم. درسته استاد خوب خیلی مهمه ولی نبودش برای اونهایی که تلاش می کنن مهم نیست. پس تو رو خدااستادو کیفیت آموزش رو بهانه نکنیدبرای کاهش ظرفیتها.بچه ها نظرتون چیه؟

ali
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام.اصلا موافق نیستم.

؟-مدیریت آموزشی اهواز
دی ۷, ۱۳۹۳ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

کاملا موافقممممم

حقوقدان
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

به همه دوستان نگران عرض میکنم
این حرف ها فقط برای تخریب دانشگاه ازاد و ایجاد موج روانی در همین راستاس
به همه اطمینان می دم از نظر قانونی اعمال دانشگاه آزاد در راستای اساسنامه دانشگاه بوده و موجه است.پس بدون استرس به کارتون ادامه بدید.

ali
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

من علوم وتحقیقات قبول شدم ولی می خواستم شهر خودم درس بخونم.الانم از وضعیت آموزشی اینجا راضیم. شما بگید گناه من چیه؟

1
دی ۱۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  ali

خیلی هم کار خوبی کردی. شهرم نداشت مجبور شدم بزنم تهران حالا تهران هم مجوز نداره. اگه شهرم می آورد منم می زدم شهر خودمون. اینا که هیچکدوم مجوز ندان پس چرا هزینه رفت و آمد بدیم ؟

رها
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

مدارک دانشگاه ازاد بر اساس مصوبه مجلس دارای اعتبار است وسازمان گسترش وهر جای دیگه هیچگونه وجاهت قانونی برای تایید وعدم تایید مدارک ندارند روی مدارک ارشد وکارشناسی خودتون نگاه کنید شماره مصوبه های مجلس نوشته شده است و امضا مدرک رییس دانشگاه ازاد ومعاون اموزشی مدارک اصلی را امضا میکنند ورییس واحد ومعاون اموزشی واحد مدرک موقت را امضا میکنند

محمد
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  رها

آن مال سالهای پیش بود نه امسال

مهردادPR
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

ظرفیت پذیرش پژوهش محور حدوداً ۷۰۰ نفر
شروع تحصیل از بهمن ماه

دوستان ، به خوندنتون ادامه بدید و به این اخبار توجه نکنید. دانشگاه آزاد همه چیز رو درست میکنه

مریم/ آموزش زبان
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

از تکمیل ظرفیت خبر ندارین؟

مهردادPR
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

متأسفانه خبر جدید خیر

رهابه مهردادPR
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

سلام آیا این ۷۰۰ نفر از بین ۱۹۵۰ نفر انتخاب میشوند ؟
زمان مصاحبه کی هستش ؟

مهردادPR
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

بله. از بین همون ۱۹۵۰ نفر
زمان مصاحبه مشخص نیست

مابقی دوستانی که پروندشون خارج از اون ۱۹۵۰ نفره، برای بهمن پذیرش نمیشوند.

رهابه مهردادPR
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

چطوری متوجه بشیم جز اون ۱۹۵۰ نفر هستیم

هوشنگ
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

سلام مهرداد جان چطوری؟ خوبی؟امیدوارم موفق باشی.هرزگاهی خبری از دوستان مجازی بگیر!!!من کلی نگرانت بودم برای رفتن روز چهارشنبهساعت ۱۰.

رضا
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

با سلام خدمت دوستان در هرصورت مرجع تایید مدارک وزارت علوم هست . بنده شهریور نود و دو از علوم تحقیقات اصفهان فارغ التحصیل شدم. که وزارت مذکور مدرک بنده را به علت فاقد مجوز بودن دانشگاه تایید نکرده تا محل کارم آنرا اعمال نماید. از مسوولین سایت خواهش میکنم مطلب را جهت اطلاع دوستان و جلوگیری از متضرر شدنشان جایگذاری کنند. دوستان جهت اعتبار مطلب فوق میتوانند با وزارت علوم-شورای عالی گسترش آموزش عالی “مرجع تایید مدارک تماس حاصل نمایند.

آتنا
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

من که چشمم آب نمیخوره.بالاخره دانشگاه آزاد حرفشو به کرسی مینشونه و مدارک دکتری اعتبارش کم میشه.
منم پشت کنکوریم اما با افزایش ظرفیت بی رویه مخاااالفم

صبا
دی ۸, ۱۳۹۳ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  آتنا

انشاا… دانشگاه آزاد حرفش رو که به حق هم هس به کرسی بشونه. الهی آمین.

200 روز
دی ۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ق٫ظ

سلام
به جز اون مدتی که از زمان تصمیم گیری برای شرکت در آزمون دکتری و بعد مطالعه و بعد کنکور و بعد انتظار نتایج اولیه…؛ برای دکتری امسال وقت گذاشتیم ، تقریبا ۲۰۰ روز هم هست که درگیر حواشی ، تصمیم گیریهای عجیب و غریب یا حتی تصمیم نگیری های مسئولین هستیم !!!!!!! در حالی که هنوز هم بلاتکلیفیم.
زمان زیادی که می توانستیم درصورت آرامش خیال و روشن بودن وضعیتمان صرف کار دیگری بکنیم!!!
چه کسی جوابگوی هزینه های مادی و روانی ای که ما در این راستا صرف کردیم می باشد ؟؟؟

200 روز
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  200 روز

وحساب کنید که تو این ۲۰۰ روز چندبار به این سایت سرزدیم ؟؟؟؟؟؟

رضا
دی ۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ق٫ظ

دکتری رشته منو ۲۰ تا دانشگاه داشت الان زده فقط ۳ جا. حالا باید چیکار کنیم؟

معماری
دی ۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ق٫ظ

باید تکلیف روشن کنن دوستان نباید بزاریم با این مقطع بازی کنند واقعا باید بریم وزارت علوم تکلیف روشن کنیم الان متوجه بی اعتباری مدرک بشیم بهتر از ۶ سال دیگه با این همه هزینه و بی برنامگی هست.

شایان
دی ۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ق٫ظ

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ;
این آدرس من زدم
میگن صحت نداره
برای رشته ما از سی تا رسیده به سه تا!!!!

احمد
دی ۷, ۱۳۹۳ ۹:۳۷ ق٫ظ

احسنت .

احمد
دی ۷, ۱۳۹۳ ۹:۳۳ ق٫ظ

خوب بود.

maryam
دی ۷, ۱۳۹۳ ۹:۳۱ ق٫ظ

واقعا برای بعضی از مسئولین متاسف هستم که چند هفته به کنکور مونده این همه استرس برای کسایی که۱سال خودشون رو از همه چی محروم کردند و فقط درس خوندن ایجاد میکنند.
مسئولین محترم صرفا جهت اطلاع کمتر از۱ ماه به اولین کنکور مونده خواهشا این حواشی رو بگذارید برای زمان بعد از کنکور
در ضمن بهتر بود قبل از شروع ثبتنام دکتری این لیست رو انتشار میدادید
به تمامی دوستان عزیز: توجه نکنید و فقط از این روزهای آخر نهایت استفاده رو ببرید و مابقی رو بخدا بسپارید و مطمئن باشید هرکه جواب زحمتهاشو میگیره.
براتون آرزوی کنکور عالی رو دارم.

ماری
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  maryam

بیخیال به حواشی نباید توجه کنیم و به تیم مقابل باج بدیم..

معلوم نیست چه خبره؟؟؟؟؟
دی ۷, ۱۳۹۳ ۹:۲۸ ق٫ظ

پارسال دانشگاه آزاد افراد را براساس نمره پایان نامه و معدل بدون در نظر گرفتن سوابق پژوهشی به مصاحبه دعوت کرد و خیلی ها که کار پژوهشی داشتند به خاطر اختلاف چند صدم از مصاحبه رد شدند و حقشان ضایع شد و افرادی برای مصاحبه دعوت شدند که سوابق پژوهشی مناسبی نداشتند و توانستند در چندین تکمیل ظرفیت اعلام شده از سوی دانشگاه دعوت به مصاحبه شوند تا جایی که حتی با وجود قبولی،با چندین بار فراخوان دانشگاه آزاد برای جذب این افراد به محل قبولی مراجعه نکرده و هنوز چشم انتظار و نگران منتظر تکمیل ظرفیت بهمن ماه هستند. نکته جالب توجه اینکه دانشگاه آزاد حتی مانند دانشگاه دولتی اجازه فرصت مجدد به افراد رد شده بدون دلیل سال قبل اجازه تکمیل ظرفیت مجدد و قبولی در دانشگاه آزاد نداد و فقط از افراد مصاحبه شده ای حتی با وجود شرکت در چندین بار جابه جایی و تکمیل ظرفیت مجدد داد و مداوم برای جذب این افراد با خواسته معقول و نامعقول تلاش کرد. و اماامسال: یک کار خوب دانشگاه آزاد در دکترای بدون آزمون معدل،نمره پایان نامه، اجازه فقط به افرادی که دانش آموخته هستند ، سوابق پژوهشی و دایر کردن رشته های دکترا در دانشگاه های دیگر را داد به طوری که تمامی افراد چه شاغل و غیر شاغل که نمی توانستند به خاطر هزینه های کمر شکن و مسافت طولانی وارد مقطع دکترا شدند، اجازه ورود به دکترا داده شد ولی متاسفانه بعد از واریز هزینه ها و انتخاب ویرایش مجدد یکسری رشته های مجوزدار اعلام… ادامه نظر»

موت احمر
دی ۷, ۱۳۹۳ ۹:۰۶ ق٫ظ

امیدوارم این خبر صحت داشته باشه .

سارا
دی ۷, ۱۳۹۳ ۸:۵۱ ق٫ظ

بچه ها من بعد از شنیدن این خبر دیشب ایمیل زدم به روابط عمومی دانشگاه آزاد گفت اصلا همچین چیزی نیست .نگران نباشید.

مهناز
دی ۷, ۱۳۹۳ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

من ۲ هفته پیش ایمیل زدم هنوز جواب ندادن شما چه جوری دیشب ایمیل زدی به این سرعت جواب دادن!؟
من هر وقت ایمیل زدم گفتن تکمیل ظرفیت نیست

پویا
دی ۷, ۱۳۹۳ ۸:۴۲ ق٫ظ

اینا همه حرفه و یه جور بازیه که از هم امتیاز بگیرن، حالا خواهیم دید همه رشته ها که تو دفترچه بود که هیچ، اضافه تر از اون هم تصویب میشه…

صبا
دی ۸, ۱۳۹۳ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  پویا

انشاا..

لیندا
دی ۷, ۱۳۹۳ ۸:۲۳ ق٫ظ

ای بابا چرا زودتر این خبر اعلام نکردن حالا ویرایش کردیم و مهلت تموم شده این اعلام می کنند. پس هزینه هایی که کردیم هیچ شد؟ حالا چیکار کنیم؟ خوب شد دکترای با آزمون شرکت نکردم وگرنه مثل پول بدون آزمون از بین می رفت. تو رو خدا یک کاری کنید. پس چرا مسئولین دانشگاه آزاد چیزی نمی گویند و ساکت هستند.

ali
دی ۷, ۱۳۹۳ ۶:۳۱ ق٫ظ

دانشنامه های تحصیلی که پس از مدرک موقت صادر میشود باید توسط سازمان گسترش که مصدر صدور مجوز دوره های دکتراست به تایید برسد، وگر نه مدرک های موقت ارزشی ندارد،. این مرکز اعلام. کرده فقط مدارک کسانی را تایید میکند که. دانشگاه محل تحصیل دارای مجوز باشد
دوستان جهت حصول اطمینان میتوانند با دفتر این سازمان مستقر در وزارت علوم تماس بگیرند

ماری
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱:۱۸ ق٫ظ

من جرمم چیه الان داشتم درس میخوندم این خبر رو تازه دیدم؟
حداقل لطف کنن اجازه ویرایش مجدد بدن.
اخه چرا با اعصاب ملت بازی میکنین.

ماری
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱:۰۴ ق٫ظ

!!!!
من بخاطر دوری راه شهر خودم زدم.
یعنی چرا با اعصاب ادم بازی می کنین اخه. خوب مگه اسمون به زمین میومد یه روز زودتر میگفتین.
اخه چقدر باید با اعصایمون بازی بشه.
هر ادمی واسه خودش یه برنامه ریزی تو زندگی داره.

سانازمعماری
دی ۷, ۱۳۹۳ ۰:۴۸ ق٫ظ

من الان مطلع شدم که رشته معماری همه شهره به جزتهران ونجف آبادحذف شده که من اصلاتهران روباتوجه به دوری راه و…انتخاب نکرده بودم الانم که فرصت ثبت نام تموم شده پس تکلیف ماهایی که این شهرهاروانتخاب نکرده بودیم چی میشه؟

معمار
دی ۱۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  سانازمعماری

نه من تهران می خونم. دانشگاه های مرکز و تحقیقات مجوز دارن .شمال و جنوب و غرب مجوز ندارن.

سیدجواد
دی ۷, ۱۳۹۳ ۰:۴۴ ق٫ظ

با عرض سلام.دوستان عزیز کاملا مشخصه که هنوز اطلاعات مربوط به رشته محل ها توی این سامانه بطور کامل وارد نشده است.چون در رشته من که مدیریته حتی در بخش دکترای دانشگاههای وزارت علوم هم هنوز رشته ای وارد نشده و مطمئنا این اطلاعات به مرور کاملتر میشه.
بحث بعدی من با دوستانی هست که به سلامتی دارن دانشگاه سراسری در مقطع دکتری تحصیل میکنند ولی به هر مناسبت توی این سایت راجع به هر موضوعی اونم توی حیطه دانشگاه آزاد که هیچ منفعتی براشون نداره اظهار نظر میکنند.عزیزان اگر شما به عنوان دانشجوی دکترای این کشور به جای حضور همه وقت در phdtest به دنبال گشودن گره ای از مشکلات این مردم با دانش خود بودید حالا اینقدر نگران نبودید که خدای نکرده به رقیبانتان اضافه نشه تا با مدرک دکتری در رقابت با اونها بیکار بمونید.
و اگر به جای این همه تنگ نظری یه مقدار وسعت نظر داشتید حالا راننده های اتوبوس به هر کی که بلیط رو یادش میره بده به طعنه نمیگفتن دکتر و شان دکتری بالاتر از اینها بود.
پس لطفا به جای تنگ نظری های منفعت محور به دنبال دانش مساله محور باشیم.

ali
دی ۷, ۱۳۹۳ ۶:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  سیدجواد

بحث تنگ نظری نیست بحث اصلی اینه که دانشگاه آزاد به صرف منافع مالی داره با حداقل کیفیت کل اعتبار دکتری را زیر سوال میبره، به جای ۱۰۰۰ رشنه بیاید صد هزار رشته اضافه کند ولی با داشتن اساتیدی که برای این مقطع آمادگی و صلاحیت داشته باشند

ali
دی ۷, ۱۳۹۳ ۷:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ali

ضمنا دانشجوی دکترا به منزله دستیار پژوهشی استاد راهنمای خود است کلا یا در آزمایشگاه یا دفتر استاد، نه اینکه کلی هزینه بپردازد سر کلاس استادی بنشیند که خود یا تازه دکتر شده یا دانشجوی سال آخر دکتری است یا استاد پروازی و از طرفی تا زمانی که میخواهد دفاع کند سه چهار بار بیشتر با استادش رودرو نشده باشد

محمدحسین
دی ۷, ۱۳۹۳ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ali

کاملا با نظر علی موافقم
کسی تنگ نظری نداره نگران رقیب هم نیستیم.
اینم بگم دو نفر از دوستان من در واحد علوم تحقیقات تهران دانشجو هستند و کارهای پژوهشی فوق العاده ای دارند و البته که اساتید و امکانات لازم رو هم در اختیار داشتند.
ولی بقول دوستمون استادی که هنوز خودش دانشجوی دکتراست یا تازه فارغ التحصیل شده، یا واحدی که با مدرک یکنفر دیگه مجوز دکترا گرفته، به هیچ وجه صلاحیت گرفتن دانشجو ندارند.

صبا
دی ۸, ۱۳۹۳ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمدحسین

به نظرم دانشجوی استادی باشی که یه سال از فارغ التحصیلیش گذشته باشه بهتر از اینکه سر درس استادی بشینی که یک دو سال به بازنشستگیش مونده و اصلا از کتاب ها و مقالات تازه بی خبره.

فاجعه بزرگ
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ali

علی آقا گل گفتی

محمد 1
دی ۷, ۱۳۹۳ ۸:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  سیدجواد

احسنت

سبا
دی ۷, ۱۳۹۳ ۹:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سیدجواد

احسنت به شما ، خیالم راحت شد .

عامری
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  سیدجواد

رشته محلهای دکترای مدیریت دانشگاههای دولتی در سایت وزارت علوم هست. دقت نداشتید جانم

آشنا
دی ۷, ۱۳۹۳ ۰:۳۵ ق٫ظ

کسی اطلاع داره در مجموعه علوم اجتماعی چرا بازهم امسال دانشگاه علامه طباطبایی هیچ دانشجویی نمیگیره؟

مریم
دی ۷, ۱۳۹۳ ۰:۲۳ ق٫ظ

دکتر سعید چند روز دیگه امتحانات پایان ترمه مگه درس نداری اینقدر نگران بچه ها نباش

مریم
دی ۷, ۱۳۹۳ ۰:۱۰ ق٫ظ

بچه ها من و همسرم قصد ادامه تحصیل داریم اون شاغله من بیکار اگه بعد از سالها فارغ التحصیل بشیم اون چون استخدام رسمیه ارتقای شغلی خاصی نداره و حقوقش هم شاید صد تومن اضافه بشه که پول توجیبی چند روز بچه مونه من هم نهایتا اگه جایی استخدام شم یکی دو تومن بیشتر نمی گیرم . حالا قراره پس اندازه چند ساله مونو جمع کنیم ۱۵۰ _ ۶۰ تومن بشه درس بخونیم می دونین یه نفر چی می گفت ؟ می گفت بدار تو بانک ۳ تومن سود بگیر خیال تو راحت کن اینهمه هم عذاب نکش . ولی سعید جان ما عشق تحصیلی از کسی هم طلب نداریم

سرگردان
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

این یعنی چی ؟
یعنی قبولی این همه قبول شده امسال تو رشته محل های جدید کان لم یکن و باطل میشه ؟
اگه باطل نشه ممکنه مدرکشون غیرقابل پذیرش باشه ؟؟؟
خدایا پناه بر تو

مریم
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

ممنون محمد جان به خاطر روحیه دادند.

محمد 1
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

صدرصد رشته محلها تایید میشه نگران نباشید ما اقای دکتر میرزاده را داریم

دکترای آآآآزاد
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

من پارسال قبول شدم و الان حذف شده مگه میشه

hiuyio
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

احتمالا مجوزش یک ساله بوده

saeed
دی ۷, ۱۳۹۳ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  hiuyio

پارسال هم نداشته. مطمنئنم

مریم/ آموزش زبان
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

امروز مجلسی ها ی چیزی میگن
فردا دانشگاه آزادی ها واسه رو کم کنی ی چیز دیگه
و هر روز هم یه خبر جدید
و…. این قصه سر دراز دارد…
خدا به داد همه دانشجو ها و داوطلبین برسه

رضا
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

درود بر وزارت علوم امیدواریم وزارت علوم بیش از اینها با دانشگاه آزاد برخورد کند

علی
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

برادر رضا با سلام ، شما که اقدام وزارت علوم را تائید می کنید به این موضوع توجه دارید که اگر همین دانشگاه آزاد اسلامی نبود تکلیف این همه مشتاقان به علم و دانش در مملکت ما چه می شد ، واقعا” اگر شما آدم با انصافی باشید به دور و اطراف خود و بستگان نگاه کنید و می بینید تعداد زیادی از همه خانواده ها فرزندانشان فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی است که در صد زیادی از آنها نیز جذب بازار کار شده اند، بله دوست عزیز اگر همین دانشگاه آزاد اسلامی نبود خیلی از مستعدین و مشتاقان به علم و دانش یا هنوز پشت درهای کنکور کارشناسی بودند یا به خارج از کشور مهاجرت نموده بودند بنابراین بهتر است به جای اعلام نظرهای مقطعی به موضوع بصورت عمیق نگاه کنید، بنده نیز موافق افت کیفیت نیستم یعنی بایستی بسترهای لازم فراهم شود تا دانشگاه آزاد بتواند تعداد زیادی از مشتاقان به علم و دانش را جذب نماید و اگر خوب عمل شود و نتیجه ارئه پایان نامه های موثر و مورد نیاز جامعه علمی کشور باشد ببینید چقدر می تواند اثر گذار باشد .

صادق
دی ۷, ۱۳۹۳ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

اکر دانشگاه آزد نبود، همون افراد جذب بازار کار میشدند ولی با مدرک پایین تر و توقع کمتر
هر کس با توجه به سطح تخصیلاتش توقع داشت، اول بی رویه گرفتند و یک دوره سطح توقع ها رو بردند بالا و حالا این افراد با مدرک لیسانس زیاد شده که ارزش مدرک اومده پایین

فاجعه بزرگ
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  صادق

دورود بر صادق

صبا
دی ۸, ۱۳۹۳ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

با نظرتون موافقم

زهره
دی ۷, ۱۳۹۳ ۲:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

امیدوارم وزارت علوم فکری هم به حال مدرک پردیسهای پولی خودگردان هم بکنه. چون ۶۰ الی ۷۰ میلیون رو فقط بابت شهریه می گیرن و با گذاشتن یه مهر معتبر دانشگاههای مادر رو مدارکشون می خوان مدارک رو باکیفیت کنن.

saeed
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

دانشگاه آزاد تنها برای ۴۵۰ رشته محل مجوز دکترای داره ولی برای چند هزار رشته محل برای آزمون دکترا ثبت نام کرده!!!!!!!

سارا
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

بچه ها ایمیل بزنید اینجا سریع جواب میدن مال دانشگاه آزاد
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ;

مریم
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

کجا؟

مریم
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

بچه ها رشته محل هاتون رو کم نکنید ولی اضافه بکنید اینها کارهاشون حساب کتاب نداره دوباره مجوز میگیرن انشاءا…

سعید
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

دوستان عزیزم اگه اون رشته محلی که مجوز نداره رو انتخاب کنید قطعا وزارت علوم مدرک دکتراتونو قبول نمیکنه و هزینه و وقتتون الکی رفته . فقط برای من جای سوال هست چرا وزارت علوم قبل از ثبت نام دانشگاه ازاد این کار رو نکرد و حالا که کلی پول ثبت نام کنندگان بابت ثبت نام دادن اعلام کرده پس باید حداقل پولشونو برگردونن

سارا
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

یعنی چی همش که حذف شده چرا یک ماه قبل آزمون دارن بااعصاب ملت بازی می کنن

leyla
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

خیلی خنده داره. یکی از دوستام هر رشته محلی رو که انتخاب کرده بود همش بدون مجوز بوده و حذف شده . بنظرتون دانشگاه آزاد ۱۲۰ هزارتومن رو پس میده برای کسایی که شرایط ادامه تحصیل تو شهر غیر خودشونو ندارن؟ شرکت در آزمون بی معنیه وقتی مطمئنی که قبول هم بشی نمیری

atoosa
دی ۶, ۱۳۹۳ ۹:۴۳ ب٫ظ

به نظرتون این ظرفیت ها که برای سراسری زده همه آن دانشگاه ها امسال می گیرن یا نه!؟ ممکنه دانشگاهی مجوز داشته باشه ولی نگیره؟؟!!

saeed
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  atoosa

در سراسری معمولا در هر رشته مجوزدار هر سال یا حداقل دو سال یکبار دانشجو می گیرند

مهناز
دی ۶, ۱۳۹۳ ۹:۴۰ ب٫ظ

خب نمیشه واسه همین واحدهایی که مجوز دارن تکمیل ظرفیت بذارن؟

محمد 1
دی ۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۸ ب٫ظ

عزیزان اینا مال قبل هستند رشته محلهای جدید بزودی اعلام میشود . دانشگاه ازاد با قدرت به کار خودش ادامه میده

سعید
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد 1

اقا محمد شما از قانون چیزی میدونین که میگین بعد اعلام میشود. قبل از ثبت نام برا دکترا در فلان رشته محل باید مجوزش گرفته بشه بعدش توی دفترچه قید بشه دانشگاه سراسری هم همین طور است خود من سال اول دانشگاه خودم مجوز دکترا نداشت وسط سال اوردن منم اصلا دکترا اون سال شرکت نکردم چون بهم گفته بودن برا امسال نمیرسه و سال بعد میشه منم برا سال بعدش برنامه ریزی کردم و الانم دانشجوی سراسری هستم

سعید
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد 1

درست میفرمایید دانشگاه ازاد با قدرت به بی قانونی و قانون رو زیر پا گذاشتن خودش ادامه میده

شاهین
دی ۶, ۱۳۹۳ ۹:۲۴ ب٫ظ

جالبه گرایش رشته من اصلا نیست
موندم چیکار کنم!!!!!!!!!!!!!!

مریم
دی ۶, ۱۳۹۳ ۸:۵۹ ب٫ظ

بچه ها بچه ها

شماها اگه فکر می کنید فردا پس فردا دکتری بی کار زیاد میشه خواهشا خودتونو کنار بکشید تا راه برای ماها که عشق تحصیل و پژوهش هستیم باز بشه.

سعید
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

شما فردا روز میگید من مدرک دکترا دارم باید کار خوب داشته باشم . این حرفایی که میزنید برای الان است اون موقع که بشه از همه طلب دارین

مریم
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

من فقط از خودم طلب دارم که می تونستم خیلی کارها کنم ولی نکردم. مگه سالهاست با ارشد شیمی بیکارم از کسی طلب داشتم ؟ لیسانس بیکار بهتر از دیپلم بیکاره منهم میگم دکتر بیکار بهتر از اونهای دیگه است . یا به قول دکتر میرزاده باید یکدفعه مدارس رو هم ببندند تا خیالشان راحت بشه.

سعید
دی ۷, ۱۳۹۳ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

نه بهتر نیست چون باعث افسردگی بیشتر جوانان میشه

مریم
دی ۷, ۱۳۹۳ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

مگه الان جوونا کم افسرده ان؟

حسین
دی ۸, ۱۳۹۳ ۲:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

پاسخ محمد حسین
اولا رشته بنده فقط واحد تهران مرکز داره و بس
هیج جا هم اضافه نشده.پس دلیلی نداره چون برای من اضافه نشده با اقدام دانشگاه آزاد مخالفت کنم
دوما الان ما خیلی کارشناس ارشدها داریم از دکترها با شوادتر و پژوهش محوری بالایی دارند و برعکسش خیلیا با مدرک دکترا که اساسش پژوهشه اساسا فاقد پژوهش لازمه یک دکترا هستن.بحث من این بود که اگر قراره جلوی دکترا گرفته بشه اینکار باید درمقطع ارشد انجام میگرفت نه الان با سیل ارشدها همه رو مایوس کنیم/تو این سیستم هرکسی با سواد باشه خودشو نشون میده.کاری به پارتی ندارم اما دکترهایی که با سواد باشند جامعه رو مجاب میکنن به پذیرشششون….پس زیاد تنگنظر نباشیم.ضمنا بنده مدرک ملی گرفتم نه آزاد

حقوق
دی ۶, ۱۳۹۳ ۸:۳۷ ب٫ظ

رشته من “حقوق جزا و جرم شناسی در پردیس دانشگاهی مازندران” در سایت نیست چرا

قبلا توی سایت ایسنا نوشته بود مجوز شورای گسترش وزارت علوم را گرفته

عجیبه
کسی می دونه یعنی لغو مجوز شده؟؟؟؟؟؟

معماری
دی ۶, ۱۳۹۳ ۸:۳۷ ب٫ظ

معلوم هست اینا دارن چیکار می کنن تو رو خدا تکلیف ملت روشن کنید پول بدیم اعتبار هم نداشته باشه این بازیها چیه خوب اگر قانونی نیستن جلو جذب بگیرین این خیلی بهتره بعد از ۴ یا ۵ سال دیگه با ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون هزینه بگن اعتبار نداره واقعا جای تاسف داره .مقطعی به این حساسی با این همه حرف و حاشیه .تو این دوره باید با آرامش کار کنیکم ولی متاسفانه همش تشویش بسه تو رو خدا جلوشو بگیرید چرا اینقدر حرف و حاشیه.به خدا دوستان این به نفعمونه

پلیمر
دی ۶, ۱۳۹۳ ۸:۲۷ ب٫ظ

سلام من هم خیلی سریع رفتم فرم ثبت نام دانشگاه ازادم رو ویرایش کردم. تا حد اقل اگر این خبر درست باشه رشته محل های بیشتری رو انتخاب کرده باشم. اینطوری شانس قبولیم هم بیشتر میشه.

میثم
دی ۶, ۱۳۹۳ ۸:۱۴ ب٫ظ

یعنی بریم الان ویرایش کنیم ثبت نام دکتری که انجام دادیم رو؟

nn
دی ۶, ۱۳۹۳ ۸:۰۴ ب٫ظ

متوجه نشدم:
چرا برا دکتری دانشگاه دولتی رشتم هیچ جایی نزده. یعنی چی…..

رضا
دی ۶, ۱۳۹۳ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  nn

حتمأ تهران هست

من
دی ۶, ۱۳۹۳ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  nn

رشنه شما حذف شده و در سال ۹۵ برگزار می شود

رستمی
دی ۶, ۱۳۹۳ ۸:۰۴ ب٫ظ

۱۲۰هزار تومان با ازمون ۹۴و۳۰هزار تومان بدون ازمون ۹۴ ومبلغ ۱۰۰هزار تومان پژوهش محور جمعا میشه ۲۵۰هزارتومان هزینه کردم با این ثبت نام ،تا حالا اینقدر پول خرج نکرده بودم

مریم
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  رستمی

عزیزم

اکرم
دی ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  رستمی

دقیقا منم همین کار رو کردم آخرش هم معلوم نیست چی میشه.

مهرنوش
دی ۶, ۱۳۹۳ ۷:۵۱ ب٫ظ

خیلی خوشحال شدم که جلوی پذیرش غیر منطقی دانشگاه ازاد در سطح دکتری گرفته شد.

هواشناسی
دی ۶, ۱۳۹۳ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهرنوش

واقعا از زحمات مراجع زیربط به خاطر جلوگیری از افزایش بی رویه رشته محل ها کمال تشکر را دارم. واقعا سپاس که اجازه نمی دهید سرنوشت دکتری هم مانند ارشد شود و زحمات شبانه روزی کسانی که واقعا تلاش می کنند از بین نرود.

محمدحسین
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  هواشناسی

منم همینطور . امیدوارم مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی محکم در مقابل این زیاده خواهی ها بایستند

آخی
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمدحسین

بالاخره همه دکتر خواهند شد

صادق
دی ۷, ۱۳۹۳ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمدحسین

احسنت

میثم
دی ۶, ۱۳۹۳ ۷:۲۸ ب٫ظ

ببخشید من متوجه نشدم. مثال می گیم.

الان برای ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد توی رشته فلسفه هنر کلی جاها رو زده اما توی این سایت که گذاشتین فقط نوشته علوم تحقیقات تهران.

این یعنی بقیه الکی هستن؟ متوجه نمی شم

saeed
دی ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

بله متاسفانه. دانشگاه آزاد هر جا دلش خواسته دوره دکترا دایر کرده!