مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴ مجموعه مهندسی مکانیک (۴) کد۲۳۲۴

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات کنکور دکتری مجموعه مهندسی مکانیک (۴) جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.

این رشته شامل گرایش تبدیل انرژی است.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری مجموعه مهندسی مکانیک (۴) ۱۳۹۴

کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا مجموعه مهندسی مکانیک (۴)

2324

 

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

792 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیروانا
شهریور ۱۰, ۱۳۹۴ ۳:۱۱ ب٫ظ

جز ریاضی پیشرفته ۲ که حتما باید برداریم دیگه چه واحد هایی اجباری هست؟

تبدیل
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۴۲ ب٫ظ

کسی دانشگاه شاهرود قبول شده؟

تبدیل انرژی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۳۷ ب٫ظ

تبدیل انرژی کاشان کی هست؟

تبدیل انرژی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام به همه دوستان…
امیدوارم برا همه بهترینا رقم خورده باشه
منم شیراز قبول شدم
از همین الان نگران امتحان جامعش هستم

حمید
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

من هم تبدیل انرژی شیراز قبول شدم ولی شنیدم که تو دو دوره آخر امتحان جامع دانشگاه شیراز ۴ نفر اخراج شدن. ببخشی شما از کجا قبول شدید؟

masoud
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۱۱ ق٫ظ

سلام دوستان.. من شهید بهشتی اوردم

سینا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  masoud

سلام رتبتون چقدر بود؟

mechanic
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  masoud

تبریک….با دوست عزیز من …محسن -جامدات(رتبه ۹ جامدات امسال)…..هم دانشگاهی شدی…مبارکت باشه….

mechanicبه اشکان...
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۴۳ ب٫ظ

قبولیتو تبریک میگم .و قبولی پارسا رو هم تو کاشان و بقیه هم که اطلاع ندارم…سعید یار همیشگی هم کاشانه فکر کنم..مبارکتون باشه….راستی قرار شد برا ابان ماه ازمون نظام شرکت کنی…

تبدیل انرژی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۰۳ ب٫ظ

سلام به دوستان عزیزم.
اینجانب ارومیه قبول شدم و امیدوارم شما عزیزان نیز به آنچه که امید داشتید محقق شده باشد.

امیرکبیر
مرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۱:۵۰ ب٫ظ

با سلام به همه
تبدیل انرژی بدون آزمون امیر کبیر ،علمو صنعت و شیراز کسی هست اینجا؟

تبدیل انرژی
مرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۳:۴۱ ب٫ظ

سلام.
میگن آخر مرداد نتایج را اعلام می کنند!

نوید
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۰۹ ب٫ظ

منم رفتم مصاحبه ارومیه سوال تخصصی هیچی نپرسیدن

تبدیل انرژی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۲۶ ب٫ظ

سلام بر دوستان. آقا رفتیم مصاحبه ارومیه هیچی نپرسیدند. حالم گرفته شد! نمی دونم خسته بودند، مورد خودشونو انتخابات کرده بودند، حوصله نداشتند، ولی خیلی خوش برخورد بودند. هرچه پیش آید راضی هستیم.

تبدیل انرژی
خرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۱:۱۸ ب٫ظ

سلام بر دوستان.
چه خبر؟ چکار کردید؟ دوستان تو مصاحبه چه عواملی خیلی موثر است؟ یعنی در واقع بیشترین وزنه دارد؟ اگر ممکن است توضیح دهید.
باتشکر.

mechanic
خرداد ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

بیشترین تاثیر رو به نظر من ..در درجه اول همراستایی زمینه کاری ارشد دانشجو با استاد داشت …بعد ..رزومه (مقاله و…).به طوری که مثلا داوطلبی با ۱مورد ای اس ای وفقط با موضوع مشابه استاد..امید به قبولیش بالاتر از داوطلبی با ۳مورد ای اس ای ولی زمینه کاری متفاوت با استاد بودش و قبولیش محتملتر…

تبدیل انرژی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

با تشکر از نظرتون.

parsa تبدیل انرژی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

فقط در درجه اول دانشجوی همون دانشگاه بودن بعدش هم راستا بودن پایان نامه با یه استاد.. تعداد مقاله اینان مهم نیس.. باید بخوانت همین.. روزه مصاحبه مهمه.. نوع دانشگاه لیسانس و ارشد تاثیر مستقیم داره شدید

تبدیل
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

سلام بچه ها از مصاحبه صنعتی اصفهان خبر دارین چطوریه؟

مکانیک
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۴ ۴:۴۷ ب٫ظ

سلام. دوستان کسی میدونه روال سوالات در علم و صنعت چجوریه؟؟ درسی زیاد می پرسن؟ راستی توی فرمش اولویتارو خواست، یعنی خیلی اهمیت میده؟

سعید یارهمیشگی
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

دوستان سلام. من مصاحبه سمنان و فردوسی و سبزوار رو رفتم. فردوسی اصلا رفتار اساتید خوب نبود تقریبا ۹۰ درصد دانشجوها انتخاب شده بودن.سمنان و سبزوار نسبتا وقت دادن دانشجو صحبت کنه یه ده دقیقه ای شد. ولی فردوسی ۳ دقیقه هم نشد. برا همه همین طور بود. آقا پارسا رو هم تو سمنان دیدم خیلی پسر گلیه هواشو داشته باشین.آقای پذیرش رو هم دیدم که به این سایت سر میزده. البته نمی دونم اینجا کامنت میذاشت یا نه ولی خب از بچه های خوب شیراز هستن.

مهدی
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

مسعود دوشنبه میبینمتا تو مگه هوافضا نخوندی پس تبدیل چرا اومدی باز؟قراره قبول نشیم تا نیایم اصلا؟ :دی کلک پس تو قبولی همونجا

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۴ ۵:۰۵ ب٫ظ

جاتون خالی سمنان بچه خای اینجارو دیدم!! سعید یار عمیشگی اونجا بود! اقا راضیم از بچه های مکانیکا!! شاهرود بد بود فک کنم! هیچی نپرسیدن! گفت چرا شاهرود اولویت اخره! میخاستم بگن پ ن پ بزنم اولین اولویت!!

تبدیل انرژی
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۷:۲۰ ب٫ظ

سلام پارسا خان.
امیدوارم که نتیجه مثبت باشد. زبان چی پرسیدند؟
روی چی حساس بودند؟

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

پرسیدن که مدرک زبان داری..گفتم اره ۴ تا..نمراتشونو پرسیدن بعد گفت خودتو دانشگاهتو تزتو توضیح بده..اگه بگی نداری سوال نمیکنن..همین

تبدیل انرژی
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۹:۵۴ ب٫ظ

ممنون پارسا خان.

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴ ۸:۴۶ ب٫ظ

بروبکس کسی مصاحبه نرفته؟؟ ما که فردا صبح سمنانیم!! دیگه استارتو میزنیم ببینیم چجوریه قضیه دیگه!! از سمنان و شاهرود کسی خبر داره چه سبکیه مصاحبه؟

mechanic
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴ ۹:۲۶ ب٫ظ

موفق باشی پارسا….مصاحبه دانشگاه تهران.شبانه که رفتی بررسی کن که چندنفر برا جامدات اومدن و بعدا اینجا بنویس(۳نفرظرفیت داره)مرسی..

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

فردا میزنم واستون حالا سمنان ۴ نفر روزانه میخادو ۱ شبانه!! لحظه به لحظه اطلاعاتو میدم اینجا!! فرداشم شاهرودم! بابا اطلاعات بده هرکسی که ازین ۲تا میدونه! انرژی بدین

mechanic
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

پارسا شاید باور نکنی .جامدات رازی۳نفر ظرفیت داره ..دیروز رفتم از مدیر گروه سوال کردم که چند نفردعوت شدند.(فکر کردم چون تهرانها امسال۴-۵برابر بودند الان میگه مثلا ۳برابر و۱۲نفر..گفت۲۴نفر اومده(۸برابر)..یعنی هنگ کردم.گفت چی شد..گفتم هیچی دکتر…چه خبره …اینو گفتم که بدونی مثل اینکه امسال فقط تهرانها کم دعوت کردند که ۷۰-۸۰درصد از دعوت شده ها به تهران.در یکی از تهرانها قبول بشه ویکی با رتبه بد قبول نشه و..ولی مثل اینکه شهرستانها غوغاست.رفتی سمنان وشاهرود..تعجب نکنی…..

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

نه الان از مصاحبه سمنان اومدم! واسه روزانه شبانه پردیس نزدیک ۳۰ نفر فک کنم دعپت کرده بودن!! نفری ۱۵ دقیقه طول کشبد.. همه چی پرسیدن دیگه!! زبان سوال علمی پایان نامه

mechanic
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۴ ۱:۴۳ ب٫ظ

موفق باشی.فکر کنم سمنان رو راحت بیاری..

به آقای mechanic
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

سلام ببخشید من شهریور دفاع کردم بعدشم که برا کنکور خوندم فقط وقت کردم ی مقاله علمی پژوهشی سابمیت کنم که در حال داوریه؛مقاله اصلی پایان نامم رو هنوز ننوشتم؛ مثل شماها اینطور مقاله ندارم…
بقیه رزومه ام که فک کنم بعد از مقاله قرار میگیره(درست میگم؟!) خوبه؛ معدل و سابقه تدریس و مدرک زبان و پایان نامه با موضوع خوب (خوبم کار کردم انصافا) /حالا با این اوصاف وضعیتم چطوره؟خیلی بده مقاله ندارم؟! روز مصاحبه جواب اساتید رو چی بدم؟

mechanic
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  به آقای mechanic

رتبه شما چند ..کجاها دعوت شدید.ارشدکجا بودید..اگه این ۳مورد رو درسطح بالا باشید ومقاله هم نباشه..برا شهرستان امید دارید(اطلاعات کاملترنیازه…

بچه ها کمممممممممک عاجزانه!!!!
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۴ ۱:۲۹ ب٫ظ

صنعتی شیراز گفته مدارک رو تاساعت ۱۲ امروز بفرستید من دیر دیدم اطلاعیه شو و مدارکم هنوز آماده نیست( مثل توصیه نامه)حالا چی میشه من رو به منزله انصراف داده تلقی میکنن؟؟؟؟!
در ضمن شماره حسابش رو هم پیدا نمیکنم تو اطلاعییش!

mechanic
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۴ ۵:۳۷ ب٫ظ

توصیه نامه روبیخیال روز مصاحبه ببر..(بقیه رو بفرست(میخوان از الان مدارک ورزومه رو بررسی کنند وبرا روز مصاحبه بدونند کیا رو مدنظرداشته باشند…)توصیه نامه که جزئ کوچکی از کاره و تاثیرش زیاد نیست(مگه درشرایطی که همه چیزدونفر برابر باشه(روز مصاحبه اونو ببر…

به آقای mechanic
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

خدا خیرتون بده ممنون

حمید
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۳۵ ب٫ظ

سلام
کسی میدونه تو دانشگاه علم و صنعت کیا امسال دانشجو میگیرن؟
ممنون

مسعود
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

شما رتبت چنده؟؟؟ اقا وضعیت و رزومه شما چطوره؟؟

حمید
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۴ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

سلام
رتبم ۴۵ انتخابامم
علم و صنعت
خواجه نصیر
بهشتی
تبریز
بابل
تبریز خوندم …. مقاله دارم…معدلم پایین

بیژن
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

سلام حمید آقا

با عرض معذرت می تونم بپرسم چند تا مقاله دارید و با کدام استاد کار کردید؟

با تشکر

آرش
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۴ ق٫ظ

سلام دوستان

آقا به نظرتون ظرفیت بعضی از دانشگاه ها مسخره نیست ؟؟!!

مثلا یکی از دانشگاه های نه چندان بزرگ شهرستان ۳۰ نفر ظرفیت داره ۱۰ تا روزانه ۱۰ تا شبانه ۱۰ تا هم پردیس.

اصلا استاد داره برای این تعداد دانشجو؟؟؟

بعد از ۴ سال که فارغ التحصیل شدن کجا می خوان کار کنند؟؟؟

با توجه به اینکه ظرفیت جذب هیات علمی دانشگاه های سراسری کل کشور در سال از تعداد ظرفیت روزانه های تهران کم تره آیا اصلا امیدی هست؟؟؟

آیا به این چیزا فکر کردیم یا همراه یه سیل داریم میریم جلو و فقط می خوایم دکتر بشیم!!!

لطفا نظراتتون رو بگید

شاید من اشتباه می کنم…

تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  آرش

به نظر من هدف از ادامه تحصیل نباید تنها جذب هیات علمی شدن باشد، چون بقول شما دانشگاه سراسری مگر در سال چند نفر استخدام می کند؟دانشگاه آزاد و پیام نور و غیر انتفاعی هم اگر حساب کنیم شاید در سال مجموع ۵۰ نفر بگیرند. پس نتیجه این است از بیش از ۵۰۰ نفری که هر سال در رشته مجموعه مکانیک قبول می شوند (آزاد و سراسری و پردیس ) انتظار غیر منطقی است که همه جذب هیات علمی شوند. با توجه به این شرایط به نظر من هدف از ادامه ابتدا اول بایستی علاقه باشد. بنابراین اگر یک شغل غیر آکادمیک در آینده داشته باشیم می توان کارهای علمی و پژوهشی را انجام داد. در کشور های خارج هم اطمینان داشته باشید حقوق عمومی یک هیات علمی فرق زیادی با یک مهندس لیسانس ندارد در ایران هم همچنین. حقوق هیات علمی استادیار بدون پست اجرایی ۴ تومان است(حداقل در سن ۳۰ سالگی ) اما یک مهندسی که در ۲۲ سالگی فارغ التحصیل می شود تا سن ۳۰ سالگی حداقل ۶ سال سابقه دارد قطعا ۴ تومان خواهد گرفت(خیلی ها در می آورند ). پس اگر هدف از دکتر شدن علاقه نباشد آدم سرخورده می شود. به نظر من بعد از لیسانس یا فوق لیسانس یک موقعیت شغلی را بدست بیاوریم در کنارش کار علمی کنیم و در ادامه اقدام به ادامه تحصیل کنیم بسیار موفق تر خواهیم بود. کسانی که علاقه دارند و توانایی دارند و شرایط محیطی(مخصوصا مادی ) آنها اجازه می دهد بطور پیوسته ادامه دهند فرق… ادامه نظر»

mechanic
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

درست میگی (من ۲سال پیش به همین نتیجه رسیدم و رفتم خدمت ..من خودم اول خدمت رو تموم کردم و بعدش امسال میخوام برم دکتری..چون هدفم۹۹.۹۹درصد کار غیر از هیئت علمیه(هرچند فعلا تا استخدام و..شدن بایدبه حق التدریس و..بچسپم)…دوستان من توی صنعت با۳-۴سال سابقه کار با مدرک فوق لیسانس دارند به اندازه هیئت علمی دکترا یا بیشتر از اونهاحقوق میگیرند…

پیمان
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

سلام آقا مهدی

رزومت چیه؟

زهرا
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۴ ۷:۳۸ ق٫ظ

سلام..مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دانشگاه اصفهان تو سایت دانشگاه نگاه کردم نبود.کسی اطلاع داره چه مدارکی جهت مصاحبه برای دانشگاه اصفهان لازمه؟

مهدی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۷:۳۸ ب٫ظ

بچه ها یه سوال مهم دارم ممنون میشم جواب درستی بدین.مدارک لازم برا مصاحبه اصل مدرک فوق و لیسانسه.اما اکثرا ندارن مدرک اصلو چون یا باید بخری یا چند سال بگذره.ایا این مدرک موقتی که دانشگاها میدن کافیه؟یا باید ریز نمراتم باشه حتما؟این ریز نمرات قضیش چیه دقیق؟در چه موردی نیازه باشه و در چه موردی نیاز نیست؟

mechanic
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

برا اکثر دانشگاهها کافیه(گواهی موقت) ولی یه جایی مثل شریف و تهران وکلا این جاهایی که شما دعوت شدید(بارتبه)۱۸فکر کنم ریز نمره رو حتما بخوان…(برا رشته محلهایی که شما دعوت شدید)رقابت خیلی حساسه ونمرات میتونه به استاد کمک کنه که به نظر خودش اصلح تر رو انتخاب کنه(در زمینه اون دروسی که مد نظرشه..).ریز نمرات همون نمراتته دیگه(توی ۲برگ اچار..به ترتیب نمراتتو لیست کرده و معدل زده و…)(یه لحظه فکر کردم شوخی میکنید..باورم نمیشه شما ریز نمره تا الان نگرفته باشید..).موفق باشید..

مهدی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ریز نمرات که میدونم چیه.فقط میخواستم بدونم حتما لازمه یا نه.برا کارای فارغ التحصیلی تو ارشد یه قسمت ریز نمره میخواست که گرفتم.من دوباره باید برم بگیرم هم لیسانسو هم ارشدو.

mechanic
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۴ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

امیدوارم.شریف وتهران روقطعی بشید و پایینتر نیاید..موفق باشید..

مهدی
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۴ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنونم.ایشالا شمام موفق باشین.

مهدی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

نکته جالب اینه اشکان اخرین رتبه قبولیه ماشینهای ابیه دانشگاه تهرانرو زده ۱۹.یعنی فقط من انتخابش نکردم از ۱۸ نفر اول.چه شانسی داشت رتبه ۱۹ !!! واین یعنی رتبه های خوب همه دوتا تهران و شریفو زدن

مهدی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

اینم اطلاعات من.انتخابام تهران شریف علمو صنعت و بهشتی و خواجه بود.که هر ۵ تای اولمم قبول شدم.رتبمم ۱۸ بود.تهران رتبم ۱۸ و رتبه اخرین نفر ۳۱ شریف رتبم ۱۸ و رتبه اخرین نفر ۴۳ علمو صنعت رتبم ۱۵ و اخرین نفر ۳۹ بهشتی رتبم ۶ و اخرین نفر ۴۳ خواجه رتبم ۱۳ و اخرین نفر ۴۴.نکته مهم این بود بعضیا نگران بودن رتبه های خوب شریف و نمیزنن و همینجور که میبینین هر ۱۸ نفر اول جفتشونم زدن.

mechanic
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

مرسی…چطوری برا ۱۲نفر شریف ۴۳نفردعوت کردند(این که یعنی شریف ظریب دعوتش۴هم نمیشه…)بین۳و۴..ولی برا تهران بین۴و۵برابر..

مهدی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

خوب زیاد این تعدادم.فکرشو بکن تو یه روز این تعداد باید برنو مصاحبه کنن.سوال علمیم میپرسنو زمان بره

mechanic
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

درسته ولی اگه اینطوره .اگه شما وتمامی رتبه های مثلا زیر۲۰ با همدیگه این۴تا رو انتخاب کنین .تقریبا همتون(یا شاید۹۰درصدتون )به ترتیب نمره نهایی(ازمون+مصاحبه)در ظرفیتهای این۵محل قبول نهایی میشید واین خیلی خوبه(برخلاف پارسال که عجیب قریب دعوت کردند و راه رو برا اعمال سلیقه باز کردندو..(امسال با احتمال زیادی دعوت شدگان به جاهای خوب (وبا رتبه های بالاتر ..به هدفشون میرسند(ان شالله)..واینطور نیست که یکی با رتبه مثلا ۷۵ بیاد وبره تهرانویا..قبول شه..چون دعوت نشده اصلا…(امسال خیلی بهتر از پارساله)

مهدی
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

دقیقا همینطور شده امسال.البته امیرکبیر کمک بزرگی کرد که ۲ نفر فقط میگیره.از اونورم شریف زیاد میخواد اما کم دعوت کرده.یعنی یه جورایی ۳۰ نفر اول قبولن تقریبا فقط دانشگاشونه که جابجا میشه.

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۲۲ ب٫ظ

اقایون لطفا از الان تا هر وقت دوست داشتیداخرین رتبه دعوت شده به دانشگاههای مختلف تهران (تبدیل)رو برام بنویسید..(واقعیتش یه دوستی دارم که ۲۳تاisiداره و..میخواد سال اینده کنکور شرکت کنه(بعد از۵سال از فوقش که تو رازی بوده(رازی مرحبا..)وفقط دنبال شریفه و اگه نشد تهران..اطلاعاتی که میدید خیلی میتونه کمکش کنه..ممنون میشم…

mechanic
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

اگه امکان داره بگید تهرانها چند رابر ظرفیت دعوت کردند و اخرین رتبه شریف و تهران و …چند بوده…واسه دوستم میخوام..(سه ساعت یه بار بم زنگ میزنه وسوال میکنه..

اشکان
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

دوستانی که تهران دعوت شدن و سایتو چک میکنن.لطفا به این داش صادق آمار بدین دیگه.بنده خدا تو این مدت فول تایم این همه کمک کرد و هر اطلاعاتی که دستش میرسید رو دریغ نمیکرد.من که خودم هیچ جا تهران دعوت نشدم ولی رتبه و آخرین رتبه قبولی که تو کارنامم بود رو برا چندتا دانشگاهش دارم البته اگه به کارت میاد؟ و با توجه به اطلاعات قبلی که از وضعیتم داری

mechanic
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  اشکان

اشکان فاصلت تا تهرانها چند تا بودمثلا بگم در شریف رتبه شما…رتبه اخری…ودر بقیش. (اینا رو که بگی خودم میتونم بفهمم حدودی چطوری بودش…البته هر کدوم رو که زدی..مرسی اشکان جون(راستی اسم واقعیت اشکانه…)

اشکان
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۲:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

سلام و درووود.
ببخشید دیر جواب دادم.رفته بودم فوتبال ببینم که متاسفانه بایرن به اشتباهات پپ باخت :(
من شریف رو تو اولویت هام نزده بودم ولی اطلاعات مابقی دانشگاها به شرح ذیل می باشد:
الف:رتبه من + ب)رتبه آخرین فرد قبولی
۱.دانشگاه تهران:—-الف:۷۵ + ب)۳۱
۲.دانشگاه تهران(ماشین های آبی):—الف:۲۷ + ب)۱۹
۳.خواجه نصیر:—-الف:۷۲ + ب)۴۴
۴.علم و صنعت:—-الف:۷۵ + ب)۳۹
۵.تربیت مدرس:—-الف:۷۴ + ب)۳۱
۶.بهشتی:—–الف:۵۸ + ب)۴۳
شریف رو نزده بودم کلا.
اسمم افشین هست.لیسانس مکانیک نیروگاه هستم.دانشگاه عباسپور سابق و بهشتی فعلی!اگه سوال نیروگاهی داری درخدمتیم.
اونایی که میخوان برن اونجا برای مصاحبه:
برای کسانی که میخوان مقاله کار کنن و کار علمی براشون مهمه—دکتر عامری
برای اونایی که بیکارن و میخوان دستشون یه جا بند بشه!—دکتر خوشخو
برای پیچوندن و کار نکردن!—دکتر فصیح فر
برای کار دقیق و منظم در زمینه دینامیک سیالات و CFD—-دکتر نجفی
برای انجام کار خفن در زمینه توربو ماشین—دکتر آرمان محسنی
+ یه تعداد از اساتید که جدید اومدن و من خیلی شناختی ندارم ازشون(دکتر جان نثاری،دکتر فانی، دکتر جدا، دکتر بیدی، دکتر خزایی و…)که البته اکثرا جوان هستن ولی خب مثلا یکی از دوستام که ارشد اونجاست الان و با خانم دکتر فانی کار میکنه خیلی تعریف میکرد و همچنین بقیه و…

mechanic
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

مرسی(افشین)(اشکان)..حیف شد که بهشتی رو دعوت نشدی(فکر کنم بایه دونه تخصصی بیشتر دعوت میشدی)..اتفاقا منم این استخدامی که دارم شرکت میکنم .نیروگاه(بخار وگازی)استان خودمونه واگه به مصاحبه دعوت شدم.حتمااز اطلاعاتت و منابع مطالعه برا مصاحبه(مرحله دوم) استفاده میکنم..مرسی

مسعود
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

خوب بهش بگو خودش بیاد از سایت نگاه کنه چه کاریه!!!

mechanic
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

اینترنت نمیگیره تابتونه درگیر مقاله باشه و بجز۴۰واحد حقوتدریس کاردیگه ای نمیکنه وفکر کنم تا سال دیگه مقاله هاش به ۲۶-۲۷تا ای اس ای برسه(سر یه داستانی که براش پیش اومد تصمیم گرفت به یه نفر ثابت کنه که میتونه ای اس ای بده و(ولی یه مقدار زیادی رو این مسئله کار کردو…)(گاهی وقتها برخی حرفهایی که انسانها به همدیگه میزنند ظاهر ازار دهنده دارند ولی باعث اوج گرفتن طرف میشوند…

سوال از مشاور و بقیه دوستان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۵:۳۷ ب٫ظ

سلام به همگی
من دانشجوی فعالی بودم معدل و پایان نامم خیلی خوبه؛ ی ترم سابقه تدریس و مدرک زبان دارم اما مقاله نه هنوز

سوال از مشاور و بقیه دوستان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۵:۴۴ ب٫ظ

من دانشجوی فعالی بودم معدل و پایان نامم خیلی خوبه؛سابقه ی ترم تدریس و مدرک زبان دارم اما مقاله نه هنوز(یدونه سابمیت دارم فقط)!میخواستم بدونم چطور باید تو جلسه مصاحبه از خودم دفاع کنم؟!
آخه فک میکنم بیشتر از هر چیز برا اساتید مقاله مهمه
ضمنا شهریور گذشته دفاع کردم

به مشاور
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۳:۴۵ ب٫ظ

ی بار دیگه میشه لینک مربوط به سوالم رو بذارین

ممنون

مهدی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۵:۲۴ ب٫ظ

احمد سلام.تو با ۷۰ تهران کدومشو دعوت به مصاحبه شدی؟

تبدیل
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۲۶ ق٫ظ

به نظرتون امسال کمتر دعوت نکردن؟!!

تبدیل
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۲۳ ق٫ظ

سلام بچه ها شبانه تهران رو با چند آوردین حدودا؟

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  تبدیل

تو جامدات که تاحدود۱۸۰ هم فکر کنم شبانه تهران رو اورده.تو تبدیل که دیگه ….

تبدیل
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

تا این رتبه قبول هم میشن یا فقط دعوت میشن؟
کسی میدونه بچه ها؟

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل

اگه رزومه خوب باشه ممکنه نفراخر هم قبول بشه..رتبه تاثیر کمی داره….۲۵۰۰تراز ازمون با کمتراز۱۱نمره مصاحبه جبران میشه…(فکرکن..)یعنی رتبه۱۰و۱۴۰ تو شاخه ما که تقریبا۲۵۰۰تا تفاوت تراز دارندبا۱۱نمره ….

مهندس اسماعیل
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۵:۵۷ ق٫ظ

دانشگاه هرمزگان کسی زده؟؟نفر چندمه؟؟

مهندس اسماعیل
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۵:۵۵ ق٫ظ

سلام
با رتبه۹۳ تربیت مدرس ،خواجه نصیر،بهشتی را نیاوردم..صنعتی شیراز کسی زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صنعتی شیراز کسی هست؟؟؟
آخرین رتبه قبولی دانشگاههای تهران چند بوده ؟پارسال تا ۱۱۱خواجه دعوت شده بودن که ولی امسال با رتبه کمتر رد شدم.:(

sara
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۴۹ ق٫ظ

من با رتبه چهل و اندی تربیت نیاوردم.
امسال نسبت به پارسال خیلی کمتر به مصاحبه دعوت کردند.
من کارنامه سال پیش بعضی ها رو دارم.
پارسال آخرین فرد معرفی شده برای علم و صنعت ۵۸ بود در حالیکه امسال ۳۹ هست.
پارسال آخرین فرد معرفی شده برای شیراز ۸۲ بود در حالیکه امسال ۵۹هست.

ss
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱:۵۲ ب٫ظ

شما کجا دعوت به مصاحبه شدین؟

ss
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ss

مخاطب سوال قبل:مهندس اسماعیل
البته اگه سارا خانم هم جواب بدن که چه بهتر

مسعود
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱:۳۲ ق٫ظ

عجیبه من تربیت نیاوردم!!! اما شریف و بهشتیو خواجه و علم و صنعت و تبریز اوردم.. شریف و نمیرم چون انتخاب اخرم بود

امین
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

سلام و با عرض تبریک واسه دوستانی که قبول شدن. عزیزانی که قبول شدن لطف میکنن منابع مطالعاتی رو معرفی کنن تا واسه سال بعد واسه کسایی که میخوان شرکت کنند مفید باشه؟
ممنون

بیژن
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۲:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  امین

سلام دوست عزیز

به نظر سیستم کنکور سال بعد قراره عوض بشه.
برای همین ممکنه منابعی که الان معرفی میشه به درد سال بعد نخورند.
پس بهتره کمی صبر کنید.

محمود تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

سلام من با ۲۱۸ اوردم شما نفر چندمی

تبدیل انرژی-zhia
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

از بقیه خبر دارید؟

محمود تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

نه

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

من شهید بهشتی دعوت نشدم!!! شبانه تهران تبریز سمنان کاشان شاهرود با ۸۳.. بچه ها اینی که زده اخرین رتبه معرفی شده این چجوریه؟ مثلا کاشان ۶۹ من ۵ شدم!! ینی چی؟ ینی ۶۹ نفر زدن کاشانو!؟

محمود تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

آقا پارسا من شاهرود و سمنان را هم اوردم
شما تو این دو جا چندمی

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

۱۳ و ۱۵.. اقا من نمیفهمم مفهومشو! ینی مثلا ۷۲ نفر انتخاب کردن؟ یا ۷۲ نفر دعوت شدن به مصاحبه توی اون شهر!

mechanic
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

۷۲نفر اون رو انتخاب کردند..که خیلیاشون این محل رو بعد از ۵تا اولویت قبولیشون زدند که اصلا به اینجا معرفی نمیشوند..فکر کنم اولین نفر دعوت شده واقعی شما باشی(با رتبه ۵)

محمود تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

نه عزیزم یعنی بعضی از افراد با رتبه های بعضا بهتر از شما هستند که اینجا را انتخاب کردن ولی این انتخاب جزو ۵ تای دعوت به مصاحبشون نیست جزو انتخاب هایبالاترشون هست این اتفاق برای رتبه های پایین تر هم ممکنه بیفته

mechanic
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

منم با رتبه زیر۱۴۰هردوتاشبانه تهران قبول شدم(جامدات )تازه رتبه ۲۵تا بعد ازمنم قبول شده..البته ۳تا روزانه رو جلوتر زدم..

sara
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۳۸ ق٫ظ

من رتبم چهل و اندی هست. بعد کاشان از ۶۹ نفر ۸ شدم. چطور شما با این رتبه از ۶۹ نفر ۵ شدی؟
مگه میشه؟

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  sara

پارسا کارش درسته….(ممکنه۱۵بودهباشه واشتباها …)گیرنده دیگه..

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

۱۵ بوده بچه ها..

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۶:۴۴ ب٫ظ

دیدین گفتم ۱۵بوده و..پارسا دانشگاه تهران مصاحبش چقدر پول خواسته(شبانه رو میگم…ببینم میصرفه یه سری بزنم…)(من دومورد شبانه جامداتش رو دعوت شدم(رتبه نزدیک۱۴۰…فکرکن..).شاید اومدم توهم اونجا یدم بهت روحیه دادم…

اشکان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

مخلص برادرصادق!!!!عزیز(ملقب! به mechanic)،بمب روحیه دهی! و فداکاری هستن ایشون.پتروس وطنی محسوب میشن.حیف که سد نداریم که بشه فقط با یه انگشت! حفرشو مسدود کرد!! وگرنه ایشون حتما داوطلب اول بودن.

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

سلام…(افتاب از کدوم طرف دراومده..)چطوری.. (یادش بخیر ..هیچ روزی روز اعلام رتبه ها نمیشه..یادته..چه خبر بود اینجا..باور کن اعلام قبولیهای نهایی هم اونجوری نمیشه و….واقعا انتخاب رشته نکردی…)(فکر کنم اینکه خدمت۲۱ماهه باقی موند تحریکت کرد…جان من انتخاب نکردی….اگه انتخاب کردی کجاها رو اوردی وایا مصاحبه میری…

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

من مثل کانون فرهنگیم وقف عام..(درحد شعارالبته..)

اشکان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

درووووود.خوبم.شما چطوری؟ چه کردی مهندس؟کجاها دعوت شدی؟دیگه رازی رو کمپلت دربست گرفتیا!
بله.روز اعلام رتبه ها عالی بود.والا من تو آخرین لحظات روز یکشنبه که تمدید کرده بودن مهلتو و به اصرار بقیه انتخاب کردم.ولی همینجوری هول هولکی بود و بدون هیچ حساب کتابی.مشهد،بابل،سمنان،شاهرود رو زدم که احتمالا فقط مشهدو بابل رو برم برای مصاحبه.البته همونجور که قبلا گفتم من برای امریه نفت اقدام کردم و اگه برای پژوهشگاه نفت که تهران هست قبولم کنن دراون صورت احتمالا میرم و سربازیمو یکطرفی میکنم.روزانه های تهران هم هیچ جا دعوت نشدم.شبانه هاش رو هم که نزدم!

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

موفق باشی..من رازی.بوعلی.بوشهر(خودم عمدا این رو زدم).دوتای اخرروشبانه های تهران زدم و دعوت شدم..ولی همون رازی رو بیارم خوبه.الانم یه استخدامی شرکت کردم(نیروگاه..) ودارم براش میخونم (ترمودینامیک.وسیالات وانتقال ومقاومت و ارتعاشات و دینامیک و.راستی انصافا این درسای سیالاتی رو چه طور میشه خوند که تستهای زیادی رو حل کنم سر جلسه(۳۱/۲/۹۴)..مناسبترین کتابها…۲هفته وقت دارم..میدونی که اساسا تو استخدامیها۸۰درصد سوالا از تستهای ارشد چند سال اخیره..

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

موفق باشی..من رازی.بوعلی.بوشهر(خودم عمدا این رو زدم).دوتای اخرروشبانه های تهران زدم و دعوت شدم..ولی همون رازی رو بیارم خوبه.(استادم رییس دانشگاهه…همون رازی رو میارم.و به فکر جذب تو صنعت هستم نه هیئت علمی .تا ببینیم خدا چی میخواد…بیخبرمون نذاری ..

اشکان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

مرسی.تشکر.همچنین شما.انشالله موفق باشین هم در مقطع دکتری و هم انشالله در آزمون استخدامی.
به نظر من برای باکس سیالات برای خوندن مفهمومی و تست زدن باید دوتا کتا ب حداقل خوند(همونطور که قبلا تو یکی از نظراتم گفته بودم بعد اعلام رتبه ها)
سیالات:برای درک مفاهیم کتاب پارسه کیوان صادقی عالیه(البته این کتاب یجور خلاصه شده کتاب سیالات مانسن هست ولی خیلی مفاهیم رو خوب و مفهومی گفته)ولی برای تست زنی و موفقیت در آزمون ها به نظرم راهیان ارشد خداکرمی(۲جلدی) خوبه که تستای سیالات همه رشته ها(مکانیک،عمران،م شیمی،بیوتک داروسازی،معدنو….) رو جمع کرده و داره.
ترمو:برای درک مفاهیم بدون هیچ تردیدی کتاب ترمو پارسه فرشاد کوثری ولی بازهم برای تست زنی بیشتر کتاب راهیان.البته کتاب کوثری فوق العادست.حرف نداره به نظر من.همشهریتون هم هست و کرمانشاهیه اتفاقا :)
انتقال:برای انتقال هم برای درک مفاهیم کتاب فرشادکوثری(پارسه) عالیه.فوق العادست.البته من زمانی که برای ارشد میخوندم کتاب راهیان ارشد خداکرمی رو داشتم که البته یه ذره هم قدیمی بود و چنگی به دلم نزد حقیقتا.البته شنیدم که کتاب انتقال مدرسان هم خوبه و کلی تست داره(البته حقیقتشو بخوای فقط شنیدم و خودم ندیدم!)
خیلی چاکریم داداش.من همیشه سر میزنم اینجا.حتی اون موقع هایی که کامنت نمیذاشتم!درتماسیم.خیلی خیلی از آشنایی باهات خوشحالم و دمتون گرم که اینقد به همه بچه ها لطف دارین و کمک میکنین.

اشکان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

داریم به بازی نیمه نهاییی لیگ قهرمانان امشب(رئال-یووه) نزدیک میشیم و سریع نوشتم که برم برسم به فوتبال!!!

mechanic
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

مرسی اشکان جون..چون کلا۲هفته مونده(سعی میکنم از هر کدوم یکی بخونم.مرسی..تازه یه استخدامی دیگه هم شرکت کردم که از بین حدود۲۰نفر فوق لیسانس اول شدم (یک نفر میخواست..)حقمو خوردند.ومن مجبورم استخدامیهای بعدی رو شرکت کنم.موفق باشی..اگه شهر مورد نظرت رو قبول نشدی نرو دکتری.(اصلا مصاحبه های اونایی که نمیخوای رو نرو..)اگه سربازیتو بری را برا استخدامیات باز میشه.ومیتونی هم دکتری بخونی و هم دنبال کارای صنعتی باشی(مثلا همون نفت که داری براش امریه میگیری)مثلا من امسال اگه خدا قسمت کنه رازی رو بیارم.ویکی از استخدامیها هم قبول شم.(یا اگه نشدحداقل میتونم با حقوق کمتر تو شهرکای صنعتی کار کنم)..حالا نتیجه میگیریم که شما هم درست میگی که بهتره اول سربازی رو بری..(ولی اگه دکتری جای خوبی قبول شدی.حتما برو.(چون در اون صورت احتمال بورست میره بالاومیدونی بورس نیازی به سربازی نداره..(ولی اگه جای ضعیف اوردی سربازی رو برو.چوناحتمال بورست کم میشه.وتبدیل میشی به مصداق کامل..از اینجا مانده و از اونجا رانده(یا برعکس)..موفق باشی..

اشکان
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

مرسی.بله.خودم هم همچین برنامه ای مدنظرم بود.
خیلی چاکریم.ایشالا دکترصادق عزیز هم درمقطع دکتری حسابی عالی کار کنی و به همه اهداف ازپیش تعیین شده و حتی ازپیش تعیین نشده ات! برسی و با خبرای خوبی که ازت بشنویم ماروهم خوشحال کنی.انشالله

پیمان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۹:۲۸ ب٫ظ

من رتبم تو سهمیه آزاد شش شد ولی تو انتخاب رشتم تو دانشگاه شریف و تهران رتبمو هفت زدن

پیمان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

علتش چیه؟

مهندس اسماعیل
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۶:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  پیمان

شما احتمالا رتبت هفتاد بوده:)
شوخی کردم.واسه منم عجیبه

تبدیل انرژی-zhia
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۹:۰۹ ب٫ظ

سلام.
کسی اینجا ارومیه و اردبیل دعوت شده؟ در صورت دعوت اگر ممکن است رتبه خودتون را اعلام کنید.
با تشکر.

ahmad
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

با چند ارومیه اوردی؟
نه متاسفانه کسیو نمیشناسم

تبدیل انرژی-zhia
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ahmad

با ۱۸۷

محمود تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

نفر چندمی شما؟

محمود تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

سلام من با ۲۱۸آوردم شما چطور

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۸:۰۳ ب٫ظ

کارت صلاحیت عمومی رو از کجا باید پرداخت و خریداری کرد؟

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۶:۳۸ ب٫ظ

دوستان لطفا راهنمایی کنید من مصاحبه ۲۰ اردیبهشت فردوسی مشهدم. و بعد سمنان و سبزوار و…. . این هزینه مصاحبه رو از کدوم قسمت سایت دانشگاه مربوطه میشه پیدا کرد؟؟؟استرس گرفتم. در ضمن روز مصاحبه تغییر نمی کنه همونه که تو سایت سنجشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۷:۴۵ ب٫ظ

عجله نکن هر دانشگاه اطلاعیه میزنه تو سایت خودش

تبدیل
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۷:۵۱ ب٫ظ

ببخشید شما رتبتون چند بود؟

ahmad
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۶ ب٫ظ

سعید فردوسی رو با چند اوردی؟

تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۵:۵۳ ب٫ظ

با رتبه ۱۰۶۳ حتی پردیس بندر هم نیاوردم رتبه ۱۸۷ اخرین نفر دعوت شده به بندرعباس ۱۰۶

mechanic
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

اره دیگه حداقل رتبت باید۶۰۰باشه تا…

مهدی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۵:۲۹ ب٫ظ

سلام دوستان.لطفا از رتبه های بالای ۵۰ بگین کیا شهید بهشتی دعوت شدن تا ببینیم کلا تهران تا چه رتبه ای دعوت شدنو چقدر از ۵۰ بیشتره رتبه.اخه حدودا جمع روزانه تهران ۵۰ نفره

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۴ ۴:۰۱ ب٫ظ

دوستان من که رتبم به شما نمیخوره من یه دونه سابمیت کردم ولی خیلی بعیده به مصاحبه ها برسه.هیچی ندارم:(

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۴ ۴:۲۴ ب٫ظ

مقاله آماده ندارید اسم ما رو هم بزنید؟

تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

خیلی ممنون سعید خان یار همیشگی. مگر شما دانشگاه سهند هستید؟!

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

سعید نمیشناسمش توی سهند باشه…

سعید یار موقتی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۴ ۳:۳۵ ب٫ظ

نه بابا یه بار آقا پارسا دکتر خوشبختی رو گفته بود منم یادم موند گفتم کمک کنم.:)

تبدیل انرژی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۴ ۶:۳۷ ب٫ظ

سلام پارسا خان.
چه کسی در دانشگاه سهند دانشجوی روزانه می گیرد؟ چون یک نفر ظرفیت روزانه دارد.

سعید یار موقتی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۴ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

استاد خوشبختی دانشجو میگیره.احتمووووووولا

سعید یار موقتی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

ممنون سعیدیار موقتی خان. الکی مثلا من آقای تبدیل انرژی هستم. :)

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۴ ۹:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

فقط دکتر خوشبختی دانشجو میگیره!!

تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

ممنون پارسا خان.

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۱:۳۳ ب٫ظ

بچه ها شبانه ی دانشگاه تهران چجوریه مصاحبه؟؟ اطلاع دارین فرقشو با روزانش؟؟ ممنون

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۱:۴۷ ب٫ظ

فرقی با روزانه نداره. به همون شکله . اصلا کسانی که هم روزانشو دعوت شدن هم شبانشو فقط یک مصاحبه انجام می دن . فقط برای کسانی که برا شبانه دعوت شدن سوالات دیگه از جمله چگونگی تامین هزینه و شغل و کار و …. (هر چی به پول ربط داشته باشه!!! ) اضافه می شه.

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۲:۱۸ ب٫ظ

مثلا ۳ نفر میخادش شبانه تهران! چند نفرو دعوت میکنن؟ یزره فک کنم شل تر از روزانه بگیرن مصاحبه رو

mechanic
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۵:۵۶ ب٫ظ

اره یکمی از لحاظ سطح علمی راحتتر از روزانه میگیرند(هرچند ازبین دو نفر که مشکل پرداخت ندارند.اونی که سطح علمیش بالاتر هست رو میگیرند…ولی بیشتر از منبع تهیه پول سوال میپرسند(..چون نمیخوان دانشجوشون وسط کاری انصراف بده..(ولی حتی اگه ساکن تهران نیستی ..الکی بگو ساکن تهرانم و ادرس خونه دانشجویی یا ..رو بده..(چون فکر میکنند شهرستانیها چون ممکنه فشار مالی هزینه مسکن هم اذیتشون کنه احتمال انصرافشون بیشتره….پس سعی میکنند کمتر شهرستانی بگیرند.)(یادت نره اصلا سوال درمورد اینکه وام میدهید یا نه وجمله ای که نشون بده کمی استرس پرداخت داری و..نپرس..بعدا برو از دانشجوها و..بپرس..(جوابش معلومه:وام میدهندنگران نباشید..)موفق باشید..

mechanic
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۶:۰۰ ب٫ظ

سه نفرظرفیت شبانه.حدود۳۰نفراحتمال دعوت دارید..

مهدی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

با سلام.اطلاعات خواجه نصیرو گرفتم.میگن اونجا سوال علمی نمیپرسن بیشتر رو مدرکو دانشگاهو مقاله و پایان نامه و مدرک زبان براشون مهمه.اینم پرسیدم انتخاب اولویت براشون مهمه یا نه چون خودم اولویت ۵ ام رو زدم اونجا که گفتن نه چون خودشونم میدونن تو تهران جز دانشگاهای پایینن و مشکلی از این بابت نیست.

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

ممنون آقا مهدی . موفق باشید . انشاالله جایی رو که مد نظرتونه قبول شید :)

مهدی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۹:۱۹ ق٫ظ

خواهش میکنم.توکل به خدا هرچی شد دیگه.ایشالا شمام هرجا دوست دارین قبول شین

تبدیل
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

ممنون از اطلاعات خوبتون
بچه ها هر کی از مصاحبه دانشگاه های دیگه خبر داره اطلاعاتی بذاره ممنون میشیم

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل

مصاحبه دانشگاه صنعتی بابل می دونم که به این شکله :
یه میزه که ۵ ، ۶ تا استاد دورش نشستن یه صندلی هم خالیه که شما می شینی . رفتار استادا کلا خوبه . ازتون می خوان خودتونو معرفی کنید بعدش دانشگاه کارشناسی و ارشد و معدلو ….. رو می پرسن .موضوع پایان نامه رو می پرسن و بعد از اون استادایی که زمینه کاریشون به شما نزدیکتره شروع میکنن به پرسیدن سوال که در زمینه پایان نامتونه در کل چیزی نمی پرسن که نتونید جواب بدید . اگه مقاله هم داشته باشید که خیلی سوال پیچتون می کنن. از مقالتون از همه چیش سوال می پرسن. بعد یه کتاب می دن دستتون یه صفحشو میارن می گن از پاراگراف فلان شروع کن به ترجمه تقریبا ۱ پاارگراف ترجمه کردید می گن کافیه . بعد به شما می گن به سلامت و اسم نفر بعدی رو بهتون می گن که صداش کنید بره داخل اتاق مصاحبه .

تبدیل
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۴:۰۶ ب٫ظ

سلام با رتبه حدود ۱۲۰ کجاها احتمال قبولی هست؟
روزانه و شبانه

حمید
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل

سلام یکی از دوستام پارسال با ۱۰۹ بابل قبول شد

حمید
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

روزانه البته .

تبدیل
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

دانشگاه بهتر چی کسی آمار نداره؟

مشاور
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل

سلام
احتمال دعوت به مصاحبه دانشگاه های پایین تر مانند همدان، ارومیه، باهنر و … را دارید. برای روزانه های خوب شهرستان هم بستگی به انتخاب رقبا ممکن است دعوت شوید، اما مسلما در آنها جزو آخرین نفرات خواهید بود و باید برای مصاحبه به خوبی آماده شوید.

تبدیل
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور

ممنون
در این مدت کم که امکان پذیرش مقاله وجود نداره به جز گرفتن مدرک زبان چه اقداماتی میشه برا آماده شدن برا مصاحبه انجام داد؟

تبدیل انرژی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  تبدیل

به احتمال ضعیف شهید بهشتی یا خواجه. اما صد در صد دانشگاه هایی مانند صنعتی اصفهان- شیراز- فردوسی مشهد- تبریز- صنعتی شیراز- اصفهان را دعوت می شوید.

تبدیل
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

اقا ممنون! امیداوار شدم انشاالله هر جا دوست داری قبول شی!

رها_تبدیل
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۳:۲۶ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه این روزا کنفرانس جایی هست که بشه براش مقاله فرستاد؟

رها_تبدیل
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۳:۲۲ ب٫ظ

ممنون از اطلاعات خوب همه دوستان
خواستم بگم دانشگاه شیراز هم سوال علمی زیاد میپرسن
مثل اینکه میبرن پای تخته

sara
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۲:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  رها_تبدیل

اگه قبول شدید شیراز میفهمید که تا تموم کنید ۷ سال طول میکشه.

تبدیل
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  sara

آره من حتی ۹سال هم شنیدم خیلی خوبش ۵سال و نیمه تعصب زیادی روی امتحان جامع دارن

آرش
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱:۳۹ ب٫ظ

سلام دوستان

یک سوال داشتم ازتون

اگر کسی نوبت دوم و پردیس رو انتخاب رشته کنه و دعوت به مصاحبه بشه و نره به مصاحبه آیا می تونه سال بعد در آزمون شرکت کنه؟؟؟

در مورد روزانه چطوره قضیه؟؟؟

البته این سوال خودم نیست و سوال یکی از دوستانه و من هم بهش توصیه کردم بهتره انتخاب رشته نکنه چون جای یک نفر رو می گیره.

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

هرکدوم روبیارید و به مصاحبه نروید هیچ مشکلی نداره(اساسا چند برابر ظرفیت برا این دعوت میکنند که اولا سلیقه دانشگاهها در گزینش بالا باشه و ثانیااینکه اگه کسی به مصاحبه نرفت مشکلی نداشته باشه و..(شبانه ها وپردیسهاتا۸یا۹برابر هم دعوت میکنند برااین موارد دیگه..

سیامک
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱:۳۵ ب٫ظ

چرا هیچ کس شریفو نمیزنه؟۱۲ نفر میگیره!از قرار معلوم شانس رتبه های بالاتره که رتبه های خوب شریفو نمیزنن و میرسه به رتبه های بالاتر.شریف و امیرکبیر معلوم نیست امسال شانس کیا باشه که اینجور هست.

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سیامک

اره دیگه اینقدر شریف رو انتخاب نمیکنند که رتبه های بدتر وکساییکه مد نظر اساتید هستند میان بالا و …(یعنی دارین به این هدف کمک میکنید..(بابا یک مورد از ۵مورد که چیزی نیست .حداقل جلوی این هدف روبگیرید …

مهدی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

من انتخاب دومم شریفه.اینجور نیست کسی نزنه.در واقع من ریسک کردم شریفو دوم زدم.شاید این کارم باعث شه هیچکدومو قبول نشم.پس درست نیست بگین نمیزنن شریفو

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

شما خوبه که حداقل میزنی شریفو..من میشناسم با رتبه بهتر از شما (رتبه زیر ۱۰که شریف رو نمیزنه(جامدات)..هرچی میگم اقا فرض کن ۴جا دعوت میشی .ونزار یکی با رتبه خیلی بدتر بیاد و شریف بخونه وحداقل از رتبه خوبت دفاع کن و..)…

سیامک
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱:۳۱ ب٫ظ

چرا هیچ کس شریفو نمیزنه؟۱۲ نفر میگیره!از قرار معلوم شانس رتبه های بالاتره که رتبه های خوب شریفو نمیزنن و میرسه به رتبه های بالاتر.شریف و امیرکبیر معلوم نیست امسال شانس کیا باشه که اینجوریه

مهدی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

اماره علمو صنعتم گرفتم اونجام بیشتر از پایان نامه میپرسن.یه چند دانشگاه سوال درسی میپرسن به جز پایان نامه مثل شریفو صنعتی اصفهان.کلی با بچه ها صحبت کردم خیلیا میگن با استادا صحبت کنین.بعضیام میگن رد میشین با این کار.اصلا معلوم نیست کدوم استاد دانشجو میخواد بگیره.من که گیج شدم رفت.فقط میدونم یه ریسک بزرگ کردم چون همه به اولویت اول حساسنو معمولا همه دانشگاها بیشتر به کسایی که انتخاب اول همون دانشگاه بوده نمره بیشتر میدن.من شریفو دوم زدم.هرچیشد دیگه.مهم نیست برام.واقعا کلافه شدم.سوالای درسی تو شریفم از پایه و مفهومی بوده نه لزوما درسای پاس شده تو ارشد

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

ممنون.

شما می تونید یه کاری کنید که البته درد سر داره و با توجه به اینکه شهرستانید یخورده غیر ممکنه. ولی به نظرم اول آمارشو از دانشگاه در بیارید که کدوم استادا در حوزه کاریتون امسال ظرفیت دارن احتمالا از ۴ نفر بیشتر نباشن . بعد از دانشجوهای دکتری پارسال یا سال گذشته همون استادا ( که گیر آوردنشون تا حدودی مشکله) آمارشو در بیارید که اخلاق اون استاد چطوره و حرف زدن قبل از مصاحبه تاثیر مثبت داره یا منفی. اینطوری با خیال راحت می تونید با استادی که می خواید برید صحبت کنید ولی خب پروسه زمان بریه . اما اگه دوست و رفیق تو این دانشگاه ها دارید این عملیات رو به اونا واگذار کنید!!!
من خودم آمار دانشگاه امیر کبیر رو در اوردم یه استاده هست مثلا قبل مصاحبه باهاش صحبت کنی خوشحالم می شه !!! اما در کل بدون تحقیق برید با استادا صحبت کنید واقعا ریسک بزرگیه :)

مهدی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۶:۵۹ ق٫ظ

اتفاقا همین کارو کردم.الان استادا مشخص شدن.اکثرا هم ظرفیت خالین.خوشبختانه رفیق زیاد دارم.قراره هماهنگ کننو برم.ولی توصیه کردن از هر دانشگاه یه استاد.بیشترش خوب نیست.

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

آره به منم گفتن بیشتر از ۱ استاد نشه ولی در هر صورت با تحقیق کامل از روحیات استاد باید این گفتگو انجام بشه !!

شما که رفیق زیاد دارید لطف می کنید آمار خواجه نصیر هم برام در بیارید که مصاحبش چطوره ؟ ممنون می شم

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۳ ب٫ظ

دوستم برا بدون ازمونش رفته بود(تبدیل..)میگفت زبان خیلی مهم بوده و کسی که بتونه مسلط درمورد پایان نامه و زمینه های کاریش به زبان انگلیسی صحبت کنه..و اگه مختصرسوالای علمی که میپرسند رو بتونید به انگلیسی ..هرچند دست و پا شکسته توضیح بدید که همه چی حله..(البته ۴سال پیش بودوقبول شدو..)الان ممکنه سبکشون عوض شده باشه..

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۹:۰۷ ق٫ظ

ممنون آقای mechanic :)

راستی یه سوال دارم . این مدارک مصاحبه رو ( مثلا مدرک کارشناسی و ارشد) باید برابر اصل کنیم بذاریم داخل مدارک و تحویل بدیم به دانشگاه ها ؟ شناسنامه چی ؟ کپیش کافیه یا باید اونم برابر اصلشو بذاریم ؟ اگه خودتون اطلاعی ندارید لطف می کنید از دوستاتون که قبول شدن سالای گذشته بپرسید ؟ بازم تشکر می کنم از بابت وقتی که میذارید و به سوالات پاسخ می دید موفق باشید :)

mechanic
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

نمیدونم .(ولی فکر کنم کپی کافیه و بعد از قبولی ..اصل رو یخوان..).اخه بعد از قبولی مهمه که مدارک بررسی بشه و اگه مشکلی باشه..رسیدگی کنندو..

مهدی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۸:۰۴ ب٫ظ

سلام بچه ها یه سوال.من شهرستانم سرمم واقعا شلوغه چون دانشگاه تدریس میکنم.میخوام برم تهران قبل مصاحبه با استادا صحبت کنم.به نظرتون چطور این کارو بکنم؟با ایمیل شروع کنم؟شماره گیر بیارم زنگ بزنم؟یا حضوری برم؟اخه میترسم برمو استادا نباشن الاف شمو دست از پا درازتر برگردم.مشکل کمبود وقت دارم.ممنون میشم یه راهنمایی بکنین.خیلی کلافه شدم

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

عجب………شما باید یه سه ۴ روزی وفت بذاری بری تهران. با یک روز نمیشه. البته اگه شانس بیاری یه روزه هم میشه کار رو حل کنی

مهدی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

اصلا فایده هم داره حالا اینکار؟یا الافیه؟

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

به نظرم بیشتر علاقه مندی های تحقیقاتی اساتید رو بخونی و با برنامه بری سراغ اونایی که در زمینه کاری شما هستن بهتره. این که به همه سر بزنی فایده ای نداره.

مهدی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۷:۲۷ ق٫ظ

منم دنبال توربوماشین کارا هستم فقط.همرو نمیخوام سر بزنم

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

در بعضی از دانشگاه ها اساتید اصلا از این کار که قبل از مصاحبه برید پیششون و باهاشون صحبت کنید تا تاثیر مثبتی در مصاحبتون داشته باشه خوششون نمیاد و اکثر اوقات نتیجه معکوس داره . این تاثیر عکس برا یکی از دوستام در دانشگاه تهران اتفاق افتاد . اونجا هم قبول نشد. توصیه کسانی که در این حوزه تجربیاتی دارند اینه که فقط به اساتیدی سر بزنید که از قبل می شناسیدشون و به بهانه ی چیز دیگه ای برید پیششون بجث مصاحبه رو پیش بکشید و در مورد مصاحبه هم کمی صحبت کنید .
من اینو به عینه دیدم که صحبت قبل از مصاحبه با استاد باعث رد شدن فرد شد . در دانشگاه های شهرستان اصلا حتما باید برید از قبل با استاد صحبت کنید و اوکی رو به قول بچه ها بگیرید اما در دانشگاه های تهران واقعا اینطوری نیست .
من فقط اطلاعاتی که در این زمینه داشتم رو در اختیارتون گذاشم اما انتخابش با خودتونه آقا مهدی.

موفق باشید و انشاالله جایی که دوست دارید قبول شید .

مهدی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

ممنونم از راهنمایی خیلی خوبتون.فکر کنم شمام مثل من شریف خوندین.منم خودم این نظرو داشتم اما چندتا از دانشجوهای دکتری شریف که رفیقامن اینو گفتن.البته اونا قبلا قبول شدنو مصاحبه اینا نداشتن.منم پس بیخیال میشم.اینجور بهترم هست تازه شاید استادا نقطه ضعفمونم بدونن احساس کنن قوی نیستیم.فقط توکل به خدا باید کرد.مشکل از اینجا شروع شد که میگن شریفو نرو.وگرنه به این کار فکرم نمیکردم.از دیروز اینجوری شدم

مهدی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

راستی یه سوال دیگه.میگن بعضی دانشگاها سوال علمیم میپرسن.این سوالا مربوط به زمینه کاریه که کارکرده هر فرد یا اینکه مربوط به درسای پاس شده تو ارشده؟مثل cfd یا سیالات و ترمو پیشرفته؟

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

بله منم شریف بودم و مثل شما بخاطر یه سری از عوامل و …. نمی خوام شریفو بزنم !!!! می دونم که شریف از درسایی که طرف گذرونده هم سوال می پرسن و بعضا طرف باید واسته سوال حل کنه پا تخته براشون!!! دانشگاه تهران اول خودتو معرفی می کنی بعد ( در اتاقی که کمش ۶ تا استاد نشتن) موضوع پایان نامه کارشناسی و ارشدتو می پرسن و اینکه با کی کار کردی بعد هر استاد هر چی به ذهنش میاد می پرسه البته مربوط به پایان نامه و سوال درسی به اون شکل که بخواید حل کنید( مثل شریف!) پرسیده نمی شه . در رابطه با زبانم یا یه متن تخصصی بهت می دن می گن ترجمه کن یا می گن خودتو انگلیسی معرفی کن و یا پایان نامتو انگلیسی توضیح بده که چکار کردی( بهتره چکیده انگلیسی پایان نامتونو تا حدی حفط باشید) دانشگاه امیر کبیرم بهت به فرم می دن اسم ۳ تا استاد که هم ظرفیت داره هم در زمینه خودت کار می کنه رو می نویسی . البته لیست این اساتید رو بهت میدن . بعد روز مصاحبه به ترتیب الویت هایی که استادارو نوشتی می ری اتاق استادا تنهایی باهات مصاحبه می کنند که از ۲ مین تا ۱ ساعت هم ممکنه طول بکشه . اونجا بسته به استاد هم سوال از پایان نامه می تونه بپرسه هم سوال درسی. شایدم زیادی ازت خوشش بیاد بشینه حال و احوال و اینا کنه چیزی هم نپرسه . به هر حال تو این دانشگاه مصاحبه… ادامه نظر»

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۵:۵۷ ب٫ظ

مث اینکه اینجا همه شریفی هستن….ما بریم. :)

مهدی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۸:۰۳ ب٫ظ

دمت گرم کارت درسته.اطلاعاتت عالیه.خیلی خیلی ممنون.من شریفم میزنم اما بعد تهران.اگه اطلاعاتی راجع به مصاحبه گیرم اومد اخره شب یا فردا صب میزارم حتما

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۸:۱۴ ب٫ظ

ممنون اقا مهدی . تشکر فراوان :)

saeed
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

با این کار هیچ کمکی به شما نمیشه(مثلا دانشگاه علم وصنعت حدود ۷۰ تا استاد داره ممکنه نهایتا ۲۰ نفرشون دانشجوی دکترا می گیرند شما میخوای بری با کی صحبت کنی ویا میخوای چی بهش بگی؟

mechanic
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

به نظرمن ..قبولیای شریف تا حالا معلوم شده …مگه اینکه تو مصاحبه رزومه شما قویتر باشه وبرا اساتید جلب توجه کنه و…

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

بله قبولیای شریف معلومه . شریف جز بچه های خودش برنمیداره جز اینکه واقعا طرف نابغه باشه و اگه اونقد نابغه بوده باشه هم حتما شریف خونده!!!!!!!!!!! استادا دانشجوهای ارشد خودشونو اکثرا برمیدارن جز اینکه دانشجوشون رتبه نیاورده باشه که کاری از دستشون برنیاد. یجورای تعصب خاصی دارن رو بچه های خودشون!!

علی مکانیک
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۴ ۵:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

دو تا از دوستان من که فکر کنم هر دو تاشون کارشناسی و ارشد باهنر بودن تو یکی دو سه سال اخیر شریف قبول شدن…

محمود تبدیل انرژی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۹ ب٫ظ

,کسی در مورد دکتری پژوهش محور اطلاع داره به چه شکله

ahmad
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۳:۲۶ ب٫ظ

بچه ها مصاحبه ها بنظرتون از کی شروع میشه ؟؟

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ahmad

از بعد از بیستم .
مصاحبه دانشگاه تهران معمولا از اولین مصاحبه هاست که احتمالا ۲۴ یا ۲۵ ام ( تقریبا اون دور و براست) . بقیه دانشگاه ها هم اکثرشون خرداده بعضی از شهرستانا مصاحبشون تا وسطای تیر هم طول می کشه.

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

اقا رفتم امروز msrt دادم توی اردبیل!! بلندگو کلاسا قطع شدش ۳۰ نمره شنیداریو همه شانسی یه گزینه زدن! درس عبرت شد بچه ها فقط دانشگاهای تهران امتحان زبان بدین

ahmad
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱:۳۶ ب٫ظ

پارسا زمان ازمونای msrt رو از کجا گیر بیارم؟

علی مکانیک
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ahmad

لابد تو سایت خودش دیگه. تو گوگل جستجو کنید msrt سایتش میاد

ahmad
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی مکانیک

یه سوال دیگه؟ ازمون زبان دانشگاه تهران تاثیر داره تو مصاحبه؟

ahmad
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی مکانیک

علی ۸ خرداد ازمون داره دوباره بنظرت مصاحبه ها کی شروع میشه؟

mechanic
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ahmad

جواب۸خردادتا۱۷خرداد میاد و به برخی مصاحبه های شهرستان میرسه..

علی مکانیک
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ahmad

اطلاعی ندارم

mechanic
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ahmad

سرچ کن(سامانه ازمون زبان msrt)

علی مکانیک
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۲:۴۰ ب٫ظ

اتفاقا واسه من که کرمان امتحان دادم کیفیت صدا خوب بود

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۹:۳۳ ق٫ظ

من دانشگاه علم و صنعت بود آزمونم کیفیت صداشم خوب .
چطور بود آزمون آقا پارسا ؟ بالای ۶۰ می شید ؟ من خودم فکر می کنم بین ۶۰ تا ۷۰ بشم :( متاسفانه :(

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱:۴۶ ب٫ظ

میگم من ۲۵ تا سوال و گزینه ی ب زدم! چون سپیکر قطع بود اعتراض کردیم هیچکس نیمد! از سوال ۲۵ به بعد سیم کش اومد وصل کرد! دعوایی شد اون وسط! واسمون دوباره نزاشتن! خدا کنه بالای ۵۰ بشم! اگه قطع نمیشد راحت میشد بالای ۶۰ شد اسون بود

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۴:۱۱ ب٫ظ

موفق باشید . انشاالله بالای ۶۰ می شید . :)

محمود تبدیل انرژی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

کسی می دونه پارسال تا رتبه چند دانشگاه اصفهان دعوت به مصاحبه شدند

تبدیل انرژی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۲:۴۲ ب٫ظ

سلام.
به نظر من تعداد مجازین روزانه را به شش بخش تقسیم باید کرد. اولین بخش تا رتبه تقریبا ۵۶ امکان دعوت به سه دانشگاه شریف- تهران و امیر کبیر دعوت می شوند. بخش دوم از ۵۷ تا ۱۱۱ بقیه دانشگاه های تهران.
بخش سوم ۱۱۲ تا ۱۶۷ دانشگاه های شهرستان درجه یک مانند صنعتی اصفهان- اصفهان- شیراز- صنعتی شیراز- تبریز- فردوسی مشهد.
بخش چهارم ۱۶۸ تا ۲۲۳ شهرستان های درجه ۲ مانند گیلان- اهواز- کرمان- صنعتی سهند- کاشان- شاهرود- سمنان- همدان- اردبیل- ارومیه.
بخش پنجم ۲۲۴ تا ۲۸۰ دانشگاه های شهرستان درجه ۳ مانند سبزوار- بندر عباس- سیستان و بلوچستان- شهرکرد- ….
بخش ششم ۲۸۱ تا ۳۳۴ به احتمال ضعیف روزانه دعوت می شوند در غیر اینصورت روی شبانه ها تمرکز کنند قبول می شوند.
بعضی از دانشگاه های تهران ممکن است ۸ تا ۹ برابر هم دعوت کنند مانند امیر کبیر که ۲ نفر ظرفیت زده، یعنی ۱۶ تا ۱۸ نفر.
از آنجا که اختلاف بین ۵۰ رتبه تفاوت کمی در تراز دارند. لذا رزومه قوی تر و روابط قوی تر
در قبولی نهایی افراد خیلی تعیین کننده تر از رتبه ای است که در یک مکان دعوت می شوند.
انشاالله همه دوستان موفق و موید باشند و به مرادشان برسند.

آرش
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

ممنون دوست عزیز

واقعا اطلاعات خوبی بودند.

من الان چند روزه دارم دنبال این اعداد می گردم.

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

اینها حدسیات است و روند اصلا به این گونه نیست.

آرش
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۰:۱۰ ق٫ظ

پس به نظرتون چطوره آقا سعید؟

به نفرم حداقل در مورد دانشگاه های تهران که پارسال تقریبا اینطوری بوده.

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  آرش

آره در مورد تهران رو و قبول دارم. اما در مورد شهرستانهای درجه دو که میشه رتبه های ۱۵۰ به بالا اصلا چنین تحلیلی درست نیست و بستگی به اقبال عمومی داره به هر کدوم از رشته شهرها و اینکه طرف بیخودی انتخاب کنه و نره مصاحبه که ,اقعا جفا در حق باقی افراد است. همه چیز به انتخاب افراد قبل از ما بستگی داره. البته شاید هم این دوستمون درست بگن. ولی به نظرم بیشتر از ۳۰ درصد نمیشه به این تخمین اطمینان کرد. هر طور خودتان صلاح بدانید آقا آرش عزیز. دکتر باشید :)

محمود تبدیل انرژی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۴۸ ب٫ظ

سلام کسی از دوستان می دونه با رتبه ٢١٨ روزانه دانشگاه اصفهان دعوت می شم

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۳:۴۵ ب٫ظ

خیر. دعوت نمی شوید

رها_تبدیل
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

ممنون از راهنماییتون
کسی میدونه شبانه بودن برا هییت علمی شدن مشکلی ایجاد میکنه یا نه؟
توی مدرک که شبانه بودن قید نمیشه درسته؟

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  رها_تبدیل

قید میشه نوبت دوم بودن در مدرک قید میشه

saeed
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رها_تبدیل

برای دکتری قید میشه”نوبت دوم”

رها_تبدیل
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

جدا؟!
شما مطمین هستید؟!!

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رها_تبدیل

برا هیئت علمی بودن که نه هیچ مشکلی(فقط برند دانشگاه مهمه ..ولی در مورد قید شدن یا نه..مدرک ارشد رو که من به تازگی برا دوستام گرفتم ..ننوشته بود..(مدتیه که نمینویسند…).در مورد دکتری نمیدونم..فکر می کنم اون رو هم تا چند سال دیگه حذف کنند..(البته اگه الان می نویسند..)

رها_تبدیل
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون از نظرات همه دوستان
فکر میکنید برای اطمینان خاطر باید از کجا پرسید؟
وزارت علوم؛ سازمان سنجش یا قسمت صدور مدرک در دانشگاه ها؟

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  رها_تبدیل

هر دانشگاه قوانین خودش رو داره وزارت هم که بگه موقع تحویل مدرک آموزش دانشگاه ممکنه بگه ما می نویسیم و به وزارت علوم و سنجش کاری نداریم.مثلا الان سنجش گفته ۱۵ درصد سقف افزایش شهریه هست ولی دانشگاه سمنان ۲۰ درصد افزایش داده یعنی ۸۰میلیون شده شهریش

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۴:۳۳ ب٫ظ

نه بابا دانشگاهها زیر نظر وزارت علوم اند در مورد نوشته شدن شبانه در مدرک و …فقط تابع وزارت علوم اندو..وودر مورد شهریه شبانه هیئت امنا دانشگاهها نمیتونند چنین تخلفی کنند مگه اینکه یه دلیل قانع کننده برا وزارت علوم بیارند

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  رها_تبدیل

از هر سه مورد بپرس ولی بهترین جا…وزارت علوم…که مدرک رو صادر میکنه..

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

آقای مکانیک ی سر به سایت دانشگاه سمنان بزن ببین علت افزایش شهریه رو نوشته؟ در ضمن من کارشناسی شبانه اصفهان بودم وزارت علوم گفته بود ذکر نمیشه نوبت دوم اما الان یک واژه نوبت دوم خوشکل پررنگ خورده تو مدرکم.

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

من باشم .میرم وزارت علوم قضیه رو شرح میدم…..تو هیچ دانشگاهی ندیدم بنویسندوو….

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

مهر وزارت علوم سمت راست بالای مدرک شماست وبایست از قواعد تبعیت کنند..والا …..قضیه رو برا وزارت علوم شرح دهیدو…

مکانیک تبدیل انرژی به مشاور و بقیه دوستان
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

سلام، دوستان لطفا راهنمایی بفرمایید برای انتخاب رشته؟ رتبه: ۴۶
با یک مقاله isi، یک مقاله isc، دو مقاله isc در حال داوری، ۶ مقاله کنفرانسی، مدرک زبان msrt و معدل ارشد ۱۷.۵. اهل شیراز و متاهل.
از بین انتخابهای زیر به ترتیب کدامیکیشونو بزنم؟
شیراز، تهران، علم و صنعت، شریف، خواجه نصیر، بهشتی، تربیت مدرس
لطفا راهنمایی بفرمایید…..

آرش
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ب٫ظ

سلام
با توجه به متاهل بودنت شیراز یکی از گزینه های خوبه برات.
ولی اگر شیراز رو اول بزنی تو مصاحبه های تهران شاید زیاد استقبال نشه.
احتمالا با توجه به رتبت به غیر از تهران و شریف بقیه رو دعوت به مصاحبه میشی و احتمال قبولیت هم زیاده.
تربیت مدرس من از دوستان پرسیدم میگن تو مصاحبه با انصاف و دقیق نمره میدن ولی از بقیه خبر ندارم.
بهتره یه سر هم به سایت دانشگاه ها بزنی ببینی به زمینه کاری استادا به فیلدت می خورن.
من که هیات علمی شهید بهشتی رو دیدم زیاد جالب نبودن. در حد دانشگاه های شهرستان حتی درجه دو هاشون بودن.

sina
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

تهران و شریف هم احتمالا دعوت به مصاحبه بشه.

sina
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ب٫ظ

ارشدت دانشگاه شیراز بوده؟؟؟

مکانیک تبدیل انرژی به مشاور و بقیه دوستان
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  sina

خیر، چمران اهواز بودم

sina
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۸:۱۳ ب٫ظ

علاوه بر این دانشگاه های خوب اهواز رو هم در ۵انتخابت قرار بده برای اطمینان.

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۳:۰۳ ب٫ظ

.(شریف رو نزن(نمیگیرنت).شیراز.تهران.علم و صنعت.خواجه نصیر.مدرس.صنعتی شیراز.

مسعود
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

من فوق دوتا دارم یکی مهندسی هسته ای از شریف یکی هوافضا از علم و صنعت واسه همین اشنایی خوبی با دانشگاههای تهران و سطحشون دارم به نظرم ترتیب دانشگاهها تو تبدیل به شکل زیر باشه..
۱-شریف
۲-تهران
۳-علم و صنعت
۴-امیرکبیر
۵-تربیت مدرس
۶- خواجه نصیر
۷-بهشتی که تازه اومده این دانشگاه تو جمع فنی ها

مسعود
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

در ضمن من دیروز با استادم تو علم و صنعت صحبت کردم گفتن که فقط به بچه های علم و صنعت فکر میکنیم چون سالهای پیش عدم شناخت مخصوص از دانشجوهای شهرستانی خیلی اذیتمون کرد.. واسه همین دوستان رو انتخاب اول دقت کنین چون خیلی مهمه اگه انتخاب اول رو جایی بزنین که قبول نمیشین اشتباه هستش و ممکن فرصتهای مناسب دیگه رو هم از دست بدین..

سلامی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

آقای مشاور سلام. بازه رتبه های که برای روزانه و شبانه صنعتی اصفهان دعوت میشن بگید لطفا

بیژن
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

سلام به همگی

کسی می دونه پارسال برای دانشگاه علم و صنعت و خواجه نصیر آخرین رتبه ای که دعوت به مصاحبه شده و آخرین رتبه قبولی چنده؟

چون می ترسم دعوت به مصاحبه بشم و قبول نشم و شانس های صد در صد دانشگاه های پایین تر رو از دست بدم.

ممنون

saeed
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  بیژن

خیلی این موضوع اتفاق می افته-من چندین بار توی مصاحبه ها شرکت کردم واین موضوع رو به وضوح دیدم اصلا عجیب نیست.اگر دانشجوی دانشگاهی نبودین و با استاداش هم هیچ ارتباطی نداشتین فقط به صرف اینکه رتبه خوبی آوردین اون دانشگاه رو انتخاب نکنین(مخصوصا دانشگاه های درجه ۱ تهران.چون اکثریت استادا با دانشجوهای خودشون که زمینه کاریشون هم به هم میخوره بیشتر دانشجوی دکترا بر می دارن

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

مگه اینکه دانشجوی خودشون تو ۸برابر ظرفیت هم قرار نگیره..اونوقت بین دانشجوهای دیگه هم میگیرند(پس از تهرانها ظرفیت بالاهاشو بزنید بهتره…

رها_تبدیل
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

سلام به همه دوستان
ممنون از نظرات خوبتون
میخواستم بپرسم با رتبه ۱۲۰ مدرک زبان سابقه ی ترم تدریس پیام نور امیدی به قبولی شبانه دانشگاه های تهران مثلا خواجه نصیر هست؟یا فقط انتخابمو میسوزونم؟
مقاله ام هم هنوز ندارم

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  رها_تبدیل

شبانه بله…امید هست..

saeed
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  رها_تبدیل

احتمالش هست.ولی به بعد از مصاحبه هم فکر کن.چون فقط یک نفر ظرفیت داره و خیلی متقاضی

آرش
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۲:۴۷ ق٫ظ

۴ سال پیش که ارشد رو تموم کردم می تونستم دکترای بدون آزمون قبول شم.

فکر خارج به سرم زد و رفتم سربازی.

حالا با زور شاید قبول شم.

البته یه ۷، ۸ تایی مقاله ISI دارم که شاید به دردم خوردند.

آرش
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۲:۲۶ ق٫ظ

سلام دوستان گرامی

به نظرتون با رتبه حدود ۱۳۷ ممکنه روزانه های تهران دعوت به مصاحبه بشم؟

اگر جوابتون آره هست به نظرتون کدوم یکی از دانشگاههای تهران؟

رزومم نسبتا خوبه.

ممنون از راهنماییتون

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  آرش

سلام
متأسفانه شانس زیادی برای دعوت به مصاحبه روزانه های دانشگاه های تهران ندارید.

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  آرش

با این رزومه خوب ..اگه نفر اخر دعوت شده ها هم باشی ۹۹درصد یاحتما قبولی…(یه کوچولو امید داشته باش..).بهشتی رو احتمالش هست..

آرش
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون دوست عزیز

پس فقط بهشتی رو می زنم از دانشگاه های تهران.

لیلا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

رتبه ۳۶۰
کجاها شانس دارم؟

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام
شانس اصلی شما برای دوره پردیس دانشگاه هاست.

علی مکانیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

سلام دوستان به نظرتون چند چند میشم بااین رزومه؟!
۱۸۴ رتبه.
شاگرد اول ارشد ملی شهرستان.
کارشناسی معدل ۱۵ و اندی.
مدرک زبان.
یه مقاله کنفرانسی.
شاید تا قبل از مصاحبه یه isi هم submit کنم.

تو این فکرم که امسال نرم جایی. کجاها شانس دارم؟
ممنون

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی مکانیک

منم میگم امسال نرو چون ..به جاهای خوب دعوت نمیشی.مگه به(حدسه فقط:روزاه های..رازی..بیرجند..شهرکرد..ارومیه. که فکر نمیکنم هیچ کدوم رو مایل به ادامه تحصیل باشی.شاید شاهرود..شبانه تربیت دبیرو تقریبا همه شبانه های شهرستان وکلیه پردیسها

علی مکانیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون عزیز
راستش ترم چهار هستم و اگه تا شهریور هم بخوام پایان نامه مو جمع کنم کار سختیه. شاید به این دلیل هم که شده امسال نرم.

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی مکانیک

من یه لحظه فکر کردم شما جامداتی ..و برا رتبه ۱۸۴جامدات نظر دادم(نمیدونم چطور شد اشتباها اومدم تو صفحه تبدیلها…(ولی برا شما هم اگه بمونی ..خیلی بهتر میشی سال اینده…

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی مکانیک

باور کن شما اگه سال اینده باجدیت بیشتر بخونی..چون سرت خلوت تره رتبه خیلی خوبی کسب خواهی کرد به طوری که دانشگاههای خیلی بهتر دعوت میشی و..)(شما فکر کردی نفرات برتر سال چندمیه که کنکور میدهند..(خیلیاشون سال اولی نیستند..)

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی مکانیک

سلام
برای روزانه شهرستان های متوسط به پایین شهرستان شانس دعوت به مصاحبه داری.
اگر دانشگاه های مقطع گذشته ات پذیرش دارند، توصیه می کنیم آنها را در اولویت بگذاری، چون رزومه پژوهشی خوبی نداری و در دانشگاه های دیگر ممکن است شانس کمتری داشته باشی.
اما اگر تصمیم قطعی برای ماندن برای سال بعد داری، پیشنهاد می کنیم انتخاب رشته نکنی تا کسانی که مایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه ها هستند، شانس دعوت به مصاحبه خود را در آنها از دست ندهند.

علی مکانیک
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی مکانیک

ممنون از شما دو بزرگوار

پرین - تبدیل
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۸:۴۲ ب٫ظ

سلام بر دوستان عزیز
من تازه این صفحه رو پیدا کردم. بنده رتبه ام ۲۴۸ شده آیا کسی از دوستان می تونه راهنمایی کنه که با این رتبه آیا احتمال دعوت شدن به مصاحبه روزانه دانشگاه های کاشان و چمران وجود داره؟ به کدوم دانشگاه ها واسه روزانه و شبانه حتما دعوت به مصاحبه میشم؟ دوستان اگه کسی اطلاع داره ممنون میشم راهنمایی کنه.

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  پرین - تبدیل

من ۲۸۰.
انتخاب های من
۱- روزانه تهران
۲- روزانه شهید بهشتی
۳- روزانه شیراز
۴- روزانه صنعتی اصفهان
کنکور سال ۹۵ آماده باش که دارم میام….
التماس دعا

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۶:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  پرین - تبدیل

سلام
برای دوره روزانه چندان نمی توان برای دعوت به مصاحبه ات امیدوار بود. اما برای دوره شبانه دانشگاه های مختلف شانس دعوت به مصاحبه داری.

مکانیک تبدیل
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۶:۲۷ ب٫ظ

یک سوال…اگه از پنج دانشگاهی که دعوت به مصاحبه می شویم دوتاش مصاحبشون در یک روز باشه تکلیف چی میشه؟؟؟

مهتا اسکندری
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۴۷ ب٫ظ

من سوال کردم میگن معمولا این طوری نمیشه. اگه بشه که احتمالش خیلی خیلی کمه تکلیفی ندارید.

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۶:۰۲ ق٫ظ

سلام
می توانی از طریق رایزنی با دانشگاه ها، روز دیگری به مصاحبه یکی از آنها بروی.

مهتا اسکندری
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۴:۴۴ ب٫ظ

سلام هم رشته ای ه. لطفا راهنمایی کنید. با ۲۸۰ کجا دعوت به مصاحبه می شم؟؟؟؟؟؟؟؟

مکانیک تبدیل
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۵:۴۱ ب٫ظ

سلام
دانشگاه هرمزگان و زاهدان روزانه میدانم که دعوت میشوید.پارسال با همین رتبه دعوت شدن

رتبه سیالات( تبدیل انرژی) دانشگاه ها
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۳:۳۷ ب٫ظ

۱-شریف۲-تهران۳-علم و صنعت۴-امیرکبیر۵-شیراز۶-خواجه نصیر۷-صنعتی اصفهان۸-فردوسی مشهد

saeed
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۴:۱۶ ب٫ظ

صنعتی اصفهان و فردوسی از خواجه نصیر قوی ترند

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۵:۰۸ ب٫ظ

تایید می کنم که صنعتی اصفهان و فردوسی از خواجه نصیر قوی ترند

مکانیک تبدیل
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۵:۳۲ ب٫ظ

شیراز و امیر کبیر از علم و صنعت بالاترن

فربد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۰۴ ب٫ظ

منم تایید میکنم امیرکبیر و شیراز از علم و صنعت بالاترن

رتبه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  فربد

حالا شیراز یه چیزی ولی امیرکبیر سیالاتش خیلی پایین ه نسبت به علم و صنعت.

تبدیل انرژی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

با سلام با رتبه ۱۸۵ از کدوم دانشگاهها روزانه به مصاحبه دعوت میشم لطفا راهنمایی کنید.

تبدیل انرژی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

سلام.
تقریبا رتبه من و شما یکی هست. به نظر من گیلان، بابل، کاشان، سمنان، شاهرود، بیرجند، اهواز، همدان، بندر عباس، سبزوار.

تبدیل
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

سال پیش با ۱۶۴ چمران اهواز، کاشان و یزد و کرمانشاه و سمنانو اوردم. فکر کنم شما هم راحت دعوت شی ….

علی مکانیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

و باهنر

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۶:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

سلام
برای روزانه دانشگاه های متوسط به پایین شهرستان مانند شاهرود، رشت، اهواز و دانشگاه هایی از این دست می توانی برای دعوت به مصاحبه امید داشته باشی.

parsa تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

بچه ها من انتخاب کردن به امید ۱۰۰% قبولی
علم و صنعت
شهید بهشتی
شبانه تهران
کاشان
سمنان
شاهرود
شهرای نزدیم تهران زدم! دیگه همینه ده ریسک نکردم جاخای دیگرو بزنم روزانه تهران

سعید یار همیشگی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۲:۳۷ ب٫ظ

آقا پارسا مبارکه. ولی خداوکیلی جاهایی رو که اگه دعوت به مصاحبه هم بشی نمیری نزن که به ما هم برسه.یادت نره دوست من

ahmad
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۲:۵۱ ب٫ظ

خواجه و تربیت مدرسو چرا نمیزنی؟

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۴:۴۹ ب٫ظ

درسته …(عذر میخوام پارسا شهید بهشتی (همون عباسپور قدیمه که ادغام شده با بهشتی(حتی کلاسهاشم بیرون از دانشگاه بهشتیه(تو پردیس عاسپور)..من بودم اون رو میزدم بعد از شبانه تهران یا یک روزانه دیگه رو جایگزینش می کردم.(هفته بعد فکر کنم ۵روز انتخاب رشته تمدید بشه..اگه قانع شدی عوضش کن.(این اطلاعات رو یکی از دوستام بهم داد که وقتی گفتم برا رشته مکانیک هم بهشتی دانشجو میگیره زد زیر خنده اینا رو گفت که برات بیان کردم(شما همون بهشتی رو قبول میشی ولی حیفه..)حداقل اون رو با صنعتی اصفهان عوض کن (اگه امسال بگیره)که بعدا پشیمان نشی..یا علی مدد….

مکانیک تبدیل
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۶:۳۱ ب٫ظ

یک تحقیق در اینترنت هم انجام بدین دوستان همین مطلب آقای mechanicتایید میشه..از سال ۹۲دانشکده فنی عباسپور در دانشگاه شهید بهشتی ادغام شده..به هر حال این دانشگاه یکی از شانس های بالای شماست و به احتمال زیاد قبول میشین.
موفق باشی پارسا

تبدیل انرژی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

بچه ها با ۱۰۶۳ پردیس یه جای دور مثل بندر و کیش رو دعوت میشم

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۶:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

سلام
خیر، شانس بسیار کمی برای دعوت به مصاحبه دارید.

اشکان
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

با سلام خدمت همه دوستان مسترس!!!بنده که به دلیل مهیا شدن احتمالی امریه سربازی و قابل قبول نبودم رتبم از نظر خودم که انتظار بیشتری از خودم داشتم،انصراف خودم رو از انتخاب رشته اعلام میکنم و بیخیال دکتری شدم.روزگار که باما نساخت و به کام ما که نچرخید.به قول خیام عزیز:برخیز و مخور غم جهان گذران/بنشین و دمی به شادمانی گذران!طبق این دستورالعمل خیام عزیز ماهم زدیم مسافرت و مشهدم الان و نایب الزیاره همگی.
برای همه آرزوی موفقیت دارم.اگر نظری دادم که باعث دلخوری شده یا اگه به دلیل بی اطلاعی نتونستم جواب بدم سوالی رو پوزش میطلبم.موفق باشید.دعا میکنم که سربلند باشید همیشه و خوشحال.از همگی التماس دعا دارم که برای منم دعا کنید که لااقل یه بار هم که شده کارم درست و حسابی به سرانجام برسه و از این وضعیت بحرانی خارج شم.بدرووود دوستان

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

شوخی نکن پسر رتبت خوبه که(باور کن اگه شروع به خوندن دکتری کنی وبتونی یه جایی هیئت علمی بشی سربازیت کنسله پسر نکن این کاررو.به نظر خودت رتبت قابل قبول نیست(مگه شریف میخواستی..(اشتباه من رو نکن ۲-۳سال رفتم سربازی و اخرش دوباره اومدم دکتری بخونم ولی دوستام همه هیئت علمی شدن و…نیروانا کجایی یه چیزی به اشکان بگی…

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

اشکان نه نه نه نه نه (حلالمون کن ..من زیاد باهات صمیمی شده بودم(ببخش منرو) ..خیلی گلی پسر..اسم واقعیت رو بهمون میگفتی شاید یه جایی پیدات کردم..

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  اشکان

آقا اشکان ؟؟!!!!؟؟؟

واقعا این چه کاریه؟؟؟!!! بچه های مکانیک که هیچ وقت نا امید نمی شن …… :) . اگه واقعا تا حالا با علاقه درس خوندین بدونید که حتی اگه برید سربازی هم دوباره بر می گردید دکتری می خونید ولی فرقش با الان اینه که ۳ سال از درس دور بودید و برگشتن به حیطه درس زمان خیلی بیشتری می گیره ازتون .

برا ما هم دعا کنید . انشاالله وقتی از مشهد برگشتید و حال و هواتون عوض شد تصمیمتونم تغییر می کنه :)

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

اگه رتبش بدبود که من هم میگفتم بره سربازی بهتر(بعدا رتبش خوب میشد..)ولی انصافا رتبه۸۹ تبدیل.نباید بره سربازی.از مشهد برگشتی بیا یه سر به سایت بزن..تازه مگه مشهد اینترنت نداره….(سریع بیا توسایت..)کجایی…خخخخ

اشکان
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

مخلص mechanic و نیروانا
خخخ.بله.مشهد اینترنت داره.اتفاقا آخرشبا یه سر میزنم اینجا هرشب. دیشب هم از ساعت ۳تا۶! حرم بودم و خیلی عالی بود.واقعا جاتون خالی.حال و هوام هم عوض شده.الان تووووپ تووووپم.ولی همچنان تصمیمی برای انتخاب رشته ندارم!مگه اینکه سنجش بخواد مهلتشو تمدید کنه که وسوسه بشم وگرنه الان تو فازش نیستم!بیشتر الان تو این فکرم که کم کم داره ۲۶ سالم میشه و هنوز یه درآمد درست حسابی ندارم واین خیلی اذیتم میکنه!دکتری هم که برا آدم پول نمیشه!میشه به نظرتون؟!!!؟

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

تو انتخاب رشته کن (اگه نخواستی بری خوب نرو دیگه..)(اره تمدیدش هم می کنند تا۴-۵روز)(من که۲۹سالمه چی باید بگم..(البته سربازی رفتم ویه کوچولو درامد دارم.که میخوام یه استخدامی جدید اومده (وزارت نیرو..)شرکت کنم.رشته ما رو میخواد..یعنی منظورم اینه که انتخاب رشته کن اگه شهرهای خوب و اینده دار رو اوردی برو مصاحبه و گرنه نرو..وبه سوی پادگان برو (انقدر که فکر کردی سربازی خوش نمیگذره ها..اعصاب خوردیش زیاده ها.)فقط یه خوبی داره که امکان شرکت در استخدایهابعد از خدمت. برات فراهمه (اگه باشه..).به نظر من مصاحبه ها رو هم برو.اگه نخواستی در رشته قبولیت ثبت نام کنی.یک سال محروم هستی که شما تو اون مدت سرباز هستی..(بزار محروم باشی یکسال..)(تازه میتونی اول مرداد ماه یک نامه کتبی بنویسی که فعلا قصد ادامه تحصیل نداری واگه احیانا جزئ قبول شده هایی.حذفت کنندتا جای یکی دیگه رو پر نکنی و محروم هم نمیشی.(پارسال دوستم این کار رو کرد و محروم نشد..).نتیجه:فعلا وقت تصمیم گیری نیست .انتخاب رشته بکن .تا بعد یه تصمیمی می گیری..فردوسی رو انتخاب کن وچند تا خوب دیگه نزدیک خودت رو که ارزش داشته باشه که بری(اگه فردوسی قبول شی .میتونی از سال دوم یه دانشگاه ازادبورس بگیری وسربازی نیاز نداشته باشی(برابورسیه احتیاج به سریازی نیست..(مثل اموزش پرورشه..)

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

اگه تیز باشی دکتری میتونه برات درامد هم بشه…اگه نه خیر..یعنی مقدار زیادی به شرایط هم بستگی داره..(مقداری هم شانسیه..)

parsa تبدیل انرژی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

بچه ها دوستم امروز رفته با استاداش حرف زده (دانشجوی علم و صنعت کنکور نداده) گفتن که کسی که مقاله isi داره اولویت اوله و سعی میکنن که از بچه های خودشون بردارن! همین! شهرستان به ندرت مگر اینکه رزومه خیلی خوب داشته باشه

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۶:۴۵ ب٫ظ

انتخاب رشته دکتری خیلی برام سخت شده.. از طرفی شانس بالایی دارم که دانشگاه های خیلی خوب دعوت به مصاحبه شم و از طرفی با توجه به اینکه پنج جا بیشتر دعوت به مصاحبه نمیشم ممکنه با انتخاب دانشگاههای خوب در گزینش نهایی رد بشم و حتی شانس قبولی در دانشگاههای پایین تر هم از دست بدم..شما دوستان چطور این مشکل را حل کردید؟اگه دانشگاه خیلی پایین را صرفا واسه اینکه قبولیتون صد درصد هست در اولویت قرار دهید انوقت افسوس نمیخورید که میتونستید دانشگاههای بهتر نیز قبول شین؟
به عنوان مثال با توجه به آماری که من گرفتم الان۱۰نفر از رتبه های زیر ۹۰ میخوان دانشگاه شهید بهشتی را به عنوان شانس صد درصدشون انتخاب کنند با این اوضاع اگه من شهید بهشتی را انتخاب کنم ممکنه حتی به مصاحبه هم دعوت نشم این درحالی هست که دانشگاه امیر کبیر و تربیت مدرس و علم وصنعت اقبال کمتری بهش شده..از سمتی دیگر اولویت انتخاب ها برای دانشگاه هنگام مصاحبه مهمه و اگه دانشگاه اونا را اول انتخاب نکنی معمولا نمره کمتری میدن نسبت به اون کسی که اون دانشگاه اولویت اولیه
له له ام:-)

فربد
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۱۵ ب٫ظ

سلام
من رتبم ۴۲ (شیراز) هستم.
نمیدونم کجاها رو بزنم.
لطفا منو راهنمایی کنید.

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  فربد

دانشگاه شیراز میتونه یکی از انتخاب ها باشه.چون شیراز هستی و ارشد هم اونجا بودی شانست در این دانشگاه زیاده.. اما توجه داشته باش که دانشگاه تهران امیر کبیر علم وصنعت تربیت مدرس هم به مصاحبه دعوت میشی که شانس بالایی برای قبولی داری..به نظر من سه تا از دانشگاههای تهران انتخاب کن به اضافه دانشگاه شیراز و صنعتی اصفهان..و در آخر حق انتخاب با خودته من فقط نظر خودم را گفتم.
موفق و پیروز باشی

فربد
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۰:۰۰ ق٫ظ

ممنون.
امیرکبیر رو کنار بزاریم به خاطر ظرفیتش که کمه. تربیت هم تمایلی ندارم.
بین شیراز و علم و صنعت و تهران که ترتیبشان چگونه باشد شک دارم. لطفا مرا راهنمایی کنید.
رزومه متوسطی هم دارم.
آیا این سه دانشگاه روی انتخاب اول حساس اند؟

مکانیک تبدیل
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فربد

اولویت بستگی به شرایط خود شما داره..اگه تهران واسه مهمه و اعتبار دانشگاه خوب دانشگاه تهران باید در اولویت باشه..اگه نزدیکی به خانواده مهمه دانشگاه شیراز را در اولویت بذار.دانشگاههای شاخ مثل این دانشگاهها که گفتی معمولا خودشون را بهترین میدونن و روی اولویت حساس هستند.اگه موقعیت کاری و علمی در شهر خودت شیراز داری خوب اونو اول بزن اگه صرفا فکر علم و مقاله و اعتبار این چیزا هستی تهران اول بزن..در ضمن دانشگاه شیراز یکی از معتبر ترین دانشگاههای ایرانه ولی در ایران دانشگاههای شهرستان ها مظلوم واقع شدن و در نظر عوام تهران معتبر تره…با خانواده حتما مشورت کن..امیدوارم بهترین انتخاب ها را داشته باشی.
موفق و پیروز باشی

فربد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  فربد

ممنون رفیق

فربد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فربد

این مقایسه ای که انجام داده اید بین دانشگاه تهران و دانشگاه شیراز هست (بدون در نظر گرفتن دانشگاه علم و صنعت)؟؟؟
یا اینکه تحلیلی که برای تهران در صحبت هایتان انجام داده اید منظورتان دانشگاه تهران و دانشگاه علم و صنعت هست؟؟؟؟

مکانیک تبدیل
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  فربد

به نظر بنده هم دانشگاه تهران و هم دانشگاه شیراز از علم و صنعت بالاترن..نظر شخصی من اینه که علم و صنعت در مرتبه سوم قرار میگیره.. ولی اول و دوم جای بحث داشت.

فربد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فربد

بازم تشکر.

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۶:۳۳ ب٫ظ

هجوم رتبه های زیر۱۰۰به سمت دانشگاه شهید بهشتی زیاد شده:-( :-( :-/

raha
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۶:۰۹ ب٫ظ

سلام

کسیو ندارم که ازش راهنمایی بگیرم
خواهشا اگه کسی رشته اش تبدیل هستش منو راهنمایی کنه
تبدیل انرژی رتبه ام ۲۲۰ هستش
روزانه کلا ۱۴۵ نفر شبانه ۳۱ و پردیس ۶۰ نفر بر می دارن
لیسانس و ارشدم سراسری هستش
۱ مقاله آی اس آی و ۱ مقاله علمی پژوهشی و ۱ کنفرانس داخلی دارم
۳ سال سابقه تدریس در دانشگاههای سراسری آزاد پیام نور و غیر انتفاعی دارم
مدرک زبان ندارم
کدوم دانشگاه هارو بزنم که شانس قبولی داشته باشم
از روزانه احتمال داره قبول شم یا نه اصلا

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  raha

دوستم پارسال با رتبه ۲۷۸دانشگاه هرمزگان و زاهدان به مصاحبه دعوت شد و روزانه هرمزگان قبول هم شد..شهرستان های کوچک شانس داری نا امید نباش.

تبدیل انرژی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  raha

با این رزومه ای که دارید لیاقت شما دانشگاه های برتر است. اما رتبه ای که آوردید به احتمال زیاد دانشگاه های شهرستان را می آورید. مثلا اردبیل، سهند، کاشان، همدان، سمنان، شاهرود، بیرجند، سبزوار، اهواز(شاید) شهرکرد و ازاینکه قبیل ولی ایمان دارم با این رزومه قطعا قبولی.

mechanic
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  raha

اگر میتونی برا سال اینده تلاش کن .(چون رزومت خوبه و حیفه امسال بری جاهای ضعیف …اگه به هر دلیلی میخوای امسال قبول شی .توصیه های دوستان راهگشاست…..

raha
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۵:۴۸ ب٫ظ

آقا پارسا آقا اشکان تورو خدا منو راهنمایی کنید

تبدیل انرژی رتبه ام ۲۲۲ هستش
کدوم دانشگاه ها شانس قبولی دارم
۱ مقاله آی اس آی و ۱ مقاله علمی پژوهشی و ۱ کنفرانس داخلی دارم
۳ سال سابقه تدریس در دانشگاه آزاد سراسری و غیر انتفاعی دارم
مدرک زبان ندارم
لیسانس و ارشدم سراسری هستش

raha
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۵:۴۵ ب٫ظ

سلام
تورو خدا اگه کسی اطلاعات داره منو راهنمایی کنه
رشته تبدیل انرژی رتبه ام ۲۲۲ هستش
احتمال داره روزانه دعوت بشم؟کدوم دانشگاه ها احتمال داره روزانه دعوت بشم؟
واسه شبانه تبریز دعوت میشم؟
خواهش میکنم جواب بدبد

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  raha

همانطور که قبلا گفتم دانشگاه هرمزگان و سیستان که شانس داری ولی مثل اینکه شما اطراف تبریز هستی..شما حتما شبانه دانشگاه تبریز و دانشگاه سهند را انتخاب کن شانس بسیار بالایی داری..روزانه اردبیل و شبانه اردبیل هم میتونه انتخاب های دیگه برات باشه که شانس داری..با این رتبه روزانه دانشگاه شیراز و اصفهان هم دعوت به مصاحبه میشی پارسال دوستم با۱۳۰ دعوت شد..دیگر انتخاب با خودته

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۶:۳۱ ب٫ظ

ببخشید رتبه شما۲۲۲هست اصفهان شیراز شبانه دعوت میشی نه روزانه.روزانه دعوت نمیشین متاسفانه

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۴۴ ب٫ظ

اونایی که شبانه میزنن به نظرم رتبشون را میتونن تقسیم بر۱۰ کنند.و اینجوری شانسشون را برا قبولی در نظر بگیرند..من خودم اصلا سمت شبانه نمیرم و فکر کنم خیلیا مثل من باشن

تبدیل انرژی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۴۲ ب٫ظ

با توجه به سالهای قبل می شود حدس زد که معمولا دانشگاه های تهران بیش از سه برابرو دعوت می کنند. دوست خودم دینامیک جامدات با رتبه ۷۲ پارسال دعوت شد علم و صنعت درصورتیکه اگر ترتیب دانشگاه های تهران را باشریف، تهران، امیر کبیر بعد علم و صنعت بگیریم ظرفیت هاشون به ترتیب ۶، ۸، ۶ و ۷ که می شود ۲۷ نفر حال چطور با ۷۲ می شود علم و صنعت دعوت شد و اتفاقا الان هم دانشجوی دکتری علم و صنعت است.
پس به این نتیجه می رسیم که تهرانی ها بیش از سه برابر دعوت می کنند.

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

قبول شدن ایشون به عوامل زیادی بستگی داره.الان مجموع روزانه های تهران ۴۶نفر هست پس اینطور که شما می فرمایید پس باید حداقل تا رتبه ۱۳۸ دعوت به مصاحبه بشن.با این فرض اونی که رتبه ۱آورده با اونی که رتبه ۱۳۸آورده به دانشگاهی مثل خواجه حتما دعوت میشن..خوب حالا یک سوال دارم اگه از نفر اول تا نفر ۱۱۳۸پنج دانشگاه اول تهران را با یک اولویت انتخاب کنند پس باید به دانشگاه پنجم ۱۳۸نفر دعوت شن این منطقیه؟؟؟؟؟؟؟
دوست شما به این دلیل دعوت شده که خیلی از رتبه های بهتر شهرستان را به جای تهران انتخاب کردن..تصور ضریب اشتباه است.. همه چیز به انتخاب رشته رتبه های قبلی بستگی داره..
حرفم به این معنا نیست که رتبه های ۷۵ به علم صنعت دعوت نمیشن من میگم همه چیز به انتخاب اونایی بستگی داره که رتبشون بهتر از ما هست

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

یه سوال دیگه مجموع ظرفیت شریف و تهران ۲۰ نفره..خوب اگه ۶۰ نفر اول شریف و تهران را انتخاب کنند آیا نفر ۶۰ام به مصاحبه به دانشگاه تهران دعوت میشه؟چطوری؟؟؟۵۹ نفر دیگه هم دعوت میشن به دانشگاه تهران؟یعنی ۶۰ نفر واسه ۸ظرفیت دعوت میشن؟؟
منطقیه دوستان!!!!؟؟؟؟؟؟!!؟؟!!؟؟؟؟!؟!؟؟؟؟

محمد
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۰:۱۷ ق٫ظ

اگه ظرفیت شریف رو ۱۲ نفر در نظر بگیریم و فرض کنیم که سه برابر دعوت به مصاحبه میشن،
۳۶ نفر اولی که شریف رو انتخاب کرده باشن ، اونجا دعوت به مصاحبه میشن.
در حالی که این عدد برای دانشگاه تهران به جای ۳۶ برابر ۷ (ظرفیت) ضربدر ۳ هست یعنی ۲۱
این یعنی که اگه فرض کنیم همه شریف و تهران رو انتخاب کنن،
نفر ۲۲ به شریف دعوت میشه مسلما،
اما به دانشگاه تهران دعوت نمیشه

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۳۸ ب٫ظ

پارسال که ظرفیت ها کمی کمتر از امسال بود دوستم با رتبه ۱۳۰ دانشگاه اصفهان و دانشگاه شیرازدعوت به مصاحبه شد ویکی دیگه از دوستان با رتبه ۲۷۸ زاهدان و بندرعباس دعوت شد روزانه

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۳۶ ب٫ظ

توجه داشته باشید خیلی از رتبه های خوب بدون کنکور نیز پذیرفته شده اند و از رقابت با شما خارج میشوند..خیلیا هم به خصوص رتبه های خیلی خوب فکر خارج و بورس هستن پس میتوانید یه ۱۰نفری رتبتون را کمتر حساب کنید.. خیلیا میشناسم که در ایران فقط دانشگاه شریف و تهران را واسه دکتری میخوان برن و هیچ دانشگاه دیگری به خصوص شهرستان را نمیرن.. پس اونایی که شهرستان میزنن امیدوار باشند..

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۲۲ ب٫ظ

یکی از نکاتی که باید بگم اینه که برخی دانشگاه‌ها هنگام مصاحبه پرینت کارنامه و انتخاب رشته مصاحبه شونده را میخوان و دوتا تاثیر داره..یک تاثیر روانی روی مصاحبه کننده ها که به اونی که رتبه بهتری داره امتیاز بیشتری میدن دوم اینکه به لیست انتخاب ها نگاه میکنن و میگن چرا دانشگاه ما را اول انتخاب نکردی
یه نکته دیگه بگم این هست که پارسال دانشگاه خواجه نصیر بیشترین هزینه مصاحبه حدود ۸۰هزار را گرفت..
دوستان اگه نکته اشتباهی گفتم اصلاح بفرمایید تا منم استفاده کنم

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۱۶ ب٫ظ

چرا کسایی که رتبه ۴۱ و زیر ۶۰دارن امیرکبیر انتخاب نمیکنه؟؟فکر کنم به خاطر اینکه دو تا بیشتر نمیخواد کسی انتخاب نمیکنه آنوقت رتبه هایی که به دانشگاه بهشتی دعوت میشن رتبه های بهتری نسبت به دعوت شدگان به امیر کبیر دارن.. ظرفیت زیادتره دانشگاه شهید بهشتی سبب شده رتبه های خوب به سمت این دانشگاه برن پس اونایی که رتبه ای بین ۷۰ تا ۹۵ دارن میتوانند به امیر کبیر فکر کنم..کسی ریسک نمیکنه

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۰۹ ب٫ظ

سلام
من رتبه دقیقمو به خاطر مسایلی نمیدونم بگم ولی رتبه من عددی بین ۹۰تا۹۵هست.با این رتبه انتخاب من اینه:
۱)خواجه نصیر
۲)تربیت مدرس
۳)بهشتی
۴)شیراز
۵)صنعتی اصفهان
۶)صنعتی شیراز
۷)اصفهان
پایان نامم در مورد پیل سوختی و انرژیهای نو بوده.
شانسی واسه قبولی دارم؟پارسال کجا ها با این محدوده رتبه قبول شدن؟کسی اطلاع داره راهنمایی کنه..مرسی

پوریا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۲:۱۸ ب٫ظ

قبل توجه آقا مسعود
با رتبه ۴۱، شریف و تهران شانس نداری که اول بزنی؟ با توجه به اینکه شریف و تهران روی هم ۲۰ تا میخوان؟

مسعود
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

نه پوریا جان دعوت میشم برای مصاحبه اما مطمئنا قبول نمیشم فقط امتیاز میسوزونم.. من متاهلم خوابگاه متاهلی برام مهمه واسه همین برای علم و صنعتم بدلیل نداشتن خوابگاه متاهلی تردید دارم..

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

نمیدونم فکر تهرانی یا فقط خوابگاه متاهلی برات مهمه..من میدانم دانشگاه شیراز خوابگاه متاهلی داره و دانشگاه خیلی شاخی هست به خصوص در تبدیل انرژی.دانشگاه امیر کبیر هم خوبه و شانس بالایی داره ولی اونچه احتمال زیادی داره اینه که شما به راحتی دانشگاهی مثل علم و صنعت و خواجه و تربیت مدرس را میاری مگه اینکه رزومت خیلی ضعیف باشه که با توجه به رتبه شما فکر نکنم اینطور باشخ

مسعود
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۵:۱۰ ب٫ظ

رزومم معمولیه مقاله دارم ولی مدرک زبان ندارم دانشجوی خود علم و صنعت هم بودم تو فوق و لیسانس ،با استاداشم رابطه خیلی خوبی دارم .. من فقط فکر تهرانم.. مدرک زبان ندارم نمیدونمم چقدر تاثیر داره.. فقط نمیدونم انتخاب اول چقدر براشون مهم هستش چون پارسال هرجا رفتم مصاحبه و دوستامم رفته بودن همه دیدن که همه جا اولویت رو میپرسن..

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

ازبعضی از دانشگاهها پرینت انتخاب رشته و کارنامه را ازت میخوان و اینکه دانشگاه اونا را در چه اولویتی انتخاب کردی در دادن امتیاز تاثیر میدن..به همین دلیل دانشگاهی که بیشترین شانس را داری را اول بزن..رزومه شما خوبه و به احتمال خیلی زیاد علم و صنعت قبول میشی..چرا در اولویت های بعدی امیر کبیر را انتخاب نمیکنی؟؟؟؟

اشکان------)(قابل توجه آقا پارسا
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۴۵ ب٫ظ

آقا پارسای گل.مخلصیم.دیدی همدان هم دکتری تبدیلو آورد!وقتی من بگم دیگه یعنی تمومه!!!

parsa تبدیل انرژی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

بچه ها من یکی از گزینه هام کاشانه!! ۳۰ نفر میگیره!! جنگه مگه :)..من احتمالا اینارو بزنم بچه ها
علم و صنعت
بهشتی
شبانه تهران
شیراز
شاهرود یا کاشان ( واسه احتیاط که قبول شم حتما)

ahmad
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۲۳ ق٫ظ

پارسا سهند تبریز کدوم استادش دانشجو میگیره؟ زمینه کاریش چیه؟

parsa تبدیل انرژی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۷:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ahmad

دکتر خوشبختی یا جلالی برمیدارن امسال!! یکی موتور احتراق کار میکنه یکیم روانکاری روغنکاری!! بنظره من نزنی بهتره! دکتر خوشبختی خوبه اگه بگیرتت

mechanic
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۵۶ ب٫ظ

واقعا۳۰نفر(۱۰نفر روزانه..)(واقعا۳۰تا استادداره که ۳۰ تا دنشجو گرفته
یک سوال بسیار فنی به نظرتون برا کاشان چند نفر دعوت به مصاحبه میشوند روزانه جدا شبانه جداوپردیس جدا..(فکرکنم در مجموع چونبرا پردیسها۷برابر هم میاد مصاحبه(در مجموع برا روزانه۵۰نفر برا شبانه۱۰۰نفر و برا پردیس ۱۰۰نفر.با این حساب از رتبه اول تا۲۵۰ میتونه به مصاحبه های کاشان بره(چطوری تو راهرو اتاق مصاحبه صف میبندند…..)

مکانیک تبدیل
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۴۱ ب٫ظ

شما که مشکل مالی نداری به نظرم اگه مدرک شبانه ای که بهت میدن با روزانه ها یکی باشه، شبانه دانشگاه تهران خیلی بهتر از روزانه سایر دانشگاهها البته این نظر شخصی منه.حق انتخاب با شماست دوست عزیز… موفق باشید.

parsa تبدیل انرژی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

نوکرم داااش اشکان!! فایده نداره که ۲ نفر میخاد!!

اشکان------)(قابل توجه آقا پارسا
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

مخلص داداش.اون انتخاب رشته قبلیتو کلا زدی نابود کردی که!!!امیرکبیرو نمیزنی؟اولش فکر کردم عشق پلی تکنیکی!البته الان تو این جدیده هم که ۳تا تهران داری و تو هرسه تاش به نظرم شانست بالاست.شبانه تهران که ۱۰۰درصده به نظرم.بهشتی هم خیلی زیاد و علم و صنعت زیاد.شیراز هم اینجور که من شنیدم خیلی دانشگاه شاخیه.ایشالا هرچی خیره.

parsa تبدیل انرژی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۷:۵۶ ق٫ظ

حاجی ظرفیتشو اورده پایین وگرنه میزدم! نمیگوخام ریسک کنم! شهید بهشتی هم اولین سالشه امکانش هست! چون شهید بهشتی توی زمینه انرژی نو قویه منم توربین بادیه پایان نامم شانسم بالاع

مسعود
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۰ ب٫ظ

من با ۴۱ میخوام اینجوری بزنم
علم و صنعت
تربیت مدرس
خواجه
بهشتی
تبریز
چطوره به نظرتون؟؟؟

مسعود
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

پارسا جان با ۸۰ فکر نکنم تهران روزانه بگیرتت ولی واسه شبانه خیلی شانس داری..

تبدیل انرژی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

تعداد ظرفیت تهرانی ها راحساب کنید ضربدر ۳ کنید می شود تعداد افرادی که به تهرانی ها دعوت می شود. البته بترتیب شریف و نهران(۳*(۱۲+۸)) که می شود ۶۰، یعنی تا رتبه ۶۰ امید به دعوت این دو دانشگاه را داشته باشند. امیر کبیر و علم وصنعت (۳*(۹+۲)) می شود ۳۳ یعنی تقریبا تا ۹۳ انتظار علم و صنعت و داشته باشند. در ادامه خواجه نصیر و شهید بهشتی هم(۳*(۵+۶)) می شود ۳۳ یعنی تا تقریبا ۱۲۶ امید به دعوت خواجه نصیر است.
البته با توجه به سال های قبل این نتیجه تا حدودی منطقی به نظر می رسد. البته هستند کسانی که به دلیل شرایط کاری شهرستان انتخاب می کنند. پس امکانش هست که با رتبه های بیشتر از ۱۲۶ هم دعوت به خواجه نصیر شوند.

اشکان
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

این تحلیل که خیلی اشتباه بود.پیج ارتعاشات-کنترل رو ببینید.اونجا در مورد تعداد جایگاه ها توضیح داده که به نظر دقیق تر میاد.

محمد
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

کاملا اشتباه می کنی دوست من :-|
اتفاقی که میوفته اینه که دانشگاه تهران زودتر از شریف پر میشه!
چون ظرفیتش کمتره
با وجود اینکه اقبال به شریف بیشتره
۱۲*۳ تای اول رو شریف می گیره
اما
دانشگاه تهران ۸*۳ تای اول رو می گیره
این تحلیل شما واسه کنکور کارشناسی هست که هرکس فقط یک رشته قبولی دارد
در حالی که اینجا ۵ رشته قبولی هستن واسه هر شخص

ahmad
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

چرا خواجه نصیر هیچکی نمیزنه؟

سامان
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ahmad

سلام
این تحلیل خیلی واقع بیگانه نیست دوست عزیز..همانطور که میدانیم آشنایی که به دانشگاه شریف دعوت به مصاحبه میشن به دانشگاه تهران هم دعوت میشن..حالا با حسابی که شما کردی یعنی واسه ۸نفر واسه دانشگاه تهران حدود ۶۰ نفر دعوت به مصاحبه میشن!!!!این عاقلانه هست آیا؟؟؟؟

پوریا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

با رتبه ۴۱، شریف و تهران شانس نداری که اول بزنی؟ با توجه به اینکه شریف و تهران روی هم ۲۰ تا میخوان؟

نازگل-تبدیل انرژی به مهدی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۶:۲۰ ب٫ظ

سلام
بین دوستان که نگاه کردم گویا شما رتبه بهتر آورده بودین لطفا اگه امکانش هست در مورد منابعی رو که مطالعه فرمودین یه توضیح کامل بفرمایید که حداقل امسال نشد بتونم سال دیگه رتبه خوبی بیارم.
پیشاپیش ممنون از لطف تون. مرسی

شایان
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۰۱ ب٫ظ

با سلام
آقای اشکان از اینکه منابع رو معرفی کردید . خیلی خیلی ازتون ممنونم . براتون آرزوی موفقیت می کنم .

اشکان
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  شایان

مخلص داداش.ایشالا بترکونی سال دیگه

parsa تبدیل انرژی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۳۸ ق٫ظ

بچه ها نکته ی جالب این بود من ۱۲ تای اول ریاضیپ درست زدم بعدش بیشتر غلطام سیالات بود!! رفرنس سیالات ینی کتاب سیالات پیشرفته مدرسان شریف رو اصلا نخونید!! چون خط به خطشو حفظ بودم اگه میومد میزدم! اپنایی که سال دیگه کنکور میدن یادشون باشه

نازگل-تبدیل انرژی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۴ ب٫ظ

سلام بر دوستان فعال این پیج مثل اشکان و پارسا و مهدی :
یه سوال داشتم با رتبه ۲۴۵ چقدر می تونم به مصاحبه روزانه دانشگاه چمران اهواز امید داشته باشم؟
چون بچه اهوازم و به دلیل مسایل خانودگی نمی تونم به بیرون از استان برم.
دوستان هر کدوم در صورت اطلاع لطفا بنده رو راهنمایی فرمایید. پیشاپیش ممنون از لطف تون.

اشکان
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

من که آمار دقیقی از اهواز ندارم.ولی یکی از آشنایان الان دانشجوی دکتری چمران هست.دوشنبه که برم دانشگاه اگه ببینمش آمارشو براتون درمیارم که با چه رتبه ای قبول شده و…

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  اشکان

اشکان .حواست بود چی نوشتی .((دانشجوی دکتری چمران است .دوشنبه که یرم دانشگاه اگه ببینمش امارشو در میارم..مگه کسی که دانشجوی دکتری چمران هستش دوشنبه تو دانشگاه شما چه کار میکنه…. حالت داره یا خودت باید چمران بخونی که می دونم اینطور نیست..واگه اینطور باشه نیازی به سوال کردن از ادن نبود که خودت امار چمران دستت بود(کسی ندونه میگه اینا چرا اینقدر با هم کلکل میکنن)…

اشکان
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

آره.خودم فهمیدم چی نوشتم!!!خخخ.والا یه چندواحد تدریس تو دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی دارم.اون بنده خدایی که دانشجوی دکتری چمران هست هم اونجا تدریس داره.اگه دوشنبه بیاد و کلاس این هفته شو تعطیل نکرده باشه و ببینمش ازش میپرسم و آمار میگیرم.دیدی خودم فهمیدم که چی نوشتم!خخخ

parsa تبدیل انرژی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۴۰ ق٫ظ

والا من اولین بارم هست کنکور دادمو توی رتبه ای که شما اوردی نمیتونم نظر بدم! اگه شبانه مشکلی نداری شبانه هم بزن! چون رتبت بالاست خب

مهدی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۳۲ ق٫ظ

نمیخوام نا امیدت کنم اما تقریبا صفره احتمالش متاسفانه اگرم دعوت شی احتمال قبولیت خیلی پایینه

اشکان
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

نه بابا.ناامید نکنید.پارسال با ۲۵۰ شاهرود قبول شدن و الان دانشجوی دکتری شاهرود هست با اون رتبه.رتبه ایشون هم در همون حدوداست.شاید قبول بشن.

نازگل-تبدیل انرژی به مهدی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام
بین دوستان که نگاه کردم گویا شما رتبه بهتر آورده بودین لطفا اگه امکانش هست در مورد منابعی رو که مطالعه فرمودین یه توضیح کامل بفرمایید که حداقل امسال نشد بتونم سال دیگه رتبه خوبی بیارم.
پیشاپیش ممنون از لطف تون. مرسی

تبدیل انرژی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۱۰ ب٫ظ

پارسال آخرین فرد مجاز روزانه ۳۰۶ بود اما امسال آخرین فرد ۳۳۴ است. یعنی به احتمال زیاد امسال ظرفیت ها بیشتر از پارسال است. پارسال ۱۲۹ نفر روزانه تو دفترچه اعلام کرده بودند.
پس نگران نباش اگر رزومه خوبی داشته باشید حتما قبولید. یادت باشه ۷۰ درصد مصاحبه است.

نازگل-تبدیل انرژی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  تبدیل انرژی

ممنون از کلیه دوستان به خاطر راهنمایی هاشون. اگه اطلاعات جدیدی کسب کردین ممنون میشم در اختیارم قرار بدید. با این رتبه روزانه کجاها امکانش هست دعوت به مصاحبه بشم؟