مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴ مجموعه مهندسی مکانیک (۲) کد۲۳۲۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات کنکور دکتری مجموعه مهندسی مکانیک (۲) جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.

این رشته شامل گرایش طراحی کاربردی زمینه مکانیک جامدات است.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری مجموعه مهندسی مکانیک (۲) ۱۳۹۴

کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا مجموعه مهندسی مکانیک (۲)

2322

ثبت‌نام
باخبرم کن!

615 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داغون و خسته
مهر ۱۱, ۱۳۹۴ ۴:۰۴ ب٫ظ

با تبریک به همه قبول شده های نهایی

من با رتبه ۵۰ هیچ جا مصاحبه قبول نشدم. به جز بهشتی که ۴۸ داده بودن که البته اونم ناعادلانه بود مابقی از بیخ و بن نامردی کردن و زیر حد نصاب نمره دادن، مثلا رشت به من داده ۱۵ !!!!!!!!!!!!!!
دو تا مقاله و یک رتبه یک کشوری هم ظاهرا هیچ تاثیری نداشته. کلا خسته شدم از همه چی دیگه.

از دوستان آیا کسی هست که رتبش زیر ۵۰ یا همین حوالی باشه و جایی قبول نشده باشه؟

نیروانا
دی ۲, ۱۳۹۴ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  داغون و خسته

من پارسال با ۲۹ قبول نشدم . امسال ۳ شدم و دانشگاه تهران قبول شدم.

mech engin
شهریور ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۴۶ ب٫ظ

سلام.من امسال ارشد طراحی کاربردی دانشگاه خوارزمی تهران قبول شدم.اما قلبا تبدیل انرژی رو دوست دارم.آیا میتونم واسه دکتری برا تبدیل انرژی اقدام کنم؟آیا اساتید نسبت به این موضوع تغییر گرایش حساسیت نشون میدن تو مرحله مصاحبه؟ ممنون میشم دوستان اهل فن جواب منو بدن

ME
شهریور ۱۷, ۱۳۹۴ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  mech engin

نمیخوام سرزنشت کنم ولی اگه شما تبدیل انرژی رو بیشتر دوست داشتی چرا تو انتخاب رشته بیشتر دقت نکردی؟! حالا اشکال نداره. من خودم لیسانس جامدات دوست داشتم ولی سیالات خوندم.ارشد و دکتری رو جامدات ادامه دادم.
میتونی اقدام کنی ولی شانست خیلی خیلی پایینه.چون اساتید توی گرایش خودشون هم دنبال زمینه کاری خودشون هستن چه برسه به یه گرایش دیگه!

mechanic
مهر ۷, ۱۳۹۴ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  mech engin

نمیشه…نباید انتخاب میکردی…..میتونی نری دوسال بعدکنکور بدی و تبدیل بخونی…(قبولی روزانه ونرفتن محرومیت داره)..اگه پسری به نظر من برو سربازی یا….

نیروانا
شهریور ۱۰, ۱۳۹۴ ۳:۱۰ ب٫ظ

جز ریاضی پیشرفته ۲ که حتما باید برداریم دیگه چه واحد هایی اجباری هست؟

mech
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۰:۲۳ ق٫ظ

منم شریف

محسن
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  mech

مبارکه

محسن
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۲۰ ب٫ظ

سلام به دوستان گرامی
بنده متاسفانه بهشتی قبول شدم و گویا مجبورم اونجا رو برم
به بچه هایی که قبول شدن تبریک میگم

نیروانا
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

منم به شما تبریک می گم . انشاالله شاهد موفق های بیشترتون باشیم.

محسن
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیروانا

ممنون
شما کجا قبول شدین؟

نیروانا
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

من دانشگاه تهران قبول شدم. انتخاب اولم بود.

محسن
شهریور ۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیروانا

تبریکککک

مکانیک جامدات 94
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

مبارکه

صالح
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام آقا محسن تبریک میگم. آقا شما تو سه تا دانشگا گفتی که من تو این دانشگا قبول میشم!! تو نظرای قبلی یکی از دوستان نوشته بود که امسال هر سه نفر قبولی رازی تقریبا معلوم شدند که یکیش شمایید!! چطور شد رفتید بهشتی؟!؟ جالبه که توی انتخاب رشته ای که خودتون تو این سایت زدین شهید بهشتی نیست!!!

محسن
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  صالح

سلام
ممنون
اون استادی که قرار شد منو بگیره گویا بش دانشجو نداده بودن
نمره مصاحبه منو دانشگاه رازی و دانشگاه بوعلی زیر کف مصاحبه داده بودن و هر دو رو رد شدم
بهشتی نمره ۵۳ و امام حسین نمره ۶۰ به من داده بودن که با توجه به اولویت ها اول بهشتی قبول شدم
ضمنا انتخاب ها رو تغییر دادم و کلا ۴ تا انتخاب داشتم

محسن
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  صالح

تقریبا ۳۵ کامنت پایینتر انتخاب ها رو نوشتم
خرداد ۱۲, ۱۳۹۴ در ۹:۲۲ ب.ظ

گویا میخوان بورس کنن
اولویت ها رو تغییر دادم
بوعلی
رازی
بهشتی
امام حسین

mechanicبه مکانیک جامدات94
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۳۶ ب٫ظ

چکار کردی کجا قبول شدی…من بوعلی همدان قبول شدم..روزانه

مکانیک جامدات 94
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

سلام بر رفیقی که ندیدمش ولی خیلی بهش احترام قائلم.
ابتدا قبولی شما رو تبریک میگم.
عرض کنم که من اولویتهای انتخابیم رو عوض کردم.جریانش مفصله.فقط بگم که تبریز قبول شدم.
ممنون که بفکرم بودید و پرسیدید
موفق باشید

م م ع
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۱۱ ق٫ظ

تبریک میگم دوست خوبم

mechanic
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

تبریک….سهل انگاری از منه …در اولین فرصت..شماره م م ع رو از دوستمون محسن که رتبش۹شد و شهید بهشتی قبول شد میگیرم وسپس از ایشون پل ارتباطی شما رو میگیرم(تو مکالماتتون معلومه همدیه رو ملاقات کردد تو مصاحبه ها)….موفق باشید..به امید موفقیت های بیشتر…خوشحالم که باوجودیکه رتبم کمتر از علمم شد ولی قبولیم در حد خودم بودواونجایی که میخواستم…بازم تبریک میگم

MEYSAM
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

مهندس شما همونی نیستی که ارومیه هم اومدی مصاحبه؟

مکانیک جامدات 94
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  MEYSAM

خیر

م م ع
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۱۲ ق٫ظ

تبریک میگم رفیق

م م ع
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۲:۴۴ ب٫ظ

صنعتی اصفهان روزانه

mechanic
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

مبارکت باشه……بردکردی پسر(محمد مهدی عزیز)امیدوارم بتونی در این دانشگاه به موفقیتهای زیادی برسی..و موفقیتتو بینیم

mechanic
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

مبارکه…

مکانیک جامدات 94
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

مبارکه مهندس

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ۲:۰۵ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان عزیز
میخواستم بپرسم کسی سوالات ۴ و ۵ ریاضی مهندسی دکترای مکانیک ۹۴ دفترچه ۲۶۴F رو بصورت تشریحی میتونه برام حل کنه؟
با تشکر

محسن
مرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
گویا مدت هاست که کسی تو این صفحه نمیاد

سهیل 94
تیر ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

سلام دوستان
از امام حسین به قبول شدگان مرحله اول زنگ میزنن؟ با کسی تماس گرفتن تا حالا؟
اصلا کسی اینجا سر میزنه دیگه؟ :)

م م ع
تیر ۲۳, ۱۳۹۴ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل 94

سلام دوستان بابت صلاحیت عمومی با کسی تماس گرفتن؟؟ یا با معرفاشون؟؟؟

mechanic
تیر ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

سلام دوست من…با یکی ازمعرفهای من مصاحبه حضوری داشتند(۱۵تیر بود فکر کنم..)و دو تا سوال ازش کرده بودند۱-چطور ادمیه..۱۰دقیقه جواب داده بود به این سوال۲-به نظر شما ایشون اگه دکتری قبول شه وسط کار نمیره خارج(اپلای و..)..جواب داده بود نه به هیچ وجه..(فکر نکنم انجام گزینش ربط ۱۰۰درصد به قبولی داشته باشه…)طرف گفته بود ۶۰-۷۰ درصد قبول میشه این داوطلبی که داریم براش گزینش میگیریم

سهیل 94
تیر ۲۴, ۱۳۹۴ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

این زنگ زدن به خود شخص یا معرفها به معنی قبولی توو مرحله اول مصاحبه س؟
تا اونجایی که یادمه گفته بودن برا مرحله دوم به قبول شده های مرحله اول خبر میدیم دوباره بیان

mechanic
تیر ۲۴, ۱۳۹۴ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل 94

والله من امام حسین رو نرفتم مصاحبه(واصلا انتخاب نکرده بودم)…وتو استان ما برا قبولیا و یا کسایی که رفتن مصاحبه گزینش انجام میشه…در جریان دانشگاه امام حسین نیستم(و اون گزینشی که من وخیلیا ازش حرف میزنیم ربطی به امام حسین و..نداره و برا همست

محسن
مرداد ۳, ۱۳۹۴ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل 94

سلام به دوستان
با بنده تماس گرفتن و سه تا فرم بم دادن که معرف ها پر کنن
حدودای ۱۲ تیر بود
طرف میگفت احتمال قبولی کسایی که تماس میگیرم بالای هفتاد درصده

مکانیک جامدات 94
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان

هر مصاحبه ای داستانهای خاص خودشو داره.هر کس هم نظری داره.ولی بنظر من بهترین و منظمترین مصاحبه از بین جاهایی که دعوت شدم برای صنعتی اصفهان بود.بعدش تبریز.بعدش امیرکبیر.نهایتا بدترین مصاحبه مال امام حسین بود.از امیرکبیر انتظار نداشتم انقدر بی نظم باشه.هزاربار برنامه شونو عوض کردن.نهایتا هم روزی که قرار بود مصاحبه بشه چیزهایی اتفاق افتاد که قابل پیش بینی نبود.بهرحال خوب و بد گذشت.دعا میکنم هر کی هرجا صلاحشه قبول بشه.تنها نکته مثبت امیرکبیر دیدار با دوستان بود.
خوبی جنا م م ع؟؟چه خبرا؟

موفق باشید همگی

خسته
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۸:۴۰ ق٫ظ

عزض سلام و ادب خدمت دوست خوبم. ممنون. بله واقعا مصاحبه ها بیشترین حسنش پیدا کردن دوستانی مثل شما، آقای مالمراد و آقا صادق و سایر دوستان بود. ان شا الله برای همه هرچی خیره پیش بیاد.

مکانیک جامدات 94
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  خسته

آقا مصاحبه چطور بود؟من که زودتر از همه رفتم.(ببخشید با اسم صداتون نمیکنم.آخه اینجا یه صفحه عمومیه.)براتون یه ایمیل فرستادم.عکس از اصفهانه.اگر تونستین حدس بزنین کجاست؟یادش بخیر.بعد مصاحبه صنعتی اصفهان کلی رفتیم داخل شهر گشتیم.جای شما خالی.

حسین
خرداد ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

دوستان دانشگاه بهشتی چطور بود؟ چند نفر آمده بود؟ دانشگاه خوبیه؟

محسن
خرداد ۱۷, ۱۳۹۴ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

مصاحبه بد نبود
تعداد افراد مشخص نبود
سطحش پایینتر از دانشگاههای شهرستانه

علی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

هم سطحش پایین تره و هم مسیرش خیلی بده. تقریبا خارج شهره…!

م م ع
خرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان. از گرایش نانو تهران چخبر؟ من خودم اونجا بودم اما از سطح علمی سایر داوطلبا اطلاعی ندارم.
شده از دانشگاههای که برا مصاحبه تشریف بردید باهاتون برای قبولی تماس گرفته باشند.
مصاحبه امیرکبیر یکشنبه و در دو مرحله انجام میشه. کسانی که مرحله صبح اوکی بشن میرن مرحله دوم در بعد از ظهر!!!

mechanic
خرداد ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

امیدوارم موفق باشی ….و خبرای خوش موفقیتتو به اطلاعمون یرسونی..

خسته
خرداد ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنونم صادق جان. ان شا الله شما هم به مراد دلتون برسید. یا علی

mechanic
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  خسته

خسته…شما م ع ع هستید دیگه درسته….

خسته
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

بله صادق جان بعد از ۵ تا مصاحبه واقعا خسته شدم!
دیگه مونده دعا به درگاه خدا که اتفاق خوبی بیفته.

mechanic
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

امیدوارم اخر مردادماه..با خبر قبولی در صنعتی اصفهان (یا هرجا به صلاحت باشه)دوباره اسم کاربریت رو به م ع ع تغییر بدی…

محسن
خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۸:۵۹ ب٫ظ

سلام به همه
امروز مصاحبه دانشگاه امام حسین بودم
یاد هفته اول آموزشی خدمت افتادم
اول تست پزشکی گرفتن
بعد روخوانی قرآن
بعد امتحان کتبی بینش دوره دبیرستان
بعد مصاحبه عقیدتی
آخر سر مصاحبه علمی
آیندگان دقت کنند و بعد انتخاب رشته کنن
من که یکی از انتخابام الکی سوخت

حسین
خرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

مگر بورس میکردن؟
راستی محسن بالاخره شما اولویت هاتون به چه صورت شد؟

محسن
خرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

گویا میخوان بورس کنن
اولویت ها رو تغییر دادم
بوعلی
رازی
بهشتی
امام حسین

مکانیک جامدات 94
خرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام آقا محسن
امیدوارم حالتون خوب باشه.من دقیقا قبل شما رفتم مصاحبه علمی.فکر میکنم حوالی ۱ بعد از ظهر بود نوبت به ما رسید.واقعا جریان مصاحبه خیلی طولانی بود و از صبح ۸ تا ۳ بعد از ظهر برای من طول کشید.باهاتون موافقم.جالب نبود.
موفق باشید

محسن
خرداد ۱۲, ۱۳۹۴ ۹:۲۵ ب٫ظ

سلام
جالب که نبود هیچ خیلی هم افتضاح بود
مصاحبه علمی رو با خوب ندادم
چون بیشتر مسخره کردم و در جواب سوالات میخندیدم
البته همون اولش پشیمون شده بودم
اینجاست که فرق دانشگاه ها مشخص میشه

سامان
خرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

درسته یکی از انتخابامون سوخت اما حال داد. قبول نداری؟ تنوع داشت. هی از این اتاق به اون اتاق
:)

محسن
خرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

شما که امیرکبیر خوندی چطور اونجا رو زدی
من دانشگاه آزادی توجیه داره ولی شما…

سامان
خرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

توجیه منم رتبه مه که ۶ برابر شماس
وگرنه منم مث شما علاقه ای ندارم به اونجا
هرچند، از هیچ جا قبول نشدن بهتره…

محسن
خرداد ۱۳, ۱۳۹۴ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

به نظر من بزرگترین اشتباه زندگیتو میکنی
به هیچ عنوان اونجا نرو
حیفه هنوز فرصت داری

محمدرضا
خرداد ۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

سلام مکانیک جان. زمان انتخاب رشته یادم میاد گفتید که مدرک نظام مهندسی دارین و قرار شد بعد انتخاب رشته بگین چیا بخونم و راهنمایی کنین.من گرایشم جامدات بوده و یه بار امتحان دادمو قبول نشدم. میخوام این بار قبول شم. چه چیزایی رو بخونم؟چقد باید وقت بذارم؟

نیروانا ( مکانیک)
خرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

منم آزمون نظام مهندسی سری بعد رو ثبت نام کردم . تا الان که درگیر مصاحبه ها بودم البته ۲ تا از مصاحبه هام هنوز مونده . لطف کنید راهنمایی کنید منم ممنون می شم.

mechanic
خرداد ۱۴, ۱۳۹۴ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

سلام.اره اولا اون مباحثی که توی سایت های مربوطه نوشته رو مسلط باش و ثانیا بایست هرچی میتونی کتابای تاسیساتی مثلا کتاب طباطبایی عالیه و یا هر کتاب دیگه ای که درمورد محاسبات تاسیساتی (قطر دودکش . قطر ابگرم و سرد مصرفی و..)که داری رو مطالعه کن.(حتما قبولی…)(توجه:خود مباحث اصلی لزمون رو باید حداقل ۲-۳دور مطالعه کرده باشید چون تعدادی از سوالا عینا از متن اونها میاد واگه یک دور خونده باشید چون برخی مطالب در برخی مباحث مشترکه ممکنه جواب اشتباه بدهید(حداقل ۲ دور مطالعه کامل کتابها.)( من خودم سه سال پیش قبول شدم و متاسفانه یک دور خونده بودم(۱۰روز) و ناپلئونی قبول شدم(۵۲درصد)تازه اول ۴۹ بودم و مردود و بعد از اعتراض شدید به کلیدها درصدا اصلاح شد و ۵۲ شد(از سنجش بعید بود)…مطمئن باش که اگه به این نحو مطالعه کنید حتما قبولید(بین۱۰-۱۸تا از سوالا عینا از ۵ سال اخیر تکرار میشه)…کلا۶۰ سواله ونمره منفی هم داره…درصدها هم رو به بالا گرد میشه یعنی ۴۸.۱ و نیز ۴۸.۹ هر دو …۴۹ ثبت میشه و مردود…ولی ۴۹.۰۱ و۴۹.۹۰ هر دو …عدد۵۰ ثبت میشه و((قبول پایه۳)) …موفق باشید..

محمدرضا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون که جواب دادی مکانیک جان. مباحث رو عمیق بخونم یا در حد روخونی؟ یه سری مواد امتحانی دیگه هم تو سایت هست. مثلن راهنماها و دو سه تا دیگه. اونا رو هم بخونم؟ منبعی براشون پیدا نکردم.

mechanic
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

اگه برا اونا منبع پیدا کردی بخون…وگرنه همینهایی که گفتم کفایت میکنه….تازه من خودم طباطبایی نخوندم و ناپلئونی قبول شدم…ولی دوستانم که خیلی بالا زده بودنداین منابع رو خونده بودند…اول مرداد ازمونه و دوماه بعد (حدود) اول مهر نتیجه میاد بعدا بیا بنویس که قبول شدی یا…

محمدرضا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

منم فک نمیکنم فرصت کنم حتی اگر منبعی پیدا کنم فرصت خوندنشو داشته باشم. حتما میام نتیجه رو میگیم. انشالله که با خبر خوب میام. خیلی ممنونم مکانیک جان.

mechanic
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

مطالب رو بار اول روخوانی و بارهای دوم (واگه رسیدی سوم..)عمقی بخون..(چون اگهبخوای بار اول عمقی بخونی (اذیت میشی..)مطالب یه طوریه که بین منابع مختلف ارتباط وجود داره و لازمه بار اول روخوانی کلی انجام بدی و بار دوم عمقی و…

بی نیاز
خرداد ۹, ۱۳۹۴ ۰:۴۳ ق٫ظ

کسی اطلاع داره شبانه پارسال تربیت دبیر تا چه رتبهای قبول نهایی شدن؟

بی نیاز
خرداد ۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

سلام دوستان به نظر شما بین شبانه کاشان و تربیت دبیر کدوم بهتره؟

mechanic
خرداد ۸, ۱۳۹۴ ۸:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  بی نیاز

فرقشون زیاد نیست…بسته به محل زندگیت هرکدوم نزدیکتری..

مکانیک جامدات 94
خرداد ۸, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  بی نیاز

سلام
از نظر علمی تفاوت چندانی ندارند.ولی اسم و رسم دانشگاههای تهران در حالت کلی بهتره.یعنی اسم تربیت دبیر به مدرکتون بخوره بهتر از کاشان بنظر میرسه.چون شبانه گفتین مسافت رو هم در نظر بگیرین

بی نیاز
خرداد ۹, ۱۳۹۴ ۰:۴۶ ق٫ظ

به نظر شما با توجه به هزینه خونه و اینا کاشان بهتر نیست ؟شهر من کرمان هست

مکانیک جامدات 94
خرداد ۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  بی نیاز

اگر ساکن کرمان هستین پس هر دو شهر براتون شهر غریب محسوب میشه و هزینه های خوابگاهی براتون تغییر چندانی نخواهد کرد.بنظر شخصی من تهران براتون بهتره.
موفق باشید

م م ع
خرداد ۱, ۱۳۹۴ ۳:۳۱ ب٫ظ

سلام مکانیک جامدات ۹۴ خوب هستین؟ مصاحبه صنعتی اصفهان چطور بود؟ شما همونی هستی که امیر کبیر رو با اختلاف یک نفر نیاوردی؟

مکانیک جامدات 94
خرداد ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

سلام دوست عزیزم
بنده پژوهشکده امیرکبیر رو آوردم.نفر اولی هم بودم که رفتم مصاحبه صنعتی اصفهان.اسمم تو لیست نفر اول بود.صبح خیلی زود رفته بودیم اونجا.بعدش تو دو اتاق مجزا مصاحبه گرفتن.اولش همه اساتید داخل یک اتاق بودن.مصاحبه خدا رو شکر.خوب بود.ولی خودتون میدونین دیگه.بستگی داره رقیبها چیکار کرده باشن.چون نفر اول مصاحبه دادم دیگه حوصله نداشتم بشینم با بچه ها حرف بزنم.با دوستم رفتیم داخل اصفهان گشتیم.عصر بلیط برگشت داشتیم.کلی هم عکس گرفتیم.سی و سه پل-عالی قاپو-باغ پرندگان…خیلی خوش گذشت.
شما رو من دیدم؟؟

م م ع
خرداد ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

من نفر هفتم بودم اصفهان اولویت سومم بود فکر کنم اساتید خوششون نیومد. گفتن شاغلی و گفتن دوتا اولویت اولتا رفتی مصاحبه یا نه؟ از کارم بیشتر از پایان نامه سوال شد!من تو شرکت تولیدی تو قسمت طراحی با انسیس کار میکنم. جالبه من با یه بنده خدایی صحبت کردم اون گفت رتبش ۶۸ شده فکر کردم شمایی! راستی میدونستی پژوهشکده امیرکبیر روی memsو nems کار میکنه و دانشجو برا این تهصص میخواد. من اطلاع نداشتم و در تخصصمم نیست!

مکانیک جامدات 94
خرداد ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  م م ع

اگر قسمت بشه در مصاحبه امیرکبیر میبینمتون. ما میریم مصاحبه.بعدش توکل به خدا. اگر تخصص ما رو نپذیرفتن مشکلی نیست.چیزی که در مورد مصاحبه امیرکبیر هست اینه که مصاحبه روزانه و پژوهشکده و شبانه و پردیس انگار میخواد یکجا انجام بشه.اگر دقت میکردی صنعتی اصفهانم همینطور بود و بچه های شبانه هم اونجا بودن.اگر مصاحبه رو جدا میکردن خوب میشد.مثلا در یک اتاق جداگانه مصاحبه انجام بشه.این فرمهایی که دانشکده مکانیک گذاشته دیدین؟امیرکبیر رو میگم؟ما پژوهشکده ایها چطوری پر کنیم؟این اساتیدی که در این اطلاعیه اسمشونو نوشته که معلوم نیست کدوم مال پژوهشکده س ؟؟شما چطور فرم رو پر کردی؟

م م ع
خرداد ۳, ۱۳۹۴ ۷:۱۸ ب٫ظ

ان شا اللله. من زمینه کاریم تو حیطه دکتر صدیقی هست اصلا متوجه نبودم mems و nems میخوان بعد از اینکه پر کردم فرستادم بعد تو مصاحبه صنعتی بچه ها گفتن این سبکیه.

م م ع
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

سلام دوستان. در جوار احمد بن موسی(ع)در شیراز هستم.
امروز مصاحبه دکتری بود من نفر سوم بودم زیاد به پایان نامه و مقاله کار نداشتن سوالات علمی و تحلیلی زیادی پرسیده شد در کل خدارو شکر بد نبود برخورد اساتید عالی بود. ۴ نفر میخواستن و ۱۳ نفر امده بودند برا مصاحبه. رتبه های ۲۵، ۱۸ …
من انتخاب چهارمم بود بخاطر بعد مسافتش که ساکن اراک هستم.

سامان
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

سلام دوستان برای دانشگاه تهران نباید مدارک رو قبل از مصاحبه بفرستیم؟

نیروانا ( مکانیک)
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  سامان

خیر . روز مصاحبه به همراه فیش واریزی باخودتون باید ببرید.

نیروانا ( مکانیک)
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۲۲ ق٫ظ

اطلاعیش هم در قسمت تحصیلات تکمیلی دانشکده های فنی دانشگاه تهران گذاشتن دو روز پیش

سامان
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۵۶ ب٫ظ

بله ممنون. فقط یه کم عجیبه. برا دانشگاه تهران، که مدارکو باید همون روز مصاحبه ببریم. ینی اصن قبلش نمیخواد بررسی کنه!!

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

دانشگاه علم و صنعت در قسمت تحصیلات تکمیلی سایتش اسامی افرادیکه به مصاحبه جامدات دعوت شدن رو زده و برای ۵ نفر ظرفیتی که داشته ۱۹ نفر رو دعوت کرده.تقریبا با ضریب دعوت ۴ برابر.فکر میکنم نسبت به پارسال ضریب دعوتها خیلی کم شده برای تهران.با این حساب برای ظرفیتهای کمتر مثلا برای تربیت مدرس که ۲ نفر ظرفیت داره نهایتا ۱۰ یا ۱۲ نفر دعوت میشن.البته این تخمین شخصی من هست.

mechanic
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۰۶ ق٫ظ

من احساس میکنم.ضریب مشخصی برا تهرانها نداشته و مثلا تا رتبه حول و حوش۴۰-۵۰پنج تادانشگاه اول رو همه بیارند .تا اینکه.اگه کسی رتبش مثلا۴۰باشه به هر۴تا دعوت شه وحتی با رزومه متوسط پایینترین دانشگاه رو بیاره (دقت کن که وقتی ۴۰نفر ۵جای مشترک رو بیارند که مثلا ظرفیت نزدیک۴۰باشه..یعنی اینکه ۹۰درصداینهاتوی یکی از اون جاها قبولند)(بنفع اونایی که رزومه متوسط دارند و رتبه خوب)ومثل پارسال نشه که خیلیا از مصاحبه دانشگاههای برتر به وارت علوم نامه شکایت نوشتند..چون مثلا یکی از اشنایان من با رتبه۳۰ و یک مقاله ای اس ای هیچ کدوم از۵مورد رو نیوورد و اعتراض نوشت و..

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام جناب mechanic

منم اخبار موثقی دستم رسیده که ضریب دعوت شهرستانها بالاست.از تبریز نپرسیدم ولی صنعتی سهند تبریز دقیقا ۸ یا ۹ برابر ظرفیت دعوت میکنه.دوستم میگفت دلیلش اینه که رتبه های بالاتری به شهرستان دعوت میشن و اساتید میخوان غربالگری خوبی انجام بدن.این حرف دوستم بود که به سهند قبلا دعوت شده بوده و با رزومه متوسط اونجا قبول نشده بود

موفق باشید

mechanic
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۴ ۱:۳۹ ب٫ظ

دقیقا دوستت درست گفته .جون برخی شهرستانها.اساسا چون اولویت اخر افراد هستش..تعدادی از دعوت شده ها نمیان.وتقریبا رقابت بین همون ۴-۵برابر هستش…برخلاف ۳سال پیش که سنجش حواسش به این مورد نبودواعتراض اساتید برخی شهرستانها رو باعث شد.مثلا رازی.برا یک نفر ظرفیتش اون موقع.۳نفر دعوت شده بودکه دوتاشون نیومدندو فقط یک نفر اومدکه حتی با وجودرزومه ضعیف پذیرفته شد.خودشم باور نمیکرد(قبل از مصاحبه میگفت نکنه چون یه نفرم و رزومه ندارم و کارمندم.بگن اصلا دانشجو نمیخوایم و… واگه اون یک نفر هم نمیومدکه طرفیت خالی میموند..به خاطر این جور اتفاقات .ضریب دعوت شهرستانها رو ۸میگیرندکه همون۴-۵برابره بیان مصاحبه..جالبه.شریف ۵-۴ برابر .فلان جا(شهرستان-۹-۸برابر)

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

سلام جناب آقای mechanic

از نظرات و پیشنهادات شما که در این دوره همه ما رو راهنمایی میکردین و دلگرمی میدادین صمیمانه سپاسگزارم.

موفق باشید

mechanic
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۴ ۵:۱۹ ب٫ظ

مرسی…امیدوارم با خبر قبولی درصنعتی اصفهان خوشحالمون کنی(قبولی امسال به دلیل تعداد دعوتی کمتر از پارسال محتملتره(هنوز نفهمیدم چند برابر ظرفیته ولی مطمئنا از پارسال کمتره)هرچند صنعتی اصفهان یه توریه که وقتی رفتی میبینی خیلی از رتبه برترها هم میان اونجا رو..موفق باشید..

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ضریب دعوت برای شهرستانها بایستی کمتر باشه.اینطور نیست؟؟همچنین ظرفیت کدرشته هم مهمه.مثلا کد رشته ای که ۲ نفر ظرفیت داره ضریب دعوتش از کد رشته ای که ۵ نفر ظرفیت داره بایستی بیشتر باشه.

mechanic
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

بله.ولی دقیقش معلوم نیست..برا تبدیل انرژی شریف کمتر از۴یرابر دعوت کرده .ولی برخی دیگه ۵برابر و..احساس میکنم (قندراتی دعوت کردند و مثلا گفتند تا رتبه۵۰ فلان جا و…دعوت شه وفلان جا دعوت نشه و..(در ارتباط تلفنی با دانشگاهها(البته این نظرمنه.ویه حدسه…).در نتیجه ممکنه شهرستانی۳برابر .دیگری۴و۵برابر دعوت شده باشند…اصلا معلوم نیست…تا روز مصاحبه که پی ببرید چند نفر دعوت شده اند و اساسا چند نفر به مصاحبه اومدند…

mechanic
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

سلام مکانیک جامدات… هنگ کردم.امروز دانشگاه بودم ازمدیرگروه پرسیدم برا۳نفر ظرفیت رازی حدود۲۴ نفردعوت شده.(چه خبره.(قبولی رو بردن زیر سوال)(تازه تقریبا.هشتاد درصد. نفرات قبول شده هم از الان مشخصه).امسال که تهرانها ضریب دعوت رو کمتر کردند چرا شهرستانها اینکار رو نکردند..البته شاید فقط دانشگاه ما اینطوری بوده..در مورد تبریز و..هر کس میتونه بره از مدیرگروهش فقط تعداد دعوتیها رو بپرسه(جواب میدهند..)(چون اطلاعات از سازمان سنجش به دستشون رسیده..)(سوال اضافه نپرسید جواب نمیدهند..)..اینو گفتم اگه توی شهرستانها نزدیک خودتون رفتید مصاحبه و با۷-۸برابر مواجه شدید تعجب نکنید..

به mechanicو بقیه دوستان
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۷:۲۰ ب٫ظ

سلام
آقا من مقاله پذیرش شده ندارم ولی بقیه موارد بد نیس؛ خیلی بده که مقاله ندارم؟!!
شهریور دفاع کردم

mechanic
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

رتبه شما چنده واساسا برا تهرانها و جاهای خیلی خوب بله واقعا بده مقاله نداشت…ولی برا برخی جاها خیر مهم نیست…(کجاها دعوت شدی و کجاها رو میری مصاحبه .. بهتر بشه جواب بدیم به شما..

mechanic
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

رتبت رو هم حدودا بنویس…اگه نخواستی با۵تا تقریب بنویس..

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴ ق٫ظ

سلام
مصاحبه به خیلی چیزها بستگی داره که یکیش مقاله چاپ شده است.بعنوان مثال هماهنگی زمینه تحقیقاتی شما با اساتید خیلی میتونه موثر باشه.
موفق باشید

mechanic
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ ۸:۳۰ ق٫ظ

من خودم دیده ام که توی یکی از شهرستانها یکی با دوتا isiپذیرفته نشد(ایمپکت نزدیک عدد۱) ولی یکی دیگه بدون مقاله پذیرفته شد..البته اون دو مقاله ایه.از دانشگاه ازاد بودش….

ali
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

سلام مکانیک عزیز
من رتبه ۱۱۶ هستم
اینا رو آوردم
شیراز
صنعتی شیراز
شاهرود
مشهد
رشت
رزومه هم ندارم،نظرت چیه؟

mechanic
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ali

مرسی که اهمیت دادی وبرا داوطلبای اینده نوشتی..خوبه..اگه اشتباه نکنم سال اول بودی وفعلا عجله نداشتی..به نظرمن شیراز و فردوسی ارزشه ادامه تحصیل دارند.(برو و شانستو امتحان کن …حداقل یکیشو که نزدیکتری برو..وار بقیه هم هرکدوم فاصله مکانیت کمه رو برو که با رزومه نسبی افرادی که به اینجور جاها میان اشنا شو..خیلی به درد سالهای ایندت میخوره(حداقل یک یا دو مورد رو برو مصاحبه..).یه چیزی بت بگم شاید باور نکنی خیلیاپارسال رزومه نداشتند و امسال که سرشون خلوت بوده و..یکی دوتا مقاله خوب ومدرک زبان دارند و رزومشون به حالت متوسط رسیده..یکی رو میشناسم که توی۴سال تونست۲۳تا ای اس ای بدست بیاره..(الانم با لیسانس وفوق لیسانسه رازی میخواد سال اینده بره شریف…..نظر خودت چیه کدوما رو میری مصاحبه..

ali
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

شیرازا رو میرم با شاهرود.
به فردوسی نمیرسم چون زمانش خوب نیست.
رشت هم فاصله زیاده نمیرم احتمالا

mechanic
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ali

موفق باشی..۳تا رو بری خوبه..

ali
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

مرسی
و همچنین شما

دینامیک ارتعاشات
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

سلام دوستان
با رزومه ی خوب
ولی اخرین نفر پذیرش امیدی به قبولی هست؟

مکانیکا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۰۴ ق٫ظ

رزومت چه طوره؟

mechanic
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

چند نفر ظرفیت داره…کجاست…اگه ظرفیتش ۳-۴نفر باشه ..بله…اگه غیر تهرانی باشه…بله..چند نفر ظرفیت داره…کجاست…

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۴:۳۹ ب٫ظ

حسین جامدات …..کجایی…. .مدرس اوردی یا لب مرزی رد شدی…فکر میکنم با۳-۴نفر رد شده باشی..کجاها رو دعوت شدی…

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۲:۰۵ ب٫ظ

البته دوستان بنده بعد از صنعتی اصفهان دانشگاههای تبریز و امام حسین و دو تا دانشگاه دیگه رو هم آوردم.فکر میکنم نهایتا در صنعتی اصفهان و تبریز بسته بشه.چیزی که قابل تامله و تعجب کردم اینه که شهید بهشتی و خواجه نصیر رو نیاوردم.شبانه هم که اصلا نزده بودم.حتی شبانه های تهران.بهرحال همه تون موفق باشید

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۴:۳۷ ب٫ظ

همه رتبه خوبا بهشتی رو زدند..در نتیجه خوش بحال اونایی که بهشتی و خواجه ودعوت میشن..با یه رزومه متوسط وحتی کمتر ازاون.. امسال میشه (بهشتی ..وحتی برخی دانشگاههای دیگر رو قبول نهایی شد..میفهمم که چرا دوستم ۲سال پیش با یک مقاله داخلی مدرس اورد..(خودش باور نمیکرد..)

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۲:۰۱ ب٫ظ

آقای mechanic خوبی؟
بنظرت با کارشناسی تبریز و ارشد علم و صنعت و دکتری اگه خدا بخواد صنعتی اصفهان امیدی به هیات علمی شدن هست؟نظرت چیه؟

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۴:۳۰ ب٫ظ

بله دیگه رزومتو بهتر کنی و..امیدت زیاده..فکر کن شما که ساکن تبریزی اگه ۲-۳سال دیگه برا بورس اقدام کنی(مثلا برا همون سهند تبریز)..صنعتی اصفهان باشی با تبریز خیلی فرقشه ..تازه به دلیل بالاتر بودن سطحش هم رزومه قویتری بدست خواهی اوردومسیرت هموارتر خواهد بود..(یه جایی شنیدم که خیلیها صنعتی اصفهان رو بعد ازشریف و تهران میدونند(فکر کن…یعنی علم وصنعت و..)

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
بنده علم و صنعت رو با فاصله زیادی نیاوردم.معلومه که شرایط دعوت امسال با سال گذشته متفاوته.شهید بهشتی هم دعوت نشدم.فکر میکنم نهایتا صنعتی اصفهان پذیرفته بشم.آخرین رتبه دعوتی به صنعتی اصفهان ۶۲ بوده که رتبه من ۳۷ است.ببینیم خدا چی میخواد.
موفق باشید

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۴:۲۲ ب٫ظ

اگه یادت باشه وقتی گفتم ممکنه امسال دعوت نشی(علم وصنعت و..) گفتی دوستام اینطوری گفتند و..علت این بود که پارسال به دلیل اعتراضای بسیار زیادی که شد(کلیدنهایی)خیلیا ازجمله اساتیدی که منتظر بودند فلان دانشجوبیاد بالا و…سنجش مجبورشد این کار رو بکنه که علی رغم قوانین و میل باطنی کارشناساش زیادتر ازحدمجاز دعوت کنه…واین شد که خیلیا که به نظر من حقشون نبود رفتند بهترین جاها..ولی امسال متوسط دعوت کردند…شما هم اگر ان شالله صنعتی اصفهان قبول بشی(چون مثل اینکه تا رتبه های بالای ۱۰۰هم دعوت شده اند به اونجا(ولی چون ظرفیتش بالاست..امیدت زیاد باشه..)ان شالله اگه قبول بشی.یه قبولی قابل قبول وخوب برا شماست و اگه تو دکتری روند قوی کردن رزومه رو ادامه بدی راحت هیئت علمی میشی..(وزارت علوم رو میگم ..نه ازاد)(تازه چون دانشگاهیه که میگن پروژه های صنعتی میگیره از لحاظ صنعتی.. هم خیلی چیزا یاد میگیرید و خیلی جاها میتونید کار کنیدو…..من هم هردو مورد شبانه تهران رو اوردم(رتبه نزدیک ۱۴۰برا داوطلبای سال اینده گفتم)) ولی چون اصلا دنبال هیئت علمی شدن نیستم .همون رازی بیارم واسم خوبه ومیتونم به اهدافم برسم..موفق باشید..دیگه تبریز رو هم به عنوان اطمینان کامل برو..تبریز۱۶۰هم قبول شده..فکر نکنم رزومشم به پای شما …..

محسن
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

سلام
نتیجه بنده این شد
تربیت مدرس ۶ آخرین نفر ۳۱
رازی ۲ آخرین نفر ۶۳
بوعلی ۲ آخرین نفر ۶۳
شهید بهشتی ۴ آخرین نفر ۳۷
امام حسین (ع) ۲ آخرین نفر ۵۵

mechanic
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

سلام خدمت داوطلبایی که سال اینده این مطلب رومیخونند.من با رتبه کمتراز۱۴۰ روزانه رازی رو به راحتی اوردم و روزانه همدان رو نزدیکای نفر اخر هستم و …دوتا شبانه بسیار عالی هم مربوط به هر دو مورد دانشگاه تهران رو به راحتی اورده..(فکر کنم تا رتبه۱۸۰هم اونا رو اورده باشه چون بعد از من تا ۲۵نفر دیگه هم اونا رو اورده…(امروز کارنامه انتخاب رشته اومده..)..هرچند من ۹۰درصد به بالا رازی قبولم (با استادم صحبت کردم)واصولا امسال هر سه نفر قبولی رازی تقریبا معلوم شدند از الان..فقط خواستم بدونید که چه راحت شبانه دانشگاه تهران رو اوردم..وتا رتبه حدود۱۸۰-۱۷۰-هم اورده احتمالا..ویا شاید بیشتر هم..

mechanic
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۷:۱۲ ب٫ظ

سلام مکانیک جامدات۹۴..چی شدنتیجه…کجاها رو اوردی…

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

فکرکنم همانطور که گفته بودم امسال مثل پارسال دعوت نکردند(یعنی کمتر دعوت کردند)درسته…..

مکانیکا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

بله عزیز درسته. یه سوال من دانشگاه شیراز نفر ۲۵ هستم و نفر اخر ۷۱ هست یعنی ۷۱ نفر به مصاحبه دعوت شدند؟؟؟!!

محسن
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیکا

نه
ممکنه کسی شیراز رو انتخاب ۱۰ زده باشه ولی تا انتخاب ۹ پنج اولویت اون پر شده

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیکا

خیر.این مورد که شما گفتی فقط برا دانشگاه های اولیه هر رشته صدق میکنه….یعنی در مورد شیراز۷۰ نفر با رتبه کل بهتر ازشمااینجا رو جز ۵۰انتخابشون داشته اند..ولی معلوم نیست که حز۵تااولیشون هست یانه…فکر می کنم جزنفرات اولی باشی که شیراز رو دعوت شدی…(تا روز مصاحبه نمیشه بفهمی…موفق باشی..دیگه کجاها رو دعوت شدی…کدوما رو میری..

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

نهایتا۵برابر ظرفیت دعوت شدندنه بیشتر.(تازه خیلیا هم ممکنه شیراز رو تو اولویت های اخری بیارند و اصلا به مصاحبه نیان…….

مکانیکا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

دوستم با رتبه ۱۳۵ شیراز رو اورده اما صنعتی شیراز رو نیاورده!

mechanic
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیکا

اره دیگه خیلیا ترسیدند و شیراز رو نزدند ولی گفتند صنعتی شیراز رو که راحتتر قبول نهایی میشیم.این شده که صنعتی شیراز رو نیوورده ولی شیراز رو اورده….(مثل شریف برا تبدیلها که یک نفر با رتبه خوب خواجه و بهشتی رو نیوورده ولی شریف رو دعوت شده (البته ظرفیتشون را شریف۱۲نفر بوده و۵برابرش …)

م م ع
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۵:۴۳ ب٫ظ

امیرکبیر نو
تهران نانو
صنعتی اصفهان
شیراز
بوعلی
جالبه شهید بهشتی نیاوردم!
رتبه ۶۵

mechanic
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

شهیدبهشتی رو مثل اینکه همه رتبه خوبازدند(مثلا انتخاب سوم.چهارم وپنجم….نتیجه(به نظرمن):قبول شدگان نهایی شهید بهشتی میتونند رزومه معمولی داشته باشندویا حتی ضعیف…

mechanic
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

ان شالله همون شیراز دیگه قبولی.(البته صنعتی اصفهان یه چیزه دیگست(۵نفرم میخواد)..یادمه گفتی که اگه شیراز بیاری حق التدریس یاسوج و..رو از دست نمیدی…امیدوارم هر کدوم به صلاحته برات پیش میاد…چون رزومت واقعاخوبه.فکر میکنم صنعتی اصفهان رو بیاری وهرچند که شما شیراز رو هم برا اطمینان بیشتر برو مصاحبه..موفق باشی…

م م ع
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون از آرزوی خیرت. ان شا الله هرچی خیر و بصلاحه همون بشه توکل بخدا.

salar-mekanik
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۲:۲۷ ب٫ظ

با عرض سلام
کسی خبر داره تربیت دبیر شهید رجایی پارسال تا چه رتبه ای گرفته؟

رضا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

سلام رتبه من شد ۳۰۰
درصدها:
زبان سفید
استعداد ۲۹درصد
تخصصی ۳۴/۸۶درصد
معدل موثر ۱۵/۲۶
برای اطلاع کسانی که میخوان سال دیگه شرکت کنن.

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام ..پردیسهای تهرانی وشهرستانی رو بزنی دعوت میشی ها(بعدا نخواستی نرو…

ali
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

سلام مکانیک عزیز
رتبه ۱۱۶
از نظر شما اول بهشتی رو بزنم؟
اصلا دعوت میشم به مصاحبه؟
من پایان نامه ام در حال انجامه،مصاحبه شانس دارم؟

مشاور
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  ali

سلام
برای روزانه های تهران می توان گفت خیلی شانسی ندارید. اما برای روزانه شهرستان امکان دعوت شدنتان هست.
بله حتما شانس قبولی دارید. بسیاری از افرادی که سالیان گذشته پذیرفته شده اند، دانشجوی ترم آخر بوده اند. باید خود را برای یک مصاحبه خوب آماده کنید تا انتخاب اساتید باشید. برای این که با مصاحبه آشنا بشوید، خواندن کتاب مصاحبه دکتری خالی از لطف نخواهد بود.

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ali

بهشتی رو انتخاب کن .(هرچند شانست کمه..تربیت دبیر رو همبعدش بزن..بعد شهرستانها…)(خیلی عجله نکن اگه من بودم شهرستانها رو نمیرفتم مصاحبه چون شاید شما امسال شهرستان قبول بشی ولی سال اینده اقسوس بخوری که ..چه عجله ای داشتم .اگه امسال کنکور ذاشتم ..دانشگاه خوبی میاوردم و…(مثل خیلی از افرادی که پارسال قبول شدند ولی الان پشیمونند…(بسته به ایده الهای فکری شما داره…

مکانیک جامدات
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

برای سال بعد هم به رزومه نیاز دارم.
اینکه با رتبه خوب سال بعد و رزومه ضعیف جایی تو دانشگاه های تهران نداشته باشم.
زبان هم ضعیفم،از نظر شما رو زبان کار کنم و به سطح خوب برسونم با اینکه از لحاظ مقاله ضعیف باشم بازم احتمال قبولی تهران رو دارم با رتبه زیر ۵۰ سال بعد؟

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۵:۱۹ ب٫ظ

تا سال بعد فرصت هر دو مورد هستش..دوست من ۲سال پیش با رتبه۱۷ و بافقط یک مقاله داخلی مدرس قبول شد(چون خیلیهایی که به مصاحبه مدرس امده بودند قبلش تهران و..رو زده بودندو..)اساسا شما می توانید از همین الان زبان رو شروع کنید(که اگه توی کنکور هم سوال زبان داشته باشید کمک به رتبتون کنه و نیز اینکه ..شنیدم زبان در مصاحبه های دانشگاههای خوب خیلی مهمه …و رزومه هم تا اون موقع یه کارایی کردیدحتما..شما هنوز دفاع نکردیدولی تا اون موقع حتما هم دفاع کردید و هم مقالتون اماده میشه.حتما انتخاب رشته کنید(حتی همه جاهای خوب رو که میدونید نمیارید هم بالا بزنیدکه براسال بعد جاهای پرطرفداروبشناسید(چون بعد از امدن نتیجه انتخاب رشته از بالا تا موقعی که ۵شهرتون تکمیل بشه می نویسه که رتبه شما در هر مکانی چنده و اخرین رتبه دعوت شده به اون مکان چند هستش(واز روی اون جاهای پرطرفدارتر برات معلوم میشه ومیفهمی که چند نفر با نفر اخر دعوت شده به مثلا علم و صنعت فاصله داری و…..موفق باشید..

مکانیک جامدات
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

با تشکر فراوان

مکانیک جامدات
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶ ب٫ظ

سلام مکانیک عزیز
رتبه ۱۱۶
از نظر شما اول بهشتی رو بزنم؟
اصلا دعوت میشم به مصاحبه؟
من پایان نامه ام در حال انجامه،مصاحبه شانس دارم؟

حسین(مکانیک جامدات)
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۶:۳۵ ب٫ظ

دوستان پارسال تا چه رتبه ای تربیت مدرس دعوت شده؟

mech
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۶:۲۸ ب٫ظ

سلام mechanic عزیز
من ۸۷ رازی بودم(رتبه ۹۹)
شبانه کلا نمیزنم-این ترتیب به نظرت چطوره؟
۱-بهشتی ۲-رجایی ۳-گیلان ۴-همدان ۵-زنجان ۶-سمنان ۶-کاشان ۷-رازی ۸-اصفهان
به نظرت قبل از بهشتی مدرس و خواجه رو بزنم؟!
گیلان و همدان یکم دوره و سخت میگیرن چون دانشگاهاش بهتره بالاتر زدم اما رفت و امدش برام سخت میشه،صنعتی اصفهانم به همین دلیل نزدم(چون بایدنزدیک تهران باشم و نمیتونم تو شهر دانشگاهم ساکن بشم)

حسین(مکانیک جامدات)
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  mech

شما رزومه ات در چه حده؟
رزومه متوسط باشه همون ۲ تای اول رو میاری احتمالا. گیلان هم خوبه. اگر ساکن تهران باشی رفت و امدت به اصفهان نباید مشکل باشه. همه جور وسیله ای هست ۲۴ ساعته

مشاور
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  mech

سلام
برای روزانه شهرستان ها احتمالا دعوت به مصاحبه می شوی و برای روزانه های تهران تقریبا شانسی نداری، اما می توانی مدرس و خواجه نصیر را نیز انتخاب کنی، چون اولویت چندم بودن، تأثیری در احتمال دعوت به مصاحبه ندارد.

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  mech

(با امیر حسین اسلام پناه اینا بودی پس(ورودی۸۷بودش)مدرس وخواجه رو اول بزن(چون دعوت نمیشی مگه …)بعد بهشتی و سپس تربیت دبیر..(من فکر میکنم تربیت دبیردعوت بشی(با احتمال بالای ۵۰درصد).گیلان-(زنجان – همدان) سمنان.کاشان.(تااینجا۵تا محل دعوت شدی وبقیش رو…(دور رازی رو خط بکش چون هر سه نفرش تقریبا مشخص شده هستش(کلاس رو دیدی..شریفم اینطوری نیست ها..)

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

یادم رفت بگم .انتخابت کاملا ..مناسب هستش…

آدرین-مکانیک جامدات
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۸:۲۷ ق٫ظ

سلام رتبم شده ۵۳۶.آخرین رتبه مجازی ۶۹۰ هست. شبانه بیرجند رو انتخاب کردم می خواستم بدونم شانسی برای دعوت به مصاحبه دارم

mechanic
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۴:۳۰ ب٫ظ

خیلی کم(کمتراز۵درصد..ولی ممکن است(که خیلیها انتخابش نکنند.وشما دعوت شوی…

ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۷:۱۲ ب٫ظ

ﺑﺎ ﺳﻼﻡ
ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎ ﺭﺗﺒﻪ ۱۰۶ ﺁﯾﺎ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ ﺑﻬﺸﺘﯽ ﻭ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺧﻮﺍﺟﻪ ﻧﺼﯿﺮ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺩﻋﻮﺕ ﻫﺴﺖ

mechanic
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

احتمال هر دو مورد بیان شده..وجوددارد(اساسا در نیمه متمرکز هیچ چیزی به طورقطعی قابل پیشبینی نیست..

م م ع
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۶:۰۸ ب٫ظ

دوستان بنده هم با ۶۵ انتخاب کردم
تربیت
علم و صنعت
تهران نانو
صنعتی اصفهان
خواجه
شیراز
بهشتی
بوعلی
کاشان
خواهشا نظراتتونا بفرمایید؟
در پست های گذشته رزومه رو گذاشتم. منتظر دریافت نظرات مفیدتون هستم

mechanic
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

مناسب….وبجا

محسن
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

خوبه
ایشالا قبولی

م م ع
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

ممنون عزیزان توکل بر خدا. ان شا الله همه به خواستشون برسن

محسن
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۵:۰۰ ب٫ظ

انتخاب رشته من این شد:
رازی
شریف
تربیت مدرس
بوعلی
امام حسین

حسین(مکانیک جامدات)
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

آقا محسن اگه راجع بع شرایط بورس امام حسین ع بهمون یکم اطلاعات بدی ممنون میشیم. بورسش دقیقا چطوره؟ چقدر میدن؟ بعدش چی میشه؟
چون دیدم زدی پرسیدم

محسن
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۶:۲۶ ب٫ظ

بورسش برا ما نیست
مربوط به کادر سپاهه
من عادی رو میرم

مکانیکا
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

اقا محسن شما که صد در صد رازی قبول هستی به امید خدا پس میشد تربیت مدرسا که بعد از رازی زدید نزنید که به نفرات بالاتری برسه!!!

محسن
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیکا

رازی ۵۰ – ۵۰
او استادی که تو زمینه من کار میکنه درخواست دانشجو نداده
بم گفت رازی رو بزن ولی احتمال داره دانشجو بگیرم
به همین خاطر تربیت رو زدم

mechanic
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیکا

محسن توشرایطی گیر کرده که استادی که قبولش داره(بهترین استاد راضی هم هستش..) درخواست دانشجو نداده..اگه اون استاده بتونه ظرفیت یکی دیگه از اساتید رو تا روز مصاحبه بگیره(چون اون استاد قراره بره از رازی(اگه کارش درست بشه میره کشورهای خارجی (کلا”…)در اینصورت .استادمد نظر محسن رو پذیرش میکنه ولی اگه نره. محسن علاقه ای به کار با استادای دیگه رازی نداره …پس مجبوره ریسک نکنه وانتخاب رشتش منطقیه..(من ومحسن همدیگه رو میشناسیم..)(خواستم بگم که دلایلش برا انتخاب رشتش منطقیه…)

محسن
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۷:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

مخلصیم

مکانیکا
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

امکانش هست لطفاً توضیح بدید چرا اسمی از علم و صنعت، تهران ،خواجه ،امیرکبیر نیست تو انتخاباتون؟ ممنون میشم

محسن
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیکا

با توجه به محل زندگیم رازی و بوعلی رو باید انتخاب میکردم
امام حسین رو هم به خاطر اطمینان از قبولی زدم
دو انتخاب میمونه که تربیت مدرس رو زدم بخاطر این که دکتر علی بیگلو دقیقا تو زمینه من کار میکنه و احتمال قبولیم اونجا بالاتر از بقیه س

حسین(مکانیک جامدات)
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

راستی خبر دارید دکتر بیگلو خودش دانشجو میگیره امسال؟ قبلا استاد ما بود یادش بخیر. متاسفانه من تربیت مدرس نمیرسونم رتبه…

محسن
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۶:۴۶ ب٫ظ

امیدوارم بگیره

م م ع
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۷:۱۶ ب٫ظ

کلا دکتر رحیمی و لیاقت و بیگلو هستند که دو تاشون دانشجو میگیرن.

ﺍﻣﯿﺪ
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۳:۴۵ ب٫ظ

ﺳﻼﻡ ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﯾﺰ.
ﺑﺎ ﺭﺗﺒﻪ ۱۱۲ ﺁﯾﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﻨﺎﺳﺒﻪ:
ﺑﻬﺸﺘﯽ
ﺭﺟﺎﯾﯽ
ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺷﯿﺮﺍﺯ
ﺭﺟﺎﯾﯽ ﺵ
ﺑﻮﺷﻬﺮ

mechanic
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ﺍﻣﯿﺪ

خوبه .ولی شهر اخرت رو اگه یه جای بهتر بزنی بهتره..چون امکان داره ۴تای اول پذیرفته نهایی نباشی..وباید بارتبه۱۱۲بری بوشهر…(مشکلی با این قضیه نداری..)

مکانیکا
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

سلام دوستان در زمینه تنش بارتبه ۷۰ شهید بهشتی رو جلوتر بزنم یا بوعلی رو؟ خودم ساکن اراکم مسافت نسبت به همدان و تهران یکیه. فقط تهران میتونی در کنار درس کار کنی اما جامدات بوعلی قویتره مخصوصا تو زمینه ارشدم. خواهشا راهنمایی بفرمایید؟

حسین(مکانیک جامدات)
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیکا

بهشتی مزایای تهران بودن رو داره. بوعلی نزدیک بودن رو. انتخاب با شماست. فقط خبر داری بوعلی سینا غیر از اینکه قوی هستن اساتید خیلی هم سخت گیرن؟ گفتم شاید اطلاع نداشته باشی.
شما ارشد کدام دانشگاه بودی؟

مکانیکا
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۴:۳۲ ب٫ظ

هردو مسافتشون یکیه تقریبا.
بوعلی رنکش بالاتر هست در مکانیک. و اینکه بنده ارشد یاسوج بودم. بهشتی جامداتش قویه؟
و اینکه میشه کنار درس کار کرد چون بنده متاهلم

حسین(مکانیک جامدات)
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیکا

بهشتی همان عباسپور سابق هست دیگه. خوبه اما از بوعلی ضعیف تره البته بنظر بنده. رزومه اساتیدش روی سایتشان هست نگاه کن.
یکی پارسال قبول شد بوعلی سینا گفت استاد با من طی کرده که باید اینجا بمانی داخل ازمایشگاه و ازین صحبتا…
رزومه داری؟ جاهای بالاتر هم میتونی قبلش بزنی دعوت شی مصاحبه. البته ۴و۵ رو حتما اطمینانی بزن. منظورم ۱تا ۳ هست.

من
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیکا

عزیز من این چه حرفیه؟! بزن بهشتی رو شک نکن. اعتبار دانشگاه شهید بهشتی خیلی بالاست. حالا کی فردا میاد بگه گروه مکانیک دانشگاه بوعلی قویتر از گروه مکانیک دانشگاه شهید بهشتیه؟!

mechanic
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیکا

به قوی بودن فکر نکن..برند مهمتره..جواب:من بودم حتمابهشتی..(هم به خاطر کار کردن تومدت ۴سال وهم برندنامی دانشگاه برا هیئت علمی شدن در اینده..من یکی ازدوستام الان بوعلیه وبنده خدا فقط دنبال هیئت علمی شدن برا دانشگاه ازاده(تازه همه چیشم خوبه..معدل و رزومه و…(نمیتونم اسمشو ببرم چون حسین احتمالا بشناستش)..(بازم..جواب:بهشتی…)

پرسش
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۷:۲۲ ب٫ظ

سلام
ببخشید با رتبه ۲۱۲ شانس دعوت به مصاحبه روزانه کدام دانشگاه هارو دارم؟
شبانه شهرهای بالا شانس هست؟
با تشکر

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  پرسش

بیرجندووبوشهروارومیه۳۰درصد() و حتی رازی وبوعلی بااحتمال ۵درصد)…سال گذشته بااین رتبه ها بوعلی دعوت میشدید و رازی.(امسال معلوم نیست..)..ساکن کجا هستید..

پرسش
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۳:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

با تشکر از جوابتون
من ساکن اهواز هستم. به نظرتون شبانه کدوم شهرها شانس دارم؟

mechanic
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  پرسش

اول ۲تا روزانه از اونایی که بهت گفتم (نزدیکترها..)بعدش .شبانه صنعتی اصفهان…شبانه اصفهان ..شبانه کاشان..

mechanic
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

اگه خواستی شبانه صنعتی اصفهان رو چون خیلی باارزشه بزن اولین انتخابت(زودتر از روزانه ها..)

پرسش
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

بازم ممنون از راهنماییتون
لطف کردید

امین
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۴:۴۷ ب٫ظ

سلام
با رتبه ۶۰ کجا قبول میشم? ترجیحا تهران
۱۵ تا مقاله ISI دارم
زبان ۳۰ استعداد ۴۳ تخصصی ۴۷

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  امین

فکر کنم اگه مثل پارسال دعوت کنند …به هر جایی دعوت بشید پذیرفته هستید..(علم و صنعت ..خواجه نصیر .مدرس و..بهشتی .احتمال دعوت دارید..

امین
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون. دانشگاه تهران نانو فناوری رو نمیارم?

امین
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  امین

راستی مکانیک جان الان فهمیدم تو سال پایینی ما تو رازی بودی. من با یاس بودم

امین
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

راستی مکانیک جان الان فهمیدم تو سال پایینی ما تو رازی بودی. من با یاس بودم

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  امین

خوش بختم…رتبه خوبتون مبارک..چرا نانو رو خیلیا نمیزنند.احتمال داره بیاریش…(پارسال که همه میگفتند نمیزنیم..موفق باشی..ما رو از نتیجه انتخاب رشته باخبر کن..خوشحال میشم که موفقیت بچه های رازی رو ببینم..

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  امین

یعنی ورودی۹۰ بودی دیگه…درسته…اسم کاربریت با اسم واقعیت یکیه یا خیر..

امین
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

اره یکیه. ۸۸ بودم :-) این نانو تهران مشکلی داره?

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  امین

یعنی با ((بابک)) اینا بودی…خوشبختم که میبینم اینقدر موفق ظاهر شدی و..ارزومند ارزوهای قشنگت هستم…ما رو از نتیجه انتخاب رشته بی خبر نزاری ….

mechanic
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  امین

نه نانو مشکلی نداره ولی معمولا تمایلی بهش نشون نمیدند نمیدونم چرا.توی یه سایتی شنیدم که طرفدارش کمتر از طراحی کاربردیه هستش….ولی به نظر من تهران تهرانه و..اگه بیاری با کله برو..هرچند رزومت درحد دانشگاههای برتر جهانه ومطمئنم وسط دکتری ول میکنی میری یه جای بهتر ..۱۵تا ای اس ای مگه …فکر کنم .به محض اینکه استادیار بشی ..بتونی دانشیاریتو بگیری..(اگه اون ۴ سالی که بایدبین استادیاری و تبدیل به دانشیار شدن روکه باید طی بشه , نادیده بگیریم…)

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  امین

رتبه۹هم از بچه های لیسانس راضیه..شما هم رتبت خیلی خوبه ورزومت عالی هستش..(به نظر من اگه راه داره امسال نرو مصاحبه غیر از تهران و شریف ونهایتا امیرکبیر(البته اگه اوردی)….چون رزومت حیف و میل میشه….

ali
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۴:۱۹ ب٫ظ

سلام مکانیک عزیز
اینجور انتخاب رشته کنم
شیراز
صنعتی اصفهان
فردوسی مشهد
صنعتی شیراز
رشت
کاشان

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ali

عالی..اگه یکی از سه تای اول روبتونی بیاری(قبول نهایی..)بازی(رقابت)انتخاب رشته رو بردی..ومیصرفه که امسال بری..وگرنه به نظر من مصاحبه های دو تا بعدی رو نرو(اگه قراره بجز سه تای اول بیاری ..بهتره بمونی برا سال بعد ولی خود دانی….یاعلی مدد….

ali
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

مرسی بابت راهنمایی های عالی
یا علی

بی نیاز
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۳:۲۶ ب٫ظ

نظرتون درباره شبانه کاشان چیه؟>آیا ارزش داره انتخاب کنم؟

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  بی نیاز

فکر می کنم شبانه کاشان ..تاحدودکمی بله…(نسبت به شبانه بیرجند..(اگه هدف قبولی به هر نحوی باشه..)وگرنه سال دیگه بهتر میشیدو..شما که مشکل مسافت ندارید چرا به پردیسهای بهشتی فکر نمی کنید یا شبانه تربیت دبیر…(فکر می کنم بیاری هردو مورد رو..)….(حتی شبانه تربیت دبیر رو.)(زیاد انتخابش نمی کنند اخه..

بی نیاز
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۳:۰۸ ب٫ظ

جناب mechanic
یک سوال مهم که ممکنه سوال خیلی ها هم باشه
آیا مصاحبه شبانه و روزانه یک دانشگاه با هم انجام میشه؟مثلا من بیرجند روزانه و شبانه انتخاب کنم ولی مصاحبه شبانه نرم میشه؟

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  بی نیاز

هر دو صورت ممکنه باشه..ولی معمولا با هم اند..وسر جلسه می تونید بگید که برای شبانه مصاحبه نیومدید و صرفاپشیمونید از این انتخاب..(چه کاریه..)روزانه بیرجند وروزانه وشبانه کاشان رو انتخاب کن.(این حالت بهتره..)واگه مصاحبه هاش باهم بود واگه تشخیص دادی که شبانه کاشان نمیخوای بری .سرجلسه بیانش کن..(احتمال روزانه کاشانت کمه ..ولی روزانه بیرجند احتمال داری..(پس شبانه و روزانه کاشان و روزانه بیرجند..جز۵تا اولی باشه.حالا بعدا تصمیم میگیری بری یانه..(شبانه کاشان رو میگم..)

بی نیاز
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون حیلی لطف کردید

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  بی نیاز

الان به تاریخهای مصاحبه پارسال نگاه انداختم ..دانشگاه بیرجند در رشته هایی که روزانه و شبانه داشته..(هر دو در یک روز)و دانشگاه کاشان در رشته خودمون و..هر دو در یک روز مصاحبه داشته اند..(معمولا هر دوی روزانه و شبانه در یک روزه.تا و قت اساتید اون گروه یک روز گرفته شه…

بی نیاز
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

مثلا شهرکرد احتمال داره دعوت شم.؟قبولیش چطور ؟روزانه کجاها رو پیشنهاد میکنید؟سوال بعدی اینکه شاهرود بهتره یا کاشان بدون توجه به بعد مسافت؟ممنون .

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  بی نیاز

احتمالش کمه ولی صفر نیست..(ممکنه به عنوان نفرات اخر دعوت بشی..)قبولیش چون شما علم و صنعت بودید احتمال داره..ولی به نظر من حداقل شبانه تهرانهای خوب وپردیسهای(امیر کبیر یا علم و صنعت که دانشگاه ارشد خودتون هم بوده..وبهشتی )بهترین کاریه که می تونید انجام بدید و در غیر اینصورت سال دیگه…

بی نیاز
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

نظرتون درباره شبانه کاشان چیه؟>آیا ارزش داره انتخاب کنم؟

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  بی نیاز

فکر می کنم شبانه کاشان ..تاحدودی بله…(اگه هدف قبولی به هر نحوی باشه..)وگرنه سال دیگه بهتر میشیدو..

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  بی نیاز

والا من اصلاع دقیقی از مقایسه بین شاهرود و کاشان ندارم ولی با توجه به نزدیکی بین کاشان و اصفهان احساس میکنم کاشان دست کمی از اصفهان نداره..(من فکر میکنم یه حدودند اینا و چون ظرفیت کاشان بیشتر بود گفتم کاشان رو انتخاب کن..

بی نیاز
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

جناب mechanic
شبانه بیرجند چطور ؟ارزششو داره؟اطلاع دارید با چه رتبه ای قبول شده اند.؟
ضمنا به چه دلیل می فرمایید سال آینده آزمون برا شهرستان اهمیتش بیشتر میشه؟ با تشکر

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  بی نیاز

شبانه بیرجند اگه بری مصاحبه که احتمال قبولیت بالاست(۹۰بع بالا (ولی ارزششو نداره به نظر من..مگه برا کسی که ساکن اونجاست…..(روزانه ممکنه دعوت بشی یانه…۱۰شایددرصد دعوتت امکان داره…)
فقط حدس میزنم که..((سال آینده آزمون برا شهرستان اهمیتش بیشتر میشه)).چون اعتراضای زیادی به نمرات مصاحبه برا پارسال و به طبع امسال انجام شده…

بی نیاز
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

جناب mechanic و سایر دوستان
تخصصی ۴۳ زبان ۱۱ و استعداد ۱۱ کرمان زندگی میکنم رتبه ۲۲۷ موثر ۱۴.۶لیسانس باهنر کرمان و فوق علم و صنعت بودم.۸۵ فرغ التحصیل شدم یک کنفرانسی و چندین سال تدریس .انتخابهایم چطوری باشه بهتره بالای ۹۰ درصد کدومارو میارم.رفت وآمد مهم نیست با تشکر فراوان.
آیا موافق گذاشتن برای سال بعد هستید؟

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  بی نیاز

چون ۸۵فارغ اتحصیل شدید.حتماشاغل هستیدو.روزانه بیرجند وارومیه روبالای۵۰درصد ممکنه بیاری..شبانه کاشان واون جاهایی که ظرفیت بالا دارند رو بالای ۸۰درصدقبول هم هستی.به نظرمن هر پردیسی حتی تهرانها رو بزنی .دعوت میشی و.احتمال قبولی هم بالای ۵۰برای تهرانها وبالای۸۰برای شهرستانها..اگه میدونی دست از مطالعه نمیکشی حتمابمون برا سال بعد..(چون به نظر من..به نظر من…سال اینده برا شهرستانها تاثیر ازمون بیشتر میشه و برا تهرانها همین جوری باقی میمونه..)وشما راحتتر روزانه شهرستان قبول میشی..واگرنمیخونی امسال بیرجند وارومیه رو انتخاب کن..

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

البته چند تا روزانه دیگه رو هم انتخاب کن شاید به عنوان نفر اخرشون دعوت شی..

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  بی نیاز

اینا رو بزن..ساکن کرمان هستی در نتیجه..(۱-کرمان۲-بیرجند۳-شهرکردیا بوشهر(اگه مشکلی با شرایطش نداری.).۴-شبانه (بیرجند یا کاشان یا..احتمال فقبولی بالایی هم داری اگر شبانه بیرجند را بزنی)۵-پردیس امیر کبیر یابهشتی(بهشتی رو میتونی ۹۵درصدقبول شی..)ولی اگه حوصله داری سال بعد بهتر میتونی ظاهر شی وشاید ظرفیت کرمان سال اینده بیشتر بشه و…(انتخاب رشته انجام بده بعدا تصمیم میگیری برری یا نه…)

بی نیاز
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون خیلی لطف کردید

دکتری ورودی 93
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

بنظرم شبانه دانشگاه یزد هم گزینه خوبیه(البته اگه داشته باشه)

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۲:۴۷ ب٫ظ

امسال یزدشبانه نداره..

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۴۰ ب٫ظ

سلام جناب mechanic

ابتدا شهید بهشتی یا تبریز؟کدوم رو بزنم به صلاحمه؟میدونم شهید بهشتی همون ساختمانهای عباسپوره به احتمال زیاد .ولی فکر میکنم ارزششو داره.اینطور نیست؟اسم بهشتی خیلی بزرگه

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۹:۴۱ ب٫ظ

اره خوب حتی با وجود اینکه برا مکانیک همون عباسپوره ولی تا شما فارغ التحصیل بشی دیگه همه با شهیدبهشتی میشناسنش و…شهیدبهشتی بهتر از تبریزه.اول شهید بهشتی ..

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

من فقط هدفم این بود که متوجه باشی که شرایط بهشتی چطوره(برا مکانیک)ولی به نظر خودم در.شریف.تهران .امیرکبیر.علم وصنعت صنعتی اصفهان.فردوسی.شیراز.خواجه نصیر.مدرس.بهشتی.همه خوبندوارزش این رو دارندکه ادم ۴سال در انها به تحصیل علم بپردازه..(هرچند که کلا علم اموزی وسط دریای خزر هم با ارزشه..)

محمد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۶:۴۹ ب٫ظ

با سلام
میخواستم بدونم شما در مورد رتبه ۳۸ چی فکر میکنین؟کجاها دعوت به مصاحبه میشه؟

دکتری ورودی 93
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اگر مثل پارسال باشه: علم و صنعت و خواجه نصیر و تربیت مدرس + امیرکبیر حتمیه
اگر مثل دو سال پیش باشه: امیرکبیر دعوت نمیشی، تربیت مدرس هم سخته یه کم
امسال رو دیگه نمیدونم! :)

محمد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۵۱ ب٫ظ

مرسی، خیلی ممنون.
توکل بخدا ببینیم قسمت چجور میشه

سوال
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۶:۱۵ ب٫ظ

اقای مکانیک دانشگاه شاهرود چطوره؟ تا چه رتبه ای میاره؟لطفن جواب بدین،منتظر جواب این سوالم که انتخاب رشته کنم.

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

باور کن من از شاهرود اطلاعاتم صفره .ولی فکر نمی کنم سطحش پایین باشه..قابل قبوله…اگه من نزدیک اونجا بودم .انتخابش می کردم..

سوال
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

خیلی ممنونم که جواب دادین. این مدت واقعا از راهنماییاتون استفاده کردم.

رتبه مکانیک جامدات(تنش) دانشگاه ها
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۳:۲۵ ب٫ظ

مکانیک جامدات:
۱-شریف۲-امیرکبیر۳-علم و صنعت۴-تهران۵-صنعتی اصفهان۶-خواجه نصیر۷-تربیت مدرس۸-فردوسی مشهد۹-شیراز۱۰-بوعلی سینا

دکتری ورودی 93
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۶:۵۷ ب٫ظ

موافقم باهات

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

هرچندکه از لحاظ علاقه دانشجویان به انتخاب کردن(شریف.تهران.امیرکبیر.علم و صنعت.صنعتی اصفهان.مدرس.خواجه نصیر.و…است.

دانشگاه شاهرود
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۳۶ ب٫ظ

سلام دوستان. کسی میدونه دانشگاه شاهرود چطوره؟ تا چه رتبه ای دعوت میکنه به مصاحبه؟ میدونین اخرین رتبه قبولی حدود چند بوده سال گذشته؟

دانشگاه شاهرود
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۵۲ ب٫ظ

یه سوال دیگه اینکه دانشگاه شهید بهشتی رتبه بهتری میخاد یا دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؟

راهنما
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۳:۰۱ ب٫ظ

بهشتی

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۵:۰۰ ب٫ظ

بهشتی

به دانشگاه شاهرود
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۹:۲۷ ب٫ظ

سلام. منم پارسال مصاحبه شاهرود رفتم. یادمه کسی هم بود که رتبه حدودا ۱۳۰ داشت و برای مصاحبه اومده بود

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۳۱ ب٫ظ

سلام دوستان

دانشگاه تربیت دبیر بهتره یا امام حسین؟منظورم از نظر سطح اساتید و امکانات هستش

دکتری ورودی 93
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۴۴ ب٫ظ

فارغ از سطح اساتید، بنظر میرسه بعداً برای کار خصوصاً در جاهای نظامی دانشگاه امام حسین (ع) بهتر باشه

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۲:۵۶ ب٫ظ

عذز میخوام دکتر میتونم بپرسم دانشجوی کجا هستید شما…

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۵:۰۴ ب٫ظ

امام حسین شرایط خاص هستش و فقط مرد میگیره.(نظامی و..)(اولویت با خودشونه..).تربیت دبیرهم اواویت با(معلمان ودبیران)..جواب هیچ کدوم خوب نیستند و هر دو برای منظورهای خاص بهتر از دیگری هستند..

آدرین
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ب٫ظ

من رتبم شده ۵۳۶ در مکانیک جامدات.۲تامقاله کنفرانس ۴ترم حق التدریس دارم به نظرتون شبانه بیرجند رو میتونم بیارم

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  آدرین

۵درصدشبانه بیرجند احتمال داری ولی انتخاب کن ..پردیس بهشتی رو هم انتخاب کن…

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  آدرین

ولی امسال نری بمونی سال دیگه خیلی بهتره….

منصور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

سلام لطفا راهنمایی کنید
آینده کاری مدرک پردیس دانشگاه های تهران در مقایسه با دانشگاه آزاد شهرستان چطوره؟

دکتری ورودی 93
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

اطلاع زیادی ندارم ولی بنظر میرسه همین که تهران باشه خودش کلی میرزه. البته باید دید که با مدرکتون میخواید بعداً چه استفاده ای بکنید؛ ضمن اونکه اگر شهرستانی هستید یه کم داستن متفاوت میشه و شاید ارزش نداشته باشه ۴ سال بیای تهران.
بازم تصمیم با خودته

منصور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۵:۵۰ ب٫ظ

مرسی- من ساکن غرب کشورم و قصد پیدا کردن کار دولتی دارم – مثلا شنیدم که دانشگاه آزاد دانشجوهای خودشو هیئت علمی میکنه؟

دکتری ورودی 93
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

روی شنیده ها خیلی حساب کنم.
تا ۳-۴ سال دیگه معلوم نیست چی بشه

دکتری ورودی 93
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

نکته سوم:
عزیزان بعد از انتخاب رشته تقریباً رتبشونو فراموش کنن و نگن که من رتبم از فلانی بهتر شده ، پس من قبول میشم.
اصلاً این طور نیست. درسته که ازمون مهمه، ولی فقط برای دعوت به مصاحبه شدن یا نشدن مهمه، روز مصاحبه مهم اینه که خودت چکار بوده ای.
صد البته که رتبه هم در دید داوران مصاحبه کننده اثر دارد، ولی نه به اندازه خود مصاحبه.

Hadi
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز
ضمن تشکر از راهنماییهاتون
می خواستم بپرسم که من رتبم زیاد خوب نیست ولی با یکی از اساتید یکی از دانشگا ها چند مقاله آماده کردم و تازه فرستادم ولی جوابش هنوز نیومده و نظر استاد نسبت به من مساعده و اگه به مصاحبه اون دانشگاه دعوت بشم و امتیازم به نسبت دیگران پایین تر باشه و استاد نظرش رو من باشه، احتمال قبولیم چقدره؟
با تشکر

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Hadi

باید دید استادت میتونه نظر بقیه اساتید رو هم درمورد شما جلب کنه …(مشورت می کنند و میانگین نظراتشون مهمه ..اگه اون استاد شما درگروه مربوطه اسم و رسمی داره و..بدون۹۹درصدقبولی وگرنه بر میگرده به نظر مجموع اساتید..

دکتری ورودی 93
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Hadi

ببین، کلاً نمره مصاحبه رو میتونن جوری بدن که اثر نمره کتبی از بین بره
مثلاً نمره مصاحبه شما رو ۶۵میدن و بقیه رو زیر ده میدن
اونوقت اثر کتبی کامل از بین میره
ضمناً دقت کن که قول حتمی از استاد بگیر، چون تجربه نشون داده بعضی استادها روز مصاحبه دلشون میره سمت یکی دیگه و بعدش شما رو با بهانه هایی میپیچونن.

دکتری ورودی 93
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

نکته مهم دیگر:
برای خیلی از دانشگاهها مثل تهران، امیرکبیر ، شریف، خواجه نصیر و تا حدودی علم و صنعت، بسیار مهم هست که شما در انتخاب چندم اون دانشگاه رو ذیدی، مثلاً اگر بعد از دوم (۳ و بالاتر) زده باشید که دیگه خیلی فاجعست.
پس به این مورد هم دقت کنید.

دکتری ورودی 93
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

یک نکته بهتون بگم و اونم اینه که اکثر دانشگاههای خوب تهران و شهرستانها در پیش از زمان اعلام نتایج توسط سنجش و در همان یکی دو هفته بعد از مصاحبه با افرادی که قبول شدن، هماهنگ میکنن و تقرباً هر کسی میدونه کدوم دانشگاه قبول میشه. پس خیلی فعلاً در انتخاب رشته به این مطلب فکر نکنید که اگر فلان نفر نیومد، آیا من میتونم برم و از این حرفها!

منصور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

سلام مکانیک عزیز – ببخشید مزاحم میشم
تقریبا به این نتیجه رسیدم:
۱- شبانه کاشان
۲- شبانه شاهرود
۳- شبانه سمنان
۴- تربیت دبیر و فردوسی و اصفهان همه ۲ نفر ظرفیت دارند به نظرتون کدام احتمال بیشتری داره؟
۵- پردیس امیرکبیر
۶- پردیس رشت
خودم فکر میکنم تربیت دبیر و فردوسی و اصفهان حتی اگه دعوت هم بشم ردم میکنن واقعا سردرگم شدم

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

اره شبانه اون سه تا اگه دعوت هم بشی .(مگه رزومت خیلی خوب باشه قبولی کنند وگرنه…ولی فکر می کنم تربیت دبیر احتمال قبولیت هستش..(۳۰درصد..)
۱-شبانه کاشان۲-شبانه شاهرود۳-شبانه سمنان۴-شبانه تربیت دبیر۵-پردیس امیرکبیر۶-پردیس رشت…حتما روز ۱۵ اردیبهشت بیا و بگو که کارنامه انتخاب رشتت چطوره..(چون تو اون مینویسه که شما چندمین نفر دعوت شده هستی واخریش هم کیه..یاعلی مدد.

منصور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

شما که قبلا گفته بودید کاشان ۹۰ درصد قبولی؟
راستی بین تربیت دبیر و فردوسی کدام شانس بیشتری دارم؟

سوال
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۰۶ ق٫ظ

دوستان کسی میدونه واسه شبانه تو مدرک قید میشه شبانه بوده یا نه؟

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  سوال

درمقطع ارشد که دیگه نمینویسند(خودم برای چند تا از دوستان مدرک ارشدشون رو از دانشگاه گرفتم و براشون پست کردم واصلا اشاره نکرده بود..دکتری رو نمیدونم(….احتمالش هست اون رو هم ننویسند..)

سوال
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

خیلی ممنونم از جوابتون. یه سوال دیگه هم دارم. من موقع ثبت نام هنوز در حال تحصیل بودم و نمره پایان نامم رو نگرفته بودم. الان که نمره اون رد شده میشه معدل رو اصلاح کنم؟

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

اصلا این کار رو نکن..(برو دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری رو بخون .که نوشته تا معدل روتافلان تاریخ اعمال کنید…این کاررو بکنی ردمیشی در هرصورت..

سوال
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

مرسی که گفتین. میخاستم اصلاح کنم معدلو.

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۹:۵۹ ب٫ظ

سلام آقای mechanic

فرض کنید دانشگاهی ۵ ظرفیت در یک کد رشته داره.و فرض کنید ۲۵ نفر به مصاحبه دعوت بشوند.اگر رتبه فردی در بین این ۲۵ نفر، بعد از اعمال نمرات مصاحبه، برابر ۱۰ شود، آیا امکان قبولی دارد؟؟ چون ممکن است ۵ نفر از افرادی که رتبه آنها در این مصاحبه بهتر شده است، در دانشگاههای دیگری مثل تهران یا شریف قبول شوند و نیازی به این کد رشته نداشته باشند.درست فکر میکنم؟؟

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۰:۲۸ ق٫ظ

بله..حتی رتبه های بدترش هم به همین دلیلی که شما گفتی میتونه قبول شه(اساسا چون مثلاعلم وصنعت دانشگاهیه که همه اونایی که شریف و تهران وامیرکبیر هم انتخاب کردند علم و صنعت هم می زنند..از بین۲۵نفر حتی اگه۱۵هم بشویدباز ممکنه۱۴نفر قبلی در دانشگاههای با انتخاب جلوتر قبول شده باشندوباز قبول شوید.(قابل توجه شما: من ۳ نفر رتبه زیر۲۰ رو میشناسم که اصلا علم و صنعت انتخاب نکردند)

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

خیلی ممنون از پاسخ دقیق و البته امیدوارکننده شما.ممنون

ali
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۹:۳۹ ب٫ظ

مکانیک عزیزرتبه ١١۶,بجز شیراز ساکن گرگان هم هستم,حالا نظرتون چیه

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  ali

مطمئنی(۱۳۰۰کیلومتر فاصله بین این دو تاست ها..)۱-شیراز۲-اصفهان۳-صنعتی شیراز۴-شاهرود۵-کاشان یاسمنان(هرکدام ظرفیتش بیشتر بود)..(از روی نقشه ایران به شهرها اشاره کردم..)

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

اگه رزومت ضعیفه شیراز رو با صنعتی شیراز عوض کن..

ali
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

بله مطنئنم.فقط رزومه خوب ندارم.آخه دانشجو ترم ۴ ارشدم هنوز

به مکانیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

بله مطنئنم.فقط رزومه خوب ندارم.آخه دانشجو ترم ۴ ارشدم هنوز

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  به مکانیک

اگه ترم ۴هستی چه عجله ایه..من بودم وای میایستادم سال اینده جای خیلی بهتری میرفتم..

به مکانیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

هدفم جذب هیات علمی شدنه.ی سال نمیخوام پشت کنکور بمونم.از نظر شما امیدی هست؟

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  به مکانیک

اره امیدت که رتبه۱۱۶ زیاد هست ولی حیفه دیگه…مثلا من خودم سربازی رو رفتم و دنبال جذب صنعت هستم وواقعا با هیئت علمی بودن هال نمیکنم ودکتری رو به این خاطر میخوام که توی صنعت(بررخی جاهاش خیلی به مدرک اهمیت میدهند و میشه یه کارایی کرد.(واسه همین هر چی بیارم امسال میرم..)ولی اگه هدفم هیئت علمی شدن بود برا اون ۴تا جای خوب تهران وصنعتی اصفهان و شیراز وفردسی میخوندم..همین و دیگر هیچ..(به نظرم بقیشون برا هیئت علمی شدن در وزارت علوم خیلی کم اندو….

mechanic
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ali

یعنی منظورم اینه که فقط شیراز و صنعتی اصفهان و فردوسی رو بزن و برو مصاحبه اگه نشد بزار برا سال دیگه_چون گفتی هدف هیئت علمی شدنه ..وگرنه اگه میخوای حتما امسال بری..همون انتخاب قبلی برات خوبه….

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۸:۴۱ ب٫ظ

دوست عزیزم mechanic سلام مجدد

ممنون از راهنماییهای خوبی که ارائه میدی.یکی از دوستام میگه حتما با رتبه ۶۷ به یکی از دانشگاههای تهران دعوت میشم.ولی اینکه کدوم دانشگاه باشه معلوم نیست.بخاطر اینکه معلوم نیست افراد با رتبه های بهتر کجا رو در اولویت قرار داده باشند.برای یافتن این ظرفیت خالی بایستی تمام دانشگاههای تهران رو انتخاب کنم.که مطمئنا به یکی یا دوتاشون دعوت خواهم شدو به بقیه دعوت نخواهم شد.پس با این استدلال اگر به دو دانشگاه تهران دعوت بشم باز هم سه ظرفیت خالی برای دانشگاههای شهرستان میمونه.نظرتون راجع به این ترتیب انتخابها چیه؟
۱-علم و صنعت ۲-تهران ۳-شریف ۴-امیرکبیر ۵-خواجه ۶-مدرس ۷-امیر کبیر دومی ۸- تهران نانو ۹-صنعتی اصفهان ۱۰-بهشتی یا تربیت دبیر ۱۱- تبریز ۱۲- سهند تبریز ۱۳-بوعلی همدان

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۸:۵۴ ب٫ظ

من هم نظر دوست شما رو دارم..ولی انسان باید همه امور رو پیش بینی کنه..اگه طبق پارسال ۶-۷برابر دعوت کنند بله درسته .ولی باید دانست که سالهای قبل اینگونه نبوده است..یکبار گفتم که پارسال بدلیل اعتراضای زیاد که به کلید نهایی شده بودسنجش مجبور شد که چند برابر(۶-۷)دعوت کنه که اساتید دانشگاههای خوب اگه دانشجوهای مورد نظرشون رتبه بدتری رو هم بدست اوردند بتونند به هدف خود برسند ولی امسال من حدس می زنم که(۳تا۵برابر دعوت کنندیعنی ۵برابر برای تهرانها و۳برابر برای شهرستانها و نتیجه اینکه شما باید با دوسال پیش مقایسه هاتون رو انجام بدهید(اگر باور نداریداز خود سنجش تو فایل کاربریتون سوال بپرسید که امسال چند برابر ظرفیت روزانه یک رشته محل رادعوت می کنید و جواب ان را در کمتر از یک روز می گیرید.دوسوال جداگانه برای تهران و شهرستانها داشته باشید….

منصور
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۷:۳۴ ب٫ظ

مکانیک جان سلام- خیلی ممنون از پاسخگویی شما
نظر خودم به این صورته خوشحال میشم نظرت رو بدونم:
۱- شبانه اصفهان یا فردوسی (شک دارم و به نظرم صنعتی اصفهان خیلی بعیده)
۲- شبانه کاشان
۳- شبانه شاهرود
۴- پردیس زنجان (پردیس امیرکبیر خیلی بعید نیست؟)
۵- پردیس رشت

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  منصور

پارسال بارتبه۲۸۸پردیس شریف اوردم.شما هم الان پردیس امیرکبیر رو میارید(جتما انتخاب کن…شبانه های ۱-شبانه صنعتی اصفهان یا فردوسی(هر کدوم ظرفیت بیشتری داشت-شبانه کاشان(۹۰درصد قبولی)۴-پردیس امیرکبیر(دعوت میشی)۵-پردیس رشت(۹۹٫۹درصد قبولی..)…
وقتی که شما پردیس گیلان رو حتما قبولید دیگه چرا زنجان رو انتخاب کنید(بزار شانس خودت رو تو مصاحبه امیر کبیر هم امتحان کنی….میدونی چرا میگم پردیس گیلان حتما قبولی..چون پارسال یک روز بعد از مصاحبه به من که تو پادگان بودم زنگ زدند گفتند چرا برا مصاحبه نیومدی…اگه بخوای میتونی مدارکتو بفرستی برامون و ما اسمتو به عنوان قبولی رد کنیم..(یعنی اصلا یه وضعیتی بود…هنگ کرده بودم..)(حالا من اصلا از یاد برده بودم که تو انتخاب رشته کجاها رو زده بودم ها…)

منصور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

شما که قبلا گفته بودید کاشان ۹۰ درصد قبولی؟
راستی بین تربیت دبیر و فردوسی کدام شانس بیشتری دارم؟

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

بله الان هم میگم کاشان به احتمال زیاد قبولی..چون شبانه شهرستان هستش دیگه ..من پارسال با همین رتبه شما۲۸۸.چند مورد شبانه شهرستانی که زده بودم روو اورده بودم.(با اینکه خودم انتظار نداشتم..حتی شبانه فردوسی هم اورده بودم.اساسا شبانه هایی که ظرفیت بالا دارند را حتما دعوت هستی و واز لحاظ قبولی .شبانه های شهرستان را که ظرفیت بالا دارند .با درصد بالا قبول هستی..الان برا شما یکبار دیگر کارنامه پارسال را نگاه کردم و چیز عجیبی دیدم..پردیس شریف رتبه من در ان ۴۰ و رتبه اخرین دعوت شده۷۹(یعنی من اگر به مصاحبه می رفتم احتمال قبولیم بالا بود..)(چون خیلیها به مصاحبه نمی ایندو…این است که می گویم شما پردیس امیر کبیر احتمال قبولی هم دارید..

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

البته ممکن است امسال نظر داوطلبا نسبت به پردیس عوض بشه و انتخابش کنند (یعنی اگر پردیس امیرکبیر را نیاوردی بعدا شاکی نشی…(علت دیگه اینکه پردیش شریف پارسال۳نفر ظرفیت داشت ولی پردیس امیر کبیر یا علم و صنعت امسال ظرفیتشان یک نفر است..(فرق میکنه دیگه..شاید نیاری پردیس امیرکبیر رو پس اگه تشخیص دادی میتونی اون رو با پردیس بهشتی (۳ظرفیته )یا پریس علم و صنعت یک ظرفیته عوض کنی..که پردیس بهشتی تقریبا قطعیه(دعوتی)…واحتمال قبولیت هم بیشتر از پردیس امیرکبیره..

حسین(مکانیک جامدات)
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۵:۲۹ ب٫ظ

mechanic پایین تر برات پیغام گذاشتم…

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۷:۰۵ ب٫ظ

جواب دادم.

سپهر
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۴:۳۴ ب٫ظ

با سلام.
کسی از دوستان اطلاع داره که پارسال روزانه اصفهان و صنعتی شیراز تا چه رتبه ای قبولی داده؟ شبانه خواجه یا بهشتی چطور؟

ali
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۳:۵۰ ب٫ظ

سلام
رتبه ۱۱۶ کجا ها رو بزنم فقط روزانه شیراز رو میخوام؟
تخص ۴۵.۴۵
استعداد ۵۲.۲۲
est:52.22
زبان سفید
معدل ۱۴.۹۵

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ali

۱-شیراز۲و۳-صنعتی شیراز وصنعتی اصفهان(من بودم صنعتی اصفهان رو جلوتر میزدم هرچند ساکن شیراز..)۴-اصفهان۵-شهرکرد..(از روی نقشه ایران به شهرهای نزدیکتون اشاره کردم..)

حسین(مکانیک جامدات)
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ali

جالبه من فقط ۶ درصد اختصاصی بیشتر زدم. رتبه ام نصف شما شده!!
۲-۳ تا اختصاصی اشتباه ساده ای کردم . با این حساب ۲۰ میشدم…

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۶:۴۸ ب٫ظ

تو رتبه های ۶۰-۱۴۰ درصدهای بسیار نزدیک به همی دیدم فرق رتبه ۸۰ بامن(۱۳۹ فقط ۵درصد عمومی و ۲.۵درصد اختصاصی بود(شاخ دراوردم..)واین یعنی ممکنه تو دانشگاهی رتبه۵۱رو نگیرند ورتبه۱۱۵رو بگیرند(چون ترازهای ایندو نفر خیلی به هم نزدیکه(مثلا ۷۰۰تا اختلاف که همگی میدونید با)۷۰/(۷۰۰*.۳)
۳نمره از۱۰۰نمره مصاحبه تفاوت میتونند ترازکسی که رتبش۱۱۵هست روبه تراز کسی برسونندکه رتبش۵۱هستش و با۳.۱نمره تفاوت در مصاحبه می تونند اونی که ۱۱۵هست رو قبول کنند(واقعا ازمون درصدش خیلی کمه..)(نتیجه امسال اگه رفتید مصاحبه(چون خیلی ترازها به همدیگه نزدیکند(ترتیب قبولی تقریبا مشابه نمرات مصاحبه خواهد بود(برا گرایش ما..)اگه اشنا داشتید که ازشون بپرسید نفر چندم مصاحبه شدید و اگه بدونید چند نفر از اونایی که نمره مصاحبشون بهتر از شما شده دانشگاههای بالاتر قبول شده اندقبل از اعلام نتایج می تونید بفهمید فلان مکان روقبولید یا نه..

حسین(مکانیک جامدات)
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

تحلیل جالبی بود…آفرین

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۰:۴۵ ق٫ظ

اقا حسین هواست باشه تو مصاحبه هایی که میری امسال رتبه خیلی کم موثره(بالا توضیح دادم چرا..پس فقط به فکر نمره مصاحبه باش..اساسا رتبه های ۳۰تا۱۲۰ رو رقیب خودت بدون(چون تراز نزدیکی در این ناحیه بین همگی برقراره(فقط برا گرایش ما و اون هم امسال..)(نتیجه:اگه در حدرتبه۸۰-۷۰ هم انتخاب رشته کردی خیلی ضرر نکردی..)

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۷:۰۷ ب٫ظ

من رو چی میگی با۵۲.۲۷درصد رتبم خیلی خراب شده…(امسال زیاد رتبه تعیین کننده نیست)(جتی بین۵۰ و ۱۰۰)فقط مصاحبه..در زیر توضیح دادم چرا.

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

سلام آقای mechanic

بالاخره ظرفیتها اعلام شده و ظرفیت دانشگاههای مطرح تهران پائین اومده و امسال شانس ما رو آورد پائین و رقابت حتما سخت تر از سال گذشته خواهد بود.الان میتونین راهنمایی کنین لطفا؟خوشبختانه ظرفیت صنعتی اصفهان امسال بالاتر رفته.بنظرتون صنعتی اصفهان رو بالاتر از تبریز بزنم؟میدونید که ساکن تبریزم و امسال فقط یک نفر برمیداره و از این نظر هم تبریز برای من حساسیت داره.دانشگاههای تهران رو چیکار کنم مثل شهید بهشتی و رجائی و کد رشته دوم امیرکبیر.راجع به اینها اطلاعات دارین؟خواجه نصیر بالاتره یا بهشتی؟کلا هر اطلاعاتی دارین ممنون میشم بدونم

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۳:۴۸ ب٫ظ

سلام اگه یادت باشه من گفتم شاید کمتر بشه(شما میگفتی …)شهید بهشتی برا ما فنی ها (همون شهید عباسپوره چند سال پیش ادغام شدو…(حتی کلاسهاش هم داخل پردیس شهید عباسپوره(که امسال دیگه تو قسمت تو ضیحاتش اینو ننوشته(برا اینکه همه انتخابش کنندو…)(برو دفترچه پارسال رو ببین تا متوجه بشی که من درست می گم .. ۱-علم و صنعت۲-امیرکبیر(دومیش.یا تهران(نانو)(که کمتر می زنند))۳-صنعتی اصفهان۴-خواجه نصیر۵-تبریز۶-بهشتی۷-سهند تبریز(که اگه علم وصنعت ویکی دیگه رو دعوت نشدی اینو به عنوان اطمینان داشته باشی..)۸-….

مکانیک جامدات 94
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

سلام.بله نظر من هم با شما در مورد تاثیر ظرفیتها موافق بود.درست میفرمایین.نظر من در مورد انتخاب رشته چطوریه دوست خوبم:
۱-علم و صنعت ۲-تربیت مدرس ۳-خواجه نصیر ۴-امیرکبیر دومیش ۵-تهران نانو ۶-تبریز ۷-صنعتی اصفهان ۸-بهشتی ۹-سهند تبریز ۱۰-بوعلی سینا ۱۱-ارومیه ۱۲-زنجان

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۶:۵۸ ب٫ظ

خوبه..(اگه از استادت قول گرفتی که علم و صنعت دعوت شی همه چی حله (خوبه.)اگه نگرفتی(تبریز رو بیار پنجم(اطمینان بیشتر)

شیرین به حسین
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۹:۲۶ ق٫ظ

سلام حسین جان. تبریک میگم بهت. هر کسی یک دیدگاه داره، من اگر جای شما بودم راه دور میرفتم مثلا مشهدو. جون یکم از نظر مقاله امتیاز رزومتون کم میشه. البته اگه دانشجو هستین اشکالی نداره و استادا درک میکنند که جرا مقالاتتون حاضر نشده. بالاخره همه چیز مطابق میل ما نمیشه. راه های دور خوب رو ( چه از نظر دانشگاه و چه از نظر امکانات شهری که با روحیه تهرانی بودنت میخوره)من اگه جای شما بودم میزدم چون احتمال تهران قبول شدنتون بنظر من ضعیفه. به هر حال ان شالله که هر جا قبول میشی موفق باشی حسین جان . به هر حال بازم بیشتر فکر کن

maryam
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۰:۲۸ ق٫ظ

سلام مکانیک عزیز. با رتبه حدود ۱۰۰ شانس قبولی کجا رو دارم؟ از اونجایی که ظرفیتا اینجور شده گیج شدم. از دانشگاههای ارومیه، زنجان و تبریز کدوما خوبه؟قبلن گفته بودی روزانه شهید بهشتی و تربیت دبیر رو بزنم. با این اوصاف احتمال قبولیم چقده؟ دوتا از انتخابام از بین نمیره؟ نمیدونم کجاها رو انتخاب کنم. کاشان چجوره؟من شبانه نمیخام واسه همین از همین روزانه ها باید یکیش قبول شم. ولی جز دانشگاهای مطرح شناختی از بقیه ندارم مثل همون دانشگاههایی که گفتم و همدان و رازی و چند تا دیگه. پیشنهادتون چیه؟

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  maryam

ارومبه نزنی فکر کنم گفته خوابگاه نمیدم..(توضیحات رو بخون..(البته اگه قبول بشی مجبورند یه جایی به شما بدهند..)..خوب اینقدر نگران نباش درسته ظرفیتا کم شده ولی ۸نفر مرد (امام حسین اضافه شده که ممکنه بعضیا بروند..).اگه نمیخوای ریسک کنی.وهدفت امساله (هرجایی شد..)..به اینصورت ۱-تربیت دبیر۲-تبریز۳-همدان(قبول میشی این مورد رو۸۰درصد.)۳-کاشان(قبول میشی۸۰درصد)۴-مثلا ارومیه یا زنجان(که ارومیه رو ۹۸درصد فبولی(چون گفتن خوابگاه نمیدیم قویها نمیزنند(ولی معمولا نهایتا به خانمها خوابگاه میدهند(میفرستنتون بین ارشدها یا …)۵-سهند تبریز یا رازی(البته رازی تا حالا از ۳نفرش ۲تاش معلومه(یکیش احتمالا(۹۵درصد خودمم(اگه تصمیم دیگه ای نگیرم..)وفقط رقابت برا یکیشه..مطمئن باش با این انتخابها شما ۹۹درصد پذیرفته نهایی هستید(چون سطح پایین براتون انتخاب کردم…وبه هدفتون می رسید..وبقیه هم (رازی و…انتخاب کن تا انتخاب دهم..)موفق باشید

maryam
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون از راهنمایی خوبتون. بسیار لطف کردین.

علی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان عزیز
آیا با رتبه ۲۴۷ به مصاحبه چمران اهواز دعوت میشم؟
ممنونم

علی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

راستی یادم رفت بگم
تخصصی ۳۷ استعداد ۳۰ زبان سفید
معدل کارشناسی ۱۴.۹۹ معدل ارشد ۱۶.۴۱
معدل موثر ۱۵.۵۵
رتبه ۲۴۷ روزانه

hh
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سال قبل چمران ظرفیت نداشت. امسال هم یه نفر میگیره. کسی اطلاع داره چند نفر دعوت میشه به چمران و تا چه رتبه ای؟

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  hh

مشخص نیست .اینا علاقه مندی و عدم علاقه به برخی جاها رو نشون میدهند..(اگه متمرکز بود بازم تا حدودی قابل تعیین بود ولی نیمه متمرکز قابل تعیین نیست(فکر کنم تا۱۸۰-۱۹۰نهایتش(چون یک نفر بیشتر نمیخاد..)

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

چون یک نفر ظرفیت داره ونهایتا(۸نفر دعوت بشوند(بیشترین حالت رو فرض کردم..)و از این۸نفرشاید۵تاش انتخاب دوم به بعدشون چمران باشه نهایتا تا۱۹۰فکر کنم به چمران دعوت شوند(خیلی علاقه مند نداره(مثلا من با۱۳۹انتخابش نمیکنم..)وبه دلیل ظرفیت کم فکر نکنم بالای۲۰۰بیارتش..سعی کن شهرکرد رو بزنی هرچند فکر کنم شما همون کارمند ماهشهر هستی که سخته برات جابه جایی(پس سعی کن شبانه های شهرهای نزدیک به خودت رو انتخاب کنی(هرچند نزدیکای شما شبانه نخواسته .)(شبانه های دور رو هم اگه انتخاب کنی (کاشان و گیلانو..)دعوت میشی.چون در شبانه ها اساتید کاری با حضوروغیاب و..ندارند)وبعد از اون شبانه ها پردیسها رو انتخاب کن(مطمئنم شبانه ها رو دعوت میشی و قبول(روزانه حتی اگه دعوت بشی ..پذیرفته نهایی نیستی چون ترازت و درصدهات ازاکثر دعوت شده ها کمتره..فکر کنم روزانه ارومیه و بیرجند بتونی دعوت بشی..(ولی …)

حسین(مکانیک جامدات)
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

سلام مجدد
رتبه ۵۰ بنظرتون چه انتخابی داشته باشم؟
ساکن غرب کشور. ضمنا درجه ۲ تهران نمیرم. راه دور هم نمیرم مثلا مشهد.
میخوام احتمال قبولی در هر دانشگاه رو بذونم .
درصدها هم برای اطلاع آیندگان!
تخصصی ۵۲
استعداد ۵۳
زبان سفید
ممنون

حسین(مکانیک جامدات)
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

راستی رزومه یادم رفت. مقاله هام حاضر نشده. فقط ۲ تا کنفرانس دارم.
معدل بد نیست ۱۶ و ۱۷ هست. دانشگاه دولتی شهرستان بودم و توصیه نامه از یکی از اساتید مطرح کشور میتونم ببرم.
ممنون

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۴:۲۶ ب٫ظ

چون رزومه نداری بعضی تهرانها رو نزن که همه میدونیم با۵۰ نمیاریشون..(۱-خواجه نصیریا مدرس(علاقه و..)۲-صنعتی اصفهان.۳-بهشتی۴-تبریز۵-همدان…………..رازی رو نزن(تعیین شده تا حدودی..)..اگه صنعتی اصفهان رو پذیرفته نهایی بشی(بازی رو بردی…)

حسین(مکانیک جامدات)
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنونم. صنعتی اصفهان میگن خیلی سخت میگیرن. بوعلی سینا همدان چندتا استاد تمام داره و بقیه هم اکثرا دانشیار هستند. بخاطر اون ظرفیتاش بالاست.
اینم که گفتی بمانم سال بعد به ۲ دلیل مخالفم. اول اینکه این وزارت علوم معلوم نیست چه خوابی برای کنکور دیده. کنکور رو بردارن ماهایی که شهرستان درس خوندیم ضرر می%D

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۷:۰۴ ب٫ظ

میدونم صنعتی اصفهان سخت گیرن ولی خوب حداقل دکتری گرفتی امیدت به هیئت علمی زیاده(اسمش خیلی بزرگه..)وثانیا همدان رو هم خوب میشناسم(دوستم اونجا دانشجوی دکتری هستش..)مطمئن باش کنکور حذف نمیشه …چون دانشگاهها نمی تونند برا پذیرش۱۲۰۰۰نفر امتحان داخلی بگیرند(میدونی مثلا هر دانشگاهی باید ۱۰روز رو تعطیل کنه برا این کار..که غیر ممکنه..(پس کنکور حذف نمیشه..).موفق باشی..

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۴:۳۸ ب٫ظ

مثل اینکه هنوز دانشجویی…اگه اینطوره حتما بمون برا سال بعد..(حتما مقاله هات اماده میشه و.یه جای خوب تو تهران میاری (با رتبه خیلی بهتر و..)

منصور
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۷:۲۵ ب٫ظ

سلام به همگی
آقای مکانیک میشه راهنمایی کنید
رتبه من ۲۸۴ شده مکانیک جامدات به نطرتون کجاها شانس دارم؟ یه جایی با احتمال ۹۰ درصد هم معرفی کنید جون هرطور شده باید قبول شم
رزومه: ۵ تا کنفرانس داخلی – یه مقاله علمی ترویحی- دو سه ترم حق التدریس

mechanic
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

حتی نگفتی ساکن کجایی که شبانه های نزدیک رو برات معرفی کنم(یک اصل کلی:شبانه شهرهای ظرفیت بالا رو انتخاب کن تا بیاری.).. (شهرستان بیشتر) شبانه بیرجند روبزار انتخاب پنجمت(البته اگه ساکن یه جایی تو همون حدودایی بزارش اول..)(حتما قبولی ..)شبانه شاهرود وشبانه کاشان(این دو مورد هم حتما دعوت هستی و احتمال زیادی داره قبول بشی..پردیس خودگردان صنعتی اصفهان ودر اخر پردیس خودگردان گیلان-رشت..اگه هیچ رزومه ای هم نداشته باشی و ابن ۵مورد رو انتخاب کنی ..حتما پذیرفته نهایی هستی..
مرور میکنم(بسته به محل سکونتت..وفاصله ات اینها رو بچین(شبانه کاشان.شبانه شاهرود..پردیس صنعتی اصفهان .شبانه بیرجند.).در هرصورتی پردیس گیلان اخرین انتخابت باشه(این مورد روحتما قبول هستی)موفق باشی..

منصور
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون – من ساکن غرب کشورم و بیرجند خیلی بهم دوره- اگه نظر دیگه ای دارید بفرمایید

mechanic
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

شبانه های ۱-صنعتی اصفهان۲-تبریزیا سهند۳-کاشان(۹۰درصد قبولی)۴-پردیس امیرکبیر(دعوت میشی)۵-پردیس گیلان(۹۹.۹درصد قبولی..)

mech
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۱۸ ب٫ظ

سلام mechanic جان
من با فعلی بودم- با توجه به این که ظرفیت تهران نسبت به پارسال کم شده بازم همون ترتیب قبلی مناسبه؟ نظرت راجه به دانشگاه امام حسین چیه-آیا اصلا تو انتخابام بیارمش ؟با این وضع اصلا روزانه هاوشبانه های تهرانم دعوت میشم؟

mechanic
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  mech

اگه تونستی بگواسمتون چیه(فقط اسم کافیه..)..ورودی۹۰یا۹۱یا..(من ورودی۸۹بودم(با اعلمی-فعلی..)
امام حسین که می دونی مرتبط با کدوم ارگانه(اگه نمیدونی کمی تحقیق کن…اگه دوسی داری اون طور سیستمیو حتماانتخاب کن(انتخاب اخرت.).ولی مطمئن باش سال اولشه وسطحش ازتربیت دبیروبهشتی پایینتره..وقبول هستی چون همه کسی نمیزنه و نیز گفته فقط مرد..ولی اگه من رتبم ۹۹ بود(و چون گفتی دوست داری تهران بمونی..شبانه اون ۴موردخوب رومخصوصا ظرفیت بالاهاو.بهشتی روزانه..تربیت دبیر روزانه..امام حسین(من باشم نمیزنم)(شرایتش رو بخون .گفته بسیج فعال باید باشی)وشبانه بهشتی وتربیت دبیر و..روزانه های نزدیک تهران..

مکانیک
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۵۶ ب٫ظ

رتبه ۱

م م ع
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۳۸ ب٫ظ

ظرفیت دانشگاههای برتر تهران تو روزانه کم شد!!!!!
۹۳ ۳۴نفر
۹۴ ۲۷نفر
بنظرتون با ۶۵ شانسی برا تربیت مدرس میمونه؟
تبدیل انرژی امسال چه کرده!!!!

9999
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  م م ع

فکرنکنم..(دانشگاه جامع امام حسین رو هم حساب کردی..(شرایط خاص هستش..)

mechanic
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  م م ع

تهران روزانه تقریبا (۹۰درصدخیر.بجزتربیت دبیر وبهشتی وشرایط خاص (امام حسین)که ..

سپهر
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۶:۳۲ ب٫ظ

با سلام.
به نظرتون با رتبه ۱۱۳ تهران روزانه و شبانه کجا شانس قبولی هست؟ از رتبه های قبولی پارسال تو این رنج اطلاعی ندارید؟ با تشکر

9999
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  سپهر

روزانه وشبانه (تربیت دبیروبهشتی )رو انتخاب کن.بعدش هم جامع امام حسین(ع)(روزانه)

مکانیک جامدات 94
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۱۸ ب٫ظ

آقای mechanic

امشب ظرفیتها مشخص میشه ولی متاسفانه من امشب مسافرم.بعد مسافرت یک یا نهایتا یک و نیم روزه بلطف خدا برمیگردم حتما قبل از انتخاب رشته باهاتون در این صفحه مشورت میکنم.بنده رو از دعا فراموش نفرمایید.

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۳:۰۳ ب٫ظ

موفق باشید..

م م ع
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

Mekanic جان خواهشا راهنمایی بفرمایید.
رتبه ۶۵ دینامیک جامدات
معدل کارشناسی ۱۷.۰۳ دانشگاه ازاد اراک
معدل ارشد ۱۸.۰۲ دانشگاه دولتی یاسوج رتبه دوم ۴ ترمه
۳ مقاله ای اس ای الزویر با ایمپکت بالا چاپ شده
۳ مقاله کنفرانس
۲ مقاله ای اس ای تحت داوری
۶ ترم سابقه تدریس
۳ سال سابقه کار در صنعت و انجام پروژه های نوین بعنوان طراح
Msrt46
دو سال پیاپی برای تربیت مدرس بدون ازمون شرکت کردم اما دانشجوی خودشونا گرفتن و قیافم برا اساتید اشناست!!! در ضمن استاد مشاورم تربیت مدرس بوده دکتر لیاقت
چطور انتخاب کنم؟
شریف
امیرکبیر
تهران
علم و صنعت
تربیت مدرس
خواجه نصیر
صنعتی اصفهان
شیراز
فردوسی مشهد
تبریز
بوعلی
شهید بهشتی
پیشاپیش ممنون از راهنماییتون.

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

احسنت به این رزومه خیلی خوبت.۱-شریف۲تهران۳-امیرکبیر۴-اون یکی تهران(نانو)۵-علو صنعت۶-مدرس۷-صنعتی اصفهان(اینو حتما دعوت میشی.و به خاطر رزومه صنعتیت احتمال قبولیت هست۸-خواجه نصیر۹-شیراز۱۰-فردوسی(البته محل سکونتت تو انتخاب مورد ۸-۹-۱۰ تاثیر بزاره.
۰خیلی با هم فرقی ندارند)۱۱-تبریز۱۲-بوعلی۱۳-بهشتی..رزومت خوبه و فکر می کنم ارشد یاسوج بودنت تاثیرمنفی نزاره..تو مصاحبه مدرس اگه دعوت شدی یادشون بنداز که..البته دقت کن ممکنه نتیجه انتخابت که ۱۵ اردیبهشت میاد(۱-صنعتی اصفهان۲-خواجه نصیر۳-شیراز۴-فردوسی۵-تبریز باشه(مشکلی که با تبریزنداری ها…(تبریز قطعا قبولی.)

م م ع
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

من اراکیم اما شیراز شاید از صنعتی اصفهان برام بهتر باشه چون دو ساعت با دانشگاه ارشدم یاسوج فاصله داره و میتونم یاسوج حق التدریس بشم.توکل برخدا.
ممنون از راهنماییتون

mechanic
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  م م ع

چون ظرفیتای تهران کم شده(تهران خوبارو نمیاری.(اون چندتاجاهای خوب..)شما شیراز رو دعوت میشی و به دلیل رزومه خوب قبول هم میشی..وبعد از اون فردوسی و تبریز و بوعلی وبهشتی فراموست نشه..شایدشیرازنشد..

mech
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

سلام آقای mechanic
باعرض خسته نباشید و تشکر فراوان ممنون میشم منو راهنمایی کنید
من مکانیک جامدات ۹۹ شدم معدل موثر ۱۵.۵۱
لیسانس تبریز-ارشد رازی- ساکن تهران
یک isi و سه تا کنفرانس داخلی و مدرک زبان ندارم
به نظرتون تهران روزانه میارم؟
با توجه به اینکه دانشگاه های خودم دور هستن و میخوام تهران و نزدیک باشم باتوجه به اطلاعاتی که دارین
ممنون میشم برای هر دو حالت یکی فقط روزانه و یکی روزانه و شبانه بگین به چه ترتیبی بزنم خوبه؟

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  mech

سلام.پروژه ارشدتون با کی بود.(یاس..فعلی..فروتن..)اگه میشه برا داوطلبای سال بعددرصدتون رو بنویسید(ثواب داره به خدا..)
روزانه ها
تربیت دبیر و بهشتی احتمال حتی قبولی هم هست.(پارسال۹۷ قبول شد..)
فقط روزانه
۱-تربیت مدرس(که نمیاریش)
۲-خواجه نصیر(که نمیاریش)
۳-صنعتی اصفهان یا فردوسی(البته اگه دوست داشتی این ها حذف کن-(مسافت)
۴و۵-بهشتی یاتربیت دبیر(هرکدوم که ظرفیتشون بیشتر بودرو جلوتر بزن)(البته میدونی که اگه بین دعوت شده ها به تربیت دبیر معلم وجود داشته باشه اونا در اولویت هستند(ولی احتمالش کمه..)
۶-اگه نمیخوای دور بری( قزوین(نزدیکه تهران)وزنجان وگیلان هر سه رو انتخاب کن)(مطمئن باش تا اینجا قبول شده قطعی هستی

روزانه و شبانه(اگه تصمیم داری کار کنی و پولش مهم نیست..)
۱-مدرس(نمیاری)
۲-خواجه نصیر(نمیاری)
۳و۴-تربیت دبیر وبهشتی(هر دو مورد رو در این حالت انتخاب کن)
۵-شبانه تهران(اون گرایش کلیشو بزن)
۶-اون یکی دیگه گرایش شبانه تهران(فکر کنم نانو بود(یا اینکه اگه صلاح دونستی و ظرفیت شبانه امیر کبیر بیشتر بود بجاش حتما شبانه امیر کبیر رو بزن..)
دقت کن اگه دوست داشتی چون ممکنه شما روتا حالا هیچ کدوم از دانشگاهها(تا حالا ۴جا دعوت شدی حتما) نگیرند(شبانه تهرانهاطرفتارش زیاده وحتی۶۰-۷۰هم میاد برا مصاحبش )انتخاب بعدی شما سوپاپ اطمینان خواهد بود(پس در ترتیب اون دقت کن)
۷-روزانه اون سه شهر نزدیک تهران(که فکر نمیکنم مجبورت کنن هر روز بیا گزارش کار بده و اعلام حضور کن(قزوین وزنجان و گیلان)
گیلان که پرظرفیت ترینه (قبول قطعی هستی شما در اون ولی فاصلش بیشترینه)زنجان و قزوین هم با توجه به ظرفیتشون .

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  mech

راستی یادم رفت بپرسم من الان با حق التدریس و..نظام ..یک ۱تومن در میارم و خدمت رو هم تمام کردم(خدمت باعث شد رتبم خوب نشه دیگه وگرنه می خواستم زیر۵۰بشم…) برا شغل تو تهران کجاها(یعنی چند جا) مراجعه کنم..که سریع درست شه کارم..

مکانیک جامدات 94
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

فرض کنید که بنده علم و صنعت رو نمیارم که انتخاب اولم هست.در این صورت انتخاب دوم تا پنجم رو میتونم دانشگاههایی غیر از تبریز بزنم.چون اگر تمام دانشگاههای دوم تا پنجم هم دعوت شده باشم باز دانشگاه تبریز که انتخاب ششم هست دعوت خواهم شد.پس تبریز میشه انتخاب ششم من.متوجه منظورم شدید؟؟تقریبا با این استدلال مطمئن میشم که علم و صنعت انتخاب اولم و تبریز که دانشگاه کارشناسیم هست رو انتخاب ششم خواهم زد.حیاتی ترین انتخابها برای من انتخاب دوم تا پنجم خواهد بود.چه دانشگاههایی؟؟به چه ترتیبی؟؟

مکانیک جامدات 94
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

سلام دوست عزیزم mechanic

با خیلی از حرفاتون موافقم.ممکنه به علم و صنعت دعوت نشم.اینجاست که مشکلات شروع میشه.چون رتبه مرزی آوردم.۶۷ خیلی لب مرزه.منظورتون از اینکه سال قبل کنکور غیراستاندارد بوده و چند نفر انتخاب رشته نکردند چیه دقیقا؟؟بعد از خواجه نصیر ذهنم قد نمیده کجا رو بزنم.فقط باور کنید چون شهر خودمه تبریز رو میزنم.یه جورایی بلاتکلیفم.بارها رو کاغذ مینویسم و باز پاره میکنم.

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

مثل اینکه پارسال کنکور شرکت نکردید-پارسال حدود۱۲تا از سوالاش از کانتینیوم پیشرفته بودش که اصلا جز سرفصلهای دکتری هست نه ارشد(ودر نتیجه تعدادی(۲مورد) از دانشجوها که استادشون طراح بود امادگی بیشتری داشتندو رتبه های خوب کسب کردندو درنتیجه عده ای که مثلا دنبال رتبه۲۰ بودند رتبشون شد۵۰و این باعث عدم انتخاب یا عدم حضور در مصاحبه شد..

مکانیک جامدات 94
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

بله درست میفرمایید.ولی به قول آقا پیام در جامعه های آماری مشابه همواره اتفاقهای مشابه قابل پیش بینی هست.بنده رتبه رو بین ۴۰ تا ۹۰ پیش بینی کرده بودم که شد ۶۷ که اگر از ۴۵ و ۹۰ میانگین بگیرید همون ۶۷ میشه.امسال درسته سوالات کانتینوم استانداردتر بود ولی تعداد سوالات ریاضی بیشتر شده بود.پارسال ۱۱ تا ریاضی آسون بود امسال ۱۵ ریاضی متوسط.بنابراین اگر ناراحت نمیشید من با این حرف شما زیاد موافق نیستم.ولی این حرفتون خیلی به دلم نشست که فرمودین باید منتظر باشیم ببینیم ظرفیتهای امسال چقدر متفاوته.این خیلی تاثیر داره.

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

منم نگفتم که حتما..ولی گفتم باید ابن نکته رو مد نظر داشته باسید که اگه یهو امسال تا۵۰ بیشتر دعوت به اون ۴تا جای خوب نشد به اون دلیله..(تازه ممکنه امسال شبانه تهران و امیرکبیر ظرفیتشون بیشتر بشه و یمی با رتبه۲۰ هم روزانشو بزنه هم شبانشو..و نسبت به پارسال تا رتبه های بدتری هم دعوت بشوند..(خیلی چیزا امشب تعیین میشه..)ظرفیتها..

مکانیک جامدات 94
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۳۶ ب٫ظ

سلام آقای mechanic

یه مدتی هست که تو سایت بچه ها رو راهنمایی می کنید.خیلی خوبه اطلاعاتتون. رتبه من ۶۷ شده.بنظرتون چطور انتخاب رشته کنم؟به چه ترتیبی بزنم؟میدونید که ارشد رو علم و صنعت بودم.کارشناسی هم تبریز بودم.رزومه هم خلاصه وار یه مقاله آی اس آی.یه مقاله آی اس سی.یه مقاله علمی پژوهشی.مدرک زبان تولیمو.فارغ التحصیل کانون زبان ایران.شاگرد اول دوره کارشناسی و برخی موارد دیگر.
نظر خودم اینه:
۱-علم وصنعت
۲-تربیت مدرس
۳-امیرکبیر
۴-خواجه نصیر
۵-تبریز

mekanic
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۵۴ ب٫ظ

خیلی خوبه..زبان خیلی تو مصاحبه دکتری(تهرانها تاثیر داره..)باید ظرفیتها بیاد تا بهتر بشه نظر داد(می دونید چرا اینو میگم چون باید بررسی کنید که شریف و تهران و امیر کبیر چند نفر ظرفیت زیاد یا کاهش داشته اند..ولی اینو بدونید که چون ارشد علم و صنعت بودیدموقعیتتون برا علم و صنعت خوبه..درهر صورتی علم و صنعت رو اول بزن(میدونی که چرا.)اگه ساکن تهرانیدواگه با هزینه شبانه مشکلی نداریدانتخاب رشته شما که می تونید جزئ نفرات اخر دعوت شده به تهرانهای خوب باشه خیلی متفاوت باحالتی باشه که شهرستانی هستید وفقط دنبال روزانه هستیدرتبه ۶۷ شما اگه رزومتون عالی بودمی تونست به تهران و امیر کبیر هم امیدوار باشه ولی رزومه شما همانطور که خودتون واقفید در رده خوب هستش وعالی نیست..د نتیجه به هیچ عنوان تهران و شریف و امیر کبیر رو نزن و به علم و صنعت و خواجه و مدرس قانع باش (باور کن اگر علم وصنعت را اول انتخاب کنی نمره ات در مصاحبه۱۰-۲۰نمره بیشتر از حالتی خواهد بود که ان را دوم قرار دهی..هرچند ممکنه شما نفرات اخر دعوت شده به علم و صنعت باشی (وقبول شدن در خود علم و صنعت هم برا شما یک برد حساب میشود(چون اگر ازمون متمرکز بود شمابا۶۷بایدسراغ بهشتی وتربیت دبیر می رفتید..)به نظر من ۱-علم و صنعت۲و۳خواجه نصیر ومدرس(هر کدام که صلاح دونستی..)و از این به بعدمیتونیداگر دوست داشتیدبرا امتحان هم شده(شریف وتهران و امیر کبیررو بزنید..که می دونید نمیاریدش ولی لازمه بدونید چقدر فاصله باهاش داشتید(بعدا کارنامه نهایی براتون میادو فاصله ها رو می فهمید) حالا شرایط شما… ادامه نظر»

م م ع
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  mekanic

سلام. ممنونواز راهنماییتون. یه سوال جناب mekanic
وقتی ایشون با ۶۷ بدونه مثلا شریف و امیر کبیر رو نمیاره خوب چرا همون انتخاب اول و دوم نباشن از ۵۰ تا انتخاب؟ فرقی میکنه؟

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

اخه علم و صنعت ادعا داره که برترین دانشگاه ایرانه..البته اگه شریف و تهران و..رو اول انتخاب کنه .چون نمیاره هم خیلی خوبه چون شما روز مصاحبه که فرم انتخاب رشتتون رو نمیبرید با خودتون .بلکه فقط اون ۵تا قبولی رو میبرید.برا موقعیت ایشون اون دو-سه تا رو اول بزنید بعد علم وصنعت بدک نیست..بعد هم..(انچه که مهمه اینه که اولین رشته قبولیت علمو صنعت باشه..

مکانیک جامدات 94
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  mekanic

سلام مجدد خدمت شما دوست عزیزم

حقیقتش ساکن تبریزم.اصالتا هم تبریزی هستم.به شبانه که اصلا فکر نمیکنم.فکر میکنم این اطلاعات کمکتون بکنه.و راجع به دانشگاههایی مثل شهید بهشتی و عباسپور و تربیت دبیر و جاهای امثال اینها اطلاعاتی ندارم و احتمال خیلی زیاد هم بخاطر عدم اطلاعات اینها را انتخاب نخواهم کرد.نظر شما چیه؟اگر براتون ممکنه و مقدور هست با این اطلاعات تکمیلی ۱۰ انتخاب اول را برای بنده بنویسید.بینهایت سپاسگزارم

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

شما رتبت خوبه و بهتره بزاری بعد از اومدن ظرفیتها صحبت کنیم(چون مدرس ممکنه مکانیک رو هم کاهش داده باشه..)

mekanic
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

انتخاب خودتون رو دقت نکردم واین همه توضیح دادم از رو انتخابتون فهمیدم که ساکن تبریز هستید..انتخاب رشته خودتون خوبه ولی بدونید که علم و صنعت که اول زدید خیلی خوبه همون چیزیه که نظر من هم هست ولی چون ممکنه دعوت نشید(چون پارسال که رتبه های ۶۷ و..هم دعوت شده بودند برا این بو د که کنکورش خیلی غیراستاندارد بود و تو این بازه حداقل ۵-۶ نفر انتخاب رشته نکردند.)ولی امسال شاید اصلا تا رتبه ۵۰-۵۵بیشتر ۳مورد اولی که نوشتی رو نیاره..(یعنی شایدهمه انتخاب رشته کنند)ولی بعد از تبریز حتماچند تا شهر دیگه رو بزن.(گیلان وزنجان وکرمانشاه و همدان و.)هرچند شما احتمالا بهترین رتبه دعوت شده به تبریز باشی و قبولیت اونجا قطعیه..منظورم این بود که به این فکر کن که اگه۴تای اول رو نیاری اولین انتخابت تیریز هستش(مشکلی با این قضیه نداری…)(یعنی در صورت رخداد این مطلبی که گفتم شما صنعتی اصفهان(خیلی تعریفش رو شنیدم..).شیرازوفردوسی و..رو اصلا نزدید و تبریز رو انتخاب کردید…یعنی در اصل یک انتخاب رشته مجدد رو بعد ازخواجه نصیر نیاز داریم که بحث کنیم..(علت اینکه کرمانشاه و همدان رو بعد از تبریز گفتم اینه که خواستم بگم شما تبریز رو۹۹درصد قبولیدواون رو جلوتر از صنعتی اصفهان(که گاهی میگن بعد ازشریف و تهرانه زدید به نظر خودتون عاقلانست..

مکانیک جامدات 94
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  mekanic

بخاطر مسافتی که تبریز با اصفهان داره اینکار مد نظرم هست.بنظرتون می ارزه برم صنعتی اصفهان بخونم؟با اینکه هدفم هم هیات علمی شدن هستش.راستی امشب عازم تهرانم.اگر کامنتی گذاشتید و من جواب ندادم دلیل بر بی ادبی نذارید.میرم دانشگاهمون یه سروگوشی آب بدم و با استادم دیدار کنم.شما نظراتتون رو اینجا بذارید من حتما حتما خواهم خوند.نکات خوبی رو اشاره میکنید

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

اره شنیدم تبریز۱۶۰ هم قبول شده(دوست داری با رتبه ۶۷با کسی بخونی که رتبش۱۶۰هستش.ولی مطمئن باش صنعتی اصفهان رتبه هاش خیلی بهتره و من فکر می کنم برا هیئت علمی شدن خیلی بهتر باشه ازتبریز(یکبار توی یه دانشگاه ازادی بودم(نپرسید کجا) و مسئول مربوطه داشت از بین داوطلبای هیئت علمی شدن گلچین می کردوفقط بر مبنای اسم دانشگاه خیلیا رو حذف کردوبرا۳نفر ظرفیت ۹نفر رو باقی گذاشت..حالا متوجه شدید اسم چقدر مهمه..(تازه این ازاد بوده ملی رو خدا میدونه..(فکر کردی چرا ملت (بعضیا)با رتبه۶۰-۷۰ شبانه تهران رو میزنند اول بعد روزانه(مثلا تربیت دبیر و..)چون اسمش خیلی بزرگه .(واقعا بزرگ هم هست.)

م م ع
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۰۵ ق٫ظ

سلام میشه درصد ها و معدل موثرتون رو بدونم ممنون میشم

مکانیک جامدات 94
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  م م ع

سلام.بفرمایید دوست عزیزم:
تخصصی ۵۰
زبان ۱۹
استعداد ۲۳
معدل موثر ۱۷.۹۹

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

مال منم
تخصصی۵۲.۲۷ زبان- استعداد۱۷.۷۸وموثر۱۴.۷ رتبه۱۳۹
(ببین موثر چه بلایی سر رتبه اورده ها)(برا کسایی که سال اینده شرکت میکنن میگم ها(امیدوارم به دردتون بخوره..)

م م ع
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

ممنونم عزیز.بنده هم تخصصی ۵۱ استعداد۴۰ زبان ۳
۶۵ شدم

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

حالا میفهمم که عمومی خیلی میتونه رتبه رو جابجا کنه(حیف وقتم کم بود(یک ثانیه هم استعداد و زبان کار نکردم(۳۵روز فول تخصصی خوندم.

حسین
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

سلام
بنده هم پنجاه شدم.

محسن
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

سلام به همه
رتبه بنده ۹ شد
تخصصی ۷۶
استعداد ۵۰
زبان سفید
معدل ۱۶.۱

mekanic
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

تبریکات فراوان ما را پذیرا باش(محسن من صادق هستم)تلفنی هم بهت تبریک گفتم..

به محسن
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام تبریک آقا محسن. ببخشید شما از کدوم دانشگاه فارغ التحصیل شدین؟ رزومتون چطوره؟

محسن
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  به محسن

ممنون
آزاد اراک
یک مقاله isi و یه isc

م م ع
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

تبریک میگم اقای دکتر

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

تبریک می گم آقا محسن.

engineer
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام آقا محسن
میتونم بپرسم شما واسه ریاضی کانتیتیوم الاستیسیته و استعداد چه کتابایی خوندین ؟
همچنین از کی شروع به خوندن کردین و روزی چند ساعت خوندین ؟
با تشکر

محسن
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  engineer

از همه سپاسگذارم
تقریبا ۱۶۰ ساعت مطالعه داشتم
قبلا تو این صفحه منابع رو نوشتم
از اول دی شروع کردم
امیدوارم مصاحبه قبولم کنن

maryam
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

آقای دکتر تبریک عرض میکنم
موفق باشید.

م م ع
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۱۵ ب٫ظ

دوستان سلام بارتبه ۶۵ برا کجاها میشه دعوت شد؟

به م م ع
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

سلام. تبریک میگم. بنظر من غیر تهران رو که دعوت میشین با توجه به اطلاعاتی که از قبولی های پارسال دارم. راجع به تهران اطلاعاتی ندارم که بگم دعوت میشین یا نه

م م ع
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  به م م ع

ممنون. جدیدا پیشنهاد یکار خوب یجای خوب بهم شده. نمیدونم کدوما انتخاب کنم!

mekanic
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  م م ع

پارسال تا۶۵ به خواجه نصیر دعوت شد..تربیت دبیر و بهشتی که تا حدود۱۰۰ هم فکر کنم دعوت شدند..(۹۷ تر بیت دبیر قبول شده)

علی
فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۳۲ ب٫ظ

ممنون از توجهتون
آیا با این درصدا میتونم روزانه چمران رو قبول شم؟

مکانیک جامدات 94
فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
خواهش میکنم
قبولی بستگی به رزومه داره.ولی اگه منظورتون دعوت به مصاحبه است که بنظر من اگر رتبه تون نزدیک ۱۰۰ باشه احتمال زیاد دعوت به مصاحبه میشید

ahmad
فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بچه ها به نظرتون کی جواب میاد؟؟

mech
فروردین ۲۱, ۱۳۹۴ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ahmad

سلام، نتایج یکی دو روز آخر فروردین می یاد

mekanic
فروردین ۱۹, ۱۳۹۴ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام علی اقا خواستم بدونم دانشگاه چمران جامداتش چطوره…(البته اگر امسال دانشجو بگیره..پارسال فکر کنم نگرفت)..و اینکه استادا سختگیر هستند یا…اب و هوای اهواز خیلی بدهستش(سطح سخت گیری استادا چطوره..میزارن یکی دو سال بعد قبولی بریم سر کاری چیزی..نفتی ..گازی…یا رو این مسئله حساس اند..(هرچند اب وهوای اهواز افتضاحه(قبلا۱۰سال اونجا زندگی کردم..)

علی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  mekanic

سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
من شنیدم که اساتید دانشگاه چمران خیلی سختگیرند ولی اطلاعات کاملتری ندارم و چون پتروشیمی ماهشهر کار می کنم، تنها جایی هست که با توجه به شرایط کاریم می تونم ادامه تحصیل بدم.
موفق باشید

mekanic
فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

ایول هم شغل هم ادامه تحصیل(به نظر من اگه سراسری نشد ازاد رو حتما ادامه بده(چون اصلا کاری با شغل داشتن و..ندارند ولی سراسریها خیلیهاشون با شغل مشکل دارند و رد می کنند تو مصاحبه(بعد از اومدن رتبت ..اسم چند تا محل که معمولا کاری با شغل طرف ندارند و به خاطر شاغل بودن ردت نمی کنندرو برات مینویسم..اقا من یه سوال حاشیه ای داشتم ..متولد اهواز هستم و دیپلم اهواز(یعنی بومی هستم..)ولی ۴ساله اومدیم کرمانشاه..به نظرت چطور میتونم تو پتروشیمی ماهشهر یا هر نقطه دیگه از خوزستان جذب شوم(یا هر شرکت دیگه از خوزستان(ملی حفاری یا..).به تازگی خدمت رو هم تمام کردم..اگه را نداره..ازمونی چیزی برای جذب در جه تاریخی برگزار میکنه و..ممنون میشم جواب بدهید..

علی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  mekanic

با سلام خدمت شما دوست عزیز
خبری در مورد استخدامی شرکت گاز شنیدم که هنوز نمیدونم چقدر صحت داره. تو سایت شرکت گاز بررسی کن (فکر کنم گفته بود از ۲۸ فروردین ثبت نام شروع میشه)
موفق باشید

ahmad
فروردین ۲۰, ۱۳۹۴ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اقا این جوابا کی میادمن میانگینم ۳۷ رشتمم تبدیل انرژی بنظرتون رتبم چند میشه

تخصصی ۵۰
استعداد ۲۵
زبان سفید

علی
فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ ۹:۱۲ ق٫ظ

سلام به همگی
به نظرتون با تخصصی ۴۰ و استعداد ۳۹ و زبان ۰ و معدل کارشناسی ۱۴.۹۹ و معدل ارشد ۱۶.۴۱ رتبم چند میشه؟

مکانیک جامدات 94
فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
میانگین وزنی شما ۳۳.۳۳ شده است. پارسال دوستم با این میانگین ۱۲۴ شده بودند.البته معدل دوستم رو دقیق نمیدونم.فکر میکنم رتبه شما بین ۱۰۰ تا ۱۵۰

موفق باشید

mech
فروردین ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۴۶ ق٫ظ

سلام به همگی
اختصاصی ۶۰، استعداد ۶۵ ، زبان ۰
به نظرتون زیر ۳۰ می شم.
ممنون

محسن
فروردین ۱۵, ۱۳۹۴ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  mech

به احتمال خیلی زیاد زیر ۲۰ میسشین

mekanic
فروردین ۱۷, ۱۳۹۴ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  mech

استعدادت عالیه میانگین۵۰.۸ اگه پارسال بود.زیر۵ .امسال هم خدا میدونه که داوطلبا چند درصد بهتر زدند ولی فکر کنم به راحتی زیر۲۰

محسن
فروردین ۱۴, ۱۳۹۴ ۷:۲۵ ب٫ظ

سلام
امیدوارم تعطیلات خوش گذشته باشه
احتمالا تو این هفته کارنامه ها بیاد
ایشالا که همه رتبه خوب میاریم

مکانیک جامدات 94
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

آقای mekanik بنظرم رتبه ای بین ۴۰ تا ۹۰ برای بنده و شما قابل تصور هست.منم با پیش بینی شما موافقم.باید منتظر باشیم ببینیم رقیبها چکار کردند و تا نتایج نهایی صبر کنیم.امیدوارم رتبه خوبی کسب کنیم.
موفق باشید

mekanic
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۴:۰۳ ب٫ظ

منم فقط امیدوارم..

مکانیک جامدات 94
فروردین ۱۱, ۱۳۹۴ ۷:۱۵ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان
امیدوارم ایام نوروز بکام باشه.
بنده تخصصی رو ۴۵ زدم.متاسفانه کلید استعداد و زبان هم نیومده.بنظر دوستان کجاها ممکنه قبولشم و چه رتبه ای میارم؟ممنون

mekanic
فروردین ۱۱, ۱۳۹۴ ۷:۴۳ ب٫ظ

ارشدتون رو کجا خوندین …تا درصد حدودی زبان و استعداد ومعدلتون رو نگین نمیشه گفت چند میشین.. میشه بپرسم..سال چندمی هست که کنکور میدهید..

مکانیک جامدات 94
فروردین ۱۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  mekanic

ممنون از توجهتون.ارشدم علم وصنعت بودم.سال سوم هست که کنکور میدم.سال اول هیچی نخونده بودم.سال قبل هم رتبه ام ۲۰۰ شد جایی دعوت به مصاحبه نشدم.اما امسال خونده بودم.فکر میکنم حدودا زبان و استعدا رو ۳۰ میزنم.معدل موثرم سالهای قبل ۱۷.۵۷ بوده.

mekanic
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۰:۰۵ ق٫ظ

اقا من هم دو سال قبل سرباز بودم والکی شرکت می کردم و۲۸۰ شدم ولی امسال میانگینم ۳۸.۵ولی چون معدلم۱۴هستش از لحاظ رتبه تقریبا مثل شما میشم دانشگاه شهرستان درس خوندم و خواستم بدونم که شما که با دانشجوهای دانشگاه های خوب در تماسید درصد ما یعنی۴۵ یا ۵۰ چطوریه ..یعنی بالاترین درصدی که دوستات زدند چند بوده ۶۰ به بالا زیاد دیدی یا…این سایت یکی دو نفر وجود دارند که درصدشون بالاست ۷۰و رتبشونم عالی میشه ولی بقیه حول و حوش ۵۰ هستند یا کمتر..دوستانتون در مورد ازمون تخصصی امسال چی میگن ..ساده یا سخت و…کسی رو میشناسی که ۶۵ تخصصی زده باشه یا…

مکانیک جامدات 94
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  mekanic

بنده با چهار تا از دوستام در تماسم.دو نفر تخصصی رو تقریبا ۵۰ زدن و یک نفر ۶۰ درصد زده.البته این دوستان زبانشون خوب نیست و منتظر درصد استعداد هستند.همگی هم علم و صنعتی هستند و سال سومه که کنکور میدن.نفر چهارم هم از دانشگاه تبریزه که ۳۰ درصد تخصصی زده و امسال امید قبولی نداره.شما چطور؟از دوستاتون خبر دارین؟

mekanic
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  mekanic

من سه نفر رو میشناسم با درصدای تخصصی۴۰…۴۶ و۴۲ بیشتر دوستام ارتعاشات شرکت کردند با تخصصی۵۷ ..۴۹ و …ولی خودم فکر می کنم کنکور ما جامداتیا امسال فوق فوقش ۹درصد ساده تر از پارسال بوده باشه..یعنی ۶درصد در میانگین کل..البته ۶درصد هم کم نیست..و رتبه کسی با میانگین شبیه ما رو که پارسال حدود۴۰ میشدیم با این درصدا میتونه تا۸۰-۹۰ خراب کنه ..(البته اگه در مورد ساده تر بودن ۹درصدی تخصصی درست گفته باشم..چون دوستم در جوابم که ازمون به اندازه ۹درصد تخصصی ساده تراز پارسال بوده ..می گفت امسال با توجه به سوال۲۸ ..۲۹ …۳۰..۳۵..۳۸…۴۰..۴۱..۴۲..۲۳..۲۴…۲۵…۲۰..۱۸…۱۵..۱۴…۱۳..۱۱..۱۰.. ۸…۲…۱که کمتر کسی از این سوالات۵۰درصدشو به بالا صحیح زده درصدا با پارسال فرق زیادی نداره…ولی پارسال تعداد سوالات سختش کمتر از امسال بوده..و اعتقاد داشت که بالای ۶۰ رو فقط کسایی می زنند که از کتابایی که مطالعه کردند سوالای امسال طرح شده ..مثل چند نفری که اینجا میبینی و نهایتا۱۰-۱۵ نفر دیگه که اینجا نیستند..که تخصصی رو ۶۰-۷۰ زدند..من خودم میگم محسن و یکی از دوستاش که احتمالا ۷۰ به بالا بشه رتبش زیر۳ میشه(اگه کلید تغییر هم کنه باز این رتبه رو بدست میاره…بچه های این صفجه بعد تعطیلات بر می گردند و تا اعلام رتبه ها که احتمالا اخر فروردین باشه ردوبدل اطلاعات می کنند اینجا باشید و درجریان امور…کلید تقریبی استعداد تو همین سایت اومده و من خودم به غلط بودن ۳تا از جوابام اطمینان حاصل کردم..چک کنید..

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۰, ۱۳۹۴ ۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  mekanic

سلام
ببخشید اون دوستاتون که ارتعاشات شرکت کردند راجع به سختی و آسونی سوالات امسال نسبت به سال قبل نظرشون چیه؟ تو ارتعاشات از کسایی که می شناسید بالای ۶۰ زدند؟

mekanic
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۰:۳۳ ق٫ظ

تو همین سایت در قسمت دانلود سوالات استعداد فنی مهندسی جواب برخی سوالات استعداد تحصیلی فنی مهندسی و در بخش دانلود سوالات زبان فنی مهندسی جواب تقریبی زبان اومده که هر دوتا۹۰درصد درستند برو چک کن که توی کارنامه یکدفعه دیدی استعداد۲۰درصد تعجب نکنی و…

مکانیک جامدات 94
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  mekanic

سال قبل استعداد رو ۲۶ زده بودم.امسال کمی بیشتر مطالعه داشتم و با ریسک پائین زدم.زبان هم کلاس میرفتم.ولی باز تا کلید نهایی نیاد چیزی مطمئن نمیشه گفت.

salar-mekanic
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۰:۰۶ ق٫ظ

در این لحظات نزدیک تحویل سال نو امیدوارم همه اونایی که زحمت کشیدند به هدفشون برسند.(من که نمی تونم امسال به هدفم برسم … ) وسالی پر از موفقیت برای همه ایرانیان ارزو دارم…یه مدت کوچولو مزاحم نمیشم(تعطیلات خوش بگذره)

salar-mekanic
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  salar-mekanic

عیدتون مبارک………..(فعلا”…)

م م ع
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۶:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستان. اول که چه پیج پرباری داریم هیچ پیجی به این اندازه شلوغ نیست. دوما که در لحظات اغاز سال نو از خداوند برا هممون سعادت سلامتی شادکامی و کسب رتبه خوب خواستارم. یه سوال اگر سوالی مثل ۱۳ حذف بشه که من این سوال رو نزدم بایستی درصدم رو از ۴۴ سوال حساب کنم؟
مخلص همتون در این لحظات بنده رو هم دعا کنید. التماس دعا

salar-mekanic
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  م م ع

اره دقیقا درست میگی ..انگار که کل امتحان۴۴تاتست بوده است..یکمی میره رو درصدمون…

دینامیک ارتعاشات
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  م م ع

در هر حال فرقی نداره، چون واسه همه ست!

دینامیک ارتعاشات
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۱ ب٫ظ

مگه اینکه یکی جواب داده باشه و البته اشتباه!