مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴حقوق جزا و جرم شناسی فقه و حقوق جزا کد ۲۱۱۴

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات کنکور دکتری حقوق جزا و جرم شناسی فقه و حقوق جزا جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی فقه و حقوق جزا ۱۳۹۴

کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا حقوق جزا و جرم شناسی فقه و حقوق جزا

2114

ثبت‌نام
باخبرم کن!

233 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید شیخ
اسفند ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ق٫ظ

سلام هعییییییی یادش بخیر شش سال عین برق و باد گذشت الان دارم آماده میشم برای دفاع از رساله چه دورانی بود واقعا عمر ادم زود می گذره

فرزاد
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۶ ب٫ظ

دوستان “تو سهمیه ایثارگران چند درصد بزنی میشه به قبولی امیدوار بود ؟؟ اگر دوستان مطلع جواب بدین ممنون میشم

سعید شیخ
اسفند ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  فرزاد

کجا افتادی اخر؟

جزا
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۰۳ ب٫ظ

سلام دوستان کسی نیست رتبه و درصداشو بگه؟؟؟؟

علی
فروردین ۱۹, ۱۳۹۴ ۵:۰۹ ب٫ظ

بآ سلام درصدهای من ۵۸ درصد اختصاصی و زبان و استعداد سفید کسی اطلاع داره سال پیش با این نمرات رتبه چند بوده؟ ممنون

سعیده
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۵:۰۰ ب٫ظ

سال نو مبارک

دانشجو جزا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۳۳ ب٫ظ

دوستان من واقعا دیگه نمیخوام به امتحان و نتایج فکر کنم با وجود اینکه خیلی وقت گذاشتم اما خراب کردم…امیدوارم روحیشو داشته باشم که سال بعد دوباره شرکت کنم.

سعیده
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

درصدتون چنده؟من الان که دیگه تو وجودم نمی بینم دوباره کلید بزنم..

دانشجو جزا
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  سعیده

من درصدمو حساب نکردم اما میدونم که خیلی افتضاحه…من رشتم فقه و مبانی حقوق بود اما امسال برای کنکور جزا خیلی وقت گذاشتم…

ح.ج.ج
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

شکست اولین گام پیروزی است. منم پارسال مصاحبه رد شدم، اما امسال با توپ پرتر اومدم. هم رزومه ام بهتر شده هم ایشالا رتبه ام بهتر میشه طبق این کلید.مهم مصاحبه اس. فقط باید خودتو برسونی پای مصاحبه. الانم ناامید نباش شاید خوب شد رتبه ات.

سعیده
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۳۴ ب٫ظ

سلام،من میگم جامعه آماری ما خیلی کوچیکه.آدم دستش نمیاد درصدها تو چه رنجی هست .من با نفر اول سال ۹۲ صحبت کردم میگفت اختصاصی ۶۰ زدم،الان تو خودمون درصد ۹۰ داریم،خدا به داد برس.فقط من پردیس قبول شم،دیگه هیچی نمیخوام.

جزا و جرمشناسی, زهرا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

سلام ,لطفا دوستان بفرمایید که کلید بالا قابل اعتماد و استناد هست ,چونکه بر مبنای a,b,c,و غیره پاسخ دادیم درسته ?

ح.ج.ج
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۷ ق٫ظ

کلید بالا مال دفترچه D می باشه! درسته

ارشد حقوق جزا و جرم شناسی
بهمن ۳۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  سعیده

سلام وققتون بخیر. برای قبولی پردیس دانشگاه های تهران رشته حقوق کیفری در مقطع دکتری چه رتبه یا ترازی لازمه؟

احساساتی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

من احساسم اینکه همه رو صد زدم

حقوقدان
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

بنده ۸۰ صحیح دارم و یک نزده و ۹ غلط
استعداد ۶۵
زبان ۴۵

جزا دادرس
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۳:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  حقوقدان

شما با این درصدا رتبتون بین ۲۰۰تا۳۰۰میشه

سعیده
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  جزا دادرس

نه،بنظرم یک میشه.

حقوقدان
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  جزا دادرس

به ریال حسابش کردی؟

پوریا یزدی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۶:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  حقوقدان

شما واقعا این درصدا رو زدین؟

حقوقدان
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  پوریا یزدی

واقعا نه….

سعیده
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  حقوقدان

سلام،واقعا عالیه….

زهرا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  حقوقدان

دوستان دریافت کلید سوالات جزا برام ممکن نیست سایت قفله چیکار کنم؟

احساساتی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

همین بالا هست که

دانشجو جزا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حقوقدان

سلام دوست عزیز شما اولین بار هست که کنکور دادید؟

حقوقدان
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

نه بار دومه

دانشجو جزا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  حقوقدان

میشه بگید پارسال رتبتون چند شد؟و اینکه چقدر وقت گذاشتید؟ممنون

حقوقدان
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

پارسال رتبه ۶۰۰ شدم
۳ماه وقت گذاشتم
روزی ۹ ساعت

دانشجو جزا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

بابت پاسخ شما متشکرم امیدوارم بهترین رتبه را کسب کنید…

جزا و جرم...مریم
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  حقوقدان

شما رتبتون بر اساس پارسال زیر سی میشه

ح.ج.ج
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۹ ق٫ظ

اگه راست گفته باشه یک تا سه میشه

حقوقدان
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ح.ج.ج

دروغم چیه
اگر کلید اصلاح بشه میشم ۸۴ صحیح
۵ غ
۱ نزده

رییسی
فروردین ۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  حقوقدان

با این وقت کم ۲ درس زبان و استعدادی که سخت بوده بتوانی هر دو درس را جواب دهی با این درصد ها واقعا جالبه

جزا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۴ ب٫ظ

سلام بر دوستان بنده۶۵درصد اختصاصی و ۲۰درصد زبان و ۱۵درصد استعداد.البته اگه کلید اصلاح بشه درصدها بالاتر میره.ایا امیدی به قبولی دارم

شهاب
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۵ ب٫ظ

عالی با این درصدها
شما جز رتبه های برتر هستید

میلاد حسینی پیا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۳ ب٫ظ

اختصاصی ۷۰ تادرست
١٠سؤال نزدم
١٠غلط
زبان ۰
استعداد۴٠

پوریا یزدی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

شما واقعا این درصدا رو زدی؟

برادر
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۰ ب٫ظ

اختصاصی
۸۴ تا از۹۰ تا صحیح
۶تا غلط دارم
زبان۰
استعداد۰

ح.ج.ج
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  برادر

نود و یک درصد زدی، اگه زبان و استعداد صفر زدی خیلی بد میشه اما با همین حال هم زیر ۲۰ حتما میشی. ولی کسی که ۹۱ میزنه اونقد باهوش هست که بتونه زبان استعداد رو چنتایی تست بزنه. کاش شانسی هم شده میزدی، اونا رو هر کدوم ۲۰ میزدی ۱۰۰ در ۱۰۰ یک تا سه میشدی

سعیده
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  برادر

اخه چه جوری زدی؟؟؟

ح.ج.ج
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۵۵ ب٫ظ

سلام،
من اختصاصی ۷۶
استعداد ۴۵
زبان ۲۲
فکر نکنم زیاد درصدا با پارسال فرق داشته باشه. درصد هم مهم نیست، تراز مهمه، هر سوال یه ترازی داره.
بقیه هم درصد بذارن ببینیم چه جوره وضع.

پوریا یزدی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  ح.ج.ج

واقعا خیلی دوس دارم ببینم رتبه شما چند میشه؟!

شهاب
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۳:۰۹ ب٫ظ

سلام به
سعیده خانم و سایر دوستان
سطح سؤالات امسال با سال قبل متفاوت بسیار سخت تره
پس درصدهها نیز پایین تره پس زیاد ناامید نباش

سعیده -جزا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۴۵ ق٫ظ

سلام.بچه ها کسی اینجا مصاحبه پردیس یا شبانه رفته؟؟؟

سعیده -جزا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  سعیده -جزا

سلام-بچه ها الان متوجه شدم پارسال با درصد های من رتبه ۷۰۰ بوده…ناامید بودم ناامیدتر شدم.

جزا دادرس
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده -جزا

پن پارسال با تخصصی ۶۸ و استعداد۲۸ رتبه ۱۳۳ شدم امسال قطعا میانگین درصدا میاد پایین

سعیده
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  جزا دادرس

سلام،با این رتبه پردیس یا شبانه نرفتید ؟دعوت شدید؟؟؟

جزا دادرس
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۳:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  سعیده

سه تا از پردیسان با آخرین نفر دعوت شده یکی اختلاف داشتم البته عدالت رو نزدم

شهاب
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۲۱ ق٫ظ

آری نمره منفی را کسر کردم
ولی به نظر میرسه تعدادی از کلید ها اشتباهه

شهاب
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

بچه ها سلام
کجایید چرا خبری ازتون نیست

جزا دادرس
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهاب

استعداد و زبان کی کلیداش میاد؟ آقا شهاب شما غلطهاتونو رو با نمره منفی حساب کردین؟

سعیده
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۹:۰۰ ب٫ظ

سلام. بچه ها من ۵۸ شدم. منم نمیدونم بخونم واسه مصاحبه یا نه؟ ؟؟یعنی پردیس دعوت میشم. ..

جزا دادرس
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

من ۵۵درصد زدم به نظرم بعضی سوالهای جرم و جزا و ا.د.ک کلیداش اشتباس

جزا دادرس
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

چرا جزاییهاا کسی نیست بحث کنه!!!

شهاب
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۷:۰۷ ب٫ظ

شهاب جزا
تخصصی ۵۱درصد
استعداد۱۰
زبان۱۰

شهاب
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۷:۰۴ ب٫ظ

سلام
بچه های جزا
تخصصی
من ۵۸ سؤال صحیح
٣٢غلط
استعداد ۵ تا صحیح
زبان ۵تا صحیح
امیدی به قبولی پردیس ها هست یا خیر

جزا و جرم...مریم
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۷:۰۰ ب٫ظ

وای خدای من میخوام از ناراحتی دق کنم.
بچه ها خواهش میکنم اعتراض کنید.چون پارسال اعتراض نتیجه داد تو چندتا سوال. من شدم شصت و دو.
ولی مطمینم یسری سوالات قطعا اشتباه پاسخ داده شده.به خصوص تو فقه.

جزا و جرم...مریم
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۲۴ ب٫ظ

دوستان جزایی. لطفا درصداتونو دقیق اعلام کنید.اینجوری تا حدودی تکلیف خوندن یا نخوندن برا مصاحبه مشخص میشه برامون. ممنون میشم

محمد جزا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۵:۵۸ ب٫ظ

سلام دوستان من که درصد هاموم دراوردم ناامید شدم تخصصیم ۴۷ درصد شد از دوستان کسی هست درصد هاشو درآورده باشه؟

جزا و جرم...مریم
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد جزا

سلام.ازسنجش گرفتید،؟
من موفق نشدم پاسخ هارو بگیرم.

محمد جزا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

دوستان من تو بد ترین وضعیت درصدام تخصصی ۶۰ زبان ۲۵ و استعداد ۲۰ به نظرتون قول می شم؟

حقوق عمومی
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد جزا

بلی

سعیده -جزا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد جزا

بستگی به بقیه داره…اینطور که جامعه اماری اینجا همه بالای ۶۰ هستند ادم ناامید میشه.

جزا 94
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۲:۰۷ ق٫ظ

درصدهای احتمالی(تقریبا قطعی) من:
تخصصی ۶۰
استعداد ۳۰
زبان شرمنده ۰

دوستان باتوجه به سختی سوالات بنظر شما امید به رتبه زیر ۱۰۰ هست یا بر بادم؟

شیری- حقوق جزا 94
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  جزا 94

قاچاق مشروبات الکلی خارجی (نه داخلی) مطلقا در صلاحیت انقلاب است.
قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۱۳۹۲
ماده ۲۲:
تبصره ۱- حکم ماده(۷۰۲) قانون مجازات اسلامی اصلاحی مصوب ۲۲/۸/۱۳۸۷ فقط شامل مشروبات الکلی تولیدشده در داخل کشور است.
تبصره ۴-مشروبات الکلی، اموال تاریخی- فرهنگی، تجهیزات دریافت از ماهواره به‌طور غیرمجاز، آلات و وسایل قمار و آثار سمعی و بصری مبتذل و مستهجن از مصادیق کالای ممنوع است.
فصل هشتم- مراجع صالح رسیدگی به جرم قاچاق
ماده ۴۴- رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز سازمان یافته و حرفه‏ای ، قاچاق کالاهای ممنوع ، و قاچاق کالا و ارز مستلزم حبس و یا انفصال از خدمات دولتی در صلاحیت دادسرا و دادگاه انقلاب است. سایر پرونده‏‌های قاچاق کالا و ارز، تخلف محسوب و رسیدگی به آن در صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی است. چنانچه پرونده‌ای، متهمان متعدد داشته و رسیدگی به اتهام یکی از آنان در صلاحیت مرجع قضائی باشد، به اتهامات سایر اشخاص نیز در این مراجع رسیدگی می‌شود.

دکتری جزا و جرم شناسی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۸:۰۴ ب٫ظ

سلام.وقت بخیر. من نتونستم کلید دفترجه عمومی رو پیدا کنم.راهنماییم میکنید؟

سعیده -جزا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  جزا 94

سلام-من میگم سال ۹۲ رتبه یک درصداش همین حول و حوش بود.کاش مثل اون سال درصدها پایین باشه.

شیری- حقوق جزا 94
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۲۲ ب٫ظ

سلام دوستان جزا به نظرتون با تخصصی ۷۰ ، استعداد ۱۰ و زبان صفر رتبه ام چند میشه؟؟؟

حقوق
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۰۶ ب٫ظ

ایشالله دانشگاه تهران قبولی

شیری- حقوق جزا 94
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق

فک نکنم آخه رتبه ۲۷ پارسال (تخصصی۷۸- زبان ۳۸-استعداد۴۰) این درصدها رو کسب کردن. من رتبه ۵۰ بشم هم راضیم

سعیده -جزا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۳۰ ب٫ظ

عالیه…لطفا بگبد چی خوندید؟؟برای سال بعد.من پارسال آزمایشی رفتم چهل و خورده ای زدم امسال مثلا خوندم ۵۰ زدم.بگید چکار کرددی؟؟؟؟؟

شیری- حقوق جزا 94
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده -جزا

سلام مطالب خاصی نخوندم اجازه بدید نتایج و یا حداقل کلیدها بیاد بعد مطمئن که شدیم درصدایی که گفته شده(۷۰ – ۱۰ -صفر)قطعی است حتما در سایت میگذارم در ضمن می تونی در گوگل هوشنگ شیری رو جستجو کنی اطلاعات لازم دستت خواهد اومد.

سعیده -جزا
اسفند ۲۴, ۱۳۹۳ ۹:۴۶ ق٫ظ

ممنون

افسانه حقوق جزا
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۳:۳۲ ب٫ظ

سلام به رتبه یک سال گذشته و همه بچه های جزا. جامعه آماری حاضراز اونجایی که تعدادشون خیلی کمه نمیتونه نمونه خوبی باشه برای مقایسه درجه سختی یا آسونی سوال ها نسبت به سال قبل….. فقط منتظر کلید سازمان سنجش و نهایتا کارنامتون بمونید اصلا هم پیشداوری نکنید. موفق باشید و سال خوبی رو براتون آرزو می کنم.

رتبه یک سال گذشته
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۵۵ ق٫ظ

سلام. با شما موافقم

رتبه یک سال گذشته
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۲۵ ق٫ظ

کلید پیشنهادی دکتری سراسری حقوق جزا (دفترچه D 1394)
۱ ۳ ۳۱ ۲ ۶۱ ۱
۲ ۱ ۳۲ ۴ ۶۲ ۳
۳ ۴ ۳۳ ۱ ۶۳ ۴
۴ ۳ ۳۴ ۳ ۶۴ ۲
۵ ۳ ۳۵ ۲ ۶۵ ۲
۶ ۲ ۳۶ ۴ ۶۶ ۳
۷ ۱ ۳۷ ۳ ۶۷ ۳
۸ ۳ ۳۸ ۳ ۶۸ ۲
۹ ۱ ۳۹ ۳ ۶۹ ۴
۱۰ ۲ ۴۰ ۱ ۷۰ ۴
۱۱ ۴ ۴۱ ۴ ۷۱ ۲
۱۲ ۱ ۴۲ ۱ ۷۲ ۴
۱۳ ۴ ۴۳ ۲ ۷۳ ۳
۱۴ ۲ ۴۴ ۱ ۷۴ ۱
۱۵ ۴ ۴۵ ۳ ۷۵ ۲
۱۶ ۲ ۴۶ ۳ ۷۶ ۳
۱۷ ۴ ۴۷ ۴ ۷۷ ۲
۱۸ ۲ ۴۸ ۴ ۷۸ ۱
۱۹ ۱ ۴۹ ۱ ۷۹ ۳
۲۰ ۲ ۵۰ ۳ ۸۰ ۱
۲۱ ۴ ۵۱ ۱ ۸۱ ۴
۲۲ ۳ ۵۲ ۱ ۸۲ ۱
۲۳ ۲ ۵۳ ۴ ۸۳ ۲
۲۴ ۳ ۵۴ ۲ ۸۴ ۴
۲۵ ۲ ۵۵ ۳ ۸۵ ۱
۲۶ ۱ ۵۶ ۱ ۸۶ ۳
۲۷ ۳ ۵۷ ۴ ۸۷ ۲
۲۸ ۴ ۵۸ ۲ ۸۸ ۳
۲۹ ۱ ۵۹ ۱ ۸۹ ۴
۳۰ ۳ ۶۰ ۴ ۹۰ ۴

جزا دادرس
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۱۹ ب٫ظ

آیین دادرسی کیفری به جز سوالهای ۳۹.۴۴.۴۷.۴۸.۵۰ بقیه رو درست زودی ۳۹ میشه دو ۴۴ میشه دو ۴۷ میشه یک ۵۰ میشه دو

جزا 94
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  جزا دادرس

۴۴ میشه ۴. به موجب ماده ۲۲ قانون جدید کالا و ارز جدید قاچاق مشروبات الکلی خارجی تا سقف ۱۰ میلیون تومان در صلاحیت تعزیرات است. ولی بیش از ۱۰ میلیون چون حبس دارد در صلاحیت دادگاه انقلاب. البته این ضعف قانون است چون طبق تبصره ۱ این قانون حمل و نگهداری و…(ماده ۷۰۲ قانون مجازات ۷۵(تعزیرات) حتی اگر ۱۰۰ تومن باشد در صلاحیت دادگاه البته عمومی جزائی است و این شدت در خصوص مشروبات خارجی حسب قیمت است که ممکن است به دادگاه برود.

جزا 94
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  جزا 94

جواب سوال ۵۲ هم میشود ۴. جرائم اقتصادی اصولا در صلاحیت محاکم عمومی است مگر اینکه عمده و کلان باشد که از باب افساد فی الارض(مثل چند موردی که در سالهای اخیر داشتیم در صلاحیت انقلاب است.

هادی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  جزا 94

سلام بر جزا ۹۴
دوست عزیز اگه همه درصداتو اینجوری حساب کرده باشی که بالا اعلام کردی باید یه تجدید نظر توش بکنی…
کالاهای ممنوع مطلقا در صلاحیت دادگاه انقلابه و تفکیک بیش از ده میلیون که شما فرمودید شامل مشروبات الکلی نمیشه.طبق ماده ۴۴،
ماده ۴۴- رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز سازمان یافته و حرفه ای، قاچاق کالاهای ممنوع و قاچاق کالا و ارز مستلزم حبس و یا انفصال از خدمات دولتی در صلاحیت دادسرا و دادگاه انقلاب است. البته من خودم هم این اشتباه شما رو کردم و غلط جواب دادم. در این زمینه رای وحدت رویه هم امسال صادر شده.
جواب سوال ۵۲ هم طبق رأی وحدت رویه ۷۰۴ ـ ۲۴/۰۷/۱۳۸۶ گزینه ۲ میشه چون رای وحدت فقط مواردی از اخلال در نظام اقتصادی را در صلاحیت انقلاب دونسته که به قصد ضربه زدن به نظام و… باشه و مفسد فی الارض محسوب بشن در غیر اینصورت ولو اینکه عمده باشه چون مشمول تبصره ۱ ماده ۲ قانون اخلالگران میشه بنابراین دادگاه عمومی صلاحیت خواهد داشت. موارد سالهای اخیر رو هم مفسد محسوب کردن یا در کیفرخواست مفسد دونستن که به انقلاب رفته.
ببخشید قصد ناراحت کردن شما رو نداشتم فقط خواستم بگم با این پاسخنامه ها سطح توقع از خودمون رو بالا نبریم تا وقتی که نتایج میاد ناراحت شیم. برای همه دوستان آرزوی موفقیت دارم.

جزا 94
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

در خصوص قاچاق قانع شدم دوست عزیز. چون من قاچاق چوب رو در ذهنم داشتم در خصوص قاچاق مشروبات الکلی فکر نکرده زد. چوب کالای مجاز مشروط است ولی مشروبات الکلی کالای ممنوع.

من که گفتم بر بادم.

الف
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  جزا 94

در صلاحیت دادسرا و دادگاه انقلاب است دلیل ان نیز رای وحدت که اخیرا صادر شده و در خصوص ماده ۴۴قانون قاچاق کالا و ارز است

شیری- حقوق جزا 94
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  جزا 94

س ۴۰ : در موارد اختلاف بین دادگاه اطفال و انقلاب، دادگاه اطفال صالح بوده و در موارد اختلاف اطفال با کیفری استان، دادگاه کیفری استان صالح می باشد( قانون و مجموع آراء وحدت رویه مرتبط). س ۴۴: سلام :قاچاق مشروبات الکلی خارجی (نه داخلی) مطلقا در صلاحیت انقلاب است.قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۱۳۹۲ ماده ۲۲: تبصره ۱- حکم ماده(۷۰۲) قانون مجازات اسلامی اصلاحی مصوب ۲۲/۸/۱۳۸۷ فقط شامل مشروبات الکلی تولیدشده در داخل کشور است. تبصره ۴-مشروبات الکلی، اموال تاریخی- فرهنگی، تجهیزات دریافت از ماهواره به‌طور غیرمجاز، آلات و وسایل قمار و آثار سمعی و بصری مبتذل و مستهجن از مصادیق کالای ممنوع است. ماده ۴۴- رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز سازمان یافته و حرفه‏ای ، قاچاق کالاهای ممنوع ، و قاچاق کالا و ارز مستلزم حبس و یا انفصال از خدمات دولتی در صلاحیت دادسرا و دادگاه انقلاب است. س ۴۹ : رأی وحدت رویه شماره ۷۳۷ـ ۱۱/۹/۱۳۹۳ : نظر به اینکه مقررات بند «ب» ماده ۱۰ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱/۲/۱۳۹۲ با توجه ……… لذا محکومان به قصاص نفس که سن آنان در زمان ارتکاب جرم کمتر از هجده سال تمام بوده و احکام قطعی محکومیت آنان قبل از لازم‌الاجراءشدن قانون مجازات اسلامی مصوب ۱/۲/۱۳۹۲ صادر شده، ……….. می‌توانند براساس بند ۷ ماده ۲۷۲ قانون آیین‌دادرسی مذکور در فوق درخواست اعاده دادرسی نمایند. س ۶۲ :مستندا به بند پ ماده ۲۹۱ و تبصره ماده ۱۴۵ ق م ا جدید قتل ارتکابی شبه عمدی است و نیز با استناد به تبصره ماده ۳۰۶… ادامه نظر»

حسام
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  جزا 94

نه! همش انقلابه، چون کالای ممنوعه هست.

سعیده
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۳:۵۶ ب٫ظ

سوال فقه زن باردار گزینه شما درست نیست

جزا دادرس
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

سلام زن باردار سوال بیست که گزینه ۱ درسته چرا میگید درست نیست؟

دانشجو جزا
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

جواب میشه گزینه یک اما جناب رتبه یک گزینه دو رو گفتن

حقوق جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

دوستان اگه کسی جواب جرم شناسی رو در آورده بگه

دانشجو جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

چرا جواب سوال ۵۶ میشه گزینه ۱؟

جزا دادرس
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

چون هردو آنی هستن

جزا دادرس
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۵۶ ب٫ظ

سلام به همه دوستان من فقه همه رو جوابا رو درآوردم دوتا غلط زدم یکی هم نزدم خودم خیلی راضیم پارسال فقه صد زدم ولی امسال سخت تر بود یکی رداء غلط زدم یکی اهداب و یکی هم که نزدم نظر سید مرتضی بود که بیت المال میشد من شک داشتم نزدم

دانشجو جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  جزا دادرس

سلام میشه لطف کنید جواب سوالات ۷ و ۸ و ۲۸ و ۳۱ رو بگید

جزا دادرس
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

یک ۳ دو۱ سه۴ چهار۱ پنج۳ شش۲ هفت۱ هشت۳ نه۱ ده۲ یازده۱ دوازده۲ سیزده۴ چهارده۲ پانزده۴ شانزده۲ هفده۴ هیجده۲ نوزده۱ بیست۱ بیست ویک۴ بیست دو ۳ بیست و سه۲ بیست وسه۲ بیست چهار۳ بیست و پنج۳بیست شش۱ بیست و هفت۳ بیست هشت ۴ بیست نه۱ سی۳ سی و یک۲ سی دو۴ سی وسه۱ سی وچهار۳سی و پنج۲

جزا دادرس
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  جزا دادرس

ببخشید دوازده ۱

هادی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  جزا دادرس

با سلام و تشکر از شما
اگه ممکنه پاسخهاتون در مورد آیین دادرسی و جرم شناسی رو هم بذارید.
از مجموع درصدای تخصصیتون راضی بودید شما؟
ممنونم.

جزا دادرس
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

آقا هادی سلام بالاتر سوالهای کیفری دوستمون رتبه یک پارسال گذاشته به جز اونجایی که گفتم بقیه درستن

حقوق جزا 94
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۷:۱۸ ب٫ظ

دوستان جواب سوال ۴۰ تخصصی گزینه یک میشه.
با استناد به وحدت رویه شماره۶۵۱ سال۷۹:‌تبصره ماده ۲۲۰ قانون آئین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۷۸ مقرر داشته که به کلیه جرائم اشخاص کمتر از ۱۸ سال
تمام بر طبق مقررات عمومی در دادگاه‌اطفال رسیدگی می‌شود و نظر به اینکه فلسفه وضع قانون دادگاه اطفال مبتنی بر تربیت و تهذیب می‌باشد و نیز خصوصیات جسمی و روانی و اصل‌عدم مسئولیت اطفال بزهکار ایجاب کرده که قانونگذار با رعایت قاعده حمایت از مجرم دادگاه خاصی را در مورد رسیدگی به مطلق جرائم آنها تشکیل‌دهد و با توجه به اینکه بموجب ماده ۳۰۸ قانون مزبور، دادگاههای عمومی و انقلاب فقط بر اساس این قانون عمل می‌نمایند و کلیه قوانین و مقررات‌مغایر با این قانون نسبت به دادگاههای عمومی و انقلاب الغاء گردیده است و با استناد به وحدت رویه ۶۸۷ سال ۸۵: که رسیدگی به جرایم مستوجب قصاص عضو یا قصاص نفس یا اعدام یا رجم یا صلب و یا حبس ابد و … اشخاص بالغ کمتر از ۱۸ سال را به دادگاه کیفری استان ارجاع نموده است.

جرم شناسی
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۱۵ ب٫ظ

دوستان انتخاب عقلانی جوابش چی بود

سعیده
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۱۳ ق٫ظ

تو رو خدا نظر بدید من با ۵۳ درصد امید به دعوت حتی پردیس داشتهبشم؟؟؟ ناراحت اصلادبه این کلیدها خوابم نبرده.

حقوق
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سعیده

امسال میانگین پایین میاد چون سطح سوالات نسبت به پارسال خیلی سخت تر بود.شما ۵۳ زدید مثل اینه که سال قبل یکی شصت و سه زده باشه

سعیده -جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  حقوق

اونوقت ۶۳ کجا آورده بودن؟؟

جرم شناسی
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سعیده

زبان و استعداد چقدر زدی؟

سعیده -جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  جرم شناسی

اونا خیلی بد زبان ۶ درصد استعداد هم ۱۵درصد

جرم شناسی
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سعیده -جزا

۵۳ درصد اختصاصی خوبه بنظر من با این سطح سوالا چون از هرکی هم می پرسم میگه سخت بوده
بنظرم پردیس بتونی شاید هم شبانه باید دید دیگران چیکار کردن
نگران نباش چون زبان که همه مشکل دارن بجز ی عده معدود مهم همون تخصصی هاست

سعیده -جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  جرم شناسی

امید به خدا

سعید.حقوق جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۳۷ ق٫ظ

سوال ۸۹ گزینه یک زدم

جرم شناسی
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۰۷ ب٫ظ

دوستان انتخاب عقلانی میره تو بزه دیده شناسی؟ درسته؟

سعید.حقوق جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۳۵ ق٫ظ

در خصوص س ۸۱ و انتخاب عقلانی من عمل مجرمانه رو زدم

سعیده -جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۰۱ ب٫ظ

من هم همینطور

حقوق جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

انتخاب عقلانی در حیطه ی بزه دیده شناسی هستش تو اول بحث نظریه عقلانی توکتاب نظریه های جرم شناسی ملک محمدی نوشته

جرم شناسی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  حقوق جزا

منم همین زده بودم.
چون دقیقا منطبق بر بزهدیده شناسی علمی که نقش شاکی رو در تحقق جرم بررسی می کنه.

سعید.حقوق جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۰:۳۴ ق٫ظ

سلام.سوال ۸۵جرم در خصوص جابه جایی جرم پیشگیری وضعی میشد؟

سعیده -جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۰۲ ب٫ظ

من پیگیری وضعی زدم.اینو مطمینم

شهاب
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

سلام به اساتید بزرگ
بنده حقیر با برسی دقیق کتب پاسخ سؤال های
٣۴ چهار
٢٨سه
۴٧ یک
زیرا اشاره به ماده ۴١٧ق ادم صرفا به أمور مدنی تسری دارد و در موردسؤال مربوط نیز من رای دادگاه دو دادگاه تجدید نظر استانهای مختلف را دارم

سعیده
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۵۹ ب٫ظ

سلام.من با این کلیدها بیست و پنج غلط.۹ نزده دارم بنظرم تمام زحماتم بر فنا رفت.من تو راه اداره وقت ناهار و …هم درس خوندم.

ح.ج.ج
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

خب وقتی مطمئن نیستید نزنید بهتره

بهترین کارو اونایی می کنن که نزده زیاد دارن و زده هاشونم فقط قطع به یقیناشونه

سعیده -جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ح.ج.ج

تمام سوالات برام آشنا بودن منم پاسخ دادم.قبل امتحان با همین ایده شما رفتم.من پارسال تفاوتم با رتبه زیر۱۵۰ همین بود که صحیح هامون یکی بود اما غلطهای من دو برابر اون بود.

حامد جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۰۹ ب٫ظ

رییس جمهور سابق عضو مجمع تشخیص مصلحته رسیدگی به جرایم دوران تصدی گری زمان ریاست جمهوری در دادسرای دیوان انجام میشه

جزا 94
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  حامد جزا

دوست عزیز رسیدگی به جرائم رئیس جمهور طبق تبصره ماده ۴ قانون تشکیل (همانطور که شما گفتیدچون عضو مجمع است) در صلاحیت دادگاه کیفری استان تهران است و ولی دادسرای دادگاه مذکور دادسرای عمومی و انقلاب تهران(دادسرائی که در معیت دادگاه مذکور است) می باشد. در تهران دادسرای ویژه ای به جرائم مقامات رسیدگی می کند.

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۷:۵۳ ب٫ظ

سلام دوستان
من زیر ۵۰ درصد تخصصی زدم با این کلیدا
ولی استعداد رو بالای ۷۰ زدم طبق این کلیدای که این تالار آوردن….زبانم که نزدم

ارشد جزا جرمشناسی/93
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۲۹ ب٫ظ

افرین به شماها که چک کردید.من از ترسم چک نکردم سوالارو چه برسه دنبال جوابامم برم و بنظرم اینطوری بهتره
میگم فعلا با حس قبولی استراحت کنم!
امیدوارم همتون موفق بشید

راستی اینجا کسی هست که مثل من اولین بارش باشه کنکور دکتری داده؟من نمی دونستم باید چی بخونم چون منابع خیلی زیاد بود و با بدبختی خوندم

ح.جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۵۵ ب٫ظ

منم همین طور
اصلا دوست ندارم سوالا یادم بیاد یا جوابارو چک کنم
من پارسال شرکت کرده بودم انقدر سخت نبود که امسال بود.
اگه منبعی می خوای بگو تبادل نظر کنیم
جزا بدیش این که منابعش خیلی زیاده

جرم شناس
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۲۰ ب٫ظ

دوستان من در مورد دوتا از سوالای جرم شناسی از چند نفر سوال کردم بعضیا می گن اون سوال سرمایه داری جوابش میشه سازمانی چون از شاخه های جرم شناسی انتقادی محسوب میشه
ایا این درسته؟
من مارکسیست که گزینه ۳ می شد زدم
اگه سازمانی باشه کلا جرم شناسی رو خراب کردم!
لطفا درصدای جرم شناسی تون رو بگید دوستان از استرس مردیم

ارشد جزا جرمشناسی/93
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  جرم شناس

یکی از دوستانم هم همین می گفت.
اما اشتباهه و کاملا بدیهیه
چون باید همون مارکسیست باشه من تو جزوه جرم شناسیم تو قسمت مارکسیست نوشتم سرمای داری چون اصل اولیه شم اینه که نظام سرمایه داری ناعادلانه ست تو دانشنامه جرم شناسی هم همین اومده خودم خوندم
من سوالات از ترسم چک نکردم اما جرم شناسی با چیزهایی که از جلسه ازمون یادمه فکر کنم ۲۵ درصد زدم چون زیادم نخونده بودمش و برام خیلی سخت بود

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  جرم شناس

جوابش قطعا میشه مارکسیست خیالتون راحت.

جرم شناس
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۷:۰۰ ب٫ظ

مطمئنی دوست من؟

سعیده
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  جرم شناس

دکتر سلیمی و شجاعی در ترجمه کتابهایشان عینا از این عبارت نام میرند. شک نکنید

جرم شناس
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۵۳ ب٫ظ

بچه ها من درمورد دو تا سوال جرم شناسی از چندنفر سوال کردم
یکی اون سوال سرمایه داری بعضیا میگن می شه سازمانی که یکی از شاخه های جرم شناسی انتقادیه میشه چون به سرمایه داری هم تاکید داره و مفصل تره .این درسته؟ داستانش چیه؟من اصلا نمی دونستم.

من خودم مارکسیست زدم

جرم شناسی رو من خراب کردم
شما چطوری زدید؟
میشه بگید؟اگه برا همه سخت بوده باشه به نفع همه ست
لطفا درصداتون بگید

جزا 94
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۰۱ ب٫ظ

جواب سوالات من از ۵۳ تا ۷۳
۵۳ ن
۵۴ ۲
۵۵ ۱
۵۶ ۱
۵۷ ۱
۵۸ ۲
۵۹ ۱
۶۰ ۴

۶۱ ۱
۶۲ ۳
۶۳ ۴
۶۴ ن
۶۵ ۲
۶۶ ۳
۶۷ ۳
۶۸ ۱
۶۹ ۳
۷۰ ۴
۷۱ ۴
۷۲ ۳
۷۳ ۳

ارشد جزا جرمشناسی93
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  جزا 94

افرین به شماها که چک کردید.من از ترسم چک نکردم سوالارو چه برسه دنبال جوابامم برم و بنظرم اینطوری بهتره
میگم فعلا با حس قبولی استراحت کنم!
امیدوارم همتون موفق بشید

راستی اینجا کسی هست که مثل من اولین بارش باشه کنکور دکتری داده؟من نمی دونستم باید چی بخونم چون منابع خیلی زیاد بود و با بدبختی خوندم

دانشجو جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۴۱ ب٫ظ

دوست عزیز شما خیلی کار درستی میکنی که با فکر قبولی در حال استراحت هستی…ما که هنوز خستگی روزهای قبل کنکور از وجودمون نرفته بررسی سوالات هم بیشتر حالمونو گرفت…توصیه میکنم با همین فکر خوش باشید

دانشجو
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۳۱ ب٫ظ

سلام دوستان
به نظرتون با استعداد ۲۵زبان صفر و تخصصی ۴۳امیدی به پردیسها میشه داشت ؟؟ کسی اطلاع داره از کسایی که قبولی سالهای قبل هستن؟؟

جرم شناس
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

بعید نیست بستگی داره تک رقمی ها چند درصد بزنن اگه مثل پارسال بین ۷۰ و ۸۰ باشه قضیه فرق می کنه اما اگه کمتر بزنن احتمال قبولی ها هم فرق می کنه دیگه
درهرحال ناامید نباش

سعیده -جزا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

سلام-من سال گذشته با ۴۳ درصد اختصاصی- زبان ۸ و استعداد ۳۸ درصد رتبم ۷۰۰ شد.اما امسال اینطور که بچه ها میگن انشالله رتبه ها نزول میکنه.

حامد جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۴ ب٫ظ

سوال ۵۴ گزینه دادسرای دیوان عالی کشور صحیحه

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  حامد جزا

نه جرم رییس جمهور که از اعضای مجمع تشحیصه میره دادگاه گیفری استان تهران.و تحقیقاتشم در دادسرای تهرانه

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۰۹ ب٫ظ

فقط یه خواهش. دوشنبه که جواب سنجش میاد.خواهشا دوستان درصداشونو حساب کنن و اعلام کنن تا بدونیم رنج درصدای امسال در چه حده حدودا و بدونیم امیدوار باشیم و برا مصاحبه بخونیم یا نه. ممنونم…

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۰۵ ب٫ظ

اینم جواب کیفری و جزا.از سوال سی و شش.فقط مطمینا رو نوشتم.اختلافیا رو باید بزاریم تا جواب سنجش بیاد.
۴
۳



۴
۱
۲
۱
۳
۳
۴
۴
۱

۱
۱
۴
۲
۳
۱
۴
۲
۱
۴
۱
۳
۴
۳
۲

۳
۱
۴

۲
۴
۳

سعیده
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۳۶ ب٫ظ

اگه درست متوجه شده باشم. شما سوال سندها را کلاهبردار ی ندونستید. انداختن واشر را هم سرقت متعدد نمیدانید و جعل امضا ریس شعبه را هم جعل نمیدانید ولی من رو اینا مطمین هستم.

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

جواب جرم اگه کسی قطعی پیدا کرده بزاره.جزا و کیفری اثل سوالا معلومه و بقیه چون اختلافیه باید منتظر نظر سنجش باشیم.چون فقط بر اساس پاسخنامه ای خودش میده تصحیح میکنه.

دانشجو جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

جواب سوال ۵۴ چی میشه؟

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

میشه دو

دانشجو جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

سلام دوستان لطفا اگه کسی جواب سوالات آیین دادرسی و جزا و جرم رو پیدا کرده اینجا بزاره

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۰۶ ق٫ظ

جزا و جرم شناسی مریم
لطف کنید
اگر تمام پاسخها رو پیدا کردید زحمت بکشید شماره ها رو اینجا بنویسید
ممنون

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۳ ق٫ظ

اسوده خاطر باشید
اطلاعات شما خوبه
قبول میشید
شب ارامی داشته باشید

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۸ ق٫ظ

با ارزوی آسودگی متقابل.
ممنون و شب خوش.

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

جواب قطعی فقه که پیدا کردم همشونو جز سوال یازده.ببخشید که شماره سوال نزاستم.از یک تا سی و پنجه
۳
۱
۴
۱
۳
۲
۲
۳
۱
۲

۱
۴
۲
۴
۲
۴
۲
۱
۱
۴
۳
۲
۳
۳
۱
۳
۴
۱
۳
۲
۴
۱
۱
۲

سعیده
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۸:۱۳ ب٫ظ

با این کلید من ۴ غلط و ۲ نزده دارم

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۲۳ ق٫ظ

دانشجو جزا،الف و دیگر دوستان
من این اطمینان رو بهتون میدم امسال میانگین با افت شدید روبرو خواهد شد
به سوالات که نگاه میکنم اصلا قابل قیاس با پارسال نیست
حسرت اینو میخورم که پارسال رو الکی گرفتم
امسال خیلی خیلی سخت تر از پارسال بوده

جزا و جرمشناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۳۵ ق٫ظ

امیدوارم اینطور باشه
خیلی از سوالات و بی دقتی محض کردم
سوال ۸۷ و چی زدید؟

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۴۹ ق٫ظ

۸۷ رو نزدم

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۰۰ ق٫ظ

۸۷ چی بود؟ من جرئت نمی کنم برم سوالارو ببینم بگید شاید من زده باشم.

جزا و جرمشناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۳۷ ق٫ظ

شما از وضعیت سهمیه ها خبر ندارید؟
من سال اولیه که از سهمیه استفاده میکنم اصلا نمیدونم در چه سطحی هستن بچه های شاهد ایثارگر
اگه مثل وکالت باشن که خیلی سطحشون پایینه
من با درصد ۴۰ قبول میشم؟

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۵۰ ق٫ظ

اطلاعی ندارم
ولی ارزو میکنم قبول شید

جزا و جرمشناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۵۶ ق٫ظ

ممنونم
شما هم ان شاء الله قبول شید
کدوم دانشگاه درس خوندید؟

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۰۰ ق٫ظ

تربیت

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۵۷ ق٫ظ

اره منم نظرم همینه.
من فقه رو شاید بیست باری خونده بودم.
همه چیز رو .حتی دیات رو همه رو یادگرفته بودم و تو امتحان هم همه سوالات مربوط به دیات رو راحت زدم.
اما با اینحال ۶ تا سوال رو جواب ندادم !!
البته همه رو میتونستم تحلیل کنم اما جواب اخر رو شک داشتم یا اون سید مرتضی و شیخ مفید رو ترسیدم ریسک نکردم فقط از ترس غلط دراومدن با اینکه میتونستم نظرات رو احصا کنم.
با این اطلاعات فقه سال پیش رو نزدیک صد زدم وقتی قبل کنکور داشتم تمرین تست زنی می کردم.اما امسال اینطوری شد.
ضمن اینکه امسال مسئله ای بود تخصصی ها و این بد نیست اما فقط بدی ش کمی وقت بود و ادم نمیتونست بیشتر فکر کنه.

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

والا دروغ بده
بخدا من حتی از رو لمعه حتی یه دور فقط معانی فارسی هم نخوندم
رزومه پژوهشی خوبی ندارم

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۱۱ ق٫ظ

نه من دچار ضعف اعتماد بنفس شده بودم و رو این درس خیلی وقت گذاشتم.
مقالات خیلی تعیین کننده اند؟مثلا لازمه حتما علمی پژوهشی باشه؟

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

من یه مقاله هم ندارم
در کل بله بسیار تعیین کننده اند
بیشتر از ازمونی که دادیم موثرن

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

شما دانشگاه خوبی بودی نگران نباش خودش موثره.

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

امیدوارم موفق بشند همه دوستان و شما.
من که سال ۹۳ بهم حروم شد واقعا پیرم کرد.حالاهم استرس مصاحبه گرفتتم!
نمی دونم.
ان شاءالله خیر باشه.

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

امتیاز بندی ها رو ندیدید مگه؟
ازون لیست من فقط دانشگام خوبه و موضوع و نمره پایان نامم
فاکتورهای زیاد دیگه ای داره که من فاقد اونام
در هر صورت ارزو میکنم کسانیکه مثل شما زحمت کشیدن به نتیجه برسن
من زحمتی نکشیدم
با اطلاعات روزمره خودم سرجلسه حاضر شدم
هرکس زحمت کشیده مثل شما مستحق پیروزیه نه من

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

من همه موفقیتام(شغلی) سال ۹۳ رقم خورد
پر از استرس ولی نتیجه دلخواهمو هم گرفتم
شمام موفق باشید

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۴۲ ق٫ظ

اتفاقا دیدم امتیازبندی هارو و بخاطر همین هم استرس گرفتم.
قربون شما
من که فقط بخدا توکل کردم.
شماهم ناامید نباش.خیره ان شاء الله

جزا و جرمشناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۲۱ ق٫ظ

بچه ها اون چک رو چی زدید که استرداد نمیکنه؟

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۲۵ ق٫ظ

عنصر سپردن وجود نداشت که بشه خیانت در امانت
بنابراین من سو استفاده از سفید امضا رو زدم

جزا و جرمشناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۳۵ ق٫ظ

من زدم جرم نیست
سواستفاده از سفید امضا بنظرم درست نیست. بیشتر شبیه سرقت بود اما تو گزینه ها نداشت!
سوال مبهم بود… استرداد یعنی چی؟ مخفی کردن؟
سوال بیخودی بود

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۴۹ ق٫ظ

تو ق.م.ا ۷۵ در سوء استفاده از سفیدمهر اخفا رو نیاورده فقط گفته سوء استفاده کند از سفید مهری که به هرطریقی استفاده کرده.

من خودم این رو سوء استفاده از سفید مهر زدم.اما قطعا خیانت در امانت نبود.

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

میشه آقا…

خنده…
امتحانی بودا….

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۵۸ ق٫ظ

سو استفاده تلقی میشه
چون ماده ۶۷۳ گفته سو استفاده کنه از چیزی که بهش سپردن یا به هر طریق بدست اورده

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۰۳ ق٫ظ

اخه سوال گفته بود فقط مخفی کرده.
نمی دونم ایا مشمول سوء استفاده میشه یانه خودم سوء استفاده زدم

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۱۱ ق٫ظ

ما میگیم میشه،شومام بگید میشه…آره

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۵۸ ق٫ظ

سو استفاده زمانی میشه که جنبه مالی احراز بشه.اینجا نفعی برا خودش تحصیل نکرده.فقط میشه خیانت

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۷:۰۷ ق٫ظ

ضمن اینکه وقتی سفید امضا رو بهش مسترد نمیکنه قزینه وجود داره که سپرده شده بهش.البته خودم ببن جرم نبودن و خیانت مرددم ولی به نظرم وجه غالب با خیانته

به مریم خانم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۷:۵۵ ب٫ظ

نه .سوءاستفاده که فقط مالی نیست میتونه غیر مالی هم باشه.
ضمن اینکه متن ماده ازین جهت اطلاق داره و نگفته مالی
در خیانت در امانت باید حتما سپردن احراز بشه و باتوجه به اصل مضیق بودن حقوق ماهوی نمیشه گفت مسترد نکردن یعنی قرینه ای که بهش سپرده شده. شاید سرقت کرده یا پیدا کرده

جزا 94
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۳۸ ب٫ظ

بنظر من وصف کیفری ندارد و باید حسن دادخواست استرداد بدهد

دانشجو جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۱۴ ق٫ظ

من یکی که دپرس شدم…اصلا دیگه حوصلش رو ندارم…یاد روزهایی افتادم که به سختی گذروندم

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

نا امید نباش.فراموش نکن که این ی امتحانی نیست که باید ی نمره خاص توش اورد بلکه نمرات رقابتی میان بالا.

حامد جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

سوال ۵۱ گزینه ۱ که در مورد شهادت شرعی یک قید کم داره “اعم از آنکه مفید علم باشد یا نباشد”

حامد جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

سوال ۶۸ گزینه صحیح کلاهبرداری هست و مشمول معامله معارض نمیشه

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  حامد جزا

به چه دلیل معامله معارض نیست؟

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۴۲ ق٫ظ

چون در معامله معارض بحث ثبتی مطرح هست.
اصلا سند مجعول توش محلی از اعراب نداره.
ببینید مثلا در جاهایی که ثبت اسناد غیر منقول اجباری ست سند عادی قدرت مقابله باهاش رو نداره و طبق رای وحدت رویه از شمول معامله معارض خارجه جایی که اولی سند عادی و دومی سند رسمی باشه.حالا وقتی سند عادی معامله معارض رو محقق نمیکنه قطعا سند جعلی به طریق اولی محققش نخواهد کرد.این فقط نکته انحرافیش بود.

الف-جزا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  حامد جزا

البته احتمال انتقال مال غیر هم پربیراه نیست.چون در انتقال مال غیر لازم نیست حتما سند ، واقعی و غیر مجعول باشه.
ضمن این که میشه نسبت به یک طرف کلاهبرداری و نسبت به دیگری انتقال مال غیر گرفت.
من شک داشتم و نزدم.

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

معامله معارض نیست.چون در معامله معارض فرد نسبت به مال خودش معاملات متعدد انجام میده

حامد جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

سوال آخر قطعا مارکسیستی هست

الف-جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

دوستان اون سوال اخر جرم شناسی در خصوص نظام سرمایه داری رو چی زدید؟از یکی شنیدم گفت انتقادی!
اما احتمال زیاد همون مارکسیستی هست چون اساس مارکسیست طبق گفته خود مارکس بر اینه که در نظام سرمایه داری جرم امری محتوم است و ….
درسته؟

دانشجو جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

مارکسیستی درسته

جرم شناس
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

اتفاقا منم از یکی از دانشجوهای دکتری سوال کردم گفت یکی از شاخه های جرم شناسی جرم شناسی انتقادی به سرمایه داری هم تاکید داره !داستانش چیه؟
اگه انتقادی باشه سوال حذف میشه چون غلطه دیگه
اما مارکسیست باید باشه
جرم شناسی رو من خراب کردم
شما چطوری زدید؟

جرم شناس
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

منم شنیدم بخاطر همین بعضیا می گن سازمانی میشده چون جزء انتقادی بوده

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۳ ب٫ظ

۱۵ سوال اول استعداد
۳
۱
۲
۱
۱
۲
۴
۳
۳
۴
۳
۱
۳
۴
۱
از سوال ۵۳ تخصصی(شامل خود ۵۳ هم می شود)
۴
۲
۳
۱
۲
۲
۴
۴
۱
۳
۴
۳
۲
۳
۱(۶۷)
۲
۴
۱
۲
۲
۴
۱
۳
۰
۲
۰
۰
۲(۸۰)
۰
۲
۰
۴
۱
۱
۴
۰
۴
۴(۹۰)

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۸ ب٫ظ

دوستان میشه درصد اختصاصی که حساب کردین بگین

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۴۱ ب٫ظ

سوال چهار فقه میشه بیت المال

جزا و جرمشناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۱۱ ق٫ظ

بنظر من میشه امام مسلمین
چون به امام میدن تا صرف بیت المال کنه

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۵۴ ق٫ظ

تو کتاب شرح لمعه اسد الله لطفی تمام جوابادو پیدا کردم من

سعیده
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ب٫ظ

هر کس کلید خودش را داره. باید تا ۲۵ صبر کرد

الف-جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

من دل حساب کردنش رو ندارم فقط تقریبی می دونم چقدر زدم قصدم ندارم چک کنم تحمل استرس ندارم دیگه.

جرم شناس
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

نگران نباش منم دلش ندارم
همون بهتر که نبینیم

سعیده
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۷ ب٫ظ

من اختصاصی را اینطور زدم
۵۵.۳
۱
۲
۲
۰
۴
۱
۲
۴
۱
۲
۰
۳
۳
۴
۱
۲
۳
۲
۰

جزا 94
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان؛ جواب سوالات فقه من:

۱ ۳
۲ ۲
۳ ۲
۴ ۴
۵ ۱
۶ ۲
۷ ۲
۸ ۳
۹ ۱
۱۰ ۲
۱۱ ۳
۱۲ ۱
۱۳ ۴
۱۴ ۲
۱۵ ۴
۱۶ ۲
۱۷ ۴
۱۸ ۱
۱۹ ۲
۲۰ ۱
۲۱ ۴
۲۲ ۳
۲۳ ۲
۲۴ ۳
۲۵ ۲
۲۶ ۱
۲۷ ۳
۲۸ ۴
۲۹ ۱
۳۰ ۳

۳۱ ۲
۳۲ ۴
۳۳ ۱
۳۴ ۳
۳۵ ۲

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  جزا 94

من با شما در ۵گزینه متفاوتم

جزا 94
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۱۲ ب٫ظ

خودم از روی کتاب نگاه کردم ۶ یا ۷ سوال رو اشتباه زدم. امسال فقه و جرم شناسی سخت بود.

دانشجو جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۴۰ ب٫ظ

دوستان در مورد سوالات فقه تا جایی که میدونستم پاسخها رو گذاشتم اگه جوابی غلط هست لطفا پاسخ درستشون رو بگذارید.

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

چندتای اول و ۷تای اخرمون شبیه همه
کلا ۹گزینه شبیه هم داریم
بقیه متفاوت

دانشجو جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۳۰ ب٫ظ

چند سوال رو اصلاح میکنم
۳=۴
۹=۱
۱۳=۴
۱۵=۴

دانشجو جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۳ ب٫ظ

همچنین سوال ۳۰ میشه ۳ و ۳۴ میشه ۳ و در مورد سوال ۵ و ۱۱ و۲۸ و ۳۱ که جوابشون رو نمیدونم و در مورد ۷ و ۸ شک دارم اما در مورد بقیه جوابها مطمئنم که درستن مگر اینکه دوستان جواب دیگه ای بدن.لطفا در مورد ۷ و ۸ نظرتون رو بگید.ممنون

سعیده
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

من سوال ۳ و ۴ و ۹ ۱۵و ۲۸ و ۳۰ و ۳۳ و ۳۴ را با شما متفاوت زدم

سعیده
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

سوال ۱۵ فقه مطمینا هرب است

الف-جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

فقط هرب

جزا و جرمشناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

من قتل زدم
چرا میگید هرب میشه؟

جزا و جرمشناسی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۱۴ ق٫ظ

آره الان فهمیدم چه اشتباهی کردم
هرب درسته

افسانه حقوق جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۳۳ ب٫ظ

بنظر من دانشجوی جزا تو فقه خیلی پاسخ غلط دارن

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۴۳ ب٫ظ

یا من غلطم زیاده یا ایشون

بازپرس
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۵ ب٫ظ

فقط من اینجام؟

الف-جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان گزینه شاک غلط و ساحر کافر درسته در شرح لمعه اومده و گفته شده چون کفر اعظم از سحره و بخاطر کفر که کشته نمیشه پس قطعا بخاطر سحرش هم کشته نمیشه.اما در قسمت قذف ذیل شاک در نبوت گفته شده مطلقا کشته می شه چون از مصادیق مرتده و در قسمت مرتد هم گفته ارتداد قلبی، زبانی و عملی ست هرچند ظاهرا بر اسلام باشه.

سعیده
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  الف-جزا

موافقم

الف-جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

خانم سعیده اون سوال اخر جرم شناسی در خصوص نظام سرمایه داری رو چی زدید؟از یکی شنیدم گفت انتقادی!
اما احتمال زیاد همون مارکسیستی هست چون اساس مارکسیست طبق گفته خود مارکس بر اینه که در نظام سرمایه داری جرم امری محتوم است و ….
درسته؟

بازپرس
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۹ ب٫ظ

۳۶ ۴
۳۷ –
۳۸ ۲
۳۹ ۲
۴۰ ۴
۴۱ ۱
۴۲ ۱
۴۳ ۲
۴۴ ۱
۴۵ ۳
۴۶ ۳
۴۷ ۳

بازپرس
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۲۷ ب٫ظ

سلام دوستان
من الان اومدم

سعیده
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۲۳ ب٫ظ

سلام. خانم ها اقایون من فکر میکنم امسال هم درصدها بالاست

بازپرس
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

من فکر نمیکنم

دانشجو جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۶:۳۱ ب٫ظ

سلام دوستان جواب ۳۵ سوال اول تا جایی که من اطلاع دارم اینا میشه و اگه اطلاعات بهتری دارید لطفا تصحیح کنید.
۱=۳
۲=۱
۳=۲
۴=۱
۵=–
۶=۲
۷=۱
۸=۳
۹=۴
۱۰=۲
۱۱=–
۱۲=۱
۱۳=۳
۱۴=۲
۱۵=۳
۱۶=۲
۱۷=۴
۱۸=۲
۱۹=۱
۲۰=۱
۲۱=۴
۲۲=۳
۲۳=۲
۲۴=۳
۲۵=۳
۲۶=۱
۲۷=۳
۲۸=–
۲۹=۱
۳۰=۴
۳۱=–
۳۲=۴
۳۳=۱
۳۴=۱
۳۵=۲

جزا و جرمشناسی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

۳۴ گزینه ۳ میشه
گزینه ۳ هم ۴ میشه

دانشجو جزا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۵۰ ب٫ظ

بله پاسخ ۳۴ گزینه ۳ و سوال ۳ گزینه ۴ و متاسفانه بنده اشتباه زدم

بازپرس
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

من خیلی متفاوت میشه از شما

بازپرس
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

اگر این پاسخا قطعی باشه من فقه رو ناجور خراب کردم

بازپرس
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو جزا

و قطعا مجاز هم نمیشم
دوستان دیگه درباره جوابای این دوستمون اظهار نظر میکنن؟

جزا و جرمشناسی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۵۸ ب٫ظ

استعدادتحصیلی ۴سوال اول چی و زدید؟
من به ترتیب
۴
۱
۴
۲

بازپرس
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۰۹ ب٫ظ

۳
۱
۲
۱

بازپرس
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۱۱ ب٫ظ

۳
۱
۲
۱
و چهار پاسخ بعدی به ترتیب زیر :
۱
۲
۴
۳

جزا و جرمشناسی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۵۲ ب٫ظ

من هستم
شما جوابارو زدید؟

جزا و جرم...مریم
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۱۳ ب٫ظ

کجایید دوستان

دیاکو
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

سوال ۵۲ اخر چند میشه