مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴ مجموعه مهندسی مکانیک (۳) کد۲۳۲۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات کنکور دکتری مجموعه مهندسی مکانیک (۳) جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.

این رشته شامل گرایش طراحی کاربردی زمینه دینامیک، کنترل و ارتعاشات است.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری مجموعه مهندسی مکانیک (۳)۱۳۹۴

کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا مجموعه مهندسی مکانیک (۳)

2323

ثبت‌نام
باخبرم کن!

221 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیروانا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۴ ۴:۵۴ ب٫ظ

امروز نتایج آزاد هم اومد . آزاد رو علوم تحقیقات تهران قبول شدم .

دینامیک کنترل-ارتعاش
آبان ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  نیروانا

سلام خانم نیروانا امیدوارم حالتون خوب باشه و عزاداری هاتون قبول باشه. میخواستم ازتون بپرسم دقیقا سر جلسه مصاحبه دانشگاه تهران چه چیزایی ازتون پرسیدن؟؟؟؟؟؟؟؟
و فکر میکنید سر جلسه مصاحبه چه چیزایی برا اساتید مهم بوده؟ و زبان چقدر براشون مهمه؟آیا یه شرح مختصری از وصف حال خودتون به انگلیسی ازتون خواستن؟؟
قبلا از لطفتون سپاسگزارم

نیروانا
آبان ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

سلام. تشکر شمام همین طور .
الان دیگه دقیقا یادم نیست چیا پرسیدن اما برا زبان به من گفتن مقالتو به انگلیسی توضیح بده. بله تو دانشگاه تهران زبان براشون خیلی مهمه . من دانشگاه تهران نفر اول مصاحبه شونده بودم و تا اومدم بیرون برگشتم خونه و نموندم ببینم از بقیه چی می پرسن و اوضاع اونا چطوره اما شنیده بودم اصلا چیزای یکسانی نمی پرسن از همه.
سر جلسه مصاحبه همه چی مهمه به نظرم نباید در چیزی ضعف داشت حتی نوع پوشش. پس تا می تونید آتو دست استادا ندید.

دینامیک کنترل-ارتعاش
آبان ۱۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیروانا

بسیار متشکرم

نیروانا
شهریور ۱۰, ۱۳۹۴ ۳:۱۱ ب٫ظ

جز ریاضی پیشرفته ۲ که حتما باید برداریم دیگه چه واحد هایی اجباری هست؟

دینامیک کنترل-ارتعاش
شهریور ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیروانا

خیلی بستگی به این داره که تو ارشد چه واحدهایی رو پاس کرده باشید.ارتعاشات سیستمهای ممتد- ارتعاشات سیستمهای غیر خطی (دینامیک آشوب)-رباتیک-دینامیک پیشرفته-المان محمدود
همچنین به اینم خیلی بستگی داره که تزتون تو چه راستایی قراره تعریف بشه و به نظر استاد راهنماتون.

نیروانا
شهریور ۱۱, ۱۳۹۴ ۵:۰۳ ب٫ظ

تشکر

آخه برا ما هنوز استاد راهنما مشخص نیست اواخر ترم یک یا اوایل ترم دو مشخص میشه. من همه درسای دینامیکی و ارتعاشاتی رو در دوران ارشد گذروندم الان فقط کنترلی ها مونده که خیلی علاقه ندارم بهشون . خودم دوست دارم ارتعاشاتی کار کنم . یه ریاضی پیشرفته ۲ رو برداشتم حالا تو دو تا درس دیگه موندم که چی بردارم :(

بازم ممنون از پاسختون دوست عزیز

دینامیک کنترل-ارتعاش
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

خانم نیروانا یه سوال دیگه هم ازتون داشتم در مورد منابع امسال.به نظرتون ممکنه ضریب درسهای مقاومت و ترمودینامیک برای ما که دینامیکی هستیم مثل مدل کنکور ارشد صفر باشه یا اونا هم کلا ضریب دارن؟؟؟؟؟؟؟میتونم ازتون خواهش کنم شما که حالا دانشگاه تهران میرید و با اساتید و بچه ها در ارتباطید این موردو ازشون بپرسید البته اگه زحمت و مشقتی براتون نداره بازم شرمنده.

نیروانا به مکانیک تهران
شهریور ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

من فکر می کنم کلا از این سه درس تعدادی سوال بدن و با ضرایب یکسان باشه . اینکه ضریب بعضی درسا صفر باشه رو من که بعید می دونم حالا اگه بازم اطلاعاتی به دست اوردم در اختیارتون می ذارم.

دینامیک کنترل-ارتعاش
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

سلام خانم نیروانا امیدوارم حالتون خوب باشه
شما گفتین پارسال با رتبه ۲۹ قبول نشدین،میتونم بپرسم چه دانشگاههایی زده بودین که قبول نشدین و اینکه چه رزومه ای داشتین؟ و خودتون فکر میکنید چرا قبول نشدین پارسال؟؟
واینکه به نظرتون من با معدل موثر ۱۵٫۶ و یک مقاله آی اس ای و یک علمی پژوهشی و یک علمی ترویجی واقعا چه رتبه ای داشته باشم میتونم به قبولی در دانشگاههای تهران فکر کنم؟؟ چون دیگه از دانشگاه خودمکه شهرستان بود و بقیه دانشگاههای شهرستانها نا امید شدم. خواهش میکنم راهنماییم کنید.

نیروانا
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۴:۲۳ ب٫ظ

با عرض سلام خدمت دوست گرامی

بله من پارسال با رتبه ۲۹ قبول نشدم !! اما تقصیر خودم بود. شاید بشه گفت واقعا تصمیم به قبول شدن نگرفته بودم نمیدونم شاید حسش نبود!!!!!!!! شما اصلا به این نگاه نکنید که با ۲۹ قبول نشدم!!!

ترتیب انتخابام اینطوری بود:

۱- خواجه نصیر
۲-شریف
۳-تهران
۴-امیر کبیر
۵- صنعتی بابل

( واقعا عقل سلیم اینطوری انتخاب نمی کرد!! نمی دونم چرا اینطوری انتخاب کردم!!!) حالا از این بگذریم . من بخاطر یسری از مسائل خانوادگی فقط صنعتی بابل رو رفتم مصاحبه که اونجا هم قبول نشدم ( ۳ تا ورمیداشت من شدم ۴)
پارسال خیلی ناراحت بودم اما میگن هیچ چیزی بی حکمت نیست همینجاست و الان واقعا حکمت قبول نشدن پارسال اونم تو صنعتی بابل رو فهمیدم.

از طرفی پارسال چون تازه فارغ التحصیل شده بودم رزومه خاصی نداشتم جز اینکه شریف خونده بودم و کارشناسی رتبه اول بودم . ولی خب امسال واقعا تصمیم گرفتم که قبول شم رزوممو قوی کردم و برای بدست آوردن رتبه خوب هم وقت گذاشتم . بعد از اومدن نتایج پارسال ناراحت شدم اما هیچ وقت نا امید نشدم با خودم گفتم بهترین دانشگاه ها رو سال بعد قبول می شم و به لطف خدا به نتیجه هم رسیدم.

شما برای قبولی در دانشگاه های تهران علاوه بر اینکه باید رتبه ی خوبی داشته باشید( سال بعد دیگه باید رو نمره کل بالا تمرکز کنید) باید زبانتونم قوی کنید و سعی کنید مدرک زبان هم با نمره خوبی داشته باشید.

موفق باشید

دینامیک کنترل-ارتعاش
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیروانا

خیلی خیلی ازتون ممنونم الهی به آرزوهای قشنگتون برسین.واقعا راهنماییهاتون مفید و دلگرم کننده هست.آدمو امیدوار میکنه.میتونم ازتون یه خواهشی کنم ؟ اینکه درسته به امید خدا خانم دکتر شدین و سرتون شلوغ میشه ولی اگه امکانش هست امسال در طول سال هم هر از گاهی به این صفحه سر بزنید تا بتونم ازتون راهنماییهای لازم و امیدوار کننده رو بگیرم.
دوستون دارم
رزومه امسالتون چیا بود؟

نیروانا
شهریور ۳, ۱۳۹۴ ۸:۳۲ ب٫ظ

۱- یک مقاله ISME
۲- یک مقاله علمی پژوهشی
۳-یک کتاب( ترجمه)
۴- مدرک زبان
۵-شاگرد اول در دوران کارشناسی
۶- رتبم ۳ شد با معدل موثر ۱۷/۸۳
۷- کارشناسی امام خمینی قزوین بودم و ارشدم شریف بودم.

روز مصاحبه ی همه ی دانشگاه ها من از کسی نپرسیدم که رزومتون چطوره یا رتبتون چند شده و چیا دارید به شمام توصیه می کنم این کارو نکنید. می دونستم که اگر بپرسم استرسم زیاد میشه. فقط در حد سلام و حال و احوال بود. سعی می کردم چیزایی که برا معرفی خودم می خوام بگم رو مرور کنم.

اینم بگم که همراستایی کارتون با حوزه کاری استاد خیلی مهمه . جلسه مصاحبه هم خیلی تعیین کنندست همه چی رزومه نیست.

نیروانا(مکانیک -ارتعاشات)
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۳۲ ب٫ظ

مهندسی مکانیک -دینامیک کنترل وارتعاشات -دانشگاه تهران -روزانه

خدایا شکرت که نتیجه زحمتامو گرفتم .

آقا صادق کجا قبول شدید به سلامتی؟

mechanic
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۴۰ ب٫ظ

سلام…من همون همدان(بوعلی ..که اخرین بار گفته بودم دوست دارم بیارم…)امیدوارم موفقیتاتونو بیشتر از این ببینیم فاطمه خانم…لطفا منابع مطالعتون رو برا دینامیک برا دوستان اینده توضیح بدید…………(زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست هرکسی صفحه خود خواند و از صحنه رود…صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند به یاد…به داوطلبان سال اینده لطف میکنید با این کار..

نیروانا(مکانیک -ارتعاشات)
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنمون از لطفتون.

بهتون تبریک می گم. خوشحال شدم همونجایی که دوست داشتید قبول شدید انشاالله شاهد موفقیت های بیشترتون باشیم.

راستش من برای دینامیک واسه مفاهیمی که خوب بلد نبودم از مریام استفاده کردم و ازش سوال هم حل می کردم. جزوه دوران کارشناسیمو (دکتر غفاری) خوندم . یه جزوه هم از دکتر موسویان داشتم هم دینامیک کارشناسی بود هم کمی از دینامیک پیشرفته که خوندم . البته هر کدومو چند بار خوندم. سوالات دوره های قبل کنکور دکتری را کامل حل کردم. علاوه بر اینها، سوالات تقریبا ۷ سال کنکور ارشد رو هم حل کردم .تقریبا هر سوالی بهم می دادن می دونستم که از چه راهی حل میشه یعنی تسط خوبی بدست آورده بودم با همینا.

دینامیک کنترل-ارتعاش
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۳۵ ب٫ظ

سلام خانم نیروانا.بسیار بهتون تبریک میگم امیدوارم شاهد موفقیتهای بیشترتون باشیم
من متاسفانه قبول نشدم رتبم زیر ۸۰ بود و رزوممم بد نبود(یه علمی پژوهشی-یک علمی ترویجی-و یک آی اس آی ریوایز )فقط شهرستانها رو زده بودم و ۵ تا مصاحبه رفته بودم….
شما چیزی در مورد تکمیل ظرفیت میدونید؟؟؟؟؟
چقدر میشه روش حساب کرد؟؟؟؟؟؟؟
امسال منابع رو تغییر دادن یعنی مقاومت و ترمو دینامیک هم که اصلا ربطی به گرایش ما نداره رو هم آوردن!!!!!!!!!!
خواهش میکنم دوستان جوابمو بدین

نیروانا( مکانیک-ارتعاشات)
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۲۷ ب٫ظ

ممنون دوست عزیز. منم براتون آرزوی موفقیت میکنم. راستشو بخواید تکمیل ظرفیت خیلی شانسیه مثلا پارسال گرایش دینامیک ارتعاشات: ١ نفر روزانه سمنان ١ نفر شبانه سمنان ١ نفر پردیس سمنان ١ نفر شبانه امیر کبیر برداشتند. یعنی فقط ۴ نفر. تو تکمیل ظرفیت خیلی تعداد کمی برمیدارند و اکثرا هم شبانه و پردیسه. پس شانش خیلی کمه و به نظر من اصلا به انتظار تکمیل ظرفیت نباشید. شما اگر میخواید برا سال بعد بخونید باید از همین حالا کم کم برنامه ریزی کنید اگه بخواید منتظر تکمیل ظرفیت بشینید اونم با این شانس کم فقط وقتو از دست میدید. شما کاراتونو طبق روال و برنامه پیش ببرید حالا اگه تکمیل ظرفیتم اومد شرکت کنید. اینطوری چیزی رو از دست نمیدید اما اگه منتظر بمونید مطمئن باشید ضرر کردید. در رابطه با منابع کنکور بعدی هم باید بگم که اصلا جای نگرانی نیست چون همه ی گرایش های مکانیک این سه درسو آزمون میدن و بچه های هر کدوم از گرایش ها هم تو یکی از این سه درس قوی هستن جامداتیا تو مقاومت. سیالاتیا تو ترمو و شما هم تو دینامیک پس شرایط در شروع برای همه یکسان هست . در ادامه کسی برندست که دو تا درس دیگه رو تا حدی قوی کنه نا گفته نماند که به نظر من با این شرایط زبان و استعداد تعیین کننده تر میشه و خیلیا حتما روش سرمایه گذاری میکنند بعدش درسته که دو تا درس دیگه به به گرایش ما زیاد مرتبط نیست اما انصافا ما ابن درسارو در دوران… ادامه نظر»

دینامیک کنترل-ارتعاش
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۱۵ ب٫ظ

خانم نیروانا شما استعداد تحصیلی و زبان رو چطوری خوندید؟ خواهش میکنم خوب راهنماییم کنید طوریکه بتونم جواب بگیرم. چون خیلی ناراحتم.میشه در مورد برنامه درس خوندنتون یه توضیحی بدین؟ اینکه از کی شروع کردین؟چند ساعت درس میخوندین؟

نیروانا( مکانیک-ارتعاشات)
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

راستش من استعداد تحصیلی کتاب مدرسان شریف رو خوندم و سوالات سال های قبل همه گروه ها رو حل کردم . زبان هم چیز خاصی نخوندم فقط سه سال پیش کلاس های فن ترجمه تخصصی و تافل دکترآموخته رو رفتم. البته برا لغات هم کلاس دکتر ترقی رو رفتم . ایشون با استفاده از تصویر سازی لغات رو اموزش میدن من برا کنکور لغات کتاب ۵٠۴ و تافل و های اسکول و ١١٠٠ رو کامل بلد بودم و همه سوالات لغت کنکور رو درست زدم.
نمیدونم میدونید یا نه اما من دفعه دوم بود کنکور میدادم برا همینم خیلی زود شروع نکردم تقریبا آخرای آبان بود که شروع کردم و کمتر از ۴ ماه برا خوندن وقت گذاشتم شاید روزانه متوسط ۵ ساعت میخوندم . اما نمیشه بگی چون فلانی اینقد میخوند پس منم همونقد بخونم شاید یکی با روزی ٢ ساعت خوندن نتیجه خیلی بهتر از من بگیره یا شایدم برعکس کلا به پایه علمی آدم خیلی بستگی داره. اگه بازم سوالی داشتید بپرسید من در خدمتم به دوستام اگه بتونم کمک کنم. موفق و سربلند باشید .

mechanic
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

متشکرم ..نیروانا (فاطمه خانم ….)به خاطر لطفتون…امیدوارم به موفقیتهاتون ادامه بدید…ودچار فرار مغزها بشید(با خونواده و…) و به خوشبختی بیشتر برسید و…

نیروانا
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنونم آقا صادق. منم برای شما آرزوی موفقیت های هر چه بیشتر رو دارم. در ضمن باید ازتون تشکر کنم از این بابت که اینقدر وقت میذارید و با حوصله به سوالات بچه ها پاسخ میدید. دعای همه بچه ها حتما پشتتونه . موفق باشید.

دینامیک کنترل-ارتعاش
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

سلام خانم نیروانا امیدوارم حالتون خوب باشه
شما گفتین پارسال با رتبه ۲۹ قبول نشدین،میتونم بپرسم چه دانشگاههایی زده بودین که قبول نشدین و اینکه چه رزومه ای داشتین؟ و خودتون فکر میکنید چرا قبول نشدین پارسال؟؟
واینکه به نظرتون من با معدل موثر ۱۵.۶ و یک مقاله آی اس ای و یک علمی پژوهشی و یک علمی ترویجی واقعا چه رتبه ای داشته باشم میتونم به قبولی در دانشگاههای تهران فکر کنم؟؟ چون دیگه از دانشگاه خودمکه شهرستان بود و بقیه دانشگاههای شهرستانها نا امید شدم. خواهش میکنم راهنماییم کنید.

نیروانا ( مکانیک)
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۲:۱۳ ب٫ظ

دیروز مصاحبه هام تمام شد. امروز رفتم از امیر کبیر انصراف دادم :) . یا انتخاب اولمو قبول می شم یا اگه نشدم می روم علم و صنعت که قبولیم صد در صد شد اونجا امکانات کارای عملیش بیشتره و فکر می کنم بهتر باشه برام چون یه استاد دنبالمه و تا حالا چند بار زنگم زده :) . توکل به خدا. انشاالله هر چی که خیر و صلاحه همون اتفاق بیفته.

mechanic
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۹:۵۶ ق٫ظ

خوش بحالت استاده اینقدر نظرش مثبت بوده که که زنگ میزنه بهت…به به..(البته حق داره …مگه رتبه ۳ الکیه….امیدوارم سکوی پرتاب برات بشه این دانشگاه….

نیروانا ( مکانیک)
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنونم . انشاالله هر کجا که آیندم بهتر می شه قبول شم . هیچ وقت از خدا نخواستم که فلان دانشگاه قبول شم همیشه ازش خواستم که جایی باشه که آینده ی بهتری برام رقم بزنه .

برای شمام آرزوی موفقیت می کنم . مصاحبه هاتونو رفتید ؟ چطور بود؟ جایی که می خواستید صد در صده دیگه ؟

mechanic
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

نه بابا .الان دوست دارم یه جای دیگه بیارم…دانشگاه ما(رازی)امکانات ازمایشگاهیش برا تز دکتری خوب نیست…دوست دارم بوعلی بیارم..

نیروانا ( مکانیک)
خرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

انشاالله جایی که صلاحتون توشه و آینده ی بهتری رو براتون رقم می زنه بیارید. اگه آینده تو بوعلی بهتر میشه امیدوارم بو علی قبول شی دوست خوبم .

mechanic
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

راستی نیروانا یادته قبل از نتایج رتبه ها گفتم رتبه کمتر از۵میشی و باهات مصاحبه میکنه و …دیدی اخرش شدی-حالا فکر کنم مصاحبتو بزارن برا بعد از قبولی و..دیدی اگه خدا بخواد و تلاش زیاد باشه همه چی حله…نمیدونم چرا یهو یاد فروردین ماه و..افتادم…

نیروانا
تیر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

پیش بینی های شما برای من همش درست از آب در اومد . اگه تلاش کنیم و به خدا توکل داشته باشیم همه چی درست میشه فقط باید ارادشو داشت .
چه زود گذشت، روزی که رتبه ها اومده بود خیلی نگران بودم برا همه چی برای مصاحبه ها و . . . ولی خیلی زود گذشت همه ی اون روزا خیلی زود خاطره شد :( :( امیدوارم نتیجه خوبی هم بگیریم همه ی اونایی که زحمت کشیدن انشاالله نتیجشو ببینن.

دینامیک-ارتعاشات
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

آفرین و هزار آفرین بر شما خانم نیروانا اید به حقیقت همان توکل حقیقی بر پروردگار مهربان جهان و من بابت این روحیه اخلاقیتون صمیمانه بهتون بسیار تبریک میگم.انشاالله همه ما در همه عرصه های زندگیمون به آن مهربان مطلق، اعتماد مطلق داشته باشیم.چرا که حضرت باری تعالی از هر کسی نسبت به ما آگاهتر و مهربانتره . در پایان التماس دعا دارم

نیروانا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

محتاجم به دعای همتون دوستان خوبم .

به دینامیک-ارتعاشات
مرداد ۳, ۱۳۹۴ ۸:۲۰ ق٫ظ

سلام. شما کجا واسه مصاحبه رفتین دینامیک -ارتعاشات جان؟

ساحل
مرداد ۱۷, ۱۳۹۴ ۲:۳۳ ب٫ظ

سلام خوبی.؟ خیلی خوشحال شدم که قبول شدین.من امسال نیخوام کنکور شرکت کنم.بنظرتون دینامیک چی بخونم گرایش ارشدم طراحی کاربردی بوده.ممنون میشم راهنماییم کنی امسال بایس بخونم هرجور شده قبول بشه به منم برخورده واقعا که اینجور قبول نشدم.اگه جزوه ای چیزی دارین ازتون میخرم که مفید باشه

نیروانا ( مکانیک)
خرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

مصاحبه خواجه نصیر رو هم ۵ روز پیش رفتم. مصاحبه ی خیلی خوبی بود . برخوردشون که عالی بود پذیرایی هم کردن :)

می خواستم بگم خیلیا از مصاحبه خواجه نصیر جا مونده بودن و مدارک آپلود نکرده بودن آموزشم نذاشت تو مصاحبه شرکت کنند.

به همین دلیل خواجه نصیر دوباره ۱۲ تا ۱۶ رو برا آپلود مدارک تمدید کرد و ۲۰ خرداد رو زمان مصاحبه از جا مانده ها اعلام کرد.

اگه جا موندین زودتر اقدام کنید.

نیروانا ( مکانیک)
خرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

امروز رفتم مصاحبه دانشگاه تهران . خیلی جو بد بود. ازدحام و هرج و مرج زیاد بود یه لیوان آبم ببود بخوری. هیچ چیزی نظم نداشت. کلا جوش استرس آور بود. رفتار استادا هم خیلی سرد بود انگار همه چی از قبل تعیین شده هست. ولی من شنیده بودم دانشگاه تهران عادلانه نمره میده. توکل بر خدا هر چی بهتره انشاالله همونم اتفاق بیفته.

یه ربع بع از مصاحبه از دانشگاه علم و صنعت زنگ زدن بهم که اینجا جزو قبولیایی بیا فرم معرفی به استاد پر کن بده آموزش. علم و صنعت انتخاب سومم بود. امید وارم قبلیارو قبول شم. من دانشگاه تهران دوست داشتم :( اما از مصاحبش راضی نبودم :(

نیروانا ( مکانیک)
خرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

راستی برای ۵ نفر روزانه و ۲ نفر شبانه کلا اسم ۴۸ در لیست بود . حالا نمیدونم چند نفرشون روزانه بودن چند نفر شبانه. رتبه ۱۳۰ هم دیدم برا شبانه دعوت شده بود.

نیروانا ( مکانیک)
خرداد ۶, ۱۳۹۴ ۳:۵۹ ب٫ظ

اینم برای دوستانی می ذارم که سال بعد می خوان آزاد امتحان بدن :

ریاضیات: ۷۴.۶۷
روش محاسبات عددی و اجزا محدود: ۸.۰۰
دروس طراحی: ۰
مقاومت مصالخ و الاستیسیته:۰
زبان تخصصی انگلیسی: ۶۱.۳۴
مکانیک محیط های پیوسته: ۱.۳۴
دینامیک و ارتعاشات: ۳۸.۶۷

نمره کتبی: ۳۵.۴۴
نمره آخرین فرد دعوت به مصاحبه : ۱۱.۸۲

رتبه کتبی: ۳
رتبه آخرین فرد دعوت به مصاحبه: ۲۰۰

نیروانا ( مکانیک)
خرداد ۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

ضریب دروس هم به این ترتیب است :

۳ – ۱- ۱ – ۲ – ۳- ۲- ۲ (از راست به چپ اولیش ریاضیاته آخریشم دینامیک ارتعاشات)

نیروانا ( مکانیک)
خرداد ۶, ۱۳۹۴ ۳:۴۵ ب٫ظ

من امسال گویا با عدد ۳ قرار داد بستم !!!!! هم رتبه دکتری سراسریم ۳ شد هم آزاد !!! حکمتی داره لابد :) باید رازشو کشف کنم :)

نیروانا ( مکانیک)
خرداد ۶, ۱۳۹۴ ۳:۳۸ ب٫ظ

رتبم تو آزادم ۳ شد :)
دکتری دانشگاه آزادم امتحان داده بودم. البته واسه دست گرمی وگرنه اصلا منابعشو نخونده بودم و در آزمون فقط زبان و ریاضی و دینامیک ارتعاشات زدم. اصلا فکر نمی کردم رتبم زیر ۲۰ بشه ولی خداییش چقد بین شرکت کنندگان دانشگاه آزاد و سراسری تفاوت سطح وجود داره .

نیروانا ( مکانیک)
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۳۸ ق٫ظ

دیروز رفتم مصاحبه علم و صنعت.
برای ۶ نفر ظرفیت ۲۷ نفر اومده بودند. مصاحبم خوب بود اما شاید با خودشون فکر کنن که انتخابای قبلیشو قبول میشه بهم نمره کم داده باشن. اما امیدوارم که اینطوری نبوده باشه.

mechanic
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ب٫ظ

ان شالله قبولی…جاهای بالاتر..

hamed
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

بنظرتون شبانه تهران خوبه یا روزانه شهرستانها؟
از اونجاییکه دکتری آخرین مقطع تحصیلیه این سوال به ذهنم اومد

mechanic
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۴ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  hamed

اگه روزانه شهرستانهای خوب(صنعتی اصفهان .فردوسی .شیرازباشه…که اینا بهترند ولی به نظرمن بقیه شهرستانها..اگه منظورت بود..شبانه تهرانها…..ولی برا کسایی که ساکن تهرانند .در هرصورت.شبانه تهرانها …جواب این سوال بستگی زیادی به محل سکونت داره…

hamed
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۷:۳۳ ب٫ظ

کسی از دوستان میدونه پارسال آخرین رتبه ای که واسه مصاحبه روزانه شهرستانا دعوت شده بود چنده؟
حالا با کاهش ۷نفری ظرفیت بنظرتون چقدر کمتر از پارسال دعوت میشن؟
یع سوال دیگه اینکه به ازای هر نفر ظرفیت واسه دانشگاهها چند نفر وایه مصاحبه دعوت میشن؟ اینکه میگن بیشتر از ۵نفره درسته؟

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  hamed

خدا میدونه .ولی پارسال ۵-۶-۷وگاهی ۸هم دیده شد..ودر مجموع ظرفیت روزانه رو ضربدر۱.۸-۲بکن و ببین که رتبه شما در بین اونها قرار میگیره یانه..(که فکر کنم قرار میگیره…پس ممکنه دو تا شهر کم طرفتار رو بیاری…(مثلا ارومیه و یاسوج )(همدان ورشت ویک مورد دیگه نزدیک محل زندگیت رو اول بزن و ارومیه و یاسوج رو اخر بزن (توجه.ارومیه و یاسوج حتما تو موقعیتهای ۴و۵ شما باشه..)

hamed
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون از راهنماییت. خیلی عالی بود

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  hamed

چون ظرفیت شما کمتر از ۱۰۰نفره بهتره ظرفیت رو در عدد۱.۸ضرب کنی ت اخرین دعوت شده ها به روزانه رو پیدا کنی..فکر کنم قرار میگیری تو ناحیه…(ولی یادت نره بعد از انتخاب پنجمت شروع کن همه روزانه ها وشبانه ها رو انتخاب کردن تا اخر (اگه شهری بهتر از ارومیه و یاسوج رو مثلا در اولویت دهمت دعوت به مصاحبه بشی و اگه سازمان سنجش مثل پارسال عمل کنه که بعد از انجام مصاحبه ها گفت الان که مصاحبه ها انجام شده اگه کسی میخواد بین ۵شهر دعوت شده میتونه موقعیتها رو عوض کنه .شما میتونید اون شهر رو جلوتر از یاسوج و ارومیه قرار بدهیدتا در اون مکان قبول شویدو..موفق باشی..

hamed
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون. راستش اولویت یک ارومیه زدم. چون هم شهر خودمه و هم دانشگاهی که اونجا خوندم. پارسال هم تا همین رتبه ها واسه مصاحبه اونجا رفتن. امیدوارم امسال هم با وجود کاهش ظرفیت همین اتفاق بیوفته

mechanic
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  hamed

بابت ارومیه کمی اطمینان خاطر داشته باش .چون تو شرایطش اخر دفترچه نوشته که خوابگاه نمیدهیم و این باعث میشه .خیلیا حتی شبانه نزدیک خودشون رو بزنند ولی روزانه ارومیه رو نزنند(هرچند بعدا مجبورند به دانشجویان دکتری خوابگاه بدهند…)ولی این مطلب باعث میشه که غیر بومیها کمتر ارومیه رو انتخاب کنند..(وشما راحتتر بیاریدش…این بود که پیشنهادش رو به شما دادم و..امیدوارم که عدم ارائه خوابگاه رو دیده باشند وخیلیا انتخابش نکرده باشند ..موفق باشید..

hamed
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۴:۱۳ ب٫ظ

با سلام رتبه من ۱۲۰ شده بنظرتون روزانه دعوت به مصاحبه(شهرستان) میشم؟

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  hamed

بله .برخی شهرستانها دعوتید..

حامد
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

مثلا کجاها؟

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

جاهایی که تو گرایش خودتون کم طرفتارها رو هستند در موقعیت۴و۵انتخاب رشته قرار بده(مثلا یاسوج و ارومیه..) و مورد اول و دوم و سومت رو محل زندگیت وچند جای متوسط انتخاب کن(با ظرفیت بالاتر-مثلا رشت)فقط دو مورد ۴و۵ رو یاسوج وارومیه وانتخاب کن…

مشاور
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  hamed

سلام
احتمال دعوت به مصاحبه تان برای روزانه خیلی زیاد نیست. شانس اصلی تان برای دوره شبانه است.

رتبه دینامیک کنترل ارتعاشات دانشگاه ها
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۳:۳۵ ب٫ظ

۱-شریف۲-تهران۳-علم و صنعت۴-خواجه نصیر۵-امیرکبیر۶-صنعتی اصفهان۷-تربیت مدرس۸-شیراز۹-گیلان

mechanic
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۵:۱۱ ب٫ظ

صنعتی اصفهان بالاتر از این موقعیته..

مهندسی مکانیک-دینامیک ارتعاشات کنترل
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۲۹ ب٫ظ

با سلام
دانشگاه شهید بهشتی مگه مهندسی مکانیک گرایش دینامیک ارتعاشات کنترل داره؟!!!
چرا دانشگاه شهید بهشتی تو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش مهندسی مکانیک نداره؟!!!
تو مقطع دکترا اساتید خیلی مهم هستند و باید موضوع تز دکترای خیلی خوبی تعریف بشه.
در دانشگاه شهید بهشتی استادهای مکانیک چه کسانی هستند؟
دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای فقط دبیران هستش یا نه؟ آخه کارشناسی ارشد روزانه اش فقط برای دبیران رسمی هستش.
ممنون میشم اگه میدونید راهنمایی کنید.

از نظر من ترتیب دانشگاه ها بر اساس سطح علمی و اساتید در رشته مهندسی مکانیک اینجوریه:
۱- صنعتی شریف
۲- صنعتی امیرکبیر
۳- دانشگاه تهران
۴-دانشگاه شیراز
۵- صنعتی اصفهان
۶- فردوسی مشهد
۷- علم و صنعت
۸- تربیت مدرس
۹- دانشگاه تبریز
۱۰- صنعتی بابل و گیلان
موافقید؟ نظرتون رو بفرمایید؟

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۲۴ ق٫ظ

اگه برید تو سایت دانشگاشون نام و زمینه کاری اساتیدرو زده . شهید رجایی هم فقط برای دبیران نیست.

سوال از دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۵:۳۸ ب٫ظ

سلام دینامیک-ارتعاشات.شما فارغ التحصبل کجایین؟

دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۶:۴۴ ب٫ظ

دوستان بالاخره فهمیدید که امسال چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میکنن از کجا باید بفهمیم؟؟؟؟؟؟
راستی درسته که امسال تا ۵۰ کد رشته میشه انتخاب کرد؟؟؟یعنی از ۵ تا به ۵۰ تا افزایش یافته

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۲۲ ب٫ظ

در صفحه ۸ دفترچه گفته که ۵۰ کد رشته می تونیم انتخاب کنیم.

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۲۵ ب٫ظ

ببخشید صفحه ۶ دفترچه- صفحه ۸ از pdf می شه.

دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۵۶ ب٫ظ

نیروانای عزیز واقعا از این همه احساس مسئولیتتون به پاسخگویی دلسوزانه ممنون و سپاسگزارم.
کاش یکی مثل شما پارسال مارو اینطوری هدایت و راهنمایی میکرد تا میتونستیم رتبه بهتری کسب کنیم
راستی توی اون کامنتی که ظرفیت دانشگاهها رو نوشتی دقیقا از بالاترین رتبه به پایینترین رتبه بود. یعنی اول شریف و آخر تربیت دبیر رجایی هست

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۳۹ ب٫ظ

خواهش می کنم دوستان عزیز :)

راستش تو ترتیب خواجه نصیر و تربیت مدرس شک دارم یعنی نمی دونم که کدوم مکانیکش قوی تره . البته تو آخرین رتبه بندی دانشگاه ها تربیت مدرس از خواجه نصیر جلو تره . ( البته این رتبه بندی ها زیاد به سطح علمی دانشگاه ها ربطی نداره ) . من خودم به احتمال زیاد خواجه نصیر رو می زنم تو ۵ تا انتخابم تر بیت مدرسم به احتمال بالای ۹۰ نمی زنم.

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۴۰ ب٫ظ

طبق این جمله که در دفترچه اومده اینکه چند برابر ظرفیت دعوت می کنند برای مصاحبه معلوم نیست.( تو جمله گفته ” چند برابر ظرفیت” دقیقا عددشو مشخص نکرده)

گزینش نهایی در هر یک از کدرشته های دوره دکتری داوطلبانی که براساس اعلام نتیجه مرحله اول حدنصاب نمره علمی لازم را کسب نموده و مجاز به انتخاب رشته می باشند، پس از معرفی به عنوان چند برابر ظرفیت در کدرشته محل های انتخابی (حداکثر تا ۵ کدرشته محل) با توجه به نتیجه بررسی سوابق علمی و پژوهشی آنان (که توسط دانشگاه ها صورت می پذیرد) و منحصراً بر اساس اولویت کدرشته محل های انتخابی هر داوطلب و ظرفیت
اعلام شده صورت خواهد گرفت.

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۵:۱۴ ب٫ظ

سال ۹۴:

ظرفیت روزانه دانشگاه های تهران:
شریف : ۵
تهران: ۵
امیرکبیر:۳ ( ۱ نفر پژوهشکده)
علم و صنعت: ۶
تربیت مدرس : ۲
خواجه نصیر : ۳
شهید بهشتی: ۳
تربیت دبیر شهید رجایی: ۱
—————————————
ظرفیت روزانه تهران : ۲۸ نفر
ظرفیت نوبت دوم تهران: ۵ نفر
ظرفیت پردیس خودگردان تهران: ۶ نفر
—————————————
کل ظرفیت دانشگاه های تهران :۳۹ نفر

ظرفیت روزانه شهرستان: ۳۸ نفر
ظرفیت نوبت دوم شهرستان: ۶ نفر
ظرفیت پردیس خودگردان شهرستان: ۷ نفر
—————————————-
کل ظرفیت دانشگاه های شهرستان :۵۱ نفر

****************************************
کل ظرفیت روزانه:۶۶ نفر
کل طرفیت نوبت دوم:۱۱ نفر
کل طرفیت پردیس خودگردان: ۱۳ نفر
========================================
کل ظرفیت: ۹۰ نفر

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۵:۳۲ ب٫ظ

برای مقایسه ظرفیت های سال ۹۳ رو هم گذاشتم:

سال ۹۳:

ظرفیت روزانه دانشگاه های تهران:
شریف : ۶
تهران: ۵
امیرکبیر:۳
علم و صنعت: ۶
تربیت مدرس : ۳
خواجه نصیر : ۸
شهید بهشتی: ۳
تربیت دبیر شهید رجایی: ۰
—————————————
ظرفیت روزانه تهران : ۳۴ نفر
ظرفیت نوبت دوم تهران: ۵ نفر
ظرفیت پردیس خودگردان تهران: ۳ نفر (شریف در کیش)
—————————————
کل ظرفیت دانشگاه های تهران :۴۲ نفر

ظرفیت روزانه شهرستان: ۳۹ نفر
ظرفیت نوبت دوم شهرستان: ۶ نفر
ظرفیت پردیس خودگردان شهرستان: ۱۰ نفر
—————————————-
کل ظرفیت دانشگاه های شهرستان :۵۵ نفر

****************************************
کل ظرفیت روزانه:۷۳ نفر
کل طرفیت نوبت دوم:۱۱ نفر
کل طرفیت پردیس خودگردان: ۱۳ نفر
========================================
کل ظرفیت: ۹۷ نفر

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۵:۴۰ ب٫ظ

در مجموع امسال نسبت به پارسال ظرفیت نوبت دوم و پردیس تغییر نکرده . ظرفیت روزانه ۷ نفر کم شده که از این ۷ نفر ۶ نفر از ظرفیت دانشگاه های تهران و ۱ نفر از دانشگاه های شهرستان بوده . :) :) :) :)

موفق باشید :)

mechanic
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۴۹ ب٫ظ

شزیف ۵نفر تهران ۵نفر ..شما با رتبه۳حتما(۹۰درصد) تو یکی از این دوتا قبولید(موفق باشید..)

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

ممنون. با آرزوی موفقیت برای شما :)

دینامیک-ارتعاشات به mekanik
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۲۹ ب٫ظ

با عرض تاسف باید بگم من دقیقا متوجه حساب و کتابتون نشدم. اگه امسال ۳برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه کنن مثلا پارسال ظرفیت دانشگاههای تهران در کل ۲۸ نفر بود که ۳*۲۸=۷۶
بنابراین آیا میشه گفت تا رتبه ۷۶ به یکی از دانشگاههای تهران دعوت میشن یا این نوع حساب غلطه؟؟؟؟
نمره کل من ۵۹۹۱ شده

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

این حساب غلطه . ۷۶ جایگاه وجود داره و چون هر فرد به ۵ کد محل دعوت می شه این ۷۶ جایگاه توسط ۷۶ فرد پر نمی شه که تا رتبه ی ۷۶ بخواد تهران دعوت بشه . اگه تا ۳ برابر ظرفیت دانشگاه ها برا مصاحبه دعوت کنند نهایتا تا رتبه ۵۰ و خورده به تهران دعوت می شن مگر اینکه ۶ ۷ برابر ظرفیت دعوت کنند که رتبه ۷۶ هم بخواد تهران دعوت بشه .

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

۶ یا ۷ برابر ظرفیت

علی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

نه اینجوری نیست اخه مثلا رتبه۱ سه انتخاب میکنه پس از ۷۶ سه تا کم کن نفره ۱۰ چهار انتخاب اول تهران می زنه دوباره ۴ تا از ۷۶ کم کن

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۱۳ ق٫ظ

((هم پوشانی)) وجود داره..یعنی برا مثلا نیروانا که رتبش سه هستش ۵تا از این عددی که شما گفتیدباید لحاظ بشه.(البته باید می گفتید۶یا۷ضربدر۲۸)که مثلا با ۷برابرمیشه۱۹۶که البته ۱۶۸جایگاه برا یه تعداد از داوطلبا که انتخابش بکنند(مثلا شما نیروانا رو ۵نفر در نظر بگیر و تمامی رتبه ها را۵نفره در نظر بگیر و این یعنی رتبه شماکه۷۷هستش رو در عدد۵ضرب کن ۳۸۸ بدست میاداکنون شما باید۳۸۸رو که موقعیت شماست با۱۹۶ مقایسه کنی(تقسیم) که تقریبا دوبرابر هستش رتبه شما..(یه مقدار سختش کردم براتون)ولی با این حساب اگه همه نفرات با رتبه کمتر از شما ۵محل را انتخاب کنند(از ظرفیتهای تهرانیهارومیگم)باید تا رتبه نصف رتبه شما به مصاحبه دعوت بشوندیعنی۳۶ (ولی عملا دیده میشه که تا رتبه ۵۰ هم دعوت میشوند(چرا..)مثلا به دلیل اینکه بعضیها از ۵ انتخاب خودشون استفاده نمی کنند (مثلا نیروانا ممکنه فقط شریف و تهران و امیر کبیر رو انتخاب کنه و ۲مورد از۵مورد رابرا دیگران باقی بزاره)وخیلیای دیگه هر کدوم به دلایلی ممکنه از۵انتخاب خودشون نهایتا۲مورد روزانه تهرانها رو انتخاب کنندو این باعث میشه به جای ۳۶ نفر اول که برا قرار گرفتن در موقغیت۲۸ نفره دعوت بشوندحدود۵۰ یا کمتر و بیشتر امکان دعوت پیدا کنند(به نظر من حدود۱.۸ برابر ظرفیت روزانه فرمول تقریبی خوبی هست واسه دعوتیها به تهران)(یکمی سخت بود ولی اگه بررسی کنید میبینید درست مفهوم رو بررسی کردم..)

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

یه ۱۶۸ نوشتم که منظور همون ۱۹۶ بوده(قاتی نکنید..)

اشکان
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  mechanic

عالی بود توضیحت.دست گلت درد نکنه.این دوستان رفتن ته همه چیو درآوردن.خداییش سازمان سنجش باید بیاد ازتون مشاوره بگیره.این فرمول مسخره میانگین وزنی رو هم عوض کنن.این چه مدلشه؟؟؟

دینامیک-ارتعاشات به mekanik
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

خیلی خیلی ممنون و سپاسگزارم
معلومه که از قدرت تجزیه و تحلیل خوبی برخوردارید.انشاالله موفق باشید
راستی خودتون کارشناسی و ارشدتونو کجا خوندید؟؟

mechanic
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۴۷ ب٫ظ

شهرستان بودم(کرمانشاه.اگه میبینی امسال رتبم در حد همون کرمانشاه بدست اومده ماله اینه که ۲-۳سالیه در گیر سربازیم.وحدود۳۵روز خوندم..(تخصصی۵۲.۲۷وعمومی ضعیف(سنم رفته بالا ۲۹وگرنه وای می ایستادم سال دیگه کولاک میکردم..ولی واقعا هیچ علاقه ای به هیئت علمی شدن ندارم وصنعت رو بیشتر دوست دارم(البته اگه شغل صنعتی استخدام بتونم بشم..(ازمونی برانفت و گازو..باشه و…).شما هم موفق باشید.اگه سال اولتونه حتما وایسید برا سال بعدوبه این شایعات حذف ازمون و..توجه نکنید.چون دانشگاهها توانایی پذیرش داخلی ۱۲۰۰۰نفر رو ندارند..وگرنه شهرستان بزنید قبولید..

mekanic
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۰۲ ب٫ظ

نیروانا فاصله ترازیت تا نفر اول(که مثلا ترازش از ازمون۸۰۰۰ و مثلا معدلش هم تراز۱۸۰۰داشته (۹۶۰۰درمجموع)چنده .یهعنی ترازت خودت چنده انگار۹۲۰۰ به بالابودی(حساب کردم)…..چون باید بدونی که تفاوت تراز رتبه یک و۳ میتونه دو حالت بسیار مختلف داشته باشه .مثلا تو گرایش ما نفر اول میانگین ۶۸وتراز کل احتمالی۹۹۵۰(امارشو گیر اوردم..)ونفر نهم تراز۸۵۵۰ داره (حدود۱۴۰۰تا اختلاف..)(یعنی ترافیک بسیار کمی تو این ۹نفر وچود داره.یعنی احتمالا برا این ۹نفر تقریبا ترتیب قبولی مثل رتبه خواهد بود(اول شریف وسپس تهران و..) ..چون که فاصله ها زیاده و زیاد مصاحبه نمیتونه جابجاشون کنه (مگه یکی خیلی رزومش ضعیف باشه..)وتراز کل خودت رو که حدود۹۲۰۰بدست اوردم(از رو اطلاعات خودت و اون درصد که برا نفر اول خودتون گفتی اینو بدست اوردم..مثله اینکه برا شما ترافیک ترازی نزدیک به همی تو چند نفر اول هست اگه بتونی تراز یک نفر که رتبه زیر ۱۰ اورده رو بدست بیاری بهتر میتونی پی ببری که تو مصاحبه تهران مثلا اگه نفر اول مصاحبه هم نباشی(مثلا نفر پنجم هم باشی)با فرض مثلا ۲نفر ظرفیت)بازم در مجموع قبول هستی یا نه..(یکم سخت بود ولی شما این مطلبو درک می کنی حتما(منظورم اینه که تو مصاحبه تهران حتی اکه تو موقعیت وسط هم باشی ممکنه درمجموع پذیرفته نهایی باشی)…موفق باشی..

اشکان
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  mekanic

منم به شدت درحال حساب کتاب کردن با احتمالات مختلفم!!!خدایی این حرکتا رو به اسم خودت ثبت اختراع کن mekanic عزیز.

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  mekanic

من ترازم ۹۳۶۲ هست. اگه تراز کلی نفر اول (با فرض اینکه ۱۸۰۰ تراز از معدل گرفته باشه ) ۹۶۰۰ باشه یعنی ۲۳۸ تا ترازش از من بیشتره ( و این یعنی ۷۱ در تراز نهایی و یعنی هیچی!!!!) .

متوجه شدم شما چی می خواید بگید اما به نظرم چیزی که می گید درست نیست .تراز نهایی که بعد از مصاحبه میاد از ۱۰۰۰۰ هست که ۳۰۰۰ تاش برا همین آزمونه و ۷۰۰۰ تاش از مصاحبست. حالا اگه نفر اول و آخری که به فرض برای مصاحبه دانشگاه تهران دعوت می شن مثلا ۲۰۰۰ تا اختلاف تراز داشته باشن ( که هیچ وقت اینقدر اختلاف وجود نداره) . ۳۰ درصدش می شه ۶۰۰ که این ۶۰۰ تا تراز راحت با ۹ نمره (از ۱۰۰ نمره) در مصاحبه جبران می شه !!!

وقتی ۳۰ نمره دست استاده که اگه ازت خوشش بیاد می تونه کامل بده اگرم خوشش نیاد بهت صفر میده دیگه نه با نمره آزمون می تونی جبرانش کنی نه با نمره ای که در قسمت آموزشی و پژوهشی مصاحبه می گیری .
پس همش دست استاده. خودتونو با این محاسبات خسته نکنید!!!!!

mechanic
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

درست میگی .ولی مگه دانشگاهی میتونه از ۳۰ به یکی مثل شما که شریف خوندی و ..صفر بده مطمئن باش امسال هیچ دانشگاهی نمیتونه این کار رو انجام بده…مگه تو اون ۱۵ نمره که گفته شبیه بودن و مرتبط بودن موضوع پایان نامه با استادها .که بازم امکان این وجود نداره که از اون به کسی صفر بدهند..(امسال وزارت علوم گفته به اعتراضا رسیدگی میکنم و مطمئن باش استادها به خاطر همین کمتر از این کارا می کنند..بابا منظورم اینه که به قول خودت ۹نمره تو مصاحبه تفاوت فاحش ایجاد می کنه .شما بررسی کن که خیلی فرقشه نفر اخر دعوت شده به تهران چقدر تفاوت تراز با شما که جزئ اولین نفرات هستی داره. دو حالت رو در نظر بگیر با تفاوت ترازهای مختلف(مثلا اگه استاد بخواد نفر اخر دعوتی به دانشگاه تهران رو که شاگرد خودش هم بوده بگیره و تو رو نگیره باید چند نمره تو مصاحبه به اون بیشتر از تو بده تا موفق بشه..(البته این چیزی که من گفتم بیشتر برا شهرستانها صادقه..مثلا دانشگاهی که من میخوام انتخاب کنم از رتبه حدود۱۱۰ تا رتبه ۲۲۰ (یعنی حدود۲۰۰۰تا تفاوت تراز)به مصاحبش دعوت میشه واین چیزایی که من گفتم برا اونجا بیشتر صادقه..

دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۳۳ ب٫ظ

دوستان شما چطوری حساب کتاب میکنید و تقریبا میفهمید که کدوم دانشگاهها دعوت میشید یا نمیشید؟ میشه روششو به ما هم بگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم اگه دوستان پاسخ بدن

mekanic
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۳۸ ب٫ظ

باید امار و ارقام پارسال رو بدونید .اگه saharکه اسم قبلی کاربری خودمه .لینک اونو برا تون گذاشته (گذاشتم..)تو این صفحه..شاید یه سری اطلاعات بدست بیاری..

mekanic
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  mekanic

salar نه sahar

اشکان
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  mekanic

خخخ.پس با اسم دخترونه هم کامنت میذاری سالار؟؟؟!!!

mechanic
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

لایک..

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۳۴ ق٫ظ

دوستان ، کسی از شماها اطلاع داره گواهی شاگرد اولی دوران کارشناسی رو از کدوم قسمت دانشگاه باید بگیرم؟ اصلا میدن همچین گواهی ای رو ؟

mekanic
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۰۰ ب٫ظ

اموزش-فارغ التحصیلان

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  mekanic

ممنون mekanic :)

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

شما میتونید بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه خودتان و با توجه به فرمول تعیین نمره کل، متوجه بشید که امسال بالاترین میانگین وزنی دروس در رشته شما چقدر بوده است. این بالاترین میانگین وزنی به احتمال بسیار زیاد متعلق به رتبه یک رشته شماست مگر اینکه معدل پایین باعث شده باشه رتبه یک نشه. فرمول محاسبه نمره کل در آزمون دکتری: در آزمون دکتری نمره کل شامل ۸۰۰۰ نمره از آزمون تستی و ۲۰۰۰ نمره حاصل از معدل موثر است. فردی که بالاترین میانگین وزنی نمرات خام را در رشته خودش به دست آورد، ماکزیمم سهم نمره بخش تستی یعنی ۸۰۰۰ نمره را به خود اختصاص می‌دهد و نمرات سایر همرشته‌ای‌های او بر اساس میانگین وزنی نمرات خام این فرد به دست میاد. پس نمره کل سایر افراد به این صورت به دست میاد: بخش اول: میانگین وزنی نمرات شما، تقسیم بر میانگین وزنی نمرات رتبه ۱ رشته مورد نظر می شود و نتیجه در ۸۰۰۰ ضرب می شود. بخش دوم: معدل موثر در ۱۰۰ ضرب می شود. با جمع اعداد به دست آمده در بخش اول و دوم، نمره کل نهایی شما به دست میاد. ________________ حالا شما با توجه به اطلاعات کارنامه خودتون میتونید بفهمید شخصی که بالاترین میانگین وزنی دروس را به دست آورده، میانگینش چند بوده است. به این صورت: ۱- ابتدا میانگین وزنی درصدهای خود را حساب کنید. که فرمولش به این صورت هست: (درصد تخصصی × ۴) + درصد زبان + درصد استعداد و حاصل تقسیم بر ۶ ۲- برای اینکه تراز خالص… ادامه نظر»

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

دوستان این متن رو اونور ینفر گذاشته بود . خوشم اومد گفتم اینجام بذارم شاید به کارتون اومد.

اشکان
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

با تشکر از شما.متن رو برای تبدیلی ها هم کپی کردم.

دینامیک ارتعاشات
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۲۲ ق٫ظ

مفید و عالی، ممنون…

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۱۵ ق٫ظ

طبق دستور این متن که درست هم هست بالاترین میانگین وزنی درصدها امسال در رشته ما ۶۵.۳۰ درصد بوده که به احتمال زیاد میانگین وزنی نفر اول هست ( البته اگر معدل ایشون کم نبوده باشه که بعید می دونم کسی که همچین میانگین درصدی داره معدلش کم باشه!!)

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۲ ب٫ظ

بالاترین میانگین وزنی درصدها پارسال (دکتری ۹۳) در رشته ما ۷۰.۱۳ درصد بوده . امسال نسبت به پارسال بالاترین میانگین وزنی ۴.۸۳ درصد کمتر شده .

البته من فکر می کردم امسال کنکورش خیلی آسونتر بوده و میانگین باید بره بالا اما مثل اینکه اینطور نبوده و به نظر من آسونتر بوده و نزدیک ۵ درصد کاهش داشتیم.

علی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۳:۵۷ ب٫ظ

سلام بچه ها من ۴۵ شدم با تخصصی ۴۶ استهداد۳۱ و زبان ۲۸ به نظرتون به دانشگا های تهران دعوت می شوم برا مصاحبه

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بستگی به این داره که امسال چند برابر ظرفیت اعلام کنند. اگر مثل پارسال دعوت کنند فکر می کنم خواجه نصیر رو حتما دعوت می شید.

علی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

شنیدم امسال تا ۵ برابر ظرفیت دعوت میشوند با رتبه ۴۶ فکر کنم علم وصنعت یا تربیت مدرس بشه دعوت شد

دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دوستان شما چطوری حساب کتاب میکنید و تقریبا میفهمید که کدوم دانشگاهها دعوت میشید یا نمیشید؟ میشه روششو به ما هم بگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم کگه دوستان پاسخ بدن

علی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

شنیدم امسال تا ۵ برابر ظرفیت دعوت میشوند با رتبه ۴۵ فکر کنم علم وصنعت یا تربیت مدرس بشه دعوت شد

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۲۴ ق٫ظ

اگه ۵ برابر ظرفیت هم اعلام کنند شریف و تهران و امیر کبیر که دعوت نمی شید .علم و صنعت و خواجه نصیر و شهید بهشتی رو به احتمال خیلی زیاد دعوت می شید . اما تربیت مدرس رو شک دارم من فکر نمی کنم دعوت شید چون هم ظرفیتش خیلی کمه و هم اینکه در ۵ انتخاب اول رتبه های خوب تربیت مدرس حتما هست پس زود پر می شه و به ۴۵ نمیرسه مثلا دوستم ۲ سال پیش با رتبه ۹ انتخاب دومش تربیت مدرس بود.

این نطر من بود ولی بازم هرچی خدا بخواد توکلتون به خدا باشه تا بهترین اتفاقا براتون رقم بخوره.

موفق باشید .

علی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۲۷ ب٫ظ

ممنون اره احتمالا اینجوریه دیگه . راستی رزومه شما چطوریه مقاله هم دارید

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

۲ تا مقاله- ۱ کتا ترجمه شده- مدرک زبان – همین :(

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شاگرد اول کارشناسی هم بودم- نمیدونم اصلا ارزش داره برم گواهی بگیرم یا نه .

علی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

رزومه تون خوبه که من یدونهisi پابلیش دارم دو تا هم سابمیت البته ترم چهار ارشد هستم هنوز فارق التحصیل نشدم بنظرتون تو مصاحبه شانسی دارم معدلم خوب نیست راستی معدل که در مصاحبه پرسیده نمیشه ؟

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

متاسفانه معدل رو می پرسند چون در فرمشون امتیاز هم داره اما نمرش زیاد تاثیر نداره .فقط شاید در دید اساتید تاثیر منفی داشته باشه . شما اصلا به ضعفایی که دارید فکر نکنید فقط رو نقاط قوتتون مانور بدید شاید فقط علت کم بودن معدلتون رو بپرسند ( در بعضی دانشگاه ها) شما هم دلیلشو می گید بدون هیچ اغراقی .

نگران نباشید تعدادی از دانشگاه ها اصلا در مورد معدل چیزی نمی پرسند.

جواب به رتبه 75یعنی دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۳:۳۹ ب٫ظ

سلام. تبریک میگم. شما کجا ارشدو خوندین؟دانشگاه ارشدتونو حتما اولا بزنین(اگه تهران نخوندین)

دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۱۴ ب٫ظ

راستی خانوم نیروانا بازم بسیار بهتون تبریک میگم.انشاالله موفق باشید.
شما تو دانشگاه شریف میخواین با کدوم استاد کار کنید؟
میشه اگر اطلاعات و آماری دارید در مورد دانشگاههای تهران بهم بگید؟ تو کامنت قبلی شرایطمو گفتم.

نیروانا ( مکانیک )
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۲۱ ب٫ظ

بازم تشکر می کنم.
من استادم از ایران رفتند. حالا نمی دونم دقیقا با کی و کجا می خوام کار کنم. چند روز باید سرچ کنم زمینه کاری استادا رو در دانشگاه های مختلف در بیارم بعدشم باید با چند تا از دانشجوهاشون صحبت کنم تا از بینشون انتخاب کنم بعد برم با خودشون حرف بزنم و در نهایت به جمع بندی برسم . اگه تو سرچام به چیز خاصی برخوردم که به نظرم رسید می تونه به دردتون بخوره چشم میام می گم.

دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستان ، کسی رتبه بندی دانشگاههای تهرانو میدونه؟یعنی تو رشته ما(دینامیک ارتعاشات) ترتیب دانشگاهها از برترین تا پایین ترین اگه کسی میدونه خواهش میکنم بذاره.و اینکه واقعا با رتبه ۷۵ هیج امیدی به دعوت شدن به هیچ کدام از دانشگاههای تهران نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا نظرتونو بگید؟

به دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۳:۳۱ ب٫ظ

سلام. تبریک میگم بهتون. درصداتون چند بود؟ ینظر من احتمالا غیر تهران قبول خواهید شد

mekanic
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۲:۱۳ ق٫ظ

فکر نکنم تهران رو … ولی خیلی از شهرستانهای خوب بله..(وقتی دفترچه ها ی رشته ها اومد ۵یا۶ برابر مجموع ظرفیتهای تهران رو حساب کن ببین رتبت میکشه یانه…

دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  mekanic

آقای مکانیک منظورتون از شهرستانهای خوب کدومان؟میشه به ترتیب اولویت نام ببرید؟ممنون میشم

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۳:۱۲ ب٫ظ

شیراز-صنعتی اصفهان-و…تو این مایه ها دیگه..(به نظر من اگه سال اول کنکورته و این رتبه خوب رو به دست اوردی حتما برا سال اینده رتبت عالی میشه وبمون که به هدفت که تهرانه برسی…

mechanic
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

البته اول صنعتی اصفهان وبعدشیرازوفردوسی(بین این دو مورد نظر علما متفاوته..)و..ونیز به محل سکونت شما بستگی داره…

hamed
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۴:۰۴ ب٫ظ

دوست گرامی کدوم چند تا اولویت زدید و کجا ها رو زدید؟

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۰ ب٫ظ

دوستان درصداتونو با معدل موثر و رتبه بذارید تا بچه های سال بعد بتونن استفاده کنند و مثل ما در به در دنبال درصدها و رتبه ها نگردن.

ارتعاشاتی
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

سلام بچه ها. بنظرتون با رتبه۷۷ کجا میشه قبول شد؟

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ارتعاشاتی

شما شانس برا شهرستانا دارید. مثل سمنان- بابل- جمران اهواز و . . .

Mohammad
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

دوستان به نظرتون با رتبه ی ۹۰ کجا دعوت میشم واسه مصاحبه؟

اشکان
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۵۶ ب٫ظ

آقاصادق عزیز (mekanic خودمون)
چند شدی شما؟ایشالا خوب شده رتبتون که؟

mekanic
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

نه من جامدات بودم و۱۳۹ شدم با تخصصی۵۳درصد و استعداد۱۸ عمومی منو زمین زد وگرنه یه نفر میشناسم با تخصصی۵۰ تو جامدات رتبش شده۶۵(.(واقعا عمومیم خیلی کم شد کلید بر ضد من چرخید…)حکمت خدا رو می پذیرم..وشهر خودم رو که احتمالش هست استادم منو برداره میزنم..

به mekanic
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  mekanic

سلام مکانیک جان. شما کجا خوندی؟ بنظرم اول جاهایی بزن که شانس قبولی داری نه این که جاهایی که احتمال داره مصاحبه دعوت شی. خیلی کار خوبی میکنی دانشگاه خودتو میزنی شانست میره بالا. دیگه هم ناراحت نباشی. مهم اینه که قبول میشی. انشاالله تو دکترا توانایی هات رو بیشتر نشون میدی و جبران میکنی دوست خوبم

hamed
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  mekanic

کجاها رو زدید دوست عزیز؟

mechanic
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  hamed

همدان ورازی ودوتا شبانه تهران و بوشهر….نتیجه اومد ::من همون هودان قبول شدم روزانه

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۴۷ ب٫ظ

رتبه:۳

تخصصی : ۷۱.۹۷
استعداد: ۴۵.۵۶
زبان: ۳۷.۷۸

معدل موثر: ۱۷.۸۳

تعداد داوطلب: ۵۸۵

آخرین رتبه مجاز روزانه: ۱۵۲

آخرین رتبه مجاز سایر دوره ها: ۳۶۶

اشکان
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۵۴ ب٫ظ

تبریک میگم.انشالله موفق باشین و به شریف که میخواستین بالاخره رسیدین.

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

مرسی آقا اشکان. فعلا خان اولو گذروندم هنوز تا قبولی خیلی راهه . :) . مخصوصا اینکه استاد خودم از ایران رفته و هر استادی دانشجوهای خودشو داره . دیگه تا قسمت چی باشه.

اشکان
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

انشالله که خیره و حتما موفق میشین.فکر کنم شما پارسال هم میومدین سایت و با اسم فاطمه دینامیک کنترل کامنت میذاشتین.درسته؟منم اتفاقا از بازماندگان پارسال هستم.البته من تبدیلم.شما که سطح علمیتون عالیه.رتبتون هم که عالیه.دانشگاهتون هم که عالی بوده و انشالله همه خان ها رو تا آخر با موفقیت طی میکنید به امید خدا

نیروانا ( مکانیک )
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

بله من همونم و سررنوشت منو به امسال کشوند!!!!

ممنونم از لطفتون :)

اشکان
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

انشالله که خیره و سرنوشت دوباره شما رو به دانشگاه خودتون داره برمیگردونه و خیلی هم عالیه.من واقعا یه تشکر به شما هم بدهکارم.من پارسال که امتحان دادم و رتبم اصلا خوب نشد.۲۷۰ شدم و نرفتم.ولی همون موقع قبل از اعلام نتایج که کامنتای شمارو که میخوندم تازه اومدم تو باغ که میانگین درصد برای قبولی مهمه و یه جوری باید میانگینو کشید بالا.اتفاقا پارسال هم کامنت تبریک بهتون دادم!ولی شما نرفتین ظاهرا.فک کنم پارسال با اسم احسان! میومدم اگه اشتباه نکنم.امسال رتبم ۸۹ شده علیرغم بدبیاری ها و بدشانسیایی که آوردم.وگرنه انتظار رتبه زیر ۱۰ داشتم.ولی همین رو درپیتم رو هم مدیون کامنتای خوب شما و بقیه دوستان بودم که دستم اومد باید چیکار کنم و چیکار نکنم برا آزمون دکتری.
شما هم که امسال ترکوندین و به قول خودتون رفتین رو سکو و بسیار بسیار تبریک میگم بهتون.انشالله موفق باشین و دکتری رو هم به سلامتی تموم کنین و به قول آقای جبلی تو ورودآقایان ممنوع آخرش پرچم ایرانو ببرید بالا!!!

نیروانا ( مکانیک )
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

بسیار بسیار متشکرم :)

راستش بخاطر اتفاقات پارسال و اینکه نشد قبول بشم و ….. خیلی بهم بر خورده بود و با خودم تصمیم گرفتم ۱ بشم یعنی از روزی که شروع کردم برا امسال بخونم با خودم گفتم من ۱ میشم !!! البته ۱ نشدم !!!!

فکر نمی کردم کامنتام بهتون بتونه کمک کنه اصلا :) ولی خب خوشحالم اگه حداقل یخورده هم براتون موثر بوده

بد بیاری ها رو قبول دارم . خیلی چیزا برا رسیدن به رتبه خوب موثره .

با ۸۹ فکر کنم شبانه تهران و روزانه شهرستانو میارید . انشا الله هر چی به صلاحتونه همون بشه . براتون آرزوی موفقیت می کنم.

دینامیک ارتعاشات
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۱۶ ق٫ظ

سلام،
خیـــــــلی عـــــــالی
ان شا الله که تو مراحل بعدی هم گل بکاری :-)
یه روحییه درست و حسابی هم به ما دادی :-)
ان شا الله که با راهنمایی هاتون بتونیم سال بعد عالی شیم.

نیروانا
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

سلام ،
ممنون :) .
مطمئن باشید هر کسی که تلاش کنه و این تلاشش هدفمند باشه نتیجه می گیره. باید خودمونو باور کنیم . باید باور کنیم که بهترینیم تا بهترین چیزها هم نصیبمون بشه . داشتن اعتماد به نفس در کنار تلاش و پشتکار آدمو به هر چیزی که اراده کنه می رسونه.

همسر من سربازه و فرماندهشون بهشون ترجمه می ده اینام یروز تو هفته که تعیین می کنه می برن تحویل می دن . تو این مدت گاهی براش ترجمه می کردم . متن ترجمش در رابطه با خود باوری بود. من با ترجمه ی اونا ناخواسته تحت تاثیر قرار گرفتم و خیلی در اعتماد به نفسم موثر بود هر چند فکر می کردم خیلی آدم با اعتماد به نفسی هستمو خودمو باور داشتم اما بازم تاثیر گذاشت!!! :)

وقتی ۱ شدن رو انتخاب کنی دیگه ۳ که می شی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من در خدمتم اگر راهنمایی را کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمی کنم . سوالی داشید حتما بپرسید با کمال میل جواب می دم در صد صد

دینامیک ارتعاشات
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  نیروانا

درسته، کاملا موافقم، ادم وقتی خودشو باور نداشته باشه نباید از دیگران هم انتظاری داشته باشه…
خیلی عالی، انشاالله شماهم به ما القاش میکنین :-)
بله البته :-)
خیلی ممنون از لطفتون، حتما بازم بهتون زحمت میدم و از راهنمایی های مفیدتون استفاده میکنم.

نیروانا
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

راستی چه خوب شد که مشکلات کلید اولیه رو هم برطرف کردن اصلا فکر نمی کردم تاثیر بدن. هم سوال ۱۳ ریاضی که مشکل داشتو حذف کردن و هم سوال ۲۱ ( دینامیک) که می گفتم مطمئنم کلید اشتباهه و جواب صحیح یه گزینه دیگست رو گزینه درستشو در نظر گرفتن .

دینامیک ارتعاشات
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  نیروانا

بله خدارو شکر درعین ناباوری :-)
خداکنه همیشه همینجور انتقاد پذیر باشن!؟!؟!؟

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۳۸ ب٫ظ

طبق قولی که داده بودم بعد از نتایج بیام اومدم :)

من ۳ شدم

دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان، امیدوارم از نتایجتون راضی باشید،میخواستم بدونم با رتبه ۷۵ میشه انتخاب انتخاب اولو یای از دانشگاههای تهران زد،امکان دعوت به مصاحبه تو کدوم یک از دانشگاههای تهران وجود داره؟ از دوستانی که آمار دارن خواهش میکنم پاسخ بدن

mekanic
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۱ ب٫ظ

لطفادرصداتونم با معدل ورتبه بنویسید برا بچه های سال اینده…

mekanic
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۲ ب٫ظ

با۷۵ گرایش شما تهران رو تو مصاحبه نمیارید…

salar-mekanik
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

سلام به همگی دوستان ..اگر به صفحه اظهار نظر بعد از کلید کنکور۹۳(پارسال) احتیاج داشتید و یا درصدهاشون.اون رو براتون پیدا کردم.کلیک کنید.https://phdtest.ir/1392/12/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D8%AA93-94/

salar-mekanik
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۰۴ ب٫ظ

امبداورم همه تلاش کنندگان -به اهدافشون از ازمون برسند.همچنین امیدوارم نیروانا زیر۵ بشه تا شریف قبول شه وسال دیگه phdtestباش مصاحبه کنه(مصاحبه با رتبه..مکانیک-دینامیک و..چه کیفی میده ها بعد این همه سختی …

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  salar-mekanik

ممنون آقا سالار . پارسال بعد از اومدن نتایج و با رتبه ی ۲۹ قبول نشدن خیلی داغونم کرد مخصوصا وقتی میدیدم همه هم کلاسی ها و دوستام سال دوم دکتری هستن پارسال کم زحمت نکشیدم اما بی فایده شد و خودمو اینطور قانع کردم که قسمت بوده و شاید حکمت خدا اتفاق بهتری رو قراره پیش روم بذاره . شاید اتفاق بهتره برآورده شدن دعای شما برام باشه :)
براتون آرزو می کنم به همون نتیجه ای که مد نظرتونه برسید . رتبه ها که اومد حتما بیاید اینجا به مام بگید خوشحالمون کنید :)

salar-mekanik
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۴۱ ب٫ظ

موفق باشید من زیر۷۰ می خوام..(استادم بهم گفته اگه زیر۶۰ یا ۷۰ بشی می گیریمت و گرنه قول نمی دم. (حالا جالب اینه که دانشگاه رازی با رتبه ۱۶۰ و حتی۲۱۸(رزومه خیلی خوب)هم گرفته(جامدات)تقریبا۳برابر۷۰رو گرفته.تروخدا شانس ما رو دیدی…

دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴ ق٫ظ

آقای نیروانا واقعا عالی زدید تبریک میگم، میشه درصدای زبان و استعدادتون هم بگید و اینکه بگید از این مقدار درصد چقدرش مربوط به ریاضیه؟چند تا سوال ریاضی زدید؟
چون خود من از ۳۰تای دینامیک ارتعاشات و کنترل ۲۳ تا زدم (همه درست بودن) و یدونه ریاضی زدم
دوستان به نظرتون با درصدای زیر چه رتبه ای رو میشه پیش بینی کرد :دینامیک-ارتعاش
تخصصی ۵۰ تا ۵۳.۳۳
استعداد ۱۴
زبان ۰
لطفا نظرتونو بگید

mekanik
فروردین ۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

نیروانا اسم خانمه نه اقا…

مکانیک( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

سلام
سال نو همگیتون مبارک
ممنون . امیدوارم هممون به اندازه زخمتمون نتیجه بگیریم.

مجموع درصدای زبان و استعدادم بین ۷۵ تا ۸۲ درصد میشه. به جوابای داده شده برای یکی دوتا از سوالا شک دارم برای همین بین این دو مقدار متغیره. تخصصی هم که بین ۶۷.۴ تا ۷۱ درصد متغیره . امسال ریاضیش سخت بود ( البته نمیشه گفت سخت! به نظرم سوالاش طبق روال سال های گذشته نبود و یه مدل دیگه خوندن می خواست!) منم کلا ۱ غلط داشتم. از ۱۳ تا سوال ریاضی هم ۸ تاشو زدم که ۱ کیش غلط شد( اون سوال تبدیلو غلط زدم)یعنی از ریاضی ۵۱ درصدشو زدم.

شما میانگینتون تقریبا ۳۷ درصد می شه من فکر می کنم رتبتون زیر ۱۰۰ بشه حالا دیگه باخداست بستگی به این داره که بقیه چطور آزمون دادن شاید امسال میانگین درصدا بره بالا و رتبتون بدتر بشه . دیگه آزمون که گذشت کاریش نمی شه کرد امیدوار باشید :)

شما از دوستاتون خبر دارید؟ چطور دادن آزمونو؟ درصداشون چطوره؟

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

راستی شما خودتون کدوم دانشگاه خوندید؟ معدلتون چنده؟

salar-mekanik
فروردین ۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

دقیقا ریاضیش یه مدل دیگه بود و این جای تحسین داره..ریاضیش یه طوری بود که نسبت به پارسال درصد اکتسابی ریاضی برای خیلیا پایین تر میاد و از این لحاظ میشه گفت سخت تر بود..منم ریاضی حدود۴۹ درصد بیشتر نتونستم بزنم..با اینکه امیدم به ریاضی بود..ودر مجموع هم تخصصی رو ۵۰ زدم(با کلید اولیه که قطعا اصلاحاتی داره و درصدا تغییرات خواهند داشت..)من جامدات بودم …شنیدم دینامیک ساده بوده(هرچند درصد شما بالاست و قابل قبول حتی اگر سوالات شما ساده بوده باشه درصد شما بالاتر از حدیه که توی ناحیه تمرکز درصدی قرار بگیره و رتبتون خیلی خوب میشه.یکی از دوستان من دینامیک بودو۵۷درصد تخصصی زد(۳ساله کنکور شرکت میکنه)…دوستانتون که جامدات بودن در مورد سطح سوالات چه نظری دارند…تمرکز درصدهای تخصصی رو چه حدودیه..

دینامیک-ارتعاشات
فروردین ۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

انشاالله سال نو شماهم مبارک باشه توام با موفقیتهای فراوان. از پاسخگویی و اطلاعاتتون ممنونم،راستش من فقط یکی از دوستام دینامیک ارتعاشه که من و اون پارسال هم تو کنکور شرکت کرده بودیم ، و به نظر هردومومن کنکور امسال هم ریاضیش و هم دینامیکش سخت تر بوده(کنکور ۹۳ واقعا ساده تر بوده)البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بگم من روی ریاضی سرمایه گذاری قابل توجهی نکردم و فقط خواستم سوالات خیلی روتین و چشمی از دستم در نره.
دوستان شما از رنج درصد رتبه های برتر پارسال دینامیک خبری دارید؟
یعنی حقیقتا شما فکر میکنید که میانگین درصد رتبه های امسال بهتر از پارساله؟؟؟؟

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۹, ۱۳۹۴ ۹:۳۸ ب٫ظ

یکی از دوستامم در مورد سختی سوالات همین نظرو داره. آره به نظر من میانگین امسال افزایش پیدا می کنه حداقل میانگین رتبه های برتر که حتما بالا می ره .

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

راستی شما خودتون کدوم دانشگاه خوندید؟ معدلتون چنده؟

salar-mekanik
فروردین ۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

سلام نیروانا ..سال نو مبارک..مدتی نبود..تو این مدت از گرایش ما(جامدات) و چند نمونه درصد تخصصی و سطح ازمون چیزی نشنیدی..من در مورد گرایش شما چند نفر دیدم که خوب خونده بودند وحدود۶۰ و ۶۳ و۶۱ درصد تخصصی زده بودند و دنبال رتبه زیر۱۵ بودند…شما اوضاعت خوبه وبالاتر از اینا قرار می گیری…

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۸, ۱۳۹۴ ۳:۵۴ ب٫ظ

سلام آقا سالار . سال تو شمام مبارک . براتون آرزوی سال خوب و پر از موفقیت می کنم . راستش مسافرتم اینترنتم کم و بیش در دسترسه . من نه دیگه خبر ندارم از کسی . از ۲۸ ام اومدیم مسافرت دیگه گفتم خستگی از تنم در بره حرف کنکور و دکتری و … با کسی نمی زنم:)

پس با این اوصاف فکر کنم امسال کمش ۵ درصدی به میانگین بچه ها اضافه بشه. امید به خدا امیدوارم زیر ۱۰ بشم شمام نگران نباشید انشاالله نتیجه خوبی می گیرید.

babak
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

به نظرتون با تخصصی۵۷ زبان۱۰ استعداد۳۱ دینامیک و ارتعاشات حدودا رتبه چند میشه امسال…

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  babak

به نظرم باید بین ۳۰ تا ۵۰ بشه رتبتون .. من پارسال با میانگین ۴۵ درصد رتبم شده بود ۲۹.

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۱۴ ب٫ظ

راستی دوستان کسی از درصدای رتبه زیر ۱۰ پارسال خبر داره؟ اگه دارین درصداشونو یا میانگین درصداشونو لطفا بذارید اینجا

میلاد
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۳:۲۱ ب٫ظ

سووال ۱۳ تناقض دارد. زیرا نامساوی ۱ بزرگتر از ۲ را نتیجه می دهد. متن سووال باید تغییر کند. یعنی ۱ و ۲ جابه جا شوند تا ۸/۵ درست شود.
f(0)=1
۲>=Ichz.f(z)I
سووال ۱۳ باید حذف شود.

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

سلام به همگی…
بچه ها امسال کنکور رو چه طور دیدید؟
به نظرتون درصدها تو چه رنجی هست؟

نیروانا (مکانیک)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۰۳ ب٫ظ

سلام

شما درصداتون چطور بود؟

سوال ۲۱ که جهت سرعت زاویه ای تقدیمی رو میخواد به نظرتون درست جواب داده؟

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

میشه گفت خیلی بد! شاید ۳۰% تخصصی
البته حالت آزمایشی چون درگیر پاباننامه و اینا بودم! شاید بمونم واسه سال بعد!
راستی شما فارغ التحصیل شدین یا شمام ترم آخر ارشدین؟

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۰۸ ق٫ظ

نه من فارغ التحصیل شدم. پارسال کنکور دادم ۲۹ شدم جایی که می خواستم قبول نشدم.امسال بعد از فارغ التحصیلیم دومین ساله شرکت کردم.

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۴۰ ق٫ظ

ماشاالله…
ان شاالله امسال به آنچه که میخوایید برسید.
راستی من با تخصصی ۳۰ استعداد ۵۰ – ۶۰ به نظرتون مجاز میشم؟

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۰۲ ق٫ظ

میانگین در صداتون ۲۸ درصده تقریبا. به نظرم باید مجاز بشید اگه طبق روال سال گذشته باشه اما خب امسال معلوم نیست چی میشه و درصدای بچه هت چقد رشد می کنه.
اما خب امیدوار باشید و توکلتون به خدا باشه دیگه هر چی بود گذشته با نگران بودن چیزی تغییر نمی کنه . انشاالله که مجاز بشید .

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۰۴ ق٫ظ

ممنون لطف می کنید.
من کتاب پوران پؤوهش رو ندارم نگاه کنم متاسفانه .
اما غلطه جواب :)

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۰۹ ق٫ظ

نظرتون راجع به سوال ۲۱ چیه؟ جهت سرعت زاویه ای تقدیمی به سمت بالا میشه یا پایین؟

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۵۹ ق٫ظ

واقعیتش سرعت تقدیمی با اونچه که تعریفش هست نمی خونه!
من خودم که رو به بالا رو زدم! اونطوری که معلومه تو کتاب کنکور دینامیک دکتر محسن جباری(پوران پژوهش) فصل آخرش بهش اشاره شده! ولی نمیدونم چه منطقی پشته شه؟!!
شما هم نظرتون رو راجع به ۲۲ و ۳۱ بگید!

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۲۰ ق٫ظ

نظرمو راجع به ۲۲ و ۳۱ گفتم پاین.

سرعت زاویه ای تقدیمی همون سرعت زاویه ای حول محور z می شه دیگه تو این سوال. آگه محل برخورد محور دیسکو با محور z اسمشو بذاریم A محل تماس دیسک با زمینم اسمشو بذاریم B سرعت زاویه ای مطلق این سیستم در راستای AB میشه دیگه . حالا برآیند این سرعت زاویه ای که تو صورت سوال داده با سرعت زاویه ای تقدیمی با ید در راستای AB که راستای سرعت زاویه مطق جسم هستتش بشه. فقط در صورتی که این سرعت زاویه ای تقدیمی به سمت بالا باشه درست در میاد .
من به سنجش اعتراض زدم . شمام بی زحمت اعتراض بدید شاید اثر دادن . چون این سوال یا چیز دیگه ای رو می خواسته یا اینکه اگر جهت سرعت زاویه ای تقدیمی ر. میخواست جوابشو اشتباه دادن.

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۳۷ ق٫ظ

اینا درست!؟ ولی اونجه که تو کتاب پوران پژوهش گفته شده رو میگم…
به هر حال چشم…

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۲۲ ب٫ظ

بله همینطوره، ببینیم قسمتمون چیه؟
راستی شما منابع مطالعاتیتون چی بود؟ واسه هر چهار درس؟ اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۱۱, ۱۳۹۴ ۴:۵۱ ب٫ظ

من برا ریاضی مهندسی جزوه ی دکتر مرادی ( دانشگاه امیر کبیر) و کتاب مدرسان شریف رو خوندم .
کنترل ۳ فصل از مدرسان خوندم گذاشتمش کنار دو بار کامل کتاب چاهه رو خوندم به نظرم کتب خوبی بود.
دینامیک کتاب مریام و مدرسان شریف و جزوه کارشناسیم و یکی از اساتید دانشگاه خواجه نصیر رو خوندم.
ارتعاشات هم کتاب مدرسان و جزوه ی دکتر جعفری ( استاد دانشگاه خواجه نصیر) رو خوندم.
۴ مرحله آزمون هم شرکت کردم

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۱۱, ۱۳۹۴ ۵:۰۴ ب٫ظ

شرکت کردن در آزمون آزمایشی رو حتما پیشنهاد می کنم. انشاالله که امسال قبولید . اگر حدایی نکرده نتیجه دلخواهتون رو نگرفتید حتما آزمون آزمایشی شرکت کنید . من خودم هر آزمونی که می دادم میانگینم از آزمون قبلیم بیشتر می شد و میانگین کنکورم از آزمون جامع آخرم هم بیشتر شد. اینطوری هم روحیه می گیرید هم اعتماد به نفستون می ره بالا و هم ۴ بار در شرایط کنکور با سوالاتی تا ۸۰ در صد مشابه کنکور قرار می گیرید.
بعضیا می گن برا کنکور دکتری که تازه ۳۰ در صد هم تو نتیجه نهایی تاثیر داره این چیزا لازم نیست اما به نظر من برا گرفتن نتیجه ی عالی همه ی این چیزا لازمه.
همگی موفق باشید.

دینامیک ارتعاشات
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۳:۱۹ ق٫ظ

ممنون از لطفتون…
با این منابعی که خوندین خودتونو چطور ارزیابی می کنید؟ به نظرتون تو کدوم درسا بهتر بودین؟ اگه ممکنه تعداد سوالات مربوط به هر درس رو که جواب دادین، بگین؟ بازم ممنون :-)
تشکر ،انشاالله…
انشاالله شمام به نتیجه ی مدنظرتون میرسید.

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

خواهش می کنم

ممنون شمام انشاالله موفق باشید

من با خوندن این منابع اصلا تو هیچ قسمتی احساس ضعف نمی کردم تو همه ی درسا تقریبا در یک سطح بودم . البته ارتعاشات برام همیشه راحت تر بود .
تو ریاضی فکر کنم ۷ یا ۸ سوال نزدم . ( از سوالات زده ۱ غلط زدم)(ریاضیش تقریبا سخت بود ، مدل سوالا طوری بود که اگه اونطوری کار نکرده بودی نمی شد سوالاشو زد)
دینامیک ۳ سوال نزدم (حل دو تا از سوالاش وقت گیر بود اصلا سراغ حل کردنشون نرفتم). ( از سوالات زده ۱ سوالو به نظرم کلید اشتباه باشه بقیشو درست زدم)
ارتعاشات همه سوالارو زدم .( همه زده هام درست بود)
کنترل هم ۱ سوال نزدم . ( از سوالات زده همشو درست زده بودم)

سعی کردم سوالاتی که صد در صد مطمئن بودم بزنم و اصلا با شک نزدم.

دینامیک ارتعاشات
فروردین ۱۵, ۱۳۹۴ ۳:۰۱ ق٫ظ

ممنون…
عملکرد خیلی عالی! انشاالله نتیجه ی خیلی عالی هم میگیرین.
راستی جزوه هارو صرفا به منظور یادآوری مفاهیم پایه مطالعه کردین یا که…؟یعنی فرق داره پایه رو با چی دوره کنیم؟

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

ممنون از لطفتون . امیدوارم هممون به اندازه ی زحمتی که کشیدیم نتیجه بگیریم .

مفاهیم پایه رو فرقی نداره که از روی جزوه ای بخونید یا کتاب اما اینو یادتون باشه که از روی هر چیزی که می خونید طوری باشه که بتونید چند بار دوره کنید .
سری اول که برای یادگیری مفاهیم و یادآوری چیزهای از یاد رفته دارید می خونید با سرعت کمتر بخونید و کامل وقت بذارید چون خوندن سری اول از نظر من خیلی مهمه .
برای سری های بعد ( بسته به وفتی که دارید ۱ یا دوبار) باید مرور اجمالی کنید و سوال حل کنید چون اگه فقط به خوندن اکتفا کنید و سوال حل نکنید مطمئن باشید که با وجود زحمت زیادی که کشیدید نتیجه ی خوبی نمی گیرید.

با آرزوی موفقیت برای شما و همه ی دوستان :)

دینامیک ارتعاشات
فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۱۳ ق٫ظ

دقیقا…
همه ی اینایی که میگین بدون شک درستن، خلاصه ممنون.
راستی جوابا باید تا ۱۰ روز دیگه سروکله اش پیدا شه! بی خبرمون نذارید، بیاید اینجا تا نتیجه هامونو به اشتراک بذاریم.(خطاب به کل بچه های بازدیدکننده) به نوبت خودش میتونه جالب و جذاب باشه!

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ ۳:۵۸ ب٫ظ

باشه حتما . من که میام . :)

نیروانا (مکانیک)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۰۴ ب٫ظ

سوال ۱۱ چطور؟ شما با گزینه ی ۴ موافقید؟

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

به نظر من که درسته! چون اگه شرایط مرزی رو هم جایگذاری کنیم فقط گزینه ی ۴ درست در می آد!

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۰۹ ق٫ظ

نظرتون رو درباره ی سوالات ۲۲ و ۳۱ هم بگید؟!

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۴۶ ق٫ظ

جواب هر دوتاشون درسته.

سوال ۲۲) مهره ی B در صورتی حداکثر زاویه ی انحراف را پیدا می کنه که سرعتش با مهره ی A یکسان بشه اصطکاک هم که نداریم پس کافیه اول یه پایستگی اندازه حرکت خطی بین حالتی که مهره A سرعت u داره و حاتی که دو مهره به سرعت برابر می رسند ( حداکثر انحراف) بنویسیم تا این سرعت یکسانشون رو بدست بیاریم. (۲mv=mu سرعت مشترکشون میشه v=u/2 )
حالا باید یه پایستگی انرژی بین این دو حالت بنویسیم:
mga(1-cos(theta))=1/2(2m)(u^2/4) که اگه cos(theta) رو حساب کنی گزینه ی ۱ میشه.

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۵۶ ق٫ظ

سوال۳۱) اول باید فرکانس طبیعی سیستم رو بدست بیارید:wn=(2k/m)^1/2

در مرحله بعد کافیه نسبت فرکانس اجباری که صورت سوال داده رو به فرکانس طبیعی بدست بیاریم( این نسبت رو تو کتابا با r نشون می دن) و به توان ۲ برسانیم : r^2=(k/m)/(2k/m)=1/2
در گام بعدی باید فرمول نسبت انتقالو حفظ باشید و r^2رو توش جایگذاری کنید.
نسبت دامنه ی نیروی وارد به زمین به نیروی خارجی اعمالی در حالت بدون میرایی برابر است با :y/F0=1/(1-r^2)
که اگه r^2 رو توش جایگذاری کنید وy رو بدست بیارید میشه گزینه ۳ یعنی ۲Fo

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۱۳ ق٫ظ

زمانی حداکثره که سرعتشون برابر شه؟(گزینه ۱) یا کل انرژی جنبشی A به پتانسیل در B تبدیل شه؟(گزینه ۲)

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۲۸ ق٫ظ

واسه سوال ۳۱، فرکانس طبیعی درست؟ یعنی فرکانس sqrt 2 میشه! اگه از فرمول استفاده نکنیم، طبق نمودار ضریب انتقال – فرکانس در صفر و sqrt 2 ضریب انتقال ۱ه و از اونجایی که کشش در نخ ثابته پس به اون طرف هم باید نیرویی برابر F وارد شه و به زمین همه F بدون تغییر؟!؟ اگه جایی اشتباه می کنم خوشحال میشم راهنماییم کنید؟!

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۱۷ ق٫ظ

استدلالتون که از روی نمودار قابلیت انتقال می گید درسته اما یه اشتباه کوچیک دارید می کنید اونم اینکه دو نقطه ای که قبلیت انتقال برابر با ۱ هست در مقادیر صفر و رادیکال ۲ . این درست . اما رادیکال ۲ مگه نسبت فرکانس اجباری سیستم به فرکانس طبیعی اون نیست؟ خب تو این سوال که این نسبت می شه ۱ به روی رادیکال ۲ نه رادیکال ۲ . پس اشتباهتون اینجاست که به جواب نادرست رسیدید وگرنه استدلالتئن درسته.

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۰۲ ق٫ظ

لطفا نظرتونو راجع به سوال ۲۱ هم بگید. به نظر من جهت سرعت زاویه ای تقدیمی میشه به سمت بالا اما تو کلید زده به سمت پایین. من هر چی فکر می کنم به نظرم همون بالا می شه . میشه نظرتونو بگید . یعنی من اشتباه بزرگی دارم می کنم متوجه نیستم؟؟

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۱۶ ق٫ظ

در بالا اشاره کردم. . .

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۲۴ ق٫ظ

چون اصطکاک نداریم اصلا نمیشه که کل انرژی جسم A به پتانسیل در B تبدیل بشه. چیزی که شما می گید یعنی سکون جسم اول که ممکن نیست.

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۲۷ ق٫ظ

سرعت جسم اول کم میشه و به سرعت جسم دوم افزوده میشه .وقتی سرعت دو جسم یکسان شد چون اصطکاک نداریم دیگه تغییری در سرعتاشون به وجود نمیاد و تا آخر با همین سرعت با هم حرکت می کنند و حداکثر زاویه انحرافم همین لحظه هستش .

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۵۱ ق٫ظ

حرف شما درست، نکته ی سوال هم احتمالا همین بوده!؟ من بی دقتی کردم!

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۲۷ ب٫ظ

یعنی بازم بی دقتی :)
در همون لحظه ی اول چشم بش افتاد گفتم نکته ی سوال همینه دیگه به این توجه نکردم که ۱ بر روی رادیکال ۲ درمی آد. خلاصه ممنون…

نیروانا (مکانیک)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۱۰ ب٫ظ

به نظر من امسال سوالات تخصصی ما نسبت به پارسال آسون تر بود و سطح درصدا بالا میره. برا عمومی ها هم خب وقت کم بود که شرایط برای همه یکسانه ولی سخت نبود به نظرم برا این دو درس میانگین بالای ۴۰ راحت می شد زد.

نظر بقیه دوستان چیه؟

درصداتونو بگید .اگر از نظر یا دزصدای دوستاتونم خبر دارید بذارید اینجا مقایسه کنیم ببینیم وضعیت چطوره

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

درصدای چندتا از دوستان:
– تخصصی ۶۲.۲۲ استعداد ۱۴.۴ زبان ۲۶.۶
– تخصصی ۶۲.۲۲ استعداد ۴۰ زبان ۰
– تخصصی ۴۲ استعداد ۴۰ زبان ۰
– تخصصی ۴۷ استعداد ۵۰ زبان ۰
– تخصصی ۳۰ استعداد ۲۵ زبان ۱۵

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۰:۱۴ ق٫ظ

ممنون

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۱۰ ق٫ظ

راستی این درصدایی رو که گذاشتید درصدای بچه های کجاست ؟ بچه های زرنگین یا متوسط یا …؟ جسارت نباشه می خوام ببینم این میانگین درصدا مال بچه هایی در چه سطحیه که ببینم امسال کنکور برا همه آسون بوده که درصد تخصصی ها اینقد بالاست یا اینا بچه های زرنگو درسخونی هستن و در انتظار رتبه های خوب.

دینامیک ارتعاشات
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۹ ب٫ظ

تا اونجایی که یادمه دانشگاهاشون خوب بود! تو یکی از سایت ها زده بودن!

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۱۷ ب٫ظ

به نظرم امسال سوالات از پارسال آسونتر بوده و سطح درصدا میره بالا. حداقل تو رتبه های برتر میانگینشون حتما میره بالا.

علی
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۹:۴۹ ق٫ظ

سلام ولی من فکر میکنم سوالای امسال خیلی سختتر از پارسال بود

دینامیک ارتعاشات
فروردین ۶, ۱۳۹۴ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
شما طبق چی میگین که سخت تر بود؟ خونده بودین؟

نیروانا ( دینامیک، ارتعاشات، کنترل)
فروردین ۸, ۱۳۹۴ ۴:۰۷ ب٫ظ

شما بر چه اساسی می گید که سخت تر بوده؟ دوستاتونم همینو میگن؟

اما به نظر من که خونده بودم و سوالای ۳ سال گذشته رو هم بررسی کرده بودم به نظرم در کل امسال خیلی آسون تر بود ( اگه بخوام به تفکیک درسا بگم: ریاضی سخت تر ، دینامیک و ارتعاشات آسون تر و کنترل خیلی آسون تر بود). شما خودتون خوب خونده بودید؟ سوالای سال های قبلو بررسی کرده بودید و بازم به نظرتون سخت تر بوده؟

salar-mekanik
فروردین ۹, ۱۳۹۴ ۳:۴۷ ب٫ظ

سه نفر که ۶۰ به بالا زده بودند و اونا هم میگفتند کنترلش رواز ساده ترین سوالات ممکن اورده بودند به طوری که همش دنبال این بودیم که نکته انحرافی سوال کجاست..دینامیک و ارتعاشات متوسط و ریاضی سخت..

مکانیک
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۲۲ ق٫ظ

کسی نیست با هم جوابارو چک کنیم؟؟؟

Unnamed
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیک

سلام،
سئوال ۴ نباید a0=0 باشد؟

salar-mekanik
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  Unnamed

یک جمله از داخل سیگما می اد بیرون

نیروانا (مکانیک)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  salar-mekanik

درسته

salar-mekanik
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۳۱ ب٫ظ

نیروانا اون طرف خوندم گفته بودی تخصصی ۷۰ ،خیلی عالیه منم قبل از کلید فکر میکردم ۶۵ میشم ولی بعد از کلید شدم۵۱ (جامدات)میشه بگید کجا خوندید…تهران-شریف-ویا…

salar-mekanik
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۳۲ ب٫ظ

فکر کنم اگر تخصصی را۷۰ بزنید.یک بشید با تفاوت ترازی زیاد از نفر دوم…

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۶ ب٫ظ

یه سوال تخصصی یادم نمیاد چی زدم بین گزینه درست و یه گزینه دیگه شک دارم اگه درست زده باشم اونو ۷۰ زدم . اگه غلط زده باشم درصدم میشه ۶۷.۴ . من فقط ۱ سوالو غلط زدم اونم به نظرم کلید سنجش اشتباهه.

من شریف خوندم.

شما کجا خوندید؟ درصدای عمومیتون چنده؟

از رتبه های زیر ده پارسال خبر دارید؟ نمی دونید میانگین درصدشون چند بوده؟

خودم فکر می کنم زیر ۱۰ حتما بشم اما خب چندشو بستگی به بچه های دیگه داره که چکار کردن . یخورده استرس دارم .

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

شما ۴۴ تا سوال تخصصی زدید!!!!!!!!!! زدن تقریبا همه سوالای تخصصی خیلی جرات می خواد !!!

راستش من فقط سوالاتی رو که ۱۰۰ در صد مطمئن بودم زدم یعنی اصلا با شک نزدم برا همین یکیش غلط شد ( اونم به نظرم کلید غلطه!)

من دوستام اکثرا از ایران رفتن یا ۲ سال پیش قبول شدن برا همین کسی رو ندارم که ازشون راجع به سختی وآسونی سوالا بپرسم ولی با دو نفر همون روز کنکور دوست شدم که بعد از کنکور می گفتن سخت بود ولی خب سطحشونو نمیدونم زرنگ بودن یا ….
اینکه به نظرم سوالا آسون بود شاید دلیلش این باشه که من پارسالم کنکور داده بودم و رتبم شده بود ۲۹ ولی جایی که می خواستم قبول نشدم و امسال سال دومی بود که می خوندم .

salar-mekanik
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۵:۰۰ ب٫ظ

۴۴تا تخصصی زدم که بدبخت شدم دیگه(۱۶تا غلط) اگه همون۲۷-۲۸ تایا حداقل۳۵ تا.. بیشتر نمی زدم الان درصدم بالای ۶۵ بود و..توصیه می کنم به کسایی که سال اینده قصد دارند شرکت کنند.لطفا تا ۱۰۰درصد متمئن نبودید به هیچ سوالی جواب ندهید..

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۵:۵۳ ب٫ظ

:)

انشا الله نتیجه دلخواهتون رو بگیرید.

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  salar-mekanik

پارسال نفر اول عمران سازه میانگین درصداش ۶۶.۵ درصد بوده!!!!!!!!!!!!!!! یه چند نفر ازین آدما باشن دیگه ما هیچیم در برابرشون :) میانگین من میشه ۵۷ خورده درصد :(

salar-mekanik
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

من جامداتی ام وغلط هام زیادن(۲۸تا درست و۱۶ تا غلط)تقریبا ۵۰درصد تخصصی(مال ما یکمی از دینامیک سخت تر بود هنوز جواب برخی سوالا رو نمی دونیم چرا کلید فلان گزینه رو اعلام کرده)و..کرمانشاه خوندم-دوستای جامداتیتون معمولا تخصصی رو چطور زدند زیر۶۰ یا بالای ۶۰ یا…میگن سخت تر از پارسال یا…

salar-mekanik
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

داشتن یک غلط از حدود۳۲تا سوال صحیح خیلی نادره و..درهرصورتی اگر سوالا ساده بوده باشه رتبتون از۱۰اینورتر نمیاد چون۷۰ درصد درصدی نیست که همه کسی بتونه کسب کنه..من تا دیروز فکر میکردم ۶۵زدم که بعد از اومدن کلید شوکه شدم ۵ سوالی که جوابشون مشکوک بود بر ضد من در اومد و ۱۵ درصد ازم کم شد و شدم۵۰(به خاطر این میگم جامدات امسال ساده نبوده)چون غلط های همه زیاد بوده البته به سختی تبدیل نبودیم (خیلی سخت بوده امسال)برخلاف پارسال…

نیروانا (مکانیک-ارتعاشات)
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

براتون آرزوی موفقیت می کنم. انشاالله رتبه ی مورد نظرتونو کسب کنید و هرجا که دوست دارید قبول شید.