مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

ارائه دروس جبرانی به تمام دانشجویان دکتری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال اجباری کردن گذراندن دروس جبرانی مشترک برای تمام دانشجویان دوره دکتری تخصصی است.

به گزارش پی اچ دی تست ، در دستورالعمل اجرایی آیین نامه جدید دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد  درخصوص تغییر واحدهای درسی آمده است:

 باتوجه به تغییرات در واحدهای دوره دکتری تخصصی در چارچوب آیین نامه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به 36 واحد ، مراتب ذیل اعلام می گردد:

ماده 1 : دروس جبرانی

جهت ارتقاء کیفیت آموزشی دانشجویان دوره دکتری ، گذراندن دروس جبرانی به تعداد 4 تا 10 واحد درسی در نیمسال اول یا دوم به شرح ذیل اعلام می گردد:

1- دروس جبرانی مشترک برای تمامی دانشجویان :

  • درس روش تحقیق ، مقاله و رساله نویسی پیشرفته 2 واحد
  • درس زبان تخصصی پیشرفته 2 واحد

2- دروس جبرانی براساس نتایج آزمون قبولی دانشجویان:

شامل دروس تخصصی دوره کارشناسی ارشد مدنظر در آزمون ورودی دکتری، حداکثر 6 واحد

تبصره 1: پذیرفته شدگانی که در برخی ازدروس امتحانی خود در آزمون دکتری تخصصی نمره خام کمتر از 33/33 کسب نموده اند ، لازم است مطابق نظر گروه تخصصی مربوط از دروس مرتبط به میزان حداکثر 6 واحد (علاوه بر دروس جبرانی مشترک) به عنوان درس جبرانی بگذرانند.

تبصره 2 : پذیرفته شدگان بدون آزمون دوره دکتری تخصصی لازم است مطابق نظر گروه تخصصی از دروس مرتبط دوره کارشناسی ارشد به میزان حداکثر 6 واحد (علاوه بر دروس جبرانی مشترک تمامی رشته ها) به عنوان درس جبرانی بگذرانند.

تبصره 3: نمره درس جبرانی در محاسبه میانگین نیمسال و کل دوره دکتری تخصصی دانشجو تاثیری نخواهد داشت.

تبصره 4 : محتوای دروس جبرانی به تشخیص گروه آموزشی خواهد بود.

تبصره 5 : برای دانشجوی ورودی سال 94 چنانچه گروه آموزشی دروس جبرانی به غیر از دروس جبرانی مندرج در ماده 1 ارائه نموده است ، می تواند با نظر گروه جایگزین دروس مندرج در بند فوق شود.

ماده 2: تعداد کل واحدهای دوره دکتری آموزشی -پژوهشی درتمام رشته ها 36 واحد بوده و به صورت زیر تفکیک می شود:

  1. تعداد واحدهای رساله حداقل 18 و حداکثر 21 واحد
  2. تعداد دروس تخصصی حداقل 15 و حداکثر 18 واحد براساس سرفصل مصوب هررشته و نظر گروه آموزشی مربوط ارائه می شود.

دروس فوق با نظم زیر ارائه شود:

  • نیمسال اول : دروس جبرانی
  • نیمسال دوم : تا سقف 10 واحد تخصصی
  • نیمسال سوم : تا سقف 10 واحد تخصصی
  • نیمسال چهارم : امتحان جامع
  • نیمسال پنجم الی هفتم : رساله (هر نیمسال حداکثر 8 واحد)

N!86217463

ثبت‌نام
باخبرم کن!

414 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
تیر ۲۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

من در ابتدای شروع دوره پژوهشی هستم اما هنوز نتونستم مدرک ایلسم رو بگیرم
خیلی نگرانم

اکبر
تیر ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۵۴ ب٫ظ

من دانشجوی دکتری هستم

اکبر
تیر ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۵۳ ب٫ظ

با سلام
من ترم دوم یک درس اختیاری از دروس ارشد با هماهنگی مدیر گروه برداشتم و نتونستم پاس کنم با هماهنگی مدیر گروه چون اون درس در ترم سوم ارایه نشد درس دیگر را گفت بردار,, الان من باید اون درس رو که پاس نکردم رو باید حتما پاس کنم؟

مسعود
آذر ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

سلام دوستان
بنده پذیرفته شده بدون آزمون هستم و در تبصره ۲ این آیینامه گفته که علاوه بر ۴ واحد مشترک باید حداکثر ۶ واحد دیگر به عنوان جبرانی بگذزانیم.ولی دانشگاه ما الزام کرده که حتما ۶ واحد علاوه بر ۴ واحد مشترک گذرانده شود در دانشگاه های شما به چه صورت میباشد؟

تهران مرکز
مهر ۱۷, ۱۳۹۵ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

بله تهران مرکز ملزم کرده ۱۰ واحد رو

تلگرام
آذر ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

لطفا با کلیک روی لینک زیر عضو گروه تلگرام بشید و در پیگیری موضوع شرکت کنید:
https://telegram.me/joinchat/BGQcyjv0i6TOJ6IxR_zaLA
کانال کمپین دکتری ۹۴ معترض بخشنامه

تلگرام
آذر ۳, ۱۳۹۴ ۱:۰۶ ب٫ظ

لطفا با کلیک روی لینک زیر عضو گروه تلگرام بشید و در پیگیری موضوع شرکت کنید:
https://telegram.me/joinchat/BGQcygNNHN9BMWm_89lurQ
افرادی که نرم افزار تلگرام رو ندارند و گوشی آنها اندروید نیست نیز می توانند از طریق مرورگر وب فعالیت نمایند. الزامی به نصب تلگرام نمی باشد.

محمدی
آذر ۱, ۱۳۹۴ ۶:۲۸ ب٫ظ

با سلام از دانشجویان ورودی ۹۴ دکتری دانشگاه ازاد خواهشمندیم همگی از طریق این سایت با هم هماهنگ شده و جهت اعتراض به این ابلاغیه در روز و ساعت مشخصی همگی در سازمان مرکزی حضور یابیم. لطفا به دوستانتان اطلاع دهید. با توجه به اینکه ما با این آگاهی ثبت نام کردیم که برنامه دروس مثل سالهای قبل میباشد و در این زمینه اطلاع رسانی نشده بود و در صورت دانست این موضوع اصلا ثبت نام نمیکردیم بنابراین حق مسلم ماست که این ابلاغیه از ترم بهمن به بعد اجرا شود. لطفا پیگیر دفاع از حقوق خود باشید گذراندن این دوروس اجباری هیچ نفعی به حال دانشجو ندارد از طریق دیگری کیفیت را بالا ببرند

احمد
آبان ۲۳, ۱۳۹۴ ۹:۰۹ ق٫ظ

ارائه دروس جبرانی به دانشجویان دکترا کاملا غیر قانونی است. خصوصا اینکه دستورالعمل غیر قانونی مذکور پس از ثبت نام آزمون، پس از برگزاری آزمون، پس از مصاحبه و پس ثبت نام پذیرفته شدگان تصویب شده. فقط یک شکایت به دیوان عدالت اداری برای لغو این مصوبه کاملا غیر قانونی کافی است.

ساره
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

یادم نیست دقیقا کجا خوندم ولی در طی پروسه قبولی دکترا ، یک بندی رو خونده بودم که دانشجو ملزمه با صلاحدید دانشگاه دروس جبرانی رو بگذرونه و حق اعتراض نداره و ما باید اون فرم رو حتما امضا میکردیمتا ثبت نام کامل میشد ، اینا خودشون شیطون رو درس میدن !

خانم دکتر
مهر ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

پژوهش محور که واحد نباید بگزراند. اسمش کاملا مشخص است واحد اموزشی معنا ندارد . یا چهار واحد از درس های اصلی یا زبان و روش تحقیق در غیر این صورت می رود زیر سوال.

خانم دکتر
مهر ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

با سلام
این بخشنامه شامل حال ورودی های نود و پنج می شود چون وقتی ما ثبت نام کردیم چنین بخشنامه ای نبود .

مهدی - برق قدرت
مهر ۲۵, ۱۳۹۴ ۱:۵۴ ب٫ظ

جواب دکتر میرزاده که به ایمیلش اعتراض کرده بودم…
با سلام برابر آخرین آیین نامه دوره دکتری دانشجو موظف به گذراندن دروس جبرانی است.

مجید
مهر ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

سلام دوستان کسی میدونه برا دکترا پژوهش محورهم این الزام زبان وروش تحقیق وجود داره یانه آخه ماکلا قراره تا٨ واحدبخونیم چجوری میشه

هومن
مهر ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

دوستان دکتری برای مخالفت با ارایه دروس جبرانی در واحد های خودتون به مدیر اموزش اعتراض کنید. نامه اعتراضی بنویسید.
همگی به دکتر میرزاده ایمیل بزنید. ما در واحد خودمون این کارو کردیم.مطمئن باشید نتیجه می گیرین.

کاوه
مهر ۲۲, ۱۳۹۴ ۸:۱۷ ب٫ظ

دوستان بیکار نشینند و از هر ابزاری برای مخالفت با این بخش نامه استفاده کنند

مبینا
مهر ۲۱, ۱۳۹۴ ۹:۴۸ ق٫ظ

سلام دوستاااااااان
میگم اینا که قرار بود دروس جبرانی بر اساس نمره خام بذارن چرا دعوت به مصاحبه کردن چرااااااا؟ پس مصاحبه چه نقشی داشته ؟؟؟ نمره مصاحبه که با این وجود صفر محسوب شده…

محسن
مهر ۲۱, ۱۳۹۴ ۹:۲۶ ق٫ظ

من دکترای آزاد علم اطلاعات و دانش شناسی بابل قبول شدم یک هفته رفتیم کلاس بعدش برنامه جبرانی رو گذاشتند و برنامه قبلی از بین رفت ۴۷ درصد فناوری اطلاعات زدم … ۴۱ درصد زبان .. ۴۴ درصد روش تحقیق … میگن بخشنامه هست دوباره باید زبان و روش تحقیق رو بگیری کی باید پیگیری کنه تدبیر اینه که ما دروس پاس کرده ارشد رو دوباره بخونیم امید اینه که درست بشه .. دوستان عزیزی که قبول شدید همه به میل دکتر میرزاده اعتراض خود را اعلام دارید تا انشاله درست شود

ل
آبان ۳, ۱۳۹۴ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام خدمت شما
من تو رشته ی شما دعوت به مصاحبه شدم اتفاقا دانشگاه بابل هم دعوت شدم، میشه راهنماییم کنید مصاحبه چجوری بود و یک سری سوالات دیگه ازتون دارم دوستان اگر کسی دیگه ایی میتونه راهنماییم کنه

زیبا
دی ۱۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام.
من صد درصد زبان زدم.دوران ارشد هم گذرونده بودم.ولی اجبار بهمون دادن

محسن
مهر ۲۱, ۱۳۹۴ ۸:۳۲ ق٫ظ

من دکترای آزاد علم اطلاعات و دانش شناسی بابل قبول شدم یک هفته رفتیم کلاس بعدش برنامه جبرانی رو گذاشتند و برنامه قبلی از بین رفت ۴۷ درصد فناوری اطلاعات زدم … ۴۱ درصد زبان .. ۴۴ درصد روش تحقیق … میگن بخشنامه هست دوباره باید زبان و روش تحقیق رو بگیری کی باید پیگیری کنه تدبیر اینه که ما دروس پاس کرده ارشد رو دوباره بخونیم امید اینه که درست بشه .. دوستان عزیزی که قبول شدید همه به میل دکتر میرزاده اعتراض خود را اعلام دارید تا انشاله درست شود

علم اطلاعات و دانش شناسی
مهر ۲۰, ۱۳۹۴ ۸:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستان همه باید اعتراض کنیم این چه وضعشه… رتبه ۲ قبولی علوم و تحقیقات با ۷۰ در صد زبان ..۷۰ در صد روش تحقیق.. چرا درس جبرانی بگذرانم…. واقعا که؟

م
آبان ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

تو رو خدا بگو مصاحبه چجوری بود چه چیزایی پرسیدن ؟ من دارم سکته میکنم
دوستان هر کسی مصاحبه داشته تو رشته علم اطلاعاتو دانش شناسی بمن اطلاعات بده من بابل دعوت شدم ممنون

پگاه
مهر ۲۰, ۱۳۹۴ ۱:۴۴ ق٫ظ

دوستانی که بدون ازمون پذیرش شدن، میشه لطف کنید بگید که واحد جبرانی غیر از اون چهار واحد اجباری، بهشون دادن یا نه؟

آرش( شیمی)
مهر ۲۰, ۱۳۹۴ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  پگاه

سلام بله ،طبق بخشنامه علاوه بر ۴ واحد که دو واحد زبان باشه و دو واحدش روش تحقیق و ارایه مقاله باشه حداکثر ۶ واحد میتونن بدن با نظر گروه .به ما که فعلا علاوه بر اون ۴ واحد اجباری سه واحد ازون ۶ واحد رو هم دادن .

پگاه به آرش(شیمی)
مهر ۲۱, ۱۳۹۴ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  آرش( شیمی)

مرسی که ج دادین،واقعا بر چه مبنایی، وقتی کسی دانشجوی ممتازه دیگه بر چه اساس باید جبرانی بهش بدن؟!!!!

آرش( شیمی)
مهر ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

کاملا موافقم . به جای اینکه زمان دانشجو صرف پایان نامه و ارایه مقالات و گذراندن دروس اصلی و همچنین مدرک زبان بشه داره صرف گذروندن دروس تکراری میشه . علاوه بر اینکه به لحاظ مالی هم دانشجو هزینه یک ترم رو متضرر میشه . پیشنهادم این هستش که به دکتر میرزاده ایمیل بزنید و انتقاداتمون رو به گوششون برسونیم ضمن اینکه از طریق مدیران گروه دانشگاهها هم فشار بیاریم که واحد ها هم پی گیری کنن

ارمان
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

مهر ۱۶, ۱۳۹۴ در ۳:۵۴ ب.ظ
با سلام لطفا از وضعیت بلا تکلیف دانشجویان دکترای پژوهش محور دانشگاه آزاد هم گزارشی تهیه فرمایید. نه وضعیت شهریه مشخص هست، نه وضعیت واحدهای آموزشی و نه وضعیت پژوهشی. هر دانشگاه به یک شکل اعمال سلیقه میکند. این که میتوان استاد را تغییر داد یا نه؟ چه واحدهایی باید پاس کنی؟ نظر استاد زاهنما چه جوری باید اعمال بشه؟ در رشته های علوم انسانی چه رابطه ای بین صنعت باید ایجاد کرد؟ حق و حقوق استاد راهنما توسط چه کسی باید پرداخت بشه؟ چرا شهریه باید در رشته های علوم انسانی باید بالا باشه؟ مگه دانشگاه چه خدماتی ارائه میده که کلی شهریه میگیره؟ اساتید مشاور و داور جایگاهشان چیست؟ ارزش علمی مدرک چیست؟ اگر حتی یک واحد آموزشی پاس بشه این دیگه پژوهش محور نیست!
پاسخ دادن

صبا
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ارمان

مگه پژوهش محورم واحد درسی داره؟؟؟؟
خب چه کاریه!!!
آخه چرا لقمه رو دور سرتون چرخوندین. یه بارکی میومدین همین کلاسای آموزش محور ؟؟؟؟!!!!!
ای بابا ای بابا

مهدی - برق قدرت
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۹:۳۶ ق٫ظ

همه ایمیل بزنید به دکتر میرزاده
سایت بازرسی سازمان مرکزی هم که کار نمیکنه
دوستان از اول ترم دو یه هممون این جبرانیا رو میندازن…لطفا اعتراض شدید کنید

صبا
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۱۱ ب٫ظ

خودتون می گید سایت کار نمیکنه!!!!!!!

ندا
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۹:۱۴ ب٫ظ

دوستان سلام کسی میدونه تا ۲۱ که نتایج تکمیل ظرفیت رو اعلام میکنند برمبنای چی برمیدارند؟

بهنام
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

برای ما همین ترم اول زبان تخصصی جایگزین یکی از درس های اصلی کردن . من که مدرک آیلتس دارم چرا باید زبان پاس کنم؟

صبا
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهنام

چون دانشگاه آزاد صلاح می بینه همه این واحد زبان عمومی رو پاس کنند.
اولندش که مدرک آیلتس و تافل که هیچی حتی آگه زبان مادریت هم انگلیسی باشه دلیل نمیشه خودت رو از این کلاسای مفید محروم کنی.
خدایی ناکرده انگلیسیت ضعیف باشه فردا نمی تونی مقاله بنویسی و تحقیق کنی اون وقت مدرک دکتری بی ارزش میشه.
کلی مطلب قراره در مورد انگلیسی بهمون یادبدن تو سه ماه. همونایی که تو ۱۲ سال مدرسه و ۴ سال کارشناسی و سه سال ارشد یاد ندادن.
حالا اینا میخان تو دو سه ماه همه رو جبران کنن شما راضی نمیشی

مجید
مهر ۲۰, ۱۳۹۴ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهنام

این که چیزی نیست.الان من با داشتن ۸ تا مقاله isi باید سر کلاس روش تحقیق و نگارش مقاله بشینم.

صبا
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

بر مبنای نیاز واحد ها و ترتیب علاقمندی دانشجویان به واحدها

آرش
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۹:۵۰ ق٫ظ

mirzadeh@iau.ac.ir دوستان اعتراض به بخشنامه اخیر در خصوص دروس جبرانی رو با ایمیل زدن نشان دهید با تشکر

رضا
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۵:۲۱ ق٫ظ

خبری از نتایج ظرفیت تکمیل اول است کی میزنند؟

مهرداد
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۴:۳۳ ق٫ظ

درود.
از دوستان کسی رشته برق گرایش کنترل و سیستم هست.من قصد داشتم برا ادامه تحصیل خارج برم ی امتحان دادم رتبم۳۰۶ شد به نظرتون شانس دارم یا دنبال کارام باشه اخه ده روزه کارام رو انداختم عقب منتظر اعلام نتایج هستم.

برق .کنترل
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

مشهد فقط اعلام کرده باید منتظر باشی یه مشکلی که هست بچه های قبولی واحدهای شهرستان به محضی مشهد آورد همه قبولی ها هم انتخاب کردن که از دانشگاه اولیه انصراف بدن بازم توکلت به خدا باشه دوست من این ۳ روز رو هم صبر کن .

حمید
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۰:۱۶ ق٫ظ

سلام دوستان خدارو شکر ثبت نام تکمیل ظرفیت به پایان رسید

علی
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

لطفا کسی میدونه نمره تز در مقطع دکتری در معدل کل بحساب میاد یا خیر؟برخی ها میگن فقط درجه میزنن عالی خوب یا بسیار خوب…بدون احتساب در معدل….واقعا عجیبه اگر این طور باشه کلی زحمت بکشی و هیچی…

سعید. عمران
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

نه مهندس تاثیر داره و لحاظ میشه درست مثل فوق لیسانس

فاطمه
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید. عمران

مرسی مهندس سعید

علی
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید. عمران

واقعیتش از چند نفر ک مدرک دکترا دارن پرسیدم میگن تاثیر نداره اصلا

میثم
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

دروسی مثل روش تحقیق به نظرم حتی اگر به صورت روش تحقیق ۱ و روش تحقیق ۲ هم ارائه شود باز هم کم است، چون بعضی از افرادی که الان مدرک ارشد دارند هنوز برای نوشتن یک پرپوزال یا حتی نوشتن یک عنوان پایان نامه درست و حسابی قوی نیستند.

صبا
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

نظر خوبیه بنظرم کلا اون ۱۸ واحد رو حذف کنن و بجاش ۱۸ واحد روش تحقیق بدن ۲ واحد جبرانی پیش و ۲واحد از ارشد روش تحقیق و ۲ روش تحقیق کارشناسی. (۲۴ واحد روش تحقیق ) اگه بازم به نظر ضعیف بودیم در تحقیق ۶ -۷ واحد پایاننامه رو هم حذف کنن بجاش روش تحقیق بدن.
کلا روش تحقیق درس جالبی هست موافقم کلا فقط روش تحقیق بخونیم بلکه بتونیم عنوان پایاننامه رو قوی انتخاب کنیم.
اصلا روش تحقیق عین خود تحقیق هست.

امیر
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

اصن کلا روش تحقیق بشه به قول صبا خانوم کل دروس حذف بشه

صبا
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

مهر از نیمه گذشته و رسیده تقریبا دهه ی آخرش. ۸۰% دانشجوههایی که قراره این ترم روش تحقیق و زبان بگیرن فعلا هنوز ثبت نام نشدن و انتخاب واحد نکردن یعنی اصولا اسمشون اعلام نشده و قراره ۲۱ اعلام شه.
تا بیان ثبت نام کنن و کلاس برن شده نیمه ی آبان. یعنی حدود ۲ ماه تا پایان ترم. با توجه به اینکه بیشتر واحدا جلسات ۲ هفته یکبار هست یعنی ۸ جلسه. قراره تو این ۸ جلسه چی یاد بدن و یادبگیرن و محقق های خوبی بشن

مجید
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  میثم

اصلا عنوان پایان ناممونو می ذاریم روش تحقیق

تهرانی
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۹:۳۹ ب٫ظ

باسلام واحترام….جناب دکترمیرزاده لطفادستور فرمایید برای ورودیهای ۹۵ به بعد این بخشنامه اجراشود…الان ۳/۱۶ از کلاسها گذشته ودرهفته چهارم هستیم…کل برنامه ریزی کلاسی ودرسی بهم میخورد…وکل برنامه کلاسی اساتید بهم میخورد…لطفا ازمهرماه ۹۵ اجراکنید….متشکرم

علی
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  تهرانی

علاوه برحذف این واحدهای جبرانی نباید تعداد واحدهای نظری وتز از۳۶بیشتر شود

صبا
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

این واحدهای جبرانی اجباری رو حذف کنن حالا
بقیش رو می ریم بعدا درخواست می دیم.

نگین
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۸:۰۱ ب٫ظ

بجه ها فعلا که زیر ۳۳ درصد و اعمال میکنن من تو رشته خودم مدیر گروه آمار رو که داده بودن قبل این بخشنامه برای من حذف کرده بودن در حالیکه ۶ نفر دیگه همکلاسیام گفتن برای ما حذف نشده و از طرفی اینجا تو بخشنامه آمار و روش تحقیق و جزو دروسی گذاشتن که همه دانشجویان باید بگذرونند ولی برای من خودشون با اینکه انتخاب واحد کرده بودم حذف کردن
چون بالا زده بودم
درصورتی که آمار جزو دروس مهم بچه های روانشناسی هستش
پس فعلا همه چی به درصدای کنکور ربط داره و از همه مهمتر به واحدای دانشگاهی
یکی از دوستام تویه رشته دیگه گفت مدیر گروه این ترم جبرانی نداده گفته ما خودمون هم معترضیم شاید لغو شه اگه نشد ترم دیگه بهتون میدیم
به هر حال درصد بالای یه درس چه عجب اینجا به دردمون خورد والا
به هر حال امید به لغوش هست اعتراض کنید لطفا

الودگی محیط زیست
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۷:۵۵ ب٫ظ

دوستان کلاسای شما شروع شده ؟من ثبت نام کردم اما هنوز نرفتم سرکلاس نمی دونم چکار کنم به نظرتون غیبتام زیاد نشده؟اگه هفته بعد برم دیر نشده؟

صبا
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۰:۰۴ ق٫ظ

هنوز نتایج تکمیل ظرفیتا رو نزدن. شما حساب کن تا بیا ثبت نام کنن و بیان کلاس شده اواسط آبان.
شما سوال میکنی که غیبتاتون زیاد شده!!!!!

الودگی محیط زیست
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۷:۵۰ ب٫ظ

سلام دوستان کسی هم رشته من هست لطفا جواب بدید

اسفندیار
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۰:۴۶ ق٫ظ

سلام
کدوم واحدی!

الودگی محیط زیست
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  اسفندیار

سلام واحد تنکابن هستم شماچی؟

سحر دانشجو دکترای علوم تحقیقات
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۷:۳۸ ب٫ظ

دوستانیکه سوال کردید برای کدام ورودی هاست خب مشخص برای جدید هاست از تاریخ تصویب قانون مشخصه . بعدش هم ما ۲۲ واحد تئوری پاس کردیم ، جامع و زبان دادیم دیگه چه درس جبرانی !!!

ناهید
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۹:۲۰ ب٫ظ

پس به این ترتیب باید چند واحد پایانامه پاس کنیم؟۲۴ تا یا حداکثر ۲۱ ؟

سحر دانشجو دکترای علوم تحقیقات
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناهید

۲۲ واحد

علی
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناهید

۱۸تا۲۱

ایرج
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۶:۱۸ ب٫ظ

در رشته ریاضی محض رسیدن به درصد ۳۳ تقریبا غیر ممکنه.کسی که درسهارو نزدیک ۳۰ بزنه راحت دولتی قبول میشه تو آزاد اگه تمام درسها رو بطور متوسط ۱۵ درصد کسی بزنه مطمئنا رتبه زیر ۲۰ میاره. با این بخشنامه تمام بچه های ریاضی باید ۱۰ واحد جبرانی بگذرونند.

صبا
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ایرج

البته اگه تا ترم دو اگه دانشگاه دوباره تشخیص نده که این ضعف تو بقیه دروس جبران نشده و هنوز باقیه.و یه ترم دیگه یهویی جبرانی ندن. بعیدم نیستا!!!!

ناهید
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۵:۰۵ ب٫ظ

سلام دوستان
آیا این بخشنامه برای همه ی ورودیهاست یا از ۹۴ به بعد؟؟؟

مهسا
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  ناهید

به نظر میاد برای ورودی های ۹۴ به بعد باید باشه. چون ورودی های قبل عملا واحدهای درسی شون تموم باید شده باشه.

ساسان
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۳:۴۳ ب٫ظ

سلام
یک سوالی از دوستان داشتم لطفا اگه کسی اطلاع داره جواب بده
ایا امکان داره که استادی رو که در زمان مصاحبه پژوهش محور حضور داشت رو تغییر داد و استاد دیگه ای رو برداشت؟

Urbanity
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  ساسان

من از واخد خودم همین سوْال را کردم ولی گفتن نمیشود چرا که استاد راهنما از فیلتر سنجش گذشته است
باز هم برای اطمئنان از واحد دانشگاهیتون سوْال بفرمایید

shadi
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۸:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  ساسان

متاسفانه این امکان وجود نداره.
حتی در بخشنامه های زمان ثبت نام هم این قضیه ذکر شده بود

سهیل
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

برا ما که کامپیوتر هستیم فقط ۱۸ واحدی درسی و ۲۱ واحد رساله بوده سال قبل. اما حالا باید ۱۸ واحد درسی رو بگذرونیم و ۱۸ واحد هم رساله بعلاوه ۴ واخد اجباری و ۶ واحدی دروس ارشد که البته قطعی نیست. برا همه نگید ۴۴ واحد و…

صبا
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

از صبا به سهیل
۴ واحد اجباری و ۶ واحد ارشد قطعی نیست؟؟؟!!!
لطفا بیشتر توضیح بدین.
آیا هنوز کورسوی امیدی برای لغوش هست؟؟
من یکی از درسام ۳۰ هست خنده داره مگه نه؟؟؟!!!!!
۳% اختلاف

farzad
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

کسی میدونه این بخشنامه برای دانشجویان جدیدالوروده یا مال ورودیهای سالهای قبل هم هست؟

مهسا
مهر ۱۸, ۱۳۹۴ ۸:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  farzad

سلام
اقا فرزاد ورودی های قبل عملا واحدهای درسی شون تموم شده دیگه احتمالا. خیلی بعیده که درمورد اونها هم صدق بکنه.

احسان
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

سلام به همه، من از طریق یکی از دوستان با خبر شدم که امسال تکمیل ظرفیت سراسری اعلام نخواهد شد!!! این رو گفتم تا اونایی که منتظر تکمیل سراسری بودن تکلیف شون مشخص بشه.
موفق باشید.

مطمئن باشید تکنیل ظرفیت دکترا داریم از وزارت علوم پرسیدم
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

خدا را شکر طبق سوال از وزارت علوم حتما تکمیل ظرفیت داریم به امید قبولی تشنگان علم و دانش تا ۳۰ همین ماه اطلاعیه رسمیش میاد….

احسان
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱:۰۲ ب٫ظ

دوست عزیز من هم خیلی امیدوار بودم و هم تشنه و گشته علم و دانش بودم، ولی متاسفانه طبق پیگیری بنده امسال تکمیل ظرفیت سراسری نخواهیم داشت. این در حالیه که از ۱۲ هزار ظرفیت اعلامی دفترچه انتخاب رشته، هزار و پونصد تاش خالی مونده!

به سامی لطفا جواب بدید
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

منظورم اینکه اگه همه درسا زیر سی وسه درصد زده باشم مدیر گروه میتونه چهار واحد جبرانی مشترک و سه واحداز درسای ارشد رو بده یا نه از درسای ارشد حتمن باید شش واحد باشه

دروس جبرانی
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

طبق بخشنامه اعلامی همه درس های امتحانی زیر ۳۳ درصد + بعضی دروس ارشد به تشخیص گروه

به سامی لطفا جواب بدید
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

باسلام
سامی جان اگه همه درسا رو زیر سی وسه درصد زده باشیم.حتمن شش واحد جبرانی به غیر از زبان و روش تحقیق میدن یا نه میتونن فقط سه واحد هم بدن بخاطری بخش نامه گفته از بین درسای که زیر سی وسه درصد زد شده حداکثر شش واحد بدن .یعنی مدیر گروه میتونه کمتر هم واحد بده.

سامی
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۴:۵۰ ب٫ظ

سلام،حداکثر۱۰ واحد جبرانی هستش ۶واحد جبرانی که اجباریه میمونه ۴ واحد که اگه همه درسا رو پایبن ۳۳.۳ زده باشید حتما بهتون تعلق میگیره

سامی
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۹:۵۶ ق٫ظ

دوستان من دیروز دانشگاه فیروزکوه بودم
اصلاً اینطور که فکر میکنید نیست
یه سری از واحدهای اصلی رو حذف کردن و به جاش دروس پیش نیازو دادن،آمار و روش تحقیق و زبان که اجباری، دروس تخصصی هر رشته هم تا سقف ۴ واحد پیش نیاز میدن به شرط اینکه اون درسارو پایین ۳۳.۳ درصد زده باشی،
روال گذشته سقف واحدها ۵۵ واحد بود ولی الان ۴۶ واحد شده و گفتن با توجه به این بخشنامه ۶ ترمه هم میتونید تموم کنید،چون دروس ثیش نیاز جای بعضی دروس اصلی اومده از لحاظ قیمت هم به نفع ما شده،دیروز جلسه توجیهی بود و کاملاً این بخشنامه رو برامون تشریح کردن

سامی
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  سامی

راستی اینم بگم که حداقل واحد رساله ۱۸ واحد و و حداکثر ۲۱ واحد شده

ادبیاتی
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  سامی

ادبیات ۴۰ واحد بود ۲۰رساله و۲۰دروس تخصصی .پس ضرره

علی علوم تحقیقات
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سامی

من دوروز توضیح دادم ولی برخی مخاطبین فقط اعتراض میکردند.
البته باز قسمتی از حرفای شما باید اصلاح بشه.
قبلا ۱۵اصلی ضروری ۷اختیاری ضروری باتز۲۲ که میشد ۴۴
الان ۳۶مجموع تز واصلی و بستگی داره چقد پیش بدن ک قطعا بالای ۶نمیشه.اونم باشهریه پایینتر وبدون حساب در معدل.
اینکه دروس پیش رو دوست نداریم دوباره بخونیم یه بحث دیگه هستش.من فقط توضیح تعداد واحدها رو دادم.که کاملا به سوده.بنده اعتقاد دارم همون۳۶واحد باید بشه.۱۵درس و۲۱تز

سپهر
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

دوست عزیز طبق بخشنامه وزارت علوم تعداد واحدهای اصلی کم شد ولی دانشگاه آزاد به طور سر خود بحث واحدهای جبرانی رو پیش کشید. اگه فک کنید میبینید که دارن زور میگن.
از خودتون نمیپرسید چی شد که یهو بحث جبرانی رو پیش کشیدن؟

الهیار
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سامی

آقای سامی رتبه شما چنده؟

سامی
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  الهیار

۱۰۲ شدم که مدیریت صنعتی فیروزکوه قبول شدم

کریم
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سامی

کاهش واحدها طبق سیلابس جدید وزارت علوم صورت گرفته. یعنی حدود یک ترم از زمان تحصیل دکتری کم شده. ولی دانشگاه آزاد برای درآمد زایی دارد جای واحدهای حذف شده را با واحد جبرانی اجباری پر می کند…

یانار- نرم افزار
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱:۰۷ ق٫ظ

خیلی جالبه درس زبان تخصصی گذاشتن در حالی که دانشجو باید مدرک زبان ارائه بده پس درس جبرانی زبان برا چیه؟؟؟؟ روش تحقیق گذاشتن در حالی که اکثرا دوستانی که قبول شدن معمولا مقاله کار کردن یا روش تحقیق رو دوره ارشد پاس کردن

هومن
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستان. این بخشنامه داره اجرا میشه. من تو یکی از واحد های تهران هستم از این ترم یا ترم بعد اجرا میشه .
ما اعتراض کردیم. لطفا دانشجو های دکتری در واحد های خودتون اعتراض کنید. به دکتر میرزاده ایمیل بزنید و اعتراض خودتون رو نشون بدین.علاوه بر اون با نوشتن نامه و امضای جمعی دانشجو های دکتری در هر واحد و گرفتن کپی از نامه و فرستادن کپی برای دفتر بازرسی رهبری- وزارت علوم – دفتر بازرسی ریاست جمهوری – سازمان بازرسی کل کشور- دادستانی کل کشور – اعضای کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس – ریاست مجلس –
اعتراض خودمون رو نشون بدیم.

ساره
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

قسمتی که گفته مجموع تز و دروس نظری بشه ۳۶ عالیه.اما جبرانیها باید حذف بشه.
طوری نباشه جبرانی حذف کنن بعد دروس نظری رو بکنن ۲۲تا با تز بشه ۴۲ یا۴۴

رویا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

که چی بشه؟ فک کردی اتفاقی می افته؟

قنبری
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۹:۵۸ ب٫ظ

چه جالب ابن جا همه رتبه هاشون تک رقمی هست!!!!!!!!!

علی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۹:۰۳ ب٫ظ

شورای گسترش آموزش عالی تصویب کردکلیه کد رشته هایی که نتوانسته اند مجوز لازم را از شورای گسترش آموزش عالی اخذ نمایند،می بایست از دفترچه آزمون پذیرش دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۵-۹۴ حذف شوند و با توجه به اینکه مأموریت کمیته ۵ نفره رسیدگی به پرونده های فاقد مجوز دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان اردیبهشت ۹۴ بوده است،با توجه به اتمام دوره مأموریت، وظیفه این کمیته پایان یافته تلقی می گردد. (تاریخ خبر : ۹۴/۴/۱ کدخبر:دفتر گسترش آموزش عالی)
بنظرم مجوزی درکار نیس !آقای دکتر میرزاده لطفا اولا از دفترجه سال ۹۵ این رشته های بی مجوز حذف کن ثانیا تکلیف دانشجوهای بی چاره ای مثل منو که دوساله دارن تو یه واحد بدون مجوز دکترا میگیرن مشخص کن ثالثا اعتبار دانشگاه رو خراب نکن رابعا اینقدر تکمیل ظرفیت نزن خامسا دروس جبرانی چه صیغه ای هستش

پوریا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۸:۰۰ ب٫ظ

نه جناب میرزاده! این یک یادداشت اتفاقی نیست! و این‌طور نیست که دستم با دکمه‌های کیبورد تصادف کرده باشد یهویی!
ما به دروس جبرانی-بخوانید پساجبرانی!- معترضیم و شما نیز موظفید که پاسخگو باشید.
لطفاً همه دوستان به این آدرس ایمیل شکایت های خودتون رو ارسال کنید.
mirzadeh@iau.ac.ir

پوریا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۷:۵۴ ب٫ظ

حالا که این روزها همه یهویی هرکاری میکنند!، به نظرم به جای اسم دروس جبرانی، درس «پساجبرانی یهویی!» مناسبتر بود.

صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

ممنون از نظر جالب و خوبتون

مریم
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۷:۲۳ ب٫ظ

با سلام قبل از هرچیز خواهش میکنم قضاوت عجولانه از صحبت های بنده نکنید. اینکه بعضی از دوستان با الفاظ نامناسب مثل بیسواد و… همدیگه رو خطاب میکنند کار شایسته ای نیست. شما خواهران و برادران جزو قشر تحصیلکرده هستید و انتظارات از شما عزیزان خیلی بیشتر از این چیزایی هست که عنوان میفرمایید. همه شماها مشکلاتتون مثل هم هست و همه استرس نتایج و سرانجام ادامه تحصیلشون رو دارند پس لطفا همدیگه رو درک کنید. مقصر مشکلاتی که وجود داره داوطلب ها نیستن که حالا اینجوری با همدیگه میجنگید! اگر اعتراضی دارید به سازمان مرکزی منتقل کنید تا شاید خدا بخواد و مسولین فکری بخاطر مشکلاتی مثل دروس جبرانی، اعلام نتایج و … بکنن. من خودم جزو کسانی هستم که خرداد ماه دعوت به مصاحبه شدم و درنهایت جزو پذیرفته شده ها بودم و بدلیل اینکه در شهر خودم پذیرفته نشدم و امکان رفت و آمد نداشتم ترجیح دادم برای سال آینده شرکت کنم حتی اگر دو سال زمان ببره تا دانشگاهی که دوست دارم درس بخونم بخاطر اینکه از نظر سنی هم نسبت به خیلی ها از جمله هم رشته ای های خودم کوچکترم و زمان برای ادامه تحصیل دارم و تلاشمو بیشتر میکنم تا بتونم در دانشگاه دولتی پذیرفته بشم با این شرایط و اوضاعی که دانشگاه آزاد بوجود آورده! اما با اینکه حتما باید رتبه تک رقمی داشت تا قبول شد مخالفم، همه طبق قوانین خوب یا بد دانشگاه رتبه آوردن و اگر رتبه مورد نظر رو آورده باشن حتما قبول میشن و در غیر اینصورت… ادامه نظر»

فریبا فلسفه
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

مریم خانم واقعا ممنون کاش همه مث شما فکر میکردن

ناشناس
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

مریم جان خیلی از دانشگاه ها هستند که اوردن مدرک زبان را برای امتحان جامع تا آخرین روزی که داخل اون دانشگاهی مهلت میدن نمونه دانشگاه ما که بچه ها امتحان جامع را داده اند پروپوزال هم تصویب کرده اند و در حال تحقیقاتشون هستند و اصلا دانشگاه هم بهشون کار نداره این افراد از منی که مدرک زبان را زودتر از امتحان جامع ارائه دادم هم جلو افتاده اند چرا چون من کلی وقت گذاشتم شب و روز زبان خوندم تا امتحان قبول شم اما اونها هیچ وقتی نزاشتند چون اطلاع داشتند دانشگاه بهشون گیر نمیده تا آخر روز فارغ التحصیلی.

مهدی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۷:۱۷ ب٫ظ

با عرض پوزش از همه دوستان

مهدی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۷:۱۱ ب٫ظ

به سپهر
اقای سپهر دوستانی که اینجا مطلب میذارن همه منتظر نتایج هستن یا قصدشون مشورت با دوستان دیگه برای انتخاب یا نگران وضعیتشون هستن. بهرحال نظراتشون رو میذارن و از کمک دیگران استفاده میکنن. شما هم اگر یتونید راهنمایی کنید در غیر اینصورت لازم نیست مدام رتبه و درصدهاتون متذکر شید.جایی دیدم شما مطلب گذاشته بودی اگه کسی به کلاسمون اضافه شه تحریمش میکنیم! من فکر نمی کنم اینطور صحبت کردن مناسب باشه.

ساره
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

دقیقا…

سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

۴ نفر اضافه شدن، تحریمم نشدن. اون حرف شوخی بود ولی دوست من شما هم با رتبه ۴ بیا بشین سر کلاس دکتری ۸ میلیون پول بده بعد ببینم تو کلاس ۱۳ نفری میتونی نفس بکشی یا نه؟ دکتری جای بحث و پرسش و پاسخ هست و با ۱۳ نفر این کار امکان پذیر نیست. دو جلسه رفتیم کلاس و به فکر انصرافیم چون واقعا داریم عذاب میکشیم.

فریبا فلسفه
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

لایک داره حرفتون آقا مهدی لایییییییک

مهدی برق قدرت ( علوم تحقیقات )
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۷:۰۸ ب٫ظ

به این آدرس ایمیل ارسال شکایت کنید.
mirzadeh@iau.ac.ir

مهدی برق قدرت ( علوم تحقیقات )
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۶:۵۴ ب٫ظ

خواهشا شما هم به دانشگاه آزاد ایمیل اعتراضی بزنید و بگید این بی عدالتی هست…
بر اساس ارشد مرتبط و نا مرتبط بذارید

حمید
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۶:۰۵ ب٫ظ

دوستان رتبه من در کارشناسی یک در ارشد هفت چکار برامون کردن اینقد دم از تک رقمی نزنین هر کی بتونه قبول بشه قابل احترامه

حمید
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۶:۰۰ ب٫ظ

به این زودی منتظر نتایج نباشین هر وقت اعلام بشه برا نیمه دوم هست

تورج
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۳۲ ب٫ظ

ÓæÇá: سلام. چرا نتایج تکمیل ظرفیت اول اعلام نمیشه؟ مگه قرار نبود تا قبل از نیمه اول مهر اعلام بشه.
ÇÓÎ: مهات ثبت نام تکمیل ظرفیت تا ۱۷ مهرماه تمدید گردیده و لذا اعلام نتایج ان نیز در ۲۱ بهمن ماه انجام می گیرد.

ساره
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  تورج

یعنی چی بهمن ماه

تورج
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

دیشب سوال کردم و امروز جواب دادن. من هم تعجب کردم

انصراف
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  تورج

منظور دوستمون ۲۱ مهرماه

م.شیمی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۲۷ ب٫ظ

سلام،دوستان من اخرشهریور برای مهندسی شیمی نیشابور دعوت بمصاحبه شدم که خوب هنوز خبری از جوابش نیست،میخواستم بدونم میشه تو تکمیل ظرفیت. دوم ثبت نام کنم؟؟

کریم
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۱۵ ب٫ظ

دوستان می دونید چیه؟
در داستان اخذ اجباری دروس جبرانی، تنها پرداخت شهریه ثابت و متغیر (یک ترم اضافه) مدنظر آنهاست. زیرا اصلا نمره ای برای درج در کارنامه مطرح نیست و احتمالا بخوانید و یا نخوانید نمره شما اوکی می شود!
من پیشنهادی دارم، مسئولان محترم دانشگاه آزاد این مبلغ اضافه را روی سایر ترمها سرشکن کنند و بیهوده وقت جوانان را شش ماه بیشتر تلف نکنند…
در ثانی می توانند این دروس را اختیاری کنند برای کسانی که دوست دارند پایه شان قوی شودو نیز اجباری برای افرادی که مدرک ارشد غیر همسان با دکترا دارند

یک دانشجوی دکترا
مهر ۲۱, ۱۳۹۴ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  کریم

خیلی پیشنهادت جالب بود!
سرشکن کردن هزینه تحمیلی بین ترم ها!!!!!

سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۱۵ ب٫ظ

دوستان دو یا سه رقمی که میگن دو تا تست با رتبه تک رقمی فاصله داشتن لطفا مستند صحبت کنن. کارنامه هاتونو بزارین اینجا تا همه استفاده کنن. لطفا

نازی به سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سپهر

واقعا موافقم اقا سپهر پیشنهادتون عالیه

صادق
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سپهر

به سپهر
من با رتبه سه رقمی و بدون هیچ مقاله و زبان توی مصاحبه تکمیل ظرفیت شرکت کردم و چون تعداد زیادی نیامده بودن بهم گفتن صددرصد پذیرش میشم از خدای مهربون تشکر میکنم که دارم دکتر میشم اما حتما در طول تحصیلات دانشم رو بالا میبرم و از همین الانم شروع کردم

سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

امیدوارم قبولی دکتری انگیزه ای به شما بده تا در تخصصتون بهترین بشین.
اینکه میگن رتبم ۹۰ شده و با رتبه ۱۰ دو تا تست فاصله دارم قابل قبول نیست
آرزوی موفقیت برای شما

رویا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

آقا صادق ممنونم که صادقی

ساناز
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۰۳ ب٫ظ

دوستان آیا اسامی تکمیل ظرفیت اول و دوم اعلام شده؟

سپهر به صبا و نازی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۰۲ ب٫ظ

از خانم صبا و نازی بابت مطالب تاثیر گذارشون تشکر میکنم

نازی به سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۳۴ ب٫ظ

ممنون و لایک

صبا
مهر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  نازی به سپهر

ممنون
دوست عزیز

مهسا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۱۱ ب٫ظ

سلام بچه ها من امسال قبول شدم یه سوال دارم دوستان میگن این دو واحد درسی زبان تخصضی به جای آزمون زبان eptاست خواستم بدونم صحت داره؟

ژ.ع
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

خیر.ازمون ept رو حتما باید بدید.

سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

نخیر. دروس جبرانی نمرش اصن تو معدل حساب نیست. مدرک زبان هم حتما باید ارائه بدین

زبان شناسی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۳:۲۶ ب٫ظ

سلام دوستان. ممکنه راهنمایی بفرمایید ک شهریه ثابت و متغیر چقد در میاد ممنون

مدیریت آموزشی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۴۳ ب٫ظ

سلام به آقامهدی مدیریت آموزشی.
سوال داشتم برادرمگرخرم آبادهم مدیریت آموزشی داره؟؟؟.پس چراتوانتخاب رشته نبود.تازه مجوزدارهم که نمی تونه باشه.چون تولیست اونهااصلا نیست.درضمن اگرممکنه رتبه تون روبفرماییدببینم باچه رتبه ای شماقبول شده اید.ومیانگین تون رواگرمایل باشید.سپاس فراوان وآرزوی توفیق روزافزون.

نازی به فریبا فلسفه
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۹ ب٫ظ

دوست عزیز لحن صحبتتون با دوستان اصلا خوب نیست متاسفم که بگم همه رشته ها در جای خودشون سختن پس مقایستون درست نیست…شما گفتین دوستانتون در دمای ۵۰ درجه تدریس می کنن!!تهران هم دماش به ۵۰ می رسه پس کار شاقی نمی کنن در ضمن برای من سواله که دوستانتون با مدرک ارشد چطوری تدریس می کنن این که خلاف مقرارته …!!
در ضمن باید بگم که بله همون کنکور تعیین کننده سواد طرفه..که اگر غیر از این بود شما می تونستین رتبه تک رقمی بیارین …
در ضمن فکر نمی کنم سختی مصاحبه شما به سختی مصاحبه ما در تهران باشه چرا که ما اونجا با اساتید مطرح مصاحبه کننده طرف بودیم و شما با چند تا استاد سطح پایینتر پس هیچوقت نمی تونه به سختی مصاحبه ما باشه….
در ضمن الان رزومه جمع کردن کار سختی نیستااا با کمی پول خرج کردن کلی رزومه جمع می شه همینه که امسال اساتید به سابقه تدریس و چاپ کتاب و مقاله پولی نمره کمی می دادن :-D
در کل سطحی نگری در شان شمایی که فلسفه می خونی نیست

صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۴۱ ب٫ظ

کمی تا نیمه باشما موافقم.

سارا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۳:۲۹ ب٫ظ

مقداری از حرفات درست نیست.

فریبا فلسفه
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۱۴ ب٫ظ

لحن صحبت من با هرکس مث خودشه دوست عزیز!تو سختی بقیه رشته هام حرفی نیس أما بعضی جیزا خیلی مبرهن تره!اکر دمای تهران بعضی وقتا به بنجاه میرسه اینجا أکثر مواقع همین حالته بس شاقه !باید به عرضتون برسونم حق التدریس با مدرک ارشد مشکلی نداره و بازم بسته به رشتس که إشباع شده یا نه تو رشته ما من هیلیارو دیدم با مدرک ارشد حق التدریسن،و أما بعد… منم تو یکی از دانشکاههای استان تهران ،مصاحبه دادم و خبر دارم که دونفر از کسایی که مصاحبه میکردن تو جلسات تهران و علوم تحقیقات تشریف داشتن و همه هم خبر دارن که جون مصاحبه دفعه أول بود تو شهریور از حالت متمرکز درومده بود و دست دانشکاهها بود جقد جدی کرفتن و جقد سخت بود أین مطلب تازه أی نیس اکر کوش شنوا داشته باشیم أین به مکرر عنوان شد تو أین جند وقته حتى بل مقایسه مصاحبه های دوستان علوم تحقیقاتیم اینو عرض میکنم…منظورم همه دوستان نیستن و به خیلی از رتبه های تک رقمی احترام میذارم و به سطح سوادشون مطمئنم أما خیلیا که حالا نکران تکمیل ظرفیتن مشخصه که حالا دری به تخته أی خورده و تو دانشکاه سطح بالا قبول شدن و حالا از بیشرفت بقیه میترسن جون میدونن که بعد دیکه موقع نشون دادن قابلیتهای اصلیه ….ضمن اینکه شما مث اینکه آمار مقالات بولی رو خوب داری دوست من من نه دنبال مقاله بولی بودم و نه زیاد توش کنکاش میکنمو مانور میدم جون مقالاتم بولی نبوده و تو ریزبینیایی که تو جلسه مصاحبه شد… ادامه نظر»

رها
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

لایک

سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

خانم فلسفه روز مصاحبه از رشته ما به زبان انگلیسی سوال پرسیدن و باید به زبان انگلیسی جواب میدادیم. اینو ۱۹ تیر بعد مصاحبه هم اینجا گفتم.
در ضمن شما فک کنم شهر ری مصاحبه دادین، پس اونجا رو با علوم تحقیقات یکی نکنید.

فریبا فلسفه
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سپهر

بله انکلیسی هم سؤال شد شما درمورد کیفیت مصاحبه از بقیه هم میتونی سؤال کنی،جواب بعضی حرفام سکوت باشه مفهومتره ……

سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

خانم تو فیش حقوقی شما یه قسمتی هست به اسم بدی آب و هوا. اگه آب و هوای شهرتون خوب نیست پولشو میدن بهتون.

ساره
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سپهر

این چه بحثاییه متاسفم واقعا…یعنی هرکی بدی آب وهوا رو میگیر حقشو تمام دادن رفت….احترام بگذاریم به اونایی ک در شرایط سخت برای وطن انجام وظیفه میکنن…پول همه چیز نیست.یک روز گرد وخاک جنوب با میلیاردی خریدنی نیست…

نازی به ساره
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

عزیم بهتره بحثا رو کامل بخونی بعد در ضمن اصراری نیست که در شرایط بد اب و هوا کار کنن خودشون رفتن پس منتی سر کسی نیست این دوست عزیز فریبا خانم این دلیل میاره برای اونایی که مجاز به مصاحبه نشده بودن بار اول و دوباره تکمیل ظرفیت دعوت به مصاحبه شدن تا حرفشون رو به کرسی بنشونن

ساره
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

به نازی
من کاری به بحثا و به رخ کشیدنهای رتبه ها ندارم…وهرکی سوادش بیشتر باشه افتاده تره….اما یه سری هستن کلا درچنین مناطقی خدمت میکنن درست نیست با کلمات رنجشون بدیم…مراقب کلمات باشیم.

فریبا فلسفه
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

ساره جون مطمئن باش هیجکس با تنک نظری به جایی نخواهد رسید حالا تو بهترین دانشکاه دنیام بخواد درس بخونه… بیخیال قبلا هم کفتم بعضی جاها خاموشی بهتربن جوابه

رویا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

امیدوارم تو تکمیل ظرفیت شما هم قبول شی تا این فشار از روت برداشته شه.
موفق باشی عزیزم

دکتر علی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

از کی تا حالا قبولی با رتبه … و بعد از چندتا تکمیل ظرفیت اونم تو دانشگاه بدون مجوز شده پیشرفت؟

نازی به دکتر علی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر علی

واقعا حرفتون لایک داره

صادق
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر علی

به دکتر علی
بالاخره همون عنوان دکترش برام یه دنیا پیشرفته،هرکس تعریفش از پیشرفت ممکنه متفاوت باشه

سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

عنوان دکتری پیشرفت نیست. ترجیح میدم بیشتر توضیح ندم

نازی به فریبا فلسفه
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

دوست عزیز باید خدمت عرض کنم که
اولا: طبق اخرین بخشنامه هیچ جا با مدرک فوق لیسانس نمی شه حتی حق التدریس رس داد مشخصه شما طبق بند پ خوب تونستی تدریس کنی که اینهمه تلاش می کنی کنکور رو زیر سوال ببری
ثانیا شهر ری کجا علوم تحقیقات کجا خیلیم با هم فرق داره
ثالثا دوست عزیزم جهت اطلاع شما بگم من ۵ تا مقاله isi توی ژورنال ایشپرنگر دارم پس نیازی به مقاله پولی ندارم
چهارم روز مصاحبه کلا از من انگلیسی مصاحبه شد ایا از شما هم انگلیسی سوال شد؟
پس بهتره شما هم تلاش می کردی تا بقول خودت دری به تخته ایی می خورد و رتبه تک رقمی می اوردی

نسیم
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

دوست من رشته الهیات و معارف اسلامی – فلسفه و کلام اسلامی فقط حفظ کردنه دیگه. شما دیگه چرا از تستی بودن ناراحتی؟ محاسبات نداره ک

رضا. معماری
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

سلام. دانشجوی دکتری آزاد هستم. با نظر شما کاملا مخالفم. مصاحبه ای که فله ای در تهران داشتم با اساتید به نام قطعا خیلی راحت تر از مصاحبه محدودی بود که دوست امسال در شهرستان داشت

اکسیر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۸ ب٫ظ

دوستان من به نوبه خودم به دکتر میر زاده ایمیل زدم و مشکلات از جمله واحد جبرانی را عنوان کردم شما هم البته در صورتی که موافقید ایمیل بزنید
mirzadeh@aut.ac.ir

شهرساز نوین
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۵ ب٫ظ

سلام
دوستان عزیز
شهریه هر واحد این دروس جبرانی چقدر است.
تو دانشگاه ما شهریه زبان تخصصی و روش تحقیق رو که دروس جبرانی هستند مثل دروس الزامی محاسبه کردند!
لطفا شما هم نگاه کنید ببینید چقدر زند و در اینجا اطلاع رسانی فرمایید.
متشکرم

صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهرساز نوین

مگه شهر به شهر باید فرق کنه شهریه رو مرکز اعلام میکنه واحدا اجرا می کنن.

حمید
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۰۹ ب٫ظ

دوستان چه خبر از اعلام نتایج

مهدی مدیریت
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۰۷ ب٫ظ

سلام به همه
آیا امسال کسی مدیریت آموزشی خرم آباد قبول شده؟
اگه هست بفرمائید کلاسها در چه روزهایی تشکیل میشه؟
ممنون

اکسیر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۴۸ ب٫ظ

دوستان این بحث ها ظاهرا به جایی نمیرسه عده ای ظاهرا پول اضافه دارند.غیر از مساله واحد جبرانی که اصلا قابل قبول نیست جالبه بگم که همه چیز غیر کارشناسی است .برای مثال در گروه علوم و صنابع غذایی دو گرایش در تکمیل ظرفیت باز شده ۱- تکنولوژی مواد غذایی ۲- مواد و طراحی صنایع غذایی. جالب تر اینکه بهتون بگم در ارشد اصلا مواد طراحی زیر شاخه علوم و صنایع غذایی محسوب نمیشه .حالا این دوستان در مرکز ازمون در تکمیل ظرفیت به کسانی که گرایش علوم و صنایع غذایی بودند اجازه انتخاب زیر شاخه خودشون که همون تکنولوژی هست نمیدن و مواد و طراحی که یک رشته مجزا در ارشد محسوب میشه اجازه انتحاب دادند.جالب تر اینکه این مواد و طراحی اصلا در دفترچه اصلی دکتری نبود تو تکمیل بهو کشف شد اونم فقط در واحد قوچان. و خنده دار تر اینکه تکنولوژی فقط در واحد سبزوار بود که در تکمیل در سه واحد از جمله ورامین یهویی اضافه شده و جالتر تر اینکه طرح بومی گزینی هستش و ما تهرانی ها نمیتونیم تکنولوژی ورامین را در تکمیل انتخاب کنیم.من به نوبه خودم انصراف میدم و ترجیح میدم در خارج از کشور با سیستم اموزشی صحیحی درس بخونم.موفق باشید

بهمن
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۳۱ ب٫ظ

سلام. دکتری یعنی پژوهش و تفحص علمی در زمینه ای خاص. نه کنکور و ….
اعتبار دکتری به رساله و کاربردی بودن اونه. اونچه جایگاه دانشگاههای مارو برده زیر سوال اینه که تمام اونایی که میان تو فارغ التحصیل میشن. در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا ورود به دانشگاه کنکور نداره و پول میخواد مثل دانشگاه آزاد اما فرقش با ما اینه که کیفیت اینقدر بالاس و اینقدر سخت میگیرن که تمام افراد نمیتونن فارغ بشن. اونجا باید داقعا کار کنی

صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهمن

بهمن عزیز
صحبت های شما تا حدی درسته ولی
۱. تحقیق و تفحص امکانات کتابخانه ای مناسب می خواد.
۲. پشتوانه ی مالی خوب می خواد.
۳. فرصت و زمان برای تحقیق و مطالعه می خواد.
۴. دسترسی به منابع به روز می خواد.
..
دوره ی دکتری به دو صورت ارائه شده :
۱. پژوهش محور
۲. آموزش محور

دوره های پژوهش محور کاملا با دیدگاه شما منطبق هست.
البته برای شروع به تحصیل در این دوره های پژوهش محور هم بایستی از یک سابقه ی علمی – نظری قابل قبول برخوردار باشی.
در غیر اینصورت و با فرض اینکه دکتری فقط تحقیق است چه نیاز به این دوره ها بود هر کس با پایان دوره ی ارشد دو سه مقاله به چاپ می رسانید و به او مدرک دکتری اعطا می شد.

رویا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

صبا جان بسیار عالی

ًروانشناس
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز ، شمالطفاً اعتراضتون رو به دانشگاه آزاد داشته باشید ، نه اینکه فشار واسترسی رو که براتون ایجاد کرده به همدیگر باالقاب بیسوادی و….. نسبت میدید، ضمناً همتون درست میگید ولی هیچ کدوم از شما مقصر نیستید بلکه دانشگاه باید راه حل مناسب تری رو انتخاب میکرد.

صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ًروانشناس

وقتی همه راست می گن یعنی اینکه هیچ کدوم حرف راست نمی گن.

ًروانشناس
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

خانم هرکدوم از دوستان انتظاراتی دارند که به حقه، چه اونایی که واسه دروس جبرانی نظر میدند چه اونایی که معترضاً به افزایش بی رویه دانشجو .

نازنین
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۱۷ ب٫ظ

دوستان چرا انقدر با هم بحث میکنید. موضوع اینکه دانشگاه ازاد بدون در نطر گرفتن وضعیت دانشجویان میخواد به هر طریقی شهریه اضافی از دانشجویان بگیره . دیگه رتبه ۱ و ۵۰۰ براش فرقی نداره. به جای بحث اعتراض کنید

سارا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۱۵ ب٫ظ

واقعا این دروس جبرانی نیازی نیست و جز هزینه اضافه که دانشجو باید متحمل شود فایده ای ندارد
همینطوری هزینه در مقطع دکتری سنگین می باشد و خانواده ها از قبل برآورد هزینه انجام داده اند و افزایش به یکباره و بعد از شروع ترم منطقی نیست . لطفا رسیدگی فرمایید

سعید
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۰۶ ب٫ظ

دوستان من با رتبه ۴۴۱ در رشته مذیریت دولتی شنس دعوت به مصاحبه دارم ؟؟؟؟ اقایی گفته بود اخرین رتبه قبولی در رشته مدیریت دولتی ۴۸۰ هست پس چرا من به مصاحبه دعوت نشدم.؟…کس اگر اطلاعاتی داره لطفا راهنمایی کنه متشکرم

ًروانشناس
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

خوب اگر اینطور شنیدید تو تکمیل ظرفیت شرکت کنید.

ورودی امسال مهندسی شیمی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

از بین دوستایی که قبول شدن چه درسایی رو ترم اول دادن؟
بگین کجا ثبول شدید و اون واحد تا چه رتبه ای گرفته؟

محمودمهندسی شیمی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۰۷ ب٫ظ

سلام شما کجا قبول شدی و چه رتبه ای داشتی تا چند پذیرش کرده. من خودم مرودشت آوردم رتبم ۶۵ بود تا ۱۲۴ پذیرش داشت.تو تکیل شیراز زدم

نگین
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

سلام
بچه های روانشناسی عمومی میدونید این دروسی که میگم جبرانی هست یا تخصصی؟
روانشناسی رشد با تاکید بر کودکان استثنائی
روانشناسی یاد گیری
فیزیولوژیک
مرسی

مسعود
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

باسلام خواهشااینقدرتنگ نظرنباشیدمن هم رتبه ام۵۳شده ولی رزومه ای نداشتم فقط کتابهاروخونده بودم دوست دارم بقیه هم قبول شوند.

دکتر علی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

خب الان رتبه ۵۳ خوبه؟ دوست من برای دکتری باید تک رقمی باشین. فقط به تک رقمی فک کنید. متاسفانه افزایش ظرفیت از تلاش و کوشش و پیشرفت دانشجو ها کم کرده و دنبال راحت ترین راه برای قبولی هستن. دوستان به خودمون بیایم.

سیاوش
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر علی

به دکتر علی:
بله رتبه ۵۳ خوبه، شما اگر نگاهی به کارنامه ها بندازید خواهید دید نمرات رتبه های یک رقمی با رتبه های دو رقمی تفاوت چندانی نداره من این روهمینطوری نمیگم با مشاهده نمونه کارنامه های موجود قرار داده شده در سایت ها و مقایسه نمرات میتونید متوجه بشید.

محمودمهندسی شیمی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سیاوش

کاملا موافقم لاییییک داری من خودم ۶۵ شدم ولی با کارنامه رتبه زیر ۱۰ مقایسه کردم تفاوتش خیلی خیلی خیلی کم بود

سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۵۷ ب٫ظ

لطف کن کارنامه ی خودت و رتبه زیر ۱۰ بزار

دکتر علی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۱۹ ب٫ظ

کارنامه هاتونو بزار ببینیم

الهام
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

همینطوره

نازی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

وقتی نظرات دوستان رو می خونم واقعا متاسف می شم دوستانی که با رتبه های نجومی برای تکمیل ظرفیت اول دعوت به مصاحبه شدن و یا حالا امکان شرکت در تکمیل ظرفیت رو دارن من و دوستانی مثل من که زحمت کشیدن و با رتبه های تک رقمی و یا نهایتا زیر ۴۰ قبول شدن باید هم ناراحت باشن از این وضعیت اصلا بحث تنگ نظری نیست …
چرا که اگر شما دوستان که صفت تنگ نظری رو به ماها نسبت می دین هم جای ما بودین ناراحت می شدین چون با این اوضاع واقعا دیگه مدرک دکترا هیچ ارزشی نخواهد داشت و اون کور سوی امید هم از بین می ره پس در صحبتهاتون بیشتر دقت کنید

فریبا فلسفه
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

اکر هر کدوم از ما تلاش خودمونو بکنیم و تو جایکاه خودمون بهترین باشیم تو عملکرد و انجام وظیفه دیکه از هیجی نمیترسیم جون میدونیم نتیجه زحمتونو خواهیم کرفت أین دنیا واسه همه جا داره و بسته به تلاش شماست حالا هرکس اندازه خودش

سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

خانم تو رو خدا شعار ندیم. هممون میدونیم دنبال اینیم که پیشوند دکتر به اول اسممون اضافه شه. حالا کاری به افزایش ظرفیت و کاهش ارزش مدرک دکتری نداریم.
من بعنوان دانشجوی علوم تحقیقات بهتون میگم اینجا هیچ خبری نیست. لطفا لطفا لطفا بخاطر آینده بچه هامون ارزش مدرک دکتری رو کم نکنیم.

فریبا فلسفه
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سپهر

جالبه که اکه شمام حالا قبول نشده بودی نظرت همین بود?موافقم واقعا شعار ندیم و انقد حاشیه براکنی نکنیم همین وقت و انرزی رو بذاریم واسه بهتر بودن اونایی که ادعای بهتر بودن دارن موندم از جی میترسن?!!!!!!!شما که میکید تلاش کردید زحمتتون از بقبه بیشتر بوده دیکه از جی میترسید خوب تو جایکاه خودتون بهترین باشید

سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

بله نظرم همین بود

میثم
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

شما باید دانشگاه سراسری درس بخونید خوب.

دکتر امین
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

خانم محترم برگزاری آزمون تستی برای آزمون دکتری مناسب نیست. دانشجوی دوره دکتری باید توان و قوه تحلیل قوی داشته باشه و درکنار اون روحیه بالایی برای انجام فعلیت های پژوهشی. بنابراین مصاحبه می تونه بهترین روش برای جذب دانشجو باشه
یک سوال از شما فردی که دارای رزومه ای قوی و چندین مقاله و کتب می باشه حالا به هر دلیلی در آزمون تستی دانشگاه قبول نمیشه و در مقابل شخصی که براساس چند تست بیشتر بدون اطلاع از اصول روش تحقیق پذیرفته میشه شاسته ادامه تحصیل در این مقطع است یا فردی که روزمه قوی دارد؟

رویا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر امین

دکتر امین شما دکتر هستین چرا!!!
خب تست زدن هم یکی از ویژگی های کنکور دکتری هست. چطور برای دکتری دانشگاه دولتی به تستی بودن اعتراضی نمیکنن؟ واقعا چرا؟ چون اونجا ظرفیت پذیرش و سطح علمی مشخص شده.
در ضمن یه بچه ۱۸ ساله با همین کنکور تستی پزشک میشه و اونجا هم اعتراضی نیست!!!
تقصیر دانشگاه آزاد هست که با افزایش ظرفیت ها این توقع رو به وجود آورده که همه انتظار دارن قبول شن.
از طرف کسی که کنکور دکتری تشریحی را هم تجربه کرده بهتون میگم، این امید دوستان برای قبولی در دکتری آزاد و تکمیل ظرفیت بخاطر تستی بودن کنکور هست. اگه کنکور تشریحی بود خیلی ها به این مرحله نمیرسیدند. شما برو سوالات کنکور تشریحی رو نگاه کن به حرف من میرسی

دکتر امین
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

خانم محترم بنده کلا مخالف آزمون برای ورود به دانشگاه هستم. چون موضوع دکتری دانشگاه ازاد بود مشخصا عرض کردم. در ضمن بنده معتقدم خدمات دانشگاه ازاد در عرصه علم و دانش دست کمی از دانشگاه دولتی ندارد چرا دانشگاه رو ابزاری برای موفقیت میدونم که دانشجو باید از این ایزار جهت موفقیت تلاش کنه حالا دولتی باشه یا آزاد

صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر امین

آقا دکتر امین محترم من کلا با فرمایش شما مخالفم.!!!
در ضمن اینجانب معتقدم آزمون برای برقراری عدالت بین داوطلبین بسیار ضروری است.
هر میزان آزمون دقیق تر و هر چقدر دخالت ها و قضاوت های مصاحبه گرها کمتر نتیجه ی آزمون عادلانه تر.

( از سایر دوستان بخاطر ادبیات نظرم عذرخواهی میکنم. دوستان شرمنده)

دکتر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر امین

ببخشید دکترای شما تو چه رشته ای می باشد؟

مریم آموزش زبان
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر امین

موافقم

دکتر علی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر امین

این چند تست بیشتر گفتن دوستان منو یاد چندتا صفر بیشتر پای اسکناس ها میندازه. صفر ارزشی نداره ولی پای اسکناس خیلی مهم میشه. اون چند تا تستی که شما بی ارزش میشمری هم همینه دوست من. به تلاش دیگران احترام بزاریم و بخونیم برای سال بعد.

دکتر امین
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر علی

دوست عزیز قیاس مع الفارق می کنی، نوع پذیرش در کدام دانشگاه های دنیا با تستی است!سعی کنیم نوع نگاهمون متناسب با شرایط تغییر بدم و انعطاف داشته باشیم!

نازی به دکتر امین
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر امین

مقایسه شما مع الفارق نه ما چون اینجا ایرانه و نه کشورهای پیشرفته …در ضمن باید بگم که کنکور تستی نشون دهنده سواد و قدرت تجزیه تحلیل فرده و تسلط بر مدیریت زمان ….واقعا متاسفم که بعضی افراد مثل شما بجای حل مسله فرافکنی رو انتخاب می کنن.متایفم

صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر امین

در کدامیک از دانشگاههای مورد اشاره شما دانشجویان و داوطلبین مقالاتی را که از سر خیابان خرید کرده اند را ارائه می دهند؟؟؟؟

سیاوش
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر علی

به دکتر علی
به تلاش دیگران احترام بذاریم و بخونیم برای سال بعد یعنی چی دقیقا؟ یعنی تکمیل ظرفیت شرکت نکنیم بزاریم نفر بعدی بره؟ بعد بریم خونه بشینیم بخونیم؟خوب همین امسال میریم دانشگاه و همونجا هم میخونیم.شما اگه اعتراضی دارید به پذیرش ها این رو دانشگاه بگید که تکمیل ظرفیت نگیرن نه اینکه به ما بگید بریم بخونیم سال بعد بیاییم. برای همه وقت و زمان ارزشمند هست حتی یک روز.

صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر امین

دکتر امین عزیز به نظر من کسی که پایه های علمی قوی داره پس از قبولی در طول دوره دکتری می تونه تحقیق های قوی ارایه بده. ولی کسی که فقط کارش مقاله نوشته لازم نیست بیاد آموزش محور. بهتره دوره های پژوهش محور شرکت کنه که هم در حیطه ی خواسته های خودش باشه و هم کمتر موجبات زحمت دیگران رو فراهم کنه. فردی برای ارائه ی یک مقاله یا کتاب بدرد بخور ده سال مطالعه نظری در یک موضوع داره و بعد در اون مورد شروع به نوشتن مقاله می کنه. ( البته جاهایی که واقعا مقاله درست و حسابی ارائه می دن) نه مثل ما که روزی یه مقاله می نویسیم اونم تکرار کار دیگران یا رو نوشت اونا. یام خیلی هنر کرده باشیم چار پنج تا مقله رو می چسبونیم بهم میشه یه مقاله. کتابم داشته باشیم یا ترجمه هس یا اینکه کار دیگران رو از چن کتاب جم کردیم به اسم خودمون چاپ کردیم. برای پاسخگویی به سوالات تستی هم توان تجزیه و تحلیل قوی لازم هست و البته سرعت عمل و قدرت انتقال و درک بالا از مطلب. هیچ یک از سوالات حفظی نیست. گذشته از این برای انتخاب موضوع برای مقاله و حلاجی مطلب و تشخیص و توضیح عوامل تاثیر گذار فرد به دانش نظری خود متکی است. حال سوال اینجاست فردی که در مقالات خود به حلاجی و تجزیه و تحلیل این موضوعات پرداخته چگونه نتوانسته از عهده ی پاسخگویی به چند سوال ناقابل مربوط به همان موضوعات پاسخ دهد. جواب روشن… ادامه نظر»

دکتر امین
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

آیا این نگاه سطحی نیست؟ به نظر شما آزمون تستی از روایی و پایایی لازم برخوردار؟

صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر امین

شما از روایی و پایایی صحبت کردید پس از ارزشیابی و آزمون اطلاع دارید. در کنار آزمون مصاحبه برای همین برگزار میشه.

ولی متوجه نشدم دکتر امین عزیز کجای صحبتم سطح بود ؟؟؟؟
اینکه گفتم دوستانی که با داشتن ۵-۶ مقاله علمی ترویجی و کنفرانس و کتاب چطور نتونستن به سه چهار سوال علمی جواب بدن؟؟؟ و مرحله اول نتونستن نمره ی علمی مد نظر دانشگاه رو کسب کنند ؟؟؟؟

یا اینکه خب اگه فقط در حیطه ی تحقیق و تفحص خبره اند چرا در پژوهش محور ادامه تحصیل نمیدن؟

خودتون قضاوت کنین حرف من سطح بود یا جواب شما؟؟؟؟؟

سیامک
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر امین

اتفاقا Reliability و Validity یا بقول شما روایی و پایایی در آزمون های تستی بسیار بهتر جواب میده چون آزمون تشریحی Subjective هست ولی تستی objective پس شما با تستی سطح دانش رو مورد سنجش قرار میدی و خوب علاوه بر اون مصاحبه هم که هست و در جهت تایید و تکمیل اون روایی و پایایی بکار میره، اما این روایی و پایایی وقتی کاملا نقض میشه که فارغ التحصیل دانشگاه آزاد باشی و بخوای توی مصاحبه دولتی شرکت کنی حالا درصدت هرچقدر هم عالی باشه بازم اسمت خط میخورهـ

فریبا فلسفه
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر امین

آقا أمین لایکا،یعنی لااااااااایک

فریبا فلسفه
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر امین

دقیقا

سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

حرف شما کاملا درسته. من چقدر پشیمونم بخاطر تلاشم برای تک رقمی شدن و دو روز دیگم رابطه تعیین کنندست. واقعا ناراحتم

علیرضا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

خانم نازی باید بگم که در کل دکتری دانشگاه آزاد با شهریههای نجومی که اینقدر بحث و جدل نداره یکی سر جلسه خوب تست میزنه یکی حول میشه بعضی از کنار دستیشون نگاه میکنن بلاخره یک رتبه ای میارن و تازه وقتی قبول میشن اول داستان شروع میشه شهریه و شهریه و شهریه دیگه اونجا رتبه ۱ رقمی و دو رقمی و سه رقمی فراموش میشود .موفق باشید

صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

آفرین

نازی به علیرضا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

نه اصلا با حرفتون موافق نیستم اونی که به مباحث مسلطه حول نمی شه :-D در ضمن اونی که دکترای ازاد شرکت می کنه از شهریه اش خبر داره که شرکت می کنه پس موضوع حل شده ایی هست

محمودمهندسی شیمی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

منم از این شیوه پذیرش ناراحتم معتقدم انگار ما که تو همون انتخاب اولمون قبول شدیم با اونایی که رتبه نجومی دارن یکی شدیم. واااااای خدا رحم کنه

سارا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۴۱ ب٫ظ

واقعا

الهام
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

اره والا

برق کنترل
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

ما بارتبه تک رقمی انصراف میدیم که دوستان با رتبه بالا ۵۰۰ برن دکترا بخونن باعث افتخار مملکت بشن !!!خداحافظ دکترا

دکتر علی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  برق کنترل

معلومه سینه سوخته ای دکتر برق کنترل. بی عدالتی تا کی

فریبا فلسفه
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

جقدر بده اینهمه تنک نظری و حسادت ،کاش یه ذره جشم دیدن بیشرفت بقیه رو هم داشتیم دنیا کلستون بود

سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

تنگ نظری؟ دوست عزیز عشق و علاقه شما به دکتری نباید باعث پایمال شدن حقوق ما رتبه های تک رقمی بشه.

نازی به سپهر
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سپهر

واقعا دمتون گرم اقا سپهر ممنون کاش همه مثل شما فکر می کردن

محمودمهندسی شیمی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازی به سپهر

موافقم لایک

فریبا فلسفه
مهر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  سپهر

آقا سبهر بخدا اینجا همه فهمیدن شما رتبه تک رقمی هستی… خیالتون راحت همه متوجه شدن !!!!!

رویا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

فریبا جان میخوای پیشرفت کنی چرا نمیخونی واسه سراسری یا چرا نمیخونی سال دیگه دانشگاه آزاد تک رقمی بیاری بری علوم تحقیقات؟ چرا میخوای با تکمیل ظرفیت تو دانشگاه پولی پیشرفت کنی؟
واقعا فک کردی با این حجم دانشجوی دکتری آزاد ۴ سال دیگه چیز خاصی بدست میاری؟ واقعا اگه دنبال پیشرفتی برو دانشگاه دولتی و دنبال تکمیل ظرفیت آزاد نباش.

نازی به رویا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

رویا جون ممنون از نظر سازندت …مرسی

فریبا فلسفه
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

هرکس درس رو واسه یه جیز میخونه شما که از زندکی شخصی أفراد خبر ندارید جقد راحت همه رو قضاوت میکنید.دانشکاهی که من دعوت شدم و رفتم واسه مصاحبه هم تو رشته خودم جز دانشکاههای خوبه ضمن اینکه ما جهار نفر بیشتر نبودیم که همش دو نفرمونو کفتن برمیدارن بس أین خبرام نیس که فک کنید طبق کفته بعضی دوستان رتبه ۵۰۰ و ۶۰۰ خیر.نمیدونم دوستانی که قبول شدن جرا انقد نکران آینده تکمیل ظرفیتا هستن .شما تو بهترین دانشکاه درستو بخون و نکران رتبه های بایین نباش عزیزم رتبه های بألا که انقد ادعان که نباید بترسن قبلا هم کفتم اولا که با اینهمه ادعا تو دانشکاه ازاد جیکار میکنن جرا سراسری نخوندن حالا که با اختلاف فقط جند تست شدن علوم تحقیقاتی بهتره به رزومه های مام یه نکاه بندازن شایدم خوب میدونن تو همین تکمیل ظرفیت کسایی هستن که ممکنه بعدا خوب بتونن جاشون رو بکیرن با کار بزوهشی و رزومه عالی

دانشجوی علوم تحقیقات
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

دوست من مشکل اینجاست یه شخصی (X) با آشنا و رابطه در مقطع ارشد شده استاد. حالا با چندتا تکمیل ظرفیت میخواد بره دکتری بخونه تا در دانشگاهی که با رابطه در مقطع ارشد استاد شده بشه هیات علمی. شما چه توجیهی دارین برای این اتفاق؟

فریبا فلسفه
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۵ ب٫ظ

شایدم آقا یا خانم x دیکه أی با رابطه تو یه دانشکاه خوب قبول شده جه توجیهی دارید?منظورم جلسه مصاحبس ،ضمن اینکه یکی مث خودم جایی دارم تدریس میکنم که خیلیا حتى طاقت ندارن یه روزاونجا دووم بیارن بس بعضی جاهام به تلاش مربوطه نه رابطه

دانشجوی علوم تحقیقات
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۵:۱۱ ب٫ظ

خب شما هم تو تکمیل ظرفیت چندم شهر ری قبول میشی و تو همون دانشگات هیات علمی میشی. بعد من توی علوم تحقیقات با رتبه تک رقمی برای هیات علمی شدن هم باید زجر بکشم. این عدالت نیست

صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

دوست عزیز
فریبا جان
من به شخصه نسبت به تکمیل ظرفیت های پی در پی و قبولی دوستانی که نوبت اول شرایط علمی را برای دعوت به مصاحبه کسب نکرده بودند اعتراضی ندارم.
ولی دوست من
دوستانی که رتبه های برتر علمی را کسب کرده اند یکسال و گاها چندین سال برای این آزمون زحمت کشیده اند .
آیا این درست است که با این دوستان همان برخوردی شود که با دوستانی که سطح علمی پایین تری دارند؟؟؟
بیشتر دوستان اظهار می کنند که مقاله و کتاب بسیار مهم است و چند تست مهم نیست.
دوست من هر کدام از این تست ها مطالب چندین کتاب را به آزمون می گذارند. و کسی که به یک سوال تستی پاسخ می دهد به این معنی است که چندین کتاب و مقاله بیشتر از کسی که نتوانسته پاسخ دهد مطالعه کرده است.
شما بگویید کسی که نتوانسته به یک سوال در مورد یک نظر پاسخ دهد چگونه توانسته در مورد آن دو و گاها سه مقاله آی اس آی نوشته و به حلاجی مطلب بپردازد؟؟؟

نازی به صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

صبا جان کاملا درست می فرمایین ممنون از توضیح کامل و منطقی شمااااا…
کاش همه افراد تحصیل کرده مثل شما بودن

فریبا فلسفه
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

خودتونم خوب میدونید که تست معیار جالبی واسه تعیین سطح علمی نیس من خودم یکی از دوستان علوم تحقیقاتی رو مبشناسم که کنکور رو ضربدری زد و قبول شد بس ازین اتفاقات کم نیس أما إمکان داره یه نفر واقعا درس خونده باشه أما به هردلیلی شب امتحان یا موقع امتحان تمرکزشو از دس بده أین دلیل نمیشه که طرف سطح علمیش بایینه شاید از دوستان شنیده باشید که جلسه مصاحبه أی که ما شهریوری ها رفتیم واقعا مشکل بود،أما بازم با یه رزومه خوب و باسخکویی به سوالات خدارو شکر تونستیم یه جیزایی رو ثابت کنیم اختلاف دو سه نفر با رتبه آخر نمیشه سطح علمی طرف رو زیر سؤال ببره اونم مثلا تو فلسفه که نیازی نیس من سختی رشتشو به کسی توضیح بدم با ظرفیت بایین بدلایلی.منم رفتم مصاحبه و احتمال خیلی زیاد قبولم و شاهد أین بودم که دوباره تکمیل ظرفیت اعلام شد با اینکه شرکت نکردم اعتراضی هم ندارم جون میبینم دوستانی هستن تو منطقه ما تو کرمای بنجاه درجه تدریس میکنن بار علمی خوبی هم دارن أما همه حی بسته به أین دکترا شده و واقعا سختی کار وشرایط کار و محرومیت منطقه اجازه نمیده خهدشونو به سطح خیلی عالی برسونن توجیه نمیکنم أما واقعا شرایط سختیه حالا جه اشکالی داره وقتی یه شرایط،درس خوندن واسشون قراهم شده برن و بخونن جرا ما حسادت کنیم ما اکه همت داشته باشیم خودمون واسه خودمون آینده میسازیم همونطور که خودم با ارشد کلی سختی رو بجون خریدم و دارم خودم آیندمو میسازم أما در کرو دکتراس

صبا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  فریبا فلسفه

خب شما چرا ضربدری نزدی؟؟؟؟ شاید از روی عصبانیت و دلخوری گفتین؟!

حسودی در کار نیست ولی همه می خوان وقتی در موردشون قضاوت میشه عادلانه باشه و به تلاششون اهمیت بدن و یه فرقی بین کسی که بیشتر تلاش کرده با کسی که خیلی کمتر تلاش کرده باشه.
ولی ته دلمون کی خوشش نمی یاد که بخوابه تو خونه و مدرک دکتری رو پست کنن در خونشون.
ولی آیا این عادلانست. و وقتی کسی که کلی برای قبولی زحمت کشیده از درد دلش میگه اینکه چقد زحمتش کم اهمیت شد یعنی به کسی حسودی میکنه؟؟؟؟؟
کسی حسودی نمیکنه فقط غمگینه. غمگینه از این که کلی تلاش کرد برای چیزی که بدون تلاش هم می شد بدست آورد؟؟
کلی بی خوابی کشید. کلی از آب و نونش زد تا کتاب بخره. کلی از استراحتش زد تا مطالعه کنه ولی آخرش ….. فقط درد دل کرده دوست من حسودی در کار نبوده.

از محرومیت منطقت صحبت کردی از جایی که تدریس می کنی
۱. دسترسی نداشتن به منابع دست اول و بروز
۲. دوری از مراکز علمی دیگه
۳. سختی تحقیق بخاطر فرهنگ مردم جایی که هستین…
منم اون شرایط رو دارم تجربه می کنم.
توانایی های علمیت رو می بینی ولی ….. محرومیت ها توان و امکان رقابت رو از شما کم میکنه.
دوست من تدریس در منطقه محروم برای ما حقی رو ایجاد نمیکنه این تلاش و پشتکار ماست که میگه چقدر استحقاق حضور در کلاس دکتری رو داریم.
امیدوارم مشکلات برامون حل شه

فریبا فلسفه
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

دوست عزیز دیدم که میگم ،بهتره واقعیاتی که بقیه به عینه دیدن رو به تمسخر نگیریم توضیحات کامل رو قبلا دادم!دقیق بخونید متوجه عرایض بنده خواهید شد

خواهش میکنم پاسخ بدین
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۵۶ ق٫ظ

سلام دوستان
کسی میدونه تا چه رتبه ای میگیرن؟
من رتبه ام ۱۸۰ شد :-(
و در مرحله اول ۸۰ نفر دعوت به مصاحبه شدن در تکمیل ظرفیت دوم هم ۴۰ نفر.
کلا ۳ شهر هم اضافه شده در این مرحله
به نظرتون امکان دعوت به مصاحبه در این مرحله رو دارم؟

نسیم
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۲ ق٫ظ

میخواید چیکار من که ثبت نام هم کردم پشیمون شدم

مهسا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

توی صفحه دیگه ای جوابتون رو دادم، با این حال:
سلام
شانس قبولی تون خیلی زیاد نیستش. با این حال فرصت تکمیل ظرفیت رو از دست ندین، شاید تعداد شرکت کننده ها کم باشه و شانس داشته باشید.

ahmad
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۰:۴۰ ق٫ظ

آدم از این بخشنامه ها واقعا تعجب میکنه!!!!
آخه منی که درسهای کارشناسی و ارشد رو با نمره بالای ۱۷-۱۸ پاس کردم چرا باید دوباره درسو بخونم؟؟؟ اگه درصدم زیر ۳۳ شده برای اینه که من استراتژی تست زدنم در کنکور فقط این بوده که قبول بشم که شدم! هدفم این نبود که درصدام بالای ۳۳ بشه!! به موقع خودش خوندمش…
فکر میکنم باید بصورت دسته جمعی به این تصمیم اعتراض کنیم.

دکتری حسابداری بروجرد
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۰:۱۵ ق٫ظ

دیگه از این بدتر نمیشه.۹ واحد جبرانی ۱۸ واحد تخصصی تو ۴ ترم!!!! ترم ۵ جامع. کیا حسابداری بروجردن؟

عمران _ خاک
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

دوستان ، این بخشنامه شامل چه ورودی هایی میشه ، ممنون میشم راهنمایی کنید.

مهسا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  عمران _ خاک

سلام
در آیین نامه که اشاره ای نشده، اما احتمال زیاد شامل ورودی های ۹۴ میشه فقط

سیامک برق قدرت
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۳۸ ب٫ظ

بچه ها اگه مجبورمون کردن برداریم این درسارو خب میشه توی ترم یک و دو با درسایه تخصصی برداریم ؟
مثله ارشد که من ترم اول با جبرانی ها ۱۵ واحد داشتم
اینطوری بشه حداقل یه شهریه ثابت کمتر میدیم یعنی ۵ میلیون کمتر حداقل

صنایع غذایی
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۴۹ ب٫ظ

آیین نامه را بخونید نوشته تا سقف ۱۰ واحد دوست عزیز نمیتونید بیشتر بردارید

علوم سیاسی مسائل ایران
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۲۰ ب٫ظ

سلام برادران ظاهرا منظور منو متوجه نشدند. در بخشنامه قبلی: ۱۵ واحد نظری اصلی با ۷ واحد اختیاری اجباری با ۲۰ واحد پایان نامه میشه ۴۲ واحد.
در بخشنامه فعلی:
حالت خوشبینانه: ۳۶ واحد نظری و پایان نامه با ۴ واحد پیش نیاز (روش تحقیق و زبان ) می شود ۴۰ واحد
حالت بدبینانه: ۳۶ واحد نظری و پایان نامه با ۱۰ واحد پیشنیاز( ۴ واحد زبان و روش تحقیق و ۶ واحد دروس درصد کمتر از ۳۳ ) می شود ۴۶ واحد
با توجه به کم شدن تعداد واحد پایان نامه( شهریه هر واحد بالای یک میلیون ) و اضافه شدن واحد های نظری( هر واحد سیصد و پنجاه هزار تومان ) هیچگونه ضرر مالی متوجه دانشجو نمیده و احتمالا منتفع خواهد شد. به لحاظ تعدآد ترم با بخشنامه قبلی تفاوت نداد
بهتره انرژی خود را صرف درس خواندن ، تامین شهریه و مدرک زبان کنید.
ضمنا مدیر گروه یکی از واحدهای دانشگاهی اعلام کرده که به استاد اعلام کردیم در درس زبان مهمترین نکات آزمون eptبه دانشجویان تدریس شود
به امید موفقیت همگی

صنایع غذایی
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۴۶ ب٫ظ

به نظرم نظر نازی خانم را بخونید متوجه میشید که یک ترم درس ضرر بیشتری از لحاظ مالی میزنه چون پایان نامه ۲ واحد میشه ۲ میلیون ولی شهریه ثابت های ترم های اضافه تر خیلی بیشتر از این حرف ها میشه اونم فقط به خاطر ترم اضافه دروس ی که یکبار پاس شدند و هم ضرر زمانی و هم مالی میزنه

علی علوم تحقیقات
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  صنایع غذایی

اگر رشته ای تا حالا در دوترم نظری ها رو ارایه داده حتما با تابستان بوده…همیشه ۳ترم بوده حتی پردیس ها…

نازی به علی علوم تحقیقات
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

دوست عزیز نخیر متاسفانه باید بگم درسها در دو ترم ارائه می شد..
و حسارتا به نظر من دانشحوی دکترایی که زبان بلد نیست و با ۲واحد می خواد زبان یاد بگیره همون بهتر که زبان بلد نباشه …استنتاج شما از گفته های مدیر گروه مبنی بر اینکه نکات ept رو در درس زبان بگن از یه فرد در این مقطع بعیده مگه زبان رو می شه در یه ترم کامل یاد گرفت اگر اینطوریه پس بقیه مردم چرا چند سال از عمرشون رو برای یادگیری زبان اختصاص می دن!!واقعا عجیبهههههه

علی علوم تحقیقات
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۱۶ ب٫ظ

من تعجب میکنم به اعتراض دوستان…بخشنامه رو خوب تفسیر کنین بعد اعتراض کنین.
اولا که در بدترین حالت ۶واحد جبرانی میخورین.اما واحدهای نظری اصلی فوقش شده ۱۸ تا ک دراینصورت تز هم میشه ۱۸تا و کلی شهریه کم میشه.اگرم واحدهای اصلی بدن ۱۵ تا ک در دوترم تمام میشه وتز میشه ۲۱….این دیگه بستگی به گروه داره.درهرحال از ۳ترم بیشترنمیشه نظری ها.نمرات اون درسای جبرانی ک تاثیر نداره.و همانطور ک قید شده فقط دوترم اصلی داریم….ورودیای قبل ۹۴ هم حدود۴۴واحد پاس کردن…باید ببینیم هر گروه ۱۵واحد اصلی ارایه میده یا ۱۸تا که از۳۶کم بشه میشه تعداد واحدهای تز.ضمنا شاید شهریه جبرانیها مثل ارشد اعلام بشه.منم اول اعتراض زدم تا متوجه شدم ک اینجوری بهترهم هست.

نازی به علی علوم تحقیقات
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۴۰ ب٫ظ

دوست عزیز قبل این بخشنامه درسها در دو ترم تموم می شد و ترم سوم امتحان جامع بود اما الان ۳ترم درس و و ترم ۴امتحان جامع هست علاوه بر این مدت زمان باقی مونده برای پایان نامه ۱.۵ سال می شه که مطمنا در این مدت نمی شه مقاله isi اکسپت کرد و مجبور به تمدید ب ورودیهای جدید خواهیم شد

صنایع غذایی
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۳۴ ب٫ظ

افرین بر شما نازی خانم دقیقا

علوم سیاسی مسائل ایران
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶ ب٫ظ

نازی خانم دقت کنید آزمون جامع در بخشنامه قبلی هم ترم ۴ بود

نازی به علوم سیاسی ایران
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

دوست عزیرز ترم ۳امتحان جامع ارائه می شد ظاهرا شما کاملا بی خبرید !!

علی علوم تحقیقات
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۰:۱۸ ق٫ظ

تمام دوستان بنده در رشته های متفاوت آزمون جامع را درترم ۴ برای بار اول امتحان دادن…حداقل تهران اینطوره…

نسیم
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۴۱ ب٫ظ

۱۰ واحد نه ۶

علی علوم تحقیقات
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

نوشته حداکثر۱۰واحد.من امروز مراجعه کردم خیلی واحدها نهایت ۴واحد دادن.
بعدشم نازی خانم اگر جایی میبینین ۲ترم تمام کردن حتما تابستان ارایه کردن.وگرنه نمیشه حداقل ۱۸واحدتخصصی در دوترم ارایه بشه.همه رشته ها تا الان ۳ترمه تمام کردن دروس تخصصی رو.بندرت دوترم بوده ک آنهم با تابستان بوده و کلی زحمت.الانم اون ترم جبرانی من موافق نیستم اما میگم دروس تخصصی اصلی کمتر شدن اما بیشتر نشدن.تز هم کمتر شده.جویا بشین بین ۴۲تا۴۴ واحدپاس کردن در مجموع همیشه.
فقط اگر بشه جبرانی ها رو در شهرهای خودمان با برداریم خیلی خوب میشه وبا هزینه ارشد نه دکترا….
الان اگر ۱۵واحد نظری اصلی بدن تز میشه۲۱ چرا ک درمجوع میشه ۳۶
واین بد نیست.مشکل مقاله همیشه هست و بوده.بعضی رشته ها دوسال هم کمه.منم مثل شما ترم اول هستم و پردیس هم نرفتم و شرایط مالی هم ندارم.اما خیلی مطالعه کردم دیدم ۱۰واحد سقف جبرانیه و هیچوقت بالای ۶نمیره.

دکتــــر پریسا
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۰۳ ب٫ظ

دوست عزیز بما ۲۶ واحد به کل دانشجوها دادن
من رتبه سه بودم
اما اجباری به همه دادن

علی علوم تحقیقات
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۴۴ ب٫ظ

خوب منم همینو میگم.قبل این بخشنامه بیشتر بوده.مطمینا کمترنبوده.

کریم
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

۲۶؟؟؟؟

صنایع غذایی
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۳۲ ب٫ظ

آقای علی علوم تحقیقات این جمع و ضرب ها را همه بلد هستند و مطمینا همه بخشنامه راب خوبی شما تفسیر کردن ولی موضوع مهم اینه که چرا باید درس هایی که در ارشد پاس کردیم مجددا پاس کنیم و برای کسانی که مثل من شاغل هستند واقعا سر کلاس رفتن خیلی سخته و زمان برامون ارزش داره

علی علوم تحقیقات
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  صنایع غذایی

برادر من قبلا هم همین مقدار واحد باید میرفتین کلاس.۷واحد اختیاری تخصصی ک در معدل هم تاثیر داشت.۱۵واحد تخصصی۷واحد اختیاری و ۲۰واحد تز ک میشد ۴۲تا…..منتها الان دست گروهو باز گذاشتن که ۱۵واحد تخصصی ارایه بدن یا ۱۸تا…وتز بشه ۱۸تا یا ۲۱ که اون ۳۶حفظ شه در مجموع.فقط این فرقشه….ضمنا همین الانم ما داریم درسای ارشد رو بنوعی بسط میدیم در اکثر رشته ها…اینقد سختش نکنین.من قصد جسارت ندارم اما اگر واقعا مدیران گروه نظری ها رو به ۱۵ و تز رو ۲۱ ارایه بدن صرفنظر از مالی عالی خواهد بود.و نکته بعد اینکه باید شهریه اون جبرانی ها در حد ارشد باشد.که احتمالا همینطوره…این بهرحال نطر من بود وهست.و منم شاید اشتباه نقد میکنم.
با ارزوی موفقیت

نازی به علی علوم تحقیقات
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۵۳ ق٫ظ

دوستان منم علوم تحقیقات ترم ۳ امتحان جامع دادن احتمالا دوستان شما واحدهای درسی رو کم بر می داشتن یا نمره قبولی نمی گرفتن :-)

نازی به علی علوم تحقیقات
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۵۵ ق٫ظ

دوستان من علوم تحقیقات امسال ترم ۳امتحان جامع دارن …اینکه دوستان شما ترم ۴ امتحان جامع داشتن احتمالا نمره قبولی در دروس نمی گرفتن وگرنه ۱۸ واحد رو دو ترم ۹ واحده تموم کردن بهتره ارزیابی کنید بعد رفرنس بدین دوستانتونو

علی علوم تحقیقات
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۱ ق٫ظ

خواهر من بنده عضو هیات علمی یک دانشگاه جامع هستم و مدیر.
اینکه میگم دوستان منظورم حدود ۱۵۰تا عضو هیات علمیه.حتی یک نفر از این جمع واحدهای نظری رو در دوترم بهش ارایه ندادن.بحث افتادن نبوده اساسا.ترمی بطورمتوسط ۷واحد دادن و در ۳ترم بسته به گروه آموزشی از۲۱تا۲۴واحد پاس کردن….هرچند بنده خودم ایده آلم اینه که همون۳۶واحد باشه.۱۵درس ۲۱تز….اما هیچوقت۳۶واحد نبوده…

نازی به علی علوم تحقیقات
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

برادر من …من هم هیت علمی دانشگاه ازاد هستم و دیدم و می دونم که در دو ترم دروس تموم می شد در هر ترم ۹ واحد ارایه می شد

صنایع غذایی
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

خیلی فرمول سخت و ترسناکی نیست من هم دانشجوی دکتری زیاد دیدم که دو ترمه نظری را تموم کردن به قول دوستمون نازی معلومه دوستانتون در حال افتادن دروس هستند.که اگر درست پاس میکردند در ترم ۳ امتحان جامع میدادند و ۵ ترم هم برای پایان نامه زمان مناسبی است

علی علوم تحقیقات
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  صنایع غذایی

من قسم میخورم یک واحد نیفتادن و همون ۳ترم بوده واحدهای نظریشون.۱۵اجباری تخصص.۷اختیاری تخصصی + ۲۰واحد تز
الان جای اون اختیاری شده جبرانی…

سارا
مهر ۱۶, ۱۳۹۴ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  صنایع غذایی

۹واحد تخصصی در یک ترم ولا زیاده.ارشد هم ما ۸واحد پاس میکردیم در یک ترم

مهراد (عمران - زلزله)
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۱۴ ب٫ظ

با سلام دوستان من رتبه تک رقمی عمران و در علوم تحقیقات قبول شدم، به نظرم این انصاف نیست اونایی که این همه در مقاطع قبل زحمت کشیدن و نمرات ممتاز در کلیه دروس به خصوص این زبان فنی و روش تحقیق که نمرات حد اکثری حداقل بالای ۱۷ هستش یه بار دیگه صرف یک تصمیم فوری و حساب نشده عرصه رو بر دوستان و جوانان متعهد تنگ کردن و شرایطی رو به وجود آوردن که من نوعی با توجه به انتخاب واحد و شرکت در کلاس درس، به دلیل مشکلات مالی مجبور به انصراف و رفتن به سربازی هستم، دوستان این اقدام مشترک دوستان باعث به نتیجه رسیدن حرفمون میشه که به حقوق دانشجو احترام بگذارند. دوستان موفق باشید.

سارا.فقه وحقوق اسلامی
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۱۳ ب٫ظ

این قانون۳۳درصدقبل ازاین برادانشجویان مقاطع کارشناسى وکاردانی اعمال میشد ودروس جبرانی برا مقطع ارشد!!!!!!!!!حالا نوآوری. جدید وتلفیق این دوقانون برا دانشجوی دکتری…جالبه

nassim
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۰۷ ب٫ظ
احمدی
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  nassim

ایمیل زدن به این آدرس فایده نداره، بنده و دوستانی مثل من قبلا امتحان کردیم ولی نتیجه ای نگرفتیم

nassim
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۵۸ ب٫ظ

دوستان من هم ایمیل زدم خواهش میکنم همه ایمیل کنید اعتراض رو

nassim
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۵۶ ب٫ظ

کسی از شرایط انصراف اطلاعی داره؟؟

رضا
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  nassim

پولمونو میدن ?

nassim
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

نمیدونم اطلاع ندارم

دکتــــر پریسا
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  nassim

پولتو که نمیدن هیچ
باید نصف شهریه ثابت هر ترمم بدید

وحید
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۴۵ ب٫ظ

از تکمیل ظرفیت سراسری کسی خبری نداره؟ من علوم تحقیقات قبول شدم ولی منتظر سراسری هستم و با این وضعیت جدید هم واقعا واسه ثبت نام آزاد دو دل شدم. دوستان لطفا تکمیل سراسری رو هم پیگیری کنند.

نازی به وحید
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

تکمیل ظرفیت سراسری استادم میگفت هفته بعد احتمالا اعلام بشه

دکتری اقتصاد
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

واقعا عجیب هست. امسال هیچ خبری از تکمیل ظرفیت سراسری نیست.

رتبه ضعیف مکانیک جامدات 145
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۴۰ ب٫ظ

والا درصد دروس در یک امتحان تستی که ملاک نمی تونه باشه آخه این چه ملاکیه من تافل بین المللی دارم باید پیش زبان بگذرونم بابا پول این ترم رو سر شکن کنن وقت مردم رو چرا تلف میکنن وقت ارزشش از پوله بشتره

م.شیمی
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۲۶ ب٫ظ

سلام من برای این موضوع به ایمیل دکتر میرزاده ایمیل فرستادم،لطفا همه اینکارو انجام بدید تا تعداد بالا رود و مورد بررسی قرار بگیره،ممنون

میترا مشاور
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  م.شیمی

آدرس ایمیلو بدین لطفا

ایرج
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۲۵ ب٫ظ

سلام
توروخدا ببینین ما دانشجویان چقد بدبختیم اخه این چه قانونیه که اینجوری دانشجویان‌را اذیتت میکنن.اخه میگن هدفشون ارتقا سطح‌علمی دانشجوهاست خب اگه واقعا شما به فکر سطح علمی دانشجوها هستین باشه اشکال نداره واحد اضافه کنین ولی واحدی که بدردبخور باشه و برای بازار کار دانشجویان مفید باشه نه درسهای که تو ارشد گذروندیم و هیچ سودی در سطح‌علمی نداشته.از طرف دیگر اگه شما واقعا دلسوز دانشجویان هستین که سطح علمیشونو بالا ببرید پس یا لطف کنین واحدهای که به قول خودتو جبرانی گذروندین را رایگان یا حداقل نصف شهریه اعلام نماین.به نظر من اصلا ربطی به سطح علمی دانشجو نداره جزه بالابردن هزینه دانشجوی بیچاره و وقت تلف کردنشون‌.نمیدونم ماها که علاقه به ادامه تحصیل‌داریم چرا باید این همه سختی و بدبختی بعضی ادمها رو تحمل کنیم.اقایان مسولین اگه انصاف دارین اگه وضعیت روحی و مالی دانشجوهاتون براتون مهمند این واحدهای جبرانی را حذف کنین.در غیر این صورت ۹۰درصد دانشجویان قبولی از ثبت نام و ادامه تحصیل منصرف میشوند برای اطمینان از نتیجه این ایین نامه میتوانید نظر سنجی کنیین ببینین چقد دانشجو از دست میدهین
با امید روزی که ما دانشجویان بدون هیچ دغدغه ای در پی علم باشیم

سعید
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۲۳ ب٫ظ

واقعا این یک ظلم آشکار است …

رتبه ضعیف مکانیک جامدات 145
مهر ۱۵, ۱۳۹۴ ۷:۲۳ ب٫ظ

زیر بار نباید رفت هیچکس قبول نکنه مگه میتونن به زور بدن