مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

انتشار نتایج جابجایی دکتری آزاد 94

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج بررسی درخواست های متقاضیان جابجایی مقطع دکتری تخصصی ثبت شده تا 23 دی ماه 1394 دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، داوطبان عزیز می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.net از نتیجه درخواست خود آگاهی یابند.

ینابر اعلام مرکز سنجش و پذیرش، داوطلبان می بایست جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در واحد دانشگاهی پذیرفته شده، به پورتال مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.sanjesh.iau.ac.ir  مراجعه نمایند.

کلیه متقاضیانی که با درخواست جابه جایی آنها موافقت شده است می توانند از روز دوشنبه ۵ بهمن ماه جهت ثبت نام به واحد دانشگاهی پذیرفته شده خود مراجعه نمایند و شروع به تحصیل آنان تابع تقویم آموزشی دانشگاه خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

103 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
روانشناسی ت
بهمن ۱۰, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ق٫ظ

سلام استاد ،آقای دکتر دانشیان . لطفا چند لحظه ای ما را به چشم دانشجویان و فرزندانتان نگاه کنید .از همه جا دستمان کوتاه است . تنها امیدمان بعد از پروردگار شما هسنید . تمنای تجدید نظر داریم .به رویه جابه جایی مهر ماه دل خوش کردیم.چهار ماه راه دور را با همه ی سختیها گذراندیم .باور بفرمایید بنده کودکانم را از چهار صبح تا ساعت ده شب تنها میگذاشتم.روزی هفت ساعت را در جاده طی کردم .فقط به امید جابه جایی در بهمن ،آن هم به واحد سطح پایین تر .همه ی شرایط را هم دارا بودم .اما امروز باید با ادامه تحصیل که آرزویم بود ،خدا حافظی کنم وانصراف دهم .ما به وحدت رویه ی دانشگاه آزاد دل بسته بودیم .چشم امید بسیاری به تصمیم شماست .پدرانه یاریمان کنید .

علی
بهمن ۶, ۱۳۹۴ ۳:۲۲ ب٫ظ

میگن یا امتیازتون کم هست یا دانشگاه ظرفیت نداشته
سوال: از تهران به شهرستان امتیاز کمه؟
اگه دانشگاه ظرفیت نداره پس چرا تو لیست اسمش بوده؟
من دانشگاهی که انتخاب کرده بودم از دو ظرفیت ۱۰تایی که داشت جای۲نفر خالی بود. پس ظرفیت بوده نمره هم فکر نکنم مال تهران از آخرین فرد قبولی شهرستان کمتر باشه!!!
واقعا چرا موافقت نکردن

حمید
بهمن ۶, ۱۳۹۴ ۰:۰۸ ق٫ظ

دوستان با اطلاع موثق مرحله جدید جابجایی اول اردیبهشت میباشد.

مانا
بهمن ۶, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

یعنی اردیبهشت درخواست جابه جایی میدیم اگر موافقت شد ترم مهر شهر جدید ثبت نام می کنیم یا همون وسط ترم جابه جایی انجام میشه؟

متقاضی جابجایی
بهمن ۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

سلام چطوری و از کدام منبع بی زحمت؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

zahra
بهمن ۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

مطمئن هستید؟ یعنی منتظرش بمونیم؟ چجوریاست

رها
بهمن ۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستان،از بین شما کسی در جریان هست که ثبت درخواست جابجایی مجددا هست یا خیر؟من میخوام درخواست جابجایی بدم قبل از اینکه برم ثبت نام کنم.لطفا هرکدوم از دوستان که اطلاعات دقیق تری دارند ممنون میشم پاسخگو باشند…

متقاضی جابجایی
بهمن ۵, ۱۳۹۴ ۴:۱۳ ب٫ظ

باسلام
از جناب آقای دکتر دانشیان تقاضا داریم که با درخواست جابجایی ها دستور موافقت را صادر فرمایند باتشکر

علی
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۹:۴۲ ب٫ظ

اینجور که معلومه با بیشتر درخولست ها یعنی بالای۹۹درصد مخالفت کردن
از دوستانی که تهران تشریف دارن اگه زحمت نباشه یجور پیش معاون سنجش دکتر دانشیان برن و قضیه را پیگیر کنن. چرا اینجور شده. آیا باز امکان داره دوباره نتایج مجدد بذارن یعنی درصد موافقتهارو بالا ببرن

الی
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۸:۴۳ ب٫ظ

سلام.دوستان متاسفانه من از این جابه جایی بی اطلاع بودم و جاموندم.کسی میدونه که مجددا جابه جایی داریم برای ورودی های بهمن؟

ساسان
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

من با امور دانشجویی تماس گرفتم یه چیز خیلی عجیبی گفت میگه تو این سری از جابجایی فقط با اونایی موافقت شد که یا خانواده شهدا بودن یا جانباز
اصلا مگه میشه چنین چیزی؟؟

روانشناسی ت
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

دوستان بنده امروز حضوری پیگیری کردم. گفتند به جز نمره ،رضایت واحد مبدا و ظرفیت واحد مقصد هم لحاظ کرده اند .

ساسان
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی ت

دوست عزیز اگه واحد مقصد ظرفیت نداشت اصلا نباید تو لیست قرار میگرفت. درثانی خودشون میگن بومی گزینی سیاستمونه دیگه چه ربطی به دانشگاه مبدا داره طبیعیه دانشگاه مبدا مخالف از دست دادن ۸م پول در هر ترمه. الان تکمیل ظرفیت باز گذاشتن

روانشناسی ت
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

فرمایش شما درسته . اما دست ما کوتاه و خرما بر نخیل .وقتی خود را موظف به پاسخگویی نمیدانند،پس حتماهر دلیل پیش پا افتاده ای از سرمان زیاداست.

پیام
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

دروغ گفته من فرزند شهیدم موافقت نشد از سنندج به همدان

t
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۹:۴۵ ق٫ظ

با سلام امکان داره دوباره جابجایی بزارن.

V
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۳:۳۴ ق٫ظ

سلام
آیا در صورت پر نشدن ظرفیت دانشگاه ها امکان اعلام تکمیل ظرفیت مجدد هم وجود دارد؟

دکتر میلاد
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  V
شایان
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر میلاد

سلام ممنون میلاد جان خدا خیرت بده

قاسم
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۳:۲۲ ق٫ظ

جواب درخواست از تهران جنوب به ساوه منفی بوده است البته ترازها زیاد با هم فرق ندارند .با بررسیهایی که کردم دیدم ساوه به محل سکونت من که یکی از روستاهای خوش آب و هواست نزدیک تره وهیئت علمی که در ساوه هستند به مراتب با تجربه تر از تهران جنوب هستند ولی متاسفانه نتوانستم به ساوه بیایم و بالاخره در همان تهران جنوب ادامه خواهم داد .

نیلوفر
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۲:۳۹ ق٫ظ

دوستان کسی اطلاع داره واسه بهمن تکمیل داریم یا نه؟؟؟

دکتری_ مشهد
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۰:۱۸ ق٫ظ

سلام و اوقات بخیر و شادکامی
برایم واقعا سواله میبینم الان چند ماه مرکز آزمون دانشگاه آزاد مدام داره اطلاعیه تکمیل اول دوم و حالا هم میگن سوم و در کنارش مدام اطلاعیه جابجایی واقعا عجیبه پس چه زمانی دانشجویان درس میخونن من که هر بار میبینم یک آگهی جدید ….اصطلاحات جدید بومی گزینی !!!!!!!!دانشجو دکتری وقتی پذیرفته میشه میبایست تمام فکر و ذهنش درس و پژوهش باشد و نه اینکه جابجایی …من در کل با چنین طرحهایی مخالفم..تکلیف همه باید از وقتی که قبول میشوند مشخص باشد و نه در فکر انتقالی و این مسائل ..

میترا
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری_ مشهد

واقعا از نظرت سپاسگذارم
که هنوز افراد منطقی پیدا میشه
موفق باشید

میترا
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

خیلی خوشحال شدم
داوطلب دکتری بدون آزمون ۹۴ هستم
تک انتخابی که واقعا در توانم بود را انتخاب کردم
و متاسفانه قبول نشدم
از طرفی شدیدا از ۹شهریور با ریاست و مرکز آزمون در ارتباط بودم که برای ما نخبگان تکمیل ظرفیت بگذارند
نه اینکه رتبه تا صد شهریور و سپس گفتن هرکی در آزمون شرکت کرده ثبت نام تکمیل ظرفیت کند
یکی از صحبت هام با مرکز آزمون این بود که چرا باید فردی همه انتخاب هاش را بزند و دنبال جابجایی باشد
چرا باید حق افراد اون شهر را با پر کردنه بیهوده پر کند
گفتم مگه کودکستان است مقطع دکتری است
چرا باید دانشگاه آزاد را سر در گم کند
به هرحال یا بهمن ماه نخبگان بدون ازمون را تکمیل میگذارند یا دکتری برا دیگران
ما هم میچسبیم به پول جمع کردن
با تشکر مدیریت و تمامی عزیزان سایت پی اچ دی

خلیل
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

با عرض سلام
به نظرم با توجه به اینکه از نخبگان هستید و قطعا از سطح سواد بالایی برخوردارید در کنکور هم شرکت کنید حتما موفق میشوید انشالااااااا،..

عمران
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

خیلی جالبه من از آزاد نجف آباد در جابجایی اول سیرجان رو انتخاب کردم و موافقت شد اما به دلایلی برام مقدور نشد برم . سری دوم که دوباره برای همون شهر درخواست دادم موافقت نشده . تازه بار اول هم برام شماره دانشجویی صادر شده از واحد سیرجان . آیا من میتونم با همون شماره دانشجویی قبلی برم و ثبت نام کنم. اگه کسی میدونه راهنمایی کنه

علی
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

انواع مدل عدم موافقت :) جالبه
دوست عزیز اگه دور قبل برای نیم سال دوم با جابجایی شما موافقت شده است فکر کنم بتونید برید ثبت نام کنید چون شروع کلاسا بهمن ماه هست نباید مانعی باشه.
البته هیچ چیز به قاطعیت نمیشه گفت
بهتره از مرکز آزمون سوال کنید یا با دانشگاه سیرجان تماس بگیرید بگین مشکل داشتین تا الان نتونستین برا ثبت نام برید ایا الان میتونم بیام؟

عمران
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

متشکرم از راهنماییتون دوست عزیز

سعید.
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

با سلام
بله میتوانید ثبت نام کنید. برای بنده هم اتفاقی مشابه با شما افتاده است.
در ثانی شما دفعه اول قبول شدید و شماره دانشجویی قبلا صادر شده اصلا نیازی به درخواست جدید نداشتید.
به دانشگاه سیرجان مراجعه و ثبت نام نمایید.

عمران
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۶:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  عمران

تلفن مرکز آزمون چنده

حسین
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

بله میتونید

علی
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

دوستانی که با درخواستشون موافقت نشده لطفا به ادرس زیر برید و درخواست تجدید نظر بکنید و از کارشناسان سازمان مرکزی بخواهید به دکتر دانشیان و سایر مسئولین ذیصلاح درخواست ما رو برسونن و بگن یه تجدید نظری بکنن و با درخواستهای اکثریت عین دور قبل جابجایی موافقت کنند.
http://faq.azmoon.org/NewQuestion.aspx?pid=531732703

سها
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

سلام دوستان مجددا درخواست جابجایی نداریم؟

جواد
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۹:۴۹ ب٫ظ

حتما واحدهای مجاز بروید که چند سال دیگر پشیمان نشوید.

علی
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۹:۴۹ ب٫ظ

خودشون گفتن: با عنایت به موافقت ریاست محترم دانشگاه و با توجه به درنظر گرفتن سیاست بومی گزینی دانشگاه ، به منظور امکان تحصیل افراد در محل سکونت و تقویت بنیان خانواده و کاهش مشکلات تردد، این دسته از داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی http://www.azmoon.net نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
حالا با اکثریت مخالفت کردن اینجورکه من تو این سایت دیدم فکر کنم ۹۹.۹ درصد مخالفت کردن

محمد
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۸:۵۹ ب٫ظ

با سلام موقع
ثبت نام شهریه ثابت رو باید حتما پرداخت کنیم

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

معمولا شهریه ثابت رو میگیرن بستگی به دانشگاه داره.
شما تو جابجایی از کجا به کجا زده بودین؟

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۸:۱۸ ب٫ظ

از ساعت ۱۴ در عذابم
واقعا یعنی چی خودشون میگن برای بومی گرینی و کاهش مشکلات تردد جابجایی گذاشتیم. شرط هم داشتن نمره بهتر نسبت به اخرین فرد قبولی.
به این امید و واقعا مشکلات تردد و دوری راه تو جابجایی شرکت کردم از ۳ ابان نرفتم کلاس چون واقعا نمیتونستم حالا هم موافقت نکردن تکلیف ترم مهرم نمیدونم چی میشه

o21
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۷:۵۲ ب٫ظ

موردی پیدا نشد. شماره دانشجویی و شماره شناسنامه را مجدداً کنترل نمایید
این یعنی چه؟
باز خوبه برای شما یه نتیجه ای داده هر چند دلخواهتون هم نبوده مارو اصلا پیدا نکرد …………..

pppppp
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۷:۵۱ ب٫ظ

نتیجه :
داوطلب گرامی، به دلیل عدم احراز شرایط لازم برای جابجایی به رشته « حسابداری» « واحد قائم‌شهر» مقطع « دکترای تخصصی» با در خواست شما موافقت نشد.

pppppp
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  pppppp

از علوم تحقیقات دوستان دقت فرمایید

azadeh
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  pppppp

از کجا به قاعمشهر میخواستین انتقالی بگیرین ؟

مریم سلولی مولکولی
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۷:۰۴ ب٫ظ

بله کاملا درسته دانشگاه یاسوج از نظر علمی دارای مرتبه بالایی در ایران و خاورمیانه میباشد .و جابجایی از تهران به یاسوج قدر مشکل است

...
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۷:۳۳ ب٫ظ

بچه هارو گمراه نکنید. دانشگاه آزاد یاسوج جزء واحدهای جامع دانشگاه آزاد هم نشده بعد شما میاید با علوم و تحقیقات مقایسش میکنید!!!! فعلا برن مجوز رشته های دکتراشونو بگیرن وگرنه مدرکشون فاقد اعتباره

t
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

علوم تحقیقات قابل مقایسه با یاسوج نیست . یاسوج جزء آخرین های رتبه بندی دانشگاه آزاده

مریم سلولی مولکولی
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ...

بنده تنها واقعیت را بازگو کردم .باید قبول کرد که دانشگاه آزاد یاسوج از نظر علمی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و حتی از علوم و تحقیقات با توجه به امکاناتش بهتر است.

رضا
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۲:۵۷ ب٫ظ

؟؟؟؟؟

رحمان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۷:۴۵ ب٫ظ

کاملا موافقم. واحد یاسوج در سطح بین المللی داره فعالیت میکنه و خیلی دانشگاه ارزنده ای هستش. علوم و تحقیقات در مقابل یاسوج در دو سال آینده، حرفی برای گفتن نداره،

.
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  رحمان

یاسوج بهتر از علوم تحقیقات تهران؟؟؟

خلیل
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

دانشگاه آزاد یاسوج در رده بهترینهای کشور است و اساتید به نامی دارد که تعداد زیادی از آنها در دانشگاههای تهران فعالیت میکرده اند .همچنین دانشجویان بسیار توانمند .بنده کارشناسی ارشد را علوم وتحقیقات خوانده ام و دکتری را در یاسوج با اطمینان میتوانم بگویم دانشگاه آزاد یاسوج در برخی از رشته هایش از علوم تحقیقات تهران بسیار جلوتر میباشد
دوست عزیز.توانمندی یک دانشگاه به نام و اسمش نیست به تولیدات علمی و نوآوریهایش سنجیده میشود که خوشبختانه دانشگاه آزاد یاسوج بسیار باشکوه درخشیده است .

رحمان
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  خلیل

بنده هم همین عقیده رو دارم. یاسوج و لارستان و سیرجان و میبد جزئ واحدهای موفق کشور هستند.واحدهای بسیار علمی و ارزنده در سطح بین المللی هستند.

مریم سلولی مولکولی
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  خلیل

منم موافقم با فرمایش شما آقا خلیل
اسم مهم نیست بلکه بازدهی مهم است که خوشبختانه واحد یاسوج خیلی خوب و عالی در حال پیشرفت است

...
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۸:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  خلیل

به نظر شما دوستان در زمان هیئت علمی شدن هم بین فارغ التحصیل علوم و تحقیقات تهران و آزاد یاسوج فرقی قائل نمیشوند؟؟؟!!!!!

ماه
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  خلیل

سلام
اما من از دانشجویان دکتری یاسوج شنیدم خیلی اسون میگیرند و زیاد کار نمیخواهند

ماه
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۸:۵۴ ب٫ظ

دوست عزیز ولی من چیزی خلاف این رو از دانشجویان دکتری آزاد یاسوج شنیدم. خیلی اسون میگیرن. به علت متقاضی زیاد به یاسوج،انتقالی سخته

کامیار
بهمن ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ماه

منم شنیدم که واحد یاسوج واحد جالبی هست و از نظر علمی پیشرفتهای خوبی هم داشته است .از بستگان من آنجا دکتری میخواند و خیلی راضیه ، من هم برا سال آینده انتخابهای اولم یاسوجه .میگن خیلی خوش آب و هوا هست

روانشناسی ت
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۶:۲۰ ب٫ظ

دوستان با بنده هم موافقت نکردند . نوشته عدم احراز شرایط . چه شرایطی؟ متاهلم . مادر دو فرزندم . تراز نمره هم میرسه .دیگه چه شرایطی ؟

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی ت

واقعا خیلی مبهمه !!! بذاریم من مجردم شما که متاهلید دیگه چرا موافقت نکردن؟؟ بخدا مشکلی پیش اومده وگرنه اینهمه عدم موافقت چه لزومی داشت؟ اگه قرار بود با حداکثر درخواست ها مخالفت بشه چه لزومی داشت اعلام جابجایی کنند؟؟
خوبه همه شرایط رو داریم تراز بهتر کنار درخواست از دانشگاه سطح بالاتر به دانشگاه سطح پایین

پذیرفته شده دکتری
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۵:۵۷ ب٫ظ

سلام منم از تهران به اراک موافقت نشد بنظزتون راهکاری هست برای موافقت؟ ممنونم از راهنماییتون

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۵:۱۸ ب٫ظ

دوست عزیز که با نام … هستین لطفا بگین با درخواست شما موافقت شده دقیق چی نوشته؟
از چه رشته ای از کدوم دانشگاه به کدام دانشگاه موافقت شده؟

...
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

نتیجه :
داوطلب گرامی،با درخواست جابجایی شما به « واحد همدان» مقطع « دکترای تخصصی» موافقت شده است. لازم است برای ثبت نام و شروع به تحصیل به محل دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایید.
تذکر: شماره دانشجویی دیگری به شما اختصاص داده خواهد شد.

ندا
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۴:۳۵ ب٫ظ

درخواست من از علوم تحقیقات برای یاسوج موافقت نشده فکر کنم سطح یاسوج خیلی بالاتره البته تعدادی از اساتید یاسوج هم همین عقیده را دارند .

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

ندا خانوم فکر کنم سیستمشون مورد داره با اکثریت دوستان مخالفت شده منم از تهران مرکز به ارومیه درخواست دادم رد شده.
خودشون گفته بودن شرط موافقت با درخواست ها اینه که تراز شما از آخرین فرد قبولی در جای مورد درخواست بهتر باشه. حالا از کی ارومیه بهتر از تهران مرکز شده
یاسوجم بهتر از علوم تحقیقاته

شاهرخ
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

دقیقا من هم شنیدم سطح علمی دانشگاه یاسوج خیلی بالاست .دانشگاه فوق العاده ایه

...
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

یاسوج مگه مجوز داره؟؟؟؟؟!!!

...
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

مدرک علوم تحقیقات پایین تر از یاسوجه!!!!!!!

شاهرخ
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

دقیقا من هم شنیدم سطح علمی دانشگاه یاسوج خیلی بالاست .دانشگاه فوق العاده ایه .

بهاره
بهمن ۶, ۱۳۹۴ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

من رشته مدیریت بازاریابی دانشگاه یاسوج پذیرفته شدم و بدلیل مشکلات شغلی مایل به انتقال به تهران هستم.اگه امکانش باشه حاضرم با شما جابجا بشم.

ت
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۴:۳۴ ب٫ظ

آقا ساسان اگه فردا تشریف بردی سازمان جوابی گرفتی به منم اطلاع بدید.

از سیستان و بلوچستان پا شم بیام

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ت

دوست عزیز اونقدر اعصابم ریخته بهم نمیدونم چیکار کنم امشب تهران نمیرم موند فردا ببینم چی میشه.
من ترم اول بخاطر دوری راه و مشکلات جسمانی نتونستم ادامه کلاسارو برم به امید این جابجایی نشستم خونه حالا که موافقت نشده هم ۸ م میره هم یه ترم نامعلوم.
قابل هضم نیست تهران به شهرستان موافقت نکنن!!! با چه دلیلی حداقل دلیل رو مینوشتن. شرایط احراز نشد یعنی چی

ًزینب
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

سلام، من فکر میکنم با انتقال هیچ کس موافقت نشده فقط خواستند هزینه بگیرن براشون درآمد زایی بشه.

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ًزینب

رایگان بود ثبت درخواست

...
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۴:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان. چرابه من شماره دانشجویی نمیده؟؟؟

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۳:۵۶ ب٫ظ

جالبه واقعا نه به دور قبل که با همه تقاضا ها موافقت شد نه به این دوره که ظاهرا با هیچ درخواستی موافقت نشده
از دوستان کسی تهران هست سازمان مرکزی بره لطفا
من از تهران مرکز به ارومیه زدم موافقت نکردن خنده داره والا
باید شب پاشم راه بیفتم بیام تهران سازمان مرکزی پیگیری کنم. خودشون میگن برا بومی گزینی این جابجایی رو گذاشتیم خودشونم موافقت نمیکنن

ت
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۳:۵۰ ب٫ظ

sepidhe قضیه کمیسیون چیه

...
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۳:۴۷ ب٫ظ

از علوم تحقیقات به شهرستان موافقت شده

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ...

چه رشته ای هستین و به کدام شهرستان موافقت کردن؟

...
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

همدان. علوم انسانی

...
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ...

ولی نمیرم همدان…

ت
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۳:۳۷ ب٫ظ

مال منم از گرگان به بندرعباس موافقت نشده. چکار کنیم به نظرتون

ناشناس
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ت

نمیشه شما جاتون رو با من عوض کنید؟
البته من قشم قبول شدم خیلی دوره برام

آلاله
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۳:۲۰ ب٫ظ

سلام
این جا به جایی چی هست؟
فقط دانشگاه را تغییر دادند یا حتی رشته؟

سارا،فقه ومبانی حقوق
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۳:۱۱ ب٫ظ

بادرخواست من هم موافقت نشده:(

sepideh
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۳:۰۶ ب٫ظ

سلام وطرح در کمسیون موارد خاص چه معنایی دارد؟لطفا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه، با تشکر

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۳:۰۴ ب٫ظ

من واقعا تو شوک هستم. اخه شرایط رتبه و ترازه که تهران طبیعیه از شهرستان بالاس چرا موافقت نکردن از تهران به شهرستان رو؟؟؟ دوستان بنظرتون چیکار کنم؟

رامتین
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

دوست عزیز این موردی که شما فرمودید فقط درباره علوم و تحقیقات صدق میکنه و نه واحدهای دیگه تهران

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  رامتین

خب اگه اینجوره الان اینجا چند دوستمون از علوم تحقیقات هستن و با درخواستشون موافقت نشده. در مورد اونا چی میگین؟

رامتین
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

پایین تر در جواب کاربر “علوم و تحقیقات” پاسخ دادم

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  رامتین

خدمتتون عرض کنم که جایی که من زدم، مهر از۲۰نفر ظرفیت۱۸نفر ثبت نام کرده بودن و بهمن هم تکمیل ظرفیت داره یعنی جا دارن و همچنین سطح تهران مرکزی همه میدونن از ارومیه یا مانند آن بالاتره. درثانی شرط موافقت با درخواست هم فقط دارابودن حدنساب اخرین فرد قبولی هست.
در کل عدم موافقت به این گستردگی یکم نامعقول و خلاف گفته خود مسئولان دانشگاه هست که هدف بومی گزینی مطرح کردن

رامتین
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  رامتین

بله با جمله آخرتون موافقم. ولی متاسفانه این عدم هماهنگی با وعده ها و براوردن شرایط در دانشگاه آزاد مسبوق به سابقه است.
درمورد تهران مرکز شما گفتید تهران به شهرستان (خیلی کلی) برای همین من هم گفتم اگر بطور کلی درنظر بگیریم نمیشه بجز واحد ع و ت درباره بقیه این حکم کلی رو صادر کرد. من نمیدونم رشته شما چیه ولی یکی از دوستان که تهران مرکز دکتری میخونه میگه حتی تعداد استادیار به اندازه کافی ندارند چه برسه به دانشیار و از طرفی رشته اش هنوز مجوز نداره در صورتیکه من در همون رشته واحد مادر شهرستان سراغ دارم با حداقل دو دانشیار تمام وقت و دارای مجوز از شورای گسترش وزارت علوم و طبعا تراز بالاتر.
در کل برای شما و دیگران آرزو میکنم به نحوی که به صلاحتون هست این مشکلتون رفع بشه و در شهر خودتون مشغول به تحصیل بشین.

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

رامتین جان من جایی که درخواست دادم مطمئنم سطحش پایین تره چون استاداش تازه پارسال از علوم تحقیقات مدرک دکتری گرفتن. دغدغه من اینه که خودشون میگن بخاطر سیاست بومی گزینی و رفاه حال دانشجو دوباره جابجایی گذاشتیم تا این دسته از دانشجوها تو محل سکونتشون درس بخونن. یعنی من و امثال منو امیدوار میکنن ولی حالا دستمون تو پوست گردو هست. چرا چون ۳ ابان کل جوانب رو سنجیدیم دیدیم شرایطی که برا موافقت جابجایی لازمه (تنها تراز بهتر از اخرین فرد قبولی تو محل درخواستی) رو داریم و ظرفیت هم تو محلی که درخواست دادیم هست. ترم مهر ما به فنا رفته از یه طرف وضعیت نامعلوم ترم مهر از یه طرف شهریه. خلاصه حق ما نبود اینجور امیدوارمون کنند و اخرش ۸م ضرر مالی و کلی استرس رو دستمون بذارن

حسین
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۳:۰۳ ب٫ظ

ده نفر رو توی رشته ها و شهرهای مختلف چک کردم . با هیچ درخواستی موافقت نکردن . دانشگاه آزاد داره شورشو در میاره .

...
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

موافقت کردن..نمونش من!

علوم و تحقیقات
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۲:۵۴ ب٫ظ

به نظرتون از علوم و تحقیقات به اهواز شرایط احراز نشده!!!!!!!!! من رتبه دو رقمی دارم ولی شرایطم احراز نشده واسه اهواز

مهدی
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۴:۳۸ ب٫ظ

دوست عزیز اشتباه نکن.یکسال،یکسال و نیم سختی رفت و آمد رو تحمل کن به مدرکش می ارزه…

رامتین
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۷:۱۶ ب٫ظ

اولا که خیر است یکم سختی تحمل کنید در عوض به مدرکش میارزه. از طرفی فقط بحث کیفیت که نیست شاید دانشگاه مورد نظر شما ظرفیت کافی و وافی برای حضور شما نداره!

پیام
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۲:۴۱ ب٫ظ

برا منم نوشته موافقت نشد .جایی رای اعتراض وجود نداره؟

هادی حقوق جزا
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۲:۳۲ ب٫ظ

خیلی جالبه من از تهران مرکز تقاضای انتقال به رفسنجان دادم که نوشته شرایط احراز نشد!!!

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۲:۲۸ ب٫ظ

برا منم نوشته به دلیل عدم احراز شرایط لازم برای جابجایی موافقت نشد
در حالی که من از تهران به ارومیه داده بودم و واقعا شرایط دارم خب. چرا اخه

مهر
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۲:۰۳ ب٫ظ

دوست من که برای اهواز تقاضا گرده بود نوشته شرایط شما برای جابجایی احراز نشده.

ساسان
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

شما از کجا به اهواز تقاضا داده بودین؟

ه.ه
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۲:۰۲ ب٫ظ

نتیجه نقل و انتقالات کی میاد؟

.
بهمن ۳, ۱۳۹۴ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ه.ه

همینه دیگه