مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

انتشار فهرست رشته‌های دکتری دارای مجوز دانشگاه آزاد اسلامی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فهرست رشته‌های دارای مجوز مقطع دکتری دانشگاه آزاد برای ورودی‌های سال تحصیلی 95-96 و پس از آن از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

به داوطلبان عزیز اکیدا توصیه می کنیم جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون دکتری و رشته محل های دارای مجوز دانشگاه آزاد در کانال تخصصی دکتری عضو شوند.

به گزارش پی اچ دی تست، فهرست به‌روزرسانی‌شده رشته‌های دارای مجوز مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی  در تاریخ 27 شهریور ماه 1395 برای ورودی های مهر 95 و پس از آن از طریق لینک زیر قابل دریافت است:

 دریافت فهرست رشته‌های دارای مجوز دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

455 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ستاره
بهمن ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

آیا رشته فلسفه هنر علوم و تحقیقات مجوز دارد؟ من قبول شدم میخوام ثبت نام کنم فردا، تو مجوز دار سال ۹۵ نیست یعنی قبلا مجوز داشته؟

داوطلب دکتری .یکی به دادم برسه!!!!
دی ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

سلام دوستان.من لیست مجوزدارهاکه ۳ صفحه بودنگاه کردم رشته مدیریت اموزشی فقط گرمساررودیدم…..یعنی چه!!!؟؟؟
از۲۸ شهرتکمیل ظرقیت یک شهرمجوزداره؟؟؟!!!یعنی اون یکی شهرهاروزبزنیم وقبول بشیم چون مجوزندارندارزش خوندن نداره؟واگراینطوره چرااینهاروتولیست انتخاب رشته مابدبخت هامی ذارند؟؟!!!!خواهشاجواب بنویسیدچون میخوام ثبت نام کنم.
باآرزوی موفقیت دوستان عزیز….

مگه میشه
آبان ۷, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

منظورم مقطع دکتری هستش——-واقعا میشه اولین دانشگاه آزاد ایران نداشته باشه؟ بقیه داشته باشن؟

مگه میشه
آبان ۷, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

الآن طبق این لیست مهندسی عمراه-سازه نه برای یک بار پذیرش نه کلا در مهر ۹۵ مجوز گرفتن دانشجو در اولین دانشگاه آزاد ایران یعنی علوم تحقیقات را نداره بعد یک شهرستان کوچک مثل قائمشهر داره———-این مگه میشه؟

مملی
تیر ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مگه میشه

اره میش، چون علو تحقیقات در رشته مهندسی زلزله مجوز داره نه سازه. چون استاد درست و حسابی در زمینه سازه نداره.

رشته های دارای مجوز
آبان ۷, ۱۳۹۵ ۰:۱۱ ق٫ظ

لینک ۵۰۰۰ رشته محل دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد که تنها برای یکبار پذیرس در سال ۹۵ مجوز دارند.

https://phdtest.ir/wp-content/uploads/2016/09/reshte-mahal-mojavez-phd95-azad-phdtest.ir_.pdf

زیست تکوین
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۹ ب٫ظ

با سلام و وقت بخیر و تبریک به همه عزیزانی که قبول شدند من زیست تکوینی دانشگاه قایم شهر قبول شدم که توی لیست مجوز دارها نیست. فرادا میخوام برای ثبت نام برم. الان خیلی مردد شدم. اگر دانشگاهی مجوز نداشته باشه اعتبار مدرکش به چه صورت خواهد بود؟ اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

ngahdar
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

سلام آیا دانشگاه آزاد مراغه در رسته حقوق گرایش جزا در مقطع دکتری مجوز داره

احسن
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۸:۱۱ ب٫ظ

سلام ، من در رشته حسابداری مقطع دکترا دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران (مرکز پردیس بین المللی کیش) قبول شده ام ولیکن نمیدانم مجوز وزارت علوم دارد یا خیر ، لطفا اگر اطلاعی دارید بیان فرمایید

حسابداری
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

با سلام
چطوری میتونیم متوجه بشیم که کدوم رشته محل مجوز دارن یا نه؟
هر چی سرچ میکنم لیست های متفاوتی رو میبینم،متوجه لیست نهایی نمیشم

رها
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

سلام ، دوست عزیز فعلا لیست واحدی ارائه نشده ، دو لیست هست ، اگر رشته محلتون جز این دو لیست بود که مشکلی نیست و مجوز داره ولی اگر نبود یعنی مجوز نداره

حسابداری
مهر ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  رها

متشکرم

روشن phd
مهر ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از شروع مجدد ممیزی ها و قطعی شدن رشته محل های این دانشگاه تا پایان مهر ماه ۹۵ خبر داد.

اسد الله خان
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۴ ب٫ظ

عیب ما اینست که فکر میکنیم هر کس به تلفن جواب بدهد خیلی متعهد به اطلاع رسانی دقیق است.
الان بروید حضوری هم هزار جور جواب میدهند، تلفن که جای خود دارد

ساناز
مهر ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  اسد الله خان

دقیقاااااااااا.

اسد الله خان
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۳ ب٫ظ

سوالات پرتکرار پذیرفته شدگان سال تحصیلی ۹۶-۹۵ با سلام خدمتگزاران شما در واحد الکترونیکی جهت پاسخگوئی هر چه بهتر به شما عزیزان، سوالاتی که #پذیرفته_شدگان طی این چند روز به صورت تلفنی، ایمیلی، حضوری و … پرسیده اند به صورت دسته بندی شده منتشر می کنند تا با مطالعه آن ها بتوانید بیشتر با شرایط واحد الکترونیکی، اعتبار مدرک، کلاس های مجازی و امتحانات، ثبت نام، شهریه و … آشنا شوید و به سهولت بتوانید مراحل ثبت نام را طی کنید. ما بر این باوریم که برای آموزش هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست و با برنامه ریزی مناسب، می توان تمامی سدهای مقابل پیشرفت را از میان برداشت. این سوالات در موضوعات ثبت نام، اعتبار مدرک، کلاس های مجازی و امتحانات و شهریه بدین شرح است: * ثبت نام – راه های ثبت نام چیست؟ آیا ثبت نام به صورت حضوری هم انجام می شود؟ ساده ترین و سریعترین راه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به نشانی http://reg.iauec.ac.ir صورت می گیرد و با توجه به حجم بالای ثبت نام کنندگان و جهت جلوگیری از کندی در فرآیندهای ثبت نام و در راستای خدمات رسانی شایسته به دانشجویان گرامی پیشنهاد می شود ثبت نام تنها به صورت اینترنتی انجام گیرد. – چگونه مطمئن شویم که ثبت نام ما با موفقیت به پایان رسیده؟ در صورتی که پس از طی تمامی مراحل ثبت نام، شماره دانشجویی و رمز اتوماسیون در اختیار دانشجو قرار بگیرد، بدین معنی است که ثبت نام با موفقیت انجام شده است. – برای… ادامه نظر»

سلطان
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  اسد الله خان

ممنون دوست عزیز که به بچه ها کمک می کنید و امید واری میدید نه مثل بقیه دوستان …….

*
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

ببینید این اطلاعیه و خبری که الان نوشته شده توضیح داده شده در بالای خبر” نتیجه بررسی رشته های فاقد مجوز دانشگاه آزاد” بعد هم در پایین خبر گفته شده که از ۶هزار و هفتصد رشته بدون مجوز وضعیت چه جوری که مثلا ۳۳درصدشون مجوز قطعی گرفتن. وبقیه توضیحات. این صحبتی که گفتن ملاک لیست جدیده و بعد ارجاع دادن به شماره دیگه حتما خودشون هم درست اطلاع نداشتن. من قبلا هم گفتن اولین باری که لیست منتشر شده در وزدات علوم نوشته بودن لیست رسته های مجوزدار بعد اصلاح کردن لیست رشته های جدید مجوز دار. پس این ادامه لیست قبلی هست.

بدوون آززموون
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  *

میدونید واقعا در این اوضاع و احوال، باید گفت
خدا خووووووددددت به دادمون بررررررررررس

حق
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

معاون آموزشی وزارت علوم نتیجه بررسی رشته های فاقد مجوز دانشگاه آزاد را اعلام کرد : ۳۳ درصد تایید قطعی ، ۴۰ درصد اعلام نقص و ۲۷ درصد مردود اگر دانشگاه آزاد در مهلت یک ماهه رفع نقص نکند، این رشته ها هم مردود اعلام خواهند شد معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرد: بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ رشته محل فاقد مجوز دانشگاه آزاد بررسی شد، تقریبا ۳۳درصد این رشته محل‌ها، تایید قطعی، نزدیک ۴۰درصد آنها اعلام نقص و مابقی مردود شد. به گزارش خبرنگار مهر ، مجتبی شریعتی نیاسر در حاشیه هفتاد و یکمین جلسه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران درباره رشته های فاقد مجوز دانشگاه آزاد گفت: بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ رشته محل فاقد مجوز این دانشگاه بررسی شده است. اعلام نقص ۴۰ درصد رشته های دانشگاه آزاد وی ادامه داد: تقریبا ۳۳ درصد این رشته محل ها، تایید قطعی و نزدیک ۴۰ درصد آنها اعلام نقص شده اند که دانشگاه آزاد باید نسبت به رفع نقص آن اقدام کند. مابقی رشته ها نیز مردود شناخته شد. معاون آموزشی وزارت علوم افزود: رشته محل هایی که مردود شدند، شاخص‌های لازم را نداشته، یعنی قابل ارایه نبودند، اما دانشگاه می تواند نسبت به رفع نقص از رشته های دارای نقص اقدام کند و به وزارت علوم بازگرداند. اگر آنها نیز رفع نقص نشود، به جمع رشته های مردودی اضافه می شوند. وی درباره اینکه دانشگاه آزاد برای رفع نقص رشته محل های مذکور چقدر فرصت دارد افزود: یکماه به دانشگاه زمان… ادامه نظر»

بدوون آززموون
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۸:۵۱ ق٫ظ

سلام دوستان، من همین چند دقیقه قبل با دفتر گسترش آموزش عالى تماس گرفتم، ٠٢١٨٢٢٣٣٩۶٠ و ٠٢١٨٢٢٣٣٩۶١
گفتم که در این لیست رشته هایى هست که قبلا مجوز داشته و الان در این لیست جدید نیست. اولش گفت از کجا میدونى قبلا بوده؟ منم گفتم در همین سایت وزارت. بعد گفت در حال حاضر ملاک همین لیست هست ( یک جواب قابل پیش بینى) و بعد من را ارجاع به شماره ٠٢١٨٢٢٣٣٩۶٩ داد که جالب بود اون خانم هم به محض شنیدن سوالم من را به شماره هاى قبلى ارجاع داد. واقعا به نظر میاد اوضاع خیلى درهم شده، و در این شرایط نمیشه به درستى تصمیم گرفت… و الان من موندم که در رشته خودم که قبلا مجوز داشت و الان در این لیست جدید نیست ثبت نام کنم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! و سوال جالبتر اینه که تکلیف مدارکى که قبلا صادر شده چى میشه؟؟؟؟؟؟؟ و خیلى سوالات دیگه؟؟؟؟ هر کسى هم خواست میتونه با اون شماره ها تماس بگیره که حداقل مسئولین بداند که ما داوطلبین چه قدر سرگردان و حیران موندیم این وسط!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

عسل
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۰:۳۳ ق٫ظ

سلام دوستان عزیزم.منم دوشنبه دانشگاه رفتم واسه ثبت نام ۶۱۰۰شهریه ثابت شد.ازشون پرسیدم رشته قبولیم داخل جدول مجوزدارها گفتن مطمئن باشید اگه مجوز نداشت دانشگاه اصلا پذیرش نمیکرد.اخبارهم خودم شنیدم گفتن از سال ۹۴واسه مجوز تلاش شده و همه رشته هایی که پذیرش داشتن مجوز دارن. دوستان عزیزم موفق باشید و دعا کنید پولشو خدا برام برسونه .موفق باشید

بدوون آززموون
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

سلام، ببینید دوستان همه باید بیشتر دقت کنیم در مورد واحدهاى مجوز دار و بى مجوز… همین چند وقت پیش زمان ثبت نام بدون آزمون با وجود اعلام صریح خود دانشگاه آزاد مبنى بر اینکه یکى از شروط ۴ ترمه بودن هست باز هم عده اى از دوستان علیرغم ۵ ترمه بودن ثبت نام کردن و نتیجه این شد خیلى ها با وجود معدل و وضعیت درسى خوب فقط به خاطر پنج ترمه بودن رد شدن… با این اوصاف به نظر باید این موضوع مجوز را بیشتر بررسى کرد که مثل قضیه ۴ ترم و ۵ ترم نشه

بدوون آززموون
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۷:۴۷ ب٫ظ

سلام دوستان، معنى این لیست چیه؟؟؟ این لیست واحدهایى بوده که قبلا مجوز نداشتن و الان مجوزدار شدن؟؟؟ یا باز از اول دارن همه واحدها را تعیین تکلیف میکنند؟؟؟ مثلا الان بعضى واحدها که قبلا مجوز داشتن در این لیست نیست!!! یعنى الان بى مجوز هستن؟؟؟؟؟؟ خب با این اوصاف واقعا ثبت نام کار عاقلانه اى هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! این همه شهریه براى یک واحد بى مجوززززززز؟؟؟؟؟؟؟

سهند
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

نه فکر کنم این لیست ادامه لیستهای قبل هست و تازه اضافه شدند.تاریخ ۲۷ ام

بدوون آززموون
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سهند

منم همین حدس را میزنم چیزى که شک برانگیز است این لیست جدید را براى ورودى هاى ٩۵ و بعد زده، یعنى این ادامه لیست هاى قبل هست؟؟؟؟؟؟

دکتری فیزیولوژی پزشکی
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۶:۲۵ ب٫ظ

بچه ها من خیلی ناراحتم، کارشناسی و کارشناسی ارشد رو دانشگاه علوم و تحقیقات تهران خوندم و همیشه فکر می کردم یکی از بهترین دانشگاههای ایران چون تو رشته من امکانات و اساتید واقعا گلچین، امکانات آزمایشگاهی ما واقعا از کل دانشگاههای ایران بهتر، از اتاق حیوانات تا آزمایشگاه و تجهیزات آزمایشگاهی،هیچ وقت هم کنکور سراسری برای ارشد شرکت نکردم، دکتری تخصصی هم دانشگاه علوم و تحقیقات تنها انتخابم بود و با رتبه ۷قبول شدم و چون دفاعم آبان ماه، از ترم بهمن می خوام شروع کنم، اما دلم شکسته، جوری می گن دانشگاه آزاد، انگار که خیلی مدرکش مسخره و راحت، به خدا اساتید تو دانشگاه خیلی سخت گیری می کردن، از همان دوره کارشناسی اساتید ما همون اساتید تحصیلات تکمیلی بودن و ما موظف به ارائه سمینار بودیم از درس فیزیولوژی و میکروب تا تاریخ تحلیلی صدر اسلام، ارشد هم به عنوان مثال خانم دکتر عریان که هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و استاد درس فیزیولوژی غشاء و نورواندوکرینولوژی هستن امتحانات رو هماهنگ می گیرن و یک سری سوال طرح می کنند، میانگین نمرات ما ۳.۵ نمره بالا تر بود و با میانگین ۱۹،رکورد بالاترین نمره رو تو ۱۲سال قبل تا اون تاریخ گرفتیم، من نمی دونم از اوضاع دانشگاه های واحد های شهرستان، اما تمام واحد های تهران دانشگاه آزاد، و قزوین و کرج جدا عالی هستن،و نمره و تراز بالا می خوان، لطفا انقدر بچه های دانشگاه آزاد رو زیر سوال نبرید، من استاد راهنمام هیئت علمی تهران هستن و چهره ماندگار و استاد گروه فیزیولوژی علوم… ادامه نظر»

فیزیولوژی جانوری
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۷:۲۳ ب٫ظ

سلام . دوست عزیز منم فیزیولوژی جانوری هستم ، انتخاب اولم قم بود ( بخاطر نزدیکی مسافت به شهرم انتخابش کردم ) بعد علوم تحقیقات رو انتخاب کردم، ممکنه رتبه کل و نمره کل آخرین نفر قبولی رو بهم بگین ، خواهش می کنم ، من تنها امیدم تکمیل ظرفیت که تهران بگیره ، میگن قبل از تکمیل ظرفیت در صورتی که واحد دیگه ای ثبت نام نکرده باشم و ظرفیت پر نباشه ممکنه بهمون زنگ بزنن از طرف دانشگاه که بیاین برای ثبت نام ، تا فردا وقت دارم تصمیم بگیرم پول رو واریز کنم برای شهریه و ثبت نامم قطعی بشه ولی اگر رتبه و نمره کل آخرین نفر علوم تحقیقات رو بدونم محتاطانه تر تصمیم میگیرم من کارشناسی رو دولتی خوندم ، ارشد نتونستم دولتی کنکور بدم ، آزاد خوندم ، الانم که دکتری ، ارشد و دکتری رو بخاطر نزدیکی مسافت قم زدم ، خانم دکتر عریان تو جلسه مصاحبه خیلی ازم تعریف کردن و وقتی انتخابهامو پرسیدن گفتن چرا اینجا رو اول نزدی؟ کلا اساتید راضی بودن از مصاحبم خصوصا خانم دکتر عریان و دکتر عیدی . رفتم انتخاب اولمو تغییر بدم و علوم تحقیقات رو اول بزنم ( علوم تحقیقات انتخاب دومم و من انتخاب اول قبول شدم و فقط نمره و رتبه کل آخرین نفر قم رو دارم )ولی گفتن امکان پذیر نیست ،حالا اگر رتبه و نمره کل آخرین نفر علوم تحقیقات رو بدونم میتونم تصمیم بگیرم که فردا پول رو واریز کنم یا نه ؟ متأسفانه بعضیها دید خوبی نسبت به… ادامه نظر»

دکتری فیزیولوژی پزشکی
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۹:۱۶ ب٫ظ

عزیزم رتبه آخرین فرد قبولی ۱۵بود و نمره آخرین فرد هم ۲۳.۵ بود عزیزم، نمره مصاحبه اینها رو به تفکیک نزده بودن البته، نمی دونم بقیه داستان چطوریه اما نمیشه چون تراز رو آوردید، در خواست جابه جایی بدید؟؟؟ به خاطر جواز پشیمان شدید؟

فیزیولوژی جانوری
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

مرسی عزیزم ، خیلی لطف کردین ، به تهران نمیشه جابجایی زد ، یعنی ممنوعه ، بخاطر مجوز مرددم ، نمیدونم برم قم ثبت نام کنم و تکمیل شرکت کنم ، کلا موندم چیکار کنم ، خدا کنه تهران تکمیل بزنه ، شما نمیدونید علوم تحقیقات تکمیل میزنه یا نه ؟ نمیدونید چند نفر ثبت نام کردن ؟

فیزیولوژی جانوری
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۷:۳۸ ب٫ظ

سلام. دوست عزیز منم فیزیولوژی جانوری هستم ، انتخاب اولم قم بود ( بخاطر نزدیکی مسافت به شهرم انتخابش کردم ) بعد علوم تحقیقات رو انتخاب کردم، ممکنه رتبه کل و نمره کل آخرین نفر قبولی رو بهم بگین ، خواهش می کنم ، من تنها امیدم تکمیل ظرفیت که تهران بگیره ، میگن قبل از تکمیل ظرفیت در صورتی که واحد دیگه ای ثبت نام نکرده باشم و ظرفیت پر نباشه ممکنه بهمون زنگ بزنن از طرف دانشگاه که بیاین برای ثبت نام ، تا فردا وقت دارم تصمیم بگیرم پول رو واریز کنم برای شهریه و ثبت نامم قطعی بشه ولی اگر رتبه و نمره کل آخرین نفر علوم تحقیقات رو بدونم محتاطانه تر تصمیم میگیرم من کارشناسی رو دولتی خوندم ، ارشد نتونستم دولتی کنکور بدم ، آزاد خوندم ، الانم که دکتری ، ارشد و دکتری رو بخاطر نزدیکی مسافت قم زدم ، خانم دکتر عریان تو جلسه مصاحبه خیلی ازم تعریف کردن و وقتی انتخابهامو پرسیدن گفتن چرا اینجا رو اول نزدی؟ کلا اساتید راضی بودن از مصاحبم خصوصا خانم دکتر عریان و دکتر عیدی . رفتم انتخاب اولمو تغییر بدم و علوم تحقیقات رو اول بزنم ( علوم تحقیقات انتخاب دومم و من انتخاب اول قبول شدم و فقط نمره و رتبه کل آخرین نفر قم رو دارم )ولی گفتن امکان پذیر نیست ،حالا اگر رتبه و نمره کل آخرین نفر علوم تحقیقات رو بدونم میتونم تصمیم بگیرم که فردا پول رو واریز کنم یا نه ؟ متأسفانه بعضیها دید خوبی نسبت به آزاد… ادامه نظر»

دکتری فیزیولوژی پزشکی
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۹:۲۲ ب٫ظ

اما به هر حال چیزی که از کنکور های قبلی یعنی مقاطع قبل می دونم این که تکمیل ظرفیت رو فقط برای انتخاب اول بررسی می کنن اون تکمیل ظرفیت اول رو که ترم پاییز میشه ثبت نام کرد،ولی برای دکتری خودم هم تجربه اولم، واقعا نمی دونم چطور دقیق

فیزیولوژی جانوری
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶ ب٫ظ

مرسی عزیزم از راهنماییت ، سپاس

آرین
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۴:۰۶ ب٫ظ

رشته ی ادبیات عرب در مقطع دکتری دانشگاه آزاد کرج مجوز وزارت علوم دارد؟

علی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

اقنصاد بین المل آزاد واحد اصفهان در لیست مجوز ها نبوده است ، باید چه کار کرد ثبت نام کنم یا نه، ارزش دارد ۷ تومان شهریه رشته بدون مجوز پرداخت کرد.

م
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اقتصاد بین الملل خوراسگان مجوز داره، تو فایل قل تری وزارت علوم هست

م
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  م

اقتصاد بین الملل خوراسگان مجوز داره، تو فایل قبل تری وزارت علوم هست

گلاره
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۲۰ ب٫ظ

من امروز ثبت نام کردم شهریه ه ثابت ۶١٠٠ بود :|

سهند
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  گلاره

به سلامتی.انشالاه موفق و پیروز باشید

دکتر بی مجوز
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۳۸ ب٫ظ

جایی خوندم رشته هایی که در دفترچه بوده و داوطلب ها قبول شده اند اول به تصویب شورای گسترش عالی رسیده و بعد تو دفترچه نوشته شده.پس حتما هماهنگ هستند دیگه.

فیزیولوژی جانوری
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۴۶ ب٫ظ

بخدا ثواب داره اگر کسی از دوستانش رتبه و نمره کل آخرین نفر علوم تحقیقات فیزیولوژی جانوری یا شهرهای دیگه رو داره برام بزاره. لطفا

زهرا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۳۵ ب٫ظ

من رفتم رشته بدون مجوزم و دانشگاه ثبت نام کردم چون تعهد دارم هیچ مدرکی بهم نداد دانشگاه قبلی حتی ریز نمرات منم با یک تعهد به دانشگاه آزاد که تا یک ماه دیگه مدرکو بیارم ثبت نام شدم به نظرتون یادشون میمونه تا یک ماه دیگه آخه مدرک منو نمیدن باید تعهدم تموم بشه اونم دوسال

سهند
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۰۸ ب٫ظ

با سلام.برخی از دوستان همش می گند که ثبت نام نکنید و بدون مجوز هستند و بعدا حذف خواهند شد و …شاید بخاطر این حرفا بعضی از قبول شده ها ثبت نام نکنند و منصرف بشند.حالا اومدیم بعد از چند هفته وزارت علوم یک لیست مثل لیست دو روز پیش منتشر کرد و واحد های توی دفترچه مجوز گرفتند که احتمالش هم خیلی زیاده و اصلا بعید نیست.اون موقع این دوستان می تونند خودشون رو ببخشند؟میاند یک معذرت خواهی کوچولو که فایده ای هم نخواهد داشت بکنند؟

زهرا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سهند

موافقم

مهناز
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

موافقم چون صد در صد مجوز میدن موفق باشین

Phdسازه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سهند

دوست عزیز اگر واحدی یه ماه دیگه مجوز گرفت اون به قبولی های قبل ربطی نداره.اصلی هست به این مضمون که قانون عطف به ماسبق نمی شود.
اگر دقت کرده باشین وزارت علوم هم در اعلامیش عنوان کرده اسامی واحدهای مجوز دار برای ورودی های ۹۵.یعنی اگر به فرض دانشگاهی دو ماه دیگه مجوز گرفت اون دلیلی نمی شه که ورودی های قبلیش هم مجوز دار می شن.اون مجوز برای ورودی های بعد معتبر خواهد بود و نه ورودی های قبل.کسی که در زمان مجوز نداشتن واحدی رفته و در اون ثبت نام کرده اگر اون واحد بعدا ۱۰ تا هم مجوز بگیره اون فرد چون در زمان فاقد مجوز بودن ثبت نام کرده پس همیشه فاقد مجوز خواهد بود مدرکش.به زبان خیلی ساده تاریخ ثبت نام و قبولی ملاک عمل هست و نه تاریخهای دیگه.
امیدوارم که مطلب براتون روشن شده باشه ایشالا

ALI
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Phdسازه

بخدا بیگ لایک داری

سهند
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Phdسازه

نخیر این طور نیست.و اینجا نمیتونم توضیح بدم شرمنده.در ضمن من بخاطر دوستان می گم که نا امیدشون نکنید و همین جای بدون مجوز قبول شدن هم سخته و دوستان مسلما زحمت فراوان کشیده اند.من خودم الان شرکت معماری دارم و حق التدریس ۶ جا درس میدم حتی در خود دانشگاه محقق اردبیل اونم با مدرکی که اصلا تو لیست موجود نیست.ازینورم پروانه اشتغال بکار مهندسی دارم و پایه دو هستم.بخاطر همین اصلا کار من به وزارت علوم کشیده نمیشه می خواد تایید کنه یا نکنه.هر جور راحته.

اسد الله خان
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  Phdسازه

استدلال شما مانند این است که بگوییم مریض اگر در ساعت فلان اعلام نکند مریض شده دیگه بهش دارو نمیدیم!
این عطف به ماسبق شما جای کاربردش اینجا نیست.وزیر علوم میگوید اگر حتی در سالهای قبل در جای بدون مجوز تحصیل کرده باشند آزادیها ما با دانشگاه آزاد همکاری میکنیم در جای مجوز دار مدرکشان را صادر کنند ، آنوقت شما یک نفره برای خودتان قانون نوشتید و تصویب کردید و ابلاغ هم میکننی!
من عرض میکنم تمام کد رشته های اعلام شده دکتری دانشگاه آزاد در همکاری و تعامل نزدیک و با نظر وزارت علوم در سال ۹۵ دانشجوگرفته است.
اگر نبود در این دو سه روز وزارت علوم کلی معرکه بپا کرده بود !

سهند
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  اسد الله خان

خوب تمام.حرف شما کاملا درسته.منم اینو میگم خوب.حرف من به دوستان دیگه ای بود که …

Phdسازه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  اسد الله خان

دقیقا حق رو به شما می دم.برا اینکه ما نظر خودمون رو می گیم و نه بیشتر.اما…
اماش اینه که در اخر هر کسی مختاره پولش و وقتش رو هر جور که دوست داره خرج و صرف کنه.یکی هم دوست داره پولش رو برای واحد بدون مجوز دانشگاه ازاد هزینه کنه و هیچ کس هم نمی تونه در مقابلش چیزی بگه.پول و وقت خودشه…
موفق باشین انشاالله

دکتر بی مجوز به اسد الله خان
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  اسد الله خان

کاملا موافقم.

درجانی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

سلام دوستان اصلا به وزارت علوم ربطی نداره که
دقت کنید مدرک شما رو کی می دهد؟؟؟؟ دانشگاه می دهد وقتی دانشگاه مدرکی رو می دهد تائید مدرک بی ربط است تائید مدرک مربوط به ورودی های از خارج به داخل است که وزارت علوم مدارکشون رو ارزشیابی می کنه

Phdسازه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  درجانی

با سلام.
دوست گرامی لطفا کمی بیشتر مسایل اموزشی کشور رو مطالعه بفرمایید.شما معلوم هست که اطلاعات بسیار کمی در این مورد دارید.همینجا هم نوشته های دوستان رو اگر مطالعه بفرمایید باز مفید هست براتون.و ربطش رو با وزارت علوم پیدا خواهید کرد انشاالله

سوال
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Phdسازه

آقا یه سوال اگه توی رشته های غیرمجاز درس بخونیم و مدرک بگیریم وبه وزارت خانه های دیگه به غیر از وزارت علوم برای اعمال و استخدام ارایه بدیم( مثل آموزش و پرورش یا بهداشت ) اون وزارت خونه استعلام مدرک و از دانشگاه آزاد میگیره یا وزارت علوم؟
پس اگه استعلام از خود دانشگاه آزاد گرفته بشه برای استخدام بغیر از وزارت علوم مشکلی پیش نمیاد؟

Phdسازه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

تمام استعلامهای مدرک از وزارت علوم انجام می شه.در واقع مدارکی که صادره از خود وزارت علوم هستن که تکلیفشون معلومه و اعتبارشون محرز هست.ولی مدارک صادره از دانشگاه ازاد که ارم وزارت علوم رو ندارن برای معتبر شدن باید یک مهر از طرف وزارت علوم روشون بخوره تا اعتبارشون تایید بشه.و اینجا هست که قضیه لیست مورد تایید وزارت علوم پیش می یاد و هر واحدی اسمش داخل این لیست وزارت علوم نباشه تایید هم نخواهد شد.حالا دانشگاه ازاد ۱۰۰ بار هم بگه فلان واحد من معتبره تا وقتی وزارت علوم تاییدش نکنه اعتباری هم نخواهد داشت.

سهند
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

دوست عزیز توکل بر خدا.به تبلیغات منفی اصلا توجه نکن.انشالاه مجوز خواهند گرفت.واحد هایی که توی کارنامه حذف شدند احتمالا اونا مجوز نخواهند گرفت وگرنه بیشتر کارای مجوز انجام شده و با هماهنگی قبولی دادند.نگران نباشید.

دانشجو
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

دکترا های واحدهای مناطق آزاد و برون مرزی مجوز داره ؟ من مدارکشان را واحد پشتیبان با ذکر نام آن منطقه آزاد یا برون مرزی صادر می کنه؟مجوز داره ؟

جوان
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۱۰ ق٫ظ

منم واحد ارشدم در لیست قرار نداره ولی سه ساله تدریس می کنم و مشکلی پیش نیومده.

علی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  جوان

شما حتما حق التدریس هستید اگر خواستید هییت علمی بشید برایتان مشکل ساز می شود
طبق قانون هییت علمی های همه دانشگاه های کشور پس از جذب در دانشگاه مربوطه به وزارت علوم برای تایید نهایی و اخذ کد استادیاری معرفی می شوند

سهند
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۴ ق٫ظ

و دوباره امتحان دادم و شهر خودم که اردبیل هست رو زدم و در لیست قرار نداره و منتظرم مجوز بگیره بعد.این رو که می دونم خواهد گرفت ولی من دوست دارم زود تر بگیره.

جوان
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۵۸ ق٫ظ

دوستان همان طور که گفته بودم برا تکمیل ظرفیت کسانی که رفتند مصاحبه دیگه لازم نیس برند و تکمیل از بین مصاحبه شونده ها صورت خواهد گرفت.و در آخر عرض کنم بزودی خبر های خوشی در مورد مجوز ها خواهید شنید.

متاسفم
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۲۹ ق٫ظ

شما در اشتباهید دوست عزیز.حتی اگر در خود خود خود دانشگاه ازاد هم بخوایید هیات علمی بشید باید مدرکتون و حتی حکم هیات علمی تون از وزارت علوم صادر بشه.
شما احتمالا در مراحل بعدی جذب به این موارد برخورد خواهید داشت.
و یکی اینکه جذب با مدرک ارشد نداریم کلا.مگر در موارد خاص و جاهای دور

سهند
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  متاسفم

من ارشدم مجوز نداره ولی دکترا مو در جای مجوز دار می خونم.معماری آزاد تبریز.

نا امید نشید
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  متاسفم

ارسال نتایج ممیزی‌ رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد به وزارت علوم

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از ارسال نتایج کل ممیزی‌های رشته‌محل‌های این دانشگاه به وزارت علوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: «بعد از ممیزی اول رشته‌محل‌ها و ارائه کمبودها فراخوان جذب هیات علمی ۹۴-۲ ارائه شد. همچنین با ممیزی دوم نتیجه ممیزی اول نیز اعلام شد و نتایج کل ممیزی‌ها به وزارت علوم ارسال گردید.»

دکتر
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

یه عده دارن به خودشون امیدواری الکی میدن که امیدوارم حق با اونها باشه فقط به نظر من قضیه یه کمی مشکوکه چرا دو سه سال قبل چنین لیستهایی منتشر نمیشد؟ توی واحد دانشگاه ازاد شهر ما بیش ازچهار هزار دانشجو دارن تحصیل میکنن و هزینه میکنن اما هیچ رشته ای در هیچ مقطعی در اون مجوز نداره جالب اینجاست حتی خود دانشجوها هم خبر ندارن مدرکشون مجوز نداره و این یعنی فاجعه.

متاسفم
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

یه چند وقت دیگه صداش در خواهد اومد.
دانشگاه ازاد با انواع روشها سعی داره فعلا وقوع فاجعه رو به تاخیر بندازه.مثل صدور مدرک نیابتی و دو دانشگاهی یا صدور مدرک یک رشته دیگه برای کسی که یک رشته دیگه خونده یا صدور مدرک یک دانشگاه دیگه برای کسی که دانشگاه دیگه ای درس خونده…
ولی به هر حال یک روز این غده سر باز خواهد کرد…

فیزیولوژی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

داوطلبان پذیرفته شده در رشته فیزیولوژی مقطع دکتری دانشگاه ارسنجان نگران مجوز وزارت علوم نباشید ، دانشگاه مجوز لازم را کسب نموده و از فردا بر روی سایت دانشگاه قرار میگیرد ، موفق باشید .
http://Www.iaua.ac.ir

متاسفم
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

اینو که همه واحدهای ازاد می گن.وقتی ازشون می پرسی همه می گن ما تمام مجوزهای لازم رو داریم و کاملا قانونی دانشجو جذب می کنیم.
ولی برای بار nام عرض می شه که هیچ صفحه دانشگاهی و هیچ خبری و هیچ لینکی در این مورد خاص معتبر نیست الا صفحه اعلام لیست واحدهای دارای مجوز در سایت وزارت علوم.اگر اسم واحدی اونجا هست یعنی مجوز داره و اگر اسم واحدی اونجا نباشه اگر ۱۰۰۰ جای دیگه هم بگن که مجوز داره همشون مردود هستن و غیر موثق

علی منتظر
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

یه نکته رو بگم خدمت دوستان عزیز
دوستی فرموده که اونهایی که میخوان در خود دانشگاه ازاد هیات علمی بشن مهم نیست جایی برن که مجوز نداشته باشه، چون دانشگاه ازاد مدارک خودشو استعلام نمیکنه

باید بگم این جمله کاملا غلطه. اگه مدرکی رو وزارت علوم تایید نکنه، دارنده ی اون مدرک دکتری نمیتونه استادیار بشه، چون وزارت علوم هستش ،ه استادیاری، دانشیاری یا استاد تمامی رو تایید میکنه

اکیدا توصیه میکنم از ثبت نام در رشته محلهای بدون مجوز خودداری کنید

دکتر بی مجوز
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

من که صد در صد ثبت نام می کنم و شک ندارم که مشکلی پیش نخواهد اومد.

علی منتظر
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر بی مجوز

توی این سیستم هیچی بعید نیست اما من جای شما بودم بیشتر بررسی میکردم. توصیه ام به دوستان اینه که امسال مجددا کنکور شرکت کنید تا انشالله بتونید در واحد مجوز دار پذیرش بشید و انتقالی بگیرید

m
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

موافقم باهاتون

سهند
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

اگر منظورتون منم من برا هییت علمی اقدام کرده ام و مراحل آخره انشالاه و جایی که ارشد خوندم در لیست نبوده.

علی منتظر
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهند

امیدوارم مشکلی پیش نیاد اما خیلی هم خیالتون راحت نباشه، مراحل جذب هیات علمی خیلی بیشتر از اونیه که فکر میکنید

صنایع غذایی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

شما قبول شدید؟

بازرس
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

الان اونایی که واسه دانشگاههای غیرمجوزدارثبت نام میکنن پولشون وعمرشون میره ودانشگاه برای جذب ومنبع درآمدبه همتون میگه مامجوزداریم ولی مطمئن باشین تو استخدام و….وزارت علوم تاییدیه نمیده

ارنساء
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

ببینین من تو یه موسسه به اسم پیک رحمت حدوددومیلیاردپول گذاشتم تابهم وام قرض الحسنه بدن روسردرموسسه نوشته بودن دارای مجوزازبانک مرکزی بعداموسسه بابحران مواجه شدوفهمیدم مجوزنداره والان سه ساله پولم رفته ونمیتونم بگیرم به مجوزدقت کنین پولتون نره

دوستانه
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

به نظر من اولا یه جای کار می لنگه وگرنه بایستی به طور سراسری اعلام کنند تا داوطلبان و قبول شدگان بتونند برنامه ریزی کنند.در ثانی صرف نظر از مقصر بودن یا نبودن وزارت علوم یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، این برنامه مجوزها باید از سال آینده اعمال بشه نه از امسال که ما طبق دفترچه ثبت نام کردیم رفتیم مصاحبه و قبول شدیم زمان گذاشتیم و هزینه دادیم.روزنامه ها و بعضی اخبار مبنی بر مجوز دار بودن همه رشته ها هم موجود هست چرا نفی نکردند.

سهند
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  دوستانه

آره والا بخدا من خودم ۵ ماه خوندم و رتبه ۳۲ آوردم و شهر خودم قبول شدم.

اسد الله خان
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

طنز است ۱٫ این رو بخونید فرض کنید یه مناظره بین وزارت علوم(@) و دانشگاه آزادی هاست(#)یه کم بخندید : “@جناب رییس آزاد ، هی ما تمدید میکنیم ، شما تمدید میکنید !! هی ما تمدید میکنیم ، هی شما تمدید میکنیم! ولی تهش معلوم میشه از کی بیشتر خوششون میاد! # خوششون میاد؟؟؟ از شما خوششون میاد؟ بابا شما که پدر خلق اله رو درآورین! ۴ سال امتحان دکتری گذاشتین ۵ دفعه شکلش روعوض کردین! یه طوری حرف میزنی انگاری همه چیتون به همه چیتون میاد!!! @ چرا نیاد قربونت برم؟ میاد خوبش هم میاد! حالا هی برو ظرفیت درست کن تو ابرقو بگونصف آموزش مالی واسماست!!! چرا نمیخای بره تو کتت !؟ بابا کل بودجه آموزش عالی واسماست ! چاه نفتشم واسماست ! # خوبه حالا اگه این چندرغاز هم دولتی ها بهتون نمیدادن الانه واسه دانشجو میومدی پیشه داداشت ، رات بندازه ! شوما رو اگه ولتون کنن میگین واسه ماسه سرند کردنم کنکور بزارین ! توش سوال هوشم بزارین ! اسمش رو هم بزارین کنکور مرحله اول KMS !! @ خوبه حالا ! میگم آزادی جون بازم میخای تمدید کنی!؟؟ میگم خوبیت نداره ها! یه وقت میگن کم آوردین تراولها رو ! # حالا نه که خودت تمدید نمیکنی ! راستش رو بگو توواسه چی تمدید کردی وقتی منم تمدید کردم که تو تمدید نکنی ؟ آخه استقبال هم که شایان است ماشا اله !! @ میگم حالا که بازی کشید ست به وقت اضافه ! بیا با پنالتی تمومش کتیم حاج آقا آزادی جون !… ادامه نظر»

فیزیولوژی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۹ ب٫ظ

داوطلبان پذیرفته شده رشته فیزیولوژی مقطع دکتری ارسنجان نگران مجوز نباشند از فردا مجوز مربوط به وزارت علوم این رشته در سایت دانشگاه قرار داده میشود. موفق باشید .
http://Www.iaua.ac.ir

آ
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

تو رو خدا اگر نمره و رتبه کل آخرین نفر قبولی شهر ها رو دارین بزارین ، خصوصا علوم تحقیقاتو ، خدا خیرتون بده ، ثبت نام کردن یا نکردن من بستگی به همین دونستن نمره کل آخرین نفر داره ، من چون انتخاب اولم قبول شدم فقط رتبه و نمره کل همون شهر رو دارم و بقیه انتخابهامو ندارم
سپاس دوست من

آ
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

تو رو خدا اگر نمره و رتبه کل آخرین نفر قبولی شهر ها رو دارین بزارین ، خصوصا علوم تحقیقاتو ، خدا خیرتون بده ، ثبت نام کردن یا نکردن من بستگی به همین دونستن نمره کل آخرین نفر داره ، من چون انتخاب اولم قبول شدم فقط رتبه و نمره کل همون شهر رو دارم و بقیه انتخابهامو ندارم
سپاس دوست من

اسد الله خان
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۳ ب٫ظ

طنز است جدی نگیرید : آقا برای این دانشگاه آزاد عجب ادبیاتی در این آموزش عالی کشور ابداع میشه! مثلا همین “” مجوز دار “”رو ببینید! آقا این یک کلمه یا عبارت الکی نیست که یهویی درست شده باشه ، اصلا کلی فکر شده روش ! توضیح بدم متوجه میشین : م از کلمه “ملک المتکلمین” گرفته شده یعنی اینکه اگه دانشگاه آزادی که شما توش کسب علم میفرمایید مجوز دار است قطعا در زمره ” ملک المتکلمین” طبقه بندی میشید و البته این یعنی برای شما شغل آماده میشود تا مثل دانشگاه های دولتی ! بلافاصله بعد فراغت از تحصیل با حقوق میلیونی استخدامتان کنند! فقط منتظرن تشریف بیاورید! “ج ” از کلمه ” جزایر کارایب گرفته شده ، یعنی اگه دانشگاه آزاد شما مجوز دار باشه مثل اینکه ساکن و از جمله شهروندان درجه یک “جزایر کارائیب” هستید و اجازه دارید برای خودتان بعد از فراغت از تحصیل به وطن سرکی بکشید. این هم مواهب “ج “!! اما “و” یعنی دانشجوی محترم دانشگاه آزاد !‌عزیزم ! قربونت برم ! تو میخای پول بدی بیا و”” ولش کن آزاد”” رو بیا بریم پردیس !! مهر دولتی بزنیم تو پیشونیت و سه کپسول فول سوادی هشت ساعت یکبار بدیم بخوری ! دیگه هیات علمی شدنت رو شاخته !! اما “ز ” معنیش اینست که اگر شما دانشگاه آزادتان مجوزدار باشد شما ” زامبی ” نیستید ، و این خیلی مهم است ، چون دیگران از شما نمیترسند و مثل فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی بدون فوت وقت شاغلتان میکنند!!! اما… ادامه نظر»

اسد الله خان
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۴۹ ب٫ظ

دو کلمه حرف حساب از اسد الله خان برای قبول شدگان ۱) آقایان ، خانم ها اگر نمیخواستید بروید در یک رشته محل نباید آن را انتخاب میکردید ! اگر این کار را کرده اید دقیقا به مشخصه بارز یک شهروند در یک کشور توسعه یافته صحه گذاشته اید. ۲) کلا قید هیات علمی را تا چهار سال دیگه باید برای همه انواع فارغ التحصیلان زد.به محل تحصیل شما ربطی ندارد رشد دانشگاه ها فراتر از حد نیاز است و هر هیات علمی که وارد میشود در یک دانشگاه ۳۰ سال حضور خواهد داشت.ولذا با توجه به کاهش متقاضی تحصیل هیات علمی موجود کفاف نیاز دانشگاه ها را میدهد و جذب هیات علمی بسیار ضعیف خواهد بود. کلا اگر کسی امروز دکترا را شروع میکند فارغ از اینکه کجا درس خوانده باید توانمند و متخصص باشد تا بتواند با نوآوری و گسترش دامنه علوم و کاربردهای آن برای خودش کسب و کار ناشی از تخصصش را ایجاد کند. به فکر شرکت های دانش بنیان و مشاوره و تحقیق باشد. اگر صاحب ایده و نوآور در رشته خود باشید مهم نیست در کجا درس خوانده اید. مهر دانشگاه شریف یا علوم تحقیقات یا …. برای ما تضمین موفقیتمان نیست بلکه توانمدیها و میزان تلاشمان برند معتبر ما خواهد بود.حالا هی مدام سوال نکنید آقا الکترونیکی هیات علمی میشه ! قبولش دارن ؟ تهران مرکز بهتره یا علوم تحقیقات ؟ زنجون برم یا کاشون !؟ کاشکی باشه دوتاشون ! ۳) کشور ما مشخصه بارزش شگفت زده کردن است. آقایان و خانم هایی… ادامه نظر»

اسد الله خان
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۴۸ ب٫ظ

باز نشر: طنز است دیشب خواب دیدم( فرض کنید بازپخش میشه ) : اولش که خواب می دیدم ، ظرفیت ۱۸ نفر بود ، ۹ تا مهر ۹ تا بهمن ، وای خدا چه حالی داره این جور ظرفیتها ، جیگر آدم حال میاد ، عین یه لیوان شیر داغ تو یه روز خیلی سرد یا برعکس یه لیوان نوشابه یا دلستر تگری تو یه روز خیلی گرم ! داشتم برنامه ریزی میکردم با اتوبوس برم یا قطار که یهو یه اردنگی محکم خوردم ، نه تو بیداری ! تو خواب ، برگشتم با غضب به پشت سرم نیگاه کردم دیدم یه بچه دو ، سه ساله پشت سرم وایساده ! تعجب کردم ، خدایا یعنی این اردنگی و.حشتناک کار این بچه فسقلی بوده، قبول نکردم ، با چشمم خوب دور و برم رونیگاه کردم شاید یه آدم قول چماق رو ببینم ، ولی کسی نبود ، دل رو زدم به دریا به بچه گفتم ! کار تو بود ؟ یه نیگاه عاقل اندر سفیه بهم کرد و گفت ! اون چی ! کار تو بود ؟ گفتم کدوم ؟ گفت ۱۸ نفر رو میگم ! گفتم کدوم ۱۸ نفر ؟ گفت خواب دیدی خیر باشه ! یکی زدمت که بفهمی اگه دکتری بچه بازیه ، این اردنگی هم که خوردی بچه بازی بود ! تا اومدم جواب بدم تو خواب خوابم برد ! یهو دیدم بالای اسمم تو کارنامه اولیه یه صفر گذاشتن ولی کارنامه بغل دستیم ۱ بود گفتم خدایا این صفر و یک دیگه چه نشونه ای… ادامه نظر»

نادیا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۴۴ ب٫ظ

سلام.کسی میدونه دانشگاه آزاد ورامین برا رشته زراعت مجوز داره یا نه.در ضمن هزینه هل ترم دانشگاه برا مقطع دکتری چطوریه

کارشناس
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۴۰ ب٫ظ

این فهرست تنها مربوط به مصوبه های جدید است. قدیمی ها را نیاورده

صنایع غذایی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۲۲ ب٫ظ

همه برید ثبتنام کنید فکر تبلیغات منفی نباشید.ببینید خود وزارت علوم مقصره از اول معرفی گرد چرا چندسال یادش نبود.تبلیغات منفی ول کنید من رفتم ثبتنام گفتن از یال بعد وام وزارتم میدن .خب پس کجاش بی مجوزه نمیدن گفتن.بعدش راحت شماره دانشجویی دادن.

سهند
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  صنایع غذایی

موافقم.

علی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  صنایع غذایی

وزارت علوم تا الان بارها هشدار و اطلاعیه داده است خصوصا خود شورای گسترش

صنایع غذایی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۱۹ ب٫ظ

بچه ها انقد مجوز مجوز نکنید.انقد بی قانون نیستن حذف کنن.الان جایی ک ارشد گرفتید مجوز داره یا نه.ایا استخدام نشدید یا سرکار نرفتید یعنی جایی رفتید ک بگن بی مجوزه نمیخایم.بعدش اصن کار هیچ چرا نگفتن ارشد بی مجوزا حذف و حق مصاحبه ندارن یا قبولی.یکم فک کنید ارشد بی مجوز راحت دکترا میخونی.نمیشه یکی بی مجوز یکی با مجوز.دانشگاه ازاد ببینید چی میگه.
میگین رفتید وزارت علوم بجاش برید سازمان ازاد

خبر بد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  صنایع غذایی

سلام آره دوستم مدرک ارشد من رو ادارمون قبول نکرد گفتن که وزارت علوم فاقد مجوز اعلام کرده

آزمون
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  خبر بد

متاسفانه الان چیزی نمیگن بعد از فارغ التحصیلی صداش درمیاد ..حتما قبل از هر مصاحبه یا ثبت نامی به مجوز دار بودن رشته محل توجه فرمایید

جابر- عمران-سازه
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۴۲ ب٫ظ

اقا الان چه خاکی تو سرم کنم دیوونه شدم از این جریان مجوز!! اگه برم ثبت نام کنم میتونم تکمیل ظرفیت هم شرکت کنم؟؟ جان مادراتون جوابمو بدید حالم خیلی بده…

ab
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۵۵ ب٫ظ

بخدا منم حالم بده ، مریض شدم ، نمیدونم چرا کنم

مرتضی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۲۳ ب٫ظ

نگران نباش همه شرایط شما رو دارن من که دارم کم کم منصرف میشم. پول ریسک کردن ندارم اونم با وزارت علوم که بدجوری داره لج بازی بازی میکنه

سازه
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۷ ب٫ظ

دوستان سلام. توی این لیست عمران سازه و عمران مدیریت ساخت تهران جنوب هست ولی توی سایت وزارت علوم http://www.msrt.ir اسم این دو رشته مجوز دار نیست. داستان چیه ؟

barg
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

دوست عزیز برین ثبت نام..انشالاه اگه تکمیل ظرفیت یا در جابجایی دانشگاه مدنظرتون قبول شدید یه برگه از دانشگاه قبولی رو به دانشگاه قبلی میبرید و انصراف از تحصیلتون رو به دلیل ادامه تحصیل در واحد دیگه دانشگاه آزاد میدید که در این صورت تمام هزینه شما (شهریه، خوابگاه و…) به صورت کامل به شما پرداخت و شما در دانشگاه مدنظر در صورت قبولی اداه تحصیلتون رو میدید انشالاه
التماس دعا

معماری- جابجایی با بیرجند
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۵۴ ب٫ظ

با سلام

آیا در رشته معماری از بیرجند داوطلبی هست که از شهر دوری (مثل اردبیل تبریز و …) قبول شده باشه . واسه جایجایی می خواستم لطفا اطلاع دهید

H art
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۲۴ ق٫ظ

شما از کدوم شهر هستید بچه کجایید ؟

ab
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۶ ب٫ظ

تصویب کلیات جابجایی مجوز بین رشته محل واحدها
این یعنی چی ؟
بچه ها برای سال بعد که دانشگاه آزاد میخواد دانشجو پذیرش کنه و کنکورش با دولتی یکیه ، اونوقت تکلیف رشته های بدون مجوز چی میشه ؟
نظرتونو بگید

خوش خنده
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ab

کلا بدون مجوزها حذف خواهند شد

رها
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  خوش خنده

تکلیف دانشجوهاشون چی میشه پس ؟ چرا امسال تو رشته محلهای جدید برای اولین بار دانشجو گرفتن ؟

جوان
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  خوش خنده

چرا با اطمینان میگید حذف خواهند شد.بخاطر این حرف شما شاید خیلی ها ضرر کنند.مثلا ثبت نام نکنند و بعدا واحدشون مجوز بگیره.منم خلاف حرف شما می گم اصلا حذف نخواهند شد.

salam
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۳۵ ب٫ظ

بچه ها تو رو خدا یکی به من جواب بده دانشگاه آزاد نجف آباد تا کی مهلت ثبت نام اینترنتیشه؟من بهمن دفاع کردم اما تازه فردا میخوام برم داشگاه تهران مدرکم را بگیرم استرس این را دارم فردا کسی نباشه تا کی مهلت ثبت نام هست؟

علی منتظر
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  salam

مهلت ثبت نام در دانشگاه ازاد هرگز تموم نمیشه. نگران نباشید

سروش
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۷ ب٫ظ

به دانشجوی دکترا ازاد
اتفاقا ما به شما مشکوک هستیم که جنابعالی از کارمندان دانشگاه ازاد هستین!
دوستان من دوساله هست که در دوره ارشد فارغ التحصیل شدم و مدرکم را وزارت علوم تایید نمیکنه

آزمون
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سروش

متاسفانه از این موارد اخیرا زیاد دیده میشه علی الخصوص در استخدامهای جدید

فیزیولوژی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۴ ب٫ظ

خیر من نیستم ، کسی اطلاع داره آیا لیست جدیدی تا چند روز آینده اضافه میشه یا خیر؟ آیا امکان داره برای بدون مجوز ها توی دانشگاه هایی که پذیرفته نشدیم امکان ثبت نام فراهم کنند ؟ ( انتخاب های بعد از واحد قبولی ) ممنون .

آ
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

بعید میدونم به این زودی تغییر کنه ، شما نمره کتبی و رتبه کتبی آخرین نفر قبولی علوم تحقیقات رشته فیزیولوژی جانوری رو دارید ؟ ممنون میشم اگر علوم تحقیقات یا شهر دیگه ای رو میدونید بهم بگید . سپاس

آ
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

یکی از دوستان به اسم مریم گفت میشه ، البته اگر رتبه خیلی نزدیک باشه و اون واحد یه سری نرن ثبت نام ، اول با اونها تماس میگیرن که رتبه شون نزدیکه بعد اگر جای خالی باز هم موند تکمیل میگیرن ، این چیزی بود که دوستان گفتن ، خواستید بیشتر تحقیق کنید ، برای همین من نمره و رتبه آخرین نفر قبولی رو میخوام چون راحتتر میشه قضاوت کرد که احتمال اینکه کدوم انتخابها ما رو بگیرن بیشتره

فرزاد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۵۳ ب٫ظ

سلام دوستان .رشته پرتو پزشکی سه رشته محل داشت که هیچکدام پذیرش نکردن .هزینه هایی که بابت مصاحبه و ازمون رو کردیم رو هدر دادیم .

s
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۵۰ ب٫ظ

سلام دوستان، عصرتون بخیر … من مدیریت ساوه قبول شدم ، ولی نمیدونم مجوز داره یا نه !!! از طرفی انتخاب اولم جای دیگه هست که در کارنامه نمره و رتبه براش مشخص نکردن( بروجرد ) ! الان کاملا سردرگم شدم ، نمیدونم انتخاب اولم وضعیت مجوزش درست میشه و قابل پیگیری هست که من انتقالی بگیرم برای اونجا یا کلا هردو شهر فاقد مجوز این رشته برای مقطع دکترا هستندهیج مرجعی هم پاسخگو نیست که حداقل از این بلاتکلیفی خارج بشیم !به نظرتون چکار کنم!!!؟

میکروبیولوژی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۴۲ ب٫ظ

اینجوری که نمیشه تو واحد بدون مجوز درس بخونیم.الان میان میگن همه رشته ها مجوز داره چهار سال دیگه بخوای مدرک بگیری هیچکوشونو نیست یا زیر بار حرف الانشون نمیرن اگه مجوز نداشته باشه فقط یه برگ کاغذ تحویلت میدن اینم مدرک.باید یکی باشه تعهد بده مدرک دانشگاه آزاد مجوز داره.حداقل رئیس دانشگاه باید تعهد بده رشته هاش مجوز داره

امسال قبول نشدم
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۶ ب٫ظ

کی میتونیم تکمیل ظرفیت ثبتنام کنیم

فقه ومبانی حقوق
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۴ ب٫ظ

سلام تاریخ ثبتنام تکمیل ظزفیت ۹۵ کی هست؟

فیزیولوژی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۰۳ ب٫ظ

با سلام ، دانشگاهی که قبول شدم میگن مجوز معتبر داریم اما توی هیچ کدووم از لیست های مورد تایید ذکر نشده . ثبت نام نکنم باید برم سربازی تکلیف چی هست ؟

آ
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

سلام . منم فیزیولوژی ام ، انتخاب منم مجوز نداره ، نمیدونم برم یا نه ، ببخشید یه سوال بپرسم ؟
شما امیر فیزیولوژی جانوری هستین که زنجان قبول شده بودین ؟ چند روز قبل سوال پرسیدم جوابمو ندادید

فیزیولوژی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  آ

خیر ، اما واحدی که من هم قبول شدم توی لیست های مذکور نیست . این سردرگمی ها بعد از اون همه انتظار واسه اعلام نتایج ! ثبت نام کنیم یا خیر ؟ کسی میدونه این لیست طی دو سه روز آینده قبل از ثبت نام باز تغییر میکنه یا خیر ؟ ممنون از پاسخگویی مطلعین .

آزمون
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

ریسک است

آ
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

سلام . منم فیزیولوژی ام ، انتخاب منم مجوز نداره ، نمیدونم برم یا نه ، ببخشید یه سوال بپرسم ؟
شما امیر فیزیولوژی جانوری هستین که زنجان قبول شده بودین ؟ چند روز قبل سوال پرسیدم جوابمو ندادید

سروش
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۲۱ ب٫ظ

سیروس تباشیر: سیروس تباشیر: [۹/۱۸،‏ ۱۵:۰۷] Siros Tabashir سیروس تباشر: دانشگاه ازاد با امتناع از پذیرش دانشجو دکترا در واحدهای غیرمجاز(واحدهای که فاقد سه استاد تمام یا دانشیارهستند ) عملا نشان داد که چاره ای جز اینکه تسلیم وزارت علوم شود ندارد! دانشگاه ازاد در سال جاری در بعضی واحدها ورشته ها از پذیرش دانشجو خوداری کرده ونشان داد حداقل استانداردهای لازم رادر پذیرش دانشجو نداشته است! مثلا در رشته روانشناسی تربیتی در بعضی از واحد ها ،پذیرش صورت نگرفته است! [۹/۱۸،‏ ۱۵:۲۱] Siros Tabashir سیروس تباشر: اما عاقبت دانشجو هایی که در واحدهای غیر مجاز فارغ التحصیل یا درحال تحصیل هستند چیست؟ اگر فرد از کارمندان یا مدرسین دانشگاه ازاد باشد،خیلی مشکل خاصی ندارد!زیرا دانشگاه ازاد برای استعلام مدارک دانشگاه خود نیازی به استعلامات وزارت علوم ندارد ومدارک واحدهای خود قبول دارد ولی سازمان ها ونهادهای دیگر به ناچار باید مدارک دانشگاهی را از وزارت علوم استعلام کنند ومشکل اصلی از اینجا شروع میشود! به گفته یکی ازمنابع موثق در مرکز وزارت علوم، مدارک واحدهای غیر مجاز پس از سال ها طی کردن پیچ وخم های اداری دست فرد تحصیل کرده میرسد ولی دیگر ان مدرک کارایی خود را از دست داده و یا به اصطلاح، باید ان را لب طاقچه گذاشت! در نهایت فرد محصل می ماند وهزاران افسوس…،که چرا در کشوری زندگی میکند هم دانشگاه غیر مجاز دارد وهم بانک وموسسه غیر مجاز وصدها نهاد غیر قانونی دیگر که هدف شان ………، [۹/۱۸،‏ ۱۵:۳۳] Siros Tabashir سیروس تباشر: اما چاره چیست!؟ بر اساس گفته دانشجویان سایر واحدها… ادامه نظر»

دانشجوى دکترى آزاد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۲۱ ب٫ظ

بچه ها این کسانى که اینجا میگن بدون مجوزها را نرید ، یا دانشجویان پردیس هستند یا دانشجویانى که دکترى آزاد قبول نشدند و میخواهند تکمیل قبول شوند و یا کسانى که بودجه دانشگاه آزاد رو ندارند . این حرفها را میزنند تا شما را از ثبت نام منصرف کنند.

عسل
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۳۶ ب٫ظ

موافقم دوست عزیز چون خودم از دانشگاه،از سازمان سوال کردم همگی گفتند تمام رشته هایی که پذیرش داشتند همگی دارای مجوزند.من فردا میرم واسه ثبت نام همون دانشگاهی که اسمش داخل چارت کذایی مجوزدارها نیست . موفق باشید

مردودی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۵۲ ب٫ظ

اگر صرفا به خاطر حرف دیگران بخوای تو این قضیه تصمیم بگیری مواظب خودت باش!اشتباه میری !همه قصد شون براندازی شما نیست !من اصلا برام مهم نیست که با مجوز قبول بشم یابی مجوز! چون سنی از من گذشته!چندین ساله که شاغلم!نمی خوام هیئت علمی بشم!نمی خوام ازش پول در بیارم!!! اما اینها همه برای کسی که به این مدرکش دلخوشه تا به یه جایی برسه!یه استفاده علمی ازش بکنه وایندش رو بسازه مهم نیست ؟؟نباید بدونه کجا سرمایه گزاری کنه؟یا بااطمینان قدم برداره؟ در نهایت هم نظر من اینه که چون دانشگاه ازاد امسال محتاط تر دانشجو گرفته پس قضیه مجوز براش ارزش داره وشما هم می تونید امیدوار باشید واحد های بی مجوز زودت مجوز بگیرن!موفق باشید!

صنایع غذایی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۲۳ ب٫ظ

درسته البته بعضیاشون

سهند
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

آفرین خیلی خوشم اومد از حرفت.راست میگی.من الان خودم خیلی زحمت کشیدم و رتبم شده ۳۲.واحدی که قبول شدم توی این لیست نیست ولی حتما میرم ثبت نام.و مطمین هستم حل خواهد شد بالاخره

به سهند
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  سهند

موفق باشى دکتر جان

مایسا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۰۲ ب٫ظ

سلام می شه لطف کنید لینک کل رشته های مجوز دار را بزنید .اخه توسایت وزارت علوم فقط ۹۵ را نوشته

گلبرگ
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۰۱ ب٫ظ

سلام
دانشگاه آزاد واحد الکترونیک معتبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ساره
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

من هم الکترونیک قبول شدم نمیدنم مجوز دارد؟ثبت نام کنم؟

حسن
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

با سلام معتبر نیست

امیر
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۴۰ ب٫ظ

علوم تحقیقات بهتره taha

فرهاد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۹ ب٫ظ

یعنی من الان حقوق عمومی دانشگاه آزاد شیراز آوردم ثبت نام نکنم؟مجوز نداره!چی کار باید کرد؟؟؟؟یکی راهنمایی بکنه

سهند
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

ثبت نام کنید.تو دفترچه بوده که قبول شدید.پس مجوز داره.به وزارت علوم چه ربطی داره؟بخوای دانشگاه سراسری هییت علمی بشی چه با مجوز و چه بی مجوز قبول نمی کنند.

خوش خنده
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سهند

آقای سهند شما که میگی برو ثبت نام کن به وزارت علوم مربوط نیست مسئولیتشو قبول می کنی؟ من نه میگم ثبت نام کن و نه میگم ثبت نام نکن باید خود دانشجو جوانب شو در نظر بگیره، مشاوره بگیره و …. چون صحبت یکی دو روز نیست چند ساله

سهند
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  خوش خنده

من نظرمو گفتم.من خودم حتما حتما ثبت نانم می کنم و مطمین هستم مشکلی پیش نخواهد اومد و بزودی حل خواهد شد.

سهند
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  خوش خنده

من که میگم به وزارت علوم ربطی نداره منظورم اینه که اونا همین رو می خواند که قبول شده ها بهم بریزند و نرند ثبت نام.الان من خودم حق التدریس آزادم و بعد گرفتن مدرک خود دانشگاه آزاد که مدرک دکترا رو قبول میکنه و ادامه میدم.اصلا کارم به وزارت علوم نمیرسه.

دکتر بی مجوز
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  خوش خنده

شما که مطمین هستی بعدا حذف خواهند شد پس چرا فکر می کنید؟اگر مطمین هستید حذف خواهند شد نرید ثبت نام

دریا حقوقی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

آقا فرهاد با سلام, لطف می کنید نمره و درصدهاتون و شهر رشته ها رو که انتخاب کرده بودید در رشته حقوق عمومی که در نتیجه قبول شدید روی سایت اعلام کنید خیلی ممنون می شم .

معماری شیراز
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۹ ب٫ظ

سلام به آقا رضا عمران.ممنونم ازت.لطف کردی.فقط یه سوال دیگه،چه جوری مطمئن بشم؟دیدین که هر سال یه چیزی میگن

جزا و جرم شناسی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۶ ب٫ظ

سلام دوستان، من نمره ی کلم ۲۳ شده و نمره ی مصحبه ام۳۷ آیا امید هست تکمیل ظرفیت قبول شم؟، اصلا کسی میدونه تکمیل ظرفیت دارن؟

دانشجو دکترى
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۰۶ ب٫ظ

خیر متاسفانه . براى سال آینده خودتون رو آماده کنید .

taha
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۸ ب٫ظ

سلام دوستان آیا اعتبار مدرک تهران شمال بیشتره یا علوم وتحقیقات ؟

taha
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۸ ب٫ظ

سلام دوستان آیا اعتبار مدرک تهران شمال بیشتره یا علوم وتحقیقات ؟
برای رشته های علوم پایه مثل شیمی

رویا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  taha

سلام،معلوم هست که علوم تحقیقات مدرکش معتبرتر از دیگر دانشگاهها است.ولی تو بعضی رشته ها واحد دانشگاهی خاصی قطب هست

ساره
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۲ ب٫ظ

من کامپیوتر واحد الکترونیک قبول شدم.هنور ثبت نام نکردم.اخه تردید دارم مجوز داره ؟

امیر
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۱۷ ب٫ظ

سلام هوش مصنوعی فردوس مجوز داره؟ اصلا ازاد فردوس جقدر معتبره؟ ممنون

n.d مالی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۱۷ ب٫ظ

با سلام . آیا اینجا کسی مهندسی مالی تهران مرکز یا تهران جنوب قبول شده یا نه .درباره مجوزشون چی می دونید؟ با تشکر

هانیه
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  n.d مالی

من هستم

arash
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۱۲ ب٫ظ

سلام دوستان تکمیل ظرفیت کی اعلام میشه؟ اگر در دانشگاهی که قبول شدی سری نزنی و ثبت نام نکنی آیا میتونی در تکمیل ظرفیت شرکت کنی؟متشکرم که به من جواب میدین.

دکتر رضا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۱۱ ب٫ظ

این مجوز چیستتتتت که همه علم در اندیشه اوسسسسسسست؟؟؟؟؟!!!!!!

جواد ،حقوق
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان،تاریخ ثبت نام تکمیل ظرفیت مشخص نشد؟
چطور باید بفهمیم کی هست؟

میترا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۸ ب٫ظ

باعرض سلام و تبریک به دوستانی که پذیرفته شده ان ، می خواستم اولا سوال کنم که کل نمره مصاحبه باید چند باشه و ثانیا باتوجه به اینکه مصاحبه ام بد نشد و نمره ۲۶.۵ به من دادن ونمره کتبی هم به نسبت خوب شده بود ولی مردود شدم ، مگه برای مصاحبه باید حداقل چه نمره ای گرفته باشیم که قبول شویم ، سپاس ازراهنماییتون .

پرنده سفید
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

بالای ۴۰ خوبه… یعنی متوسط… زیر این عدد باید کتبی بالایی داشته باشی یعنی زیر رتبه ۵۰….
مصاحبه ضریب ۲۵ درصد نداره بلکه ۶۵ تا ۷۰ درصده… منتها گفته نمیشه….۲۵ درصد ضریب نوشته می شه اما خوانده نمی شه…

ابراهیم
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

سلام به میترا .نمره کتبی ضربدر ./۷۵+نمره مصاحبه ضربدر ./۲۵=کل نمره شما .هردو از صد نمره است با دیگران مقایسه میشی

سازمان مرکزى ملاک است نه وزارت علوم
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۱ ب٫ظ

اگر هم باز تردید دارید که خب چه بهتر براى دوستان تکمیل ظرفیت ، بى خیال ثبت نام بشید تا دیگران بتوانند از اشتباه شما استفاده کنند و در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند . طرف میگه من حقوق کیفرى تهران شمال یا تهران جنوب قبول شدم ولى چون مجوز نداره من تکمیل ظرفیت میرم مراغه یا رفسنجان که مجوز داره !!! خخخخخخ.

سعید
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۴۸ ب٫ظ

سلام به دوستان
کسی مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد قزوین قبول شده؟

barg
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۴۷ ب٫ظ

من الان با مرکز آزمون تماس گرفتم
در خصوص معادل سازی دروس در مقطع دکتری:
گفتن دست خود واحداس..گفتم قانون کلی براشون نیس .گف نه به واحدش بستگی داره !
در مورد مجوزدار بودن واحدها هم سوال پرسیدم که گفتن همه واحدهای امسال دارای مجوز هست و اونایی که مجوز نداشتن رو وزارت حذف کرده (تو کارنامه هاتونم هس)

سازمان مرکزى ملاک است نه وزارت علوم
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۴۶ ب٫ظ

دوستان عزیز، دانشگاه آزاد آخه چه ربطى به وزارت علوم دارد؟ شما خارج از کشور هم که برید ، مدرکتون رو از سازمان مرکز دانشگاه آزاد استعلام مى کنند نه وزارت علوم . این بحث مجوزها را براى تشویش اذهان عمومى و سوق دادن دانشجویان به سمت پردیس هاى سراسرى راه انداخته اند ، که ظاهراً موفق هم بوده اند . چون میبینم همتون فکر و ذکرتون شده مجوز. دو سوم رشته هاى دانشگاه آزاد نزد وزارت علوم مجوز ندارد ، خب نداشته باشه مهم نیست . ما اصلاً کارى به اونها نداریم . ادارات و سازمانهاى دولتى هم از (سازمان مرکزى دانشگاه آزاد) استعلام میگیرند نه وزارت علوم. فقط براى هیئت علمى دانشگاههاى سراسرى از وزارت علوم استعلام مى شود که اونم در هر صورت از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد استفاده نمى کنند( حالا چه با مجوز ، چه بدون مجوز)

علوم اقتصادی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۱۴ ب٫ظ

موافقم کاملا صحیح است

آریانا قبولی دکتری آزاد ۹۵
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۰ ب٫ظ

وزارت علومه که تنها تایید کننده مدارک تحصیلی دانشگاه ها اعم از دولتی،غیر انتفاعی،پیام نور و ازاد میباشد.تمام ارگان ها تابعه این تاییده هستند.
سازمان مرکزی دانشگاه آزاد فقط تاییده داخلی دانشگاه های زیر مجموعش را انجام میده، وصحت مدرک تحصیلی افراد توسط دانشگاه مورد تحصیله که ممکنه مورد تایید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد باشد اما موردد تایید وزارت علوم نباشه و مدرک نامعتبر میشه.

آوررگان واحدهای بدون مجوز
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۱ ب٫ظ

خیلی ممنون از راهنماییتون از سال دیگه که آزمون متمرکز سازمان سنجش میشه خود حاکی از الزام دانشگاه آزاد برای پایبندی به قوانین وزارت علوم هست اتفاقا مجوزها خیلی مهم هستند من کارمند صدا و سیما هستم ادارمون ۲ ساله مدرک من رو اعمال نمیکنه میگه وزارت علوم مجوز نداده زمانی که ما مستقیما با مشکل مواجه نشیم چالشهای پیش رو را نخواهیم دید

به آوردگان......
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۱۷ ب٫ظ

حاکى از الزامه؟!!!! آخه چه ربطى داره واقعاً؟! فقط متولى آزمون سازمان سنجش مى شود . متولى آزمون کانون وکلا هم سازمان سنجش است حالا یعنى جوازهاى وکالت رو باید وزارت علوم تأیید کند ؟! یه خرده اطلاعاتتون رو بالا ببرید و اسیر عوام گرایى رسانه ها نشوید ، ناسلامتى میخواهید دکتر شوید !!

خبر بد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۸ ب٫ظ

دوست بزرگوار کانون وکلا چه ربطی به کنکور دکتری داره شما چی رو با چی مقایسه میکنید من میگم که مدرک من رو سازمان تایید نکرده شما میگید آزمون وکلا هم توسط سنجش انجام میشه ناسلامتی شما هم قرار دکتر بشین هیچ وقت دو نوع متفاوت آزمون که هیچ سنخیتی با هم ندارن آزمون وکلا رو با پذیرش دکتری مقایسه نمی کنن دوست عزیزم

به خبر بد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  خبر بد

اتفاقاً حرف من به شما این بود که هیچ ربطى ندارد. من در پاسخ به شما عرض کردم که فرمودید: (( از سال دیگه که آزمون متمرکز سازمان سنجش میشه خود حاکى از الزام دانشگاه آزاد …)).

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۴۴ ب٫ظ

اولا کلیه مدارک همه دانشگاه های کشور برای خارج و ترجمه و تمامی ارگان های دولتی از اداره کل امور فارغ التحصیلان وزارت علوم استعلام می شود مثل سایت زیر:
در ثانی به این سادگی که میگویید نیست این مسئله مسئله ای است که دو سه سال است فارغ التحصیلان بدون مجوز دانشگاه آزاد را درگیر کرده است و کار به خیلی ارگان ها… کشیده شده است
ضمنا الان آنقدر رقابت در پردیس های سراسری سنگین هست که نیازی به برای جذب دانشجو ندارند

به على
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

على آقا معلومه خودت پردیس سراسرى مى خونى ! رقابت سنگین خخخخخ

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  به على

شما هم معلومه فعلا داخل اتاقتون برای ازمون بعدی یا ازمونهای بعدی دارین می خونین.ایشالا زودتر موفق بشی رفیق.
تا ببینیم که چطور برای همون پردیس تو صفهای طولانی مصاحبه منتظر می ایستین

به على
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

نه عزیزم من ترم ٢ دکترى آزاد در رشته حقوق کیفرى و جرمشناسى هستم ؟ شما چه طور ؟

میلاد مکانیک
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  به على

من دارم تو دوره پردیس دانشگاه خوارزمی درس می خونم.و افتخار هم می کنم.لذتی که از بودن هر روزه در محیط این دانشگاه دولتی دارم با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.
الهی شکرت

به میلاد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۲۷ ب٫ظ

بله آقا میلاد باید هم شما افتخار کنید . روى سخن من به على آقا بود که غرضورزانه سعى در تخریب دانشگاه آزاد داشتند ، وگرنه دانشجوى دکترى شدن به نظر من در هر جایى باعث افتخار است . با آرزوى توفیق هر چه بیشتر براى شما و همچنین على آقا .

میر علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۴۷ ب٫ظ

لطفا دانشگاههای دولتی رو با ازاد مقایسه نکنید.
روزانه ، شبانه و پردیس دانشگاههای دولتی معتبرترین دوره های تحصیلی کشور هستن.
مگر ممکنه کسی اینها رو بزاره و بره دانشگاه ازاد و مدرک وزارت علوم رو از دست بده و مدرک دانشگاه ازاد رو بگیره؟؟؟

به میر على
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  میر علی

لطفاً پردیس رو قاطى شبانه و روزانه نکنید که خودگردان هستند و پولى.

میر علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  به میر على

حتما شبانه پول نمی ده.نکنه به شبانه پولم می دن اره؟؟ :-)

به میر على
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  میر علی

نه ، ولى این کجا و آن کجا ! شبانه خیلى کمتر از پردیس پول مى گیرد( یعنى در حد دانشگاه آزاد ) . بعدشم مدرکش مثل روزانه است . ولى پردیس….

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  میر علی

اطلاعاتت درست نیست رفیق.بیشتر بررسی کن.در مورد شهریه اشتباه بهت گفتن.دیگه بیشتر توضیح نمی م.خودت بررسی کن.در مورد اعتبار هم فقط به اسم وزارت علوم و مهر دانشگاه مدرکت فکر کن.بقیش رو دیگه باید بدونی …

پردیس
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  میر علی

هزینه دکتری ورودی ۹۵ برای پردیس دولتی برای کل دوره ۵۵ میلیون تومان برای رشته های فنی و ۵۰ میلیون تومان برای رشته های غیر فنی هست.
حالا هزینه ازاد رو مقایسه کنید و ببینید که ازاد چقدر گرونتره و اخر هم نمی دونی واحدت مجوز داشت؟نداشت؟مدرکم معتبره؟نیست؟؟

به على
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  میر علی

دوستان اینم لینک که مشاهده کنید قیمت سرسام آور پردیس هاى سراسرى رو

https://phdtest.ir/1395/02/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-95-96-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%B3-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

پى نوشت : شهریه دانشگاه آزاد در هیچ صورتى بیشتر از ۵٠ میلیون نمى شود و دوستانى که شهریه یک ترم رو ضرب در ٨ مى کنند در اشتباه اند .

سوال
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  به میر على

دقیقا،پردیس خودگردان وپولیه.

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

پول می دی.ولی مدرک دانشگاه های دولتی کشور رو می گیری با ارم وزارت علوم بالاش و مهر دانشگاه دولتی زیرش.اعصاب خوردی مجوز دار و بدون مجوز و واحد معتبر و تایید مدرک و هزار درگیری دیگه و نگاه سنگین دانشگاه ازاد بودن رو نداری دیگه.
یه سر به دانشگاههای دولتی بزنین و ببینین که دوره های پردیس با چه سرعتی در حال گسترش هستن.شما هم دیر یا زود به سمت پول دادن درست هدایت خواهید شد.و خواهید دید که ادم وقتی داره پول خرج می کنه بهتره در جای درستش خرج کنه

به على
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سوال
خوش خنده
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۲۸ ب٫ظ

وزارت علوم مقام بالاتره در هر کشوری همه دانشگاهها اعم از دولتی و غیر دولتی باید زیر نظر وزارت علوم کارکنند

به. خوش خنده
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  خوش خنده

هر کشورى هم شرایط خاص خودش را دارد

خوش خنده
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  به. خوش خنده

درسته هر کشوری شرایط خودشو داره
ازاد واحد بناب بایک عضو هیات علمی رسمی که دو سه ساله دکتراشو گرفته هر ترم ۱۰ نفر دکتری و ۳۰ نفر ارشد حسابداری برمی داره…..

*
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۳۳ ب٫ظ

دوستان برید سایت وزارت علوم انجا ببینید الان همینجوری کهMهم نوشتن تصحیح شده و نوشته رشته های جدید مصوب شده یعنی اینها ادامه لیست های قبلی هست. بله اگر رشته یا شهری توی هیچ کدوم از ۴ لیست وزارت علوم نباشه مجوز نداره و رفتنش به صلاح نیست البته شاید بعدا درست بشه. لطفا به سایت وزارت علوم مراجعه کنید

م
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۲۹ ب٫ظ

سلام
لطفا جواب بدید
من که الآن فارغ التحصیل شدم و شرایط بدون آزمون رو دارم
آیا برای بهمن هم بدون آزمون ثبت نام می کنند؟
یا باید یکسال صبر کنم؟

گلبرگ
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۲۴ ب٫ظ

سلام
آخه این چه کاریه ؟اگه مجوز نداشتند خوب چرا اصلا کد اونها توی دفترچه انتخاب رشته چاپ شده که ما الان اونها رو قبول شدیم و کد های مجوز دار که در انتخاب های پایین ترمون بودند رو انتخاب نکردیم ؟به این میگن خیانت

...
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ب٫ظ

استانی که من قبول شدم مجوز نداره
و دانشگاهشم میگه اگه شک داری نیا
زنگ زدم بهشون میگم جناب رشته تون مجوز وزارت علوم رو داره؟
برگشته میگه مگه میه رشته مجوز نداشته باشه ولی دانشجو پذیرش کنه ؟
گفتم چرا نمیشه .اگه بود تو لیست میزدن
گفتن شک داری نیا..گفتم بحث شکش نیس میخام از خودتون بپرسم تا مطمن شم
اینم طرز برخوردشون :|
نمیدونم چیکار کنم

بازاریابی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  ...

منم دقیقا همین اتفاق با همین مکالمه برام پیش اومد

روانشناسی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ب٫ظ

خیلی بامزه س توی دفترچه آزاد توی رشته روانشناسی اصلا اسم واحد ارسنجان برای انتخاب نیست بعد وزارت علوم اون دانشگاه رو دارای مجوز اعلام کرده …. الان سوال اینه کسی ارسنجان روانشناسی پذیرفته شده؟ اگر شده چطور انتخاب کرده وقتی توی دفترچه نبوده؟… بعدش همه ی دانشگاه معتبر توی این رشته برای ورودی های ۹۵ مجوز ندارند…..

ند
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب٫ظ

ما که داریم فردا میریم برای ثبت نام اسم رشته مون داخل این لیست نیست چکار کنیم؟ ثبت نام نکنیم؟

سهند
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ند

ثبت نام بکنید.هدفشون اینه که نام نویسی نکنیم.برا منم مجوز نداره ولی ثبت نام می کنم.به وزارت علوم ربطی نداره.۵ ماه زحمت کشیدم خوندم حالا نرم؟

علوم اقتصادی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب٫ظ

جالبه اسم دانشگاهی که قبول شدم توو لیست نبوده ولی الان پیامک زده تبریک میگیم پاشو بیا ثبت نام کن!!

آریانا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۸ ب٫ظ

من زنگ زدم دانشگاه میگم دانشگاه شما تو لیست مجوز وزارت علوم نیست، اونا اصلا ازاین لیست خبر ندارند، لینک دادم برم ببینیند.
میگند که الان تو لیست نیست اما اقدام کردیم برای مجوز تا ۱،۲ ترم بعد میگریم، اگر درخواست نداده بودیم که وزارت علوم مجوز جذب دانشجو رو اصلا برای آزمون بهمون نمیداد.
!!!!!!!!

حسین
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۵ ب٫ظ

سلام دوستان من به وزارت علوم به آدرس شهرک غرب خیابان هرمزان خیابان پیروزان شمالی طبقه چهاردهم اداره کل توسعه و گسترش تحصیلات تکمیلی کردم متاسفانه متوجه شدم خیلی از کد رشته محلها بالاخص رشته خودم دارای مجوز نیستند . و وزارت علوم در این خصوص نسبت به رد استعلامات رشته های فاقد مجوز اقدام می کنه . رشته هایی که الان دارای مجوز نیستند در صورتی که بعدا شرایط لازم کسب مچوز را کسب کند برای دانشجویان ورودی همان سال معتبر است . نه امثال من که امسال قصد ادامه تحصیل دارند . نمونه ای از استعلامات انجام شده در سالهای گذشته هم مشاهده کردم که مربوط به مدارک نیابتی بود شماره تلفن مرکز استعلام رشته خانم حسینی ۸۲۲۳۳۹۷۸
خانم رضایی۸۲۲۳۳۹۶۹

هومن
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۲ ب٫ظ

سلام دوستان
من ورودی مهر ۹۴ دکتری یکی از واحد های تهرانم که تو لیست اخیر تازه مجوز گرفته. اینجا گفته مجوز برای ورودی های مهر ۹۵ به بعد. تکلیف ما مهر ۹۴ ها چیه ؟
من با رتبه خوبی قبول شدم .مقاله isi هم داشتم . به خاطر گرایش اومدم اینجا وگرنه میتونستم برم علوم تحقیقات.

الان تکلیف من چیه ؟ بالاخره مجوز داره یا نه ؟

احمد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۱ ب٫ظ

آیا دکترا مدیریت ساخت و دکترای سازه های دریایی مناطق آزاد و برون مرزی دانشگاه آزاد که مدرک توسط واحد تهران جنوب با ذکر پردیس کیش و واحد علوم تحقیقات با ذکر پردیس قشم صادر می شود، معتبر است؟

*
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۱ ب٫ظ

دوستان من همین الان سایت وزارت علوم رو چک کردم. دوستMدرست گفتن الان تصحیحش کردن نوشته شده رشته های جدید در صورتی که من صبح که دیدم جدید رو ننوشته بودن. یعنی اینها به ۳ لیست قبلی اضافه شده و جدید هست. میتونید به سایت وزارت علوم مراجعه کنید و ببینید که تغییرش دادن

M
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  *

بله من گفتم به خاتم رضایی که اطلاعیه را درست کنند

دکتری برق
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۹ ب٫ظ

سلام
دوستان به این جمله کلیدی توجه کنید:
“فهرست رشته‌های دارای مجوز مقطع دکتری دانشگاه آزاد برای ورودی‌های سال تحصیلی ۹۵-۹۶ و پس از آن از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.”
یعنی ملاک حال فعلی رشته محل هاست نه آنچه که در آینده شاید اتفاق بی افتد شاید نه! و اگر هم اتفاق بی افتد برای ورودی های همان سال به بعد است. این مساله منطقی هم هست چون در آن زمان که واحدی مجوز نداشته و کسی در آن تحصیل کرده، دوران تحصیلش را در دانشگاهی فاقد امکانات کافی گذرانده که مجوز هم نداشته (نتوانسته کسب کند) و اگر هم بعدتر برای آن واحد مجوز صادر شود برای آن دسته از دانشجویانی است که در شرایط مجوز دار تحصیل کرده اند.
بنابراین بسیار در انتخاب محل تحصیل دقت بفرمایید، حرف چند سال از عمر گرانبهای شما و همچنین پولی هنگفت از نتایج زحمات خود یا خانواده شماست.
پی نوشت: بدیهی است که این لیست مضاف بر لیست های قبلی بوده که توسط شورای گسترش وزارت علوم منتشر شده و در سایت آن موجود است.

سوال
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

باسلام ،من برق الکترونیک کازرون قبول شدم،مجوزنداره،نمی دونم چکارکنم،؟یعنی تکمیل می زنن؟اگه تکمیل قبول شدم، کی شروع کلاسامه؟حالاموندم برم کازون یانه؟

دکتری برق
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

تکمیل که حتما داریم ولی نه مثل سالهای قبل چون این بحث مجوزها کمی دست دانشگاه آزاد رو بسته از طرفی در تکمیل هم همین واحدها هستند مگر تا اون موقع مجوز بگیرن. اگر به امید تکمیل ظرفیت در واحدهای مجوزدار هستید ریسکش بالاست البته شانسش وجود داره که بعضی به هر دلیلی در واحد مجوزدار ثبت نام نکنن، به فاصله رتبه تون تا آخرین فرد قبول هم بستگی داره هرچه کمتر شانس بیشتر.
کلا در رشته برق این واحدها در الویتتون باشه: علوم و تحقیقات، تهران جنوب، مشهد، قزوین، نجف آباد.

سوال
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

ببخشید،من چکارکنم یعنی کازرون برم یانه؟فایده ای داره برم ثبت نام؟

خبر بد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

آفرین دقیقا

رضا. عمران
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ب٫ظ

سلام به معماری شیراز . شرط بدون آزمون فقط تا ۲ سال بعد از فارغ التحصیل بودن است حالا حساب کنید ببینید ساله دگه هم شرایطش رو دارید یا نه.

نسرین
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ب٫ظ

سلام آیا کسی میدونه که روانشناسی تربیتی تهران شمال مجوز داره یا نه?

آنا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۵ ب٫ظ

سلام دوستان شما چطور فاصله خودتون رو با آخرین فرد قبول دملاحظه کردید لطفا یکییییییی من راهنمایی کنه

Hrm
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان. منابع انسانی کرمان مجوزداره ؟

دکتری برق
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Hrm

سلام. چند لیستی که تا کنون منتشر شده و دوستان لینکش را در همینجا گذاشتند بررسی کنید در هر کدام بود مجوز دارد در غیر اینصورت خیر.

`پرواز
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۵ ب٫ظ

ازاینکه افرادیرابه مصاحبه دعوت کنندودرتلفن اعلام کنندکه حتمافیش واریزی نیازی به بیان مبلغ نیست همه عزیزان ازآن آگاهی دارند،قبل ازدعوت به مصاحبه یابعدبدلیل عدم ارائه مجوزبه دانشگاه ازسوی وزارت علومدرکارنامهاعلام کنندمردود به دلیل عدم مغایرت معدل یانمره پایان نامه

عباس
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۰ ب٫ظ

درسته وقتی مجوز ها معلوم شده فقط اینها قابل قبول هست و لا غیر پس مابقی همه غیر قانونی و بدون مجوز هست که ارزش از دست دادن زمان و هزینه را ندارد