پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

توافق نهایی در خصوص برگزاری متمرکز آزمون دکتری ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وزیر علوم گفت:‌ با دانشگاه آزاد در خصوص برگزاری آزمون دکتری ۱۳۹۶ توافق کردیم و اطلاعیه را قبول کردند و مشکلات حل شده است.

محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در رابطه با اختلاف سازمان سنجش و دانشگاه آزاد در زمینه چگونگی برگزاری آزمون تحصیلات تکمیلی گفت: بحث نحوه برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی ارشد به پایان رسیده است زیرا توافقات صورت گرفت و اطلاعیه را قبول کردند.

وی افزود: در حال حاضر مشکلات و اختلافات حل شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داوطلب
آذر ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

سلام
بنده اول آزمون دکترای ۹۶ رو ثبت نام کردم بعد گفتن دانشگاه آزاد اقدام کنید تو همون ایت سازمان سنجش، تا الان ۲ بار ویرایش رو انجام دادم ولس گزینه ای رو ندیدم که علاقمندی به دانشگاه آزاد رو اعلام کنیمتو سایت سنجش قسمت ویرایش کدوم گزینه وجو داره که اعلام کنیم برای دانشگاه آزاد هم علاقه مندیم من هر چی گشتم هیجی تو صفحه ویرایش در مورد دانشگاه آزاد پیدا نکردم لطفا من رو راهنمایی کنید با تشکر

ضحی
آذر ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۴ ق٫ظ

با سلام, من اگر بخوام سراسری در یک رشته و آزاد در رشته دیگر شرکت کنم آیا می شود؟مثلا در سراسری بیوتکنولوژی و در آزاد بیوشیمی را شرکت کنم؟

سارا
آذر ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ضحی

دوستان منم همین سوال رو دارم لطفا راهنمایی کنید.در واقع دو رشته با نام متفاوت و تقریبا مرتبط میخوام شرکت کنم . میتونم؟

دانشجویان
آذر ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر میرزاده
با سلام و احترام
باستحضار میرساند با توجه به اینکه دانشجویان دکتری ورودی ۹۴ بلا تکلیف مانده و صرفا در حال صرف هزینه می باشند و اینکه تعداد زیادی از ارگانهای آموزشی و نهادهای دولتی تایید نشدن مدارک را بهانه قرار داده اند لذا خواهشمند است در این خصوص همکاری لازم را مبذول نمایید.
ضمنا خواهشمند است که با انتقال این دانشجویان به سایر مراکز مورد تایید همجوار موافقت کرده و این مشکل را که باعث سلب آرامش روحی و ذهنی دانشجویان می باشد حل کنید.

هیلا
آذر ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۲۱ ق٫ظ

این ورودی های ۹۴ ازاد چقد شانس داشتن چندبار تکمیل شد براشون بعد هم جای بچه های۹۵ رو هم گرفتن

محمد
آذر ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  هیلا

اصلا ربطی به ۹۵ ندارن

هیلا
آذر ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

خیلی هم ربط دارن

دانشجو ترم 5
آذر ۲۷, ۱۳۹۵ ۸:۳۹ ب٫ظ

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی مسئولان زحمت کش
حال که مشکلات حل شده و دانشگاه آزاد اطلاعیه ها را قبول کردند لطفا فکری نیز به حال اعتبار مدرک دانشجویان ورودی سال های قبل که در حال تحصیل هستند بکنید.
با تشکر فراوان

امیر احمد
آذر ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو ترم 5

شما نگران نباشید به درستان با ارامش ادامه دهید متشکرم