پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری در پردیس کیش دانشگاه تهران در سال 97

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

پردیس بین‌ المللی کیش دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 97-98 در 53 رشته به صورت بدون آزمون دانشجوی دکتری می پذیرد.

به گزارش پی اچ دی تست، پردیس بین المللی کیش برای نیمسال اول سال تحصیلی 97-98 در 53 رشته دکتری از طریق بررسی سوابق آموزشی-پژوهشی و مصاحبه دانشجو می‌پذیرد.

 توجه: از متقاضیان محترم خواهشمند است نسبت به انتخاب رشته مرتبط دقت لازم را به عمل آورند. هر داوطلب می تواند یک (1) رشته  را انتخاب نمایند. در غیر این صورت هر گونه عواقب بعدی متوجه شخص متقاضی است.

ثبت نام الکترونیکی: از روز شنبه 24 شهریور ماه لغایت چهارشنبه 4 مهرماه می باشد.

رشته های دکتری تخصصی (Ph.D.) پردیس بین المللی کیش

شرایط اختصاصی:

1 – دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر از دانشگاه های داخل یا خارج کشور که به تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

تبصره: متقاضیان با مدرک تحصیلی معادل کارشناسی ارشد ، مجاز به شرکت در آزمون ورودی نیستند.

2- داشتن حداقل میانگین معدل کل 14 از 20 در مقطع کارشناسی ارشد.

3- ثبت نام، شرکت در مصاحبه تخصصی (مصاحبه تخصصی با توجه به سوابق تحصیلی، علمی، پژوهشی، افتخارات علمی و فوق برنامه، … و سوالات تخصصی از رشته مورد تقاضا انجام می گیرد) و قبولی در آن.

تبصره: در صورت نیاز در بعضی از رشته ها به تشخیص گروه مربوطه آزمون کتبی برگزار می گردد.

4 – دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای در صورت فراغت از تحصیل تا تاریخ 1397/06/31 می توانند ثبت نام نمایند.

5- دارا بودن حداقل نمره زبان عمومی مطابق شرح زیر:

حد نصاب لازم زبان مطابق شرح مندرج در ستون ملاحظات جدول ذیل می باشد. داوطلبانی که قبلاٌ حد نصاب لازم را در یکی از آزمون های زیر کسب کرده­اند از شرکت در آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران معاف می باشند. (اعتبار مدرک زبان 2 سال است).

ملاحظات

دانشگاه تهران

(UTEPT)

UNIVERSI

TY OF Tehran

IELTS

TOEFL Compute Based

TOEFL Paper Based

TOEFL IBT

TOLIMO

MCHE

کلیه رشته ها

12

5/5

180

510

64

510

60

مربوط به رشته زبان و ادبیات فارسی

10

5

160

490

57

490

50

ایثارگران و مربیان

10

5

160

490

57

490

50

 

تبصره 1: ارائه مدرک قبولی زبان عمومی برای آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نمره زبان با شرایط مندرج در جدول فوق کسب نموده اند،  هنگام ثبت نام الزامی می­ باشد.

تبصره 2: ارائه مدرک زبان در هنگام ثبت نام الزامی است، در غیر این صورت به دانشجو پذیرش مشروط داده خواهد شد و دانشجو موظف به ارائه گواهی زبان عمومی (مطابق ضوابط دانشگاه) تا قبل از امتحان جامع خواهد بود.

نکته: کلیه دانشجویان موظف به اخذ تاییدیه مرکز زبان و اتمام واحدهای آموزشی خود تا قبل از جامع هستند، در غیر این صورت به هیچ عنوان مجوز شرکت در آزمون جامع و ادامه تحصیل را نخواهند داشت.

ویژگی­ های دوره:

  • مدرک فارغ­ التحصیلی مدرک رسمی دانشگاه تهران می ­باشد.
  • محتوای آموزش رشته ­ها تعداد واحدهای هر رشته مطابق با محتوای آموزشی و تعداد واحدهای همان رشته در دانشگاه تهران خواهد بود.
  • محل تحصیل جزیره کیش می باشد و حضور در کلاس­ ها الزامی است.
  • تحصیل در دوره دکتری بصورت تمام وقت است.
  • برنامه­ ریزی تشکیل کلاس ­ها برای تمامی روزهای هفته انجام می­ شود و پذیرفته­ شدگان ملزم به حضور در کلاس ­ها خواهند بود.
  • در تامین خوابگاه و تسهیلات رفاهی، بهداشتی و درمانی هماهنگی و همکاری لازم بعمل خواهد آمد.
  • دانشجویان از امکانات و تسهیلات ورزشی برخودار خواهند شد.
  • هزینه های دوره اعم از شهریه ثابت و متغیر، شهریه دروس پیش نیاز، پایه و زبان انگلیسی و هزینه­ های اقامتی به عهده دانشجویان خواهد بود، که هزینه های یادشده طبق تقویم آموزشی در هنگام ثبت نام توسط دانشجویان بایستی پرداخت شود.
  • برنامه آموزشی درپردیس بین المللی کیش عیناً مطابق تقویم آموزشی دانشگاه تهران است.
  • در صورت ضرورت، برای تقویت پایه علمی و کسب آمادگی برای شرکت در کلاس های داخلی، دانشجو ملزم به گذراندن دروس پایه و پیش نیاز با هزینه خود است. ضرورت یاد شده به تشخیص گروه آموزشی مربوطه می باشد. دروس پیش نیاز و جبرانی از دروس مقطع کارشناسی ارشد (حتی در صورت تکرار واحدهای درس مزبور درمقطع کارشناسی ارشد) خواهد بود. شهریه هر درس مطابق با شهریه مقطعی که درس از آن انتخاب شده، خواهد بود.
  • انتقال یا میهمان شدن پذیرفته شدگان این پردیس به سایر پردیس ها و دانشگاه ها ممنوع است.

وضعیت نظام وظیفه:

  • نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی برای داوطلبین مرد
  • دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه، معافیت دائم و یا معافیت تحصیلی
  • تذکر: اعطای معافیت تحصیلی به مشمولینی که دارای غیبت می باشند و یا فرصت آنان به پایان رسیده است امکان پذیر نیست.

تذکرات مهم:

  • ارائه اصل مدارک تحصیلی، ریزنمرات، تعهد محضری، سفته ،چک و واریز شهریه تحصیلی، پس از اعلام نتیجه نهایی و پذیرش دانشجو الزامی می باشد.
  • چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، مصاحبه، برگزاری امتحانات و تحصیل در دانشگاه مشخص شود که داوطلب واجد یکی از شرایط الزامی نبوده است بلافاصله از ثبت نام، شرکت در امتحان و یا ادامه تحصیل او جلوگیری به عمل آمده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
  • در صورت قبولی، شروع به تحصیل داوطلب منوط به تائید صلاحیت عمومی وی از سوی هیأت مرکزی گزینش دانشجو می­ باشد.
  • دانشجوی متقاضی انصراف از تحصیل در دوره دکتری نوبت دوم پس از موافقت دانشگاه و صدور حکم انصراف قطعی از دوره دکتری مجاز به ثبت نام و شرکت در این آزمون است.
  • در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد پذیرفته شدگان، دانشگاه تصمیم مقتضی اتخاذ می­ نماید و داوطلب حق هیچ اعتراضی را ندارد. تشکیل هر یک از رشته‌های آموزشی منوط و متوقف به حد نصاب رسیدن کلاس‌ها در هرکدام از گروه‌های آموزشی است.

سهمیه مربیان:

بر اساس قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی مصوب مورخ 1389/01/29 مجلس شورای اسلامی، ده درصد (10%) سهمیه مازاد برظرفیت (حداقل 1 نفر در هر رشته) برای مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (بجز مربیان دانشگاه آزاد اسلامی)، به شرط کسب حداقل هشتاد در صد (80%) نمره آخرین فرد پذیرفته شده اختصاص می یابد.

سهمیه ایثارگران:

بر اساس قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مصوب 1368/02/18 هیأت محترم وزیران و قانون اصلاح قانون مذکور مصوب 1371/09/11 مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین با توجه به تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، افراد مشمول متقاضی استفاده از سهمیه‌ها و تسهیلات بیست درصد (20%) ظرفیت به رزمندگان و ایثارگران اختصاص می‌یابد که حد نصاب نمره علمی لازم برای رزمندگان هشتاد در صد (80%) و ایثارگران هفتاد درصد (70%) نمره آخرین فرد پذیرفته شده درسهمیه آزاد می باشد.

تبصره 1: 20% ظرفیت پذیرفته شدگان در هر رشته بر اساس مقررات به ایثارگران معزز انقلاب اسلامی شامل رزمندگان، جهادگران،آزادگان و جانبازان اختصاص دارد. همسر و فرزندان عزیز شهدا، مفقودین، اسرا و جانبازان 50% به بالا در گزینش جزء سهمیه ایثارگران محسوب خواهند شد. داوطلبان استفاده از سهمیه فوق باید گواهی استفاده از سهمیه را حسب مورد توسط بنیاد شهید، امور ایثارگران و سایر مراجع ذیربط در هنگام ثبت نام ارائه نمایند .

تبصره 2: داوطلبانی که از تاریخ 1359/06/31 لغایت 1367/06/31 حداقل شش ماه داوطلبانه در مناطق عملیاتی جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته‌اند، می­توانند از سهیمه فوق استفاده نمایند. داوطلبانی که از سال 1368 به بعد یک نوبت با سهمیه مذکور در آزمون‌های ورودی پذیرفته شده‌اند در صورتی که دارای گواهی حداقل 12 ماه حضور داوطلبانه در جبهه باشند می­توانند از سهمیه ایثارگران استفاده نمایند .

شهریه دوره:

شهریه هر نیمسال تحصیلی بدون احتساب هزینه خوابگاه ، غذا ، بیمه و … بصورت علی الحساب و پس از تصویب هیأت امناء قطعی خواهد شد به شرح زیر می­ باشد:

میزان تقریبی کل شهریه مقطع دکتری برای رشته های علوم انسانی و علوم اجتماعی و رفتاری مبلغ 747،816،300  میلیون ریال (74 میلیون و هفصد  و هشتاد هزارتومان) است و برای سایر رشته ها مبلغ 913،997،700 میلیون ریال (91 میلیون و سیصد  و نود هزارتومان) که پس از تصویب در هیئت امناء دانشگاه تهران نهائی خواهد شد. پرداخت شهریه برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است .

گروه

شهریه

علوم انسانی

747،816،300 ریال (74میلیون و هفتصد و هشتاد ویک هزار و ششصدو سی تومان)

علوم اجتماعی ورفتاری

747،816،300 ریال (74میلیون و هفتصد و هشتاد ویک هزار و ششصدو سی تومان)

فنی و مهندسی

913،997،700 ریال (91میلیون و سیصدو نود و نه هزار و هفتصد و هفتاد تومان)

علوم پایه

913،997،700 ریال (91میلیون و سیصدو نود و نه هزار و هفتصد و هفتاد تومان)

هنر

913،997،700 ریال (91میلیون و سیصدو نود و نه هزار و هفتصد و هفتاد تومان)

 

نحوه پرداخت شهریه:

  1. نحوه پرداخت شهریه در هشت قسط مساوی خواهد بود.
  2. برای نیمسال های پس از نیمسال هشتم، برابر ضوابط اعلامی شهریه مصوب دریافت خواهد شد.

تذکر:

  • پرداخت شهریه پذیرفته شدگان موقع ثبت نام، طبق تقویم آموزشی دانشگاه خواهد بود.
  • مبلغ شهریه شامل هزینه های خوابگاه، ایاب و ذهاب، بیمه، تغذیه ، کتاب و… نیست .
  • پرداخت شهریه در هر نیمسال تحصیلی الزامی است، حتی اگر دانشجو در مرخصی تحصیلی باشد .
  • قابل تاکید است که پس انصراف در هر زمان شهریه واریزی به هیچ عنوان عودت نخواهد شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی:

1- ثبت نام در سامانه جامع آموزش

2- اسکن یک قطعه عکس 4*3 پرسنلی

توجه: داوطلبان جهت ثبت نام الکترونیکی ملزم به پرداخت مبلغ نهصد هزار ریال به صورت الکترونیکی و فقط به درگاه حساب بانک معرفی شده در سایت ثبت نام است. (مبلغ پرداختی قابل استرداد نیست).

  • شایان ذکر است شناسه پرداخت در هنگام پرداخت الکترونیکی 1130 می باشد.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

118 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید کمک کنییییید
بهمن ۹, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

سلام
دیگه برای دکتری کیش نمیشه الان اقدام کرد؟ راهی نداره؟ من وقت ندارم باید سریع دکتری یه جایی قبول شم

ملکی
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

سلام وقت بخیر،جواب مصاحبه کتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران۹۷-۹۸ کی اعلام میشه؟ممنون میشم جواب بدین

Roz
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

سلام دوستان این آزمون پردیس کیش چه زمانی از سال برگزار میشه؟باید ازمون سراسری شرکت کنیم؟من ارشد آزاد هستم معدلم ۱۹ و ۹۲ صدمه چه جوری میتونم شرکت کنم؟بهمن ۹۶ فارغ التحصیل شدم، ممنونم میشم راهنماییم کنین

متقاضی شرکت در مصاحبه پردیس کیش
مهر ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

دوستان عزیز، برای من مدارکی که خواسته شده کمی گنگ است. باید آن جا کپی از کل مدارک هم تحویل دهیم؟ ممنون میشم کسی میدونه جواب بده. یا دوستانی که امروز رفتند مصاحبه از تجربیاتشون بگن. ممنووون

ساناز
مهر ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

سلام من روز اول که اعلام شد ثبت نام کردم ولی هیچ پیامک ویا ایمیلی دریاعت نکردم .زنگ زدم موفق به صحبت نشدم فقط گفتن نگران نباشید .ولی من به شدت استرس گرفتم.
چکار کنم لطفا راهنمایی کنید یعنی ممکنه ثبت تشده باشه؟

متقاضی شرکت در مصاحبه پردیس کیش
مهر ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  ساناز

نگران نباشید شما گواهی ثبت نام را که در بخش آخر از ثبت نام دریافت کردید را همراه داشته باشید

صدف
مهر ۹, ۱۳۹۷ ۷:۲۹ ب٫ظ

سلام بچه ها واسه این مصاحبه دکتری واسم پیامک اومد،یه مقاله داخلی دارم مدرک زبانم ندارم ولی معدلم خوبه،ولی اصلا اعتمادبنفس ندارم برم مصاحبه رشته امم مدیریت بازرگانیه،موندم چیکارکنم واقعامیشه راهنماییم کنین

Ph.D
مهر ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  صدف

سلام. برای چی نرید. مدرک زبان رو هم یکسال بهتون مهلت میدن. اگر واقعا به این نتیجه رسیدید که این دانشگاه و گروه مدیریت بازرگانی اون رو دوست دارید امتحان کنید و برید. موفق باشید

پشت کنکوری
مهر ۸, ۱۳۹۷ ۵:۵۰ ب٫ظ

سلام.کسی اطلاع دارد برای رشته حسابداری کدام اساتید برای مصاحبه حضور دارن.وتقریبا چه چیزهایی میپرسن

پژوهش هنر
مهر ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

سلام دوستان. برای روز آزمون مصاحبه باید اسکن مدارک روی سی دی هم تحویل داده بشه؟

رها
مهر ۷, ۱۳۹۷ ۰:۳۱ ق٫ظ

سلام دوستان من پارسال شرکت کردم گرایش روانشناسی عمومی وقتی رفتم واقعا موندم جمعیت بسیار زیاد بود و بعد از کلی معطلی ساعت ۴نوبت مصاحبم شد و اساتید که یک خانم و سه اقا بودن هیچ سوال تخصصی نپرسیدن کلا اینقدر میبینن زیادن افراد اهمیت نمیدن بعد یک متن زبان پرسید گفت بخون بدون ترجمه خوندم گفت به خودت چند میدی گفتم نظر شما مهم و گفت نه بگو گفتم ١٧یا ١٨بعد با لحن تمسخر امیز خندیدن و گفتن که با این وضع خوندنت به خودت ١٧میدی بعد در مورد هزینه پرسیدن و وقتی گفتم همسرم تقبل میکنه خندیدن و یکی کفت بدبخت همسرت و بعد گفت به سلامت ببینید توضیح دادم تا بدونید چه جوی البته رشته های دیگه هم تقریبا اینطور بود اخرم دیدم سه نفر اشتباه نکنم گرفتن اونم دو تا رو همون روز گفتن سفارش شده اند کلا جو بدی داره حالا برین میبینید منم با هزار امید رفتم و نا امید برگشتم چون ازاد قبول نشده بودم خدا رو شکر حالا قبول شدم و ثبت نام کردم تو ازاد امیدوارم امسال به بدی پارسال نباشه چون پارسال خیلیا از شهرستان اومده بودن با زن و شوهر و بچه با هزار امید اما متاسفانه نود درصد به صورت شو میباشد و حقیقی نیست اساتید اینقدر میبینن افراد شرکت کننده زیادن که فقط میخوان تند تند همه بیان و برن اصلا براشون مهم نیست امیدوارم هر کس ارزوی قبولی داره موفق بشه نمیخوام نگرانتون کنم ازتجربم گفتم در رشتم موفق باشید دوستان

پژوهش هنر
مهر ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  رها

سلام دوست عزیز دقیقا با نظر شما موافق هستم و سال گذشته در رشته خودم چنین برخوردهایی را نیز من دیدم. کاملا گویی از قبل تعیین شده بود:( امیدوارم امسال به این صورت نباشه.

Sahar
مهر ۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

سلام وقت بخیر
من دیروز تونستم فقط تا مرحله دوم انجام بدم و دیگه نمیشود،توی وضعیت مرحله اول تایید شد ولی مرحله دوم فقط ثبت سوابق تحصیلی بود و وضعیت خالی بود چیکارکنم؟؟؟

پژوهش هنر
مهر ۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar

سلام. برای من هم به این صورت بود، ولی فکر نکنم مشکلی باشه فقط حتما کواهی ثبت نام رو در مرجله اخر دریافت کنید

سوااال
مهر ۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

سلام. خواستم بدونم اگر قبول بشیم، از کارمون باید انصراف بدیم؟؟ آخه من به کارم احتیاج دارم

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱:۰۹ ب٫ظ

توجه :

از متقاضیان محترم خواهشمند است نسبت به انتخاب رشته مرتبط دقت لازم را به عمل آورند. هر داوطلب می تواند یک (۱)رشته را انتخاب نمایند. در غیر اینصورت هر گونه عواقب بعدی متوجه شخص متقاضی است.

ثبت نام الکترونیکی؛ از روز شنبه ۲۴ شهریور ماه لغایت جمعه ۰۶ مهرماه می باشد.

راهنمای ثبت نام داوطلبان پذیرش دکتری تخصصی (Ph.D.) پردیس بین المللی کیش

رشته های دکتری تخصصی (Ph.D.) پردیس بین المللی کیش

لینک سامانه ثبت نام پذیرش دکتری تخصصی (Ph.D.) پردیس بین المللی کیش

زمان و مکان مصاحبه دکتری تخصصی (Ph.D) پردیس بین المللی کیش (متعاقبا اعلام می گردد)

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱:۰۰ ب٫ظ

سلام توی سایت دانشگاه تهران قسمت اطلاعیه عه روی پردیس کیش کلیک کن و مراحل ثبت نام را مشاهده کن.

ف-ک
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

سلام میشه لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم ثبت نام کنم برای پردیس کیش، من توی سایت دانشگاه تهران میرم نمیتونم پیدا کنم، فقط اطلاعیه ها هستن

زینب
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

دوستان خواهش میکنم جواب بدین مدارک تحصیلی و شناسنانه و توصیه نامه رو گفتن احباری نیست پس چباید چیکار کنیم . من ریزنمراتم ندارم مشکلی پیش نمیاد؟؟

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

ریز نمرات برای ارزیابی آموزشی لازمه

زینب
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱:۱۵ ب٫ظ

یعنی باید الان اسکن کنیم یا باخودمون زمان مصاحبه ببریم ؟؟

زینب
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱:۲۷ ب٫ظ

الان باید اسکن کنم یا زمان مصاحبه نیاز هس ببریم خواهش میکنم جواب بدین

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۵, ۱۳۹۷ ۸:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

دستورالعمکل را بخونید توضیح داده –

منصورى
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۹:۰۸ ق٫ظ

سامانه ثبت نام خیلى ضعیفه، تلفن هم زدم به دانشگاه تهران که درست جوابگو نیستند .میگن مشکلت را ایمیل کن ، آخه امروز روز آخره شما که تلفنى جواب نمیدین ایمیل را جواب میدین؟؟؟ من که دیگه خسته شدم ۴ روزه درگیر یه ثبت نامم هنوزم نشده . اول کار که این باشه واى به بعدش . اینا خودشونم پردیس راخیلى جدى نگرفتن . من که منصرف شدم.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  منصورى

سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران ترافیک داره-بایستی مرتب مراجعه کنید.

دانشجوی دکتری دانشگاه تهران.پردیس کیش
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۰:۱۹ ق٫ظ

فکر نکنم ایشان دانشجو دکتری دانشگاه تهران در پردیس کیش باشند.زیرا یک فرد بعد از گذشت دو سال و قبولی در آزمون زبان با سختیهای دانشگاه تهران و آزمون جامع هرگز انصراف نمی دهد.در قسمت شیوه نامه دقت کنید متوجه می شوید که گفته شده پرداخت شهریه در هشت قسمت مساوی است.معنیش اینه که افزایشی در کار نیست.

دانشجوی دکتری پردیس کیش
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱:۲۵ ب٫ظ

من دانشجوی دانشگاه تهران پردیس کیش هستم. هزینه پایان نامه ی رشته های شیمی و زیست که ١٠-٣٠ میلیون تومان است شامل هزینه شهریه نیست. این پول را باید موقع سفارش مواد ازمایشگاهی سفارش داد. اقای دکتر دولت شاهی رئیس پژوهشی دانشگاه فرمودند که شما از اول می دانستید که رشته های نانوشیمی و زیست رشته های گرانی هستند و خودتان باید هزینه پایان نامه را بدهید.

Ph.D
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۳:۰۸ ب٫ظ

سلام. مگه اگر دوره روزانه باشید مواد رو دانشگاه میخره؟ تا اونجاییکه من میدونم محدودیت های زیادی دارند. ثانیا اگر براتون مقدور باشه وام بگیرید یا پولشو جور کنید میدونید چندتا مقاله میتونید از نتایجتون دربیارید؟ خیلی ارزش داره. بعدشم میتونید برید یه دانشگاه خوب پستاک بگیرید.شاید بشه حتی مشترک هم کار کرد…. بهرحال امیدوارم تصمیم خوبی بتونید بگیرید.

رضا
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۰:۱۲ ق٫ظ

واقعا رفت و امد برای شغل دارها و متاهلین سخته.حیف

دانشجوی دکتری پردیس کیش
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۳:۰۷ ب٫ظ

سلام به همه اونهایی که ارزوشون هست که دکتری قبول بشوند.
من دانشجوی دکتری علوم پایه پردیس کیش هستم.کلاسهامون توی کیش تشکیل شد و هزینه پرواز وخوابگاه زیادی را متحمل شدم.
بعداز قبولی در امتحان جامع فوق العاده سخت وشروع نوشتن پایان نامه بهمون گفتند باید هزینه پایان نامه را خودتان بدهید .
هزینه پایان نامه ربطی به شهریه تان ندارد. هزینه پایان نامه ما خیلی زیاد است.
بنده الان میخوام انصراف بدهم.
باید میلیون میلیون پول خرج کنید و اخر سر یک پردیس هم میزنند توی مدرکتون.

Phd
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۹:۴۰ ب٫ظ

سلام.متاسفم.ولی میشه توضیح بدید هزینه پایان نامه چی هست؟

دانشجوی دکتری دانشگاه تهران.پردیس کیش
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۰:۰۴ ق٫ظ

در دانشگاه تهران هیچ هزینه ای اضافه از دانشجو اخذ نمی گردد.کل شهریه همان چیزی است که توسط هیات امنا تصویب شده و به پردیسها و دانشکده های دانشگاه تهران ابلاغ شده است.در دانشگاه تهران چیزی به نام هزینه پایان نامه جداگانه نداریم.

دانشجوی دکتری پردیس کیش
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

فکر کنم شما اطلاعاتی در مورد هزینه پایان نامه رشته های نانوشیمی و زیست شناسی ندارید.هزینه این پایان نامه ها حدود ١٠-٣٠ میلیون تومان است.دانشجویان خودشان باید پرداخت کنند.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱:۰۳ ب٫ظ

بعید میدونم خارج از مصوبات هیات امنای دانشگاه تهران هزینه ای دیگه دریافت بشه-اگه هم دریافت بشه خلاف است!!!!!!!!!

دانشجوی دکتری دانشگاه تهران.پردیس کیش
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۰:۰۷ ق٫ظ

شیوه نامه را با دقت بخوان.مدرک صادره مدرک رسمی دانشگاه تهران است.یعنی عین سایر دانشکده ها و پردیسهای دانشگاه تهران.

دانشجوی دکتری پردیس کیش
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

من از خود مسئول اموزشمون پرسیدم و گفتند پردیس بین الملل کیش توی مدرک نوشته می شود.

منصورى
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

شماره تماسى براى راهنمایی ثبت نام وجود داره؟؟؟

جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه تهران
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  منصورى

۰۲۱۶۱۱۱۱ مرکز تلفن دانشگاه تهران.تماس بگیرید.حوزه معاونت آموزشی دانشگاه تهران صحبت کنید راهنماییتون می کنند

منصورى
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

سلام . چرا بعد از تکمیل اطلاعات و تایید مشخصات فیلد گواهى انجام ثبت نام فعال نمیشه و ثبت نام ادامه پیدا نمیکنه؟؟ آیا از دوستان کسى تونسته ثبت نام کنه؟؟؟ خواهش میکنم جواب بدید نمیتونم ثبت نام کنم

مهسا
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۹:۴۸ ق٫ظ

تو کدوم سایت ثبت نام میکنید ؟ من نمیدونم

زینب
مهر ۲, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

سلام کی میفهمیم ثبت ناممون قطعی شده ؟؟ و اینکه زمان تقربی مصاحبه کسی اطلاع داره ؟؟

جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه تهران
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

وقتی در سامانه جامع دانشگاه تهران ثبت نام تکمیل شد از طریق معاونت آموزشی دانشگاه تهران برای شما تاییدیه ثبت نام از طریق پیامک یا ایمیل ارسال خواهد شد.نحوه مصاحبه و محل برگزاری مصاحبه پس از اتمام تاریخ ثبت نام توسط دانشگاه تهران اعلام خواهد شد.احتمال خیلی زیاد مصاحبه ها در دانشکده های محدوده کوی دانشگاه تهران برگزار بشه

منصورى
مهر ۲, ۱۳۹۷ ۳:۰۹ ب٫ظ

سلام . آیا سهمیه منطقه یک نسبت به سهمیه آزاد احتمال قبولى بیشترى داره؟؟ و آیا من میتونم از سهمیه منطقه یک استفاده کنم ( تمام تحصیلاتم در شهر اصفهان بوده که در کنکور سراسرى جزو منطقه یک محسوب میشود ) ؟؟ممنون از پاسخگویی شما

جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه تهران
مهر ۲, ۱۳۹۷ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  منصورى

پذیرش کشوری است .منطقه تاثیر نداره

جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه تهران
مهر ۲, ۱۳۹۷ ۰:۳۰ ق٫ظ

جهت یادآوری عرض کنم که دوره برگزاری کلاس جدیدا یکسال شده و بعد از آزمون جامع که ترم ۳یا۴ است.نیاز به حضور فیزیکی در کیش نیست از طریق سامانه جامع دانشگاه تهران و مراجعه حضوری در دانشکده های مربوطه دانشگله تهران ۲ یا ۳ شال بعد سپری می گردد.در بعضی رشته ها هم ممکنه کلاس در تهران برگزار بشه در دانشکده های ذیربط دانشگاه تهران

....
مهر ۲, ۱۳۹۷ ۶:۴۶ ب٫ظ

سلام
ببخشید یه سوال داشتم..کسایی که دعوت به مصاحبه بشن ولی نرن برای کنکور سال بعد که محروم نمیشن؟چون دیدم تو کامنت ها که گفتین معادل روزانه شهریه پرداز هست

جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه تهران
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ....

معادل روزانه شهریه پرداز نیست.همان روزانه است ولی در قالب پرداخت شهریه.زیرا بین المللی است.

....
مهر ۲, ۱۳۹۷ ۶:۵۰ ب٫ظ

ببخشید یه سوال دیگه هم دارم..تو این مرحله آزمون کتبى ام میگیرن یا فقط مصاحبه ست؟

جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه تهران
مهر ۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ....

در صورتیکه تعداد داوطلبان زیاد باشد جهت پالایش اولیه آزمون کتبی گرفته می شود. و معمولا در هر رشته تا ۵۰ نفر هم ممکنه جهت مصاحبه دعوت شود ولی ظرفیتها محدود هستند و در صورت عدم کسب حدنصاب توسط داوطلبان ظرفیت اعلام شده پذیرشی نخواهد داشت.به صورت میانگین حداقل ۴۰ درصد کل مصاحبه و سوابق آموزشی و پژوهشی باید کسب شود.و در صورت کسب نمره بالاتر توسط داوطبان یراساس نمرات فضلی دانشجو پذیرش می گردد.یعنی ممکنه ظرفیت ۲ نفر باشد و ۵ نفر بالای ۴۰ از ۱۰۰ کسب کرده باشند در نتیجه ۲ نفری که بالاترین نمره را اخذ کرده باشند پذیرش می شوند.مجموع نمرات کمتر از ۴۰ از ۱۰۰ در دانشگاه تهران مردود اعلام می شود.

....
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۰:۵۳ ق٫ظ

خیلی ممنونم از پاسخگویی شما

....
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۰:۵۶ ق٫ظ

ببخشید از محرومیت نگفتید..کسانى که قبول بشن ولى ثبت نام نکنن محروم که نمیشن براى شرکت در آزمون امسال؟

زینب
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۷:۳۲ ق٫ظ

چه مواردی تاثیر در دعوت به مصاحبه شدن دارد؟؟

اسماعیل
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۳:۳۶ ب٫ظ

سلام،رشته من حسابداری هست لطفا کسی هست بگه برای قبولی شدن شرایطش سخت هست یانه منظورم مصاحبه است فقط ۲ مقاله دارم یکی داخلی یکی بین المللی.لطفا اگه میدونه اطلاع بدین ممنون میشم

زینب
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۲:۴۴ ب٫ظ

الان بزرگترین ارزوم قبولیم هس به مامان و بابام قول دادم قبول بشم دوتا علمی پژوهشی دارم سابقه تدرس هم ۳سال دارم اما معدلم خوب نیست خیلی برام دعا کنید قبول بشم

....
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

ان شاءالله موفق بشید

منصورى
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

و اینکه آیا بدون مقاله هم کسى پذیرش میشود؟؟

منصورى
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

سلام من میخوام دکتراى روانشناسى بخونم مدرک زبان ندارم میشه لطف کنید بگید میتونم شرکت کنم یا خیر و دیگه اینکه تشکیل کلاسهابه چه صورته ???واقعا نمیشه هر هفته پروازى رفت کیش . براى متاهلین و شاغلین امکان شرکت کمتر در کلاس هست??

Ph.D
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  منصورى

سلام. همه مدرک زبان ندارن ولی تعهد میدن که تاقبل امتحان جامع بیارن. و بدون مدرک زبان اجازه شرکت در امتحان جامع داده نمیشه. کلاسهای ما که دوهفته یبار بود.و گاهی بعضی از بچه هامون که نمیتونستن بیان ما فیلم و ویس و جزوه رو بهشون میدادیم. من دونفر از همکلاسیهامو میدونم مقاله نداشتن ولی رتبه شون خوب بود و کلا سابقه اموزشیشون خوب بود. نگران نباشید. بهرحال همه با امید میرن مصاحبه. موفق باشید

منصورى
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Ph.D

واقعا ممنونم . خیلى امیدوار شدم

ITM
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

سلام
مدیریت فناوری اطلاعات پردیس علامه ارزش داره برم؟
با تشکر

زینب
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

چقد استرسم بیستر شد تروخدا نگید قبولی سخت

Ph.D
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۸:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

سلام زینب خانم. اصلا نگران نباشید. با اعتماد به نفس و توکل به خدا برید مصاحبه.نوشته های من برای استرس دادن به دوستان نبود.میخواستم بگم که دانشگاه تو رشته من چه از نظر پذیر چه از نظر تحصیل سخت گیر هستن. درباره رشته های دیگه اطلاع ندارم. ولی نباید خیلی متفاوت باشه.انشالله قبول که شدید بیاید اینجا پیام بزارید.موفق باشید

پژوهش هنر
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳ ب٫ظ

سلام دوستان. رشته من هنر است و فارغ التحصیل از دانشگاه ازاد هستم. یک مقاله علمی پژوهشی، دو مقاله ترویجی و ۷ مقاله همایش ملی و بین المللی دارم. همچنین بیش از دو سال سابقه تدریس د دانشگاه. من سال گذشته مصاحبه پردیس در رشته پژوهش هنر حضور داشتم. متاسفانه بسیار شرایط بر اساس روابط بود. اساتید مصاحبه گر همگی از دانشجویان خودشان انتخاب کردند و این مورد را من به چشم دیدم. من حدود ۴ بار به مصاحبه در دانشگاه های مختلف رفتم ولی در رشته من واقعا عدالت رعایت نمیشه، باید حتما اساتید مصاحبه کننده از قبل با ما آشنایی داشته باشند در غیر این صورت کار بسیار دشوار می شود. این تجربه من در این دو سال بوده. نمیدونم واقعا امسال هم شرکت کنم یا نه… بسیار دل سرد شدم. ممنون میشم اگر کسی تجربه ای داره یا هم رشته با منه راهنمایی کنه

جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه تهران
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  پژوهش هنر

سلام.امیدوار باش و با توکل به خدا و اراده ود و اعتماد به نفس بالا ثبت نام کن.

پژوهش هنر
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۱:۰۴ ب٫ظ

ممنون از شما

Phd
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۹:۳۷ ب٫ظ

سلام به همه دوستان.فکر کنم بد نباشه یه توضیحی از تجربیات خودم تو این یک سال از پردیس کیش دانشگاه تهران بدم برای برخی مفید باشه.بنده با ۱۱ مقاله بین المللی.۷ مقاله داخلی.زبان ایلتس ۶.۵ و رتبه ۲۰ قبول شدم.روز مصاحبه علاوه بر سوالات تخصصی از من خواستن به انگلیسی درباره تز مقطع قبلیم صحبت کنم.افراد زیادی برای مصاحبه اومدن.همکلاسی های من اکثرا با کنکور و با رتبه های خیلی پایین(یک رتبه تک رقمی و رتبه کمتر از من) قبول شدن.تعداد کمتری هم از طریق همین شیوه نامه شرکت کردن که از نظر علمی خیلی خیلی قوی هستن.اینها دوستانی هستن که کنکور دکترا یه رشته دیگه شرکت کردن ولی اومدن پردیس.رزومه های بسیار قوی داشتن که قبول شدن.این یکسال تمام اساتید گروه روزانه موظفن که همون درسها رو برای گروه ما ارایه کنن.که انصافا عالی بودن و البته امتحانای ما سخت تر بود.همون ترم اول یکی از درسها ما ۷ تا مقاله نوشتیم.هرچند که واقعا سخت بود ولی خیلی خوب بود.دوستانی که فکر میکنن پردیس راحت تر میگیرن یا فرق داره با روزانه حداقل من این یکسال هیچ تفاوتی ندیدم.در مورد مدرک هم من که خودم مدرکی ندیدم ولی تو پرونده دانشجویی مون زده روزانه شهریه پرداز.فقط میمونه مساله استخدام با مدرک اینجا.اونم باید تحقیق کنید.ولی میدونم که دکترا واقعا به خود دانشجو بستگی داره.هرجا باشید وقتی مقاله های علمی زیاد و پرمحتوا داشته باشید برای استخدام فکر نکنم مشکلی باشه.موفق و پاینده باشید.

محمد
مهر ۲, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Phd

با سلام و احترام.
لطفا راهنمایی بفرمایید که کلاسهای دکتری پردیس کیش چطور تشکیل میشه؟
هفته ای چند روز؟
روزهای عادی یا آخر هفته؟
هر هفته یا هفته در میان؟
یعنی برای شاغلین امکان ادامه تحصیل در پردیس کیش وجود داره؟

پاسخ

شهریور ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۹ ب.ظ

Ph.D
مهر ۸, ۱۳۹۷ ۸:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام. کلاس های ما دو هفته یکبار و روزهای ۵ شنبه و جمعه بود. اکثرا هم شاغل هستیم.

جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه تهران
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۷:۵۰ ب٫ظ

معمولا دانشگاه تهران سخت گیری خود را در مصاحیه داره و قرار نیست حتما کسی پذیرش بشه.معمولا دنبال بهترینها هستند.بر این اساس دانشگاه تهران در پردیس کیش خود نیز سخت گیری میکنه.

محمد
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۶:۴۸ ب٫ظ

سلام
ایا در مدرک دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران عنوان پردیس قید میشه و اینکه تفاوت مدرکش با مدرک خود دانشگاه تهران در چه چیزی هست؟ امکانش هست که بتونم نمونه مدرک پردیس کیش دانشگاه تهران رو ببینم. تشکر

جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه تهران
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دانشگاه تهران شامل چند پردیس است یکی از پردیسهای مهمش در کیش است.تفاوتش با سایر پردیسها و دانشکده های دانشگاه تهران این است که بین المللی است و مدرکش هم عین سایر پردیسها و دانشکده های دانشگاه تهران است.همان مدرک دانشگاه تهران است.عنوان پردیس دانشگاهی یا خودگردان ندارد.دوره آموزشی هم روزانه شهریه پرداز و بین المللی است

صبا
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

اطلاعات اشتباه ندید, عنوان پردیس درج میشه

جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه تهران
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

عین روزانه دانشگاه تهران است و ضمنا دوره آموزشی پردیس کیش هم برای دانشجویان ایرانی روزانه شهریه پرداز و برای دانشجویان خارجی بین المللی است.

بنیامین
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۱:۵۴ ب٫ظ

تورو خدا یکی مراحل ثبت نام و‌درست بگه ط؟ کجا هست ؟ چه لینکیه ؟؟؟
لطفاااااا

جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه تهران
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  بنیامین

سامانه جامع دانشگاه تهران را در گوگل جستجو کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.لینک آزمونهای اختصاصی را بزنید

بنیامین
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۱:۵۳ ب٫ظ

سلام لطفااااا کمک‌کنید
من رفتم تو سامانه ثبت نام ، اطلاعات اولیه و‌زدم تاییدم‌کردم ، مدارک قبلیم و هم‌وارد کردم ولی هیچ تاییدی نمیاد برام ، مگه نباید پول بدیم ؟ الان من باید چیکار کنم ؟

123
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

چه خبره آخه این مبالغ رو از کجا در میارن برای هر ترم ۷۰ میلیون تومان یا اباالفضل

Ph.D
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  123

با دقت بیشتری بخونید. هزینه کل دوره هست

زری
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  123

کل شهریه رو نوشته نه هر ترم

زینب
شهریور ۳۰, ۱۳۹۷ ۹:۱۴ ب٫ظ

سلام مصاحبه تهران هست یا کیش تقربیا زمانش کی هس ؟؟

000000
شهریور ۳۰, ۱۳۹۷ ۷:۵۸ ب٫ظ

با سلام
هزینه شهریه پردیس بین الملل دانشگاه تهران با شهریه دانشگاه آزاد یکی است؟؟؟

123
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  000000

نه ۴ برابر است

جغرافیا و برنامه ریزی -دانشگاه تهران
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  000000

نسبت به دانشگاه آزاد کمتر و در حد شبانه دانشگاه تهران است.خوبیش اینه که تا پایان دوره اضافه نمیشه ولی دانشگاههای غیردولتی و آزاد و پیام نور و حتی شبانه اضافه می شوند.

000000
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

بالاخره ۴ برابر دانشگاه آزاده یا کمتر از اون؟؟؟؟؟؟؟ حرف کی درسته؟؟؟؟؟؟؟؟

امیرهادی علی حکیم
شهریور ۳۰, ۱۳۹۷ ۴:۰۷ ب٫ظ

سلام من ۹۰ تومن رو پرداخت کردم اما کدی که برام اومد رو نتونستم سیو کنم که ثبت نام کنم…

سجاد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

سلام
من ثبت نام کردم اما شهریه ثبت نام رو هرکاری می کنم پرداخت کنم راهنمایی کنید

زینب
شهریور ۳۰, ۱۳۹۷ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

شما پیامکی هم دریافت کزدین ؟؟

زینب
شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

سلام من چند روز که سامنه جامع ثبت نام کردم اما هنوز پیامی از دانشگاه تهران دریافت نکردم لطفا راهنمایی کنید

سوااال
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ ۹:۴۴ ب٫ظ

سلام. کسی درباره رشته مهندسی انرژی میدونه؟ من رشتم مهندسی آی تیه ولی چند تا کتاب هاشون رو دانلود کردم, تمام ریاضیات پیچیده ای داشت. به نظرتون واقعا چه رشته هایی باید در دکتری مهندسی انرژی ادامه تحصیل بدن؟؟؟
………………………………
دکتری علم اطلاعات رو دوست ندارم و پارسال انصراف دادم ازش
………………………………
اگر کسی درباره دکتری بیوانفورماتیک هم چیزی میدونه به من بگه. ممنون

Phd
شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سوااال

سلام.دکترای بیوانفورماتیک تلفیق رشته های کامپیوتر.ریاضی .آمار و زیست شناسی و ژنتیک هست.یک بین رشته ای هست که فقط دانشگاه تهران داره.به شدت باید درس بخونید.سه ترم درسهای سنگین داره.و البته قبول شدنش هم تا اونجاییکه من دیدم آسون نیست.متقاضی زیاد داره.رشته آی تی البته مناسب هست برای بیوانفورماتیک.تحلیل شبکه و گراف کاربرد زیادی در این رشته داره

میلاد
شهریور ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سوااال

سلام چرا علوم و فناوری نانو رو انتخاب نمی کنی من رشتم سخت افزار کامپیوتر بود الان علوم و فناوری نانو پردیس کیش هستم.

بدشانس روزگار منم
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

بدبخت منم که بیماری خاص دارم یه پدر بد دارم یه خانواده دارم که هیچ وقت حامی من نبودن با همه مشکلات و سختیام و بیماری خدا شاهده که من پول یه کتاب تست هم نداشتم و چون بیمار بودم برام خرج نمیکردن انتظار پیشرفت ازم نداشت و کارشناسی و کارشناسی ارشدم با همت خودم دولتی خوندم دو سال پشت سرهم شبانه دکترا قبول شدم ولی خانوادم به خصوص پدر بدذاتم اصلا محل نذاشتن و دوست نداشتن برای من خرج کنن خیلی دلم گرفته از روزگار چرا رشته ای رفتم که فقط دو نفر میپذیرن که قبول شدنم سخت باشه محتاج باشم

مهدی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ ۱:۵۱ ب٫ظ

دوست عزیز بسیار متاسفم،
همه ی ما، کم و بیش، دردها و مشکلات مختلفی داریم
کاش اوضاع شما و همه مون بهتر بشه…
امیدوارم یه روز بیای همینجا بگی وضعیتت تغییر کرده.

ویکتاریون
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ ۳:۲۰ ب٫ظ

هزینه های بیماری خاص رو چه کسی تقبل کرده؟ اگر پدرتون بوده که فکر نکنم بدذات خطاب کردنش درست باشه. اگر کس دیگه ای بوده نمیشه بازم ازش کمک بگیرین؟ چون شبانه رو خود دانشگاه وام میده.
ولی به هر حال پول زیادیه. فرض کنین پدرتون این پول رو اصلا نداره. نه که نمی خواد بده. فرض کنین کل ظرفیت همون دو نفره و یکیش حق شماست.
خیلی ها پول شبانه رو ندارن و سمتش نمی رن. برای خودمم زیاد بوده و توی هیچ مقطعی از شبانه ها انتخاب نمی کردم که بخوام بعد از قبولی حسرتش رو بخورم.

دیگه شرکت نخواهم کرد اگر...!
شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ ۹:۴۱ ب٫ظ

سلام دوست من، شما با این عنوان که برای معرفی خودتان انتخاب کرده اید، قطعا بدی های بیشتری هم از روزگار خواهید دید، چون خودتان در انتظار آنها نشسته اید! پیشنهاد می کنم همین الان یک جدول با دو ستون ترسیم کنید، یک ستون معایب و کاستی های زندگی که پیش رویتان است، ستون دیگر مزایا و محاسنی که در زندگیتان وجود دارند اما به چشم نمی آیند. به عنوان مثال محتوای ستون دوم عبارت است از: خدا/ همت/ پیشرفت تحصیلی/کارشناسی دولتی/ ارشد دولتی/ قبولی دکتری/ مجددا قبولی دکتری… بعد شروع کنید به تدریج محتوای ستون اول را کمرنگ و پاک کنید، و بجای آن محتوای ستون دوم را به صورتی ‘واقع بینانه’ پر رنگ و پر محتوی کنید، منظورم از واقع بینانه این است که هم بیماریتان را به عنوان علت ببینید، و هم موفقیت هایتان را که با وجود این بیماری بدست آورده اید، و این چیز کمی نیست!
به یاد داشته باشید استرس آزمون باعث عود بیماری شما و هر داوطلب سالم دیگر می شود، با این وجود اگر اصرار به ادامه تحصیل دارید، با رعایت سلامت تن و روانتان اقدام کنید. دعا و آرزوی بهبودی برایتان دارم

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

اصلاح میشود هدف پذیرش نخبگان در دانشگاه تهران است

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

زبان انگلیسی باید خوب باشه،.مصاحبه و بررسی سوابق و ابتکارات و اختراعات مورد توجه اساتید دانشگاهی تهران است در ارزیابی توسط دانشگاهی چه از طریق کنکور سراسری و چه از طریق آزمون اختصاصی سخت گیری میشه و هدف پذیرش نخبگان در دانشگاههای تهران است حتی اگر ظرفیت خالی بماند و کسی حدنصاب دانشگاهی را کسب نکنه هیچ کس قبول نمیشه

ارش۲۶
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ ۲:۵۰ ب٫ظ

سلام دوست عزیز، با توجه به اینکه شما در پردیش کیش دانشگاه تهران تحصیل می کنید، می خواستم بنده رو مطلع کنید که ایا در مدرک دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران عنوان پردیس قید میشه و اینکه تفاوت مدرکش با مدرک خود دانشگاه تهران در چه چیزی هست؟ امکانش هست که بتونم نمونه مدرک پردیس کیش دانشگاه تهران رو ببینم. تشکر

میلاد
شهریور ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ارش۲۶

سلام فقط یه امضا می خوره اون پایینش و رییس پردیس زیرش رو امضا می کنه و تو متن چیزی قید نمیشه، در حالی که تو پردیس علم صنعت و یا شهید بهشتی هم تو متن قید میشه هم امضا رییس پردیس پاش می خوره در نتیجه از نظر ارزش پردیس دانشگاه تهران بالاتره

میلاد
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۷:۰۷ ب٫ظ

سلام به نظرتون ب ای مصاحبه سخت می گیرن من ارشد بازرگانی رو دارم می خوام مالی بخونم می خواستم ببینم سخت گیری می شه یا نه

میلاد
شهریور ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

نه بازرگانی قبولیش خیلی راحته پارسال هر کی بازرگانی زده بود رو قبول کردن

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۴۱ ب٫ظ

به امید موفقیت همگی

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۴۰ ب٫ظ

قبولی در دوره های روزانه شهریه پرداز و بین المللی دانشگاه تهران عین روزانه معمولی دانشگاهها، خیلی سخت است با این تفاوت که سطح دانشگاه تهران هم بالاست و رقابت سختی برای داوطلبان پردیس کیش دانشگاه تهران در پیش است.به امید منوفقیت همه نخبگان

حسین
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۸:۰۸ ب٫ظ

سلام. من با آزمون این دانشگاه زدم و مصاحبه رفتم و قبول نشدم حالا اگه بدون آزمون شرکت کنم دوباره مصاحبه باید برام؟ تفاوت با آزمون و بدون آزمون چیه؟ ممنون

محمد
شهریور ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

با سلام و احترام.
لطفا راهنمایی بفرمایید که کلاسهای دکتری پردیس کیش چطور تشکیل میشه؟
هفته ای چند روز؟
روزهای عادی یا آخر هفته؟
هر هفته یا هفته در میان؟
یعنی برای شاغلین امکان ادامه تحصیل در پردیس کیش وجود داره؟

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۳۸ ب٫ظ

دکتر غلامعلی افروز استاد ممتاز دانشگاه تهران و رئیس فدراسیون آسیایی شورای جهانی روان درمانی به عنوان مدیرگروه روانشناسی و علوم تربیتی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران منصوب شد.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۳۷ ب٫ظ

برای ثبت نام در آزمون اختصاصی دانشگاه تهران-پردیس کیش .عنوان سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران را در گوگل سرچ کرده و پس از آن مطابق راهنما وارد سایست شوید و ثبت نام کنید.پس از اتمام ثبت نام در خصوص عدم قبولی یا قبولی مراحل ثبت نام، یک پیامک از طرف معاونت آموزشی دانشگاه تهران برایتان ارسال می گردد.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۳۴ ب٫ظ

سلام-در صورت وجود دانشجوی خارجی کلاسها به زبان انگلیسی تدریس می گردد.در غیر این صورت فارسی است

دیگه شرکت نخواهم کرد اگر...!
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۱۸ ب٫ظ

این تکمیل ظرفیته

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۵۴ ب٫ظ

خیر-بر اساس بخشنامه صادره وزارت علوم ،پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برای جذب دانشجو خارجی مجاز به برگزاری آزمون اختصاصی است و بر این اساس علاوه بر دانشجو خارجی و پذیرش از طریق کنکور سراسری دکتری، از طریق بررسی سوابق آموزشی وپژوهشی هم دانشجو می گیره.

دیگه شرکت نخواهم کرد اگر...!
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۵:۳۸ ب٫ظ

یکبار گرفت دیگه! این بار دومه میشه تکمیل ظرفیت

طماشا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۳:۰۱ ب٫ظ

باسلام لطفا بفرمایید دروس بازبان انگلیسی تدریس میشود یا فارسی

علاقه مند ازامه تحصیل
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

سلام
واقعا جامعه بر اساس بی عدالتی است
خود دکتری پر هزینه هست
الان منیکه پول دکتری پردیس و باید از نخوردن و نپوشیدنم کنار بزارم
چگونه میتوانم برم کیش و پول جا و بلیط بدهم
این دکتری پردیس دانشگاه تهرانم برای پول دارهاست نه برای من نوعی که واقعا عاشق درس هستم و ندارم
چی میشد چند تا پردیس تو خود تهران میزدید ؟؟؟؟؟؟

ابراهیم ح
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۱۵ ب٫ظ

پردیس البرز دانشگاه تهران ، پردیس دانشگاه شهید بهشتی و … در تهران هستند.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ابراهیم ح

پردیس دانشگاه شهید بهشتی چه ربطی به دانشگاه تهران داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!خودت میگی دانشگاه شهید بهشتی!!!!!!!!!!!!!!!!!

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۴۳ ب٫ظ

دانشگاه تهران در تهران پردیس و دانشکده های زیادی دارد.در پاکدشت -قم-کرج-البرز-شمال-ارس هم پردیس دارد

ویکتاریون
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ ۳:۰۰ ب٫ظ

خب پردیس توی شهرهایی می زنن که اسم بین المللیش یه موضوعیتی داشته باشه. ضمنا زمین وسیع برای ساخت و ساز پردیس هم داشته باشن.

ماهرجواهری
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

من نمیدانم شناسه کاربری رادرثبت نام ازچه کلمه ای استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید