پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

توضیح معاون وزارت علوم در خصوص اعتبار مدارک تحصیلی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: مدارک کلیه دانش آموختگان دانشگاهی که با مجوز وزارت علوم فعالیت دارند، از اعتبار یکسانی برخوردار است. 

به گزازش ایسنا، معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به اعتبار مدارک اعطا شده از سوی دانشگاه ها به دانش آموختگان توضیح داد: بر خلاف آن چه که برخی از دستگاه های اجرایی ادعا کرده‌اند مدارک کلیه دانش آموختگان دانشگاهی که با مجوز وزارت علوم فعالیت دارند، از اعتبار یکسانی برخوردار است. در این راستا خرداد ماه سال جاری بخش‌نامه ای به سازمان امور استخدامی کشور نیز ابلاغ کردیم و بر اساس آن به همه دستگاه ها نیز ابلاغ شد که مدارک دانشگاه های تحت نظر وزارت علوم از اعتبار یکسانی برخوردار است.

دکتر شریعتی نیاسر خاطر نشان کرد: علاوه بر آن هیچ دستگاهی که استخدام نیرو دارند مجاز نیستند که برای افراد مد نظر خود اعلام کنند که مدارک آنها فاقد اعتبار است چرا که مدارک همه دانشگاه ها از اعتبار یکسانی برخوردارند.

شریعتی نیاسر همچنین با تاکید بر این که از دو سال گذشته نظام رتبه بندی ملی را پیاده سازی کردیم گفت: این نظارم رتبه بندی با عنوان “یونی رنک ” تعریف کردیم که در آن موسسات آموزشی متناسب با عملکرد آنها به چند سطح دسته بندی کردیم.

وی اضافه کرد:‌ این دسته بندی به معنی درجه بندی نیست بلکه به معنای هم قیاس قرار دادن مراکز آموزشی است تا نظارت‌های ما بر این موسسات معنا دار شود.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگه شرکت نخواهم کرد اگر...
مهر ۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

در عمل این دانشگاه ها اند که مدرک گرا هستند!
شما با مدرک دانشگاه های سطح ٣ نمی توانی در مصاحبه دکتری دانشگاه های سطح یک موفق شوید، هر چند که شایستگی اش را داشته باشید!

جدیدالورود - دکترا - 1397
مهر ۸, ۱۳۹۷ ۰:۱۹ ق٫ظ

سلام،
پس دانشگاههای آزاد چطور؟

A.k
مهر ۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

تمامی دانشگاه هایی که که مجوز وزارت علوم رو دریافت کردن شاملش میشن.از جمله آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و…

سارا
مهر ۷, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

ولی متاسفانه وقتی برای مصاحبه ی هیئت علمی به دانشگاهها مراجعه میکنید اولین نکته ای که می گویند این است که : شما هر دو مقطع لیسانس و ارشد را در دانشگاه آزاد گذراندید و واجد شرایط برای پذیرش هیئت علمی در دانشگاههای غیرانتفاعی نیستید!

هادی
مهر ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

اره متاسفانه این قانون رو از سال ۹۵-۹۶ گذاشتن

هادی
مهر ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

علت اولشم خود موسسات بودن با معدل ۱۲ استاد گرفته بودن

آیدا
مهر ۸, ۱۳۹۷ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

منم معدل کارشناسیم ۱۲ هست ولی ارشدم ۱۵ ۵تا آی اس آی دارم کتاب چاپ شده دارم رتبه ۲ دکتری بودم یعنی بنظرتون چون کارشناسی نتونستم خوب درس بخونم نباید هیچوق جذب بشم؟در ضمن همه مقاطع رو دانشگاه دولتی خوندم

هادی
مهر ۸, ۱۳۹۷ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  آیدا

این چیزی بود که خودشون میگفتن برا هیات علمی معدل الف باشه و موفقیت در جلسه مصاحبه و رزومه خوب

هادی
مهر ۸, ۱۳۹۷ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  آیدا

منظورشون معدل ارشد پائین بود البته مربوط به همان سالهای شروع کار برخی غیرانتفاعی ها

محمد
مهر ۸, ۱۳۹۷ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

برچه اساس همچین حرفی زدن؟؟؟

سمیرامیس
مهر ۱۲, ۱۳۹۷ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

متاسفانه موسسات غیر انتفاعی که حتی اسم دانشگاه هم روی آنها نیست.شما ببیند واحدهای جامع دانشگاه آزاد چه سوابق درخشانی دارند.مخصوصا علوم تحقیقات.تهران مرکز و تهران جنوب.☺