پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

آغاز ثبت‌ نام آزمون EPT آبان ماه ۹۷ دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام آزمون EPT آبان ماه دانشگاه آزاد اسلامی از امروز ۲۷ مهر ماه آغاز شده و تا دوم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون EPT در روز جمعه یازدهم آبان ماه به طور همزمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان و کرج برگزار خواهد شد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۹ آبان ماه است.

داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir/ept در این آزمون ثبت‌نام کرده و از منابع و بودجه‌بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sasani
آبان ۷, ۱۳۹۷ ۸:۳۴ ق٫ظ

سلام دوستان کارت آزمون این ماه چندم میاد؟

فاطمه
آبان ۶, ۱۳۹۷ ۱:۲۲ ب٫ظ

اعتبار قبولی در امتحان جامع دوره دکتری آزاد تا پایان سال جاری

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویانی که قبلاً در امتحان جامع پذیرفته شده، اما هنوز موفق به کسب نمره قبولی زبان نشده‌اند، اعتبار قبولی در امتحان جامع برای آنان تا پایان سال جاری محفوظ است.
دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت امتحان جامع دوره دکتری و لزوم ایجاد فرصت برای آمادگی داوطلبان مقرر شد زمان برگزاری امتحان جامع در جلسه بعدی شورای راهبردی برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد.
دکتر رهایی تأکید کرد: دانشجویانی که قبلاً در امتحان جامع پذیرفته شده، اما هنوز موفق به کسب نمره قبولی زبان نشده‌اند، اعتبار قبولی در امتحان جامع برای آنان تا پایان سال جاری محفوظ است.

جمشید
آبان ۳, ۱۳۹۷ ۸:۴۳ ق٫ظ

با سلام من در آزمون مهر ماه EPT پذیرفته شداه ام اما برای دریافت تاییدیه آزمون نمیدونم به کجا مکاتبه کنم ممنون اگر راهنمایی بفرمایید

یاسمین
مهر ۳۰, ۱۳۹۷ ۲:۳۶ ب٫ظ

با سلام
ایا زمان ازمون جامع دکتری دانشگاه ازاد اواخر اذر ماه میباشد؟؟ شنیده ام که به دلیل وقفه ای که در برگزاری کلاسهای زبان دانشگاه ازاد پیش امده تصمیم بر این شده که امتحان جامع بعد از اعام نتایج ازمون ept اذر ماه انجام شود ؟؟؟؟؟
و اینکه بنده تیرماه امتحان جامع قبول شدم،ولی به دلیل اینکه نمره زبان را نداشتم تعهد گرفتند که قبل از ازمون بعدی باید نمره زبان را تحویل اموزش دهم،ولی متاسفانه تاا به امروز نمره زبان را کسب نکردم
ایا باید در اذر ماه مجدد امتحان جامع بدهم؟؟؟؟
لطفا راهنمایی بفرمایید
با تشکر

د.م
مهر ۳۰, ۱۳۹۷ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  یاسمین

شما واحد پروژه رو برداشتید؟!
منم همین مشکل رو دارم ولی نمره جامع م ثبت و واحد پروژه رو برداشتم،
نمیدونم اگه این ۲ ماه قبول نشم چه اتفاقی میفته

عاشق ادبیات
مهر ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

سلام به همگی …زبان اختصاصی برا ادبیات فارسی چه کتابی بخونیم

علی
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۶:۳۱ ب٫ظ

این قدر دانشگاه آزاد تازگی ها حسود شده که تاریخ آزمون ها را همان روزی اعلام میکند که روز آزمون msrt است ….بنده خدا ها msrt از همان اول سال تا آخر سال روز آزمون هایشان را اعلام میکنند و تقصیری ندارند ولی دانشگاه آزاد که هر ماه تاریخ آزمون خودش را اعلام میکنه میتوانه یک هفته بعد از ازمونmsrt آزمون خودش را بگذارد ولی با علم و آگاهی داره این کار را میکنه تا هم ضرر مالی نکنه و هم دانشجویی آزادی مجبور شود آزمون ept خود دانشگاه را انتخاب کنه… الان چند ماهه این اتفاق می افته. ‌.ببینید تا کجا فکرشان کار میکنه…..

ثمین
مهر ۲۸, ۱۳۹۷ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ماها هم شدیم ی مخزن پول برا دانشگاه آزاد، هر بار سختترش میکنه باید هممون بریم همون mart شرکت کنیم

غلامی
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

خوب کاسبی راه انداختن برا خودشون با سوالای غیر استاندارد و…
خدا کنه این دفعه قبول شم

Asghar
آبان ۱, ۱۳۹۷ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  غلامی

سلام دوستان
من زبانم خوبه ولی نمیدونم چرا تو ept گیر کردم.
اینبار msrt شرکت کردم.
انشالله قبول شم