موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه صنعتی شاهرود

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه صنعتی شاهرود بر اساس شیوه نامه اجرایی پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع دکتری، برای سال تحصیلی 98-99 اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

 

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه صنعتی شاهرود در نظر دارد براساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری، در سال 98 دانشجو پذیرش نماید.

 

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شاهرود

1- داوطلبان باید مدارک مورد نیاز را با پست پیشتاز به آدرس: شاهرود- بلوار دانشگاه- دانشگاه صنعتی شاهرود- دبیرخانه مرکزی- دفتر استعداهای درخشان- صندوق پستی 316- کد پستی: 3619995161 ارسال نمایند. به گونه ای که این مدارک حداکثر تا تاریخ 1398/3/31 دریافت گردد.

(لطفاً روی پاکت عنوان مربوط به پذیرش بدون آزمون دکتری، و نام رشته و گرایش مورد تقاضا ذکر شود).

لطفا رسید پستی را برای اطمینان از دریافت مدارک ارسالی نزد خود نگاه دارید.

2- هزینه ثبت نام مبلغ 800/000 ریال

نکته مهم: لازم است متقاضی اصل فیش بانکی را به همراه سایر مدارک مورد نیاز از طریق پست پیشتاز به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی شاهرود ارسال نماید.

تبصره 1) مدارک ارسالی داوطلبان و وجه پرداختی آنها به هیچ وجه مسترد نمی گردد. 

تبصره 2) براساس آیین نامه کسب حداقل ۷ امتیاز از ردیف 1 جدول 1 (امتیازات پژوهشی) الزامیست.

تبصره 3) بر اساس ابلاغیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری، برای پذیرش در سال 1398 کسب حداقل 60 امتیاز ضروری می باشد.

تبصره 4) نباید بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد گذشته باشد.

زمان و شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شاهرود تبصره 5) براساس ابلاغیه شماره سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه صنعتی شاهرود برای داوطلبانی که میانگین کل کارشناسی آنها کمتر از 16 و میانگین کل کارشناسی ارشد (بدون پایان نامه) آنها کمتر از 17 باشد از میانگین های تراز شده در پرتال سازمان سنجش استفاده می کند. در صورتی که میانگین تراز شده نیز کمتر از 16 و 1۷ باشد قابل قبول نخواهد بود و دانشگاه صنعتی شاهرود هیچگونه مسئولیتی در قبال این دسته از داوطلبان نخواهد داشت.

تبصره 6) کسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان (MCHE یا معادل آن در سایر آزمون ها) قبل از آزمون جامع دکتری الزامیست. 

مدارک مورد نیاز دکتری بدون کنکور دانشگاه صنعتی شاهرود

1- تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه متقاضی

2- تصویر گواهی دانش آموختگی در مقاطع کارشناسی (کلیه داوطلبان) و کارشناسی ارشد (ویژه فارغ التحصیلان) که معدل هر مقطع در آنها ذکر شده باشد.

3- فرم تکمیل شده شماره 1 همراه با کلیه ضمائم آن.

4- فرم تکمیل شده شماره 2.

5- تصویر ریزنمرات تایید شده و یا تایید نشده با امضاء داوطلب.

6- ارسال تصویر وضعیت وظیفه عمومی داوطلبان مرد که لازم است به هنگام پذیرش در دانشگاه (قبولی قطعی و ثبت نام) یکی از شرایط مشروحه ذیل را دارا باشند.

الف- دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم

ب- مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت، که زمان پذیرش و ثبت نام آنان در دانشگاه، قبل از تاریخ اعزام به خدمت مندرج در برگ اعزام) باشد.

تبصرہ: افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی دانشگاه میباشد. لازم است در تاریخ مقرر (مندرج در برگ اعزام) به خدمت اعزام شوند. بدیهی است در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد، در غیر این صورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

ج- دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد که تا تاریخ 1398/6/31 در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل می شوند.

د- فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد که در سقف مجاز سنوات تحصیلی فارغ التحصیل شده و از تاریخ فراغت از تحصیل آنها تا زمان پذیرش در مقطع دکتری بیش از یک سال سپری نشده و وارد غیبت نشده باشند.

۷- اصل رسید بانکی هزینه ثبت نام به مبلغ 800/000 (هشتصد هزار ریال)

۸- مدارک لازم مبنی بر دارا بودن شرایط لازم برای استفاده از تسهیلات (شامل کیی کامل از مقالات، گواهی پذیرش قطعی مقالات و سایر مدارک و مستندات موردنیاز اشاره شده در شیوه نامه اجرائی پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع دکتری)

9- توصیه نامه از حداقل دو نفر از اساتید دوران تحصیل دانشجو (ترجیحا در مقطع کارشناسی ارشد).

مطالب مفید برای داوطلبان دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

سلام مهلت ارسال مدارک با توجه به تاریخ ذکر شده تمدید نمی گردد

بهار
خرداد ۲۷, ۱۳۹۸ ۲:۲۶ ب٫ظ

سلام و عرض ادب ،بیخشید میخواستم بپرسم منظورتون از اینکه اگر معدل کمتر از ۱۷ باشه از میانگین های تراز سازمان سنجش استفاده می کنند؟ یعنی اگر مدل ۱۵ چنین هم داشته باشیم می‌توانیم ثبت نام کنیم؟ ممنون میشم پاسخ بدین