موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام زمان و نحوه برگزاری مصاحبه دکتری 98 دانشگاه صنعتی شاهرود

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری 98 معرفی شدگان به این دانشگاه منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ که دارای حد نصاب سنجش علمی کد رشته محل های این دانشگاه بوده و در زمان انتخاب رشته دانشگاه صنعتی شاهرود یکی از اولویتهای انتخابی آنها بوده است می رساند که می توانند با توجه به نکات ذیل در جلسه مصاحبه مطابق برنامه زمانبندی اعلام شده در این اطلاعیه شرکت نمایند.

الف) احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره ۱ و ۲ آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۸ الزامی است.

ب) مراجعه حضوری به دانشگاه مطابق تاریخ های مشخص شده در جدول شماره ۱ مندرج در این اطلاعیه برای هر رشته گرایش.

مصاحبه برای هر داوطلب صرفا یک بار مطابق جدول زمانبندی اعلام شده برای هر رشته گرایش انجام خواهد شد.

عدم مراجعه داوطلب در مرحله مصاحبه به منزله انصراف وی تلقی شده و برگزاری مجدد جلسه مصاحبه برای داوطلب امکان پذیر نمی باشد.

مکان مصاحبه برای هر رشته گرایش در دانشکده مربوطه خواهد بود.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

ج) نحوه امتیازدهی سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی و مصاحبه بر اساس فرم شماره ۱ مندرج در این اطلاعیه خواهد بود.

د) در مرحله مصاحبه آزمون تخصصی کتبی برگزار نمی گردد.

ه) کلیه داوطلبان می بایستی فرم مشخصات فردی مندرج در این اطلاعیه (فرم شماره ۲) را تکمیل نموده و یک تصویر از آن را به همراه مستندات مربوطه جهت ارائه در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند. و ارائه مدارک و مستندات ذیل نیز در زمان شرکت در مصاحبه دکتری  توسط کلیه داوطلبین الزامی است.

بدیهی است به مدارکی که بعد از تاریخ مصاحبه ارائه گردد هیچگونه امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

ساعات مراجعه جهت مصاحبه: صبح ها ۱۲-۸ و عصرها ۱۷-۱۴

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

1- اصل مدرک (گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و یک تصویر از آن.

توجه: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده اند، می بایست تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند.

ارائه اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۹۹ دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری الزامی است.

٢- اصل مدرک (گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشناسی (لیسانس) و یک تصویر از آن

تبصره ۱- آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی ناپیوسته بوده اند بایستی علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته اصل مدرک کاردانی خود را نیز به همراه داشته و در زمان مصاحبه ارائه نمایند.

تبصره ۲- معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته و در زمان مصاحبه ارائه نمایند.

۳- اصل شناسنامه و یا کارت ملی و یک تصویر از آن

۴- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور نشان دهد و یک تصویر از آن برای برادران).

۵- برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند ارائه اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حایز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری بوده الزامی است.

این گواهی بایستی به تأیید بالاترین مقام مسئول موسسه مربوطه نیز رسیده باشد و یک تصویر از آن در زمان مصاحبه ارائه شود. لازم به ذکر است که مدرسان و اعضای هیات علمی پیمانی، قراردادی، حق التدریس، دستیاران آموزشی و دانشگاه آزاد اسلامی اجازه استفاده از این سهمیه را نداشته اند.

۶- تصویر ریزنمرات دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد(غیر رسمی).

۷- یک نسخه از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد (برای داوطلبانی که تا تاریخ انجام مصاحبه فارغ التحصیل می شوند).

۸- توصیه نامه علمی از حداقل ۲ نفر از اساتید دوره کارشناسی ارشد که دارای تخصص مربوطه در رشته گرایش مقطع کارشناسی ارشد دانشجو باشند (ترجیحا یکی از دو معرفی نامه توسط استاد راهنمای پایان نامه نوشته شده باشد). 

۹ – ارائه کلیه مدارک و مستندات معتبر مربوط به فعالیتهای علمی و حرفه ای مانند: تالیف یا ترجمه کتاب، مقالات علمی و پژوهشی یا ترویجی چاپ شده، مقالات کنفرانسی ارائه و چاپ شده، اختراع یا اکتشاف ثبت شده در داخل یا خارج کشور، تجارب کاری مرتبط با رشته، گواهینامه های دریافتی، تشویق نامه ها و مدارک زبان انگلیسی و… برای امتیاز دهی هر یک از ردیف های مندرج در فرم شماره ۱ نحوه ارزشیابی مرحله دوم دکتریسال ۹۸ در این اطلاعیه.

۱۰- ارائه اصل یا کپی فیش واریزی به مبلغ هشتصد هزار (۸۰۰۰۰۰) ریال بابت هزینه مصاحبه.

تبصره: داوطلبان برای مصاحبه دوره های روزانه و نوبت دوم فقط یک فیش واریز نمایند ولی در صورتی که در دوره های پردیس خودگردان شرکت نمایند بایستی یک فیش جداگانه دیگر (علاوه بر دوره روزانه و نوبت دوم) پرداخت نمایند.

۱۱- داوطلب لازم است کلیه سوابق و مدارک آموزشی و پژوهشی خود را در یک عدد CD (لوح فشرده) ضبط نموده و به همراه اصل و مدارک در زمان مصاحبه به همراه داشته و تحویل نماید.

تذکر مهم: کلیه داوطلبانی که تمامی مراحل ارزیابی تخصصی (بررسی سوابق علمی آموزشی، پژوهشی و مصاحبه را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان این دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

 

مطالب پیشنهادی:

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها