موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار زمان بندی مصاحبه دکتری 98 دانشگاه یزد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان بندی برگزاری مصاحبه های آزمون دکتری 1398 دانشگاه یزد اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، جدول زمان بندی برگزاری مصاحبه دکتری 98 دانشگاه یزد از طریق لینک زیر قابل دریافت است:

 

گفتنی است بنا بر اعلام دانشگاه یزد ضروری است داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری 98 دانشگاه یزد نسبت به ثبت مشخصات خود به صورت الکترونیکی و پرداخت هزینه مصاحبه اقدام فرمایند.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه یزد

مدارک مورد نیاز هر داوطلب جهت تشکیل پرونده به شرح زیر است:

١- اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای داوطلب با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش

۲- یک قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده.

٣- تصویر و اصل مدارک (گواهی موقت) کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه ریزنمرات مربوط به هر یک از این دوره ها.

تبصره ۱: آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند، علاوه بر اصل و کپی مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل و کپی مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند. ضمنا معدل کارشناسی برای این دسته از داوطلبان میانگین وزنی معدل های مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه یزد

تبصره ۲: برای دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد، گواهی تایید شده دانشگاه محل تحصیل مبتنی بر فارغ التحصیل شدن تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ با ذکر معدل الزامی است.

تبصره ۳: معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدارک مندرج در این بند نیستند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدارک را به همراه داشته باشند.

۴- فرم تکمیل شده شماره ۱ “مشخصات فردی” داوطلب که در وب سایت دانشگاه یزد قرار دارد به همراه مدارک درخواستی ذکر شده در این فرم.

توجه: همراه داشتن کلیه مدارک ذکر شده، سوابق آموزشی – پژوهشی، افتخارات علمی، سوابق کاری و افتخارات حرفه ای (تکمیل شده در فرم) الزامی است و در صورت عدم ارائه، امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

۵- واریز مبلغ ۷۵۰/۰۰۰ (هفتصد و پنجاه هزار) ریال

(این مبلغ در مراحل ثبت نام و بارگذاری مستندات در سیستم گلستان باید با استفاده از کارت های عضو شتاب به صورت الکترونیکی در وجه دانشگاه یزد پرداخت شود).

* داوطلبانی که برای مصاحبه به چند کد رشته معرفی گردیده اند بدون توجه به تعداد کد رشته ها می بایست مبلغ مربوط به تنها یک مصاحبه را پرداخت نمایند.

* مبلغ مذکور غیر قابل استرداد است.

۶- تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۸.

۷- پایان نامه کارشناسی ارشد (تصویب نامه پروپوزال برای دانشجویان سال آخر) و حتی الامکان دو توصیه نامه از استادان دوره کارشناسی ارشد.

۸- حکم کارگزینی و معرفی نامه از معاون آموزشی دانشگاه محل خدمت، برای آن دسته از داوطلبان که عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی دانشگاهها هستند و بر اساس امتیاز سهمیه مربیان جهت مصاحبه دعوت شده اند.

۹- ارائه مدرکی که نشانگر تایید سهمیه رزمندگان یا ایثارگران باشد، برای آن دسته از داوطلبان که بر اساس استفاده از سهمیه رزمندگان جهت مصاحبه دعوت شده اند.

۱۰- معرفی شدگان مرد باید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه، با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، یکی از شرایط را دارا باشند.

تذکر: سطح و کیفیت آشنایی با زبان انگلیسی در امتیاز و پذیرش داوطلبان دوره دکتری مؤثر است. لذا درخواست می شود کلیه داوطلبان هرگونه مدرک در این خصوص را در پرونده خود درج نمایند (اختیاری)

نحوه محاسبه امتیازات آموزشی پژوهشی در مصاحبه دکتری دانشگاه یزد

جدول امتیازدهی سوابق آموزشی، تحصیلی و پژوهشی مصاحبه دکتری 98 دانشگاه یزد از طریق فایل زیر قابل مشاهده است:

 

پیشنهادات:

شهریه دوره های غیرروزانه دکتری دانشگاه یزد

مشاوره دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها