موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع مصاحبه دکتری 98 دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان از 12 خرداد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان جزئیات برگزاری مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه‌ متمرکز دکتری سال 98 را اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان طی اطلاعیه ای در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری رشته های مهندسی برق/قدرت، ریاضی کاربردی/آنالیز عددی، فیزیک/اپتیک و لیزر، فیزیک/پلاسما، زیست شناسی علوم سلولی و مولکولی سال 1398 موارد زیر را بیان کرد:

جزئیات ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه حصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمانداوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند در صورت دارا بودن حدنصاب مطابق کارنامه کد رشته محل های انتخابی که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است می توانند تا تاریخ 98/3/11 مراجعه به قسمت پذیرش دانشجویان دکتری سایت جامع دانشگاهی گلستان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به آدرس http://golestan.kgut.ac.ir نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نماید.

بدیهی است داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حد نصاب در آن کد رشته محل باشند.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان

نحوه توزیع امتیازهای پذیرش دکتری داوطلبان و ضریب تأثیر هرکدام از موارد که به تائید شورای آموزشی موسسه رسیده است به شرح زیر خواهد بود:

  • سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری با حداکثر 20امتیاز

  • مصاحبه علمی و سنجش عملی با حداکثر 30 امتیاز

* برای کلیه پذیرفته شدگان نهایی، ارائه مدرک معتبر زبان با حداقل نمره مصوب دانشگاه قبل از امتحان جامع الزامی است.

کد و تاریخ مصاحبه رشته محل های موردپذیرش دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

نام رشته امتحانی-گرایش

نام دوره

تاریخ مصاحبه

مهندسی برق/قدرت

روزانه

12 خرداد ماه، 9 صبح

ریاضی کاربردی/آنالیز عددی

روزانه

13 خرداد ماه ، 9 صبح

فیزیک/اپتیک و لیزر

روزانه

12 و 13 خرداد ماه، 9 صبح

فیزیک/پلاسما

روزانه

12 و 13 خرداد ماه، 9 صبح

زیست شناسی علوم سلولی و مولکولی

روزانه

27 خرداد ماه، 9 صبح

 

مراحل ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان

1) داوطلبان لازم است نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع دانشگاهی گلستان قسمت پذیرش دانشجوی دکتری نیمه متمرکز سال 98 اقدام نموده و پس از تکمیل فرم مشخصات اولیه و ثبت موقت مشخصات داوطلب نام کاربری و رمز عبور تعیین شده را دریافت نموده و مجدداً از قسمت ورود به سیستم با نام کاربری و رمز عبور دریافتی وارد سایت گلستان شده و مدارک مورد نیاز به شرح زیر را به فرمت مناسب تهیه ودرسامانه مذکور در محل های مناسب بارگذاری نمایند.

2) ساعت 8:30 دقیقه صبح روز مصاحبه دکتری با همراه داشتن اصل مدارک درخواستی و همچنین پرینت گواهی انجام ثبت نام که از سایت گلستان دریافت شده، جهت دریافت معرفی نامه به آموزش دانشگاه مراجعه فرمائید.

مدارک موردنیاز مصاحبه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان

  • اصل و دو برگ کپی از مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد که معدل در آن قید شده باشد.

تبصره 1- معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد می باشند و حداکثر تا تاریخ 98/3/31 فارغ التحصیل خواهند شد بایستی اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل تحصیل مطابق فرم ضمیمه مندرج در صفحه 39 دفترچه شماره 1 راهنمای شرکت در آزمون مذکور را تحویل نماید.

تبصره 2- معرفی شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بند 1 نمی باشند لازم است اصل گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

تبصره 3- معرفی شدگانی که در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانش آموخته شده اند لازم مدرک دانش آموختگی و یا گواهی فارغ التحصیلی هر دو مقطع را ارائه نمایند.

  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

  • اصل و کپی کارت نظام وظیفه: مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه سوم دفترچه شماره 1 راهنمای شرکت در آزمون مذکور را مشخص نماید.

  • برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند، ارائه اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیئت علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد.

  • ارائه مدرکی که نشان دهنده وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثار گران باشد، برای آن دسته از داوطلبانی که از این سهمیه ها استفاده نموده اند الزامی است.

  • پرداخت هزینه ثبت نام و بررسی مدارک به مبلغ 720000 (هفتصد وبیست هزار ریال) که لازم است به صورت الکترونیکی نسبت به پرداخت آن ازطریق سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) اقدام شود.

  • کلیه سوابق آموزشی بر اساس دفترچه راهنمای آزمون جهت استفاده از امتیازات مربوطه

  • کلیه سوابق پژوهشی بر اساس دفترچه راهنمای آزمون جهت استفاده از امتیازات مربوطه

  • دانلود وپرینت و تکمیل فرمهای مربوطه (موجود در قسمت فرمها و مدارک موردنیاز)

  • پرینت گواهی انجام ثبت نام که از سایت گلستان دریافت شده

  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1398

  • توصیه نامه از اساتید راهنمای پایان نامه کارشناسی ارشد

پیشنهادات:

مشاوره دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها