اعلام جزئیات مرحله ارزیابی تخصصی دکتری 98 دانشگاه الزهرا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری 98 دانشگاه الزهرا تا 19 خرداد فرصت دارند نسبت به ثبت نام غیرحضوری اقدام کنند.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اطلاعیه این دانشگاه، پذیرش و ثبت نام در مرحله دوم ارزیابی تخصصی (مصاحبه) در دو مرحله ی غیرحضوری (الکترونیکی) و حضوری (تحویل مدارک) انجام خواهد شد و لازم است معرفی شدگان به مصاحبه دکتری اطلاعیه را دقیق مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک و دریافت گواهی انجام ثبت نام در مهلت اعلام شده اقدام نمایند.

ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی) مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا

مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیکی و شرکت در مصاحبه لطفا قبل از اقدام به ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی) راهنمای ثبت نام را با دقت مطالعه نمایید.

ارسال مدارک و ثبت نام غیرحضوری

کلیه داوطلبان گرامی لازم است جهت شرکت در مصاحبه دکتری (مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز) سال 1398 تا تاریخ 98/3/19 به سامانه آموزش گلستان به نشانی http://edu.alzahra.ac.ir مراجعه و با وارد نمودن شناسه کاربری: افزودن رقم 14 قبل از شماره داوطلبیو رمز عبور: کد ملینسبت به تکمیل کلیه اطلاعات درخواستی و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب به نشانی فوق و عدم ثبت نام الکترونیکی در مهلت تعیین شده به منزله انصراف داوطلب از انجام مصاحبه خواهد بود.

1- کلیه مدارک اسکن شده باید ضمن مطابقت با اصل مدارک، با فرمت JPG یا PDF به صورت واضح و شفاف در سامانه گلستان بارگذاری شود.

2- دریافت گواهی ثبت نام غیرحضوری از سامانه الزامی است.زمان مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا

داوطلبان واجد شرایط لازم است مدارک و مستندات زیر را با فرمت JPG یا PDF تهیه و هنگام ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع گلستان در محل های مربوطه بارگذاری کنید.

  1. یک قطعه عکس

  2. کارت ملی

  3. اصل گواهی موقت یا ریزنمرات دوره کاردانی دارای معدل (درصورت دارا بودن این دوره)

  4. اصل گواهی موقت یا ریزنمرات دوره کارشناسی (در صورت ارسال تصویر مدرک فاقد معدل، ارسال ریز نمرات ضروری است)

  5. اصل گواهی موقت یا ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد (در صورت ارسال تصویر مدرک فاقد معدل، ارسال ریز نمرات ضروری است.)

تبصره 1: معرفی شدگانی که به هر دلیل قادر به ارائه و بارگذاری تصویر مدرک/ مدارک تحصیلی فوق نمی باشند، لازم است تصویر کاربرگ تایید معدل و فارغ التحصیلی کارشناسی/کارشناسی ارشد را که به تایید دانشگاه محل تحصیل رسیده است در سامانه بارگذاری کنند.

  1. دانشجویان سال آخر که حداکثر تا 98/6/31 در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل می شوند، لازم است فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر را که به تایید دانشگاه محل تحصیل رسیده است، در سامانه بارگذاری کنند.

  2. کاربرگ شماره 1 درخواست شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز دوره دکتری

  3. مستندات مربوط به مقالات علمی پژوهشی، مقالات ترویجی و مقالات ارائه شده در کنفرانسهای داخلی، خارجی

  4. مستندات مربوط به ترجمه یا تالیف کتب

  5. مدرک زبان مطابق جدول مورد تایید سازمان سنجش

توجه: ارائه اصل و کپی کلیه مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی مندرج در کاربرگ شماره 1 در روز مصاحبه الزامی است.

مدارک مورد نیاز جهت معرفی شدگان سهمیه مربی

داوطلبانی که با استفاده از سهمیه مربی (عضو هیات علمی رسمی قطعی یا آزمایشی) دانشگاهها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری، جهت مصاحبه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1398 به این دانشگاه معرفی شدهاند علاوه بر مدارک مذکور باید مدارک زیر را نیز در روز مصاحبه با خود همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است پذیرش این دسته از دانشجویان منوط به انعقاد قرارداد آموزشی با دانشگاه محل خدمت و پرداخت هزینه تحصیلی مصوب هیات رئیسه دانشگاه الزهرا است.

1- فرم تایید شده مخصوص استفاده از سهمیه مربی در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال  1398

2- اولین حکم استخدام رسمی آزمایشی ممهور توسط هیات ممیزه مرکزی یا هیات ممیزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

داوطلبان دوره نوبت دوم (شبانه)

پذیرش دانشجوی نوبت دوم مشروط به پرداخت شهریه توسط داوطلب است، لذا شایسته است داوطلبان با توجه به مبالغ شهریه مندرج در سایت معاونت آموزشی دانشگاه جهت ثبت نام و شرکت در مصاحبه تصمیم گیری کنند.

هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا

پرداخت الکترونیکی هزینه شرکت در مصاحبه و دریافت گواهی انجام ثبت نام داوطلبان عزیز پس ازمطالعه دقیق و بارگذاری مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی جهت شرکت در مصاحبه کد رشته محل های معرفی شده لازم است به ازای هر رشته گرایش مبلغ 700/000 ریال (هفتاد هزار تومان) از طریق سامانه گلستان و به صورت الکترونیکی پرداخت نموده و نسبت به دریافت گواهی ثبت نام غیرحضوری اقدام نمایند .

تذکر بسیار مهم: دریافت گواهی انجام ثبت نام غیرحضوری منوط به تایید مدارک ارسالی داوطلب توسط کارشناسان تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواهد بود.

بدیهی است چنانچه داوطلب مدارک مذکور را به صورت ناقص یا نادرست در سامانه بارگذاری نماید، موفق به دریافت گواهی انجام ثبت نام غیرحضوری نخواهد شد. 

تحویل مدارک و شرکت در مرحله دوم ارزیابی تخصصی (مصاحبه) دکتری دانشگاه الزهرا

کلیه معرفی شدگان آزمون مرحله دوم ارزیابی تخصصی (مصاحبه) باید با در دست داشتن اصل گواهی انجام ثبت نام غیرحضوری به همراه مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی مطابق جدول زمانبندی جهت مصاحبه مندرج در وبگاه هر دانشکده جهت تشکیل پرونده فیزیکی و شرکت در مصاحبه به دانشکده مربوطه مراجعه کنند.

 

پیشنهادات:

شهریه دکتری شبانه و پردیس دانشگاه الزهرا

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آناهیتا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۸ ۴:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان
برای ثبت نام الزهرا، غیر از اینکه در سیستم گلستان مدارک و اپلود کردید، آیا جداگانه فایل شون رو به ایمیلی باید بفرستیم؟ یعنی اجباریه؟؟

far
خرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

من نمیتونم تو سیستم گلستان الزهرا پرداخت الکترونیکی انجام بدم،چند دفعه امتحان کردم،میشه لطفا راهنمایی کنید

ماهور
خرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۶:۳۷ ق٫ظ

چرا سایتش برای ثبت نام باز نمیشه. اصلا نمیتونم وارد سایت بشم

کیمیا
خرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۰:۵۲ ق٫ظ

دانشگاه الزهرا برای مصاحبه بر اساس حروف الفبا روز مشخص کرده.. از روی نام هست یا نام خانوادگی؟