موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری مصاحبه دکتری 98 دانشگاه امام حسین در هفته آخر خرداد ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه جامع امام حسین با انتشار اطلاعیه ای بازه زمانی برگزاری مصاحبه های دکتری 98 این دانشگاه را از تاریخ 98/3/25 تا 98/3/28 اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اطلاعیه این دانشگاه، آن دسته از داوطلبانی که حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده و کدرشته محل‌های مربوط به این دانشگاه را در سایت سازمان سنجش انتخاب نموده‌اند، می‌بایست تا 1398/03/17 با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم شماره (۱) برای ارزیابی تخصصی مصاحبه دکتری اقدام نمایند.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین

زمان برگزاری مصاحبه علمی و اردوی گزینش از تاریخ 25 / 3 / 98 تا 28 / 3 / 98 می‌باشد. کدرشته محل‌های مورد پذیرش دانشگاه جامع امام حسین مطابق جدول زیر است:

ردیف

نام رشته

نام گرایش

نام دوره

تاریخ مصاحبه

1

مهندسی صنایع

 

روزانه

25 / 3 / 98

و

26 / 3 / 98

2

مهندسی مکانیک

طراحی کاربردی جامدات

روزانه

3

مهندسی مکانیک

طراحی کاربردی دینامیک کنترل وارتعاشات

روزانه

4

فیزیک

هسته‌ای

روزانه

5

فیزیک

اپتیک و لیزر

روزانه

6

ریز زیست فنّاوری (نانوبیوتکنولوژی)

 

روزانه

7

شیمی

آلی

روزانه

8

شیمی

تجزیه

روزانه

9

مهندسی برق جنگ الکترونیک

 

روزانه

10

مدیریت صنعتی

مدیریت سیستم‌ها

روزانه

27 / 3 / 98

و

28 / 3 / 98

 

11

مدیریت صنعتی

مدیریت سیستم‌ها

نوبت دوم

12

مطالعات منطقه‌ای

 

روزانه

13

مطالعات منطقه‌ای

 

نوبت دوم

 

محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین

رشته های شیمی، فیزیک، صنایع، مکانیک، جنگ الکترونیک و ریززیست فناوری: تهران اتوبان شهید بابایی، دانشگاه جامع امام حسین، موقعیت امام صادق (ع)

رشته های مطالعات منطقه ای و مدیریت صنعتی: تهران، اتوبان شهید بابایی، دانشگاه جامع امام حسین، موقعیت مرکزی

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین

  • تکمیل فرم شماره (۱) مندرج در سایت دانشگاه

  • اصل و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1398

  • اصل و تصویر مدرک نظام وظیفه (پایان خدمت،اشتغال به خدمت،معافیت)

  • اصل گواهی بسیج از بالاترین رده فعالیت (ناحیه شهری و سازمان اقشاری)

  • ارائه مستندات رزومه علمی (مقاله، اختراع و …) و غیرعلمی (گواهی ایثارگری، احکام مسئولیت در بسیج و …)

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 98/06/31 در مقاطع کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل خواهند شد، می‌بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 97/11/30 را همراه داشته و ارائه نمایند.

  • اصل فیش بانکی به مبلغ 1000000 ریال بابت هزینه مصاحبه و گزینش
  • اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • ارائه گواهی استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران برای متقاضیان
  • مجوز شرکت در آزمون از مرکز عملیات نیروی انسانی سپاه برای اعضاء رسمی سپاه پاسداران
  • مجوز ادامه تحصیل به صورت تمام وقت از بالاترین مرجع سازمانی برای شاغلین سایر سازمان‌های نیروهای مسلح

تذکرات:

1) تمامی مدارک فوق می‌بایست در روز برگزاری اردو توسط داوطلب تحویل داده شود.

2) به پرونده های ناقص ترتیب اثر داده نمی‌شود.

3) کلیه داوطلبانی که مراحل گزینش، بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آن‌ها به صورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تأیید صلاحیت عمومی آن‌ها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

4) شهریه مقطع دکتری برای رشته‌های مدیریت صنعتی و مطالعات منطقه‌ای (نوبت دوم) مطابق ضوابط دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد.

5) داوطلبان عزیز از آوردن همراه خودداری فرمایند.

شرایط پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه امام حسین

1) انتخاب هدفمند دانشجو در سال تحصیلی 99-1398 دانشگاه جامع امام حسین علیه‌السلام به ترتیب از میان پایوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاغلین سایر سازمان های نیروهای مسلح و بسیجیان فعال خواهد بود.

 تبصره 1: داوطلبان بسیجی فعال نباید در استخدام و یا متعهد خدمت به سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها باشند.

تبصره 2: انتخاب دانشجو در رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و مدیریت صنعتی گرایش سیستم‌ها فقط از میان پایوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان فعال دارای شرایط بورس (با ارایه تأییدیه از معاونت نیروی انسانی سپاه) و در رشته مهندسی برق – جنگ الکترونیک فقط از میان کارکنان رسمی سپاه و شاغلین سایر سازمان‌های نیروهای مسلح و در صورت عدم تکمیل ظرفیت از میان بسیجیان فعال دارای شرایط بورس (با ارایه تأییدیه از معاونت نیروی انسانی سپاه) انجام می‌گیرد.

2) پایوران سپاه می‌بایست موافقت کتبی و بدون قید و شرط با ادامه تحصیل خود را از مرکز عملیات معاونت نیروی انسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (برابر مجموعه ضوابط و مقررات دانشجویی) قبل از ثبت‌نام در آزمون دریافت و در زمان مصاحبه به دانشگاه ارایه دهند.

3) شاغلین سایر سازمان‌های نیروهای مسلح جهت انجام مصاحبه می‌بایست موافقت کتبی و بدون قید و شرط با ادامه تحصیل خود به صورت تمام وقت را از بالاترین مقام رسمی سازمان متبوع دریافت و در زمان مصاحبه به دانشگاه تحویل نمایند.

4) داوطلبان بسیج فعال می‌بایست، گواهی عضویت بسیج فعال را در زمان مصاحبه به دانشگاه ارایه دهند.

تسهیلات دانشجوی دکتری در دانشگاه امام حسین

1- حداقل یک سوم از فارغ‌التحصیلان بسیجی غیر بورس این دانشگاه متناسب با نیازمندی‌های سپاه در اولویت جذب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار می‌گیرند.

2- نفرات اول تا سوم آزمون کتبی برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، در صورت انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل و مشروط به احصاء صلاحیت‌های پاسداری از ابتدای تحصیل به عنوان بورس جذب می‌گردند.

3- پذیرفته‌شدگان رتبه‌های برتر و فارغ‌التحصیلان رتبه اول در صورت داشتن شرایط به عنوان پژوهشگر یا هییت علمی در اولویت جذب دانشگاه قرار خواهند گرفت.

4- دانشجویان در صورت اجرای پروژه‌های واگذار شده از سوی دانشگاه و تأیید مراجع ذی‌ربط، می‌توانند از امکان بهره‌مندی کسر و جایگزین خدمت سربازی متناسب با میزان همکاری، برخوردار شوند.

5- به تمام دانشجویان غیربومی خوابگاه مجردی و به پذیرفته‌شدگان رتبه اول غیربومی آزمون کتبی برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور خوابگاه متأهلی تعلق می‌گیرد.

6- به دانشجویان غیربورس بسیجی فعال رتبه اول آزمون کتبی برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، کمک هزینه تحصیلی ماهانه سه میلیون ریال به مدت هشت ترم تحصیلی پرداخت می‌شود. نحوه برگشت کمک هزینه تحصیلی مطابق ضوابط دانشگاه پس از فارغ‌التحصیلی خواهد بود.

7- در صورت تمایل دانشجویان غیر بورس، پس از فارغ‌التحصیلی در صورت داشتن شرایط به مراکز علمی و تخصصی سپاه جهت انجام خدمت مقدس سربازی معرفی خواهند شد.

8- به دانشجویان همکار و فعال در پروژه‌های تحقیقاتی مصوب مطابق ضوابط دانشگاه پژوهانه (حق‌الزحمه پژوهشی) پرداخت می‌گردد.

9- به پذیرفته‌شدگان رتبه‌های اول آزمون کتبی برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور علاوه بر کمک هزینه تحصیلی تا سقف 2 برابر سایرین وام و تسهیلات دانشجویی اعطا خواهد شد. نحوه برگشت وام مطابق ضوابط دانشگاه پس از فارغ‌التحصیلی خواهد بود.

10- تمامی پذیرفته‌شدگان از امکانات ورزشی، کارگاه‌های مهارت افزایی، برنامه‌های فوق برنامه دانشگاه به صورت رایگان بهره‌مند می‌گردند.

11- پذیرفته شدگان نوبت دوم شاغل رسمی سپاه پاسداران برای پرداخت شهریه از تسهیلات ویژه استفاده خواهند نمود.

پیشنهادات:

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

نمونه توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها