موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری 98 دانشگاه زابل

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه زابل درباره چگونگی ارزیابی تخصصی پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی سال 98 منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مطابق این اطلاعیه، پذیرش دانشجو در آزمون دکتری 98 در دانشگاه زابل شامل اجرای فرآیند دو مرحله ای خواهد بود.

مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی در قالب مصاحبه دکتری داوطلبان است که توسط دانشگاه های پذیرنده دانشجو صورت می گیرد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه زابل

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند، در صورت دارا بودن حد نصاب مطابق کارنامه کد رشته محل های انتخابی که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است می توانند از تاریخ ۹۸/۰۳/۰۶ با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به تکمیل فرم های ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند.

بدیهی است منحصرا داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل به دانشگاه در خواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حد نصاب در آن کدرشته محل می باشند.

برای دریافت برنامه زمانی و سایر جزئیات برگزاری مصاحبه آزمون دکتری 98 دانشگاه زابل به لینک زیر مراجعه کنید:

 

مطالب پیشنهادی:

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها