موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار جزئیات شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران در سال 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری 1398 دانشگاه مازندران لازم است تا 72 ساعت قبل از مصاحبه نسبت به تکمیل پرونده الکترونیکی خود اقدام کنند.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس این اطلاعیه، داوطلبان لازم است در صورت احراز تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی دکتری 98، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک مصاحبه دکتری به شرح زیر، به صورت الکترونیکی در سامانه reg.umz.ac.ir اقدام کنند.

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران

1- داوطلبان ضمن مراجعه به نشانی reg.umz.ac.ir و کد ملی و شماره پرونده سازمان سنجش (کد هفت رقمی) یا شماره داوطلبی (کد شش رقمی) وارد سامانه شوند.

2- پس از ورود به سامانه نسبت به انتخاب کد رشته محل مورد نظر اقدام نمایند.زمان مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران

3- نسبت به پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام به مبلغ (1/000/000 ریال، برابر با «100هزار تومان») اقدام کرده، کد سفارش که یک عدد شش رقمی است و از سامانه پرداخت آنلاین دریافت می شود، در محل مربوط درج گردد و فرم ذخیره شود.

تبصره: اگر دواطلب برای بیش از یک کد رشته محل معرفی شده باشد، می تواند چند کد رشته را انتخاب نماید ولی برای هر کد رشته بایستی مبلغ جداگانه واریز کند. برای کد رشته محل هایی که دارای گرایش مشابه هستند و فقط نوع دوره (روزانه- شبانه و پردیس) آن ها متفاوت است، یک پرداخت انجام شود.

4- تمامی داوطلبان می بایست از تاریخ 1398/03/11 تا 72 ساعت قبل از برگزاری مصاحبه نسبت به تکمیل پرونده الکترونیکی از طریق سامانه reg.umz.ac.ir اقدام نمایند.

5- پرونده الکترونیکی باید جهت بررسی و ارزیابی گروه های آموزشی از سوی داوطلب تأیید گردد.

6- اصل مدارکی که از طریق سامانه ارسال و اطّلاعات آن ثبت شده است، بایستی در زمان مصاحبه همراه داوطلب بوده و تحویل گروه مصاحبه کننده گردد.

7- مصاحبه مطابق برنامه زمان بندی اعلامی در سایت دانشگاه مازندران از ساعت 8 صبح الی 16 عصر می باشد.

8- مصاحبه از هر دانشجو فقط در صورتی که در سامانه reg.umz.ac.ir ثبت نام و کارت مصاحبه را از طریق سامانه دریافت کرده باشد، انجام می گیرد.

محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران

بابلسر- بلوار شهید ذوالفقاری-پردیس دانشگاه مازندران – دانشکده های مربوط به هر رشته گرایش تحصیلی.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران

جدول رشته محل های دارای پذیرش دانشگاه مازندران و تاریخ های مراجعه حائزین شرایط مرحله ارزیابی تخصصی به صورت مصاحبه از طریق لینک زیر قابل دریافت است: 

 

پیشنهادات:

شهریه دکتری دوره های غیرروزانه دکتری دانشگاه مازندران

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیمیا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

کارت ازمون رو کی میدن؟