شروع مصاحبه های دکتری 98 دانشگاه هنر از 25 خرداد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه برگزاری مصاحبه و بررسی سوابق علمی آزمون دکتری 1398 دانشگاه هنر تهران منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس این اطلاعیه، پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نیمه مترکز دکتری سال 1398 که به دانشگاه هنر معرفی شده اند، لازم است برابر مفاد اطلاعیه ذیل، جهت انجام مصاحبه به همراه مدارک آموزشی و پژوهشی مندرج در این دستورالعمل و بر اساس جدول زمان بندی تعیین شده که در همین اطلاعیه منعکس شده است به این دانشگاه مراجعه نمایند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه هنر

لازم است داوطلبان بر مبنای زمانبندی اعلام شده در جداول ذیل، از زمان مراجعه برای بررسی مدارک و مصاحبه دکتری آگاهی یابند.

زمان نوبت دهی برای مصاحبه نوبت صبح از ساعت 8 صبح و برای نوبت عصر از ساعت 13 روز مربوطه می باشد.

لذا ضرورت دارد هر یک از داوطلبان در ساعت مقرر روز تعیین شده به دانشگاه هنر مراجعه و نوبت مصاحبه اخذ نموده و طبق همان نوبت در جلسه مصاحبه حضور بهم رسانند.

 

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران

1ـ فرم تکمیل شده مشخصات فردی داوطلبان مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1398 دانشگاه هنر و الصاق یک قطعه عکس 3×4

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه هنر

2- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.(فرم ویژه سهمیه مربیان)

3- تصویر اولین و آخرین حکم کارگزینی استخدامی هیأت علمی (آزمایشی، قطعی) ویژه سهمیه مربیان

4ـ اصل مستندات سوابق آموزشی و پژوهشی و تأییدیه های مربوطه (شامل پایان نامه کارشناسی ارشد و پروژه کارشناسی، مقالات چاپ شده در نشریات و ارائه شده در همایش های علمی، ترجمه کتاب یا مقاله، کتابهای تألیفی، مستندات مربوط به دوره های آموزشی گذرانده و سوابق تدریس متقاضی، مستندات طرح های پژوهشی انجام شده که این موارد در زمان مصاحبه کنترل و امتیازدهی خواهد شد)

5- مستندات سایر فعالیت های مرتبط با رشته متقاضی

6- ارائه پیشنهاده (پروپوزال پیشنهادی) رساله دوره دکتری مطابق با اولویت ردیف اول داوطلب، قید شده در جدول شماره 6 با عنوان موضوعات مورد علاقه داوطلب برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری

7- اصل و کپی گواهی پایان تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد با تاریخ و معدل فارغ التحصیلیبه همراه تصویر ریزنمرات هر دو مقطع به نحوی که بتوان معدل و طول مدت تحصیل را از آن استخراج و امتیازدهی کرد.

تبصره 1: آن دسته از معرفی شدگانی که فارغالتحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته میبایست اصل گواهی پایان تحصیلات کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ 98/6/31 فارغ التحصیل میشوند می بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را ارائه نمایند.

تبصره 3- معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه مدرک یا مدارک مندرج در بند 7 نمیب اشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

8- اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی

9- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور (برای برادران) مشخص نماید.

10- اصل و تصویر گواهی شرکت در آزمونهای ملی و بین المللی که در آن نمره زبان درج شده باشد. کارنامه باید مربوط به یکی از آزمون های زبان ملی و یا بین المللی معتبر باشد و در زمان مصاحبه، حداکثر دو سال از تاریخ آزمون زبان، سپری شده باشد.

داوطلب در صورت ارائه کارنامه فوق الذکر از امتیاز مدرک زبان بهره مند خواهد شد و در غیر اینصورت امتیازی بابت مدرک زبان به نامبرده تعلق نخواهد گرفت.

11- اصل فیش بانکی به مبلغ 700,000 ریال

ضمنا با توجه به اینکه مصاحبه داوطلبان آزمون رشته های تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی و پژوهش هنر به صورت مجزا برگزار میگردد، داوطلبانی که مجاز به مصاحبه در هر دو رشته شده اند، موظفند بابت هر جلسه مصاحبه یک فیش (جمعا دو فیش برای دو جلسه مصاحبه) واریز نمایند.

12- تصویر فرم انتخاب رشته به همراه نام کد رشته محل های انتخابی داوطلب.

تذکرات مهم:

1- چنانچه تاریخ اعلام شده مصاحبه برای داوطلبی با زمان مصاحبه ایشان در دانشگاه دیگری تداخل دارد، لازم است دواطلب با شماره تلفن 66725683 تماس و زمان دیگری را برای مصاحبه تعیین نماید (این زمان در همان محدوده زمانی مصاحبه دانشگاه هنر خواهد بود و فقط در صورت تداخل با آزمون سایر دانشگاه ها و پس از بررسی های لازم قابل تغییر است و به جهت سایر دلایل این تاریخ تغییر نمی یابد).

2- حضور شخص داوطلب در روز مصاحبه الزامی است.

3- با توجه به اینکه امتیازات هر بخش (آموزشی و پژوهشی) و مدارک مرتبط با سهمیه مربیان با رویت مدارک فوق الذکر قابل تخصیص است. چنانچه این مدارک در روز مصاحبه ارائه نشود، امتیاز آن بخش در جمع نمرات داوطلب لحاظ نخواهد شد و دانشگاه نیز موظف به تماس و پیگیری ارائه مدارک مورد ادعای داوطلب نمیباشد.

4- به اطلاع داوطلبانی که دوره خودگردان این دانشگاه را انتخاب نموده اند می رساند ، شهریه این دانشگاه در  دوره های پردیس خودگردان به صورت علی الحساب 770/000/000 ریال می باشد.

5- مدارک و وجوه دریافتی قابل استرداد نیست.

محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه هنر

تهران خیابان حافظ ،خیابان سرهنگ سخائی بعد از تقاطع سی تیر ،پلاک 56 دانشگاه هنر، دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه

یا

تهران میدان امام خمینی خیابان فردوسی خ سرهنگ سخائی پلاک 56 دانشگاه هنر، دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 

پیشنهادات:

شهریه پردیس دکتری دانشگاه هنر 

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها